Diskuze k článku

USA udělaly Toyotě mezinárodní ostudu bezdůvodně

Příspěvků 24

8.3.2011 10:59

Toyota uz neni, co byvavala

MoUdrostrak 89.?.?.?

Toyota uz davno neni, co byvavala. V posledni dobe jsem si jich zpujcoval ruzne po svete celkem dost. A vzhledem k tomu, ze se vzdy jedna o temer nova auta, je kvalita Toyot cim dale klesajici. Ruzne zvuky, klepani, vrzani, svisteni... Pokud bych si Toyotu koupil, bral bych to asi jako panna, co jde poprve.....a mysli si, ze to zrovna takhle je to ono! A nema s cim porovnat.
Ale kdyz srovnavam s jinymi pujcovenskymi znackami (Audi, VW, BMW, Peugeot, Renault, Citroen, Ford, Opel, Holden, Chevrolet...), tak Toyota se nejen v komfortu, ale prave i rychlosti opotrebeni propastne posledni dobou propada.

Nerekl bych ani, ze je Toyota horsi. Spis ostatni se stavaji lepsimi. A plati to zejmena i pro ceskou Skodovku, ktera mne cim dal tim vic spolehlivosti a oblibenosti u ostatnich prijemne prekvapuje.

239073

8.3.2011 14:05

RE: Toyota uz neni, co byvavala

Martin300 68.?.?.?

Reakce na 239073

Souhlas a jen dodam,ze dle meho nazoru to zhorseni neni jen pripad v Toyoty.Ale kdyz uz jsme u ni,vsimnul jsem si jedne veci.Parkrat jsem ridil Toyotu Corolu z roku 1986.I s 260 000 km jezdila vyborne,bez vetsich problemu.Pak jsem vystridal jeste nekolik toyot,ale musim rici,ze cim mladsi - tim castejsi problemy.Posledni toyotu z roku 1996 Camry,jsem urychlene prodal,kdyz jsem zpozoroval problemy s prevodovkou,a jine.

Navic s designem to Toyota taky nejak nevyhrava,a posledni dobou je videt spise uspech u Korejcu,napr. Hyundai.Jak pisete,ostatni se stavaji lepsimi.

239078

8.3.2011 17:20

RE: Toyota uz neni, co byvavala

MoUdrostrak 89.?.?.?

Reakce na 239078

Taky souhlas: Toyota byvala nejlepsi VfM reseni. >300.000 km bez problemu i mezi cernochy v tropech nebo Arabu na pousti.
To uz jsou ale lonske snehy.
Btw. nezkoumam, kde byly vyrobeny, ale to vzrustajici piskani, svisteni, drnceni a vibrovani u temer novych Toyot pozoruju na vsech kontinentech. Nekdy uz se rozhoduju se vratit a vymenit, ale zatim mi bylo pokazde lito casu a zkousl jsem to.
Pokud bych nekdy musel investovat do koupe auta, tak nikdy Toyotu (svete div se) ani Mercedes. Sve renomee si prezily a dnes ho zneuzivaji a hresi na neho.
Za nejlepsi VfM povazuju AUDI, VW, Skodu...a nejnovejsi Opely. Ale i treba Chevy Cobalt mi prijemne prekvapil, kdyz na mne zbyl jako z nouze ctnost. Jinak mi auta pripadaji na jedno brdo-uz neni ani poznat, jestli to jsou japonci, korejci, ameriky nebo auta z EUropy. A zavedenim vyrob VW do Ciny to jeste vic splyne. Nejlepsi Ford je pry dnes z Turecka - a nejhorsi vyrobehy v Britanii. Svet uz je hlavou vzhuru[smích]

239101

8.3.2011 17:57

RE: Toyota uz neni, co byvavala

jen tak 97.?.?.?

Reakce na 239101

Mecedesy vyrobené v Německu bych doporučil. Přes možnou pokleslejší kvalitu v současnosti. Rovněž BMW. Audi, VW a Skoda mají jednu vadu. Aluminiová ramena odpružujícího systému přední nápravy. Výhoda je menší hmotnost, nevýhoda - menší životnost, zejména na nekvalitních silnicích. Jinak ale souhlasím.

239103

8.3.2011 16:46

RE: Toyota uz neni, co byvavala

Cu'Cluck 62.?.?.?

Reakce na 239073

To jsou ty Toyoty MADE IN USA. Toyoty vyrobene v Japonsku funguji spolehlive jak swycarske hodinky, i ty nove a novejsi... A sami vite, jaky pracovni pristup automobilovi pracovnici v USA (asi jak ten z prelomu '70 a '80 let, kdy se bavili vhazovanim vrsku od sodovek do ramu vozidel, a ty pak klepaly a drncely a autoservisy ne a ne prijit na to co to dela..... Proste pracovni sabotaz ve velkem.

239089

8.3.2011 16:52

RE: Toyota uz neni, co byvavala

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 206.?.?.?

Reakce na 239089

>To jsou ty Toyoty MADE IN USA. Toyoty vyrobene v Japonsku funguji
>spolehlive jak swycarske hodinky, i ty nove a novejsi...

Přesně tak! Upozorňoval mě na to už před mnoha lety jeden známý dealer. Zařídil jsem se podle jeho rady a při koupi vydyndal vozy vyrobené v Japonsku. Byly malinko dražší, ale vyplatilo se. Jedna moje Toyota je rok 1994, druhá 1998, obě mají najeto přes 200 tisíc a fungují - no, líp než ty švýcarské hodinky. [smích]

239092

8.3.2011 18:29

RE: Toyota uz neni, co byvavala

Satanist 154.?.?.?

Reakce na 239092

S 2008 GMC Acadia - 160 000 km nejlepsi faktory warranty jsem zatim nemel jeden problem a pred ni s GMC Sierra pick truck taky ne a muj 1982 Chevrolet Caprice se v ty dobe kvaslitou zpracovani zlutejm autum se sikmejma reflektorama vyrovnal ale tim nepopiram, ze GM nebo Ford tez nevyrabeli krapaky zrovna tak jako Japonci v Subaru , v Honde nebo v Toyote. Takovy Sapporo byl predrazenej jap junk a kazdej na nej nadaval protoze byl vic v servisu nez na silnici. Mel jsem Hondy i Toyoty , na elektonicky zavady na 2006 Corollach s kterejma si nevedeli rady ani v servisech se dlouho nezapomene. Honda Element u ktery kdyz se jednim kolem pri parkovani najelo na malej hrb nebo do mensi diry kroutil podvozek tak ze se nedali zavrit dvere mechanici kteri museli vymenit celej subframe taky budou priznivci Hondy dlouho vzpominat a tak bych moh pokracovat hodne dlouho ..... Ja bych kupujicim doporucil Car Rewiew at si o tech krapakach at uz z USA, z Europy nebo z Asie udela kazdej svuj obrazek!

239104

9.3.2011 14:46

RE: Toyota uz neni, co byvavala

waterfall 193.?.?.?

Reakce na 239092

TATRA 613, najetých 650tisíc a funguje jako hodinky... Do dvěstě tisíc, to snad zvládne i KIA či DAEWOO

239179

9.3.2011 20:35

RE: Toyota uz neni, co byvavala

Satanist 154.?.?.?

Reakce na 239179

Tomu verim, ja videl 603 ktery meli najety prez 1/2 milionu km. Jednu dost zachovalou antigue Tatru 57 (hadimrsku) z 1933 na kterou nikdy nezapomenu jsem jeden cas vlastnil. Bylo to idealni priblizovadlo olejem a vzduchem chlazeny ze kteryho jsem na rovine vyzdimal skoro 80km/h a ktery vyjelo i dlouhej strmej kopec kde cyclista musel sesednout z bicyclu a kde jinejm autum litali spunty z chladice. Ja jsem ji tenkrat nemel prodat.........

239198

8.3.2011 17:03

RE: Toyota uz neni, co byvavala

jen tak 97.?.?.?

Reakce na 239089

To je bezesporu pravda. V USA vyrobené Toyoty, ale i Hondy, jsou bezesporu horší kvality, než ty original japonské. Musím ale vyslovit zklamání i nad těmi novějšími ročníky vyrobenými v Japonsku. To se týká i některých typů Mecedes Benz made in USA.

239098

9.3.2011 13:42

RE: Toyota uz neni, co byvavala

waterfall 193.?.?.?

Reakce na 239073

Větší lži už jsem dávno nečetl... Toyota možná není na úrovni Mercedesu či BMW, ale jistě se nedá srovnávat s "jižními sračkami" typu Peugot, Ford, Alfa atp. V kvalitě a péči o klienta je stále minimálně o úroveň více...

Kdyby klient nebyl TUPEC, tak si uvědomí, že svolávání je právě otázkou zodpovědnosti a kvality. Chtějí vše vyřešit. V USA se vykoupí obrovskou pokutou, i když by mohli čekat až vyhrají soud a ten jistě vyhrají, když dle černých skříněk z aut svědčí záznamy o BLBOSTI řidiče a ne o vadě auta... Nebo snad chcete říci, že se ve stejný okamžik pokazí brzda a v tentýž okamžik čidlo černé skříňky, které pozná zamáčknutí pedálu??? Proč ti lidé nebrzdili?? Proč nevypnuli motor, nezajeli do pole či na jiný brzdivý povrch... Tupci, co zmáčkli omylem plyn místo brzdy a pak si ještě na svou hloupost stěžují. Ach jo.

Zkrátka ostatní problém raději zametou pod koberec a vyserou se na klienta, avšak Toyota svolá auta do servisu a proto je ta špatná??? Máte zvláštní uvažování....

239169

9.3.2011 13:51

RE: Toyota uz neni, co byvavala

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 239169

Voni to zasejc přesvištěli pane Vodopád. Jako vždy..voni jsou ta hlava krumpáčem votevřená....Najdou mi tu někde jedinej příspěvek vo tom,že by zde někdo adoroval a upřednostňoval Peugota či Alfu před Toyotou??? Voni jsou už fak šamftlig. [chechtot]

239172

10.3.2011 9:29

RE: Toyota uz neni, co byvavala

waterfall 89.?.?.?

Reakce na 239172

N co zase ragujete vy "rádoby-žide" ???

Já ragoval na tohle:

Ale kdyz srovnavam s jinymi pujcovenskymi znackami (Audi, VW, BMW, Peugeot, Renault, Citroen, Ford, Opel, Holden, Chevrolet...), tak Toyota se nejen v komfortu, ale prave i rychlosti opotrebeni propastne posledni dobou propada

Vidíte tam ty francouzká, italská a černošská auta ? Víte proč v USA nekupovat auta vyrobená černochy v pondělí a v pátek? Protože dělají více chyb po alkoholickém víkendu (pondělí) a v nadrženosti na takový víkend (pátek).

239234

10.3.2011 16:33

RE: Toyota uz neni, co byvavala

MoUdrostrak 88.?.?.?

Reakce na 239234

Pane WaterFall, ta Vaše citace z WHEELS pana HAILeye z roku cca 1970/!) je trefná...

A kdo myslíte, že vyrábí auta na Severu nebo na Západě?! Němec, Francouz nebo snad Brit či Švéd?! Na lince?!!! Vy jste asi upad'...

Je to samý Marokánec, Alžířan, Bosňák, KosoWAR, Rumun, Bulhar etc. Proto ta kvalita jde oproti Škodovkám nebo VW a AUDI z Čech, Slovenska a Maďarska dolů. Proto je lepší sehnat Forda z Turecka a Malajsie, nežli z Británie. Fiaty se vyrábí v Polsku a proto jde i Fiat kvalitou nahoru a pohlcuje i emerický Daimler.

O kvalitě dle Vás zlých francouzských Peugeotů zase svědčí, že jich miliony jezdí v Africe i na Středním Východě jako taxi. Některé i 40 let a bez problémů. Emeriky by se bez kubánských čikulů už ve stáří i pár let vedle Peugeotů v takových podmínkách a arabské a černošské ne/ůdržbě dávno rozpadly...

239258

9.3.2011 14:57

RE: Toyota uz neni, co byvavala

jen tak 97.?.?.?

Reakce na 239169

Není správné posuzovat všechny modely Toyoty generálně. Ale v jednom se tady rozčilujete na klienta neoprávněně a s typicky čecháčkovskou arogancí. On je někdo takový tupec, aby šlapal místo na brzdu, na plyn, zejména Američan, kterej najezdí kolikrát denně víc něž nějakej trouba odjinud za tejden.
Tady si myslím, že šlo o modely 2006 Hybrid, kterou si m.j. koupila manželka a už jsme se toho krámu naštěstí zbavili. Několikrát se totiž stalo, že na zmáčknutí pedálu brzdy, vůz vůbec nereagoval ani po opakovaném sešlápnutí. Naštěstí ona zastavila v bočním pruhu bez nehody. Potom to zase normálně brzdilo.
Tam je totiž složitej systém brzdění motorem, kde se energie využívá k znovu nabíjení baterie a je to řízeno elektronicky. Sám jsem s tím potom nějaký čas, po té události jezdil, neboť jsem manželce nevěříl a ten jev nastal znovu a já musel zabrzdit o svodidlo a způsobil škodu ca. 4.000 dolarů. A to si raději nepředstavuju, co by následovalo při jízdě s pořádného kopce. Tam, nejenže po sešlápnutí brzdy nedošlo k zabrždění, ale motor vesele táhl dál, takže se to jevilo jako byste přidal plyn!!! Teprve po několika sešlapech vypl motor. Když toto prověřovali v servisu, nic nezjistili!! Tak šla do háje tak jako tak! Takže žádnej kient TUPEC, pane, ale ŠMEJD AUTO!!!. A takovejch případů se časem objevilo tady v USA množství, tak proto ta "vekorysá" pokuta s omluvami od Toyoty.

239180

10.3.2011 9:35

RE: Toyota uz neni, co byvavala

waterfall 89.?.?.?

Reakce na 239180

Pane vy sice řídíte auto, ale s autem už to má jen málo společného.

U svého auta, když vyřadím spojku - motor netáhne, když zatáhnu ruční brzdu - zastaví i tah motoru a ubrzdí auto, když vytáhnu klíč zapalování - motor vypne... To u vás nejde? V té emerice, kde umíte všechno?

Pokud si někdo koupí automat a čeká, že auto dělá vše za něj... no potěš koště... ale to není auto, to je kus software a ten se posrat může jako Windows nebo jiný program.

Jinak nebudu dělat chytrého a budu vám to věřit. I když opakuji náhoda, že 1/ nebrzdí a 2/ nezaznamenává údaje... hmmmm

239236

10.3.2011 14:49

RE: Toyota uz neni, co byvavala

jen tak 97.?.?.?

Reakce na 239236

>Pane vy sice řídíte auto, ale s autem už to má jen málo
>společného.

>
>U svého auta, když vyřadím spojku - motor netáhne, když
>zatáhnu ruční brzdu - zastaví i tah motoru a ubrzdí auto,
>když vytáhnu klíč zapalování - motor vypne... To u vás
>nejde? V té emerice, kde umíte všechno?

Ale jedná se o poruchu značky Toyota, není-liž pravda? "Proč tedy ty poznámky o emerice"? [smích]
Budete se divit, ale některé ty věci na některých modelech Hybrid opravdu nejsou. Např klíček zapalování. Je tam jen tlačítko start - stop. To když za jízdy stlačíte a vypnete motor, nic podstatného nevyřešíte. Jeho funkce reaguje totiž až za 3 sec. V hustém provoze, kde je potřeba zastavit okamžitě to nevyřeší ani ruční brzda. Moment překvapení působí taky svoje. No, věřit mi to nemusíte, auto bylo v servisu a tam sdělili, že nic nenašli, takže jsme taky vypadali jako pitomci. Během let ale takových případů bylo spousta a dost jich skončilo rovněž nehodou. Takže proto se tím někdo od Toyoty musel zabývat, nemyslíte? Ano, dávám vám za pravdu, že tyto modely s normálním autem moc společného nemají. Já sám jsem ten nápad koupit tohle neměl. Já osobně v současnu mám VW Passat 2.8l. a jsem nadmíru spokojen.
A že ty problémy byly a kolik modelů muselo být povoláno na opravy se podívejte zde:
http://www.toyota.com/recall/videos/stopping-proce...

239253

10.3.2011 21:58

RE: Toyota uz neni, co byvavala

waterfall 89.?.?.?

Reakce na 239253

To že se Toyota, potažmo jiná zodpovědná automobilka, zabývá stahováním aut považuji za chvályhodné... i kdyby to mělo být na základě pouhých podezření...

Poznámka o americe proto, že většina (snad všechny) hlášení o tomto problémy byly z tama... alespoň co jsem mediálně zaslech.

Jinak končím diskusi (bez emocí), neboť takový znalec aut nejsem, abych znal vámi popisované systémy a detaily. Problém vám věřím a chápu, že v provozu někdy stačí milisekundy - i když já se snažím řídit, abych měl na rozhodnutí vždy více času - např. díky rozumnému odstupu, předvídavosti atd... Sám mám manuál, Volvo dvoulitr a vím co si mohu dovolit. Co mohu na sněhu, co na ledu, co ve 180kmph, vo ve 220kmph... už jsem (u jednoho pradávného starého auta) zažil upadnutí kola za jízdy a věřím že pokaždé když auto selže takto náhle a nečekaně je to šok... ale i s takovýma věcma - byť náhodnýma a minoritníma musím za jízdy počítat a nejedu proto jak blázen... a pokud jo, mám připravené únikové cestičky, brzdné dráhy a jiné krizové varianty... Třeba mi to vyjde a dožiju se vlastní smrti... v klidu ve 120 letech někde po práci v kamenolomu při š*kání s 20letou sekretářkou... [smích]))

239273

11.3.2011 16:36

RE: Toyota uz neni, co byvavala

jen tak 97.?.?.?

Reakce na 239273

To je dobrá volba. Volvo, Audi, VW,(asi i Škoda), Porsche, BMW, Mercedes, patří k nejlepším v pasívní a aktivní bezpečnosti. Jsou použity speciální bórem legované oceli s vysokou pevností, na určité díly karosérií a nárazníkových zón. [smích]

239314

13.3.2011 20:36

RE: Toyota uz neni, co byvavala

Emerich 87.?.?.?

Reakce na 239314

len tak na okraj,

priatelu, opat ste slapli uplne vedla, Toyota Verso je hodnotena ako najbezpecnejsi automobil, vid http://auto.pravda.sk/najbezpecnejsim-mpv-je-podla-euro-ncap-toyota-verso-fyg-/sk_aaktual.asp?c=A110210_183136_sk_aaktual_P39.

Co sa tyka spolahlivosti, tazko najdete spolahlivejsie auta a to vo vsetkych segmentoch, ako od Toyoty, co potvrdzuju dlhodobo testy nemeckej TUV. Neviem, na ktorej planete zijete, ale v ramci Europy proste vsetci Toyote cumia na chrbat

239415

13.3.2011 23:14

RE: Toyota uz neni, co byvavala

jen tak 97.?.?.?

Reakce na 239415

>priatelu, opat ste slapli uplne vedla, Toyota Verso je hodnotena
>http://auto.pravda.sk/najbezpecnejsim-mpv-je-podla-euro-ncap-toy
>ako najbezpecnejsi automobil, vid
>ota-verso-fyg-/sk_aaktual.asp?c=A110210_183136_sk_aaktual_P39.

Jenom jestli se příliš neupínáte na jeden zdroj. [chechtot]
Vono všechno může bejt jinak.

http://www.crazeforcars.com/new-cars/most-safest-c...

http://www.inautonews.com/safest-cars-2010

http://www.google.com/search?q=the+safest+car+in+t...

http://news.drive.com.au/drive/motor-news/rated-th...

http://money.cnn.com/galleries/2010/autos/1002/gal...


http://www.carsguide.com.au/site/news-and-reviews/...

http://articles.moneycentral.msn.com/Insurance/Ins...

239428

13.3.2011 20:47

RE: Toyota uz neni, co byvavala

Emerich 87.?.?.?

Reakce na 239314

a mimochodom, všetky vami menovane automobilky v spoľahlivosti poráža Kia ceed, čo už je fakt na smiech. Vami menovaní favoriti sa nachádzajú v strede, či na chvoste zmieňovanej tabulky TUV za rok 2011 [bliji] [bliji] [bliji]

239417

9.3.2011 11:33

Možná udělali ostudu, ale já nemám důvod názor měnit

Mikeš 93.?.?.?

Toyota je Toyota.. Když je něco špatně, bez keců vymění i po tovární záruce. Mám i zkušenost po záruce že to vzali na kulanci, protože věděli, že jinak příjdou o zákazníka.. Jezdím teď Lexuse a to je teprve majstrštyk.. Kdepák.. BMW, Audi .. to je pro mladý kluky, co nevědí co s hormonem.. Pro svezení jedině Lex.

239159

13.3.2011 18:56

Ide o konkurencny boj vazeni, Toyota je stale najvacsi svetovy vyrobca aut

Emerich 87.?.?.?

No všetkym prznitelom Toyoty by som povinne dal nastudovat tabulky spolahlivosti nemeckej TUV za poslednych 5 rokov. Osobne, prave uroven europskych automobilov ide rapidne dole a nezachrani ich ani lubivy kabat. Technickych problemov viac ako dost. Spolahlivost nikde, menovat Citroen ci renault mysleli asi niektori autori asi ako predcasny prvoaprilovy zart.

239412

Příspěvků: 24

08.03. 10:59 MoUdrostrak  Toyota uz neni, co byvavala
08.03. 14:05 Martin300  RE: Toyota uz neni, co byvavala
08.03. 17:20 MoUdrostrak  RE: Toyota uz neni, co byvavala
08.03. 17:57 jen tak  RE: Toyota uz neni, co byvavala
08.03. 16:46 Cu'Cluck  RE: Toyota uz neni, co byvavala
08.03. 16:52 Vladimír Stwora  RE: Toyota uz neni, co byvavala
08.03. 18:29 Satanist  RE: Toyota uz neni, co byvavala
09.03. 14:46 waterfall  RE: Toyota uz neni, co byvavala
09.03. 20:35 Satanist  RE: Toyota uz neni, co byvavala
08.03. 17:03 jen tak  RE: Toyota uz neni, co byvavala
09.03. 13:42 waterfall  RE: Toyota uz neni, co byvavala
09.03. 13:51  RE: Toyota uz neni, co byvavala
10.03. 09:29 waterfall  RE: Toyota uz neni, co byvavala
10.03. 16:33 MoUdrostrak  RE: Toyota uz neni, co byvavala
09.03. 14:57 jen tak  RE: Toyota uz neni, co byvavala
10.03. 09:35 waterfall  RE: Toyota uz neni, co byvavala
10.03. 14:49 jen tak  RE: Toyota uz neni, co byvavala
10.03. 21:58 waterfall  RE: Toyota uz neni, co byvavala
11.03. 16:36 jen tak  RE: Toyota uz neni, co byvavala
13.03. 20:36 Emerich  RE: Toyota uz neni, co byvavala
13.03. 23:14 jen tak  RE: Toyota uz neni, co byvavala
13.03. 20:47 Emerich  RE: Toyota uz neni, co byvavala
09.03. 11:33 Mikeš  Možná udělali ostudu, ale já nemám důvod názor měnit
13.03. 18:56 Emerich  Ide o konkurencny boj vazeni, Toyota je stale najvacsi svetovy vyrobca aut

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

43

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc září přispělo 84 čtenářů částkou 15 189 korun, což je 43 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010

IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

Ve zkratce

Janek Ledecký: Zůstaňte negativní a buďte pozitivní!21.09.20 00:15 Česká republika 0

Rasistická černoška v letadle: Jsem královna Kalifornie20.09.20 23:33 Neurčeno 1

Arabská strana Švédska vyzývá k vysídlení těch obyvatel skandinávské země, kteří odmítají multi-kulti hodnoty a etnickou diverzitu18.09.20 19:00 Švédsko 5

Někdo zmlátil cyklisty v Rumburku. Byli to cikáni?17.09.20 17:26 Česká republika 2

Proč hynou statisíce ptáků? A proč se před smrtí chovají divně?17.09.20 11:21 USA 13

Až 90% testů v USA je chybně vyhodnoceno a přiznává to NewYork Times16.09.20 23:02 USA 3

Svědci Covidovi? Je jich 50 a mlátí lidi, kteří nemají náhubek16.09.20 22:14 Česká republika 6

Český COVID teror v metru15.09.20 21:31 Česká republika 9

Vládní pomoc firmám se ukazuje jako velká past15.09.20 09:55 Česká republika 1

Vládní semafor ukazuje nulové riziko - vláda nařídila plošně nosit náhubky12.09.20 12:45 Česká republika 4

Další důkaz funkčnosti švédského modelu při zvládání Covid12.09.20 12:22 Švédsko 7

Likvidace dopravy autem po Praze11.09.20 09:12 Česká republika 6

Nemáte homosexuály, ženy či menšiny? Zapomeňte na Oscara09.09.20 12:14 USA 4

Vakcína proti Covid-19 firmy Astrazeneca se ukazuje jako riziková09.09.20 11:11 Rusko 3

Dr. Hariri - Nová data z CDC ukazují, že na COVID-19 zemřelo jen 6% z původních 160 tisíc08.09.20 23:41 USA 1

Magor Novotný si přeje, aby Zeman a Babiš zemřeli08.09.20 22:29 Česká republika 11

Britský COVID teror v metru07.09.20 23:45 Británie 12

Žárovku vynalezl černoch, říká Biden07.09.20 23:12 USA 5

Policie zatkla těhotnou ženu za sdílení příspěvku na FB proti koronavirovým opatřením06.09.20 14:45 Austrálie 4

Jak dlouho ještě nechají Novotného škodit zájmům této země?06.09.20 12:39 Česká republika 9

Měnové kurzy

USD
22,53 Kč
Euro
26,74 Kč
Libra
29,19 Kč
Kanadský dolar
17,10 Kč
Australský dolar
16,49 Kč
Švýcarský frank
24,76 Kč
100 japonských jenů
21,60 Kč
Čínský juan
3,33 Kč
Polský zloty
6,00 Kč
100 maď. forintů
7,42 Kč
Ukrajinská hřivna
0,80 Kč
100 rublů
29,80 Kč
1 unce (31,1g) zlata
44 007,15 Kč
1 unce stříbra
605,29 Kč
Bitcoin
246 731,13 Kč

Poslední aktualizace: 21.9.2020 06:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 6 257