Diskuze k článku

Kdyby to nebylo k pláči, bylo by to k smíchu

Příspěvků 40

13.3.2011 20:32

Na co máme armádu?

Miloslav Alčer 188.?.?.?

Na obranu před vnějším nepřítelm asi ne. Nepamatuji si, kdy vlastně bránili naši vlast před nějakým okupantem.
Nepočítám trapnou a drahou komedii v Iráku a Afghanistánu. Tam o obraně naší vlasti nemůže být ani řeč.
Tak, jako v každé diktatuře, máme armádu proti vlastním lidem. Možná je slovo diktatura, v souvislosti s naším ČEZkem, silné slovo, ale co jiného vás napadne, když sledujete demonstraci síly se samopaly a zakuklenci tam, kde se v "normální" demokratické společnosti nevyskytuje organizovaný a ozbrojený zločin?
Opravte mě, jestli se pletu, ale mám na to vlastní názor (snad ještě trestně nepostižitelný).
Nasranost lidí, nad donebevolající korupcí a rozkrádáním, prostě stoupá a vrchnost nechce čekat na stav, kdy to vygraduje do nepokojů. Je třeba všem ukázat, že vrchnost má sílu zatočit s rebely a nespokojenci.
Snad se pletu, jinak jsme v [bliji]

239414

14.3.2011 14:48

RE: Nač máme veřejnoprávní propagandu?

karin 90.?.?.?

Reakce na 239414

Jestli zakuklenci vyděsili propagandistu Rožánka, mladého Železného nebo jiné kretény na Kavkách, lze frašku považovat za zdařilé představení ... - za které by se ČT nemusela stydět. Máme tak debilní scénáristy, jak nenáročné je publikum. Platíme si "veřejnoprávní" mytí mozků od blbých pro blbé, platíme si armádu žoldáků Trilaterály ... a že se mezi nimi strhla šarvátka? Kormidelníci NWO holt musej taky pracovat s tím materiálem, co je na skladě a to neni žádná sláva. [bliji]

239470

13.3.2011 20:43

kde byla televize když ...

l.Leimas 88.?.?.?

Já nemám chuť plakat ani se smát a rozhodně mi těch "chudáků" není líto. Kde byli novináři, když se schvalovala novela trestního zákona, zákona o policii atd?
Televize má velkou moc a tu moc si ráda užívá spolu s policií. Všimněme si jak hýkají blahem, když můžou zatýkanému, spoutanému občanovi vrazit kameru a mikrofon před nos a pak to pustit v televizi nebo otisknout v novinách. A to bez ohledu jestli má policie zločince nebo ne.
Když novináře baví taková práce, tak sakra proč mají problém sami strávit tutéž medicínu? Chlapci, buď bojujte za všechny a nebo si nestěžujte, přečtěte si zákony, spolkněte hořkou slinu a opakujte si až do uklidnění to co radíte ostatním „ Zákony platí stejně pro všechny“ A mezi náma na rozdíl od kohokoli z nás obyčejných lidí, je policajti nemlátili, nespoutali, neuráželi. Jen přišli vzali co měli a zase odešli, no ale zároveň jim při tom ukázali to jčemu se kdysi říkalo"místo v tvaru" a televize to naráz nemůže strávit. mezi náma, když přijdou policajti se soudním příkazem k řadovému občanovi tak ten na to bude mít jiné vzpomínky a v televiti ostudu.
Doufám pane že následují odkazy vám nejsou neznámé.

http://www.dfens-cz.com/view.php?cisloclanku=2010091902

ale spíš tento
http://www.dfens-cz.com/view.php?cisloclanku=2008030203
PS: všimli jste si vystoupení Rusnoka v TV? Doporučuje zvýšení daní z nemovitostí, aby se financovala důchodová reforma a televize nic, proč nevaruje občana, že ve stáří příjde o střechu nad hlavou? Tam kde tuto daň začali zvyšovat dnes jsou na třech procentech. To je ročně z dvoupokojového bytu v krajském městě 60 000Kč. Proč jsme si ty byty museli kupovat, aby jsme je zaplatili dvakrát? O tom tv ani neblafně.

239416

13.3.2011 23:24

RE: kde byla televize když ...

Humulus 86.?.?.?

Reakce na 239416

tyka se jak ceske televize (ojedinele zajimava produkce)... tak policie (infiltrace)... i polistopadoveho prevratu (mozna rekonstrukce jak to asi bylo a proc - co je cilem)

http://www.youtube.com/watch?v=WPM2VoF7q5U&feature=player_em%20%20%20bedded#at=2010

a s dobrym popisem a souhrnem tady
http://www.reformy.cz/zpravy/film-kdyby-me-zabili-sametova-revoluce/

obaval jsem se jiz davno, ze tenhle upadek je manipulovan s cilem aby jsme vsichni pozdeji v utrpeni prijali novou tvrdsi diktaturu, ktera slibuje nastolit novy poradek...

jinymi slovy: " Krutovlada jiz neklepe slusne na dvere, ale pesti do nich tluce "

239430

13.3.2011 20:54

Tak a dost

Kadlik 90.?.?.?

A kupuju si kalach a vsem ostanim radim to samy budeme je fucking potrebovat !

239418

16.3.2011 17:26

RE: Tak a dost

JuRaDek 94.?.?.?

Reakce na 239418

Hehe, taky bych se rád pojistil kalachem pro případ té apokalypsy co ji cítím v kostech. Tak kde je mají za dobrou cenu? [mrknutí jedním okem]


Co se týče této verze na Zvědavci, něco mě na ni pořád nehraje.
Proto jsem s povděkem přijal verzi od ještě jiného konspirátora, sic ze mi nelíbí jeho občasný neoliberalismus, tato konspirace má dost logiky :

1.) http://frantisekmatejka.blog.idnes.cz/c/181594/Vojenska-policie-v-CT-Mozna-jsou-to-posledni-nezkorumpovani.html

2.) http://frantisekmatejka.blog.idnes.cz/c/181974/Radovi-vojaci-nejen-ti-v-CT-za-sve-armadni-vedeni-nemohou.html



viz. taky http://frantisekmatejka.blog.idnes.cz/c/179160/Scitani-lidu-se-nezucastnim-Videa-CSU-a-argumenty-pro-a-proti.html

239622

13.3.2011 21:06

jiný pohled

Michalll 89.?.?.?

Souhlasím, že ozbrojení vojáci v budově České Televize je docela silné kafe a dostáváme se tak do další fáze české tragikomičnosti. Osobně pochybuji, že by Vondra(Trilateral Comision, agent CIA) o této akci nevěděl. To, že veřejně s největší pravděpodobností lže mě ani nepřekvapuje. Bohužel nejsem dostatečně informován o pozadí této šarády, proto se zdržím spekulací.
Svůj pohled chci ale zaměřit také na Českou Televizi. Mám totiž takový dojem, že již dlouho Česká Televize v podstatě patří jistým soukromým zájmům, které stojí v pozadí. Politici nebo lidé kteří by měli její fungování kontrolovat jsou dnes přeplacené a zkorumpované loutky bez špetky zájmu kdo skutečně Českou televizi ovládá.
Česká Televize dnes není a asi ani nikdy nebyla veřejnoprávní televizí, která by opravdu poctivě a pravdivě dokázala informovat českou veřejnost. Vzhledem k tomu, že televizi již nějaký měsíc nesleduju a vyhodil jsem ji z okna, tak nevím nakolik se vysílání v tomto mediu změnilo.
Pokud bych si mohl dovolit jistou spekulaci na závěr, mám za to, že celý tento cirkus je buď mocenským bojem mezi politickou a mediální mafií, kde se vymezují teritora(viz Kalouskův vtip s údajnou nahrávkou) nebo perfektně sestrojenou aférou jejíž důsledky vyplují napovrch až za pár měsíců. Těžko soudit, protože hráčů v této hře je poměrně dost a výsledek je nejasný.
Nevěřím tomu, že celou tuto šarádu má na starosti podružný velitel VP, který pravděpodobně bude symbolicky obětován a uklizen do závětří.

239419

13.3.2011 21:20

Neuvěřitelné provedení zásahu ...

kubrt2 94.?.?.?

Byl to pohled pro bohy, ještě jim chyběly granáty a podpůrná kulometná rota.
Jenže ono to při hlubším zamyšlení až taková sranda není. Nějak mi nejde pod fousy představa nablblýho zelenýho mozka co byl iniciativní a vytáhl na vrabce kanon jako hlavní důvod téhle tragikomedie. Takže je možné a pravděpodobné že nešlo o "odtajněný" papír, ale o něco jiného. Otázka je o co .
Reakce Sašenky je brilantní ukázka gambitu ...

239420

13.3.2011 21:23

Pavučina lží ?

jean.laroux jean (tečka) laroux (zavináč) seznam (tečka) cz 94.?.?.?

Určitě není pochyb o tom, že zásah byl neadekvátní. Cílem bylo získat nějaké důkazy vedoucí k osobě, která na půdě Armády resp. na půde vojenského zpravodajství okopírovala kdysi utajovaný dokument a předala jej Rožánkovi. Současně nejspíš šlo o demonstraci síly s cílem zastrašit novináře, aby nezveřejňovali některé citlivé informace, které by mohly odkrýt pozadí čacher na vojenském zpravodajství a v AČR. Nevím jak to je. Dá se spekulovat, že celé pozadí může být ještě složitější. Podle jedné bizardní teorie mohl být Rožánek klidně někým z níže uvedených osob.

Zákon. č.412/2005 SB
§ 58
(3) Přístup k utajovaným informacím bez platného osvědčení fyzické osoby lze
umožnit fyzické osobě jednající ve prospěch zpravodajské služby, informátorovi nebo fyzické osobě, které je poskytována zvláštní ochrana podle zvláštního právního předpisu), nebo příslušníku zpravodajské služby, který je zařazen v záloze zvláštní. Poučení této osoby provede ten, kdo jí přístup k utajované informaci umožní. Této osobě nelze umožnit přístup k utajované informaci cizí moci.

Co když to tak bylo ? Co když je Rožánek spolupracovníkem nějaké z frakcí zpravodajské služby ? (služby, která by v normální zemi neměla mít žádné zájmově orientované frakce). My tedy víme, že má .. viz. samotná kauza Krejčík, které se týká i tento případ. Podle této - přiznávám HODNĚ BIZARDNÍ spekulace mohl být zásah VP snahou o likvidaci jedné (opoziční) frakce ke které patří Rožánek nebo naopak může jít o formu manipulace cestou řízené dialektiky což je ještě sofistikovanější. Představme si, že vše (celá kauza) je již od počátku řízená a jsou předem očekávané i reakce veřejnosti. Vyvolá se tak větší averze vůči vládní koalici aby pak byla nahrazena někým .... (co já vím kým). Těch kopanců je poslední dobou nějak moc. Kalousek den předem vtipkuje o odposlechu a udělá ze sebe blbce. Bárta se projevuje jako idiot, když chce zakázat handsfree za volantem. Důchodová reforma .. zvýšení daní v rozporu s předvolebním slibem koalice atd.atd. střipky, střipky a vztek veřejnosti roste .. Koalice chce spojit schvalování reformy s hlasováním o důvěře a místo aby se "hodila do klidu" a neprovokovala tak naštvává národ různými výstřelky ještě víc jako by si o tu "DEFENESTRACI" přímo říkala.

NO SPEKULOVAT SE DÁ RŮZNĚ ale nemělo by to příliš rozptýlit naši pozornost protože i to může být metodou manipulace stojící na rozptýlení pozornosti s následnou ideovou pacifikací. Mezi mnoha uměle vytvořenými spekulacemi se dá velmi snadno zabloudit a když zabloudíte tak buď.

a) Propadnete panice a vyčerpáte se.
b) Zůstanete v pasivitě stát.
O tom b) mluvím v souvislosti s ideovou pacifikací. Pokud nevěříte nikomu a ničemu, lze být jen velmi těžko aktivní [mrknutí jedním okem]
OPEN YOUR MIND

239421

14.3.2011 0:59

RE: Pavučina lží ?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 94.?.?.?

Reakce na 239421

Zpochybnění a diskreditace všeho - nejdřív Wikileaks, pak diskreditace západních politiků ve vztahu k arabským revolucím, bratříčkování s Ben Alim, Mubarakem, Kaddáfím a pak zrada, jejich odepsání. U nás se vlády diskreditují jedna za druhou, od českého předsednictví EU, přes radar, Topolánka, a po volbách ještě větší hnus. Taky se už nemůžu dočkat a čekám každou chvíli, že se objeví "zachránce", který zavede teprve ten pravý pořádek [smích].

Jednu věc ale úplně nechápu: proč se pánové z NWO, kteří to asi všechno řídí, obklopují takovými blbci, jako je kníže Trautenberg nebo Sašenka Vondra, případně opilec Kalousek (který už asi není takový blbec, jen mazaná svině). Buď to ani s tím NWO nejde jak má, nebo je jejich chlebodárce v pravou chvíli kopne, všichni víme kam. Časem uvidíme.

239432

13.3.2011 22:28

No.. měl bych dvě hypotézy...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 147.?.?.?

Buď je ČT zločinecká organizace nebo organizace kryjící zločince, pak je ten ozbrojený zásah v pořádku. Nebo je Česká Republika vojenská diktatura, pak je ten ozbrojený zásah v pořádku také.
Co z toho vyplývá: Buď přestat platit koncesionářské poplatky (=podpora zločinu je trestná, ne..??), nebo , pokud se ukáže že podpora vojenských diktatur není v souladu s právem Evropské Unie, pak bych navrhoval přestat platit daně... [smích]

239422

13.3.2011 22:34

Všechno zlé je k něčemu dobré.

hc 90.?.?.?

Třeba režimním poskokům z mediálních lejnometů dojde, že i na ně jednou dojde.

239423

13.3.2011 22:51

Oni asi měli vojáci pravdu.

JendaDenda 85.?.?.?

Vojenská policie vyšetřuje armádní věci a má prakticky stejné pravomoci jako policie státní. Navíc tři vyšetřovatelé v civilu navštívili ve slušnosti ČT den předtím a byli vyhozeni. Jnak samozřejmě platí, že všemocný stát leze krkem i mně.



viz: http://janzima.blog.idnes.cz/c/181685/Ceska-televize-Vojenska-policie-01.html

239424

13.3.2011 22:59

Teoretická varianta

Hladovec 88.?.?.?

Je to otázka, kdo sedí za stavem a přede plátno, podobné kroky jsou dnes spíš dílčím tahem v předem promyšleném plánu. Teoretickou variantou pravého účelu by mohlo být i nabádání a psychologická legitimizace k použití síly a zbraní, osobnímu vyzbrojování se a zasévání semínek pro vznik budoucích konfliktů. Událost je sama o sobě absurdní, tak prosím buďte k mému hypotetickému vysvětlení schovívaví. Samozřejmě bych si přál, aby to byl jen vyjímečný přehmat a dočasné zatemění mozků a aby se nic podobného v budoucnu už neopakovalo.

239425

14.3.2011 1:01

Vidim to jinak !

Satanist 154.?.?.?

Treba ty prehnane propagacni reportaze v TV co se tyce lidi z DS a z dalsich organizaci z kterejch reporteri aby se udrzeli u koryta na zakazku eraru vyrobi nacisty a vubec jim nezalezelo na faktu ze bezbranni sedreni duchodci byli prepadenymi obetmi ciganu atd ....... Proto Vam vsem radim, ozbrojte se a v pripade potreby strilejte a hazejte granaty i na ty od TV co behaj po bojisti s kamerama aby Vam za to ze jste se branili terrorismu nejhorsich svini diky reportazim v TV nakonec nezbyly oci pro plac.

239433

14.3.2011 2:01

rozpad osobnosti

Tom 24.?.?.?

>Kdo dělá s počítačem ví, že začneme-li zvětšovat jakýkoli obrázek, začne se nám rozpadat na čtverečky, které ani nejlepší program na text nepřevede.

Není nutné vždy zvětšovat. Kupříkladu osoba rozpadnutá na pixely může vypadat i takto ...

Vložený obrázek

... což se na text nemusí ani převádět.

239434

14.3.2011 16:52

RE: rozpad osobnosti

Rene Bartosek 69.?.?.?

Reakce na 239434

Hmm, a z které strany je ta vypixelovaná mříž, abych se na to pozadí nedíval náhodou ze špatného úhlu pohledu?

239478

14.3.2011 17:47

RE: rozpad osobnosti

Tom 24.?.?.?

Reakce na 239478

O úhlu pohledu říkával Miloš Forman - Svůj vlastní film nikdy neuvidíte, protože vždycky víte předem, jaká sekvence bude následovat. Až divák vám řekne, jak vaše práce byla špatná. Mno, s vobrázkama je to imrvere to samé; žádný obrazek není nikdy tak průhledný. jak se na první pohled může zdát. A to platí v jakémkoliv rozsahu ...

Podle mluvčího ČT Ladislava Štichy soudce Kryštof Nový v dokumentu, který si vojenští policisté přinesli, povolil zásah v jakémkoliv rozsahu ...

Vložený obrázek

239486

14.3.2011 18:25

RE: rozpad osobnosti

Rene Bartosek 69.?.?.?

Reakce na 239486

Hmm, já jsem se hnedka myslel, že Vondra se přes ty mříže kouká na mě. Akorát jsme nechtěl být dopředu realista. Ale jak se tak koukám, mohlo to být i horší. Jsem vlastně šťasnej věčně nespokojenej člověk. [velký smích] [mrknutí jedním okem]

239491

14.3.2011 10:19

Většinou to už řekli jiní,

J. Hruška 79.?.?.?

ale stejně si sem dovolím nakopírovat, co jsem už napsal jinam:
Samozřejmě to můžeme vidět tak, že hodná televize bojuje za spravedlnost, řád a demokracii a zlá vláda jí vojensky terorizuje.
Nebo si říct "konečně se perou mezi sebou, nebudou na nás mít čas".

Jenže je tady přísloví, že vrána vráně oči nevyklove. Takže je tu velká pravděpodobnost, že jde o divadýlko, které má buď vrátit důvěru televizi, které dneska rozumní lidé nevěří ani to "dobrý večer" nebo odvést pozornost od nějakého skutečného zločinu. Nebo obojí. Uvidíme, co se z toho vyklube.
J. Hruška

239452

14.3.2011 10:59

Politická odpovědnost a režim utajení

pje 193.?.?.?

Bývalý dobře zaplacený disident Alexander Vondra se kroutil před Moravcem jako had a odmítl přiznat svou jednoznačnou politickou odpovědnost Ministra, který selhal manažersky i lidsky. Dále, pokud je zveřejněna kopie dokumentu, který býval utajen v režimu "důvěrné" a toto utajení bylo před zveřejněním zrušeno, nelze jakkoli postihovat toho, kdo kopii zveřejnil, natož mu odcizit nesouvisející dokumentaci. Pokud lze vůbec hledat nějaké pochybení, pak je to únik utajovaných skutečností před zrušením utajení, což je opravdu "těžký hřích". Komando v ČT tak mělo jiný krycí účel. Ptám se. Jaký?

239453

14.3.2011 13:48

RE: Politická odpovědnost a režim utajení

Vojta49 apear (zavináč) atlas (tečka) cz 81.?.?.?

Reakce na 239453

Akce VP v ČT je do té míry nesmyslná, že musí plnit nějaký jiný účel. Jaký? Pan ministr bude hrdinně bojovat s neposlušnou hydrou Vojenské policie. Bude bojovat usilovně a dlouho. Nakonec slavně zvítězí.

Proč má bojovat a ještě k tomu dlouho? Přece aby publikum při sledování této "nové televizní" kauzy pozapomnělo na starší kauzu Promopro. Ta televizní bude úspěšně "vybojována". Na "zásluhy" pana Vondry o vyplacení nesmyslné půl miliardy z peněz, které si Česká republika musela vypůjčit se mezitím zapomene. A zas bude dobře. [smích]

239463

14.3.2011 14:09

RE: Politická odpovědnost a režim utajení

Andrew Siddur 62.?.?.?

Reakce na 239463

Ano, přesně tak. I tento prostý motiv (který mi pro svou prostotu zprvu unikl) jistě inicioval toto divadlo v ČT s názvem „Totalitní vojenský stát“. Vondra se bude snažit vytřískat z něj pár politických bodů pro sebe a jeho rádobyboj za armádu s morálkou. [velký smích]

Taky si všimněme, že KSČM chce prý celou razii prošetřit.
Ano, ta KSČM, kterou ještě nedávno chtěli všelijací Sokolíkové, Gazdíkové, Nečáskové a jiní zakázat! Tak přesně ta KSČM to chce přošetřit. A nikdo ani nehlesne, Nečáskové a jiní zpytují svědomí a rozteklé máslo za padesát korun jim stéká do očí.

Znovu pouze divadlo vytvořené nerozlučnou symbiotickou dvojicí vláda+média, aby bylo zapomenuto vše staré a hloupé a občan mohl věřit v lepší příští.

239464

15.3.2011 11:06

RE: Politická odpovědnost a režim utajení

Kadlik 90.?.?.?

Reakce na 239464

ANO a KSCM jim ktomu sekunduje a dela jim proxy bezubou opizici ktera se cas od casu mobilizuje tim ze se odninch nechava na oko zakazovat teda aspon se o to pokouset. Celej ten tyjatr je tak pruhlednej az se mi chce ztoho [bliji]

239543

14.3.2011 11:12

Podiv nad utokem a nadavani policistum?

Karel2 84.?.?.?

Vsichni pisete spatna policie, ne ze bych se ji zastaval. Zpusob byl mimo, stacilo 10 policistu a vysetrovatel daneho pripadu (je to preci jenom televize tak by se mel ucastnit ten hlavni clovek co na pripadu dela).

Ale k pripadu. Vysetrovatel je policista, presto musi dat zadost statnimu zastupci a ten ju schvali a pak preda soudci, ktere to podepise. Tedy mame 2 vzdelane lidi, kteri maji odpovednost a presto to nezastavili.

Takze otazka zni nadavat policii, ci se zeptat soudce a statniho zastupce proc to vubec povolili, kdyz to je tak spatne?

Dalsi otazka je, oni nemeli povoleni jenom na dane dokumenty tj. zaznamy k danemu pripadu, soudce jim podepsal, ze muzou vzit cokoliv najdou. Myslite si snad, ze pak hlavni duvod byl dane porad co je oficialni nebo se hledalo neco jineho...

239454

14.3.2011 16:07

Kav(f)kovská razie – 5 možných interpretací

Andrew Siddur 62.?.?.?

Takže (mnou) prozatím objevené vrstvy akce „Kav(f)kovská razie“:

1.) Pozvednout morální kredit A. Vondry tím, že se po akci od ní bude moci distancovat (prohlášením Svatý, svatý, svatý je Hospodin zástupů... tedy pardon – Hloupá, hloupá a ještě jednou hloupá demonstrace síly) [chechtot]

2.) Pozvednout hrdost fejsbukových intelektuálů zveřejněním heroismu Jakuba Železného [chechtot]

3.) Udobřit nespokojené diváky ČT. Přece když teď na Kavčí Hory vtrhli ostří hoši, tak je to jistě ta nejvyšší záruka, že od teď už se nebude vysílat víc vzpomínkových večerů z Osvětimi, než je nutné [chechtot]

4.) Taktně upozornit novináře a další služebníčky režimu, kteří ve svých „kauzách“, které pak týdny cloumají veřejným míněním, dosud šermují se všemožně získanými odposlechy a těžko získatelnými materiály. Cucejte si vaše kauzy z prstu i nadále, jen už při tom proboha neužívejte metod StB, protože vás pak někdo snáze prokoukne.
(tato možnost není k smíchu)

5.) Nakonec toto absurdní vojenské defilé mohlo vzniknout pouze kvůli totálně špatné kooperaci úředního šimlu s represivními složkami, nic víc. Tuto možnost ovšem pokládám za nepravděpodobnou, nebo alespoň skrytou hluboko v pozadí.

Celý Vovka [chechtot]

239477

14.3.2011 17:44

Autor nemá informace a činí závěry? Tak to je borec!

Mrky 89.?.?.?

O této věci jsem poměrně dobře informován, i když na místě zásahu jsem osobně nebyl, ale mohu nabídnout poněkud jiný pohled na věc. Především není pravda, že vojenská policie nemůže provádět úkony v přípravném řízení, mezi které patří např. domovní prohlídka, či prohlídka jiných prostor, apod. u osob, u kterých je důvodné podezření, že spáchali trestný čin jako voják AČR nebo ve spolupráci s vojákem AČR (tzn. může to být i civilní osoba napojená na vojáka), což je právě v tomto případě důležité. Lze se oprávněně domnívat, že pokud tehdy utajovanou informací disponovalo vojenské prostředí a náhle tuto informaci zveřejňuje civilní novinář p. Rožánek, musí vojenská policie konat (navíc za jásotu MO A. Vondry). Další zavádění v textu autora vnímám v používání označení zpravodajec, protože příslušník vojenské policie a příslušník vojenského zpravodajství je velký rozdíl a není nutné jej nějak dále rozvádět. K celé věci uvedu dále další skutečnost a tou je to, že v AČR obecně nevládne demokracie, ale štábní systém a z tohoto důvodu je naprosto vyloučené, aby se stalo něco co nebylo řádně vyhodnoceno a schváleno. Tzn. celý zákrok byl plánován a to s variantou tzv. "měkká" která se uskutečnila ve čtvrtek, kdy byli vyšetřovatelé z ČT vyhozeni a samozřejmě varianta "tvrdá", kdy se již vyšetřovatelé z ČT vyhodit nenechali. To, že to na první pohled vypadalo přehnaně nemohu obhajovat, protože se domnívám, že to opravdu byla zbytečná demonstrace síly, příslušníků zásahové jednotky mohlo být v budově méně (např. 2 osoby), ostatní mohli počkat ve vozidle před budovou pro případný zásah proti security ČT, což byla hlavní hrozba, která mohla mařit zákrok. Zde nešlo o případný zákrok proti zvlášť nebezpečnému pachateli, ale i Policie ČR při obsazování např. ČSOB v minulosti využívala příslušníky URNA a nikoho to příliš nevzrušovalo. Absolutně souhlasím s tím, že tato akce měla ještě postranní cíle, které jsou mi však neznámé a až zřejmě čas ukáže co bude dál. Ani bych se nedivil, kdyby někdo chtěl při zakládání Generální inspekce ozbrojených sborů zahrnout do této agendy i ozbrojené síly (tzn. armádu a vojenskou policii).

239485

14.3.2011 18:07

RE: Autor nemá informace a činí závěry? Tak to je borec!

Lin 85.?.?.?

Reakce na 239485

No vidíte - díky za informace. Než jsem dopsala své "dojmy", potvrdil jste mi, že nejsem tak moc mimo mísu. [smích]

239488

14.3.2011 18:45

RE: Autor nemá informace a činí závěry? Tak to je borec!

baki 90.?.?.?

Reakce na 239485

Celý článek vychází z představy, že tady je jakási forma demokracie. No není. Náš stát má pouze pláštík "demokracie". Jen si vzpomeňte na krizi vlády v prosinci loňského roku. Premiér nabádal, aby poslanci koalice hlasovali s souladu s jakousi dohodou. Ovšem podle ústavy mají poslani hlasovat podle svého vědomí a svědomí. K tomu je ovšem premiér nenabádal. Z tohoto jednoznačně vyplývá, že ÚSTAVA je pouze zástěrkou jiných cílů, které s demokracií nemají nic společného.

239493

15.3.2011 1:28

RE: Autor nemá informace a činí závěry? Tak to je borec!

čochtan 89.?.?.?

Reakce na 239485

Já tedy nejsem právník, ale jako bývalý kriminalista jsem si podobnou akci ani nedovedl představit. V tomto státě má každý plnou hubu demokracie a tato akce nám v praxi ukázala jak to s tou demokracii je u nás v praxi. Dovolím si citovat část článku Štěpána Kotrby z BL z 11.03.2011 - http://www.blisty.cz/art/57693.html

Soudce Obvodního soudu pro Prahu 6 JUDr. Kryštof Nový, který vydal povolení k zásahu, musel vědět, jaké je znění zákona o rozhlasovém a televizním vysílání. Musel vědět, že "zajistit důkazy ve věci důvodného podezření ze spáchání trestného činu ohrožení utajované informace" v případě, že zde je kolize s právem na ochranu zdroje, takto nelze. Pokud to nevěděl, tak je nekvalifikovaný idiot. Pokud to věděl, vydal vojenské policii protiprávní oprávnění, které v mezní situaci mohlo znamenat i smrt zasahujících.

§ 41 zákona 231/2001 Sb. : Ochrana zdroje a obsahu informací

(1) Fyzická osoba nebo právnická osoba, která se podílela na získávání nebo zpracování informací pro uveřejnění nebo uveřejněných v rozhlasovém nebo televizním vysílání, má právo odepřít soudu, jinému státnímu orgánu nebo orgánu veřejné správy poskytnutí informace o původu či obsahu těchto informací.

(2) Fyzická osoba nebo právnická osoba, která se podílela na získávání nebo zpracování informací pro uveřejnění nebo uveřejněných v rozhlasovém nebo televizním vysílání, má právo soudu, jinému státnímu orgánu nebo orgánu veřejné správy odepřít předložení nebo vydání věci, z nichž by mohl být zjištěn původ či obsah těchto informací.

(3) Právy podle odstavců 1 a 2 nejsou dotčeny zvláštním právním předpisem stanovené povinnosti nenadržovat pachateli trestného činu a překazit nebo oznámit trestný čin a ve vztahu k těmto zvláštním právním předpisem stanoveným povinnostem ani povinnosti, které jsou stanoveny v trestním řízení.

Nepostupuje-li orgán veřejné moci v souladu se zákonem, nepožívá ochrany veřejného činitele. Tak praví zákon. Pak policista není policista, ale útočník. A proti útočníkovi lze použít přiměřené obrany. Přiměřenou obranou vůči útočníkovi ozbrojenému automatickou zbraní může být i jeho bezprostřední fyzická eliminace.


Jen tak pro zajímavost můžete se ještě podívat na další kratičký článek téhož autora "Co pojí soudce Nového k armádní policii?" - BL - http://www.blisty.cz/art/57719.html

239518

15.3.2011 1:44

RE: Autor nemá informace a činí závěry? Tak to je borec!

čochtan 89.?.?.?

Reakce na 239518

Ještě bych chtěl dodat. Podle mého názoru, tam vůbec nešli kvůli nějakému jednomu tajnému dokumentu. Jednak byl odtajněn a pak je zcela jedno, zda na kameru byl ukázán originál (tajný), nebo odtajněný, protože tajný je obsah a ne ten list papíru. Ti tam šli s příkazem sebrat vše, co byť vzdáleně souvisí s armádou. Proto těch X pytlů dokumentace, 3 PC, řada CD atd. Otázkou je, komu ze současných i bývalých ministrů, náměstků a generálů začíná být tak horko z kauz, které se pomalu ale jistě vynořují na povrch z toho armádního (a nejen armádního) bahna.

239519

20.3.2011 17:28

RE: Autor nemá informace a činí závěry? Tak to je borec!

Stan.the.man 81.?.?.?

Reakce na 239518

Píšete, že jste bývalý kriminalista, citujete zde zákon a přitom ho ani neumíte správně vyložit.

Z Vámi citovaného zákona přeci je jasné, že (podle odstavce 3) šlo o povinnost trestný čin oznámit (dle §368 tr.z. Neoznámení trestného činu), konkrétně pak šlo trestný čin dle §317 tr.z. Ohrožení utajované informace, tudíž se novináři v tomto nemohli odvolávat na ochranu zdroje.

239894

14.3.2011 18:00

Ono to k pláči snad ani není

Lin 85.?.?.?

Informace o "razii" mě tak nějak minula, takže jsem si něco přečetla až teď. A jsem z toho "voĺaká zmetěná". [smích] Náčelník VP je přímo podřízený ministru obrany. Nějak se mi nezdá, že by o chystaném "zátahu" takovéhoto ražení svého šéfa neinformoval (nevím, nejsem voják), zvláště když údajně "tajní" byli na místě o den dříve a neuspěli. Vondra se ohání "tajným dokumentem", jehož originál odtajněný sice byl, ale "inkriminovaná" kopie nikoliv, což by mělo nasvědčovat nějakému "vynášení informací", které muselo být prošetřené. A teď moc nerozumím... [zmaten]
Jestliže Rožánek měl nebo má nějakého svého informátora, který "vynáší", pak by byl blbcem na n-tou, kdyby sám sebe práskl před celým národem. Možná je, co já vím... Třeba skutečně mával před kamerou supertajným "vyneseným a neočárovaným" dokumentem, ale pak nevím, čemu se diví. Nebo není a všechno je trochu jinak. [smích]
Osobně jsem nikde nenašla odpověď na otázku, KDO dal podnět onomu státnímu zástupci, na jehož pokyn VP "zajišťovala" redaktorovu kancelář. Ale třeba mi to uteklo a objasní mi to někdo z vás.

239487

14.3.2011 20:13

RE: Ono to k pláči snad ani není

kubrt2 94.?.?.?

Reakce na 239487

Najděte si v šachové terminologii " gambit " . I když obětovaná figura není pěšec, jedná se pravděpodobně o záchranu mnohem vyšších figur. Možná i celé šachovnice.

239504

15.3.2011 11:19

RE: Ono to k pláči snad ani není

Lapsus 89.?.?.?

Reakce na 239487

Pokud me pamet neklame,neni to prvni zpackana akce tohoto druhu. Mozna si jeste nekdo vzpomene na prepadeni letiste Ostrava-Mosnov pod zaminkou hledani tzv.cervene rtuti. VIZ: http://bit.ly/hjk1Q7

239544

15.3.2011 13:20

Ztrhující závěr článku Josefa Víta, cituji:

josef.maly@centrum.cz 89.?.?.?

"Vypadá to, že se někdo chtěl převést. Doufám, že se předvedl s plnou parádou a bez parády odejde na politické smetiště."

Já taky doufám. Doufám už roky. Řekl bych, že má intenzita doufání je aspoň za dva. A ono se pořád nic nemění. Nechápu to, jak je možné, že mé doufání většina voličů nezohlední při dalších volbách.

Ne, to není možné, že by neznali diskusi na zvědavci, že by byli odkázaní pouze na televizi a ta jim vymyla mozek? Že by se do parlamentu dostal vždy jen ten, kdo umí nejlépe komunikovat s většinou-masami, tedy ten, kdo je vlastně masám nejblíž? Vždyť jsem přece doufal!

[chechtot]

239555

16.3.2011 11:09

Absurdistán

Fernet 85.?.?.?

Zdá se že už pranic nesvědčí o tom že žijeme civilizovaném státě, vše toto svědčí o jeho rozkouskování na pašalíky různých vlivových skupin [bliji]

239614

16.3.2011 16:43

Mejla

Mejla 83.?.?.?

Konečně někdo ukázal šaškům z ČT vedeným komunistou Palcátem Janečkem a rudým odborářem Komersem, že nejsou pupkem světa. Když výše uvedené Rudé Gardy před 10 lety vyštvaly řádně jmenovaného ředitele Hodače a instalovaly ortodoxního bolševika Janečka, milicionáře Lamberta a nedostudovaného nedouka Komerse, vůbec se jim nejednalo o veřejnoprávní médium, ale o koryta.

239621

16.3.2011 17:49

RE: Mejla

Andrew Siddur 62.?.?.?

Reakce na 239621

Milicionáři a nedoukové zůstávají neotřeseni. Bylo to jen divadlo... Viz bod 3.) [smích]

239624

16.3.2011 19:25

samy omyl

FrantaPoskoc 88.?.?.?

ceskoslovensko nebo Cesko neni civilizovana zeme. Statem placena televize vzdy stala na nic, tudiz uz mela byt rozpustena. Cela akce je potvrzeni vyse uvedeneho.

239628

Příspěvků: 40

13.03. 20:32 Miloslav Alčer  Na co máme armádu?
14.03. 14:48 karin  RE: Nač máme veřejnoprávní propagandu?
13.03. 20:43 l.Leimas  kde byla televize když ...
13.03. 23:24 Humulus  RE: kde byla televize když ...
13.03. 20:54 Kadlik  Tak a dost
16.03. 17:26 JuRaDek  RE: Tak a dost
13.03. 21:06 Michalll  jiný pohled
13.03. 21:20 kubrt2  Neuvěřitelné provedení zásahu ...
13.03. 21:23 jean.laroux  Pavučina lží ?
14.03. 00:59  RE: Pavučina lží ?
13.03. 22:28  No.. měl bych dvě hypotézy...
13.03. 22:34 hc  Všechno zlé je k něčemu dobré.
13.03. 22:51 JendaDenda  Oni asi měli vojáci pravdu.
13.03. 22:59 Hladovec  Teoretická varianta
14.03. 01:01 Satanist  Vidim to jinak !
14.03. 02:01 Tom  rozpad osobnosti
14.03. 16:52 Rene Bartosek  RE: rozpad osobnosti
14.03. 17:47 Tom  RE: rozpad osobnosti
14.03. 18:25 Rene Bartosek  RE: rozpad osobnosti
14.03. 10:19 J. Hruška  Většinou to už řekli jiní,
14.03. 10:59 pje  Politická odpovědnost a režim utajení
14.03. 13:48 Vojta49  RE: Politická odpovědnost a režim utajení
14.03. 14:09 Andrew Siddur  RE: Politická odpovědnost a režim utajení
15.03. 11:06 Kadlik  RE: Politická odpovědnost a režim utajení
14.03. 11:12 Karel2  Podiv nad utokem a nadavani policistum?
14.03. 16:07 Andrew Siddur  Kav(f)kovská razie – 5 možných interpretací
14.03. 17:44 Mrky  Autor nemá informace a činí závěry? Tak to je borec!
14.03. 18:07 Lin  RE: Autor nemá informace a činí závěry? Tak to je borec!
14.03. 18:45 baki  RE: Autor nemá informace a činí závěry? Tak to je borec!
15.03. 01:28 čochtan  RE: Autor nemá informace a činí závěry? Tak to je borec!
15.03. 01:44 čochtan  RE: Autor nemá informace a činí závěry? Tak to je borec!
20.03. 17:28 Stan.the.man  RE: Autor nemá informace a činí závěry? Tak to je borec!
14.03. 18:00 Lin  Ono to k pláči snad ani není
14.03. 20:13 kubrt2  RE: Ono to k pláči snad ani není
15.03. 11:19 Lapsus  RE: Ono to k pláči snad ani není
15.03. 13:20 josef.maly@centrum.cz  Ztrhující závěr článku Josefa Víta, cituji:
16.03. 11:09 Fernet  Absurdistán
16.03. 16:43 Mejla  Mejla
16.03. 17:49 Andrew Siddur  RE: Mejla
16.03. 19:25 FrantaPoskoc  samy omyl

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

45

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc říjen přispělo 92 čtenářů částkou 15 626 korun, což je 45 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010

IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

Ve zkratce

Na Slovensku testují "když budeš hodný, můžeš ven" - hlavní cíl hysterie kolem koronaviru22.10.20 21:22 Slovensko 1

Udavač volal linku 158 na chlapa bez náhubku22.10.20 21:14 Česká republika 4

AGENDA 2030 – TVŮRCI NYNÍ ZHODNOTILI SVÉ ZRŮDNÉ PLÁNY22.10.20 13:37 Neurčeno 0

Plánovaná demonstrace 28. října v Praze22.10.20 08:53 Česká republika 0

Bělorusko versus Česko21.10.20 20:43 Neurčeno 12

Česko žádá o pomoc21.10.20 13:25 Česká republika 8

Za polibek bez náhubků 400 euro20.10.20 17:33 Itálie 5

Soud v Německu rozhodl, že omezit zavírací dobu restaurací není opodstatněné19.10.20 21:32 Německo 4

Co je s panem prezidentem?17.10.20 09:47 Česká republika 7

Je třeba říci dost, burcuje Klaus. Nejsme ve válce, nestrašte mrazáky s mrtvolami14.10.20 11:11 Česká republika 3

Erouška je pochybná aplikace s placebo negativním efektem14.10.20 10:15 Česká republika 5

Ve stavu nebezpečí si schválí cokoli bez demokratické kontroly13.10.20 19:31 Česká republika 0

Maďarská poslankyně skartovala knihu dětškých pohádek plnou gayů a leseb, aktivisté ječí13.10.20 18:08 Maďarsko 3

Absurdita článků z dění na pařížských předměstích nadále roste13.10.20 16:51 Francie 0

Marián Kotleba se rozdáním 3 šeků po 1488 eurech dopustil ideozločinu a půjde sedět12.10.20 21:56 Slovensko 12

Počty zemřelých loni a dnes09.10.20 15:21 Česká republika 6

Studenti na slavné Karlové univerzitě chtějí "bezpohlavní systém"09.10.20 00:10 Česká republika 2

Byla pandemie plánována?08.10.20 21:48 Neurčeno 8

Hoří, hoří a ne a ne spadnout08.10.20 21:23 Jižní Korea 11

Vláda tvrdě zpřísňuje opatření. Na 14 dní se zavřou ZOO, bazény, posilovny, kulturní i sportovní akce08.10.20 16:43 Česká republika 7

Měnové kurzy

USD
23,00 Kč
Euro
27,19 Kč
Libra
30,09 Kč
Kanadský dolar
17,51 Kč
Australský dolar
16,35 Kč
Švýcarský frank
25,34 Kč
100 japonských jenů
21,92 Kč
Čínský juan
3,44 Kč
Polský zloty
5,94 Kč
100 maď. forintů
7,46 Kč
Ukrajinská hřivna
0,81 Kč
100 rublů
30,10 Kč
1 unce (31,1g) zlata
43 699,66 Kč
1 unce stříbra
564,12 Kč
Bitcoin
297 669,00 Kč

Poslední aktualizace: 22.10.2020 18:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 6 474