Diskuze k článku

Vybombardovat Libyi. Čtvrté dějství celosvětového cirkusu

Příspěvků 100

20.3.2011 1:16

Hmm,

Rene Bartosek 69.?.?.?

parcelování centrálních vlád na bantustany typu Kosova? To možná funguje proti centrální vládě v Srbsku, ale kmenové struktury, ať už v Libyi, Jemenu, Afagánistánu, Sudánu, Somálsku... mají nějaké sankce proti centrální vládě na háku. Jinak řečeno odstraní se centrální vláda a vládnout nebude nikdo a nebude koho zkorumpovat a s kým se dohodnout. Afganistám je ukazkový příklad, valčí se tam 30 let, sověti to zabalili a jejich impérialní struktura se rozložila. Z čehož plyne důsledek, okupační síly kolem infrastruktury to budou muset patrolovat. Služba v Libyi bude jistě populární, Sarkozy se může přeptat na názor legionářů.

239854

20.3.2011 1:47

Zapamatujte si datum 19.3.2011

realista 1 217.?.?.?

Toto datum bude zapsáno v dějinách. Libye nikoho nenapadla, nikoho neobsadila, nikomu nevyhlásila válku. Takových nepokojů, jako v Libyi, se odehrává mnoho. A přesto nikoho nenapadne je vojensky napadnout. Je mnoho jiných způsobů, jak docílit, přitlačit či donutit jinou zemi ke spolupráci. Že se to i mnohde jinde dělá. Ale zde se na jednu zemi vrhne celá smečka, včetně USA. Pokud by už byla nutnost zajistit, vynutit bezletovou zónu, stačila by na to mnohem menší síla, než letadlové lodě, několik ponorek a skoro stovka letadel. A pojďme na to všichni. Doufám, že Vondra už někde má plán, jak se připojit. Je to obrovská demonstrace síly. Zase se vyzkouší jak fungují zbraňové systémy v praxi. To je k nezaplacení. A je to varování neposlušným, co by se, kdyby se. Jak se na to dívá Rusko, co na to říká Venezuela, jaká je nálada v Íránu, jak se zachová Izrael? Až budou vybuchovat bomby v Paříži, to nebude nic veselého. Válka je vždy hrozná.

239856

20.3.2011 8:33

RE: Zapamatujte si datum 19.3.2011

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 87.?.?.?

Reakce na 239856

napsal jste to dobře
Jak by řekl klasik: "Je to k blití, Velebnosti"

239864

20.3.2011 14:11

RE: Zapamatujte si datum 19.3.2011

Antiseptik 174.?.?.?

Reakce na 239864

Začíná to být skutečně obtížné se v tomto světě nezbláznit. Ovšem je vidět že lhaní nebyla výsada komunistů, lhaní je výsada těch co usilují o moc a zisk a najít dostatek přikyvovačů se nezdá být problém, spíš je problém najít to děcko co vykřikne král je nahý.

239872

20.3.2011 9:43

RE: Zapamatujte si datum 19.3.2011

Satanist 154.?.?.?

Reakce na 239856

Ja vim ze kazdy stado divokejch swini v prirode na celym svete at uz je to v Asii, v EU, v Australii, v Africe nebo v USA vzdycky vleze jen tam kde si muzou nacpat rypak a na to ze to neni jejich ty zvirata zkratka serou! Fakt jste jeste nikdy nevidel jak jsou divoky prasata agresivni, jak jim kape z nozder, vystrkujou kly, jezej stetiny a strihaj slechama kdyz je majitel vyhani ze svyho pozemku aby mu vsechno nesezrala?

239866

20.3.2011 16:34

RE: Zapamatujte si datum 19.3.2011

Lin 85.?.?.?

Reakce na 239856

Ano, souhlas. Můžeme krásně sledovat, co určité skupiny myslí pod pojmem "demokracie". Ostatně - s vměšováním do vnitřních věcí máme své historické zkušenosti, takže by nám nemělo dělat problém vcítit se do pocitů Libyjce. Kdosi prostě rozhodl o jejich zemi a po svém, bez ohledu na přání tamních lidí. Některé země můžou lkát na mezinárodních fórech a žádat pomoc - a nic. Někdo nic nechce - a přesto "bude zachráněný".
Pro mě osobně je tahle "věc" dalším potvrzením toho, co si už dlouho myslím. A to - jak je to s onou "demokracií a svobodou". Doufala jsem, že se snad už svět trošku změnil, že po záležitosti s Irákem už si netroufnou jet podle stejného scénáře. Ale ne. "Humanitární bombardování" je stále v kurzu.
A nemyslete si, že informace budou košér. Nebudou. Hillary už získala požadované peníze, takže éterem se ponesou jen zprávy "v souladu se zahraniční politikou".

239886

20.3.2011 18:56

RE: Zapamatujte si datum 19.3.2011

Jirka. 98.?.?.?

Reakce na 239886

>Ano, souhlas. Můžeme krásně sledovat, co určité skupiny myslí pod pojmem "demokracie". Ostatně - s vměšováním do vnitřních věcí máme své historické zkušenosti, takže by nám nemělo dělat problém vcítit se do pocitů Libyjce.

Aha, takze podle meritek vasi humanistiky se svet nema zastat neozbrojennych demonstrantu, a chranit vzdusny prostor ze ktereho do nich nechal Kadafi strilet z helikopter najatymi zoldaky a povrazdil jich stovky, ne - li tisice. To uz se nedozvime. To je podle vas vmesovani do vnitrnich veci? Kdyby se civilizovany svet "nevmesoval" jak vy tvrdite do vnitrnich veci, tak byste dnes urcite nemela moznost postovat a sirit tuhle vasi humanitu. Jak jste pomohla krome tehle reci Libyjcum materialne, kdyz s nimi tak citite se radsi ani neptam. Ne ze bych mel k povstalcum nejake sympatie, je to stejna fanaticka islamska celadka jako ti co do nich strili a je v zajmu celeho sveta a predevsim Evropy, aby se jich mezi sebou vymlatilo co nejvice, ale zbabelost diktatora a masoveho vraha hajit na verejnosti, to uz je tedy silne kafe.

239906

20.3.2011 21:09

RE: Zapamatujte si datum 19.3.2011

Magnus Maximus 88.?.?.?

Reakce na 239906

Ano nemáme se vměšovat do vnitřních záležitostí Libye i kdyby povstalce stříleli z vrtulníků. Je to tiž vnitřní spor, tedy obdoba občanské války země, která nikoho nenapadla. A v občanských válkách se právě řeší spory o tom, jaký má stát být. Proto je nemístné se vměšovat.

239911

20.3.2011 21:53

RE: Zapamatujte si datum 19.3.2011

jen tak 97.?.?.?

Reakce na 239911

Přesně tak! [mrknutí jedním okem]

239913

20.3.2011 21:27

RE: Zapamatujte si datum 19.3.2011

dub 94.?.?.?

Reakce na 239906

předložte jediný důkaz toho, co tvrdíte.
kdyby ty vaše kecy byly pravda, tak to sračkomety vysílají každých 5 minut. ale dodnes nikdo nic takovýho neviděl. čímpa to asi bude? že by šlo jen o vymyšlenou báchoroku á la vrtěti psem?:

mozek příteli, to je to mezi ušima, kdybyste to hledal

239912

20.3.2011 21:56

RE: Zapamatujte si datum 19.3.2011

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 82.?.?.?

Reakce na 239912

Nechte toho pane dub, to je zbytečné. Není možné neporozumět tomu co se děje, vždyť nám veškeré své zločiny ukazují v přímém přenosu už přes 20 let a to i s patřičným doprovodem lží. Navíc tyto lži jsou stále jednodušší, v tomto případě musí srovnání s Bahrajnem vidět i slepý. Věřit tomu a ještě navíc jim to pomáhat prezentovat může dnes jen ignorant nebo jejich lokaj. S těmito dvěma skupinami nehnete, zbytečná energie.

239914

20.3.2011 22:33

RE: Zapamatujte si datum 19.3.2011

Lin 85.?.?.?

Reakce na 239906

Kristušu... a další "mozek"... [oči v sloup] Neofoukl jste?
Tak předně - neozbrojení demonstranti? Nespletl jste si Bahrajn s Bengházím?
A zadně - pomoci Libyjcům materiálně? To jako myslíte, že jsme jim měla poslat pár kalachů či co? Protože oni jsou totiž "materiálně" co do životních potřeb na tom líp než my tady.
A trochu si o tom najděte víc, než něco napíšete. Ona totiž v Libyii panovala vzácná shoda na obou stranách v otázce cizího zásahu.
A buďte té dobroty, prosím: napiště mi sem přímo, z čeho vyplývá ta vaše nedostižná dedukce o mém "hájení diktátora a masového vraha". Budu vám vděčná.

239921

20.3.2011 23:03

RE: Zapamatujte si datum 19.3.2011

dub 94.?.?.?

Reakce na 239921

no ale oni jim materiálně skutečně pomáhají. nejdřív tam západní tajné služby vysadily jednotky, které vydávaly za povstalce, pak si za 13 stříbrných sehnaly jako vůdce "opozice" jednoho šaka - bývalého ministra, a pak jim tam přes egypt začaly dodávat zbraně, což pokračuje i nyní během humanitárního bombardování (aby chránily životy civilistů), když již v rámci znění rezoluce osn udatní nosiči demográcie a svobody ochránili (rozuměj zabily) desítky civilistů.
a sestřelené letadlo povstalců vydávali za letadlo kaddáfího...

to už není ani cikrus déčkové úrovně...

239924

20.3.2011 23:04

RE: Zapamatujte si datum 19.3.2011

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 98.?.?.?

Reakce na 239921

>Kristušu... a další "mozek"... [oči v sloup] Neofoukl jste?

Mohl bych vam polozit podobnou otazku, ale vasi zanicenost a slepotu tady komentovat neminim a jsem zvykly se bavit i z opacnymi nazory slusne. To vy zrejme nezvladate a uz to je znamkou vasi zaslepenosti.

>Tak předně - neozbrojení demonstranti? Nespletl jste si
>Bahrajn s Bengházím?

Demonstrace zacli neozbrojeni civiliste, na ktere si Kadafi povolal zoldacke helikoptery, ktere strileli do neozbrojenych demonstrantu. Tak si nehrajte na ztratu pameti.

>A zadně - pomoci Libyjcům materiálně? To jako myslíte, že
>jsme jim měla poslat pár kalachů či co?

Muzete pomoci financne, fyzicky. Je spousta humanitarnich organizaci, pres ktere tuto pomoc muzete uplatnit. Jenze nesmyslne tlachani nic nestoji, ze.

>Protože oni jsou totiž "materiálně" co do životních potřeb na >tom líp než my tady.

Jiste, hlavne tech 40% nezamestnanych. Byla jste nekdy v Libyi, ze tohle tvrdite s takovou naprostou jistotou?

>A trochu si o tom najděte víc, než něco napíšete. Ona
>totiž v Libyii panovala vzácná shoda na obou stranách v
>otázce cizího zásahu.

Jiste a ta vzacna shoda vyustila ke krvave valce. Neni to ani obcanska valka. Je to valka podle vas "nesmirne spokojenych obcanu" proti Kadafimu. Mela byste si misto rad o tom neco precist vy. Ale od nekoho kdo neblbne. A vzacna shoda v otazce ciziho zasahu? Vyslechl jsem dost z demonstrujicich, kteri pred zurnalisty zadali o vojenskou pomoc USA. Ja jsem zasadne proti tomu, aby se do toho nekdo michal. Staci mi, kdyz se podivam na snimky vyzbrojenych povstalcu s kostkovanymi hadry na hlavach a je mi jasne s kym mam tu cest.

>A buďte té dobroty, prosím: napiště mi sem přímo, z čeho
>vyplývá ta vaše nedostižná dedukce o mém "hájení
>diktátora a masového vraha". Budu vám vděčná.

Ta vyplyva z vaseho tvrzeni, ze v Libyi panovala nesmirna pohoda, blahobyt a svoboda.

239925

21.3.2011 17:27

RE: Zapamatujte si datum 19.3.2011

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 173.?.?.?

Reakce na 239925

prozradte mi, jaky ma Libye statni dluh?A proc se Kaddafimu rika diktator, kdyz nemate zatim ani jeden dukaz o zarizeni typu americkeho Guantanama na Kube?
Kolik Libyjcu nechal shodit z vrtulniku do more, jako to delali demokrati Pinochet, Somoza nebo plukovnici v Argentine?

240003

21.3.2011 17:41

RE: Zapamatujte si datum 19.3.2011

Lin 85.?.?.?

Reakce na 239925

Tak znovu, protože s úsudkem máte, jak to vypadá, trocha problém...
Začnu od konce:
1) Napište, prosím, z čeho vyplývá váš úsudek o mém údajném tvrzení, že v Libyi panovala pohoda, blahobyt a svoboda.
2) Jestliže shoda, že nechtějí žádný cizí zásah a zvládnou to sami, vyústí v krvavou válku, pak je to čistě jejich věc. Jestliže kdosi mluví "před žurnalisty", pak je otázkou, kdo vlastně mluví. Občan Libye? Nebo imigrant? Nebo najatý žoldák? Vy to víte, já nikoliv. Zvláštní mi ovšem příjde, že někde teče krav v občanských válkách téměř stále - a nic se neděje ani po intervencích "pozorovatelů", kteří jsou se situací srozumění. Tady cca po čtrnácti dnech "celosvětová osvobozující akce". A pak nerozumím, co vlastně píšete. Tj. že jste zásadně proti vpádu a je vám jasné, kdo jsou oni povstalci. Tak proč mě vlastně drtíte, když máme stejný názor?
3) 40% nezaměstnaných? Ale kdeže... Poslední statistiky mluví někde o 19%, což je výrazně méně než třeba v Saudské Arábii. Vzhledem k tomu, že je tam cca 2 miliony imigrantů ( "legálních" občanů na 6 melounů) a část obyvatel tvoří berbeři, kteří těžko budou zaměstnaní někde ve fabrice, nepříjde mi oněch 19% tragické. Moc zvláštní je, kolik je v Libyi zaměstnáno cizinců a že MMF ještě v letošním roce chválil Kaddáfího za "ambiciózní reformní agendu a silnou makroekonomiku" . Takže? Komu mám věřit? Vám nebo MMF?
4) Humanitární organizace se podle mého ještě ani nestačily rozkoukat (takový to byl fofr), natož "něco pro Libyii" zorganizovat. A fyzicky? Abych tu zbůhdarma netlachala? Omotat hlavu arabášem, opásat se granátama, do ruky kalacha? Takhle mám pomáhat? A "mám problém", víte? Já totiž konkrétně v Libyi nevím, za koho bych vlastně měla cedit krev.
5) Trvám si na svém, že v Libyii nebylo žádných "neozbrojených civilistů". Jestli se nepletu (děje se toho moc), média nás krmila historkou o Kaddáfího stíhačkách, střílejících do ubohých demonstrantů (což je blbost i pro mě, nevojáka).
6) (konečně) Zdá se vám neslušná kousavá ironie? Ale božínku... pán je citlivka. Tak abyste věděl, opačný názor je mi vítaný. Co ovšem nevítám je neschopnost úsudku a podsouvání (mi) nikdy nevyřčeného. Vkládáte mi do úst něco, co jsem nikdy neřekla a to pouze na základě vaší vlastní (podivné a fantazijní) dedukce. Já nemůžu za to, co vaše hlava produkuje a jak si moje slova překládá. A pak pálí rovnou od boku.

240006

20.3.2011 23:21

RE: Zapamatujte si datum 19.3.2011

Kosk 93.?.?.?

Reakce na 239906

A co okolní státy, kde se střílí demonstranti zatím po desítkách? To jsou skuteční civilisti, mají jen vlajky. Proč nepomůžeme tem a místo toho těm státům posíláme vojáky a zbraně vládám??? Ti v Libyi mají kalašnikovy, pancéřovky, protiletadlový kulomety a kanony...

Bodejť by je neměli, když je podporuje AlKajda. A my je (nebo JI??)ještě budeme chránit... BÁ-JEČ-NÝ. [bliji]

239926

20.3.2011 2:17

Zacina celosvetovy Auswitz v cele s tak zvanym Bilym Domem a UN

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 61.?.?.?

http://www.examiner.com/la-county-nonpartisan-in-l...
. For cost: Nobel Prize-winning economist Joseph Stiglitz and Harvard's Linda Bilmes co-authored a paper that current US wars have a long-term cost to US taxpayers of $3 to $5 trillion now. That's up to ~$50,000 per US household (this also means if your household income is $100,000/year that your share of current US war cost is $100,000).
92-year-old US Nuremberg prosecutor: US wars same as Nazi wars
Prelude: the fake propaganda "Air strikes on Libya" did not take placeVzbourenci jsou ted pro NATO a USA ti "pravy Libijci",kterym ma demokracie a svobodu pomoci k niceni opozicnich Libijcu.Zajimava je propagand avzbourencu,kteri krici jenom smrt Kadafimu, v podstate nemaji zadny program ,jejich zastupci jsou jen TI jezse sami ustanovili za zastupce, mnohy z nich jsou byvaly Kadafiho dustojnici a prikladem je ministr vnitra Kadafiho vlady,ktery ted vzbourencum dela generala, Kadafiho rakety a jine zabiji civilisty ale rakety vzbourencu se civilistum "vyhybaji" a ted do toho vseho pujde agresivni NATO a USA.Jaka je vnitrni situace Obamovi vlady ukazuje zidovka slouzici cela desetileti v Bilem Dome-Thomasova,jez rekla doslova:Helen Thomas wants apology from Obama, reasserts Zionists own White House, Congress Jinymi slovy,valka USA neni valkou americkeho lidu ,ale zionistu ovladajici Bily Dum a Kongres a k tomu jim napomahaji zidovske vlady Evropy, prikladne Sarkozi ,kteremu Kadafi platil volby ke zvoleni ve francii, po nejake demokracii,ani stopy, vse je propaganda a podvod, kde tece krev s olejem dohromady.
Read more: http://www.nypost.com/p/news/national/helen_thomas...
Because of jews, step by step America is losing all friends in the world! A jewish state must exist, but not a superstate of jews. Their next plan will be: destroy Americans, no one in the world to support and move to Russia with tons of dollars and start a new live. Jews always winners! Americans always losers! Very painful, very very bad of Jews. From today I see this people not victims, but otherwise. Any jewish must wake up and be part of good citiyens, not terrorists as they are no!
Slova ,zidovky Thomasove:"[The Jews are] using their power, and they have power in every direction,” she told Playboy. “Power over the White House, power over Congress … Everybody is in the pocket of the Israeli lobbies, which are funded by wealthy supporters, including those from Hollywood. Same thing with the financial markets. There's total control … It isn't the 2 percent. It's real power when you own the White House, when you own these other places in terms of your political persuasion. Of course they have power. [To the interviewer] You don't deny that. You're Jewish, aren't you?"
http://www.politico.com/blogs/onmedia/0311/Helen_T...
Takze ,nastupujici valka v Libii je uz valkou jedne svetove vlady.

239857

20.3.2011 4:44

RE: Zacina celosvetovy Auswitz v cele s tak zvanym Bilym Domem a UN

Mnichov47 223.?.?.?

Reakce na 239857

Presne tak to je, zide kontrolujici prakticky vsechna klicova mista v USA a po celem svete, stoji v pozadi usili vyvolat valky a krveproliti kdekoliv, v Libyi, Iranu, Iraku, Afganistanu, s cilem rozsirit to po celem svete.

Libye byla jedna z mala zemi, ktera se po 40 let uspesne branila zidovskemu obsazeni a nasledneho ovadnuti a rozkradeni.

Mezi nejhlavnejsi aktery usilujici se o rozpoutani valek patri:

FED - centralni banka USA - vlastnena a vedena zidy Rotschildova klanu

ECB evropska centralni banka - vedena francouskym zidem Jean-Trichetem

MMF mezinarodni menovy fond - vedeny francouskym zidem Dominique Strauss-Kahnem

Goldman Sachs - nejvetsi zidovska banka - vedena zidem Lloyd Blankfeinem

dalsi velke zidovske banky v USA - Stanley Morgan Bank, UBS Warburg AG, Merrill Lynch Capitalges., Salomon Brothers, .....

americke ratingove agentury jako Standart&Poors - vedene zidy David Zuber a David Wyss

americke fondy SAC Capital Investors, Soros Fund Mangement, Greenlight Capital a Brigade Capital - vedene zidy jako Soros

americka media ovladana zidy (Byly zalozeny, nebo maji za sefa nebo jsou vlastneny zidy s izraelskou statni prislusnosti):
Western Publishing, ABC, 20th Century Fox, Paramount Comm., WALT DISNEY Co., NBC, Newsweek, Washington Post., Columbia Pictures, New York Post, Dow Jones, Wall St. Journal, EMI Records, Capitol Records, TIME/WARNER Comm., CBS Head Entertainment Division., RCA, SONY., Paramount pictures,......

239860

20.3.2011 6:25

RE: Zacina celosvetovy Auswitz v cele s tak zvanym Bilym Domem a UN

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 61.?.?.?

Reakce na 239857

Takze,"David Cameron`s war:the Empire strikes back at "Mad Dog' Gadafi v britskem Telegraph se docteme,ze vcerejsi zabery v TV, kde komentovali sestreleni stihacky,zapomeli rici,ze to byla stihacka rebelu,co bombardovala.V jinych zaberech nam ukazuji, jak se budou rebelove branit ve sve svobode a demokracii a presouvaji tanky do bojovych posic.Samozrejme,ze se media rozpomela o terroristickem utoku v Lockerbie, ke ,udajne urcity clovek byl v Berline uvedomen,aby do letadla nenastupoval a ted se to hodi,ovsem v jejich versi pro ctenare,ctenar,naopak si muze osvezit pamet,kdo prvni na svete pouzil terrorismu v letecke doprave?
Nakonec,situace svetoveho cetnika s jeho lokaji muzem posoudit z tohoto zaznamu:Conservatives like ex-Ambassador John Bolton and the late Senator Jesse Helms have said explicitly, "We're against the International Criminal Court. Who do they think they are to try us Americans? We are noble. We don't need or want foreign interference." They don't believe there is such a thing as international law and they don't want the rule of law to restrict their use of force to attain their particular goals. Politically, the US is a centrist country. To get two thirds to affirm a treaty is very difficult. I consider myself an American patriot. I came to America as an infant child, escaping from persecution and poverty. I'm eternally grateful to the United States.
Jinymi slovy,Spojene Narody jsou na nic,protoze stejne vladne zakon dzungle,silnejsi jde mordovat slapsi, to je vysledek lidskeho snazeni do noveho tisicileti s chovanim ,toho minuleho tisicileti, nakonec soudce,byvaly prokurator v Nurimbergu nakonec prohlidl politiku,tak zvanych Spojenych Statu-Washingtonu:U.S. Nuremberg Prosecutor: "My Government Today Prepared to Do Something for Which We Hanged Germans"
Navic 92 lety US prokurator z Nurimberskyho procesu rekl doslova: US wars same as Nazi wars.
jak je valka vynosna,pro nektere ,muzem posoudit z toho,ze Pentagon omylem vyplatil olejovymu bilionari 200 milionu za nic.
Olej a krev ,tece jednim proudem[vyplazený jazyk]entagon ovepaid billionaire oil tycoon by up to $200 million.
Nakonec,pro ty jez miluji historii,urcite neni prekvapenim ,ze za dobu cele druhe svetove valky,jedina tankova Onasisova lod nebyla potopena,proc asi?
Vložený obrázek
Vložený obrázek
Protest pred budovou kongresu a Bilym Domem, ve dne 19 brezna.
je na lidech ,aby protestovali v Parizi,jako v Londyne a Bruselu, proti nasili elity sveta, politice jedne svetove vlady.

239861

20.3.2011 8:59

Něco k tématu...

leo69 89.?.?.?

Válka proti Libyi - Milan Tůma

doporučuji také přečíst dole za textem -
Související články:
Muamar Al-Kaddáfí - Zelená kniha (1)
Muamar Al-Kaddáfí - Zelená kniha (2)

m,[mrknutí jedním okem]

239865

20.3.2011 10:10

Tady se musím trochu zastat USA a jejich nochsleddů.

baki 90.?.?.?

Válka, je vždy doba zlá. Ale musíme si také říci, "co" je Kadáfí.
Mě se jeví, jako "druh" Hitlera. Jeho příkazy i činnost je všeobecně známa, k čemu toto vedlo ví každý. Rovněž každý ví, že se v podstatě jedná o jeho odstranění. Je tedy otázka, kdy je potřeba takového vůdce odstranit. Naskýtá se otázka, kdy bylo potřeba "odstranit" Hitlera, aby nevznikly rasové zákony, aby nenastala rasová genocida, aby nevznikla druhá světová válka v Evropě.
Jistě je toto velmi nesnadná otázka, vkrádají se podotázky, "co by bylo, kdyby bylo...". Nicméně - vhodným a včasným odstraněním Hitlera by v Evropě tak kritická situace nenastala. S tím snad všichni souhlasit budeme.
Vidíme, že u Kadáfího se projevují podobné syndromy, jako u Hitlera. Pak je nutná otázka, zda je potřeba jej odstranit, nebo neodstranit, a kdy. Je otázka, jestli jeho neodstranením by mohly nastat problémy světového charakteru, které vznikaly již umístěním bomby na palubě letadla, použitím bomby na diskotéce, což jsou již známé kauzy.
A tak musím k všemu tomu odsouzení agrese připojit tato slova. Plně chápu slova a názor ministra zahraničí, knížete Schwarzenbergra, který obhajuje zásady politiky předválečného období,které vedly k přežití Hitlera a k druhé světové válce. Ale já nejsem takový "lidumil", abych takovýto názor vyznával.
Ano, vím, USA a jeho nochsledi především válčí kvůli "hmotným statkům". Ale tady nemohu než souhlasit s pokořením Kadáfího.

239867

20.3.2011 15:31

RE: Tady se musím trochu zastat USA a jejich nochsleddů.

Rene Bartosek 69.?.?.?

Reakce na 239867

Užásná logika. Kadáfí má letadýlka z osmdesatých let, Libye má 6 miliónů obyvatel, kteří při útoku na Francii budou muset přeplavat Středozemní moře s nožem v hubě. Tomu říkám velmi nebezpečný potenciál pro světové tažení Drang nach Europe. Jistě jsou z toho obyvatele Marseile dlouhodbě vystresovaní, žít 30 let od Lockerbie pod takovým psychickým tlakem, že kdykoliv se Kadáfímu zachce, provede invazi.

Lidi v Iráku, žili taky pod vládou brutálního diktátora, který se s jakoukoliv opozicí nemazlil, ale nebyl to hlupák. Lidem fungovala dotováná elektřina, voda, potraviny... Země nebyla demokraticky rozbombardována, neumíralo měsíčně 100 lidí při teroritických útocích. Mno teď mají místo toho v Iráku demokratický progres. Lidi mohou nejdemokratičtěji volit nohama. 2 milióny z toho pokroku uteklo do zahraničí a 2 mili=nu bylo nuceno útect v rámci Iráku. Mrtvých se oficiálně připouští 100 000, neoficiálně jeden milión. Zajímavá čísla o pokroku s pravdoláskovskou fasádou.

Mno, náš nejlepčejší diplomat dává veřejné kázání o pokrytectví. Akorát by mě zajímalo, jak protichemická jednotka bude zajišťovat bezletovou zónu? To nainstalují chemikům do zadku vrtule nebo něco na ten způsob? Náš šéfdiplomat je nejvíc diplomatický, když diplomaticky spí. Samozřejmě, že všichni pohádku o jezinkách s prstíčkem znají, akorát je hloupé, když to vykecá veřejně ministr zahraničí členské země NATO. Ta fotka tady knížeti sekne. Milý caprtíci povím vám pohádku... [velký smích]
http://www.novinky.cz/domaci/228283-cesko-podpori-...

239877

20.3.2011 16:34

RE: Tady se musím trochu zastat USA a jejich nochsleddů.

baki 90.?.?.?

Reakce na 239877

Tady se musím ohradit:
1. Nemluvil jsem ve svém příspěvku o Libijcích, ale o Kadáfím. Pochybuji, že by Libijci z Benghzází se nějak chystali "přepravit do Evropy".
2. Srovnání s Irákem pokulhává. Je to jiná země, byl tam jiný diktátor. Kromě toho - můj příspěvek se týká Kadáfího.
3. Hitler, když měl své projevy v Mnichvské pivnici, - také byl považován na směšnou figurku. A nikdo si nemyslel, že by někdy mohl být nebezpečný. To, že by Kadáfí nebyl nebezpečný - je pouze soukromý názor.
4. Figurku knížete Schwarzenbergra nebudu tady komentovat, to by bylo na delší článek.

239885

20.3.2011 17:30

RE: Tady se musím trochu zastat USA a jejich nochsleddů.

Rene Bartosek 69.?.?.?

Reakce na 239885

A Kadáfí se chystal do Evropy na čem? Na neckách? Francie má letadlovou loď nedávno zmodernizovala ponorky s nuklearními hlavicemi s doletem 10 000 km, moderní stíhačky... Cokoliv by se s napřátelskými úmysli blížilo do Evropy ve formě armády by brzo bylo krmivo pro ryby. Ledaže by Kadáfí trénoval potápění a dopochodoval s armádou do Francie po dně moře.

Před invazí si byli Irák s Libyí velmi podbné nemilorsdný diktátor, který si podporu na domácí scéně získával vysokou životní úrovní z ropy. Libye má nejvyšší životní úroveň v Africe. Lidi mají dotované bydlení, bezplatnou lékařskou péči, vzdělání, potraviny, v pouštní zemi zajištěnou vodu z velmi nákladného a technologicky náročného projektu... Pokud by nebyli demokraticky bombardováni, tak po reformách v ČR a 20 letech budováni právdoláskokracie by na tom byli lépe než kocourkovský občan pravdoláskokracie.

Po humanitární pomoci se rozdíl mezi dnešním zbídačeným Irákem a Libyí brzo vyrovná. A nepochybujte, že až Libyjci na vlastní kůži pocítí, co to znamená demokratický progres uplatněný na suroviny bohatou zemi, tak budou velmi nasraní. A podle všeho budou ze všech stran dobře vyzbrojení. Včetně těch v Benghází. A protože to není na druhém konci světa a existují v masovém měřítku mezilidksé vazby, tak v Evropě z toho masového hněvu bude taky horko.

Teprve zjistíme, co to je skutečný terorismus. Ne ten který na objednávku vyrábí tajné služby. A čelit skutečnému teroru podporuje struktury policejního státu. A jakmile jsou struktury policejního státu silné lobují za zrušení demokratických práv a svobod, a zkorumpovaní polici je odstarňují. Takže v konci to dopádá tak, že dvacetiletý pitomec opilý mocí při ZVS, řekne člověku, že má držet hubu a krok, protože má moc, kdykoliv se mu zlíbí ho zastřelit. To je demokracie na sionistický způsob.

Bez parazitismu je takový systém neživotaschopný a brzo zkolabuje. Izrale je 60 let podporováný bankovní oligarchií, jinak by nebyl v takové formě schopen existence. Jak dlouho vydrží Německo držet ekonomicky takový cirkus nad vodou ve velikosti Evropy? Já myslím, že ani velmi úspěšná německá ekonomika se skandinávií to moc dlouho nedokáže. Zbytek EU je bankrot.

239896

21.3.2011 9:38

RE: Tady se musím trochu zastat USA a jejich nochsleddů.

baki 80.?.?.?

Reakce na 239896

Ještě se tedy vyjádřím k tomuto tématu.
1. Nikde jsem neuvedl, že se Kadáfí chystá "do Evropy". To je přeci Vaše spekulace, se kterou já nemám nic společného. Neumím vyvracet "Vaše představy". Ty jsou Vaše a jenom Vaše.
2. Nikde jsem nespochybňoval životní úroveň v Libyi. Přečťěte si mé odpovědi ostatním nesouhlasným hlasům. Opakování mého tvrzení, že na tom má podíl nafta nijak Váš názor nezviditelňuje.
3. Vaše názory na terorizmus jsou již déle všeobecně známé. Nikdo přeci nepochybuje, že největší twroristé jsou USA a jeho nochsledi. Ale povšiměte si, že můj článek byl o Kadáfim - a oničem dalším.

239955

21.3.2011 16:14

RE: Tady se musím trochu zastat USA a jejich nochsleddů.

Rene Bartosek 69.?.?.?

Reakce na 239955

Mno, argumentoval jste Hitlerem. Dokud byl frajtr na území Německa, tak to skoro nikomu extra v Evropě nevadilo. Teprve Drang nach Osten s okupací Evropy byl problém. Jenomže Německo mělo 80 miliónů lidiček a technologický potenciál, což Kadáfí nemá, tudíž bod jedna můžeme škrtnout. Zřejmě jsem to nebezpečí ve vaši původní rekace, kde jste proti novému nebezpečí Hitlera obhajoval bezletovou zónu špatně pochopil. Já ta velká spojení, které má ráda propagnda moc nemusím. Mno já vidím věci v širších souvislostech, z tohno důvodu ten Irák a potencionální důsledky. Ono je rozumné přemýšlet, co se stane když optimistický plán A se posere.

239999

22.3.2011 7:01

RE: Tady se musím trochu zastat USA a jejich nochsleddů.

baki 80.?.?.?

Reakce na 239999

Mno, je pravda, že ne každý "Hitler" se stane nebezpečím pro svět. Ale přesto je podle mého nutnost, aby se těmto "Hitlerům" neumožnilo tímto nebezpečím být.
Nepopírám, že mám strach ze všech fanatiků, hájících "nějakou ideologii". Ať se jedná o ideologii umožňující vyvražďování indiánů ve jménu kříže, nebo totéž ve jménu čisté rasy, či islámu.

240034

20.3.2011 19:40

RE: Tady se musím trochu zastat USA a jejich nochsleddů.

l.leimas 88.?.?.?

Reakce na 239885

taky se říká "kdybys mlčel, zůstal bys filozofem"

239908

20.3.2011 15:47

RE: Tady se musím trochu zastat USA a jejich nochsleddů.

jen tak 97.?.?.?

Reakce na 239867

>Válka, je vždy doba zlá. Ale musíme si také říci, "co" je
>Kadáfí.
A kdo tedy tu válku začal??? Kaddafí snad???

>Mě se jeví, jako "druh" Hitlera. Jeho příkazy i činnost je
>všeobecně známa, k čemu toto vedlo ví každý. Rovněž
>každý ví, že se v podstatě jedná o jeho odstranění. Je
>tedy otázka, kdy je potřeba takového vůdce odstranit.
>Naskýtá se otázka, kdy bylo potřeba "odstranit" Hitlera, aby
>nevznikly rasové zákony, aby nenastala rasová genocida, aby
>nevznikla druhá světová válka v Evropě.

Jo, tak von Kaddafí usiluje zabírat cizí území, zmocnit se jejich bohatství a plánuje genocidu národů, jo???

Dál ani nemá smysl pokračovat, protože jde opět ze strany Západu o vměšování do vnitřních věcí Lybie a v konečném důsledku o uloupení jejího bohatství. Už to totiž vidím, kdo z toho bude mít užitek, ale prostý Lybiec to určitě nebude.

[bliji]

239878

20.3.2011 16:48

RE: Tady se musím trochu zastat USA a jejich nochsleddů.

baki 90.?.?.?

Reakce na 239878

K tomu mám pouze toto:
1. KDO VÁLKU ZAČAL - no tak tedy "Rada bezpečnosti" OSN. Na základě čeho byla započata se dočtete v denním tisku. Kdyby Kadáfí odstoupil, jak mu bylo doporučeno, tato situace by nevznikla.
2. Stačilo snad, že podpořil nebo zosnoval pád letadla u Lockerbeit, výbuch nálože na diskotéce v Německu a pod. Je podle Vás nutno čekat, až bude zabírat cizí území či provádět genocidu??? Snad stačí, že u protestujících proti své osobě nebude mít žádné slitování - jak uvedl.
To, že se západu jedná především o naftu, to jsem uvedl ve svém příspěvku.

239887

20.3.2011 17:12

RE: Tady se musím trochu zastat USA a jejich nochsleddů.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 173.?.?.?

Reakce na 239887

Svata ty prostoto.Kaddafi odskodnil vsechny pozustale nemalou sumou, urcite to provedl dobrovolne a rad, ne?Ty historky o tom, ze za utokem na PanAm nad Lockerbie byl take on, jsou dnes docela zajimave, kdyz udajny atentatnik uz je davno na svobode a jeho tym pravniku se zavazal, ze nebude zadat obnovu procesu.Vy snad verite i tomu, ze Dvojcata 9/11 spadla po narazu letadel, ze?

239888

21.3.2011 9:50

RE: Tady se musím trochu zastat USA a jejich nochsleddů.

baki 80.?.?.?

Reakce na 239888

Dost pochybuji že odškodnění Ksdáfí provedl dobrovolně, ale nebudu se pouštět do spekulací. Pokud se týče útoku na PanAm nad Lockerbie, byl z toho obviněn jedním ze svých "ministrů" kteří o této věci také něco vědí. Není mým úkolem zpochybňovat jeho tvrzení.
Otázkou "jak spadla dvojčata v New Yorku" jsem se ve svém článku nezabýval, bylo o tom napsáno již dosti protichůdného materiálu. Tady to rozebírat se mi jeví jako podivné.

239956

20.3.2011 17:25

RE: Tady se musím trochu zastat USA a jejich nochsleddů.

Jan Vítek ocelove (tečka) konstrukce (zavináč) email (tečka) cz 88.?.?.?

Reakce na 239887

Kdyby odstoupil jak mu bylo doporučeno?
"odstup nebo tě vybombardujeme" mi nepřipadá jako doporučení, řekl bych spíš vydírání nebo zastrašování. Navíc kdo má právo z cizích zemí "doporučovat" svrchovanému vládci jiné země co má dělat?
Je mi jedno co si o něm myslíte, ale kdyby v mé zemi vládl tak osvícený panovník, který by zvedl během pár desítek let životní úroveň o několik tisíc procent, tak bych byl jen rád. Bylo by to lepší než ta banda zlodějů, co ČR pustoší posledních 20 let.

239893

21.3.2011 10:03

RE: Tady se musím trochu zastat USA a jejich nochsleddů.

baki 80.?.?.?

Reakce na 239893

Podmínka k bombardování nebylo odstoupení Kadáfího, ale "ukončení porušování lidských práv u jeho odpůrců (nazývaných vzbouřenci)". Já jsem pouze uvedl, že kdyby odstoupil, k tak vypjaté situaci by nedošlo.
Nutno si uvědomit, že v případě jakékoli chystané agrese se používají "zástupné problémy". (Na př. I. světová válka - atentát na arcivévodu Ferdinanda, II. světová válka - údajné přepadení německé vysílačky polskými vojáky, stejně tak Korejská válka, angažovanost Američanů ve Vietnamu ...
Pokud se týče bandy zlodějů - máte můj souhlas, pokud se týče tvrzení, že Kadáfí je osvícený panovník - můj nesouhlas. To je ovšem otázka názoru.

239957

30.3.2011 21:38

RE: Tady se musím trochu zastat USA a jejich nochsleddů.

Jan Vítek ocelove (tečka) konstrukce (zavináč) email (tečka) cz 88.?.?.?

Reakce na 239957

Chápu, že pojem "osvícený panovník" může v evropském kontextu znít divně, ale v kontextu afriky a stavu v afrických zemích to už vypadá poněkud jinak. Bohužel je pravdou, že Kaddafí je to nejlepší co kteroukoli africkou zemi v posledním století potkalo. Z nejchudší země na světě vybudoval nejbohatší zemi afriky, bohatší než JAR, kde je "demokracie". Zemi s bezplatným školstvím a zdravotnictvím na světové úrovni s průměrnou délkou života vyšší než v ČR . (80 let u žen a 74 u mužů...v porovnání s tuším 47 před jeho nástupem k moci)

240756

20.3.2011 18:14

RE: Tady se musím trochu zastat USA a jejich nochsleddů.

jen tak 97.?.?.?

Reakce na 239887

>Stačilo snad, že podpořil nebo zosnoval pád letadla u
>Lockerbeit, výbuch nálože na diskotéce v Německu a pod. Je
>podle Vás nutno čekat, až bude zabírat cizí území či
>provádět genocidu??? Snad stačí, že u protestujících proti
>své osobě nebude mít žádné slitování - jak uvedl.
Who are the terrorists - who are the heroes?
http://en.wikipedia.org/wiki/Iran_Air_Flight_655

Že jsem tak smělej - oni měli "demokratičtí bombardovači" někdy slitování s těmi na bombardovaných územích??? Hirošima, Nagasaki, Drážďany, Praha, Vietnam, Iraq, Serbia, atd....

239901

22.3.2011 7:05

RE: Tady se musím trochu zastat USA a jejich nochsleddů.

baki 80.?.?.?

Reakce na 239901

Můj příspěvek se týkal Kadáfího. Problém, na který narážíte by bylo jistě dobré probrat. Je to ovšem jiné téma.

240035

22.3.2011 17:56

RE: Tady se musím trochu zastat USA a jejich nochsleddů.

jen tak 97.?.?.?

Reakce na 240035

To máte pravdu. Já jen porovnával svinstva, která způsobil Kaddáfí se svinstvy způsobených jinými. A vychází mi, že ti jiní jsou leckdy ještě horší než on.
Nemyslím si, že svržení Kaddáfího povede ku prospěchu Lybijců. Svoje problémy si měli vyřešit sami. Otázkou je, zda si je vůbec sami způsobili. Jakákoliv agrese zvenčí přinese jen rozkol, vlnu nenávisti a další krveprolití. Stejně jako samotná agrese, pardon, tzv. bezletová zóna. To je jen skrývání se za řečičky o lidských právech, kde nakonec těch zabitých civilistů může být víc než by jich zabil Kaddáfí a země může strádat po léta, stejně jako Irák. Toť můj názor, pochopitelně může být mylný.

240066

23.3.2011 18:18

RE: Tady se musím trochu zastat USA a jejich nochsleddů.

baki 85.?.?.?

Reakce na 240066

Jde o to, zda by bylo možné a žádoucí zlikvidovat všechny "hitlery". Položte si otázku, zda by USA ve druhé světové válce "toužily" po tom, zároveň váčit proti Hitlerovi, Musolinimu, Japonsku a Stalinovi. Myslím si, že Roosvelt dobře udělal, že neválčil proti všem, že si z jednoho "Hitlera" udělal spojence.

240152

20.3.2011 15:48

RE: Tady se musím trochu zastat USA a jejich nochsleddů.

Antiseptik 174.?.?.?

Reakce na 239867

Boha máme na této planetě mnohem horší Hitlery než je Kadáfi. Co Vám na něm tolik vadí? Nijak nás neohrožuje, pokud ovšem nepovažujete jeho snahu o spojení Afriky v jednu svobodnou zonu férového obchodování se světem za ohrožení systému. Což ve skutečnosti ohrožení asi je. Pokud by se mu podařilo vnést do celé Afriky životní standard jako je v Lybii, mohlo by se stát že i jinde na světě by se lidé bouřili a chtěli to taky. Na Kadáfim západu nevadí že se sám obohacuje, to přece dělají také, ale vadí jim že rozděluje zisk z ropy občanům, to se přece nedělá, kam bychom přišli ze školstvím a zdravotnictvím zadarmo, s byty bez nájmů a podobnými nesmysly že? Holt každý dolar který dostane občan, je dolar který nedostane nakonec nadnárodní banka i s úroky.

239879

20.3.2011 16:00

RE: Tady se musím trochu zastat USA a jejich nochsleddů.

Lin 85.?.?.?

Reakce na 239867

No jo, no... ale když on Kaddáfí je takový už někde přes třicet let a doposud to světu nikterak nevadilo. EU dokonce zařadila Libyi do Unie pro Středomoří, která deklaruje účel "harmonizovat sousedské politiky členských států EU a úmyslem šířit demokracii, hodnoty a standardy EU a také ekonomický, politický a sociální rozvoj".
Kromě toho už desetiletí plní Libyi funkci "záchytné evropské stanice" pro běžence z arabského světa a Afriky. Deportují se sem běženci z celé Evropy, nejvíce z Francie a Itálie. A není jich zrovna málo. Libye má svých občanů něco přes 5 milionů a k tomu víc jak 2 miliony běženců. Obávám se, že zrovna z jejch řad se rekrutovali "povstalci". Běžný libyjský občan na tom totiž není nikterak špatně (sociální vládní program), rozhodně tam nikdo neživoří, životní standart je na arabský svět na velice slušné úrovni a některé zdroje říkají, že Kaddáfí si své lidi v tomto směru pěkně "po socialisticku" rozmazlil. A podařilo se mu to i přesto, že země byla přes 20 let pod těžkými hospodářskými sankcemi. Samozřejmě - toto neplatí pro běžence a přistěhovalce bez občanství.
Čím to, že je Kaddáfí tak najednou "diktátorský zločinec", ač to nikomu dosud nevadilo a nikdo neupozorňoval na nějaké letité "porušování lidských práv" ? Možná bude jedním z důvodů i fakt, že po zrušení hospodářských sankcí Kaddáfí neotevřel dveře tomu správnému kapitálu. Pokud chtěl pustit do země nějaké zahraniční investice, pak z Číny, Ruska nebo Indie.

239880

20.3.2011 17:28

RE: Tady se musím trochu zastat USA a jejich nochsleddů.

baki 90.?.?.?

Reakce na 239880

K tomu tolik:
1. Již zapomínáte na Lockerbie, na výbuch v Německu na diskotéce?
Zapomínáte, že Kadáfí odmítal předat pachatele výbuchu na palubě letadla?? zapomínáte, že propuštěného pachatele Kadáfí vítal v Libii jako hrdinu?? Dnes se už ví, že Kadáfí o plánovaném teroristickém útoku na osobní letadlo věděl?? Že velká Britanie, Fancie, USA o tomto věděly, je známo. Z čeho tedy pramení Vaše přesvědčení, že se jedná o bezúhonného politika?? Myslíte si snad, že hospodářsné sankce, o kterých se zmiňujete, byly Libii stanoveny nespravedlivě??
2. Vysoká životní úroveň obyvatelstva je typická pro státy vlastnící ropu. Kolik má Kadáfí na tom zásluhu je otázka. Ovšem kdybychom takto uvažovali, pak by byli hodní všichni šejkové a vládci v Kuwajtu, Saudské Arabii, Spojených Arabských emirátech a pod. I když víme, jaké právo tam platí.

239895

20.3.2011 18:25

RE: Tady se musím trochu zastat USA a jejich nochsleddů.

Satanist 154.?.?.?

Reakce na 239895

Kdyz budu u lesa na svy zahradce v drevenym domecku srat a prase me bude strkat spinavej rypak az do prdele tak vezmu vidle a zapichnu mu je do kruponu az po nasadu. To samy udelal pred 4 dekadama Kadafi aby lidi s obnazenou prdeli v Libii i pri srani nikdo ze zahranici neobtezoval a proto mu nelze vubec nic vycitat!

239902

20.3.2011 19:22

RE: Tady se musím trochu zastat USA a jejich nochsleddů.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 173.?.?.?

Reakce na 239895

Zapominate na umyslne sestreleni iranskeho letounu raketou z USS Vincennes, zapominate na zfalsovany utok v Tonkinskem zalivu, zapominate na neexistujici zbrane hromadneho niceni v Iraku, zapominate na zniceni jeho historickeho dedictvi, zapominate na Srbske civilni obeti, zkratka zapominate na vsechno.Lidi jako Vy neni stale dost, chripi se jim radosti chveje sotva citi cizi krev a cizi majetek.

239907

20.3.2011 20:32

RE: Tady se musím trochu zastat USA a jejich nochsleddů.

Magnus Maximus 88.?.?.?

Reakce na 239895

Tak předně co se týče zničení letadla nad Lockkerbie či výbuchu na diskotéce, tak nic není známo o tom, že to nařídil přímo plukovník. To tvrdí jen USA a spol. Dále i kdyby by toto skutečně byla pravda, tak to nezakládá žádné právo na současné bombardování Libye. Toto je výsměch mezinárodnímu právu. Dále plukovník má naprosto hlavní zásluhu na tom, že bohatství z ropy je rozdělováno mezi lidi. Kdyby tomu nechtěl, tak by tomu tak nebylo. On ani Libye nikoho neohrožovala ani neohrožuje, tedy žádný západní stát nemá v tomto případě právo se vměšovat do vnitřních záležitostí této země. Jakým právem na křídlech bomb šíříme naší představu tzv. demokracie ? Ano vím není to o demokracii, ale černém zlatu....

239909

21.3.2011 10:30

RE: Tady se musím trochu zastat USA a jejich nochsleddů.

baki 80.?.?.?

Reakce na 239909

O zničení letadla a výbuchu na diskotéce jsem již popsal řadu slov o zodpovědnosti Kadáfího jen tolik. - Podle jeho slov, - vždyť vůbec za nic nemůže. Není prezident ani žádný jiný státní funkcionář. Tak kdo ho chce z něčeho obviňovat??
- Toto právo zásahu je dáno usnesením "Rady bezpečnosti OSN". Jak dalece bylo oprávněné, o tom můžeme jen diskutovat. Nesmíme zapomenout, že také Rusko, Čína, Německo, Indie ... byli, i když nepřímí "signatáři" tohoto usnesení. A toto usnesení "je možno považovat za mezinárodní právo".
Rozdělování "ropného bohatství" meti občany je běžné nejen v Libyi, ale i (jak jsem již zmínil) v Kuwajtu a řadě dalších arabských zemích, kde dodnes platí právo ukamenovat ženu.

239960

21.3.2011 14:51

RE: Tady se musím trochu zastat USA a jejich nochsleddů.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 50.?.?.?

Reakce na 239960

Napsal jste radu slov, ktera nedavaji smysl.Jen opakujete to, co mocipani vytrubuji do sveta za pomoci jimi rizenych a zaplacenych medii.Jejich zfalsovanym verzim udalosti musime verit jako Pismu Svatemu.
Zadne mezinarodni pravo ve skutecnosti neni, je jen jedno pravo, pravo silnejsiho.

239984

22.3.2011 7:12

RE: Tady se musím trochu zastat USA a jejich nochsleddů.

baki 80.?.?.?

Reakce na 239984

Jsem rád, že jste pochopil běh světa. Je ovšem Vaše chyba, pokud během nějaké válečné akce chcete věřit některé z válčících stran. V daném případě obě válčící strany mlží a lžou. Hlavně z taktických důvodů. O morálce takové činnosti můžete samozřejmě pochybovat.

240036

22.3.2011 23:40

RE: Tady se musím trochu zastat USA a jejich nochsleddů.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 173.?.?.?

Reakce na 240036

Zatim jedinou valcici stranou, kterou porad vidim, jsou USA a jejich evropsti soudruzi sirici pravdolaskokracii stejne vzorne jako bolsevci svoji svetovou revoluci.Je to az unavne, jak je ten jejich loupezniciky scenar zoufale jednotvarny.

240095

23.3.2011 18:21

RE: Tady se musím trochu zastat USA a jejich nochsleddů.

baki 85.?.?.?

Reakce na 240095

A vy chcete aby vám říkali pravdu???

240153

23.3.2011 20:49

RE: Tady se musím trochu zastat USA a jejich nochsleddů.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 173.?.?.?

Reakce na 240153

A co chcete vy, hajit ty, kteri imrvere lzou?Dost chaby pokus.Pravda vitezi, ne?

240162

25.3.2011 21:24

RE: Tady se musím trochu zastat USA a jejich nochsleddů.

baki 85.?.?.?

Reakce na 240162

Myslím, že tam nenajdete jediné slovo obhajoby kohokoli. Vaše dedukce jsou pouhé spekulace nemající žádný podklad. Já jsem se věnoval osobě Kadáfího a ničemu dalšímu. Zkuste si probrat první, nebo druhou světovou válku. Válčil tam snad někdo zcela nevinný?? Nikoho takového nenajdete. Z Vašich slov čiší nenávist k USA. No budiž. Domníváte se, že toto je objektivní zhodnocení situace??

240329

20.3.2011 22:17

RE: Tady se musím trochu zastat USA a jejich nochsleddů.

Lin 85.?.?.?

Reakce na 239895

A ježiš... Na nic nezapomínám a nenapsala jsem, že Kaddáfího pokládám za bezúhonného. To jste si nějakými podivnými cestičkami vydedukoval sám, včetně nějakého mého "přesvědčení". Znáte snad nějakého bezúhonného politika, proboha? [oči v sloup] Kaddáfího stavím na stejnou příčku jako třeba Castra = "socialistický revolucionář". Ovšem tohle není žádná tajnost, svět to ví min. od r. 1969 a to už je nějaký pátek. A nějaký pátek už uplynul i od událostí, které jmenujete. No.. a přesto se s ním všichni, kteří ho DNES bombardují, kámošili. A zvali ho, vítali stejně, jako on vítal onoho "hrdinu" (jak píšete). Dokonce mu ještě loni vyslovovali uznání a pochvaly za jeho zásluhy o mír v celé oblasti severní Afriky. Tak co jako udělal tenhle starý muž právě teď, že si vysloužil takové běsnění? Vždyť se nemá ani čím bránit, proboha... Libyjská armáda se svým vybavením je pro Evropu (potažmo pro svět) "hrozba" asi jako komáři pro vás. Navíc - mise OSN mají být pro ochranu civilistů, čehož se vybombardováním měst zcela určitě "dosáhne", žejo?
A spešl pro vás - za onu "diskotéku" Kaddáfí Německu zaplatil odškodné.
ad 2) Vysoká životní úroveň může být typická pro ropné státy, ne tak pro stát, který byl cca 20 let pod hospodářskými sankcemi. Embargo bylo zrušené až v r. 2004 a nejvíce se o něj zasadila právě Itálie. Té šlo hlavně o možnost dovozu zbraní na "obranu libyjských hranic před nelegální migrací".

239917

21.3.2011 10:47

RE: Tady se musím trochu zastat USA a jejich nochsleddů.

baki 80.?.?.?

Reakce na 239917

Paní Lin.
Jsem rád, že se shodujeme v základních rysech. Jen k tomu ještě tolik.
To víte, že jeho hříchy jsou již třicet let známy. Ovšem na jeho zničení je potřeba více, než o tom povědomost. K takovému zásahu je potřeba schválení Rady bezpečnosti OSN. A toto schválení je možno provést, až se bude vědět, že žádná země mající právo veta tento návrh nebude vetovat. A věřte tomu, že SSSR by jakýkoli takový návrh vetoval. Kadáfí se dopustil chyby, že si proti sobě poštval všechny mocnosti. A tím, mohla být takováto rezoluce schválena. A tak skutečnost, že se nejedná o nic tak vážného je zde nevýznamná.
Kámošení", jak Vy nazýváte diplomatické jednání mezi Kadáfím a ostatními diplomaty, je běžná praxe, kterou sami diplomaté neberou vážně.
"hospodářské sankce", ty jsou pouhou zástěrkou, za kterou se provádějí mnohé tranzakce se sankcemi mající velmi málo společného. Zvláště, když Libye má naftu.

239963

21.3.2011 18:02

RE: Tady se musím trochu zastat USA a jejich nochsleddů.

Lin 85.?.?.?

Reakce na 239963

Pane Baki, i já jsem ráda, že se shodneme v základních rysech. Kaddáfí je (asi) bez diskuse "politik", který má do anděla hodně daleko. Co mi ale nejde pod nos je právě ono "diplomatické chování", viz třeba Francie a Itálie. Kaddáfího prachy jim nesmrděly a ropa už vůbec ne. Používali Libyii i jako "odkladiště pro imigranty" , posílali zbraně, velebili do nebe. A domnívám se, že Kaddáfího největší chybou bylo, že odmítl "privatizovat". Ale to je můj soukromý "dojem", nic ofic. Však ona nám budoucnost dá lepší odpovědi na otázky. [smích]
Každopádně děkuju za diskusi i za přístup. Mějte se fajn. [smích]

240008

22.3.2011 4:33

RE: Tady se musím trochu zastat USA a jejich nochsleddů.

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 61.?.?.?

Reakce na 239895

Kdyz zastat,tak,zastat,ale i Kadafimu dat moznost ukazat ,co dokazal,za tech 40 roku vlady, muzem sami dobre posoudit,vzdyt mame svobodu a demokracii v Cechach,takze proti totalitnimu rezimu,urcite mame velky naskok.
The 1st of September marks the anniversary of the opening of the major stage of Libya's Great Man-Made River Project. This incredibly huge and successful water scheme is virtually unknown in the West, yet it rivals and even surpasses all our greatest development projects. The leader of the so-called advanced countries, the United States of America cannot bring itself to acknowledge Libya's Great Man-Made River. The West refuses to recognize that a small country, with a population no more than four million, can construct anything so large without borrowing a single cent from the international banks. tohle je ten pravy Kadafiho zlocin,jako byl Hitleruv,kdyz odmitl zahranicni banky a jejich menu pro nemecky narod, doslova rekl,ze nenecha nemecky narod okrast!

...In the 1960s during oil exploration deep in the southern Libyan desert, vast reservoirs of high quality water were discovered in the form of aquifers. ...
Tak a ted si porovnejde zadluzenost Ceske vlady a k tomu si pripoctete ,co vlastne vlastni cesky narod od doby "sametove revoluce".Myslim,ze uz chapete,ze nemuzem soudit Kadafiho,kteremu ve svem hospodrastvi nesahame ani po kotniky,navic ,Kadafiho vojaci nevrazdi za zold v Afganistanu a Iraku a nepletli se do svrchovanosti jinych statu,jak to dela "Ceska" vlad v pripade Jugoslavie.Mimo jine ,tech totalitnich vladcu je trochu vic a nikdo je neosocuje, co se tyka Lockerbie,tak, bych upozornil,ze Kadafi zaplatil odskodne pod vlivem svetovych medii, Britove penize prijali, tak,jak ted uSA zaplatilo dva miliony Pakystancum za najemneho vraha CIA, takze,nejde o pravdu a spravedlivy rozsudek,jde,predevsim o jidassky baksis a bylo by dobre nez vynesete rozsudek a nebo zastani si neco o Locberbie precist,proc,urcity lide nenastoupili v Berlinu k dalsimu letu do Skotska.Pokud to prirovnate 11 Septembru,ze 3000 zidu v den katastrofy nenastoupilo do zamestnani,tak budete na spravne ceste videt svet jinyma ocima.
Demokraticka media nas zapomeli informovat,ze:London and Washington circles were apoplectic about the opening of the new Libyan water project. The London Financial Times ran criticisms of the project from Angus Henley of the London-based Middle East Economic Digest. The pipeline, he said, was ``Qaddafi's pet project. He wants to be seen as something other than the scourge of the West.'' The Financial Times called the project Qaddafi's ``pipedream,'' stating that critics may be awed by the engineering involved, ``But they regard the dream as a monument to vanity that makes little economic sense in a country where the U.N. Development Program says 94.6% of territory is desert wasteland.''
Vložený obrázek
Nezapomente,ze z etnickeho duvodu se od nas odpoutalo Slovensko, kdyby to neprobehlo...Automaticky kráceno

240027

22.3.2011 7:37

RE: Tady se musím trochu zastat USA a jejich nochsleddů.

baki 80.?.?.?

Reakce na 240027

Jsem rád, že celý problém chápete v širších souvislostech. Ale i Hitler spojil Rakušany, Bavory, Prusy, ... v jeden národ - Němci. Snahy o odpojení různých etnik je po celém světě mnoho. Dokonce jsou patrny v Kanadě, ve Španělsku (Katalánci) ... A tyto snahy budou probíhat i do budoucna.
Je skutečností, že Kadáfího vojáci nevraždí za žold, stejně jako to nedělali Hitlerovi vojáci. Ale co z toho vyvozujete???
Ano, za Kadáfího, (stejně jako za Hitlera v Německu) došlo díky naftě ke značnému zlepšení životní úrovně v zemi. No a co z toho vyvozujete??
Celá záležitost je trochu v jiné rovině, než se domníváte. I Hitler měl své dobré stránky. Jedná se o to pochopit, co je vlastně špatně v hájené ideologii.

240037

23.3.2011 9:04

RE: Tady se musím trochu zastat USA a jejich nochsleddů.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 74.?.?.?

Reakce na 240037

Nemce sjednotil uz Bismarc, vy moulo.Rakusani se k Hitlerovske Risi pridali sami, bez natlaku.

240120

23.3.2011 18:30

RE: Tady se musím trochu zastat USA a jejich nochsleddů.

baki 85.?.?.?

Reakce na 240120

Jsem rád, že jste dospěl "až k Bismarkovi". Dál jste zřemě nešel. Prostudujte si dějiny Keltů, Alemanů a jiných národů středověku i starověku v tomto prostoru. Třeba dojdete i k dřívějším sjednotitelským snahám. Na příklad se dozvíte, že svatý Václav byl pouze jeden z řady knížat "Římského císařství". Pak se podivíte, kdo je tu moula.

240155

20.3.2011 17:18

RE: Tady se musím trochu zastat USA a jejich nochsleddů.

zzzx 193.?.?.?

Reakce na 239867

kaddafi jako druh hitlera? HA HA HA HA ha ha ha ha... asi tak jako Milosevic v 90'letech ne? Prosim vas, pokud uz chcete demonizovat, tak to delejte inteligentneji, to prirovnani k hitlerovi je uz skoro tak trapne jako obvineni z pozirani nemluvnat. Zvlast tady na zvedavci vam na to nikdo neskoci..
A jestli to opravdu myslite uprime, tak si schvalne prectete tu jeho zelenou knihu (http://www.ulozto.cz/3248205/zelena-kniha-zip), a myslim ze budete prekvapen jake ma tento 'druh hitlera' ve skutecnosti nazory. Nerikam tedy ze se tim v praxi vzdy dokonale ridi, ale myslim ze i kdyby z toho implementoval jen desetinu, tak je to porad lepsi nez to co mu tam 'dymy demokracie pravdy a lasky' chteji nacpat ted.

239889

21.3.2011 10:56

RE: Tady se musím trochu zastat USA a jejich nochsleddů.

baki 80.?.?.?

Reakce na 239889

Bohužel, nevyšly mi všechny odpovědi k tomuto tématu. Ale i Já Vám tedy doporučím literaturu.
Přečtěte si Hitlerům "Mein Kampf". Uvidíte, kolik "moudra" je tam uloženo a vysloveno. Celé Německo žaslo, jaký génius se u nich vyskytuje a jako kancléř jim vládne.
Jinak - vaše přirovnání neberu vážně. Je jistě na úrovni vaší inteligence.

239964

20.3.2011 17:55

RE: Tady se musím trochu zastat USA a jejich nochsleddů.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 109.?.?.?

Reakce na 239867

Sám sem si pokládal tu samou otázku o druhé světové válce. A pak mi to došlo. Byla totiž nevyhnutelná, všechno zlé je pro něco dobré - ukázala lidem mantinely a hrůzy války, které nás dá se říci odstrašily od jaderného holokaustu. Je to velice smutné, ale každá inteligentní civilizace vždycky spěla k zániku, jenom jsme si koupili čas. Doufám, že se ale narodí čestní lidé, kteří dají přednost míru před popostrkováním ekonomiky válkou. Že se narodí lidé, kteří se nezaleknou hamižnosti a skoncují se všemi problémy, které sužují planetu.

Pobavil mě jeden citát, již nevím ale kdo je jeho autor.
"Všichni vědci dumají, jestli je ve vesmíru inteligentní život. Nobelovu cenu by ale měl dostat ten, kdo najde inteligentní život na Zemi!"

239898

20.3.2011 10:38

Hands off!

Punisher 94.?.?.?

Ruce pryč od Libye!

239869

20.3.2011 10:44

Zajimavy clanek

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 173.?.?.?

Zajimavy clanek.Ta zminovana temer petimiliardova ztrata ruskych firem za zmarene kontrakty v Libyi musela byt nutne ze strany kolonialnich utocniku nejak vykompenzovana.Tezko muzeme verit tomu, ze se Rus rozhodl zdrzet sveho prava veta jen proto, ze ho pak tato zlodejska smecka na oplatku podrzi pri projednavani budouci valky v Cecne nebo nejakem jinem ruskem zajmovem uzemi.V mnoha ohledech cele toto divadlo pripomina bolsevickou revoluci v Rusku.
Zadluzeny Zapad se potapi a Cinani se smeji

239870

20.3.2011 16:11

RE: Zajimavy clanek

Rene Bartosek 69.?.?.?

Reakce na 239870

Ono to je ještě zajímavější Kadáfí uzavřel, když se nedávno objímal s Berlusconim a Sarkozym milardové kontrakty. Holt při kšeftech se západem je třeba být vopatrnej. Člověk nikdy neví, kdy na tom někdo najde chlup a vzpomene si na lidkské práva a humanitarní bombardovaní. Jenomže žádné vnitřní problémy nedokáže vyřešet zahraniční intervence. Na to brzo Sarkozy i s Cameronem dojde. USA nemají pěchotu, aspoň 200 000 chlapů na okupaci nemají ani Francie se Británii.

Němci do toho nepudou, i když v rámci eura to budou, ať se jim to libí nebo ne přinuceni nepřímo zacvakat. To se nám to valčí, když nám na to někdo musí dát chechtáky, ale ani německá kasa není bezedná. Vrtulníku kancléřky Merkelové vypadli najednou oba motory. Kancléřka nebyla na palubě, a nebyla to sabotáž. To bylo takové "přátelské" varování. Taky se nedávno dovolila ostře odporovat Natanjahu, že ano?

Tady píše velmi zajímavě KD na BL. Když se někdo přečte o taktice Fidelových revolucionářů, tak ví jak se dělá úspěšná revoluce i proti podpoře diktátora ze zahraničí. KD má naprostou pravdu, že povstalci nejsou schopni provést změnu režimu ani s podporou západu. A nemluvím o revoluci, protože centralní moc v Libyi je schopna držet podle všeho struktura podobná Talibanu nebo dikatátora tzpu Sadáma či Kadáfího. Ono, když v Libyi se bude podobat všeobecná životní úroveň jako momentálně v Iráku, což jinak skončit nemůže, pak... A je úplně jedno zda zbraně dodá Egypt, Saudové nebo je v rozdá do kouta zahnaný Kadáfí. Nejde o stíhačky, ale o pěchotní zbraně, miny, raketky odpalované z ramene. Kdo je dneska povstalec bude brzo podle propagandy terorista.
http://www.blisty.cz/art/57837.html

A do Evropy to není tak daleko a v rámci Středozemního moře, budou jistě pestré kontakty i na občany EU. Dopadneme stejně pitomě jako sionisti. Kolem cesty budeme mít ostnaté dráty a na každých 10 kiláků checkpoint s nějakým veledůležitým oslem, co má dycky pravdu, protože má zrovna kvér v ruce. A budeme se klepat skutečně strachy, když pojedeme autobusem nebo vlakem. To je ta lepší varianta. Pokud dojde k explozí v muslimském světě, tak nám naše vlády ve jménu humanity zavedou stané právo hned. Dočasně samozřejmě. Republika je mrtvá, pokud ji někdo chce obživit bude muset zalít strom svobody svou krví.

239882

20.3.2011 16:25

RE: Zajimavy clanek

Rene Bartosek 69.?.?.?

Reakce na 239882

Ještě jsem zapoměl veta v RB. Peking nemá extra investice v Libyi a buď se v tom západ vymáchá a odstraní Kadáfího a to se neobejde bez okupace a rizika radikální změny geopolitické situace v muslimském světě. Saudové můžou mít obrovské problémy ustát to na domácí půdě.
V Moskvě to vědí.

A pokud jde o nějaké budoucí rezoluce ohledně Čečny? Za prvé Moskva si je může vetovat sama. A za druhé nemůžou si dovolit po rozpadu SSSR další kolo desintagrace. Z toho důvodu mají na ministerstvu zahraničí diplomata jako Lavrov, který poslal během konfliktu s požíračm kravat Millibanda a celý západ do prdele takovým způsob, že zmiňovaný telefonát byl pípání připominající morseovku. [velký smích] [velký smích] Rusko, Čínu, Indii humanitárně bombardovat nejde. V Brazílii uvažují o vývoji jaderných zbraní, já bych jim doporučil konat.

239883

20.3.2011 16:31

RE: Zajimavy clanek

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 173.?.?.?

Reakce na 239882

Ano, kde jsou ty doby, kdy colonel Gaddafi nazyval Berlusconiho a Sarkozyho svymi prateli.Je to zvnejsu zinscenovane divadlo pro vymyte mozky, bude zajimave pozorovat az se ta sebranka bude delit o korist.Tady je i jiny pohled:http://pochybovac.wordpress.com/2011/03/14/bojovni...

239884

20.3.2011 12:19

Ptám se sám sebe...

kubaibg 85.?.?.?

Kdo tohle jednou zastaví [bliji]

239871

20.3.2011 17:24

RE: Ptám se sám sebe...

abc 188.?.?.?

Reakce na 239871

Pokiaľ je vaša otázka úprimná, tak vám odpoviem. Zastaviť to môže iba Stvoriteľ v Armagedone. Zaujímavé, že to okultným elitám stojacim za súčasným konfliktom nedochádza, že vedú svet do konfrontácie so Stvoriteľom zeme. Ich prvostupňový plán je ropa, ale ten ďalší je zjednotenie arabského sveta a vyprovokovanie do "džihádu" a následného celosvetového náboženského povstania. Myslia si, že keď dajú svoju moc OSN na odstránenie organizovaného náboženstva, tak budú mať vystaráno...ale sa veľmi mýlia. Bude to ich prvý a posledný akt OSN v NWO. Potom prídu na rad oni spolu s ich politickými a obchodnými nohsledmi. Scénar budúcich udalostí dal napísať nový vládca zeme Ježiš apoštolovi Jánovi na ostrove Patmos, kde bol vo vyhnanstve a on ho zapísal do Zjavenia Jána 17 kapitoly. Zrejme najväčší problém robí ľuďom Boží časový plán s Božím kráľovstvom. Nakoniec ľudia mali vždy problém pochopiť, kde sa v prúde času uskotočňovania Božieho večného predsavzatia nachádzajú. Po Armagedone dá Božia vláda s prežijúcimi zem do rajského stavu, prebehne vzkriesenie ľudí a obnova ľudstva k dokonalosti. Pre mnohých rozprávka, pre veriacich, ktorý svoju vieru postavili na faktoch realita. Poznáte nejaké iné, lepšie východisko? [smích]

239891

23.3.2011 2:14

RE: Ptám se sám sebe...

faun 88.?.?.?

Reakce na 239871

Jen Vy a Vám podobní. Podříznete prvního parazita. Na bodáky nebo na barikádách se to řešit nedá.

240110

20.3.2011 15:12

r.m.

r.m. 94.?.?.?

Byla libyjská revolta vyvolána sociálními problémy, jako nezaměstnanost a bída, což nám vnucují již zmíněná média? Libyjské obyvatelstvo má nejvyšší životní úroveň v Africe. HDP na obyvatele činí 6000 USD. Pokud jde o oficiální „Index lidského rozvoje“, který je průměrem tří indexů: indexu očekávané délky života, indexu vzdělání a indexu HDP (statistiku zpracovává každoročně OSN) a který nejlépe charakterizuje kvalitu života obyvatelstva, byla Libye v roce 2010, jako vedoucí africká země na 53. místě na světě, další byl Tunis až osmdesátý první. Při tom v roce 1951 byla Libye oficiálně nejchudší zemí na světě. Dva britští významní žurnalisté David Bluntly a Andrew Lycett, kteří nejsou v žádném případě příznivci Libyjské revoluce museli napsat:

„Mladí lidé jsou dobře oblečení, živení a vzdělání. Dnes si Libyjci vydělávají v průměru na hlavu více než Britové. Nerovnost ročních příjmů je menší než ve většině států. Libyjské bohatství je rozděleno spravedlivě v celé společnosti. Každý Libyjec má zajištěno bezplatné (a často vynikající) vzdělání, lékařskou a zdravotní péči. Nové školy a nemocnice jsou impozantní podle všech mezinárodních standardů. Všichni Libyjci mají vlastní dům nebo byt, automobil, TV, video a telefon.“

V porovnání s většinou zemí třetího světa a dokonce i prvního, se Libyjci mají opravdu dobře. V celé zemi probíhá rozsáhlá bytová výstavba. Za byty se neplatí nájem, V Kaddáfího (buržoazními ideology vysmívané) „Zelené knize“ se dočteme: „Dům je základní potřebou individua a rodiny, proto nesmí být vlastněn někým jiným.“
http://www.novysmer.cz/content/view/1097/48/

239875

20.3.2011 17:22

RE: r.m.

l.leimas 88.?.?.?

Reakce na 239875

Co ktomu dodat, Snad jenom že z pohledu současné elity je právě to špatně, že se řadový člověk má dobře. Není třeba chodit daleko, vzpomeňte si doma zdravotnictví zdarma? Fuj hamba zrušit a už je téměř zrušeno. Vzdělání? reformovat tak dlouho až bude placené i základní školství, proč myslíte že probíhá permanentní školská reforma už dvacet let a výsledky nenese? Protože výsledkem bude všeobecně zpoplatněné vzdělávání a jako bonus nevalné úrovně. A penzijní systém? Jenom zopakuju slova Kalouska budoucí důchodci budou hrát poker se smrtí. Tedy kdo si špatně určí dobu vlastní smrti bude mít problém s důchodem, když si naplánuje, že bude žít dlouho dostane malý důchod (pokud na něj vůbec dosáhne), ale když bude žít déle než naplánoval nebude mít na konci života peníze vůbec.(no aspoň mu v mrazu nebude líto rychle umřít) A tohoto dobráka volilo dvacet procent volů nebo voličů? už ani nevím jak je to správně této utěšené země. Jak ve středu připoměl Dr Fr. Koukolík, nezapomínejme, že naši zem Američani názývají Mickey Mouse state a Rusové "obezjannyje gosudarstvo. A to nás musí naplňovat hrdostí. [chechtot] [chechtot]

239890

20.3.2011 15:13

Svete, zbor se! Mlada fronta a takovy ulet...?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Břetislav Olšer: Jedna lež za druhou, ale opět ani slovo o tom, že za vším je ropa…

Vyjimam:
>A jedna lež stíhá druhou, česká televize vše líčí v přímém přenosu, ale o tom, že vše se točí kolem ropy, ani slovo.
>
>Kdyby Kaddáfí stokrát dodržel rezoluci OSN, nic by mu to nepomohlo. Dávno pečlivě připravovaný útok na Libyii by byl uskutečněn.
>Kdysi Rumsfeld poplácával po zádech Hasajna, když mu dodávaly USA zbraně, pak ho pověsili. Po použití popravit. Británie vydala v září 2009 vraha Midžrahího, který mohl za to, že v letadle znad skotským Lockerbie zahynulo 259 pasažérů a členů posádky…
>
>Po udobření s Kaddáífím podepsala zadlužená britská těžařská společnost BP, průšvihářem z Mexického zálivu, smlouvu na průzkum dalších nalezišť ropy za 900 milionů dolarů. Je totiž značný rozdíl v obchodu s ropou; buď je nutné za ni platit, nebo ji vlastnit a mít ji za babku. Patří snad dnes ropná pole v Iráku iráckému lidu...? Navíc se opět opakuje sinusoida - pokud je ropa levná, nakoupí se miliony tun této suroviny, jakmile přijde krize, možná uměle vyvolaná jako právě v Libyii, prodá se za zvýšenou cenu. Na ceně jednoho barelu (159 litrů) jsou tak milionové zisky, při těžbě milion barelů ročně.

239876

20.3.2011 22:08

RE: Svete, zbor se! Mlada fronta a takovy ulet...?

vonty 92.?.?.?

Reakce na 239876

Paradoxne dnes na Nove se otevrene bavili o mnozstvi ropy v Libii. To ze se prestava zastirat , ze jde o ropu je vrcholem pokrytectvi co me zveda ze zidle ( a ze sem liinej). Uz se tesim nato ze to nezvedne jenom me.
Dle stareho znameho hesla , ze american je navonenej rusak se nepriklanim ani doprava, doleva, dokonce ani do nemec. Ikdyz dnesni zkusenosti me nuti prehodnocovat minulost a jeji radoby strasaaky. Presto ,ze mam chut rozbit hubu vsem zoodpovednym za tento novodoby kolonialismus ,jedinym vychodiskem mi z toho vyplyva jedna Svetova vlada ke ktere driv nebo pozdeji musime dospet. Je jen otazka jak bude vypadat a fungovat . Za to bych se skutecne porval.

239915

20.3.2011 16:10

Merkelová

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 93.?.?.?

Myslíte si, že je to náhoda? Že by odměna za odmítavý postoj? http://www.novinky.cz/zahranicni/evropa/228277-vrtulniku-jimz-letela-merkelova-vysadily-oba-motory.html

239881

20.3.2011 17:50

RE: Merkelová

Rene Bartosek 69.?.?.?

Reakce na 239881

Ne to byla nehoda, vysoce postaveni politici mívají pouze nehody. To byl i případ JFK nebo Lincolna či jiných. Mordováni bývají lidě na nižších stupních společenské pyramidy. Merkelová se staví na zadní, protože realita v Německu ji k tomu tlačí. Můj hlavní favorit na vystoupení z eurozóny je Německo, až si prostě jednoho krásnýho dne praští 100 miliónů Němců do stolu a řekne, že chce zpátky svoji marku, tak celá fraška končí. S tím prostě nejde nic dělat, a ani nehoda úřadujícího kancléře na tom nemůže nic změnit.

239897

20.3.2011 18:08

RE: Merkelová

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 94.?.?.?

Reakce na 239881

Nemyslím, že je to náhoda. Buď to měla být odměna, nebo pokus zvrátit německý odmítavý postoj. A jediná rozumná odpověď na nové dobrodružství USA, UK a Francie je koalice zemí, které se v RB zdržely hlasování.

V Rusko-Čínském zdržení se hlasování je možné vidět nějaký politický obchod a možná to tak i je, faktem ale zůstává, že kdyby Rusko nebo Čína svým vetem akci proti Libyi zablokovaly, odpovědnost by padla především na tyto dvě země. Tak, jak to je teď, jsou Německo, Rusko a Čína víceméně na jedné lodi. Německo pojí s Ruskem četné dodávky surovin a jejich hospodářské vazby jsou mnohem užší, než vazby Ruska s ostatními západními zeměmi. Pokud tomu politické intriky USA nezabrání, rusko-německá, případně rusko-německo-čínská koalice jednou vznikne a pravděpodobně rozštěpí EU na základě geografického rozdělení přístupu k ropným zdrojům. Ruská ropa v pohodě stačí i pro Německo, které se jistě smíří s čínským zájmem jako s realitou, ale když přijde na lámání chleba, budou chtít Němci přenechat část svého koláče i USA? Budou chtít Němci financovat anglosaská a francouzská válečná dobrodružství i proti svým hospodářským zájmům?

Pokud by vznikla taková koalice, nemusela by se pravděpodobně obávat ani vojenského potenciálu USA. Jak Rusko, tak i Německo to ve vzájemném souboji titánů během WW2 už prokázaly. Při rozumném zacházení by suroviny ze Sibiře stačily pro zúčastněné země a jejich rozvoj na dlouhá léta. Co by si počaly USA se svým americkým stylem života, by už byl pouze jejich problém...

239899

20.3.2011 17:24

Ropa? spíš hra o její cenu

Michalll 89.?.?.?

Zatímco je "humanitárně" bombardována Lybye, hra se hraje dál na mnohem zajímavějších místech. Partie se dnes přesunula do Saudské Arábie, Kuvajtu, Bahrajnu, Syrie atd. Bude zajímavé sledovat zdejší vývoj událostí.
Samozřejmě v těchto barevných revolucích z pera George Sorose(aškenázský žid) jde o ropu. Ale nikoliv o ropu samotnou jako spíš o její cenu.
Hra je hrána s cílem vyšroubovat ceny ropy na maximum(odhadem na 150-200dolarů za barel). Společně s pádem dolaru coby rezervní měny by to byl ideální nástroj na destrukci světové ekonomiky. Jak jistě víme, ropa potřebuje klid. Pokud se celý Blízký Východ zhroutí do chaosu a násilí, tak ropa pujde rapidně nahoru. A o to jde.
Kaddáfí totiž udělal chybu, že se pokoušel tuto barevnou revoluci potlačit, což se mu málem povedlo. Kdyby se mu to skutečně povedlo, mohla se celá akce zadrhnout. Proto je dnes Lybye bombardována. Je potřeba ji uvrhnout do chaosu.
Jak se barevné revoluce a nepokoj budou rozšiřovat po Blízkéch Východě, cena ropy poroste. S tím padne i dolar coby rezervní měna a globální ekonomika spadne do absolutní deprese. Lze očekávat, že tato deprese přinese další velkou světovou válku. To bude kýženým celosvětovým kataklyzmatem které bude ideálním důvodem pro nastolení první světové totalitní vlády.
Vše to popsal Albert Pike, svobodný zednář, aškenázský žid, iluminát a agent rodiny Rotschildů(Bauerů) již před více jak sto lety. Agenda těchto lidí je zřejmá a přesto se to pravděpodobně stane.

239892

20.3.2011 18:12

přátelská setkání?

Picov 62.?.?.?

Pěkné fotky jsou zde. Už chybí jen fotka s humanitárním bombardérem.

239900

20.3.2011 18:28

RE: přátelská setkání?

MoUdrostrak 88.?.?.?

Reakce na 239900

Čerstvě propuštěn z nemocnice

[zahanbení] pach čerstvé krve uzdravuje [zahanbení]

Vložený obrázek

239904

20.3.2011 18:28

Je mi z toho smutno...

Jiří Koubek 140.?.?.?

Kaddáfí sice není žádný svatoušek, ovšem rozhodně nesouhlasím se současnou akcí. Nehledě na to, co si tady o mně mohou někteří myslet, války se mi protiví (neexistuje ospravedlnitelná útočná "válka"[mrknutí jedním okem]. To, co předvádí letecké síly Francie, VB, USA (atd) mi přijde jako hodně velké natahování rezoluce OSN na skřipec. A pokud mají všichni politici plná ústa o lidských právech, proč nepodporují podobnou akci třeba v Somálsku, Pobřeží Slonoviny či Bahrajnu? A když jim jde o civilní oběti, co budou dělat s civilními obětmi v Afghanistánu či Pakistánu?
Odpověď bych měl, ale poukázalo by to pouze na dvojjakost současného systému.

239903

20.3.2011 18:33

RE: Je mi z toho smutno...

MoUdrostrak 88.?.?.?

Reakce na 239903

Na colaterální mrtvé nehleďme

Vložený obrázek

Vložený obrázek

239905

20.3.2011 20:33

RE: Je mi z toho smutno...

Rene Bartosek 69.?.?.?

Reakce na 239903

Jsem rád, že jste to napsal veřejně. [smích]

239910

21.3.2011 3:36

RE: Je mi z toho smutno...

Jiří Koubek 140.?.?.?

Reakce na 239910

Nevidím důvod, proč bych neměl psát to, co si myslím. Nikdy jsem se tady nesnažil být neustále proti názorům, které se tady prezentují (nehledě na to, že mě tady mnozí označují za placeného provokatéra).

239931

21.3.2011 4:13

RE: Je mi z toho smutno...

MoUdrostrak 88.?.?.?

Reakce na 239931

Infiltrace je prvnim stupnem pro nasledne rozpracovani zajmoveho subjektu a cilenou diskreditaci. Stare jak lidstvo (a ideodiverze) samo[velký smích]

Nastesti/bohuzel pro Vas/ pan Editor zavedl genialni napad-placene diskuterstvi. Diky nemu okamzite je jasne, kdo je tu "za vlastni" a kdo pravicujicim proLEASdiskuterem za jidaSSkych 30 stribrnych

[bliji]

239932

21.3.2011 8:42

RE: Je mi z toho smutno...

Jiří Koubek 140.?.?.?

Reakce na 239932

Pane MoUdroSStraku, pokud VáSS z nějakého důvodu nebaví diSSkuSSe SSe mnou, nemuSSíte na mě nijak reagovat. OSStatně, pokud mě považujete za placeného diSSkutéra, bude to ze všeho neljepší. Jednak nebudete zaplácávat míSSto na těchto SStránkách a druhak mi nebudete dávat vydělat, jelikož každý ví, že placení diSSkutéři jsou odměňováni podle počtu příSSpěvků.

A pokud považujete za nutné na mě reagovat, zkuste to dělat méně infantilní formou a začněte třeba s odpovědí na moji otázku v rubrice ve zkratce.

239948

21.3.2011 9:06

RE: Je mi z toho smutno...

Takyjeden 77.?.?.?

Reakce na 239948

Pane Koubku,nenechte se odradit.
Jsem rád za to, co jste napsal .
Je rozdíl mít jiný názor ,ale mít snahu o diskuzi a je rozdíl někam chodit provokovat.
V tom prvním případě se někdy stane ,že se dva byť rozdílné názory nakonec k sobě i přiblíží a jejich nositelé i respektují.
Na druhou stranu se ale nedivím Vašemu předřečníku ,neboť těch provokatérů na zdejší stránky někdy chodívá více než dost,takže mnohdy pro samý les není vidět strom.
Pište dál.

239953

21.3.2011 12:44

RE: Je mi z toho smutno...

MoUdrostrak 88.?.?.?

Reakce na 239948

Vážený pane Koubku, nevím zda jsou pravicující, pro-tunelářští a prohumanitárně-bombardérističtí diskutéři placeni dle kvantity.

Já osobně to mám v/od Zhōnggòng Zhōngyāng Xuānchuánbù pojednáno poněkud jinak [cool]

Vložený obrázek

Doopravdy nechápu, proč věnujete jako ryze pravicující a egoisticky zaměřený oVčan Vaše prostředky (určitě "VŽDY" pocházející z "TVRDÉ PRÁCE"[mrknutí jedním okem] na osvětu neposlušných oVeček, zbloudilých na ZVEDAVEC.ORG?!

Vložený obrázek

239973

21.3.2011 15:04

RE: Je mi z toho smutno...

Jiří Koubek 140.?.?.?

Reakce na 239973

Vážený pane MoUdrostraku, nechápu, co pořád máte s těmi pravicujícími diskutéry. Podle čeho se takový pravicující diskutér pozná? A proč nazýváte i mě "pravicujícím" diskutérem (nehledě na označení egoisticky zaměřený)? Co vy vlastně o mně víte?

239985

21.3.2011 4:19

RE: Je mi z toho smutno...

Rene Bartosek 69.?.?.?

Reakce na 239931

Ale my spolu diskutujeme navzájem jako lidi, aspoň mi to tak přijde. [smích] [mrknutí jedním okem]

239933

20.3.2011 22:42

RE: Je mi z toho smutno...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 173.?.?.?

Reakce na 239903

Jakou dvojjakost doboha mate na mysli?Tento soucasny system je zoufale jednoduchy.Jestli jste si tedy nejak nevsiml, ty scenare jsou porad stejne, takze kde vidite nejakou dvojjakost?

239923

21.3.2011 13:16

RE: Je mi z toho smutno...

jen tak 97.?.?.?

Reakce na 239903

Rovněž tak to vidím já [mrknutí jedním okem]

239975

20.3.2011 22:27

opětovné přerozdělování světa - ano.

marek 95.?.?.?

ANO- jistě by bylo nutné podívat se do dějin, jak vzmikala a pak zanikala kolonizace. Porovnat si to s obdobím - etapami výboje světa! Ty znalí si jistě uvědomí, že prakticky státy, které jsou iniciátory - Francie,aj. měly vlastně kolonie tam, kde za pomoci podobných dnes získávají ztracené zpět, pod oblbováním, že jde o přínos demkracie! [bliji]

239920

21.3.2011 1:11

O pozadí ruského ne-veta

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 94.?.?.?

Následující odkaz je zpráva, která letí ruským internetem:

http://szg-akt2.livejournal.com/2048354.html

Je-li tato zpráva pravdivá, svědčí o proradnosti elity jedné velmoci a naivitě a neprofesionalitě elity druhé velmoci. Možná je to ale jen pokus zachránit jednomu prezidentovi tvář. Pak je to ovšem ještě mnohem horší...

239927

21.3.2011 1:58

RE: O pozadí ruského ne-veta

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 94.?.?.?

Reakce na 239927

Podrobněji např. zde: http://warsonline.info/liviya/udar-po-livii-ssha-polnostiu-pereigralo-rukovodstvo-rossii.html

239929

21.3.2011 20:39

RE: O pozadí ruského ne-veta

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 94.?.?.?

Reakce na 239929

Tak zdá se, že pravdivá je spíš ta horší alternativa. Velvyslanec RF v Libyi Čamov zaslal do Moskvy telegram, v němž nazval Medveďeva zrádcem. Medveděv se chtěl údajně zúčastnit přímých akcí proti Libyi. Více např. zde:

http://colonelcassad.livejournal.com/332836.html#cutid1

Putin nazval západní tažení proti Libyi křižáckou výpravou a Medveděv kontroval, že taková vyjádření jsou nepřípustná. A je toho ještě mnohem víc. Zdá se, že spekulace o rozkolu v ruském "tandemu" se stávají realitou. Americký viceprezident se na poslední návštěvě Ruska tedy činil. Kdo ví, zda hlavním cílem akcí v Libyi není nakonec Rusko. Je to sice morální hnus, ale jinak je americká diplomacie zřejmě velmi schopná. Rusové jsou najednou za blbce a hádají se mezi sebou. Druhý užitečný idiot je frantík Sarko, kterému, pokud se něco "posere", zůstane Černý Petr.

240013

25.3.2011 0:31

RE: O pozadí ruského ne-veta

Jakub M. 88.?.?.?

Reakce na 240013

Dohodl se Medveděv na "Střetu civilizací" předem? (17. února 2011)

Medvedev, Pope to discuss religious ties in Vatican
http://en.rian.ru/society/20110217/162643596.html
Vložený obrázek


Důvody proč rozdrtit Kaddáfího

Uvažuje o emancipaci Afriky!
http://en.wikipedia.org/wiki/United_States_of_Afri...

Má ropu!
http://www.oilandgaslibya.com/

A má vodu!
http://www.boinc.sk/clanky/saharska-velka-umela-ri...

A má přímou demokracii!
http://cs.wikipedia.org/wiki/Džamáhíríje

A buduje socialismus!
http://www.outsidermedia.cz/Dzamahirija-v-cislech-...

Za to je třeba ho potrestat bombardováním!

Že jde o státy s čilou dřívější koloniální aktivitou, je asi jen náhoda [oči v sloup]
Vložený obrázek

Darmo že Sarkymu financoval volební kampaň
Vložený obrázek

Huntington se zmítá v orgasmech
Vložený obrázek

K vlkům cítícím pach krve se přidalo i Turecko
http://english.aljazeera.net/news/europe/2011/03/2...

Takto se zabíjí africký král.

240253

31.3.2011 13:33

Nikdo NEVITE co se tam deje

Janek990008 85.?.?.?

Dobry den,

veskere informace mame pouze z medii, je to jak Platonuv "Mytus o jeskyni".

Chci slyset i nazor Kadafiho!!!

240816

Příspěvků: 100

20.03. 01:16 Rene Bartosek  Hmm,
20.03. 01:47 realista 1  Zapamatujte si datum 19.3.2011
20.03. 08:33  RE: Zapamatujte si datum 19.3.2011
20.03. 14:11 Antiseptik  RE: Zapamatujte si datum 19.3.2011
20.03. 09:43 Satanist  RE: Zapamatujte si datum 19.3.2011
20.03. 16:34 Lin  RE: Zapamatujte si datum 19.3.2011
20.03. 18:56 Jirka.  RE: Zapamatujte si datum 19.3.2011
20.03. 21:09 Magnus Maximus  RE: Zapamatujte si datum 19.3.2011
20.03. 21:53 jen tak  RE: Zapamatujte si datum 19.3.2011
20.03. 21:27 dub  RE: Zapamatujte si datum 19.3.2011
20.03. 21:56  RE: Zapamatujte si datum 19.3.2011
20.03. 22:33 Lin  RE: Zapamatujte si datum 19.3.2011
20.03. 23:03 dub  RE: Zapamatujte si datum 19.3.2011
20.03. 23:04  RE: Zapamatujte si datum 19.3.2011
21.03. 17:27  RE: Zapamatujte si datum 19.3.2011
21.03. 17:41 Lin  RE: Zapamatujte si datum 19.3.2011
20.03. 23:21 Kosk  RE: Zapamatujte si datum 19.3.2011
20.03. 02:17 Robert Nohejl  Zacina celosvetovy Auswitz v cele s tak zvanym Bilym Domem a UN
20.03. 04:44 Mnichov47  RE: Zacina celosvetovy Auswitz v cele s tak zvanym Bilym Domem a UN
20.03. 06:25 Robert Nohejl  RE: Zacina celosvetovy Auswitz v cele s tak zvanym Bilym Domem a UN
20.03. 03:06 Rene Bartosek  Nepotřebuje komentář.
20.03. 08:59 leo69  Něco k tématu...
20.03. 10:10 baki  Tady se musím trochu zastat USA a jejich nochsleddů.
20.03. 15:31 Rene Bartosek  RE: Tady se musím trochu zastat USA a jejich nochsleddů.
20.03. 16:34 baki  RE: Tady se musím trochu zastat USA a jejich nochsleddů.
20.03. 17:30 Rene Bartosek  RE: Tady se musím trochu zastat USA a jejich nochsleddů.
21.03. 09:38 baki  RE: Tady se musím trochu zastat USA a jejich nochsleddů.
21.03. 16:14 Rene Bartosek  RE: Tady se musím trochu zastat USA a jejich nochsleddů.
22.03. 07:01 baki  RE: Tady se musím trochu zastat USA a jejich nochsleddů.
20.03. 19:40 l.leimas  RE: Tady se musím trochu zastat USA a jejich nochsleddů.
20.03. 15:47 jen tak  RE: Tady se musím trochu zastat USA a jejich nochsleddů.
20.03. 16:48 baki  RE: Tady se musím trochu zastat USA a jejich nochsleddů.
20.03. 17:12  RE: Tady se musím trochu zastat USA a jejich nochsleddů.
21.03. 09:50 baki  RE: Tady se musím trochu zastat USA a jejich nochsleddů.
20.03. 17:25 Jan Vítek  RE: Tady se musím trochu zastat USA a jejich nochsleddů.
21.03. 10:03 baki  RE: Tady se musím trochu zastat USA a jejich nochsleddů.
30.03. 21:38 Jan Vítek  RE: Tady se musím trochu zastat USA a jejich nochsleddů.
20.03. 18:14 jen tak  RE: Tady se musím trochu zastat USA a jejich nochsleddů.
22.03. 07:05 baki  RE: Tady se musím trochu zastat USA a jejich nochsleddů.
22.03. 17:56 jen tak  RE: Tady se musím trochu zastat USA a jejich nochsleddů.
23.03. 18:18 baki  RE: Tady se musím trochu zastat USA a jejich nochsleddů.
20.03. 15:48 Antiseptik  RE: Tady se musím trochu zastat USA a jejich nochsleddů.
20.03. 16:00 Lin  RE: Tady se musím trochu zastat USA a jejich nochsleddů.
20.03. 17:28 baki  RE: Tady se musím trochu zastat USA a jejich nochsleddů.
20.03. 18:25 Satanist  RE: Tady se musím trochu zastat USA a jejich nochsleddů.
20.03. 19:22  RE: Tady se musím trochu zastat USA a jejich nochsleddů.
20.03. 20:32 Magnus Maximus  RE: Tady se musím trochu zastat USA a jejich nochsleddů.
21.03. 10:30 baki  RE: Tady se musím trochu zastat USA a jejich nochsleddů.
21.03. 14:51  RE: Tady se musím trochu zastat USA a jejich nochsleddů.
22.03. 07:12 baki  RE: Tady se musím trochu zastat USA a jejich nochsleddů.
22.03. 23:40  RE: Tady se musím trochu zastat USA a jejich nochsleddů.
23.03. 18:21 baki  RE: Tady se musím trochu zastat USA a jejich nochsleddů.
23.03. 20:49  RE: Tady se musím trochu zastat USA a jejich nochsleddů.
25.03. 21:24 baki  RE: Tady se musím trochu zastat USA a jejich nochsleddů.
20.03. 22:17 Lin  RE: Tady se musím trochu zastat USA a jejich nochsleddů.
21.03. 10:47 baki  RE: Tady se musím trochu zastat USA a jejich nochsleddů.
21.03. 18:02 Lin  RE: Tady se musím trochu zastat USA a jejich nochsleddů.
22.03. 04:33 Robert Nohejl  RE: Tady se musím trochu zastat USA a jejich nochsleddů.
22.03. 07:37 baki  RE: Tady se musím trochu zastat USA a jejich nochsleddů.
23.03. 09:04  RE: Tady se musím trochu zastat USA a jejich nochsleddů.
23.03. 18:30 baki  RE: Tady se musím trochu zastat USA a jejich nochsleddů.
20.03. 17:18 zzzx  RE: Tady se musím trochu zastat USA a jejich nochsleddů.
21.03. 10:56 baki  RE: Tady se musím trochu zastat USA a jejich nochsleddů.
20.03. 17:55  RE: Tady se musím trochu zastat USA a jejich nochsleddů.
20.03. 10:38 Punisher  Hands off!
20.03. 10:44  Zajimavy clanek
20.03. 16:11 Rene Bartosek  RE: Zajimavy clanek
20.03. 16:25 Rene Bartosek  RE: Zajimavy clanek
20.03. 16:31  RE: Zajimavy clanek
20.03. 12:19 kubaibg  Ptám se sám sebe...
20.03. 17:24 abc  RE: Ptám se sám sebe...
23.03. 02:14 faun  RE: Ptám se sám sebe...
20.03. 15:12 r.m.  r.m.
20.03. 17:22 l.leimas  RE: r.m.
20.03. 15:13  Svete, zbor se! Mlada fronta a takovy ulet...?
20.03. 22:08 vonty  RE: Svete, zbor se! Mlada fronta a takovy ulet...?
20.03. 16:10  Merkelová
20.03. 17:50 Rene Bartosek  RE: Merkelová
20.03. 18:08  RE: Merkelová
20.03. 17:24 Michalll  Ropa? spíš hra o její cenu
20.03. 18:12 Picov  přátelská setkání?
20.03. 18:28 MoUdrostrak  RE: přátelská setkání?
20.03. 18:28 Jiří Koubek  Je mi z toho smutno...
20.03. 18:33 MoUdrostrak  RE: Je mi z toho smutno...
20.03. 20:33 Rene Bartosek  RE: Je mi z toho smutno...
21.03. 03:36 Jiří Koubek  RE: Je mi z toho smutno...
21.03. 04:13 MoUdrostrak  RE: Je mi z toho smutno...
21.03. 08:42 Jiří Koubek  RE: Je mi z toho smutno...
21.03. 09:06 Takyjeden  RE: Je mi z toho smutno...
21.03. 12:44 MoUdrostrak  RE: Je mi z toho smutno...
21.03. 15:04 Jiří Koubek  RE: Je mi z toho smutno...
21.03. 04:19 Rene Bartosek  RE: Je mi z toho smutno...
20.03. 22:42  RE: Je mi z toho smutno...
21.03. 13:16 jen tak  RE: Je mi z toho smutno...
20.03. 22:27 marek  opětovné přerozdělování světa - ano.
21.03. 01:11  O pozadí ruského ne-veta
21.03. 01:58  RE: O pozadí ruského ne-veta
21.03. 20:39  RE: O pozadí ruského ne-veta
25.03. 00:31 Jakub M.  RE: O pozadí ruského ne-veta
31.03. 13:33 Janek990008  Nikdo NEVITE co se tam deje

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

63

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc srpen přispělo 91 čtenářů částkou 18 889 korun, což je 63 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
1CuErU28m5a2tod9eZjnkY4sdidBVMpX6K
Další možnosti platby › Související články ›

Ve zkratce

To snad není možné! Prosím vás, řekněte, že se mi to zdá!19.08.19 09:09 Česká republika 9

Do Španělska kobylky nepovezeme, vzkázali pašeráci z lodi Open Arms19.08.19 08:37 Neurčeno 2

Radostné hýkání mainstreamu o 5G na stadionech, čtenáři vyjadřují spíše obavy16.08.19 20:02 Česká republika 4

Policie vláčí děti v poutech do pěstounské péče. Skandál? Ne. Běžná norská praxe16.08.19 16:12 Norsko 2

Ministerstvo podle Orwella 201916.08.19 02:05 Česká republika 4

Jak si drazí černouškové představují svůj život v Evropě15.08.19 17:44 Neurčeno 2

Chcete pastu bez fluoru? Zaplaťte!15.08.19 11:28 Česká republika 5

Jeffrey Epstein měl doma obraz Clintona v modrých šatech a červených lodičkách15.08.19 10:05 USA 0

Pašování okupantů do Evropy běží naplno14.08.19 11:20 Evropská unie 2

Za Soukupovu nevyváženost. TV Barrandov dostala pokutu 400 tisíc korun14.08.19 11:18 Česká republika 3

Polský premiér a moratorium na 5G sítě: Podepsal nebo nepodepsal?13.08.19 11:30 Polsko 0

Čtyři čluny za čtyři dny: Pašeráci zmnohonásobili transport okupantů do Evropy12.08.19 23:33 Neurčeno 1

Středočeský kraj dal na setkání vlastenců v Příčovech 50 tisíc, teď je chce zpět12.08.19 22:15 Česká republika 1

Neviditelný pes na straně konspirátorů? Epstein pracoval pro Mosad12.08.19 16:42 Česká republika 1

Rudý mor nahradil duhový. Občas má církev pravdu11.08.19 19:25 Polsko 2

Babiš boduje: Narovnání podnikatelského prostředí11.08.19 01:00 Česká republika 2

Epstein se zasebevraždil a satanisté podpořili LGBT, mozaika se zaplňuje10.08.19 16:44 USA 2

Satanisté podpořili LGBT komunitu. Nic jako tradiční rodina neexistuje, hlásali na náměstí v Praze10.08.19 15:09 Česká republika 6

Akcie firmy Bayer vyskočily o 11 % poté, co právníci dohodli odškodné za RoundUp10.08.19 11:53 Německo 3

Žena žaluje nejstarší berlínský chlapecký pěvecký sbor za diskriminaci10.08.19 11:31 Německo 2

Měnové kurzy

USD
23,27 Kč
Euro
25,80 Kč
Libra
28,23 Kč
Kanadský dolar
17,47 Kč
Australský dolar
15,78 Kč
Švýcarský frank
23,72 Kč
100 japonských jenů
21,83 Kč
Čínský juan
3,30 Kč
Polský zloty
5,91 Kč
100 maď. forintů
7,90 Kč
Ukrajinská hřivna
0,92 Kč
100 rublů
34,74 Kč
1 unce (31,1g) zlata
34 795,81 Kč
1 unce stříbra
392,98 Kč
Bitcoin
251 457,68 Kč

Poslední aktualizace: 20.8.2019 06:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 10 520