Diskuze k článku

Izrael vrací úder

Příspěvků 56

28.1.2011 8:35

prepacte, ze idem mimo temu

nufajciar 188.?.?.?

http://bnw-nwo.wz.cz/zdravi/americke-letadlo-swine-flu.pdf
Kde se vzala, tu se vzala.... prasečí chřipka

Ak si zvazite "paradoxne vysledky" vyskumu na mysiach, ktore boli podrobene pokusom na "pasivne fajcenie" ...
a date to do suvislosti s "bojom proti fajceniu v EU, USA.."...
logicky vysledok je:
ten kto potrebuje efektivny vplyv sirenia "prasacej chripky" potrebuje zdrave pluca obyvatelov,
teda nezahlienene - ochrannou vrstvou hlienu, ako reakciou na fajcenie i pasivne!
Fajcenie skodi zdraviu!
ale chrani proti aerosolovemu infektu...
radioaktivnemu i biologick0mu ...

236961

29.1.2011 13:40

RE: prepacte, ze idem mimo temu

ms 90.?.?.?

Reakce na 236961

Odkaz neexistuje...cenzura?

237040

28.1.2011 8:50

Kdo s koho aneb nejen v brooklynskych yeshivach kvili na poplach

MoUdrostrak 90.?.?.?

Kazdy normalni clovek drive, nezli si popozi otazku "qui bono" si vzdy poklada otazku, zda jev nemuze slouzit tem, ktere jsme drive autocesurne nesmeli mimo zvedavec.org jmenovat... At uz jde o "dalnici do Ostravy" , pripad Baraka Alona nebo nyni probihajici boj jednoho "bileho kone" o (zatim zlou (protoze vselidovou)) Sazku .

Cesky pravicujici oVcan veri vzdy zastupnym pravicujicim pouckam. A u inkasa kvili.

Nastesti se kvileni (krome upravicovanych oVcanu) nyni cim dal casteji ozyva i nejen v brooklynskych yeshiwach. To, co preadatorum jeste pred par lety prochazelo i na globalni urovni sledovano jeste obdivnymi komsomolskymi usmevy predatory postizenych danovych poplatniku, je dnes uz nemozne.

Cely svet byl posledni desetileti dojen temi, ktere nesmime autocenssurne jmenovat, jako kdysi Nemecko po WWi a Vymarske republiky. Jen se bal na autocenssurne na skudce ukazat, nebot ten na jeho hlavu iHned vyslal humanitarni bombardery "dýmů-krásy".

Svet se ale zmenil od doby, kdy globalni financni oteze uchopila Cinska lidova republika, vedena Komunistickou stranou Ciny. Pravicovani = privatizace vsech ZISKU a nacionalizace VSECH ztrat, je v Cinske lidove republice TRESTNYM CINEM, trestanym i na hrdle (kulkou).

Proto (A JEN PROTO) nemohou ti, ktere jsme autocensurne nesmeli mimo zvedavec.org jmenovat, v Cine STALE nalezt potrebne Veskrny, Vitky, Bakaly, Pojary, Bubeniky, Mrazky, Krejcire, Kozene a dalsi potrebne w.h., aby Cinu a (ubohe a trpici) Cinany (stale ochuzene o "dýmů-krásy"[mrknutí jedním okem] demokratizovali a vytunelovali.

Staci pozorovat napr. na iDnes blog mnohaleteho agenta "Institjůůůtu" nebo naslouchat u brooklynskych Yeshiw kvileni a nadavky na nezkorumpovatelne Cinany. Proto rasisticky a genozidni Stat Israel chradne, protoze "dalnice do Ostravy" prechazeji globalne z rukou Housing and construction k cinskym firmam, ktere je dokazi postavit jeste ve vyssi kvalite za 1/3.

Proto nemusi Vitek Bartu a jeho slicna ThDr. reportovat do Londyna a TelAvivu. Cinska lidova republika, vedena Komunistickou stranou Ciny, prinasi do sveta rozvratu rozum, prosperitu a zly sociááálismus, nahrazujici euro-atlanticky predatorsky casinovy kapitalismus. Dymove clony uz jsou jen kopanim chcipajici zbankrotovane shnile kobyly [vyplazený jazyk]

236964

28.1.2011 8:58

Netvrdím že by za tím nemohli stát

Etheral 85.?.?.?

Netvrdím že by za tím nemohli stát, ale rusové si pár bomb odpálili také sami. Litviněnko to věděl a hlavně měl hromady důkazů a mluvil, tak ho otrávili.... [chechtot] Nehledě k tomu, že pokud to byl Izrael tak rusům pomohl, neboť ti z toho udělají záležitost "kavkazu" i kdyby tam novináři na místě vyfotili kus hlavy s jarmulkou a spínačem od bomby ve zbytku ruky [chechtot] nicméně tento článek je nádhernou ukázkou laciného antisionismu. bez faktů, bez důkazů...jen tak výplod mozku poskládán do souvislostí světového dění [chechtot] Výborné je z textu toto: "Při vedení války zpoza buku zaměřují sionističtí váleční plánovači své úsilí na klíčové proměnné." A co takhle: "Navzdory imperialistickým štváčům si naše výdobytky socialismu vzít nedáme!!!!" To je podobné co do stylu....právě za takovéto články je tento web dosti kritizován [pláč] A oprávněně, je to jen snůška ničím nepodložených konspirací zasazených do selektivně vybraných událostí které se nyní ve světě dějí....Minimálně to není profi přístup. To si prostě myslím. Možná to ale s tou bombou na letišti je takto: Odpálil ji někdo placený státem Izrael a časem se to odhalí, poněvadž těmi správnými kanály se ty "důkazy" prostě ven dostanou. Následovat bude další kampaň proti židům, tudíž to bude vyžadovat další enormní náklady na zajištění bezpečnosti všeho a všude co jen trochu souvisí se zájmy státu. To bude stát nesmírné prostředky a z těch se vždycky nechá dosti uloupat domů...Třeba v Izraeli existuje elita elit-která fakticky vládne a má moc a ty ostatní jen dojí [chechtot] To samé s těmi afrikouny....podpořit protesty, zdemográtizovat, zaplavit hmotou, zadlužit, zotročit [cool] A za tím vším stojí jeden velkej ŽID a ten se směje pod fousy až se mu pejzy třepotají. a až umře, tak tady bude na zemi inferno jak se všichni mezi sebou pobijí o moc [chechtot] [chechtot] [chechtot]

236965

28.1.2011 9:51

RE: Netvrdím že by za tím nemohli stát

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 236965

ale rusové si pár bomb odpálili také sami. Litviněnko to věděl a hlavně měl hromady důkazů a mluvil, tak ho otrávili.... Nehledě k tomu, že pokud to byl Izrael tak rusům pomohl, neboť ti z toho udělají záležitost "kavkazu" i kdyby tam novináři na místě vyfotili kus hlavy s jarmulkou a spínačem od bomby ve zbytku ruky.........
To víte že ano..pane Ethernale [mrknutí jedním okem] Jahwejík Berezovsky..ten veliký milovník Goyim a rusů..obvzláště vůbec neměl..nemá.. a nikdy nebude mít nic společného s podporováním islámských fundamentalistů na Kavkaze [chechtot] Další milovník veliký milovník goyim Soros..taktéž nikdy neměl,nemá a nebude mít ..nic společného s podporou mudžahedýnů na Kavkaze...to je jen spekulace GRU a FSB [chechtot] Hmm tak mne napadá..sakra..2-jména...2-Khazaříci??? Kurňa [překvapení] A za tím vším stojí jeden velkej ŽID a ten se směje pod fousy až se mu pejzy třepotají. . Smutné je,že v tomto máte pravdu pane Ethernale..jen se zeptám... Jak dlouho se budou smát?? [cool]

236970

28.1.2011 14:58

RE: Netvrdím že by za tím nemohli stát

Erwin 91.?.?.?

Reakce na 236965

Tento web je kritizován za mnohé články a úvahy. Má dokonce i svůj "fanklub". Zvědavec je rasistický, antisemitský, fašistický, komunistický, nacistický, protiamerický. Uf, to snad stačí, více by toho ani neunesl. S takovým hodnocením se můžeme běžně setkat. Když se k tomu přidá kriminální stíhání provozovatele za "porušení zákona" nejvyššího nad všechny zákony, dostaneme ten správný obrázek.

Tento článek a podobné nám editor předkládá k úvahám a uděluje nám prostor pro diskusi. Nemusíte, a není to ani záměrem, se vším souhlasit a odkývat. Naopak, je správné a důležité, že jej kritizujete, o tom to je. Jen prosím nechejme výběr článků na Vladimírovi a rozhodněme se, zda chceme být dobrovolně členy této společnosti nebo jednoduše sem chodit nebudeme. Je to "jeho boj".

236990

28.1.2011 20:52

RE: Netvrdím že by za tím nemohli stát

kedu 78.?.?.?

Reakce na 236990

Je to jeho boj?
Nevím jestli jste muž nebo žena, ale vyjadřujete se jako naivní dítě, kterému je kolem třiceti let. Nikdy nezestárnete a nikdy nebudete mít zásdní existenční problémy. Nikdy také nic nepochopíte a asi ani nic nezažijete, protože strach vám to nedovolí. Jste smutným úkazem dnešní doby, která podobné "produkty" jako jste vy umně chrlí jako na běžícím pásu. Je to velmi levná metoda, protože vy se sám (sama) opravíte, naladíte, sám (sama) si odpovíte a i se vyzvete spolu s otatními k nečinosti. [mrknutí jedním okem]

236999

29.1.2011 11:14

RE: Netvrdím že by za tím nemohli stát

Etheral 85.?.?.?

Reakce na 236990

....není to jen jeho boj. A já komentuji to, že pokud tady budou takovéto články plné poloblábolů a výrazně antisemitské tak ta nálepka zůstane a nikdy tento web nebude pro nikoho seriozní, tudíž ani malinko berný.Nic víc. [cool]

237029

30.1.2011 10:57

RE: Netvrdím že by za tím nemohli stát

Gibi z Wilsonova 195.?.?.?

Reakce na 237029

Ako neosionosta pisete ako pisete. A my ostatni gojimovia si
budeme pisat ako uzname za vhodne. Ze sa vam to nepaci? A preco by sa malo? Proti neosionozmu treba bojovat na kazdej fronte. Sionizmus=nacismus, este aj tie KL ma, takze aky problem pan neosionista?

237092

28.1.2011 15:17

RE: Netvrdím že by za tím nemohli stát

dub 62.?.?.?

Reakce na 236965

koukám, že té báchorce s litviněnkem ještě pořád věříte[smích]
ale jinak vám asi uniklo, že rusko včera jasně oznámilo, že kavkazká stopa nemá s tímto atentátem nic společného, a že je zřejmě dílem někoho ze zahraničí.

neměl byste číst jen schválené sračkomety, tam se toho moc nedozvíte[smích]

236991

28.1.2011 15:50

RE: Netvrdím že by za tím nemohli stát

Arkan 70.?.?.?

Reakce na 236991

Milý dube, (už to jméno je nomen omen), to že Rusko (jména států se píší velkým písmenem - to ti uniklo) včera jasně oznámilo, že kavkazská stopa s tím atentátem nemá nic společného, to nám neuniklo. Ani jméno toho údajného sebevraha jistého Razdobuďko ze Stavropolské oblasti (alias Nogajský džamát). Příště se děti budou učit, "Razdobuďko, Razdobuďko, kdo v tobě přebývá ?, já žába kuňkalka, já myška hrabalka....".

A kdybys někdy navštívil Moskvu, "Moskva, to je krása, pro níž se těžko hledá výraz", vždycky se chlapsky zajíknu a mám v očích slzy. Myslím vždy na tu špínu, kterou jsme v naší zemi lili v r. 1968 na své přátele, zatímco oni nám od r. 1945 oplácejí láskou a pomocí. Máme co napravovat.

236993

28.1.2011 16:21

RE: Netvrdím že by za tím nemohli stát

dub 62.?.?.?

Reakce na 236993

no vida kdopak se nám ozval. a potrefená husa dokonce použila i klasickou taktiku odvádění pozornosti - ejhle, článek poukázal na chazarskou stopu, a najednou se vrhaj všichni pravověrní, aby změnili téma a juž tu máme špínu v moskvě, 68, 45, ještě chybí zmínka, že vašemu dědovi v r. 20 šlápl nějakej kozák na nohu[smích]

236994

1.2.2011 9:46

RE: Netvrdím že by za tím nemohli stát

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 236991

Báchorku s Litviněnkem jsem neřešil.....Jak všichni víme.. FSB..dávno žádala Khazara Berezovského po GB k vydání..výsledek?..0(slovy NULA!)Já jen výše reagoval na provokatéra pána Ethernala a hlavně na jeho myšlenku,že si Rusové odpálili sami pár bomb!! [cool]

237311

28.1.2011 15:43

RE: Netvrdím že by za tím nemohli stát

Lujza 95.?.?.?

Reakce na 236965

z eminho blogu:
Korporátna kampaň "Putin - vrah Litvinenka" bola úspešná.

Po štyroch rokoch sa vďaka WikiLeaks dostáva do médií záblesk pravdy. Pravdu povediac, je to neuveriteľné.

Kauza Litvinenko ako súčasť veľkej protiputinovskej a protiruskej hry (spolu s obdobnou kauzou Politkovská) bola - a je - natoľko citlivá, že sa správy posielajú inými kanálmi, než sú radoví diplomati, produkujúci hlásenia, ktoré majú stále štatút polooficiálnych správ. V uniknutých diplomatických správach sa však slaboduchejší jedinec, zrejme nepoučený o zakázaných témach, k Litvinenkovi vyjadril."Rusko sledovalo Litvinenkovych vrahov, ale britská tajná službá povedala ruským kolegom, nech sa nestarajú, pretože Briti majú všetko pod kontrolou." Zakrátko Litvinenko otrčil kopytá, zanechajúc podpis v liste na rozlúčku.

Ako sa dozvedáme z uniknutej diplomatickej správy, osobitný veľvyslanec RF Anatolij Safonov povedal veľvyslancovi USA s osobitným určením Henrimu Crumptonovi, že Rusko do Litvinenkovej smrti nie je zamontované, ale "neposkytol žiadne ďalšie vysvetlenie."

Vysvetlenie by skôr mohla poskytnúť MI5 (a CIA) Safonovovi. Napríklad o pôvode polónia. Lenže skúste hovoriť o židovskom polóniu z Tretieho chrámu v Dimone čo i len potichu. Hneď ste antisemita a môžete sa s prácou pre MI5 rozlúčiť. Aj analýza ďalších udalostí okolo Berezovského, ktoré viedli k tomu, že Litvinenko pohltal polónium ako keby to bol aspirín, by bola čírym antisemitizmom. A tak v celej plejáde slobodnej tlače túto očividnú a vysoko pravdepodobnú indíciu pôvodu polónia nikto z prepytujem investigatívnych novinárov ani nespomenie. Tabu.

236992

29.1.2011 11:24

RE: Netvrdím že by za tím nemohli stát

Etheral 85.?.?.?

Reakce na 236992

...jasně, díky WikiLeaks, to je ten super kanál [chechtot] [chechtot] [chechtot]

237031

29.1.2011 12:09

RE: Netvrdím že by za tím nemohli stát

Lujza 95.?.?.?

Reakce na 237031

Pokial viem, zatial NIKTO nespochybnil, ze uverejnene depese niehovoria pravdu, ani vo vasej oblubenej CT, ktorej zrejme bezvyhradne verite .......... [chechtot] Skor sa diskutuje o neopravnenosti zverejnenia.
Kvoli vami zosmiesnovanym informaciam uz usiel zo zeme chorvatsky premier, napriklad.
Ale vy si kludne piste, co mate v prirucke diskutera, podryvaca. Vase nazory su tu pritomnym ukradnute.

237037

30.1.2011 8:13

RE: Netvrdím že by za tím nemohli stát

Etheral 85.?.?.?

Reakce na 237037

....ano platí mne Mossad + CIA a dokonce jedna utajená zahraniční divize NSA. Takže teď reaguji tak jak je to psané v příručce, musím jinak by byl sebrán bonus za leden ještě [chechtot] Vláďa Putin je king a myslí to s lidem svým jen a jen dobře. Zaleťte se tam podívat (ale kamkoliv mimo centrum Moskvy) a potom ho obhajujte. [smích] Museli ho oddělat poněvadž zjistil kdo přesně stojí za jejich ,,twinsy,,. Putin udělal to samé co mladej Bush. Věděl o přípravě a realizaci teroristického útoku na svém území a dost pravděpodobně ho i nařídil. Třeba nevymyslel, jen schválil, nebo dal vymyslet.

237084

30.1.2011 14:17

RE: Netvrdím že by za tím nemohli stát

jen tak 96.?.?.?

Reakce na 237084

>....ano platí mne Mossad + CIA a dokonce jedna utajená
>zahraniční divize NSA.
Děkuji, že jste se přiznal.

237101

30.1.2011 16:00

RE: Netvrdím že by za tím nemohli stát

Etheral 85.?.?.?

Reakce na 237101

...není zač, některým lidem se specifickou poruchou osobnosti se nesmí odporovat, to mne učili na škole.Tím nemyslím vás, já reagoval tím přiznáním na někoho jiného, vy jen děkujete. Ale když už jste tak hezky poděkoval, tak vám něco prozradím: Je nás tady nasazeno cca deset a všichni jsme prošli podobným výcvikem. Instrukce dostáváme od poštovních holubů (můj se jmenuje Eda) , nebo vysílačkou. Také nám zavedli novinku, musíme procházet cvičením v jednom táboře v Irgunu a tam to je rachot, pane. [překvapení] Letím tam letos na podzim se Steve a asi i Arkanem, ale to ještě namám potvrzeno. Hlavní školitel je plukovník Icik T. Sekci co nás vyplácí neznám, ale to je složitější. Mzda se pohybuje od osmi tisíc do deseti tisíc USD za měsíc v podstatě v čistém. Cílem je tady ty diskuze usměrňovat apod., aby nedocházelo ke vzniku tvrdého jádra odporu proti kapitalismu. Ale věřte že to je rachota jako každá jiná. Máme služby včetně nočních atd. A jde ještě celkem o easy metodu která je neškodná. Používají se i hardovky, ale o nich vím jen málo na ně nemám tréning. Tak asi tak.

237104

30.1.2011 17:15

RE: Netvrdím že by za tím nemohli stát

jen tak 96.?.?.?

Reakce na 237104

Nic proti vám. Jen si neuvědomujete to, co vás učili na škole. [smích] Já vím, že jste reagoval na někoho jiného, ale vážně - vy jste zrovna tak neoblomně přesvědčen o své pravdě a jiné za to samé odsuzujete. Třeba ji opravdu máte, to nesoudím. Jenže tvrdit, že např. Wikileaks je nedůvěryhodná, je podobné, ne-li totéž, jako když o vás někdo tvrdí, že jste agentem Mossad atd... Život mne naučil, že i zdánlivé nemožnosti se staly a nakonec se i dokázalo, že to byla pravda. Myšleno obecně, samozřejmě. Vyslovit názor je pochopitelně OK, ale jak tvrdite jinde, že budete vyloučen z diskuse jen proto, že máte jiný názor než většina zdejších, to se mi jeví jako přehnané a až příliš sebeobranné. [smích]

237111

30.1.2011 18:32

RE: Netvrdím že by za tím nemohli stát

Etheral 85.?.?.?

Reakce na 237111

...ale v pohodě, já mám prostě hroznou legraci tady z těch některých reakcí a hlavně paranoidních lidí tady. Osobně si prostě namyslím, že by sem někdo někoho nasazoval. Ten systém to nepotřebuje a tenhle web se dost často kompromituje sám. A to mi vadí. Vadí mi prostě ty přehnané články někdy. Přál bych si, aby byl serioznější. Co se týká WikiLeaks mám na to prostě svůj názor. A mám z čeho čerpat a nechci to rozvádět, nic víc. Ono je to i zjevné normálně, co to bylo za akci. Tím nechci tvrdit, že to je absolutně nedůvěryhodné. Naopak, máte pravdu, nikdo to nezpochybňuje ta infa. Jenže to je dosti selektivně vybírané a to je záměr. A ten důvod je zřejmý, stačí se zamyslet. Jsou depeše a depeše a je to otázka výběru co se uveřejní. Nehledě k tomu, že tyto depeše mají pramálo společného s informačním tokem agentury pracující v dané zemi. A vždy v historii byl velmi velký rozdíl v tom, v čem se drželi diplomaté, kteří o tom informovali své nadřízené a co byl reál. Doby, kdy byly diplomaté používáni jako krytí pro agentury jsou dávno pryč. Resp. to, co tam prakticky vždy bylo byla jen nepodstatná část faktického-reálného. A hlavně díky tomu že se počítá s únikem informací přes diplomatické kanály, včetně zdrojů a způsobů přenosu tak se to v praxi dělá zcela jinak. A to co je skutečné hlášení o faktickém stavu věci je často opravdu zcela odlišné a to povětšinou z důvodu krytí. O tom svědčí i zdroj WikiLeaks. Málo zabezpečená druhořadá síť, častečně používána i na aktivní opatření jako v tomto případě. Jenom naivní konzument Tv Nova apod.věří historce o otm jak si voják americké armády s přístupem do této veledůležité sítě v Iráku stahoval data..... [chechtot] [chechtot] [chechtot] [chechtot] A potom to nějaký podřadný hacker....no to je jedno, svůj účel to již splnilo a bude ticho po pěšině. [cool]

237115

30.1.2011 19:01

RE: Netvrdím že by za tím nemohli stát

doubleM 94.?.?.?

Reakce na 237111

Kto je v skutočnosti Julian Assange? http://www.chelemendik.sk/Je_WikiLeaks_operacia_CI....

Ano, WikiLeaks vždy píše pravdu.

PS: Teda, když se jí to hodí. [chechtot]

237120

29.1.2011 14:16

RE: Netvrdím že by za tím nemohli stát

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 72.?.?.?

Reakce na 236965

ZIDe Bronstein aka Trockij, Radomyslskij aka Zinovjev, Rosenfeld aka Kamenev zadne pejzy nemeli.Vite vy laciny sionisto, ze je kvuli tomu nechal Stalin zbavit zivota?[smích]

237041

28.1.2011 9:35

neni zid jako zid

valda 212.?.?.?

Na to ze Medvedev je po mamince zid(plnohodnotny),tak se nestacim divit.

236968

28.1.2011 17:38

RE: není žit jako žid, i nežit chce žít.

Arkan 70.?.?.?

Reakce na 236968

Těm kravinám, které tady někteří přispěvatelé píší, tomu snad nikdo nemůže věřit. Dělat z Medvěděva žida po matce, která se jmenovala Julia Veniaminovna (rozená Šapošniková) a z jeho otce Anatolije Afanaseviče Medvěděva, to prostě nedává smysl. Navíc jeho prarodiče byli ukrajinského původu (Kovalev, původně ukrajinsky Koval). To jsou všechno ruská pravoslavná či ukrajinská pravoslavná jména.

Kdyby se jmenoval třeba Evet Lvovič Lieberman (jako dnešní MZ Avigdor Lieberman) či Lev Davidovič Bronstein (pozdější Trockij), tak neřeknu ani slovo. Ani bych se moc nedivil, kdyby za ty nežity na ksichtech, které mají puberťáci, byli obviněni Židé nebo Mossad. Přestaňte už blbnout, Peleško, "genoZidní "MoUdrostáku (naslouchajícímu kvílení židů v brooklynských ješivách, ty bys měl být opravdu trestaný na hrdle - kulkou - jak jsi napsal), dube a spol., protože "není žit jako žid i nežit chce žít". Vím, že teď odcházejí v ČR doktoři z nemocnic, ale psychiatři v nemocnicích zůstávají, tak si tam zaskočte. [oči v sloup] [chechtot] [oči v sloup]

236995

28.1.2011 20:30

RE: není žit jako žid, i nežit chce žít.

Andrew Siddur 85.?.?.?

Reakce na 236995

Trestat někoho „na hrdle“ ?
Já myslel, že už jste od toho upustili... [oči v sloup]

236998

28.1.2011 21:46

RE: Já nevím, zdali muslimové od tohoto trestu upustili,

Arkan 70.?.?.?

Reakce na 236998

ale jak to vypadá podle toho videa, pravděpodobně asi ne. Trestání na hrdle - KULKOU (carstvo nebeskoje vsem)- je nový trest smrti, který si vymyslel ve své pomatené hlavě (což bylo způsobeno pravděpodobně kvílením brooklynských židů v ješivách) genoZidní MoUdrosták (alias Sodek). Geostrategicky a geopoliticky nesmí ovšem tyto osoby autocenSSurně jmenovat, atd.; já jsem ještě neviděl většího blbce, Sodek - kdyby blbost kvetla - by byl plný květů či při nejmenším pupenců a Peleška by byl hned za ním.

Andrew Siddur (?), za Slovenského štátu byl ministrem vnitra, jednoho času i vůdcem Hlinkových gard, jistý Karol Sidor (někdy se psal Siddor), ten se z toho antisemitismu koncem války "vyléčil" a tak ho slovenská vláda "odsunula" dělat jejich zástupce do Vatikánu. Přežil a přes Vatikán se dostal do Kanady. Je pochován v Montréalu. Proslul svým sloganem "Zo Sidorom proti Židom", pak ho nahradil jako ministra vnitra jistý Šaňo Mach (Šaňo Mach, židov strach). Nějaký příbuzenský vztah s Karolom Siddorom? Jména se mohou často měnit, já jsem znal v Kanadě jednoho Čecha, jmenoval se Macháně, jakmile se naučil asi 500 slov anglicky, začal si říkat MacHane, podobně jako Karel Gott, který by se mohl přejmenovat - podle své manželky - Charles MacHacek.

237003

29.1.2011 0:10

RE: Já nevím, zdali muslimové od tohoto trestu upustili,

Andrew Siddur 85.?.?.?

Reakce na 237003

Díky za rozšíření obzorů, pane. Sidora neznám, jen Sidona a Sidol. (Sidol je voda na čištění kamen a pecí. Proslýchá se, že za války si to Němci často pletli – Sidol jako Sidon...)

Siddur je pak prý nějaká chřadnoucí pravicujicí genozidní genosse-idní brožurka či modlitební knížka.
Nečetl jsem ji, ale hezky mi to znělo, tak jsem si to dal do jména.

Když jsme u těch jmen, Arkan mi zase připomíná Parkana (o kterém však nemám potuchy, neb znám jen Ms. Parkan a ta snad musí být lesba, jinak nevím) a pak Arkadije Natanoviče Strugackého s bráchou Borisem, co napsali Piknik u cesty a zfilmoval to Tarkovský (Stalker) a bylo to dobré.

Ale to „So Sidorom proti židom“ a „Šaňo Mach, židov strach“, to je dobré. [smích]
Nějaký černý židovský homosexuálně-pedofilní dýdžej z júesej by mohl ty věty rapovat na pozadí nasamplovaných zvuků z Křišťálové noci (řinčení skla, štěkot vlčáků, řev esesáků, kvílení v ješivách a synagogách), do toho záběry Osvětimi... na MTV by z toho byl slušný hit a výtěžek by šel na reparaci...
Máte kreativního ducha... [smích]

237007

29.1.2011 3:11

RE: Já nevím, zdali muslimové od tohoto trestu upustili,

steve 97.?.?.?

Reakce na 237007

.. Máte kreativního ducha ..
-----------------
.. je to tzv. - "profesionalni deformita".

237012

29.1.2011 7:17

RE: Já nevím, zdali muslimové od tohoto trestu upustili,

sxg 91.?.?.?

Reakce na 237007

Od Žiliny ide vlak
a v ňom sedí Šaňo Mach
Všetci židia utekajú
lebo majú strach

Rež a rúbaj do krve
nebude to poprvé
dokiaľ Slovák na Slovensku
pánom nebude

Slováci sme od rodu
slovenskému národu
ani jeden nebude z nás
nikdy na škodu

237018

29.1.2011 15:41

RE: Já nevím, zdali muslimové od tohoto trestu upustili,

Arkan 70.?.?.?

Reakce na 237007

Není zač, pane Siddure, já obzory rozšiřuji rád a skoro denně, neboť tady učím na gymnáziu. Škoda, že žijete tak daleko, protože vidím že i vy máte kreativního ducha a dohromady bychom mohli dát něco, co by hodilo - jak se říká po pražsku -"slušnej vejvar". Apropo ten Sidol, napadlo mne, že taková reklama "Zo Sidolom proti Židom. Pro etnické čištění, není lepší řešení" by za Slovenského štátu nebyla špatná. Jako hudba by se mohla použít stará česká pouťová písnička z dob Hilsneriády, ta o té modrooké holce Anežce Hrůzové z Polné s pozadím - řinčení skla, štěkot vlčáků, kvílení v ješivách, řvaní dozorců, atd. Mohlo by se také použít hudby z terezínské opery Brundibár. Pro předvolební období (do parlamentu či do senátu) bych ještě přidal na závěr "Proti křivým nosům, volte číslo osm".

Na vysvětlení toho jména Arkán. Arkán znamená pilíř, například "Arkan al Din", což je pět pilířů muslimské víry: víra v jednoho boha Aláha a jeho proroka Mohameda (peace be upon him),každodenní modlitby (5x) po řádné očistě obrácen ke Kábbě, držení půstu v IX. měsíci islámského kalendáře (Ramadánu), dávání almužen chudým, tzv. zakát, (to se dělá i v Česku, jenomže obráceným způsobem a jde o větší částky), a pouť do Mekky alespoň jednou za život (pokud na to máte peníze).

Ms Parkán znám, hezky zpívá. Ale nakonec, jak se říká v jidiš, "kdo má geld, tak ten vypadá dobře a také hezky zpívá". Na oplátku jsem si zase já rozšířil obzory o spisovatele Arkadije Natanoviče Strugackého a jeho bratra Borise. To jsou všechno informace, které socialistickému člověku hodně přinášejí. Tady se tomu říká v "manadžrmenštině" cross-fertilization of ideas.

Češi měli v minulosti dostatek možností číst a slyšet ruský jazyk. O tom všem se studentům v kapitalistických zemích ani nesnilo. Nikdy jsme neskrývali, že se chodíme do Moskvy učit. Jasně to řekl náš první dělnický a milovaný prezident Klement Gottwald. Když jsem četl (už v emigraci) pitomosti podobného druhu, tak mě to jen upevňovalo v přesvědčení, že jsem udělal dobré rozhodnutí. [chechtot]

237049

29.1.2011 17:33

RE: Já nevím, zdali muslimové od tohoto trestu upustili,

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 204.?.?.?

Reakce na 237049

jednoho Arkana zabili už před 10 lety... a jaký to byl junák
...muslimy bil každopádně dobře...

Vložený obrázek

237052

29.1.2011 9:36

RE: Já nevím, zdali muslimové od tohoto trestu upustili,

MoUdrostrak 90.?.?.?

Reakce na 237003

Mily genozidni Arkane, lecba "kulkou" je JEDINOU PRICINOU, proc Cina nebyla zpravicovana, nebyla oblaŽena dosud "dýmů-krásy" a proc se naopak stala majitelem nejen slavnych zbankrotovanych a vybydlenych JuYsEj, ale potazmo celeho sveta.

Za pravicovani = privatizaci zisku + nacionalizaci ztrat = je v Cine prave ona "kulka". Proto sociopatum, tunelarum, defraudantum a zRADARum - i jejich potencionalnim lokalnim Veskrnum, Kozenym, Vondrum a Pojarum - v Cine psenka nekvete.

V Cinske lidove republice, vedene Komunistickou stranou Ciny, muzes zbohatnout = ale pouze praci, produkci a vytvarenim hodnot = nikoliv jejich rozebiranim + a hromadenim a nacionalizaci ztrat.

Tvuj Velky Guru = Prof. Big Toonnel = by tedy ronil slzy, rka moUdre poucky, ze:

A) "...ve zle rude sikmooke komunisticke Cine pravicujici oVcane a naivove nezhasli..." a
B) "...jeho mili Kozeni" nestihaji uteci pravnikum..."


Ze by Tobe patrne v Cine hrozila kulka je tedy nasnade. [vyplazený jazyk]

237023

29.1.2011 11:39

RE: není žit jako žid, i nežit chce žít.

Etheral 85.?.?.?

Reakce na 236995

...víte, ono to tady nejde moc vysvětlit. Prakticky nic. Ale je to celkem zábavné. Spíše těch lidí tady jde povětšinou litovat. Omezené vnímání, zažrání do té své pravdy apod. Nejvíce se mi líbí jak mi tady asi tři, nebo čtyři přispěvatelé vyčítají to, že jsem spekulant po mé zmínce že obchoduji na burze. To je typická ukázka malého českého človíčka [cool] Ten kdo to píše na to buď nemá prachy, nebo neví o co jde, tak to raději odsoudí. Pochopil bych to, kdyby mohl jen někdo, z "elity" takto vydělávat. Ale on může každý. Zceal každý. Stačí tak 100-200 tis.Kč na začátek a mít tak IQ nad 110 a pohoda [cool] Nic to nestojí a není to složité začít. Za vše ve finále mohou židé (a ne lidi tak nějak komplet sami-obzvláště za svoji lenost a problémy)a je to [chechtot] Nakonec se tady dočtu že nás někdo platí a je to tady nějak koordinované proti těm "čestným" hájícím asi zbytky svobody před pejzatci a to už fak uvažuji o tom se tady na to vykašlat [pláč]

237033

29.1.2011 14:32

RE: není žit jako žid, i nežit chce žít.

hc 90.?.?.?

Reakce na 237033

Na burze může vydělávat každý, ale ne všichni. To je takový malý velký rozdíl.

237044

29.1.2011 18:18

RE: není žit jako žid, i nežit chce žít.

Rene Bartosek 75.?.?.?

Reakce na 237044

Pravda někdo musí odejít s holým pozadím. Tady tak nějak v praxi mají ty spravné informace komplexního chcarakteru cenu zlata. Co myslíte je technologie, která by dostatečně rychle mohla zvládnout zpracování velkého objemu dat informací použitelných řekněme eufemicky k upotřebitelným odhadům pro blízkou budoucnost na těch slavných finančních trzích? Tož vzhůru na burzu s holou prdelí si každý bude konečně rovný. Marx by byl překvapený jaká metoda vede k té rovnostařské společnosti. Jistě si se střední třídou a tim plebsem mezi bohatými dělal těžkou hlavu, ale asi jiným způsobem než Henry Ford. Stále menší a menší vrchol společenské pyramidy lze statisticky zanedbat. [velký smích] [mrknutí jedním okem]

237055

29.1.2011 18:57

RE: není žit jako žid, i nežit chce žít.

Rene Bartosek 75.?.?.?

Reakce na 237055

Ještě mě tak napadlo, až kafky a hejlové budou mít tu holou řiť, že teprve nastane ta zajímavá fáze hry. I na burze platí jako v hospodě. Bez peněz sem nelez. [velký smích] [velký smích]

237060

28.1.2011 10:23

OFF TOPIC

Etheral 85.?.?.?

Něco pro čínožrouty: http://www.novinky.cz/ekonomika/223555-cinu-pohlti-financni-krize-mysli-si-vetsina-investoru.html [cool] [smích] [chechtot]

236972

28.1.2011 10:35

RE: OFF TOPIC

MoUdrostrak 90.?.?.?

Reakce na 236972

Zbozna predatosko-pravicujici prani poslednich 60 let?!

Cina uz davno neni "chtenym" ditetem, tech co vypustili gina z lahve [vyplazený jazyk] [vyplazený jazyk] [vyplazený jazyk]

236975

28.1.2011 11:17

RE: OFF TOPIC

Etheral 85.?.?.?

Reakce na 236975

...necháme se překvapit [chechtot]

236977

29.1.2011 10:00

RE: OFF TOPIC

quido2 81.?.?.?

Reakce na 236975

Je to tak jak píšete. Špatné pro sionisty ale dobré pro nás. Oni i slouhové a podrazáci všeho druhu, v současné době tvrdě zalezlí v anální dutině svých pánů, se přebarví, při prvním závanu nevratných změn. Viděl jsem to již několikrát.

237025

29.1.2011 10:36

RE: OFF TOPIC

MoUdrostrak 90.?.?.?

Reakce na 237025

Uz uci manzelky a dceeerky, jak v Toskansku na yachte vitat fluent mandarinstinou[velký smích]

Vložený obrázek

Vložený obrázek

237027

29.1.2011 11:59

RE: OFF TOPIC

quido2 81.?.?.?

Reakce na 237027

Dobře činí. Protože zajetá praxe západní hemisféry zaměřená na uspokojování smyslů, je úpadková. Ve jménu civilizace vytváří řadu dalších.

Když jsem ještě sledoval televizi, shlédl jsem program o Slovinsku, který byl vysílaný v podvečer. V pořadu se též detailně hovořilo o sexu. V pořadu dcera poučuje matku slovy: Kde žiješ. Sexuální hrátky jsou přece normální. Italové a Angličané k nám jezdí lovit mladé holky a také kluky. (K dodávám.)

Existují i pedofilní organizace jako kupř.: MARTIJN, která je součástí gay-lesbické asociace IGLA, která dál rozvíjí úchylné praktiky všeho druhu. Opět ubohý export ze západu. Tedy já osobně dávám přednost mandarinštině.

237036

28.1.2011 21:25

RE: OFF TOPIC

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 236972

Zbožná přání spekulantů. To jsou ti praví pro předvídání. [chechtot] Čína má velký vnitřní trh, a další odbytiště v BRIC, vzdělané a iteligentní lidi...a myslící vládu.
Dobře si prohlídněte následující obrázek
Vložený obrázek
Co myslíte že je na stupnici?

237001

28.1.2011 10:34

Bezpečnost na letišti v Moskvě prováděla Izraelská ICTS

sxg 91.?.?.?

Tato firma má už dlouholetou zkušenost s "bezpečností". Tentokrát ve státě, který uznal Palestinský stát.
Podrobnosti tu:
http://www.docstoc.com/docs/7648513/ICTS-Europe-Newsletter-QR1-2009

Ta stejná firma, ICTS spravovala bezpečnost 11.září na letišti v Bostonu.
Ta stejná firma pustila do letadla Richarda Reeda, atentátníka s bombou v botě.
Ta stejná firma pustila do letadla Omara Farooka Abdul Mutalaba, atentátníka s bombou ve spodkách, bez pasu.

http://careandwashingofthebrain.blogspot.com/2011/01/israeli-security-firm-icts-helped.html

http://jedenacteho-zari.7x.cz/novinky/bezpecnost-na-letisti-v-moskve-2.html

236974

28.1.2011 12:00

RE: Bezpečnost na letišti v Moskvě prováděla Izraelská ICTS

Vanguard 195.?.?.?

Reakce na 236974

ICTS zajišťuje bezpečnostní prohlídky pasažérů pro United Airlines, tedy pro jednu konkrétní společnost-ne pro celé letiště. Plyne to z toho odkazu, který jsi sem dal-doporučuju si je aspoň přečíst. Atentátník se navíc odpálil v PŘÍLETOVÉ hale, tedy v místech, kde se obvykle žádná bezpečnostní prohlídka neprovádí.

Ale jinak škoda, jako spiknutí to neznělo špatně [velký smích]

236980

28.1.2011 13:55

RE: Bezpečnost na letišti v Moskvě prováděla Izraelská ICTS

sxg 91.?.?.?

Reakce na 236980

ale pomohlo [vyplazený jazyk]
President Dmitry Medvedev orders Russian security services to step up efforts against extremists and says the Moscow airport must learn from the U.S. and Israel how to better handle security.
http://articles.latimes.com/2011/jan/26/world/la-fg-russia-bombing-20110126

236989

28.1.2011 12:12

RE: Bezpečnost na letišti v Moskvě prováděla Izraelská ICTS

Kincsem 90.?.?.?

Reakce na 236974

http://www.ceskenoviny.cz/zpravy/informace-o-utoku-na-domodedovu-chybeji-mnozi-se-spekulace/588095?utm_source=mozilla_cz&utm_medium=rss

Doporučuji přečíst poslední odstavec článku -bomba se podobá těm z Palestiny ( ale určitě ji tam nedali Palestinci, že )

jinak tady něco o ICTS :
http://en.wikipedia.org/wiki/ICTS_International
a v Evropě ještě působí ICTS EUROPE

236982

28.1.2011 11:49

Stejný rukopis

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Řekl bych ani tak nejde o to, kdo bomový útok provede (kdo zmáčkne tlačítko), ale kdo zajišťuje akci, vybírá cíl a čeho tím chce dosáhnout. Kdyby se jednalo o pomstu nějakých černých vdov, myslím že by chtěly zabíjet vojáky. Viděl bych to na nějaké veřejně přístupné místo s vysokou koncentrací vojáků, hospoda u kasáren a tak. Proč ale letiště? Jsou tu civilisté a navíc i cizinci. Myslím že plánovači útoku jde o to, zavést na ruských letištích přísné kontroly. Zjemnit kontrast přistupu bezpečnostních složek demokratického západního světa včetně Izraele vůči z totalitních praktik pomlouvanému Rusku. Proč nebouchají nálože v USA ktré vedou války proti Iráku, Avganistánu a pohraničí Pakistánu? Nejspíš pro to, že v USA by to neposunulo veřejné mínění "správným "směrem, ba naopak. A Arabové tak nečinní asi proto, že to není jejich styl. Proč ale Moskva? Proč v minulosti Madrid? Proč Londýn? Proč pokaždé civilisté?? Komu to slouží? Já v tom vidím stený rukopis

236979

28.1.2011 17:40

Všechno jsou to zatím domněnky a asi mnoho let budou a třeba se nedozvíme nikdy nic!

63 88.?.?.?

Jenom jednu jistotu máme!
Mossad je organizace, která nepodléhá žádné kontrole, ta kontroluje sama sebe!, a pokud nějakého sionistického vrahounského hlavouna v Mossadu popadl vztek a řekl si , a teď já ty Rusy potrestám,oni si dovolili defakto proti naší vyvolené vůli uznat Palestinský stát, tak se přesně přihodilo,co se stalo v Moskvě na letišti!!!!
Teroristická organizace Mossad je nebezpečná celému světu a především samotnému Izraeli, kde terorem zamezí nějakému posunu ke smířlivější politice Izraele vůči Palestincům!
Jenom vzpomeňte premiéra Rabina, který se opravdu poctivě chtěl s Palestinci dohodnout a už byl na nejlepší cestě k dohodě, alespoň aby se přestalo vraždit a zabíjet a byl prostě zastřelen! Nebudu teď spekulovat, zdali byl střelec šílenec, nebo Mossadem naverbován, nebo donucen, anebo obojí! Střílel sionistický "vlastenec"!!!
Stát Izrael platí vrahounskou, teroristickou organizaci Mossad, ale nemá nad ní kontrolu!!!
Mossad má mnoho možností jak ovládat "svět", od dezinformací,nátlakových akcí,počítačových diverzí, až po vraždy,únosy a atentáty všeho druhu!!!
Proto také stále více států na světě s Izraelem nechce nic mít, je to nebezpečné! Mossad má zajímavá kritéria pro svou činnost, kdo nejde s námi, jde proti nám a pro svoje vraždění a teror používá a zneužívá rozsáhlou po celém světě rozlezlou židovskou komunitu! Když je nějaký žid na světě požádán o pomoc Mossadem, netroufne si odporovat, protože v druhém kole si Mossad "půjčí", jako správná světová mafiánská struktura i jeho!!!!
Nechci zde prohlásit, že má Mossad prsty v zavraždění 35 lidí na letišti v Moskvě. Já to nevím! Ale je to možné a hlavně Mossad má takové způsoby jednání, takže bych se ani příliš nedivil!
Jenom by to zapadlo do vzorce chování a jednání Mossadu! [bliji] [bliji] [bliji] [bliji] [bliji] [bliji] [bliji]

236996

28.1.2011 23:30

RE: kto to začal

meff 195.?.?.?

Reakce na 236996

Pri diskusii o teroristických útokoch si musíme pripomenúť, alebo uvedomiť to, že PRVÝ KRÁT v histórii použili teroristický útok v zmysle "bomba, atentátnik, civilné obete, atď..", práve židia. Okolo roku 1945, neviem presne, v období keď sa židia snažili vydobiť si svoje územia, svoj štát v Palestíne. Boli to ONI kto to použil prvý krát. Teror a smrť na civilistoch.

237006

29.1.2011 8:53

RE: kto to začal

quido2 81.?.?.?

Reakce na 237006

Kdo začal je základní otázka. Odpovědět na ni nelze jednou větou. Znamenalo by to provést důkladnou analýzu dějin až ke králi Šalamounovi tj.: 929 let před Kristem. A protože gojímové a sionisté mají zcela protichůdnou filozofii a hodnotová kritéria, konsenzus není možný. Tato analýza by tedy mesela býti zpracována mimozemštany, nestrannými pozorovateli.

Vemte si třeba Protokoly sionských mudrců. Jedna strana tvrdí to a druhá ono. Přesto nám Protokoly poskytují základní odpovědi na mnohé události, které se odehrály po jejich zveřejnění. A vyjadřují se i k otázce terorizmu, tedy mnohem dříve než jak uvádíte. Protokol č.9: kolonka výklad zákonů:

Existující zákony, neměníce jejich podstatu,zviklali jsme protichůdnými výklady do té míry,že dosáhli jsme ohromných výsledků. Výsledky dostavily se zprvu tím,že výklad zamaskoval samotný zákon a posléze úplně zakryl tento zrakům vlád,pro nemožnost orientace v zapletených právních řádech. Zde začíná teorie svědomí soudu. Vy říkáte, že nastane ozbrojené povstání proti nám, jestliže předčasně prohlédnou podvod? Pro tento případ u nás bude na západě takový teroristický manévr,že nejchrabřejší duše se zachvějí.

Tyto podzemní dráhy budou k té době provedeny ve všech hlavních městech a mohou být vyhozeny do vzduchu s celou organizací a dokumenty státu.

Atˇtedy je autorem kdokoli, to co v tomto protokolu popsal je obludné a varující.

237020

28.1.2011 21:35

Mainstream

sxg 91.?.?.?

Ruský premiér Vladimír Putin prohlásil, že tzv. kavkazská stopa pravděpodobně nevede do Čečenska. Teroristé tak mohou pocházet například z Dagestánu, Ingušska nebo Karačajevo-čerkeské republiky.
http://www.rozhlas.cz/zpravy/evropa/_zprava/patrani-po-moskevskem-atentatnikovi-je-jasnejsi-nejedna-se-o-cecence--842591
Vládní deník Rossijskaja gazeta dnes upozornil i na možnou "zahraniční stopu", protože bomba, jaká explodovala na Domodědovu, se až dosud v Rusku nevyužívala, na rozdíl od Palestiny.
Podle listu Moskovskij komsomolec prý atentátník prošel výcvikem v Pákistánu či Afghánistánu, podobně jako řada velitelů čečenských povstalců.
http://www.ceskenoviny.cz/zpravy/informace-o-utoku-na-domodedovu-chybeji-mnozi-se-spekulace/588095?utm_source=mozilla_cz&utm_medium=rss

237002

29.1.2011 1:49

Je velice zajimavy

Satanist 154.?.?.?

,ze vzdycky kdyz zidum tece do krusek nekde neco vybouchne a vylitne do luftu aby se odvratila pozornost lidi uplne jinam a protoze i v Israeli existujou kasty Israelitum vubec nevadi obetovat i sve zidovsky obcany zijici v zahranici jen kdyz Israel ze sionistickyho zlocinu bude nejakym zpusobem profitovat. Jen tak namatkou - Neco podobnyho se delo uz za 2WW kdy zide posilali uprchle nemecke zidy zpet do Nemecka A.H. rovnou na lopatu aby po valce mohly cancat o holocoustu z kteryho profituji jeste dnes a deje se tak dodnes. A ze nemam pravdu? Mam!

237008

29.1.2011 3:12

Dejte lisakovy hlidat slepice,ale nepocitejte je-priklad krestanske hlouposti.

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 61.?.?.?

Israel has a record of attacking allies.

Israel attacked the American ship, USS Liberty
http://www.gtr5.com/

Israel attacked American and British targets during the Lavon Affair
http://en.wikipedia.org/wiki/Lavon_Affair

Israeli terrorists bombed the King David Hotel, killing British government employees
http://en.wikipedia.org/wiki/King_David_Hotel_bombing

An Israeli-owned company, ICTS International, which has ties to Shin Bet, was in charge of security at Logan International Airport on September 11, 2001.

The same Israeli firm allowed Richard Reid (the "shoe bomber"[mrknutí jedním okem] to board American Airlines Flight 63 in December 2001.
http://en.wikipedia.org/wiki/ICTS_International

The same Israeli company allowed Umar Farouk Abdulmutallab (the "underwear bomber"[mrknutí jedním okem] to board Northwest flight 253.
http://www.haaretz.com/print-edition/news/israeli-firm-blasted-for-letting-would-be-plane-bomber-slip-through-1.261107
http://news.jonzu.com/z_middle-east_israeli-icts-connection-schiphol-airport.html
Spravne se rika,ze kdyz Amerika ma takoveho spojence,jako je israel,tak uz nepotrebuje zadneho nepritele.Je pozoruhodne,jak ,tak zvani krestansti politikove primo lnou ke statu Israel,poslanci nezapomenou vzdy po volbach navstivit tento stat,ted,tam je momentalne jeden z nejvyssich policejnich uredniku, kteremu jiste nalevaji do hlavy co je terrorista a co je antisemitista, jestlize si nevi rady, tak at se obrati na IDA a jine vnitrni zidovske organisace v USA,vzdy radi poradi a pomuzou.
UPDATE: Israeli 'Security' Firm ICTS Helped Provide 'Security' at Russia's Domodedovo Airport
The two employees claim not to know who sent the warnings.

He said the employees did not know the person who sent the message, but they traced it to a computer address and have given that information to the FBI.” [Washington Post, 10/4/2001] Odigo gave the FBI the Internet address of the message’s sender so the name of the sender could be found. [Deutsche Presse-Agentur (Hamburg), 9/26/2001] Two months later, it is reported that the FBI is still investigating the matter, but there have been no reports since.
Nakonec si vzpomenme udalostem v Londyne,kdo mel na starost bezpecnostni zarizeni v londynske podzemni draze.
FALSE FLAG CONFIRMED: Arizona JEWISH Shooter Posed in G-STRING W/GUN
This whole episode had the makings of a 'Chosen Ones' specialty, a FALSE FLAG from the beginning when the only news about the victims that the Zionist MSM carried was about the critically injured Congresswoman, Giffords, who is Jewish; her dead aide, who is Jewish and the dead 9 yo girl who just happened to be born on 9/11.
Occasionally, they'd mention the deceased Judge Roll, who just happened to rule against part of the gun buyer's background check law, but for the first 36+ hours, NADA, ZERO, ZILCH about the other 12 wounded people and the four dead....

Were they just GOYIM, not worth mentioning, since us CATTLE don't get to play the ETERNAL VICTIM?

The initial pics of 'Jared the Jew' showed him with long hair and smiling...

237013

1.2.2011 17:21

pro Vojtu

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 82.?.?.?

pro Vojta Jako neregistrovaný nemohu reagovat v rubrice "Ve zkratce", tedy výjimečně sem...Napsal jste: Počet údajných Palestinců se za uplynulých 60 let ZOSMINÁSOBIL! Kdyby obdoba údajné palestinské genocidy probíhala celoplanetárně, žilo by v tuto chvíli na Zemi přes 15 miliard lidí! Není to nějaká zvláštní genocida? Jakoby naruby, ne? [smích])...Jste demagog pane Vojto a to prvotřídní, spojovat genocidu s natalitou. Ikdyž určitá souvislost tam je.
Víte jaká byla porodnost českého národa během druhé světové války, v době kdy jeho osud byl zcela nejistý, tak nejistý jako je dnes osud Palestinců. Vysoká pane Vojto, velmi vysoká. Nebude tedy ta natalita i z velké části podvědomou obranou národa? Tedy, že tato zvýšená natalita potvrzuje genocidu, a ne že ji vyvrací!

237359

Příspěvků: 56

28.01. 08:35 nufajciar  prepacte, ze idem mimo temu
29.01. 13:40 ms  RE: prepacte, ze idem mimo temu
28.01. 08:50 MoUdrostrak  Kdo s koho aneb nejen v brooklynskych yeshivach kvili na poplach
28.01. 08:58 Etheral  Netvrdím že by za tím nemohli stát
28.01. 09:51  RE: Netvrdím že by za tím nemohli stát
28.01. 14:58 Erwin  RE: Netvrdím že by za tím nemohli stát
28.01. 20:52 kedu  RE: Netvrdím že by za tím nemohli stát
29.01. 11:14 Etheral  RE: Netvrdím že by za tím nemohli stát
30.01. 10:57 Gibi z Wilsonova  RE: Netvrdím že by za tím nemohli stát
28.01. 15:17 dub  RE: Netvrdím že by za tím nemohli stát
28.01. 15:50 Arkan  RE: Netvrdím že by za tím nemohli stát
28.01. 16:21 dub  RE: Netvrdím že by za tím nemohli stát
01.02. 09:46  RE: Netvrdím že by za tím nemohli stát
28.01. 15:43 Lujza  RE: Netvrdím že by za tím nemohli stát
29.01. 11:24 Etheral  RE: Netvrdím že by za tím nemohli stát
29.01. 12:09 Lujza  RE: Netvrdím že by za tím nemohli stát
30.01. 08:13 Etheral  RE: Netvrdím že by za tím nemohli stát
30.01. 14:17 jen tak  RE: Netvrdím že by za tím nemohli stát
30.01. 16:00 Etheral  RE: Netvrdím že by za tím nemohli stát
30.01. 17:15 jen tak  RE: Netvrdím že by za tím nemohli stát
30.01. 18:32 Etheral  RE: Netvrdím že by za tím nemohli stát
30.01. 19:01 doubleM  RE: Netvrdím že by za tím nemohli stát
29.01. 14:16  RE: Netvrdím že by za tím nemohli stát
28.01. 09:35 valda  neni zid jako zid
28.01. 17:38 Arkan  RE: není žit jako žid, i nežit chce žít.
28.01. 20:30 Andrew Siddur  RE: není žit jako žid, i nežit chce žít.
28.01. 21:46 Arkan  RE: Já nevím, zdali muslimové od tohoto trestu upustili,
29.01. 00:10 Andrew Siddur  RE: Já nevím, zdali muslimové od tohoto trestu upustili,
29.01. 03:11 steve  RE: Já nevím, zdali muslimové od tohoto trestu upustili,
29.01. 07:17 sxg  RE: Já nevím, zdali muslimové od tohoto trestu upustili,
29.01. 15:41 Arkan  RE: Já nevím, zdali muslimové od tohoto trestu upustili,
29.01. 17:33  RE: Já nevím, zdali muslimové od tohoto trestu upustili,
29.01. 09:36 MoUdrostrak  RE: Já nevím, zdali muslimové od tohoto trestu upustili,
29.01. 11:39 Etheral  RE: není žit jako žid, i nežit chce žít.
29.01. 14:32 hc  RE: není žit jako žid, i nežit chce žít.
29.01. 18:18 Rene Bartosek  RE: není žit jako žid, i nežit chce žít.
29.01. 18:57 Rene Bartosek  RE: není žit jako žid, i nežit chce žít.
28.01. 10:23 Etheral  OFF TOPIC
28.01. 10:35 MoUdrostrak  RE: OFF TOPIC
28.01. 11:17 Etheral  RE: OFF TOPIC
29.01. 10:00 quido2  RE: OFF TOPIC
29.01. 10:36 MoUdrostrak  RE: OFF TOPIC
29.01. 11:59 quido2  RE: OFF TOPIC
28.01. 21:25  RE: OFF TOPIC
28.01. 10:34 sxg  Bezpečnost na letišti v Moskvě prováděla Izraelská ICTS
28.01. 12:00 Vanguard  RE: Bezpečnost na letišti v Moskvě prováděla Izraelská ICTS
28.01. 13:55 sxg  RE: Bezpečnost na letišti v Moskvě prováděla Izraelská ICTS
28.01. 12:12 Kincsem  RE: Bezpečnost na letišti v Moskvě prováděla Izraelská ICTS
28.01. 11:49  Stejný rukopis
28.01. 17:40 63  Všechno jsou to zatím domněnky a asi mnoho let budou a třeba se nedozvíme nikdy nic!
28.01. 23:30 meff  RE: kto to začal
29.01. 08:53 quido2  RE: kto to začal
28.01. 21:35 sxg  Mainstream
29.01. 01:49 Satanist  Je velice zajimavy
29.01. 03:12 Robert Nohejl  Dejte lisakovy hlidat slepice,ale nepocitejte je-priklad krestanske hlouposti.
01.02. 17:21  pro Vojtu

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

11

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc prosinec přispělo 16 čtenářů částkou 3 732 korun, což je 11 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010

IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

Ve zkratce

Možná nejdůležitější projev prezidenta Trumpa03.12.20 10:51 USA 5

Zastavme krádež voleb! 03.12.20 00:23 USA 0

Íránského vědce patrně zavraždil Mosad01.12.20 23:07 Írán 8

Co nikdo neříká o lockdown29.11.20 23:02 Neurčeno 0

Seznamte se: Soudruh Vrábel, Vyvolený informátor29.11.20 17:01 USA 1

Policejní robocapové zastavili zločin28.11.20 11:19 Česká republika 6

Jak migranti "obohatili" Švédsko27.11.20 21:12 Švédsko 1

České nemocnice jsou motivovány umístit co nejvíc covidových pacientů na JIPce27.11.20 21:02 Česká republika 2

Vláda se chystá vymývat nám za naše peníze mozky. BigPharma se tetelí radostí27.11.20 17:07 Česká republika 1

Odporné. Jako by to ani nebyli živí tvorové27.11.20 16:50 Dánsko 3

V Georgii a Michiganu byl právě vypuštěn Kraken26.11.20 17:24 USA 0

Sčítání hlasů v USA zřejmě ovlivňuje Harry Potter26.11.20 17:00 USA 7

Virginie: Mezi 5:07-5:12 ráno po volební noci zmizelo 169.000 hlasů26.11.20 16:33 USA 0

Obama napadl Hispánce za masivní podporu Trumpa a následně to od Hispánců schytal 26.11.20 10:59 USA 0

Volební fact-checker Facebooku dal v roce 2017 cenu Bidenovi, zaměstnanci dotují demokraty26.11.20 10:11 USA 0

Nevadský soudce odsouhlasil, aby Trumpův tým předložil soudu své důkazy o volebních podvodech26.11.20 09:21 USA 0

Pensylvánská soudkyně pozastavila certifikaci výsledků voleb 26.11.20 09:05 USA 2

Sadistická vláda nám dovolí nadechnout se, než zase přiškrtí25.11.20 22:48 Česká republika 2

Vývoj náboženství ve světě 1946 - 201925.11.20 12:36 Neurčeno 2

Novinky.cz zase straší covidem v Polsku, skutečnost je zřejmě jiná25.11.20 11:07 Polsko 0

Měnové kurzy

USD
21,74 Kč
Euro
26,42 Kč
Libra
29,34 Kč
Kanadský dolar
16,89 Kč
Australský dolar
16,18 Kč
Švýcarský frank
24,41 Kč
100 japonských jenů
20,95 Kč
Čínský juan
3,32 Kč
Polský zloty
5,91 Kč
100 maď. forintů
7,40 Kč
Ukrajinská hřivna
0,77 Kč
100 rublů
29,22 Kč
1 unce (31,1g) zlata
39 883,66 Kč
1 unce stříbra
521,24 Kč
Bitcoin
421 938,50 Kč

Poslední aktualizace: 3.12.2020 19:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 6 850