Diskuze k článku

Zvědavec a značka „politicky nekorektní“ podruhé

Příspěvků 29

3.2.2011 22:42

hm

dub 62.?.?.?

tu první fotku rozhodně ne, koleje znamenají cestu po předem vytyčené (někým jiným) trase.
ani ten druhý obrázek se mi osobně nelíbí, nějak mi při jeho ponurosti naskakuje cesta mezi dvě půlky...

možná by stálo za úvahu obrázek nějaké krajiny, jejíž kontury nejsou na horizontu jasné, což by znamenalo cestu do neznáma, do zatím nedané budoucnosti

237577

5.2.2011 21:00

RE: hm

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 237577

Pokud chce pan editor něco technického, tak co třeba nějaký pěkný most, jakožto symbol "překonávání překážek". A třeba půlka nějaký starý a druhá současný, jehož konec končí v mlze (v neznámu..) Jako symbol spojení minulosti a současnosti a nejasné budoucnosti.. A motto třeba "Zvědavec - web o věcech, o kterých se jinde nemluví.." Nebo silnější - "web o věcech, o kterých se jiní bojí mluvit". Přeji hodně štěstí a pamatujte, že někdy méně znamená více (myšleno tím změny..) [smích]

237674

3.2.2011 23:22

doporučuju záhlaví dle Stalkera (Andreje Tarkovského)

dr.Blabla 90.?.?.?

Nevím, zda nelze zvolit záhlaví dynamické - tedy mírně pohyblivé. Pak bych dal přednost motivu z filmu Andreje Tarkovského, 1979, Stalker - jak se tam na širé louce najednou zvedá vítr a taky najednou ustane... On totiž Stalker není slídil ani špeh, ale spíš (indiánský) stopař, prostě zvědavec... Pro něhož předmět zájmu není nepřátelský a považuje jej za subjekt (jiný subjekt, než je zvědavec sám, ale taky subjekt, ne vnější předmět-objekt).

237579

3.2.2011 23:37

z toho videa vytáhnout nekorektnost

fohat 88.?.?.?

a hodit ten snímek na titul http://www.youtube.com/watch?v=gz7BsI5f6a4&feature=related

237580

4.2.2011 1:03

Stávající stav je podle mě vyhovujíci

FT 78.?.?.?

Rozhodně ty 2 navržené fotky jsou horší, než stávající stav.

Oko je velmi dobrý symbol poznání, strom se zase znamením míru.
Proč se toho zbavovat?

Český duchovní bulvár Osud (dnes už spíše žumpa) si velmi pohoršil v grafické úpravě. Teď je to strakaté a nepřehledné. Původní žlutá úprava byla daleko lepší.

Když už se chcete rozloučit s termínem "politicky nekorektní" můžete namísto něj napsat "alternativní webzine".

237582

4.2.2011 1:16

Krok správným směrem

Koudyr 85.?.?.?

Přesně to, co jste vybral z návrhů je opravdu to nejrozumnější řešení. Popravdě když jsem na veřejném místě nahlížel na Zvědavce, tak jsem vždy sroloval o něco níž, aby to oko nebylo vidět, ta představa konspirace z něho přímo čiší. Co se týká obrázku do hlavičky, chtělo by to opravdu něco otevřenějšího, oba obrázky jsou ponuré představy jasně navrhnuté cesty, ze které není odbočky. Možná by nebylo špatné nějak nepodbízivě zakomponovat něco, co by představovalo naši vlast.

237583

4.2.2011 3:53

Oko

Soudce Lynch 81.?.?.?

Mně to oko přišlo jako ve smyslu, že se na to podívá jinýma očima... Ne jako ovčan, ale jako občan myslící a pochybující. Taktéž je tam u toho oka pěkný ten závit jako pro filtr u objektivu...
Já to oko prostě chápu takto, ne jako symbol konspiračních teorií.

237588

4.2.2011 4:57

Navrhuji Zemekouli

MoUdrostrak 90.?.?.?

Navrhuji Zemekouli:
1) Veci (a problemy) ve sve podstate jsou vlastne jednoduche-zalezi jen na "uhlu pohledu" = z odstupu jsou proto i puvodne ruzna stanoviska pak jednotici
2) Ucelem existence je prezit - ne se (2)nicit
3) Pokud nas "neco/nekdo" (= UFO, Prozretelnost...) pozoruje , tak nase Ega mu musi v porovnani s nasim Globem, padat pres talir
4) Zvedavec ma na druhou stranu afe pozitivni "galakticky" presah. Urcite i Ufon by hodnotil vetsinu olanku Jednickou[smích]
5) Prichazi Pax Chinoise - a to proto, ze Cinane maji komplexni a harmonicky styl reseni problemu. Egoisticti predatori nejsou s to je proto na kulatem povrchu zahnat do kouta. = Mozne cinske reakcni i akcni tahy se rovnaji vsem vektorum, ktere nabizi pohyb po kouli/ Predatori maji neuralgicky bod, ktery musi uhajit stuj co stuj v okoli Jad Vasem[pláč]

237590

4.2.2011 7:08

Skvěle

jean.laroux jean (tečka) laroux (zavináč) seznam (tečka) cz 85.?.?.?

Podle mne jste se rozhodl velmi dobře Vladimíre.

Ve vztahu k logu. Tunel se mi líbí. Lidé si uvědomují, že žijí v jakési iluzi a věci nejsou tak jak se jim média snaží vnutit. Je to jakýsi "temný tunel" z kterého člověk hledá cestu a zatím neví kudy má jít. Nemá jasnou vizi a jasný směr. Neví kde je pravda a neví čemu si může dovolit věřit. Jeho svět hoří jako bájný Fénix aby se znovu zrodil ze svého vlastního popela. Někde na konci se začíná něco rýsovat. Věci kolem nás (doma i ve světě) se začínají měnit a tento proces akceleruje. Objevuje se nějaké to "světlo" .. Asociace jsou věc ošemetná .. někdo by ten symbol "tunelu" možná mohl vzít třeba i jako narážku na "tunelování" .. Nyní jsme v systému založeném na rozkrádání, korupci a tunelování .. a někde na konci je "možná" světlo... No .. A vlastně proč ne ?! [smích]

237592

4.2.2011 10:05

RE: Skvěle

Stag 90.?.?.?

Reakce na 237592

Ekonomický "TUNEL" a tunel průchozí či průjezdný atd. -
čtenář chápe individuálně - optické vnímání jest podmíněno
přítomností EGA, EMPATIE, SVĚDOMÍ...
Nebo také nepřítomností výše zmíněného ...

Pane Stwora, jsou HODNOTY, jež OPTICKY netřeba měnit !
Nejsem před-plátcem Vašeho webu, nicméně Vás mám v záložce -
a první co udělám, když zapnu počítač, jdu na Váš web.
Podívat se, co nabízíte - snad proto ještě DUCHOVNĚ ŽIJI !

Možná podlehnete tužbám "akčních změn",Vy o tom rozhodnete.
Ať učiníte jakkoliv, mne - neztratíte ! (pokud se já,neztratím v inovacích).

Vše nejlepší ve Vašem rozhodování přeje Stag

237600

4.2.2011 16:39

RE: Když chcete ty tunely

JF 88.?.?.?

Reakce na 237592

No, když už máte tak rádi ty tunely tak Vám klidně poskytnu nejakou tu tunelářskou inspiraci:
http://78.108.103.11/FOTO/2010_09_28-Blanka/.

A kdyby se tohle trochu vyretušovalo a na místo Metrostav napsalo zvědavec:
http://78.108.103.11/FOTO/2010_09_28-Blanka/slides...

Tohle je správná díra do tmy:
http://78.108.103.11/FOTO/2010_09_28-Blanka/slides...

http://78.108.103.11/FOTO/2010_09_28-Blanka/slides...

Nebo tohle je nechvalně známá klasika "Amerika":
http://78.108.103.11/FOTO/2000_7-SolvayovyLomy/sli...


Tahle fotka má také cosi do sebe - zejména po přečtení, co je na té zdi:
http://78.108.103.11/FOTO/2010_12_5-MaleBrdy/slide...
Vystihuje to únik z oploceného prostoru rigidního myšlení.

[smích]
http://78.108.103.11/FOTO/2010_12_5-MaleBrdy/slide...

Tohle vypadá dost tajemě:
http://78.108.103.11/FOTO/1999_06-Vltava/slides/Ko...

I tohle je takový neutrální motiv:
http://78.108.103.11/FOTO/2010_08_15-Pribram/slide...

237618

4.2.2011 9:43

Obrázek

tbest 90.?.?.?

Dobrý den,
současný obrázek připomíná člověka, který téměř zničil svoji planetu. Jen strom v popředí a hory v dáli dávají pocit něčeho nadčasového. Oko jakoby říkalo - já tě vidím...
Ta zničená krajina je dobrý nápad, je to realita. I ta depkoidní šedá, naše budoucnost snad ani v jiných barvách být nemůže. Do té šedé bych vložil zelenou sazeničku jako křehký symbol naděje a síly přírody začít znova. Musí to být vyvážené, aby ta rostlinka nijak nedominovala, aby to nepřipomínalo stránky nějakých "zelených" šílenců.
Když kojeje, tak vybrat nějakou léta nepoužívanou trať hodně zarostlou vegetací. Značí, že jsme tu na této planetě na návštěvě a příroda se snaží napravovat chyby spáchané civilizací. Je na nás, zda si vyberem drancování přírody za účelem okamžitého zisku, nebo s ní budem žít v souladu.
Tunel má v našich končinách více významů. Když pominu ty spojené s ekonomikou, tak světlo na konci tunelu sice značí naději, ale také zážitky spojené s klinickou smrtí.

237598

4.2.2011 10:45

Soucasne obrazky jsou dobre, oko bych vypustil, nove obrazky na doplneni by mely byt jine

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 62.?.?.?

Tunel: Zel, ten tunel je vyfocen pred vstupem, proto zvoleny zaber vyvolava zbytecnou a matouci otazku, jestli vubec do nej vstupovat. V nasem svete totiz uz v tunelu jsme (asi) ne na zaklade naseho svobodneho rozhodnuti.

Koleje: Nalevo od nich jsou nevim jestli kontejnery z jineho vlaku nebo jsou to unimobunky, ve kterych ziji lide - nejaka vize hospodarske krize nebo na zpusob Cooperova filmu "They live". Tim, ze zaber je zamiren niz - na koleje - periferie obrazku me mate, tzn. nevidim v nem pouze "cestu".

Vim, ze Vy existujici obrazky analyzujete vic nez ostatni a mozna Vas stavajici obrazky i unavily, ala osobne bych nemenil nic, co funguje.

Oko tam nemusi byt, s tim souhlasim. Kdyz presunete logo Zvedavce zprava doleva, vypadalo by lepe, kdyby v uvolnene prave casti nejake obrazky byly. Ty stavajici (v soucasnosti mezi okem a logem) byl ale nemenil/nevyhazoval.

237603

4.2.2011 11:06

Při pohledu na původní logo

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 91.?.?.?

mě napadá motiv "dítě u rozvalin", nejlépe rozvalin zjevně na první pohled historických. Symbol staré, zaniklé a dnes už nepochopitelné civilizace, ve skutečnosti stejně nepochopitelné jako té naší vlastní, zaniklé možná vlastní hloupostí. Vedle toho dítě jako symbol začínajícího života a úkolu pochopit, a současně vědomí velikosti a nesplnitelnosti úkolu a podezření, že stará historie pádu se bude znovu opakovat. Historie jako učitelka života a člověk jako žák, který má snad šanci být žákem dobrým, i když to tak nejspíš zase nebude. Možná se symbolem hada požírající ocas, tedy jestli není tenhle symbol závadný nebo příliš politicky korektní [velký smích] .

237604

4.2.2011 12:03

jestli můžu

omega13 217.?.?.?

Pokud vůbec budete měnit vzhled, a pokud je to možné, vytvořte dva nebo více profilů (css) které si budou moci uživatelé vybrat a přes cookies nebo skrze přihlašovací údaje uložit.

Proti současnému stavu nic nemám, myslím, že není důležité oko, škatulka "politicky nekorektní" a podobně, ale obsah. Ten je na velmi dobré úrovni, snad množství pokulhává, ale to žádné CSS nenahradí.

No, a jestli přemýšlíte nad změnou, mám návrh, ne konkrétní obrázek, ale myšlenku ... buď zeměkoule (jak tady navrhuje kolega diskutér focenou z měsíce, nebo prostě .. svítání. Nový den, nová naděje, konec temné noci ... Ale musí to být parádní fotka, možná svítání nad velkoměstem, nebo tak
A pokud se vám zajídá značka "nekorektní webzine", pak snad bych pod logo zvědavce dal "s námi se neztratíte". Jestli je to webzin nebo co, není (podle mně) důležité.

Případnou výhru věnuji někomu potřebnějšímu [smích]

237611

4.2.2011 16:27

pozitivní asociace

JanaJ 78.?.?.?

je dobré volit symboliku vzbuzující při návštěvě těchto stránek pozitivní asociace, kdy má člověk primárně dobrý pocit, ikdyž pak zprávy(články) defacto nejsou vždycky až tak radostné či povzbuzující, že..

237617

4.2.2011 20:55

RE: pro Janu J

Arkan 70.?.?.?

Reakce na 237617

Vy jste taková romantická žena, která by chtěla symboliku vzbuzující pozitivní asociace, kdy má člověk primárně dobrý pocit, takříkajíc "good feeling". Tomu by odpovídalo, kdyby pan Stwora tam dal barevnou fotografii pláží v Cancúnu či na Bahamách, modré moře, palmy, písek, pláže bez "zbytečných" lidí, vítr ve vlasech blonďatých modelek, které mají dobře vyvinuté plíce, atd. Také fotografie hezkého pejska nebo kočičky by nebyla špatná. Jenže Zvědavec je "politicky nekorektní" a tak potřebuje asi něco jiného, něco co by socialistickému člověku přinášelo něco nového. [chechtot]

237624

5.2.2011 14:20

RE: pro Janu J

JanaJ 78.?.?.?

Reakce na 237624

máte pravdu, že zase druhý extrém, tedy nějaká ta kýčovitá pitoreskní amerikánská romantika do tohoto prostoru nepatří..
ale také není dobré hned při otevření stránek narazit na potoky krve, že [smích]

237650

5.2.2011 2:26

Vyvoj

Serial Loser 89.?.?.?

Vetsina prispevku se tu zabyva vyvojem spolecnosti, tak proc to nezohlednit?
Moje predstava vypada nasledovne (pisu to uz podruhy, tak to bude trochu zkratkovitejsi): V pozadi horizont znazornujici geologicky vyvoj Zeme (zleva: cinne sopky -> vysokohorske stity -> mirne zvlnena krajina), pred nim monumentalni stavby (pyramidy -> koloseum -> goticka katedrala -> Eiffelovka -> orbitalni vytah), pred nimi odpovidajici "podhradi" a infrastruktura (pole -> ropne pole -> FVE; polnacka -> silnice -> tubular rail), muze tam byt reka prechazejici postupne z modre do hnedooranzove, zleva ohraniceno pralesem, kde vyleza z jeskyne predchudce australopitheca, zprava naopak nejlepe tak, aby pri ruznem uhlu pohledu na LCD (nebo to treba udelat i psychologicky [smích]) byly videt bud vystavni futuristicke budovy nebo postnuklearni slumy. Cele to vyvest v silne orezanem gamutu, viz. napr. toto, radeji jeste mene barev.

Ja vim, ze to je tak pracne, ze to nikdy nikdo nerealizuje, ale hlavne se me neptejte, jak se neco takovyho ma vejit do cca 1000x200 px [smích]

Ad oko, pripomina svobodne pridavace a zpusobuje paranoiu, takze pryc s nim; podklad textu bych uvital svetlejsi, ale 100% bila hodne pali do oci.

237635

5.2.2011 5:13

RE: Vyvoj

Tom 24.?.?.?

Reakce na 237635

>Moje predstava vypada nasledovne (pisu to uz podruhy, tak to bude trochu zkratkovitejsi): V pozadi horizont znazornujici geologicky vyvoj Zeme (zleva: cinne sopky -> vysokohorske stity -> mirne zvlnena krajina), pred nim monumentalni stavby (pyramidy - koloseum -> goticka katedrala -> Eiffelovka -> orbitalni vytah), pred nimi odpovidajici "podhradi" a infrastruktura (pole -> ropne pole -> FVE; polnacka -> silnice -> tubular rail), muze tam byt reka prechazejici postupne z modre do hnedooranzove, zleva ohraniceno pralesem, kde vyleza z jeskyne predchudce australopitheca, zprava naopak nejlepe tak, aby pri ruznem uhlu pohledu na LCD (nebo to treba udelat i psychologicky [smích]) byly videt bud vystavni futuristicke budovy nebo postnuklearni slumy. Cele to vyvest v silne orezanem gamutu ...

A nestačil by vám jenom ten horizont, s volně brouzdajícím a silně ořezaným Arkanem, neustále myslícím na socialistického člověka?

Vložený obrázek

237642

5.2.2011 17:07

RE: To je od tebe, Tome, velice hezké, že na mě myslíš, to hřeje

Arkan 70.?.?.?

Reakce na 237642

u srdce a upevňuje mou víru, že celý svět není zahnívající, bankrotující, vybydlený, rozkládající se (jak o tom pořád píše ten genoZid MoUdrosták), a že jsou i světlé výjimky jako Tom. Ty představuješ ten zdravý proud, to zdravé jádro na Zvědavci.

Ale nebudeš tak daleko od pravdy, protože koncem února jedu na dovolenou (už té kanadské zimy mám až po krk) podívat se na skutečného - dosud přežívajícího socialistického člověka - na Kubánce. Už v loňském roce tam byly vidět první příznaky "zahnívajícího" kapitalismu, malé kavárničky, garáže, malé restaurace, penziony, prostitutky - ale ty tam byly vždycky, za deset doláčů "all you can eat"[mrknutí jedním okem] apod., a tak jsem zvědav, jak s tím kapitalismem Kubánci zase pokročili.

Už se vidím na podobné pláži volně se brouzdající (na rozdíl od Mexika tě tam nikdo každých pět minut pořád neotravuje a nenutí kupovat nějaké tretky; Kubánci, kromě zaměstnanců, nemají do hotelů a na hotelové pláže přístup - to jsou ty socialistické "výdobytky", podobně jako za socíku, kdy černé huby v Praze oslovovali české holky, "Mas cas, mam bony"[mrknutí jedním okem].

Ale to oko bych rozhodně odstranil, to připomíná Pinkertonovu detektivní organizaci, "The eye that never sleeps". A Pinkerton neměl a stále ještě nemá dobrou pověst.

237658

5.2.2011 17:36

RE: To je od tebe, Tome, velice hezké, že na mě myslíš, to hřeje

63 88.?.?.?

Reakce na 237658

Už aby jsi byl Arkane v hajzlu!!!! Včera bylo pozdě!!!!
To nevím, že by Mossad pořádal školení na Kubě , jak nasírat na Zvědavci, aby ubylo co nejvíce čtenářů!
Ale ty už jsi Arkane taková duševní tasemnice od přirozenosti, tebe není ani potřeba příliš školit,tyhle sionistické pijavice se přiserou všude, když je vyhodíš dveřma, vlezou oknem a budou řvát holokaust,pořád dokola, jako cikáni řvou pořád , "diskriminácie" do roztrhání těla! Ale už je to únavné, pořád od Arkana poslouchat ty samé kydy - když neopravuje "mluvnici", tak alespoň sionisticky blábolí a omlouvá krádeže území Palestincům, vraždění a mučení v Gaze!!! Prostě Arkan je zřejmně též kriminálně postižitelný za schvalování genocidních zločinů, které páchají izraelští fašisté a Arkan je podporuje!!!!Arkane , sám si kriminální živel a podílíš se svou veřejnou podporou na genocidních zločinech fašistické kliky, která momentálně v Izraeli vládne! [oči v sloup] [oči v sloup] [oči v sloup] [oči v sloup] [oči v sloup] [oči v sloup] [oči v sloup]

237660

5.2.2011 18:57

RE: Ty jsi to psal jako obvykle ve vzteku, politologu Peleško.

Arkan 70.?.?.?

Reakce na 237660

A protože jsi to psal ve vzteku, udělal jsi - oproti svému dobrému průměru - pár chyb. "Aby jsi", ještě jednou ti to napíši, "abych, abys, aby, abychom, abyste, aby". "Aby jsi" je Peleškovina, kdyby ses lépe učil, politologu Peleško, mohl by sis udělat výlet na Kubu, protože bys měl i více peněz. "Zřejmně" se také píše jenom zřejmě, bez písmene "n".

Mossad má své zástupce na Kubě, ale školení tam nepořádá, pro Mossad je to dnes jen okrajová země. Na školení v Izraeli pojedu až na podzim spolu s Vanguardem, už tam nebudou taková vedra a pokud mi to bude dovoleno, rád bych se osobně zúčastnil vraždění, mučení a zejména kradení půdy Palestincům v Gaze. Mám pár návrhů na zlepšení těch metod vraždění, agent Orange (jako jsme to používali ve Vietnamu) a napalm, hlavně na ty tučné Arabky, když smícháš napalm s lidským tukem, to pak lépe a déle hoří. A co na tyto tvoje blbosti říká tvoje manželka?

237669

5.2.2011 21:34

RE: Ty jsi to psal jako obvykle ve vzteku, politologu Peleško.

MoUdrostrak 90.?.?.?

Reakce na 237669

Egosociopat Ákran by za sebe měl navrhnout k adoraci:

Vložený obrázek

237675

5.2.2011 17:14

Jsem pro zachovani puvodniho designu

Jakub Sika 186.?.?.?

To oko neni konspirativni, ale prohlizejici konspiraci! Ta spoust za nim je presne to, pred cim clanky zpravidla pravem varuji. Snad se Zvedavec takto nestane nejakym Neviditelnym Psem nebo tak neco.

Proc taky menit to 'nekorektni webzine' kdyz je to presne to, co slaplo na kuri oko sionistum? Sami se o tom preci zminili v 'korektnim' tisku.

Osud.cz taky opustil svuj nadherny design, to jejich 'pravda na dosah' taky vypada jako kdyby nekdo nekoho vodil za nos. Mozna je to tim, ze to jde obema panum posledni dobou lepe a zacinaji byt optimiste, coz si myslim ze predcasne.

Kdyz tam chcete dat takoveto wallpapery tak to muzete udelat tak, aby se menily, treba tydne - tyto fotografie jsou hezke, ale jako pevny design k tomuto webu se nehodi. [zmaten]

237659

5.2.2011 18:02

Schvaluji, Vladimíre!

pje 193.?.?.?

Zvědavec je již známý, škatulkování je doménou těch, kteří neradi slyší o sobě smutnou a někdy komickou pravdu. Zvědavost je to, co činí jako nejlepší sebeobrana před zblbnutím Zvědavce Zvědavcem a jeho čtenáře čtenáři přemýšlivými a duševně zdravými na rozdíl od deprivantů posedlých mocí. Netřeba vystavovat na odiv různě interpretovatelné symboly - jistě mnoho z nás ty své ctí hluboku uvnitř bez potřeby je ikonizovat. Přeji Zvědavci, aby úspěšně šířil zvědavost všude tam, kde jsou gramotní lidé, aby ubylo i těch negramotných. Každé pochopení, každé proniknutí pod klamný povrch, každá myšlenka na právo na lásku, krásu a spravedlnost je tím, co činí lidi lidmi a ne ovcemi... Ať je tak, jak si, Vladimíre, přejete...

237662

5.2.2011 18:23

Zvědavec a značka

jansmith1984 193.?.?.?

Na úvod snad jen, že je podle mne dobře, že (asi na základě výtky jednoho diskutujícícího) zmizely z úvodní stránky ty nesmyslné a úchylné fotky s pečivem ve tvaru mužského pohlaví..[smích]

Nebylo to poprvé, kdy se Zvědavec podobným způsobem připodobnil bulváru a v tomto kontextu působí docela legračně snaha hledat způsoby, jak v očích čtenářů posílit jeho SERIOZNOST nebo dokonce měnit za tím účelem grafiku..[smích][smích]

Přemýšlivý návštěvník nebo diskutér z řad zdejších veteránů se pousměje a zakroutí hlavou, ale pokud se jedná o nově příchozího (hledajícího něco jiného než mainstreamové splašky a brnkání na první signální ), ten zařadí Zvědavce po zhlédnutí "penisu v rohlíku" podprahově mezi "Blesky" a "Aha", nehledě na to, že to může být jeho poslední návštěva. Navíc bych se nedivil, kdyby souhlasnou kritikou podobných "upoutávek" nešetřili naopak siobojovníci na lehožumpě. Pokud je cílem zobrazování takových "ptákovin" lákání dalších čtenářů nebo pobavit či odlehčit, tak se domnívám, že by to šlo i decentnějším (a vážnost probíraných témat neznevažujícím) způsobem.


Jak jsem psal jinde. Zvědavec může být zdecimován zásahem Zvenku (soudním rozhodnutím) nebo se o své renomé připraví necitlivou změnou grafiky (která naruší "kontinuitu" a vytvoří "barevnou hudbu" ) či necitlivými zásahy do debaty, která je paradoxně to, co Spirit Zvědavce vytváří. Tím netvrdím, že moudrá vylepšení chodu a vzhledu stránek (viz. některé rozumné návrhy diskutujících) jsou na závadu také a držím editorovi palce, aby měl při jejich volbě šťastnou ruku.


Berte to jako názor zdejšího už také Veterána, který nemá důvod nikomu pochlebovat a na Zvědavci mu záleží.


A k Oku?

Tentokrát nesledujme Cestu peněz, ale VŠÍMEJME si názorů některých diskutujících. Pokud je pro odstranění Oka v záhlaví Zvědavce oponent MoUdrostáka nick Arkan (a Peace s ním i s jeho podněty), který oko přirovnal k Pinkertonovi, potom je to jasný signál, že by mělo lidské OKO v logu Zvědavce naopak ještě dlouho zůstat...[smích]

jansmith[smích]

237664

5.2.2011 19:04

RE: Zvědavec a značka

Andrew Siddur 85.?.?.?

Reakce na 237664

Dobrý příspěvek.

To oko krásně rozčlenilo čtenářskou obec Zvědavce.
Vyjevila se tu i docela početná skupina „ustrašených“, kteří asi mají obavy, aby si autority „něco nevyložily špatně“. Nebo ne autority, ale třeba jen jejich kamarádi, kteří by mohli říct: Ty se díváš na stránky s nějakým okem? Ty budeš nějakej konspirátor, co?
Nebo možná to oko některým vadí, protože jsou toho názoru, že dnes, kdy alterstream defacto zvítězil nad mainstream (který se sám zdiskreditoval), už není potřeba používat „alterstreamové“ ilustrace (oka, pyramidy, okovy)?

Já se naopak nedomnívám, že to oko má strašit lidi, nebo že je v tom záhlaví jako přežitý symbol; chápu ho jako oko toho člověka, který se nebál vylézt na kopec, aby v dálce zahlédl hory, a zírá nevěřícně na ten Matrix pod ním, ze kterého se vymanil (trosky města).

Současné záhlaví je všeříkající, laťka pro případné nové logo je hodně vysoko.

237670

7.2.2011 19:19

RE: Zvědavec a značka

abc 188.?.?.?

Reakce na 237670

Současné záhlaví je všeříkající, laťka pro případné nové logo je hodně vysoko... Preto navrhujem "vševediace oko" nahradiť skupinou zvedavcov ako ohmatávajú rôzne časti slona. A samozrejme vymazať slogan "politicky nekorektný".

http://www.vosvetlelasky.sk/Slon%20a%20slepci.html [chechtot]

237755

Příspěvků: 29

03.02. 22:42 dub  hm
05.02. 21:00  RE: hm
03.02. 23:22 dr.Blabla  doporučuju záhlaví dle Stalkera (Andreje Tarkovského)
03.02. 23:37 fohat  z toho videa vytáhnout nekorektnost
04.02. 01:03 FT  Stávající stav je podle mě vyhovujíci
04.02. 01:16 Koudyr  Krok správným směrem
04.02. 03:53 Soudce Lynch  Oko
04.02. 04:57 MoUdrostrak  Navrhuji Zemekouli
04.02. 07:08 jean.laroux  Skvěle
04.02. 10:05 Stag  RE: Skvěle
04.02. 16:39 JF  RE: Když chcete ty tunely
04.02. 09:43 tbest  Obrázek
04.02. 10:45  Soucasne obrazky jsou dobre, oko bych vypustil, nove obrazky na doplneni by mely byt jine
04.02. 11:06  Při pohledu na původní logo
04.02. 12:03 omega13  jestli můžu
04.02. 16:27 JanaJ  pozitivní asociace
04.02. 20:55 Arkan  RE: pro Janu J
05.02. 14:20 JanaJ  RE: pro Janu J
05.02. 02:26 Serial Loser  Vyvoj
05.02. 05:13 Tom  RE: Vyvoj
05.02. 17:07 Arkan  RE: To je od tebe, Tome, velice hezké, že na mě myslíš, to hřeje
05.02. 17:36 63  RE: To je od tebe, Tome, velice hezké, že na mě myslíš, to hřeje
05.02. 18:57 Arkan  RE: Ty jsi to psal jako obvykle ve vzteku, politologu Peleško.
05.02. 21:34 MoUdrostrak  RE: Ty jsi to psal jako obvykle ve vzteku, politologu Peleško.
05.02. 17:14 Jakub Sika  Jsem pro zachovani puvodniho designu
05.02. 18:02 pje  Schvaluji, Vladimíre!
05.02. 18:23 jansmith1984  Zvědavec a značka
05.02. 19:04 Andrew Siddur  RE: Zvědavec a značka
07.02. 19:19 abc  RE: Zvědavec a značka

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

12

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc srpen přispělo 25 čtenářů částkou 4 232 korun, což je 12 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

Ve zkratce

Proč má stát platit odškodné přeživším požáru v Bohumíně?09.08.20 20:55 Česká republika 1

Požár v Bohumíně založili cikáni - média cudně mlčí09.08.20 10:16 Česká republika 6

Petice za ukotvení manželství jako svazku muže a ženy08.08.20 11:04 Česká republika 0

Africké kobylky na cestě do Evropy zahazují do moře doklady08.08.20 10:31 Neurčeno 0

Už ne ženy, ale "osoby s děložním čípkem"07.08.20 16:23 Británie 1

Média se skřípěním zubů přiznávají, že švédská cesta funguje05.08.20 21:56 Švédsko 9

Matteo Salvini hovoří o tom, jak ho chtějí zavřít na 15 let za to, že jako ministr vnitra bojoval proti nelegální migraci05.08.20 10:08 Itálie 1

Praha dá Prague Pride velké peníze, přitom bude kvůli koroně online04.08.20 11:37 Česká republika 1

České feminacistky napadly autora Čtyřlístku04.08.20 11:31 Česká republika 1

Německá SPD vyloučila kritika migrace Sarrazina03.08.20 22:23 Německo 1

Po antisemitismu máme anticikanismus...02.08.20 16:24 Česká republika 4

Migranti do Čech! padlo na půdě německého parlamentu01.08.20 10:33 Česká republika 1

Google umožní černochům označit své firmy jako "black owned"01.08.20 10:08 USA 3

Simpsonovi, rok 201031.07.20 23:35 Neurčeno 1

Černoch ve vlaku do Prahy obvinil personal z rasismu, protože dostal chleba31.07.20 20:32 Česká republika 5

Kdo nemiluje LGBT, nedostane peníze29.07.20 21:39 Evropská unie 1

Poslanec Foldyna varuje velmi ostrými slovy před Istanbulskou dohodou28.07.20 23:20 Česká republika 9

Proč spěchají s vakcínou27.07.20 12:42 Neurčeno 15

Vláda chce vytunelovat ze státního rozpočtu další 2 miliardy27.07.20 02:28 Česká republika 3

Katedrálu v Nantes zapálil černošský migrant z Rwandy26.07.20 09:45 Francie 8

Měnové kurzy

USD
22,32 Kč
Euro
26,32 Kč
Libra
29,12 Kč
Kanadský dolar
16,68 Kč
Australský dolar
15,98 Kč
Švýcarský frank
24,46 Kč
100 japonských jenů
21,07 Kč
Čínský juan
3,20 Kč
Polský zloty
5,97 Kč
100 maď. forintů
7,60 Kč
Ukrajinská hřivna
0,81 Kč
100 rublů
30,29 Kč
1 unce (31,1g) zlata
45 435,74 Kč
1 unce stříbra
631,68 Kč
Bitcoin
259 075,20 Kč

Poslední aktualizace: 9.8.2020 18:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 5 497