Diskuze k článku

Vánoce s vůní Polska

Příspěvků 66

1.2.2011 3:15

a o tom to je

xzx 193.?.?.?

Uvedomujete si ze se nam tu pred ocima odehrava totalni rozkradani naseho narodniho bohatstvi ktere nasi predkove v potu tvare vybudovali? Zachvili budeme ve vlastni zemi cizinci a jako podradna rasa skoncime buhvi kde. Zvlaste ti nebezpecni neprizpusobivi co si dovoluji pochybovat o systemu..

Je srandovni jak tu soucasni pravicujici gauneri zanicene lkaji nad tim jak osklivy komuniste vse v 48' ukradli. Ovsem nutno se ptak kdo a komu.. Pak bude zrejme ze to opravdove rozkradani a devastace se deje ve skutecnosti az ted, resp. poslednich 21 let.

237279

1.2.2011 3:42

RE: a o tom to je

Soudce Lynch 81.?.?.?

Reakce na 237279

FUJ! Takhle normálně myslet to se snad ani už nesmí... [pláč] .
Tohle video by se mělo pouštět už v 1. třídě ZŠ.

237285

1.2.2011 6:40

RE: a o tom to je

Satanist 154.?.?.?

Reakce na 237285

Mate recht! V Jew Expulsion je tez o tom hodne peknych clanku! Uz se s tim vyhanenim tech kteri v Europe nemaji vubec co pohledavat davno melo zacit a nejdriv u tech kteri tu multi kulti a masovou emigraci do Europy tak propaguji ale brani se ji v Israeli. Tento fakt by si vsichni Europani meli uvedomit a z mesit, synagog i zidovskych hrbitovu nebo koncentracnich taboru kam zidovstvo i ciganstvo k plaveckym bazenum za nase penize dodnes jezdi na rekreaci v Europe uz davno nemelo bejt ani pamatky.

237293

1.2.2011 10:31

RE: a o tom to je

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 237293

Pod toto se mohu jen podepsat pane Satanist 154 [mrknutí jedním okem]

237319

1.2.2011 7:23

RE: a o tom to je

mkadlec 89.?.?.?

Reakce na 237285

To je ale hezke video. Kdopak to zaplatil?

237297

1.2.2011 12:18

RE: a o tom to je

djb 90.?.?.?

Reakce na 237297

Pane Kadlec, nevím kolik je Vám let, jaký je Váš obor, ale věřte; toto video lze dnes udělat na počítači za několik málo hodin práce zcela zdarma a to na software, který je k dispozici zdarma. Je to pouhý sestřih filmů s přidanými titulky a k nim jistě práva nikdo nekupoval. Např. 300 bitva u Thermopyl.

Každopádně je to poměrně nepovedená kopie nápadu, typicky české, tohoto videa tzv. Zakázané video v Rusku

237326

2.2.2011 10:23

RE: a o tom to je

mkadlec 62.?.?.?

Reakce na 237326

je mi 42 a muj obor jsou pocitace [smích] o software na digitalni strih nahodou neco vim a vim taky ze poslepovat par bitev neni to co to video dela pusobivym. tohle delal profesionalni strihac a profesionalum se plati. a kdyz je nekdo ochotnej za neco zaplatit ptam se proc. film (video) je jeden z nejmocnejsich propagandistickych nastroju a mne zajima kdo zaplatil profika proto aby mne postval proti arabum. qui bono, chapete?
koho stvou arabove? nevite?

237450

1.2.2011 12:27

RE: a o tom to je

Soudce Lynch 81.?.?.?

Reakce na 237297

Je jedno kdo to zaplatil. Důležité je, že ho někdo vytvořil, že ho někdo propaguje a že ho někdo vidí... A snad se v nás Evropanech opět probudí hrdost a chrabrost, vyse!eme se na politickou korektnost a tenhle shit vyházíme z Evropy dřív, než se naše podříznutá těla budou válet na chodnících evropských velkoměst.
Bílý policista tady zatknul Anglána za to, že zpíval: I'd rather wear turban... Prý to je rasistická píseň. [zmaten] [pláč] [bliji]

237329

1.2.2011 13:54

RE: a o tom to je

Etheral 85.?.?.?

Reakce na 237329

....já bych se jich nebál tolik. Sice zlobí, ale řešení je jednoduché jak je zklidnit. Trochu je zahamburgerovat a zabavit, aby pěkně ztloustli a začali se věnovat jiným věcem (nejdříve budou řešit to, jak to tělo ukrmit, potom ty absťáky z jídla a ve finále jak to tělo vyléčit-tímto se spolehlivě dopořeší). A nebo jim všem zařídit pracovní povinnost. Tím přestanou dělat potíže. A to se netýká jen arabů. Viděl jsem to mnohokráte ve švédsku, kde jich mají taky požehnaně. Je to z nudy. Systém jim nacpe dostatek na to, aby se měli tak, jak by se doma nikdy neměli a ještě jim zbude dost peněz na zlobení....tu zapálí ze srandy školu, tu někoho podříznou...ostatně z podobných záležitostí vznikají revoluce. Lumpenproletariát se nudí a dělá potom kraviny. [smích] [smích] Naštěstí se vymyslely dostupné půjčky a společenský se to trochu zahustilo (větší nároky na jedince aby přežil apod.), tím pádem se tito lidé úspěšně vyřazují ze systému sami svoji hloupostí. [smích] [smích] [smích] [smích]

237338

1.2.2011 15:07

RE: a o tom to je

Soudce Lynch 81.?.?.?

Reakce na 237338

Zatímco Vás nechá stát na holičkách(důchod), tak pro tyto parazity vždy bude dostatek...
Jasně, Somálky tu jsou tlustý jak prasata, takže cukrovka(při nejmenším) je nemine. Jenomže do té doby ta "prasnice" dá život 6 parazitům... [bliji]

237344

1.2.2011 10:05

RE: a o tom to je

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 237285

Pane Soudce Lynch 81.
To je přesně to,co Khazar Jews potřebují a podporují. To Vaše videjko...prostě nádhera..nádhera bezmezná. Jen Vám doporučuji si nastudovat pár knih o spolupráci SIONISTÚ a Nacistů od roku 1930!!
Dozvíte se např. o tom,jak sionisté nadšeně kvíkali nad tím,že nacisté si nebrali servítky v zacházení s jejich spolubratřími a jak sionisté organisovali hospodářskou a ekonomickou pomoc nacistickému Německu..jak před 2WW,tak i během ní !! Samozřejmě..za vše dle nich mohou dnes muslimové???? Doporučuji přečíst Protokoly Sionských mudrců...kdo má být postaven proti komu a proč?

237314

1.2.2011 8:34

RE: a o tom to je

necech 212.?.?.?

Reakce na 237279

Tady se nic nerozkrada.Rozprodavate to samy za babku a s vidinou kratkeho zisku a s lenosti.Ohrnovali jste nad Ruskem nos po 89,mysleli jste ze Zapad bude stat o vasi produkci.Nebedujte,kdyz se otevreli hranice tak jste smerovali za nakupem do zahranici,za exotikou,more a palmy misto toho aby jste chteli budovat SVUJ STAT.I rozprodani kuponu po privatizaci -rychly zisk aby se dala koupit napulrozpadla AUTI,a ne novy Favorit,v tu dobu ne o nic lepsi nez ta sama stara audi.Rychle,rychle,rychle....Revoluce bez opravdoveho patriotizmu a ne s vidinou hmotneho majetku,je barvoslepa.Je mi lito tech kdo polozil zivoty za tuto republiku v letech minulych.To netusili jaci hloupy,kratkozraky a namysleny budou jejich potomci.

237304

1.2.2011 20:32

RE: a o tom to je

E123 78.?.?.?

Reakce na 237304

Mistře nečechu, děláte vskutku čest svému nicku. Píšete, že se sami rozprodáváme jenže kdo jsou ti "MY". Jste to snad Vy, nebo já? Nebo jsou to ti naivní lidé, kteří v '89 chtěli na ulicích svobodu? A co ti z nás, kteří byli v '89 v plenách, ti také rozprodali republiku s vidinou krátkodobého zisku? Píšete o opravdovém patriotizmu a přitom plivete na příslušníky národa, jehož jazykem komunikujete.

Litujete životů předků, ale přesto haníte všechny jejich potomky, byť třeba mnozí z nich jsou ti krátkozrací a namyšlení hlupáci, kdo jste Vy, že si osobujete právo pohrdat národem?

Doufám, že se za českého, moravského či slezského patriota nepovažujete, protože pravým patriotem je ten, kdo svou zemi a svůj národ miluje i přesto, že zná a vidí jejich nedostatky a slabosti. Já jsem hrdý na tuto zemi i na tento národ, a tak to zustane i kdybych byl posledním člověkěm na světě...

237385

2.2.2011 11:08

RE: a o tom to je

Erika 52 91.?.?.?

Reakce na 237385

Vidieť chyby a poukázať na ne neznamená nevážiť si a nemilovať.
Skutočná láska totiž neznamená nevidieť chyby, ale milovať napriek chybám.
Ak niekto nastaví zrkadlo pravde, dočká sa v jeho odraze pravdy.
- "Zrkadlo nemôže odrážať bohov, keď sa doň pozerajú opice."
Až keď si uvedomíme pravdu a prijmeme ju, môžeme naprávať to, čo je pokrivené.
Potľapkávať sa po pleci a vravieť si: nič sa nedeje, všetko je OK, napredujeme, máme se den ze dne líp, totiž rýchlo narazí na tvrdú realitu, kde sa pravda neúprosne derie na svetlo.
Je to ekonomický, kultúrny ale hlavne morálny úpadok, čo nám polistopadová doba priniesla.
A samozrejme slobodu hovoriť to, čo nám dovolia. A cestovať, pokiaľ máme za čo.
A môžme sa tiež slobodne modliť od večera do rána. Hlavne ak sme nezamestnaní.
Nepochopili ste bolestný výkrik "nečecha". Myslím, že je Čechom viac, než dokážete pripustiť.

237454

2.2.2011 13:10

RE: a o tom to je

E123 78.?.?.?

Reakce na 237454

Vážená Eriko, přečtěte si prosím můj komentář ještě jednou a snad pochopíte. Stojí tam prakticky to samé co píšete Vy jen je to vyjádřeno jinými slovy.

Nikde jsem nepsal, že jsme dokonalí a ani že se nic neděje. Naopak, děje so toho hodně a od '89 toho jde hodně do kopru v tom s Vámi naprosto souhlasím. (Tím ovšem nechci tvrdit že před '89 bylo vše OK protože to také není pravda) Ovšem místo toho, aby jsme se rýpali v tom jak jsme ubozí, hloupí a "čecháčkovští", měli bychom se snažit o nápravu. Tím, že se budeme stále ponižovat a bičovat za to, jací jsme či jací jsme byli, se nic nezmění. A toto prosím neplatí jen pro ČR ale platí to pro celou tzv. západní civilizaci, která je se doslova vyžívá v sebemrskačství. (syndrom bílého utlačovatele)

Myslím, že pana nečecha jsem pochopil. Již jeho nick "nečech" a styl psaní, kterým se vyděluje ze skupiny, kterou kritizuje (ač k ní zřejmě také patří), dává najevo jak to ctěný pan nečech myslel.

Chápu, že abychom se mohli změnit, je potřeba si uvědomit své chyby, ale uvědomit si něco neznaméná, že se v tom budeme donekonečna "rochnit". Je to jako kdybyste chtěla zlepšit prospěch studenta tím, že mu budete neustále připomínat jaký je blbec, což nejpíš není ta nejlepší motivace že ano? Doufám, že teď si již rozumíme...

237472

2.2.2011 18:15

RE: a o tom to je

necech 212.?.?.?

Reakce na 237472

Mate pravdu,patriot UZ nejsem.Byl jsem a mozna az moc .Jsem volynsky cech,vystudoval jsem tady ,pracuju.Nemuzu si stezovat na zivot vlastni,ale to co ve me bylo,ten pocit sounalezitosti,ten uz vyprchal.Znam hodne lidi,ruzneho vzdelani a povahy ale nikdo neni patriot.Nebo nadavaji a nic zmenit neumi,nemuzou,nechteji,nebo je jim to jedno, protoze jako odbornici najdou uplatneni na zapad od nas,v Rusku nebo i dal.Je jim to jedno.Mit se dobre-to je nyni heslo "ceskeho naroda".Nakonec proc ne.Patrioti byly povrazdeni nebo umlceni jinym zpusobem.Myslim ze byt patriotem v Cechach je nedustojne,primitivni a zbytecne.Vazi si je nekdo?Mozna tak v poradu "historie cz",ne v realite.

237502

2.2.2011 22:07

RE: a o tom to je

E123 78.?.?.?

Reakce na 237502

Mám dojem, že, ač si to možná neuvědomujete, malý kousek patriota ve Vás zůstal. [mrknutí jedním okem]

Jinak "mít se dobře" chce zřejmě každý člověk a v zásadě to není nic špatného, ale je důležité mít nějaké hranice, nezaprodat svoji čest a názory za plné břicho. Myslete si klidně, že jsem idealista, ale já to tak zkrátka cítím.

Být patriotem může někomu možná připadat jako primitivizmus, může to být třeba i zbytečné, ale nikdy to nebude nedůstojné a myslím si, že žádný z patriotů nebyl patriotem proto, aby si ho někdo vážil, ale zkrátka proto, že to byla jeho přirozenost. Ale když už jsme u té vážnosti tak si troufám tvrdit, že člověk, který si neváží svých předků a národa, ze kterého pochází, tak takový člověk nemá právo vážit si sám sebe...

237520

1.2.2011 3:31

Spotřebitelé

Soudce Lynch 81.?.?.?

Toto mohou ovlivnit pouze spotřebitelé... Pokud přestanou kupovat tradiční české potraviny, které již ale tradičně NEjsou vyráběné v Čechách, na Moravě nebo ve Slezku, tak se majitelé ochranných značek budou muset chytnout za nos...
Vše záleží na nás, spotřebitelech.

237281

1.2.2011 8:27

RE: Spotřebitelé

vj66 82.?.?.?

Reakce na 237281

To co říkáte je ovšem úsměvné. Vzhledem k tomu, že např. u Sunaru jde skoro o monopol na kojeneckou výživu, jistě poradíte mladým rodinám, kterým jiným produktem mají tento kvalitní produkt nahradit. Jste prostě nucen kupovat, ať se vyrábí kdekoli. Nejste v pozici někoho kdo rozhoduje, ale toho, co nemá jinou volbu [mrknutí jedním okem]

237303

1.2.2011 10:23

RE: Spotřebitelé

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 188.?.?.?

Reakce na 237303

Sunar ma "monopol" akorat na suverenne nejnizsi cenu na kterou mlade rodiny proste leti (protoze jsou nuceny letet). Alternativ existuje mnoho Nutrilon, Beba,... Sice jste nerekl(a) pravdu, ale pravdu mate. [cool] [velký smích] (Je to trochu mimo problem diskuse o trhu ktery takhle proste fungovat nemuze - staci se podivat i do USA jak se jim vyhnani vyroby do zamori vratilo po letech jako bumerang do ksichtu, ale nedalo mi to)..

237315

1.2.2011 16:02

RE: Spotřebitelé

vj66 82.?.?.?

Reakce na 237315

Sunar je puvodni ceska znacka. Kdysi se proti dnesnim cenam prodaval za hubicku /tak jako Celaskon etc./. Tim ze jsme ho "prodali" si tudiz cenu jiz urcovat nemuzeme. Je to tak se vsim - viz. muj prispevek nize o "globalizaci" [mrknutí jedním okem]

237350

1.2.2011 17:31

RE: Spotřebitelé

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 237315

nutrilon, beba... ty slavné české firmy...
blažková

237362

1.2.2011 11:48

RE: Spotřebitelé

Tsignotschka 90.?.?.?

Reakce na 237303

a co treba kojeni?

237324

1.2.2011 13:46

RE: Spotřebitelé

vj66 82.?.?.?

Reakce na 237324

Když si dáte tu práci, zjistíte např. , že trh s potravinama ovládájí z 96 procent celosvětově cca 4 rodiny z Británie /UNILEVER etc../. Všichni své děti celý život kojit nemohou, občas si to jejcih žrádlo prostě koupit musí [mrknutí jedním okem]

237337

1.2.2011 12:21

RE: Spotřebitelé

Soudce Lynch 81.?.?.?

Reakce na 237303

Dobře, Sunar, ale u ostatních mám na výběr...
Já tady v Anglii prostě nekupuji jablka z Číny nebo z Chile... Nekupuji sýr v Sainsbury, který byl vyroben z mléka z Čech nebo Německa(ano, tato informace je na etiketě). Bydlím tady, tak podporuji místní farmáře. V Čechách podporuji taktéž pouze místní. Jde to!

237328

1.2.2011 13:42

RE: Spotřebitelé

vj66 82.?.?.?

Reakce na 237328

Abych vam ponekud poodhalil "globalni strategii" ze ktere primo vyplyva NEMOZNOST vyberu produktu, reknu vam to takto: Velke korporace vykupuji minimalne rocni produkce zakladnich surovin, napr. dreva, suseneho mleka etc. /Samozrejme za "vyhodne ceny" a velke objemy/. V konecnem dusledku tak nutne krachuji domaci firmy, nebot jim nikdo napriklad behem roku jiz neproda bunicinu na vyrobu papiru. Je to jednoduche a ucinne. Takto jiz zkrachovali domaci papirny, vyrobci suseneho mleka, cukrovary.. Mam pokracovat? Podpora mistnich farmaru je jiste chvalihodna, pokud jde ovsem o objemy - zanedbatelna. Ale rikejte farmarum, ze by se meli spojit a vytvorit napr. vlastni nezavisle retezce atd. Nejde to udelat ve vsech odvetvich a nasledky jsou pak patrne ve vsem

237336

1.2.2011 13:20

RE: Spotřebitelé

Rtep 85.?.?.?

Reakce na 237303

Podle informace magistry v naší lékárně se sunar dělá hlavně v Turecku. Tomu, že je z Británie bych nevěřil...

237333

1.2.2011 15:34

RE: Spotřebitelé

Soudce Lynch 81.?.?.?

Reakce na 237333

Přesně, už jenom proto, že Británie je na nejnovějších mapách uvedena jako North Pakistan.

237348

1.2.2011 5:29

Nerozumim tomu, nejsem ekonom.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Po vetsinu sveho zivota, uz pomerne dlouheho, jsem slychal (v posledni dobe uz spise ne), ze nemaje surovin, musime zakladat nasi ekonomiku na praci. Na jejim vyvozu. Presto porad kdejakou vyrobu prodavame do zahranici a vlada neni schopna zakrocit. Bylo by to totiz nedemokraticke. Obavam se toho dna, kam s takovou dospejeme, bude to ztrata uplne vseho. Dokonce i cesstvi. To bude neco jako zapomenuta epizodka.
At zije a vzkveta svoboda a demokracie!!!

237290

1.2.2011 5:43

Prace se stehuje na vychod, levne pracovni sily na zapad

Esmate 92.?.?.?

a pokud jste to jeste nepochopili, rika se tomu "globalisace". Jde jenom o penize a moc. Ze pri tom zajde par gojimskych kultur je jenom zadouci. Podojit a ozebracit na vsech stranach. [pláč]
Az budou ti na zapade takovi zebraci, jako ti na vychode, usetrime i na doprave. [smích]
Ze potom zajde i ten parasit, je mu take jedno. Hlavne ze se nazere. Tak to uz v prirode chodi. A priroda jsme my. [mrknutí jedním okem]

237291

1.2.2011 6:57

....pokud firma funguje....

Etheral 160.?.?.?

....pokud firma funguje normálně, tak si nedovolí kvalitu snižovat. Existuje totiž konkurence (zatím ještě). Je pravda, že mnoho výrobků je plné náhražek, ale je to zejména kvůli přizpůsobení se ceně (a také zisku výrobce). [cool] Přeci si nikdo nemůže myslet, že výrobci půjdou na úkor svých zisků při zvyšjících se nákladech. [smích] [smích] [smích] Kvalitní potraviny jde normálně koupit byť jsou dražší, ale i ve středně drahých potravinách si lze vybrat celkem v pohodě. [smích] O té nějnižší kategorii hovořit nelze, ale to je kompromis. Pokud někdo je i příjmem na spodních dvaceti procentech, tak se logicky nemá jako zbývajících procent osmdesát. [cool] Samozřejmě že se to mnoha lidem nelíbí, ale to musí každý vědět sám co pro to udělal aby nebyl tam kde je. Jinak ten článek je asi z nouzových zásob...je starý více jak měsíc, fakt bomba. [cool]

237296

1.2.2011 7:57

RE: ....pokud firma funguje....

Oli63 88.?.?.?

Reakce na 237296

Takže pokiaľ som Vás správne pochopil "vymastený bankár" má právo na pravé viedenské párky s obsahom mäsa nad 80%, ale obyčajný robotník, ktorý robí celý život pri vysokej peci na tri smeny sa musí uspokojiť so separovaným kuracím a sójovým odpadom ?
>>ale to musí každý vědět sám co pro to udělal aby nebyl tam kde je.
Je to tak ?
Ak áno, človeče, ste monštrum...

237301

1.2.2011 9:49

RE: ....pokud firma funguje....

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 237301

Pane Oli63
Jak Vám to naznačit ? Pane Ethernal není monstrum..je to jen BLB!Blb,který neví dne či hodiny,kdy se mu jeho blahobyt zhroutí a i zněj pak bude ten PLEBST. [cool]

237312

1.2.2011 16:13

RE: ....pokud firma funguje....

Etheral 85.?.?.?

Reakce na 237312

...osobně mi je zcela lhostejné jestli se to tady zhroutí nebo ne ekonomicky. Neměl jsem nic, fungoval jsem stejně jako když teď mám (myšleno ve hmotě). O penězích to tady fakt není, byť se s nimi žije lehčeji. Nejdůležitější je zdraví a vnitřní pohoda.[smích] Nehledě k tomu, že za jakéhokoliv systému se již budu mít hmotně lépe, neboť umím něco a to něco jde v pohodě prodat nebo v případě války vyměnit za více brambor na polévku. To že se někdo dostatne do ekonomických potíží tak za to si většinou může sám (do toho je potřeba zahrnout i rozhozený řadič.tzn. že si pomíchá, poplete, nebo nevnímá co je kdy dobré udělat v životě za kroky-nejčastěji třeba nejdříve děti, potom střecha nad hlavou, popř.se namotá ze své nevyspělosti-blbosti do různých závazků, které nedořeší a potom ho to různě tady dostihuje v nejméně vhodné chvíle, což je způsobené obrovskými setrvačnostmi systému) a většinou se také sám z toho musí vyhrabat, nebo to taky sám musí zabalit. A těch cca 5% co se do toho dostane shodami různých okolností jakoby bez svého přičinění, tak pro ně je systém v ČR více než blahosklonný. [chechtot] Viděl jsem to na ulici. 95% bezdomovců tam být nemusí-chce.A do toho chce počítám zejména to, že velice dobře vědí co pro to udělat aby se z té ulice dostali. Těch 5% jsou těžcí alkoholici kterým nic nepomůže. Poznal jsem tam mnoho inženýrů, doktorů i lidí s bohatou kriminální minulostí. Směska a věřte že lidé mají o bezdomovcích velmi zkreslené představy.Něco o tom vím.A přál bych tuto zkušenost každému. KAŽDÉMU. Tam se teprve člověk naučí si vážit jídla, tepla, vody třeba (už při mínus pěti je s vodou problém). Víte prd o otm, co je mít třeba dva týdny hlad, jako hlad kdy jste hlady už pološílený a jen hrdost vám nedovolí žebrat. Tam člověk teprve pozná lidské povahy v té ryzí podobě. Proto tvrdím, že pokud sem někdo píše, vždy s tím ještě může něco udělat, i když si myslí že ne. Dokud může k netu a je někde v teple-možnosti má neomezené.....KAŽDÉMU bych tuto zkušenost přál alespoň na pár týdnů také zejména proto, že by se potom začal velice snažit-svůj život změnit a nevyléval si svoje dočasné a malé (i když pro něj óbr velké) problémy na jiných v diskuzích na internetu.[smích]

237352

2.2.2011 9:10

RE: ....pokud firma funguje....

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 237352

Pane Etheral :
.KAŽDÉMU bych tuto zkušenost přál alespoň na pár týdnů také zejména proto, že by se potom začal velice snažit-svůj život změnit a nevyléval si svoje dočasné a malé (i když pro něj óbr velké) problémy na jiných v diskuzích na internetu........... [chechtot]
Pokud toto moudro bylo určeno mě,tak jste na omylu a to na omylu nebetyčném [chechtot] Zajisté..každý máme nějaký svůj problém,který momentálně řešíme (což se na 100% týká i Vás!),ale nepodsouvejte mi,že bych nějakou svoji frustraci z čehokoliv ventiloval zde na některých přispěvovatelech. Pokud si projdu reakce na vaše příspěvky kde se odkopete...vždy nacházím negativní reakce..tudíž logicky vycházeje z Vašeho : že by se potom začal velice snažit-svůj život změnit a nevyléval si svoje dočasné a malé (i když pro něj óbr velké) problémy na jiných v diskuzích na internetu.... mne usvědčuje a utvrzuje v tom,že mé reakce na Vaše "Bláboly" nejsou podmíněny nějakou moji frustrací z nějakého mého problému,ale že vycházejí z čistě asi odlišné výchovy,lidství,světonázoru a vlastního vypozorování v životě odehraných dějů. Proto jsem Vás nepřímo upozornil na to,že u kohokoliv "nadbytek" může být jen dočasně a že za min.,hod.,den.,rok...to může být úplně jinak! [mrknutí jedním okem]
Jak zde píše jeden kolega ...PACE s Vámi [mrknutí jedním okem]

237442

1.2.2011 11:38

RE: ....pokud firma funguje....

Etheral 85.?.?.?

Reakce na 237301

...nepochopil, nikoho nesoudím, jen vím že jde se svým životem udělat mnoho a je lepší tu energii vrazit do vlastního rozvoje, nežli do neustálého stěžování si na to kde jsem/jsme-budem. Nic víc. A co se týká párků, nebo masných výrobků obecně, tak např. Globus k.s. má v ČR jedny z nejkvalitnějších a nejméně okradených a jsou cenově přijatelné i pro dělníka. [smích]

237323

5.2.2011 18:38

RE: ....pokud firma funguje....

Kevin 91.?.?.?

Reakce na 237301

>Takže pokiaľ som Vás správne pochopil "vymastený bankár" má právo na pravé viedenské párky s obsahom mäsa nad 80%, ale obyčajný robotník, ktorý robí celý život pri vysokej peci na tri smeny sa musí uspokojiť so separovaným kuracím a sójovým odpadom ?

>Je to tak ?
>Ak áno, človeče, ste monštrum...

I ten "obycejny robotnik" se muze stravovat kvalitneji. Je to jenom otazka volby. Za 120 korun muzu mit kilo slusnych videnskych parku, nebo kilo bylinkovych parku z cisteho masa a bez chemie a nebo kilo sajrajtu ze soje a odpadu a k tomu 10 piv "Lahvac" v akci z Blidlu (od slova blit).

A k te druhe casti - je jen malo lidi, kteri se svym socialnim statusem skutecne nemohou nic udelat. O to vic je takovych, kteri placou jak blbe se maji, ale po vecerech si sednou k televizi a otevrou pivo namisto toho, aby sedli treba ke skriptum z anglictiny. Kazdy muze na sobe pracovat, aby dosahl treba lepsi pracovni zarazeni a vyssi plat.

237667

1.2.2011 7:27

Kdo chce kam, pomozme mu tam!

MoUdrostrak 90.?.?.?

Občas se někdo z mých pravicujících českých známých ošklíbá nad Francouzi a jejich zemědělským "sociááálismem". Ale právě tihle známí jezdí do Francie (a jejich dependancí ve světě) debužírovat. V krachujících a bankrotujících JůYsEj je zase "in" pro americké socky gastronomický weekend v Montrealu = "The nearest taste of Europe". Ne/socky sní i o: http://www.europeantraveler.net/taste-of-europe.php

Známí z Canady se v EUropě rozplývají nad spásou, že na pár dnů, týdnů, měsíců... unikli z polystyrenových napodobenin. A pějí chvalospěvy na to, jak je EUropská legislativa (zatím) přísná a EUropu narozdíl od Canady (o krachujicích JuYsEj už ani nemluvě) chrání.

Pokaždé si před nákupem i během něho říkám a sugeruju, že to záleží i na mně, kam zajedu, pro co sáhnu... Pomalu si všímám že i v menších (jinak pravicujících) městech se pomalu chytají místní distributoři, zelináři, řezníci... Ač jinak zrůdné pracce nevěřím, tak v tomhle si doopravdy za to můžeme sami = u voleb i u nákupu. Jedině zemědělské subvence a pobídky mohou udržet sedláky na polích, místo v montovnách u pásu. A jedině správná volba u nákupu mne může chránit před odpadem, který už Kanaďané nebo Emeričané vkládají po návratu z EUropy doma s hnusem do úst.

237298

1.2.2011 9:15

RE: Kdo chce kam, pomozme mu tam!

Vanguard 195.?.?.?

Reakce na 237298

Sedláky z polí jste vyhnali především vy bolševici, tak si je do huby neber. Můj dědeček dostal za vašeho režimu na výběr: buď vstoupíš do družstva anebo ti pole zabavíme a tebe vystěhujeme do pohraničí. Opravdu nesnáším, když se komunista ohání sedláky a tradicemi.

237307

1.2.2011 9:25

RE: Kdo chce kam, pomozme mu tam!

Kájík 90.?.?.?

Reakce na 237307

to máš právu holandská hlídko, ale dnešní bolševicko-vexlácká mafie krade o několik levelů vyšším tempem, než komanči za sociku

a proti likvidaci direktivami EU by neměl tvůj dědeček šanci ani dnes...

pěkný den

237309

1.2.2011 13:35

RE: Kdo chce kam, pomozme mu tam!

Vanguard 195.?.?.?

Reakce na 237309

O tom, kdo jak dnes krade ale nebyla řeč...já jsem reagoval na to, že komunista MNoudrostrak si bere do huby sedláky, které oni zlikvidovali.
A nemyslím, že by soukromí zemědělci neměli proti direktivám EU šanci...podívej se, jak se jim daří v Rakousku nebo ve Francii...kdyby u nás 40 let nevládl proletariát, jsme dnes někde na úrovni Rakouska.

PS: Holandská hlídka?

237335

1.2.2011 19:31

RE: Kdo chce kam, pomozme mu tam!

mazz 82.?.?.?

Reakce na 237335

kdyby ryby bla bla. za komančů se nažrali všichni a pořádně, normy byly tvrdé, takže to bylo jídlo. což se dneska říct nedá. komouši okradli sedláky, kapitalisti okradli nás. ať žije konkurence. už máme skoro nic. takže bědovat co bylo je zbytečné, teď je teď. a dnes bysme měli něco dělat, aby bylo i zítra... [cool]
PS: všude se sype zemědělcům, jen u nás ne...

237374

1.2.2011 21:09

RE: Kdo chce kam, pomozme mu tam!

E123 78.?.?.?

Reakce na 237335

No nevím jak v Rakousku, ale francouzští zemědělci prosperují hlavně díky masivním dotacím a různým jiným podporám od státu.

Co by kdyby, proletariát neproletariát, to jsou jenom spekulace. Faktem je, že ať byl minulý režim jaký chtěl, ve výrobě potravin jsme byli soběstační, což nyní nejsme.

Jo a ta holandská hlídka je přece jasná ne? Pan Kájík si slovo Vanguard (předvoj) rozdělil na Van - guard. Slovo Van se používá v holandštině a slovo guard přeložil do češtiny (hlídka, stráž). Je to takový vtipný asociačně překladatelský slepenec [cool]

237389

1.2.2011 21:13

RE: Kdo chce kam, pomozme mu tam!

Etheral 85.?.?.?

Reakce na 237389

...jsme halt ekonomicky slabší, dobrovolně jsme vše prodali za babku němčourovi, tak nás teď s frantíkem dojí co to jde. Udělali jsme si to sami, pane. Ne Klausové, ne kmotrové, ne ne ne lidé, tisíce a desetitisíce čechů.

237391

1.2.2011 21:34

RE: Kdo chce kam, pomozme mu tam!

E123 78.?.?.?

Reakce na 237391

Jak jsem pochopil, reagujete na můj text v jiném vlákně, ale hlavně že se domluvíme. [cool]

Nevím jak jste na tom s věkem Vy pane Etherale, ale já patřím mezi ty co "byli v '89 v plenách" takže já skutečně nic nerozprodal jelikož jsem ani nemohl. [cool]

Píšete o tisících a desetitisících Čechů. Nebylo jich ale tenkrát několik milionů? Ale zřejmě Vás chápu, narážíte na "kupónovku".

Hmm a Vy si myslíte, že měl tenkrát každý stejné šance? Že prostý člověk měl stejné šance jako "hoši z prognosťáku", či jako straničtí kádři a stbáci, kteří "seděli" na informacích a měli kontakty? Dle Vašich komentářů zde na zvědavci soudím, že nejste naivní a tudíž, že na tyto otázky neodpovíte ANO.

237395

1.2.2011 21:38

RE: Kdo chce kam, pomozme mu tam!

Etheral 85.?.?.?

Reakce na 237395

...neměl, ale na druhou stranu se tady chytilo mnoho lidí i bez podvodů a protekce. Ty znám já převážně.

237396

1.2.2011 22:19

RE: Kdo chce kam, pomozme mu tam!

E123 78.?.?.?

Reakce na 237396

Ale samozřejmě že jsou tu i poctivci, ale podle mě je jich menšina a o nich jsme se ani nebavili. Já měl na mysli různé Kožené, Stehlíky, Krejčíře atd. a jejich "kamarádíčky" politiky, kteří jim a sobě podobné zlodějiny umožňovali.

A prosím, nechoďte na mě s argumentem, že "co jsme si zvolili to máme". Mám za to, že žádná politická strana, nemá a neměla v programu rozkradení státu, zrujnování zemědělství atp. V zastupitelské demokracii je občan prakticky bezmocný, jelikož mu v ovlivnění čehokoliv významného brání mnoho faktorů.

237404

1.2.2011 22:51

RE: Kdo chce kam, pomozme mu tam!

Etheral 46.?.?.?

Reakce na 237404

...každý to tady mà nějak dané. Ale jde hodně změnit. Hlavně začít!

237406

1.2.2011 23:12

RE: Kdo chce kam, pomozme mu tam!

E123 78.?.?.?

Reakce na 237406

No jestli "to tady má každý nějak dané", jak lze něco/někoho změnit?? Buďto Vás nechápu nebo si protiřečíte a nebo... už nevím. [smích]

237409

1.2.2011 23:29

RE: Kdo chce kam, pomozme mu tam!

Etheral 46.?.?.?

Reakce na 237409

...tak zàsadní věci ano,ale je trochu složitější na vysvětlení. Nicméně mohu pomoci odkazem na literaturu, kde je to vysvětlené naprosfo perfektně: p.Walsh Hovory s Bohem. Nechci to tady moc rozebirat,tady fakt ne.

237412

1.2.2011 23:34

RE: Kdo chce kam, pomozme mu tam!

Etheral 46.?.?.?

Reakce na 237412

....ještě mohu doporučit ke stažení na ulozto.cz,dokument the Secret/tajemství. Tím bych začal,jestli tady hledáte ně více nežli většina kolem.

237413

2.2.2011 0:01

RE: Kdo chce kam, pomozme mu tam!

E123 78.?.?.?

Reakce na 237412

Souhlasím jsme již dost OT. Se secret jsem se setkal v podobě knihy. Myslím, že základní myšlenka byla: "stejné se přitahuje", ale moc mi to nesedí. Jako, vzděláním, elektrotechnikovi mi to odporuje všemu, co jsem se kdy učil a jako pesimista tomu asi nikdy neuvěřím [smích] ,ale pokud život někomu takhle funguje, proč ne.

Hovory s Bohem se budu snažit přečíst, ale knih na přečtení mám v "bufferu" hodně a času mám málo. Každopádně Vám děkuji za literaturu a za debatu...

237414

2.2.2011 14:10

RE: Kdo chce kam, pomozme mu tam!

Etheral 85.?.?.?

Reakce na 237414

...jsou fakt super. Bez zatížení na to či ono, bez sektářství, ultrakřesťanství apod. Naprosto nezávislé čtení, které dává na tento svět a jeho podstatu jiný náhled. Zcela jiný náhled.Víte, já mám třeba vyzkoušené zjištění že to tady je zejména o odstraňování bloků v sobě. Člověk se fakt sám zasekává myšlenkami typu:toto nemohu, to nevyjde, nemůžu.....jsou to vzorce které blokují. Vnitřní strachy zejména.

237477

1.2.2011 10:29

RE: Kdo chce kam, pomozme mu tam!

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 237307

Pane Vanguarde 195.
Viděno tehdejším prizmatem doby..to bylo opravdu nechutné i pro mne ,ale co uděláte s informací odborníků z USA na polnohospodářství,kteří tvrdí,že menší vlastnictví jak 300ha polností je neefektivní a nerentabilní? Takže doporučují v USA zemědělcům se spojovat do větších celků? Info z let 1995! [cool]

237317

1.2.2011 12:27

RE: Kdo chce kam, pomozme mu tam!

DRAKEN 92.?.?.?

Reakce na 237307

Nemel nesmysly. Ta družstva zajistila soběstačnost republiky v zásobování potravinami. A ten tvůj dědeček nikam chodit nemusel. Mohl se klidně dřít na tom svém. Ostatně půdu, mu nikdo nevzal, ta zůstala celou tu dobu, do 89 jeho. Jen jí užívalo družstvo, pokud do něj vstoupil.
Ti vyhnaní sedláci, se naprosto vůbec nechtěli vrátit po 89 k soukromničení, protože nechtěli zpátky dřinu, kterou zažili, když soukromničili.
Půdu chtěli zpátky většinou ti, kdo ji chtěli prodat ( možná tvůj případ).

237330

1.2.2011 13:33

RE: Kdo chce kam, pomozme mu tam!

Vanguard 195.?.?.?

Reakce na 237330

Bolševickou propagandu tady meleš ty.
Za prvé, republika byla potravinářsky soběstačná dávno před násilnou kolektivizací, takže tvrdit, že družstva zajistily potravinovou soběstačnost je bolševická lež.

Za druhé, pokud jde o vsttup, asi máš problémy s chápáním psaného textu: já jsem jasně napsal, že dědeček nestál před volbou vstoupit anebo si dál DOMA hospodařit na svém, ale před volbou vstoupit anebo odejít bez ničeho do pohraničí a začínat tam i malými dětmi úplně znovu z nuly. Jistě, byla to taky volba, ale taková ta vaše, komunistická...

Pokud jde o půdu: ano, tady máš pravdu, formálně mu zůstala, ale byla mu platná asi jako pozemek na Měsíci.

A pokud jde o vracení se k soukromničení: naprosto chápu lidi, kteří už po 40 letech na něco takového neměli sílu...

A my jsme půdu zpátky dostali a pronajali ji v podstatě zadarmo jednomu menšímu sedlákovi-radši než ji nechat bolševickým pohrobkům z družstva (to jen na okraj, ne že by tě po tom něco bylo).

237334

1.2.2011 15:11

RE: Kdo chce kam, pomozme mu tam!

Soudce Lynch 81.?.?.?

Reakce na 237334

Ono hlavně navazovat na přerušenou tradici a bez peněz je VELMI těžké...

237346

1.2.2011 20:52

RE: Kdo chce kam, pomozme mu tam!

qwe 89.?.?.?

Reakce na 237334

Není pochyb, že družtva lépe vytvoří potravinovou základnu než soukromí malorolníci.
Za druhé. Byl jsem svědkem, jak začátkem 70 let původně soukromý rolník říkal, že kdyby věděl, co družstvo je, nebránil by se kolektivizaci.

237388

1.2.2011 9:41

RE: Kdo chce kam, pomozme mu tam!

Erika 52 91.?.?.?

Reakce na 237298

Priznám sa, že najradšej kupujem slovenské a české výrobky. Jednak im verím a jednak chcem podporiť zamestnanosť našich ľudí.
Z tohoto článku však vyplýva, že to už nie je pravda. Brániť sa je nemožné, zem výrobcu sa nedozvieme, maximálne tak krajinu, kde tovar zabalili.
Myslím, že zrůdnost EÚ ešte len postupne vyjde na povrch.
To,čo pre nás prichystali nie je žiadne pozvanie do elitného klubu a už vôbec nie za okrúhly stôl.
Pre staré štáty únie budeme vždy len niekto menejcenný, ktorého obyvateľstvo a územie sa dá využiť. Ako odbytisko tovaru horšej kvality, či toxických potravín,toxických výrob, poprípade dovoz toxického odpadu. Ako zásobáreň lacnej pracovnej sily.
Podpisom Lisabonskej zmluvy sme toto područie schválili.
Musím sa len smiať názorom tých, čo si myslia, že v drahších obchodoch kúpia kvalitnejší tovar.

237310

5.2.2011 18:48

RE: Kdo chce kam, pomozme mu tam!

Kevin 91.?.?.?

Reakce na 237310

>Priznám sa, že najradšej kupujem slovenské a české výrobky. Jednak im verím a jednak chcem podporiť zamestnanosť našich ľudí.

>Z tohoto článku však vyplýva, že to už nie je pravda.
>Brániť sa je nemožné, zem výrobcu sa nedozvieme, maximálne tak krajinu, kde tovar zabalili.

Nemate pravdu. Branit se zatim muzete a docela snadno. Proste do super/hyper marketu nevlezu pokud skutecne nevyhnutne nemusim. Pokud si maso koupim na jatkach, ovoce a zeleninu na druzstvu nebo nekde na zemedelskym trhu, misto kavy jihlavanka si koupim skutecnou a kvalitni kavu z male prazirny v sousednim meste, tak jsem si na 100% jisty, ze jsem dal praci lidem v nasi zemi a ne Congovi od ryzoviste...

237668

1.2.2011 10:47

Ano take rad kupuju ceske vyrobky

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 188.?.?.?

Ale uz to pomalu vzdavam. Koupil jsem si "ceske" hodiny znacky JVD ("JasnenaVlahovaDesign" ) abych si na podstavci precetl napis Made in China. Pak jsem si koupil "ceske" kolo Velamos na kterem se v komponentech vyradila cela zapadni Evropa a samozrejme taky Cina. Ano, mame svobodu. Ale svobodu maji i zamestnavatele, a ti si vyrobu presunou kam budou chtit. (V bankrotujicich USA se stehuji stat od statu, MSI zavrelo v Oregonu aby presunuli do Arkansasu za priznivejsimi mzdovymi direktivy a dalsi destinace uz bude tradicne Cina). Ale abych byl objektivni, z clanku jsem nepochopil z jakeho duvodu je presouvana vyroba z Ceska do zemi s jeste vetsimi mzdovymi naklady (zapadni Evropa). A jak to ty nemecti kouzelnici delaji ze opravdova (30%ni) cokolada nemecke vyroby sice neznackova stoji v Lidlu 9.90 korun nebo tak nejak pricemz ceska ci pseudoceska Orinka je nekde na dvojnasobku?

237320

1.2.2011 21:48

RE: Ano take rad kupuju ceske vyrobky

E123 78.?.?.?

Reakce na 237320

"Ale abych byl objektivni, z clanku jsem nepochopil z jakeho duvodu je presouvana vyroba z Ceska do zemi s jeste vetsimi mzdovymi naklady (zapadni Evropa)."

S určitostí to sice říci nemohu, ale co takhle strategické důvody? Máme sice sjednocenou Evropu, ale kdyby šlo opravdu do tuhého, nejspíš by každý stát "jel sám na sebe". Nebo jsou možná zahraniční majitelé firem takoví patrioti, že i za cenu vyšších nákladů přinášejí pracovní místa Čechů občanům jejich vlastního státu. Při zachování nebo i zvýšení odbytu by to zase o tolik nákladnější být nemuselo... A nebo jsem možná naivní a ani jedna možnost není ta správná. [chechtot]

237399

1.2.2011 20:46

Přečtěte si

qwe 89.?.?.?

Sinclairovy Jatka (také pod názvem Džungle) a poznáte kapitalizmus a představíte si lépe, co nás během tak 20,30 let čeká

237387

4.2.2011 20:43

Jak vyléčit ČR !

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 84.?.?.?

Věděl bych jak vyléčit tuto zem,
použít léčivo AK a aplikovat v dávkách u zdi !!!
Samozřejmě se musí léčit od nejvyších, jt od hradu, pokračovat přes vládu-senát-parlament-úřady- až po managment podniků,
už jen eliminací těchto darmožroutů by se ušetřily miliardy a to nemluvím o škodách které páchají svou čiností !!!

237622

4.2.2011 22:19

RE: Jak vyléčit ČR !

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 237622

Nesouhlasím!!
Léčivo AK je velice rychle se ohřívající medicína ... mé léčivo...vyřčené byvšímu poslanci PČR..bylo ...použít UK s těžkou hlavní a přistavit náklaďák s injekcema . Parlament obložit pytlema s pískem a jednoho maníka poslat do parlamentu s bouchačkou,aby 3x vystřelil do vzduchu ..no a ostatní by obstaralo léčivo značky UK . [cool]

237626

6.2.2011 23:41

Chci Balkánský sýr z Balkánu a Uherský salám z UIherska ! Článek je naprostým blábolem,

Mejla 83.?.?.?

který se nám snaží namluvit, že bychom si měli asi vše vyrábět ve vlastní vesnici, jako je to v KLDR. Prostě technická vyspělost už lidem umožňuje sdílet hodnoty celosvětově. A hlavně, Ruské vejce jezte zásadně z Ruska na Švédských stolech ze Švédska !!!

237723

Příspěvků: 66

01.02. 03:15 xzx  a o tom to je
01.02. 03:42 Soudce Lynch  RE: a o tom to je
01.02. 06:40 Satanist  RE: a o tom to je
01.02. 10:31  RE: a o tom to je
01.02. 07:23 mkadlec  RE: a o tom to je
01.02. 12:18 djb  RE: a o tom to je
02.02. 10:23 mkadlec  RE: a o tom to je
01.02. 12:27 Soudce Lynch  RE: a o tom to je
01.02. 13:54 Etheral  RE: a o tom to je
01.02. 15:07 Soudce Lynch  RE: a o tom to je
01.02. 10:05  RE: a o tom to je
01.02. 08:34 necech  RE: a o tom to je
01.02. 20:32 E123  RE: a o tom to je
02.02. 11:08 Erika 52  RE: a o tom to je
02.02. 13:10 E123  RE: a o tom to je
02.02. 18:15 necech  RE: a o tom to je
02.02. 22:07 E123  RE: a o tom to je
01.02. 03:31 Soudce Lynch  Spotřebitelé
01.02. 08:27 vj66  RE: Spotřebitelé
01.02. 10:23  RE: Spotřebitelé
01.02. 16:02 vj66  RE: Spotřebitelé
01.02. 17:31  RE: Spotřebitelé
01.02. 11:48 Tsignotschka  RE: Spotřebitelé
01.02. 13:46 vj66  RE: Spotřebitelé
01.02. 12:21 Soudce Lynch  RE: Spotřebitelé
01.02. 13:42 vj66  RE: Spotřebitelé
01.02. 13:20 Rtep  RE: Spotřebitelé
01.02. 15:34 Soudce Lynch  RE: Spotřebitelé
01.02. 05:29  Nerozumim tomu, nejsem ekonom.
01.02. 05:43 Esmate  Prace se stehuje na vychod, levne pracovni sily na zapad
01.02. 06:57 Etheral  ....pokud firma funguje....
01.02. 07:57 Oli63  RE: ....pokud firma funguje....
01.02. 09:49  RE: ....pokud firma funguje....
01.02. 16:13 Etheral  RE: ....pokud firma funguje....
02.02. 09:10  RE: ....pokud firma funguje....
01.02. 11:38 Etheral  RE: ....pokud firma funguje....
05.02. 18:38 Kevin  RE: ....pokud firma funguje....
01.02. 07:27 MoUdrostrak  Kdo chce kam, pomozme mu tam!
01.02. 09:15 Vanguard  RE: Kdo chce kam, pomozme mu tam!
01.02. 09:25 Kájík  RE: Kdo chce kam, pomozme mu tam!
01.02. 13:35 Vanguard  RE: Kdo chce kam, pomozme mu tam!
01.02. 19:31 mazz  RE: Kdo chce kam, pomozme mu tam!
01.02. 21:09 E123  RE: Kdo chce kam, pomozme mu tam!
01.02. 21:13 Etheral  RE: Kdo chce kam, pomozme mu tam!
01.02. 21:34 E123  RE: Kdo chce kam, pomozme mu tam!
01.02. 21:38 Etheral  RE: Kdo chce kam, pomozme mu tam!
01.02. 22:19 E123  RE: Kdo chce kam, pomozme mu tam!
01.02. 22:51 Etheral  RE: Kdo chce kam, pomozme mu tam!
01.02. 23:12 E123  RE: Kdo chce kam, pomozme mu tam!
01.02. 23:29 Etheral  RE: Kdo chce kam, pomozme mu tam!
01.02. 23:34 Etheral  RE: Kdo chce kam, pomozme mu tam!
02.02. 00:01 E123  RE: Kdo chce kam, pomozme mu tam!
02.02. 14:10 Etheral  RE: Kdo chce kam, pomozme mu tam!
01.02. 10:29  RE: Kdo chce kam, pomozme mu tam!
01.02. 12:27 DRAKEN  RE: Kdo chce kam, pomozme mu tam!
01.02. 13:33 Vanguard  RE: Kdo chce kam, pomozme mu tam!
01.02. 15:11 Soudce Lynch  RE: Kdo chce kam, pomozme mu tam!
01.02. 20:52 qwe  RE: Kdo chce kam, pomozme mu tam!
01.02. 09:41 Erika 52  RE: Kdo chce kam, pomozme mu tam!
05.02. 18:48 Kevin  RE: Kdo chce kam, pomozme mu tam!
01.02. 10:47  Ano take rad kupuju ceske vyrobky
01.02. 21:48 E123  RE: Ano take rad kupuju ceske vyrobky
01.02. 20:46 qwe  Přečtěte si
04.02. 20:43  Jak vyléčit ČR !
04.02. 22:19  RE: Jak vyléčit ČR !
06.02. 23:41 Mejla  Chci Balkánský sýr z Balkánu a Uherský salám z UIherska ! Článek je naprostým blábolem,

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

50

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc září přispělo 101 čtenářů částkou 17 338 korun, což je 50 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010

IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

Ve zkratce

Dezorientováni Němci chtějí více afrických kobylek. Demonstrují s nápisy "My máme místo"22.09.20 18:59 Německo 4

Obchodní centrum Mercury, České Budějovice: Rouškové gestapo v akci21.09.20 16:29 Česká republika 3

Janek Ledecký: Zůstaňte negativní a buďte pozitivní!21.09.20 00:15 Česká republika 0

Rasistická černoška v letadle: Jsem královna Kalifornie20.09.20 23:33 Neurčeno 2

Arabská strana Švédska vyzývá k vysídlení těch obyvatel skandinávské země, kteří odmítají multi-kulti hodnoty a etnickou diverzitu18.09.20 19:00 Švédsko 5

Někdo zmlátil cyklisty v Rumburku. Byli to cikáni?17.09.20 17:26 Česká republika 2

Proč hynou statisíce ptáků? A proč se před smrtí chovají divně?17.09.20 11:21 USA 14

Až 90% testů v USA je chybně vyhodnoceno a přiznává to NewYork Times16.09.20 23:02 USA 3

Svědci Covidovi? Je jich 50 a mlátí lidi, kteří nemají náhubek16.09.20 22:14 Česká republika 6

Český COVID teror v metru15.09.20 21:31 Česká republika 9

Vládní pomoc firmám se ukazuje jako velká past15.09.20 09:55 Česká republika 1

Vládní semafor ukazuje nulové riziko - vláda nařídila plošně nosit náhubky12.09.20 12:45 Česká republika 4

Další důkaz funkčnosti švédského modelu při zvládání Covid12.09.20 12:22 Švédsko 7

Likvidace dopravy autem po Praze11.09.20 09:12 Česká republika 6

Nemáte homosexuály, ženy či menšiny? Zapomeňte na Oscara09.09.20 12:14 USA 4

Vakcína proti Covid-19 firmy Astrazeneca se ukazuje jako riziková09.09.20 11:11 Rusko 3

Dr. Hariri - Nová data z CDC ukazují, že na COVID-19 zemřelo jen 6% z původních 160 tisíc08.09.20 23:41 USA 1

Magor Novotný si přeje, aby Zeman a Babiš zemřeli08.09.20 22:29 Česká republika 11

Britský COVID teror v metru07.09.20 23:45 Británie 12

Žárovku vynalezl černoch, říká Biden07.09.20 23:12 USA 5

Měnové kurzy

USD
23,09 Kč
Euro
27,02 Kč
Libra
29,38 Kč
Kanadský dolar
17,35 Kč
Australský dolar
16,56 Kč
Švýcarský frank
25,10 Kč
100 japonských jenů
21,98 Kč
Čínský juan
3,41 Kč
Polský zloty
6,02 Kč
100 maď. forintů
7,44 Kč
Ukrajinská hřivna
0,82 Kč
100 rublů
30,32 Kč
1 unce (31,1g) zlata
43 880,58 Kč
1 unce stříbra
561,54 Kč
Bitcoin
241 582,70 Kč

Poslední aktualizace: 22.9.2020 18:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 6 000