Diskuze k článku

Džin na drátku, aneb prověrka teorie „řízeného chaosu“praxí

Příspěvků 41

28.2.2011 5:39

Pokud to bylo vyvoláno.

Rene Bartosek 75.?.?.?

Tak z toho vylezou jako vítězové islamská hnutí, na rozdíl od pádu železné opony nějací disidenti řízení západem nemají šanci proti islámské opozici, ta z toho vyjde jako vítěz. A značně to pozmění geopolitiku, teď se dá tak maximaálně vylepšit pozice na vyjednávání. Džin byl sice možná vypuštěn z láhve, na drátku však není ani náhodou. Jedná věc je teoretický modýlek a druhá věc je praxe ve formě desítek miliónů lidí, z nich většina je silně věřících.

238761

28.2.2011 8:43

RE: Pokud to bylo vyvoláno.

MoUdrostrak 90.?.?.?

Reakce na 238761

Článek má jednu kulhavou nohu: Mladá generace nejen Číňanů už nevidí v JůYsEj oprávněně el-Dorado a metu, ke které se upíná. Názorně je to vidět na Číňanech, kteří se oblékají jako Emeričané, hovoří fluent anglicky, studují několik let v JůYsEj (kde si dostatečně užijí všech "pokladů"[mrknutí jedním okem], ale jakmile se mají rozhodnout, zda žít a pracovat v JůYsEj nebo v Číně = vítězí jednoznačně Čína.

A proto ideo-diverze JůYsEj nepadají v Číně na úrodnou půdu. Podobné je to dneska i se vzdělanějšími Latinoameričany, kteří doma nacházejí komplexně lepší podmínky pro osobní růst, nežli jim nabízí vyžilé JůYsEj. U Bělorusů je nejlepším repelentem na barevné revoluce Ukrajina = je jim jasné, jak by se propadla jejich životní úroveň, pokud by skočili Západu na špek a místo "zlého" Lukašenka by si dali Bělorusko "zjuščenkovat" a "timošenkovat".

Vložený obrázek

JůYsEj dnes nedokáže být soběstačné a produkovat cokoliv, co by si ostatní země nebyly schopny pořídit kvalitněji a levněji jinde (zejména v Číně, ale i v EUropě nebo Jižní Americe). A v tom je základní kámen všeho. Pokud by JůYsEj začaly narovnávat sami sebe, nedokázaly by nakonec dovézt a vyobchodovat ani energii, kterou dnes spotřebovávají k vnitřní spotřebě - natož k produkci.

Vložený obrázek

"Barevné revoluce" na Blízkém Východě JůYsEj odstartovaly, protože už musejí vyhánět čerta ďáblem - a získat trochu času stůj co stůj. US$ jako reservní měna už je de facto mrtev a to je pro JůYsEj poslední hřebík do rakve. Pád pravicujících diktárorů (a pohození jejich poskoků davu z ulice) ještě více odradí kohokoliv si brát JůYsEj jako patrona. Na druhou stranu díky pádu opor reakce a zrůdností v arabském světě, se Arabové stanou startovacími na jediné stisknutí klávesnice. Stačí jen, až se jejich představy ze současného revolučního dění, nepotkají s realitou. Pak už JůYsEj nic nezachrání... Ani řízený chaos [vyplazený jazyk]

238763

28.2.2011 14:56

RE: Pokud to bylo vyvoláno.

updown 85.?.?.?

Reakce na 238763

Mozno si to zle vykladam, ale z Vasho posledneho odstavca vyznieva, akoby pad dolaru bol nechceny a akoby s padom dolaru padali leadri (NWO elita) USA na hubu. Ja myslim, ze pad dolaru je dlhodobym cielom, sudiac podla toho, ako sa sprava FED. Uz pri rozbiehani uveroveho sialenstva predsa danym osobam muselo byt jasne, ze je to nezastavitelna stupajuca spirala s jasnym koncom. Alebo myslite, ze to rozbehli v zaslepenosti a naivite, ze sa to tak zle neskonci, v nadeji ze to udrzia na uzde a az v poslednom case im doslo, ze to posrali a ze sa s tym neda robit nic, len to oddialovat dalsim tlacenim penazi zo vzduchu, tak sa aspon pred potopenim lode snazia este co najviac nabalit? Nie je pad dolaru jednym z krokov k nastoleniu NWO?
Sory za mierne OT [smích]

238779

28.2.2011 15:07

RE: Pokud to bylo vyvoláno.

dub 94.?.?.?

Reakce na 238779

obávám se, že pravda je obojí. tedy a) jde o záměrné vyvolání "krize", aby bylo možné nabídnout a prosadit řešení; a b) jde o zoufalé kroky pozdržet nevyhnutelné, protože tento systém je z podstaty a definice destruktivní a vždy končí kolapsem.

a vše je pouze prostředkem k dosažení nějakého cíle, protože zopakuji, moc nespočívá v nějaké formě peněz nebo vlastnictví nebo "politickém systému", ale jen a pouze v právu rozhodovat o využití a alokaci zdrojů.

238781

28.2.2011 16:10

RE: Pokud to bylo vyvoláno.

Rene Bartosek 75.?.?.?

Reakce na 238781

http://www.blisty.cz/art/57495.html

238783

28.2.2011 16:16

RE: Pokud to bylo vyvoláno.

Vojta49 apear (zavináč) atlas (tečka) cz 81.?.?.?

Reakce na 238781

Jinými slovy řečeno. ONI tu krizi naplánovali a vyvolali. Tak! Z nějakého podivného důvodu se ale titíž ONI definitivního kolapsu zalekli a všemi prostředky mu brání. Toť vskutku brilantní logika, pane Dube. [mrknutí jedním okem]

Což takhle jednodušší a o mnoho logičtější řešení? US vláda se zadlužila po uši. Kudy vede nejsnazší cesta ke splacení dluhů? Prostřednictvím revalvace měny to asi nebude. Ovšem inflačně znehodnocenou měnou se všechny dluhy splatí snadno a rychle, ne?

Vaše definice moci má něco do sebe. Jen si nejsem jist, co všechno považujete za zdroje. Já soudím, že nejrychleji rostoucím zdrojem současnosti je čínská pracovní síla. Myslíte, že ONI ji budou někdy ovládat? [velký smích]

238784

28.2.2011 19:50

RE: Pokud to bylo vyvoláno.

dub 94.?.?.?

Reakce na 238784

ano chápu, že vám to nechce jít na rozum[smích]

ale v celé této šaškárně jde už jen a pouze o načasování - to je ono klíčové slovo. takže ano, jde o naplánovanou krizi, neboť krize tohoto systému je jeho implicitní vlastností, ale snaží se ji regulovat tak, aby to vyhovovalo jejich požadovanému "načasování", kvůli dosažení ostatních cílů.

a pokud to nechápete, vskutku to není můj problém[smích]

238787

1.3.2011 17:08

RE: Pokud to bylo vyvoláno.

Rene Bartosek 75.?.?.?

Reakce na 238787

Cituju z aktualizace na BL.

Západ lže o nepokojích v Libyi, jako v roce 2008 lhal o válce v Gruzii. V zemi, podle západních mediálních zpráv, "strašlivá diktatura zabila tisíce lidí, používá bojové vrtulníky, bomby a letadla v obytných čtvrtích, černí žoldáci jezdí po ulicích džípy s kulomety a zabíjí každého, Kaddáfího režim je připraven k použití chemických zbraní." A lidé v Libyi - například ukrajinští lékaři v nemocnicích, kterých je mnoho - pracují a píší domů, že se nebudou vracet. Jak je to možné? Vy se ptejte. Vysvětlení je jednoduché: většina takzvaného zpravodajství z Libye jsou pomluvy... Celkem, podle ministerstva pro mimořádné situace, z Libye od minulého týdne odletělo pouze 330 občanů Ruska. Ti, kteří i nadále žijí v Libyi, ve video chatu během údajného leteckého bombardování Kadáfím tvrdí, že nic nebylo bombardováno", píše komentátorka KP Julia Aljochinová.

Faktem, ale je že Kadáfí ztratil kontrolu, pokud by zahájil bombardování po dezercích, ztratil by zdravý rozum. Víceméně časový faktor ho odsuzuje k porážce. Opozice nemusí vojensky ovládnout Tripolis, stačí jako v případě Talibanu nebýt poraženi. Momentálně u bojovníků Talibanu převládá únava a je na tě tlak, aby bojovali.

I kdyby to odmítli a tento rok vyhlásili příměří, tak colateral damage a a bezpráví ve zkolabované zemi budou nevyčerpatelným morálním zdrojem pro obnovení bojové aktivity. Navíc obnovení bojů po příměří bude psychologicky fungovat na základě zákona kontrastu. Ale těžko říct jaká bude reakce velitelů Talibanu a do jaké míry ideologické vedení posoudí fyzickou schopnost pokračovat efektivně v guerilové taktice, lze očekávat že bude nechuť k velkým střetům, ale to není pro vázání velké okupační armády nutné.

Na kontrolu Libye bude potřeba menší okupační síla než v Afganistánu, ale 100 000 v dlouhodobém časovém horizontu bude nezbytnost. Užití jednotek typu Blackwater prakticky vyloučeno. Náklady na vojáka jsou milión, jinak řečeno na vojenskou kontrolu Libye je potřeba minimálně 100 miliard babek ročně, veřejné ropočty jsou bankrot a nekrytá měna spěje ke svému konci. Kdo teda má 100 miliard ročně na finacování takového divadla. To jsou pouze věci technického charakteru. Okupace Libye by měla značný politický dopad, takže skutečné náklady by by čistě ekonomicky byly o několik řádů větší. Bezprostředním sousedem je revolucí zmítaný Egypt, který má 90 miliónů lidí. Ten je zahraniční okupační silou nekontrolovatelný. Klackem to podle všeho nepůjde, ani kdyby to byl opravdu hodně velký klacek.

238821

28.2.2011 21:28

RE: Pokud to bylo vyvoláno.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 74.?.?.?

Reakce na 238784

je to trochu jinak, US vlada se nezadluzila.US vlada podle federalniho zakona umoznuje uzivani dolaru jako prostredku ke kapitalistickemu podnikani zalozenem na urocenem uverovani.Vyslednym produktem je pak statni dluh.Pokud je to na vas prilis slozite, tak to nereste a pockejte si jeste nekolik let, dolaru se natiskne jeste dost a statni dluh navzdory blabolum africana Obamy vzroste.

238790

1.3.2011 17:44

RE: Pokud to bylo vyvoláno.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 238784

Kdo ví, pokud se řídí nějakým časovým plánem, tak třeba opravdu čekají na nějaké mystické datum.. Co třeba toho 23.12.2012?? Konec světa (Země) sice nebude, ale může začít konec této lidské epochy.. Viz. i příspěvek dříve, který taky zmiňuje rok 2012.. [zmaten] [zmaten] Prostě když nás připravují na konec "světa", kdo ví, co se za tím skrývá..

238823

28.2.2011 16:38

RE: Pokud to bylo vyvoláno.

udo1 udo321123zavinácazet (tečka) sk 91.?.?.?

Reakce na 238781

Re: dub

Áno, ide o moc, o boj globálnej elitky o jej zachovanie.

Preto je dôležité rozlíšiť politiku USA od globálnej politiky.
USA nie je dáma a ani král. Je to dobre postavený pešiak, strácajúci pozíciu vo vyvíjajúcej sa hre. Nie je to v podstate ani strelec, či veža. Izrael je niečo medzi pešiakom a bielym koňom. Ostatné krajiny sú gambitoví pešiaci. Silnejšie figúrky sú vzájomne hierarchicky a funkčne poprepájané slobodomurárske, sionistické, scientologické organizácie, think-tanky, bilderbergy, klany, kluby,..

Rozhoduje cenrála polyfémovho Ni(e)ktoša. Horných 22 psychopatov. V tomto sa za posledných 4-5 tisíc rokov nič nezmenilo, ani v ich apokalyptickom zmýšľaní a tak sa jej dožili a fyzicky ju dokonca prežili, no nie ako organizácia..

Základné momentálne stednodobé stratégie:
1.Buď dostanú moslimov cez legalizáciu trestného činu úročenia pod kontrolu ako západ, alebo urobia short overstack manéver. 2.Nechajú explodovať nimi založenú niekoľko storočí starú mínu hierarchického ateistického islamu.

Ak sa moslimovia nenechajú kúpiť úrokmi a začnú čítať korán namiesto počúvania jeho výkladov zombifikovanými imámami a mufti, bude dobre. Ak na jednom z týchto dvoch frontov prehrajú, máme sakra problém. Nie len kvôli tomu, že sa nás budú všetkými možnými PR prostriedkami krásnych "slobodných" fašistických mienkotvorných médii poštvať proti sebe, ale bude aj problematická koordinácia krokov pri prechode na nový kreditno-finančný energosystém.

Elitku treba odpíliť od zdrojov. Tým, že Arabi čerpajú ropu, kryjú meny, ktoré sú v rukách tohto Globálneho parazito-prediktora.
Západná kultúra a jej predstavitelia majú dlhšie skúsenosti s ateistickými pseudonáboženstvami a ideológiami, ich ne-funkčnosťou, dôsledkami a ich správcami, či projektantmi.
Zodpovední európski politici musia pri rokovaniach s Moslimskými predstaviteľmi vysvetĺovať podstatu problému a postupne pripraviť podmienky na spoločné kroky. Mnohí európski, arabskí a hlavne iránski, vietnamskí, čínski a malajskí predstavitelia sú našťastie dobre informovaní. Dosvedčujú to aj záznamy z neposledných kľúčových konferencii na túto tému, cielene odignorovaných médiami - 2008-2009 - Brusel, B.Bystrica, ŠOS.

Kocky sú hodené.

238785

1.3.2011 12:50

RE: Pokud to bylo vyvoláno.

Kysučan 195.?.?.?

Reakce na 238785

Re: udo
Áno, ide o moc, o boj globálnej elitky o jej zachovanie.


Máte s veľmi veľkou pravdepodobnosťou pravdu...Alea iacta est...

Globálna elita za posledných 20 rokov "povysávala" vých. Európu a postupuje podľa dlhodobého plánu...
(Ne-)Mocní tohto sveta sa pripravujú na vysatia ďalších živín a zdá sa, že aj na definitívne zlomenie väzov "nášho sveta". Po celý čas príprav na tento asi zaverečný riadený pád museli rozhodne pripraviť niekoľko nepriestrelných psychologicko, materialisticko, vojenských koncepcií, ako sa dopracovať k finálnemu riešeniu...
Celý globalizovaný svet je nielen morálne zúčastnený na tejto hre (svinstve),vrcholových Arabov nevynímajúc.

>Rozhoduje cenrála polyfémovho Ni(e)ktoša. Horných 22
>psychopatov. V tomto sa za posledných 4-5 tisíc rokov nič
>nezmenilo, ani v ich apokalyptickom zmýšľaní a tak sa jej
>dožili a fyzicky ju dokonca prežili, no nie ako organizácia..

Odkiaľ viete, že ich je 22 ?

>Ak sa moslimovia nenechajú kúpiť úrokmi a začnú čítať
>korán namiesto počúvania jeho výkladov zombifikovanými
>imámami a mufti, bude dobre. Ak na jednom z týchto dvoch
>frontov prehrajú, máme sakra problém. Nie len kvôli tomu, že
>sa nás budú všetkými možnými PR prostriedkami krásnych
>"slobodných" fašistických mienkotvorných médii poštvať
>proti sebe, ale bude aj problematická koordinácia krokov pri
>prechode na nový kreditno-finančný energosystém.

>
>Elitku treba odpíliť od zdrojov. Tým, že Arabi čerpajú
>ropu, kryjú meny, ktoré sú v rukách tohto Globálneho
>parazito-prediktora.

V tomto nie som vôbec optimista, pretože za tie tisíce rokov sa im v ich špinavých prackách sústredilo množstvo "svetovej energie".Tie chýbajúce zdroje práve teraz začali viditeľnejšie požierať...


>Zodpovední európski politici musia pri rokovaniach s
>Moslimskými predstaviteľmi vysvetĺovať podstatu problému a
>postupne pripraviť podmienky na spoločné kroky. Mnohí
>európski, arabskí a hlavne iránski, vietnamskí, čínski a
>malajskí predstavitelia sú našťastie dobre informovaní.

Hmmm...A kto sú tí zodpovední európski politici? A kto sú tí "praví" moslimskí? Bohužiaľ,ale ja ich doteraz na globálnej šachovnici nevidím...A prechod z regionálnej šachovnice na tú globálnu si vyžaduje množstvo ELO bodov, ktoré znova prideľuje ten NIKTOŠ [smích]

Ale napriek tomu, chcem veriť...(pozrel som si aj Vami proklamované LETS systémy, no zatiaľ bohužiaľ veľa vody nemútia).

Kysučan

238810

5.3.2011 0:43

RE: Pokud to bylo vyvoláno.

udo1 udo321123zavinacazet (tečka) sk 46.?.?.?

Reakce na 238810

re:Kysučan..
mal som veľa roboty, tak až teraz..

22?
T číslo vychádza zo starého Egypta.
Ako je z dejín známe, vládol v Hornom Egypte (s centrom po gr.Théby) hierofantský kňažský zbor v počte 10+1.
V Dolnom Egypte zasa v Memfise taktiež 10+1.
Niečo ako ministri, špecialisti pre jednotlivé oblasti, poradcovia a premiér. Teda 2. premiéri-kňazi-znachári..so spoločným cieľom-globálnou mocou..
Tzv. faraón im bol až na pár pokusov neoficiálne podriadený. Tak, ako dnešní politici..
Ich dialektický tandemný systém vládnutia sme tu podrobne veľa krát rozoberali.

Egypt je v dejinách jediná známa v podstate po cca.3000 r. kontinuálna ríša s pomerne udržateľným predikčno-korekčným systémom riadenia. V dobe cisára Augusta mali už min. nejakých 5-6 tisíc rokov písaných dejín, t.j.materiálov na analýzu tendencii.
Tiež sme sa tu bavili, prečo sa prišlo koncom 80.tych rokov, čo sa týka dejín politológie ku konsenzu, že tzv.Konceptuálna moc sú podľa série príznakov s najväčšou pravdepodobnosťou následovníci, potomkovia,..týchto osôb.

Začiatkom 90.rokov min.storočia boli uvedené údaje a niektoré ďalšie schválené parlamentom a ako kľúčové pre ďalší rozvoj spoločnosti z akademickej iniciatívy postupne zapracovávané do školských sylabov hlavne na VŠ, ale aj SŠ a ZŠ.

Všetko v rámci novej stratégie tzv. Sociálnej bezpečnosti obyvateľstva a štátu v prebiehajúcej globálnej informačnej vojne.
Efekty sa začínajú pomaly dostavovať, no zrejme to ešte pár rokov potrvá..
Vyškolenie nového štátneho a súkromného riadiaceho aparátu chápajúceho dnešný systém a schopného postupne vyriešiť podstatu dnešných problémov.

Všetky údaje, odborné práce, literatúra a publikácie na tieto témy sú štandardne uvedené v online univerzitných knižniciach, ktoré som tu viac krát uviedol.

k svetovej energii..
Čo chápete Kysučan pod výrazom "svetová energia"?
Myslíte tým snáď elektrinu a jej rôzne energetické ekvivalenty, alebo niečo iné?

k zodpovedným európskym, moslimským,a iným politikom..
Ako som povedal, vychádzam z toho, že každý človek je dobrý. "Zlým" (odbočilým od miery) ho robia okolnosti, ktoré majú svoje príčiny. Veľká väčšina politikov sa aj snaží byť úprimne dobrými, no majiteľmi ich úradu je niekto iný. O to je to ťažšie, že mnohí stále ešte vôbec nechápu situáciu.

Podľa tiež tu neraz uvedených záznamov spomínaných konferencii, kde sa zúčastnili politické reprezentácie jednotlivých krajín aj ázijských a muslimských, usudzujem, že lokálne a aj globálne oficiálne politické špičky majú tieto existenčne kľúčové informácie týkajúce sa národnej a štátnej bezpečnosti nevyhnutne už niekoľko rokov k dispozícii.
Hovorili sme si aj to, prečo zatiaľ stále ešte nemôžu oficiálne konať a musia hrať to tupé divadlo.
Je to fakt len na ľuďoch.

Čo myslíte, čo by sa asi tak stalo, keby sa nejak...Automaticky kráceno

238898

7.3.2011 19:48

RE: Pokud to bylo vyvoláno.

Kysučan 89.?.?.?

Reakce na 238898

Zdravím udo,

tiež som na nože s časom.


Ďakujem za informácie.Niečo som už o tom čítal i počul od "zasvätených" osôb.Tí však povedia len to čo môžu...Asi autoregulácia...
Ale samozrejme som sa dozvedel aj o iných schémach riadenia spoza opony. Napr. 3 babylonskí mudrci,ktorí odovzdávajú svoje vedomosti vybraným reinkarnovaným mudrcom, niečo podobné, ako výber dalajlámu...
Hmmm...Pravdu mi bežní smrteľníci môžeme len intuitívne tušiť, ale vedieť ju bude len pár vyvolených...
Áno,sem tam na niečo pozriem, ak mi čas dovolí, ale tá ruština ma zabíja...

>Čo chápete Kysučan pod výrazom "svetová energia"?
>Myslíte tým snáď elektrinu a jej rôzne energetické
>ekvivalenty, alebo niečo iné?

Energia je len iná forma hmoty, ale to Vy veľmi dobre viete.Čiže "svetová" energia, ktorú tí fašistickí "skopčáci" ovládli, je vo forme hmotných zdrojov,bežných i neznámych energií,krytých i nekrytých geršlíkov...Čo ešte neovládli a na čom silne pracujú je ovládnutie energie ducha (duše) bežného človeka.Myslím si, že na tom stroskotajú.Ide o to, koľko ďalších pri stroskotaní zoberú do Tartaru...

>Ako som povedal, vychádzam z toho, že každý človek je
>dobrý. "Zlým" (odbočilým od miery) ho robia okolnosti, ktoré
>majú svoje príčiny. Veľká väčšina politikov sa aj snaží
>byť úprimne dobrými, no majiteľmi ich úradu je niekto iný.
>O to je to ťažšie, že mnohí stále ešte vôbec nechápu
>situáciu.

Áno, aj niektorý mnohonásobný vrah plače a je mu ľúto...Ale niektorý ani slzu neuroní...
Nesnažte sa obhajovať zlo,aj keď majiteľ úradu je niekto iný...Veď, keď Vám majiteľ firmy povie...choď ho zabiť...tak pôjdete? Ak však patríte k vyberaným strelcom mafie ( tí sa k tomu musia prestrieľať ), alebo k vyberaným politikom ( tí sú vyberaní asi podľa deviantného psyché a poruchy osobnosti )tak proste plníte len zadanú úlohu...Aké jednoduché...Ale v podstate sú to milí a zaujímaví hošani...

>Hovorili sme si aj to, prečo zatiaľ stále ešte nemôžu
>oficiálne konať a musia hrať to tupé divadlo.

>Je to fakt len na ľuďoch.

Ale udo...ONI nemusia, ale CHCÚ...a môžu kedykoľvek z rozbehnutého vlaku vyskočiť.To urobili aj mnohí kmotrovia mafie, ktorí potom porozprávali veľmi interesantné veci...aj keď tiež povedali len niečo a zďaleka nie všetko...
Aj mnohí už bývalí politici si chcú očistiť svoje špinavé duše a rozprávajú alebo píšu, alebo sa stiahli do ústrania a prešli na inú stranu barikády ( tých je veľmi málo, ale aj takí existujú ).Chápem, že tú špinavú robotu musí niekto robiť...Ale,ako povedal doc. JUDr. Fico na adresu tých, ktorých máte "rád" a zastávate sa ich : "Ste zlí, zlí, zlí ľudia"...Prečo nič rozumného neodpovedali??? Ja ináč,žiadného politika "nemilujem",ale to stálo za hlboké pouvažovanie...

239030

7.3.2011 21:42

RE: Pokud to bylo vyvoláno.

udo1 udo321123zavinacazet (tečka) sk 91.?.?.?

Reakce na 239030

re: Kysučan..

Nie som žiadna zasvätená osoba.
Že ich je 22 je domieka s určitou vysokou pravdepodobnosťou vzhľadom na zdroje ktoré som uviedol, ich minulosť, pomernú "nezávislosť", hĺbku analýz, potrebný čas a kapacitu špičky intelektuálnej elity bývalého impéria a obrovské zdroje, vynaložené na tento výskum. Bol to ich pravdepodobne posledný a najväčší pokus o zvrátenie situácie. Je dosť možné, že tento ich počin bude mať v blízkej budúcnosti ešte veľmi vážne dôsledky nie len pre nás..
Mína, ktorú v ich ponímaní projektu globálnej Sociálnej bezpečnosti založili do dnešného pyramídového otrokárskeho zriadenia, skôr, či neskôr vybuchne. Na mnohých miestach naraz a aj postupne.

.. ďalej sú to aj moje osobné skúsenosti a skúsenosti členov mojej rodiny.

k pravde..
Na metódu dopracovania sa k pravde má právo každý!
Príde čas, keď bude miera chápania bežných ľudí vyššia, ako tá u zabednenej j-elitky.

Nečakajte na priame dôkazy, tie nedostanete. To nie sú amatérski sicilianikovia, Camorra, či daky rusi.
Min.5 000 rokov skúseností a nazhromaždených prostriedkov a nielen finančných..
Niektoré štúdie AN, dnešného RAN-u tvrdia dokonca 7000 a viac.. hodne viac..
Nebuďte naivný. Rozmýšľajte kľudne, bez emócii, chladne ako týto grázli. Predstavte si seba v ich pozicii. Ako by ste konali s ich vedomosťami. No neskĺznite do toho ako týpek v Pánovi prsťeňov, bo Vám to dá obrovské možnosti [smích]

Budete zrazu hodne blízko globálnej politickej realite..
Spoznáte ich podľa ich periférie a prejavov systému, ktorý sa snažia riadiť. Ciele a metódy sú v uvedených knižniciach možno až príliš detailne popísané a začnú docvakávať postupne. Keď ich začnete skúšať.

NO Pozor na základné BOZP!!!
Na západe a v korporáciách ho nevysvetľujú. Následkom sú sporadické samovraždy, amok a sociálny rozklad..
Zneužívajú totiž vo veľkom uvedené podprahové techniky riadenia más. Jednotlivým teamleadrom, manažérom to na špeciálnych školeniach "predávajú" po kúskoch ako veľké vudu [velký smích]
Bez komplexného prehľadu, teórie a skutočne záväzných pravidiel namiesto firemných..
Materiály, čo som uviedol sú neporovnateľne komplexnejšie, ako to, čo som zažil ja, moji kolegovia a mnohí nadriadení.

Prispôsobené beta verzie zavádzajú aj do stredných a základných škôl, nielen na univerzity. Za 4-5 rokov budete mať generáciu trochu iných Ľudí.. Prvá časť absolventov je už vonku a učia po katedrách.. Sami systém dolaďujú, korigujú..
Je to niečo ako sociélno-psychologický open source. Má odkrytý kód ako Linux, Unix.
Systém, v ktorom žijeme má zakrytý kód a v zásade vždy robý opak toho, čo deklaruje. Tak, ako oficiálna biblia. Preto ste aj vy taký dezorientovaný a robíte chaotické výpady.

Možno raz bude nejaký ešte lepší model ako tzv. Sociálna bezpečnosť. Uvidíme..

k tzv.energii ducha..
snahy o ovládnutie ducha-v...Automaticky kráceno

239037

7.3.2011 23:09

RE: Pokud to bylo vyvoláno.

Kysučan 89.?.?.?

Reakce na 239037

Zdravím udo,
neverte domnienkam...To čo Vás naučili na politbyro školeniach musíte prefiltrovať a dať na pretras okolitému svetu...Nemyslím si, ba pevne v to verím, že na žiadných školeniach a verejne známych infofórach sa pravdu nedozviete...Vždy je to len niečo , čo Vám niekto chce odovzdať, pretože... Skúste sa zamyslieť, ako sa Vaša teória potvrdzuje v praxi...ja viem, je málo rokov...
Udo,,,to čo oni dajú do placu na Harvarde alebo LOmonosovskom inštitúte to je len pre bejkov, ktorí razia cestu a neuhnú pred parožím, pretože ONI predsa majú ROHY...


>.. ďalej sú to aj moje osobné skúsenosti a skúsenosti
>členov mojej rodiny.
Vôbec o tom nepochybujem...




>Nečakajte na priame dôkazy, tie nedostanete. To nie sú
>amatérski sicilianikovia, Camorra, či daky rusi.

Ale, no tak udo...troška gramatiky aspoň.Veď my starí kmotri, predsa už len niečo vieme...My Rusi sme odolali aj Germanom ...keine Angst...keine Amateurfilzung...jawohl!!!

>Min.5 000 rokov skúseností a nazhromaždených prostriedkov a
>nielen finančných..

Tie finančné sú samozrejme len pro bonus...


Nebuďte naivný. Prečo až taká dehonestácia ???

Rozmýšľajte kľudne, bez emócii, chladne
>ako týto grázli. Predstavte si seba v ich pozicii. Ako by ste
>konali s ich vedomosťami. No neskĺznite do toho ako týpek v
>Pánovi prsťeňov, bo Vám to dá obrovské možnosti [smích]

Pán udo...ja novodobé výdobytky kultúrnej jelity zásadne nepozerám, takže týpka v Pánovi neviem identifikovať...Ale rozumiem, čo chcete povedať...


>Budete zrazu hodne blízko globálnej politickej realite..
>Spoznáte ich podľa ich periférie a prejavov systému, ktorý
>sa snažia riadiť. Ciele a metódy sú v uvedených knižniciach
>možno až príliš detailne popísané a začnú docvakávať
>postupne. Keď ich začnete skúšať.

Ale jo...Takže udo, pokiaľ dobre predpokladám ,Vám už docvaklo,skúste tu zaradiť sériu článkov ...veď chápete...dnes to mydlia na severe Afriky...pani Radičová ide otvárať múzeum...v ČR idú zavádzať súkromné penzie...Orban dostal po ftákovi...SR má najvyšší rast cien v EU...Kaddafi je sviniar a Obamba je spása ľudstva...

>Zneužívajú totiž vo veľkom uvedené podprahové techniky
>riadenia más. Jednotlivým teamleadrom, manažérom to na
>špeciálnych školeniach "predávajú" po kúskoch ako veľké
>vudu [velký smích]


Neverím Vám udo...školstvo ide na úpadkovej krivke a to viem o čom píšem...Pár jednotlivcov, ktorí chápu, ten pád nezastavia...žiaľ.

>Systém, v ktorom žijeme má zakrytý kód a v zásade vždy
>robý opak toho, čo deklaruje. Tak, ako oficiálna biblia. Preto
>ste aj vy taký dezorientovaný a robíte chaotické výpady.

Troška som sa pobavil...Myslíte si, že len VY udo ste ten správne orientovaný???

Čo keď sa strašne mýlite a zavádzate ostatný pospolitý ľud nejakým matrixom?

239042

9.3.2011 12:39

RE: Pokud to bylo vyvoláno.

udo1 udo321123zavinacazet (tečka) sk 91.?.?.?

Reakce na 239042

re: Kysučan..
Dávajte pozor na neustále generalizovanie.
Naučte sa aj u toho, komu niektorí hovoria satan, hľadať postoje, s ktorými môžete súhlasiť, ak chápete. J-elita koná rovnako a je to jeden z postupov, ktoré sa od nej máme naučiť. Detto Harward, CIA, Bilderberg, 22, Mossad, MVSR, burza, či KGB, atď. Všetci fungujú rovnako. Koncept, pôvod, správcu majú toho istého a neznáša publicitu. Vysvetloval som ho podrobne tu v sérii príspevkov, ktorej sa domáhate.

Nie len naše školstvo má veľký problém a ak sa rýchlo nezačne meniť, padne v dohľadnej dobe ako celok. Sami žiaci odmietnu strácať zbytočne čas. Protestujú napadanim ucitelov, a prirodzenými samovraždami - alkohol, cigarety a ine drogy, pretože sa nemôžu realizovať, tvoriť a napĺňať svoj potenciál.
Základný program podvedomia potom velí sebadeštrukciu, smrť.
zasa: Qui bono?

Decka, učitelia a ani rodičia s tym nemaju nic spolocne.
Psychologovia sú tiež uplne mimo, vymleti tou samou skolou. Neriešia podstatu problému. Musíme ich v podstate komplet preškolovať na novy systém a logiku socialneho spravania, ktorá objektívne nastúpila v 2.pol.20stor. Detto politici..
Aj preto nemožu konať. Sú vyškolení v starom systéme.

Nikdy som netvrdil, že mám pravdu v poslednej inštancii.
Sú metódy jej spoznania. Spôsob myslenia, intelekt, algoritmus spracovania informácii a korekcie svojho podvedomia namiesto všade v západnej a aj vo východných filozofiách, pseudonáboženstvách propagovaného rozšírovania vedomia.
Možnosť prepracovania kódu vlastného autopilota, podvedomia.

Kritérium poznania pravdy spočíva v možnosti reálne ovplyvniť svoju budúcnosť. Vedieť ju predpovedať a korigovať.
Preto sa egyptskí žreci volali hierofanti. Z gréckeho "poznajúci budúcnosť". Pracovali na báze MIM(systém Sefirot) a plebsu predkladali a predkladajú v náboženstvách a ideológiach systém METS(materie,aenrgy,time,space) boh Amon-Amen v jeho 4.obrazoch Net, Nef, Pašt, Sebek

Nasleduje osobné rozhodnutie, ako vyplývajúce možnosti využijem. Ego-, či neegocentricky?
Je to komplexná matrica alternatívna dnešnej.
Možno sa časom nájde lepšia.
Ak nejakú máte, som samé ucho!

Dnešný mainstreamsystém prestal zodpovedať potrebám zmenenej reality a preto strácajú kontrolu. Už nepredikujú, neplánujú, iba zdržujú.

Miera chápania zaväzuje. Majte to od teraz na pamäti Kysučan. Ak sa smejete, nič to na veci nemení. Mali by ste byť opatrnejší. Číta tu mnoho ľudí. Ide v tomto zmysle o MNOŽSTVO-MIERU a s tým spojenú proporcionálnu zodpovednosť za napísané, aby ste to zasa blbo nepochopil.. Vážte teda slová..

239164

7.3.2011 21:51

RE: Pokud to bylo vyvoláno.

udo1 udo321123zavinacazet (tečka) sk 91.?.?.?

Reakce na 239030

Možno raz bude nejaký ešte lepší Koncept, ako tzv. Sociálna bezpečnosť. Zrejme sa to druhá strana bude snažiť preočkovať a presimulovať. Tzv. Block-bustery posledných 10.rokov by o tom svedčili. Uvidíme..

k tzv.energii ducha..
snahy o ovládnutie ducha-vedomia a podvedomia tu už inak boli a neboli úplne neúspešné [smích] preto som sa pýtal, čo tým myslíte..
Sú o tom tiež zaujímavé štúdie v rámci dejín globálnej politiky a nemyslím tým iba nejaké "náboženstvá" a iné ideológie..

k dobrému človeku..
kokos, vysvetlil som Vám predsa, že človek sa RODÍ dobrý. Grázla z neho urobí prostredie! Tak to nepleťte zase. Predýchajte občas a trochu porozmýšľajte..Pre začiatok aspoň nad tým
1. s čím by ste mohli súhlasiť? a
2. prečo..?
Na ostatné položte podľa možnosti chápavú(lat.inteligentnú) otázku. Tak si väčšinou budete vedieť odpovedať aj sami a rýchlo prejdeme cez blbé terminologické nedorozumenia.
Toť základ správneho poňatia starej dialektiky = dobrá rada..

Ste inak hodne naivný, keď si myslíte, že dáky napr. politik, či manažér môže len tak vyskočiť.. Aj z okna to može byť problém..
Máte pravdu, že mnohí sa nechajú zlákať. Väčšinou skôr z neznalosti, ako zo zlého úmyslu, aj keď sa nájdu aj takí. Je ich však veľmi málo, to mi verte.

R.Fico mal viacero zaujímavých poznámok. Aj z pár ďalších informácii usudzujem, že je pomerne dobre informovaný. Miky mal na začiatku iba jednostranných "poradcov". Zobudil sa, no neviem, či nebolo príliš neskoro. Obaja sa snažili pokecať, no neviem, či pre Mikiho zostal vôbec nejaký priestor na manévrovanie. R.má zasa niektoré problémy podobné ako Vlado..
Pevne verím, že sa v tichosti dohodli a hrajú nevyhnutné divadlo. Pýtal som sa na to Mikloša a ten je-bol problém. Asi poslíčkom typu J&T(Juncker a Trichet) vážne chvíľu veril, no vyzerá, že aj on a Radičová zaváhali v zmysle cieľov GPP.
Dúfam, že sa v tomto nemýlim..

239038

8.3.2011 2:07

RE: Pokud to bylo vyvoláno.

Rene Bartosek 69.?.?.?

Reakce na 239038

Jakmile se člověk dostane k nějakému silnému osobnímu prožitku mystického charakteru, tak s nějakou kontrolou je ámen. Jsou stavy, kde pomyslet jenom něco negativně znamená okamžitě opuštění tohoto stavu. Pravda není o to masový zájem, ale myslím že získat kontrolu nad duchovnem je vyloučeno. Můžete sice použít mimo meditace i technologicky řiditelné stimuly, typu magnetického pole, ale člověk překročí nějakou mez a pokud není připraven může se mu udělat šoufl ze sebe sama, taky může ztratit vůli vrátit se zpět do fyzického těla, obvzlášť pokud by sám o své vůli pracoval na projektu ovládnutí ducha.

V tom bych viděl problém pro duchovní kontrolu. Postupný přirozený vývoj meditacemi či jinými technikami, rozvíjí morální kvality. Od jisté úrovně morálky jsou pro člověka nějaké věci nechutné. Technologie možná umožnuje přeskočit postupný vývoj, ale jedinec to většinou najednou neunese. A případech, kdy to člověk dá, předpokládám, že dochází k radikální změně morálních hodnot. Dále vědomé napojení na vyšší duši už není idnividualní záležitost, tam je co dělat s inteligencí o několik řádů převyšující schopnosti géniů spojenou s mnohonásobně přesnějším vnímáním toho, co to je fyzická realita a její jednotlivé "parametry" a rozšířená navíc do mnohem delšího časového intervalu než jeden život. Ten prožitek propojení na vědomé úrovni nemám, takže pouze tak jak si to představuju.

Ono podívat se do očí čísté ničím nefiltrované pravdě není žádná legrace. Jestliže lidi obrátíte k duchovnu, tak bude stoupat počet těch, co udělali dostatečný pokrok a budou naprosto mimo možnost nějaké duchovní kontroly. Čím dále se dostáváte na duchovní cestě, tím častěji přemýšlet co jste udělali špatně. I to je o energiích. Váš osobní prokrok je postupný a zvyšuje citlivost na vnímání energii vnímate více i těch nepříjemých negativních toků a vnímáte je daleko intenzivněji a to mění vaše morální hodnoty k dobru. Jak už jsem řekl šokový stav v duchovní sféře je velmi nebezpečná věc.

239052

9.3.2011 13:43

RE: Pokud to bylo vyvoláno.

udo1 udo321123zavinacazet (tečka) sk 91.?.?.?

Reakce na 239052

Re: René..

Fú René, toto je zasa na dlhšie..
Chodil som jeden čas okrem iných podobných vecí z istých dôvodov na Jógu a zažil neraz som neraz Vami popisované stavy. Mám aj dobrých kamošov budhistov. Prirodzene ma tieto veci zaujímali a zaujímajú, no beriem to teraz trochu viac z profesionálneho hľadiska, podobnosti a podstaty jednotlivých techník.

1.Ste si naozaj istý, že sa nedajú zneužiť na riadenie podvedomia más?
2. Myslíte, že morálka je priamo úmerná miere intenzity zážitkov? Že je medzi nimi jasný vzťah?
3. Nevidíte isté riziká v nepochopení situácie aj u hlboko morálneho človeka?
4. Podľa čoho usudzujete, že to, s čím ste sa stretli, bola hierarchicky najvyššia entita?

Možnosti plynúce z dnešnej techniky sú na jednej strane barličkou kapacite ľudskému intelektu, duchu, no na druhej strane je v istom zmysle bezpečnostnou poistkou. Umožňuje totiž prístup k informáciám, aj keď sú na prvý pohľad chaotické..
Predstavte si hypotetickú situáciu, že by ste žili v možno príjemnom duchovnom systéme so spoločným podvedomým, ktorý by obsiahol celú známu kultúru.. Ani by Vás pravdepodobne nenapadlo o ňom pochybovať. Zrovna tak Vašich potomkov.. Vaš rozvoj by mohol stagnovať v príjemnom ne-bytí, či ísť iným smerom ako sú ciele Hierarchicky najvyššieho riadenia. Proste niekto by sa dostal na takú duchovnú úroveň, že by túto situáciu zmákol-zmákli vo svoj prospech. Čo urobí HNR v prípade takejto, z jeho pohľadu slepej uličky, ak nejaký druh nenaplní svoj potenciál?

Po svete vidíme okolo seba všade zvyšky veľkých civilizácii, ktoré je často problém klasicky vysvetliť..
Vyzerá, že v Amerike bol zákaz na koleso, základ technického pokroku. Našlo sa v hroboch, na kultových predmetoch. Prečo sa nepoužívalo v praxi? Keď začne totiž technologický pokrok, sú v tomto zmysle dni j-elity zrátané, preto zákaz. Inak nastane vždy znovu a znovu zmena logiky sociálneho správania a s ňou koniec j-elitárneho systému, čoho sme dnes svedkami.

S tým elektromagnetickým poľom inak pravdepodobne nie ste tak ďaleko od pravdy. Sú torzné polia a u nich platia podobné zákonitosti. Sú nositeľmi myšlienok, spoločného vedomia a podvedomia a dajú sa riadiť.
Problém je, že veda a rozvoj spoločnosti dostali v na prelom 19. a 20 stor. 3 vážne rany, bloky.
Protokoly sionských mudrcov(ako volavka), Marxizmus a Teória relativity..

Načrtli ste však veľmi, veľmi kľúčovú tému René.
Metodológia psychológie riadenia podvedomia más.
Cca. 95% činnosti totiž vykonávame podvedome.
Každé dieťa by už na ZŠ malo byť oboznámené so základným BOZP sociálnopsychologickej hygieny.
A k tomu príde..

239170

5.3.2011 0:47

RE: Pokud to bylo vyvoláno.

udo1 udo321123zavinacazet (tečka) sk 46.?.?.?

Reakce na 238810

pokracovanie..
re: Kysučan..

Čo myslíte, čo by sa asi tak stalo, keby sa nejaký politik u nás, či v zahraničí pokúsil "vystúpiť na verejnosť" s týmito informáciami?
Čo by asi tak urobili napr. naše "slobodné" mienkotvorné média. A aký postoj by zaujal "slobodnými" médiam úzkostlivo v tuposti udržiavaný plebs? Uverejnili by to žuranahlistikovia skrze svoj monopol? Nepozmenili by títo žoldnieri(dnešní zrudny masoví vrahovia) "jemne kontextovo" dané vyjadrenia?

To ani nehovorím, že by daný politik riskoval pre seba a svoju rodinu toľko krát aplikovanú "nehodu" a následnú niekoľko týždňovú denunciáciu v "slobodných" médiách.

Čo by ste urobili na jeho mieste vy, Kysučan?
AK uvažujete aspoň trochu triezvo, držal by ste hubu a zo zaťatými zubami čakal a hral ďalej to debilné divadielko, resp.ušiel do ústrania, ak sa ešte dá.
Aj preto sa superstár a mojsejovcov pozerajúcemu diviakovi letmo zdá, že sa v politike objavuje stúpajúci počet tupcov.
A reálni politici si búchajú hlavu o stôl..

Preto chce Orbi správne prišktiť maďarským ekvivalentom našich fašistických hajzlíkov typu SME, PRAVDA, Týždeň,atď. kravatku.
A "osud" neodpustí nikomu, nie len keď nevie čo robí, ale duplom keď niektorí z týchto grázlov vedia!
Byť dieťaťom týchto osôb, fakt by som sa asi pokúsil zaprieť svoju rodinu, aj keď je to nemožné..
Tož..

k LETsystémom..
Sú oblasti napr.v Nemecku, Francúzsku, USA,Kanade.. kde majú lokálne výmenné systémy aj niekoľko 100 000 aktívnych účastníkov. Je to fakt na lokálnej komunite a a ich záujme niečo riešiť, či ako spoločenstvo exitovať.

No máte pravdu, že momentálne na globálnej úrovni tento systém aplikovateľný nie je. Preto zrejme spomínané logicky presadzované energojednotky. Behom pár desaťročí sa budú samozrejme tieto dva paralelné systémy dopĺňať a postupne konvergovať. Závisí to hodne aj od momentálnych zmenených tendencií vo vývoji individuálneho a spoločenského podvedomia.

238899

15.3.2011 23:05

RE: Pokud to bylo vyvoláno.

Kysučan 89.?.?.?

Reakce na 238899

>Čo myslíte, čo by sa asi tak stalo, keby sa nejaký politik u
>nás, či v zahraničí pokúsil "vystúpiť na verejnosť" s
>týmito informáciami?

Stáva sa...Je to veľmi opatrné a zahmlené.Bývalí politici na sklonku svojej životnej púte si často otvárajú ústa, už nemajú čo stratiť a asi ich veľmi ťaží ich špinavé svedomie...Samozrejme, Vaši "obľúbenci" sa im moc nevenujú, lebo by ich čakal minimálne kárny postih.Ale aj JUDr. Fiko si semtam niečo zanôti a potom to zabije...Ako napr. po návšteve v Izraheli, keď splietal, že rokoval s historikmi o lepšom výklade holohoaxu pre slovenskú pospolitosť, v podaní tých pravých bradatých súdruhov.Asi musí, veď dostal cenu Chatama Sófera...

>Čo by asi tak urobili napr. naše "slobodné" mienkotvorné
>média. A aký postoj by zaujal "slobodnými" médiam úzkostlivo
>v tuposti udržiavaný plebs?

Mýlite sa udo, oni nie sú "slobodné"...oni sú "nezávislé".Nezávislé od pravdy, slobody, národu,náboženstva,prírody a hlavne závislé od špinavých prachov...Prach si a na prach sa obrátiš.

>Čo by ste urobili na jeho mieste vy, Kysučan?

Otvorene poviem, že neviem, pretože ma nikdy nenapadlo vstupovať do špinavých politických vôd.
>AK uvažujete aspoň trochu triezvo, držal by ste hubu a zo
>zaťatými zubami čakal a hral ďalej to debilné divadielko,
>resp.ušiel do ústrania, ak sa ešte dá.

Hmmm...uvažujem triezvo, ale neviem dať jednoznačnú odpoveď.Možno by som nedržal hubu a potom by som bol spacifikovaný.Ale určite by som nehral debilné divadielko.Dá sa vždy újsť, chce to len silnú vôľu po pravde.Ak ju daný jedinec nemá, je len ovládaným oslíkom(nevieme aké rafinované a psychologické metódy sú používané a hlavne aký výber kadetov je zvolený...).Samozrejme dobre zaplateným ( semtam mu manželka daruje hodinky za 30 000 EUR alebo sa vozí na požičanom Mercedese za 100 000 EUR alebo mu pribudne 30 nepoľnohospodárskych pozemkov a podobné obskúrne srandičky ).Vždy je to o tom istom.95 % je ich ovládaných cez prachy, 4 % cez sexuálnu deviáciu a 1 % cez iné psychické poruchy.

>Aj preto sa superstár a mojsejovcov pozerajúcemu diviakovi
>letmo zdá, že sa v politike objavuje stúpajúci počet
>tupcov.

Súhlas...cca 80% ľudí je psychicky ovládaných cez massmédia.



>k LETsystémom..
>Sú oblasti napr.v Nemecku, Francúzsku, USA,Kanade.. kde majú
>lokálne výmenné systémy aj niekoľko 100 000 aktívnych
>účastníkov.
Viem o tom,môžme polemizovať, či ich je niekoľko 100 tisíc, podľa mňa skôr niekoľko tisíc, ale to nie je podstatné.Ja som vyrastal v krásnej dedine, kde za hlbokého socializmu boli kvázi LET systémy úplne bežné a vtedy ešte ľudia boli ľuďmi...
Teraz to už žiaľ nefunguje v takom meradle.Nanajvýš na úrovni rodiny a blízkych známych.


>No máte pravdu, že momentálne na globálnej úrovni tento
>systém aplikovateľný nie je. Preto zrejme spomínané logicky...Automaticky kráceno

239589

18.3.2011 21:01

RE: Pokud to bylo vyvoláno.

udo1 udo321123zavinacazet (tečka) sk 91.?.?.?

Reakce na 239589

re:Kysučan

Inak to Ficove "rokovanie" o holohoaxe sa dá rôzne pochopiť.
Hypotéza:
Ak niekto vie, v ktorej komore je včelka, môže si s bradatými fašounami v pokoji zahrať ruskú ruletu [velký smích]
A ak to aj naozaj nemyslí úprimne, aj tak sa treba snažiť nájsť a podporiť u neho pozitíva. Ako u každého. Aj u protofašounov.
Myslím však, že prvá verzia je bližšia realite.
V zásade nerobím rozdiely medzi tzv.politickým smermy, či krídlami. Všetko jeden koncept BOL, no panta rhei.

Niekedy sa trochu oplatí zahrať debila s miernym akcentom. Hlavne pre spomínané "nezávislé" média a tupých jatočných bulovinárov. Prípadne jalové otázočky prevrátiť na srandu, nech skúsia použiť zvyšky nekontaminovaného kortexu. Aj pre nich predsa platí, že nádej zomiera posledná. Neberme im ju teda [velký smích]

Plne s Vami inak súhlasím, že náš klasický dedinský bárter a výpomoc je v podstate high-end LETsystém.
Poklona nášmu národu a predkom za tento preverený model.
Nie bezdôvodne prežili dákych tých tisíc rokov v područí a desiatky-stovky agresii a vojen v strede kontinentu.

239788

18.3.2011 22:16

RE: Pokud to bylo vyvoláno.

Kysučan 89.?.?.?

Reakce na 239788

Zdravím udo,

už som si myslel, že ste prešiel k politikom a na Zvědavca Vám neostal čas... [smích]
JUDr. Fiko je jednoznačne znalý problematiky bradatých fašounov.Zaiste mu aj ONI pomohli k tomu, kde je.Ale na druhej strane hrá to dobre a dokonca si dokázal otvoriť aj hubu proti globalofašounom.To taký Miki je stále len servilný pajác.Viď jeho útok na Galka ohľadom stiahnutia chvosta z Cypru...
Udo, ja tie politické hrátky už dávnejšie vnímam ako obskúrne tragikomické divadlo pre plebs... [smích]
Prečo ?
Je to taký western:
Na jednej strane vystupujú tí zlí pištoľníci...dnes Fikova garda, ktorá akože pôsobí proľudovo, prorusky a prolíbyjsky (ako pekne tam Fiko sedel v tom stane s upírom Ghadaffim a aké mal pekne vyblýskané botičky...nezabudnú to tí dobrí v ich TV ukázať aj 3x ).Tí však nemajú žiaden problém dvihnúť okamžite pracky za Lisabon,niekoľko násobne predražiť všetko čo sa len dá ,bez problémov zaviesť trestný holohoaxový zákon...atď.

Na druhej strane sú dobrí pištoľníci...dnes garda Miki and Radic and Lipschutz, ktorá pôsobí protiľudivo,proamericky a taktiež proglobálne.Keďže sionmédia ich jednoznačne preferujú majú zaiste väčšiu podporu tých správnych pištoľníkov, ktorí nemajú žiaden problém zaútočiť v záujme "demonkracie" na ktorýkoľvek útvar, ktorý sa dnes ešte nazýva štátom.A protoglobálny útvar alias OSN poslušne dvíha špinavé paprkle, alebo niektorí sa zdržia hlasovania...Nemajú absolútne žiaden problém predať za hlboko podpriemernú cenu takmer všetko, čo sa len dá.
Podporovanie ZLA,však nedovoľuje vstupu DOBRA!

Máte dojem, že táto hra o 2 hlavách trojhlavej hydry bude mať niekedy aj nejakého Herculesa? Alebo, žeby tá tretia hlava niekedy zožrala tie dve ? Čo na to hovoria hierofanti Hórovho oka na pyramíde 1USD?


>Plne s Vami inak súhlasím, že náš klasický dedinský
>bárter a výpomoc je v podstate high-end LETsystém.

>Poklona nášmu národu a predkom za tento preverený model.
>Nie bezdôvodne prežili dákych tých tisíc rokov v područí a
>desiatky-stovky agresii a vojen v strede kontinentu.

Áno,naprostý súhlas.Nikdy nezabudnem na roky svojej mladosti, hoci som sa niekedy narobil ako kôň, keď nebol absolútne problém požiadať takmer kohokoľvek o pomoc a ľudia pomohli radi a nečakali žiadnú odmenu.Tá však takmer vždy prišla v nejakej inej forme... Možno preto máme dobru karmu (cudzie nechceme a svoje si nedáme...a strašné útoky sionfašistov na protagonistu týchto slov aj po smrti, ktorú mu pripravili...).Ale napr. pán polochazar Hitler nám v 2. svetovej dal veľkú voľnosť a slobodu.Niekedy som veľmi rozmýšľal, prečo sme sa vtedy stali druhým Švajčiarskom.Potom nás však pohltila horda bradatých prosovietských komunardov.Ale naša spriaznenosť slovanských duší odolala aj za soc. čias.Ale badám, že intenzívny tlak už silne narúša aj "idylické" dedinské vzťahy ľudskosti a porozumenia.
Ži...Automaticky kráceno

239789

20.3.2011 1:38

RE: Pokud to bylo vyvoláno.

udo1 udo321123zavinacazet (tečka) sk 91.?.?.?

Reakce na 239789

Hiero-fantik-ovia H-ór-ovho oka hovoria:
Ako by mohla byť tretia-prvá hlava bez ostatných dvoch?
Potom by si tu asi nebol Kysučan a zrejme ani ja [smích]
Neboj,dobre bude!
Ani Ded-Inú v dušiach ľudí nie je možné zničiť.
Aj ty si v politike, aj ja. My všetci.
Politici robia,čo im umožníme.
Urob, čo môžeš!

239855

22.3.2011 0:23

RE: Pokud to bylo vyvoláno.

Kysučan 89.?.?.?

Reakce na 239855

>Hiero-fantik-ovia H-ór-ovho oka hovoria:
>Ako by mohla byť tretia-prvá hlava bez ostatných dvoch?
>Potom by si tu asi nebol Kysučan a zrejme ani ja [smích]

Skvelá odpoveď, hodná filozofického guru...

>Neboj,dobre bude!
Pevne v to verím, že tí smradi z toho <oka> už dlho smradiť nebudú.Ale ja som realista, oni ešte dlho budú.
Ako pozerám na momentálny vývoj v Líbyi, kto ich zastaví??? Politici ? Súdruh z Džahahírije pekne liezol do riti Sarkymu,Berluscohoňmu,Putinovi a ďalším ...aj tak ho obetujú na oltár Nimrodovi...
Krátka hypotéza:
Všetko, čo sa v politike deje je už dávno naplánované...
Asi seladon Berlusci moc nesúhlasil s vojnovým vpádom do Líbye, tak mu dali v médiach očuchať jeho sexuálne ponožky...
Merkel, tiež nejak nesúhlasil, tak skoro spadol aj s vrtúľnikom...
Obamba sa vyjadril, že vlastne plán je už dlho na svete, len teraz sa realizuje.
Sarky ten je žid, ten sa ohne hneď, ako povedal Topolánek ( aj keď bol veľký kámo so s. Kadáfim ).
Je jasne, že plánovači NWO z Hórovho oka sú dávno popredu
>Ani Ded-Inú v dušiach ľudí nie je možné zničiť.
>Aj ty si v politike, aj ja. My všetci.
>Politici robia,čo im umožníme.

Zdá sa, že ONI na to úplne kašlú...veď si dosadili svojich pajácov a tí len vykonávajú. OSN, ako "pohlavný" orgán, ako rozhodol o nezávislom štáte , ako je Líbya??? Rusko, Čína ???
Teraz vykrikujú...veď je to smiešné a úbohé...aj oni sú len úbohé bábky...

Takže, ktorých politikov podporíme? Jasne, že regionálni majú prim, ale tí hovno zmôžu v rámci kraja, oblasti a štátu. Tam sú tí vyberaní...A z veľkej väčšiny sú jasne vybratí ( psychológiou mamonu ).
>Urob, čo môžeš!
Pokúsim sa!

Kysučan

240021

24.3.2011 18:20

RE: Pokud to bylo vyvoláno.

udo1 udo321123zavinacazet (tečka) sk 91.?.?.?

Reakce na 240021

re: Kysučan..

k Rusko, Čína a Líbya..
Existuje tzv. tiché odporúčanie, doktrína v rámci ŠOS. Linky som uvádzal cca. pred dvoma rokmi. Návrh bol prednesený (jestli se nepletu) na dotyčnej konferencii v r.2008 v Šanghaji jedným kapitánom 1.stupňa..:
"V žiadnom prípade neísť do konfrontácie s NATO"

U nás je samozrejme v mienkotupých médiách o tejto a ďalších vplyvných organizáciách hrobové ticho. Novinári sú skutočne úplne tupé stádo. Až na pár klanových výnimiek na kľúčových postoch, kolaborujúcich vedome.

Predstavte si Kysučan, že by Rusko, resp. Čína išla do konfrontácie s NATO. Čo by mohlo nasledovať?
Voldemorti zďaleka nemajú plnú kontrolu a okrem toho vyzerá, že sa väčšina z nich vzhľadom na situáciu úplne zbláznila. Riziko by bolo neprijateľné.

GPP(Globálny ParazitoPrediktor), politickoterminologicky povedané, neprimerane posunul hranice prijateľného rizika..(do harakiriabsurda)..

NATO je koncipované ako Ni(e)ktošov klacek, no ani ten už nevedia kontrolovať a im samým búcha po hlave..
Myslím že je o tom aj ľudová rozprávka - myslím, že to bolo v jednom z príbehov o Rucajsovi, no nie som si istý [smích]

Merkelovej krajania majú s bojmi v Líbyii svoje skúsenosti.
Ako naznačujete, poslednú dobu malo príliš veľa politikov "nehody".
Pričom, ako sme tu neraz podrobne rozoberali tzv. Matricové atentáty, treba rozlišovať od ktorého systému pochádzajú a nakoľko v nich hrá rolu aj proces tzv.Sociálnej hygieny spolu s inými objektívnymi a subjektívnymi procesmi. Dnes vyzerá, že zďaleka prevládajú matricové operácie na báze MIM. Bohužiaľ väčšina ovčanov stále ešte žerie METS..

Aktéri týchto operácii sú na 99,9% zapájaní nevedome(podvedome).
Či už karikaturisti ako Danglár, Shooty(ešte si ten cvok aj vybral nebezpečnú prezívku..), filmári, režiséri, scenáristi, novinári a aj mnoho rádových projektantov v oficiálnych tzv.reklamných agentúrach zodpovedných za čiastkové úlohy. Školených profesionálov väčšinou identifikujete len podľa výsledkov činnosti a príznakov ich periférie. Mená ani nie sú podstatné. Podstatné sú varianty ich metodík.

Ten systém je až šialene jednoduchý a v jednoduchosti je krása, ako rozprávky hovoria. Krátke, interne priezračné algoritmy intelektu(spôsobu spracovania informácie) sú totiž nie len najefektívnejšie, ale z hľadiska riadenia podvedomia más aj najrobustnejšie. Žiadna mystika, žiadne čáry máry fuck, ale umenie práce s koncepciou v obrazoch-matricou stereotypov(algoritmov) objektu riadenia. Človek, kolektív podvedome vníma totiž v obrazoch, v sérii vzájomne previazaných symbolov charakterizujúcich tzv.spoločenská stereotypy správania jednotlivca, komunity, či celej civilizácie, kultúry. Je to najvyššia forma komunikácie=vedenia vojny.

Klasické NATO stíhačky a jadrovky sú o nejakých 6 úrovní nižšie, čo sa týka základnej kategorizácie efektivity zbraňových systém...Automaticky kráceno

240230

24.3.2011 20:32

RE: Pokud to bylo vyvoláno.

Kysučan 89.?.?.?

Reakce na 240230

Zdravím udo,


>"V žiadnom prípade neísť do konfrontácie s NATO"

Hmmm...a prečo potom BR (Brutus) OSN ( Rusko a Čína ) neodsúhlasila napr. taký Irán a Líbyu podhodila ? Žeby vtedy konfrontácia nebola doporučená ? Veď GPP už okolo Iránu krúži pekných pár rokov.
>
>U nás je samozrejme v mienkotupých médiách o tejto a
>ďalších vplyvných organizáciách hrobové ticho. Novinári
>sú skutočne úplne tupé stádo. Až na pár klanových
>výnimiek na kľúčových postoch, kolaborujúcich vedome.

Nemyslím si to.Viacerí, aj zo "stáda", veľmi dobre vedia,komu a prečo slúžia.Možno nevedia podrobnosti, ale určite vnútorne cítia,že to čo vyplodia nie je úplne kosher!


>Predstavte si Kysučan, že by Rusko, resp. Čína išla do
>konfrontácie s NATO. Čo by mohlo nasledovať?

Tu si myslím, že sa hrá nejaká iná hra, ktorú my bežní nemáme šancu prekuknúť.Zaiste, ktorákoľvek ruská balistická jadrová raketa s nízkou dráhou letu môže potom spadnúť na nejaké Lausanne alebo St. Moritz a následníci hierofantikov budú premenení na niekoľko mld. atomizovaných hmotných častíc...Ak na popredných miestečkách s červenými kufríkmi nie sú ich mind control ľudkovia,kto vie, tak potom , ako píšete kontrola je len čiastková.

>NATO je koncipované ako Ni(e)ktošov klacek, no ani ten už
>nevedia kontrolovať a im samým búcha po hlave..
NATO je jasne obranné zoskupenie proti teroristom >>>Kto je terorista sa určí na zasadaní mienkotvorných mediálnych mogulov alebo možno už len modulov.

>Merkelovej krajania majú s bojmi v Líbyii svoje skúsenosti.
>Ako naznačujete, poslednú dobu malo príliš veľa politikov
>"nehody".
Áno, Rommel im možno zanechal nejaké dokumenty, ale nemyslím si, že to je pravý dôvod.

>Pričom, ako sme tu neraz podrobne rozoberali tzv. Matricové
>atentáty, treba rozlišovať od ktorého systému pochádzajú a
>nakoľko v nich hrá rolu aj proces tzv.Sociálnej hygieny spolu
>s inými objektívnymi a subjektívnymi procesmi. Dnes vyzerá,
>že zďaleka prevládajú matricové operácie na báze MIM.
>Bohužiaľ väčšina ovčanov stále ešte žerie METS..

Ak môžete,tak by som požiadal o bližšie rozobranie týchto pojmov,pretože asi budeme v najbližšej dobe častými svedkami takýchto "procesov".



>Klasické NATO stíhačky a jadrovky sú o nejakých 6 úrovní
>nižšie, čo sa týka základnej kategorizácie efektivity
>zbraňových systém...

Rozumiem...Ak to jednoducho prekuknete,tak Vám ten primitivizmus všetkých tých pimpulákov,z ktorých robia celebriťi,je úplne na smiech. [smích]

Štatisticky je takto ovládaných vyše 80% baránkov božích.
Ale ja momentálne už nevidím nejaké ďalšie normálne prehlbovanie tohto dekadentného marazmu,ktorý naberá mozgové rozmery Diogénovho suda.Ten špinavý hnus je veľmi blízko svojho konca útesu.Možno sa dožijeme aj toho, že ho väčšia cunami zmetie aspoň do Japonskej priekopy :...Automaticky kráceno

240240

24.3.2011 18:23

RE: Pokud to bylo vyvoláno.

udo1 udo321123zavinacazet (tečka) sk 91.?.?.?

Reakce na 240021

pokračovanie re: Kysučan..

Klasické NATO stíhačky a jadrovky sú o nejakých 6 úrovní nižšie, čo sa týka základnej kategorizácie efektivity zbraňových systémov. Je to známe už od Egypta a Ríma, no na školách pre plebs sa to nedozviete takto po lopate.. drogy, financie, chlieb, hry a kulty, pálenie kníh, a na záver "altruistická" podpora umenia [smích]

Otázka:
Sú tie obrovské čiastky na umenie čisto frajerina, bezduchý rozmar bohatých klanov?

k politikom..
Tí, ktorých menujete sú bábky. To je už dnes našťastie mnohým jasné.
k..Putinovi..
..úprimne.. neviem pre koho pracuje, no platí pre neho to, čo pre ostatných politikov, aj keď niečo chce naozaj pre ľudí urobiť, má nesmierne komplikovanú pozíciu. Keď nemá chápajúcu podporu zdola-od plebsu nemôže nič spraviť. Tým, že globálny fašouni kontrolujú v podstate všetky štatisticky čo i len trochu významnejšie média, sú politici plne odrezaní od ľudí. Skúste to pochopiť. Je to banálne.

Informačnú otrokársku pyramídu môžete zrušiť iba zvýšením miery chápania základných prírodných a spoločenských procesov širokými vrstvami obyvateľstva. Toto prirodzené a správne nastavenie zneužíva KM(Konceptuálna moc=GPP) vo svoj prospech.. Demagógia v novinách filmoch, všeobecná "katastrofičnosť", násilie, vraždy, nihilizmus a ich dlhodobá cielená propagácia..

Žiaľ, stále sa na to dosť ľudí chytí, no pomer viac-menej chápajúcich sa zvyšuje. Ak nezastavia net, zostáva im len veľkorozmerný konflikt a hodiť svet o niekoľko stoviek, či tisícov rokov dozadu..

Pokiaľ ľudia nebudú chápať viac ako politici, hoci aj miestni, nič sa nezmení s otrokárskou pyramídou ani na miestnej úrovni. Stačí sa rozprávať s ľuďmi, hlavne s deťmi a neakademikmi.

Akademici(zasvätenými)=zrkadlový koncept staroantických kultov, stredovekých pseudonáboženských dogmatických systémov, tupých tlupoelitárnych slobodomurárskych lóžii, marxistického systému komisárov,UVKSS,.., či dnešných tzv.scientológov. Stupne "zasvätenia" spolu so systémom dogiem vždy boli pomerne silnou brzdou schopnosti identifikácie pozitív a negatív danej tendencie vývoja, prehodnotenia vlastných a spoločenských stereotypov .. t.j.rozvoja osobnosti smerom k Človeku a jeho úlohám.

Ako sa hovorí:
"Všetci sme ľudia, no nie každý z nás je Človek."

Otázka:
Prečo sa píše, že už Diogénés cez deň behal s lampášom a hľadal Človeka?

240231

24.3.2011 22:57

RE: Pokud to bylo vyvoláno.

Kysučan 89.?.?.?

Reakce na 240231

Noch einmal udo,



>
>Otázka:
>Sú tie obrovské čiastky na umenie čisto frajerina, bezduchý
>rozmar bohatých klanov?

Určite sa zhodneme na frivolnom NIE.Ja si skôr myslím, že momentálne sa fedruje HRA...Taký potetovaný a vypatlaný, napr.
Hamšík sa stáva idolom mladej generácie...Narkoman s duševnou chorobou Richard Muhler sa stáva najlepším spevákom v SR ( vlastne on ani nespieva on len niečo hovorí)."Umelci" z dekadentných seriálov na pobavenie pospolitosti ( Panelák, Rúžová buzi záhrada, Mafstory...ai.) zbierajú ocenenia najlepších pičkomausov.Strašné a cielené...Proste HRA...o Tvoju,moju, našu dušu...


>Tí, ktorých menujete sú bábky. To je už dnes našťastie
>mnohým jasné.

Jasné je to udo koľkým percentilom bežného obyvateľstva ( Váš odhad )?

>k..Putinovi..
>..úprimne.. neviem pre koho pracuje, no platí pre neho to, čo
>pre ostatných politikov, aj keď niečo chce naozaj pre ľudí
>urobiť, má nesmierne komplikovanú pozíciu. Keď nemá
>chápajúcu podporu zdola-od plebsu nemôže nič spraviť. Tým,
>že globálny fašouni kontrolujú v podstate všetky
>štatisticky čo i len trochu významnejšie média, sú politici
>plne odrezaní od ľudí. Skúste to pochopiť. Je to banálne.

Napriek tomu, že samozrejme je to podľa Vás banálne, pýtam sa, a čo bráni tým politikom u moci, aby si nevytvorili vlastné média??? Alebo sú len poslušní králici, ktorí vykonávajú a klamú bežný národ??? Samozrejme udo, že b) je správna odpoveď.Denne to vidíme v reálnom živote...
Dodnes čakám na tých, ktorí to myslia úprimne a ľudsky...


>
>Informačnú otrokársku pyramídu môžete zrušiť iba
>zvýšením miery chápania základných prírodných a
>spoločenských procesov širokými vrstvami obyvateľstva. Toto
>prirodzené a správne nastavenie zneužíva KM(Konceptuálna
>moc=GPP) vo svoj prospech.. Demagógia v novinách filmoch,
>všeobecná "katastrofičnosť", násilie, vraždy, nihilizmus a
>ich dlhodobá cielená propagácia..

Úplný súhlas...A teda čo s tým? Prečo podľa Vás tí " správni politici" nezahájili nejakú ofenzívu...Môžu "nakradnúť" dostatok prostriedkov, aby sa nejaké povedomie dostalo medzi bežných ľudí...Ale asi to nie je to, čo od nich je možné očakávať....


>Žiaľ, stále sa na to dosť ľudí chytí, no pomer viac-menej
>chápajúcich sa zvyšuje. Ak nezastavia net, zostáva im len
>veľkorozmerný konflikt a hodiť svet o niekoľko stoviek, či
>tisícov rokov dozadu..

Dúfam, že Hospodin ich uvrhne do Tartaru...


>Ako sa hovorí:
>"Všetci sme ľudia, no nie každý z nás je Človek."
>
>Otázka:
>Prečo sa píše, že už Diogénés cez deň behal s lampášom
>a hľadal Človeka?

To je UDO úplne jasné.Nebola vtedy elektrika(samozrejme to myslím úplne ironicky...napriek tomu si myslím, že ich dnes napriek všetkému vymývaniu, nájdete ešte dosť ).

[smích]

S pozdravom

Kysučan

240247

28.2.2011 21:43

RE: Pokud to bylo vyvoláno.

MoUdrostrak 90.?.?.?

Reakce na 238779

Pane Updown, přesně tak je to myšleno: že se JůYsEj (PAX AMERICANA) hroutí do propasti se vědělo před Reaganem. Zlom totiž nastal v době odstranění zlatého standardu. Ale Reagan vše ještě urychlil.

Stejné pravicující deformy nasazuje ODS v ČR. A stejné pravicující zbídačující deformy byly nasazovány desetiletí IMF a WB v Jižní Americe.

Vložený obrázek

Výše uvedený graf potvrzuje nastartování stagnace v JůYsEj od chvíle odstranění zlatého standardu. Žluté 1% ekvivalentu emerických Toskánských Špindlerů a Orlických KnížePánů přestalo být po chutí, že i jim klesá růst příjmů. Ten byl zapříčiněn tím, že JůYsEj začalo vynucovat dovoz od cizích na úkor toho, že dodavatelům vnocovalo nekryté US$. A Emeričané začali zahálet. Bohatí Toskánští Špindleři si instalovali do funce presidenta Ronnieho Reagana, aby 1% bohatých zajistil ještě raketový růst přímů tím, že bohatým oseká daně. Z pokračování grafu je vidět, jak se mu to "povedlo".

Vložený obrázek

Druhý graf ukazuje, jak Ronnie Reagan na přání nejbohatšího 1 procenta Špindlerů podtrhl příjmy tím, že bohatcům snížil prudce daně. A rozevřel deficitní nůžky natolik, že se z toho JůYsEj už nemohou nikdy vzpamatovat.

Vložený obrázek

Třetí graf vypovídá o zrůdnosti v posledních desetiletích, kdy vládli pravicující republikáni ve vztahu dluhu a hrubého národního produktu.

Všechny tyto závislosti a tendence jsou známé již několik desetiletí. JůYsEj měly nakročeno do propasti mnohokrát. A vždy rozpoutáním války nebo krytím importu nekrytým oběživem, tištěným v soukromém židovském FEDu nebo vykradením Yeltzinovského Ruska na čas odvrátily nevratný zlom.

Vložený obrázek

Velký arabský básník a filosof Saddám Hussein se na stará kolena rozhodl srazit JůYsEj na kolena. A změnil vypořádání v programu OSN Ropa za potraviny z US$ na EURo. Okamžitě si tím vysloužil humanitární bombardování, okupaci a vlastní zavraždění. Ale ukázal světu největší Achillovku vybydleného JůYsEj i zrůdného raSSistického a genozidního Státu USrael.

23.3.2006 přestal židovský FED coby illegální tiskárna nekrytých US$ zveřejňovat index M3 http://en.wikinews.org/wiki/US_Federal_Reserve_cea... . Od té chvíle většina států světa bere US$ jako velice, velice, ale velice horké oběživo. Z US$ se stal Černý Petr všech investorů a bankéřů. Všichni se teď ostražitě pozorují, kdo začne s výprodejem jako první...

238791

1.3.2011 12:29

RE: Pokud to bylo vyvoláno.

updown 85.?.?.?

Reakce na 238791

Ďakujem. Takže sa z toho (zrušenia zlatého štandardu) dá súdiť ich krátkozrakosť, teda, že mysleli vtedy len na seba a na to ako sa nabaliť, pričom im bolo jedno, ako to dopadne s budúcnosťou ľudstva, alebo naopak v tom bol jasný plán (podporovaný a odovzdávaný z generácie na generáciu) pomocou devalvácie kľúčovej svetovej meny (o.i) nastoliť NWO? Pátram kde asi môže byť pravda medzi teóriou, že aj eliťák je len človek (hamižný - teda ateistický a materialistický) a je mu jedno, čo bude so svetom keď umrie, myslí len na seba (príp. max. na svoju rodinu), alebo naopak eliťák fakt verí vo svoje vyššie poslanie spasiteľa, ktorý prinesie planéte utopické dobro redukciou obyvateľstva a globálnou vládou. Jasné, že sa to nedá takto zovšeobecňovať a pravda bude asi niekde uprostred. Je mi jasné, že exkluzívne kluby ako CFR, Bilderberg, Trilateral, Lions, či stretnutia v davose, Bohemian Grove sú organizované na manipuláciu nižších stupňov "piramídy", aby biznismeni a politici nadobudli pocit, že sú medzi elitou, ktorá rozhoduje. Ale zaujímalo by ma, čo si (nielen vy) myslíte o tom vrcholci piramídy. Tých skutočne najmocnejších. Konšpiračné teórie z nich robia neľudských netvorov, ovládaných temnými silami, čo mi príde prehnané. Ale bežní ľudia to tiež nebudú, keďže k "ulici" majú praďaleko. Myslíte, že sa dá vôbec niečo tak dlhodobo plánovať a ten plán dodržiavať, a teda ten svetový chaos vedome a cielene organizovať (a teda všetka ta maškaráda, ktorú prezentujú médiá je od A po Z naplánovaná a vypočítná), alebo sú to "šikovní" ľudia (s najostrejšími lakťami), ktorí sa vedia vždy flexibilnejšie ako akákoľvek konkurencia prispôsobiť podmienkam skutočného, neovladateľného chaosu (a teda im občas aj niečo nevychádza tak, ako by chceli, ale nejakou tou vojnou, otepľovaním, pandémiou či vytlačením ďalších vzdušných peňazí sa zase udržiavajú na vrchole?
(zase trošku OT, ale treba týmto faktickým diskusiám dodať trošku filozofie [smích]

238809

1.3.2011 16:29

RE: Pokud to bylo vyvoláno.

Rene Bartosek 75.?.?.?

Reakce na 238809

Co myslíte z morálního úhlu pohledu je fatální závislost člověka na něčem dobrá pro něj i pro společnost okolo něho? Nepochybně u drog, alkoholu, ale třeba workoholismus... bych se nemusel ptát. S mocí to máte jako s ekonomickými vztahy, pokud ekonomika není nástrojem pro lepší fungování lidské civilizace, pak... Pokud mocenská struktura není nástrojem funkčního a efektivního uspořádání lidské společnosti, pak... Při systémových problémech může lehce dojít ke kolapsu, systémová transformace je velmi obtížný a křehký proces v prostředí s vysokým prvkem nestability. Pacient to prostě nemusí přežít.

238819

2.3.2011 10:24

RE: Pokud to bylo vyvoláno.

MoUdrostrak 89.?.?.?

Reakce na 238809

Vážený pane Updown, pokládáte velice dobré otázky:

Zjednodušeně - základním dělítkem vpravo/vlevo je cynismus/naivita.

Pravicování a cynismus je s lidstvem od úsvitu věků. Chamtivost je člověku vrozená. Cynický pravicující Mladý KonSServativec touží, aby "celý svět" patřil jen jemu. Klidně poděpíše, že nikdy nebude chtít v životě solidaritu a pomocnou ruku od státu - hlavně když nebude musel platit ŽÁDNÉ DANĚ. A po svém velkohubém prohlášení se rozjede po eskalátorech patřících městu, přejde zdarma most, odhodí papír do koše a pod lampou věřejného osvětlení si bude něco hledat ve své pravicující peněžence.

Levicový naiva si naopak myslí, že se lidé mohou domluvit, jak si svět mezi sebe rozdělit. A zabránit válkám, vybydleným fabrikám, obřím bezprizorným skládkám, zbídačeným bezdomovcům a "revolucím a kriminalitě z bídy a ze zoufaltví".

Typickým případem a ukázkou post-pravicujícího světa je Detroit a jeho okolí. Všichni natolik pravicovali, že dnes bez sociální pomoci "zlého státu" nejsou schopni se u nikoho dalšího a zbídačeného zaměstnat, udržet si policii, požárníky, zaplatit účty.

Na opačné straně spektra stojí "zlé" Německo a Skandinávie. S velk7mi daněmi, obrovským přerozdělováním a silným a téměř všemocným státem. A zároveň jsou to státy s nejvyšší konkurenceschopností, nejmen39mi sociálními problémz, kriminalitou a agresivitou.

Jak si dnes vedou státy, které byly "privatisovány" (Irsko, Island, Litva a další) posuďte sám.

Několik kosmopolitních "iluminátů", které znám by Vás překvapilo: v jejich rodinách, vlastnicky řízených firmách a spolcích jednají a vytvářejí německou a skandinávskou pohodu a kooperačního ducha. K vzdálenějšímu světu, násilně dobývané konkurenci, obchodním partnerům, penzijním fondům, veřejnému majetku, se chovají naopak jako by to byli nepřátelští sousedé a obyvatelé Detroitu. Samozřejmě to kryjí co možná nejdéle maskou.

Ve Vámi zmiňovaných "klanech" se spolčují s ostatními socipaty (neplést si s psychopaty). S nimi se např. domluví, že dají svým poskokům prolobbovat u oVcemi navolených deputátů zákon o Solární energii. Paralelně dají příkazy k vybudování velkých spotřeb v sousedství svých miliardových solárních parků. Illegálně napojí spotřebu ze sítě na odečet u solárních parků. Platí nedotovanou energii, státu přeprodávají dotovanou (na oko "generovanou sluncem"[mrknutí jedním okem]. A rozdíl mají v kapse pro lobbisty, jimi řízené a pravicujícími oVčany navolené politiky a na obří úplatky a krytí celého solárního businessu.

Vše je placeno pravicujícími oVcemi, kteří milují své pányknížepány, stavitele nových rodinných Orlíků a Toskánských Špindlů...

Vložený obrázek

238838

28.2.2011 8:50

RE: Pokud to bylo vyvoláno.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 109.?.?.?

Reakce na 238761

Nečetl jsem článek celý, tak jen poznámku. Nějak se mně ten dominový efekt nezamlouvá. Ta ulice je evidentně neřízená nějakou organizovanou silou a ti vzbouřenci přece jsou v ohrožení vlastního života už svojí pouhou přítomností v davu, natož pak se zbraněmi v rukou, když neví "who is who". A přesto jako by jim chyběl pud sebezáchovy! Ale co je ještě podivnější, jako by se jim vytratily základní fyziologické potřeby a to dlouhodobě. Je vůbec něco takového možné? Copak nemusí jíst, pít, vyměšovat a spát? Pokud ne, tak co je příčinou? Jediným vysvětlením snad může být plošné působení nějaké technologie z vojenských výzkumů a to by bylo zatraceně varující i pro nás, protože sotva to je selektivní na náboženské bázi.

238764

28.2.2011 9:53

RE: Pokud to bylo vyvoláno.

Olas 78.?.?.?

Reakce na 238761

Pane Rene, nevím jestli Váš odhad situace není trochu mylný. Dějiny nám ukázaly, že i ortodoxní věřící správně zfanatizovaní páchali zvěrstva i ve vlastních řadách. Nepodceňoval bych zpravodajské agentury v pozadí této řetězové akce na blízkém východě. Když se květinové a barevné akce ukázaly jako málo účinné přikročilo se k davovým akcím. Stačí jen těm nejhlasitějším nabídnout "Ty přece můžeš být v čele, můžeš mít to co jsi doposud záviděl, na co jsi díky svojim (ne)schopnostem nedosáhl ...." a je vymalováno. Jak třeba u nás dopadli tzv. disidenti? Několik z nich se dostalo do čela a ti další byli rázem zapomenuti ba co více odsunuti a do čela se dostali běžci na dlouhé tratě. Příkladem je současný ministr financí (KSČ, KDU-ČSL, ODS, TOP 09, .... ?) i další smějící ce zcela otevřeně do tváří zbytku národa. I arabové jsou lidé a i mezi nimi se najdou hajzlíci.

238767

28.2.2011 11:52

RE: Pokud to bylo vyvoláno.

aristokrat aristokrat (tečka) tomas (zavináč) centrum (tečka) cz 90.?.?.?

Reakce na 238761

vítězství islámských hnutí a totální obklíčení izraele v oblasti je záměr

238770

28.2.2011 15:45

Pro editora

Olas 78.?.?.?

Díky přesvědčil jste mě.

238782

28.2.2011 19:02

Ordo ab chao

Michalll 89.?.?.?

Jeden čas jsem si skutečně myslel, že by tato "revoluce" mohla být výsledkem neutěšených poměrů v regionu a chuti lidí skoncovat s diktaturou. Bohužel podrobnější pohled mě vyvedl z omylu. Pojďme si říct o co se hraje.
Lze očekávat, že se tato revoluční vlna zvedne i v dalších zemích a Lybie není zdaleka posledním počinem. Ne náhodou jsou zasaženy země severní Afriky a Blízkého Východu. V těchto zemích se nachází většina ropných zásob světa nebo přístupů k nim. Dokonce si troufnu říct, že je v podstatě jedno kdo se v těchto zemích ujme moci, tradiční demokracie zde nebude nikdy.
Cíl se daří totiž pomalu plnit, a není jím nic jiného než destabilizace celé oblasti a snaha vyšroubovat ceny ropy okolo 150-200 dolarů za barel. Jak bude destabilizace a chaos v oblasti pokračovat, ceny ropu pujdou zákonitě nahoru. Zároveň s tímto řízeným zvednutím cen ropy lze kolem konce roku 2012 očekávat i plánovaný pád dolaru coby rezervní měny.
Výsledek bude tristní pro všechny. Chudé země rozvojového světa se dostanou do spirály hladomorů a totálního úpadku. Ropné státy závislé na petro-dolarech se vrátní k velbloudům. Západní svět zachvátí vlna národních bankrotů a hyperinflace nebývalých rozměrů spojená s potravinovou krizí. Endgame byla rozehrána. Ordo ab chao, toto zendářské heslo vystihuje více než dokonale hru která byla spuštěna. Během 2-3 let můžeme očekávat skutečně globální chaos a obrovské změny. Systém se totiž zákonitě hroutí, monetární systém založený na ponziho schématu se vyčerpal a globální supra-elita rozehrála svoji partii za svoje udržení na špičce pyramidy.
V tomto okamžiku stojíme na prahu globálního pádu světové ekonomiky, chaosu a všeobecného úpadku. Ale zároveň máme před sebou neobyčejnou šanci jak se odpoutat od starého věku a jeho pravidel a vybudovat věk nový a lepší. Globální supra-elita ale rozehrála tuto svoji hru jako šachovou partii aby nám vnutila svůj nový věk(NWO) který si sama vytvořila, který je pro nás nepřátelský a stejně zotročující a destruktivní jako ten současný, který se řízeně hroutí do chaosu.
Lze očekávat, že v nastálem chaosu, hladomoru a bídě a násilí bude kladem silný důraz na globální řešení. A zde se rýsuje finální plán globalistů na jednotnou totalitní světovládu. Pouze z chaosu můžete lidem vnutit svůj řád, protože pouze v chaosu budou ochotni přijmout cokoliv, když jim nabídnete pořádek.
Kolik lidí ale dnes skutečně tuší jaká bitva nás čeká? A kolik lidí bude ochotno bojovat za lepší svět a za svoji svobodu a budoucnost pro své děti? Třetí světová válka začala, ale nepovede se na bitevních polích, na moři či vzduchu, ale povede se v myslích lidí.

238786

28.2.2011 19:56

Uz som to tu pisal davnejsie

calimero 94.?.?.?

Jak USA zacne tiect do topanok tak na medzinarodnej scene zacne hrat podla strategie "Cim horsie, tym lepsie!" ma to pre nich same pozitiva a uz si to viac krat overili

-USA ropu neptrebuje, ziaden priemysel uz nema.
-to malo benzinu do zravych us-vozidiel sa vzdy najde a kto si bude chciet rozvazat rit si proste priplati aspon sa vybere viac na daniach za PHM
-draha ropa zdvihne mandle cine aj EU a pomoze zdvihnut dopyt po dolaroch ktore FED ochotne vytlaci tak ako uz par krat pred tym
-destabilizacia bezpecnostnej situacie zvysi globalne aj dopyt po zbraniach co by asi poslednemu odvetviu US priemyslu ktory este nie je v cine
-cokolvek sa na GME zomelie, do USA to nedoleti s trochou snahy sa podari zazehnut plamen vojny a ten sa rozsiri do EU alebo do Ruska,... potom USA staci nechat vsetkych chvilu povarit sa vo vlastnej stave a ked uz budu vsetci na makko tak USA hrdinsky pomoze tam kde sa im to bude najviac hodit... ale ak sa aj velka vojna nepodari nevadi ked netecie aspon kvapka...
-jedine na co si musia dat US pozor je nenasrat primoc svoje domace obyvatelstvo (a to si oni ustrazia) potom uz staci len skodi skodit a skodit a stvat vsetkych proti sebe a z USA urobit umelo oazu mieru a pokoja,... ten mier a pokoj bude lacno a efektivne robit cenu zelenemu toaletaku

238788

28.2.2011 21:51

zajímavý článek k tématu

l.leimas 88.?.?.?

občas i na Osudu jsou články, které stojí za přečtení

http://www.osud.cz/zapadni-bankerske-klany-se-pokusily-prevzit-moc-nad-arabii-afrikou-uspesne-1

238792

Příspěvků: 41

28.02. 05:39 Rene Bartosek  Pokud to bylo vyvoláno.
28.02. 08:43 MoUdrostrak  RE: Pokud to bylo vyvoláno.
28.02. 14:56 updown  RE: Pokud to bylo vyvoláno.
28.02. 15:07 dub  RE: Pokud to bylo vyvoláno.
28.02. 16:10 Rene Bartosek  RE: Pokud to bylo vyvoláno.
28.02. 16:16 Vojta49  RE: Pokud to bylo vyvoláno.
28.02. 19:50 dub  RE: Pokud to bylo vyvoláno.
01.03. 17:08 Rene Bartosek  RE: Pokud to bylo vyvoláno.
28.02. 21:28  RE: Pokud to bylo vyvoláno.
01.03. 17:44  RE: Pokud to bylo vyvoláno.
28.02. 16:38 udo1  RE: Pokud to bylo vyvoláno.
01.03. 12:50 Kysučan  RE: Pokud to bylo vyvoláno.
05.03. 00:43 udo1  RE: Pokud to bylo vyvoláno.
07.03. 19:48 Kysučan  RE: Pokud to bylo vyvoláno.
07.03. 21:42 udo1  RE: Pokud to bylo vyvoláno.
07.03. 23:09 Kysučan  RE: Pokud to bylo vyvoláno.
09.03. 12:39 udo1  RE: Pokud to bylo vyvoláno.
07.03. 21:51 udo1  RE: Pokud to bylo vyvoláno.
08.03. 02:07 Rene Bartosek  RE: Pokud to bylo vyvoláno.
09.03. 13:43 udo1  RE: Pokud to bylo vyvoláno.
05.03. 00:47 udo1  RE: Pokud to bylo vyvoláno.
15.03. 23:05 Kysučan  RE: Pokud to bylo vyvoláno.
18.03. 21:01 udo1  RE: Pokud to bylo vyvoláno.
18.03. 22:16 Kysučan  RE: Pokud to bylo vyvoláno.
20.03. 01:38 udo1  RE: Pokud to bylo vyvoláno.
22.03. 00:23 Kysučan  RE: Pokud to bylo vyvoláno.
24.03. 18:20 udo1  RE: Pokud to bylo vyvoláno.
24.03. 20:32 Kysučan  RE: Pokud to bylo vyvoláno.
24.03. 18:23 udo1  RE: Pokud to bylo vyvoláno.
24.03. 22:57 Kysučan  RE: Pokud to bylo vyvoláno.
28.02. 21:43 MoUdrostrak  RE: Pokud to bylo vyvoláno.
01.03. 12:29 updown  RE: Pokud to bylo vyvoláno.
01.03. 16:29 Rene Bartosek  RE: Pokud to bylo vyvoláno.
02.03. 10:24 MoUdrostrak  RE: Pokud to bylo vyvoláno.
28.02. 08:50  RE: Pokud to bylo vyvoláno.
28.02. 09:53 Olas  RE: Pokud to bylo vyvoláno.
28.02. 11:52 aristokrat  RE: Pokud to bylo vyvoláno.
28.02. 15:45 Olas  Pro editora
28.02. 19:02 Michalll  Ordo ab chao
28.02. 19:56 calimero  Uz som to tu pisal davnejsie
28.02. 21:51 l.leimas  zajímavý článek k tématu

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

43

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc září přispělo 84 čtenářů částkou 15 189 korun, což je 43 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010

IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

Ve zkratce

Arabská strana Švédska vyzývá k vysídlení těch obyvatel skandinávské země, kteří odmítají multi-kulti hodnoty a etnickou diverzitu18.09.20 19:00 Švédsko 5

Někdo zmlátil cyklisty v Rumburku. Byli to cikáni?17.09.20 17:26 Česká republika 2

Proč hynou statisíce ptáků? A proč se před smrtí chovají divně?17.09.20 11:21 USA 13

Až 90% testů v USA je chybně vyhodnoceno a přiznává to NewYork Times16.09.20 23:02 USA 3

Svědci Covidovi? Je jich 50 a mlátí lidi, kteří nemají náhubek16.09.20 22:14 Česká republika 6

Český COVID teror v metru15.09.20 21:31 Česká republika 9

Vládní pomoc firmám se ukazuje jako velká past15.09.20 09:55 Česká republika 1

Vládní semafor ukazuje nulové riziko - vláda nařídila plošně nosit náhubky12.09.20 12:45 Česká republika 4

Další důkaz funkčnosti švédského modelu při zvládání Covid12.09.20 12:22 Švédsko 7

Likvidace dopravy autem po Praze11.09.20 09:12 Česká republika 6

Nemáte homosexuály, ženy či menšiny? Zapomeňte na Oscara09.09.20 12:14 USA 4

Vakcína proti Covid-19 firmy Astrazeneca se ukazuje jako riziková09.09.20 11:11 Rusko 3

Dr. Hariri - Nová data z CDC ukazují, že na COVID-19 zemřelo jen 6% z původních 160 tisíc08.09.20 23:41 USA 1

Magor Novotný si přeje, aby Zeman a Babiš zemřeli08.09.20 22:29 Česká republika 11

Britský COVID teror v metru07.09.20 23:45 Británie 12

Žárovku vynalezl černoch, říká Biden07.09.20 23:12 USA 5

Policie zatkla těhotnou ženu za sdílení příspěvku na FB proti koronavirovým opatřením06.09.20 14:45 Austrálie 4

Jak dlouho ještě nechají Novotného škodit zájmům této země?06.09.20 12:39 Česká republika 9

Babiš ukázal barvu: Od cesty Vystrčila na Tchaj-wan se nedistancuje04.09.20 16:49 Česká republika 4

Už je to tady: Čína stopla zakázku na česká piana za miliony04.09.20 16:44 Česká republika 5

Měnové kurzy

USD
22,59 Kč
Euro
26,75 Kč
Libra
29,18 Kč
Kanadský dolar
17,11 Kč
Australský dolar
16,47 Kč
Švýcarský frank
24,78 Kč
100 japonských jenů
21,60 Kč
Čínský juan
3,34 Kč
Polský zloty
6,00 Kč
100 maď. forintů
7,42 Kč
Ukrajinská hřivna
0,80 Kč
100 rublů
29,84 Kč
1 unce (31,1g) zlata
44 061,38 Kč
1 unce stříbra
604,65 Kč
Bitcoin
245 056,01 Kč

Poslední aktualizace: 20.9.2020 18:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 6 755