Diskuze k článku

To že je elita národa?

Příspěvků 41

24.1.2011 4:40

Jen vic seznamu,

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

jen vic nahravek, vzdyt prece vsichni vime, jak je snadne v momentech zmen prevlekani kabatu, kdyz neni dukazu.

236696

24.1.2011 6:13

Asi bude pan Bartos prece antisemita

Esmate 85.?.?.?

i kdyz si toho asi ani neni vedom. To se v Cesku stava casto, proto se musi nasadit nahubky, aby to nebylo tak napadne.
Na tom jeho seznamu je takrka 90% sionismu vernych vyvolenych. Coz se pochopitelne stavajici sionisticke maffi v Cesku nemuze libit.
Zvlaste mne pobavila jeho "Duchovni fronta", kde je ze 6 jmen 5 sionismu vernych vyvolenych a z nich pouze jeden zastupce zidovske obce. A ten je pouhy konvertita. Zbytek vyvolenych jsou "krestane"... [velký smích]

236698

24.1.2011 10:08

Bratrstva

Etheral 77.?.?.?

...komunisti si jen uvolnili ruce a rozjeli to ve velkým. To že byla nějaké oblbovačka s revolucí tak to je celkem jasné, bylo to připravené a pečlivě naplánováno [chechtot] Zaplétat se do toho kdo s kým a proč a že teď to a tamto....nojono....je to sranda [cool] Hlavně se nerozčilovat, škodí to zdraví [chechtot] [chechtot] [chechtot]

236702

25.1.2011 22:55

RE: Bratrstva

Magnus Maximus 88.?.?.?

Reakce na 236702

Přesněji řečeno jen určitá vrstva komunistů v bývalé partaji. Řadoví členové a skutečně přesvědčení komunisté to moc nerozjeli. Je třeba si uvědimit, že KSČ jako jakákoliv jiná strana má hierarchickou strukturu a tedy její členové na určitých úrovních mají omezený přístup ke kontaktům a tedy i informacím.
Dále k těm židům. Škoda že nejsou a asi nikdy nebudou statistiky, kolika procenty z uváděného počtu šesti milionů zlikvidovaných židů se na tomto podíleli východní židé, hlavně z Ruska, západní židé, dále jestli likvidací byla zasažena spíše židovská chudina nebo jestli toto zasáhlo i bohaté židy nebo jestli byl spíše postižen židovský venkov či židi z města nebo rozdělení podle profesí apod. Určitě to nebylo rovnoměrně rozloženo. Myslím že na ten holokaust bychom asi začali pohlížet trochu z jiného zorného úhlu než je tomu ted.

236806

24.1.2011 10:37

sionismus

vaclaus 93.?.?.?

Holocaust byl trest, kterym rabinska kasta zidovske cirkve potretala zidy za to, ze se v prubehu 19. a pocatkem 20. stoleti pokusili vymanit se z jejiho vlivu, t.j. emancipovat se, jak to udelali prislusnici jinych nabozenstvi v Evrope a stat se normalnimi lidmi. Nejvice se prohresili rusti zide, kteri svym rabinum doslova utekli po unorove revoluci 1917, kdy bylo zrusena tzv. cara osidleni, ktera oznacovala uzemi, kde se zide smeli usazovat. Evropske zidovske cirkvi hrozilo zaniknuti. Proto vznikl sionismus, ne proti antisemitismu, ale proti asimilaci zidu (snatky zidu s nezidy atp.). Od roku 1933 sioniste uzce spolupracovali s nacionalnimi socialisty, se kterymi meli spolecnou ideologii a cile: nackove se se chteli zidu zbavit, sioniste je chteli donutit odjet do Palestiny. Na prani sionistu, nackove nastrkali zidy do koncentraku a zabijeli vsechny sovetske zidy, kteri se jim dostali do rukou. Ted se sioniste vratili a zidovsti hrisnici, casto byvali clenove KSC) se horlive snazi dasahnout odpusteni hrichu.

236704

24.1.2011 12:22

A jestli neumřeli, žijí tu dodnes.

pajikxxx 82.?.?.?

Jednoduše, kdo se měl dobře za komunistů, ten se má teď ještě líp. Stačí se jen podívat kolem sebe. Ten kdo trochu zná lidi ve svým okolí a trochu se orientuje, tak přesně vidí, jak se teď mají bejvalí komunisti dobře. Ať se v okolí podívám na kdejakou větší firmu, tak její současnej majitel byl za komunistů ředitel té firmy, nebo jiný vysoký funkcionář, který měl dobré informace z celé firmy a po revoluci ji jednoduše dostali do dluhů. Firma padla, bejvalej ředitel ji koupil třeba i za 1 korunu a teď si hraje na velkýho podnikatele, ale ve skutečnosti je to jen zloděj a podvodník. Samozřejmě se najdou i poctiví, kterým byla firma vrácena v restituci a musím říct, že ti co znám, tak mají o dost lepší chování, než ti bejvalí komunističtí ředitelé, na ty přesně platí pojmenování, že to jsou židáci, kteří si žijou v luxusu a pořád vymýšlí, jak zaměstnance ještě víc oškubat a jak koho kde ojebat a podvézt. Každopádně je to přesnej obrázek i naší vlády, kde je taky plno bejvalých komunistů, kteří vedou majetek všech do dluhů s vidinou vlastního zisku.

236707

24.1.2011 14:14

A kdo je tedy tou skutečnou elitou národa?

Vojta49 apear (zavináč) atlas (tečka) cz 81.?.?.?

Pan Bartoš si je jist tím, KDO NENÍ ELITOU národa. Prosím. Každý má právo na názor. Ovšem jeho článek takto vyznívá jako obyčejný NECHCISMUS. On prostě nechce, aby se někteří lidé vyjadřovali k veřejným otázkám. On je s nimi nespokojen.

Vyjádřit nespokojenost s čímkoli, nevyžaduje žádnou kvalifikaci. Ani moudrost, ani zkušenost, ani odpovědnost. Křičet svou nespokojenost dokáže i právě narozené dítě. To je ten nejtypičtější NECHCISTA.

Za daleko přínosnější bych považoval, kdyby se autor pokusil sestavit seznam lidí, kteří jsou dle jeho názoru skutečnou elitou našeho národa. A my, prostí lidé, je máme považovat za svůj vzor. Případně za své neformální vůdce. Ovšem tím by nám autor sděloval, CO CHCE. A to nechcisté neumějí. Škoda. [velký smích]

Ještě závěrečnou poznámku. Pan Bartoš zjevně nemá rád (NECHCE) lidi, které sám řadí do kategorie "pravdolásky". Nevím co to je. Nikde jsem nenašel definici takové skupiny lidí. Ovšem logika praví, že opakem "pravdolásky" musí být "lžinenávist". Hrozné. Rozumím-li článku správně, autor se kritikou "pravdolásky" sám řadí do kategorie "lžinenávisti". Nebo co nám to vlastně chtěl sdělit? [mrknutí jedním okem]

236710

24.1.2011 17:30

RE: A kdo je tedy tou skutečnou elitou národa?

Anonymus 109.?.?.?

Reakce na 236710

Vojto, za minulého réžimu bylo pro méněchápavé, nebo neznalé, večerní studium VUML. Já tam nechodil, ale předpokládám, že jsi tam slyšel citát "UČIT SE, UČIT SE, UČIT SE", bohužel VUML již snad neexistuje, ale to heslo jak sám musíš uznat je pořád platné, obzvlášť když má člověk takové mezery, jak uvádíš. Kdybych se zeptal mého desetiletého vnuka, co, nebo kdo je pravdoláska, možná by se dopracoval i k té lžinenávisti, protože to pojmenování je vždy chápáno s notnou dávkou ironie a zajisté by alespoň ty hlavní pravdoláskové lžinenávisty vyjmenoval.
Takže doučit a dostudovat!

A propó - kdysi jsi i mně položil otázku, koho si vážit, nebo koho považovat za osobnost, které si lze vážit. Dokonce jsme se snad i na některých shodli. Co kdyby jsi také přišel se svou troškou do mlýna?
alespoň jednoho, nebo dva mouřenínky, prosím [velký smích]
Ať nejsi také považován za nechcistu [zmaten]

236723

24.1.2011 18:21

RE: A kdo je tedy tou skutečnou elitou národa?

mt-svk 91.?.?.?

Reakce na 236710

Elita národa? Ľudia, ktorí sa riadia určitými morálnymi princípmi a ktorí sú skutočnými doborníkmi vo svojom obore. Ibaže takí sa v TV neukazujú.

236726

25.1.2011 13:42

RE: A kdo je tedy tou skutečnou elitou národa?

Vojta49 apear (zavináč) atlas (tečka) cz 81.?.?.?

Reakce na 236726

Vážím si Vás, pane Anonyme, jako zkušeného a světaznalého muže. Jen občas mám pocit, jako by Vaše paměť trochu selhávala. Proč?

Vraťme se na chvíli do léta 1968. Celý národ tehdy stál jako jeden muž za svými vůdci. Proti nenáviděným okupantům. Vzpomínáte? A už za pár měsíců? Bububu - prověrky. A náhle se objevily seznamy. Na nich ocejchovaní lidé. Někteří jen POMÝLENÍ, jiní OPORTUNISTÉ, další TŘÍDNÍ NEPŘÁTELÉ. Kdo dostal zlý CEJCH, měl vymalováno. V podstatě doživotně. Včetně celé rodiny!

Kdo tehdy "prověřoval" správnost názorů ostatních, kádroval a cejchoval? Lidé bez cti a svědomí. Ta nejnemravnější chátra, pane Anonyme. A já bych se jen velmi nerad dožil nějaké další "normalizace", založené na cejchování lidí. Ať už ten cejch zní jakkoliv.

Na Vaše leninské (3x)"učit se" bych si proto dovolil zakontrovat důrazným "nezapomínat". A na Vaši otázku, koho bych umístil do čela seznamu skutečné české elity? Snadná odpověď. Moudrého Mudr. Františka Koukolíka. Přidal bych i profesora Vojtěcha Cepla. Ale ten nám bohužel nedávno zemřel.

236769

25.1.2011 21:30

RE: A kdo je tedy tou skutečnou elitou národa?

Anonymus 109.?.?.?

Reakce na 236769

Vojto, díky za kompliment, pokud by jsi zvěřejnil číslo účtu, poslal bych Ti 1,-kč za odměnu.
68 si pamatuji velmi dobře, budeš se asi divit, dodnes jej mám v živé paměti.

Podle tohoto odstavce, vidím, že ta odměna za ten kompliment, na sebe nenechá dlouho čekat, takže čti.
Už jsem pomalu začal odpovídat z pohledu tehdejších dojmů, ale zase takovou radost Ti nemůžu udělat.
Podívejme se s časovým odstupem a podívejme se dnešním okem, z pozice třeba těch 80% občanů jež mají podprůměrné příjmy.
Nebylo to od soudruhů a potažmo od CCCP prozřetelné? A neměli bychom jim dnes za to poděkovat? že nás chránili od imperialismu a ty dnešní konce oddálili o 30 roků?
No, domovní důvěrnice probereme až příště, to by kazilo teď obsah.

S důrazným "NEZAPOMÍNAT" souhlasím, ale doplním: I při tom přemýšlet!

Koukolík: český rozhlas neposlouchám, takže nejsem plně v obraze, a jinou příležitost nemám tohoto člověka znát, proto nemůžu hodnotit.

236801

29.1.2011 9:33

RE: A kdo je tedy tou skutečnou elitou národa?

Homér 94.?.?.?

Reakce na 236801

Pane Anonyme, díky Vám za vyjádření toho, co mě také již před časem napadlo, ale sám jsem se okřikl za názory příliš kacířské.
Jak je vidět nejsem kacíř osamocedný. Ještě jednou díky!

237022

25.1.2011 9:08

RE: A kdo je tedy tou skutečnou elitou národa?

Ahmed 195.?.?.?

Reakce na 236710

Učinil jste zajímavý úhybný manévr. Ve snaze schovat se za "prostého člověka", takového, jenž je obecně chápán s jistým stupněm "nedostatečnosti v chápání", nám předkládáte, jak má asi pohled zdola vypadat. Ve smyslu setrvačnosti, duševní pohodlnosti, neprozření....
Vaše dedukce poukazují na opak (i když ne zas tak zcela - poněkud zkratovitá myšlenka pravdoláska versus lžinenávist). Ale zcela určitě bych Vám Vaši skromnost ponechal, pokud bychom měli - zas na obecné rovině - vzít v úvahu porozumění základům etiky.
Více čtěte Bartošovy články a přemýšlejte o tom, co píše.

236756

26.1.2011 15:43

RE: A kdo je tedy tou skutečnou elitou národa?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 62.?.?.?

Reakce na 236710

Týpci, jako jste vy, potřebují vymýšlet nálepky a izmy, jako např. NECHCIZMUS. Z Vaší logiky vyplývá, že Vy sám jste zřejmě NESELEKTIVNÍ KONFORMNÍ CHCISTA, který má veliký hlad po tom a chce přesně to, co se mu předloží, přednese, navrhne. Dokonce takový, který vyžaduje, aby stejně konformní a démonem souhlasu opantaní byli i všichni kolem něj. A vyžadujete to důrazným a hlasitým způsobem, aby to slyšely ty správné uši. Považuje to za slušné, inteligentní a společensky odpovědné...

Zřejmě jako jeden z mála jste nepochopil podstatu článku: ELITOU NÁRODA NENÍ TEN, KDO JAKO NESVÉPRÁVNÝ ČLOVĚK PODEPISUJE VŠECHNO, CO PODEPÍŠE JEHO PÁN. PRO MĚ JSOU TO PETICE S JEDNÍM PODPISEM V.H., S PŘIPOJENÝM ARŠÍKEM NESVÉPRÁVNÝCH PŘIKYVOVAČŮ A SLOUHŮ. SEZNAM JEDNOHO NENÍ SEZNAMEM.

236841

27.1.2011 5:59

RE: A kdo je tedy tou skutečnou elitou národa?

Erwin 91.?.?.?

Reakce na 236841

Pan Vojta má pravdu v tom, že nelze žít trvale s pocitem, že něco stále jen nechci. Dokáže to člověka užírat. Ovšem podává to tak, jakoby si neuvědomoval, že je nutno nejprve zjistit stav věcí, pojmenovat je a negativní odmítnout. To je základní předpoklad.
Ano, je pravdou, jak zde někdo nedávno poznamenal, že je nutno bojovat ZA něco, ne PROTI něčemu. Je to nepochybně správné.
V roce 89 jsme cinkali klíči PROTI něčemu. Bylo to také správně, jako první krok k eliminaci vlády komunistů (nakonec to dopadlo, jak vidíme, úplně jinak; dnes se stydím, že jsem tehdy těmi klíči cinkal, ale to sem teď nepatří). Pokud byste se v té době zeptali kohokoliv, za co demonstruje, myslím, že odpovědí by bylo PROTI tehdejšímu režimu.
Dalším logickým krokem je pak pojmenovat to, co chceme.
Je potěšitelné, že se již objevují první vlaštovky s úvahami, jak dále. Oceňuji v tomto smyslu například články pana Lhotáka, snad i odkazy na ekonomickoureformu.cz atd. Jsou to nesmělé kroky vpřed a myslím, že naše úvahy, komentáře a příspěvky by měly směřovat tímto směrem.

236873

24.1.2011 14:19

kdo je kdo?

valda 212.?.?.?

Jsem volynsky cech a jako takovy jsem vdecny prezidentu Havloviza za pomoc pri nasem presidleni sem.Vim ze naopak prezidet Klaus,tehdy min.finansi,byl opacneho nazoru,nepral se "tim"zabyvat.Po 20 letech vsak vidim,ze prezident Klaus ma ve svych rozhodnutich(nekdy nekym oznacovanych za protiustavni)vic zdraveho rozumu,nez vetsina politiku soucasnosti.Snad jen nahodou jsem se dozvedel,(a po case jsem si to sam zjistil ze je to tak),ze vetsina v.cechu co emigrovala do Ruska,byla zidovske narodnosti.TAM k zidovstvi uz se nikdo nehlasil a chapu proc se to stalo.Je to zbytecne bremeno pro nekoho kdo chce jen klidne zit,pracovat(tvorit).A BOHU je to jedno.Ze ano?

236711

24.1.2011 16:29

RE: kdo je kdo?

fohat 88.?.?.?

Reakce na 236711

občas sleduji v televizi Ukrajince,Volynského Čecha a smekám nad jejich selským rozumem,moudrostí a čistotou usudku.Odkud přišli,přinesli sem něco,co se NENOSÍ,co zavání slabošstvím a snad dokonce dle současným mafiánu PRIMITIVISMEM....pan Havel provedl tuto správnou věc,pak ale provedl furu nesprávných věcí,holt to čas ukázal.....Elita národa..to je profesor Keller.profesor Erasim Kohák,Tana Fischerová,jistě při troše snahy by se objevili další....

236719

24.1.2011 18:26

RE: kdo je kdo?

hera 78.?.?.?

Reakce na 236719

Smím přidat i neživoucí vzory? Na řečnickou otázku si také hned odpovím: K elitě národa určitě patří Antonín Horák (viz O Slovanech úplně jinak). Pochopil a dokázal, že etruské písmo a lineární písma (Mykény a Kréta apod.) spolu souvisí, že jejich společným jmenovatelem je praslovanština.

236728

24.1.2011 20:49

RE: kdo je kdo?

čěf 94.?.?.?

Reakce na 236719

Profesor Keller by se hodil za příštího presidenta. Jak to jenom zařídit?

236737

24.1.2011 21:45

RE: kdo je kdo?

steve 72.?.?.?

Reakce na 236737

.. Jak to jenom zařídit?..
---
.. jedine demokratickou cestou. Vsechny zavrit za popirani, a az zustane jenom Keller - zvoli se sam za brezidenda, s pozehnanim sveho ztrejdy v izraelsku ! A bude kracet ku brosperite .., cely narod mu bude volat "Slava" z uranovych hald ...

236743

24.1.2011 21:52

RE: kdo je kdo?

Anonymus 109.?.?.?

Reakce na 236711

Valdo, jak můžeš zjistit z mých dřívějších příspěvků, nemám proti nikomu nic ( např. národnost apod.), ale mám určité výtky směrem k určitým a konkrétním lidem. Ale dobře, vynechám svou i Tvou osobu, a zeptám se oklikou. Pedofil svádí děti nejprve na lízátko a až teprve následně se projeví jeho skutečné úmysly. Budeš tohoto člověka také chválit za to, že Tvému dítěti nabídl lízátko?

A ještě pro doplnění. Autor článku vystavil nějaký seznam. Opět se zeptám, jak je možné, že ačkoliv lidi nijak nesortýruju do šuplíčků, tento seznam nějak souhlasí se skupinou lidí, jež by se nechali nazvat "profesionální škodiči". Takovým indikátorem je právě třeba současný president. Tito lidé nevynechají jedinou příležitost k tomu, aby jej nějak nepošpinili, nevložili mu do úst, co neřekl, popř. jej křivě neobvinili. Je to záměr? Nebo je to jen čirá náhoda? Ty útoky na hlavu státu jsou intenzívní, aniž bychom si to nějak uvědomovali. Není snad dne, aby se některý z aktérů nezviditelnil nějakým plivancem. Např. v dnešních zprávách opět jeden podobný.
Ten seznam naprosto souhlasí s tím, co již dávno vím, akorát, že jsem nikdy podobný soupis škodičů nesepsal. A jen tak bez dlouhého přemýšlení mě chybí mezi novináři např. jméno Barbory Tachecí. Tato dáma totiž stála u zrodu dodnes velmi známého rčení, že Klaus nezná rozdíl mezi špinavými penězi, jež se velmi ujal a dnes skoro celý národ je schopen věřit, že to tak bylo. Ale pravda je poněkud jiná, a Klaus to takto nikdy neřekl. Bohužel archivní rozhovor v žádné formě není na netu k dispozici, ačkoliv jiné nesmysly z českého rozhlasu jsou dohledatelné až po rok 1989.

236744

25.1.2011 8:32

RE: kdo je kdo?

valda 212.?.?.?

Reakce na 236744

Souhlasim,daji se najit stycne plochy mezi tim a onym.Mam biologicke vzdelani,i v spolecenskem chovani je to obdobny jako v "zive prirode":neco se pochbuje,dotyka,reaguje,brani se a za urcity cas je to zase trochu jinak...Proste ve vsem se daji najit "znamky" toho nebo onoho.A zaver?Casto nahoda ze se to deje,ne umysl.Podle me sionismus je nesmysl,a i kdyby tak jsem jeho protivnik.Kazdy clovek potrebuje "partu",kazdy,vy,ja i ostatni.Ne kazdeho do ni vezmou tak si hleda jinou.Ja vim ze je to hodne obecni,ale jsem si tim jisty.

236754

24.1.2011 16:31

Věčný jouda

Andrew Siddur 85.?.?.?

Už se nemohu dočkat, kdo první označí pana Bartoše za psychopata, paranoika či jinak nemocného (není jistě náhodou, že toto zneužívání lékařských termínu měly ve zvyku bolševicko-komunistické systémy; v případě nynějších potrefených hus pak jde jenom o obnovenou tradici), v horším případě, když už dojdou všechny argumenty (ale ony spíše jenom nejsou a nebudou) za antisemitu, jako to – není to tak dávno – udělala B. Tachecí v nějakém mstivém monologu na stránkách MfD.

(Šlo o to, že si dámu pro nekompetentnost kdosi dovolil vyhodit z funkce v jakémsi rádiu, a ve své „obhajobě“, ve výčtu svých vybájených domnělých důvodů, proč byla odejita, tam jako skutečný blesk z čistého nebe zahřmělo i slovo antisemitismus. Nevím, některým jedincům asi dělá dobře se takto duševně „odkopávat“ a dělat ostudu všem lidem stejného vyznání, kteří nejsou podobně vztahovačně urážliví a ješitní.)

Ale k věci. V době vskutku porodnicky komplikovaného volení B. Svobody pražským primátorem, tedy v jeho samotném závěru, kdy už se hysterie všech „politikoměničů“ a proroků jediné pravdivé politiky, té s vykřičeným srdcem na Hradě a s nametenou Holubovou v podhradí, dala krájet hydraulickými nůžkami, už jsem k těmto „věčným joudům“ začínal pociťovat až fyzický odpor.

Skutečně – hlavou mi běžela Masarykova slova o „zvířeckosti“ ruských bolševiků, kterými varoval nově vzniklé Československo před živly (i když – ruku na srdce duchcovského dělníka...). Stejné zvířecí, snad až hmyzí běsnění jsem pozoroval při volbě, kdy tito fanatici vtrhli na magistrát, a vydávali ohlušující skřeky a pazvuky.

Je skutečně zarážející, jak se tyto skupiny (lidí?), zagitovaných a vyburcovaných svými „autoritami“ a přesvědčených o své vyvolenosti páchat dobro a mluvit za 9 milionů „neukřičených“, dají strhnout k idiotskému chování.

Jakožto mírumilovný člověk, schopný dohody se druhým, jsem nicméně rád, že žiji ve 21. století, kdy takovýmto „lidem“ za jejich vrozenou tvrdo- a horko-hlavost už nehrozí žádné příkoří.

236720

25.1.2011 1:09

RE: Věčný jouda

p. 125.?.?.?

Reakce na 236720

...diky za clanek a za nektere prispevky skutecne superkvality......snad autor mel vynechat slovo seznam,ktere muze a bylo zneuzito/ pro skupinu/y/ samozvancu ve sluzbach jine skupiny..ale to slovo poslouzilo aby se odhalili ti nekteri,kteri nas samou laskou chteji snad dokonce sprovodit ze sveta a jejich skutecne ukoly ve spolecnosti....co se tyka elity naroda je zbytecne polemisovat,jmenovat...skutecna elita naroda se projevi v tezkych dobach kdy ji narod zoufale potrebuje kritickych pro narod/1918,legie,odboj 45,r.68 barikady,Palach/ a neni to nikdy skupina/y/ povalecu,opilci atd.predstirajici ze jsou pseudointelektualove ,pseudofilozofove,pseudospisovatele ,falesni proroci vnitrne prohnili zbabelci atd...vsichni ve sluzbach suterennich zajmu.......ukajejicich sebe predevsim s vedomim ze se jim nic nestane ani nemuze......prinejhorsim vyhosteni do Rakouska/Kohout/ v r.68 bylo nutne byt v Praze/tam se odehral boj o narod a jeho zachovani/ nikoliv nekde kolem Hradku a poskytovat kecy do radia/ zucastnil jsem se vitezne bitvy o rozhlas 68/....Plastika Cerneho je v souladu s propagandou slouzici ke zniceni sebevedomi a ocernovani nejen naseho naroda...proto ta popularita v mediich je jeden z mnoha prikladu.... pro lepsi porobeni ovci...zapad + kolonizuje zbytek je kolonizovan.....priklad: Chamberlain ktery nahle podstatne zmenil sve chovani a hlavne jednani vuci AH. tim mohl zapricinit ze ziskanim uranu v CSR/na ci prikaz nevim/....mohl AH. vyhrat vse co chtel avsak prisel o 5 min.pozdeji.....nase zeme/kulturni a vyspela a tim konkurence schopna/ byla prodana jako kolonie jako napr. jako USA zakoupili Filipiny od Spanelska....proste obchod....volny trh... jen pro zvane...

236747

25.1.2011 14:42

RE: Věčný jouda

steve 97.?.?.?

Reakce na 236720

Clanek je nevyvazeny. Propaguje vsechny negativni -ismy ! Autor je cilevedomy psychopat a antisemita. Zjevne inklinuje k pedofilii a rovnez je svoloc. To pozna okamzite kazdy vlastenec. Chci do seznamu - mel jsem majora u STB. Bratr meho dedy v dubnu 1945 vycestoval do Paraguae a mam po nem mnoho vzacnych obrazu a sbirku zlatych zubu. Za 2 tydny se vracim do sve izraelske vlasti. Nebuduli do te doby v seznamu - ucini Plzen kroky - a u autora bude nalezana bedna samolepek ..
.. a nasledne reseni:
.."dnes v 7:00 na usvite byli popraveni pro schvalovani .., popirani, vsechny -ismy, a vse ostatni - autor seznamu a pul naroda potencionalnich ctenaru ..
Podpis: Nejsme-jako-oni

236773

24.1.2011 16:59

off...nieco sa zacina diat?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 217.?.?.?

http://www.aktuality.sk/clanok/180313/top-najhorsie-protizidovske-vyroky-roku-2010/

236722

24.1.2011 17:46

Touché

Andrew Siddur 85.?.?.?

V textu p. Bartoše mohu podepsat každou větu.
Dvojnásobně podtrhuji tuto pasáž:

Ztotožňovat tedy seznam pravdoláskařů se seznamem židů může vpravdě pouze ten, kdo už pro svůj přepjatý boj s údajným rasismem není schopen racionálně uvažovat či ten, komu došly veškeré argumenty a snaží se tak pouze plivat jedovaté sliny.
a pak tu komickou záležitost s eSeMeSkou od pana proradného proradaristy Vondry.

Ta SMS je doslova emblematickou ukázkou myšlenkových pochodů určitých lidí.

Živě vidím toho obrněnce, an čte text A. Bartoše a nelíbí se mu, jak v něm věci mají svá jména. Mrkne z okna na Kyvadlo (dříve v tom místě Švecova zoufalá obro-závěť) a zneklidní ho, že se tam neleskne kupole radaru k obraně všeho mira před Stalinem, Hitlerem a zlým Íránem.

Zneklidňující Bartošův text, kde neexistují lži, zneklidňující neexistence radaru, Stalina, Hitlera, Zloíránu! Taky o antisemitismu v textu nepadlo ani slovo! Jak je to možné, že všechny tyhle jistoty najednou neexistují?!?!

Ovarový obrněnec, těmito neexistencemi dokonale vykolejen, roztřeseným chapadlem se chápe mobilu a ukazuje Bartošovi, zač je toho lockhead. Když něco neexistuje, musíme si to vymyslet. Takže první na řadě je antisemitism!
A už odesílá tu rádoby-nad-věcí pamfletoesemesku, s tím nádherným slovem na A.

Adama B. bych tu jen upozornil, že s podobnými lidmi, i když často vypadají, že jsou duševně docela vyrovnaní, a ani SMSky od nich ještě nevypadají nijak výhružně, už to může být docela nahnuté. A tím pádem i s Vámi.

Ta SMS zkrátka měla znít „Zkus se v těch svých antisemitsko-komunisticko-nacisticko-fašisticko-sionisticko(oops, tohle mi nějak uniklo, znáte to, kdo s čím zachází,... šalom!)-lžinenávistných textech otírat o pravdu jen o pikosekundu déle, a končíš! A budeš psát maximálně With Love from IL na fosforové bomby a přednášet v mateřských školkách o šoa! Vyplešatíš!“, ale v nějakém náhlem návalu pokory ji pan armádoministr vystavěl smířlivěji.

Už to u něj ale možná máte rozházené a pro příště nebude váhat bez varování proti Vám poštvat svoje hady a štíry ze všech dlouhoprstých lig a smrdutých „právnických“ (jak pro koho) doupat.

236725

24.1.2011 19:44

RE: Touché

Andrew Siddur 85.?.?.?

Reakce na 236725

Rád bych věřil, že pan Vondra se v budoucnu zachová vždy rozumně, bez předsudků a méně přepjatě, pokud bude chtít reagovat na p. Bartoše (byť je to jakkoli nesnadné, když se laikovi zdá být u armády všechno jaksi přepjaté a přehnané, počínaje předraženými Pandury a zlatými trenclemi s logem AČR konče).

Nakonec jen pár hodin staré neštěstí v Rusku mu dává příležitost ukázat se v nejlepším světle; jako člověk, který je na svém místě – svými uváženými větami, kroky a přijatými opatřeními.
(Společnou fotkou se Zuzanou Fialovou nikoli.)

236732

28.1.2011 0:16

RE: neštěstí v Rusku

meff 195.?.?.?

Reakce na 236732

Ono ani tá Zuza Fialová neni celkom mimo "zoznamu". Keby zila v cechach, tak by sa urcite do toho zoznamu pravdolasky dostala.

236942

24.1.2011 18:21

Good Job!

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 213.?.?.?

Tak tomu seznamu nelze říci jinak než "Good Job!".

236727

24.1.2011 18:57

Svedomita prace prinasi sve ovoce

Hlavi rabin 134.?.?.?

Co bychom si mohli prat vice, nez o nas automaticky, bez premysleni, mluvit jako o narodnosti, rase, Semitech, a o odmitani jakekoliv formy antisemitismu?
Jen vice takovych jako je autor Bartos a dalsi pritakavajici diskutujici. Je videt, ze nase peclive 24/7/365 vymyvani gojimskych mozku prinasi sve zaslouzene ovoce.
Shalom

236730

24.1.2011 20:04

Uz vime, proc se Zlate stranky nejmenuji Zlute stranky

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 69.?.?.?

a kvapem se blizi doba, kdy kazdy, kdo napise napriklad seznam clenu mistniho zahradkarskeho sdruzeni, bude oznacen za antisemitu a jeho jmeno bude vlaceno na blogu soudruzky Smidlytytatovove, ci jak se xakru ta parodie na VS vzdelani jmenuje.

236733

24.1.2011 20:54

to chce

Horn 85.?.?.?

Když si člověk přečte toho Bartoše ten jeho rádoby [bliji] už abychon se v té Evropě rozpustili a raději neříkali nikomu od kud že to jsme.A to dřív než bude pozdě,protože ten jeho Duce,kterého se nám připravuje představit již stojí za dveřmi a není to žádný Komenský ale spíše Lukašenko

236738

24.1.2011 21:39

RE: to chce

Andrew Siddur 85.?.?.?

Reakce na 236738

Rozpustit? Nu, pracuje se na tom.
O výsledek vojebního aktu, jímž se po V. K. ustanoví další hlava tohoto státu (ale už možná ne této země), bych se rovněž nestrachoval.
Až budete ve své nové zemi žádat o azyl, aspoň tam na vás budou pohlížet s větším pochopením.

236742

24.1.2011 21:27

Do jisté míry to elita národa je

Dale Coper 62.?.?.?

Tím nemyslím zrovna Evu Holubovou aby mne nikdo nechytal za slovo. Ten pojem elita je samozřejmě stejně jako všechno relativní. Pokud jde o ten seznam pana Bartoše měl bych výhradu k tomu že do něj zahrnul lidi kteří se na nějakých akcích "pravdy a lásky" nikdy nepodíleli. Ostaně lidé co podepisovali manifest D.O.S.T představují podobně homogenní skupinu i když možná ne tak početnou a medíalně vlivnou [smích]

236741

25.1.2011 2:52

Nakonec, cteme to,co sami rikaji jeden o druhem, je to mnohem srozumitelnejsi.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 61.?.?.?

w w w . h a a r e t z . c o m
Dr. Mordechai Zalkin, senior lecturer in the Department of the History of the Jewish People at Ben-Gurion University of the Negev in Be'er Sheva, is sitting opposite shelves crammed with books. On the top shelf is a hefty collection of vodka bottles that he has brought back from his travels, during which he looked for documentary material on Jewish criminal organizations in Eastern Europe. His studies indicate that until World War II, the underworld in Warsaw, Vilna, Odessa and other large cities was controlled largely by Jewish syndicates. By "our" people.
------------
"We Jews regard our race as superior to all humanity, and look forward, not to its ultimate union with other races, but to its triumph over them." (Goldwin Smith, Jewish Professor of Modern History at Oxford University, October, 1981)
"We Jews, we are the destroyers and will remain the destroyers. Nothing you can do will meet our demands and needs. We will forever destroy because we want a world of our own." (You Gentiles, by Jewish Author Maurice Samuels, p. 155).
Proc cist clanky od antisemitistu,kteri antisemitisty ve zkutecnosti nejsou,nebot dnesni,tak zvani zide ,zidy z 95% nejsou,ale ,Chazari, jak mnohdy nahodnym DIN testem se dokazuje, takze , Israel nechce zadne DIN, pravda by byla prilis velkym nebezpecim pro vznik Israelskeho statu, od sameho zacatku i s temi,tak zvanymi vyvolenymi,jez nikdy nemohli byt vyvoleni pro svuj geneticky puvod,ale ,proc by se v kazdem krestanskem state aorganisaci sami sebe nevyvolili,kdyz jim hloupi goyim da plnou prilezitost,proc jit pesky,kdyz mohou ject na koni,to da rozum.
So in addition to "former" ruskee KGB agents Primakov and Karpov. The Department of Fazzerland Security adds "former" East German commie and STAZI chief Marcus Wolfe (zit ovsem)to the fold. Why not, when your aim is to create the best communist secret police agency in the world, you might as well hire some guys with some experience.
---------
Rabbi Yitzhak Ginsburg says he knows in the near future the Land of Talmudic Terrorists calling themselves "Israel" is about to expand. "It is our duty to force all mankind to accept the seven Noahide laws, and if not -- they will be killed." - Love thy Neighbor ? .......
Elita naroda,je predevsim ta,co si sama pro sebe dela reklamu byt elitou a tim i vladnouci vrstvou jez parazituje ve vsech smerech s protekci a kamuflazi utrpeni,jez ,sami sobe a jinym zorganisovali se zajistenim,ze opet budou elitou,at uz je politicky a nebo hospodrasky,kulturni,nabozensky rezim,jakykoliv,oni,zustanou elitou mafinskeho tipu a na te ceste znici vse ,co neni podle jejich vkusu a prani s pomoci kolaborantu a nebo i uzitecnych hlupaku,politickych karieristu,jez se chteji "svest" s elitou a delit se s nimi o moc na ukor svych spoluobcanu.
Zaklad problemu lezi v jejich skolstvi, v jejich,tak zvanem antikrestanskem nabozenstvi.
*Jewish children are actually taught - passages such as that which commands every Jew, whenever passing near a cemetery, to utter a blessing if it is Jewish,....

236748

25.1.2011 15:38

Elita?!

Davidan 92.?.?.?

Však Bartošův příznivec na hradě, také žádná elita není. Naopak.

236778

25.1.2011 16:31

RE: Elita?!

Golian 62.?.?.?

Reakce na 236778

Dle této věty lze usuzovat, že tomu z hradu nesaháš ani po kotníky.
A právě proto, že je na tom tak dobře, ty jsi zvládl několik úderů do klávesnice.
Již zde někdo psal, že lžinenávisti nevynechají jedinou příležitost, aby si neplivli.
Jseš také na seznamu, nebo právě aspiruješ?

236781

29.1.2011 3:49

Ha! Bartošův seznam!

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Najdu tam co neznám... Ale kdepak, chyba lávky, nenajdu, vnímavý pozorovatel místního hnojiště ho už dávno zná. Obvykle bývá v jiném pořadí - petenti nebývají roztřídění podle profesí. To je snad jediná Bartošova přidaná hodnota. Ale proč píše o tak známé věci. Někteří v diskusi hýkají nad seznamem blahem, jakoby byl k něčemu. Onen seznam je na tři věci. Ty dvě znáte, o těch pomlčím. [mrknutí jedním okem]
Ta zbývající co má smysl, je zviditelnění se autora a též, ač o nich není přímo řeč, zviditelnění okruhu osob sformovaných kolem druhého Václava. Takže opět starý (zdánlivý) konflikt dvou Václavů. Zajímavé u toho je, že staré přísloví funguje naopak: Kde se dva perou, třetí utře nudli. Na tom principu funguje zviditelnění v masmédiích např. pro volby. Potvrzují to i průzkumy vzrůstající volitelnosti stran ODS a VV vlivem probíhajících (možná jen hraných) konfliktů s maximální publicitou.
Já ale čekám opravdu na certifikovaný seznam elit. Možná tací už i jsou mezi námi, jen se ještě neví že jsou skutečnou elitou. Příznivci kolem obou Václavů jen předstírají elity, zvláště pro svoji zaslepenost vůči nedostatkům svého Václava.
Problém je znám - společnost je v rozkladu. Hledá se viník. Jedna skupina to hází na druhou a naopak, a sebe prohlašuje za budoucí spasitele společnosti. Ale jen se to řízení společnosti některé svěří do rukou, opět nás přivede jen do většího srabu. Bohužel je to jako rakovina, nedrží se to jen oněch soutěživých spasitelů společnosti. Zájem o vlastní nebo skupinový prospěch, byť i neoprávněný, žádnou logikou neodůvodnitelný začíná prosakovat v hojné míře i do nejspodnějších vrstev. Je proto problém najít poctivého člověka - skutečnou elitu. Takže i kdybychom ty prověřené "falešné mince" vyřadili z oběhu, hrozí nebezpečí, že je nemáme kým nahradit. Je tedy nezbytné se pídit dál a zkusit si představit, jak asi vypadá skutečná elita - poctivec.
Někteří mají zato, že by takové poctivce šlo sehnat za velké peníze (např. soudce). Není to možné. Stojí-li problém jen na penězích, pak platí zcela exaktně, že k jakékoli velké částce existuje částka mnohem větší, kterou dotyčný může být "přeprogramován" (úplatek). Takže, pokud budeme hledat takového poctivce - elitu, musí být k mání i za PRŮMĚRNÝ PLAT.
Předpokládám takový průměrný plat, se kterým vzhledem k cenám i jiní pohodlně vystačí.
Toto zjištění je velmi důležité. Z něj lze odvodit vše ostatní:
Takový člověk neusiluje o více peněz, umí vyjít s tím co má.
Peníze ho nemotivují.
Nemusí nijak chytračit.
Nemusí nic tajit, včetně příjmů.
Takže, abstrahuji-li materiálové náklady, je v případě řemeslníka-poctivce možná vysoká kvalita za průměrnou cenu. Kvalita není závislá na ceně.

Pokračování následuje.

237014

29.1.2011 4:08

RE: Ha! Bartošův seznam!

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 237014

Pokračování

Obdobně by tomu mohlo být i v jiných profesích, včetně úředníků či politiků.
Skutečná elita tudíž na sobě neshledává nic, co by si nechala zvláště ocenit penězi [mrknutí jedním okem]
Skutečná elita respektuje, že talent či genialita nejsou produktem (majetkem)jednotlivce.

Vynořuje se tak základ (rovnostářské) společnosti STEJNÉHO PŘÍJMU.

Snad se toho seznamu dočkám...

237015

29.1.2011 4:53

Kdo, na celem svete by rekl lidem v ulicich takovy projev v teto dobe?

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 61.?.?.?

Národní pospolitost přece neklade závazky pouze jedné straně, nýbrž i té druhé.
Stejně jako dělník hřeší proti duchu skutečné národní pospolitosti, když bez ohledu na veřejné blaho a stav národního hospodářství klade, opírajíce se o svou moc, vyděračské podmínky, tak i podnikatelé poškozují tuto národní pospolitost, když nelidským a vykořisťovatelským způsobem vedením svého podniku zneužívají národní pracovní sílu a z jejího potu pro sebe ždímají miliony. Takový podnikatel pak nemá právo hovořit o národní pospolitosti, nýbrž je to sprostý egoistický ničema, který vnášením sociální nespokojenosti vyprovokovává pozdější sváry, které pak tak nebo tak musí vést k poškození národa.

Nemohu si pomoc,ale,ten projev ma v sobe logicnost a zaroven zotpovednost toho,co rika lidem, svym zpusobem je to v dnesni svetove situaci projev revolucni.Staci se podivat do zprav z celeho sveta a zjistime,ze lidska spolecnost je zachvacena nemoci , mamonu, ktery chude dela chudcimi a bohate bohatcimi, takze ,zde vznika obrovska propast a na vic ,demokracie a svoboda slova,zacina byt jak vzacna bylina, ktera se jen tak nevyskytuje.Na mrtvolach lidi vyrostla elitni spolecnost,jez nema proti sobe dnes uz zadneho konkurenta, takze v budoucnu koupi i tu zem na ktere prave ted stojite, takze ,jedni budou mit vsechno a druzi nebudou vlastnitani svuj zivot.

In the [First] World War, a mere handful garnered the profits of the conflict. At least 21,000 new millionaires and billionaires were made in the United States during the World War. That many admitted their huge blood gains in their income tax returns. How many other war millionaires falsified their tax returns, no one knows.
To,co dnes Amerika dluzi,je to,co nekdo ukradl, penize se neztraci,jen jdou z jedne kapsy do druhe.Real US Debt Is $202 Trillion
http://dailybail.com/home/chart-shock-the-real-national-debt-is-202-trillion.html
Banky dokazaly na urcite mnozstvi penez, prikladne dejme tomu 50 dolaru vkladu, upsat, tech 50dolaru sesti zakaznikum ,jako pujcku, pozdeji presly k tomu,ze tech 50 dolaru upsali,pujcily vice, jak dvaceti zakaznikum, ale nezkrachovaly,krachuji vlady a jejich obcani,co jim dovoli ,takto se nechat okradat.
Moderní bankovní systém vyrábí peníze z ničeho. Tento proces je pravděpodobně tím nejvíce ohromujícím fíglem, který byl kdy vymyšlen. Bankovnictví bylo počato v nerovnosti a zrodilo se z hříchu… Bankéři vlastní Zemi. Vezměte jim ji, ale ponechte jim moc vytvářet peníze, a škrtem pera vytvoří dost peněz, aby si ji koupili zpět… Vezměte jim tuto velkou moc, a všechna velká bohatství zmizí, přičemž by to byl mnohem lepší a šťastnější svět pro život… Ale pokud chcete pokračovat a být nadále otroky bankéřů a platit náklady za své vlastní otroctví, pak nechte bankéře pokračovat ve vytváření peněz a kontrole úvěru.
Sir Josiah Stamp, ředitel Bank of England, 1927
Krestansky svet si timto zpusobem kope vlastni hrob

237016

Příspěvků: 41

24.01. 04:40  Jen vic seznamu,
24.01. 06:13 Esmate  Asi bude pan Bartos prece antisemita
24.01. 10:08 Etheral  Bratrstva
25.01. 22:55 Magnus Maximus  RE: Bratrstva
24.01. 10:37 vaclaus  sionismus
24.01. 12:22 pajikxxx  A jestli neumřeli, žijí tu dodnes.
24.01. 14:14 Vojta49  A kdo je tedy tou skutečnou elitou národa?
24.01. 17:30 Anonymus  RE: A kdo je tedy tou skutečnou elitou národa?
24.01. 18:21 mt-svk  RE: A kdo je tedy tou skutečnou elitou národa?
25.01. 13:42 Vojta49  RE: A kdo je tedy tou skutečnou elitou národa?
25.01. 21:30 Anonymus  RE: A kdo je tedy tou skutečnou elitou národa?
29.01. 09:33 Homér  RE: A kdo je tedy tou skutečnou elitou národa?
25.01. 09:08 Ahmed  RE: A kdo je tedy tou skutečnou elitou národa?
26.01. 15:43  RE: A kdo je tedy tou skutečnou elitou národa?
27.01. 05:59 Erwin  RE: A kdo je tedy tou skutečnou elitou národa?
24.01. 14:19 valda  kdo je kdo?
24.01. 16:29 fohat  RE: kdo je kdo?
24.01. 18:26 hera  RE: kdo je kdo?
24.01. 20:49 čěf  RE: kdo je kdo?
24.01. 21:45 steve  RE: kdo je kdo?
24.01. 21:52 Anonymus  RE: kdo je kdo?
25.01. 08:32 valda  RE: kdo je kdo?
24.01. 16:31 Andrew Siddur  Věčný jouda
25.01. 01:09 p.  RE: Věčný jouda
25.01. 14:42 steve  RE: Věčný jouda
24.01. 16:59  off...nieco sa zacina diat?
24.01. 17:46 Andrew Siddur  Touché
24.01. 19:44 Andrew Siddur  RE: Touché
28.01. 00:16 meff  RE: neštěstí v Rusku
24.01. 18:21  Good Job!
24.01. 18:57 Hlavi rabin  Svedomita prace prinasi sve ovoce
24.01. 20:04  Uz vime, proc se Zlate stranky nejmenuji Zlute stranky
24.01. 20:54 Horn  to chce
24.01. 21:39 Andrew Siddur  RE: to chce
24.01. 21:27 Dale Coper  Do jisté míry to elita národa je
25.01. 02:52  Nakonec, cteme to,co sami rikaji jeden o druhem, je to mnohem srozumitelnejsi.
25.01. 15:38 Davidan  Elita?!
25.01. 16:31 Golian  RE: Elita?!
29.01. 03:49  Ha! Bartošův seznam!
29.01. 04:08  RE: Ha! Bartošův seznam!
29.01. 04:53 Robert Nohejl  Kdo, na celem svete by rekl lidem v ulicich takovy projev v teto dobe?

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

19

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc duben přispělo 23 čtenářů částkou 6 531 korun, což je 19 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

Ve zkratce

Bill Gates: “Bez očkování proti COVID-19 nikdo nesmí za hranice ani sehnat práci”07.04.20 07:56 USA 0

Někdo zaútočil na českou ambasádu v Moskvě. Petříček se zlobí: musíte nás ochránit!06.04.20 17:13 Rusko 5

Ropa ve Venezuele je nyní ve vlastnictví Ruska06.04.20 16:48 Venezuela 0

Na několika místech Velké Británie zapalují lidé vysílače 5G, podezírají je z podpory šíření koronaviru05.04.20 16:15 Británie 8

Staří bardi se probouzejí v zakrátko těžce zkoušené zemi05.04.20 13:02 USA 0

Vakcína ještě není, ale "odborníci" se už obávají reakce odmítáčů05.04.20 09:11 USA 7

Výroba ,,nezávadných, hygienických“ roušek05.04.20 07:58 Indie 7

Byl 15. březen 2020...04.04.20 19:59 Česká republika 5

Česká armáda odmítla pomoci českým lidem...04.04.20 12:10 Česká republika 3

Praha 6 přesouvá Koněva03.04.20 11:08 Česká republika 6

Hermafrodité a úchylové v Panamě mají problém. Málo respektu k jejich úchylce03.04.20 10:48 Panama 2

Člověk v tísni spustil pomoc Česku. A je zle.03.04.20 09:20 Česká republika 4

Proč jsou americké nemocnice klidné a prázdné?03.04.20 00:18 USA 8

Je podáno trestní oznámení na komisařku Jourovou za nenávist ke svobodě slova!02.04.20 19:22 Česká republika 3

Rockefellerova studie o "budoucí" epidemii02.04.20 08:56 Neurčeno 1

Už to začíná vypadat, jako by zemi vedli milionchvilkaři02.04.20 07:11 Česká republika 3

Podívejte se, kam přísná karanténa vede01.04.20 17:41 Itálie 5

Vláda: Zakážeme teplé počasí! Aby se lidi necourali venku01.04.20 13:10 Česká republika 3

Zákazy, zákazy, buzerace, zákazy: Několik mladých spáchalo zločiny. Opékali buřty v lese01.04.20 11:30 Česká republika 4

Policisté hlídají město v kostýmech v podobě koronaviru01.04.20 06:21 Bolivie 1

Měnové kurzy

USD
25,52 Kč
Euro
27,60 Kč
Libra
31,29 Kč
Kanadský dolar
18,09 Kč
Australský dolar
15,60 Kč
Švýcarský frank
26,13 Kč
100 japonských jenů
23,46 Kč
Čínský juan
3,60 Kč
Polský zloty
6,05 Kč
100 maď. forintů
7,58 Kč
Ukrajinská hřivna
0,94 Kč
100 rublů
33,62 Kč
1 unce (31,1g) zlata
42 353,19 Kč
1 unce stříbra
387,94 Kč
Bitcoin
186 997,12 Kč

Poslední aktualizace: 7.4.2020 06:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 7 159