Diskuze k článku

Wichi - další oběť války civilizací

Příspěvků 61

12.3.2011 4:27

cemu se divite???

IVANFOJT 64.?.?.?

Jen se podivejte do dejin, vse je pouze kradeni zabalene pozdeji do politickych reci o pravu a o pomoci. Podivejte se na Aljasku , kterou si tak nedavno prodavala Amerika a Rusko, vcetne lidi( jako kus materialu ), a pritom rikaji lidem neco o spravedlnosti a pravu a pokroku. A podivejte se na Libyji dneska, tam byli skutecne blbi, ze si neudelali atomovku vcas. Pravdu ma pouze bouchacka.

239328

12.3.2011 6:09

RE: cemu se divite???

MoUdrostrak 88.?.?.?

Reakce na 239328

A podivejte se do Afghanistanu: za zleho Talibanu tam pobyvali po celem uzemi individualni turiste, jak tam bylo bezpecno. Taliban vymytil pestovani maku na drogy-ktere dnes diky Paktu NATO, CIA a KosoWARskeho prekladiste opet zaplavuji EUropu a Zapad.

Pravicujme, tunelujme - jenom tak se obsluhujme, humanitarne vse bombardujme

na lidi se vykalejme...

239329

12.3.2011 6:30

RE: cemu se divite???

IVANFOJT 64.?.?.?

Reakce na 239329

Pravidlo hry : velka bere!!!, a vse se jen ustroji do rado by lehce vericicich pohadek o dobru a pravu a civilisaci a pohodlnych myslenek: televise a pohodli, a rekne se oni tam maji NAFTU, CI NEROSTNE bohatsvi( a lidi si lzou a rikaji: my o tom nevime a plni si sve kapsy bohatsvim nekoho jineho). To se tak dela , to je psychologie, velky kradou a musi taky neco predhodit malym aby se taky nazrali. Ale na konci spravedlnost treba i prijde a zapracuje ??! a vybere si sve DANE, jako se stalo vericim dobrym Nemcum Fasistum, kde za jejich pretvarkou idealismu stalo jen nekoho orvat o vlast, zemi ci bohatsvi.

239330

12.3.2011 9:35

RE: cemu se divite???

MoUdrostrak 88.?.?.?

Reakce na 239330

Presne tak! Bohuzel, za soucasnych pomeru neexistuje "rovnovazny stav", kdy by slo jen zahnat predatora a agreSSora. A zit v klidu po svem.

Íránská islámská republika nikdy nikoho nenapadla. Sama byla napadena zpravicovaným Saddámem HuSSeinem na příkaz a s podporou JůYsEj. Bylo ji JůYsEj beztrestně sestřeleno civilní dopravní letadlo plné cestujících. Neuplyne den, aby Írán nezadržel emerické "zbloudilé nevinné turisty" u svých hranic.

Přesto je Írán země, proti které se MUSÍ v zájmu míru a "dýmů-krásy" ukládat sankce. MaSSírovat pravicující oVčany, že útok humanitárním bombardováním na Írán je to jediné správné, co pozvedne akce General Dynamics, proslaví ještě víc Vencu Lahváče Veškrnu a pravicujícím oVčanům zajistí další "letoviska" po vzoru Egypta s otročícím personálem za PĚT nebo DESET dollarů denně.

Zlý Írán prostě musí padnout, i zlá Venezuela, Libye, Vietnam, Čína a další, co stojí "dýmů-krásy" a neuvěřitelné prosperitě v cestě. Tak pravil Venca Veškrna Lahváč i Prof. Big. Toonnel z Hradu! [zahanbení]

239333

12.3.2011 9:21

Napsano tklive a ctive,

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

ale postupem doby jsem si nad textem vic a vic vybavoval nase tak zvane "neprizpusobive obcany", az jsem dospel k nahledu, ze v existencnim zakladu se obe kultury mozna ztotoznuji.
(Samozrejme ze odmyslim tyto aspekty: indiani jsou tam na rozdil od nasich cikanu doma, zrejme podle textu neprepadaji a neokradaji "bile" jako nasi cikani, a tech rozdilu bude asi povic.)
Nicmene jsou stejne zaostalejsi nez ostatni dnesni populace, a v mnohych smerech to signalizuje, ze mohou dopadnout jako mnoho jinych jihoamerickych indianskych kmenu a kultur, ktere z neznamych nam pricin zanikly. Mam na mysli jejich zivotni styly, hygiencke navyky, mozny bezbarierni rozmnozovaci systemy atd.
Aby bylo jasno: Indianske umeni mam rad, hodne se o nej zajimam, ale spatruji v te originalni podobe zivota mnoho negaci, jez uz mnohokrat v historii zavlekly cele puvodni kmeny k degeneraci a nasledne k zaniku.

239332

12.3.2011 10:33

RE: Napsano tklive a ctive,

Saša 74.?.?.?

Reakce na 239332

O podobném vyhlazování indiánů v Peru hovoří David Suzuki na CBC v pořadu Nature of Things: The Real Avatar. Na směrníku je anglický popis pořadu a ovládáte-li angličtinu můžete ho i celý shlédnout (45 minut).

>vic vybavoval nase tak zvane "neprizpusobive obcany"

Oproti „nepřizpůsobivým občanům“ v daném případě (v Peru) jsou indiáni zcela soběstační, všeobecně jsou na víc méně agresivní.

>existencnim zakladu se obe kultury mozna ztotoznuji.
>indiani jsou tam na rozdil od nasich cikanu doma,

Jediné zevšeobecnění snad stojí za zmínku a to, že je většinou obtížné je zotročit zaměstnáním ve fabrice apod. To ovšem neznamená, že nejsou ochotni pracovat na polích, lovit nebo dělat průvodce nebo i jinak se uživit. Rozdíl je, že všeobecně se zdají mít menší hnací moment nebo naivní víru ve zbohatnutí prací. Nejenže je to generalizace, ale on je skutečný rozdíl mezi indiány v severní a jižní nebo střední Americe. Dokonce i jen v té severní Americe jsou značné geografické rozdíly.

239340

12.3.2011 19:48

RE: Napsano tklive a ctive,

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Reakce na 239340

Nemohu s vami diskutovat o The Real Avatar, protoze je tam vzkaz:
"We’re sorry the video you've selected cannot be streamed of Canada." Ja v Kanade neziju.
Pokud jsem dobre informovan, David Suzuki je nebo byl profesorem na edmontonske universite a je nebo byl placen prave za neco jako zviditelnovani se v zalezitostech humannich a ochrany prirody.
Co se tyka Peru, byl jsem v te zemi, ale o zalezitosti, kterou zminujete, jsem dosud neslysel. Byl jsem vsak naopak nekolikrat informovan, ze prof. Suzuki ponekud prehani. Netvrdim to s urcitosti, jen davam na vedomi, co jsem o tom panovi slysel.

239366

13.3.2011 0:14

RE: Napsano tklive a ctive,

Saša 74.?.?.?

Reakce na 239366

>Pokud jsem dobre informovan, David Suzuki

David Suzuki byl 40 let profesorem genetiky na University of British Columbia ve Vancouver. Mně se jeví jako rozumný /vyvážený zastánce ochrany přírody a životního prostředí. Byl vedoucím kanadské asociace pro občanské svobody. Zastává názor, že změna klimatu je naléhavým problémem , což jediné někteří snad vidí jako přehánění. Opět dle mne je jisté, že si jednoho dne planetu zničíme.
http://en.wikipedia.org/wiki/David_Suzuki
http://www.davidsuzuki.org/david/

Dle episody Real Avatar mizí téměř polovina peruánského pralesa a 72 procent džungle je předurčena k těžbě ropy. V příběhu chce kanadská společnost vytvořit na území indiánského kmene Awajun zlatý důl. Ve skutečnosti, Awajun měli dohodu o zřízení Národního parku podél pohoří, která by chránila jejich zemi. Viz text na: http://www.cbc.ca/documentaries/natureofthings/201...

239376

13.3.2011 7:19

RE: Napsano tklive a ctive,

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Reakce na 239376

Dekuji vam za veskere informace, vsechno jsem si precetl. Vidim, ze upnute fandite pres dr. Suzukiho idealismu. Pro me je vsak ta sfera cizejsi, me hlavne zajima umeni, presneji to, co vytvari clovek mozkem, rukama a z uslechtilosti, i kdyz, priznavam, v urcitych souvislostech (vnimam v jakych), ze to spolu souvisi, a proc. Nedokazu se vsak upnout na vsechno tak intenzivne.
Cuscem nas provazela pruvodkyne se 70tiprocentni indianskou krvi, jak se priznala. Kriticky (intelektualne s mirnou ironii) poukazovala na ruzna narizeni peruanske vlady, vypadalo to, ze sni o nejakem puvodnim zivotnim stylu (ja jsem odhadl, ze toliko folklorne), a daleko vic byla vysazena (misty uz s mensi davkou nadhledu) na Spanely - vpochodovali sem nejprve vojaci, neprizpusobive domorodce zajali anebo pozabijeli, za nimi se objevili zehnajici knezi a pojeti naseho zivota zacinal byt koncem - prekladam skoro doslova. Pochopil jsem ji a dodnes jeji nenavist neodsuzuji. Ale presto vsechno v te zene uz toho, dejme tomu pralesniho zivota, zdaleka nezbylo 7O procent, spise 70tiprocentne v ni prevladala soucasna civilizace. Byla vzdelana (plyne hovorila anglicky), kultivovana, zdrava, nepochybuji o tom, ze mela hygienicke navyky, a domnivam se, ze by nemela sex s pribuznymi. A prave tyto rozdily mezi zcivilizovanymi lidmi a divochy jsem mel na mysli, kdyz jsem porovnaval indiany zijici negramotne v pralesich s nasimi neprizpusobivymi obcany.
Video jsem si neprehral, nejde mi to.
Jinak dekuji i za vzacne kultivovanou vymenu nazoru.

239384

14.3.2011 9:10

RE: Napsano tklive a ctive,

Saša 74.?.?.?

Reakce na 239384

> Vidim, ze upnute fandite pres dr. Suzukiho idealismu.

David Suzuki věří, že když pochopíme, že jsme nedílnou součástí ostatního života a přírody, budeme se snažit pozitivně ovlivnit naši společnou budoucnost. Vyhýbá se fanatičnosti, je však (dle mého názoru) příliš optimistický.
Pravděpodobně chápe optimismus jako nutnost, jinak by to byla rezignace, nebyl by důvod o tom mluvit, na špatné zprávy je dost času. Pokud nemáte problém s angličtinou, můžete si udělat úsudek sám při poslechu jeho rádio programu From Naked Ape to Superspecies na http://www.radio4all.net/index.php/program/10480

> nas provazela pruvodkyne se 70tiprocentni indianskou krvi,
>70tiprocentne v ni prevladala soucasna civilizace. Byla vzdelana >(plyne hovorila anglicky), kultivovana

Dle CIA FACTBOOK v Peru se obyvatelstvo skládá z 45% indiánů a 37% míšenců (z časti indiáni) a 15% bílých + zbytek ostatní. 60% Mexičanů jsou z části indiáni a dalších 30% jsou stoprocentní indiáni.

>kdyz jsem porovnaval indiany zijici negramotne v pralesich s nasimi neprizpusobivymi obcany.

Negramotně v pralesích dnes žije zanedbatelné procento a i ti jen z toho důvodu, aby si udrželi relativní svobodu a nezávislost. Severní Amerika si vychovala nepřizpůsobilé indiány především jejich „zvýhodněním“ v rezervacích a to tam žijí pouhá 2 procenta indiánů v Kanadě a necelé jedno procento v USA.

239448

15.3.2011 13:09

RE: Napsano tklive a ctive,

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Reakce na 239448

>Severní Amerika si vychovala nepřizpůsobilé
>indiány především jejich „zvýhodněním“ v rezervacích
>a to tam žijí pouhá 2 procenta indiánů v Kanadě a necelé
>jedno procento v USA.
Nevim, jestli je "zvyhodnenim" rezervace, kde nynejsi vlada hned v sousedstvi necha vybudovat herny, bary a prodejny alkoholu. Behem rozlasovych hovoru (talk show) slycham, ze zajem vrchnosti je totalne "first nation" degenerovat. Proto zrejme rostou ty "zvyhodnene" herny a bary hned u vstupu do rezervaci.

239553

14.3.2011 15:38

RE: Napsano tklive a ctive,

kutra vainova (tečka) 937 (zavináč) seznam (tečka) cz 187.?.?.?

Reakce na 239384

Proč máte utkvělou představu, že my jsme ti civilizovaní a indiáni, žijící v pralese, kteří si nás drží od těla, jsou divoši?
"Byla vzdelana (plyne hovorila anglicky), kultivovana, zdrava, nepochybuji o tom, ze mela hygienicke navyky, a domnivam se, ze by nemela sex s pribuznymi"
To, že někdo umí anglicky z něj dělá civilizovaného?
To, že se někdo chová podle našich pravidel slušného chování z něj dělá civilizovaného? Myslíte, že oni nemají svoje pravidla? Co když oni si myslí, že naše pravidla jsou necivilizovaná a co když mají pravdu?
Zdravá - to snad není znakem civilizace, ale asi není pochyb, kdo je zdravější, zda ten, kdo jí dary přírody a nebo ten, kdo mívá v žaludku směs chemikálií s nimiž si tělo neví rady?
Hygienické návyky - indiánské kmeny jako např. mayové, inkové a další měli lázně a kanalizaci v době, kdy se u nás v Čechách vylévaly splašky z oken na chodníky a dodnes si potrpí na čistotu, víte o čem to mluvíte?
Sex s příbuznými - sorry to už jste uplně mimo, možná, že se to někdy stane, ale jistě to procento není větší, než u podle vás "civilizovaných"
"Pochopil jsem ji a dodnes jeji nenavist neodsuzuji." Ó jak jste tolerantní, že ji neodsuzujete. Do země obydlené mírumilovnou civilizací s vysokými znalostmi matematiky, zeměpisu, astrologie a kdovíco ještě o čem mi dodnes nemáme páru, přišla hrstka mužů s puškami a vraždili je jako dobytek. Kdyby chtěli, utloukli by je čepicemi, ale násilí člověka proti člověku nebyli schopni, tak byli vyvražděni. To co se teď děje v Palestině proti tomu není nic. A vy jste tak šlechetný, že ji neodsuzujete, když nemá ty, kdo brutálním způsobem udělali obrovskou genocidu, ráda.
Zjevně podle Vás ti kteří vraždí jsou civilizovaní a ti kteří se nebrání jsou barbaři.

239474

14.3.2011 21:37

RE: Napsano tklive a ctive,

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 239474

Dovoluji si odpovědět, přestože nejsem autor původního příspěvku.
To, že se někdo chová podle našich pravidel slušného chování z něj dělá civilizovaného? Myslíte, že oni nemají svoje pravidla? Co když oni si myslí, že naše pravidla jsou necivilizovaná a co když mají pravdu? Mají pravdu? Porovnejte si naši a jejich průměrnou délku života. Oni umírají ve třiceti na banální nemoci. My žijeme do 60-70 let.
Zdravá - to snad není znakem civilizace, ale asi není pochyb, kdo je zdravější, zda ten, kdo jí dary přírody a nebo ten, kdo mívá v žaludku směs chemikálií s nimiž si tělo neví rady? Já si dovolím pochybovat, viz moje zmínka o délce života. Koneckonců dary přírody jsou i muchomůrka zelená, rulík zlomocný a spousta dalších dárečků, jejichž konzumaci rozhodně nedoporučuji.
Hygienické návyky - indiánské kmeny jako např. mayové, inkové a další měli lázně a kanalizaci v době, kdy se u nás v Čechách vylévaly splašky z oken na chodníky a dodnes si potrpí na čistotu, víte o čem to mluvíte? Článek je o dnešní době, ne o středověku.
Do země obydlené mírumilovnou civilizací s vysokými znalostmi matematiky, zeměpisu, astrologie a kdovíco ještě o čem mi dodnes nemáme páru, přišla hrstka mužů s puškami a vraždili je jako dobytek. Ona ta civilizace asi zas tak vysoce rozvinutá nebyla, když ta naše k nim dokázala přijít, ale ta jejich k nám ne. A s tou mírumilovností bych si taky nebyl tak jist, vzhledem k těm lidským obětem s vyrvaným srdcem zaživa a podobným mírumilovným obřadům.

239510

14.3.2011 22:59

RE: Napsano tklive a ctive,

mkadlec 89.?.?.?

Reakce na 239510

A s tou mírumilovností bych si taky nebyl tak jist, vzhledem k těm lidským obětem s vyrvaným srdcem zaživa a podobným mírumilovným obřadům.
My jsme se chovali v teto dobe rozhodne mirumilovneji, ze? Upalene carodejnice by mohly vypravet. A koneckoncu, conquista taky asi nebyl piknik skautiku.

239514

14.3.2011 23:50

RE: Napsano tklive a ctive,

kutra vainova (tečka) 937 (zavináč) seznam (tečka) cz 187.?.?.?

Reakce na 239510

Tu délku života není možné jen tak snadno porovnávat. Spousta kmenů žije hluboko v pralese a snaží se střetu s naší civilizací vyhnout. Je možné, že někdo umírá ve 30, ale jiní se dožívaji 100 let. Co se týče přírody, oni ví moc dobře co je a co není k jídlu. Přírodní lidé s hygienou určitě problémy nemají, špínu a nemoci můžeme vidět u kmenů, které byly vyhnány ze svého prostředí a živoří na pokraji naší tzv. civilizace ve které nejsou schopni se aklimatizovat.
O tom, že staré indiánské civilizace byly rozvinuté a měly vysoké znalosti je snad dost důkazů i když se španělé snažili zničit vše co to připomínalo. Například v Mexiku biskup Landa zasvětil svůj život tomu, že vyhledal a spálil všechny mayské knihy. Na konci svého života pak, prý v lítosti nad tím co udělal, během svých dvou let života sepsal mayskou historii podle knih, které spálil a které mayové psaly po generace. Protože i před středověkou Evropou chtěli najít omluvu pro své vyvražďování, přisoudil ve své historii mayům evropské vlastnosti a snažil se je vylíčit jako krvelačné barbary, kteří mezi sebou válčí a pořádají krvavé oběti. Protože jeho knihy jsou to nejstarší, co se zachovalo, tak se dodnes považují za mayskou historii. Když se budete bavit se starými lidmi, kteří si pamatují vyprávění svých předků, tak to vypadá jinak. A důvěryhodněji. Například o známé studni smrti v Chitzen Itza, o které se říká, že tam házeli lidské oběti, říkají, že jejich předkové uctívali vodu a nikdy by ji neznečistili tím, že by do ní házeli něco, co by vodu mohlo zkazit. Na Jukatánu nejsou žádné řeky ani jezera a hloubkové studně, které jsou v podzemí propojené jsou jediným zdrojem pitné vody. Házel byste do jediného zdroje pitné vody lidská těla, když víte, že tu vodu pak budete pít? Kostry, které se tam našly tam prý naházeli španělé, když se zbavovali nepohodlného svědectví toho, že se zahodili s nějakou indiánkou. Byl to tehdy velký společenský poklesek, pokud se ze spojení narodily děti, tak je ihned zabíjeli a nejjistější bylo zabít i tu ženu, aby nedělala problémy.
A že nepřišli oni k nám? Asi neměli potřebu zabírat území někoho jiného a proto svoje znalosti nezaměřovali na stavbu korábů a výrobu zbraní za to měli například mezi pyramidami položený jakýsi kabel, kterým si prý vladaři měst předávali zprávy. Tato technologie se nezachovala, ale je známá z vyprávění. A stejně tak měli jiné technologie, které si dnes neumíme představit.

239516

15.3.2011 12:59

RE: Napsano tklive a ctive,

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Reakce na 239516

>Například v Mexiku
>biskup Landa zasvětil svůj život tomu, že vyhledal a spálil
>všechny mayské knihy. Na konci svého života pak, prý v
>lítosti nad tím co udělal, během svých dvou let života
>sepsal mayskou historii podle knih, které spálil a které
>mayové psaly po generace. Protože i před středověkou Evropou
>chtěli najít omluvu pro své vyvražďování, přisoudil ve
>své historii mayům evropské vlastnosti a snažil se je
>vylíčit jako krvelačné barbary, kteří mezi sebou válčí a
>pořádají krvavé oběti. Protože jeho knihy jsou to
>nejstarší, co se zachovalo, tak se dodnes považují za mayskou
>historii. Když se budete bavit se starými lidmi, kteří si
>pamatují vyprávění svých předků, tak to vypadá jinak. A
>důvěryhodněji.
Sumidero Canyon - skaly nad nim az 1000 metru vysoke a voda hluboka kolem sta metru. Kdyz jsem jim proplouval, dozvedel jsem se o jednom farari (mozna to byl ten vami jmenovany, ne?], ktery popsal, jak mnohdy cele indianske rodiny, jez se nehodlaly prizpusobit krestanske moralce, skakaly z tech vrcholku..., dobyvatele pachali genocidu a melo by se to zpetne resit.

239552

15.3.2011 2:54

RE: Napsano tklive a ctive,

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Reakce na 239474

Omlouvam se, ze jsem neodpověděl driv, neslo to.
Vim, ze civilizovanou spolecnosti je to seskupeni, v nemz rozhodujici je ustava, zakony a jejich dodrzovani. Tento princip se da aplikovat na vsechny narody ci kmeny, kde ty zasady existovaly. Tedy treba i na lidozrouty! Anebo se takto daji brat nalezena tela ve Studni Obeti v Chichen Itza ci v arequipskem muzeu osud podmrazene divky... Staci takove pojeti? Nechybelo v tech zasadach lidstvi? Myslite si, ze bylo lidske omamovat divky, pak je zabijet a hazet do cenotu, aby zaprselo? (Dukazy: archeologie!!!) Myslite si, ze bylo humanni, aby se divka splhala k sestitisicovemu vrcholu sopky a tam byla omamena a uderem do hlavy usmrcena jenom pro pojem "obet"? (Pruvodni film v muzeu.) Myslite si, ze bylo ci mozna stale jeste je, nedej boze, lidske pojidat lidi? Ano, nahlizim na problematika ocima dneska. Je však mozne nahlizet na utrpeni, byt je v zajmu nejakeho tehdejsiho vysostneho ucelu, jinak nez ze vnucene utrpeni jinym clovekem je utrpeni? Je lidske, ze někdo ukonci zivot druheho cloveka? Trebaze filozofie nejake drivejsi kultury to nejak umoznovala?
S tim je spjat pojem divoch.
>To, že někdo umí anglicky z něj dělá civilizovaného?
Prosim vas, opravdu si myslite, ze jste nevyjmula z celkoveho kontextu tu anglictinu jenom proto, abyste az hospodsky smesnym zpusobem znehodnotila me vyjadreni, ktere v souvislosti s ostatnimi aspekty podava ve sve celistvosti jine opodstatneni?
>Hygienické návyky - indiánské kmeny jako např. mayové, inkové a další měli lázně a kanalizaci…
K tomu se dobre vyjádril muj predchudce.
K vedeckosti v Chicen Itza: Ano, bylo na urovni. Tim se ale nesmi zastirat zaporne aspekty te spolecnosti. Nemci prokazovali a stále prokazuji snad nejvetsi zdatnost v mnoha smerech. To je nesporne. Ale k cemu dospela ta jejich dokonalost v nedavne minulosti? Ke dvema nejhruznejsim valkam. Takze se nesnazte tutlat nedostatky drivejsich kultur usudky z jejich dilcich kvalit. Vyzniva to jako s temi Nemci.

239522

15.3.2011 6:55

RE: Napsano tklive a ctive,

Saša 74.?.?.?

Reakce na 239522

>Anebo se takto daji brat nalezena tela ve Studni Obeti v Chichen Itza

Homosexuální americký spisovatel Richard Halliburton 2x skočil do posvátné Cenote v Chichen Itza a opět vylezl živý. Dějiny patří vítězům. Vítězný agresor lže vždy. Dnes v Chichen Itza průvodce s gustem vypráví strašidelné historky jak s useknutou hlavou Mayové hráli fotbal (dušuje se, že hru znali) a poražené mužstvo bylo vyvražděno. Vyprávění je děsným hororem čišícím krví. O obětování dívek bohům se dozvíte i s těmi skoky Halliburtna, což ovšem blíže nevysvětlí. Indoktrinace je tak dokonalá, že všichni jsou katolíci a každý Mexičan se chlubí se španělskými předky, až je to směšné nebo vlastně smutné, vidíte na jeho vzhledu, že nemohl mít španělské předky (snad teoreticky jednoho před 450 lety). 90% Mexičanů španělské předky nemají nebo jich mají pomálu, možná až na členy vlády v Mexico City.

Skutečnost je taková, že „bílý muž“ nelítostně vyvraždil, často za příšerného mučení co mohl. Z ostrovů v Karibiku, kde původní obyvatelstvo nemělo kam utéct, je většinou vyvraždil do posledního. Jako otroky bylo výhodnější dovézt silnější černochy (v Pacifiku na Tahiti a Havaji Číňany). Katolická církev sehrála svou roli ve vraždění „divochů“, tím nechci narážet na katolíky dnes sužované skoro každodenní aférou teplých kněží, kdyby dobyvatelé byli jiného náboženství, byla by to jiná církev. Co je smutné, že ač dnes Američanům Mexičané vyrábí automobily, terapeutické přístroje, elektroniku a dováží ovoce a zeleninu, stále se na ně Američané Spojených Států dívají jako na „divochy“. Nechci Vám vkládat do úst, ale z Vašeho pohledu, pane 46 je cítit ten Americky nadřazený pohled. Jako chudáci Mexičané, přiřadit se k dobyvatelům a vítězům. (Omluvy za rýpnutí, doufám, že nemám pravdu!)

239526

15.3.2011 8:09

RE: Napsano tklive a ctive,

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Reakce na 239526

>Indoktrinace je
>tak dokonalá, že všichni jsou katolíci a každý Mexičan se
>chlubí se španělskými předky, až je to směšné nebo
>vlastně smutné, vidíte na jeho vzhledu, že nemohl mít
>španělské předky (snad teoreticky jednoho před 450 lety).
>90% Mexičanů španělské předky nemají nebo jich mají
>pomálu, možná až na členy vlády v Mexico City.
S tim chlubenim Mexicanu nemam zkusenost. Naopak mladi Mexicane, s kterymi jsem se stykal, nemeli Spanemy prilis v lasce.

>Skutečnost je taková, že „bílý muž“ nelítostně
>vyvraždil, často za příšerného mučení co mohl. Z ostrovů
>v Karibiku, kde původní obyvatelstvo nemělo kam utéct, je
>většinou vyvraždil do posledního. Jako otroky bylo
>výhodnější dovézt silnější černochy (v Pacifiku na
>Tahiti a Havaji Číňany). Katolická církev sehrála svou roli
>ve vraždění „divochů“, tím nechci narážet na katolíky
>dnes sužované skoro každodenní aférou teplých kněží,
Myslim, ze prave toto by melo byt hlavnim tematem celosvetove snahy o napravu, protoze na rozdil od dusledku WW2, na celem americkem kontinentu zrudnost proti lidskosti byla dokonana.

>kdyby dobyvatelé byli jiného náboženství, byla by to jiná
>církev.
S "kdyby" nema cenu se zabyvat. To uz je spekulace, nejsou to fakta.

>Nechci Vám
>vkládat do úst, ale z Vašeho pohledu, pane 46 je cítit ten
>Americky nadřazený pohled. Jako chudáci Mexičané, přiřadit
>se k dobyvatelům a vítězům. (Omluvy za rýpnutí, doufám,
>že nemám pravdu!)
Ja jsem mel zato, ze si dopisujeme vazne. Ted jste me rozesmal. Dokonce i moji blizci si oddechli - no, konecne mas Ameriku rad.

239528

15.3.2011 22:31

RE: Napsano tklive a ctive,

kutra vainova (tečka) 937 (zavináč) seznam (tečka) cz 187.?.?.?

Reakce na 239526

Průvodci po památkách mají za úkol udělat přednášku zajímavou a jistě jsou zajímavější krvavé historky a krvavé historky o španělech se dodnes smí vyprávět jen velmi opatrně a tak zbývají horory o indiánech. Když se průvedce, který občas zná historii, zeptáte mezi čtyřma očima na jeho soukromý názor, tak vám řekne pravdu. Mexičani jsou cíleně vedeni k tomu, aby na svou indiánskou historii zapomněli. Jen od starých lidí se můžete něco dozvědět. Ve školách / učebnice psali španělé / se můžete dočíst, že španělé přinesli do Mexika nové technologie. Totéž jsem četla i v různých muzeích v Jižní Americe. O genocidě nic. Staří lidé si pamatují, že se jejich rodiče někde tajně scházeli, a udržovali tajně staré tradice, ale jim nechtěli nic říct. Trestem byla smrt a tak své děti chránili tím, že je udržovali v nevědomosti. Když mexičtí otroci stavěli pro španěly kostely tak obvykle do základů zabudovali svou sošku bůžka. Kněží se radovali, že jim chodí do kostela a netušili, že tam chodí kvůli svému bůžkovi. Dnešní katolická generace už o tom neví. Neví ani o tom, že pokřesťanštění probíhalo tak, že někoho přivázali za nohy a hlavou ho ponořili do studny, když ho vytáhli, zeptali se, zda věří v Krista, proces se opakoval tak dlouho, až uslyšeli ano a nebo ho utopili. Spousta kmenů raději tomuto pokatoličtění a zotročení předešla sebevraždou nejen skokem z Kaňonu Sumidero. Byli zvyklí žít svobodně a zotročení, kdy s nimi španělé zacházeli doslova hůř než s dobytkem nedokázali unést. Dnešní generaci je vštěpováno, že je předností mít španělskou krev. Jedna vysokoškolačka snědé pleti měla zarostlé nohy černými chlupy a na otázku, proč si je neoholí odpověděla, že to tedy ne, protože indiáni nemají chlupy po těle a její chlupy dokazují, že má španělskou krev.
Určitému množství indiánů se podařilo dodnes se schovat před naší civilizací do pralesů. Vláda neví kolik jich je a pořádá na ně hony. V oblasti, kde jsou můžete najít výstražné tabule - pozor banditi a vypouští o nich hrůzostrašné zkazky, aby před nimi zastrašili obyvatelstvo. Ti, kteří bydlí v blízkosti s nimi obchodují, ti kteří s nimi nikdy nepřišli do styku těm zkazkám často věří.
Pro USA jsou mexičani levnou pracovní silou, používanou hlavně na stavbách, platí jim zlomek peněz, které by platili američanovi a protože nemají peníze tak se na ně dívají svrchu.

239588

15.3.2011 23:53

RE: Napsano tklive a ctive,

Vojta49 apear (zavináč) atlas (tečka) cz 81.?.?.?

Reakce na 239588

Průvodci po památkách nelžou, paní Kutro. Život tzv. přírodních národů byl ve skutečnosti plný krutosti a zločinu. A je podnes. Báchorky o tom, že přírodní národy žili v lásce, harmonii a míru jsou pouhým módním trendem. Lidé je rádi vyprávějí a ohromují své posluchače povídáním o údajném ráji kdysi a srovnávají jej se současným peklem dnes. Opak je pravdou.

Své znalosti čerpám z odborné literatury. Na dané téma vlastním útlou knížku od prof. Jana Zrzavého s titulem Proč se lidé zabíjejí. Uvádí v ní statistiky zločinnosti přírodních národů, které dodnes žijí svým původním způsobem života ve svém původním prostředí. A podobná data uvádějí ve svých publikacích i další autoři. Například Ridley, Koukolík či Dawkins. Knížku pana Zrzavého mám v elektronické podobě. V případě zájmu Vám ji rád poskytnu. [smích]

239593

16.3.2011 2:02

RE: Napsano tklive a ctive,

kutra vainova (tečka) 937 (zavináč) seznam (tečka) cz 187.?.?.?

Reakce na 239593

pane Vojto, nevěřte všemu co je v knížkách, je třeba vždy přihlédnout k tomu kdo to psal a z čeho čerpal, já mám spousta knížek, které je ztráta času číst, často i archeologové objeví něco co neumí zcela posoudit a tak odhadují a často jsou dost mimo. Nezapomínejte, že dosud spousta indiánů překáží v pralesích a zkazky o jejich barbarismu jsou ospravedlněním pro hrubé zacházení s nimi, takže jsou podporovány. Navíc nejsou unifikovaní jako my. Kamkoliv ve světě jedete najdete Mac Donald a lidi v džínsách, přírodní národy se od sebe liší a pokud se u nějakého najde krutost a zločin, samozřejmě všude jsou lidé dobří a zlí, tak se to maximálně zdůrazňuje a snaží napasovat na všechny, což určitě není správné. Podle mého názoru nikdy v námi známé historii nebyli lidé barbarštější, než jsme my.
Co se týče průvodců, několikrát se mi stalo, že mi mezi čtyřma očima řekli, že to co říkají je proto, že jim řekli co mají říkat a jejich osobní názor je jiný. Vycházím pouze z vlastní zkušenosti. Celý můj pohled na tuto problematiku vychází z mé vlastní zkušenosti, a to je pro mě víc než knížky.

239595

16.3.2011 3:31

RE: Napsano tklive a ctive,

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Reakce na 239595

Vazena pani, dovoluji si vam pripomenout, co tu jiz mnohokrat bylo napsano o panu Vojtovi..., ze je lepsi s nim nekomunikovat. Krome podezreni nekterych ctenaru, ze by mohl byt zde nasazen, rad bych poukazal na jinou skutecnost. Pan Vojta, co jsem si vsiml, rad rozdmychava (tedy alespon jednou zcela konkretne uvedu, ze rozdmychal) problemy a diskuzi v urcitem momentu nedokoncil. Konkretne pod clankem "Cesta do Argentiny". Tam byl v diskuzi primo vyzvan:
>Mate jeste zajem zeptat se:
>>Opravdu mě zajímá, co mi uniklo. V čem nás současný arabský svět asi převyšuje?
Dostalo se mu na tu otazku jasne a prime odpovedi a on uz neodpovedel, trebaze clanek byl na titulni strane jeste cely dlouhy tyden a pritom jini diskutovali dal.

239601

16.3.2011 7:16

RE: Napsano tklive a ctive,

kutra vainova (tečka) 937 (zavináč) seznam (tečka) cz 187.?.?.?

Reakce na 239601

Děkuji za upozornění, úplně jsem na to zapomněla, dík

239604

16.3.2011 14:20

RE: Napsano tklive a ctive,

Vojta49 apear (zavináč) atlas (tečka) cz 81.?.?.?

Reakce na 239595

Omlouvám se, paní Kutro. Za to, že jsem si dovolil Vám nabídnout knížku, které si sám velmi vážím. Souhlasím s Vámi v tom, že byla napsána spousta knih, jejichž čtení je čistou ztrátou času. Dle mého soudu zmíněná kniha k takovým rozhodně nepatří.

Na druhou stranu soudím, že my lidé jsme obdařeni rozumem k tomu, abychom sami dokázali odlišit zrno od plev. Proto bych nikdy nezavrhl knížku, aniž bych ji alespoň neprolistoval.

Z Vašich slov mám pocit, že patříte k lidem, kteří jsou sami se sebou velmi spokojeni. Nepotřebujete přejímat žádné poznatky a zkušenosti druhých, vystačíte si se svými vlastními. Já Vám k tomu blahopřeji. O tomto fenoménu moc pěkně psal významný filozof minulého století. Zajímá-li Vás to, stačí zadat do Googlu "Ortega spokojenost se sebou samým".

239619

15.3.2011 7:02

RE: Napsano tklive a ctive,

kutra vainova (tečka) 937 (zavináč) seznam (tečka) cz 187.?.?.?

Reakce na 239522

Co se týče Studny smrti v Chitzen Itza, svůj úhel pohledu jsem vyjádřila v předchozím příspěvku, domnívám se, že archeologové se v tomto případě mýlí. V případě zmrazených dětských těl je situace jiná. Našli jich celkem myslím 16 a všechno to byly děti tehdejší aristokracie. Oba jsme byli zřejmě ve stejném muzeu, kde vysvětlovali okolnosti. Pokud společnosti hrozila neúroda a hlad, obětovali vládcové to nejcennější co měli a to své vlastní dítě a věřili, že tím svému národu pomohou a zabrání smrti spousty lidí. Tyto oběti se dělaly pouze za vlády jedné incké dynastie. Je to nehumánní, ukončit život druhého člověka je vždy nelidské a souhlasím s tím, že s tím se dá spojovat pojem divoch. Jenže porovnejte okolnosti. Dřívější vládcové obětovali pro záchranu svých lidí vlastní dítě a dnešní vládcové obětují pro svou moc a kapsu miliony ostatních lidí. A společnost to akceptuje a nic proti tomu nedělá. Kdo je tedy větším divochem? Máme právo považovat sebe za civilizované a je za divochy?

239527

15.3.2011 8:31

RE: Napsano tklive a ctive,

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Reakce na 239527

K tomuto vasemu vstupu uz nemam vyhrady, jake jsem naopak mel k predchozim. [smích]

>a dnešní vládcové obětují pro svou moc a
>kapsu miliony ostatních lidí. A společnost to akceptuje a nic
>proti tomu nedělá.
Protoze nam byla vnucena byznysova poziravost jako nejhodnotnejsi stimul zivota. Proc k tomu doslo? Masy lidi chteji prezit. Upresnuji: Uz ted nadbytecne masy.

>Kdo je tedy větším divochem? Máme právo
>považovat sebe za civilizované a je za divochy?
Vite co? Zakony nas stale jeste drzi na jakes takes uzde. Neni absolutne mozne nikde na svete (alespon doufam) nechat oficialne obetovat zivot druheho cloveka, neni absolutne mozne v nasich novodobych kulturach beztresne pojidat jineho cloveka (zase doufam) atd. Myslim, ze to nas dela civilizovanejsi lidi, nez byli ti, kterym to bylo, at uz z jakekoliv priciny, umozneno.

Jsem rad, ze to takto dustojne dopadlo.

239529

15.3.2011 21:15

RE: Napsano tklive a ctive,

kutra vainova (tečka) 937 (zavináč) seznam (tečka) cz 187.?.?.?

Reakce na 239529

Proč došlo k tomu, že byznysová prozíravost je nejvyšší hodnotou? Protože lidé zapomněli na to, že lidstvo tvoří jeden celek a jsme vzájemně propojeni. Protože jsme zapomněli, co to je empatie a naše city jsou omezeny jen na naše blízké okolí. Je nám úplně jedno, že lidé někde trpí a pokud vidíme, že někde se děje něco špatného, tak zavřeme oči a děláme, že to nevidíme a přesvědčíme sami sebe, že to tak není. Rozhlédněte se kolem sebe kolik procent lidí nechce vidět a vědět.

Co se týče obětí, je velmi populární říkat, obětoval se za vlast, obětoval se za budoucnost. Všechny války byly a jsou vedeny v boji dobra proti zlu a je hrdinstvím se v zájmu dobra obětovat. Křižácké výpravy šířily v zájmu dobra lidí křesťanství, Izrael s Amerikou šíří v zájmu dobra lidí demokracii. Všechny válečné ztráty životů jsou považovány za oběti pro dobro. A kolik těchto lidí zemřelo jen proto, že kdyby desertovali, tak by je popravili. Spočtěte si, kolik lidí bylo obětováno za posledních sto let v první a druhé svět. válce a prý počet zabitých lidí americkou armádou po druhé světové válce je vyšší, než počet lidí, kteří zemřeli v průběhu války. Rozdíl mezi obětováním lidí ve starých kulturách je v počtu lidí a v důvodu obětování. Oni obětovali desítky lidí, my miliony. Pro ně bylo důvodem zlepšení životních podmínek pro celý národ, pro nás je důvodem upevnění moci pro pár jednotlivců. Skutečně jsme tím civilizovanější?

239585

16.3.2011 3:12

RE: Napsano tklive a ctive,

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Reakce na 239585

Predtim, nez jsem poprve nadepsal tuto nit slovy "Napsano tklive a ctive", jsem si ujasnil, co encyklopedicky obnasi pojem civilizace. Zde je vypis:
>Vyssi uroven vzdelanosti a hmotneho blahobytu v sirsim smyslu spolecenskeho rozvoje a materialni kultury v dane vyvojove epose.
Opren o tyto nezpochybnitelne myslenky a stejne tak i o svoje uz dost velke zivotni zkusenosti jsem si troufl v zakladajicim prispevku teto nite prirovnat pozustatky nekdejsich indianskych kultur k nasim neprizpusobivym obcanum. Napsal jsem:
>Jsou stejne zaostalejsi nez ostatni dnesni populace, a v mnohych smerech to signalizuje, ze mohou dopadnout jako mnoho jinych jihoamerickych indianskych kmenu a kultur, ktere z neznamych nam pricin zanikly. Mam na mysli jejich zivotni styly, hygiencke navyky, mozny bezbarierni rozmnozovaci systemy atd.
Tak zacala ta nase zdejsi krasna vymena nazoru. Po vsech kdovijakych vstupech nekolika diskutujicich doslo mezi nami k momentalni finalni fazi:
Vy:
>Dnešní vládcové obětují pro svou moc a kapsu miliony ostatních lidí. A společnost to akceptuje a nic proti tomu nedělá.
Ja:
>Protoze nam byla vnucena byznysova poziravost jako nejhodnotnejsi stimul zivota. Proc k tomu doslo? Masy lidi chteji prezit. Upresnuji: Uz ted nadbytecne masy.
Vy:
>Kdo je tedy větším divochem? Máme právo považovat sebe za civilizované a je za divochy?
Ja:
>Vite co? Zakony nas stale jeste drzi na jakes takes uzde. Neni absolutne mozne nikde na svete (alespon doufam) nechat oficialne obetovat zivot druheho cloveka, neni absolutne mozne v nasich novodobych kulturach beztresne pojidat jineho cloveka (zase doufam) atd. Myslim, ze to nas dela civilizovanejsi lidi, nez byli ti, kterym to bylo, at uz z jakekoliv priciny, umozneno.
Vy:
>Proč došlo k tomu, že byznysová prozíravost je nejvyšší hodnotou? Protože lidé zapomněli na to, že lidstvo tvoří jeden celek a jsme vzájemně propojeni. Protože jsme zapomněli, co to je empatie a naše city jsou omezeny jen na naše blízké okolí. Je nám úplně jedno, že lidé někde trpí a pokud vidíme, že někde se děje něco špatného, tak zavřeme oči a děláme, že to nevidíme a přesvědčíme sami sebe, že to tak není. Rozhlédněte se kolem sebe kolik procent lidí nechce vidět a vědět.
>...Spočtěte si, kolik lidí bylo obětováno za posledních sto let v první a druhé svět. válce a prý počet zabitých... Rozdíl mezi obětováním lidí ve starých kulturách je v počtu lidí a v důvodu obětování. Oni obětovali desítky lidí, my miliony. Pro ně bylo důvodem zlepšení životních podmínek pro celý národ, pro nás je důvodem upevnění moci pro pár jednotlivců. Skutečně jsme tím civilizovanější?

Vazena pani! K detailum vaseho posledniho vyjadreni:
>"Protože lidé zapomněli na to, že lidstvo tvoří jeden celek a jsme vzájemně propojeni."
Nemame komunisticky zalozeny svet. Proto tomu tak neni.
>"...druhé svět. válce a prý počet zabitých lidí..."
(Nasleduje pokracovani)

239599

16.3.2011 3:13

RE: Napsano tklive a ctive,

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Reakce na 239585

(Pokracovani)
Mam vyhradu k sluvku "pry". Zavani spekulaci. Proto to vase posledni tvrzeni neberu.
Na zaver podtrhuji uz mnou vyslovene: Svet je spatny, protoze clovek v nem neni dobry. Proto dekujme vladam, ze nas vsechny drzi na uzde, ze nesmime jeden druheho obetovat (pripoustim, ze se to mozna deje pod jinymi zaminkami, ale rozhodne je to pokrok od zdivocelych zasad) a ze se nesmime vzajemne pojidat. Myslim si, ze jako zaklad to presne odpovida encyklopedickemu vykladu pojmu civilizace.

A vite co? Mam obavy, abychom uz nezacali druhe ctenare nudit opakovanim myslenek. Mate tu udanou emailovou adresu. Mozna by bylo rozumnejsi, kdybychom tema dodiskutovali soukrome. Mohu vam napsat, anebo jste pro pokracovani zde na tomto verejnem foru?

239600

16.3.2011 7:29

RE: Napsano tklive a ctive,

kutra vainova (tečka) 937 (zavináč) seznam (tečka) cz 187.?.?.?

Reakce na 239600

Myslím, že co jsme chtěli říci jsme řekli, děkuji za diskusi

239605

16.3.2011 7:43

RE: Napsano tklive a ctive,

steve 72.?.?.?

Reakce na 239527

..Máme právo považovat sebe za civilizované a je za divochy?
-------------------
.. jestlize se TAKTO ptate - jste " typicky klasicky fasoun, levicak, terorista, popirac, svoloc, extremista, komunista, pedofil a socka". Vedome a zakerne se snazite vnest otravne chmury na ryzi snahu cele lidske spolecnosti, - na snahu vytvorit lepsi svet, - svet lasky, miru, spoluprace a pochopeni, na touhu po stesti a radost v lidskem srdci .. Ty miliony lidi, ktere uvadite, - zemrely radostne prave pro tyto velike cile, vsichni to vedi !!, .. nebo snad nekoukate na televizni zpravy !?

239606

16.3.2011 8:03

RE: Napsano tklive a ctive,

quido2 81.?.?.?

Reakce na 239606

Jak to bylo s tím americkým prezidentem, když jeho lidé poukázali na fakt, že jistý jihoamerický prezident je krutý diktátor slovy: Pane prezidente vždyť je to zkurvy syn, no a prezident dodal. Ale je to náš zkurvysyn. Vidíte Steve, že i v tomto názvu lze spatřit pozitivum, pokud to chápeme filozofií "opravdové svobody", pravdy a lásky . [chechtot]

239609

12.3.2011 9:51

*Kde to skončí*?

quido2 81.?.?.?

Tuto otázku položil autor článku. Když se seznámíme s názory prognostiků a nejvlivnějších politiků Západu, tak i na tuto otázku najdeme podrobnou odpověď. Lze ji zhruba rozdělit do dvou základů. Prvním základem je dosažení účinné manipulace a kontroly mysli člověka. A tím druhým základem je fyzická likvidace.

Kupř.: již v roce 1974 přednesl profesor Delgádo projev před kongresem USA:

Pro politické ovládání naší společnosti potřebujeme program psychických operací. Jeho účelem je fyzické ovládání mysli. Každého, kdo se odchýlí od dané normy, lze operačně zohavit... Člověk nemá právo vyvíjet si svou vlastní mysl....
Jednoho dne budou elektrickou stimulací mozku řízeny celé armády i generálové. Dále kniha: Psychical Control of Mind. New York, Haper and Row,1969.

Zbygniew Brzezinski ve své studii napsal toto: Plány pro budoucnost Ameriky jsou přímo spojeny s vlivem technologie a obsahují postupné budování více kontrolované a řízené společnosti pod přímým dozorem a kontrolou. Samostatnou kapitolou vrcholného politika je činnost a výroky Henryho Kisingera. Zabraly by mnoho stran.

Pak tady máme další dva profesory a to Pianku a Beddigtona. Ten první učí, že pro pokračování této naší civilizace je třeba zlikvidovat přebytečné miliardy a ten druhý zase pracuje na metodice další války, která podle něj musí být vedena více vědecky. Mimoto též odsoudil Hitlera. Podle Beddingtona Hitler v tažení na východ totálně zklamal. Pak tady máme ještě malé ryby jako je Mrs.Palin, která prohlásila, že by Rusku jednu škrábla.

Takových výroků je celá řada a proto není možné je hodit za hlavu jako nepodstatné. Elita tedy odpověd na otázku - co bude dál? zná. Jak se vyplní, na štestí pro obyčejné lidi, nezávisí pouze na elitě. Příští roky však nebudou nijak radostné.

239334

12.3.2011 10:09

RE: *Kde to skončí*?

MoUdrostrak 88.?.?.?

Reakce na 239334

Naprostý souhlas! Proč myslíte, že jsou na Zvedavec.ORG naveleni placení diskutéři>

Vojta

VanGuard

Ákran

Terps

a další nájemní sociopaté?!
Domníváte se, že si "úspěšný sociopat, tunelář, defraudant, privatisér nebo zRADAR" odtrhne od huby, zaplatí příspěvky, aby šel napravovat pro LáskuBoží nezpravicované zbloudilé ovečky a oVčany?!

Vložený obrázek

Nezbyva, nezli doplnit/vzpomenout stare zidovske demagogicke (nejen brooklynske) MoUdro:

"Zvláštní pozornost věnujte tvrdošíjným a nepokorným, kteří se nechtějí sklonit před naším Vrchnostenstvím.

Rozšiřujte o nich kompromitující pomluvy. Vyprovokujte je do konfliktů. Nakonec se jich začnou bát i ti, kteří o nich mají dobré mínění a podporují je.

Hlavní je obviňovat - nechť se ospravedlňují.

Ten, kdo se ospravedlňuje, je už z poloviny vinen!!!"

239338

12.3.2011 14:34

RE: *Kde to skončí*?

Martin300 68.?.?.?

Reakce na 239338

""Zvláštní pozornost věnujte tvrdošíjným a nepokorným, kteří se nechtějí sklonit před naším Vrchnostenstvím.

Rozšiřujte o nich kompromitující pomluvy. Vyprovokujte je do konfliktů. Nakonec se jich začnou bát i ti, kteří o nich mají dobré mínění a podporují je."


Nemohu si pomoci,ale mam takovy dojem,ze necim podobnym ted prochazi i herec Charlie Sheen,za sve vyroky o tech,ktere nesmime jmenovat.Predevcirem jsem chvily sledoval sestrihany porad o jeho osobe,kde ve studiu sedeli radoby odbornici na psychicke poruchy osobnosti,a ti tam spolecne pokyvovali hlavama jak Charlie je typickym prikladem rozmazleneho herce na drogach a alkoholu,a ze vykazuje vazne znamky psychicke poruchy.
Chtelo se me z tech jejich cancu blit,ale porad jsem cekal jestli zminej co presne Charlie o tech ,ktere nesmime jmenovat rekl.Nesklamali,nepadlo o tom ani slovo.

239346

12.3.2011 15:10

RE: *Kde to skončí*?

aristokrat aristokrat (tečka) tomas (zavináč) centrum (tečka) cz 90.?.?.?

Reakce na 239346

doporučuji předtím než sníte udičku vyndat háček s pusinky [mrknutí jedním okem]

239348

12.3.2011 15:21

RE: *Kde to skončí*?

Martin300 68.?.?.?

Reakce na 239348

U Vas aristokrate se me libi,jak pisete vzdy vecne.Jako by jste sezral Salamounovo hovno.Taky lze treba napsat,ze proc jako ze papam udicku.Mate zde dostatek prostoru na vyjadreni.Vy ale jen vzdy naznacujete cancy o tom,jak druzi jsou nevedomi idioti,a Vy osviceny mudrc.

Treba se pletu - napsal jsem ze mam dojem.Takze jestli k tomu mate co rici,tak prosim.Protoze zatim jste jen vyblil neco,co dokaze i primitiv ze zvlastni skoly.

239352

12.3.2011 19:25

RE: *Kde to skončí*?

aristokrat aristokrat (tečka) tomas (zavináč) centrum (tečka) cz 90.?.?.?

Reakce na 239352

mně se opravdu nechtělo vysvětlovat že charlie sheen je jen další z řady "havlů a chartistů" prostě klasický herec ve hře na hodného a zlého policajta myslel jsem že to pochopíte
ale nijak vám ten váš spravedlivý boj za alterpravdu neberu zřejmě jste typ člověka který má tendenci se upínat k vůdcům a prorokům jistých názorů se kterými souhlasí já takový nejsem
a vůbec si nemyslím že byste byl idiot vůbec to neberte osobně jen jsem vás chtěl upozornit na jistou (podle mého názoru zjevnou) nesrovnalost v určité problematice
nebudte ovce která věří všemu co se objeví ze zdroje proti kterému jsou ti které nemáte rád [mrknutí jedním okem]

239362

12.3.2011 20:06

RE: *Kde to skončí*?

Martin300 68.?.?.?

Reakce na 239362

no vidite ,Aristokrate,tohle je jiz jiny kafe,diky za mnohem srozumitelnejsi komentar [smích]

a ne,nepotrebuji vudce a proroky,umim si udelat nazor sam,ovsem jsem stale ve fazi poznavani

239367

12.3.2011 16:39

RE: *Kde to skončí*?

kutra vainova (tečka) 937 (zavináč) seznam (tečka) cz 187.?.?.?

Reakce na 239338

prosím, pokuste se udržet na uzdě a provokatéry ignorovat. Někdo vede soudní spor s panem Stworou a jistě se snaží i o jiné způsoby jak mu znepříjemňovat práci. Nemá cenu provokatéry zakázat, přihlásí se jen pod jiným jménem. Jediná cesta je je prostě ignorovat. Pokud na ně reagujete, tak se jen chechtají a mnou si ruce.

239356

12.3.2011 21:49

RE: *Kde to skončí*?

quido2 81.?.?.?

Reakce na 239338

Víte, nedávno jsem hovořil s 85 letou starou paní, která vychovala dvě děti a přitom odpracocala 45 let, jako švadlena. Právě se vrátila z města do předměstí, kde bydlíme. Cesta trolejbusem trvá cca 25 minut. Celou dobu stále, trolejbus byl plný studentů a mladých lidí. Ta stará paní suše, bez emoce, poznamenala: Oni (mladí lidé) se mě ještě smáli- chudáci. Ta řeč a přitom klidný výraz tváře a zjevná duchovní převaha, na mě zapůsobily dost silně.

Pak tady máme nedávnou zkušenost, co všechno se může stát i prezidentu, pokud se vzepře banksterům a spol. Jak ho chtěli prohlásit za nesvéprávného. Víme také, jak dopadl Kenedy. Ano, hlavní je obviňovat. Tak to je!

Zdraví Quido

239370

12.3.2011 21:51

RE: *Kde to skončí*?

quido2 81.?.?.?

Reakce na 239370

Oprava: Celou dobu stála

239371

12.3.2011 22:20

RE: *Kde to skončí*?

Kysučan 89.?.?.?

Reakce na 239370

Zdravím p. Quido,

bohužiaľ mám s tým podobnú negatívnu skúsenosť.Mládi je krásna věc, ale něco v apatiece nekoupí...A to im dnes chýba, samozrejme oni nie sú vinní.Kto to teda je ?
Viete, prezident J.F.Kennedy tiež patril medzi tú vydarenú čeliadku...Ale jeho sexuálno-gangsterské maniere si koledovali o netradičné rozhodnutie.Asi mu jeho "ilumináti" neporadili dobre...Ale ON patril medzi nich.Ako hovoria mafisti...postarali sa mu o komfortnú anihiláciu.Jeho iluminátska škebľa Jackie si potom "zobrala" ďalšieho ilumináta Onassisa [smích]
Kde to skončí? Teraz tí páni za oponou už vyberajú ďaleko lepšie, sem tam sa im nejaký sráč nevydarí ( napr. Haider ), ale výber talentov do špičkových funkcií už silne pokročil a chýb býva veľmi málo...
Veľmi pravdepodobne psychológia deviantov silne pokročila v "umení" ich ovládania...
Obviňovanie je len taká zásterka reality a správneho pohľadu...Ak sa napr. pán Klaus silne usmieva pri maoistovi Barossovi na poslednom zlete EU havranov, tak si buďte prakticky istí, že BIG TOONEL, ako ho nazýva MoU, je ich človek...
Na toho, čo to skončí, si asi Quido ešte hezkejch pár let počkáme...

Zdraví

Kysučan

239372

13.3.2011 10:08

RE: *Kde to skončí*?

quido2 81.?.?.?

Reakce na 239372

Zdravím vás pane Kysučan.

Je to jak píšete. Obycejní lidé by se měli už konečně, začit zajimat o svou budoucnost. Příkladem k následovaní je sdružení občanů D.O.S.T. Jsou nutné akce zdola. Jinak, vše co bylo na životě krásné, bude zničeno.

Měl jsem kamaráda východňára,a toho jsem vždycky vytočil zpochybňováním slovenské lidové hudby, folklóru, který on miloval. Vždycky mi strašně nadal, ale když ochladl, tak jsem mu navrhl zdali bychom neměli zajet na pivo, nebo večeři. A všechno bylo opět O.K. Rád na to vzpomínám. I když z mé strany jsem si počínal poněkud poťouchle.

239386

14.3.2011 12:12

RE: *Kde to skončí*?

MoUdrostrak 88.?.?.?

Reakce na 239372

Vsichni oVcaci ceskych pravicujicich oVcanu pochazeji z jednoho hnizda: Prognostickeho ustavu:

Komárek,Klaus,Dlouhý,Zeman,Ježek,Tříska,Ransdorf,Dyba, zesnulá Rita Klímová (maminka pana ex-ministra Vladímíra Mlynáře)

Vložený obrázek

Kapři si rybník kvůlivá svým poctivě pravicujícím oVčanům, co hrdinně poslouchali v útlaku za zlého Bolševika proteSStsongy Kocába přecivá nevypustí[smích]

Vložený obrázek

239459

14.3.2011 4:00

RE: *Kde to skončí*?

Terps 129.?.?.?

Reakce na 239338

Kým jsem placený? Předložte laskavě nějaký důkaz!

239436

14.3.2011 6:00

RE: *Kde to skončí*?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Reakce na 239436

>Kým jsem placený? Předložte laskavě nějaký důkaz!
Kdy jste se narodil? Kolik je vam let? Copak jste jeste nepochopil, ze kdyz se clovek (jakykoliv a kdekoliv) projevi nazorem, ktery nejde lehce pretrumfnout logikym vyvracenim, jakoz i dukazy, ze ti nedostacujici se odklaneji od primeho boje a upinaji se k podprahove strategii - ke zlehcujicim ci kompromitujicim oznacenim: agent, nacista, komunista, feministka, primitiv, ubozak, terorista, kdovijaky anti... - takova nalepka, co dopredu cloveka, ne jeho nazor, zpochybni, je nejudernejsi...; klidne si tu plejadu strel doplnte cimkoliv, co jakoby zasahem do zad zranuje, odrazuje, znechucuje ci jen nejak pozdrzuje. Tak to proste mezi nedostacujicimi chodi. Zvyknete si. Tecka.

239439

14.3.2011 7:29

RE: *Kde to skončí*?

MoUdrostrak 88.?.?.?

Reakce na 239436

Mily Terpsi, jaky byste "chtel dukaz"?
Plati - "Podle skutku (jejich) poznate je!"

Zadny sociopat, tunelar, defraudant ci zRADAR netrpi meSSiaskym komplexem - aby nekoho chodil napravovat. Advokaty, media a cleny soudni mafie ke kryti svych zlocinu si z lupu zaplati. Pokud citi potrebu, on a jeho komplicove vytvori i MoUdre teamy/eSSkadry smrti k "vedeni" maSS - ci useless idioty k ukolum pravicovani a adorovani humanitarnich bombardovani v diskusich.

Je na Vas, abyste vysvetlil, proc Terps je kryci unikatni nick pouze pro ucinkovani pri zadani vuci Zvedadec.ORG.

239444

14.3.2011 9:00

RE: *Kde to skončí*?

Oracle mteleky (zavináč) zoznam (tečka) sk 95.?.?.?

Reakce na 239436

Takže pán chce dôkaz, dôkazom sú Vaše príspevky, pretože na ich základe má Vás 98% tunajších čitateľov za:
a)plateného provokatéra, ktorý si robí zo seba ignorantského idiota za peniaze-čo je lepší prípad, síce sa vyfarbíte ako idiot ale máte za to zaplatené [vyplazený jazyk]
b)alebo, za užitočného idiota ktorý to robí z čistého nadšenia-čo je horší prípad, lebo ten istý obraz, ale nedostanete za to zaplatené, preto Vám navrhujem aby ste sa prihlásili do nejakej tej PR skupiny od Mossadu [cool]

2%-sú Vanguard a spol, či z Nezvedavca

239447

14.3.2011 14:17

RE: *Kde to skončí*?

Vanguard 195.?.?.?

Reakce na 239447

Chápu, že ve své paranoie nejsi schopen uznat, že někdo jiný není paranoidní a nevidí všude spiknutí sionistů, zednářů a ještírků...je to dost smutný osud. Tudíž, podle tvé paranoidní logiky, kdo má jiný názor, je buďto placený provokatér anebo idiot.
No, a ty jsi zaslepený ubožák. To je prostě život.

239467

14.3.2011 19:57

RE: *Kde to skončí*?

Oracle mteleky (zavináč) zoznam (tečka) sk 95.?.?.?

Reakce na 239467

Zamyslite sa nad touto otázkou, že či naozaj sme banda paranoikov keď vieme že:
-podľa talmudu a tóry majú židia prisľúbené raj na zemi a 1300 otrokov na osobu keď budú dodržiavať Jahveho nariadenia a budú nenávidieť každého cudzinca (ne-žida) naokolo
-sionizmus je ateistická verzia judaizmu
-väčšina sionistov je zo židovskej rodiny
-kde sú nejaké spoločné ciele a záujmy tam existuje i možnosť spiknutia, a zväčša nielen možnosť

A podľa môjho názoru kto bezhlavo, bez rozmýšľania súhlasí s oficiálnou propagandou(platí to pre hocijakú propagandu) je NAOZAJ IDIOT. [cool]

239500

14.3.2011 13:33

RE: *Kde to skončí*?

Erwin 91.?.?.?

Reakce na 239436

Žádný důkaz Vám nikdo nepředloží, ale útoky některých diskutérů na Vás a podobně se projevující návštěvníky jsou logické. Všichni víme, a tato informace je známá, že existují placení lidé, kteří mají za úkol (od koho - lze úspěšně vytušit) narušovat diskuze až do bodu, kdy spousta lidí ztratí chuť na fórech vůbec diskutovat kvůli narušení a rozbití vláken přesně mířenými hloupostmi. Že může být i Zvědavec terčem podobných útoků, vyplývá z jeho samotné podstaty.
Pokud mnohé z Vašich projevů (nejčastěji v rubrice Ve zkratce) působí laciným dojmem nevědomosti či pouze úmyslem naštvat, nedivte se reakcím např. pana 63. Jeho projev je pak zcela logický i když občas přehnaný. Postatou však je požadavek na debatu alespoň s minimem informací o tématu nebo raději ponechat diskusi bez vlastního příspěvku za každou cenu.
K mnohým z témat já osobně nemám co sdělit, poněvadž o nich vím prd a nechávám se poučit od jiných, kteří té či oné věci rozumí. Informace si fitruji a ověřuji.
Myslím, že byste měl učinit totéž. Hledejte, pátrejte, zkoumejte přednášené informace a zapojte se, až budete mít skutečně co sdělit.
Pokud uvedete pod článek o další okupaci Palestiny "dobrá práce" nedivte se, že jste za hlupáka nebo člověka, který je naveden k tomu, že nám to všem má sdělit.

239462

14.3.2011 14:15

RE: *Kde to skončí*?

Vanguard 195.?.?.?

Reakce na 239338

Neber si mě do své špinavé huby, už jsem tě o to několikrát žádal.

239465

12.3.2011 10:11

http://www.youtube.com/watch?v=O2kJtr8B4YQ&feature=related

fohat 88.?.?.?

tady je návod od pana Tolle http://www.youtube.com/watch?v=1DgPaoObetE&playnext=1&list=PL9B1C13D65C1C09CB a kdo to zvládne,pujde s hlavou odkrytou v NYNÍ a NIC se mu nestane.... [cool]

239339

12.3.2011 21:33

RE: http://www.youtube.com/watch?v=O2kJtr8B4YQ&feature=related

kutra vainova (tečka) 937 (zavináč) seznam (tečka) cz 187.?.?.?

Reakce na 239339

Každý z nás je jen jednou vlnkou v oceánu lidstva, takže není možné, že se nám nic nestane, ale je důležité být kým chceme být a každý můžeme jednat podle své odpovědnosti, má pravdu, že pokud budeme jen obviňovat druhé za jejich chyby tak nic nevyřešíme, jen mám často tísnivý pocit smutku, že nemůžu dělat víc, ale každý můžeme dělat jen to co je v našich možnostech a silách, ale důležité je, že TO DĚLAT MŮŽEME

239369

12.3.2011 11:39

Co rikate na ruskou zkousku HAARPu na Japonsku?

Ursus 82.?.?.?

?

239342

12.3.2011 15:36

RE: Co rikate na ruskou zkousku HAARPu na Japonsku?

steve 97.?.?.?

Reakce na 239342

.. a jaky je vas nazor - "Odusevnely Ursusi" - na nutnost vedeni menstruacniho kalendare u mandelinek bramborovych ???

239353

12.3.2011 16:31

Co to je civilizovaný člověk?

kutra vainova (tečka) 937 (zavináč) seznam (tečka) cz 187.?.?.?

My, kteří jsme vyrostli na pohádkách plných strachu a násilí v boji dobra proti zlu a úspěšně dosáhli správného vzorce lidského chování - to jest jsme cynici bez empatie ochotní obětovat vše pro možnost vlastnit stále víc věcí - cítíme právo dívat se svrchu na lidi, kteří žijou v souladu s přírodou, vzájemné lásce o které my nemáme ani potuchy ani když ji máme plnou pusu, lidi, kteří neznají co to je ubližovat jeden druhému a nazýváme je zaostalými barbary. KDO JE BARBAR A KDO JE CIVILIZOVANÝ? Jsme vyvinutější proto, že máme velké domy, auta, filmy a počítače? Že máme školy pro naše děti, ve kterých se jim lže a místo vlastního uvažování se trénuje jen paměť? Nebo jsou vyvinutější lidé, kteří bez podmínek pomáhají jeden druhému, vnímají přírodu a učí své děti toleranci a respektu jednoho k druhému a k přírodě? Je víc civilizovaná máma, která odloží své malé dítě do školky, aby mohla jít vydělávat peníze na zaplacení půjčky, nebo máma, která kašle na to, že žije v chatrči, hlavní je pro ni dát dítěti trpělivost a lásku?
Pro indiány je těžké držet si nás od těla. Asi před dvěma roky došlo v Ekvadoru k situaci, která vyvolala pozdvižení. Ekvador má rozsáhlé pralesy a v nich ropu, takže bohatství dva v jednom. Problém je, že v pralesích žijí indiáni. Jeden mírumilovný domorodý kmen poslal vládě oznámení, že pokud někdo vkročí na jeho území tak ho zabijou. Bohužel se stalo, že jedná vesničanka, která o tom nevěděla, si zkracovala cestu přes jejich území a zabili ji. Je mi té paní líto a jim taky, ale od té doby nadnárodní těžařské společnosti prozatím ponechali jejich území v klidu. Co udělali indiáni špatně? Opustili svůj přístup k životu a zachovali se po našem způsobu. Jenže kdyby to neudělali, tak by tady už nejpíš nebyli. Těžaři samozřejmě zemi neopustili. V jiné oblasti se snažili vykoupit od domorodců půdu, spousta vesnic k tomu dala souhlas, ale naštěstí se našly vesnice, které jim vysvětlily, že uzavírat obchody s bělochy se nevyplácí a tak se transakce neuskutečnila. Na vlastní oči jsem vloni viděla, že se na kraji pralesa, daleko od nejbližšího města, staví obrovské mezinárodní letiště. Domorodci neví kdo to staví a proč.
V Peru před třemi lety jednal president s nadnárodními společnostmi o těžbě dřeva, indiáni vyšli z pralesa a utábořili se před presidentským palácem a setrvali tak dlouho, až president jednání s dřevařema ukončil. Pak se zase vrátili zpátky do pralesů. Po tom, co během svého pobytu před palácem pozorovali ty "civilizované" lidi, jim asi nejspíš bylo na [bliji]

239355

18.3.2011 17:42

RE: Co to je civilizovaný člověk?

siky 186.?.?.?

Reakce na 239355

Mate pravdu, i pri organizovanem padu socializmu si pripravovali preclive ono 'mame hole ruce', v soucasnosti je to to, z ceho maji strach - fyzicky odpor. Prilis mnoho 'pravdolaskaru' se snazi, abychom byli 'mirumilovni', ale je to presne to, co oni potrebuji pro sve lumparny...

239777

12.3.2011 19:19

nech totoho

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 109.?.?.?

Pracoval jsem na JE, je to obrovské monstrum, co se týče jaderné bezpečnosti, kdybyste jen tušili jaké hrůzy znamenají běžné chemické provozy (namátkou třeba železniční bandasky plné chloru).

239359

Příspěvků: 61

12.03. 04:27 IVANFOJT  cemu se divite???
12.03. 06:09 MoUdrostrak  RE: cemu se divite???
12.03. 06:30 IVANFOJT  RE: cemu se divite???
12.03. 09:35 MoUdrostrak  RE: cemu se divite???
12.03. 09:21  Napsano tklive a ctive,
12.03. 10:33 Saša  RE: Napsano tklive a ctive,
12.03. 19:48  RE: Napsano tklive a ctive,
13.03. 00:14 Saša  RE: Napsano tklive a ctive,
13.03. 07:19  RE: Napsano tklive a ctive,
14.03. 09:10 Saša  RE: Napsano tklive a ctive,
15.03. 13:09  RE: Napsano tklive a ctive,
14.03. 15:38 kutra  RE: Napsano tklive a ctive,
14.03. 21:37  RE: Napsano tklive a ctive,
14.03. 22:59 mkadlec  RE: Napsano tklive a ctive,
14.03. 23:50 kutra  RE: Napsano tklive a ctive,
15.03. 12:59  RE: Napsano tklive a ctive,
15.03. 02:54  RE: Napsano tklive a ctive,
15.03. 06:55 Saša  RE: Napsano tklive a ctive,
15.03. 08:09  RE: Napsano tklive a ctive,
15.03. 22:31 kutra  RE: Napsano tklive a ctive,
15.03. 23:53 Vojta49  RE: Napsano tklive a ctive,
16.03. 02:02 kutra  RE: Napsano tklive a ctive,
16.03. 03:31  RE: Napsano tklive a ctive,
16.03. 07:16 kutra  RE: Napsano tklive a ctive,
16.03. 14:20 Vojta49  RE: Napsano tklive a ctive,
15.03. 07:02 kutra  RE: Napsano tklive a ctive,
15.03. 08:31  RE: Napsano tklive a ctive,
15.03. 21:15 kutra  RE: Napsano tklive a ctive,
16.03. 03:12  RE: Napsano tklive a ctive,
16.03. 03:13  RE: Napsano tklive a ctive,
16.03. 07:29 kutra  RE: Napsano tklive a ctive,
16.03. 07:43 steve  RE: Napsano tklive a ctive,
16.03. 08:03 quido2  RE: Napsano tklive a ctive,
12.03. 09:51 quido2  *Kde to skončí*?
12.03. 10:09 MoUdrostrak  RE: *Kde to skončí*?
12.03. 14:34 Martin300  RE: *Kde to skončí*?
12.03. 15:10 aristokrat  RE: *Kde to skončí*?
12.03. 15:21 Martin300  RE: *Kde to skončí*?
12.03. 19:25 aristokrat  RE: *Kde to skončí*?
12.03. 20:06 Martin300  RE: *Kde to skončí*?
12.03. 16:39 kutra  RE: *Kde to skončí*?
12.03. 21:49 quido2  RE: *Kde to skončí*?
12.03. 21:51 quido2  RE: *Kde to skončí*?
12.03. 22:20 Kysučan  RE: *Kde to skončí*?
13.03. 10:08 quido2  RE: *Kde to skončí*?
14.03. 12:12 MoUdrostrak  RE: *Kde to skončí*?
14.03. 04:00 Terps  RE: *Kde to skončí*?
14.03. 06:00  RE: *Kde to skončí*?
14.03. 07:29 MoUdrostrak  RE: *Kde to skončí*?
14.03. 09:00 Oracle  RE: *Kde to skončí*?
14.03. 14:17 Vanguard  RE: *Kde to skončí*?
14.03. 19:57 Oracle  RE: *Kde to skončí*?
14.03. 13:33 Erwin  RE: *Kde to skončí*?
14.03. 14:15 Vanguard  RE: *Kde to skončí*?
12.03. 10:11 fohat  http://www.youtube.com/watch?v=O2kJtr8B4YQ&feature=related
12.03. 21:33 kutra  RE: http://www.youtube.com/watch?v=O2kJtr8B4YQ&feature=related
12.03. 11:39 Ursus  Co rikate na ruskou zkousku HAARPu na Japonsku?
12.03. 15:36 steve  RE: Co rikate na ruskou zkousku HAARPu na Japonsku?
12.03. 16:31 kutra  Co to je civilizovaný člověk?
18.03. 17:42 siky  RE: Co to je civilizovaný člověk?
12.03. 19:19  nech totoho

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

44

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc listopad přispělo 98 čtenářů částkou 15 298 korun, což je 44 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010

IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

Ve zkratce

Neuvěřitelně otevřený článek o teroru politické korektnosti na Expres.cz23.11.20 18:31 Česká republika 3

Sidney Powell: It will be BIBLICAL - advokátka bez obalu odhaluje podvody ve volbách23.11.20 13:53 USA 3

Newsroom ČT24 má jasno: hurá, očkovat!22.11.20 11:13 Česká republika 7

Spacákova revoluce 2?20.11.20 13:08 Česká republika 2

Novináři používají agregát dýmu pro zdramatizování protestů20.11.20 12:25 Slovensko 5

Sčítačka hlasů v poslanecké sněmovně je cinknutá a upravuje hlasování20.11.20 04:14 Česká republika 1

Šéf protiteroristické skupiny navrhuje národní debatu o kriminalizaci pochybovačů o vakcíně19.11.20 23:14 Británie 3

TRUMP TRIBUTE II CZ19.11.20 14:45 USA 0

Na Slovensku střílí gumovými projektily do hlav lidem18.11.20 22:25 Slovensko 0

Ještě jednou President Trump18.11.20 22:13 USA 1

Vláda vyrobila další paskvil, obchody zavírají při zákazu vycházení17.11.20 17:34 Česká republika 4

V polní nemocnici v Letňanech neležel jediný pacient16.11.20 22:10 Česká republika 2

Vládě se zalíbilo omezování a šikanování lidí, další komplikace při nákupu potravin16.11.20 19:09 Česká republika 0

To je vlastenec a ne jak jej líčí media15.11.20 21:55 USA 2

Rozvrat vzdělanosti národa v přímém přenosu15.11.20 21:17 Česká republika 10

Soud rozhodl, že nařízení nosit roušky venku bylo nezákonné13.11.20 19:03 Česká republika 4

Od Prymuly k Blatnému. Aneb z bláta do louže13.11.20 16:27 Česká republika 3

Trump bojuje jako lev. Vyhodil vedení Pentagonu. Na iDnes z toho šílí11.11.20 23:26 USA 6

Jak je to se zahlcenými krematorii covidovými mrtvými v Ostravě10.11.20 10:43 Česká republika 3

Městský soud bude posuzovat zákonnost nošení roušek09.11.20 19:50 Česká republika 2

Měnové kurzy

USD
22,02 Kč
Euro
26,15 Kč
Libra
29,40 Kč
Kanadský dolar
16,91 Kč
Australský dolar
16,19 Kč
Švýcarský frank
24,15 Kč
100 japonských jenů
21,05 Kč
Čínský juan
3,34 Kč
Polský zloty
5,86 Kč
100 maď. forintů
7,24 Kč
Ukrajinská hřivna
0,78 Kč
100 rublů
29,14 Kč
1 unce (31,1g) zlata
39 714,14 Kč
1 unce stříbra
510,34 Kč
Bitcoin
424 563,87 Kč

Poslední aktualizace: 24.11.2020 19:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 6 593