Diskuze k článku

Šokující svědectví bývalých příslušníků izraelské armády

Příspěvků 34

23.2.2011 0:43

zase proč se takhle nechovat k romům?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

zase proč se takhle nechovat třeba k romům?Mě by to třeba nevadilo pokud by se takhle chovali izraelci k romům?Podotýkám,že v tom není nic skrytého romy mám jinak opravdu rád,ale já jen,že mě nevadí pokud by to romům izraelští vojáci takhle vysvětlili. [chechtot]

238480

23.2.2011 2:23

RE: zase proč se takhle nechovat k romům?

Rene Bartosek 75.?.?.?

Reakce na 238480

Mě by to vadilo, kdyby se česká armáda chovala jako amorální dobytek ke komukoliv. Dneska tihle, zítra někdo jiný. Ćlověk nikdy neví, kdy řada přijde na něho. Ale Bohu dík, takhle hluboko jsme nikdy neklesli. Kolikrát skřípu zuby a je mi hanba, že jsem Čech, ale s takovým svinstvem jako nacismus či sionismus v praktickém provedení jsem jako Čech vyrovnávat nemusel. Vadilo by mi kdyby se takto česká armáda chovala k Židům, Němcům a pro mě za mě zeleným mužíkům s tykadlama.

O zločinech při odsunu sudetských Němců lecos vím a rozhodně to považuju za tu temnou část historie. Ale pokud Berlín chce otevřít tuto otázku, tak je třeba revidovat Postupimskou dohodu a řešit znovu protektorát Čechy-Morava. Přijatelný partner Prahy je pouze vláda v Berlíně. To, že Nečas jako premiér přijal bavorskou delagace v složení jakém přijela je nepřípustné. Při šéfovi diplomacie jako Swarzenberg se není čemu divit. Raději měl schůzku zrušit nebo udělat naposlední chvíli změnu a neúčastnit se a poslat tam nějakého náměstka. Na hrubý pytel, patří hrubá záplata.

Ale článek je o chování armády perli demokracie Izraele, nacisti by se mohli lecos přiučit i dneska. Operace Lité olovo by z propagandistického hlediska mohla zaujmout jako obranná akce v médiích i takového Goebbelse. Stejně jako za protektorátu občané první a druhé kategorie, lágry jsou nahrazeny jedním megalágrem, Lidice-Deir Jasín va masovém měřítku, vysoký stupeň militarizace... Akorát formální demokratická fasáda je více sofistikována. A nacisti nepotřebovali masivní podporu ze zahraničí, aby jako režim mohli fungovat.

238483

23.2.2011 11:25

RE: zase proč se takhle nechovat k romům?

updown 85.?.?.?

Reakce na 238480

Takéto správanie ku komukoľvek (či už sú to cigáni, arabi, alebo zelení mužíci s tykadlami) nesplodí nič iné, len agresívnu a útočnú spätnú väzbu. Človek, ktorý má sklony k násiliu a agresii, zažil v živote (najmä v detstve) agresiu a násilie na vlastnej koži. Jedinec, ktorý bol vychovaný v láske a harmonickej rodine, bez autoritatívneho a mocenského prístupu, agresívne sklony nemá. Je to jednoduchý princíp: Obrana útokom.
Stačí urobiť jednu úplne jednoduchú vec: predstaviť si, čo by si cítil, keby sa takto niekto správal k tebe. Neviem, či máš deti, ale predstav si, že máš a príde k tebe napr. banda silnejších agresívnych chlapíkov, ktorí ťa pred tvojím dieťaťom začnú ponižovať, prípadne mlátiť a to isté robia tvojmu decku.

238499

25.2.2011 18:52

RE: zase proč se takhle nechovat k romům?

horus 86.?.?.?

Reakce na 238499

Je to možná poněkud překvapivé, ale tento článek mi tak trochu připomíná naši českou realitu. Sice není až tak vyhrocená, že by se zde používaly zbraně, ale jistou podobu ve svém okolí pociťuji i já. Je to velmi smutné, kam se to ženeme.

238610

23.2.2011 1:16

Myslenkove pochody na systemu vymyteho mozku, mimo zkutecnost.

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 59.?.?.?

Napsalo se z pocatku na plivnuti na Araba.
Potom ale o tom začnete někdy přemýšlet, zvlášť třeba v den památky obětí holocaustu, a najednou vám dojde, že tyhle věci dělali nám, že je to konec konců lidská bytost.
Takze,jen tento bod dava mnohe, za prve pri vzpomince na holocaust, Nemci neplivali na zidy,takze srovnani neni spravedlive,plivnuti na araba,je v ramci Talmud a jeho vychovi,ze takto ,tak zvani zide plivaji na kde koho,kdo neni zid.Pokud pujdem do historie ,tak zvaneho zidovstav,tak zjistime ,ze krutost je pro ne ,co by potomku "Zlatych hord"mongolsko -tureckych najezdniku na Evropu znama,ze se tak chovali ke vsem jinym narodum odjakziva a svou krutost omlouvaji lzi o ublizovani jim.Nakonec,buldozer prejel protestujici obcanku jineho statu, nakonec v mezinarodnich vodach zabili na palube cizi lodi turecke pasazery, o nejakych roku zpet , "israelsky" -chazarsky buldozer zahrnul za ziva nekolik mladych Palestincu,kdo se podiva na zabery horiciho fosforu z nedavneho TV programu v Gaze a jinde,tak vi,ze rokem 1933 ,kdy "zidovsky" celosvetovy kongres vyhlasil valku Nemecku,ale ve valce ktera bezi tisicileti proti vsem ,kdoz nejsou, tak zvani zide-zionisti, kteri nici i krestanske zidy a jine,ale ,vynucuje si mluvit za cele zidovstvo v ramci ukradene palestiny,kam zadny Chazar nestrcil nohu, jejich pozdejsim cilem bylo Madarsko a dodnes citi ze Madarsko je druha Chazarie.Takze,tak zvane sokujici vypovedi,nejsou sokujici,deje se tak od pradavna a korupcni krestansti politici je v tom podporuji.Krestanske obyvatelstvo je voli donejvyssich fukci,krestanske ogranisace navic,ospravedlnuji dle konceptu holocaustu zlociny Israelu a tak zvanych zidu, navic,krestanske vlady trestaji odpurce techto zlocinu a zlocinum davaji legalni opodstatneni, kdyz,odhlasovani ve Spojenych Narodech o existenci samovyhlaseneho statu Israel je jejich dilem a casti odpovednosti za vsechny vrazdy a valecne kriminalni ciny,za ktere se Israel a ani jednotlivci neoctnou pred pred tribunalem pro valecne zlociny i takovy Interpol je v tomto smeru na nic a na prt.Ty nejvetsi "zidovske" lzi si nikdo nedokaze kritisovat z rad krestanu,navic ,napsat pravdu.Obcan USA,zid ,si vezme dovolenou v Israelu a nastoupi vojenskou sluzbu,zastreli par Palestincu,jako na lovu kachen a spokojene jede "domu"do USA a ted opacne,Nemec zijici v USA (1/5 Nemcu byla obcany USA pred druhou svet. valkou)prijede do nacistickeho Nemecka ,vezme sluzbu v SS, v koncentracnim tabore,zastreli par zidu a spokojene odjede do USA.
Gas chambers again. The Jewish weekly "The Jewish Press" (New York) reveals on Feb. 15, 1991 that Saddam Hussein had gas chambers for all Jews. "Iraqis have gas chambers for all Jews".
Na závěr k posouzení dávám v originale "The Guardian,Saturday July 3, 2004, Vikram Dodd, "Howard airs family's Auswitz ordeal"
Interviewer Sue Lawley"
While at Auschwitz, she had been in a gas chamber three times and for various reasons-once they actually ran out of gas-had got out to tell the tale:
The Montreal Gayette-August 5, 1993, St.Laure...Automaticky kráceno

238481

24.2.2011 1:24

RE: Myslenkove pochody na systemu vymyteho mozku, mimo zkutecnost.

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 61.?.?.?

Reakce na 238481

The Montreal Gayette-August 5, 1993, St.Laurent= napsali doslova, že 11 letý Moshe Peer přežil v koncentračním táboře Bergen=Belsen šestkrát plynování.
"Author recounts experiences in Nazi concentration camp"
------------------
Nejvetsi provineni Hitlera a nemeckeho nacionalismu bylo to ,ze si od 0.08 % svetove zidovske populace nenechali poroucet v evlastni zemi,co maji aco ne, a kdo jake dulezite misto dostane a co Hitler ma delat a co ne, to byl zacatek ztraty 60 milionu krestanskych zivotu, pro 0.08 % nadlidi-sebevyvolencu k vedeni sveta podle jejich predstav.Podivejte se dnes na vedeni krestanskych vlad k prani zidu:Už, jsme si zvykli, že za peníze křestanů se postavila holocaustová musea a kde není, tam se brzo postaví.Ted, Evropské Společenství darovalo na ůtržbu ostnatého plotu a plynové komory, budov a jiného na 5.9 milionů v amerických dolarech na Auschwitz, který ze strany polské vlády dostane na 64 milionů dolarů, aby se zachoval symbol krutosti nacistů, uvažte, že by Israel přispíval na památník Gulagu, co by pomníku židobolševické krutosti, na oběti ukrajinského hladomoru.
"EU donates millions to preserve Auschwitz".
USA, s presidentem Obama vyhlásil v 17 dubnu "holocaust Remembrace Day", co takhle "Armenia holocaust day a nebo, Gulag holocaust Day?
Obama vyhlásil měsíc květen, jako "Jewish American Heritage Month,co by poděkování,jaký přínos od židů má Amerika.
K tomuto prohlášení, bych doporučil článek, z 23 března "Reliase Modoff or Risk War", Israel Warns USA, z pera Sorcha Faal,reportera "Western Subscribers.
Kanadská vláda nezůstane stranou a na "Výzkum holocaustu" školení a jiného, dává 984.500 dolarů z kapes svých křestanských poplatníků.
Prakticky neexistuje krestansky politik,ktery by tak zvanym zidum-zionistum rekl rozhodne NE!
Jediny,kdo to dokazal byl Hitler a to mu zidi ani za tisic let neodpusti ,ze se vzeprel svetovemu zidovstvu, to je zaklad provineni Hitlera a nemeckeho naroda.
Nakonec z dnesnich dnu a pera jinych zidu se dozvime to ,co je nam zapovezeno rici verejne,nasimi zkorumplovanymi politiky:"HELEN THOMAS “DELEGITIMIZES” ISRAEL - AGAIN
Feisty Helen Thomas again skewered Israel, this time on a CNN interview. She stated that most of the “Jews” who violently drove out 800,000 Palestinians from Palestine in 1948 were actually not Jews at all but “Europeans” (ie. descendants of the central European nation of Khazaria converted to Judaism about 850 AD). (See, The Khazars: Do They Destroy God’s Plan for the Jews?) “They’re not Semites, I mean, most of them are from Europe.”
Vložený obrázek
Na druhou stranu nacistum a Hitlerovi nemuzem rikat,tak,jak to delaji media,ze byl protizidovsky,kdyz v uniforme wermachtu slouzilo vice,jak 2500 tak zvanych a uznanych podle Nurimberskych zakonu,zidu.Nikdo z nemeckeho veleni je nepronasledoval za jejich zidovske vyznani a modleni se v zakopech fronty,to nam nasi poplatni historici nikdy nere...Automaticky kráceno

238528

24.2.2011 1:34

RE: Myslenkove pochody na systemu vymyteho mozku, mimo zkutecnost.

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 61.?.?.?

Reakce na 238528

nereknou.Nakonec reknem to,co mnozi vedi,ale nerikaji,ze nasledkem prohrane valky Nemcu,je dnes podrizen krestansky svet pravym vitezum konfliktu,coz je znat na pronasledovani odpurcu lzi a propagandy az po historickou spravnost, kdyz kritika,tak ,jen ze strany zidu na Israel,ostatni jsou falesni antisemitisti, nebot dnesni populace zidovstva je 95% puvodnich Chazaru a ti semiti nebyli,takze,jakypak antisemitismus.
The American Jewish Congress (AJC) called for a boycott, as did Samuel Untermeyer, a lawyer and businessman and head of the Non-Sectarian Anti-Nazi League.
Zde byl organisatorem protekcni pravnik Ultenmeyer, ktery volal po "svate valce"celosvetoveho zidovstva na Nemecko, ve jmenu "spravedlnosti tech zidu co nelegalne presli z Polska do Nemecka.

Nakonec ,cteme ,co rikaji jini,tak zvani zide o zidech samotnych.,tak,jak Helen Thomas.
HITLER: Forced into war against his wishes because "the German nation is a threat to us Jews"
Emil Ludwig Cohen wrote in his book The New Holy Alliance, Strasburg, 1938:

'Even if Hitler at the last moment would want to avoid war which would destroy him he will, in spite of his wishes, be compelled to wage war.' Dnes Iran rovnez nebude mit moznost zabranit valce,pokud se bude "zuby,nehty" branit,tak to budou valecni zlocinci.
The American Secretary of State, James Forrestal, who later died in mysterious circumstances, wrote in his Forrestal Diaries (Cassel and Co., London 1952):

Nakonec nekdo,co rekl pred vice jak 65 roky[vyplazený jazyk]okud chceme rozumet dnesnim dnum a mnohym politikum, volajicich uz z jakekoliv priciny po valce, tak musime vzit kriticky hlas casu z obou stran problemu. Prvnim prikladem je osobnost z doby druhe svetove valky,jez i tak ma co rici k dnesku.
Proroctvi leteckeho Risskeho marsala letectva Herman Georinga v dopise Ghurchilovi, jen par hodin pred jeho smrti."Tento den jiste prijde,drive a nebo pozdeji a bude takovy,ze potece krev pres Britska uzemi.
Vy,sam dostanete odpoved na tuto minulou krvavou valku,kdyz bude nasledovat ta pristi,jez se nebude odehravat u Volhy,ale v Pyrenejskych horach."
*Konec dopisu konci slovy: "Mozna,ze jsem presto neporazen,stale je zde moznost casu,povolat Vas pred tribunal historie a rovnou prohlasit Vam, protoze dobre vite,ze jednoho dne budete stat pred nim,jako muz,jez svou ctizadost,inteligenci a energii,uvrhl osud Evropskych narodu na kolena pred cizou svetovou silou."
Henry H.Klein, jez je mnohymi nazyvan zidovskou obeti pro americkou svobodu,ktery v roce 1955 udajne spachal "sebevrazdu".
rekl: posudte samy:"Zionism is a political program for the conquest of the world...Zionismus destroyed Russia by violence as a warning to others nation.It is destroying the United States through bankruptcy, as Lenin advised.

238530

23.2.2011 2:03

Hmm.

Rene Bartosek 75.?.?.?

V čem se liší sebranka ozbrojených darebáků typu Blackwater od armády? V některých případech by to bylo velmi obtížné rozeznat. Kdo má kvér ten má svou pravdu. Armáda s amorálním velením je armáda de facto bez velení. Skutečné velení bez morálky neexistuje, jenom šarže. Ale mít armádu postavenou pouze na šaržích je ošidná věc. Pravda mocenská elita dá raději přednost šaržím než velitelům jako Patton, Žukov, de Gaulle a neodpustím si na nekoretním webu Guderiana a stratéga Ericha von Manstein, lidí kteří se odvážili ostře odporovat i Hitlerovi z vojenského hlediska zase tak moc nebylo. Takové jako Keitel nebo Dreddel by jsme, ale i dneska mohli prodávat po tuctech, aspoň v armádách o jedné divizi. Holt armádu tvoří šarže a ještě byznismani s lobisty a tvárnými politiky jak varoval Eissenhauer. Morálka chcípla už před lety všeobecně.
http://www.youtube.com/watch?v=uxxioydkZZw
http://www.youtube.com/watch?v=3FUD3tbu9CM&NR=...

238482

24.2.2011 17:57

RE: Hmm.

Rene Bartosek 75.?.?.?

Reakce na 238482

Ukázkový příklad šarže a velitele. Ono dneska už to není jenom šarže, z jedné třetiny to bývá povětšinou lobista a z druhé třetiny byznisman. Úplně jsem zapoměl na kapitána Milo, jak jsem jenom mohl? Kdo je kdo, ať si každý rozhodne sám. Můj názor je, že člověk na řídícím postu si musí odhadnout lidi okolo sebe sám a musí s nimi umět jednat. Navíc z psychologického hlediska je to hovadina. Těch pět jestřábů nebylo třeba nějak moc přesvědčovat, za druhé to nemá dostatečně dlouhodobý efekt těhle pět nemá dostatečnou rozhodovací pravomoc. Zbytek politické elity je bez nějaké psychologické masáže, takže... A hlavní argument je, že nejlépe je rozhodovat se na základě racionální úvahy, jakákoliv manipulace vede ke zkreslení skutečnosti. Bohatě stačí, že skutečnost nelze věrně převést do informace a vždy existují nějaké nesrovnalosti, čím méně deformací, tím lepší podklad pro nejefektivnější řešení. Střet s realitou po hloupých chybách bývá tvrdý. Tradičně nejtvrdší je dopad z výšin iluzí zpátky na zem.
http://www.novinky.cz/zahranicni/svet/226160-ameri...

238565

23.2.2011 3:19

A potom se divíte, že se nějaký "arabáš" omotá výbušninou a jde ukázat židům,kde nechal tesař díru!!!!

63 88.?.?.?

A židé na oplátku plivou na araby, protože jsou teroristi a tak pořád dokola!!! Kdy už tohle blbnutí na kvadrát skončí!!!
A ti, kdo prodávají zbraně z toho mají srandu ! Je to celé, hodně smutná a už dlouho hraná a blbá opera!
Rabina, který se alespoň dokázal dohodnout s Arafatem, že se zabíjení skončí, zabili prašivý sionisti jako škodnou.
Izraeli vládne svinská, prolhaná,vrahounská, sionistická mafie
a pokud se této hydře nepodaří zakroutit krkem, nikdy v Izraeli a Palestině klid nebude!
[oči v sloup] [oči v sloup] [oči v sloup] [oči v sloup] [oči v sloup] [oči v sloup] [oči v sloup] [oči v sloup] [oči v sloup] [oči v sloup]

238485

23.2.2011 4:23

RE: A potom se divíte, že se nějaký

Terps 129.?.?.?

Reakce na 238485

Když říkáš A, řekni také B - co takový Anvar as-Sádát zabitý islamisty kvůli dohodám z Izraelem?

238488

23.2.2011 5:20

RE: A potom se divíte, že se nějaký

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 94.?.?.?

Reakce na 238485

Nemám nic proti žádnému národu, v každém jsou slušní lidé, a i kdyby jich tam bylo málo, tak pořád tam ještě nějací jsou. Platí ovšem zákon příčiny a následku, platí i další zákony známé více lidem v Asii, které my tady na Západě ignorujeme. Podle nich vítězí nakonec slabé nad silným a měkké nad tvrdým, protože silnému chybí vytrvalost a tvrdé se křehkostí láme. Ti, co vedou Izrael zřejmě nemají ve své nadutosti o těchto zákonech ani potuchy, přestože by vhodné příklady ve své vlastní tradici najít mohli. Všichni, i Bůh jich už má plné zuby, protože ve skutečnosti nechtějí dohodu, nechtějí se domluvit, nechtějí žádný mír. Takže se nakonec stane to, co musí: uvidíme Jeruzalém obklíčený vojskem, a potom přijde jeho zpustošení. Pokud Izraeli nedojte, že aby přežil, tak se musí s 200 nebo 300 milióny okolních Arabů domluvit, namísto toho, aby když něco nejde silou, zkoušel to ještě větší silou, tak prostě Izrael jako stát nepřežije. I kdyby se jej při životě snažila udržet největší velmoc na světě.

Pokud je pravda, že za současnou arabskou revolucí jsou USA (a chtějí tak poškodit Euro a EU), jak spekulují někteří ruští analytikové, znamená to jen, že USA, případně vlivní američtí židé, hodili Izrael přes palubu. To samo o sobě stojí za zamyšlení, protože za normálních okolností by USA Izrael nikdy neohrozily. Že by košile bližší než kabát? A nebo za současnými událostmi v arabském světě USA nejsou. Pak ale kdo? To by bylo ještě zajímavější. Jedině někdo, kdo výše zmíněné zákonitosti dobře zná a umí toto "umění boje" využít. Mocná izraelsko-americká lobby to zjevně nebude...

238489

23.2.2011 11:06

RE: A potom se divíte, že se nějaký

Sbarro 92.?.?.?

Reakce na 238489

Ještě je tu jeden fenomén, se kterým málokdo počítá: zásah Vyšší Moci (viz ten apokalyptický přízračný jezdec nedávno při nepokojích v Egyptě !!!). Jsme zřejmě na konci lidských dějin, a mnoho událostí ve světě tomu nezadržitelně nasvědčuje. Proto nemá cenu zabývat se pofiderní a nejistou záchranou před neodvratným Koncem. Je třeba se smířit mezi sebou (jako lidmi) a s Bohem. Nic jiného nemáme ve svých rukou, neboť lidé rozjeli drtivé soukolí událostí tak mocně, že následky budou pro ně strašlivé. Já jsem s tím smířen a připraven. Jsou ale miliony, kteří budou umírat v nevýslovné hrůze a děsu...

238497

23.2.2011 21:54

RE: A potom se divíte, že se nějaký

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 94.?.?.?

Reakce na 238497

Možné to je, tento hráč zná všechna ta tajemství a jemné strategie, která omezeným a nafoukaným představitelům elit unikají. Jeho rukopis lze v událostech jen těžko rozeznat, protože využívá princip "minimální akce".

Kdysi jsem si myslel, že události u nás v roce 1989 jsou takovým příkladem, jenže, jak známo, strom se pozná po ovoci. A po 20 letech jeho nedobrovolné konzumace bych dnes řekl, že šlo o jen o obyčejný podvod ve stylu mnoha pozdějších barevných revolucí, zorganizovaných jen k okradení a podvedení po svobodě opravdově toužících lidí. To se také stane v arabských zemích, přestože touha po svobodě těchto lidí je opravdová. Až i je podvedou a ještě víc okradou, bude jasnější, kdo to všecho zorganizoval. Do té doby žádný konec dějin nebude.

238524

23.2.2011 11:16

RE: A potom se divíte, že se nějaký

updown 85.?.?.?

Reakce na 238489

Čo sa týka špekulácií (odôvodnených) o tom, že v arabskom revolučnom domine majú prsty USA, treba myslieť na to, že to v tom prípade majú perfektne premyslené. Taký mozog ako Brezinski domýšľa veci do najmenších detailov. Preto "hodiť Izrael cez palubu" by som formuloval skôr ako využiť Izrael ako agresívnu rozbušku pre začiatok vojny. Vina za rozpútanie vojny teda padne na Izrael a arabov, pričom USA budú môcť naďalej vystupovať v role mierotvorcu a nápravcu škôd, spôsobených na prvý (mainstreamový) pohľad agresormi, utrhnutými z reťaze. A fakt, že ich najprv k nepríčetnosti vydráždili a potom im tú reťaz odstrihli USA, zostane len obsahom konšpiračných teórií. A "záchranné lano" menom NWO podané od spasiteľov USA mainstream naivne, ako vždy, príjme. Výhoda amerických šedých eminencií ako Brezinski je v tom, že nepodliehajú emóciám, pričom vedia emócie ostatných "hráčov" veľmi dobre využiť vo svoj prospech.

238498

23.2.2011 12:08

RE: A potom se divíte, že se nějaký

hc 90.?.?.?

Reakce na 238498

Může to tak být. Na druhou stranu válka je hazardní podnik a sotva je někdo schopen spolehlivě předpovědět její průběh a výsledek. To už by měli vědět i Američané.

238500

23.2.2011 13:01

RE: A potom se divíte, že se nějaký

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 94.?.?.?

Reakce na 238498

No ano, máte pravdu, pokud za tím USA jsou, je to kvůli válce, kterou USA potřebují a jejíž korejská varianta nevyšla zřejmě kvůli obavám z reakce Číny. Ale to, že Izrael může tenhle plán zaplatit svým přežitím, nemluvě o miliónech obětí, musí být jasné i Brezinskému. Za normální situace by takové riziko pro Izrael USA nepodstoupily. Že by tedy jedni "židé" (pro svou záchranu) obětovali druhé? Svědčil by pro tuto variantu i útěk Obamových izraelských poradců.

Zajímavé je také, že v korejské variantě USA ustoupily, a daly přednost blízkovýchodní. Nejsou tedy pravděpodobně tak silné, jak blufují. Mám ovšem i pochybnosti, že "v arabském revolučním dominu" mají prsty USA - jejich administrativa i sám Obama působí spíše chaotickým dojmem, jako by nevěděli, co mají dělat. Buď je za tím vším klika odlišná od oficiální US administrativy, nebo se musíme poohlédnout jinde.

238503

24.2.2011 9:38

RE: A potom se divíte, že se nějaký

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Reakce na 238503

>Mám ovšem i pochybnosti, že "v arabském revolučním dominu" mají prsty USA
Pokud to jde mimo USA a potažmo Izrael, znamená to, že kontrolu nad situací má někdo jiný, anebo nikdo.
Dále je patrné, že obyvatelstvo žijící v teokratickém a islámem ovládaném systému není tak šťastné, jak by si často přál nějaký ten zdejší folklór.
Tato zjištění jsou ovšem dírou v teorii světa manipulované mocným „Židem“ v zákulisí, neboť se mu drolí půda pod nohama (Izrael - USA). Pokud je to chaoticky náhodné a neplánované, potom se lze držet teze, že za to může zase „Žid“, prostě se mu to jen občas vymyká a je mu to stejně jedno, protože se na chaosu vždy nějak přiživí… (no, potom by ale v zásadě nikdy nic organizovat a kontrolovat nemusel a ani nepotřeboval)
Pak je tu však jedna nesmělá varianta – situaci má přeci jenom někdo pod kontrolou a současný stav je důsledkem jeho dlouhodobých plánů. Tyto plány jsou však dovedně skryty clonu virtuálního světa médií, a to jak hlavního, tak i alternativního (nekorektního) proudu, což by znamenalo, že oba proudy čerpají své „nápady“ z jednoho ideového centra, které tak může dovedně překrývat své plány vnucenými iluzemi a dovedně využívat tendence lidí ke stádovitosti a černobílému vidění. Zbývá již jen jedno – kdo by to mohl…setsakra…jenom být…

BN

238546

24.2.2011 22:56

RE: A potom se divíte, že se nějaký

Lin 85.?.?.?

Reakce na 238546

Souhlasím - i s "předpisatelem". Variant je víc. Co jsem se dočetla, v USA vyvolalo povstání v Tunisu velké překvapení, zpravodajské složky si slízly pokárání, že nic nepředpokládaly a celá diplomatická mašinérie se rozjela až "po". Pak už se předpokládalo, že se protesty můžou přelít i jinam, což pro Izrael není vůbec příjemné, což bylo vidět, neboť se zdržel komentů. Když se vzbouřil Egypt, dost se v I.obávali možného otevření palestinských hranic, což se také stalo. Nevím, ale příjde mi, že nynější situace I. není vůbec záviděníhodná. Podpora "z venku" není stejná, jako byla před rokem. Loňskými událostmi kolem humanitárních lodí si I. velice zavařil a dost svých příznivců znechutil.
Pokud by došlo k nějakému konfliktu, byl by hodně krvavý a přelil se (nejméně) na celý Blízký východ. To soudí bez výjimky všichni.
K poslednímu odstavci pana 46 - i toto je možné a také nejste sám, komu se tyto myšlenky vyrojily. Všechno také může být součástí plánu, o kterém má potuchu jen hrstka lidí. S ohledem na cíle této "hrstky" se také může hravě stát, že I. bude jednoduše těmto "vyšším cílům" klidně obětován.

PS: Zdravím autora článku, dík za něj, ovšem komentovat nebudu - není co dodávat.

238581

25.2.2011 19:44

RE: A potom se divíte, že se nějaký

63 88.?.?.?

Reakce na 238581

Izrael je bolavé místo světa,ale myslím si, že se zde bude brzo řešit situace, i k vzhledem arabským revolucím, ale nikoliv válečnou a násilnou cestou!
V samotném Izraeli dojde v politice k přeskupení sil a sionisté a zastánci "osadníků" budou poraženi, protože další konfrontace síly by byla pro Izrael nebezpečná a politicky velmi nevýhodná, protože by Izrael ztratil i ten zbytek podpory, který ve světě ještě má, včetně USA!!!
Jediná možnost je vyklizení okupovaných území, které Izrael dodnes ovládá, utvoření Palestinského státu v naprosto pevných a trvalých hranicích, narovnání se Sýrií a dalšími sousedy!
Světové společenství potom poskytne Izraeli skutečné , hmotné záruky, že nebude nikterak napadán a požadováno po něm plnit nějaké další požadavky! Je to jediné řešení - v oblasti se nachází světové zásoby ropy a ty musí zůstat v klidu pro těžbu, jinak může být vyvolána světová energetická krize, která by měla nedozírné následky a žádná ze zainteresovaných stran si podobné riziko nepřipustí! Izrael i okolní státy také budou muset přistoupit na postupný proces demilitarizace, protože další válečné konflikty v oblasti jsou nepřípustné a hlavně úplně zbytečné! Žádná ze stran už nemůže nic rozhodného získat, ani co se týče území, tak ani co se týče zdrojů!
Stejně jsou zde všechny konflikty uměle vyprovokovány a nemají nějaký racionální podtext!!! Mimo prodejců zbraní nikdo žádný profit nemá, pouze ztráty!!!

238617

25.2.2011 22:50

RE: A potom se divíte, že se nějaký

Lin 85.?.?.?

Reakce na 238617

To máte, samozřejmě, pravdu a bylo by moc dobře, kdyby to tak dopadlo (a já si to přeju). Ovšem - kdo ví, jak bude Izrael reagovat, když ho ostatní nechali "vyrůst" až do nebe.

238629

25.2.2011 23:19

RE: A potom se divíte, že se nějaký

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 142.?.?.?

Reakce na 238629

Izrael je vybudovany na zakladech lzi, nasi politici(Kanada - Cesko} jsou lhari a jine krajiny nemysim ze je rozdil, tatze si nemyslim ze neco dobre dopadne. Vse to jedna chamrad.

238634

23.2.2011 3:31

cemu se divite

xyzz 193.?.?.?

Takhle to dopada kdyz si jedna 'rasa' mysli ze je vic nez ta druha. Neni nahoda ze se zidi ted k palestincum chovaji podobne jako (zpocatku) nacisti k nim. Schvalne kde tohle skonci.

Jinak je tez zajimave jak to cele funguje. Nejvyssi mista nejen ze o tom vi, ale cele to organizuji. A to samozrejme typicky po zidovsku - neprimo a zakerne, tj. ne ze by vydavali detailni rozkazy pro vsechny vojaky, ale proste se jen rozhoudnou jiste projevy nepostihovat tak jak by se melo. Prirozeny vyvoj a vyber v chovani pak vede k tomu ze nejprve se takto zacnou chovat ruzne nasilnicke povahy a jim podobni (kterych je v armade vzdy dost), pote co zjisti ze jim opravdu zadne postihy nehrozi se jich takto zacne chovat jeste vic a systematicteji, a posleze je k takovemuto chovani donucena tlakem okoli (peer pressure) naprosta vetsina a stane se z toho standard. Podobne jako kdyz nechate zpustnout zahradu, aniz byste museli vysadit jediny plevel, staci nedelat nic ('netrestat'[mrknutí jedním okem] a zachvili je ho stejne cela zahrada plna. Az na to, ze v takovem pripade je jasne ze zahradnik je hovado a mel by byt vymenen. Zajimave ale je ze u politiku a obecne tech vyse postavenych se toto z nejakeho duvodu promiji..

238486

23.2.2011 13:02

Syn teroristy starostou v Chicagu

Latinec 134.?.?.?

Jak na sve show pred casem prohlasil nas oblibeny Larry King (skutecne jmeno Zeiger, s koreny z Halice): "Taaaak. A dneska jsme prakticky vsude".
Novym starostou Chicaga byl "jednoznacne zvolen" Rahm Emanuel, a jak media podotkla, "zadny s kandidatu na tuto pozici se mu nemohl priblizit s penezi".
Rahm Emanuel, prave prijmeni Auerbach Shmulewitz. Jeho otec, Benjamin Auerbach byl ve 30-40 letech terorista v Palestine, kde krome bombardovani autobusu a infrastruktury se podilel na vrazde sefa UN, Sveda Folke Bernadotte.
Chicago se zmita ve financnich problemech, a Auerbach Shmulewitz je ma vyresit? Stare ceske porekadlo "Udelat z kozla zahradnikem" sedi jako p*del na hrnci.
Jak prorokoval King-Zeiger, "a dnes jsme vsude", se vyplnuje. Dnes, vetsina dulezitych pozic v zapadnim svete s krestanskymi tradicemi jsou obsazovany potomky Chazaru (vcetne ambasador pro Ceskou Republiku). Je toto ten uspech diaspory Chazaru, kteri s Talmudem v podpazi, mimo uzemi davnoveke Chazarie, vcetne Palestiny, dobyli tradicni svet ?? [zmaten]

238504

24.2.2011 17:25

RE: Syn teroristy starostou v Chicagu

KILLROY 192.?.?.?

Reakce na 238504

Ved to! nejako som sa nikde nedocital preco R. Emanuel odisiel z pozicie c. 3 vo white house a chce byt mayorom Chicaga. No a este ked je Chicago v dlhoch, tak nahoda to urcite nebude. Nemate k tomu nejake blizsie info preco sa hrabe do funkcie mayora?
Inak ambasador pre CR je nebezpecny vtak, robil kedysi pravnika pre ADL. No a ako vsetky media onanovali nad tym ze jeho rezidencia bude v byvalej budove wehrmachtu... zidia si tuto symboliku naozaj uzivaju.

238564

23.2.2011 13:30

Balfourova deklarace sionistů v roce 1917 odstartovala celý proces v Palestíně!

63 88.?.?.?

Sionisté tvrdí, že židé jsou něco lepšího, národ vyvolený,takže hlásají rasismus - Izrael je rasistický stát, kde jiní občané než židé, nemají plná občanská práva, z Palestiny udělali koncentrák, asi mají sionisté nějaké reminiscence ještě z doby války, když koncentráky zažili na sobě!
A když všechny i některé další záležitosti, jako jsou krádeže území a nezákonné stavby osad, vraždění a mučení, sečteme a potrhneme, tak teď nejspíše dostanou sionisté účet, třeba i bez hostinského! USA jdou do hajzlu, ty budou mít co nevidět velkou práci sami se sebou - vnitřní nepokoje jsou na spadnutí a Izrael si vyžere polívčičku, kterou si za ty roky navařil!
A nemyslím,že bude nějaká válka, která je v samé podstatě zbytečná a nic už nevyřeší! To je vidět i v arabských zemích!
Řešením bude pacifikace sionistů v Izraeli, a z Izraele se stane normální stát, který nebude okupovat a ohrožovat sousedy a přestane si hrát na koncentrák pro Palestince!
Izrael bude muset přistoupit na dohody, vznikne Palestinský stát, území se rozdělí a začne fungovat normální mezistátní uspořádání a sionisté se svými ambicemi na velký Izrael skončí!

238507

23.2.2011 17:00

RE: Balfourova deklarace sionistů v roce 1917 odstartovala celý proces v Palestíně!

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 72.?.?.?

Reakce na 238507

Cesta k poznani je trnita, obzvlaste kdyz cteme Norimberske zakony, podle nichz Nemec ci Nemka byli trestani za to, ze misili nemeckou krev s krvi sionistickou.

238512

23.2.2011 13:51

v dětech zaseli tolik nenávisti, že ji budou sklízet 50 let

r.m. 213.?.?.?

během těchto 50. let ztratí bílá rasa v USA svoji většinu a tudíž také Izrael svoji podporu.
No, já bych tam nechtěl žít.... [zmaten]

238508

23.2.2011 17:26

Zdravím Michala, kterého jsem poznal v "diskusích" na Novinkách.

pich 81.?.?.?

Tam dostával zabrat skoro od většiny "diskutérů" z tábora sionistických soukmenovců.
Zdejší se zdají rozumnější, s realističtějším pohledem na problém "Izrael", který je už drahně let příčinou mnoha konfliktů.
Naposled mě nepřekvapil postoj USA (united sionist america), při hlasování v RB OSN, kdy všichni ostatní členové hlasovali proti nekonečnému zabíraní palestinských území.

238513

23.2.2011 19:33

Nacistické prase

jean.laroux jean (tečka) laroux (zavináč) seznam (tečka) cz 94.?.?.?

je nacistickým prasetem a je úplně jedno jestli má na uniformě hákový kříž nebo šesticípou hvězdu.

238518

23.2.2011 19:42

Jeden svět

drfie 78.?.?.?

Trochu mi to připomnělo filmy, co jsem viděl na festivalu Jeden svět.
http://www.jedensvet.cz/ow/2009/index2.php?id=24&idf=14140
http://www.jedensvet.cz/2010/filmy-a-z/16286
Jsem zvědav, co tam bude letos.

238519

23.2.2011 21:20

Trochu faktu

fohat 88.?.?.?

http://www.youtube.com/watch?v=A7CKjx4J9bY&feature=related

238523

24.2.2011 19:03

Hezké fotky.

Rene Bartosek 75.?.?.?

Zbytek minometného granátu u kibucu Nahal.
Vojáci nastupují po minometném útoku do tanku. Tomu říkám služba, když držel Hamás přiměří, tak měli leháro.
Strom poškozený granátem u Kibucu Nahal.

Mimochodem ten kibuc Nahal je na jakém uzemí okupovaném nebo neokupovaném? Jenom mě tak napadlo. Jaké fotky si aktuálně dají pořídit v Gaze?
http://www.novinky.cz/zahranicni/blizky-a-stredni-...

238571

5.3.2011 8:45

zelené stvůry

lex 88.?.?.?

Brzy Bůh zničí všechny zelené stvůry - rozláme jim kosti na padrť a rozmete je jako hnojivo po Zemi. Protože takový šmejd je vhodný pouze k pohnojení.

238910

Příspěvků: 34

23.02. 00:43  zase proč se takhle nechovat k romům?
23.02. 02:23 Rene Bartosek  RE: zase proč se takhle nechovat k romům?
23.02. 11:25 updown  RE: zase proč se takhle nechovat k romům?
25.02. 18:52 horus  RE: zase proč se takhle nechovat k romům?
23.02. 01:16 Robert Nohejl  Myslenkove pochody na systemu vymyteho mozku, mimo zkutecnost.
24.02. 01:24 Robert Nohejl  RE: Myslenkove pochody na systemu vymyteho mozku, mimo zkutecnost.
24.02. 01:34 Robert Nohejl  RE: Myslenkove pochody na systemu vymyteho mozku, mimo zkutecnost.
23.02. 02:03 Rene Bartosek  Hmm.
24.02. 17:57 Rene Bartosek  RE: Hmm.
23.02. 03:19 63  A potom se divíte, že se nějaký "arabáš" omotá výbušninou a jde ukázat židům,kde nechal tesař díru!!!!
23.02. 04:23 Terps  RE: A potom se divíte, že se nějaký
23.02. 05:20  RE: A potom se divíte, že se nějaký
23.02. 11:06 Sbarro  RE: A potom se divíte, že se nějaký
23.02. 21:54  RE: A potom se divíte, že se nějaký
23.02. 11:16 updown  RE: A potom se divíte, že se nějaký
23.02. 12:08 hc  RE: A potom se divíte, že se nějaký
23.02. 13:01  RE: A potom se divíte, že se nějaký
24.02. 09:38  RE: A potom se divíte, že se nějaký
24.02. 22:56 Lin  RE: A potom se divíte, že se nějaký
25.02. 19:44 63  RE: A potom se divíte, že se nějaký
25.02. 22:50 Lin  RE: A potom se divíte, že se nějaký
25.02. 23:19  RE: A potom se divíte, že se nějaký
23.02. 03:31 xyzz  cemu se divite
23.02. 13:02 Latinec  Syn teroristy starostou v Chicagu
24.02. 17:25 KILLROY  RE: Syn teroristy starostou v Chicagu
23.02. 13:30 63  Balfourova deklarace sionistů v roce 1917 odstartovala celý proces v Palestíně!
23.02. 17:00  RE: Balfourova deklarace sionistů v roce 1917 odstartovala celý proces v Palestíně!
23.02. 13:51 r.m.  v dětech zaseli tolik nenávisti, že ji budou sklízet 50 let
23.02. 17:26 pich  Zdravím Michala, kterého jsem poznal v "diskusích" na Novinkách.
23.02. 19:33 jean.laroux  Nacistické prase
23.02. 19:42 drfie  Jeden svět
23.02. 21:20 fohat  Trochu faktu
24.02. 19:03 Rene Bartosek  Hezké fotky.
05.03. 08:45 lex  zelené stvůry

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

63

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc listopad přispělo 130 čtenářů částkou 22 170 korun, což je 63 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010

IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

Ve zkratce

Policejní robocapové zastavili zločin28.11.20 11:19 Česká republika 2

Jak migranti "obohatili" Švédsko27.11.20 21:12 Švédsko 1

České nemocnice jsou motivovány umístit co nejvíc covidových pacientů na JIPce27.11.20 21:02 Česká republika 1

Vláda se chystá vymývat nám za naše peníze mozky. BigPharma se tetelí radostí27.11.20 17:07 Česká republika 1

Odporné. Jako by to ani nebyli živí tvorové27.11.20 16:50 Dánsko 1

V Georgii a Michiganu byl právě vypuštěn Kraken26.11.20 17:24 USA 0

Sčítání hlasů v USA zřejmě ovlivňuje Harry Potter26.11.20 17:00 USA 7

Virginie: Mezi 5:07-5:12 ráno po volební noci zmizelo 169.000 hlasů26.11.20 16:33 USA 0

Obama napadl Hispánce za masivní podporu Trumpa a následně to od Hispánců schytal 26.11.20 10:59 USA 0

Volební fact-checker Facebooku dal v roce 2017 cenu Bidenovi, zaměstnanci dotují demokraty26.11.20 10:11 USA 0

Nevadský soudce odsouhlasil, aby Trumpův tým předložil soudu své důkazy o volebních podvodech26.11.20 09:21 USA 0

Pensylvánská soudkyně pozastavila certifikaci výsledků voleb 26.11.20 09:05 USA 2

Sadistická vláda nám dovolí nadechnout se, než zase přiškrtí25.11.20 22:48 Česká republika 1

Vývoj náboženství ve světě 1946 - 201925.11.20 12:36 Neurčeno 2

Novinky.cz zase straší covidem v Polsku, skutečnost je zřejmě jiná25.11.20 11:07 Polsko 0

Neuvěřitelně otevřený článek o teroru politické korektnosti na Expres.cz23.11.20 18:31 Česká republika 3

Sidney Powell: It will be BIBLICAL - advokátka bez obalu odhaluje podvody ve volbách23.11.20 13:53 USA 3

Newsroom ČT24 má jasno: hurá, očkovat!22.11.20 11:13 Česká republika 8

Spacákova revoluce 2?20.11.20 13:08 Česká republika 3

Novináři používají agregát dýmu pro zdramatizování protestů20.11.20 12:25 Slovensko 5

Měnové kurzy

USD
21,90 Kč
Euro
26,20 Kč
Libra
29,14 Kč
Kanadský dolar
16,85 Kč
Australský dolar
16,17 Kč
Švýcarský frank
24,19 Kč
100 japonských jenů
21,03 Kč
Čínský juan
3,33 Kč
Polský zloty
5,84 Kč
100 maď. forintů
7,24 Kč
Ukrajinská hřivna
0,77 Kč
100 rublů
28,78 Kč
1 unce (31,1g) zlata
39 175,25 Kč
1 unce stříbra
496,96 Kč
Bitcoin
371 829,86 Kč

Poslední aktualizace: 28.11.2020 07:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 4 521