Diskuze k článku

Měl by Zvědavec opustit svou značku „politicky nekorektní“?

Příspěvků 114

30.1.2011 23:03

" "

SPECZ 78.?.?.?

A co třeba jen slovo nekorektní šoupnout do uvozovek ?

237137

31.1.2011 3:53

RE:

čěf 94.?.?.?

Reakce na 237137

Myslím, že čas na změnu nastal: dát do uvozovek obě slova, tedy "politicky nekorektní". Dobrá značka neopuštěna, ale postavena z hlavy na nohy (paradigma NWO odmítnuto).

237155

31.1.2011 13:10

RE:

JanaJ 78.?.?.?

Reakce na 237155

mám mj. státnici z psychologie a sociologie, jen tak bokem..
a myslím si, že ta tzv. značka je opravdu dílem kontraproduktivní, je "zavádějící" zejména pak pro nahodilé, či "začínající" čtenáře..
jinak je to "funkční" asi tak jako, když se někde píše "soukromé" noviny a podobně..
to dnes prostě na nikoho nedělá dojem, že..

237216

31.1.2011 21:00

RE:

DRAKEN 92.?.?.?

Reakce na 237216

Ale vůbec není kontraproduktivní.
V době, kdy média lžou, zamlžují skutečnosti, kolaborují s politickým póvlem, je značka " politicky nekorektní", výzvou k čtenáři, aby si přečetl něco, co asi nebude politikům a jejich podržtaškům, vonět. Je to výzva a měla by zůstat tak, jak je.
Pokud jde o grafiku, ponechal bych i tu tak, jak je.
Jedná se o zavedenou značku, pro kterou reforem netřeba.

237255

1.2.2011 14:03

RE:

JanaJ 78.?.?.?

Reakce na 237255

chápu Vaši nadšenost pro věc, přesto si myslím, že není nutné například zdůrazňovat, že jsem běloch, když to na mě každý vidí, že..
stejně tak klasickou obsahou analýzou textu jeden snadno rozpozná zda jde kupříkladu o stranění levici nebo třeba pravici(to jenom tak pro ilustraci)..
ovšem ne každý začínající čtenář je hned schopen pochopit daný trend a odlišnost od tendenčních kanálů, potom může jít o jakousi nechtěnou předčasnou "dezinformaci" (je to poněkud silné slovo, ale nějak mě zrovna jiné nenapadá)..

237339

1.2.2011 15:53

RE:

DRAKEN 92.?.?.?

Reakce na 237339

Nepodceňujte lidi. To je snad největší neštěstí sociologů.

237349

1.2.2011 16:36

RE:

JanaJ 78.?.?.?

Reakce na 237349

nechci jen tak zbytečně oponovat, jistě je hafo sociologů poplatných svým chlebodárcům, o tom není pochyb, že..
na druhé straně je za celá desetiletí sepsáno hafo dostupných doložených výzkumů či studí, kde se tímpádem z pohledu psychologie dá ledacos v dané societě předvídat a tedy dopředu jaksi předpokládat platnost daného výroku..
toto se dnes ostatně pilně využívá v aplikovaných psychologicko-sociologických oborech třeba jako je marketing a reklama, manipulače s voliči a budování image prezidentského kandidáta(toto bylo už i v seriálu v TV tuším o Kohlovi, Blairovi a dalších kandidátech na zvolení), na znovuzvolení prezidenta dneska existují celé "fabriky", že..

237356

31.1.2011 14:49

RE: Co to je?

valda 212.?.?.?

Reakce na 237137

Souhlas.V dnesni dobe korektnost zastinuje prasarny.Budme nekorektni ale v "".

237223

30.1.2011 23:16

no

dub 62.?.?.?

co se mě týká, tak vzhled směrem ke zglajchšaltování bych nevolil.
všechno dnes vypadá úplně stejně, stejně hrozně a nenápaditě, takže člověk opravdu neví, kde je.
tím by se sklouzlo k "mainstreamu" i bez změny v názvu[smích] hezky vše normované, zglajchšaltované, hlavně nevybočovat...
zde bych stavěl právě na specifičnosti.

237139

31.1.2011 10:37

RE: no

matusy ou_yeah (zavináč) azet (tečka) sk 80.?.?.?

Reakce na 237139

K ničomu dobrému to nevedie...nekorektnú odlišnosť si môžu dovoliť puberťáci... Čím komerčnejší zvedavec bude, tým väčší bude mať dosah...A to je jediný účel obsahu.

237199

30.1.2011 23:16

Ma recht..

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Ja myslim ze ten clovek ma pravdu,podvedomne to tak nejak funguje...s tou bilou barvou ma taky pravdu a celkove by se to melo podavat vic jako zpravy(fakta) nez jako "konspirace"..To oko by taky melo zmizet...a taky by se melo udelat okno kam by se davali zasadni fakticke clanky ktere vystihuji pointu Zvedavce aby si je kazdej kdo jeste nema moc informaci mohl precist a pochopit jak to tady na svete slape a kdo tu taha za nitky...v historii je tezky to najit...taky treba top 20 nejctenejsi clanku tu chybi...
Zatim ...
Pastinak...

237140

31.1.2011 10:42

RE: Ma recht..

matusy ou_yeah (zavináč) azet (tečka) sk 80.?.?.?

Reakce na 237140

Top 20 si môže dať do webu napr. blesk.cz a pod. háveď... nie zvedavec ktorý má 20 článkov za mesiac... vaše nápady sú nepoužitelné...

237202

30.1.2011 23:18

Můj názor

jen tak 96.?.?.?

Bílou barvu v podkladu textu bych rozhodně zavrhnul. Přistoupit na to být politicky korektní, to znamená ve významu slova být politicky správný, či politicky nezávadný. To bych rozhodně nedělal. To by znamenalo přistoupit na to, nazývat věci politicky správnými, nikoliv pravými jmény.

http://cs.wikipedia.org/wiki/Politicky_korektn%C3%...

237141

31.1.2011 10:40

RE: Můj názor

matusy ou_yeah (zavináč) azet (tečka) sk 80.?.?.?

Reakce na 237141

A čo je politicky korektné ? ... Existuje pár bulvár webov a okrem toho sú všetky weby politicky nekorektné... tak wtf ?

237201

30.1.2011 23:22

zdigitalizovanej mozek ?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Me uz pripada, ze zacinaji lidi vice myslet v terminu jednicek (1) a nul (0), proste jako pocitac, microprosesor, cip, automat, DIGITAL. Ano pocitac by rekl: nazev je spatne. Je potreba aktualizovat..bla bla bla
Jako ten vtip jak zena posila muze programatora nakoupit:Manželka posílá programátora nakoupit. Kup deset rohlíků a když budou mít vejce, kup jich 30. Programátor přijde do obchodu a povídá: "Máte vejce ?" "Ano, máme" odpoví prodavačka. "30 rohlíků, prosím."

takze si myslim ze nazev Zvedavce a jeho motto je opravdu namiste!

237142

30.1.2011 23:44

Myslím, že Zvědavec je dostatečně "profláknutá" značka, takže je jedno, zda bude mít v záhlaví nekorektní, či nikoliv!

63 88.?.?.?

Důležité je, aby si Zvědavec zachoval velkou míru "šťouravosti", to znamená, aby "odhaloval" a do naha "vysvlékal" všechno,co chce někdo skrýt, ať již pod jakoukoliv záminkou , nebo pro skutečný důvod!

PRAVDA NEJVÍCE BOLÍ A PRO PRAVDU SE LIDÉ NEJVÍCE ZLOBÍ !!!!

Jistě se naskytne řečnická otázka, co je to pravda a pro koho "pravda" a komu má sloužit určitá "pravda"! Je pouze otázkou, když je něco na Zvědavci "zveřejňováno", aby to bylo možné jako relevantní informaci doložit a potom se děj vůle Boží!
Pokud je zde něco uvedeno, a skutečně se děj odehrál, jak je popsáno, potom je všechno v pořádku!
Zvědavec prošel i "ohněm" dvou soudů a uspěl, sice ještě není soudní řízení úplně skončené, ale myslím, že si již nikdo nedovolí vydavatele soudit za uveřejnění překladu materiálu, který není ani autorsky s vydavatelem přímo svázán!Je zde jasný příklon i odpovědných lidí v justici na zaručené právo na volné šíření informací, i když není nějaké menšinové náboženské skupině po vůli, která si stále uzurpuje větší míru ochrany, která je ale v přímém konfliktu zájmů s volným šířením informací obecně!
Zvědavec je dobrý a již dostatečně známý projekt a má prostor, aby dobře prosperoval,takže se nemusí vydavatel obávat, když změní napsanou "značku"! Na to dnes již lidé neslyší, na nějaké názvy, oni chtějí "nezávislé" informace a to by mělo být krédem Zvědavce! Jinak je to ale úplně jedno, co bude na Zvědavci napsáno v záhlaví, důležité je , co bude napsáno uvnitř!!! To lidi zajímá a přitáhne!
A možná by se zde čtenáři hodně divili, kde všude se Zvědavec čte a vzbuzuje zaslouženou pozornost!
Takže přeji Zvědavci hodně uveřejněných "zvědavých" a jinak zajímavých témat a s hlupáky je boj nekonečný příběh!
To už říkal pan Werich, že boj s blbci je nekonečná válka, která se nedá úplně vyhrát,ale nesmí se nikdy vzdát, pouze je možné postupně destruktivní hlupáky eliminovat z veřejného života!

237143

30.1.2011 23:57

Náměty

dr.Blabla 90.?.?.?

Grafickou inovaci bych bral - ani ne tak barvy, tedy "ladění", jako rozvržení stránky. Používám RSS a tak oba ty sloupce vlevo i vpravo takřka vůbec neužívám.
Záhlaví je amatérské.
Přihlášení k politické nekorektnosti mělo svůj význam jako negace tzv. politické korektnosti - to téma už poněkud vyčpělo... Snad by časem stačil nějaký trefný citát na to téma - když už.
Nerozumím odporu k bezpatkovému písmu - já sám mu dávám (už pětadvacet let) na radu jednoho grafika přednost. Ale snad se už vyčerpalo a návrat k patkovému písmu je teď zase IN - možná, nevím, povězte k tomu víc.

237144

31.1.2011 0:01

Déja vu aneb Tento Zvědavec je nejlepší ze všech možných Zvědavců

Andrew Siddur 85.?.?.?

Podobné zamyšlení tu bylo před pěti lety... [smích] Dežo-neví...

Skutečně nevím, co má ta bába kořenářka na mysli, když píše něco o profesionálním vzhledu (nynější je skutečně profesionální a dobrý), bílé barvě (Ano, bílá, komu by se nelíbila, ale je jí všude homoděj a pro oči není nic moc. Současná podmračená šedivá je skvělá, nutí skepticky přemýšlet).

Kouzelný je závěr mailu – Věřte mi / chopte příležitosti / hodně štěstí [velký smích] [velký smích]
To vám snad psal nějaký STUXNETový spam, ne...? [oči v sloup]

237145

31.1.2011 0:19

RE: Déja vu aneb Tento Zvědavec je nejlepší ze všech možných Zvědavců

p. 125.?.?.?

Reakce na 237145

...zda se , ze nastal cas zmen...rozdelovat veci na korektni a nekorektni je JEJICH HRA...pokud se chcete dobrat pravdy....a verite si ze jdete tou cestou...cestou casto obtiznou a tezkou,ale nikdy ne nespravnou..../ jiste nepotrebujete nejake terminy o ne a nebo anokorektnosti/

237148

31.1.2011 0:08

Neměnila bych nic

Lin 85.?.?.?

Barevně mi prostředí vyhovuje a myslím, že dělá Zvědavce Zvědavcem. Takže do žádných barviček bych nešla. Bílý podklad rozhodně ne, to nemá s žádným "optimismem" přeci co dělat - však i parte se většinou tiskne na bílém papíře. [smích] Nespojovala bych bílou s pozitivností nebo optimismem. Jen tak na okraj - bílá je i barvou smrti a původně byl např. smuteční (pohřební) šat bílý.
Podobně se dívám i na tu "značku" Zvědavce. Jednak netuším, proč by měla někoho odrazovat od případných odkazů, směrodatný je alespoň pro mě vždy obsah a ne nějaké logo (nebo název webu, článku). V mém případě slovo "nekorektní" nehrálo a nehraje v souvislosti s publikovanými články a názory žádnou roli.

237146

31.1.2011 4:47

RE: Neměnila bych nic

Rene Bartosek 75.?.?.?

Reakce na 237146

Mluvíte mi ze srdce. Nejde tolik o slovíčko korektní nekorektní, logo nebo barvu podkladu, ale do jaké míry by byl Zvědavec řekněme přizpůsobivý. Víceméně formální změny nic vážného neznamenají. Horší by bylo pokud by se měnil na požádání obsah nebo by byl tlak zvenku na cenzuru diskuze. Nepochybně nejde pouze o to kolik lidí Zvědavce čte, ale jde taky o to, kdo Zvědavce čte. Sice si někteří lidé nemohou dovolit přiznat, že Zvědavce čtou, ale proti myšlení není imunní nikdo. Silně pochybuju, že vynechání slovíčka nekoretní nebo změna loga na tom mohou něco změnit, ale zásah do obsahu toho co bude publikovaná nebo s nějakým záměrem cenzura diskuze, to už je jinačí kafe. Na druhou stranu diskuze a obsah dělá ze Zvědavce značně specifický a unikatní web.

237156

31.1.2011 10:32

RE: Neměnila bych nic

jansmith1984 193.?.?.?

Reakce na 237156

Možnosti, jak "SPIRIT" Zvědavce omezit nebo úplně zlikvidovat, se dají v zásadě rozdělit na dvě: na Vnejší a Vnitřní:


Vnější cesta je jednoznačná - je to přímá nebo častěji nepřímá (v zastoupení lokajů v justici) snaha (těch, kteří se nesmějí nahlas jmenovat) zdiskreditovat editora jako někoho, kdo rozšiřuje např. antisemitismus, dosáhnout jeho soudního postihu a tím v praxi konečně omezit někomu tolik nepohodlnou svobodu vyjádřování na Zvědavci.

Tato cesta se ukázala zatím jako málo efektivní a možná i proto přicházejí na řadu našeptávačí se slovy o "čase změn" tzv. k lepšímu...[smích]


Mezi cesty jak Zvědavci uškodit Zevnitř lze překvapivě, mimo necitlivé cenzurní zásahy v diskuzi (editorem, moderátorem), taktéž zařadit i necitlivě provedené změny v jeho grafické úpravě.

Zvědavec se nemá za co stydět a nemá na své (dnes již klasické a osobité) vnější barevné úpravě důvod nic měnit. Šedá, narozdíl od zprofanované modré..[smích], je dobrá a pokud se bavíme o bílé, tak pokud se nemýlím, bílá je při zobrazování na monitoru z hlediska energetické náročnosti ze všech barev nejžravější.


A jestli někomu nesedí v nadpisu Zvědavce titulek "politicky nekorektní webzine", což je jasná narážka na "korektnost" a licoměrnost zde často kritizovaného mainstreamu, tak by stačilo pro klid duše nadpis změnit viz. např: "na politické korektnosti nezávislý webzine". Malá nenápadná změna a problém je vyřešen, co říkáte přátelé a kamarádi?


Takže ještě jednou, někdy méně znamená více a Peace se všemi inovátory, kteří rádi upřednostňují vnější dojem nad obsahem.

jansmith[smích]

237197

31.1.2011 9:12

RE: Neměnila bych nic

fohat 88.?.?.?

Reakce na 237146

na fasádu POMÁHAT A CHRÁNIT zapomente,obsah má svou značku,postaru dále.... [cool] [cool]

237185

31.1.2011 10:50

RE: Neměnila bych nic

matusy ou_yeah (zavináč) azet (tečka) sk 80.?.?.?

Reakce na 237146

Takže facebook má evokovať smrť ? ... prosím vás... biela je tu od toho aby nerušila. To je celé.
- Značka zvedavca pôsobí hlúpo...Má dobré myšlienky ale celá tá značka NWO FUCK THE SYSTEM je ak zo šlabikára decka na ZŠ... je to hlúpe...

237203

31.1.2011 11:01

RE: Neměnila bych nic

xws 193.?.?.?

Reakce na 237203

bila je v prirode defakto jen barva vybelenych kosti a snehu v zime, oboji do znacne miry spjato se smrti. Takze ano. A facebook smrt je, je to smrt vaseho soukromi.

237205

1.2.2011 1:49

RE: Neměnila bych nic

Lin 85.?.?.?

Reakce na 237203

Jaké barevné prostředí má fejs, to tedy vážně nevím. Účet v té cvokárně nemám a mít nebudu - už jen z principu, že tzv. "sociálním sítím" nefandím a mám na ně dost nelichotivý názor. O té bílé jsem to psala jako zajímavost (najděte si sám/sama, že šlechtičny se ještě zhruba před půlkou tisíciletí vdávaly v černé a některé národy si zachovaly bílou při pohřbech dodnes). Nikde jsem netvrdila, že evokuje smrt. Jen jsem upozornila, že i na barvy máme velice zkreslený pohled a v souvislosti s nimi máme předsudky - viz "veselá" nebo "smutná" barva.
A obávám se, že zrovna bílá není "nerušivou" barvou.

237276

31.1.2011 20:21

RE: Neměnila bych nic

ppppp 78.?.?.?

Reakce na 237146

V podstate súhlasím s Lin a podobne. Slovíčko nekorektný chápem v tom význame, že ak sa mainstream vydáva za vrchol korektnosti, tak jeho protipólu ostáva už iby byť nekorektný. Je to slovo, ktoré vyprovokuje premýšľanie o tom, čo vlastne je korektné, a preto si myslím, že je tam namieste.
Biela farba svojím prílišným kontrastom unavuje oči, už beztak unavené a otupené z povinného svietenia. Jas jednotlivých farieb sa mi vidí vyvážený, ak by som niečo menil, tak možno mierny farebný podtón tej poniektorej šedej.
Rád ba som ešte upozornil na množstvo browserov, a stáva sa, že keď sa stránka skvalitní a použijú nové finty, tak sa zároveň spomalí jej načítanie, alebo sa načítanie nejako poškodí, preformátuje, občas dačo prestane fungovať. Nie každý má čas stále aktualizovať soft. Podstatou Zvedavca je kvalitne napísané slovo.

237251

31.1.2011 0:18

Ad nekorektnost

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 78.?.?.?

Ked sa vam nepozdava biely podklad, pouzite uplne svetlozlty.. ja ho pouzivam celkom rad, a osvedcuje sa.

Horsie je to s obsahom. Keby ste sa obmedzovali na poukazanie chybnosti ci dokonca lzivosti multikulti, tak by mi to pripadlo OK. Ale ked tu dominuje antiamerikanizmus, antisemitizmus, ked je tu Iran alebo Cina lakovane naruzovo, ked sa pouzivaju nedoveryhodni ci jednostranni autori tak tu veri ziadna zmena farby nepomoze.

Neopustal by som slovo nekorektny (to povazujem za hlavnu devizu tohto webu) ale dobre si ujasnit cim sa lisi nekorektny clanok od stvaveho ci nenavistneho clanku.

237147

31.1.2011 2:00

Anti-cokoliv

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Reakce na 237147

Antiamerikanismus ... to mi zní jako před lety antisovětismus. Nedochází Vám, že v nacházejícím období nedostatku surovinových zdrojů (a nejen to) jsou zájmy zemí euroasijského kontinentu a Ameriky protichůdné, navzájem si konkurující? Američané to velmi dobře vědí, a potichu hrají proti nám (Evropě, Rusku, Číně). Jakákoli spolupráce a sjednocení napříč kontinentem, bez jejich účasti, je pro ně něco jako noční můra.

237154

31.1.2011 11:20

RE: Anti-cokoliv

Osel 78.?.?.?

Reakce na 237154

Ze co je antiamerikanizmus, to vieme obaja dobre, nemusime si to vysvetlovat.

A co sa tyka zvysku, tak by som Vam zacitoval Disraeliho (ano, VIEM, kto to bol): Velka Britania nema ani priatelov, ani nepriatelov, Velka Britania ma len svoje zaujmy.

Kazda rozumna politika je o sledovani svojich zaujmov. Kto to nerobi, je hlupy a bude eliminovany. A Europa to nerobi, ale namiesto toho si hlada nepriatelov, naviac tam kde realne nie su, a nie tam, kde je plno dalsich a horsich.

237209

31.1.2011 11:05

RE: Ad nekorektnost

xws 193.?.?.?

Reakce na 237147

svetlezluty?? tak pardon, ale z toho je mi na zvraceni. Obecne je dobry duvod proc nepouzivat na podklad prilis barevne odstiny - po delsi dobe si na to oko totiz zvykne a adaptuje na to sve vnimani bile, takze mate rozhozene barevne videni a co se tyce vnimani jemnych odstinu tak i na docela dlouhou dobu a rozhodne ne jen na par vterin.

237206

31.1.2011 20:18

RE: Ad nekorektnost

tmo 89.?.?.?

Reakce na 237206

>svetlezluty?? tak pardon, ale z toho je mi na zvraceni
??? a proč ne?! mně se třeba líbí... jasná, optimisticky prosluněná barva, co dělá dobrou náladu. a pokud majitel webu hledá kombinaci nejméně unavující oči, tak je tu třeba možnost zelenohnědá barva pro tmavší lišty/inverzní podklad (prokazatelně vědecky zjištěná jako oči nejméně unavující -tu barvu používal kdysi jako defaultní Text602) a jako kombinace-podklad textu třeba ta 10% žlutá... dobře by to k sobě šlo (nebo v nouzi 5% černá/šedá). text bych dal osobně raději 80% černé než úplně černý... lépe by to vyhlazovalo pixelovatost.
tahle stávající šedo-šedá je opravdu nudná kombinace a dost pochmurná... možná to má negativní vliv na některé zdejší týpky v depresi.
jo, a ještě poznámka k typu písma: osobně bych volil Tahoma, resp. Arial, každopádně bezpatkové. Je sice tradičně "typograficky správný" Times, ale pro web/monitor je nevhodný... patky jsou příliš subtilní (tím spíše u drobného textu) a text činí spíše hůře čitelným. monitor prostě nemá moc vysoké rozlišení.

237250

31.1.2011 21:59

RE: Ad nekorektnost

Osel 78.?.?.?

Reakce na 237206

Niečo na tom môže byť, čo píšete. Aj ked povedzme na vacsine blogov na Wordprese sa mi to zda dobre... Rozhodne pri tomto nastaveni farieb mi tento web vyzera trochu ponury...

No, je to vec individualna, kazdy sme asi trochu inac nastavene videnie, a rozhodnut o tom moze len autor webu...[smích] LEbo inac to bude tak, ze traja citatelia, styri nazory[smích]

237259

31.1.2011 0:33

Jak již uvedl někdo výše

Alexus 77.?.?.?

Bud slovo nekorektní do uvozovek nebo mě napadá např. Svobodný WEBZINE , co vy na to ?

S tou barvou....chtělo by to zpozitivnit trošku, to ano....jestlí jen bílou si nejsem jist.

Každopádně pokud myšlenky a články zůstanou v tom duchu co tu dosud byly je to ok...

237150

31.1.2011 1:45

očíčko

baldy.man 62.?.?.?

Vše včetně názvu bych nechal tak jak je, kromě jediného a to "oka" v záhlaví..

237153

31.1.2011 15:21

RE: očíčko

fispa 84.?.?.?

Reakce na 237153

Tak tak, to oko dost evokuje "Velkého bratra", proti kterému je mimo jiné Zvědavec v opozici... [mrknutí jedním okem]

237224

31.1.2011 6:03

Ja osobne

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

bych zmenil jedno: pod nazvem Zvedavec bych uvedl (stejne graficky, jak je uvedeno ted) "webzine hledajici pravdu".
Pod dosavadnim "nekorektni" se skryva mnoho ruznych variant, predstav a vizi (napr. nestaly, nepřesny, chybny, muze i nepravdivy, atd.; podle představ, odhodlani, zamereni kterehokoliv cloveka) - jsou to pojmy, jak vidno, negativni, v nekterych pripadech hodne a az neduveryhodne, coz muze vyvolavat, a vyvolava nahled zaobaleny do slova - bohuzel. Myslim si, ze to je na skodu principu "zvidavosti" a "hledani", cili pojmu, kterymi tento webzine svoji cinnost nejednou obhajoval tady i u soudu.
Jina vec je ovsem prakticky pristup ke zvidavosti a hledani. Tady bych kriticky poukazal na to, ze jej jasne hned na prvni pohled, ze se nejedna jenom o hledani, nybrz o jasny postoj, jasny zajem. Ne v diskuzi, ta samozrejme musi byt vedena a je dobre, ze je, ze vsech moznych uhlu, ale forma skladby predkladanych clanku je spise jednosmerna nez nezavisla.
Co se tyka dyzajnu, ten bych vubec nemenil. Jednak je vydareny, dale prijemny na oci (to hlavne) a pak je vseobecne cenne, kdyz neco trva dlouho beze zmeny - v mediich je valutou pojem - existoval beze zmeny tak a tak dlouho.

237159

31.1.2011 7:48

KOREKTNOST A NEKOREKTNOST vs. SVOBODA

jean.laroux jean (tečka) laroux (zavináč) seznam (tečka) cz 85.?.?.?

Podobné myšlenky mě napadají už od samého počátku co Zvědavce navštěvuji. Pojem politicky nekorektní je pojem používaný "někým zvenku". Může jít o představitele politicky "korektního" mainstreamu nebo odpůrce webu z různých organizací a spolků. Pokud by měl být použit jakýkoliv vnější pokus o charakteristiku webu pak by mohl editor nazvat svůj web třeba "Antisemitský", "Rasistický" atp. Ale diskuze je přeci diskuze. Může být skutečně svobodná a otevřená diskuze nekorektní ? Může být taková diskuze korektní ? Už sám pojem KOREKTNOST či NEKOREKTNOST zbavuje diskuzi přívlastku SVOBODNÁ. Právě tyto pojmy z DISKUZE dělají vazala nějaké-určité ideové větve. Pokud tzv. MAINSTREAM vykazuje rysy jednostranně zaměřené politické propagandy měl by být vytvořen ALTERSTREAM jako protiváha a měl by být tedy také propagandistický ? ANO jsou zde zveřejňovány různé články - různě korektní či nekorektní (dle někoho) a v diskuzích jsou různé reakce, které by se daly charakterizovat různě. ALE server Zvědavec je přeci o tom "MLUVIT O TOM CO JE SPORNÉ" .. "Vyříkat si to". Určitě je tedy něco na myšlence, že bychom se NEMĚLI my sami označovat tak jak nás označuje někdo "zvenku". Myslím, že pojem DISKUZNÍ SERVER by mnohé vyřešil a neutrálnější definice webu by pak tolik nesváděla některé lidi k nařčení z jednostranné (proti někomu zaměřené) orientace.

237172

31.1.2011 8:05

Souhlas

Etheral 85.?.?.?

Čas na změnu je, již jsem to tady několikrát psal a můj názor se plně potvrdil. Tento web začíná být vnímán již jinak a některými výrazně antisemitskými a antiamerickými články sám sobě škodí. Resp. ladění těch článků by nevadilo, ale kdyby se jednalo více o konstruktivní opoziční témata s odkazy na zdroje apod. Mnohdy jde o snůšku polofantazijních blábolů okořeněných nějakou oblíbenou konspirační teorií. JInak zvedající úroveň webu je vidět nejvíce v diskuzích. Již převažuje většina lidí co jsou snad v pohodě [smích] Co se týká názvu nekorektní, to tam nemusí být. jak již tady někdo psal, ideální by bylo "hledající pravdu" nebo tak něco. Grafika je v pohodě, nicméně nový kabát by prospěl. Ne nějaké extra změny,ale stačila lehká úprava třeba loga, obrázku v záhlaví, malinko změnit rozvržení písma, resp. nadpisů. takové drobné úptavy.....barva je v pohodě, ale šlo by použít třeba lehčí modrou, světlejší šedou apod. Trochu si s tím pohrát.

237175

31.1.2011 11:12

RE: Souhlas

xws 193.?.?.?

Reakce na 237175

skodi mozna tak tem kterym to odhaluje jejich pokrytectvi a zakulisni machinace a to je dobre. Heslo 'hledajici pravdu' zni trapne a pompezne, to uz si tam klidne dejte 'pravda a laska vitezi na lzi a nenavisti' a jako hudebni podbarveni pouzijte 'dojemne srdcervouci' pisen 'Modlitba pro Martu' v nejakem extra teatralne afektovanem provedeni.

Jinak konspiracni teorie nejsou od toho (na rozdil od oficialni propagandy) aby se prijmali jak zjevena bozi pravda ale od toho aby se nad nimi diskutovalo a tuto funkci plni zvedavec idealne.

237207

31.1.2011 8:14

názor

ludovit8 ludovit8 (zavináč) gmail (tečka) com 62.?.?.?

web dizajn meniť netreba, je to klasika....

skôr by som zrušil spoplatenie [smích], čítal som zvedavca dlho, viem, že to bol nutný krok a asi správny [smích] !, ale odvtedy tu už moc nemám čo čítať ako neplatiaci člen, čiže čítam už iné weby, škoda, asi moja ale škoda.

237176

31.1.2011 8:18

BTW. Barvičky

jean.laroux jean (tečka) laroux (zavináč) seznam (tečka) cz 85.?.?.?

Myslím, že šedé ladění webu je tak trochu v souladu s pojmem "politicky nekorektní". Odborníci na "Psychologii barev" by řekli, že šedá je barvou negativní a pesimistickou. Nemyslím ale, že by to bylo až tak univerzální. Někde jsem četl, že šedá se pojí s inteligencí. V designu desktopů na stolních nebo mobilních OS je tmavé ladění velmi atraktivní a je vnímáno jako moderní. Barva tedy podle mě asi nemá nějaký jednostranný psychologický význam ale spíše se pojí s Koukolíkovými "somatickými markery". Uvedu to na pár příkladech. BARVA ČERVENÁ-ČERNÁ-BÍLÁ ve spojení s určitými tvary se pojí s markerem nacistické svastiky. Podobné spojení vytvořilo u některých lidí asociaci v případě znaku DS. Zelená se pojí s přírodou a uklidňuje jako barva nábytku nebo stěn. U masných výrobků naopak ZELENÁ příliš neuklidňuje [smích] Nebo z trochu jiného soudku - Historický pojem "Cikán" získal vzhledem k svým S-markerům (zkušenost majority s etnikem) negativní nádech. Někdo tedy změnil označení etnika na "rómské" v domnění, že tak odstraní negativní pohled majority bez toho aniž by se muselo cokoliv měnit s chováním etnika. To již není vazba MARKER-BARVA ale MARKER-POJEM, byť v principu jde o totéž.

Postupem času tedy Zvědavec díky povětšinou negativnímu hodnocení "zvenku" (v mainstreamu) a částečně také díky hodnocení sebe sama získal určitý negativní podvědomý přívlastek. Jde tedy o DO PODVĚDOMÍ IMPLANTOVANÝ S-marker, který se navázal na barvu webu. Nic proti šedé. Mě se naopak design a barevné ladění líbí VELMI ale ... Zde jde o celkové vnímání webu. Pokud se Vladimír rozhodne pro změnu a bude chtít "změnit" vžitý S-marker, který se s webem pojí pak by měl něco udělat i s barvami. Navíc je třeba zmínit, že občas je potřeba změna aby web nebudil dojem ustrnulosti a jistého zkostnatění. Mám na mysli určitou designovou změnu za účelem oživení. Na stranu druhou .. mnoho lidí navštěvuje web právě kvůli určité odlišnosti a právě díky jeho S-markeru. Proto by asi měly být případné designové úpravy citlivé, aby byl zachován duch webu.

237178

31.1.2011 10:35

RE: BTW. Barvičky

matusy ou_yeah (zavináč) azet (tečka) sk 80.?.?.?

Reakce na 237178

Žiadne zachovanie ducha webu... Práve toho treba preplieskať cez hubu, poslať kade ľahšie a vytvoriť novú tvár.

237198

31.1.2011 11:15

RE: BTW. Barvičky

xws 193.?.?.?

Reakce na 237178

jinymi slovy, prejmenovat zvedavce je podobne inteligentni reseni jako kdyz se cikani prejmenovali na romy [smích]

237208

31.1.2011 20:31

RE: BTW. Barvičky

jean.laroux jean (tečka) laroux (zavináč) seznam (tečka) cz 94.?.?.?

Reakce na 237208

Nevím, že by se tu psalo o přejmenování Zvědavce. Píše se o změně hesla pod názvem webu. Konkrétně jde o pojem "nekorektní", který se mi zdá poněkud zavádějící. Svobodný web a související svobodná diskuze nemůže být přeci obecně nekorektní ne ? I když .. na stranu druhou tu chápu jakési vymezení se mainstreamové korektnosti spojené s autocenzurou. Pokud Vám ty informace nedají tam dostanete je tady. Zde je tedy "nekorektnost" jakýmsi protipólem. Právě díky tomu protipólu (alternativě) sem mnozí včetně mě chodí.

237252

31.1.2011 8:21

Já bych neměnil nic,

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

zejména z vnějších znaků Zvědavce. Je to už tradice. Obojí, jak název samotný, tak podtitulek je částečně provokativní, spíše reklama. Já sem chodím už léta, a ani označení "Zvědavec" mi nepřijde nejšťastnější. Na druhou stranu, začnu-li na tom hledat mouchy, tak si je vzápětí vyvrátím sám. Jen mrtví nejsou zvědaví. Ani ta optimistická pozitivní bílá, ne. Tahá oči. S jinými odstíny bych rovněž nelaboroval, to je také tradice.
To nad čím by bylo potřeba se zamyslet je, zvýšení účinnosti, je-li něco takového vůbec možné, a co je vlastně cíl. To je ovšem jiné téma.

237179

31.1.2011 8:55

RE: Já bych neměnil nic,

jean.laroux jean (tečka) laroux (zavináč) seznam (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 237179

No ano .. Je otázkou jestli zachovat tradici v nezměněné podobě nebo změnit něco na charakteru webu a provést jakési oživení. Pokud by měla nastat určitá změna v "sebevnímání" webu a jeho zaměření pak by mělo asi dojít i na design. To rozhodnutí je nakonec na panu Vladimírovi, protože jen on sám za web odpovídá.

Já osobně se přikláním k citlivé změně v obou směrech (heslo i design). Umím si představit Vladimíra někde při vyšetřování u Policie, která řeší nařčení editora z podpory antisemitismu. P: Byl jste obviněn z podpory a propagace .. bla bla", Co nám k tomu řeknete ? .. E: Server Zvědavec je diskuzním webem a ne ideovým -kdokoliv zde může prezentovat jakoukoliv myšlenku a ta je pak probírána v diskuzi z různých úhlů, smyslem tedy není propagace čehokoliv ale diskuze nad čímkoliv ... P: Ale VY máte pane Stwora v názvu "nekorektní webzine", což znamená, že prosazujete určitou nekorektní ideu - už ze samotného názvu tedy vyplývá Vaše orientace.............

POKUD by tedy v záhlaví bylo heslo "Diskuzní webzine", pak by podobná hypotetická diskuze nemohla vzniknout. Myslím, že by se z (dle vlastí definice) "nekorektního" webu měl stát server diskuzní opírající se o SVOBODU slova. Tento server by měl být znám jako místo, kde neexistují ŽÁDNÁ TABU a je zde možno otevřeně hovořit o čemkoliv. Web tak nakonec bude fungovat přesně tak jak fungoval doposud .. jen to bude dělat s jasnou definicí toho co skutečně dělá.

237184

31.1.2011 9:19

RE: Já bych neměnil nic,

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 237184

>Web tak nakonec bude fungovat přesně tak jak fungoval doposud .. jen to bude dělat s jasnou definicí toho co skutečně dělá.
Takže změna vzhledu bez změny obsahu. Jeden z mých známých, jinak amatér automechanik, tomu říkal generálka štětcem.
A použít úspěšně název či podtitulek v případné obhajobě činnosti webu před soudem - chraň nás bože takového soudu.
Vám říkám: Né, né a né a né!
Ale je to na majiteli, jinak myslím, že amputace vlasů by mohla stačit pro inovaci... [mrknutí jedním okem]

237187

31.1.2011 20:41

RE: Já bych neměnil nic,

jean.laroux jean (tečka) laroux (zavináč) seznam (tečka) cz 94.?.?.?

Reakce na 237187

Pokud byste si pořádně přečetl co jsem napsal pak byste věděl, že jsem nic takového nenapsal. To je Vaše poněkud nesmyslná konstrukce [mrknutí jedním okem] Prostá změna vzhledu může pouze dodat dojem jistého oživení. Uživatelé získají dojem, že se něco mění nebo web přechází na jinou modernější designovou verzi. Je to jako, když Seznam.cz vymění hafana nebo když se u jogurtu změní piksla. S obsahem to nemá nic moc společného. Ten může a nemusí zůstat stejný. Já myslím, že by mělo dojít k jisté změně filosofie webu právě v souvislosti s pojmem "nekorektní". Jde o zvýšení sebevědomí webu, který je bez TABU a to by NEMĚLO být vnímáno jako něco nekorektního. Jakmile začne být prezentace nějakého názoru vnímána jako "nekorektní" či "kacířská" je to krok k upalování. Proto preferuji spíše přívlastek otevřený a svobodný diskuzní web. Na obsahu a přístupu se vůbec nic nemění. Jde jen o sebevědomější sebedefinici.

237253

31.1.2011 10:30

RE: Já bych neměnil nic,

matusy ou_yeah (zavináč) azet (tečka) sk 80.?.?.?

Reakce na 237179

Tradícia to je to voč bězí... zvedavec je tradične nie práve košér. A ak sa zvedavec zmení na košér webzine ako napr. czechfreepress.cz je z toho zrazu niečo úplne iné. Serióznejšie...

237196

31.1.2011 8:41

Změna?

Marcela 94.?.?.?

Já bych neměnila nic, pro mě je důležitý obsah a né vzhled stránek./ a ten se mi líbí/. Nekorektní bych asi dala do uvozovek, jak někteří navrhují. Odkaz pro ostatní. kdo ještě neví a zná, vyšel třetí díl ZEITGEISTU: MOVING FORWARD. odkaz: http://www.youtube.com/watch?v=4Z9WVZddH9w

237181

31.1.2011 9:26

Zmena svedci o vyvoji

twr 85.?.?.?

Je faktom, že vo všetkých oblastiach (obsah, názov, a hlavne grafický vzhľad, teda farby a tvary) stranka posobi na citatelovo podvedomie. S tym kazde komercne medium pocita a cielene pracuje. Preto vam pripadaju vsetky tie weby podobne, pretoze vsetky speju k "dokonalosti", co sa tyka posobenia na podvedomie. Podobne kombinacie farieb, tvarov, rozvrzenie rubrik, nazvy a umiestnenie tituliek, fotiek, videi, reklam atd.
Vacsina beznych citatelov to nevie analyzovat a posudit vedome, ale kazdy podvedome "citi", ze ta stranka sa mu "paci" viac a ina zase menej.
Takze otazkou je, ci chce zvedavec posobit aj na ludi, zvyknutych na "vytuneny" obsah mainstreamovych webov, alebo chce zostat pri doterajsej cielovej skupine.

Ak mam hovorit za seba, obcas na clanky zvedavca odkazujem a casto sa stretavam s reakciou "ani som to necital, pretoze je to zas nejaka konspiracna stranka". Priklanam sa k nazopru, ze za to moze jednak to oko, a jednak aj ten podnadpis.
Priklanam sa teda k zmene, ktora by mala priniest profesionalnejsi (mainstreamovejsi) vzhlad, ale zachovat si obsah. Co sa tyka toho vzhladu, uvazoval by som aj o vkladani fotiek a videi k clankom, aby posobil "cerstvo" a zaujimavo aj pre cloveka rozmazleneho farebnymi mainstreamovymi vychytavkami.

237188

31.1.2011 9:37

Proč měnit něco, co funguje?

RomanTička 94.?.?.?

K té grafice: myslím, že je dobrá a jak píše VS, proč vypadat stejně, jako ostatní? Zvědavec je šedivec, tak ať takový zůstane, mně osobně vzhled stránek nevadí. Proč neustále měnit něco, co funguje? Změna, která nepřinese nic nového a je dělána jenom proto, aby byla nějaká změna, není žádný pokrok vpřed, to je jen opruz.
K té (ne)korektnosti: Protože "máme demokracii," tak nám přece naše mainstreamová "nezávislá a svobodná" média tlučou do hlav pravdu a nic, než pravdu, tudíž jsou korektní. Takže bych u Zvědavce tu zápornou příponu ponechal. S přihlédnutím k tomu, v čem žijeme a k mediální žumpě, která nás obklopuje, mi připadá úvaha, zda být korektní či nekorektní, docela zbytečná, protože odpověď je jasná.. [smích]

237191

1.2.2011 9:55

RE: Proč měnit něco, co funguje?

Erika 52 91.?.?.?

Reakce na 237191

Zvědavec mi vyhovuje po všetkých stránkach. Farba je šetrná pre oči, ale hlavne je to ten obsah, pre ktorý mám predplatné.
Nesúhlasím s tými, ktorým sa žiada zmena.
Uniformity máme dosť okolo seba. Na celom svete rovnaké stupidné denné seriály, rovnaké reality show, rovnaké Mc Donaldy v každom meste.
Rovnaké neschopné vlády, rovnakí zlodeji na čelných miestach.
Aspoň ten Zvědavec nech sa nám odlišuje.
Držím Vladimírovi palce.

237313

31.1.2011 9:53

Do placu ...

Jozef10 95.?.?.?

Co takhle - politicky nezávislý a svobode slova otevřený webzine

237192

31.1.2011 10:28

...

matusy ou_yeah (zavináč) azet (tečka) sk 80.?.?.?

Výborne. Presne toto chýba. Zmeniť tvár zvedavca z prepusteného hipisáka na gentlemana [smích] Ako texty tak aj design.

Čo sa týka designu.
V ľavom panely " Z diskuze " sa nachádza meno a asi 3 slová a teda človek nevidí o čom sa diskutuje, čiže celý ten box je úplne nahovno ( nepoužitelný )

Prečo sú všetky stránky rovnaké ? Pretože webdevelopery vedia ako má vyzerať použitelný web.

- Čierna na bielej je fajn pokiaľ vie designer navrhnúť správnu sýtosť farieb

- Design zmeniť, štýl prejavu vymeniť a máte istých nových návštevníkov. Nie hneď ,ale časom si to zapíše [smích]

237195

31.1.2011 11:24

RE: ...

aaaz 193.?.?.?

Reakce na 237195

co chcete proboha menit a navrhovat na sytosti cerne a bile [velký smích] [velký smích] ?
jinak ano, par ovci s cernobilim videnim sveta sem mozna kvuli tuctovemu vzhledu nadsene prikvaci aby pote co zjisti ze to opravdu dalsi blesk neni opet odesli, ale obavam ze soucasne odejde dost skalnich priznivcu ktere tyto umele vyvolane zmeny akorat tak znechuti a zacnou si alternativni informace hledat jinde. Pokdu nejake zmeny, tak maximalne opravdu jen ohledne funkcionality (a to k lepsimu, zadne stupidni flashove hovadiny co se nacitaji pul hodiny) a kabat nemenit. Treba by se mohlo hodit lepsi vyhledavani, nebo pod kazdym clankem (automaticky, rucne, podle klicovych slov, podle autora apod..) generovany seznam clanku souvisejich. Taky by se hodili u prekladu linky na original, at se to nemusi hledat googlem [velký smích]

237211

31.1.2011 16:59

RE: ...

dub 62.?.?.?

Reakce na 237195

správně. uniformní vzhled, kuchařské recepty a drby s kým kdo šoustá. tak třeba soudruzi, tak je to spravne, tak to ma byť.
nedej bože, že by lidi byli provokováni přemýšlet. to se musí zakázat, že?

taková hezká, dobře míněná hraběcí rada[smích]

237232

31.1.2011 10:38

Nebo třeba:

brloch 194.?.?.?

nemainstreamový, či nějaké slovo s podobným významem. Prostě webzine, který není stádní.

237200

31.1.2011 10:54

zmena kvuli zmene je blbost

xwa 193.?.?.?

nevim jak s nazvem, osobne bych to 'politicky nekorektni' beru jak takove sympaticke rypnuti az ironii vuci mainstreamu, takze kdyz uz zmena, mozna jen dat do tech uvozovek na podporeni tohoto smyslu, cimz pak bude i jasne ze nejde o nejakou samodiskriminaci [smích]
Co se barevneho podani tyce, tak to mi nadruhou stranu dost vyhovuje, jak jiz bylo receno mensi kontrast je prijemny pro oci a naopak cerne-bila kombinace je dnes vylozene bulvarni tuctova zalezitost. Nevidim zadny duvod proc originalni a neokoukany vzhled menit za genericky prefabrikat smrdici propagandou a bulvarem.

Pred nedavnem podobne argumentovali na serveru cdr.cz, pry jim zadavatele reklam radi at zmeni vzhled, ve stejnem stylu jako 'ostatni IT portaly', ze jim to zrejme na reklame vic vynese nebo co.. nevim jak to dopadlo, ale co z toho je ted, to je celkem hnus. Nemam rad kdyz weby zcela nelogicky meni vzhled jen proto aby se podridili jakemusi pofidernimu prumernemu stadnimu vkusu a prisli tak o svoji individualitu a tradici. Myslim ze zrovna tohle je zcela proti duchu a smyslu tohoto webu.
Takze spis bych udrzoval konzistentni vzhled nez neco menil jen proto aby byla nejaka zmena a aby se to zalibilo ovcim co jsou navykle na seznam, novinky a idnes.

237204

31.1.2011 11:22

neštourat v tom a držet se přísloví:

Antiseptik 70.?.?.?

If it ain't broke, don't fix it. Změna pro změnu jenom lidi mate, nikoliv úprava ale obsah je důležitý. A pokud se nepletu, tak je Zvědavec dosud politicky nekorektní, a nebo jsem si nevšiml nějaké politické změny? Méně ztrácet čas grafickou úpravou a více psát, podléháte všichni kdo jste pro změnu flignám reklamních agentůr. A pro ty co si myslí že je to tu příliš anti-americké, není, pouze soudíme Ameriku podle činů, nikoliv podle řečiček.

237210

31.1.2011 14:17

RE: neštourat v tom a držet se přísloví:

jean.laroux jean (tečka) laroux (zavináč) seznam (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 237210

A pokud se nepletu, tak je Zvědavec dosud politicky nekorektní, a nebo jsem si nevšiml nějaké politické změny?

Význam slova: Korektní: správný, slušný, společensky bezvadný Pozn. v pojmu je cítit jakási korektura (vnější korektura popř. auto-korektura) s cílem dosáhnout určité nekonfliktnosti.

Připadá Vám Zvědavec jako politicky - Nesprávný, Neslušný nebo dokonce společensky závadný ? Pokud ano pak to prosím rozeberte detailněji.

Myslíte, že by se měl web nechat korigovat nebo by se měl samo-korigovat ? Samo-korekci obsahu pochopitelně Editor v určitým mezích uplatňuje (dle vlastních kritérií). Myslíte, že by dle tohoto pohledu mohl být Zvědavec korektním webem ? [smích]

Myslíte, že je pojem "politicky nekorektní" upřímným hodnocením webu z pohledu editora nebo měl editor na mysli to jak je web hodnocen mainstreamovými kritiky ?

Jak Vy myslíte, že by se měl web hodnotit - lépe řečeno charakterizovat ? Ze svého vlastního pohledu nebo z vnějšího pohledu odpůrců webu ?

237219

31.1.2011 15:48

RE: neštourat v tom a držet se přísloví:

Antiseptik 70.?.?.?

Reakce na 237219

Nekomplikujte to definicemi ze slovníku. Všichni víme co je dnes politicky korektní, co se tím myslí a ergo kladívko víme také co je být politicky nekorektní v daném smyslu, ignorovat posvátnost posvátné krávy a štourat to všeho jak je libo.
Nevím jak editor hodnotí svůj web, ale jednou s tou politickou nekorektností začal a tak by se jí měl držet pokud nechce aby si čtenáři mysleli že svůj názor změnil a že od tedka je už korektní, politicky samozřejmě. [smích]

237225

31.1.2011 16:02

RE: neštourat v tom a držet se přísloví:

jean.laroux jean (tečka) laroux (zavináč) seznam (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 237225

Ale ano .. já to slovní spojení také vnímám spíše jako "alternativní politický pohled". I tak bych ale raději přešel na vyšší level. Jak myslíte, že vydrží dlouho to hraní si na mučedníky ? Pokud se má tento thinktank nebo Alterstream prosadit pak by měl začít sebevědoměji a svou politickou nekorektnost by měl začít vnímat spíše jako korektnost ve smyslu Svobody názoru a projevu.

237227

31.1.2011 16:17

RE: neštourat v tom a držet se přísloví:

Antiseptik 70.?.?.?

Reakce na 237227

Jaký vyšší level máte na mysli? Doufám že ne místo u vlády. Zde jde o otevírání očí populace, nikoliv o nasměrování populace někam. Každý se musí naučit myslet a udělat si vlastní závěry, to je právě to co mainstream neposkytuje a co chybí.

237229

31.1.2011 20:55

RE: neštourat v tom a držet se přísloví:

jean.laroux jean (tečka) laroux (zavináč) seznam (tečka) cz 94.?.?.?

Reakce na 237229

To mi opravdu nerozumíte nebo nechcete rozumět ? [mrknutí jedním okem]
Pokud mluvím o vyšším levelu mám tím na mysli změnu vnímání sebe sama. Od mučedníků a rebelů k těm, kteří prosazují právo vyjadřovat své názory, právo svobodně věřit či pochybovat. To není přeci něco co by bylo v rozporu s proklamovanými hodnotami naší společnosti. NAOPAK .. Pokud se snaží tyto hodnoty někdo někomu upírat pak to není Zvědavec ale jiné spolky.

237254

1.2.2011 1:01

RE: neštourat v tom a držet se přísloví:

p. 125.?.?.?

Reakce na 237219

...z puvodniho vyznamu / korektni,korektnost/ se vyznam posunul do " schvalene spravny,institucemi,urady,vladou schvaleny, spravny podle narizeni tech a tech,musi byt dodrzovan vsude a vzdy na prani moci "atd..

237275

31.1.2011 12:21

Kabát

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 81.?.?.?

"Rozumní lidé a pan prezident", to mi nejde dohromady. Jinak kabát není důležitej , ale obsah.

237214

31.1.2011 13:16

Já bych to taky spíš nechal.

Vodník 85.?.?.?

Maximálně použil ty úvozovky. Už to k tomu názvu patří. Ostatní varianty ("alternativní", "nevhodné zprávy", "o čem se jinde nemluví" ) už byly tak nebo onak použity.

237217

31.1.2011 14:05

presne nechat jak je

stefan usdoc (zavináč) post (tečka) cz 78.?.?.?

ain't broke, don't bother to mess with it!!! prelozeno do ostravstiny-jak to ide, tak do teho nedupejte.
politicky nekorektni nebo korektni,co je a co neni-babo rad??? to bych tam vubec neuvadel.
designe je ok, rovnez do teho nedupat, zde se ridit po americkem vzoru- K.I.S.S.-Keep It Simple Stupid.
a to se mi zda, ze stranky jsou jednoduche, prehledne, jasne, srozumitelne i barevne ladici, zkratka ok. [smích]

237218

31.1.2011 14:37

Neměnil bych nic

Croix 94.?.?.?

Dobrý den, pane Stworo, neměnil bych nic. Už to výše zaznělo - proč měnit něco, co funguje...? To je proti přirozenosti a tomu jak zacházet s tradicí. Nikoliv neměnit nic za žádnou cenu, to ne, když je nutné reagovat, tedy reagovat. Ale Vám to funguje stále lépe, změnu nevyžaduje nic, tak by to byla změna pro změnu...

237220

31.1.2011 14:49

Zachovat stav

oneofmanypeople 66.?.?.?

Současný vzhled je z mého pohledu ideální. Informace jsou přehledné, stránka se odlišuje od ostatních barvou (dojem vyjímečnosti) a nejdůležitějším zůstává obsah!

237222

31.1.2011 15:53

JEN PÁR POZNÁMEK

Max89 69.?.?.?

Opravdu zde chybí okénko, které bych nazval třeba "Základní info pro nové zvědavce" s odkazy na nejdůležitější články a filmy, které by měli čtenáři vidět, aby získali základní přehled. Např. Zeitgeist 1 a 2, myslím všichni pravidelní návštěvníci Zvědavce viděli, ale pro nováčky by to byla neocenitelná informace. Stejně tak Peníze jako dluh, Koukolíkovi přednášky atd.

Další okénko by mělo být "Výběr z odkazů čtenářů". Zvědavec jako myslím jedinný web umožňuje vkládat odkazy na zajímavé články, ale ty postupně stárnou. Myslím, že by bylo užitečné udělat výber těch nejdůležitějších odkazů.

Chybí zde okénko "Příběhy čtenářů". Na Britských listech uveřejňují lidé své zkušenosti např. s exekutory atd. Na Zvědavci by to bylo zajímavější, protože BL neumožňují diskusi.

Možná by bylo zajímavé i okénko "WikiLeaks z ČR".

237226

31.1.2011 16:08

JEN PÁR POZNÁMEK II.

Max89 69.?.?.?

Nám čtenářům by velmi pomohlo, kdyby za článkem ihned následovali diskusní příspěvky jako je tomu třeba na www.eurabia.cz tj. nemuseli bychom se zdržovat odskokem do nižší úrovně. Velice by to myslím Zvědavec zatraktivnilo a zpřehlednilo. Udělat Zvědavce 2 úrovňového a ne 3!

Barva šedá je dobrá, jen bych ji udělal malinko světlejší, aby se články lépe četly a čtenáři si nekazili oči.

A název Nekorektní web změnit, jak už někdo navrhoval Na web hledající pravdu. To by byl myslím korektní název.


[chechtot]

237228

31.1.2011 16:50

Vnímám to trochu "Vodnářsky"

stag 90.?.?.?

ZVĚDAVEC kořenů lidské důstojnosti.

"Sigodňa" už přeci nejde jen o politiku.
Dnes již jde také o lidskou důstojnost.
O to,zda jsme již považováni za "přirozené otroky",
vytvářející bohatství pro neznámého bosse ?
Zda-li jsme ochotni živořit pro pravo-levé lháře a podvodníky ?

Já za sebe říkám NE !

To,co se povedlo všem těm ELITÁM-nenasytným,sobeckým nenažrancům je to,že pod tíhou strachu ztráty základních životních potřeb jsme KAPITULOVALI NA SVOU LIDSKOU PŘIROZENOU DůSTOJNOST !

Ne hanba jim,hanba nám,že ohýbáme hřbety.
Pro 30 papírových.
A "ONI" nám chystají policejní gardy,vojenské tankové zátarasy -
upíjejíc z číše lahodného doušku.

To vše napříč kontinenty,odpudivými sebevražednými atentátníky,
shrbenými zády EURO-ovčanů.

Styďme se,Canada se již také stydí,pane Stwora (?),nebo ještě se studem posečkává ?

Chtějme návrat lidské důstojnosti !!!!!

237231

31.1.2011 17:13

NEKOREKTNOST by mela byt zachovana

Jakub Sika 186.?.?.?

Presne, korektnost by jej posunula k mainstreamu, to si myslim! Pokud pan president a jini sdileji nazory se Zvedavcem, sami se stavaji nekorektnimi, z duvodu: jejich 'sdileni' je dano pouze tim, ze chteji nasbirat politicke body a jen z toho duvodu, ze si uvedomuji, ze lidska blbost postupne zacina odumirat (diky webum PRAVE JAKO ZVEDAVEC) a je to prave lidska blbost (a taky necestnost a nedustojnost lidi), ktera je dostala tam, kde jsou! Velmi dobre vidi, ze timto stejnym zpusobem jiz vice neziskaji, ba naopak zacinaji ztracet!!! Politicke klima je uz i pro ne neunosne a diky nim samotnym se rozlozi a toto je pouze steblo ktereho se chteji chytit ti tonouci!

Pane redaktore, ocekavejte brzy pozvanky na setkani typu Davos, Buildberg a dalsi. Nikdy nezapomente, ze kdyby mohli, odstranili by vas fyzicky, nebo nejak jinak 'uspali' Vas nebo Vas web. Pozvanka nebude vyjadrenim nejake snahy o pratelstvi s Vami, nebo nabidka vzajemneho prospechu. Bude to jednak dukaz jejich porazky, ale take snaha to vase steblo zlomit!!! To nejhorsi co muzete udelat je podat si s nimi ruce.

Jenom Vas upozornuji (zabyvam se i vyzkumem v teto oblasti):
Jsou to lide, kteri udrzuji svou moc zabijenim jinych lidi, bidacenim bezbrannych, satanskymi krutymi ritualy, pri kterych jsou zabijeni a muceni lide, vcetne kojencu a take zvirata. Timto dodavaji energie demonickym silam, ktere je udrzuji pri moci. Ano, Osud casto prichazi s informacemi mozna nepresnymi, nepodlozenymi - pritazednymi za vlasy, ale toto tema je aktualni a velmi, velmi, opravdu velmi vazne a realne! (Udelal byste to same, abyste udrzel Zvedavce v chodu?) Uz jenom podat ruku podobne bytosti je nebezpecne! Nejakym zpusobem umi (nekdy castecne, nekdy zcela) infiltrovat rozhodovani dane osoby a ja vam doporucuji: DRZTE SE OD NICH DALEKO i pres vas ekonomicky a politicky neprospech!!!

3. svetova valka jeste neni zastavena a je to prave to, co nas jeste ohrozi!

Na zaver: design Zvedavce povazuji za prerfektni nejm. 5-10 let (s vyjimkou ze nekde chybi hierarchie diskuze) a nedoporucuji jej menit, jako to napr. udelal Osud.

237234

31.1.2011 19:10

RE: NEKOREKTNOST by mela byt zachovana

Etheral 85.?.?.?

Reakce na 237234

....já už bych to nekouřil, nebo nejedl,nebo nevařil v mléce pane. Fakt to likviduje mozek. [cool]

237242

1.2.2011 10:24

RE: NEKOREKTNOST by mela byt zachovana

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 237242

Pane Ethernal.
Vlastní zkušenost ?? Dle některých Vašich příspěvků zde, bych soudil že ANO! [cool]

237316

4.2.2011 3:27

RE: NEKOREKTNOST by mela byt zachovana

Jakub Sika 190.?.?.?

Reakce na 237242

To jsem nepochopil, pokud tak prosim konkretne, i ja se vyjadruji konkretne.

237586

31.1.2011 18:55

Kdyz Vladimire dovolite

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 216.?.?.?

Jsem si stoprocentne jisty, ze prezident, jeho poradci a drtiva vetsina ubozaku, co si rikaji novinari, stejne nazory jako Vy v zadnem, ale opravdu v zadnem pripade nesdili.Kdo to tak vidi, je jednoduse receno blazen nebo provokater.Proto radim, nic nemenit!Neni duvod, obzvlast kdyz se jim to vsechno tak hezky hrouti.

237241

31.1.2011 19:23

Pro pobavení

drfie 78.?.?.?

Což takhle dát do loga "politicky nekoketní"? [smích] Evokovalo by to tu nekorektnost, a taky to, že tento web neslouží zájmu žádných politických lobby. (Akorát to zní trochu jako nekokotní [pláč] )

Ale vážně: jsem v tomto směru konzervativní, neměnil bych ani logo, ani grafiku. Být "politicky nekorektní" vystihuje docela dobře, oč tu jde.

237245

1.2.2011 23:26

RE: Pro pobavení

vymylimimozek 109.?.?.?

Reakce na 237245

To chce klid, neměnit! Ale politicky nekoketní, to je prostě geniální.

237411

31.1.2011 21:49

Velice rafinovaný tah

Radim Lhoták rlhotak (zavináč) zvedavec (tečka) info 83.?.?.?

Způsob manipulace lidským vědomým a vymývání mozků se mění a přizpůsobuje situaci. Dnes již není efektivní pranýřovat, nejlepší způsob, jak se zbavit nepohodlných myšlenek, je učinit je neviditelnými a s nimi i jejich protagonisty. Je třeba si říct na rovinu, že většina lidí tyto myšlenky nebere a zastává jiný názor, jaký jim byl vtlučen do hlavy všemi možnými cestami. Nejhoršími hrobaři pravdy a lidskosti jsou sluhové elitami kontrolovaných humanitních pseudověd, jako je psychologie, sociologie, politologie, politická ekonomie a p. Pokud se Zvědavec přizpůsobí vidění světa většině, byť zatím jen vnější formou, již tím, že přitáhne tu většinu, postupně se současné „nekorektní“ vidění světa dostane pod tlak, až zcela vymizí. Již nyní se sem infiltrují různé elementy, které tlačí diskusi ve směru korektnosti: Nic není tak horké, jak se to uvaří, úspěch je kritériem pravdivosti, kdo nemá úspěch a není v pohodě, je v podstatě úchyl, každý je strůjcem svého štěstí a žádný systém ani nějaké konspirace mu nebrání si zařídit život podle svého, prosadit se, mimo je jen ten, kdo pro své nevhodné vlastnosti či neschopnost se nedokáže integrovat, atd., atd.

Počítám se k autorům, kteří mají prostor na Zvědavci právě proto, že je politicky nekorektní. Na jiném webu se srovnatelnou čteností mám zavřené dveře. Nakladatelství se mi doslova vysmívají. Není moc míst, kde o moje texty stojí, a jde o weby s minimálním dopadem na veřejné mínění. V reálném společenském prostoru jsem člověk, z něhož tento politicky korektní systém postupně dělá neúspěšnou a politováníhodnou socku, protože se snažím myslet i existovat svobodně a nezávisle, nestoupám po kontrolovaných cestičkách, po zádech těch, jimž bych měl být vděčný a sloužit jejich zájmům, nikdo mi proto nezaplatí za moji snahu, práci ani schopnosti. Jdu si svojí cestou i proti jejich zájmům, a to se neodpouští. Jsem přesvědčen, že jednou přijde doba, kdy skončím jako můj synovec, dej mu pánbůh nebe, který se pokusil jen nezávisle žít. Až se Zvědavec přizpůsobí, přestanu být vidět i jako nezávislý autor, prostě přestanu existovat, a to je nejjednodušší způsob, jak definitivně skoncovat se mnou i mně podobnými. Je mi to už vcelku jedno, klidně se na všechno vykašlu, už jsem vynaložil hodně marného úsilí a stále zřetelněji vidím, jak se vše rozplizává do jedné velké názorové břečky bez spojujícího smyslu, kdo má ale ještě špetku samostatného úsudku, nesmí věřit tomu, že ti, kdo se etablují na lukrativních či politicky uhájených pozicích, mají něco společného s nezávislým myšlením, politicky nekorektním myšlením, ať je to Bartoš, Klaus nebo někdo jiný.

237258

31.1.2011 22:10

RE: Velice rafinovaný tah

Rene Bartosek 75.?.?.?

Reakce na 237258

Hlavu vzhůru Radime. Systém řiťolezců je systémem, kdy se nahoru dostávají ve velkém bezcharakterní parazité. Může to fungovat pouze díky tomu, že berou z toho, co bylo vytvořeno převážně v minulosti. Jakýkoliv i robustní systém se bez odpovídající údržby stává postupně nefunkční. Tady se píše o chybějících elektrikářích a jiných řemeslech. Neodpustím si a připomenu průměrný věk českého zemědělce tuším 56 let a stále nám stoupá. Doufejme, že aspoň někde se bez růžové mlhy zamyslí, nad tím jaké produkují ty nejlepší vzdělavácí instutece lídry. Pokud ne, pak Bůh s námi a zlé pryč.
http://www.novinky.cz/domaci/223887-dobes-se-dohod...
http://www.youtube.com/watch?v=V4y5QTSMGpc

237260

31.1.2011 22:26

RE: Velice rafinovaný tah

Radim Lhoták rlhotak (zavináč) zvedavec (tečka) info 83.?.?.?

Reakce na 237260

Díky, myslím, že je vymalováno:

"Ministerstvo rovněž vypracuje pro hejtmany plán, jak čerpat peníze z eurofondů na podporu konkurenceschopnosti, z čehož by měly plynout výhody pro zachované školy."

Peníze z eurofondů již zaručí tu správnou korektní výuku.

"Pražský primátor Bohuslav Svoboda (ODS) k tomu doplnil, že kvalitu vzdělávání je třeba hlídat, přičemž optimalizace sítě středních škol je jednou z cest."

K nekorektnímu odchýlení k nějaké "všeobecné vzdělanosti" již nemůže dojít.

"Hejtmani se také s ministrem shodli, že je třeba do školství zapojit i podnikatelskou sféru."

A podnikatelé zajistí, kdo získá certifikát MIPS (Mladý Idiot Plný Síly).

237262

31.1.2011 22:50

RE: Velice rafinovaný tah

Rene Bartosek 75.?.?.?

Reakce na 237262

Bylo i legalní otroctví, ale nikomu se nepodařilo a nepodaří zotročit lidstvo. Kromě té slavné finační globalizace jsou mnohem universalnější atributy lidství bez ohledu na rasu, náboženské vyznání nebo ideologii. Když budou lidi dotlačeni k boji budou bojovat, stačí se podívat co se děje ve světě. Někdo by rád globální lágr a světovládu a má moc vyvolat velkou bouři, ale světový pořádek z ní nepostaví. To spíše chaos, z kterého povstane nová civilizace. Člověk si nevybírá jak dlouhý bude jeho život, ale vybírá si jakým způsobem ho prožije. [smích] [mrknutí jedním okem]
http://www.youtube.com/watch?v=MEGSiX0JA-s&fea...
http://www.youtube.com/watch?v=HlLpl8L3h8E
http://www.youtube.com/watch?v=tL1acYvpR_E&fea...

237265

31.1.2011 22:56

RE: Velice rafinovaný tah

Etheral 85.?.?.?

Reakce na 237265

....nová civilizace se již rodí a plně souhlasím s tím, že člověk si vybírá jak svůj život prožije. [smích] Některé konce lidí jsou drsné, ale poučné pro druhé. [cool]

237266

31.1.2011 23:28

RE: Velice rafinovaný tah

Radim Lhoták rlhotak (zavináč) zvedavec (tečka) info 83.?.?.?

Reakce na 237266

Jestli se něco kromě rozkladu a hniloby již rozmáhá, tak je to páchnoucí žluč lží, pokrytectví a falše z Vašich přecpaných střev parazitickou stravou. Na novou civilizaci díky takovým, jako jste Vy, budeme muset ještě dlouho čekat a prožít si mnoho utrpení. Jděte k šípku... [bliji]

237267

1.2.2011 11:52

RE: Velice rafinovaný tah

Etheral 85.?.?.?

Reakce na 237267

....chlape, vy jste plný nenávisti hlavně k sobě a ke svému životu, který se vám evidentně asi nějak moc nepovedl. Ale za to já fakt nemůžu. I když se vám to tak třeba může jevit, poněvadž jste si mne někam zaškatulkoval. Ale je to typická poslední fáze před kolapsem, takováto nenávist k druhým. Většinou z toho ve finále onemocní tělo, co jsem tak vypozoroval a to potom není už legrace, když to dosáhne takového stupně disharmonie. Potom se divte, že to tady vypadá jak to vypadá, když tady jsou lidé plni takové záště. To se můžete potom třeba upsat a urozčilovat a bude to na nic. Lepší je to tak nějak začít řešit a neotravovat své myšlenky a tělo tím, co jste předvedl výše. To že vy nějaké změny nevidíte, neznamená, že se nedějí. Já byl taky v hrozných sra.kách a dostal se z toho, jde to a teď to aplikuji ty poznatky z té cesty do pohody dále na mnoha lidech a to je super. A tím, že se daří mnoho lidí dostat z nesnází je tady potom lépe všem. Takže právě díky lidem jako já se to tady lepší. Sice pomalinku, ale je to tak. [cool] Pěkný den a fakt se nad tím zamyslete co vás stravuje zaživa-je to nenávist k okolí, zřejmě jde již o patologický stav když napadáte lidi o kterých nic nevíte a kteří vám absoloutně nic neudělali.

237325

1.2.2011 17:43

RE: Velice rafinovaný tah

Rene Bartosek 75.?.?.?

Reakce na 237325

Víte z hlediska karmy neděláte v tomto příspěvku dobře, a taky v psychické rovině kopat do člověka, který toho má momentálně více než dost vypovídá i tom, že někdo postradá něco čemu se říká úroveň. Možná než začnete kázat o morálce, jak má vypadat diskuze, přečtěte si co tam píšete, před tím než stisknete enter. Pokud to i tak projde vnitřní cenzurou, pak v takovém případě morální doporučení na závěr doporučuju raději vynechat.

237364

1.2.2011 19:18

RE: Velice rafinovaný tah

Etheral 85.?.?.?

Reakce na 237364

...já do nikoho nekopu, nemá se navážet do někoho koho nezná. Já to nedělám a nepoužívám k tomu pánovi žádná nenávistná spojení větná, prosím. Jen maximálně komentuji ve vší slušnosti co píše a to tady dělají všichni v diskuzi. Nemohu za jeho problémy, tak nevím proč si na mne vylívá vztek nebo co to je. Jeho nenapomenete, že? Ale jestli to tady má jako terapii a musí se ze svých životabolů vypsat OK. Ale ať se vypisuje neurčitě a fantazíruje do svých článků. Uleví se mu a zase ta jeho realita třeba získá na pár dní formu, nežli přijde další problém co ho zase doběhne. V zásadě jsou dva typy lidí. Jedni problémy řeší, druzí je vrství. Z toho co tady píše je patrné, že je spíše v těžkých životních problémech, měl by mu spíše někdo nějak pomoci, pokud to ještě jde.

237371

1.2.2011 19:30

RE: Velice rafinovaný tah

Rene Bartosek 75.?.?.?

Reakce na 237371

Řekl jsem snad, že jste použil něco jiného než eufemismy, ale v dobrém to řečeno nebylo. Řekněte mi jak to je i s pravdou, kterou někdo použije se zlým úmyslem? Nemluvě o domněnkách, osobních názorech nebo vědomé lži. že ano? Spíše si na ty otázky odpovězte sám sobě, pokud vaše osobní svědomí ani nepípne nepocítíte žádnou emoci, pak jste čistý jako padlý sníh někde v Himaláji.

237373

1.2.2011 21:32

RE: Velice rafinovaný tah

Etheral 85.?.?.?

Reakce na 237373

Napsal:Jestli se něco kromě rozkladu a hniloby již rozmáhá, tak je to páchnoucí žluč lží, pokrytectví a falše z Vašich přecpaných střev parazitickou stravou....takže si vykoledoval reakci. Kdyby se do mne nenavážel takovýmto způsobem nebyla by tady ani čárka ode mne. A neodvádějte to od základního faktu. Mně tady naznačujete, že se k někomu chovám nefér, ale jen tak někoho napadnout poněvadž ho drtí ani nechci vědět co, to je v pořádku. Chápu že ho hájíte. Tak to taky napište: jsem obhájce pana Lhotáka. Sakra, já bych mu taky rád pomohl, ale copak to jde, když mám podle něj hraběcí rady a jím parazitickou stravu, jak píše? To nejde, přeci. Nehledě k tomu že podle toho co píše je už ve stadiu kdy to je fakt na nějakého machra, i když je otázkou zda by mu pomohl. Já nevím. Nechci ho už řešit, nezájímá mne, jen ho lituji. Já měl v okolí mnoho takových asi podobných lidí....vždycky se to kolem 45ti let začalo zahušťovat v tom jejich životě a potom ty konce.....a taky se motali v nějakých polofantazijních nesmyslech a taky to mysleli dobře jako pan Lhoták, ale byli uplně mimo realitu. Potom taky už byli jen agresivní více a více ,jak se jim ten život dopodělával. A jeden z nich to skončil v 56ti letech, vzal auto a odjel na nějaký místo kam jezdil s milenkou kdysi a tam si perkusním revolvérem ustřelil hlavu, blbec. Co s tím mám co já společného? Jen se bráním, píše nějaké blbosti o mne a to si prostě nechci nechat líbit. Nic víc. Tak mu nějak pomožte, když jste jeho kamarád a obhájce, mne nesnáší zjevně. Ani nevím proč, ale to je jedno.....

237394

1.2.2011 21:49

RE: Velice rafinovaný tah

Rene Bartosek 75.?.?.?

Reakce na 237394

Řekněte máte toho momentálně více než dost? Máte pocit, že hubou ryjete v zemi a váš život nemá smysl. Jak vidím víte, kdo je David. Někdy si kladu otázku jestli jsem já osobně udělal všechno, aby nebyl mrtvý? Doopravdy nelitujete, opravdová lítost vylučuje, aby jste něco napsal s negativním úmyslem. Opravdová lítost vás vnitřně přiměje, některé věci přejít a mlčet.

237400

1.2.2011 21:58

RE: Velice rafinovaný tah

Etheral 85.?.?.?

Reakce na 237400

OK, ale omlouvat se mu nebudu, nemám za co, já to tak necítím prostě. Snad bude příště více v pohodě. Já bych fakt rád pomohl, ale jak??? Dobrá, nejvíce mu pomůžu že na něj nebudu reagovat dokud se nedá dohromady. Chlape já byl taky v hrozných sra.kách, taky jsem to chtěl zabalit, vím v čem asi je, ale nikdy jsem si to na nikom nevyléval. A na okolí jsem prudký nebyl. Ale třeba je jiný. Každý jsme jiný....

237403

1.2.2011 2:43

---

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Přiznám se že vzhled stránek bych nechal jak je, jednoduše nemám v tomto rád změny, šedá se mi zdá taky OK, bílou se snažím všude eliminovat protože tahá oči, bílé pozadí s černým písmem se mi zdá moc kontrastní.

K názvu, mě a dalším lidem co znám kteří navštěvují zvědavce bylo na začátku úplně jedno jak se web jmenuje nebo že je "nekorektní". Zajímal je stejně jako mne obsah.

237278

1.2.2011 4:00

Doprdele .......

Satanist 154.?.?.?

kdyz uz tak to slovo ,,nekorektni,, pane Stwora hezky dejte do uvozovek, tomu budou rozumet i exoti na s-eretz!

237286

1.2.2011 6:20

zavest rubriku,

nomad amedei (zavináč) care2 (tečka) com 169.?.?.?

kde ma misto aplikace & aktivni tvorivy pristup
~ inspirace, nove vize; pozitivni socialni, ekologicke a ekonomicke zmeny ze sveta ... viz. www.odemagazine.com
~ Powerful Ideas, Practical Actions ... www.yesmagazine.org
~ Journal of the mental environment ... www.adbusters.org

237292

1.2.2011 6:44

Doba sklizne, tak neblbnete!

MoUdrostrak 90.?.?.?

Na Zvedavec.org je doba sklizně, tak neblbněte! Konečně přichází i na okolí Zvědavce úsvit po dlouhé době okolního temna a šera. V yeshivach kvílí zoufale na poplach[smích] Slušnější bankéři, analitYcY a polYtYCY páchají kavalírské sebevraždy... Pravicující otcové a matky tlučou líné dcery, protože flákají v rychlokursech mandarinštinu a/nebo ruštinu...pravicující Yuppies utrácí poslední kredity na kartách za objemné dějiny Čínské lidové republiky a Komunistické strany Číny, aby byli schopni najít slušně placenou práci a nepřijít tak o hypotéky, leasingy a členství ve fitkách a golfových clubech... A také si zaplatit lékaře a stačit si naspořit na důchod ve stále rychleji jejich pobratimi tunelovaných fondech.

Přesně to vše Zvědavec s několikaletým předstihem předpovídal. Pro všechny, kdo se se Zvědavcem ztotožňovali, přichází doba sklizně! Celý svět najíždí do nejprudšího "kopce" v dějinách! A v tu dobu dostává Zvědavec "dobře míněnou instrukci", aby v kopci přepřahal ve svém spřeží pečlivě vyšlechtěného koně jménem "grafika", kterým se na hippodromu s miliony soutěžících o čtenáře postupně jasně profiloval...

V tel/co platí, že jen magor by se choval jako hypermarket, kde nutí šoky v uspořádání sortimentu zákazníky smejčit víc a víc regálů. Aplikace v tel/co by se měly rozvíjet a měnit stejně obezřetně, jako design kliky u dveří nebo u auta... Jen blázen by v případě, že stojí na piedestalu testů všech testů=doby a historie, měnil rychlou "pravicující deformou" to, co jej na vrchol doneslo.

Zvědavce čtu nejraději na pdáčku až/ještě v posteli, v autě (když nemusím řídit), v letadle, na letišti nebo někde, kde na něco čekám. A naprosto mi veškerou lety dopracovanou, vypiplanou a vychytanou ergonomií a chytrystikou vyhovuje. Pokud ho otevřu na ntb, za pár vteřin zcestuju veškeré highliny, diskusní příspěvky a opouštím ho s vědomím, že mi nemohlo nic podstatného uniknout.

Díky Zvědavec jsem udělal většinu dobrých a i vynikajících investičních a osobních rozhodnutí. Okolo mne kvílí jedinci, kteří promrhali prostředky, které svěřili "geniální ruce trhu". A co je nejhorší - věnovali své jméno a čas honbou za Toskánskými Špindly a novými rodinnými Orlíky. Dneska hledají, kde nechal tesař díru...

Nevím, koho by chtěl upgradem Zvědavec přilákat? Čtenářky a čtenáře Blesk(-u), iDnes, EUrabie?! Zvědavec se právě etabloval jako nejvěrohodnější médium v českém jazykovém prostředí. I Blisty následují korekcemi stále více právě Zvědavcovu stopu. Zvědavec se stal (i díky placenému obsahu) prestižním elitním klubem netupců, neoVčanů a nejelimanů. Dokonce stál zkorumpované justiční mafii za zdržení od jejího výnosného krytí obřích tunelů, defraudací a podvodů svých loutkářů a zadavatelů = těch, které nesmíme stále ještě autocenssurně jmenovat.

237294

1.2.2011 6:45

RE: Doba sklizne, tak neblbnete!

MoUdrostrak 90.?.?.?

Reakce na 237294

Lepší reklamu nešlo Zvědavci pořídit...

Každý, kdo Zvědavec jako nováček navštíví, určitě bude potěšen, že přichází konečně z ulic plných McDonald's k podniku, kde by měl odpozorovat, kde najde jakou vidličku a kolik se dává za špičkové spropitné. Přebarvení Zvědavce na další kopii z mnoha jiných kopií nebo klonů zlatých prdelí a vykřikováním "jsme stále tradiční zvědavcovská Haute cuisine" považuju za cestu do pravicujících pekel...

237295

1.2.2011 16:25

RE: Doba sklizne, tak neblbnete!

Etheral 85.?.?.?

Reakce na 237294

...tak to je super, já jsem taky díky tomuto webu udělal hodně dobrých rozhodnutí, stejně jako vy i v oblasti investic. Někdy se tady najdou poklady. [smích] Tak jsme dva. Sice moc nerozumím tomu co píšete, mluvíte pro mne trochu zvláštním jazykem, ale super, super...

237354

1.2.2011 8:44

barvy nechat, slogan změnit :-)

Jiřin 90.?.?.?

zdravím všechny,
já bych ponechal barevné schéma, v případě změny bych rozhodně byl proti kontrastu s bílým pozadím, jde o oči

slogan bych změnil zcela, chápu jeho význam v dobách "ledoboreckých", ale dnes bych se přimlouval za něco "objektivně pozitivního" ve smyslu "říkáme věci, tak jak jsou" [smích]

možná by stálo za úvahu vypsat soutěž o nový slogan s hlasováním, cenou by mohl být dobrý pocit pro autora sloganu Vladimíre [velký smích]

237305

1.2.2011 15:22

RE: barvy nechat, slogan změnit :-)

Vodník 94.?.?.?

Reakce na 237305

Proč měnit? Vždyť je to za ta léta skutečně svého druhu značka. Navrch, "politicky korektní" se stalo synonymem pro "pokrytecký", "na zakázku formulovaný", ne-li přímo pro "nepravdivý". Proto se tento web nemá za co stydět, jestliže je politicky nekorektní v tomto smyslu.

237347

2.2.2011 1:25

RE: barvy nechat, slogan změnit :-)

Maut 82.?.?.?

Reakce na 237347

Souhlas. Nejde přece o formu, ale o obsah. A termín "politicky nekorektní" je antipólem pro tu melanž iluzí a lží promulgovaný 6 mediálními, božími vyvolenci kontrolovanými koncerny, co sami sebe a svoji agendu považují za "jedinou správnou,povolenou, politicky korektní" kauzu cesty k NWO. Přemalovávat zavedený vývěsní štít mi připadá - takové oportunistické až připosrané. Tuctovostí k bezvýznamnosti.

237417

2.2.2011 2:17

RE: barvy nechat, slogan změnit :-)

Rene Bartosek 75.?.?.?

Reakce na 237347

Pravda Zvědavec má jméno. Když má někdo skutečně jméno, tak se nejprve musí zničit jméno, pak ten zbytek. Zaměnit pořadí bývá většinou velkou chybou. To platí o lidech. V případě médií, když se zkorumpuje jméno není třeba ničit zbytek, bylo by to plýtvání netěžit nějaký čas ze zavedené značky.

237421

1.2.2011 10:30

Co je tím myšleno?

Mordemy 88.?.?.?

Je asi potřeba ujasnit si, co je vlastně myšleno tím spojením "politicky nekorektní". Nepřipadá mi, že záměrem bylo vzbudit pocit, že to znamená "něco, co se nesluší říkat". Vždycky jsem to heslo chápal spíš jako sdělení typu "jiný pohled na věc (než jaký vám poskytnou na idnes [mrknutí jedním okem]"
Takže co to prostě jen "upřesnit" a napsat tam to, co je doopravdy cílem Zvědavce? Protože "nekorektnost" to přece není a nikdy nebyla, právě naopak.

Grafický vzhled bych nechal, dobře se to čte a zároveň podoba stránek opět odkazuje k jakési "jinakosti" (a odlišení od mainstreamu).

237318

1.2.2011 20:08

Hehe

Lin 85.?.?.?

Jak taková blbost jako jsou "optimistické barvičky" může vyvolat něco tak deprimujícího, jako je tahle diskuse. [smích] Krásně nám ten barevný optimismus funguje, žejo? Asi jako ty barevné revoluce. A hned jsme všichni líp naladění a máme se rádi a budem šťastní v bělostné běli nebo kanárkové žluti nebo blankytné modři. A což teprve taková korálová, pomerančová, lososová, žloutková, lila, karmínová nebo bůhvíjaká optimistická ještě? [cool] Nebudeme se tu pak místo diskutování dohadovat nad módními barevnými trendy nebo nad přesným namícháním a sladěním odstínů? Doporučuju Zvědavci v rámci proklamovaného optimismu, aby šel do "in" srdíček, medvídků, zviřátek (hlavně mláďátek), mihotavých a blyštivých obrázků nebo romantických západů slunce s "on+ona". Jo - a nezapomenout na kytičky všeho druhu, to prý je také velice veselé. A ještě by mohly každý den uvozovat optimistické citáty a lá "nejvěrnější netoví přátelé" nebo "mocinky moc vás lovískuju". [smích]

237382

1.2.2011 20:18

RE: Hehe

Rene Bartosek 75.?.?.?

Reakce na 237382

Hmm, na to, že nejste na FB či něčem podobném jste nějak moc v obraze. Lepší je jeden díl Southpark, ale kámoš nadává, že je problém dát funkční odkaz. [velký smích] [velký smích] [mrknutí jedním okem]
http://www.youtube.com/watch?v=22gUYhzG3iI

237383

1.2.2011 20:27

RE: Hehe

Lin 85.?.?.?

Reakce na 237383

Člověk nemusí být na fejsu, aby tušil, co je "in". Stačí si otevřít nějaké ty optimistické weby a ... ste upe na šlupky. [smích]

237384

1.2.2011 21:28

RE: Hehe

Rene Bartosek 75.?.?.?

Reakce na 237384

Já jsem z FB už podruhé zmizel přesněji jsem deaktivoval účet. Osobně si se šmírováním nemusím dělat těžkou hlavu, můj článek plný technických omylů kritizující radar se na českém netu stal řetězovým mailem, pokud jsem do té doby neměl založený šanon, tak potom to je tutovka. Sice jsem o tom věděl houby, ale umím to napsat lidovým srozumitelným jazykem. Doufám, že technici mi to už odpustili.

Vondra i s Kalouskem určitě mojí složku zařadil na černou listinu, tihle mi to a jiné věci jenom tak nezapomenou. Což mě těší na růžové listině být nemusím, já do prdele lezu nerad a ani to neumím. Nepochybně o mě bude něco v angličtině, ruštině zainterosované strany okolo radaru a samozřejmě v hebrejštině Tydlidátová aspol. tahají Zvědavec po soudech nejde ani tak o dva či tři články s tématem holocaust, ale o pernamentní sarkastickou kritiku sionistického režimu a ohledně toho sarkasmu se angažuju dostatečně, abych byl na dalším blacklist . Možná i další světové jazyky, kde jsem aspoň zmíněný v nějaké zprávičce.

Ale k tomu FB má to stejně jako internet potenciál jako informační médium, ale lidí mají rádi chléb a hry. Jestliže po 10-ti letech máte jako Zvědavec 5-10 návštěv na českém netu denně, pak to je z hlediska nežádoucích dopadů v klidu. Na FB jdou fotečky "pouze pro rodinu" a různé zábavné videa do takového objemu, že hlavoun z tajných služeb varoval lidi veřejně před zneužitím dat z FB.

Nestíhají to zpracovat, můžete mít chytrej software, ale stejně nakonec konečnou selekci dělají lidi. A zřejmě se k tomu začíná dostávat podsvětí, což na růst kriminality bude mít značný vliv. A pokud průměrný uživatel FB má od 200 pšátel nahoru, tak vám to taky moc nepomůže. Musíte selektovat dlouhodobě vzájemnou komunikaci, aby vám to něco dalo. Nemluvím o to, že lidi jsou učenlivý a naučí se velmi rychle právě ty zajímavé informace na FB nedávat. Samozřejmě, IP adresa počítače, telefonní číslo mobilu pokud se někdo připojuje přes něj na FB, fotografie apod.. s tím se musíte dopředu rozloučit.

Ale určitě dobrá zkušenost člověk je v obraze jak to funguje a k čemu to lidi používají. Když lidi začnou podobně jako internet užívat více FB ke sdílení informací nezábavné povahy, tak se možná vrátím. Zatím to vidím více negativ než pozitiv. Jsem věřící člověk a negativní zneužitelný potenciál FB je v duchovní rovině noční můrou. A pak se nějaký trouba na wikileak směje Vatikánu, že staromódně použivá inkoust a papír, ale oni vědí svoje proč to dělají. Neodpustím si jedno re Jejich revír je Kaufland bylo na důchodce a tohle je někoho jiného. Vidělo to více jak milión lidí na český net docela hodně. Nebrat sexisticky, kdyby něco o FB natočila třeba Chytilová bylo to jinak a určitě na mnohem zábavnější úrovni.
http://www.youtube.com/watch?v=NQ3SCbzU9_o

237393

2.2.2011 13:05

Časy se mění

Dorian 78.?.?.?

Souhlasím s tím, že je načase odložit kabát politické nekorektnosti. Časy se mění. Je třeba, aby si lidé uvědomili, že nekorektní je naopak způsob prezentace jednoznačných pohledů na svět produkovaný mainstreamem. Ale i do něj už proniká světlo...

Co se týká grafického kabátu - články se mi lépe čtou s bílým podkladem. Na druhou stranu, na to si můžu zapnout funkci Reader v prohlížeči Safari. Ale černé písmo na bílém pozadí mi přijde více user friendly.

237470

2.2.2011 14:49

článek o ničem

aristokrat aristokrat (tečka) tomas (zavináč) centrum (tečka) cz 90.?.?.?

ale vzhledem k obsáhlosti diskuze mi to nedá a musím si rýpnout
možná by to chtělo přejmenovat "zvědavec" třeba na "alternativní žvanírna" [mrknutí jedním okem]

237480

3.2.2011 5:30

RE: článek o ničem

Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 237480

>možná by to chtělo přejmenovat "zvědavec" třeba na "alternativní žvanírna" [mrknutí jedním okem]
-------
Proč to měnit? Tak často se tu aristokrate zase nevyskytuješ.
Etheral za to nemůže a tmo a Vojta potřebují nějaký ventil, když už je doma ke slovu nikdo nepustí. Jinak ty diskuze mají vesměs slušnou úroveň. Jo, a až na pár dalších kojenců v důchodovém věku, ale i ten Arkan, jako buditel českého národního obrození má určitý přínos.

237539

3.2.2011 8:13

RE: článek o ničem

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Reakce na 237480

>možná by to chtělo přejmenovat "zvědavec" třeba na "alternativní žvanírna" [mrknutí jedním okem]
Ja jsem sice v teto diskuzi uz svuj navrh pro podtitul uvedl -webzine hledajici pravdu- a stale si myslim, ze vypovida verneji to, co a jak se vybarvuje pod soucasnym podtitulem Zvedavce, ale sebekriticky uznavam, ze vas navrh na doplneni titulu by se mi opravdu (a vazne) libil vic.

Zvědavec
alternativní žvanírna

No, povazte, nebyla by to parada? Dokonce pan Stwora by se mohl pred ruznymi porotci i estradne branit - vzdyt vidite, ze se jedna o zvanirnu. Uz si predstavuji prokuratorovy povadle koutky, i kdyz realita by asi byla jinaci. [pláč]

237543

Příspěvků: 114

30.01. 23:03 SPECZ  " "
31.01. 03:53 čěf  RE:
31.01. 13:10 JanaJ  RE:
31.01. 21:00 DRAKEN  RE:
01.02. 14:03 JanaJ  RE:
01.02. 15:53 DRAKEN  RE:
01.02. 16:36 JanaJ  RE:
31.01. 14:49 valda  RE: Co to je?
30.01. 23:16 dub  no
31.01. 10:37 matusy  RE: no
30.01. 23:16  Ma recht..
31.01. 10:42 matusy  RE: Ma recht..
30.01. 23:18 jen tak  Můj názor
31.01. 10:40 matusy  RE: Můj názor
30.01. 23:22  zdigitalizovanej mozek ?
30.01. 23:44 63  Myslím, že Zvědavec je dostatečně "profláknutá" značka, takže je jedno, zda bude mít v záhlaví nekorektní, či nikoliv!
30.01. 23:57 dr.Blabla  Náměty
31.01. 00:01 Andrew Siddur  Déja vu aneb Tento Zvědavec je nejlepší ze všech možných Zvědavců
31.01. 00:19 p.  RE: Déja vu aneb Tento Zvědavec je nejlepší ze všech možných Zvědavců
31.01. 00:08 Lin  Neměnila bych nic
31.01. 04:47 Rene Bartosek  RE: Neměnila bych nic
31.01. 10:32 jansmith1984  RE: Neměnila bych nic
31.01. 09:12 fohat  RE: Neměnila bych nic
31.01. 10:50 matusy  RE: Neměnila bych nic
31.01. 11:01 xws  RE: Neměnila bych nic
01.02. 01:49 Lin  RE: Neměnila bych nic
31.01. 20:21 ppppp  RE: Neměnila bych nic
31.01. 00:18  Ad nekorektnost
31.01. 02:00  Anti-cokoliv
31.01. 11:20 Osel  RE: Anti-cokoliv
31.01. 11:05 xws  RE: Ad nekorektnost
31.01. 20:18 tmo  RE: Ad nekorektnost
31.01. 21:59 Osel  RE: Ad nekorektnost
31.01. 00:33 Alexus  Jak již uvedl někdo výše
31.01. 01:45 baldy.man  očíčko
31.01. 15:21 fispa  RE: očíčko
31.01. 06:03  Ja osobne
31.01. 07:48 jean.laroux  KOREKTNOST A NEKOREKTNOST vs. SVOBODA
31.01. 08:05 Etheral  Souhlas
31.01. 11:12 xws  RE: Souhlas
31.01. 08:14 ludovit8  názor
31.01. 08:18 jean.laroux  BTW. Barvičky
31.01. 10:35 matusy  RE: BTW. Barvičky
31.01. 11:15 xws  RE: BTW. Barvičky
31.01. 20:31 jean.laroux  RE: BTW. Barvičky
31.01. 08:21  Já bych neměnil nic,
31.01. 08:55 jean.laroux  RE: Já bych neměnil nic,
31.01. 09:19  RE: Já bych neměnil nic,
31.01. 20:41 jean.laroux  RE: Já bych neměnil nic,
31.01. 10:30 matusy  RE: Já bych neměnil nic,
31.01. 08:41 Marcela  Změna?
31.01. 09:26 twr  Zmena svedci o vyvoji
31.01. 09:37 RomanTička  Proč měnit něco, co funguje?
01.02. 09:55 Erika 52  RE: Proč měnit něco, co funguje?
31.01. 09:53 Jozef10  Do placu ...
31.01. 10:28 matusy  ...
31.01. 11:24 aaaz  RE: ...
31.01. 16:59 dub  RE: ...
31.01. 10:38 brloch  Nebo třeba:
31.01. 10:54 xwa  zmena kvuli zmene je blbost
31.01. 11:22 Antiseptik  neštourat v tom a držet se přísloví:
31.01. 14:17 jean.laroux  RE: neštourat v tom a držet se přísloví:
31.01. 15:48 Antiseptik  RE: neštourat v tom a držet se přísloví:
31.01. 16:02 jean.laroux  RE: neštourat v tom a držet se přísloví:
31.01. 16:17 Antiseptik  RE: neštourat v tom a držet se přísloví:
31.01. 20:55 jean.laroux  RE: neštourat v tom a držet se přísloví:
01.02. 01:01 p.  RE: neštourat v tom a držet se přísloví:
31.01. 12:21  Kabát
31.01. 13:16 Vodník  Já bych to taky spíš nechal.
31.01. 14:05 stefan  presne nechat jak je
31.01. 14:37 Croix  Neměnil bych nic
31.01. 14:49 oneofmanypeople  Zachovat stav
31.01. 15:53 Max89  JEN PÁR POZNÁMEK
31.01. 16:08 Max89  JEN PÁR POZNÁMEK II.
31.01. 16:50 stag  Vnímám to trochu "Vodnářsky"
31.01. 17:13 Jakub Sika  NEKOREKTNOST by mela byt zachovana
31.01. 19:10 Etheral  RE: NEKOREKTNOST by mela byt zachovana
01.02. 10:24  RE: NEKOREKTNOST by mela byt zachovana
04.02. 03:27 Jakub Sika  RE: NEKOREKTNOST by mela byt zachovana
31.01. 18:55  Kdyz Vladimire dovolite
31.01. 19:23 drfie  Pro pobavení
01.02. 23:26 vymylimimozek  RE: Pro pobavení
31.01. 21:49 Radim Lhoták  Velice rafinovaný tah
31.01. 22:10 Rene Bartosek  RE: Velice rafinovaný tah
31.01. 22:26 Radim Lhoták  RE: Velice rafinovaný tah
31.01. 22:50 Rene Bartosek  RE: Velice rafinovaný tah
31.01. 22:56 Etheral  RE: Velice rafinovaný tah
31.01. 23:28 Radim Lhoták  RE: Velice rafinovaný tah
01.02. 11:52 Etheral  RE: Velice rafinovaný tah
01.02. 17:43 Rene Bartosek  RE: Velice rafinovaný tah
01.02. 19:18 Etheral  RE: Velice rafinovaný tah
01.02. 19:30 Rene Bartosek  RE: Velice rafinovaný tah
01.02. 21:32 Etheral  RE: Velice rafinovaný tah
01.02. 21:49 Rene Bartosek  RE: Velice rafinovaný tah
01.02. 21:58 Etheral  RE: Velice rafinovaný tah
01.02. 02:43  ---
01.02. 04:00 Satanist  Doprdele .......
01.02. 06:20 nomad  zavest rubriku,
01.02. 06:44 MoUdrostrak  Doba sklizne, tak neblbnete!
01.02. 06:45 MoUdrostrak  RE: Doba sklizne, tak neblbnete!
01.02. 16:25 Etheral  RE: Doba sklizne, tak neblbnete!
01.02. 08:44 Jiřin  barvy nechat, slogan změnit :-)
01.02. 15:22 Vodník  RE: barvy nechat, slogan změnit :-)
02.02. 01:25 Maut  RE: barvy nechat, slogan změnit :-)
02.02. 02:17 Rene Bartosek  RE: barvy nechat, slogan změnit :-)
01.02. 10:30 Mordemy  Co je tím myšleno?
01.02. 20:08 Lin  Hehe
01.02. 20:18 Rene Bartosek  RE: Hehe
01.02. 20:27 Lin  RE: Hehe
01.02. 21:28 Rene Bartosek  RE: Hehe
02.02. 13:05 Dorian  Časy se mění
02.02. 14:49 aristokrat  článek o ničem
03.02. 05:30 Mirda  RE: článek o ničem
03.02. 08:13  RE: článek o ničem

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

34

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc listopad přispělo 68 čtenářů částkou 10 139 korun, což je 34 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
1CuErU28m5a2tod9eZjnkY4sdidBVMpX6K
Další možnosti platby › Související články ›

Ve zkratce

Pravda a láska se vrhla na Klause jr. s dcerkou17.11.19 20:19 Česká republika 0

Co ČT1 neuvádí: Alternativa pro Švédsko nabízí imigrantům cestu domů17.11.19 18:44 Švédsko 0

Obří ikona Grety shlíží z fasády a přísně rentgenuje duše kolemjdoucích17.11.19 10:59 USA 5

Akademie věd ignorovala Němci zavražděné studenty17.11.19 00:30 Česká republika 2

Zajímavá analýza honu na čarodějnice v USA16.11.19 19:28 USA 1

Ve věci nápisu "Památník věnovaný historicky posledním pracujícím Romům na území ČR" se může Policie ČR přetrhnout...15.11.19 23:54 Česká republika 8

Další vítězství Big Pharma: V Německu schválili zákon o povinném očkování proti spalničkám15.11.19 02:51 Německo 15

17. listopad 198915.11.19 00:34 Česká republika 3

Oni se fakt zbláznili. Po nákupu vrtulníků budeme prodávat státní hmotné rezervy12.11.19 20:21 Česká republika 4

Islamizácia v priamom prenose: Moslim prvýkrát na čele veľkého nemeckého mesta12.11.19 16:16 Německo 2

Nač potřebujeme 12 vrtulníků za 14,6 miliardy?12.11.19 16:10 Česká republika 1

Skoro polovina obyvatel Bruselu nosí venku prostředek na sebeobranu. Multikulturní výkladní skříň EU v plné nahotě12.11.19 00:25 Nizozemsko 1

Na Slovensku končí Natural 95. Bude jen E10 s vyšším podílem biopaliv11.11.19 01:50 Slovensko 0

Muslimský imigrant prořízl ve Znojmě Markovi Petružálkovi hrdlo. Rodina potřebuje peníze10.11.19 01:33 Česká republika 2

V Libyi straší ruští žoldáci09.11.19 21:24 Libye 4

Geoinžinierstvo na webe ČT2409.11.19 20:47 Česká republika 1

Ženy se omlouvají mužům08.11.19 19:48 Česká republika 5

Slepice Zemanová06.11.19 16:01 Česká republika 5

Sudeťačka Válková: Neziskovky jsou potřeba, Istanbulskou úmluvu ratifikujeme06.11.19 01:55 Česká republika 0

Demonstrace proti fašismu u sochy maršála Koněva 06.11.19 01:27 Česká republika 1

Měnové kurzy

USD
23,13 Kč
Euro
25,59 Kč
Libra
29,90 Kč
Kanadský dolar
17,50 Kč
Australský dolar
15,76 Kč
Švýcarský frank
23,38 Kč
100 japonských jenů
21,26 Kč
Čínský juan
3,30 Kč
Polský zloty
5,98 Kč
100 maď. forintů
7,65 Kč
Ukrajinská hřivna
0,96 Kč
100 rublů
36,28 Kč
1 unce (31,1g) zlata
33 923,19 Kč
1 unce stříbra
391,37 Kč
Bitcoin
196 240,29 Kč

Poslední aktualizace: 18.11.2019 07:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 7 057