Diskuze k článku

Cesta do Argentiny

Příspěvků 87

18.2.2011 0:20

o cestě

abcd 193.?.?.?

A co ta vase kočka? Doufám že ji zas někomu ne(pro)dáte... Jinak je škoda ze nenavštívíte i Venezuelu, zajímalo by mě jak moc je její obraz našimi sdělovacími prostředky deformovaný.
Ohledně Argentiny by mě obzvláště zajímalo co tam lidé říkají o tom jejich předchozím období divoké privatizace které vedlo až k státnímu bankrotu..

238241

18.2.2011 0:28

RE: o cestě

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 206.?.?.?

Reakce na 238241

O kočku se bude starat syn, je doma. Škoda, že nebudu přítomen porodu, ale bohužel to tak vyšlo. Vrátím se, když budou mít koťátka tak 10 dnů.

Ano, Venezuela by mě také zajímala, ale člověk nemůže mít všechno.

238244

19.2.2011 5:09

RE: o cestě

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Reakce na 238241

>Jinak je škoda ze nenavštívíte i Venezuelu, zajímalo by mě jak moc je její obraz našimi sdělovacími prostředky deformovaný.
6. Caracas se na seznamu 10 nejnebezpečnějších měst ocitl už v roce 2010. Své místo si hlavní město Venezuely udrželo i letos. V metropoli panuje vysoká kriminalita, v ulicích často dochází k vraždám a ozbrojeným přepadením. Často se vyskytují "rychlé únosy," kdy pachatelé turistu unesou a propustí ho, až když je jim zaplaceno. Velkým problémem je i policie, která je v těchto únosech často také "namočená." V rámci boje proti obchodu s drogami místní Národní gardy (Guardía Nacional) propichují ocelovými tyčemi každé zavazadlo při kontrole na mezinárodním letišti, čímž dochází k poškození zavazadel i jejich obsahu. A nelze opomenout ani kapsáře, hotelové zloděje a různé podvodníky v ulicích.
http://cestovani.lidovky.cz/10-nejnebezpecnejsich-mest-sveta-aneb-kam-v-roce-2011-nejezdit-pn8-/nej-tipy.asp?c=A110217_145816_nej-tipy_glu
[zmaten]

238288

19.2.2011 6:50

RE: o cestě

Saša 96.?.?.?

Reakce na 238288

>>Jinak je škoda ze nenavštívíte i Venezuelu,

>6. Caracas....

O tom Caracasu bez souvislosti celého článku i podle mě zaujatých Lidovek, to vypadá zkresleně. Z celého článku vyplývá, že Caracas je rozhodně bezpečnější než Bogota v Kolumbii a dokonce i daleko bezpečnější než St. Louis v USA. Na tom seznamu LN je i Santo Domingo, Dominikánská republika a to se nezdá zrovna nebezpečné město. Jak najít nějaký objektivní pohled? Upřímně řečeno celá střední a jižní Amerika je relativně nebezpečná, co se týče drobných krádeží, „opuštěných“ pláží a některých částí velkých měst. Když čtu české noviny tak se mně však zdá stejně bezpečná jako části Prahy a jiná místa v Čechách. [chechtot]

238291

19.2.2011 7:10

RE: o cestě

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Reakce na 238291

>Jak najít nějaký objektivní pohled? Upřímně řečeno celá střední a jižní Amerika je relativně nebezpečná, co se týče drobných krádeží, „opuštěných“ pláží a některých částí velkých měst.
Projel jsem velky kus Peru, Mexika, Guatemaly a Hondurasu, a nic zaporne necekaneho (krome vysokohorske nevolnosti) me nepotkalo. A to jsem byl v Mexico City prave v den nejvetsiho mexickeho svatku, kdy v ulicich byly miliony lidi! Je ovsem fakt, ze krome davu lidi tam byly, kam se clovek podival, i policejni a vojenske kordony se samopaly v pohotovosti... a ze jsem prosel za to odpoledne sesti rentgeny..., ale at tak ci onak, proste je fakt, ze ta zeme si tu bezpecnost umela zajistit.

238293

18.2.2011 0:28

Stastnou cestu

Soudce Lynch 81.?.?.?

Stastnou cestu Vladimire! Fotoaparat si urcite vezmete, jiste bude co fotit.

238245

18.2.2011 1:04

RE: Stastnou cestu

Rene Bartosek 75.?.?.?

Reakce na 238245

Taky se těším Argentina mě osobně z první ruky podané člověk s dobrým okem jako Vladimír, opravdu hodně zajímá. [smích]

238250

18.2.2011 2:37

Budete se uz podilet na splaceni am. dluhu?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

TORONTO - Prime Minister Stephen Harper says there are better ways for Americans to raise money than to charge Canadians to get into their country.

U.S. President Barack Obama wants to charge Canadians entering the U.S. by air or sea a $5.50 inspection fee, although private vehicles would be exempt.

"They're running deficits down there well over a trillion dollars a year," Harper said Thursday. "Some 40 per cent plus of the American spending is financed by borrowing. These are enormously challenging figures."

But Harper says the inspection fee is not a ''useful'' way to raise revenue.

"We want to ensure that trade and travel is easier, not more difficult, and we don't need additional taxes on that kind of economic activity," said Harper.

Visitors from Canada, Mexico and a number of Caribbean countries have been exempt from passenger inspection fees.

238251

18.2.2011 3:57

RE: Budete se uz podilet na splaceni am. dluhu?

Saša 96.?.?.?

Reakce na 238251

PŘEKLAD: Americký prezident Barack Obama chce účtovat Kanaďanům při vstupu do USA letecky nebo po moři 5,50 dolarů inspekce poplatek, osobní vozidla budou od daně osvobozena.

"Utíká jim tam schodek přes bilion dolarů ročně," řekl Harper. "Přibližně něco přes 40 procent amerických výdajů je financováno z půjček. Jsou to nesmírně náročná čísla." ....

Pokud jsem pochopil správně zatím je to jen návrh. Editor tedy nebude stavět Spojené Státy na nohy [smích]

238252

18.2.2011 4:59

RE: Budete se uz podilet na splaceni am. dluhu?

Satanist 154.?.?.?

Reakce na 238252

Ja na letistich v USA a v CDN zkrz ty scanners uz davno nelezu a nepolezu zkrz ne ani jinde ve svete i za tu cenu ze tam ty security zamestnance mejma poznamkama o passengers rights a democracii skoro vzdycky naseru. Tech US $ 5.50 by meli platit voni me za to ze me buzerujou.

238255

19.2.2011 9:55

RE: Budete se uz podilet na splaceni am. dluhu?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Reakce na 238252

>Pokud jsem pochopil správně zatím je to jen návrh. Editor
>tedy nebude stavět Spojené Státy na nohy [smích]
Vim a vedel jsem to, ale mam i takovou zkusenost, ze nekteri amici v takovych chvilich dokazi byt "progresivnejsi" nez zakony.

238296

20.2.2011 9:37

RE: Budete se uz podilet na splaceni am. dluhu?

vodnik007 71.?.?.?

Reakce na 238251

Jak tenhle odstavec souvisi s vyletem do Argentiny? [zmaten]

238346

20.2.2011 12:43

RE: Budete se uz podilet na splaceni am. dluhu?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Reakce na 238346

>Jak tenhle odstavec souvisi s vyletem do Argentiny?
Vysvetluji zrejme z predeslych vstupu:
>>>U.S. President Barack Obama wants to charge Canadians entering the U.S. by air or sea a $5.50 inspection fee, although private vehicles would be exempt.

>>mam i takovou zkusenost, ze nekteri amici v takovych chvilich dokazi byt "progresivnejsi" nez zakony.
Nechci to tvrdit, ale mam pocit, ze z Toronta do Argentiny se leta pres US uzemi. Pokud ne, beru vsechno nazpet.

238354

18.2.2011 4:33

Jizni Amerika .....

Satanist 154.?.?.?

je opravdu hezka co se tyce prirody a pro turisty hlavne levna. Bude se Vam tam libit. Vetsina airolinii za prepravu bicycle nepocitaji vubec nic (- americkym airlines se radsi vyhnout protoze cyclisty za prepravu bicycle nehorazne vokradaj a nektere uctujou az $150 za bike! - info o tech zlodejich na www.bikeaccess.net/) a tak tez premejslim, ze tentokrat bych mel zabalit muj touring MTB Salsa Fargo i BOB trailer do kartonovy krabice - (kazdej bicycle shop v Canade a v Europe Vam je vetsinou da zadarmo - to ale neplati v USA kde velka vetsina bikeshops pocitaji cycloturistovi za bicycle box kterej stejne vyhodi $5 az $15....) vzit stan, spacak a dalsi nezbytny veci, sednout na letadlo kdyz jsou super deals a aspon 6 mesicu si uzivat cyclovandr po Chile, Argentine, Bolivii, Paraguay a Uruguay. Je dost mozny, ze bych navstivil i jeden noble podnik kam po WW2 s Hansem Rudellem chodil na sklenicku jeste slavnejsi nemecky lekar. [smích]

238254

18.2.2011 11:22

KAMERA

lukas 1009531349 78.?.?.?

Navrhuji abyste dával krátká, zajímavá videa třeba na youtube. Mělo by být pak možné, je zobrazit i na webu jako součást článku. A já osobně bych takové zpravodajství obrazem a zvukem přivítal. Pokud se Vám do toho samozřejmě bude chtít a bude tato možnost. Jinak záleží na Vás jakou formu zvolíte. [mrknutí jedním okem]

238259

18.2.2011 11:23

cesta

ap panko (zavináč) datagate (tečka) sk 195.?.?.?

Tak prijemnu cestu a stastny navrat domov prajem p. Stwora

238260

18.2.2011 11:54

Gratuluji ke studijni ceste!

MoUdrostrak 88.?.?.?

Gratuluju ke studijní cestě!

Latinská Amerika se stáčí mocně doleva. Díky tomu dnes zažívá rekordní prosperitu a růst, vyrábí pokročilou techniku, dopravní letadla, špičkové potravinářství.

Směřuje jednoznačně k modelu skandinávského SOCIÁLNÍHO státu s vysokým zdaněním i přerozdělováním a sociálními programy.

Vložený obrázek

Vložený obrázek

Dříve po celá desetiletí v Latinské Americe probíhaly zbídačující pravicující DEformy a'la ODS, IMF a WB.

Nikdy tam nevznikla díky tomu OvČANSKÁ SPOLEČNOST, ale pouze vrstva pravicujících predátorů a pravicujících otroků,

opírajících se o MoUdré teamy

Vložený obrázek

resp. Pravicující sSSkadry smrti

Vložený obrázek

Vložený obrázek

Existuje poučka, že do Latinské Emeriky člověk odjíždí jako pravicující ignorant[vyplazený jazyk]
............
a zpátky už se normální lidská bytost musí zákonitě vrátit jako levičák... [smích]

238261

18.2.2011 15:50

RE: Gratuluji ke studijni ceste!

Soudce Lynch 81.?.?.?

Reakce na 238261

Tak tohle je MAZEC!. [pláč]

238269

18.2.2011 17:20

RE: Gratuluji ke studijni ceste!

MoUdrostrak 88.?.?.?

Reakce na 238269

Husty!

Na druhou stranu, na dnesni krizi snad uz vydelava kazdy, koho znam a ma vsech pet pohromade... Jen skutecne hovado by mohlo prodelat.

Jinou otazkou je, jak prezit. Protoze k tomu, co nas v nejblizsi dobe ceka, nebudou stacit i vsechna aktiva sveta. [bliji]

238273

18.2.2011 18:02

RE: Gratuluji ke studijni ceste!

Kájík 90.?.?.?

Reakce na 238273

tak to asi jsem skutecne hovado...
na krizi nevydelavam, abych to upresnil

238277

18.2.2011 18:44

RE: Gratuluji ke studijni ceste!

asdf 213.?.?.?

Reakce na 238269

mazec je hlavne ze tomu vyplodu rika VIDEO [chechtot]

238278

18.2.2011 19:45

RE: Gratuluji ke studijni ceste!

Soudce Lynch 81.?.?.?

Reakce na 238278

Video (z latiny, vidět) je technologie pro zachycování, zaznamenávání, přehrávání, přenos a obnovu pohyblivých obrázků používající elektronické signály nebo digitální média. Je spojena především s televizní výrobou.
Pohyblive obrazky tam jsou [smích] .

238280

19.2.2011 19:51

RE: Gratuluji ke studijni ceste!

hnidopych 193.?.?.?

Reakce na 238280

No, asi tak tri [velký smích]
A i jinak, v tom pripade je video i tahle diskuse, protoze kdyz tahnu scrollbarem tak se to taky hejbe [smích]
Jinak nevim jestli musi byt splneny vsechny body definice nebo staci jeden ci par,to by chtelo upresnit. Napr. ty jeho pohyblive obrazky se urcite generovaly v pocitaci, a tudiz nebyly zachycovany [smích]

238321

18.2.2011 13:51

Jeden dobrej na cestu :-)

Soudce Lynch 81.?.?.?

Přijde kapitán do letadla mezi cestující: "Vážení, máme poruchu jednoho motoru, už jsme vyházeli všechna zavazadla, ale to nestačí. Musíme obětovat část cestujících, aby ostatní přežili. Nikoho nebudeme diskriminovat pro barvu pleti, národnost nebo sexuální orientaci.
Spravedlivé to bude podle abecedy. Ke dveřím proto nastoupí: Arabové, buzeranti, cikáni a připraví se černoši....

238262

18.2.2011 14:03

RE: Jeden dobrej na cestu :-)

MoUdrostrak 88.?.?.?

Reakce na 238262

Ja to znam: Advokati, Albanci,
pripravi se Americane, Anglicane... [vyplazený jazyk]

238263

19.2.2011 22:53

RE: Jeden dobrej na cestu :-)

Kenny_pce 89.?.?.?

Reakce na 238263

A ja to znam: Afroamericans, Black, Coloured, Dark... No, we're Niggers [vyplazený jazyk]

238335

18.2.2011 14:21

Happy journey

Dalibor1971 213.?.?.?

Tak vám přeju šťastnou cestu, Vladimíre. Taky doufám, že se mi někdy v životě podaří vidět jižní Ameriku, ale já bych spíš raději do Peru a Bolívie. Rád bych se tam podíval na jejich energitická silová místa a seznámil se s nějakým Indiánem šamanem.
Tak ještě jednou, šťastnou cestu.

238264

18.2.2011 14:59

Dobra destinacia...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 62.?.?.?

Tak si to uzi Vladimir. Juzna Amerika je isto krasna. Hlavne krasne zeny... Ale zaroven aj organizovany zlocin sposobeny negativnym dopadom financneho systemu dnesnej doby, ktory zenie ludi do konania, ktory by inak pri zabezpeceni zakladnych ludskych potrieb nehrozil.Ale vo vacsom, ci mensom mnozstve sa toto deje takmer vsade na svete, kde ma dosah IMF/WB.

238265

18.2.2011 16:02

RE: Dobra destinacia...

Vojta49 apear (zavináč) atlas (tečka) cz 81.?.?.?

Reakce na 238265

Příčinou zločinu je IMF/WB, pane Peptalkine? Jste si tím jist? Zaslechl jste někdy o etniku Janomamů z Amazonie? Jde o přírodní lovecko-sběračský kmen lidí doby kamenné. O IMF nemají ani tušení. Ovšem v zášti, nenávisti a zločinnosti daleko předstihují "výkony" Chicagského podsvětí.

Čím to? Že by šlo o výjimku z Vašeho pravidla? A nebo patří zášť a nenávist k základním lidským vlastnostem? Které jsou vlivem civilizace u většiny z nás hluboce potlačeny.

Ovšem i mezi námi, civilizovanými lidmi, existují výjimky. Které dokážou přimíchat projev zášťi a nenávisti i k nevinnému přání šťasné cesty. Že? [chechtot]

238271

18.2.2011 16:49

RE: Dobra destinacia...

karel4u 189.?.?.?

Reakce na 238271

Vite, to jsou spise vyjimky.
Napriklad slysel jste o kmenu zidu, ziji v Israeli a tento stat se dopousti zlocinu ktere jsou zname po celem svete a oficialne registrovane i s fotografiemi. Nesetri ani deti, da se rici, ze deti jsou jejich preferovanymi obetmi.

238272

18.2.2011 19:22

RE: Dobra destinacia...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 74.?.?.?

Reakce na 238272

Neberte toho hajzla Vojtu vazne, dela jen to, co delaji jeho soukmenovci dva tisice let.Kde vlezou, tam lzou.Soudruh Vojta vam vysvetli, ze palesinske deti potrebovaly israelsky fosfor na plet.

238279

19.2.2011 3:29

RE: Dobra destinacia...

karel4u 189.?.?.?

Reakce na 238279

Vite, ma to cenu odpovidat a vyvracet jejich nesmysly a lzi.
Musime to delat, pokud mame koule, uz aby jsme ukazali mladym, ze se nemusi stat goymskymi otroky. Oni casto nevedi a nechapou, ze maji opci, vybrat si zivot na kolenou, nebo hrde se postavit tomuto prolhanemu elementu ktery opet znicil velkou cast sveta.
Uvedomte si co chcete, videt svou zenu jak nosi plenky do prace, delnici pracujici v bolestech bez casu jit na zachod pohanenymi spoluobcany kteri se prodali za tricet stribrnych?
Je cas.

238285

19.2.2011 14:32

RE: Dobra destinacia...jen pozor na Janomamy!

Vojta49 apear (zavináč) atlas (tečka) cz 81.?.?.?

Reakce na 238285

Proč tedy neodpovídáte, pane Karle4u? Lidé kmene Janomamů (též Yanomamo, Yanomami, Guaica, Guaharibo, Waika) dodnes žijí v naprostém "sociálním ráji". Tedy nahlíženo Vaším pohledem.

Nemají žádný majetek. Neexistuje chudoba a bohatství. Neexistují sociální rozdíly. Všichni jsou si rovni. Necelých 20 tisíc příslušníků tohoto pralesního národa má k dispozici rezervaci o rozloze 96000 km2. Tedy území výrazně větší, než je celá ČR.

Nikdo je neohrožuje, "nevykořisťuje", neohlupuje reklamou, nenutí jim konzum, demokracii či nedejpřírodo dokonce vzdělání. Některé jejich vesnice jsou v pralese objevovány až dnes, pomocí satelitních fotografií. Až na bezvýznamné maličkosti žijí svým tradičním způsobem života. Stejně, jako před staletími. Mají své šamany a tradiční animistická božstva.

Buďte tak laskav, pane Karle4u a vysvětlete nám to. Proč se vzájemně vraždí?!? Prokazatelně se vraždili i před příchodem prvních kolonistů. Proč nenávidí a vraždí i příslušníky jiných etnik? Janomamo znamená v překladu "vraždící lidé"! Kdo ty lidi z pomyslného přírodního Ráje tak zkazil, když to nebyli zlí Zionisté?

Opravdu se nesmírně těším, jak při objasňování tohoto jevu využijete své oblíbené argumenty. Tedy třídní boj (generace dělníků vybojovaly...) či nenáviděné Zionisty ze Světové banky a MMF. A děkuji předem za odpověď. [mrknutí jedním okem]

238307

19.2.2011 17:01

RE: Dobra destinacia...jen pozor na Janomamy!

karel4u 189.?.?.?

Reakce na 238307

Pane Vojto, oni si ziji tak jak si vzdy zili. Asi jim to tak vyhovuje.
Vam, ale vadi,ze neprijali vas zpusob zivota.
Podivejte se jak vas zpusob zivota zmenil ty narody ktere ho prijaly.
jak se zmenila kultura, vzdy k horsimu. Jak se nahle socialne a kulturne zmenily.Zrada a korupce je tam normou a hrozba refinovaneho muceni made in Israel visi nad kazdym koho oznaci nepritelem. Toto je navrat do nejmene stredoveku. A to me vadi pane vojta.

238311

19.2.2011 18:13

RE: Dobra destinacia...jen pozor na Janomamy!

jansmith1984 193.?.?.?

Reakce na 238307

Vojto, na co se s udiveným výrazem evolucionisty ptáš zde bylo na Zvědavci v jiných souvislostech několikrát vysvětleno.


K tomu co napsal karel4u, ve zkratce:

Živí tvorové (i lidé) se evolučně vyvíjejí. V případě lidí, z primitivních forem (mezi které patří i domorodé, moderní civilizací nepolíbené pralesní kmeny), se učením a předáváním zkušeností vyvíjejí ve stále civilizovanější a empatičtější lidské bytosti. Může se stát, že vlivem okolností v některých komunitách vývoj ustrne, jinde akceleruje.

Od svých zvířecích předků převzali lidé jejich animální pudy a instinkty a těch se na své cestě k rozvinuté lidské bytosti pomalu zbavují. Mezi ty animální pudy a instinkty patří TAKÉ TO TEBOU zmiňované vraždění, což je výrazem lidské !NEVĚDOMÉ! snahy dominovat a ovládat - jistě dostatečně účinně podporované některými domorodými šamany coby pohanskými ideology.

Naše doba (posledních několik tisíc let) funguje analogicky s tím rozdílem, že je díky absorbovaným zkušenostem částečně kultivovanější a roli šamanů převzali ideologové monoteistických náboženství v čele s judaismem (a jeho torou a talmudem, které zajímavým způsobem reflektují i Protokoly sio-mudrců). Rozdíl je i v tom, že přibývá lidí, kteří tyto a jiné farizejské snahy pro MOC a peníze do těch správných kapes (nejen sionistů, ale i jiných náboženských ideologů a mafiánských zájmových skupin) začínají rozkrývat a své poznatky, díky moderním technologiím, mnohem účinněji předávají dál.

Stále více lidí se tzv. odpojuje, vydává na cestu osobního růstu (mimo dříve nevědomě přijímaný krysí závod pokrytectví a hrabavé úžery Zlatého telete) a začíná vnímat jiné hodnoty než ty, které ovcím sofistikovaně a podprahově vnucuje pro ZISK a "nekonečný růst" [smích] někým podporovaná a financovaná, z 90% prolhaná, reklama.

Vliv těchto a dalších manipulačních a deformačních nástrojů ovládání mas (mezi kterými má privilegované místo osvědčená metoda: ROZDĚL A PANUJ ) vývoj ke spravedlivější a humánní společnosti samozřejmě zpomaluje.



Stačí ti to v této zkrácené a zjednodušené formě Vojtěchu? Nebo se jako v naší dávné debatě o zločinech sionistů na okupovaných území Palestiny (jako správný akademik) opět pokusíš o nějaký skluz jinam.

A Peace s tebou, příteli a kamaráde,

jasmith[smích]

238315

19.2.2011 18:56

RE: Dobra destinacia...jen pozor na Janomamy!

MoUdrostrak 88.?.?.?

Reakce na 238315

Predátorský guru Vojta, seslaný nám těmi, které nesmíme mimo Zvedavec.org autocenSSurně jmenovat, zneužije cokoliv...

Když James Cook objevoval tichomořské ostrovy, narážel na domorodce agresivní i mírumilovné. Záleželo, zda měli dostatek proteinů ve zdrojích potravy, aby holdovali nebo naopak neholdovali kannibalismu. A také zda museli odrážet agreSSi svých bližších nebo vzdálenějších sousedů. Obecně se má za to, že pocházeli z JV Asie, odkud byli vytlačeni jinými etniky (Hany?...a dalšími).

Už fakt, že riskovali tisíce km na vratkých plavidlech svědčí o tom, že raději zvolili únik, nežli boj o territorium. Dodnes ostrovy v Tichém oceánu patří k nejpřívětivějším místům na zeměkouli. Stejně tak, jako pobyt mezi arabskými kmeny na Blízkém Východě. Nezažil jsem nikdy příjemnější zemi a obyvatele, nežli Syřany a Peršany. Stejně tak každý, kdo tam kdy cestoval. Dokonce i Štětináč, vyslaný do Íránu na diverzi, nedokázal o něm nakydat mnoho jeho tradiční zaprodanecké a kolaboranstké velešpíny.

Což se však naprosto nedá říct o agreSSivním kvazi-národě, který si uzurpoval nyní na krátko genozidní okupaci nad Palestinou. Stačí jednou v životě sedět v letadle pár desítek minut vedle Izraelce, zažít izraelskou výpravu v hotelu nebo restauraci ... a každý normální člověk má na celý život "vystaráno". O návštěvě Palestiny a posouzení tamních konzentráků a chování nám-GOJim Bohem ustanovené Vrchnosti, už ani nemluvě.

Vojta je naprostý levný oportunistický demagog a proválečný štváč.

238318

20.2.2011 1:24

RE: Dobra destinacia...jen pozor na Janomamy!

Vojta49 apear (zavináč) atlas (tečka) cz 81.?.?.?

Reakce na 238318

Jsem rád, pane Karle4u, že už má slova nejsou jen pouhé "nesmysly a lži". Naprosto mi nevadí, jak žijí přírodní národy. Jen je rád používám jako příklad ve chvílích, kdy lidé kolem mě naříkají. Nad zkažeností dnešní doby. Rozhodně nehájím žádné zločiny, krutost a nespravedlnost. Ale soudím, že ve srovnání s minulostí jsme na tom rok od roku lépe. Vy soudíte, že ne. Prosím prozraďte mi tedy, ve které době a na kterém místě byste žil raději, než dnes a zde?

Jene promiňte mi to. Hluboce jsem se zmýlil. V odhadu, že máte na víc. Vy jste očividně vůbec nestudoval. Váš příspěvek neobsahuje žádnou novou informaci. Nenaučil jste se jediný nový pojem. Omíláte stále tytéž fráze. Aby Váš příspěvek obsahoval přece jen něco k tématu, ad hoc jste si vymyslel "moudra", uvedená ve 4. odstavci Vašeho příspěvku. Jsou to s prominutím dětinské povídánky. Je mi líto, není s Vámi o čem diskutovat. Nic ve zlém, Jene.

A Vás pane Moudrostraku nezbývá, než politovat. Ta Vaše nenávist Vám určitě neusnadňuje život. Musí to být příšerné. Uléhat s nenávistí a ráno s ní vstávat. Co říkáte? A když už si dáte práci s tím, na chvilku zapomenout na všechny ty nenáviděné ... a pochválit nějaký režim, ono se Vám to během pár dnů zvrtne. Zase smůla. S dovolením Vám připomenu Vaši nedávnou ódu na skvělou socialistikou Libyjskou republiku. Kde žijí samí šťastní občané, milující svého osvíceného vůdce. A budující jen samé světlé zítřky... Ale co to? Desítky mrtvých demonstrantů. Nechcete svůj nedávný chvalozpěv zkorigovat?

238341

20.2.2011 3:31

RE: Dobra destinacia...jen pozor na Janomamy!

karel4u 189.?.?.?

Reakce na 238341

Pane Vojta, posledni tri roky ziji v Mexiku. Abych rekl pravdu, vidim urcitou paralelu mezi Mexikem a tim kam miri Ceska republika. Vidim take duvody proc se to deje.
Vy poukazujete na primitivitu lesnich narodu, jaci jsou vrazi, jaci primitivove. Jak my jsme vyspeli a nad veci.
Bohuzel, proc se nezminite o tom, ze tam zabijeni je veci cti a bojovnik se ho ucastni osobne. Tedy nepouziva letadel a fosforu aby spalil nevinne, nema tanky, ani Merkava, ani buldozery, ani nebombarduje lidi z bezpilotnich letadel.
V teto zime v cechach zemrelo spoustu bezdomovcu a lide se nad tim ani nepozastavili. V krestanske kulture by se o tom alespon nekdo zminil s politovanim. V cechach na diskusnich strankach lide cynicky se smali tem co zemreli. To je strasna kulturni tragedie toto ztrvdnuti naroda ho znici, a vy jste tedy ti co se prodavaji za tricet stribrnych autori teto tragedie.
Kde je novy Petr Bezruc, a ti kteri psali basne o teto nespravedlnosti v minulosti. Ted si lide jen cynicky posmivaji.
A tak jako Israel ma pravo na svuj boj s nepritelem sveho vyberu, nemame my pravo si vybrat nepritele ktery nam nejvice skodi a bojovat?

238342

20.2.2011 17:54

RE: Dobra destinacia...jen pozor na Janomamy!

Vojta49 apear (zavináč) atlas (tečka) cz 81.?.?.?

Reakce na 238342

> organizovany zlocin sposobeny negativnym dopadom financneho systemu dnesnej doby, ktory zenie ludi do konania, ktory by inak pri zabezpeceni zakladnych ludskych potrieb nehrozil ...

Na toto tvrzení pana Peptalkina jsem zareagoval poznámkou o tom, že ZLOČIN je v obrovské míře páchán i lidmi se zabezpečenými základními potřebami, jako jsou třeba Janomamové.

Tím nepoukazuji na primitivitu lesních národů, pane Karle4u. Poukazuji na nesprávnost názoru (tedy Omyl), že zdrojem většiny zla na světě je nějaký konkrétní národ, stát, či systém. Není. ZLO působí lidem výhradně:

1. slepé Přírodní síly;
2. jiní lidé svou Nenávistí, Omylem, Závistí, Nevědomostí, Iracionalitou a Stupiditou.

V žádném případě Vám nemohu, pane Karle4u, upírat právo

> si vybrat nepritele ktery nam nejvice skodi a bojovat

Ani bych se toho neodvážil. Touto diskuzí jsem se pokusil o jediné. Přimět své oponenty i nezúčastněné pozorovatele k zamyšlení.

Je pravdou, že Nenávist, Omyl, ... jsou příčinami Zla?

Jestliže ano, jak nazvat boj, opírající se především o ně? Je takový boj skutečně DOBRO?

238366

20.2.2011 14:02

RE: Dobra destinacia...jen pozor na Janomamy!

jansmith1984 193.?.?.?

Reakce na 238341

Problém s tebou Vojto je ten, že ZLEHČUJEŠ evidentní sviňárny a SOUVISLOSTI, které k ním vedou a snažíš se je akademickým způsobem relativizovat.


Podle tebe je příčinou problémů na této Planetě lidský genom a tzv. evolučně daná lidská přirozenost, ale nevzpomínám si, že by ses někdy vyjádřil i v tom smyslu, že za tím může stát (a skrze MOC a peníze je přiživovat) i pokrytectví a farizejství určitých KONKRÉTNÍCH lidí a skupin u mocensko-finančních koryt. Skupin, které po věky sofistikovaně zneužívají a udržují lidičky v nevědomosti a skrze jejich nezvládnuté ego a animální pudy a instinkty jimi manipulují k obrazu svému.

Není divu, že nerad tyto moc.skupiny a vazby pojmenováváš (byť jasná fakta jsou na stole a stále přibývají a pozor - nebavíme se jenom o sionistech), protože by z toho bylo vidět, že se stáváš jejich vědomým nebo nevědomým kolaborantem. A nejsi zde na Zvědavci zdaleka jediný..[smích]

Je jedno, jestli tak ty a někteří další diskutéři konáte z přesvědčení, pro vlastní pobavení nebo třeba za 30 stříbrných v dresu těch, kteří nesmějí být kriticky jmenování a kteří nikdy nedokáží hovořit a konat jinak než úkosem, ale stejně jako síly o kterých je řeč, i vy se postupně zařazujete. Ne, nemám na mysli "společnou vinu", ale zamysli se nad fenomenem "společné odpovědnosti", v rámci které nepřímo a akademicky učesaným způsobem ovčáky podporuješ.


Lidi a zájmy, kterým se svým přístupem pokoušíte přidat legitimitu a zdání nevinnosti se podobně jako ty (i díky internetu) v očích veřejnosti postupně demaskují a jeden takový dokument máš např. ZDE: Madeleine Albright: Stálo to za to

Na druhou stranu je dobře, že se tady diskutéři jako ty vyskytují, protože svými příspěvky poskytujete prostor pro výměnu názorů, které by jinak možná nezazněly a tím paradoxně pomáháte osvětě.

A Peace s tebou, příteli a kamaráda,

jansmith[smích]

238359

20.2.2011 20:46

RE: Dobra destinacia...jen pozor na Janomamy!

karel4u 189.?.?.?

Reakce na 238359

Pane Jan, nase odpovedi zionistum nejsou adresovany jim osobne, ale spise k ilustraci toho co oni pachaji. Ty jejich prispevky jsou vlastne jen katalysatory. Pokud muzete pridat foto tragedie kterou oni zpusobili a nebo jak napriklad zide plivou na palestinske stare lidi, vsak vite, oni jsou napriklad mistri v muceni deti. Jejich trik je ovsem rici, ze jini je to prinutili udelat.
Proc si myslite, ze vzdy zmeni smer diskuse, nevinacci.
Musime jim celit jejich vlastni propagandou, nic jineho se neda delat jestli chceme prezit.

238373

20.2.2011 12:29

RE: Dobra destinacia...jen pozor na Janomamy!

karel4u 189.?.?.?

Reakce na 238307

Ted me neco napadlo, nedalo by se rici, ze ti indiani jsou takovi "pralesni zionosti?"

238353

18.2.2011 23:05

RE: Dobra destinacia...

Peptalkin jebemnato (zavináč) mail (tečka) ru 62.?.?.?

Reakce na 238272

Ma vobec s tym konfidentom zmysel pisat? Neverim! Ten bude tu zlocinecku bandu obhajovat az do roztrhania tela.

238283

18.2.2011 17:46

Zabavení drog a zbraní z US letadla v Argentině

pje 193.?.?.?

Vladimíre, tohletam budete mít jistě z první ruky. Sama prezidentka vydala pokyn k zabavení ilegální části nákadu US vojenského letadla, které přistálo v Argentině. Šlo o psychotropní látky, zbraně, munici a špionážní propriety. USA se vůbec nelíbí, že se v Argentině postupuje podle argentinských, nikoli US zákonů...

238274

19.2.2011 4:42

Pura vida

Latinec 98.?.?.?

Latinska America je prenadherna. Pres ruzne problemy, ktere existuji vsude, stale nadherna. Prijemni lidi, jednoduchy zivot, vseobecna spokojenost a radost z naseho kratkeho zivota. Za to jeden muze podekovat predevsim spanelskym "conquistadores", a tradicnimu katolickemu kostelu (ne dnesnimu Vatikanu, coz je pobocka Satanovy Synagogy).
Viva America Latina! Viva Argentina! Viva Costa Rica!
Uzijte si.
Pura vida.

238287

21.2.2011 8:45

Stastno cestu

Lu 66.?.?.?

Preji Vam hezky pobyt v Argentine. Doufam ze budete moci navstivit Buenos Aires, je to krasne mesto. Byl jsem tam vloni v rijnu. Rikaji o ni ze je to druha Pariz, velmi krasne mesto. Pres vsechny varovani jsem se tam citil velmi bezpecne, lide jsou prijemni. Jenom v metru davat pozor, bratranci tam sikovne vytahli ubrousek ze zadni kapsy a prosly listek z predni kapsy, ani to necitil.

238389

22.2.2011 4:37

RE: Stastno cestu

Rene Bartosek 75.?.?.?

Reakce na 238389

Dobrej profi kapsář furt lepčí než osel se svalem místo mozku, který člověka kvůli neznámému obsahu ve šrajtofli přizabije, když ho veme "klackem" přes hlavu. [smích] [mrknutí jedním okem]

238425

22.2.2011 23:23

Davejte si pozor!!!

Jakub Sika 200.?.?.?

V Jizni Americe ziji a varuji vas, od 90. let se tu pomery dost meni k horsimu. Neverte kecum o bezpecnosti, jedina bezpecna zeme je tu snad jeste Francouzka Guayana a ani tam bych za to ruku do ohne nedal. Chcete se tu prochazet s notebookem a kochat se sympatickymi lidmi? Uz pokud maji jistotu, ze mate u sebe treba 50 USD, je to tak na kulku. (A notebooky jsou tu drazsi nez v USA.) Dostavam zpravy od lidi z Brazilie a Argentiny, dokonce i v kdysi bezpecne Chile jde situace do hajzlu - tam jsem to zmapoval osobne. A dalsi vec - sebeobrana! Zapomente na pripad Opocenskeho, napriklad v Chile, a rekl bych jiste i v Brazilii a nedivil bych se i v Argentine, pokud vas zabiji dobre, udela se nejake vysetrovani aby ambasada zavrela hubu, ale nic se nezjisti. Pokud ale vy nekoho v sebeobrane byt jen zranite, i delikventa, pak uvidite jak se vysetrovatele umi delat hloupymi a je snadne skoncit i ve vezeni, no a tam - to uz je na dalsi knihu. V Chile - prokazana vrazda 5 let vezeni!!! Po roce venku, pokud nema zaznam. Kolik vrazd tam proslo? Hruza!!! Zapomente na Ceskych 90% objasnenosti. Rekl bych tak 10-20% a pozor, v Argentine je aktivita justice zhruba na 25% urovne Chile, takze me uz dlouho Argentina nelaka, prave z techto duvodu. Skutecne v techto zemich se vyplaci prepadavat, loupit a zabijet. Videl jsem to v Chile na vlastni oci a pokusy o udani zlocincu jsem si take prosel. Pokud nemuzete mit pistoli, mejte alespon silny Pepper spray!

238477

24.2.2011 7:01

RE: Davejte si pozor!!!

Rene Bartosek 75.?.?.?

Reakce na 238477

Přeptal jsem se kámoše, plavil se nedávno po Amazonce na udělátku, který si udělal ten šílenec sám. Zaplaval si v Amazonce nakoupil nějaké cizopasníky v místní nemocnici a jiní lidé mu pomohli zachránit život. Cestoval stopem, autobusem mezi místníma lidma, byl tam tuším půl roku. Tady je jeho reakce.

to je hovadina jak brno.

Uvidíme jaké budou bezprostřední dojmy editora z Argentiny, že ano?

238539

24.2.2011 20:36

RE: Davejte si pozor!!!

kutra 187.?.?.?

Reakce na 238539

Žiji pět let v Mexiku, cestovala jsem dva a půl měsíce s báglem po Chile, Bolivii, Peru a Argentině a nikdy jsem se s žádnou nebezpečnou situací nepotkala i když je pravda, že ve velkých městech se koncentrují zloději a je lepší neprovokovat např. laptopem v podpaží nebo volně visícím foťákem, pokud nevystavujete to co máte cenného a nepotulujete se ve vyhlášených nebezpečných místech tak by se nemělo nic stát. Ale to nevíte nikdy, mé dceři někdo v návalu v metru v Praze sundal z rukou hodinky a všimla si toho až když vystoupila. Všude jsou lidé vlídní a ochotní pomoci a také darebáci. V Jižní Americe je jen potřeba být víc pozorný, co se děje kolem.

238575

24.2.2011 21:54

RE: Davejte si pozor!!!

Rene Bartosek 75.?.?.?

Reakce na 238575

To sedí s tím, co jsem viděl na fotkách a videích i s vyprávěnými historkami ze zmiňované cesty. Kamarád nemaloval tedy obrázky k dokumentaci své cesty uhlem a nevybarvoval jednotlivé pixely pastelkami. [mrknutí jedním okem] Taky vím z jiného zdroje, že místní lidé upozorní na případné rizika, ale ten borec mluvil perfekt španělsky, protože měl za sebou dlouhodobý pobyt na Kubě. Když jedno varování ignoroval myslím ( Quito ), tak se k překvapení zloděje domáhal pouze filmu do foťáku perfektní španělštinou na "gringa" naprosto neočekávanou, a když měl foťák v ruce, tak s ním zdrhnul.

238578

25.2.2011 3:31

RE: Davejte si pozor!!!

karel4u 189.?.?.?

Reakce na 238575

Kde bydlite? Ja bydlim v Tijuane. Uz tri roky. Je to tu sranda. Ovsem, na druhe strane, ten pan co upozornoval na nebezpeci ma pravdu. V Tijuane ve spravach v televizi ukazuji nejmene ctyri mrtve, zabite denne. Opatrnost je vzdy potreba, jsou to ve vetsine divoci lide potomci indianu.

238592

25.2.2011 4:32

RE: Davejte si pozor!!!

Saša 96.?.?.?

Reakce na 238592

Karle vy to jistě víte, pohraniční města s USA jsou nejnebezpečnější, daleko za nimi jsou turistická města. Vesnice ve vnitrozemí jsou pochopitelně zase bezpečnější, ale vše záleží na opatrnosti a na štěstí.

238593

25.2.2011 5:06

RE: Davejte si pozor!!!

Karel4u 189.?.?.?

Reakce na 238593

Pane Saso, nasili v mexiku v posledni dobe je v cele zemi.
At uz je to v Puerto vallarta, Acapulco, Cancun, Morelia, Mazatlan, gang de Sinaloa, a to nemluvim o Juarez, takzvani "narcos" jsou vsude. Prirozene, kdyz se jim nemichate do obchodu, tak vas nechaji na pokoji. Kde bydlim a je to na "Paseo de heroes" v Tijuane, treti glorieta od hranic a kousek od plaza Minaret, hned za carnitas quirogas, zabili v poslednich ctyrech mesicich asi ctyri lidi, to neni moc, mnoho jich zbylo, ale da to cloveku na zamysleni. No ale to jen na okraj. Kazdy ma jinou zkusenost, ale opatrnosti nikdy nezbyva. Je to jina rasa, maji jiny zpusob zivota.

238594

25.2.2011 7:21

RE: Davejte si pozor!!!

MoUdrostrak 90.?.?.?

Reakce na 238594

Nejdulezitejsi v Latinske Americe je - NESNAZIT SE KOMUNIKOVAT (pokud mozno) ANGLICKY, nepusobit dezorientovane a necourat do zbidacenych mist a ctvrti, kam ani mistni se neodvazi.

Pokud se dodrzuji tyhle zakladni pravidla, je pobyt mezi Latinoamericanama velice lidsky prijemny a pohodovy. Nikdy jsem nezazil primy utok nebo okradeni. Moje partnerce se dvakrat (na ruznych mistech Jizni Ameriky a za bileho dne) stalo, ze na ni vyskocili pubertaci s nozem, kdyz sama beze mne fotila a chteli fotak a penize. Jenze jakmile na ne zacala spanelsky nebo portugalsky kricet, co si to dovoluji, tak se omluvili a utekli. A nez jsem se k ni stacil vratit, slehla se po nich zem.

Mistni jsou vzdy ochotni poradit, popovidat si, zjistit kdo jsme a kam mirime. Staci neuvadet jakoukoliv spojitost s JůYsEj. A probrat mista v EUrope, odkud pochazeli predci domorodcu nebo kde maji v EUrope na praci nebo studiich sve pribuzne nebo sousedy. Samozrejme nikdy neskodi pochvalit vtipy o gringach a zanadavat si unisono na JůYsEj a Israel.

Nejdulezitejsi je ale byt KONTAKTNI a otevreny. Povazovat jejich problemy i za moje (alespon je nahlas zkonstatovat a neprechazet je mlcenim) a rovnez oni se budou ihned snazit resit me problemy jako svoje vlastni. Nadutci, introverti a pravicujici Mladi Konservativci nemaji v Latinske Americe rozhodne na ruzich ustlano. Dulezite je dopredu se detailne seznamit s politickou situaci a historii a byt schopen reagovat na nejake jmeno, okolnost nebo posledni vyvoj. Vubec neni spatne precist si mistni noviny a navazat i na nejakou ryze lokalni udalost. Proste se tvarit, ze sice jsem cizinec, ale ze se v miste pohybuju bezne a umim se o sebe postarat. Snazit se vzbudit dojem, ze jsem usazeny delsi dobu ve vetsim meste nekde v okoli. Take je dobre zachazet s penezma jako mistni - stejne je nosit po kapsach nebo naopak (ale v rozumnem objemu) ve slusnych penezenkach. Nedolovat je (nebo doklady) z tajnych a telesnych skrysi na verejnosti. Latinoamericane si vetsinou velice davaji zalezet, jak jsou upraveni, nazehleni, obleceni. Proto backpackeri ihned pripoutaji pozornost nahanecu, policajtu, kapsaru a ruznych individui. A diky tomu maji v mensich mesteckach na celou dobu sveho pobytu o pozornost postarano.

Jakmile je clovek schopen splynout s rytmem a davem, stane se Latinska Amerika ihned jeho druhym domovem. Bohuzel/bohudik se vetsinou uz z prvniho delsiho soukromeho nebo pracovniho pobytu nemuze vratit jako tupy cinkajici a pravicujici cesky pivni tatik, co hrdinne poslouchal Kocaba. Ne nadarmo se rika, ze cestovani je dalsi (a nejvyssi) stupen vzdelani [cool]

238595

25.2.2011 14:29

RE: Davejte si pozor!!!

Vojta49 apear (zavináč) atlas (tečka) cz 81.?.?.?

Reakce na 238595

Bludu o tom, že
> ze cestovani je dalsi (a nejvyssi) stupen vzdelani
věří kupodivu mnoho prostých lidí. Tato víra má nejspíš původ ještě v pohádkách o hloupém Honzovi. Ten vyrazil do světa a ... rázem zmoudřel.

Když vyráželi na cesty naši pradědové, tak se obvykle vydávali ZA PRACÍ. Ti šikovnější se na takových cestách skutečně něčemu naučili. Současní cestovatelé vyrážejí většinou ZA ZÁŽITKY. A cestovní ZÁŽITKOVÁNÍ je pěkný eufemismus pro lenost, povalování se a tupohlavé civění. Proto je u současného cestování tak důležitý počet hotelových hvězdiček spolu s množstvím atrakcí, nabízených ke shlédnutí.

Současný zážitkovací boom je dle mého soudu nesmírně nebezpečný. Neboť spotřebovává ohromná množství neobnovitelných přírodních zdrojů. Pro nic. Miliony lidí létají zbůhdarma z kontinentu na kontinent a zase zpět. Tedy ne zbůhdarma, ale pro ZÁŽITKY. V roce 2009 přepravily letecké společnosti 2 500 000 000 cestujících. Ne, nespletl jsem počet nul. Opravdu dva a půl miliardy! A to nepočítám plovoucí luxusní hotely, kde ZÁŽITKOVÁNÍM zabíjí svůj čas další hordy lenochů. A další miliardy, ženoucí se za kýženými zážitky všemi ostatními dopravními prostředky.

V drtivé většině případů jde o promarněný lidský čas. Promrhané pohonné hmoty. A zbytečné opotřebení dopravních prostředků a cest. Jediným hmatatelným produktem ZÁŽITKOVÁNÍ je devastace přírody a hory odpadků.

Kdo mi nevěří, nechť se zeptá libovolného prostého občana, který strávil před deseti léty týden své dovolené třeba v Paříži. Jak mnoho si z toho dnes pamatuje. A jak moc potřebných je mu těch několik sporadických vzpomínek z Paříže pro praktický život. A také z Říma, z Ria, z Bangkoku, z ...

Zdroje, promrhané v uplynulých desetiletích za ZÁŽITKOVÁNÍ nám dnes velmi chybí. Bohužel.

238600

25.2.2011 17:16

RE: Davejte si pozor!!!

MoUdrostrak 90.?.?.?

Reakce na 238600

Vazeny Vojto, kdybyste se alespon jednou v zivote dostal za hranice Č(SS)R, nebyl byste schopný napsat blud, že Libye nic kloudného nevlastní ani neprodukuje a nezůstal byste poťouchle dlužit odpověď na http://zvedavec.org/nazory_4250.htm#ptr238511 Stačilo by Vám projet alespoň Alpské země a žasl byste nad libyjskými "zlými" terroristickými čerpačkami TamOil na všech možných i nemožných místech[vyplazený jazyk] A pokud byste se jednou jedinkrát v životě dostal alespoň do Matičky Prahy, věděl byste, že dva z nejprestižnějších hotelů vlastní "zlý" terroristický libyjský lid.

Právě proto lidé, kteří cestují dokáží uhádnout daleko dříve fakta, která jim mainsteem plánovitě a cíleně deformuje nebo zamlčuje. A dokáží to nejen ve svých investicích a ochraně zájmů zohlednit a využít. Stejně tak člověk, který studoval v zahraničí nebo tam pobýval pracovně, se nesníží ke špatně placené práci ve zpravicovaném a vytunelovaném Česku, tak i člověk, který ochutnal poklady světové gastronomie, nenakupuje "potravinu z Lídlu, co není k jídlu"[velký smích]

Proto je takový propastný rozdíl mezi životní úrovní mediánu Francouzů a mediánu Emeričanů. Protože nejde o jazykové znalosti nebo míru národního šovinismu. Ale Francouz je díky cestování schopný zjistit, že může dosáhnout lepších a i exotických chutí, tvarů, vychytávek ve svých (nejen potravinových) produktech. Proto má téměř 4x delší dovolenou, nežli tupý a omezený zotročený Emeričan. Proto má Francouz nejlepší (a zároveň solidární) zdravotní péči na asvětě - a pro Emeričana znamená vážnější nemoc exekutora a odchod pod most. A to všechno mají Francouzi jen díky tomu, že cestují nejen do svých někdejších kolonií a současných dependancí. Ale i do sousedních blízkých i vzdálených států.

Určitě je daleko větší počet Francouzů, co navštívili Canadu, nežli Canaďanů, co byli (mohli si dovolit být) ve Francii. Proto i mladší česká generace není už tak tupě praviující, cinkající a užívající si Kocába, jako její pivní taťkové. [vyplazený jazyk]

238605

25.2.2011 18:21

RE: Davejte si pozor!!!

Vojta49 apear (zavináč) atlas (tečka) cz 81.?.?.?

Reakce na 238605

Mně přesvědčovat nemusíte, pane Moudrostraku. Zkuste přesvědčit ty tisíce bouřících se libyjských Arabů. Vysvětlete jim, že se nemají proč bouřit, nebot žijí ve šťastné, bohaté socialistické zemi. Která vlastní spousty čerpacích stanic v Itálii a hotel v Praze. [chechtot] To jim určitě zajistí ty miliony pracovních míst, které potřebují. A také vodu, elektřinu a vzdělání.

Vás nenapadlo, že jsem nechal tuto Vaší libyjskou paranoiu bez odpovědi jen proto, abych Vás dál neztrapňoval? Vám opravdu nestačí ty stovky (možná už tisíce) mrtvých Libyjců? A desetitisíce, pokračujících v boji? Ozbrojené složky, které přecházejí na stranu povstalců? Odstupující vládní činitelé? To všechno jsou ti Vaši šťastní bohatí socialističtí Libyjci?

Každý, jen trochu racionálně uvažující člověk vidí, že současný stav v Libyi nemůže být důsledkem štěstí a spokojenosti místních obyvatel. Jen Váš fanatimus stále trvá na opaku. Je mi líto, pane Moudrotraku, ale řekl jste si o to sám.

Ještě pár poznámek k Vaší snaze, vyargumentovat nesmyslnou tézi, že cestování je zdrojem vzdělání.

1) Jako "zcestovalý" člověk jste zcela propadl v hodnocení současného stavu Libye.

2)
> Francouz je díky cestování schopný zjistit, že může dosáhnout lepších a i exotických chutí, tvarů, vychytávek ve svých (nejen potravinových) produktech.

> Proto má téměř 4x delší dovolenou, nežli tupý a omezený zotročený Emeričan.

> Proto má Francouz nejlepší (a zároveň solidární) zdravotní péči na asvětě

To všechno proto, že Francouz víc cestuje? Přírodo, přírodo. [chechtot]

238607

25.2.2011 22:53

RE: Davejte si pozor!!!

jansmith1984 193.?.?.?

Reakce na 238607

Ahoj Vojto, ztratil ses mi z jiné debaty, akademiku...[smích]
Ještě tě nepřešly starosti o Libyi, a jestli zařadit Kaddáfiho k servisní nebo diskrétní Elitě, příteli a kamaráde? Sleduješ, jak se USraelské E/elity začínají potit? Dokonce už i spojenec Merkelová údajně zvýšila hlas na vyvoleného.


Co takhle pár fotek s návaznosti na jiné regiony a jiné E/elity?
A.
Venoušek Pravda a Láska se objímá s Texasanem.
B.
Madeleine Korbelová Albrightová Pravda a Láska a demokracie a „velká ryba“ ve strukturách organizovaného zločinu Hashim Thaçi.
C.
K.Schwarzenberg Pravda a Láska Bilderberg a Hashim Thaçi ještě jednou.

A Peace s tebou,


jansmith[smích]

238630

25.2.2011 23:13

RE: Davejte si pozor!!!

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 142.?.?.?

Reakce na 238607

Spis nez se tankovat do Lybie ohledne nezamestnanosti , co kdyby jste skusil Cesko? Co kdyby jste se zameril na legalnost samolepek.No jiste ze Frantik vic cestuje -vy troubo. Zesumirujte si prijem pumerneho Cecha a Frantika a kdo si muze dovolit vic cestovat. Neznam situaci v Lybii tak jak spousta Cechu. Proto si myslim prvni si udelejme poradek doma, ke spokojenosti vetsiho procenta lidi. A srat se do druheho statu , jakym pravem ? Ale prasatka jdou za zbytky a budou si pochvalovat , ze?

238632

26.2.2011 10:15

RE: Davejte si pozor!!!

MoUdrostrak 90.?.?.?

Reakce na 238607

Vážený Vojto, já Vás nepřesvědčuju. Já Vás jen usvědčuju, že tvrdíte, že Arabové nic neprodukují, nevlastní - nikdy nic nevymysleli - a přitom právě Vámi opovrhovaná POUŠTNÍ Libye s pouhopouhými 6 mio. obyvateli a "zlým" Kadhafim dosahuje $14,884 per capita, tzn., že více, nežli Malajsie, Turecko, Argentina nebo Bulharsko

Vložený obrázek

Že není jen jámou s ropou a zemním plynem, dosvědčují rafinerie v zahraničí vlastněné Libyjí a také mnoho tisic čerpacích stanic v EU a ve světě TAMOIL, o kterých nemáte (jako typický cinkající a pravicující nedouk) ani vidu ani slechu.

Vložený obrázek

Že jde v Libyji o víc, nežli o "ochranu nebohých Lybijců (tj. nejbohatších Afričanů) podle jugoslávského receptu Paktu NATO) je jasné z následujícího obrázku. Bída, útlak a miserie v prozápadních diktatorshipech se řešit nemusí, když jde o odstranění Kadhafiho, který Libyji nezaprodával za hubičku jako Mubaarak západním investorům a nevytvořil ze své země s pomocí IMF a WB jeden z nejhanebnějších chudobinců na světe.

Vložený obrázek

238648

26.2.2011 16:00

RE: Davejte si pozor!!!

Vojta49 apear (zavináč) atlas (tečka) cz 81.?.?.?

Reakce na 238648

Inu, usvědčil jste mě, pane Moudrostraku. [velký smích]

Libye skutečně vlastní prostřednictvím Oilinvestu 45% akcií Tamoilu. Cena tohoto podílu je odhadovaná na cca 1 miliardu EUR. Na každého libyjského Araba tak připadá celých 150 EUR! Pane, to je bohatství. [chechtot]

Další chatrný argument. GDP $14,884 per capita. Máte tušení, jaký domácí produkt na hlavu vykazuje Rovníková Guinea? $50,200 – 3. místo na světě! A přitom tam žije VĚTŠINA OBYVATELSTVA za méně, jak 1 dollar denně. Hrubý domácí produkt na jednoho obyvatele je pane Moudrostraku čistě statistická veličina. Která vypovídá pouze o tvorbě bohatství. Ale naprosto nic o jeho užití.

Víte také, že od roku 2003 se v socialistické Libyi privatizuje? BUBUBU! [mrknutí jedním okem] Dle mého soudu jde o iniciativu Kaddáfího synků. Ti zřejmě byli nespokojeni s tím, že musejí neustále žebronit o peníze u svého tatíka. A že jich spotřebují. Chtěli vlastní zdroje příjmů. Takže dnes jeden z nich například vlastní místního mobilního operátora. A prostřednictvím SMS nabízí lidem úplatek, když přijdou na jím zrežírovanou demonstraci na podporu Kaddáfího.

O tom, že celý arabský svět těžce zaostává za křesťanským, nemůže být sporu. Ovšem nebylo tomu tak vždy. A co je příčinou tohoto zjevného úpadku? Že by pravicování místních klanových vůdců? [velký smích] Co myslíte?

238659

26.2.2011 23:05

RE: Davejte si pozor!!!

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Reakce na 238659

>O tom, že celý arabský svět těžce zaostává za
>křesťanským, nemůže být sporu.
Opravdu myslite, ze uplne ve vsem? Anebo jste zapomnel na slovo temer ci obdobne vyjadrujici urcitou castecnost?

238693

27.2.2011 2:43

RE: Davejte si pozor!!!

Vojta49 apear (zavináč) atlas (tečka) cz 81.?.?.?

Reakce na 238693

Nikdo není dokonalý, pane/paní "46". Opravdu mě zajímá, co mi uniklo. V čem nás současný arabský svět asi převyšuje?

Ve své jednotě ve víře? V odmítání úroků? V čistotě myšlení arabských matek, které prosty veškerého vzdělání vychovávají nové osvícené arabské vůdce a myslitele? Napovězte prosím. [smích]

238700

27.2.2011 7:45

RE: Davejte si pozor!!!

MoUdrostrak 90.?.?.?

Reakce na 238700

Vážený Vojto, arabský svět převyšuje náš = tj. "nejlepší euro-atlantický svět" v morálce. A to díky vlivu islámu, zatímco my (pokud vůbec) věříme jen a jen egoismu, sobectví a konsumu. Proč Západ ve své snaze o "konzervativní" renesanci západní zkaženosti krachuje, zatímco islám je vůči této mu Západem vnucované zkaženosti téměř imunní a proto islám bez jediného humanitárního bombardování oproti Západu vítězí, Vám vřele doporučuji opravdu z celého srdce nejkvalitnější a nejhlubší text, který byl kdy v češtině publikován: Jak neokonzervativci a islamisté vytvořili nový "svět globálního terorismu".

Vložený obrázek

Jsem přesvědčený, že i daleko zavilejší cinkající a pravicující tatíci, holdující hrdinně protestsongům z Kocábu,

Vložený obrázek

už poté nemají důvod pokládat cynické a poťouchlé idiotské dotazy.

238710

27.2.2011 9:57

RE: Davejte si pozor!!!

quido2 81.?.?.?

Reakce na 238710

Pane moUdrostrak píšete: zatímco islám je vuči této mu Západem vnucované zkaženosti téměř imunní a proto islám bez jediného humanitárního bombardování oproti Západu vítězí..

Morální aspekt je velmi důležitý. Dá se říci, že je základem úspěšného modelu vyspělé civilizace neboť dává prostor pro další úspěšný vývoj.

Teď se vrátím k vašemu dřívějšímu hodnocení Tibetu, kde podle vás žilo obyvatelstvo pod jařmem feudálů a lamů. To je velmi povrchní a nepravdivé hodnocení. Na druhé straně máte pravdu, že Tibet je střecha světa. Strategicky a z vojenského hlediska je jeho význam obrovský. A máte pravdu i v tom, že kdyby jej Čína neanektovala tak by jej s radostí anektovaly USA.

Nyní se podívejte, na jakém základě stojí západní civilizace. Cituji z článku: http://dolezite.sk/Suostrovie gulag Bieli otroci priemyselnej revolucie v 19.htmlixzzOgr8DJhVa

Centrum obchodu s otrokmi-dietatˇ bol v prístavných mestách Anglicka a Škótska:

"Gangy najaté mistnými obchodníkami sa potulovali po uliciach a chytali vhodných chlapcov pre obchod s otrokmi. Deti boli hnané v krdloch po meste a držané do prepravy v stodole..prax bola tak flagrantná, že ludia na vidieku v okolí Aberdeenu nenosili deti do mesta zo strachu, že by mohli bytˇukraknuté, a tak rozšírené boli tajné dohody obchodníkov,dopravcov,dodávatelov a dokonca aj sudcov a prokurátorov,že človek, ktorý vyniesol pravdu na svetlo bol nútený opustit mesto".

V 18.storočí v Británii a Amerike priemyslová revolúcia splodila továrenský systém, ktorého prvý robotníci boli nešťastné a utláčené biele deti už od veku 6.rokov. Boli zamknuté v továrňach na šestnáct hodín denně a drvené primitivními strojmi. Ruky a paže mali pravidelně roztrhané na kusy. Dievčátka často mali svoje vlasy vtiahnuté do strojov a boli skalpované z čela k zadnej časti krku.

Biele děto boli zraňované a mrzačené v továrňach bez náhrady akéhokolvek druhu a ponechané zomrieť na zranenia. Deti ktoré prišli neskoro do práce, alebo ktoré zaspali boli bité železnými prúty. Aby sme si predstavili. Tieto hrozy boli obmezené len v prvých rokov priemyselnej revolúcie v Anglicku. 8 a 10 rokov staré biele deti po celej Amerike tvrdo pracovali v mizerných továrňach a baniach
až do roku 1920*

Tady u nás znám téměř devadesátiletého muže, jehož vlastní otec (sedlák) ho vyhnal bičem z domu ve věku 12 let jako nadbytečného, aby se již nikdy nevracel. Rodina byla početná a otec byl zuřivý ploditel. Chlapec se živil prací u jiných sedláků. Popisoval, jak museli (tento osud sdíleli i jiní chlapci)zastat práci dospělého člověka, aby dostali za tuto práci jídlo. Osvobodil jej až rok 1948, kdy se ho ujaly úřady a poslaly ho do učiliště, kde se vyučil řemeslu.

Takováto zvěrstva, vážený pane, nebyla v Tibetu vůmec možná. A věřte mi, kdyby měli Tibeťané skutečnou možnost volby, v drtivé většině b...Automaticky kráceno

238717

27.2.2011 10:02

RE: Davejte si pozor!!!

quido2 81.?.?.?

Reakce na 238717

doplnění:
v drtivé většině by se vrátili pod vládu lamů. Smyslem života jsou jiná kritéria než mamon. O tom však západní civilizace má bídné znalosti a její morální měřítka jsou z velké části destruktivní.

238718

27.2.2011 11:49

RE: Davejte si pozor!!!

MoUdrostrak 90.?.?.?

Reakce na 238718

Vážený Quido, je mi líto, ale musím s Vámi nesouhlasit - otroctví (resp. tvrdý teokratický feudalismus) bylo v Tibetu v jedné z nejhorších forem, co kdy svět zažil, provozováno ještě na počátku druhé poloviny 20. století! Podobně na tom bylo Mongolsko před rokem 1922.

Velice dobře je to vystiženo v mnoha zdrojích, i starších a předcházejících jak čínské období Tibetu, tak samozřejmě dnešní účelové a pro užitečné idioty (a zejména postpubertální idiotky) vymodelované Tibet rulez! Proto jsou nejmodernější dějiny ohýbány a starší zamlčovány.

Jen trochu ukázky z neoddiskutovatelných a "usedlých" dějin: „Dějiny popírají obrázek o tom, jak tibetští lámové a jejich následovníci žijí ve vzájemném toleranci a nenásilné dobré vůli. Žádná Shangri-La. Skutečně, situace byla zcela jiná. Starý Tibet běl daleko blíže k Evropě v době náboženských válek období protireformace.” 5 Ve třináctém století císař Kublajchán vytvořil prvního Velké lámu, která předsedal všem ostatním lámům jako papež biskupům. O několik století později poslal čínský císař do Tibetu armádu, aby podpořila Velkého lámu, ambiciózního pětadvacetiletého muže, který pak sám sobě udělil titul dalajláma, vládce celého Tibetu.

Jeho předchozí dvě „inkarnace“ byly se zpětnou platností uznány jako jeho předchůdce, a tak se stal z prvního dalajlámy třetí dalajláma. Tento první (či vlastně třetí) dalajláma uchopil pod svou vládu kláštery, které nepatřily k jeho sektě a má se za top, že zničil buddhistické texty, které popíraly jeho tvrzení o jeho božství. Dalajláma si užíval požitkářského života, včetně mnoha milenek, večírků s přáteli, a mnoha dalšími charakteristikami, které jsou s vtěleným božstvím v nesouladu. Pro tyto hříchy byl svými kněžími zabit. Během 170 let bylo zavražděno, navzdory tomu, že byli uznáni za duchovní božského původu, pět dalajlámů: zabili je kněží či jiní dvořani."

"Do roku 1959, kdy Tibet vedl dalajláma, byla většina orné půdy pořád rozdělena do velkostatků obdělávaných nevolníky. Tyto jednotky byly vlastněny dvěma sociálními skupinami: bohatými sekulárními hospodáři a bohatými teokratickými lámy. Dokonce i autor, který se starými časy sympatizuje, uznává, že „velké množství nemovitostí patřilo klášterům a většina z nich nahromadila obrovské bohatství“. Většina tohoto bohatství byla naakumulována „aktivní účastí na obchodování, trhu a půjčování peněz“. 10

Klášter Drepung byl jedním z největších vlastníků půdy na světě: patřilo mu 185 panství, 25 tisíc nevolníků, 300 obrovských pastvin a 16 tisíc pastýřů. Bohatství klášterů náleželo úzké vrtsvě vysokých lámů."

238724

27.2.2011 11:51

RE: Davejte si pozor!!!

MoUdrostrak 90.?.?.?

Reakce na 238724

!Někteří staří ctitelé starého Tibetu nesprávně obdivovali starý Tibet jako „národ, který nepotřeboval žádné policejní síly, protože lidé dodržovali zákony karmy dobrovolně“. 13 Ve skutečnosti měl Tibet profesionální armádu, ačkoli malou, které sloužila hlavně jako četnictvo ve službách vlastníků půdy, aby hlídala pořádek, chránila jejich majetek a honila nevolníky.

Mladí Tibeťané byli pravidelně odváděni od svých rodičů a odváženi do klášterů, ale z nich byli vycvičeni mniši. Jakmile se v klášteře octili, jednalo se o závazek na celý život. Mnich Tashì-Tsering uvádí, že bylo běžné, že v klášterech byli děti sexuálně zneužíváni. On sám byl obětí opakovaného znásilnění, které začalo, když mu bylo devět let. 14 Kláštery rovněž odváděly děti, aby jim pak po celý život sloužily v domácnosti, dělaly tanečníky a vojáky. "

" Existovali rovněž otroci, obvykle se jednalo o sluhy v domácnosti, kteří nic nevlastnili. Do otroctví se rodili i jejich potomci. 15 Většina venkovského obyvatelstva byli nevolníci. Zacházeli se s nimi o málo lépe než s otroky, neměli přístup ke zdravotní péči či na školy. Do konce života byli svázáni s prací na pánově půdě – či na půdě patřící ke klášteru – spravovali pánův dům, dopravovali jeho úrodu, sháněli dřevo na otop, to vše bez nároku na mzdu. Měli se rovněž start o zvířata a dopravu. 16 Jejich pánové jim říkali, co zasít a jaká zvířata chovat. Bez souhlasu svého pána či lámy se nemohli ženit či vdávat. A pokud se je jejich vlastníci rozhodli pronajmout na práci v jiných oblastech, mohli být snadno odloučeni od svých rodin. 17

Vložený obrázek

Jako v systému svobodné práce, a v protikladu k otroctví, neměli vládci za své nevolníky žádnou zodpovědnost a neměli přímý zájem na tom, aby nevolník či nevolnice jako drahá součást jeho majetku přežil/a. Nevolníci se museli podporovat sami. Jenže byli, tak jako v otrokářském systému, svázáni se svými pány, aby zajišťovali stálou a permanentní pracovní sílu, která se nemůže ani organizovat, ani stávkovat, ani svobodně odjet, tak jako to může udělat pracovní síla v tržním kontextu. Vládcové v Tibetu tak měli to nejlepší z obou světů – otrokářského i tržního. "

Zdroj (se 68!!! odkazy): Friendly Feudalism: The Tibet Myth (updated and expanded version, January 2007), česky např: http://www.ezurnal.cz/generate_page.php3?page_id=8...

238725

27.2.2011 12:06

RE: Davejte si pozor!!!

MoUdrostrak 90.?.?.?

Reakce na 238725

Vložený obrázek

Free Tibet má stejně jako naše mnohá další dilemata jednoduché řešení:

PODLE SKUTKů JEJICH POZNÁTE JE!

Vložený obrázek

Vložený obrázek

238726

27.2.2011 17:21

RE: Davejte si pozor!!!

quido2 81.?.?.?

Reakce na 238724

Nebudu vám vaš názor vyvracet. Je typický pro západní pojetí. Podobně,asi před několika měsíci, zde na Zvědavci byla diskuse o rozpínání se starého Ruska, kterým prý původně bylo moskevské knížectví. To ale není pravda. Ruská říše se rozkládala i za moskevským knížectvím.Ve skutečnosti se v nezfalšované podobě z historie Ruska nezachovalo vůbec nic. V současné době jsou sjednocována fakta o skutečné historii Ruska. Je zde tedy kardinální otázka. Kdo profituje na falšování dějin.

Podobně je západní společnosti předkládána i verze o obou světových válkách a obou revolucích. Velké francouzské a VŘSR. A dále třeba rozdílné názory a výklady na odsun sudetských Němců z českého pohraničí po druhé světové válce. Ve stejném duchu je hodnocen i Tibet. Je tedy třeba také vyslechnout domorodé autory a vědce. Pak se teprve můžeme bavit o nezkreslené historii.

238738

27.2.2011 17:35

RE: Davejte si pozor!!!

quido2 81.?.?.?

Reakce na 238738

Ještě jsem zapomněl na jednu aktuální informaci. Je jím reportáž z Dogubayazetu, východní Turecko. Nález Noemovy archy.

20.června 1987 Turecká vláda založila novou přírodní rezervaci Noemovy archy. To bylo výsledkem jednání vládní komise, která potvrdila desetiletý výzkum tohoto naleziště Ronem Wyattem a jeho kolegy. Výsledkem tohoto výzkumu je ,že vláda Turecka oficiálně potvrzuje nález Noemovy archy na úpatí hory Ararat.

Tato vědecky ověřená skutečnost bude mít kardinální dopad na dosavadní spekulativní pojetí historie lidstva.

238740

27.2.2011 7:46

RE: Davejte si pozor!!!

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Reakce na 238700

>V čem nás současný arabský svět asi převyšuje?
>Napovězte prosím.
Umi treba nekdo jiny na celem svete byt smelejsi a ve svem objemu silnejsi postavit se proti americke vojenske rozpinavosti a ekonomickemu vysavani? A to uz nezminuji otevrenost postoje proti Izraeli.
Netvrdim, ze mi oboji dela ze vsech uhlu pohledu poteseni, ale ta arabska sila podeprena nabozenstvim prevysuje v tom smeru svet a bude jeste vic.
Vim, ze kuprikladu muzete namitnout Saudskou Arabii ci Bahrain...; dejte najevo znovu svoji bezradnost, at se ostatni obohati, pokud si nebudete chtit dat sam sobe realnou odpoved, proc ty dve zeme se vymykaji a jakoby to moje tvrzeni zlehcovaly.

238711

27.2.2011 14:55

RE: Davejte si pozor!!!

Vojta49 apear (zavináč) atlas (tečka) cz 81.?.?.?

Reakce na 238711

Můžete prosím uvést nějaké konkrétní činy či výsledky onoho
> byt smelejsi a ve svem objemu silnejsi postavit se proti americke vojenske rozpinavosti ...
pane/paní "46"? Myslíte ty tisíce nevinných životů, zmařených fanatickými muslimskými atentátníky?

Já soudím, že základním problémem Islámu je jeho přístup ke vzdělání. V naší západní civilizaci nikdo nepochybuje, že motorem prosperity je vzdělání, zejména přírodovědné a technické obory. Arabsko-islámské civilizaci tento motor chybí. Navzdory své bohaté historii arabský svět připomíná intelektuální poušť.

Muslimobé věří, že Alláh má moc kdykoliv změnit přírodní zákony podle vlastního uvážení. Z předpokladu této absolutní všemohoucnosti logicky vyplývá, že studium přírodních věd je méněcenné ve srovnání s memorováním koránu. Který je považován za autentické slovo Alláha. A odtud logicky plyne zaostalost islámského světa v oblasti exaktních věd.

Islám také nese odpovědnost za to, že téměř všechny arabské země jsou nedemokratické, omezují svobodu slova, ženám dávají menšinový statut a trpí analfabetismus. Vykazováním žen do podřadného postavení se muslimský svět zbavuje talentů a energie poloviny své populace.

A morálka? Arabská společnost je tradičně mnohonásobně více zkorumpovaná, než ta západní. Prakticky žádný úřední úkon nelze uskutečnit bez úplatku. Na důležitých místech státní správy jsou výhradně lidé, spojení s vládní rodinou či klanem. Veškeré podnikání je podmíněno trvalým placením úplatků. Možnost rozvinout své kreativní schopnosti či uplatnit své vzdělání je za těchto podmínek minimální.

V některých arabských zemích se jejich vládcové pokusili zavést určité principy socialistické ekonomiky. Založené na státní kontrole podniků, administrativně stanovených cenách a mzdách, progresivních daních a státním plánování. Ve své době to možná vypadalo jako modernizace ve srovnání se středověkými poměry v jiných arabských zemí. Pak se ovšem ukázalo, že i tato forma socialismu selhala. Socializmus v arabské verzi nedokázal nic víc, než podřídit vládní kontrole a progresivnímu zdanění ty části ekonomiky, které jakž takž fungovaly. Fiasko způsobilo obrovskou frustraci chudých vrstev. Konkrétní projevy této frustrace právě vidíme v Libyi.

238728

27.2.2011 16:57

Vojta49,proč musíš pořád tolik lhát? Že tě to ještě baví, když ti zde bylo tolikrát dokázáno, že jenom nesmyslně kecáš!

63 88.?.?.?

Reakce na 238728

Kdyby neměli arabové na svém území ropu, tak si dodneska na ně nikdo ani nevzpomněl, jezdili by si po poušti nevzdělaní a nedopřávali by práva ženám,ale byli by především v klidu i před kecama nějakého ignoranta Vojta49!!!!
USA napadli Irák na základě lživých obvinění, způsobili smrt a utrpení statisícům Iráčanů a ty si ještě Vojta49 dovolíš něco kváknout!!! Jsi stejný vrah a spolupachatel válečných zločinců z USA a už drž tu svojí černou a prolhanou držku, protože nic jíného nemáš!!!! [bliji] [bliji] [bliji] [bliji] [bliji] [bliji] [bliji] [bliji] [bliji] [bliji] [bliji] [bliji] [bliji] [bliji] [bliji]

238734

28.2.2011 5:16

RE: Davejte si pozor!!!

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Reakce na 238728

>Můžete prosím uvést nějaké konkrétní činy či výsledky
>onoho

>> byt smelejsi a ve svem objemu silnejsi postavit se proti
>americke vojenske rozpinavosti ...

>pane/paní "46"? Myslíte ty tisíce nevinných životů,
>zmařených fanatickými muslimskými atentátníky?
Ja jsem chtel, abyste odpovedel, dokonce i tak, jak jste odpovedel - tedy temi atentatniky - otrepanym to a lacinym argumentem, jak otrepany je nedostatek bananu za onoho casu. A ma odpoved na tu vasi dnesni otazku zni:
Ano, taky. Jaky rozdil je mezi "zmarenim tisicu nevinnych lidi fanatickymi muslinskymi atentatniky" a bombardovanim civilnich objektu z letadel? Nebo pri takovem americkem bombardovani neumiraji nevinni lide? To bombardovani ma navic jeste i jiny odsouzenihodny aspekt. Bylo prepadenim svrchovane zeme. Duvodem byla reakce na 911, na jehoz oficialni vyklad se mnozi a sili pochybnosti nejenom na techto strankach, nybrz i v americkych oficialnich mediich.
A dalsi aspekt: I ti atentatnici se zasluhuji o to, ze Spojene staty dodnes odpor Afghancu nezlomily, coz je vede k umyslu z te zeme vycouvat bez vavrinu, tedy bez opodstatneni, proc tam valku zacaly. Cili i ty pociny "fanatickych atentatniku" se spolupodili na dosazenem vysledku.
Jiste namitnete, jestli bych se zastaval "fanatickeho muslinskeho atentatnika", kdyby takto "zmaril" zivot meho ditete. Urcite bych byl smutny (proto jsem v predchazejicim vstupu napsal: Netvrdim, ze mi oboji dela ze vsech uhlu pohledu poteseni), ale kdyz si zahraji na amaterskeho stratega, jak si podobne hraji za tucny peniz ti v Pentagonu (jak vidno, jejich vize nevysla), uznavam, ze i takova forma partyzanskeho odboje ma svoje opodstatneni - spolupodili se na ukonceni okupace zeme cizimi armadami.
Mate jeste zajem zeptat se:
>>Opravdu mě zajímá, co mi uniklo. V čem nás současný arabský svět asi převyšuje?

238759

27.2.2011 7:19

RE: Davejte si pozor!!!

MoUdrostrak 90.?.?.?

Reakce na 238659

Vážený Vojto, usvědčil jste se sám[vyplazený jazyk]. Ale pokud by byla u židovské banksterské lobby ke koupi/nebo za posluhu (kromě ostatních "Nobelovek"[mrknutí jedním okem] i Nobelovka za demagogické relativizování, jistě byste usedl po boku ostatních českých veličin: Prof. Big Toonnela z Hradu, Vency Lahváče-Veškrny, Vládi Hrobaře-Dlouhého a dalších "macherů" [velký smích]

S Rovníkovou Guineou si opětovně sám nabíháte na vidle: Synek Vaší pravicující veleikony, "Baronky" M. Hildy Thatcher, Sir Mark Thatcher "2nd Baronet", je tam totiž stíhán - a za copak?! Za pokus o vojenské svržení najatými hrdlořezy (v jazyce jidish "mírumilovnými demonstranty"[mrknutí jedním okem] presidenta Rovníkové Guineje Obianga.

Mírumilovný 2nd Baronet a Sir Mark Thatcher resp. jeho nejen londýnští loutkáři a zadavatelé, měli panu presidentu Obiangovi mj,. za zlé: "...Under President Obiang, the illiteracy rate dropped from 73 percent to 13 percent and the number of primary school students has risen from 65,000 in 1986 to more than 100,000 in 1994. Education is free and compulsory for children between the ages of 6 and 14..."

Vložený obrázek

Pro Vás, Vojto, a Vaše ikony se president Obiang po pokusu Sira Marka "2nd Baroneta" autocenSSurně a pravicujícně "poučil" a "...was re-elected to serve an additional term in 2009 in an election deemed by the African Union as “in line with electoral law”. The President reappointed Prime Minister Ignacio Milam Tang and installed a new government in Equatorial Guinea on January 12, 2010.
The new government is dedicated to strengthening the “cooperation and friendship” with the Barack Obama administration. During a meeting on the sidelines of the recent United Nations General Assembly, President Obiang urged President Obama to institute a U.S–Africa summit, to strengthen the cooperation between the United States and Africa. "

Vložený obrázek

Takže pokud "je nyní něco v Rovníkové Guineji stran distribuce bohatství špatně", pláčete u mne na špatném hrobě - doporučuji Vám zaslat stížnost do Londýna, Tel-Avivu a do Langley resp. Bíleho Domu v JůYsEj. Nebo jejich humanitárních nástrojů IMF a WB.

Takže pro Vás, Vojto, klííííííííííííd = Rovníková Guinea je ať už nepodařeným pučem "Lady" Thacherové a synka Marka nebo tlakem JůYsEj zpět v pravicujícím clubu

a zbádačování obyvatel Rovníkové Guineje nic nestojí v cestě. A brzyčko nebude stát v cestě zbídačování i obyvatel "od zlého Khadááááááááfího humanitárně osvobozené znovuzkolonizované Libyje".

238709

25.2.2011 22:26

RE: Davejte si pozor!!!

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 142.?.?.?

Reakce na 238600

Vy vsichni co pisete pseudonymem Vojta 69, jste bud mimozemstane, nebo placeni za nesmysly. Mi osobne pripominate prasatko, ktere z ruzovyma lickama a zakroucenym ocaskem, ktery slastne zaknuci za kazdou podanou mu lahudkou a pak se odvali jak se privalil. Clovek aby si udelal obraz o svete ho musi poznat. Clovek ma pravo , jit kde chce, ale povinnost dodrzovat zakony mistni zeme. Proc se nenavazite do firem ktere drzi pod zamkem usporne motory. Jedine promarneny cas , je cas ktery clovek stravi diskutovanim s vama.

238626

25.2.2011 7:29

RE: Davejte si pozor!!!

Rene Bartosek 75.?.?.?

Reakce na 238594

O Mexiku tady byl článek de facto jde o regulerní válku s narkomafií. O tom nemám nejmenším pochyb. Když jsem se kámoše ptal, tak jsem mu psal, že chápu rozdíl mezi venkovem a velkými městy, ale šlo my o celkový kontext.

238596

26.2.2011 2:58

RE: Davejte si pozor!!!

Satanist 154.?.?.?

Reakce na 238593

Od ty doby co USA Government zneprijemnil v Mexiku business paserakum s drogama ma kazdej drogovej kartel v celym Mexiku velkou kompetici a strilej po sobe. Nekdy to odnesou kdyz po sobe dope dealers strilej v ulicich i turisti. Jednou jsem se s 2 cycloturisty z USA v Mexiku taky plazil v prachu ulice kdyz si 2 pistolnici vyrizovali oucty a strileli na kebule v sombrerech kompetici. Dnes v Mexiku po sobe strilej i v resortech pro turisty. Karel moc dobre vi jak to tam ted je. Nakonec tam zije a cisla ze statistik kde se uvadi pocet postrelenych a zastrelenych tez reknou dost.

238643

25.2.2011 18:17

pro karel4u

kutra vainova (tečka) 937 (zavináč) seznam (tečka) cz 187.?.?.?

Reakce na 238592

Já bydlím na Jucatánu v zapadlé rybářské vesničce obydlené potomky indiánů poblíž Meridy, tady je to pohodový ráj, když nám tu ukradli pytel cementu, tak byly dvě vesnice vzhůru nohama, co se to hrozného stalo, chlap, který ten kradený pytel koupil nám ho musel vrátit zpátky a ten co ho ukradl a prodal nám musel dát peníze a to je největší nebezpečí se kterým jsme se tu za pět let setkali, v Tijuaně je jiný svět, všechny problémy s drogama a kriminalitou jsou poblíž USA hranic a nemyslím, že nebezpečí hrozí od divokých indiánů, ale spíš od v USA vytrénovaných band jejichž členy jsou i indiáni a ovšem tam kde je vysoká prostituce a drogy se stahují kriminálníci. To místo Vám teda skutečně nezávidím.

238606

25.2.2011 19:18

RE: pro karel4u

63 88.?.?.?

Reakce na 238606

Ano, to je velice správný názor a plně souhlasím s Kutrou!!! Mexiko je veliká země a zdaleka ne všude probíhá drogová válka.
Většinou jde o venkovskou,katolicky věřící, dost chudou populaci, která si váží hodnot a žádné drogy nebere! Jediný problém jsou některé zradikalizované skupiny původních obyvatel,kteří se snaží domoci se svých práv násilím a také je veliký problém mnoha milionové městské chudiny, který se snad postupně začíná řešit, třeba v samotném Mexiko city, kde pověstné vavely, nejsou zrovna vizitkou pro stát v 21. století a základních sociálních standardů, které by stát měl poskytovat!
Myslím si, že pohyb v těchto otázkách bude předmětem také politických debat mezi USA a Mexikem,kdy poměry na hranicích nejsou únosné a ekonomická imigrace bude muset být nějakým vhodným legislativním nástrojem vyřešena!
Počet ilegálů z Mexika v USA narůstá a celá situace je předmětem vysoké kriminality a dalších negativních jevů, včetně výroby a pašování drog do USA!
Řešení by se jistě našla a rychlá, kdyby nebyl v pozadí obrovský profit z prodeje drog a zde se naskýtá otázka, kdo všechno z prodeje drog profituje a zda to také nejsou i některé vládní organizace USA, které by měly prodej drog tvrdě potírat a přitom se na prodeji také podílejí! Už v minulosti tomu tak bylo, v případě CIA, která potřebovala peníze na zbraně do Nikaragui a protože je nedostala od státu, vytvořila si fondy, kam šly peníze z prodeje drog do USA!!!! Takže samotná CIA se stala prodejcem a podporovatelem drogového obchodu a také je veliké podezdření,že se i nadále podílí na drogovém obchodu v ose Afganistán, Kosovo,Evropa, USA!!! Přes 90% heroinu pochází z Afganistánu a bez pomoci některých složek okupantů z USA, by nebyl drogový obchod možný! Také Rusko je drogami z Afganistánu zasaženo a proto z USA spolupracuje na ukončení okupace Afganistánu a nastolení normálních poměrů, kdy se podaří produkce drog eliminovat!

238615

26.2.2011 1:05

RE: pro karel4u

karel4u 189.?.?.?

Reakce na 238606

Pani Kutro, jen na ilustraci jaci jsou normalni lide v Tijuani. Kazdy den jezdim do USA a abych urychlil prejezd pres hranice tak pouzivam motocykl. Kdyz jsem potreboval vymenit pneumatiku zasel jsem k mistnimu mechanikovi a ten si rekl o 200 pessos, coz je asi polovina co bych platil ve Statech. Po vymene jsem mu chtel dat 250 a on to odmitl, ze sve iniciativy me vymenil sroub ktery to potreboval. Tedy velmi poctivy clovek.
Ja vzdy rikam, ze jsem z Cech a mam tu mnoho kamaradu.
Pro ilustraci mexicke soucasne kultury si vygooglujte "antiqua bodega de papel de Tijuana" a budete prekvapeni jak je tu veselo.

238639

26.2.2011 3:40

RE: pro karel4u

kutra vainova (tečka) 937 (zavináč) seznam (tečka) cz 187.?.?.?

Reakce na 238639

Myslíte extrémní bojové sporty? To by nebylo nic divného, aby na přilákání amíckých klientů nepřipravili jako lákadlo něco, co je ve státech zakázané.

238644

26.2.2011 14:13

RE: pro karel4u

karel4u 189.?.?.?

Reakce na 238644

Antigua bodega de papel, je kavarna, jedno z nejdulezitijsich kulturnich center v Tijuane. Na sve webove strance ma ukazky z muziky a ostatnich kulturnich akci. Chtel jsem to uvest jako zajimavost pro ty, kteri jsou zvedavi na to jak se kde zije.
Toto neni misto pro turisty. To je Mexiko jak ho turista zrejme neuvidi.

238658

26.2.2011 18:29

RE: pro karel4u

Satanist 154.?.?.?

Reakce na 238658

Turistovy staci projet od American-Mexican border do Tijuany na bicycle nebo tu vzdalenost jit pesky aby si udelal o svy bezpecnosti v Mexiku obrazek i s detaily! Ze me se na tom kratkym useku v plny polni pot jen lil jak jsem se opiral do pedalu a litoval, ze jsem se podle otcovsky rady jednoho hodnyho americkyho poldy kterej me ukazal jak se dostanu na cyclopath neridil. Uz se vubec nedivim, ze pesi Amici si na tu kratkou vzdalenost od hranic do mesta berou taxi. Ja byl tenkrat lucky a radsi jsem uz na zpatecni ceste nic neriskoval a z Tijuany k americkejm hranicim si vzal taxi taky abych nemusel s holou prdeli bez kola a bez panniers na Greyhound!

238664

27.2.2011 16:15

RE: Davejte si pozor!!!

Jakub Sika 186.?.?.?

Reakce na 238575

Tak to mate skutecne stesti! Ja zil v Iquique - Chile 5.5 let (pouhych 300 tis. obyv.) a posledni dobou jse mel tak kazdych nejprve 6, pote 3 mesice nejakou potycku s delikventy. Take moji znami (mistni) byli otreseni zvysenou konzumaci drog (az misty 80% populace). Oni nejsou tak blbi, aby prepadavali jen na nebezpecnych mistech, oni pak skutecne zacali porepadavat i v bezpecnych.
MOJE SLOVA NEJSOU VYCUCANA Z PRSTU!!!
Znam Chile, Bolivii a trochu Peru a pokud se nekomu neco nestane, posledni dobou je to spise stesti. I v Chile byl jeden pripad francouzky, cestovala jako Vy, stopem, byla znasilnena a identifikovala pachatele. Urady ovsem daly prednost svemu pachateli, nez nejake turistce a oznacili to za falesne udani. Ovsem ji za to neuveznili, jen ji poslali nekam. S chilskymi urady maji krome me zkusenost i mi znami, jak cizinci tak chilane a potvrzuji ze delikventi by byli blbi, kdyby toho nevyuzili.
Ja se snazim videt veci jak jsou a ne jako nejaky turista s fotakem ktery nevi ktera bije - to rozhodne nejsem.
Ja jsem byl varovan uz pred odjezdem a byli mnozi jini, kteri prisli k vaznym ujmam na techto cestach jiz pred mnoha lety, kdy tu 'bezpecno' skutecne bylo.

238729

Příspěvků: 87

18.02. 00:20 abcd  o cestě
18.02. 00:28 Vladimír Stwora  RE: o cestě
19.02. 05:09  RE: o cestě
19.02. 06:50 Saša  RE: o cestě
19.02. 07:10  RE: o cestě
18.02. 00:28 Soudce Lynch  Stastnou cestu
18.02. 01:04 Rene Bartosek  RE: Stastnou cestu
18.02. 02:37  Budete se uz podilet na splaceni am. dluhu?
18.02. 03:57 Saša  RE: Budete se uz podilet na splaceni am. dluhu?
18.02. 04:59 Satanist  RE: Budete se uz podilet na splaceni am. dluhu?
19.02. 09:55  RE: Budete se uz podilet na splaceni am. dluhu?
20.02. 09:37 vodnik007  RE: Budete se uz podilet na splaceni am. dluhu?
20.02. 12:43  RE: Budete se uz podilet na splaceni am. dluhu?
18.02. 04:33 Satanist  Jizni Amerika .....
18.02. 11:22 lukas 1009531349  KAMERA
18.02. 11:23 ap  cesta
18.02. 11:54 MoUdrostrak  Gratuluji ke studijni ceste!
18.02. 15:50 Soudce Lynch  RE: Gratuluji ke studijni ceste!
18.02. 17:20 MoUdrostrak  RE: Gratuluji ke studijni ceste!
18.02. 18:02 Kájík  RE: Gratuluji ke studijni ceste!
18.02. 18:44 asdf  RE: Gratuluji ke studijni ceste!
18.02. 19:45 Soudce Lynch  RE: Gratuluji ke studijni ceste!
19.02. 19:51 hnidopych  RE: Gratuluji ke studijni ceste!
18.02. 13:51 Soudce Lynch  Jeden dobrej na cestu :-)
18.02. 14:03 MoUdrostrak  RE: Jeden dobrej na cestu :-)
19.02. 22:53 Kenny_pce  RE: Jeden dobrej na cestu :-)
18.02. 14:21 Dalibor1971  Happy journey
18.02. 14:59  Dobra destinacia...
18.02. 16:02 Vojta49  RE: Dobra destinacia...
18.02. 16:49 karel4u  RE: Dobra destinacia...
18.02. 19:22  RE: Dobra destinacia...
19.02. 03:29 karel4u  RE: Dobra destinacia...
19.02. 14:32 Vojta49  RE: Dobra destinacia...jen pozor na Janomamy!
19.02. 17:01 karel4u  RE: Dobra destinacia...jen pozor na Janomamy!
19.02. 18:13 jansmith1984  RE: Dobra destinacia...jen pozor na Janomamy!
19.02. 18:56 MoUdrostrak  RE: Dobra destinacia...jen pozor na Janomamy!
20.02. 01:24 Vojta49  RE: Dobra destinacia...jen pozor na Janomamy!
20.02. 03:31 karel4u  RE: Dobra destinacia...jen pozor na Janomamy!
20.02. 17:54 Vojta49  RE: Dobra destinacia...jen pozor na Janomamy!
20.02. 14:02 jansmith1984  RE: Dobra destinacia...jen pozor na Janomamy!
20.02. 20:46 karel4u  RE: Dobra destinacia...jen pozor na Janomamy!
20.02. 12:29 karel4u  RE: Dobra destinacia...jen pozor na Janomamy!
18.02. 23:05 Peptalkin  RE: Dobra destinacia...
18.02. 17:46 pje  Zabavení drog a zbraní z US letadla v Argentině
19.02. 04:42 Latinec  Pura vida
21.02. 08:45 Lu  Stastno cestu
22.02. 04:37 Rene Bartosek  RE: Stastno cestu
22.02. 23:23 Jakub Sika  Davejte si pozor!!!
24.02. 07:01 Rene Bartosek  RE: Davejte si pozor!!!
24.02. 20:36 kutra  RE: Davejte si pozor!!!
24.02. 21:54 Rene Bartosek  RE: Davejte si pozor!!!
25.02. 03:31 karel4u  RE: Davejte si pozor!!!
25.02. 04:32 Saša  RE: Davejte si pozor!!!
25.02. 05:06 Karel4u  RE: Davejte si pozor!!!
25.02. 07:21 MoUdrostrak  RE: Davejte si pozor!!!
25.02. 14:29 Vojta49  RE: Davejte si pozor!!!
25.02. 17:16 MoUdrostrak  RE: Davejte si pozor!!!
25.02. 18:21 Vojta49  RE: Davejte si pozor!!!
25.02. 22:53 jansmith1984  RE: Davejte si pozor!!!
25.02. 23:13  RE: Davejte si pozor!!!
26.02. 10:15 MoUdrostrak  RE: Davejte si pozor!!!
26.02. 16:00 Vojta49  RE: Davejte si pozor!!!
26.02. 23:05  RE: Davejte si pozor!!!
27.02. 02:43 Vojta49  RE: Davejte si pozor!!!
27.02. 07:45 MoUdrostrak  RE: Davejte si pozor!!!
27.02. 09:57 quido2  RE: Davejte si pozor!!!
27.02. 10:02 quido2  RE: Davejte si pozor!!!
27.02. 11:49 MoUdrostrak  RE: Davejte si pozor!!!
27.02. 11:51 MoUdrostrak  RE: Davejte si pozor!!!
27.02. 12:06 MoUdrostrak  RE: Davejte si pozor!!!
27.02. 17:21 quido2  RE: Davejte si pozor!!!
27.02. 17:35 quido2  RE: Davejte si pozor!!!
27.02. 07:46  RE: Davejte si pozor!!!
27.02. 14:55 Vojta49  RE: Davejte si pozor!!!
27.02. 16:57 63  Vojta49,proč musíš pořád tolik lhát? Že tě to ještě baví, když ti zde bylo tolikrát dokázáno, že jenom nesmyslně kecáš!
28.02. 05:16  RE: Davejte si pozor!!!
27.02. 07:19 MoUdrostrak  RE: Davejte si pozor!!!
25.02. 22:26  RE: Davejte si pozor!!!
25.02. 07:29 Rene Bartosek  RE: Davejte si pozor!!!
26.02. 02:58 Satanist  RE: Davejte si pozor!!!
25.02. 18:17 kutra  pro karel4u
25.02. 19:18 63  RE: pro karel4u
26.02. 01:05 karel4u  RE: pro karel4u
26.02. 03:40 kutra  RE: pro karel4u
26.02. 14:13 karel4u  RE: pro karel4u
26.02. 18:29 Satanist  RE: pro karel4u
27.02. 16:15 Jakub Sika  RE: Davejte si pozor!!!

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

49

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc listopad přispělo 101 čtenářů částkou 14 640 korun, což je 49 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
1CuErU28m5a2tod9eZjnkY4sdidBVMpX6K
Další možnosti platby › Související články ›

Ve zkratce

Když dojdou argumenty: "Novinářka" z Deníku N dala facku redaktorovi Sputniku22.11.19 21:08 Česká republika 3

Němci chtějí odstranit Babiše přes Milion chvilek, protože překáží zrušení Benešových dekretů20.11.19 23:29 Česká republika 25

Babiš na Ukrajině odsoudil ruskou agresi a podpořil územní celistvost Ukrajiny19.11.19 22:52 Česká republika 3

Destiletý syn vdovy ISIS: "My vás zabijeme, vybijeme vás. My vás povraždíme."19.11.19 21:09 Sýrie 12

University and College Union (UCU): Bílí mohou být černí, pokud si to přejí18.11.19 23:27 Británie 4

Texas: Černošksá učitelka surově zbila bílou středoškolačku se speciálními potřebami18.11.19 22:45 USA 3

Bletchley: Gang snědých mladíků brutálně napadl bílou dívku18.11.19 22:28 Británie 0

Pravda a láska se vrhla na Klause jr. s dcerkou17.11.19 20:19 Česká republika 3

Co ČT1 neuvádí: Alternativa pro Švédsko nabízí imigrantům cestu domů17.11.19 18:44 Švédsko 1

Obří ikona Grety shlíží z fasády a přísně rentgenuje duše kolemjdoucích17.11.19 10:59 USA 6

Akademie věd ignorovala Němci zavražděné studenty17.11.19 00:30 Česká republika 2

Zajímavá analýza honu na čarodějnice v USA16.11.19 19:28 USA 1

Ve věci nápisu "Památník věnovaný historicky posledním pracujícím Romům na území ČR" se může Policie ČR přetrhnout...15.11.19 23:54 Česká republika 8

Další vítězství Big Pharma: V Německu schválili zákon o povinném očkování proti spalničkám15.11.19 02:51 Německo 15

17. listopad 198915.11.19 00:34 Česká republika 3

Oni se fakt zbláznili. Po nákupu vrtulníků budeme prodávat státní hmotné rezervy12.11.19 20:21 Česká republika 4

Islamizácia v priamom prenose: Moslim prvýkrát na čele veľkého nemeckého mesta12.11.19 16:16 Německo 2

Nač potřebujeme 12 vrtulníků za 14,6 miliardy?12.11.19 16:10 Česká republika 1

Skoro polovina obyvatel Bruselu nosí venku prostředek na sebeobranu. Multikulturní výkladní skříň EU v plné nahotě12.11.19 00:25 Nizozemsko 1

Na Slovensku končí Natural 95. Bude jen E10 s vyšším podílem biopaliv11.11.19 01:50 Slovensko 0

Měnové kurzy

USD
23,13 Kč
Euro
25,50 Kč
Libra
29,67 Kč
Kanadský dolar
17,40 Kč
Australský dolar
15,69 Kč
Švýcarský frank
23,20 Kč
100 japonských jenů
21,28 Kč
Čínský juan
3,29 Kč
Polský zloty
5,93 Kč
100 maď. forintů
7,63 Kč
Ukrajinská hřivna
0,96 Kč
100 rublů
36,21 Kč
1 unce (31,1g) zlata
33 846,85 Kč
1 unce stříbra
394,06 Kč
Bitcoin
165 120,73 Kč

Poslední aktualizace: 22.11.2019 19:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 9 103