Diskuze k článku

Případ Bátora

Příspěvků 37

9.3.2011 5:54

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 94.?.?.?

Podívejte se, ODS byla vždycky, od samého začátku, strana (s prominutím) zmrdů, bez morálního kompromisu nevolitelná pro slušného člověka. Vždycky bylo jasné, že to je strana těch chytráků, kteří mají ostřejší lokty než ostatní a tváří se, že "vědí jak na to". Ti, co ODS volili, to dělali převážně proto, že chtěli mít na tomto chytráctví podíl a chtěli "ojebat" ty "hloupější". To platí všechno především pro zakladatele ODS a nynějšího prezidenta. Jenže ODS vytvořila na české politické scéně černou díru mravního kolapsu a její gravitací k sobě postupně přitáhla tu nejhorší chátru, takže i Klaus vypadá v této plejádě mafiánů a krys čistý jako zánovní ubrus.

Pana Bátoru neznám a nevím o něm nic než to, co o něm řekl Klaus a pak otiskl server Lži dnes a Novinky.cz. Klausovu pochvalu bych dříve považoval spíš za přitěžující okolnost, jenže všechno je relativní a tak dávám přednost Klausovi před vlastizrádci Trautenberglem, Vondrou, Kalouskem, Tupolánkem, Havlem a dalšími šašky a kašpary české politické scény. Podle Lži dnes je Bátora ultrapravičák, což mi sice samo o sobě sympatické není, když ale uvážím, kdo to o něm tvrdí, začínám mu držet palce. Klausem jmenované tradiční hodnoty, které údajně Bátora vyznává, sdílím také, s pravo-levou orientací nemají nic společného. Slovnímu spojení "nevětraný Havlův morální a duševní pelech" vřele tleskám, je to přiléhavé označení pravdoláskařského humanitárního pokrytectví.

239132

10.3.2011 9:10

RE: Dost dobře nevím, o čem je řeč.

baki 90.?.?.?

Reakce na 239132

Vždyť ODS, TOP 09 a VV volila většina lidí. Znamená to snad, že jsme stádo ovčanů??? Co jsme si zvolili, to také musíme ctíti. "Co Nečas, Schvarzenberg a VV činí, dobře činí" (Švejk). Nebo ne??? Pokud ne, pak vovčané by se měli změmnit v občany a takové strany nevolit. Pokud ne, ať si nestěžují.

239230

10.3.2011 19:16

RE: Dost dobře nevím, o čem je řeč.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 94.?.?.?

Reakce na 239230

Řekl jste to úplně přesně. Jste stádo ovčanů.

239266

11.3.2011 0:03

RE: Dost dobře nevím, o čem je řeč.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 94.?.?.?

Reakce na 239230

Pokud ovšem, pane, nejste člen ODS nebo TOP09. To byste totiž byl, nerad to říkám, pane, s prominutím, však víte... Napsal jsem to o kousek výš. Myslí si to i moje žena, pane, a s ní mnoho, mnoho lidí...

239276

11.3.2011 0:35

RE: Dost dobře nevím, o čem je řeč.

MoUdrostrak 88.?.?.?

Reakce na 239276

Pravicujme, tunelujme

na lidi se vykálejme!

239278

11.3.2011 2:48

RE: Dost dobře nevím, o čem je řeč.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 94.?.?.?

Reakce na 239278

Bravo, pane MoUdrostraku [chechtot] [chechtot] [chechtot] !

239282

9.3.2011 8:01

Slabá propaganda

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 72.?.?.?

Režim v této republice je prolhaný jako ten minulý, bolševický. Pokud se Bátora cpe do funkce na ministerstvu, tak je to to samé, jako kdyby se cpal mezi soudruhy komunisty.Takového člověka nelze litovat, lze se mu jen vysmát.

239141

9.3.2011 9:41

RE: Slabá propaganda

lucifuge 85.?.?.?

Reakce na 239141

>Režim v této republice je prolhaný jako ten minulý,
>bolševický. Pokud se Bátora cpe do funkce na ministerstvu, tak
>je to to samé, jako kdyby se cpal mezi soudruhy
>komunisty.Takového člověka nelze litovat, lze se mu jen
>vysmát.

Tak nějak. Viděl jsem ho v TV pořadu. Ať byl sám pořad jakýkoliv, měl p. Bátora možnost se vyjádřit, vysvětlit, promluvit. Ale nic, jen mlhavé vytáčky, chabé sem tam pseudoargumenty, prostě trapný. Jako by se sám nechtěl k minulosti hlásit a bylo mu nepříjemné, že mu něco připomínají. Proč do funkce vůbec chce? Co mezi nimi dosáhne? Chce napravovat svět, nebo jen získat příjemné místečko?

239155

9.3.2011 8:12

Skvělý článek

jean.laroux jean (tečka) laroux (zavináč) seznam (tečka) cz 194.?.?.?

Nemám co bych dodal .. v článku je řečeno vše. Ano toto je bohužel současná realita. V podsatatě se dá říci, že jsme se od bolševika takřka nikam nedostali. Bolševické manýry v novém hávu všude kolem nás. Za toho bolševika měli alespoň lidé jakés takés jistoty. Dnes mají jen vysokou míru pravděpodobnosti, že je nějaký vychcánek obere a oni skončí pod mostem. Všude korupce a zlodějna. Politikou počínaje a státními výkonnými strukturami konče. Politik (člen vlády) se setká s lobistou a prosadí na svém resortu účelovou přihrávku na kšeft za miliardy. Co na tom, že se nakupuje za trojnásobek skutečné ceny. Člověk přijde o práci a najednou není schopen splácet úvěry. Přijde exekutor a zabaví mu majetek. Dům má hodnotu např. 3 miliony ale exekutor dá echo známému a ten jej v dražbě koupí za jeden milion. Bavoráka za 700 000 frajírek koupí v dražbě za 100 000. Je to OK? No jistě, že je. Co na tom, že díky takovým praktikám realizovaným "dražební" mafií pak většina dluhu zůstane neuhrazená a musí je zaplatit oškubaný dlužník nebo (díky vyhlášení os. bankrotu) je zaplatí všichni ostatní. Zlodějna, lži, mravní úpadek, faleš, přetvářka .. všude kolem naprostý HNUS. Někdy mám chuť se odstěhovat na Aljašku a postavit si někde v divočině, daleko od toho všeho nějakou loveckou chatu. Bohužel jsem si takřka jist, že do týdne by se mi tam nakvartýroval nějaký ten pojišťovák nebo úředník.

239142

9.3.2011 8:28

RE: Skvělý článek

Kadlik 90.?.?.?

Reakce na 239142

jj stou aljaskou by ste to mel spatny a este by vas tam fritoval HARP to by ste mel vetsi uspech s s chatkou v divocine negde na sibiri [chechtot]

239144

9.3.2011 8:30

RE: Skvělý článek

MoUdrostrak 93.?.?.?

Reakce na 239142

To nejsou zadne "bolsevicke" manyry, jen ryzi kapitalismus resp. "uspech" pravicujicich deforem.

Naprosto stejnou situaci zazivala v uplynulych desetiletich Jizni Amerika za pomoci IMF, WB a pravicujicich zbidacujicich deforem, nezli mocne nyni otocila doleva - a k soucasne prudke prosperite.

Zakladem je pravidlo, ze zajem celku musi byt povyseny > nad zajem jednotlivce. V Cesku od Plyse je tomu vzrustajicim tempem NAOPAK = jeden Bakala>>>>> nezli jeho verejne u ucinene prisliby a 40.000 zbidacenych najemniku. V Emerice banksteri nakradli ve fondech stamilliardy a okolo vybydlenych mest rostou kolonie vyexekutorovanych pravicujicich Ovcanu ve stanech a karavanech. Za zleho bolsevika naopak v palacich a villach predatoru byly nasidlovany skolky, lekarske ordinace, lidove skoly umeni.

Za "zleho" bolsevika stacilo, aby se nejposlednejsi urada nebo technik prevlekl do monterek - a z kazdeho uradu, soudu nebo verejne sluzby odchazel s pocitem, ze na nem nekomu zalezi.

Pravicujme, tunelujme - na lidi se vykalejme!

239145

9.3.2011 8:51

RE: Skvělý článek

jean.laroux jean (tečka) laroux (zavináč) seznam (tečka) cz 194.?.?.?

Reakce na 239145

"Bolševické manýry" jsou skyty právě v té ideové manipulaci o které je článek. Dříve bolševik kontroloval svobodu slova ve prospěch strany (lidu) a snažil se eliminovat tzv. rozvraceče a nepřátele lidu tj. ty, kteří si dovolili myslet jinak. Dnes převlečený bolševik, dělá naprosto totéž jen to dělá ve jménu lásky a pravdy a pro blaho demokratického lidu [smích] Problém není ve svobodě jako takové. Svoboda nemůže být v žádném společenství absolutní. Vždy tu je v nějaké formě ale ta forma je relativní. Už jen mezi mužem a ženou ve vztahu si musí jedinci své svobody omezit aby nedošlo k rozpadu společenství. Nemůžete říct manželce, že je tlustá a její guláš nestojí za nic. Manželka nemůže svobodně říct manželovi, že soused je v posteli lepší "samec". Svobodu slova si ve svém zájmu dobrovolně omezíte. Co pak ve větším společenství ?! Svoboda je vždy tedy relativní a dosahuje určité míry. Problém je v tom, kdo je tím zastupitelem lidu, který určuje "mantinely" svobody. Lid to není vlastně nikdy. Buď za něj mluví nějaká strana nebo za něj mluví najací zástupci, kteří obykle zastupují jen sebe nebo někoho úplně jiného než ten lid.

Pojem bolševické manýry je tedy v tomto kontextu vztažen na obecné manýry zastupitelů, kteří nejsou v kontaktu s lidem, který zastupují. Asi bych měl použít jiný pojem protože tyto manýry jsou známé napříč celou lidskou historií. Dnešní systém není vůbec výjimkou. Jen se změnila hesla a prapory. Opět jsou zde ti kteří jako v té pohádce o třech veteránech říkají "Kdo je a kdo není našinec" a "Jak se má a jak nemá mávat". Opět jsou tu ti, co nadšeně mávají jak se jim řekne protože buď jsou naprosto omezení nebo ví dobře, že se mávat na povel VYPLATÍ. Klidně si pojem bolševické manýry nahraďte jiným pojmem. O pojmy tu ani tak nejde. Jde o princip.

239149

9.3.2011 9:33

RE: Skvělý článek

MoUdrostrak 93.?.?.?

Reakce na 239149

Vážený Jeane, já nereagoval na článek, ale na Vas příspěvek.

Někdo moUdrý pravil, že kolektivismus vždy ústí v naivitu, zatímco individualismus se nakonec udusí a zhroutí díky cynismu.

Jinak Vám rozumím, co jste měl na mysli a kam jste směřoval.

Lidská špína a podlost nikdy nezná mezí. Proto se odpradávna traduje, že v jednotě je síla. A ta stabilizuje a vyvažuje. A proti tomu existují různé frakční a oslabující tendence.

I takový agresivní pronárod jako Britové se vždy unášeli jednotícími klišé: Před WWII horovali (včetně Churchilla pro Hitlera a jeho očekávanou expansi na Východ). Poté s Hitlerem bojovali o kolonie, o které by v Africe a Asii patrně při jeho vítězství přišli. Po WWII tvrdili, že jsou jediným EUropským národem, co se nesklonil. Stačilo pak vzít jako vzorek chování britského obyvatelstva Němci okupovaných ostrovů v Kanálu La Manche, aby vyplulo na povrch anglické kolaboranství, servilnost vůči Němcům, cpaní vlasních dcer Němcům do postelí pro malinkaté výhody...dobrovolné rukování do zbraní SS. Nečekejme proto transparentnost, morálku a férovost tam, kde nikdy nebyla a kulturně neexistovala.

I čeští pravicující cinkající tatíci, co hrdinně poslouchali za zlého Bolševika Kocába, se snaží jen a jen UHODNOUT-VYHOVĚT-PŘEŽÍT. Bátora by mohl být příliš neovladatelným a nepoddajným. Celá ta kauza BÁTORA ukazuje spíš na nějakou z politicko-zpravodajských mocenských pozičních her typu Bamberský kufřík. Nejde o pana Bátoru - jde o testování síly a hranic pro "VYŠŠÍ CÍLE" a mety... [cool]

239153

9.3.2011 13:33

RE: Skvělý článek

jean.laroux jean (tečka) laroux (zavináč) seznam (tečka) cz 194.?.?.?

Reakce na 239153

Vážený Moudrostraku, já vím, že jste reagoval na můj příspěvek. Proto ta upřesnění [mrknutí jedním okem]

S tím co píšete souhlasím jen bych si dovolil malinko polemizovat s poslední Vaší větou. Myslím, že tatdy se už dávno netestuje. Tady je už dotestováno a k těm vyšším metám se tak nějak pod pláštíkem pluralitní iluze tvrdě kráčí .. kupředu pravá, kupředu levá (mezi nohy se občas připlete nějaký ten černý, zelený nebo věcně veřejný vyčůraný mopslik) .. hlavně vpřed a zpátky ni krok [smích]

239168

9.3.2011 13:26

RE: Skvělý článek

waterfall 193.?.?.?

Reakce na 239142

Je dobře, že autor upozornil na tyto manipulace. Je smutné, že tolik lidí jim věří. Není to dáno režimem, není to dáno levicovostí či pravicovostí. Je to dáno lidmi. Jsou lidé, kteří to zkouší za každého režimu takto fungovat. A je na nás, zdali jim to dovolíme. Pokud jsme hloupí, tak ano.

Více mi vadí nekonzistentnost lidí, jako je třeba Klaus. Nevadí mi jeho pravicový názor. Ale pokud pohrdá extremismem (mobilizace proti KSČ, nepozvání KSČ na novoroční obědy atp.), pak nechápu jak může jiného extremistu oslavovat. Je to pokrytecké.

Stejně je falešné a manipulující volání pana jean.laroux po protekci dlužníků. Pokud není někdo schopen uvažovat a zakalkulovat do úvěru možnost, že přijdu o zaměstnání (ano, i to se stává - žádné stromy nerostou do nebe) - udělat si nějakou úsporu, rezervu aspoň na několik měsíců. Pak v druhém kole není schopen prodat svůj dům včas, aby uhradil závazky a prodal jej za co nejlepší cenu sám bez exekutora. A pak ještě ve třetím kole, když je svědkem podvodu s dražbou, není schopen toto vyřešit na polici, poskytnout důkazy tak aby podvodník šel sedět... Pak si takový hloupý člověk asi zaslouží být okraden... Je to smutné, ale za naivitu se platí... Hodně pannen by o tom mohlo vyprávět... (ale on mě vážně měl rád, než mě ošu*al) Kdo se nenaučí žít v této společnosti - ať je jaká chce... pak evolučně musí bý vyhynut... To je realita. A ani nemusíte věřit na Darwina. Funguje to po staletí. Spodina remcá po hospodách a šlechta je jen používá v revolucích a válkách...

239167

9.3.2011 13:43

RE: Zase jako vždy......zase vedle

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 239167

Pane vodopád.
Věděj..voni jsou jak jim stále říkám ta "hlavinka krumpáčem votevřená". Voni co slovo..."To perla". Jak to jen Voni dělaj,že se nikdá netrefjej do tématu? Voni nepochopili pane vodopád,že pan Jan..hovoří o "mafiích"..to znamená,že i když dojde k dražbě,tak okruh informovaných je velice úzký...t.z.že o něm ví jen pár spřátelených dražitelů(pokud se jedná o něco,co koupíme za "dvacku" a prodáme za " melouna " a o rozdíl se šábne exekutor,dražitel a draženému zvostane zase jen dluh,protože dražená věc se prodá za mninimum a z vlastního dluhu umaže jen minimum!!! Voni pane vodopád ...JDOU UŽ DO PRDELE DO Éretzu .
Nashle. [bliji] S radostí bych si výsknul,kdyby zrovinka jich něco takového potkalo !!! [mrknutí jedním okem]

239171

9.3.2011 14:11

RE: Zase jako vždy......zase vedle

waterfall 193.?.?.?

Reakce na 239171

Máte skvělý Jidiš přízvuk. Skoro jako by vám byl vlastní. Jistě jste k nám měl dalekou cestu z domoviny našeho Pána...

Pominu, že jste řečnicky přeskočil první dvě možnosti obrany před exekucí. (proč?) Pokud nedokážete u tak jednoznačně zdokumentovatelné věci jako je prodej domu (záznamy v katastru, převod peněz bankou, doklady o aukci) prokázat nebo chtít prokázat úmysl... a to lze snadno porovnat ceny obdobných domů v okolí... pak opravdu bude lepší, když to váš Jehova svede na zlotřilé spolčení mafií, a vám dá svatý klid v nějakém uzavřeném domě plném podobných lidí... Máme krásné bydlení pro podobné případy v Bohnicích, Dobřanech či Kroměříži. Pro případ úplného odlidštění bych vám doporučil některé radioaktivní části Mohevské poušti u vás doma...

Prostě demagogové nepřijímající jiný názor jsou v každé době a stejně jako autor i já na ně budu neustále upozorňovat. Pane, vy jste jedním z NICH... Tolerance k dalším názorům (příčí se mi říkat slovo "pravdám"[mrknutí jedním okem] je samozřejmou součástí civilizace už od počátku, co nebyl v osadě havranů utlučen objevitel pazourku a pazourek byl integrován do civilizace jak v jeskynní kuchyni, tak na lovu mamutů... HOWK

239174

9.3.2011 15:31

RE: Zase jako vždy......zase vedle

jen tak 97.?.?.?

Reakce na 239174

Hovadina!!! V Kocourkově by především měli mít takové zákony, aby znemožňovaly zlodějnu a né jí napomáhaly!!!
Podívejte jen na příklad: Prodával jsem dům v USA a potom i v Kocourkově. Při prodeji v USA je vše ze zákona vyřízeno předem, max. nejpozději v den převodu nemovitosti. Prostě v den převodu dostanete šek na dohodnutou sumu a vše je právně vyřízeno nejpozději v tento den. Tím pádem se nekoná široké pole příležitostí pro různé zloděje a množství zklamání pro obě strany.
V Kocourkově, jakožto bezpávním státě, probíhá všechno chaoticky. Když jsem tam kupoval nemovitost, byla sice vypracována realitkou smlouva, kde požadovali zálohu několik set tisíc, kde se zavázali, že po proběhnuté akci bude vrácena. Ve smlouvě rovněž stálo, že daň z převodu nemovitosti bude stržena z ceny a uhrazena prodávajícím.
Nic z toho nedodrželi!!! Finančák to potom vymáhal na mně. Když jsem se bránil a nezaplatil, okamžitě vyhrožovali mně!!!, kterej nic nezavinil a v ruce měl smlouvu, pokutou 2M a exekucí. Obrátil jsem se na kocourkovskou policii - výsledek NULA!!! Právník mi poradil, že lepší to zaplatit... Takže pro mně, jakožto poctivého člověka to znamenalo značnou finanční ztrátu s žánou možností domoci se práva.
Takže to a nejen to nakonec rozhodlo o tom, se v Kocourkově na to vykašlat a vrátit se zpátky do USA. Tu nemovitost jsem tedy prodával a za pár měsíců i prodal. Ale další mezery v zákonech mně děsily. Po prodeji vám v Kocourkově nedají peníze ani šek v den prodeje, ale jdou do jakéhosi depositu realitky. Ta vám je vydává postupně, na základě jakýchsi zápisů do katastru ap. debilit. Já tady nebudu rozpitvávat detaily, ale takový postup je ráj pro zloděje. Kdyby se ten ředitel realitky rozhodl s penězi zmizet, nemohl bych si než povzdechnout. A takový případy se staly!

239188

10.3.2011 9:21

RE: Zase jako vždy......zase vedle

waterfall 89.?.?.?

Reakce na 239188

Prodal a koupil jsem několik nemovitostí a nikdy jsem nepostupoval takto jako složitě vy. Ano, je to dáno mou přípravou, které jsem před transakcemi věnoval dopřesnění podmínek. Proto mne nikdy taková obtíž nepotkala, zatím... Peníze nikdy nebyly u realitky (mimo úplně mizivé zálohy), ale vždy v notářské úschově (nezávislé na realitce) a předávaly se proti úspěšné změně zápisu v katastru. Tedy stejně jako v USA. Až bylo vše změněno, pak měla realitka (kupující) peníze. Pokud by je notář vydal realitce dříve, tak jen na své triko. Někdy notáře nahrazovala důvěryhodná banka.
Mimochodem i šek v USA může být "nekrytý" a jeho proplacení může třeba i pár týdnů trvat. Ale podvodníci jsou všude... Spravedlnost je však různě rychlá.

239233

10.3.2011 16:35

RE: Zase jako vždy......zase vedle

jen tak 97.?.?.?

Reakce na 239233

>Prodal a koupil jsem několik nemovitostí a nikdy jsem
>nepostupoval takto jako složitě vy.
Jistě, uznávám, že jste zběhlejší v podobných akcích, než já, kterej dal pouze na určitá doporučení a rady. Sice jsem všechny smlouvy nechal prověřit, zda jsou právně platné, ale nakonec mi to bylo k ničemu....
>Mimochodem i šek v USA může být "nekrytý" a jeho proplacení
>může třeba i pár týdnů trvat. Ale podvodníci jsou
>všude... Spravedlnost je však různě rychlá.
S tím nekrytým šekem v USA je to tak, že teoreticky může taková situace nastat. Jenže v případě, že vydá šek právník, který zde vede ten převod nemovitosti, je to téměř vyloučené. To krytí šeku je totiž před vydáním ověřeno a klient tudíž má jistotu, že peníze dostane. Sám na vlastní oči jsem byl u toho, jak se právník přesvědčoval, než mi ten šek byl vydán. V USA není možné touto cestou podporovat zlodějnu. Uvažujete příliš česky. [smích] Že vás tady jsou schopni "oškubat" jiným způsobem, o tom není pochyb [smích]

239259

9.3.2011 14:24

RE: Skvělý článek

jean.laroux jean (tečka) laroux (zavináč) seznam (tečka) cz 194.?.?.?

Reakce na 239167

Kdepak já volám po nějaké protekci dlužníků člověče ? [smích] Kdepak jste to vyčetl ? Pokud se někdo zadlužil a není schopen splácet věřitelům tak ať nese následky - o tym žádná. Já mluvil o něčem jiném. Mluvil jsem o (záměrném) podhodnocení dražených věcí. Zde si prostě někdo levně přijde k majetku, který má větší hodnotu a mohl by posloužit na úhradu závazku. Mluvil jsem o tom, že když taková zadlužená osoba vyhlásí bankrot pak je po 5-ti letech ze všeho venku ale ten dluh stejně někdo musí zaplatit. Jeden si namastí na podhodnocené komoditě v dražbě kapsy a jiný na to má doplácet ? Kde chcete dnes hledat důkazy manipulace s dražbou ? A kdo je má hledat ? Ten vynervovaný dlužník bez halíře si má platit soukromé detektivy a platit soudní řízení ? Nebo to chcete řešit třeba odposlechem každého zainteresovaného zaměstance justice, exekutora, dražebního komisaře atd. ? Ti si dají echo o tom kde se co, za kolik se co .. a nic jim nikdo nedokáže. Jo takhle kdyby se cena definovala na základě reálného odhadu pak jo .. ale obávám se, že je zde v soukolí i ten odhadce. Takže ono to není ani tak o tom hloupém dlužníkovi co si to neuměl spočítat a o všechno přišel ale hlavně je to o systému, který nedokáže (nemá zájem) nastavit pravidla tak, aby k podobným levotám nedocházelo. Já si ten účinný kontrolní mechanismus dovedu představit. Co Vy ?

239177

9.3.2011 14:37

RE: Pokud se někdo zadlužil a není schopen splácet věřitelům tak ať nese následky - o tym žádná

waterfall 193.?.?.?

Reakce na 239177

Vynervovaný dlužník je dlužníkem převážně KVŮLI SOBĚ... A pokud není schopen najít včas levnější řešení (třeba prodej, pomoc příbuzných atp.) pak přijde řešení, které je dražší... Kdo rychle potřebuje prodat, moc nešpekuluje nad cenou... Exekutor asi netouží po tom, mít váš dům několik let ve své nabídce, než se dobere ideálního zájemce za nejvyšší cenu... Tak to je. To pořád ještě není podovod. Podvod to je, až se ukáže cena jako podezřele nevýhodná. A na to zaplatit znalce má jistě i vynervovaný dlužník... Soudní poplatky nejsou vysoké a nějakého NGO advokáta si jitě také může dovolit...

Ad kontrolní mechanismy: já si je taky dokážu představit... měli jsme je tady 40 let... kontrolovala nás StB, KGB, sociálka, daňaři... Co kdyby špisclů bylo ještě více, jen proto, že si chudák dlužník nechce sám nechat poradit... Stát se musí omezovat a ne rozšiřovat. Těch nevýdělečných úředníků co kontrolují kontrolory.... těch nám na státním bohatství korunu nepřidá....

239178

9.3.2011 15:15

RE: Pokud se někdo zadlužil a není schopen splácet věřitelům tak ať nese následky - o tym žádná

jean.laroux jean (tečka) laroux (zavináč) seznam (tečka) cz 194.?.?.?

Reakce na 239178

No jistě, že kvůli sobě [smích] O tom se přít nebudu. Dlužník obvykle řešení nehledá. Většinou čeká až spadne klec a do poslední chvíle ani nevěří, že se mu to může stát. Pak je v šoku. Ti šikovnější si majetek zavčasu někam ulijí a ti méně šikovní pak fňukají nad samolepícími papírky na svém nábytku a jen bezmocně přihlíží jak se jejich bývalý majetek mění ve vzpomínku. O podvodech jsem tu přímo nemluvil. Mluvil jsem o systému, který je tak děravý, že dělá takové machinace vlastně lagální. Kdyby děravý nebyl tak se nemusí řešit soudní tahanice, které navrhujete a které jistě řešením jsou. Jen poměrně zdlouhavým a krkolomným.

Vidím, že máte dobrou znalost Esébáckého špiclování ? Oběť nebo spolupracovník ? [mrknutí jedním okem] Ne o tom jsem nemluvil. Takový špiclovací systém by byl nanic. Pokud si přečtete můj příspěvek ještě jednou tak to tam v podstatě píši. Já navrhuji mnohem jednodušší systém.

1. ZASTAVIT VEŠKERÉ DRAŽBY ZABAVENÉHO MAJETKU tak jak byly relizovány dosud
2. VŠECHNY tyto dražby realizovat výhradně a pouze v certifikovaném elektronickém dražebním systému
3. ZDE ZAJISTIT NAPROSTOU transparentnost. Ke každé věci (seznamu věcí) vytvořit odhad a ten zveřejnit aby byl transparentní. V odhadu bude uveden odhadce (popř. jeho ev.č. z hlediska jeho ochrany) a zdůvodnění jeho odhadu. Od vystavení odhadu do vyhlášení dražby bude fungovat určitá ochranná lhůta, která umožní původnímu majiteli dražených věcí odvolání dražby splacením pohledávky a současně budou moci někteří členové systému napadnout odhad. V tomto případě se jedná o kontrolní orgány popř. jiné odhadce atp.
4. Vyvolávací cena bude tedy garantovaně ve výši odpovídající skutečné hodnotě věci
5. Dražby se mohou zůčastnit registrovaní uživatelé. Takovým uživatelem může být občan ČR, jehož identita byla úředně ověřena při vytváření účtu v systému a který musí splňovat určité předpoklady. např. nebýt v registru dlužníků atp. Ideální (ale ne nutná)by byla implementace el. podpisu.
6. Průběh dražby (historie přihazování) by byl naprosto transparentní a přístupný všem účastníkům.
7. U vítězného účastníka dražby by vyvolavatel hodnotil schopnost splatit částku za dražený předmět dle nastavených pravidel a v případě problémů by vyvolavatel vydával negativní hodnocení uživateli mající za následek i zákaz další účasti nespolehlivého uživatele v systému na dalších dražbách.

V takovém systému si nedovedu představit jakékoliv zneužití, které by zároveň ušlo pozornosti ostatních účastníků dražby.

239181

10.3.2011 9:16

RE: Pokud se někdo zadlužil a není schopen splácet věřitelům tak ať nese následky - o tym žádná

waterfall 89.?.?.?

Reakce na 239181

V zásadě mohu s vaším návrhem takřka bez výhrad souhlasit.


Mám dvě připomínky:
1/ diskriminační - proč jen občané ČR. Chápu že vymáhání z jiných občanů je složitější, ale v EU už jde relativně i to. Řešit se to dá např. požadavkem kauce ve výši 1/3 startovní ceny nebo něco podobného, jak to bývá u dražeb. Dokud nemáte DŮVĚRU musíte za sebe nechat garantovat peníze...

2/ nesmí jít o systém (organizaci) zvící jiných státních molochů, jako je například Česká Počta, České zpomalené Dráhy atp...

Rozumní dražitelé už podobné systémy využívají dobrovolně, protože vědí že více zájemců = vyšší cena = vyšší provize dražebníka. Podvodníci se jim samozřejmě vyhnou, pokud to není povinné, což ale znamená třetí výhradu - jde o MONOPOL. A monopoly rád zneužívá sám stát.

Jak by se dal monopol na dražby (exekuční předpokládám) zneužít? Např. výší poplatků, která by "nahrazovala" zdanění. Možná i jinými způsoby. Při prodlevách (núředníci nestíhají) například "úplatky" úředníkům, aby zařadili dražbu co nejpozději... Jen tak volně fabuluji. Ale jinak by to byl jistě pokrok.

Víte o někom, kdo to prosadí?

A co současný zákon o exekutorech a nové povinnosti zveřejňovat aukce? Není už to blízké tomu, co popisujete? Myslím, že komora exekutorů po odchodu lumpa z čela udělala jisté kroky, ale nesleduji to tak detailně...

239231

10.3.2011 14:37

RE: Pokud se někdo zadlužil a není schopen splácet věřitelům tak ať nese následky - o tym žádná

jean.laroux jean (tečka) laroux (zavináč) seznam (tečka) cz 194.?.?.?

Reakce na 239231

K připomínkám:

1) To jsem přesně čekal. No vlastně máte pravdu. Proč jen občané ČR ? Takový německý pracující má na ten barák, který je někde ve Varnsdorfu určen k dražbě hotovost a zacahluje to obratem. Pokud někomu nebude vadit, že nám sudeťáci za chvíli koupí zpátky celé Sudety pak OK [smích]

2) Souhlasím do poslední mrtě

Nevím o tom kdo to prosadí. Zvědavce čte dost lidí a dokonce i politiků ale pochybuji, že se někdo odváží šlápnout "někomu" na kuří očko. Ale třeba se pletu [mrknutí jedním okem]

Ono se to tam dle různých "návrhů" opravdu blíží ale je otázka co z toho vyleze. Příkladem budiž systém DS o kterém bychom mohli diskutovat hodiny. Na počátku stála dobrá idea a to odstranit fronty na poštách. Z celého systému ale nakonec vylezl neskutečný paskvil na kterém někdo těžce rýžuje. Podobně je to se systémem kolem certifikačních autorit. Více v diskuzi pod tímto článkem kde jsem se o tom napindal docela dost http://www.lupa.cz/clanky/datove-schranky-co-dnes-s-nbsp-elektronickymi-cary-papiru/

239252

10.3.2011 21:41

RE: Pokud se někdo zadlužil a není schopen splácet věřitelům tak ať nese následky - o tym žádná

waterfall 89.?.?.?

Reakce na 239252

ANO, Datové schránky a koneckonců i dnešní exekutoři jsou příkladem cesty do pekel dlážděné dobrými úmysly... On to možná někdo i myslel dobře (asi jsem naivní), ale po průchodu parlamentem a pak v praxi je z toho paskvil...

A člověk musí být vizionář a hledět do budoucnosti. Věřit, že tam bude lépe. že něco dílčího se z těch velkých cílů podaří... Třeba zrovinka prosadit elektronické aukce... Jo kdybyste věděl, kolikrát jsme to již politikům nabízeli... transparentní nákupní systém pro úřady... taková e-Poptávka... jenže to by bylo moc úspor, a to by se kámošům nelíbilo...

Jinak s německými důchodci nemám až takový problém. Jsou čistotnější než chánovští zbohatlíci ze soc. dávek, maj tam na oplátku naše doktory a pak... až zkrachuje řecko, tak německý důchodce rád ten byt zas prodá čechovi, aby měl na stravu a energie... [smích])

239272

9.3.2011 19:26

RE: pane J.L

Cizinec 24.?.?.?

Reakce na 239142

Jako člověk co tam u vás nežije spousta let, můžete mne vysvětlit proč jste po te "sametové revoluci" takhle špatně dopadli ?
Já jsem vám moc fandil [zmaten]

239196

9.3.2011 8:41

pan Čech jako poslanec

fohat 88.?.?.?

i dnes po letech má jasno http://www.youtube.com/watch?v=CtzQDantj6A [cool]

239147

9.3.2011 9:03

dekuji

mkadlec 62.?.?.?

autorovi clanku za vhled do medialne politicke praxe. mel jsem sice jakous-takous predstavu ale takhle na konkretnim pripade je to hezky vysvetlene

239150

9.3.2011 11:52

pěstování opozice

fohat 88.?.?.?

předhodí se davu nějaká ta pěstovaná opozice,jakože je tu demogracie,pak se jede postaru,čili se rozkrade to,co ještě zbývá....

239161

9.3.2011 12:53

Cílevědomý turista(?), skoro jako autor sám, nebo p(r)ověřený...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

pan Bartoš v dodatku píše:
Ve skutečnosti vůbec nejde o Národní stranu, to je jen zástupný problém. Bátora sám řekl, že s jejími názory příliš nesouhlasí, ale na kandidátku se dostal z protestu proti tomu, jak Topolánek s Vondrou zprznili ODS.
On i do své první strany vstoupil z takových divných důvodů...
Z životopisu Ladislava Bátory:
"Ihned po promoci - v červnu 1983 - jsem vstoupil do Československé strany socialistické (ČSS). Jednak jsem chtěl dát svému odporu vůči marxismu i institucionální ráz, když už "to" na mě stejně zase prasklo..."

Další strana podle vlastního životopisu:
"Na podzim 1993 jsem s asi dvěma sty dalšími pravicově orientovanými členy Národně sociální strany, jež v tu dobu už nezvratně spěla k nicotnosti, reflektoval na pozvánku k hromadnému přestupu do Občanské demokratické aliance. V ODA jsem mimo jiné po dvě volební období zastával funkci místopředsedy pražského oblastního výboru strany."

Další stranické pokušení pany Bátory:
Později byl Bátora nějaký čas členem Strany svobodných občanů Petra Macha a naposledy se neúspěšně pokoušel dostat do Senátu za Bobošíkové Suverenitu.
Potom D.O.S.T.

Nějaký Martin v diskusi pod článkem uvádí | 1. března 2011 v 18:09 |

Můj nález:

Ladislav BÁTORA |narozen: 17.03.1952 |krycí jméno: LÁĎA |registrační číslo: 15292 |útvar: Statisticko-evidenční odbor
|Název knihy: Protokol registrace svazků agenturního a kontrarozvědného rozpracování |útvar: Statisticko-evidenční odbor - zavedeno od: 30.01.1978

Občas si taky říkám, že nemáme sdostatek informací přímo z centra té či oné strany,a na občasný únik nelze spoléhat...

239165

9.3.2011 14:16

tohoto pána osobně znám.....

honza1 94.?.?.?

to je začátek článku a strašně mě to rozesmálo. No a co autore článku, mám se z toho pos..t? Ale notabene já(my) neznáme Vás [chechtot] [bliji]

239175

9.3.2011 19:02

Z korýtka sešlo, nevadí, dostane jiné

doubleM 78.?.?.?

Pan Bátora je takový slouha mocných. Byl pověřen prodejem rekreačního střediska Seč a v blízké minulosti prodejem zbraní. [bliji]

239195

9.3.2011 23:01

otřepaný fígl

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 82.?.?.?

Doba nazrává, tak nám zase rýsují opozici. Nebude dlouho trvat a budou podepisovat zas nějakou chartu. Říká se, že jen hlupák se nechá napálit dvakrát. Tady je to v pohodě možné i třikrát.

239205

10.3.2011 3:55

U médiií fungují jakési pavlovovské reflexy, je zajímavé, že jim nevadí

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 83.?.?.?

celé setniny rudých, které ve školství (včetně ministerstva) řádí coby "nepostradatelní odborníci" již od převratu (osobně znám jednu tam působící paní, co nám kdysi ospravedlňovala sovětskou kolektivizaci jako jakousi nezbytnost na cestě do rudého ráje).
Domnívám se, že hlavním zločinem p. Bátory bylo to, že kandidoval za NS v době, kdy se jistý antikomunista z leknutí ji snažil obvinit z popírání holokosti - a to se po asijsku neodpouští ...
P.Bátora, nositel čtyř titulů, se pouze snaží aktivně prosadit i ve veřejné sféře, k čemuž má za daných okolností paradoxně těžší výchozí pozici než za totality, kdy mohl působit alespoň v tolerované straně socialistické. Ovšem s vládou současných všekazů by si zadávat neměl, už jen z pudu sebezáchovy ...

239217

10.3.2011 8:44

toho pána osobně znám.......

Stan.K. Stanislav (tečka) Krner (zavináč) seznam (tečka) cz 62.?.?.?

Dovolím si vyzvat převážnou část diskutujících/až na malinkou vyjímku/aby se podrobně seznámili s blogem pana autora článku,četli,dumali a přemýšleli/také jsem málem "naletěl"/ a pak případně diskutovali.Přeji všem,kteří dojdou ke stejnému názoru jako já/z řad postivě se živících prací,případně na odpočinku/aby neplýtvali jen tak energií. [překvapení] [velký smích]

239228

27.8.2011 14:05

akce-dost@seznam.cz

josef.maly@centrum.cz 89.?.?.?

Vážený pane Bátoro, vážení aktivisté D.O.S.T., http://www.akce-dost.cz/dost.htm
podlehl jsem neuvěřitelné mediální kampani, kterou Vám nezištně poskytují Vaši oponenti, a nakonec díky Trautenberkovi jsem se seznámil s Vaší činností blíže. Nemyslím si však, že jste napadání zleva i z prava. Dle mého mínění vše co Vás napadá je levé..[chechtot]
Plně se ztotožňuji a souhlasím s prohlášením D.O.S.T. a bylo by mi ctí být zveřejněn v seznamu Vašich signatářů.
Využívám této příležitosti k vyjádření mé plné morální podpory Vašemu úsilí a přeji nám, aby rozpoutaná mediální kampaň přispěla k dřívějšímu dosažení našich cílů.

252014

Příspěvků: 37

09.03. 05:54  
10.03. 09:10 baki  RE: Dost dobře nevím, o čem je řeč.
10.03. 19:16  RE: Dost dobře nevím, o čem je řeč.
11.03. 00:03  RE: Dost dobře nevím, o čem je řeč.
11.03. 00:35 MoUdrostrak  RE: Dost dobře nevím, o čem je řeč.
11.03. 02:48  RE: Dost dobře nevím, o čem je řeč.
09.03. 08:01  Slabá propaganda
09.03. 09:41 lucifuge  RE: Slabá propaganda
09.03. 08:12 jean.laroux  Skvělý článek
09.03. 08:28 Kadlik  RE: Skvělý článek
09.03. 08:30 MoUdrostrak  RE: Skvělý článek
09.03. 08:51 jean.laroux  RE: Skvělý článek
09.03. 09:33 MoUdrostrak  RE: Skvělý článek
09.03. 13:33 jean.laroux  RE: Skvělý článek
09.03. 13:26 waterfall  RE: Skvělý článek
09.03. 13:43  RE: Zase jako vždy......zase vedle
09.03. 14:11 waterfall  RE: Zase jako vždy......zase vedle
09.03. 15:31 jen tak  RE: Zase jako vždy......zase vedle
10.03. 09:21 waterfall  RE: Zase jako vždy......zase vedle
10.03. 16:35 jen tak  RE: Zase jako vždy......zase vedle
09.03. 14:24 jean.laroux  RE: Skvělý článek
09.03. 14:37 waterfall  RE: Pokud se někdo zadlužil a není schopen splácet věřitelům tak ať nese následky - o tym žádná
09.03. 15:15 jean.laroux  RE: Pokud se někdo zadlužil a není schopen splácet věřitelům tak ať nese následky - o tym žádná
10.03. 09:16 waterfall  RE: Pokud se někdo zadlužil a není schopen splácet věřitelům tak ať nese následky - o tym žádná
10.03. 14:37 jean.laroux  RE: Pokud se někdo zadlužil a není schopen splácet věřitelům tak ať nese následky - o tym žádná
10.03. 21:41 waterfall  RE: Pokud se někdo zadlužil a není schopen splácet věřitelům tak ať nese následky - o tym žádná
09.03. 19:26 Cizinec  RE: pane J.L
09.03. 08:41 fohat  pan Čech jako poslanec
09.03. 09:03 mkadlec  dekuji
09.03. 11:52 fohat  pěstování opozice
09.03. 12:53  Cílevědomý turista(?), skoro jako autor sám, nebo p(r)ověřený...
09.03. 14:16 honza1  tohoto pána osobně znám.....
09.03. 19:02 doubleM  Z korýtka sešlo, nevadí, dostane jiné
09.03. 23:01  otřepaný fígl
10.03. 03:55  U médiií fungují jakési pavlovovské reflexy, je zajímavé, že jim nevadí
10.03. 08:44 Stan.K.  toho pána osobně znám.......
27.08. 14:05 josef.maly@centrum.cz  akce-dost@seznam.cz

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

42

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc září přispělo 92 čtenářů částkou 12 729 korun, což je 42 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
1CuErU28m5a2tod9eZjnkY4sdidBVMpX6K
Další možnosti platby › Související články ›

Ve zkratce

Britský architekt věští zářnou multikulturní budoucnost Praze20.09.19 21:00 Česká republika 0

A je to zpátky: Paříž a Řím tlačí na rozdělování migrantů. Neposlušné země chtějí pokutovat20.09.19 17:39 Evropská unie 3

Kanadský premiér má problém: Před 20 lety šel na karneval za Araba19.09.19 10:14 Kanada 4

Školy v Británii mají problém s babochlapy na záchodech19.09.19 00:28 Británie 4

Další kulturní obohacení pro Itálii: Okupant v Miláně bodl nůžkami vojáka do krku, křičel Alláhu akbar17.09.19 18:43 Itálie 1

Japonsko chce vypustit radioaktivní vodu z Fukušimy do moře15.09.19 21:40 Japonsko 7

Istanbulské ideologické zlo15.09.19 21:37 Česká republika 1

Akademik Ferák: Exodus moderného človeka z Afriky13.09.19 04:56 Slovensko 3

Další kulturní obohacení v Itálii. Italové budou Salviního ještě prstíčkem vyhrabávat z politického hrobu12.09.19 23:54 Itálie 5

Mrtvé včely kolem vysílače 5G12.09.19 12:59 USA 7

Případ Mazurek: Občan podal "sebeudání"11.09.19 21:11 Slovensko 3

Proruský žoldák? Co to je?11.09.19 19:08 Česká republika 5

Zeman v Srbsku: „Mám rád Srbko a srbský národ a nemám rád Kosovo“ 11.09.19 17:09 Česká republika 7

Praha - černých dealerů drog město zaslíbené...11.09.19 10:18 Česká republika 2

Jourová je místopředsedkyní Evropské komise. Dohlédne také na dezinformace10.09.19 16:27 Evropská unie 6

Hamáček šílí. Chce, aby ženy nemusely přechylovat příjmení09.09.19 15:55 Česká republika 6

Pelikán vydáním Nikulina nespáchal trestný čin. Jednal správně, řekl žalobce07.09.19 22:08 Česká republika 5

Poslance Mazureka se zastal Fico - a vyšetřuje ho policie též!06.09.19 21:38 Slovensko 5

Nová studie o příčinách pádu WTC705.09.19 15:32 USA 5

Diversita = bílá genocida05.09.19 10:42 Neurčeno 9

Měnové kurzy

USD
23,47 Kč
Euro
25,86 Kč
Libra
29,27 Kč
Kanadský dolar
17,70 Kč
Australský dolar
15,89 Kč
Švýcarský frank
23,68 Kč
100 japonských jenů
21,82 Kč
Čínský juan
3,31 Kč
Polský zloty
5,91 Kč
100 maď. forintů
7,75 Kč
Ukrajinská hřivna
0,95 Kč
100 rublů
36,66 Kč
1 unce (31,1g) zlata
35 596,97 Kč
1 unce stříbra
421,78 Kč
Bitcoin
235 753,75 Kč

Poslední aktualizace: 21.9.2019 18:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 5 649