Diskuze k článku

Špatný jako Bush

Příspěvků 23

26.1.2011 10:44

Horší ako Bush

Erika 52 91.?.?.?

-"Nikto nedáva viac, ako ten, kto dáva nádej."
L.N.Tolstoj

Obama sklamal nádeje ľudí, ktoré doň vkladali.
Preto je omnoho horší, než Bush, od ktorého nikto nič dobré neočakával.
Myslím, že politika USA už dlho budí rozpaky naprieč všetkými kontinentami. V krajinách, kde prišli rozdávať "slobodu" a "demokraciu" dokázali vzbudiť akurát tak strach a nenávisť.
Dobro sa totiž nedá prinášať na hlavniach zbraní ani decimovaním obyvateľstva.
Rozpor medzi rečami a skutkami nakoniec odhalí každé pokrytectvo
a vo svetle pravdy kráľ ostane nahý.

236832

26.1.2011 10:54

Podobně si "dobro" představovali již nacisté

vj66 82.?.?.?

Reakce na 236832

Riceová navrhovala přestěhovat palestinské uprchlíky do Jižní Ameriky

http://www.novinky.cz/zahranicni/blizky-a-stredni-vychod/223366-riceova-navrhovala-prestehovat-palestinske-uprchliky-do-jizni-ameriky.html

Tak co se divíte

236833

26.1.2011 18:23

RE: Podobně si

Ursus 89.?.?.?

Reakce na 236833

Tohle bude kachna..jednak tohle navrhoval Sheldon Cooper par let zpet v serialu BigBang Theo. Je to jeden velmi znami serial o parte fyziku..zjisti, ze nobelovku za Fyziku nedostane, tak zacne usilovat o nobelovku za mir. [velký smích] Velmi podezrele je taky to, ze se v clanku na fotce je zrovna fotka Sheldona Coopra

236849

28.1.2011 0:26

RE: Horší ako Bush

p. 125.?.?.?

Reakce na 236832

...probuh...uz jste videla politika ktery nezklamal...?

236943

28.1.2011 11:02

RE: Horší ako Bush

Erika 52 91.?.?.?

Reakce na 236943

Ale áno. Ale sú to "vesměs" "diktátori". Chávez, Castro, Ahmadinedžád...
Robia politiku pre ľudí, ktorí si ich zvolili.
Nezapredávajú štát cudzím mocnostiam a ich záujmom.
Po celý čas čelia štvavým kampaniam svetových médií a pokusom o atentát.
Nenechali sa kúpiť ani zastrašiť.
Postavili sa moci korporácií a kto chce, ten vidí pravdu o svetovom dianí, aj o tom, kam to všetko smeruje.

236976

26.1.2011 16:52

NIc proti němu.....

Etheral 85.?.?.?

...ale našel jsem toto (třeba to je ale štvavá kampaň proti němu z té doby): http://www.tyden.cz/rubriky/zahranici/amerika/chavez-doporucuje-sprchovani-po-komunisticku_147734.html
...samozřejmě že naivní masa hamburgerožroutů Obamovi naletěla. S tím se počítalo, proto tam je.Bylo potřeba získat čas a doválčit apod. Smlouvy mezi dodavateli zbraní a zbraňových systémů mají i svoje penalizace z obou stran a nejen ty hmotné[smích] + další mrtě věcí které bylo potřeba dodělat.

236845

26.1.2011 17:16

RE: NIc proti němu.....

jen tak 96.?.?.?

Reakce na 236845

>...samozřejmě že naivní masa hamburgerožroutů Obamovi
>naletěla. S tím se počítalo, proto tam je.Bylo potřeba
>získat čas a doválčit apod.
Já si myslím, že pokud chce politik prosadit svou vizi, musel by být diktátor. V demokracii jednotlivec neprosadí nic, i kdyby to byla sebelepší, nebo sebehorší myšlenka. Obama není diktátor. Chavez ano. Bush to měl jednoduché, zastupoval ochotně zájmy zbrojních firem a zemičky, která Ameriku ovládá.
Že jsem tak smělý a zeptám se - ona ta naivní masa těch, co zvonila v 89 klíči snad nenaletěla panu Havlovi a spol na krásný řečičky???? [chechtot]

236847

27.1.2011 8:16

RE: NIc proti němu.....

Etheral 85.?.?.?

Reakce na 236847

...to je složitější...Lidé byli naivní a mysleli si, že bude lépe a světe div se, většina lidí se má lépe nežli za socialismu. Akorát člověk jak chce více a více a srovnává svoji životní úroveň s kdejakým státem, tak propadá deziluzi že mu je hůře. Ale objektivně se má většina lidí ve hmotě podstatně lépe, nežli za minulého režimu. Tím nepopírám, že by zde nebylo tak 20% populace která se má hůře.....ale to je kapitalismus. A za sociku se o něm lidé i leckde povinně učili co to je a věděli co bude následovat až v padne to co měli. Šli a dobrovolně si to vyzvonili (ono to sice bylo nalajnované jako vše tady, ale odpovídám vám vaším jazykem).

236881

27.1.2011 8:48

RE: NIc proti němu.....

mazz 82.?.?.?

Reakce na 236881

Spíš bych řekl, že se máme dobře ze setrvačnosti. Pokud nebude "brutální" progresivní daň z příjmu, tak nůžky mezi chudými a bohatými se ještě více rozevřou a většina lidí se bude mít hůře než za soc. Ostatně jinak kapitalismus ani nefunguje [smích]
PS: kapitalismus je hra, kde vyhrává ten co má největší balík a nejlepší strategii. tzn., že vlastní surovinové zdroje a výrobu, pak ho peníze vůbec nemusí zajímat [velký smích]
PS2:chavezovi fandím [smích]

236888

27.1.2011 9:28

RE: NIc proti němu.....

y 142.?.?.?

Reakce na 236881

I Vy jeden placalisto. Je fakt ze vetsina lidi je na tom materialne lip nez za komunistu , ale duchovno jde do prdele. Lide vystraseni vic nez za komuny. Strach ohledne splatek , prace ,poplatku a pod. Je Vam prijemny pro psychiku? Je fakt ze na banany , mandarinky a pod byla fronta. Ze nejlepsi toaletni papir byly noviny , ze jsem musel zadat komouse o vyjezdni dolozky (ted tam vladnou ti kteri je dostavali). Ale v zadnem pripade jsem nemel starost o to co bude zitra. A kapitalismus neexistuje. Existuji ruzne kvoty ktere Vas omezuji, Existuji zakony kktere uprednostnuji tkz. elitu. Pred emigraci jsem mel , auto , zarizeny byt, perfektni job. Ted to srovnam z prumernym candanem meho veku (tenkrat). To co ja mel mi patrilo - zadne pujcky. Dnesni canadan ma toho mnohem vice ale vse na pujcku.Pokud by prislo k rovnani veci , ja v tom socialismu byl bohatsi nez ti kapitalisti. Jako sokromnik jsem pro kapitalismus , ale pro to co vidim se ubiram do vzpominek a porovnavam.

236889

27.1.2011 20:05

RE: NIc proti němu.....

Etheral 85.?.?.?

Reakce na 236889

...takže jste pro kapitalismus, ale chtěl by jste výhody socialismu. Jsou nyní kladeny velké nároky na jednotlivce a mnoho lidí to má velmi těžké. Ale zase mají mnoho možností jak to řešit. pokud se tedy nezasekali už definitivně. Což je časté. Ale týká se to drtivé menšiny populace. Vím, že i střední vrstvy žijí ve větším stresu, nežli dříve, ale jak píšu pořád dokola: Já si taky prošel neuvěřitelnými sra.kami a byl na dně jak ekonomicky tak opakovaně zdravotně a i přes objektivně špatné podmínky vzděláním počínaje a závazky spektra širokého konče, se mi to prostě podařilo vyřešit a jsem v pohodě. Je to o vůli a píli a trochu to tady začít koumat i z jiné stránky nežli jen té rozumové a emotivní [smích] Ale u mnoha lidí to je prostě rozhozený řadič. Za socialismu to bylo více plošné ta hmotná bohatost a lidi i lidštější, nerozsekaly je prachy ještě tolik, každý se měl +- stejně. Ale nyní si myslím že to je lepší ve hmotě pro většinu lidí. A mají mnoho možností. To, že je nevidí to je jiná věc, ale o tom to tady je o hledání....jak se říká: co tě nezabije to tě posílí....pod to se mohu podepsat [cool]

236924

28.1.2011 3:36

RE: NIc proti němu.....

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 142.?.?.?

Reakce na 236924

Zase placate . Kde jste se docetl ze chci vyhody socialismu ? Nebo by jsme nemneli poukazovat na to lepsi co bylo v socialismu ? A poukazovat jenom na to horsi ? Ze je neco o vuli a pili ? Ja bych rekl , ze s vuli a pili se tak dostanete v dnesnim systemu do invalidniho duchodu. Zde se nejedna o to byt v pohode ted. Zde se jeddna aby v pohode byli nasi potomci.

236950

27.1.2011 18:16

RE: NIc proti němu.....

jen tak 96.?.?.?

Reakce na 236881

No, nevím, zda se má většina lépe. Vy tam žijete, asi víte více. Co jsem tam hovořil s lidmi, většinou mne přesvědčovali, že je hůř. Tedy lépe řečeno, že to jde od deseti k pěti. Nakonec ty sliby po listopadu proklamovaly, že dosáhnout západoevropské živ. úrovně je otázka pár let... A co sliboval pan Havel je zde:
http://www.zpovedka.cz/000264.php
Určitě je tam více svobody. To hodnotím ze všeho nejvíc. Zato právní vymahatelnost a právo jako takové je tam na strašně ubohé úrovni. To není právní stát, ale džungle. Co jsem si však všimnul, za "socíku" bylo na venkově, kde jsem kdysi vyrůstal více možností. Když jsem projížděl známými místy ve středočeském kraji v roce 2008 tak jsem se nestačil divit. Vlakové a autobusové spoje většinou silně zredukované, někde úplně zrušené. V každé vsi co znám tehdy byla prodejna potravin, hospoda a p. Dnes je buď na strašlivě ubohé úrovni, nebo zrušena. Také úrovní silnic jsem byl velmi zklamán. Některá města zkrásněla, venkov celkově upadl. (můj názor) Lidé vesměs zklaman z toho, že za socíku si snáze a bez dluhů dopomohli k bydlení, dnes pro velkou většinu nemožné.

236909

27.1.2011 20:20

RE: NIc proti němu.....

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 88.?.?.?

Reakce na 236909

>Některá města zkrásněla, venkov celkově upadl
Ne. Je to obec od obce různé. Kde mají zvoleného šikovného starostu/ku a schopné zastupitelstvo, tam i vesnice krásní a rozvíjejí se. Jenže to není všude... plošně... centrálně nadirigovaně, jako kdysi. Je to na lidech... na místních, jestli chtějí a něco pro to udělají. Kde jsou lempli, zvyklí z dřívějška, že "někdo" všechno rozhodl a zařídil, ten samozřejmě žije v obci zbídačené. Jsou ale i "obce roku", na které je radost se podívat. A jsou i jiné, kde sice nemají titul, ale žije to tam, mají každý druhý týden kulturní akci, starosta se stará, je pyšný že se mu to daří a lidé jej podporují a uznávají.
>za socíku si snáze a bez dluhů dopomohli k bydlení
Není to tak docela pravda. Vím o konkrétních lidech, kteří za socíku stavěli, a ti se museli pekelně zadlužit. A pokud jde o byty, na ty byl v naprosté většině pořadník, takže NE V POHODĚ, ale po mnoha a mnoha letech čekání, nebo po značném úplatku nebo jinak tehdz ilegálně byt koupil. Ovšem jaký! Panelovou klec.
>A co sliboval pan Havel je zde
To ani číst nebudu. Zvratky od křivé prolhané krysy.

236926

28.1.2011 13:00

RE: NIc proti němu.....

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 236881

>a světe div se, většina lidí se má lépe nežli za socialismu.
Já myslím, že nemáte pravdu. Já se, na rozdíl od Vás, pokusím o argumentaci. Mnozí co se údajně mají dobře ani nevědí kolik mají dluhu. To za socialismu neměli dluh žádný. Pan Kalousek se jim to snažil připomenout, a moc vděku nesklidil. Pro tento příklad není důležité jak ten dluh vzniknul, ale kdyby měl být u každého vymožen exekutorem jako okamžitě splatný, tak abychom byli (jako za socialismu) bez dluhů, většině by nezbylo ani na tu mašli. Takže ta většina se má hůře než za socialismu. A ty dluhy jsou snad nesplatitelné, protože to pokračuje škrtformou kdy se korupční díry nehledají, nevyvozují se důsledky, ale škrtá se a bere z podstaty a zneschopňuje se nadále celé hospodářství. A vývoj reálných i nominálních příjmů můžete shlédnout komentovaný např. tady.

236987

26.1.2011 18:57

RE: NIc proti němu.....

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 236845

Stvava kampan?Ale prosim vas, co vas bere k takovym silnym vyrazum?Cesti novinari jsou prece ti nejobjektivnejsi a nejpravdomluvnejsi novinari na Zemi, obzvlaste, kdyz maji takova typicky ceska prijmeni jako Steigerwald nebo Fistein[smích].

236851

27.1.2011 11:50

RE: NIc proti němu.....

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 195.?.?.?

Reakce na 236851

Ano, naprosto souhlasím! Objektivitu potvrzují každým svým příspěvkem i redaktoři a moderátoři "českých" televizních a rozhlasových kanálů. Víte, těch, s nimiž přeci máme ten informační náskok ... Poplatky za televizi se mi proto zdají příliš nízké...

236898

26.1.2011 17:27

Monte Python

fohat 88.?.?.?

a ted něco zcela jiného http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=Csqb26gYcBU#!

236848

27.1.2011 13:43

RE: Monte Python

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 195.?.?.?

Reakce na 236848

Nádherné... [chechtot]
zvláště pak ty komentáře pod... [chechtot]
Děkuji

236904

27.1.2011 20:39

Clinton, Bush nebo Obama

JB001 83.?.?.?

Pokud bych si měl vybrat, který z nich mi byl nejsympatičtější, jednoznačně by to vyhrál Bush junior. Musím se smát, když si vzpomenu, jak všichni nadávali na Bushe a chtěli změnu. Tak ji mají...

236929

27.1.2011 22:04

RE: Clinton, Bush nebo Obama

abc 188.?.?.?

Reakce na 236929

Život je zmena a na zmenu stačí jeden paragraf... http://www.youtube.com/watch?v=29TOnaeQcNg&fea... [bliji]

236936

28.1.2011 12:47

Nemyslím si,

Lin 85.?.?.?

... že Obama je stejně špatný, jako Bush. Bush byl hlupák, vyhulenec. Po takovém prezidentovi musí být lepší každý. Naděje, které byly vkládané do Obamy, byly nereálné a není to vina Obamy. Obamománie, která tenkrát vypukla, ho představovala jako "spasitele" a každému soudnému člověku muselo být jasné, že "tudy cesta nevede" a žádná změna nenastane ze dne na den. Obamu jsem neodepsala a když nic jiného, je to člověk schopný vlastního úsudku. Cesta z takového marasmu (a probuzení se z "amerického snu" ) není a nemůže být jednoduchá a přímá. Úlohu Obamy vidím hlavně v tom, že to "probuzení" umožní. Můžu se plést, samozřejmě, ale zatím si myslím právě tohle.

236986

29.1.2011 18:27

RE: Nemyslím si,

Etheral 85.?.?.?

Reakce na 236986

Obama je loutka, který tak umožní maximálně sobě dosáhnout pohodlného důchodu. [smích] A že to nějak vypadalo před volbami? No jo, hra, aby byl pokoj a mohlo se to dál dojit, nic víc [chechtot] Obama je pouze nástroj kliky která to tam dolikvidovává, stejně jako Putin v Rusku. Přál bych to tam komukoliv vidět tak 15km od centra Moskvy a nebo třeba dál na východ. Skládky, bordel špína.....a mrtě nešťastných lidí. A co dělají ti zachránci? Fotí se jako carové...tu s tygrem, tu při podpoře výrobků svého skomírajícího průmyslu a kašlou na všechno. Záchranky jezdí sporadicky, milice hotovo...to nemá smysl popisovat. A všude vzjatky, všude a za vše. Zaparkuj na parkovišti, zaplať v budce a ještě jednou za ,,ochranu,, chlapíkovi v kožené bundě. A stejně i když zaplatíš tak se vrátíš a auto v řiti. Že nebylo tvoje, ale z půjčovny? A koho to zajímá? Nicméně ještě že přiběhne malý kluk a ten ti ho pomůže za 500 dolarů najít....prostě hukot. A to je Moskva, ta je na tom relativně dobře ještě.....Ale nechci nikomu ty naděje na změnu brát, ti nahoře to těm dole zařídí. A čemu by už člověk měl věřit a v co doufat? [cool] Vždyť by se z toho zbláznil. Stát nefunguje, policie je v rukou mocipánů, všude samej vrah a úchyl, korupce, rozkradená zem,je je je.... [cool] Samá hrůza a děs. Někteří se v tom halt utrápí, někdo propadne alkoholu a někdo se uřeší. A někdo vezme svůj osud do vlastních rukou. Každého věc. Je to tady strakaté...[smích]

237056

Příspěvků: 23

26.01. 10:44 Erika 52  Horší ako Bush
26.01. 10:54 vj66  Podobně si "dobro" představovali již nacisté
26.01. 18:23 Ursus  RE: Podobně si
28.01. 00:26 p.  RE: Horší ako Bush
28.01. 11:02 Erika 52  RE: Horší ako Bush
26.01. 16:52 Etheral  NIc proti němu.....
26.01. 17:16 jen tak  RE: NIc proti němu.....
27.01. 08:16 Etheral  RE: NIc proti němu.....
27.01. 08:48 mazz  RE: NIc proti němu.....
27.01. 09:28 y  RE: NIc proti němu.....
27.01. 20:05 Etheral  RE: NIc proti němu.....
28.01. 03:36  RE: NIc proti němu.....
27.01. 18:16 jen tak  RE: NIc proti němu.....
27.01. 20:20  RE: NIc proti němu.....
28.01. 13:00  RE: NIc proti němu.....
26.01. 18:57  RE: NIc proti němu.....
27.01. 11:50  RE: NIc proti němu.....
26.01. 17:27 fohat  Monte Python
27.01. 13:43  RE: Monte Python
27.01. 20:39 JB001  Clinton, Bush nebo Obama
27.01. 22:04 abc  RE: Clinton, Bush nebo Obama
28.01. 12:47 Lin  Nemyslím si,
29.01. 18:27 Etheral  RE: Nemyslím si,

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

11

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc prosinec přispělo 16 čtenářů částkou 3 732 korun, což je 11 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010

IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

Ve zkratce

Možná nejdůležitější projev prezidenta Trumpa03.12.20 10:51 USA 7

Zastavme krádež voleb! 03.12.20 00:23 USA 0

Íránského vědce patrně zavraždil Mosad01.12.20 23:07 Írán 8

Co nikdo neříká o lockdown29.11.20 23:02 Neurčeno 0

Seznamte se: Soudruh Vrábel, Vyvolený informátor29.11.20 17:01 USA 1

Policejní robocapové zastavili zločin28.11.20 11:19 Česká republika 6

Jak migranti "obohatili" Švédsko27.11.20 21:12 Švédsko 1

České nemocnice jsou motivovány umístit co nejvíc covidových pacientů na JIPce27.11.20 21:02 Česká republika 2

Vláda se chystá vymývat nám za naše peníze mozky. BigPharma se tetelí radostí27.11.20 17:07 Česká republika 1

Odporné. Jako by to ani nebyli živí tvorové27.11.20 16:50 Dánsko 3

V Georgii a Michiganu byl právě vypuštěn Kraken26.11.20 17:24 USA 0

Sčítání hlasů v USA zřejmě ovlivňuje Harry Potter26.11.20 17:00 USA 7

Virginie: Mezi 5:07-5:12 ráno po volební noci zmizelo 169.000 hlasů26.11.20 16:33 USA 0

Obama napadl Hispánce za masivní podporu Trumpa a následně to od Hispánců schytal 26.11.20 10:59 USA 0

Volební fact-checker Facebooku dal v roce 2017 cenu Bidenovi, zaměstnanci dotují demokraty26.11.20 10:11 USA 0

Nevadský soudce odsouhlasil, aby Trumpův tým předložil soudu své důkazy o volebních podvodech26.11.20 09:21 USA 0

Pensylvánská soudkyně pozastavila certifikaci výsledků voleb 26.11.20 09:05 USA 2

Sadistická vláda nám dovolí nadechnout se, než zase přiškrtí25.11.20 22:48 Česká republika 2

Vývoj náboženství ve světě 1946 - 201925.11.20 12:36 Neurčeno 2

Novinky.cz zase straší covidem v Polsku, skutečnost je zřejmě jiná25.11.20 11:07 Polsko 0

Měnové kurzy

USD
21,76 Kč
Euro
26,42 Kč
Libra
29,26 Kč
Kanadský dolar
16,92 Kč
Australský dolar
16,16 Kč
Švýcarský frank
24,42 Kč
100 japonských jenů
20,94 Kč
Čínský juan
3,33 Kč
Polský zloty
5,91 Kč
100 maď. forintů
7,39 Kč
Ukrajinská hřivna
0,77 Kč
100 rublů
29,22 Kč
1 unce (31,1g) zlata
40 053,57 Kč
1 unce stříbra
523,40 Kč
Bitcoin
420 094,44 Kč

Poslední aktualizace: 4.12.2020 07:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 4 614