Diskuze k článku

Druhé rozhodnutí okresního soudu a odvolání státního zástupce

Příspěvků 47

18.3.2011 2:53

Tak dlouho...

Soudce Lynch 81.?.?.?

Tak dlouho se bude "demokraticky" spekulovat az Vas Vladimire dostanou za mrize. O to tady preci jde, ne? [oči v sloup]

239728

18.3.2011 18:09

RE: Tak dlouho...

Jeyvmila jeyvr (zavináč) yahoo (tečka) ca 65.?.?.?

Reakce na 239728

>Tak dlouho se bude "demokraticky" spekulovat az Vas Vladimire
>dostanou za mrize. O to tady preci jde, ne? [oči v sloup]

Fuj tajbl pane Soudce Lynch ! Nemalujte certy na zdi !!!
Vsichni drzime palce a verime !

239780

18.3.2011 3:54

Co k tomu vsemu dodat?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Snad jen to, ze je dobre to vsechno zverejnovat a zverejnene ukladat do pameti, ty velice dobre uschovavat, aby byla pro budoucnost zachovana fakta, prava jmena a jejich ciny.

Casto slysim, ze zijeme ve strasne dobe. Nesouhlasim. Strasna doba je tehdy, kdyz se nic nedeje..., kdyz pohadka nema zapletku. Naopak, kdyz ve spolecnosti existuji podnety k zalobam, je to dukaz deni. A pokud existuji zaloby diskutabilni, jedna se o deni primo bombasticke. Lze jen zavidet budoucim historikum.

239730

18.3.2011 6:01

Lomikare, Lomikare ...

Tom 24.?.?.?

Snad by nebylo od věci zjisttit, kolik čtenářů si inkriminovaný článek přečetlo do doby, než státní žalobce podal žalobu u soudu. Následně pak porovnat počet těch pár čtenáříčků s dosahem masové publicity v médiích, kterou odstartoval státní žalobce a nadále zesiluje neustálým odvoláváváním se ...

Konečný verdikt soudu by pak mohl znít takto:"Dámy a pánové, hlavní cenu za publicistiku "Chtivého Lomikara" získává státní zástupce! HOP! Apalus!!!!!!!!!!!!!!!!"

239733

18.3.2011 7:30

Vymknuta z kloubů doba šílí

Luxor 195.?.?.?

Pane Stwora, držím Vám palce.

A kde je pravá míra?
V tom, že se oplátkou za vlivnou ochranu
k vrchnosti budu pnout s vroucností břečťanu?
Lichotit příznivcům, tvářit se roztomile
a věřit více lsti než svojí vlastní síle?
Ne díky!
Nebo mám, jak velí běžný vkus,
bankéřům předkládat k podpisu plody svých múz?
Čekat až ministr si mého vtipu všimne,
a sklízet za žerty úsměvy neupřímné?
Polykat urážky s mrštností úhoře,
slídit, jak výtečně jsem zapsán nahoře ?
Od věčných pokleků mít špínu na kolenou,
hledět si jen svých zad, jak uctivě se klenou?
Být počtář co se jen věčně bojí
Místo nad verši sedět v předpokoji
Psát prosebné listy, věčně se jenom shýbat ?
Ne, díky! Díky! Dík.
Mám raději zpěv,smích, svobodu, snění a chvíle o samotě,
svůj zrak a vlastní hlas, jenž patří jen mé notě.
Svět, kde bych si, kdy chci, na stranu klobouk dal,
i pro slůvko se bil či napsal madrigal.
Kde nedbal bych o slávu ani o Fortunu
a pracoval na díle, jak navšíviti Lunu.
A jako ten, jenž zásluhy sám sečítá si
pohrdat břečťanem, který rád cizopasí.
A třebas nejsem dub, mířit vždy nahoru,
vlastními silami, nedbaje o cizí podporu!
(Edmond Rostand- Cyrano z Bergeracu)

239735

18.3.2011 7:31

Články víry

lucifuge 85.?.?.?

O článcích víry se nepochybuje. Kdo trošku zaváhá, nebo se jen o tom zmíní, je vinen a zasouží zavřít.To je svoboda. To je demokracie.

239736

18.3.2011 7:58

RE: Články víry

steve 72.?.?.?

Reakce na 239736

.. a rovnez pripomenme ten nas milovany holokaust, - jak oni chradli a chradli ..
- radostny dodatek pro "investory". Cena "jugoslavskych" ledvin ke druhotnemu prodeji a transplantacim je podle brooklynskych dealeru velice vyhodna !! Na trh bude dodan tzv. "ledvinovy zachranny balicek" v mnozstvi 2000 ledvin, ktery byl dosud drzen mimo obchodni cirkulaci !! Investujte do uranu, ledvin a holokaustu !!!!!
.. At zije Ledvinovy Thaci, demokraticke ceske soudnictvi, vecny holokaust v pravicovem podani, - a nase doprasena republika !!

239739

18.3.2011 19:52

RE: Články víry

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 88.?.?.?

Reakce na 239739

AMEN.

239785

19.3.2011 19:44

RE: Články víry

SPECZ 85.?.?.?

Reakce na 239736

Novodobé kacířství se nevyznačuje útokem na boha, jeho zákony nebo proroky. V dnešní době
chrání moderní inkvizice někoho jiného. Modelme se .. Ó ŠOA jenž jsi 6 milionů, plus mínus
500 000 ale ani o jednoho méně, posvěť se výklad tvůj, buď vůle tvá jakož i v TV tak i v novinách ..

(* text jsem od někud sprostě ukradl, už ani nevím komu, ale přišel mi celkem příhodný k situaci)

239836

18.3.2011 7:46

Neskutečné

jean.laroux jean (tečka) laroux (zavináč) seznam (tečka) cz 194.?.?.?

Tyhle bláboly pana Bláhy vypovídají o tom, že na něj byl zřejmě činěn nějakou zájmovou stranou velký nátlak a proto své odůvodnění postavil pouze na subjektivních hodnoceních a propagandistických heslech zapadajících někam do kontextu monsterprocesů z let padesátých. Mám dojem, že hned v několika bodech se pan Bláha opírá o principy precedentního práva (odstavec 4. str.2 a odstavec 4, str.3), když zmiňuje předchozí rozhodnutí soudů jiných navíc soudů mimo republiku ČR. On jistě ví, že v kontinentálním právu precedens nemá místo ale může se mluvit o anologii iuris popř. analogii legis. Já osobně právník nejsem ale někde jsem četl, že analogie se neuplatňuje v rámci práva trestního a rozhodnutí jiných soudů je pro posuzování tohoto případu tedy irelevantní. Pan Bláha ve svém zdůvodnění NIKDE nepopřel nesprávnost osvobozujícího rozhodnutí. Opravdu by mne zajímalo jak to vypadalo za těmi "zavřenými dveřmi" a jak "důrazní" byly právníci, které platí nejmenované hnutí SKUTEČNĚ podporující potlačování práv druhých.

239737

18.3.2011 7:53

zvažte účast

F.N. 80.?.?.?

A stojí Vám ještě vůbec za to se téhle frašky účastnit? Jistě, chcete se obhájit, ale vypadá to, že záměrem druhé strany je vás usoudit až do vyčerpání...

239738

19.3.2011 10:58

RE: zvažte účast

stefan usdoc (zavináč) post (tečka) cz 78.?.?.?

Reakce na 239738

taky si myslim??? pokud bych tam nemusel povinne, tak bych se na ne vysral!!! [chechtot]
ale at se jakkoliv rozhodnete, tak good luck v kocourkove vulgo bangladesi!!! [smích] [bliji]

239813

18.3.2011 8:09

Dr. Goebbels a Rabín - Kočka s Myší - aneb Talmud a důležitost překreslování akceptovaného hřiště během hry

MoUdrostrak 88.?.?.?

Nejlépe to vysvětlím na příkladu z historie:
„Co je to Talmud?“ zeptal se Dr. Josef Goebbels boSSe Svazu židovských obcí - Zentralrat der Juden . „To je vaše Evangelium?“
„Talmud je jako polévka, ve které je všechno, co člověk může jíst,“ řekl Rebbe. Ovšem je tam zrno i s plevami, ovoce s peckami a maso s kostmi. Není to moc dobré, ale je to výživné. Talmud je plný chyb a protikladů, ale právě tím učí uvažovat, a kdo ho přečetl celý…“
„Očúvaj sem, Rebbe, som s teho vola-aký zmetený…“, přerušil ho Dr. Goebbels.


Rebbe se poškrábe na cele a navrhne „Já ti doktore vysvětlím, co je Talmud, na jednom příkladu. Dávej dobrý pozor doktore: Dva kominíci proletí dolů rourou komína; jeden vyleze celý umazaný od sazí, druhý vyleze čistý. Ptám se tě, doktore: kdo z těch dvou se půjde umýt?“
Dr. Goebbels vytušil lest a rozhlížel se kolem sebe, hledaje pomoc. Pak si dodal odvahy a odpověděl: „Půjde se umýt ten, co je špinavý.“
„Chyba,“ řekl Rebbe. „Ten, co je špinavý, vidí tvář druhého, která je čistá, a myslí si, že je čistý i on. Kdežto ten, co je čistý, vidí umouněnou tvář druhého, myslí si, že je špinavý, a jde se umýt. Chápeš, doktore!?“
„Jo, chápu. To má logiku.“

„Ale počkej, ten příklad ještě není u konce. Teď ti položím druhou otázku. Ti dva kominíci proletí znovu tím samým komínem a zase je jeden špinavý a druhý ne.
Který se půjde umýt?“
„Říkal jsem ti, že chápu. Půjde se umýt čistý kominík.“
„Chyba,“ řekl nelítostně Rebbe. „Ten, co byl čistý a šel se umýt po prvním pádu, si všiml, že voda v lavoru se neušpinila, kdežto ten umazaný pochopil, proč se ten čistý šel mýt. A proto se tentokrát jde umýt špinavý kominík.“
Dr. Goebbels naslouchal s pootevřenými ústy, napůl vytřeštěně, napůl zvědavě.


„A teď přijde třetí otázka. Ti dva proletí komínem potřetí. Kdo se půjde umýt?“
„Od teďka se chodí mýt ten, kdo je špinavý.“
„Zase chyba. Viděl jsi někdy, že by dva proletěli jedním komínem a jeden zůstal čistý a druhý se zamazal? Tak vidíš, doktore, takový je židovský Talmud. Takže dokud chlapec nezvládne odpovědět na tyto otázky, do té doby jej my židé nepřipouštíme k Talmudu. “

239740

20.3.2011 4:39

RE: Dr. Goebbels a Rabín - Kočka s Myší - aneb Talmud a důležitost překreslování akceptovaného hřiště během hry

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 109.?.?.?

Reakce na 239740

typická hatlanina [bliji]

239859

22.3.2011 12:58

RE: Dr. Goebbels a Rabín - Kočka s Myší - aneb Talmud a důležitost překreslování akceptovaného hřiště během hry

KILLROY 192.?.?.?

Reakce na 239740

[chechtot] I love the humor of Talmud!

240052

18.3.2011 8:24

Jsme s Vama!

HempValley 78.?.?.?

Jsme s Vama Vladimire,
jestli se dalsi soud bude konat v Brne, urcite Vas prijdu podporit i osobne.

239741

18.3.2011 18:08

RE: Jsme s Vama!

Peptalkin jebemnato (zavináč) mail (tečka) ru 62.?.?.?

Reakce na 239741

Clovece, to je co za blbost? Myslis ze to je nejaka putova atrakcia, alebo turne? Ze vcera sa sudilo v Prahe, dnes v Brne a zajtra napriklad v Ostrave? Takto to nefunguje. Bolo to iniciovane a podane na sude v Prahe, tak s tym Brno nema vobec nic spolocne. [chechtot]

239779

21.3.2011 8:00

RE: Jsme s Vama!

HempValley 78.?.?.?

Reakce na 239779

mel jsem dojem, ze jedno stani uz v brne probehlo, nakonec, neni tam Nejvyssi soud CR?

239945

23.3.2011 0:50

RE: Jsme s Vama!

Peptalkin jebemnato (zavináč) mail (tečka) ru 62.?.?.?

Reakce na 239945

Ospravedlnujem sa za ten sprosty podton. Pokial viem, tak v Brne Vladimira nesudili.(poda mna tito smejdi ho ani sudit nemaju.Dovoluju si to len z pozicie drzosti a bezpravia)

Ano, v Brne je Nejvyssi soud CR, ale snad az tak daleko to nezajde a spravodlivost nie slepa!

240108

18.3.2011 8:25

Pane Vladimíre

kerob 85.?.?.?

Mám takový osobní pocit, že byla učiněna objednávka na Vaše odsouzení. Čím víc se budete snažit dokazovat svou nevinu, tím víc bude systém pracovat. Vy víte jaký je to systém a on ví, že Vy to víte. Proto si myslím, že by možná stálo za úvahu hledat jiné řešení a už sem k soudu nechodit. Nevím jak lze po právní stránce toto udělat, ale uvažujte o tom. Oni Vás uznají vinným. Ať dřív nebo později. Stejně jako Vy bych si přál aby to nebyla pravda, protože Vím z jakého důvodu Vás soudí. Nebudu psát, že Vám držím palce. To je hodně málo, ale věřte, že s Vám nejenom cítím, ale to i prožívám. Jedním slovem mi to není lhostejné. Chtěl jsem jenom, aby jste to věděl. Hodně štěstí.

239743

18.3.2011 8:54

dotaz

HempValley 78.?.?.?

Jeste bych se chtel zeptat: opravdu jste "nechal clanek prelozit", jak pise ten zalobce, nebo vam jej Sedlacek poslal uz prelozeny a vy jste jej pouze zverejnil? v tech papirech se explicitne pise ze jste si jeho preklad "objednal", ale ze je to od statniho zastupce, tak tomu moc neverim [oči v sloup]

239744

18.3.2011 9:12

papír na hlavu

fohat 88.?.?.?

množí se v jednom kraji na Moravě unik z pasti NEZAMĚSTNANOSTI fintou lékařského potvrzení,že pacient je na hlavu...Na tom něco je,za soudruhu se to praktikovalo taky,moje zkušenost, exkurze na Bory,paragraf 1O9a

239745

18.3.2011 11:50

Takhle si říkat o peníze

devaa 146.?.?.?

že se nestydíte.

239754

18.3.2011 12:55

RE: Takhle si říkat o peníze

steve 97.?.?.?

Reakce na 239754

.. tak to jsem se tedy srdecne zasmal (Vasemu kratkemu prispevku), .. takovou BLBOST jsem uz dlouho necetl !! Prejete si rozvest ??, .. nebo se zeptate naseho totalne zkorumpovaneho ceskeho koser bordelu - jestli se stydi, kdyz bez ptani rabuje kapsy ceskeho danoveho poplatnika k tomu, aby mu mohl plivat do ksichtu a zavirat do basy ZA NIC !? Dejte mi vedet - co Vam nas ultra-kaftan odpovedel ...
.. ale pozor - pokud to nevite, - tak Vase otazky Vas privedou do basy URCITE ..., ale hlavne se u vyslechu nestydte .., oni skoro vsichni z tech, kteri do Vas budou kopat - byli predevcirem v KSC. A vcera se vratili z pracovniho skoleni u "ubecene zdi" ..

239758

18.3.2011 13:08

Podpora

baldy.man 94.?.?.?

Pane Stwora, jak už jsem tady někde zmiňoval, máte mou velkou podporu v tomto boji s "Goliášem".Chci se pouze zeptat, zdali finanční pomoc stačí zaslat formou předplatného a pakliže ne napište prosím č.bank.účtu.Děkuji

239759

18.3.2011 14:47

RE: Podpora

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 206.?.?.?

Reakce na 239759

I předplatné je pomoc, samozřejmě, ale předplatné je určeno především na provoz a existenci tohoto webu, pokrytí nákladů na překlady apod. To, co se schází, formou předplatného nestačí.

239764

18.3.2011 15:29

RE: Podpora

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 206.?.?.?

Reakce na 239764

Škrtněte si tu mou předchozí odpověď. Není fair, abyste nedostal za případnou pomoc alespoň nějakou kompenzaci. Takže ano, předplatné je forma pomoci.

239767

18.3.2011 16:02

RE: Podpora

baldy.man 94.?.?.?

Reakce na 239767

Asi jsem to špatně formuloval, šlo mi pouze o to vědět zda-li jste schopen financovat z peněz za předplatné i jiné náklady spojené z provozem Zvědavce, což v tomto případě jsou i cesty do ČR k "nezávislým soudům".Na toto jste mi v podstatě odpověděl a já jsem to pochopil.Chtěl jsem ještě to č.účtu, ale určitě tu je, vyhledám ho.Děkuji

239770

19.3.2011 1:04

RE: Podpora

p. 125.?.?.?

Reakce na 239759

...kdyz jisty dramatik Veskrna..uvedl sve "hry" a naposledy se stal take i filmovym reziserem/ co bolo to bolo..terazky som majorom/...uvedl mimo jine nas narod do/jak nekteri rikaji/Absurdistanu..ale nesouhlasim protoze Kafka,Becket..Pinter,Ionesco a dalsi by take nesouhlasili...ani se jim nesnilo o humanitarnim bombardovani...o vlade zlodeju ledvin..o cikanech zmagorenych moci nad nami atd...podporovane Euro,Usa a jinymi dobrocinnymi oraganizacemi jako Spojene Narody a vyborem pro udileni Nobelovych cen...o udeleni ceny japonskym vedcum..kteri se podileli na stavbe Fukusimy a rozsahlych skladu/by stalo za uvahu/ ..hned za reaktory..odolavajici zemetreseni..mnou otraslo..... ceny pro ty co valci nejvice a nejcasteji...myslim ze novy vyraz pro absurdno/nejmene/ na treti jeste nebyl vynalezen...mimo to ze samozvanec CIAdramatik,..nevi nic o zakladech dramatu a Plesata zpevacka aspon umela zpivat....

239797

18.3.2011 13:18

Držím palce...

Carlo_F info (zavináč) statni-hranice (tečka) cz 88.?.?.?

Vladimíre, držím palce. Vážně uvažuji o emigraci, v tomhle státě mi začíná být nějak ouzko. To, co prožíváš, se může stát komukoliv z nás, jen si to většina z lidí nechce připustit. Zvu tě na kafe... Kdekoliv na světě.

239760

18.3.2011 15:38

Dúchanie do pahrieb

Erika 52 91.?.?.?

Hovorí sa tomu dúchanie do pahreby, keď niekto nechce, aby oheň vyhasol.
Kto stále potrebuje udržiavať ten oheň, na ktorom Vás chcú upáliť ako v stredoveku?
Kde je knieža pán vo vláde, tam sa očakáva aj inkvizícia, ale neviem, kdesi som čítala, že predkovia kniežaťa po praslici boli strigy?
Rozhodne máte nejakého veľkého "fanúšika", Vladimíre. Možno niekto, komu vadí Zvedavec. Niekto zapravdoláskovaný, komu skutočná pravda vadí a oči kole.
Sme s Vami, čitatelia Zvedavca, ktorí sem chodia čerpať a nie provokovať a prekrúcať pravdu , až vznikne jej úbohá paródia, na spôsob Orwella.
Som smutná z doby, ktorá dovoľuje šikanovať ľudí, z doby, ktorá zase vyrába obete z nevinných. Za tým smútkom sa však skrýva aj pobúrenie a nesúhlas.
Tí, ktorí sú teraz pri moci, by nemali zabúdať, že
" aj zrnko piesku spôsobí pád hory, ak prišiel čas, aby hora padla."

239768

18.3.2011 19:08

PETICE !

josef.maly@centrum.cz 89.?.?.?

Aspoň je vidět, že o justici se v českých poměrech nedá mluvit. Nedá mi to nezeptat se:

"Proč nezveřejníte petici http://www.bezkomunistu.cz/, která se snaží řešit neřešené, zatím ještě občansky angažovanou cestou?"

To Vám je málo to, co s Vámi dosud předvádí? Čekat jak ovce na spravedlnost od vlků se nevyplácí. Jak vidíte, nejste první, komu se česká verze soudnictví nepozdává.

Zahájení reformy justice není záležitostí specialisace, nebo zaměření specializovaných aktivistů, naopak justice je záležitostí nás všech. Jak neexistuje justice, nefunguje nic. K čemu jsou zákony, smlouvy, apod. když není nikdo, kdo by dle nich soudil? Tedy nestranně, předvídatelně a hned?

Je to důležité, protože v justici jsou pořád kanály zprofanových struktur, které spolupracují na všech úrovních a stačí jedna objednávka a je po Vás, viz např. zde: http://www.k213.cz/JOOMLA/index.php?option=com_con....

A čím výš se odvoláváte, tím větší koncentrace kontroverzních. Soudce vyloženě baví rozhodovat a soudit a pokud možno do nekonečna, nevadí jim, že beze smyslu, že se nějak musíte živit, zatímco oni si své platy vždycky vysoudí. Vždyť víte s jakou oblibou tvrdí, že jsou přetížení.

Mrkněte se na komunistickou minulost svých soudců, co Vás soudí, jak prvostupňoví, tak odvolací, třeba pak porozumíte víc, bohužel infiltrace nově příchozích soudců po převratu, ze strany komunistických, během dvaceti let jistě v nějaké míře proběhla, takže ani toto nebude zaručené:

http://offroad-nadsenci.alias75.cz/index.php?optio...

239784

18.3.2011 22:50

Co takhle

Klapiki 86.?.?.?

dávat link na původní článek o té "variantě" ke každému článku týkajícímu se té věci? Podle mě než se jim povede nějaký rozsudek, sázet na ten článek linky jak to jde, to by mohla být adekvátní odpověď.

239790

18.3.2011 23:50

RE: Co takhle

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 206.?.?.?

Reakce na 239790

Nerozumím. O jaké "variantě" mluvíte?

239792

19.3.2011 0:43

RE: Co takhle

Klapiki 86.?.?.?

Reakce na 239792

Podstata příspěvku byla, že by se hodil link na původní článek, pokud se na jeho základě rozjel nějaký soudní spor.

239796

19.3.2011 1:26

RE: Co takhle

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 206.?.?.?

Reakce na 239796

Aha. Problém je, že to není jeden článek, ale řada článků, jak se situace postupně vyvíjela. Všechny tyto články jsou seřazeny podle data za tímto článkem dole pod hlavičkou "Články s podobnou tématikou" a také se zobrazí, když si kliknete při otevřeném článku vpravo nahoře na téma Soud se Zvědavcem.

Ale máte pravdu, asi by neškodilo napsat jeden článek, kde by v bodech bylo všechno důležité včetně odkazů na naskenované dokumenty. Uvidím, jak mi vyjde čas.

239798

18.3.2011 23:08

Nelze přejít do protiútoku?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 62.?.?.?

Nemůžete ty prasata předejít a ňež čekat na permamentní předvolávání po zrušení osvobozujících rozsudků žalovat český stát ve Štrassbourgu?

239791

20.3.2011 8:27

RE: Nelze přejít do protiútoku?

Wesley 70.?.?.?

Reakce na 239791

Toto je dobry napad, ktery by stal za uvahu. Ceska zkorumpovana justice je vseobecne znamy problem jdouci daleko za hranice zeme. Vzdyt jde jasne o pripad porusovani zakladnich lidskych prav a civilnich svobod justicnim systemem! Kdyz policie a prokuratura opakovane trestne nahani cloveka a soud jej osvobodi, jde logicky o "criminal harassment." Ma snad tento pan prosecutor mandat na falesne praktiky trestniho vykonstruovani, ci jenom svevolne vyhazuje penize danovych poplatniku, kterymi je placen? A to v zemi, ktera se potyka s neuveritelnou (a organizovanou) hospodarskou zlodejnou a financnim deficitem... [bliji]

239863

19.3.2011 2:00

Provokace zidu, zalobcu,co vsechno si mohou dovolit, v hostitelske zemi.

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 61.?.?.?

Presne je to tak,jak to delaji vsude jinde ve svete a z pocatku se chytli proklamaci "prava mensin",jez jim otevrela dvere dokoran.Zda se Vam to rasisticke,antisemiticke,coz je uplna blbost z historickeho hlediska,tak si prectete slova z Israelu,ze Israel je jenom pro tak zvane zidy a vsichni ne zide,ven z Israelu, s upozornenim,nezenit se se zidovkama a nemit s nimi deti a podobne.Nakonec,cast zidovske prace ,ve jmenu mensin mame ted v Evrope, od jejiz zotpovednosti si nezotpovedni umyji ruce i s temi kolaboranty,co jim v tom napomahaji.

Makes you wonder doesn't it...can you imagine having a Christian demonstration against Islam in downtown Baghdad

View the pictures below and decide how you really feel about the future of the Western World. These pictures are of Muslims marching through the STREETS OF LONDON during their 'Religion of Peace Demonstration.'

Po teto ukazce prijde soud lidu,ne zkorumplovanych "profesionalu", ten vynese spravedlivy rozsudek.

Popravime,usekneme hlavu,kazdeho, kdo urazi Isalm!
Pokud zauvazujete,kdo prosazuje multikulturni spolecnost, ktere osoby,kteri politici, tak, muzete stat u soudu,jako pan Stwora.Nakonec byt u soudu a nebo ne, osud Evropy uz dnes je zcela zrejmy.Zamer je jasny,jak rekl israelsky general,drive a nebo pozdeji krestane nebudou se moci vyhnout treti svetove valce,krestani proti Islamu.S,tak zvanou "americkou zahranicni politikou" je Evropa na pokraji sebevrazdy, jakozto i jinde ve svete.
Jak, je to v tom pravnim svete,kdyz zaloba nemuze prorazit,tak,odvolani stiha odvolani a to vse ovsem za velke penize, ktere jste vydelal ve velmi malem mnozstvi,nez si oni urcuji,"za sve sluzby", takovy dobry pravnik, na zapade bere i 500 dolaru na hodinu,zatimco delnik v zivote toho nevydela ani 10%, takze, pravo mame,ale,nemame penize na hladove pravniky,odborniky-experty a doudce, takze,pravo pokud nemate tucne konto v bance se Vas nijak netyka a kdyz tyka a Vas protivnik ma vic ulozeno v bance,tak, stejne nevyhrajete, to pravo je totiz velkym bezpravim.Dnes v kompjuterove technice,mnozi vedi,do jake doby Vas muzou zastupovat,pokud stale jeste neco zustane na vkladni knizce v bance.

239799

19.3.2011 19:40

Zhovadilost českého soudnictví

SPECZ 85.?.?.?

Dozvědět se o svém vlastním soudu z novin, to je opravdu prasárna. Zřejmě by se vás nejraději pokusili odsoudit tak aby jste o tom nevěděl a ještě tak zmeškal lhůtu na následné odvolání. Kam se podělo právo na spravedlivý proces ? Možná by nebylo na škodu sepsat nějakou stížnost proti postupu soudu a zaslat jí dostatečně vysoko (?Štrasburg?).
Držím vám palce, a jakmile to bude možné tak i přispěji.

.

239834

19.3.2011 23:10

pan obzalovany

Pat&Mat 91.?.?.?

ste si isty ze bola spravne aplikovana zasada teritoriality? [mrknutí jedním okem]

239851

21.3.2011 15:46

V Cesku byl borde, je bordel a bude bordel:(

Rejpal 96.?.?.?

Tohle jsem dneska nasel na jednom ceskym foru:

Bordel v Cechach kočírujou komunisti, bývalí komunisti, převlečení komunisti, synové a dcery komunistů, lidé vyškolení a zaučení za komunistů mínus možná pár světlých výjimek, co to myslí upřímně.

Kdyz jsem to tu "tisickrat" psal, tak si vsichni mysleli, ze jsem paranoidni[smích]

[bliji] [zmaten]

239995

21.3.2011 21:53

RE: V Cesku byl bordel, je bordel a bude bordel:(

Wesley 70.?.?.?

Reakce na 239995

Jo, ale v tomto pripade ta kocirujici particka rozsiruje ten bordel i mimo "jejich legalni jurisdikci." Zrejme jim vadi mimo jine i kritika rozkradani publikovana na tomto webzinu a proto se "kocirujici particka" falesnym i absurdnim trestnim tazenim proti editorovi snazi webzine zlikvidovat. Uz proto nelze tento pripad resit ceskym spravedlnostnim aparatem, ktery celou kauzu vyrobil a verejne rozjel. Jde o political issue (politickou zalezitost) s mezinarodnim podtextem, protoze editor je take obcanem jine zeme, kde permanentne zije a webzine vydava.
Je az dojemne, jak se cesky justicni system zabyva nad presnosti, ci radeji nepresnosti, prekladu jednoho zahranicniho textu, zatimco trebas rozkradani statniho majetku a "zmizeni" stovek milionu korun ten samy system vubec, ale vubec nezajima. Privatizace statniho majetku pry probehla podle tehda platnych komunistickych zakonu. A nasleduje velka tecka s jeste vetsi tlustou carou... Potiz je ovsem v tom, ze ty same komunisticke zakony rozhodne nepovolovaly soukrome vlastnictvi pozemku, realit, firem, nebo jakychkoliv zemedelskych a prumyslovych vyrobnich prostredku. Natoz zahranicni vlastnictvi. (Komunisticti, jakoz i dnesni plzensti, pravnici tento pravni rozpor dokazali lehce preklenout.)
Jiste, tato situace se da definovat jako bordel v zemi, ale beda tomu, kdo odporuje oficialni linii, nebo se dokonce zacne na takovou zlodejnu verejne ptat. Cesky justicni system reaguje rychle a bezhlave falesnym kriminalnim obvinenim tazatele. V pripade editora Zvedavce, jako obcana jineho civilizovaneho statu, bych rozhodne odmitl byt souzen takovymto, slusne receno nemoznym, "spravedlnostnim systemem" a radeji bych si stezoval i soudil cesky stat za neopravnenou persekuci, kriminalizaci a stigmatizaci osoby u mezinarodnich instituci, jako je Evropsky Soud pro lidska prava ve Strasbourgu. Take v Kanade by editor mel zajit za svym representujicim poslancem, aby byl pripad "absurdni persekuce kanadskeho obcana v zahranici" exponovan, projednan a resen kanadskym parlamentem.
Na zaver souhlasim s tim, ze ceska akce zprvu vyhlizi jako nejaka usmevna absurdita bananove republiky, ale jde o velmi zasadni a zavaznou vec. Jak jiz bylo v diskusich zmineno drive, tento zaludny utok na editora Zvedavce je ve skutecnosti skrytym a cilenym utokem, namirenym proti obycejnym lidem a jejich svobode projevu. Nakonec dnes se arabske zeme bouri proti podobnym samozvolnym praktikam, zatimco Cesko stale jeste zustava v klidu.

240016

22.3.2011 0:21

RE: V Cesku byl bordel, je bordel a bude bordel:(

Marian 173.?.?.?

Reakce na 240016

No tak si neidealizuj Kanadu..vsade na svete za kazdeho systemu pravnicko-sudcovska mafia pracuje perfektne..ver tomu ze vela ludi vratane mna tu bolo viac postihnutych ako pan Stwora...a stazovat ano mozes sa..ale akurat tak na lamparen ak sa stazujes instituciam ktore maju tvoju staznost preverovat..tak po precitani odpovede sa naseries akurat este 10 x viac..a vies ze je to stazovanie uplne zbytocne...ja som hned od zaciatku..panovi Stworovi tvrdil ze ho chu dostat do basy a aj dostanu..akurat som prekvapeny ze im to trva tak dlho..dufam ze pan Stwora tam uz nepojde a jeho a ostatnych idealy o tzv. demokraCia...uz skoncili..je to banda prasivych podvodnikov...a neboja sa nicoho..men osobne a je to tazke uverit som sudcovi pri pojednavani povedal ze je kalmar..samozrejme najprv som mu dal dokazy...nic sa nedialo...ani sa nenasral ani nic neurobil..iba rozhodol tak ako on chel na zaklade klamstva...a vsetko je pre neho v poriadku aj anpriek staznosti aj napriek dokazatelneho klamstva ...never idealom...lebo sa popalis!
pan Stwora am jedinu sancu neviem ci to pripusta ceske sudnictvo nech ho iba zastupuje pravnik!

240020

22.3.2011 1:51

RE: V Cesku byl bordel, je bordel a bude bordel:(

Wesley 70.?.?.?

Reakce na 240020

Mariane, rozhodne si neidealizuji Kanadu. Zkusenosti s justicnimi podvody v Kanade mam a znam jich take dost. Ale zkorumpovani oficialove, nebo v tomto pripade "useful idiots," pracuji v ruznych justicnich systemech a jsou rozmisteni vsude na svete. Muj nazor je totozny s Tvym, a sice at pan Stwora na tu "spravedlnostni" frasku, ci taskarici, do Cech vubec nejezdi. Stoji tam proti nemu urcita neviditelna "kocirujici particka," ktera si se systemem spravedlnosti dela co chce. Vsichni vedi, ze to zastrasovani kriminalni fabrikaci, falesnou obzalobou a statnim terrorem je jen za nezavisle psani a vydavani Zvedavce. Ta vladnouci particka totiz spoleha, ze tamejsi "demokraticti" ovcane jsou vychovani v bolsevickem strachu a pred utoky establishmentu prozatim vzdy utecou.
Na druhe strane ma pan Stwora pravdu, nemuze byt necinny, musi se proti zaludnemu zlu nejak branit. Proto jsem se zminil o alternativach obrany, ktere se mi zdaji racionalnejsimi a mozna i lepsimi. (In such a case you pick a lesser evil, if you wish)

240025

22.3.2011 10:35

RE: V Cesku byl bordel, je bordel a bude bordel:(

updown 85.?.?.?

Reakce na 240025

Ak by sa pán Stwora rozhodol do čiech už necestovať, nie je tu riziko nejakého medzinárodného stíhania? Nie je možné, že ho nakoniec bude musieť/chcieť kanada do Čiech vydať? Ako je to v rozprávkach: "Ak to nejde po dobrom, tak to pôjde po zlom."

240047

23.3.2011 0:22

RE: V Cesku byl bordel, je bordel a bude bordel:(

Wesley 70.?.?.?

Reakce na 240047

Muzeme jen spekulovat, ze kdyby se pan Stwora nedostavil k soudnimu jednani a byl odsouzen, nastala by v jeho pripade ta sama situace jako existovala pred desetiletimi za bolsevika. Byl by odsouzen v nepritomnosti a nemohl by do CR volne prijet. (Jiste, pozdeji by mohl pozadat prezidenta CR o amnestii.) Tak daleko jsme dospeli ve vyvoji po sametove revoluci a po dvaceti letech demokracie v Cesku.
Na zaklade "zlocinu mysli" by ceska justice rozhodne nemohla zadat o editorovu extradition z Kanady do Ceska, zrovna tak jako bolsevici nezadali o nasi extradition, protoze takove podivne ceske zakony jako zlocinu ziti v jine zemi, nebo zlocinu mysli, ci zlocinu svobodneho psani a prekladani, nejsou pochopitelne mezinarodne uznavany jako zlociny.
Tam kam to "svobodna" Ceska republika za dvacet let demokracie dopracovala je k bliti, a my Cesi, kteri zijeme pres ctyricet let v cizich zemich, tyto veci nemuzeme ani pochopit. Casto se pri dotazovani na bizarni pomery, jako je napriklad trestni pronasledovani nezavisleho zurnalisty v nasi puvodni zemi, musime pred prislusniky jinych narodnosti za nasi zemi i stydet.

240105

Příspěvků: 47

18.03. 02:53 Soudce Lynch  Tak dlouho...
18.03. 18:09 Jeyvmila  RE: Tak dlouho...
18.03. 03:54  Co k tomu vsemu dodat?
18.03. 06:01 Tom  Lomikare, Lomikare ...
18.03. 07:30 Luxor  Vymknuta z kloubů doba šílí
18.03. 07:31 lucifuge  Články víry
18.03. 07:58 steve  RE: Články víry
18.03. 19:52  RE: Články víry
19.03. 19:44 SPECZ  RE: Články víry
18.03. 07:46 jean.laroux  Neskutečné
18.03. 07:53 F.N.  zvažte účast
19.03. 10:58 stefan  RE: zvažte účast
18.03. 08:09 MoUdrostrak  Dr. Goebbels a Rabín - Kočka s Myší - aneb Talmud a důležitost překreslování akceptovaného hřiště během hry
20.03. 04:39  RE: Dr. Goebbels a Rabín - Kočka s Myší - aneb Talmud a důležitost překreslování akceptovaného hřiště během hry
22.03. 12:58 KILLROY  RE: Dr. Goebbels a Rabín - Kočka s Myší - aneb Talmud a důležitost překreslování akceptovaného hřiště během hry
18.03. 08:24 HempValley  Jsme s Vama!
18.03. 18:08 Peptalkin  RE: Jsme s Vama!
21.03. 08:00 HempValley  RE: Jsme s Vama!
23.03. 00:50 Peptalkin  RE: Jsme s Vama!
18.03. 08:25 kerob  Pane Vladimíre
18.03. 08:54 HempValley  dotaz
18.03. 09:12 fohat  papír na hlavu
18.03. 11:50 devaa  Takhle si říkat o peníze
18.03. 12:55 steve  RE: Takhle si říkat o peníze
18.03. 13:08 baldy.man  Podpora
18.03. 14:47 Vladimír Stwora  RE: Podpora
18.03. 15:29 Vladimír Stwora  RE: Podpora
18.03. 16:02 baldy.man  RE: Podpora
19.03. 01:04 p.  RE: Podpora
18.03. 13:18 Carlo_F  Držím palce...
18.03. 15:38 Erika 52  Dúchanie do pahrieb
18.03. 19:08 josef.maly@centrum.cz  PETICE !
18.03. 22:50 Klapiki  Co takhle
18.03. 23:50 Vladimír Stwora  RE: Co takhle
19.03. 00:43 Klapiki  RE: Co takhle
19.03. 01:26 Vladimír Stwora  RE: Co takhle
18.03. 23:08  Nelze přejít do protiútoku?
20.03. 08:27 Wesley  RE: Nelze přejít do protiútoku?
19.03. 02:00 Robert Nohejl  Provokace zidu, zalobcu,co vsechno si mohou dovolit, v hostitelske zemi.
19.03. 19:40 SPECZ  Zhovadilost českého soudnictví
19.03. 23:10 Pat&Mat  pan obzalovany
21.03. 15:46 Rejpal  V Cesku byl borde, je bordel a bude bordel:(
21.03. 21:53 Wesley  RE: V Cesku byl bordel, je bordel a bude bordel:(
22.03. 00:21 Marian  RE: V Cesku byl bordel, je bordel a bude bordel:(
22.03. 01:51 Wesley  RE: V Cesku byl bordel, je bordel a bude bordel:(
22.03. 10:35 updown  RE: V Cesku byl bordel, je bordel a bude bordel:(
23.03. 00:22 Wesley  RE: V Cesku byl bordel, je bordel a bude bordel:(

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

19

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc prosinec přispělo 39 čtenářů částkou 5 666 korun, což je 19 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
1CuErU28m5a2tod9eZjnkY4sdidBVMpX6K
Další možnosti platby › Související články ›

Ve zkratce

Hidžábem to začíná12.12.19 11:38 Francie 0

Italské námořnictvo čelí Erdoganovi: Na Kypr dorazila italská fregata Federico Martinengo 10.12.19 21:50 Itálie 1

Turečtí vojáci vyvěsili tureckou vlajku na řeckém ostrově v řece Evros10.12.19 20:19 Řecko 1

Turecká letadla dnes 30x narušila vzdušný prostor Řecka v Egejském moři10.12.19 19:50 Řecko 2

Důkaz o "nezávislosti" průzkumů veřejného mínění10.12.19 14:14 Česká republika 6

Střelec v ostravské nemocnici zabil šest lidí. Neměl legální zbraň10.12.19 11:21 Česká republika 6

EU nařídila sledovat už od roku 2020 spotřebu každého řidiče, někteří na to doplatí10.12.19 11:10 Evropská unie 0

Poslanci chtějí zakázat domobranu10.12.19 11:06 Česká republika 1

Čína zakáže americkou technologii - začíná ná totální technologická válka 09.12.19 20:19 Čína 0

Cultural Enrichment #1309.12.19 19:39 USA 1

Belgie: Muslimský mob podpaluje vánoční strom na náměstí a řve "Allahu akbar"09.12.19 19:27 Belgie 1

Hihi. Chvilkaři se zlobí na Klause mladšího. Nemohou zneužit symbol trikolory09.12.19 17:51 Česká republika 2

Z dcery Angeliny Jolie a Brada Pitta se stává kluk09.12.19 11:20 USA 1

Chvilkaři proti Babišovi, Sardinky proti Salvinimu - stejný scénář, jak přes kopírák09.12.19 11:15 Itálie 1

Augsburg: Muslimové na vánočních trzích ubili hasiče09.12.19 11:11 Německo 0

V Jizerských horách místní obyvatelé obnovili nacistický památník padlým vojákům Wehrmachtu a oddílů SS 08.12.19 21:01 Česká republika 3

Istanbulská dohoda - čeští občané jsou záměrně podváděni08.12.19 20:02 Česká republika 1

Neschválení Istanbulské dohody je neakceptovatelné, řve feministka. Odhlasujeme, že k Istanbulské dohodě přistoupí EU jako celek, vyhrožuje EU komisař06.12.19 11:41 Evropská unie 5

Národná rada SR schválila Dodatkový protokol, zavádzajúci nové trestné činy za vyjadrenia rasovej a xenofóbnej povahy06.12.19 10:56 Slovensko 2

ODS: Občané ČR nesmí platit za podnikání premiéra Babiše, víme, jak na to dohlédnout06.12.19 10:50 Česká republika 1

Měnové kurzy

USD
22,90 Kč
Euro
25,51 Kč
Libra
30,26 Kč
Kanadský dolar
17,39 Kč
Australský dolar
15,76 Kč
Švýcarský frank
23,31 Kč
100 japonských jenů
21,09 Kč
Čínský juan
3,26 Kč
Polský zloty
5,96 Kč
100 maď. forintů
7,73 Kč
Ukrajinská hřivna
0,97 Kč
100 rublů
36,18 Kč
1 unce (31,1g) zlata
33 769,84 Kč
1 unce stříbra
386,83 Kč
Bitcoin
163 641,26 Kč

Poslední aktualizace: 12.12.2019 07:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 6 492