Diskuze k článku

Na každé prase se někde vaří voda

Příspěvků 47

9.2.2011 8:33

Nejhorsi na tom je...

mkadlec 62.?.?.?

ze Sasenkovi tohle zase muze projit. A uprimne, v jeho pripade by mne to dost mrzelo. Uslovi o svini na nej sedne jako (editor promine) prdel na hrnec.

237822

9.2.2011 9:55

RE: Nejhorsi na tom je...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 237822

Nevím jestli jste se díval sem, opožděně jsem reagoval na vaše odkazy [mrknutí jedním okem]

237825

9.2.2011 11:52

RE: Nejhorsi na tom je...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 88.?.?.?

Reakce na 237822

>ze Sasenkovi tohle zase muze projit. A uprimne, v jeho pripade by
>mne to dost mrzelo. Uslovi o svini na nej sedne jako (editor
>promine) prdel na hrnec.

O RNDr. Saskovi Vondrů není pochyb...

Daleko větší paseku ale na českém národu napáchal Prof. Big Toonnel z Hradu

Vložený obrázek

Jistě každý pravicující oVčan se slzou v oku vzpomíná, jak tehdejší boSS ODS "školil" své poddané v pojímání práva. Na Letné si dal vztyčit ilegální gigantický billboard s heslem ODS-myslíme jinak. Když ho úřady chtěly nechat odstranit, tak prohlásil: "Nechte ho smrdět, moji lobbisté vyberou od mých privatizérů a pravicujících sponsorů výpalné na pokutu!". A dodal: "Od toho přece pokuty jsou, aby si ti, kteří na to mají (peníze co nesmrdí od více takových Kožených...) dělali co chtějí a zákony neřešili.

Přesně podle toho se ČR následně vydala ke státnímu bankrotu, obřímu rozkrádání za bílého dne v řádech stamiliard, které skončilo pučem (Sarajevským atentátem), pádem koruny a klauzovými zrůdnými balíčky, které nadobro zbídačily střední třídu.

Vložený obrázek

Ing. Livia Klausová, CSc. byla "úplně náhodou" ve statutárních orgánech České spořitelny v době, kdy byla ostře a beztrestně tunelována. Nikdo nesměl ani hlesnout, jinak by z Jánského vršku okamžitě dorazil příkaz k suspendaci nebo "spáchání "dobrovolné" sebevraždy".

Není tedy ani divu, že se jeho "žáci" snaží Prof. Big Toonela přetrumfnout. A čeští pravicující cinkající taťkové (co poslouchají Kocába) nestačí otáčet kapsy, aby zalátali protunelovaný erár.

Vložený obrázek

Ve srovnání s tím, jdou velezRADARiny Sasky Vondrů ( a jeho dnešní kočkování se s nejlepším ministrem financí v Galaxii) jen nedělní dívčí školou...[cool] [cool] [cool]

Vložený obrázek

237831

9.2.2011 14:38

Hlasujte o nejlepší podnikatelský příběh

vj66 82.?.?.?

Reakce na 237831

Už Honore De Balzac říkával:"Buďte si jisti, že za každým velkým majetkem je zločin" [mrknutí jedním okem]
http://nr1a.com/privatizace.htm

237838

9.2.2011 16:08

RE: Nejhorsi na tom je...

Vojta49 apear (zavináč) atlas (tečka) cz 81.?.?.?

Reakce na 237831

Váš nářek je opravdu srdceryvný, pane Moudrostraku. A neztišitelný. Vy jste musel v období privatizace přijít o ohromný majetek. Svěřte se nám. Který z našich slavných sociálistických národních podniků jste považoval natolik za svůj, že Vás jeho privatizace tak zdeptala? Byla to Dřevona Bavoryně, n.p.? Nebo snad STS Chvojkovice-Brod? Či Kroupárna Mrskoš?

Nebo jste snad doufal, že zprivatizujete AZNP Mladá Boleslav? Co byste si s takovou manufakturou počal? Bez obrovské kapitálové investice by z toho nikdy nebyla firma, která je dnes schopna většinu své produkce prodat na zahraničních trzích. A dát práci desetitisícům lidí. Skončila by stejně neslavně, jako Liaz, Poldi, Jawa, Praga a stovky dalších, socialisticky projedených fabrik.

Na území ČSSR neexistovala v roce 1989 továrna, která by byla schopna vyrobit zboží, prodejné v (nesocialistickém) zahraničí. Nebo snad umíte nějaké takové podniky vyjmenovat? Prosím nejmenujte firmy, jako pekárnu Štramberských uší či Družstevní lisovnu rybářských háčků v Nelahozevsi. Mám na mysli významné podniky, schopné hospodářsky významných exportů.

Jestliže ovšem nejste schopen žádnou takovou naší socialistickou firmu jmenovat, nad čím stále tolik hořekujete? Opravdu myslíte, že účetně vykázaná hodnota socialistické STS Chvojkovice-Brod by Vám dnes byla k něčemu dobrá? K čemu? [velký smích]

237840

9.2.2011 16:59

RE: Nejhorsi na tom je...

MoUdrostrak 88.?.?.?

Reakce na 237840

Vážený Vojto, náš Velký pravicující cvičiteli, dodnes tyje pravicující Česko(-slovensko) z pověsti ČSSR. Check nikdo z cizinců za 20 let se nenaučil zařadit na mapě světa. Made in Czechoslovakia má naopak zvuk i za sedmero řekami a sedmero horami. Nejen díky zbraním, ale i Sigmě, ČKD, Transaktě (ta měla za zlých bolševiků "jen" 120! jednatelství po celém světě), Škodě Plzeň, Poldi SONP Kladno, Nové Huti, Zetoru, Československé námořní plavbě, ČPLO...

Češi (i Slováci) ještě na přelomu 1989/1990 stavěli ve světě (nejen jaderné) elektrárny, rozvodny, cukrovary, rafinérie. Československá letadla (nejen L410) létají dodnes po celém světě.

A pokud bylo něco "projedeno", vytunelováno a zaprodáno, tak na tom mají zásluhu pravicující oVčané jedinou: že chtěli po moUdré doprava nebo seděli v den volen doma.

Ve srovnání s tím Slovinci, kde po celou dobu Klausových hrůzovlád, vládli jen a jen ZLÍ postkomunisté mají dnes zachovány všechny značky z doby zlé komunistické Jugoslávie : SAVA, Gorenje, Krka, Elan, Galex, Radenska, Litostroj, Mercator (form. Živila Ljubljana), Tomos a další a další. Naprostá většina z nich nejenže nebyla vykradena a vydefraudována, ale expandovala po celém světě.

Jediným rozdílem mezi Slovinskem a pravicujícím Českem je, že ve Slovinsku nikdy nebyla provedena divoká privatizace, natož privatizace kupónová. Dneska je ve Slovinsku (které se počátkem 90.let navíc i muselo vyrovnávat s hyperflací díky rozpadu a rozbití Jugoslávie, následovaném ihned rozpadem měny a také dočasným mezinárodním bojkotem) o několik desítek procent vyšší životní úroveň nejen ve srovnání s Českem, ale i přilehlými regióny Itálie a Rakouska (natolik Slovinci využili zpočátku "komparativní" výhody bez tunelů a pravicujících mobilizací).

Proto Slovinci mají daleko vyšší příjem i kupní sílu. Vaší demagogii můžete uplatnit v plné míře v nedělních škole Mladých konSServativců a defraudantů. [cool] [velký smích] [vyplazený jazyk]

237841

11.2.2011 12:44

RE: Nejhorsi na tom je...

Josef Dolejší 88.?.?.?

Reakce na 237841

Naprosto s Moudrostrakem souhlasím. Jeho příspěvky jsou promyšlené, argumentace solidní, stylistika vtipná, slovní zásoba a slovotvorba kvalitní. U jeho oponentů se projevuje často závistivost, naivita a názorová nezralost či zlovolnost. Držte se Moudrostraku, ještě nejsme na konci!

237883

9.2.2011 18:16

RE: Nejhorsi na tom je...

jen tak 96.?.?.?

Reakce na 237840

Ale pan Moudrostrak přeci nemusel přijít o nic. Na základě čeho jste se dopracoval k tomu vašemu názoru na něj? Já to totiž, jako vzdálený pozorovatel tamní situace, vidím zrovna tak jako on.
Velice zesměšňujete jeho názory a požadujete vyjmenovat potenciální socialistické firmy schopné konkurovat po pádu socialismu na Západě. Pan Moudrostrak vám je vyjmenoval a to s poznámkou, že Slovinci to dokázali vlastními silami. A mohu potvrdit jeho slova - i v USA je vidět v řadě známých obchodů zboží ze Slovinska, české nikde, jedině snad ojedinělí obchodníci zde v NY City. Jak tedy vysvětlíte, že v Českých zemích toto nebylo možne? Čím to tedy, že někde to lze a v ČR nikoliv? Jak to, že v jedné zemi "museli" vše pod cenou rozprodat cizincům a tím pádem se připravit o značnou část zisků pro stát a jinde to šlo pomocí vlastních sil? Že vono to vopravdu bylo tou divokou privatizací, jak tvrdí pan Moudrostrak!

237846

9.2.2011 22:24

RE: Nejhorsi na tom je...

Vojta49 apear (zavináč) atlas (tečka) cz 81.?.?.?

Reakce na 237846

Souhlasím s Vámi, pánové. Slovinsko je na tom dnes ze všech bývalých postkomunistických zemí nejlépe. Není to však důsledkem kupónové privatizace u nás. Pravda je taková, že z celkového majetku v účetní hodnotě 780 miliard korun, který byl v ČR privatizován, bylo jen 333 miliard privatizováno kupónově. V Polsku nebyl velký průmysl privatizován dodnes.

Příčina úpadku naší ekonomiky je úplně jinde. "Zasloužila" se o ni samozvaná garnitura komunistických vládců-diletantů, kteří se u nás dostali k moci po roce 68. Slavné usnesení ÚV KSČ (kolem roku 1975) o tom, že "motocykl ztratil svou funkci dopravního prostředku a jeho výroba bude v ČSSR utlumena" jsem zde již jednou zmínil. Tímto diletantským rozhodnutím jsme odevzdali světový motocyklový trh konkurenci. Která dobře věděla, že motocykl se z dopravního prostředku stal prostředkem trávení volného času. Bohužel.

V roce 1972 probíhala v Moskvě světová výstava zemědělských strojů. Naše stranická delegace tam odjela s úkolem z nejvyšších míst. Ten zněl : prokázat sovětským soudruhům, že konsolidace v ČSSR je dovršena. Nejlépe tak, že ČSSR uzavře největší kontrakt na sovětské stroje. Naši "soudruzi odborníci" se nechali oslnit pěkně barevným sovětským kombajnem na kukuřici. A nakontrahovali největší zakázku na celé výstavě. Na několik tisíc těchto strojů.

Když po čase přišly první kusy, začali je testovat zemědělci na Žitném ostrově. Těžký kombajn se ihned po sjezdu z vozovky zahrabal až po nápravy do kyprého pole. Tak naši šikovní technici dodatečně opatřili stroj dvoumontáží. Sice tím silně omezili rejd, ale co dělat. Stroj se s osmi koly sice už nezahrabával, ale slabému motoru dělalo potíže zvládat současně chod i sběr. Tak naši technici vymysleli tlačnou tyč. Jejím prostřednictvím pomáhali kombajnu v dopředném pohybu traktorem. Kombajn chvilku pracoval. Skoro okamžitě však došlo k totálnímu zahlcení žacího i výmlatového soustrojí.

Komunističtí diletanti nakoupili stroj, určený ke sklizni na celinách. Kde půda je tvrdá jak dlažba a kukuřice typu "od klasu ke klasu v mlze netrefíš". Výsledek? Po řadu měsíců pak šly vagony se sovětskými kukuřičnými kombajny rovnou do VSSŽ Košice k sešrotování. V Rudém Právu se o tom ovšem nepsalo. [velký smích]

Kdo to platil? No přece fabriky, které byly schopné něco prodejného vyrobit. A samozřejmě nezbývaly peníze na modernizaci a rozvoj těchto fabrik. A tak zatímco v Jugoslávii vládl poměrně osvícený Tito, který kašlal na Brežněva, náš ÚV a vláda přivedli většinu čs. průmyslu k bankrotu. Žádná továrna, která vyrábí manufaturním způsobem na předválečných strojích nedokáže vyrobit nic prodejného. A že jsme občas prodali nějakou tu vodní turbínu nebo čerpadlo? V osmdeátých letech už jen do socialistických či rozvojových zemí. A dost často za modré z nebe.

237848

9.2.2011 22:56

Vojto 49, ty tak strašně lžeš, až tomu sám věříš!

63 88.?.?.?

Reakce na 237848

Kupónová privatizace nebyla původně tak úplně špatně vymyšlena, ale nesměli se do ní dostat různí zloději prostřednictvím privatizačních fondů / třeba Kožený a mnoho dalších/,kteří majetek soustředili a potom různými způsoby ukradli, viz třeba fond TREND / Kocába a spol./, který skončil na Kypru a do dnes není majetek mnoha DIKŮ dohledán!!
Připuštění privatizačních fondů do systému kupónové privatizace vedlo k neskutečným zlodějnám!!!
Úplně samostatnou kapitolou je rozkradení bank a posléze Konsolidační agentury!!!
A jenom na úplný konec blbý a tupý VOJTO 49, kdyby zde nebyl nashromážděn majetek v účetní hodnotě někde kolem cca 2 bilionů korun v dnešních cenách , blbými "komunisty", tak nebylo co rozkrádat a "privatizovat", ty prolhaný idiote VOJTO 49!!!!!
Jenom třeba Kožený rozkradl naší námořní flotilu za mnoho milionů dolarů!!!! A to byl ty prolhaný vole VOJTO 49, "komunistický" majetek, tedy majetek, který měl být "rozdělen" pomocí DIKŮ a dividend skutečným majitelům , tedy nám všem!!!
Přestaň už VOJTO 49 odporně lhát, jsi jenom trapný a hloupý!!!!

237849

10.2.2011 10:05

RE: Nejhorsi na tom je...

MoUdrostrak 88.?.?.?

Reakce na 237848

Vážený Vojto, náš pravicující Velký cvičiteli, moc jste mi nepotěšil. Očekával jsem, že budete Vaše pravicující, protunelářská a defraudantská stanoviska obhajovat více hrdinsky.

Že nás poučíte:
1) Že není špatné na chvíli "zhasnout"
2) Že privatiséři "musí mít náskok před "zlými" právníky"
3) Neexistují "špinavé" peníze
4) Je potřeba "co nevíce Kožených", Krejčířů, Pitrů & Co.

Namísto toho jste pustil svůj ojetý flašinet, že někdo někde kdysi koupil "divný kombajn" a nepovažoval "motocykl" za vhodný pro recreation, leisure goods and services sector...

[naštvaný] Vaší VOJTOvskou zastydlou reaganovsko-banksterskou upjatostí a horováním pro "služby" byste v dnešní době položil každý podnik (a každý rozvinutý stát) [naštvaný] [velký smích]

Jediní tahouni EUroatlantického businessu (Německo a Skandinávie =zlé VELESOCIÁLNÍ státy s obrovským přerozdělováním, zdaněním a rovným přístupem ke zdravotnictví a vzdělání) nevděčí za svůj úspěch Vašim adorovaným službám,

ale naopak přesně tomu, v čem bylo za zlých bolševiků až do Plyše úspěšné ČSSR = medicíně, vědě, výzkumu, exportu komplexních investičních celků, specializovanému ocelářství, zbrojařskému businessu a velkopotravinářství a velkozemědělství.

To jest přesně tomu, v čem se dnešní Čína ještě nedostala na vrchol a k čemu směřuje a za co je ochotna ještě platit a dovolit do Číny dovážet. TV, motorky, dámské vložky, textil a další "leisure goods" už zvládá dnes nejen Čína, ale i další a další bývalé rozvojovky. Nevím, proč by podle Vás a Vašich pravicujících pouček, mělo v tom být nyní Česko(-slovensko) prosperujícím výrobcem a exportérem [překvapení] [překvapení] [překvapení]

237859

10.2.2011 15:02

RE: Nejhorsi na tom je...

vj66 82.?.?.?

Reakce na 237859

projev Václava Havla :
"Také vám slibuji na svojí čest , pokud se za mého volebního období nezlepší životní úroveň , sám odstoupím z funkce.Pro mě není rozhodující s jakým slovem jsou sociální jistoty spojovaný , ale to jaké jsou.Já si představuji , že by měly být daleko větší,než jaké poskytovalo to , co mnozí nazývají socialismus. Za svůj třetí úkol považuji i podporu toho , co vede k lepšímu postavení dětí ,starých lidí, žen, těžce pracujících , příslušníků národnostních menšin a vůbec všech občanů,kteří jsou na tom z jakýchkoliv důvodů hůře než ostatní. Žádné potraviny či nemocnice nesmí být výsadou mocných ale nabízeny těm,kteří je nejvíce potřebují. Připravujeme koncept důkladné ekonomické reformy,která nepřinese sociální otřesy, nezaměstnanost , inflaci a jiné problémy jak se někteří z vás bávají.Všichni chceme republiku,která bude starostlivě pečovat o to aby zmizely všechny ponižující přehrady mezi společenskými vrstvani ,republiku v níž se nebudeme dělit na otroky a pány. "

237861

10.2.2011 15:30

RE: Nejhorsi na tom je...

Antiseptik 174.?.?.?

Reakce na 237861

Zcela normální. Na rozdíl od komunistických politiků, kteří nám říkali co od nich chtělo UVKSČ, novodobí politici nám říkají co si myslí že chceme slyšet. S realitou ani jedno nemá nic společného.

237862

10.2.2011 16:00

RE: Nejhorsi na tom je...

Vojta49 apear (zavináč) atlas (tečka) cz 81.?.?.?

Reakce na 237861

Sarkastická odpověď na Vaši citaci by mohla znít. A Vy si myslíte, že se mu to nepodařilo? On sám, pro svou osobu svůj slib splnil na 200%. Že se to nepodařilo některým jiným lidem? Jestli ono to nebude tím, pane/paní Vj66, že svoboda je jen pro ty, co se o sebe umějí postarat.

Nesarkastická odpověď zní. V době, kdy Václav Havel sdělil tuto svou vizi národu, si něco podobného přála drtivá většina slušných lidí v ČSR. To nepopřete. Jenže jako vždy zvítězila nad mlčící většinou menšina všehoschopných, aktivních a prohnaných lotrů. A většina slušných lidí jen nevěřícně kroutí hlavou.

Jak vidno, nestačí mlčet a věřit. O SVOU BUDOUCNOST JE TŘEBA SE STARAT. Kdo toto nepochopí, je odsouzen k trvalé nespokojenosti a neustálému hledání viníků svých neúspěchů.

Ovšem vysmívat se komukoliv za to, že toužil po lepší budoucnosti, napovažuji za příliš moudré. Byť by to bylo i jen formou citace.

237863

10.2.2011 17:30

RE: Nejhorsi na tom je...

jen tak 96.?.?.?

Reakce na 237863

>Nesarkastická odpověď zní. V době, kdy Václav Havel sdělil
>tuto svou vizi národu, si něco podobného přála drtivá
>většina slušných lidí v ČSR. To nepopřete. Jenže jako
>vždy zvítězila nad mlčící většinou menšina
>všehoschopných, aktivních a prohnaných lotrů. A většina
>slušných lidí jen nevěřícně kroutí hlavou.
Souhlasím naprosto. Já jsem si V Havla v té době velice vážil. Ale pokud měl takovou vizi a sdělil ji národu, měl za ní taky jako nejvlivnější politik té doby bojovat. A nebo protestivně odstoupit! Nezlobte se, ale to co následovalo z jeho strany raději nekomentovat... Vždyť on popřel sám sebe!

237868

12.2.2011 1:13

RE: Nejhorsi na tom je...

ewq 109.?.?.?

Reakce na 237868

Ty v(ole)ojto, když státní obluda v ČR každý měsíc vykrade zaměstnanci v zuřivém kapitalismu 70% skutečného výdělku - to znamená co? Ty "starej se sám o sebe"? Na jakém pašalíčku si lebedíš, ty programovej provokatére?

237919

10.2.2011 16:57

RE: Nejhorsi na tom je...

Vojta49 apear (zavináč) atlas (tečka) cz 81.?.?.?

Reakce na 237859

Je to jako obvykle, pane Moudrostraku. Vy zde opakujete levicové propagandistické floskule, přejaté ve většině od svého ideového guru, Kellera. Já se snažím sdělovat své zkušenosti.

V roce 1966 jsem pracoval ve slévárně strojírenského podniku. Ocelolitinu jsme lili do připravených forem RUČNĚ! Když jsem se byl ve stejném provozu podívat po dvaceti létech, změnilo se jediné. Chlapi slévači už nenosili bezpečnostní "perka", protože na ně údajně nebylo. Jinak vše zůstalo při starém. Prostě dvacetileté chátrání.

Velmi slušně jsem znal i provozy LIAZu, AZNP, Avie, Pragovky, ... Pohled na trestance, kteří v AZNP ručně "pod vodou" brousili vykytované karosérie v zamřížovaných sprchách byl úžasný. Proč se tato "otrocká" operace v naší největší automobilce za socializmu prováděla? No protože hlubokotažné plechy z Košic měly daleko do normované kvality. A v místech největšího protahu při lisování dílů praskaly. A tak se neplánované díry v karoseriích Škodovek po sbodování ručně vyvařovaly. Nehlubší místa na blatnících, rohy střech, ... A vzniklé nerovné povrchy bylo třeba vykytovat a brousit.

Podobný pohled skýtala i montážní linka v Avii. Nepřesnosti vyrobených dílů byly tak veliké, že se jednotlivé části korby daly "smontovat" jen za užití pajcru a pětikilové palice. Otlučený lak se pak zapatlal štětcem. Plechové výlisky se válely venku na dešti v paletách i desítky dnů. Na montáž šly rezavé jak liška. Jaký div, když karoserie vozu pak prohnila po dvou létech provozu auta.

Příčina? Všechno patřilo nám všem. A proto nebyl nikdo za nic odpovědný. Skutečnou odpovědnost za majetek cítí jen jeho skutečný vlastník. Proto nemohla fungovat ani "zprivatizovaná" Poldovka. Vždyť vlastně Stehlíkovi nikdy nepatřila. Patřila státním bankám, které mu na ni půjčily. Skoro bych se vsadil, že kdyby v privatizaci dostal Poldovku (třeba ZADARMO) opravdový zkušený podnikatel, dodnes by fungovala.

Závěr? Vaše neustálé horování pro sociální stát je proto absurdní (v překladu zřejmě nesmyslné, nelogické, protikladné vůči zdravému rozumu). Čím víc majetku svěříme státu, tím více ho bude promrháno. Nebo snad umíte vysvětlit, k čemu účelnému posloužilo našemu státu 1,4 bilionu korun, které jsme si NUTNĚ MUSELI napůjčovat?

237865

10.2.2011 18:28

RE: Nejhorsi na tom je...

Antiseptik 174.?.?.?

Reakce na 237865

No to mi tedy vysvětlete jak přes tu všechnu špatně a nesvědomitě udělanou práci nám narůstala hodnota ke všemu bez dluhů, a jak vysvětlíte zázrak nynějšího kapitalismu, který za pomoci velice vzdělaných mozků a investic ze zahraničí přivedl hospodářství na buben a stát do dluhů? Nějak Vám to nedává smysl, asi to bude někde jinde. Mimo to mě kapitalistický Ford hnije také ve stejných místech ovšem nikdo to při výrobě nezavařil a nevybrousil, proto hnije rychleji a radostněji. [smích]

237870

10.2.2011 19:12

RE: Nejhorsi na tom je...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 82.?.?.?

Reakce na 237865

Dnes pane Vojto plechy v lisovně už nepraskají. Ovšem lisovnu vlastní Němec, který královsky zaplatí vyšší menegment, střední si také za trochu přesčasů přijde na své, zbytek se pomocí přesčasů o sobotách a nedělích dopracuje k trochu slušnější almužně. Stručně řečeno, pro dělnictvo je to robotárna. To je ale jejich problém, neboť-dle vás-málo na sobě pracují. Dělníkem, pane Vojto, není člověk za trest, bez dělnických pozic se společnost neobejde, tedy vždy na někoho padne "černý Petr". Proto i dělník by měl mít za svou práci zaplaceno tolik, aby mohl žít přiměřeně slušný život. Pokud toho tento režim není schopen, nemá právo na existenci.
V jednom máte pravdu, tento majitel si opravdu pohlídá, aby plechy nerezly na dvoře. A nejen to, také si pohlídá, aby celkem jednoduchou fintou vyvedl přes své další společnosti v Německu zisk tamtéž. Pak samozřejmě není možné slušně platit dělnictvo a financovat základní sociální stát, za který naši dědkové umírali v Duchcově a ještě častěji jinde. U jiných zahraničních firem zde to není jiné, možnosti jakékoliv české vlády ( ať již pravicové či levicové) ovlivnit jejich investiční, mzdovou, sociální či jinou politiku jsou jen nepřímé a velmi omezené.
Velké české firmy nejsou o nic lepší, jsou registrovány např. na Kypru, kde také platí daně, tamní sazba pro právnické osoby činí 4,25%.
Formy vlastnictví jsou pane Vojto různé, v demokracii dokonce rovnocenné. Menšinový podíl státu, zaměstnanecké podíly, družstevní vlastnictví...A světe div se, ono to dokonce funguje, ovšem ne u nás. Tady slyšíme denodenně mantru o nemožnosti něčeho takového, a tupci přikyvují. Výše jste zmiňoval škodovku, víte jaké tam jsou vlastnické podíly a komu říkají pane? /Nemyslím tu prodanou plzeňskou, kde následně došlo k utlumení vysoce kvalifikované výroby, kterou tamní dělníci doslova pilovali po generace, kdy po jejich odchodu nelze toto obnovit. Výrobky z této výroby jsme vyváželi do vámi zmiňovaných třetích zemí, nyní tuto díru v trhu obasadili siemens a jemu podobní a vůbec jim nevadí, že vyváží právě tam. Oni tyto země platí úplně stejně jako ty první. Ve vysoce a středně technicky vyspělé výrobě je nyní v ČR zaměstnáno zhruba 8% pracovníků(i v Maďarsku, kde za socialismu udili klobásy, je toto číslo dnes vyšší), hádejte kolik to bylo před 89. Zato ve výrobě dopravních prostředků jsme poporostli o 80%./ To se tu ovšem nahlas neříká, neboť státní vlastnictví tu na zloděje a tupce působí jako červený hadr na býka. Na zbývající státní podíly jsou již privatizační projekty připraveny, jenom někde by to ještě nemusely masy spolknout, tak se musí zahrát teátr a předhodit lidu viníky. Máte soukromé nadstandardní zdravotní připojištění pane Vojto?

237872

12.2.2011 15:36

RE: Nejhorsi na tom je...

Vojta49 apear (zavináč) atlas (tečka) cz 81.?.?.?

Reakce na 237872

Omlouvám se pane Mirko. Váš příspěvek "Pro Vojtu" pod článkem "Izrael vrací úder" jsem našel až dnes. Odsuzujete mě v něm za to, že ironizuji pojem GENOCIDA PALESTINCŮ.

Soudíte, že lidské skupiny (národy) pod silným tlakem vždy vykazují zvýšenou natalitu. Svou domněnku dokládáte údajnou vysokou porodností v českých zemích v době druhé světové války. Našel jsem si oficiální statistiky viz "Pohyb obyvatelstva v Českých zemích 1920 až 2009". V létech 1938-1944 u nás činila čistá míra reprodukce 0,72, 0,75, 0,84, 0,86, 0,92, 1,06 a 1,07. Průměr za tato válečná léta je tedy 0,89. Na 100 zemřelých se tehdy rodilo 89 dětí! Tomu říkáte vysoká natalita?

Pojem GENOCIDA je užíván pro zločiny, páchané s cílem částečně nebo zcela vyhladit nějakou skupinu lidí. Jestliže ona skupina lidí po dobu údajné genocidy zosminásobí počet svých členů, prostě nemůže jít o genocidu.

Pojem "Palestinský národ" byl účelově vymyšlen v šedesátých létech minulého století. Žádný takový národ nikdy neexistoval. A protože nemůžeme hovořit ani o genocidě, ani o žádných Palestincích, je pojem "genocida Palestinců" zcela nesmyslný.

K Vašemu
> Pak samozřejmě není možné slušně platit dělnictvo a financovat základní sociální stát ...

Škoda auto, a.s. vyplácí nejvyšší mzdy v ČR. Za první pololetí 2010 to bylo v průměru 34 685 Kč. Z každé stokoruny, vynaložené ve Škodovce na mzdy, skončí v nenasytném chřtánu našeho "sociálního státu" přes 80 korun!

Proto soudím, že i tato Vaše teze je naprosto neudržitelná. Vy skutečně myslíte, že mzdy ve Škodovce by měly vzrůst? A státu z nich připadnout ještě větší podíl? Opravdu soudíte, že bychom měli do černých děr jménem Armáda, Zdravotnictví, České dráhy, Výstavba dálnic, Česká pošta, Živobytí pro hnědočechy na svobodě, Dotace ČEZu a podobných pseudopodnikatelů skrzevá solární energetiku, Ubytování a stravování žalářovaných, Správa hmotných rezerv, Sazka, Český sport, Justiční mafie, Fond národního majetku, Policie, Dotace a neprůhledné přerozdělování, Financování politických stran, Financování církví a a různých neprůhledných charit, ... nalévat ještě víc? Zdá se Vám, že pijavice, přisáté na těchto nekontrolovatelných penězovodech, dostávají málo?

To všechno, co jsem výše vyjmenoval (a ještě mnoho dalšího) je Váš milovaný SOCIÁLNÍ STÁT. Včetně všech jeho parazitů. Promiňte, pane Mirko, ale to musíme živit? Proč? Neexistuje žádný druh služby či výroby, které by stát dokázal pořídit pro své občany lépe a levněji, než soukromý podnikatel. To je prostinký fakt. A neexistuje žádný případ, kdy byl soukromý podnikatel dlouhodobě a opakovaně tunelován. Tak, jako jsou trvale tunelovány všechny eráry na světě. Tak k čemu ten "sociální stát"?

237957

12.2.2011 22:00

RE: Nejhorsi na tom je...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 82.?.?.?

Reakce na 237957

Vojto nepsal jsem vždy, ale pouze jsem poukázal na fakt dosti zvýšené porodnosti v českých zemích za okupace. Porodnost prudce stoupla už v letech 1939 a 1940, a maxima pak dosáhla v roce 1944 - 230 tisíc živě narozených dětí. Toto číslo je opravdu vysoké. Jistou měrou ho snižuje fakt, že podobně vysoké číslo bylo v roce 21. Tyto čísla jsou s přehledem nejvyšší za celou dobu evidence. Odborníci přisuzují tuto vysokou porodnost za okupace silnému ročníku 21 ale jen zčásti, neboť okupační čísla jsou i tak vysoká. Tedy faktor prostředí vyloučit nelze a z logiky věci se sám nabízí. Jinak na okraj, nemyslíte že za války porovnávat narozené k zemřelým je dosti zavádějící, přidržme se raději celkového počtu. Zpátky k Palestincům, že se genocida nedaří neznamená že se o ni neusiluje. O jakém neexistujícím národu mluvíte, o židovském v tzv. Izraeli, který se z velké většiny etabloval tam i jinde ve světe z hord od Volhy...Nesejde na tom jak budeme nazývat Palestince, rozhodné je, že to je jejich země, ne chazarské tlupy.
To co jste vyjmenoval výše je váš sociální stát, tak si ho představují a také budují vám názorově blízcí. Já jsem psal o něčem zcela jiném,buď jste mě nepochopil nebo jste to na váš sociální stát zavedl záměrně, což je pravděpodobnější.

237982

10.2.2011 19:50

RE: Nejhorsi na tom je...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 74.?.?.?

Reakce na 237865

Prosim vas pekne, prestante tady mlit ty svoje pravicove nesmysly.Ja si pamatuji zubozene cinske soudruhy, jak u nas chodili po poli a jako male deti obdivovali traktory, kombajny a vsechnu mechanizaci, ktera tehdy byla bezne pouzivana.Jak je mozne, ze behem tech dvaceti let jejich komunismus porad prosperuje a ten vas bajny kapitalismus jde zcela realne do riti?

237874

12.2.2011 7:56

RE: Nejhorsi na tom je...

smutnyklaun 84.?.?.?

Reakce na 237865

Čím si Vás současná mafiánská kleptokratura koupila ?

237930

12.2.2011 8:34

RE: Nejhorsi na tom je...

smutnyklaun 84.?.?.?

Reakce na 237865

Nejen to, co nyní tvoří státní dluh, ale daleko více nebylo prožráno,jak je nám neustálo vtloukáno do palic mediálními prostituty, nýbrž rozkradeno, a to zejména pravicujícími a tunelujícími spoluobčany, což bývá taktně opomíjeno.Stačí si všimnout rezidencí velkých podnikavců, manažerů a politiků a jejich životního stylu. Výše jejich kont neznám, ale nepochybuju, že mají vystaráno na dalších sto až tisíc let. A ty významné firmy, které v Čechách fungují, už dávno nejsou až na pár výjimek české(byly "výhodně" rozprodány do zahraničí), takže zisky plynou jinam. Sociální stát, který Vám tak vadí, je jedinou ochranou slušných a poctivých lidí (tedy většiny !!!) před mafiánskou kleptokraturou, která je zde s velkou dávkou drzosti a arogance vydávána za demokracii.Slušní lidé se totiž umí živit pouze vlastní prací, nikoliv prací druhých.

237932

11.2.2011 13:13

RE: Nejhorsi na tom je...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 237848

Vy náš pravicujícně-fašisující pane Vojto 49.
Kraásně jste nám zde popsal ,jak židobolševici z ČSSR..fantasticky obchodovali s židobolševiky z SSSR.(Pevně věřím,že (NENÍ?)potřeba vysvětlení poukazováním na faktická(nekřesťanská)příjmení onich protagonistů. Nu avšak ...(nemám po ruce pendrek,abych se bránil)..mne napadá hnusná otázka : Ehmmm pane Vojta49..do které vysoké pece půjde nahrnout ...DINGO,CASA,L-139,židama upravené-3tanky T-72...u kterých nové zaměřování funguje jen při prvním výstřelu a pak musí nastoupit četa O-prav T-echniky a zaměřování znova seštelovat,Pandury-které neplavou???? [mrknutí jedním okem]Šiš marjá!!!!Máme ještě vůbec nějakou naši českou vysokou huť???? Pane Vojta49..musím i u těchto výše popsaných zakázek vypisovat jména protagonistů a jejich FAKTICKÉ příslušnosti?? Pevně věřím,že nemusím,poněvadž by to bylo zase ANTISEMITSKÉ(ačkoli o semitské příslušnosti oněch protagonistů se dá velice těžko uvažovat)Antiholokostní(ačkoli..velice těžce musím přiznat svůj nesouhlas s existencí jakékoliv Holé Kosti)?
Ale věřím tomu,že pane Vojta49...musíte se bít zde na těchto stránkách,páč se to rychle KRÁTÍ !!! [cool]

237885

13.2.2011 21:24

RE: Nejhorsi na tom je...

ewq 109.?.?.?

Reakce na 237848

Zažil jsem rozvrat významného a tradičního průmyslového sektoru (Chirana) v poč. 90. let. Za "totality" to byl nositel své technologie, s vlastním vývojem a výzkumem. Produkce byla prodána na dva roky dopředu po celém světě, a to i v tom "kapitalistickém". Dodnes je po špitálech a ordinacích na celém světě stopa Chirany vidět.

Ale po havlárně v 89 došlo k likvidaci PZO. A ty podniky zůstaly na světovém trhu jak batolata, neměly obchodní zastoupení. Mazánci z PZO jsou dnes ve vilách a ve vatě. A to byla účelová rána, protože byly pak ty podniky zprivatizovány za babku. Některé za účelem likvidace konkurence, jiné pro přeměnu na montovny s lacinou pracovní silou.

Tvoje kecy, vojto, jsou jen provokační nasírací manévr. Odprejtuj se mezi své na nezvedavec nebo érec. Voe.

238036

10.2.2011 10:41

RE: Nejhorsi na tom je...

valda 212.?.?.?

Reakce na 237840

Mam na vas dotaz.A cim se Ceskoslovensko nebo potom CR po 89 roce vyrovnavala s Ruskem za ropu,plyn(nebo tohle zbozi kradla za minimum svetove ceny?)?Pochopitelne ze tvrdou menou.Zajem o zbozi s CR TAM trva dodnes(oni si mysli porad ze je to nase zbozi,naivkove).I tehdy se mohlo obchodovat vymenou(vzajemne dluzne castky krere by se postupne vyrovnavali ),jen to nase "pravdolaskovci"odmitali".Kdyby ne-privatizace by byla pomalejsi,lidstejsi a nebylo by "nutne tunelovani".ZE NE?Klaus tehdy taky nestal o obchodni kontakty s Ruskem,prilezitosti bylo dost,zato ted je to rusky prdo...izek.Od jednoho extrema do druheho.

237860

10.2.2011 18:52

RE: Nejhorsi na tom je...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 237860

Pan Vojta je asi opravdu provolatér, nemá cenu mu oponovat.. Jinak k privatizaci asi tolik - Prvotní a největší bylo snaha pana Klause se ZAPSAT velkým písmem do dějin ekonomie, jak úspěšně provedl transformaci ze socialismu do tržního hospodářství..Když se to začalo pomalu kazit, nebyl schopen chyby přiznat a ty zakrýval dalšími chybnými rozhodnutími (nebo vláda ODS, abych mu nekřivdil). Pak tu byl zjevný záměr naše podniky zruinovat (jako možnou konkurenci) a předat je levně západnímu kapitálu. Bez ohledu na důsledky. Dále se skupina jistých lidí cíleně chtěla obohatit. A odklon od Ruska byl taky plánovaný, protože tam by naše výrobky, ne zcela dokonalé, ale do tamních podmínek ideální, brali. Tatrovky byly jako stvořené pro ruské necesty, ale zrovna ji koupil Američan.. Stejně naše Albatrosy - nic moc, ale pro někoho super. Jenže USA nedovolují jejich export, tak podnik zajde na úbytě..Je to smutné čtení.

237871

9.2.2011 9:42

A co Mirda Kalousků ... ?

Olas 78.?.?.?

A co Mirda Kalousků ... ? Jeho politické kariera : KSČ, KDU-ČSL, ODS, TOP 09 a lze věřit podle dynamiky jeho politické orientace, že už má na pozadí vytetován půlměsíc a ve skříni fez pro případ, že by podle jeho "ekonomických dovedností" ho Turecko uznalo jako svého emíra. A abych nepodcenil škálu jeho dovednosti se rychle orientovat, věřím, že už vlastní i dostatek černé barvy k splynutí s geografickým prostředím působení dalšího našeho veleúspěšného podnikatele a uprchlíka záchodovým okénkem s několika miliardami v kalpsičce trenýrek.

237823

9.2.2011 9:53

bude svedectvi u PCR?

valda 212.?.?.?

Me by moc zajimalo zda autor clanku je ochoten takove sdeleni vypovedet i u policie ev.sam se prihlasi jako svedek.Vse o cem pise je do nebe volajici a pokud autor chce neco zmenit mel by se o to aktivne prosazovat.Jak jinak muze vedet ze pisatel existuje,pise pravdu?

237824

10.2.2011 7:13

RE: bude svedectvi u PCR?

Rene Bartosek 75.?.?.?

Reakce na 237824

Právo vyštáralo materiál, který směřují k odpovědnosti Vondry a jeho party ohledně předsednictví EU. Minulá vláda natvrdo nechala zmizet záznamy o jednání s podezřením na jinou korupční kauzu týkající se justičního systému. Vy si opravdu myslíte, že při vysoké míře korupce v ČR funguje právní stát? Stačí se podívat na postavení exekutorů, to je legalizované vybírání postvýpalného. Mafie nepotřebuje asistenci policajtů, stát ušetří, když už rezignuje na uplatnění pořádku postaveného na právním systému. V Británii, kterou se tak vehementě ohání pravice by něco takového neprošlo, protože pokud by se jakákoliv britská vláda odvážila zajít takhle daleko, tak by by ji Britové dávno vyhodili na ulici i s parlamentem. Nevím co přesně sledoval Michálek, ale zkusil to a on byl ten nejhorší, protože česká veřejnost to nechala projít.

Mrázek je mrtvý, Krejčířovi zavraždili otce - hodně husté. A tihle jsou trochu jinačí dravci než nějaký běžný člověk někde na ministerstvu a mají komromitující informace v držení, před soudem nemohou mluvit ani náhodou. Jsou to mafiáni, kteří ze sebe nedělají nějaké dobráky, ale když Krejčíř řekl, že v ČR bude v případě vydaní zavražděný, tak mluvil pravdu. K Vondrově odpovědnosti se vyjádřil i expremiér Topolánek. Věřím, že na ministerstvech se najdou tísíce obyčejných zaměstnanců, kterým se z toho korupčního velkochléva dělá nevolno, ale dokud si česká veřejnost nechá s prominutím srát hromadně na hlavu a ještě poníženě otevře ústa,aby se jim české panstvo urvané z řetězu vysralo i do huby, tak se prostě nic nezmění.

Teď jde o to, rozkrást zbylý státní majetek kolem, kterého není pevně usazená nějaká klika jako kolem ČEZ a zničit sociální stát či spíše to při české vychcanosti povede ke rozvratu státního aparátu. V Egyptě si aspoň drží podzemní kobky s mučírnami, policajty a funkční armádu. V absurdistáni si myslí, že až to bude skutečně zralé na český národní sport defenestraci, takže EU asi vyšle tanky na přátelskou pomoc? Už vidím Němce, jak jsou do toho hrnou a v Praze jim to ještě otlučou veřejně o hubu. Ani uvědomělí kádři během normalizace nebyli takhle blbí, a přestože měli nesrovantelně robustnější represivní aparát, tak takhle lidi do kouta netlačili. Francouzi budou mít svých starostí nad hlavu doma, v bleděmodrém Itálie a Britové do toho nepůjdou. Ten zbytek v EU má zhruba jednu dvě divize armády jako my, takže... Snad Vondra není tak nebetyčně blbej, aby spoléhal na intervenci USA.
http://www.novinky.cz/domaci/224825-na-zakazky-na-...
http://www.novinky.cz/domaci/224740-urad-vlady-dal...
http://www.novinky.cz/domaci/224616-policie-zacala...

237857

9.2.2011 11:35

narvaná letadla z Tel Avivu do Prahy

fohat 88.?.?.?

Česko je ta VYVOLENÁ ZEMĚ,jak již jsem zmínil jednou..nevměšujeme se do vlastních vnitřních záležitostí,justice nefunguje,policie má,jak zpívá Werich GUMOVÉ ZUBY,takže SVĚTSKÉ zákony povýšily ZÁKONY KARMICKÉ,kde se zde v Česku urychlují osudy lidí,navzájem propojené.Kdo je očištěn vnitřně,je očištěn i zvenčí,takže peklem světských šarvátek o zbylý kus nerozkradené kosti projde bez ujmy na zdraví...A v Izraeli funguje to naopak,moc světské spravedlnosti..... [cool] [cool]

237829

9.2.2011 21:41

tak dlouho se chodí se džbánem pro vodu, až se jednou donese pivo

Franta Rašpla 222.?.?.?

Vložený obrázek

237847

9.2.2011 23:35

RE: tak dlouho se chodí se džbánem pro vodu, až se jednou donese pivo

esw 109.?.?.?

Reakce na 237847

už má jateční hmotnost, ten veškrnův mazánek

237850

10.2.2011 17:47

Další doktoři, které má panstvo problém pochopit.

Rene Bartosek 75.?.?.?

S chápáním mají problém i některá média, zaplať panbů za novináře, kteří píšou mezi řádky, když v těch oficiálních médiích si svůj upřímný pravdivý názor nelze dovolit. To je zajímavé, já jsem od lopaty a chápu to moc dobře. Jde o to nepodrhnout své kolegy a zachovat si stavoskou čest a lidskou důstojnost, aby člověk při pohledu do zrcadla neměl pernamentně chuť zvracet nebo si rovnou plivnout do ksichtu. Prostě nenašli nikoho pro 30 stříbrných, na to dojde až během normalizace a během zdravotnické reformy. Nejprve doktoři v Plzni, kde jim byly dorovnány platy podle odborových požadavků. I když řeč nebyla o 120 hodinách přesčasů. A teď dotoři z vojenské nemocnice v Brně.

Škoda, že exministryně Jurinová přesvědčila zdravotní sestry, že likvidace veřejného zdravotnictví není jejich věc. A pravdu má i Miro Suja, že pokud učitelé, policajti, hasiči a vůbec česká veřejnost chtějí změnu, tak by se měli postavit za doktory a tím taky za sebe. Stačí vzít zdraví rozum do hrsti a nespoléhat pouze na bednu, konecknů to nejsou neověřitelné informace z druhého konce světa. Bez dovolené na Kanárech přežiju, ale slepák si nezoperuju a předčasně narozené dítě zachránit neumím. Stávka v Praze jednou za rok je skutečně, tak dobrá na nějakou mediální ironii.
http://www.blisty.cz/imp.php?id=26614


Jedno je jisté, pokud doktoři prohrají začne hon na čarodejnice a ti co o odchodu do zahraničí neuvažovali, tak ti slušní se rozhodnou častou odejít dodatečně. Ono když mi šéfuje nějaký uvědomělý korýtkář, tak to není nic moc pracovní prostředí. To by si komsomolci v jakýchkoliv barvách měli uvědomit při normalizaci, že železná opona už neexistuje. První žaloba už padla a to dá rozum, že všechny doktory zapátky nevezmeme, obvzlášť ti com mají hlavu nahoře a místo lizání prdelí by spíše někomu půlky pořádně nakopli. No co, když může být 120 hodin přesčasů, tak může být i 150 hodin přesčasu, že ano? Ať to dopadne jakkoliv, tak český doktor z toho roku 2011, ať už jde o ty cinkali nebo necinkali klíčema před dvaceti lety nebo o tu novou generaci, tak tihle mají u mě skutečný respekt! Nedělám to často, ale tyhle odkazy by se měli, co nejrychleji šířit českým netem.

P.S. Top 09 prej pošle 10 doktorů na výpomoc. To nám ohromně pomůže, takovej trumf pana ministra vynesenej v ten pravej čas. Místo 150 hodin přesčasů bude 149 hodin 57 minut a 32 s. [velký smích] [velký smích]
http://www.czechfp.cz/index.php?option=com_content...
http://www.novinky.cz/domaci/224936-armadni-lekari...
http://www.novinky.cz/domaci/224690-lekari-z-plzne...
http://www.blisty.cz/art/57211.html

237869

11.2.2011 16:10

RE: Další doktoři, které má panstvo problém pochopit.

Rene Bartosek 75.?.?.?

Reakce na 237869

Zdravotní sestry vede paní Jurásková, tímto se omlouvám paní Jurinové. Svůj propagandistický trumf vynesli i zdravotní pojišťovny, které přes všechno špatné v českém zdravotnictví sedí na přebytku počítaném v miliardách. V diskuzi někdo uvedl zajímavý graf ohledně růstu životní úrovně v ČR od VLSR. V něm má normální pracující socka( to je eufemismus pro většinu pracujících lidí ) průměr 15 000 Kč. Celostátní průměr je nějakých 23 000 a jeho navýšení je ve finačním sektoru na 45 000 Kč. Bylo by jistě zajímavé vidět detailní rozlišení v rámci toho finačního sektoru, kde spadají i pojišťovny. Určitě někdo na místní pobočce za přepážkou nebere 45 papírů měsíčně.

Zaujalo mě, že po té co se nám po prvních dvou pětiletkách podařilo nahradit rozvinutý průmysl montovnami nebo ničím, za potlesku jak se nám daří restruktualizace ze zahraničí. Taky se po 10 letech podařilo při odpočítání inflace a jiných věciček předstihnout ty neschopné komunisty o celé 2%. Platí pro asi 70% těch pracujících socek. A to všechno za časů té všeobecné globální prosperity.

..."Šéf zdravotní pojišťovny ministerstva vnitra Jaromír Gajdáček uvedl, že bohužel peníze, které by jinak šly lékařům, se budou muset dávat na zbytečné přesuny pacientů"....
http://www.novinky.cz/domaci/224991-pojistovny-bud...

Taky zapoměl na kolik přijde telefonování. To bude hrozně zajímavé hlavně u akutních případů. Ono i cestování pro vesničany bez auta bude jistě velmi zábavné, zvlášť když několik kilometrů budou muset jít pěšky, ocení to jistě srdcaři aspol. To dá rozum, máme dálnice skutečně za všechny prachy a socky bet aut, ať šlapou po svých. Místní autobusové a železniční spoje jsou ztratové, bavorák sice může jet ralye v plném provozu i na šotolině, ale pendolíno není na železniční "serpentíny" stavěné.

Ale zlaté pendolíno a osobní vlaky proti dopravní zácpě aut přepočítáno na počet přepravených osob z místa A na místo B. Až mi někdo bude chtít argumentovat efektivitou, ať laskavě nezapomene pořádně spočítat náklady na výstavbu a udržbu dálnic pro přepravu jedné osoby nebo jedné tuny nákladu na km.

V Kongresu zazněl zajímavý argument proti výstavbě vysokorychlostních železnic v USA. Prej mezi městy je velmi řídce osídlená krajina, a tam rychlovlak stavět nemohl. Pravda krajina je skutečně na venkově oproti ČR liduprázdná. Nikdo mi to nemusel vyprávět, ale třeba to je vidět i z letadla za dobrého počasí. Akorát jsem nevěděl, že letecká doprava mimo velká města lítá i do polí. Asi to bude fungovat jako autobusová zastávka na znamení. Někdo mávne rukou a jumbo to zapíchne do oraniště. Ale o tom bezprostředně nic nevím, poněvadž leteckou dopravu nepoužívám.

237889

11.2.2011 19:04

RE: Další doktoři, které má panstvo problém pochopit.

rataj 78.?.?.?

Reakce na 237889

Srovnání příjmů zaměstnanců zdravotních pojišťoven a lékařů v nemocnicích
Dle http://www.spcr.cz/statistika/zdravpoj.htm bylo ve zdravotních pojišťovnách ve 3.čtvrtletí 2010 zaměstnáno celkem 7 040 osob.
Jejich průměrná měsíční mzda (propočtená z mezd bez ostatních osobních nákladů a z výše uvedených stavů zaměstnaných osob) se zvýšila z částky 30 259 Kč za 3. čtvrtletí roku 2009 na 30 467 Kč a meziročně tak vzrostla o 0,7 %.
Dle http://finance.idnes.cz/rozdily-v-platech-lekaru-jdou-do-desitek-tisic-nejhur-jsou-na-tom-mladi-1mk-/poj.asp?c=A110128_095704_poj_sov
Struktura průměrného hrubého měsíčního platu u lékařů
v nemocnicích (v Kč): tarifní plat 23 431, příplatek za vedení 865, za práci ve ztíženém prostředí 93, zvláštní příplatky 561, za práci přesčas 4 812, za pracovní pohotovost 1 345, za soboty a neděle 851, za práci ve svátek 424, za noční práci 660, náhrady mzdy 4 251, osobní příplatek 5 429, odměny 6 001 Plat celkem 48 723 zdroj: ÚZIS ČR, Aktuální informace č. 32/2010
Lékař, který není ve vedoucí funkci, kdyby nesloužil přesčasy, si tedy může vydělat:
23431+4251+6001=33683 Kč. Práce přesčas, ve dnech pracovního klidu a noční služby lékaře přitom zpravidla velmi vyčerpávají. Srovnáme-li tedy průměrné příjmy 30467/33683, je jasné, že plat lékařů za jejich nesrovnatelně zodpovědnější práci je oproti příjmům zaměstnanců pojišťoven značně podhodnocen, a jejich požadavky na úpravy platů proto pokládám za plně opodstatněné. V četných případech (úrazy, slepé střevo, komplikované porody atd) se zde jedná o otázku života a smrti, a bez rychlé a kvalitní lékařské péče víme, jak by to zpravidla dopadlo.
Asi lékaři mají k takovému protestu i jiné závažné důvody. Vláda se k tomuto problému nestaví dostatečně zodpovědně. Na jedné straně stát ztrácí každoročně miliardy v důsledku chybného nebo zkorumpovaného jednání nebo chybných zákonů, a na druhé straně nedokáže uspokojit oprávněné požadavky těch, kteří si to zasluhují.
Můj námět pro získání potřebných peněz (hodně peněz by se přitom našlo i v samotném systému zdravotnictví při jeho správném fungování):
Co tak založit novou sázkovou kancelář ve správě ĆLK, jejíž výnosy by šly výhradně ve prospěch zdravotnictví?

237896

11.2.2011 22:35

RE: Další doktoři, které má panstvo problém pochopit.

Rene Bartosek 75.?.?.?

Reakce na 237896

Děkuju za ta čísla velmi poučné. S tou sázkovou kanceláři velmi zajímavý nápad. Všude je to vysoce ziskové jenom v ČR Sazka krachuje. [smích] [mrknutí jedním okem]

237907

14.2.2011 22:21

RE: Další doktoři, které má panstvo problém pochopit.

Rene Bartosek 69.?.?.?

Reakce na 237869

Pokud bude navýšení mezd zdravotního personálu na ředitelích nemocnic je víceméně slušná šanci, že kromě doktorů nedostane nikdo nic. Lékaři ztratí tvář před veřejností.
http://www.novinky.cz/domaci/225228-ministr-heger-...

238088

11.2.2011 9:25

Dalsi prase-Radovan Vitek.

valda 212.?.?.?

Ve veci problemu Sazky se posledni dobou hodne objevuje jmeno R.Vitka.S tech informaci kolem toho nemuzu se zbavit ze je to skoro podvedeny chudinka,nevinnost sama.Dnes pisi ze je to jeden s "titulovanych"na plzenskych pravech kteremu hrozi odebrani titulu.Jeste lip si vspominam na velky clanek,s fotkou na titulni strance naseho tydeniku(Tyden,Reflex nebo neco podobneho)asi pred 3- 5 lety kdy se tentyz chudinka chlubil investicnima zamery u nas.Ze je jen takovy maly ale dulezity clanek pro zidovske investory co vyhledava vhodne zdroje pro ulozeni penez.Velice zajimavy to byl clanek,doporucuju si ho najit.Tak kdo nas skupuje,kdo nam nasazuje parohy???

237878

11.2.2011 20:45

bodejď by bylo na platy

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 94.?.?.?

když se tato zem tuneluje jako o život, viz další tunelář-
http://aktualne.centrum.cz/domaci/kauzy/clanek.phtml?id=688922

237899

13.2.2011 6:21

Srovnání ...

Tom 24.?.?.?

... aneb

"Stín stále na dohled"
Vložený obrázek

Promopro - zadní projekce:
Vložený obrázek

237993

13.2.2011 15:59

RE: Srovnání ...

Rene Bartosek 69.?.?.?

Reakce na 237993

[velký smích] [velký smích]
V zadní projekci už chybí jenom svatozář. Vlastně kavkozář, protože prachy jsou z oškubaných kavek a hejlů. Což jsou hlavně socky, těm se totiž daně strhnou ještě předtím než dostanou výdělek do ruky a co peklo schvátí, to už nenavratí, ledaže by to tady Máchalová byla ochotna odpracovat. Pro vykutalenou firmu Promopro musela hákavot doživotně.

Nemocnic neřeba jako za císaře, poněvadž lidi mají auta. Nevím zda to je origanál nápad šéfdiplomata nebo mu to nakecal pan ministr, ten totiž neví na co zdravotní pojišťovny dávají prachy a kolik? Učí se, co jak s lobisty. To Bárta se nám rozkoukal daleko rychleji. Sice pojišťovny jsou privatní, ale nakladají s veřejnými prostředky. Nelíbí se? Není problém je nahradit i privatními subjekty, které přijmou povinost dodávat státu informace, co kolik a komu se platí a s případným paragrafem v trestním právu za omyly v těchto zprávach eufemicky řečeno. V reálu se takovým omylům říká skrytá zlodějina nebo cizozemsky korupce.
http://domaci.ihned.cz/c1-50070080-heger-kulichy-o...

Taky je nutné zdůraznit, že stát má zájem na zdraví populace za rozumnou cenu, že zisk není primárním účelem zdravotnictví. K tomu patří neodmyslitelně program prevance, nejde tak o lékařské prohlídky jak způsob života, stravu ať už stravivací návyky nebo kvalita potravin. To bude pro pojišťovny a korporace asi nepochopitelné, ale pokud se chtějí účastnit na porcování veřejných peněz....

To nehrozí v absurdistánu, ale jinde by se to mohli uplatnit. Už dělá korupční lajna, kdo za tu správnou tržní cenu převezme nemocnice bez lékařů. To prosím není skyrytá zlodějina a likvidace veřejného zdravotního systému, jehož základy položila císařovna Marie Terezie. Když to kníža nakousnul, tak by si to měl zopakovat historii monarchie, aby neplácal hovadiny.
http://domaci.ihned.cz/c1-50119280-odejdou-vam-lek...

Takže vzhledem k tomu, že vedení TOP 09 má pod sebou zdravotnictví, tak pár údajů sčítání lidu v R-U z roku 1910. V ČR žilo 6.8 miliónu lidí a nešlo o městskou populaci. V Praze žilo 224 000 lidí. Pravda nebylo aut, ale nepřekvapilo by mě, kdyby i na mistní úrovni bylo mnohem více železničních spojů. Úroveň zdravotní péče byla jinde a nebyla dostupná pro všechny, ale osvícení panovníci jako Marie Terezie a její následovníci vycházeli ze stavu nula. Chápu, že jsou lidé, kteří nikdy od vynálezu automobilu neměli problém s dopravou. Většinu zdravotní péče potřebuje člověk, když dosáhne důchodového věku. Pro důchodce pokud mají auto a řidčák je vysoká polžka i benzín a náklady okolo auta. Pokud tedy spadají mezi dvě třetiny populace.
http://www.novinky.cz/ekonomika/225103-prumerna-mz...
[url]h...Automaticky kráceno

238008

13.2.2011 16:34

Zajimavý citát.

Rene Bartosek 69.?.?.?

Na osel.cz jako myšlenka dne.

Rozvážně jednat má větší cenu než jenom rozumně myslet.
(M.T.Cicero)

Některé národy jsou všeobecně tak rozumné, že na náhrobek by se jim mělo napsat, zde v míru a pokoji spočívá národ rozumných. Zní to mnohem líp než národ podělaných.

238013

13.2.2011 16:45

RE: Zajimavý citát.

Rene Bartosek 69.?.?.?

Reakce na 238013

Safra rozvažných tam mělo být. Národ rozvažných.

238016

15.2.2011 1:41

Má ČR ještě budoucst proti vládním lobysticjým pašíkům ????

Bohužel občan ČR 188.?.?.?

Češi si už zvykli na nějak bylo a nějak bude a toje teda pěkná blbost ! Držet hubu a krot možná stačilo za minulého réžimu ale dnes kdo neřve o své práva je prostě ignorován a veškeré mlčení " ovčanů "je cesta kterou se udáváme.
I když mě lidé zmého okoli berou za sprominutím blbce aspoň mám tolik rozumu abych byl schopný říci svůj Politický názor!Ale co nám lidem zbývá než svobodně mluvit své názory bez toho aby vás častovali slovy "Kdybys ses dostal k moci byl bys stejně tskový a nezáviď jim!"
A právě v tomhle tvrzení se nádherně ukazuje česká mentalita která místo toho aby věci měnili tak si raději sám přihřeji svojí vlastní polívečku!
Česká republika se potácí od problému k druhému a čas od času se najde páru politiků kteří po sobě házejí hromádky hnoje jen aby ukázli že se přece něco na české politické scéně děje .
Stejně jak se ukázalo tak voliči jsou jen od slova vůl ! Však naši státní činitélé si vždycky rozeberou své funkce jak je jim libo ( nebo se stanoou poradci atd... )!
Je ni jedno jestli za to mohou rudí komusti nebo tak zvaná demokratická vláda . Dobře jste to přirovnával k ruskému kombajnu tentokrát jsme ho vymenili za stroj z EU u kterého se ukázalo že má stejě možná ještě víc chyb než ten minulý!
Skoro vše co se dalo porodat je už v cizích rukách . A skoro jako žebřáci jsme se vbelhali do EU!
Já si přiznám jsem blbec , kdybych nebyl tak bych se snažil byť i minimálně o zněnu . Ale sami to nejspíš znáte co zmůže jednotlivec proti tlupě ignorantů !. Netvrdím že by občané měli se s cepy a kosami se vrhnout na Pražký hrad . Ale aspoň ať jako občané máne právo mluvli do vládních kruhů! Vrchol dnečního vlastenectí je když si u piva si zařveme gol při fobalovém nebo hokejovém zápase . A pak jak ovce a osli pobíháne po nměste a řveme vyhrálijsme ! Iáááá... Bééééé...
Mezi tím svině které měly být dávo na prorážce si z našich peněz staví své přepychové chlívky na kouscích pozemského ráje !
A co zbývá občanům tohoto Absurdistánu ? Jen brečet a doufat že sen nedožiem pádu tohoto státu ! Sem sice nezměstnaný a svou praksí si nemůžu vyskakovat ale vím že stále postupující aoutomatizace a výroba v rozvojových zemí zabíjí právě takové státy jako sme my . Ať si říká kdo chce co chce ! Hjundaj a jím podobné firmý půjdnou po pár letech o několik republik dále a co zůstane nám ? Jen velký kus vybetonované plochy ! A páru sviní za oceánem které budou jen chrochtat blahem !
Tak má ČR ještě nadějí na vyčištění vládních struktůr ? Bohužel se obávám že už je dávno pozdě a zbývá jen čekat jak to dopadne .
No předem se raději omlouvám že tenhle můj článek není možná k tématu a za pravopisné chyby . Jsem jen bylbý čech ! A díky že konečně jsem mohl napsat svůj názor .

238099

Příspěvků: 47

09.02. 08:33 mkadlec  Nejhorsi na tom je...
09.02. 09:55  RE: Nejhorsi na tom je...
09.02. 11:52  RE: Nejhorsi na tom je...
09.02. 14:38 vj66  Hlasujte o nejlepší podnikatelský příběh
09.02. 16:08 Vojta49  RE: Nejhorsi na tom je...
09.02. 16:59 MoUdrostrak  RE: Nejhorsi na tom je...
11.02. 12:44 Josef Dolejší  RE: Nejhorsi na tom je...
09.02. 18:16 jen tak  RE: Nejhorsi na tom je...
09.02. 22:24 Vojta49  RE: Nejhorsi na tom je...
09.02. 22:56 63  Vojto 49, ty tak strašně lžeš, až tomu sám věříš!
10.02. 10:05 MoUdrostrak  RE: Nejhorsi na tom je...
10.02. 15:02 vj66  RE: Nejhorsi na tom je...
10.02. 15:30 Antiseptik  RE: Nejhorsi na tom je...
10.02. 16:00 Vojta49  RE: Nejhorsi na tom je...
10.02. 17:30 jen tak  RE: Nejhorsi na tom je...
12.02. 01:13 ewq  RE: Nejhorsi na tom je...
10.02. 16:57 Vojta49  RE: Nejhorsi na tom je...
10.02. 18:28 Antiseptik  RE: Nejhorsi na tom je...
10.02. 19:12  RE: Nejhorsi na tom je...
12.02. 15:36 Vojta49  RE: Nejhorsi na tom je...
12.02. 22:00  RE: Nejhorsi na tom je...
10.02. 19:50  RE: Nejhorsi na tom je...
12.02. 07:56 smutnyklaun  RE: Nejhorsi na tom je...
12.02. 08:34 smutnyklaun  RE: Nejhorsi na tom je...
11.02. 13:13  RE: Nejhorsi na tom je...
13.02. 21:24 ewq  RE: Nejhorsi na tom je...
10.02. 10:41 valda  RE: Nejhorsi na tom je...
10.02. 18:52  RE: Nejhorsi na tom je...
09.02. 09:42 Olas  A co Mirda Kalousků ... ?
09.02. 09:53 valda  bude svedectvi u PCR?
10.02. 07:13 Rene Bartosek  RE: bude svedectvi u PCR?
09.02. 11:35 fohat  narvaná letadla z Tel Avivu do Prahy
09.02. 21:41 Franta Rašpla  tak dlouho se chodí se džbánem pro vodu, až se jednou donese pivo
09.02. 23:35 esw  RE: tak dlouho se chodí se džbánem pro vodu, až se jednou donese pivo
10.02. 17:47 Rene Bartosek  Další doktoři, které má panstvo problém pochopit.
11.02. 16:10 Rene Bartosek  RE: Další doktoři, které má panstvo problém pochopit.
11.02. 19:04 rataj  RE: Další doktoři, které má panstvo problém pochopit.
11.02. 22:35 Rene Bartosek  RE: Další doktoři, které má panstvo problém pochopit.
14.02. 22:21 Rene Bartosek  RE: Další doktoři, které má panstvo problém pochopit.
11.02. 09:25 valda  Dalsi prase-Radovan Vitek.
11.02. 20:45  bodejď by bylo na platy
13.02. 06:21 Tom  Srovnání ...
13.02. 15:59 Rene Bartosek  RE: Srovnání ...
13.02. 15:59 Rene Bartosek  RE: Srovnání ...
13.02. 16:34 Rene Bartosek  Zajimavý citát.
13.02. 16:45 Rene Bartosek  RE: Zajimavý citát.
15.02. 01:41 Bohužel občan ČR  Má ČR ještě budoucst proti vládním lobysticjým pašíkům ????

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

49

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc listopad přispělo 101 čtenářů částkou 14 640 korun, což je 49 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
1CuErU28m5a2tod9eZjnkY4sdidBVMpX6K
Další možnosti platby › Související články ›

Ve zkratce

Když dojdou argumenty: "Novinářka" z Deníku N dala facku redaktorovi Sputniku22.11.19 21:08 Česká republika 3

Němci chtějí odstranit Babiše přes Milion chvilek, protože překáží zrušení Benešových dekretů20.11.19 23:29 Česká republika 25

Babiš na Ukrajině odsoudil ruskou agresi a podpořil územní celistvost Ukrajiny19.11.19 22:52 Česká republika 3

Destiletý syn vdovy ISIS: "My vás zabijeme, vybijeme vás. My vás povraždíme."19.11.19 21:09 Sýrie 12

University and College Union (UCU): Bílí mohou být černí, pokud si to přejí18.11.19 23:27 Británie 4

Texas: Černošksá učitelka surově zbila bílou středoškolačku se speciálními potřebami18.11.19 22:45 USA 3

Bletchley: Gang snědých mladíků brutálně napadl bílou dívku18.11.19 22:28 Británie 0

Pravda a láska se vrhla na Klause jr. s dcerkou17.11.19 20:19 Česká republika 3

Co ČT1 neuvádí: Alternativa pro Švédsko nabízí imigrantům cestu domů17.11.19 18:44 Švédsko 1

Obří ikona Grety shlíží z fasády a přísně rentgenuje duše kolemjdoucích17.11.19 10:59 USA 6

Akademie věd ignorovala Němci zavražděné studenty17.11.19 00:30 Česká republika 2

Zajímavá analýza honu na čarodějnice v USA16.11.19 19:28 USA 1

Ve věci nápisu "Památník věnovaný historicky posledním pracujícím Romům na území ČR" se může Policie ČR přetrhnout...15.11.19 23:54 Česká republika 8

Další vítězství Big Pharma: V Německu schválili zákon o povinném očkování proti spalničkám15.11.19 02:51 Německo 15

17. listopad 198915.11.19 00:34 Česká republika 3

Oni se fakt zbláznili. Po nákupu vrtulníků budeme prodávat státní hmotné rezervy12.11.19 20:21 Česká republika 4

Islamizácia v priamom prenose: Moslim prvýkrát na čele veľkého nemeckého mesta12.11.19 16:16 Německo 2

Nač potřebujeme 12 vrtulníků za 14,6 miliardy?12.11.19 16:10 Česká republika 1

Skoro polovina obyvatel Bruselu nosí venku prostředek na sebeobranu. Multikulturní výkladní skříň EU v plné nahotě12.11.19 00:25 Nizozemsko 1

Na Slovensku končí Natural 95. Bude jen E10 s vyšším podílem biopaliv11.11.19 01:50 Slovensko 0

Měnové kurzy

USD
23,13 Kč
Euro
25,50 Kč
Libra
29,67 Kč
Kanadský dolar
17,40 Kč
Australský dolar
15,69 Kč
Švýcarský frank
23,20 Kč
100 japonských jenů
21,28 Kč
Čínský juan
3,29 Kč
Polský zloty
5,93 Kč
100 maď. forintů
7,63 Kč
Ukrajinská hřivna
0,96 Kč
100 rublů
36,21 Kč
1 unce (31,1g) zlata
33 846,85 Kč
1 unce stříbra
394,06 Kč
Bitcoin
165 120,73 Kč

Poslední aktualizace: 22.11.2019 19:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 8 183