Diskuze k článku

Válečná rizika současného energetického systému

Příspěvků 89

19.11.2002 6:20

Válečná rizika současného energetického systému

PG pavel (tečka) gora (zavináč) post (tečka) cz 195.?.?.?

Tak snad ještě spočítat náklady na 1 kWh pro každý způsob získání energie a vytipovat optimální formu pro jednotlivé případy.
Plkat o imperialismu je ale snazší. Nicméně faktem je, že jednou ropa stejně dojde, takže tomu neujdeme.

5772

19.11.2002 8:53

Válečná rizika současného energetického systému

milo admsoft (zavináč) atlas (tečka) cz 194.?.?.?

>Evropské sdružení EUROSOLAR během posledních let tuto úlohu
>koncepčně připravilo a ukázalo, že současnými pěstebními metodami >a technikami je možno ropu úplně nahradit biomasou.

Je-li to koncepčně dobře připraveno, musí to být levnější než těžba a dovoz ropy. Nechápu pak jedinou věc. Proč se toho nějaký hnusný kapitalista nechytí a nenadělá na tom balík peněz? Někde musí být nějaká chyba. Buď s tou koncepční připraveností není vše v pořádku, nebo už, nedej bože, kapitalisti nemají zájem o peníze.

Jen aby to nebylo jako s tou nabíječkou Aladin (viz www.mwm.cz). Takové projekty pak totiž nejvíce škodí právě lidem, kteří chtějí pro použití alternativních zdrojů energie opravdu něco udělat.

5775

19.11.2002 10:58

RE: Válečná rizika současného energetického systém

zizka jan_zizka (zavináč) seznam (tečka) cz 213.?.?.?

Reakce na 5775

"Nejvíce" prospěšní lidé jsou tací, kteří odsuzují něco, čemu nerozumí. Zkusil jste Aladina postavit, že víte, že nefunguje?

Jo tihle kavárenští teoretici, povaleči a budižkničemové!!!

5779

19.11.2002 11:07

RE: Válečná rizika současného energetického systém

zizka jan_zizka (zavináč) seznam (tečka) cz 213.?.?.?

Reakce na 5775

"Nejvíce" prospěšní lidé jsou tací, kteří odsuzují něco, čemu nerozumí. Zkusil jste Aladina postavit, že víte, že nefunguje?

Jo tihle kavárenští teoretici, povaleči a budižkničemové!!!

5781

19.11.2002 11:40

RE: Válečná rizika současného energetického systém

milo admsoft (zavináč) atlas (tečka) cz 194.?.?.?

Reakce na 5781

Pobavil jste mě, hlavně tím, jak tomu nerozumím.
[smích][smích]

Tedy dobře.

Nabízím zde veřejně 10000 Kč, které dostane ten kdo první postaví takovou nabíječku Aladin, která by pomocí jedné nabité autobaterie 12V/42KWh napájela po dobu jednoho roku spotřebič o příkonu 100 W (autožárovka) napětím nejméně 11V. Tato nabíječka nesmí použít žádný další zdroj energie. Nenabité baterie jsou povoleny v jakémkoliv množství.

Uznávám, že 10000 Kč je málo, ale za Nobelovku dostanete zbytek [smích][smích][smích][smích][smích][smích]

5783

19.11.2002 12:08

RE: Válečná rizika současného energetického systém

zizka jan_zizka (zavináč) seznam (tečka) cz 213.?.?.?

Reakce na 5783

Máte pravdu, na Pb baterie to nefunguje. Vaše podmínka je nesplnitelná, Vy jeden lišáku.

5785

19.11.2002 12:15

RE: Válečná rizika současného energetického systém

milo admsoft (zavináč) atlas (tečka) cz 194.?.?.?

Reakce na 5785

Nebude to fungovat nikdy, vy jeden myšáku.

Pokud máte jiný návrh, nejsem proti napište tady něco konrétního a nejen blábly a třeba svou nabídku rozšířím.

5787

20.11.2002 0:34

RE: Válečná rizika současného energetického systém

stefan usdoc (zavináč) post (tečka) cz 65.?.?.?

Reakce na 5785

zizko, myslel jsem, ze milovi vytres zrak, skoda! ale mohlo byt to fungovat (a mozna i levneji!) na Au nebo Pt baterii, ne?
stefan, taky vedec

5801

27.11.2002 7:43

RE: Válečná rizika současného energetického systém

Brnak 68.?.?.?

Reakce na 5785

Co je Pb baterie???

6178

20.11.2002 10:19

RE: Válečná rizika současného energetického systém

ujo 80.?.?.?

Reakce na 5783

No mna by hlavne zaujimalo, kde sa baterka s takou kapacitou da kupit a ci je podvozok v cene. Podla mojich vypoctou by som ju totiz v igelitke neodniesol [smích])

5817

20.11.2002 11:21

RE: Válečná rizika současného energetického systém

zizka jan_zizka (zavináč) seznam (tečka) cz 213.?.?.?

Reakce na 5817

On si pan specialista plete elektrickou práci (kWh) s kapacitou akkumulátoru (Ah).

5819

20.11.2002 11:48

RE: Válečná rizika současného energetického systém

milo admsoft (zavináč) atlas (tečka) cz 194.?.?.?

Reakce na 5819

Sláva poznal jste to, ajá už myslel, že se nechytíte.

5820

20.11.2002 12:26

RE: Válečná rizika současného energetického systém

ujo 80.?.?.?

Reakce na 5819

Praveze mi je to vsetko velmi jasne, pretoze akumulator okrem toho ze dodava prud A, "dodava" aj napatie U. No a prud krat napatie krat cas = praca udavana v tzv. wattsekundach, pripadne watthodinach, pripadne kilowatthodinach (kWh). A teraz nazad: 42kWh = 151.2 MW . Pri napati 12V a v prepocte na hodiny to robi 3500Ah, co je naozaj "typicka" cifra bezneho akumulatora do auta [překvapení]))) . Samozrejme ze vystupne napatie bude klesat, ale presne vzorce si uz fakt nepamatam. No ale kedze je o par odkazov nizsie vysvetlene tymi 42kWh bolo myslene 42Ah, je nam tato krasna matematika na milu jarmilu. [smích])

5825

20.11.2002 12:55

RE: Válečná rizika současného energetického systém

milo admsoft (zavináč) atlas (tečka) cz 194.?.?.?

Reakce na 5825

Už jsem se jednou za ten překlep omluvil. Nemám,co bych k tomu dodal, výpočet je samozřejmě správný. Pokud by platilo,co jsem napsal bylo by to přes 80 obvyklých autobaterií.

Ovšem vy v příspěvku v jednotkách máte rovněž chybu. Patří tam 151,2 MWs. Ta sekunda vám vypadla. [smích]

Člověk nikdy nemůže být dost pozorný. [smích]

5827

20.11.2002 12:07

RE: Válečná rizika současného energetického systém

milo admsoft (zavináč) atlas (tečka) cz 194.?.?.?

Reakce na 5817

Máte pravdu byl to překlep má tam být 42 Ah. Sypu si popel na hlavu. Asi jsem se více soustředil co odpovědět než na jednotky.
Moje chyba.

5823

23.10.2003 13:00

RE: Válečná rizika současného energetického systém

Jirka ny192 (zavináč) post (tečka) cz 147.?.?.?

Reakce na 5783

Mrknul jsem se na http://www.mwm.cz/CD/c125.htm a taky na http://www.mwm.cz/mwm/imagest1/125-1.jpg. No ja jen nechapu, ze tyhle lide se dozili 21. stoleti.... [oči v sloup]

21049

19.11.2002 11:59

RE: Válečná rizika současného energetického systému

PG pavel (tečka) gora (zavináč) post (tečka) cz 195.?.?.?

Reakce na 5775

Dovolil bych si nesouhlasit s tím, že alternativní zdroj musí být nutně levnější než těžba ropy UŽ DNES. Jde o to, abychom měli alternativní plány pro dobu, kdy se vlivem zmenšování zásob fosilních paliv začnou ceny energií zvyšovat. Jistě bude záviset na druhu - jiné to bude u pohonných hmot, jiné zase u vytápění. Každopádně vidím jako naprostou nezbytnost vést seriózní výzkum, byť je financovaný ze zisků z fosilních paliv. Až půjde do tuhého, bude se nám hodit.
Chtěl jsem se mrknout na Aladina, ale chtělo to přihlášení. To chce asi opravdu silnou náturu, aby člověk vyšel ze základní školy zcela nedotčen povědomím o prazákladním zákonu přírody - totiž že nic není zadarmo. Nebo fyzikálně vzato, že platí zákon zachování energie.
Vy jste bratře Žižko asi také veselá kopa, viďte?

5784

20.11.2002 6:02

RE: Válečná rizika současného energetického systému

stefan usdoc (zavináč) post (tečka) cz 209.?.?.?

Reakce na 5784

bratr zizka, ze svym dobrovolnym pomocnikem mrtvolkou nejsou vesela kopa, ale pekni curaci! to jen mezi nami, at se to nedovi estrada s brnakem, ti by mi zase dali!!!
stefan

5807

20.11.2002 6:48

RE: Válečná rizika současného energetického systému

Brnak 68.?.?.?

Reakce na 5807

Stefane, gratuluji!!! Mas nove kamarady!!

5809

20.11.2002 14:59

RE: Válečná rizika současného energetického systému

stefan usdoc (zavináč) post (tečka) cz 209.?.?.?

Reakce na 5809

brnaku, moji kamaradi? tezko, ti patri do vasi skupiny kokotenku!!!
taky gratuluji, uz je vas tedy presila, ale s vami je to lehke, nic neargumentuje, jen hledate vsi na jinych, buzerujete, provokujete a urazite blizniho sveho. takze vas kdykoliv mozno za vase zvasty odpalkovat!
srdecne zdravim, stefan

5834

27.11.2002 7:46

RE: Válečná rizika současného energetického systému

Brnak 68.?.?.?

Reakce na 5834

Stefane, a co jineho mame delat?????

6179

20.11.2002 9:07

RE: Válečná rizika současného energetického systému

Baron 12.?.?.?

Reakce na 5807

Stefane, kdyby si aspon rekl KOKOTI! To by ti sluselo vic.
cau madarsky emigrante, tentokrat mas pravdu.

5814

20.11.2002 15:06

RE: Válečná rizika současného energetického systému

stefan usdoc (zavináč) post (tečka) cz 209.?.?.?

Reakce na 5814

barone, jsen rad, ze se staras o to, abych slusne vypadal. diky za uznani pravdy, musim vsak oponovat v otazce etnicke, nejsem madar,
ale rumunsky cigan!
zdravi te stefan

5835

20.11.2002 7:34

RE: Válečná rizika současného energetického systém

zizka jan_zizka (zavináč) seznam (tečka) cz 213.?.?.?

Reakce na 5784

Jak víte, že Aladin popírá zákon zachování hmoty????

5811

27.11.2002 7:50

RE: Válečná rizika současného energetického systém

Brnak 68.?.?.?

Reakce na 5811

Zizko, nepletes si hmotu s energii????????

6181

27.11.2002 23:55

RE: Válečná rizika současného energetického systém

zizka jan_zizka (zavináč) seznam (tečka) cz 213.?.?.?

Reakce na 6181

NE! hmota je energií a energie je hmotou. To potvrdí každý vědec.

6207

30.11.2002 20:45

RE: Válečná rizika současného energetického systém

Brnak 68.?.?.?

Reakce na 6207

NE! hmota je energií a energie je hmotou. To potvrdí každý vědec.

Zizko, a proc teda na to mate dva vyrazy??

6286

20.11.2002 8:50

RE: Válečná rizika současného energetického systému

R. 24.?.?.?

Reakce na 5784

Musim priznat, ze neviem co je "Aladin", ale v podobnych pripadoch zvacsa ide o otvoreny system. Takze zakon zachovania energie je dodrzany.

5813

19.11.2002 20:06

RE: Válečná rizika současného energetického systému

R. 24.?.?.?

Reakce na 5775

Studie dokazali, ze staci pestovat technicke konope na 6% plochy USA, aby bola uplne pokryta energeticka potreba tejto krajiny. Taktiez sa pracuje na dalsich alternativnych zdrojoch, pricom najdalej zatial zasla americka firma Blacklight Power, ktora uz vyrobila prototypy hydrinovych baterii a ku ktorej sa zacina pripajat univerzitny vyskum. Na univerzitach uz totiz pochopili, ze nejde len o sarlatanstvo, ale o jedinecnu moznost.

Je nezmyselne diskutovat o dnesnych nakladoch na aleternativne technologie, ked je vseobecnym pravidlom, ze vsetko nove a nerozsirene je na zaciatku drahe.
Problem olejarov spociva hlavne v ich snahe zakonzervovat svoje mocenske postavenie, ktore by niektore alternativne zdroje mohli zlikvidovat.

5795

19.11.2002 12:09

Válečná rizika současného energetického systému

mm 194.?.?.?

...je možno ropu úplně nahradit biomasou. Tento obrat by přinesl nejenom celosvětově potřebné uklidnění výbušného regionu Blízkého východu,...

Ale, ale... takze ak prestanu do tohto regionu prudit $ a Eura z ropy, bude tento region stabilnejsi? Europania a amici budu spalovat biomasu a arabi si povedia: ok, ziadne peniaze za nasu ropu, balime kram? A odteraz budeme zit z ... coho vlastne? Pripominam, ze v tychto krajinach je viac ako polovica populacie mladsia ako 15 rokov.

Cital spravca aspon zbezne tieto zvasty?

5786

19.11.2002 13:21

RE: Válečná rizika současného energetického systému

D.W. 62.?.?.?

Reakce na 5786

>...je možno ropu úplně nahradit biomasou.

Kdo pise takove pitomosti? Kdyz o necem nemate ani poneti tak to prosim vas jeste nerozpisujte!

5788

19.11.2002 13:57

Válečná rizika současného energetického systému

easttrader67 easttrader67 (zavináč) metacrawler (tečka) com 193.?.?.?

Myslim ze panu Scheerovi na jehoz publikaci se pan Smrz vztahuje jde o trochu realistictejsi moznost financovani alternativnich energetickych zdroju. Pokud si spravne pamatuji tak je presvedcen ze kdyz se skrtnou subvence pro fosilni energeticke zdroje a masova produkce slevni ceny technickeho vybaveni pak se jiz dnes napriklad solarni energie vyplati. V podstate to znamena ze se musi zmenit struktury politiky aby se investice do alternativnich energii vyplatily. O tom se da premyslet a mozna ze ma pravdu, co se tyce tech konzekvenci v mezinarodnich vztazich tak to ma takovy socialisticky-misionarsky touch.

5789

19.11.2002 14:16

Válečná rizika současného energetického systému

Aja 24.?.?.?

..co se povida:povida se,ze alternativni pohonna energie uz existuje a funguje,ale petrolejarska lobby je silnejsi.Nemam dukaz,predeslala jsem,ze "se povida".

5790

27.11.2002 7:49

RE: Válečná rizika současného energetického systému

Brnak 68.?.?.?

Reakce na 5790

O ktere alternativni energii se povida?? Svicky???

6180

19.11.2002 21:30

Válečná rizika současného energetického systému

Je 12.?.?.?

Nevim vlastne jak to je ale podle toho co se rikalo a psalo ve zasvecenych kruzich 30 let nazpet,tak prakticky dnes uz asi po deset let mel byt olej zcela vycerpan az asi zcela jen na pouze lekarnicke ucely ale zase se neco naslo a nachazi... koupime si kolobezky a budeme topit buffalo chips... je

5796

19.11.2002 22:58

Nějak mi uniklo označení "PR zpráva" či "inzerce"

Mrtvolka (tečka) mrtvolka (zavináč) napis (tečka) to 195.?.?.?

Samozřejmě, že zástupce sdružení Ekosolar bude nenápadně opěvovat to, z čeho má užitek...
Ale jinak to má docela hlavu a patu. Snad ještě mohla být zmíněna jedna cesta, jak snížit závislost na dovozu surovin z daleka - a to je důsledné šetření energií.

5799

20.11.2002 7:02

Válecˇná rizika soucˇasného energetického systému

Mikin mikin (zavináč) yknet (tečka) yk (tečka) ca 199.?.?.?

Lidi kteri tvrdi ze kdyby v Kuwaitu nebyla nafta, tak by tam ani nebyla zadna valka bych se rad zeptal, kolik je nafty v Kosovu. Musi v tom byt zase najaka temna konspiracni teorie ktera me, prostackovi vysvetli proc tam vlastne sli vojaci NATO lidem vyhnanych z domovu pomahat......
To s tou nabijeckou Aladin me dojalo. Pripomelo me to slavneho dobrodruha Jana Welzla ktery tady v Dawson City ztravil poslednich 30 letech sveho zivota. Starsi lide si na neho jeste pamatuji jako na "Inventora" - vynalezce. Snazil se totiz zhotovit perpetum mobile, i kdyz o fyzice asi vedel jen o malo vic nez pan Zizka.
Vynalezl totiz zarizeni na pumpovani vody z mistnich zlatych dolu. Pracovalo to udajne velice dobre a nepotrebovalo to zadne palivo ani jakykoliv jiny zdroj energie. Tedy perpetum mobile. Brnenskemu novinari Rudolfu Tesnohlidkovi ktery s nim jeho historky sepisoval se to nejak nezdalo a tak mu kladl trpelive dalsi a dalsi otazky a pan Welzl trpelive vysvetloval: vsechna ta energie pro cerpadlo prichazela z "vozeku", ktery se pohyboval po kolejich tam a zpatky. "Ale pane Welzl, ten vozik se prece nepohyboval je tak sam od sebe ?" " Jezismarja, na to tam byli prece ti chlapi !" "Jaci chlapi, pane Welzl ?" "No prece ti ctyri chlapi co s tim vozekem sopali po tech kolejnicach sem a tam ! " A Jan Welzl jen nechapave zavrtel hlavou nad takovou nechapavosti........... [smích]
Mikin Dawson City

5810

20.11.2002 7:38

RE: Válecˇná rizika soucˇasného energetického syst

zizka jan_zizka (zavináč) seznam (tečka) cz 213.?.?.?

Reakce na 5810

To jste si někde přečetl, že Aladin je perpetum mobile???

5812

20.11.2002 9:33

RE: Válecˇná rizika soucˇasného energetického syst

PG pavel (tečka) gora (zavináč) post (tečka) cz 195.?.?.?

Reakce na 5812

Bratře Žižko, v té upoutávce na Aladina se hovoří o tom, že máte chatu bez elektřiny a několik baterek. Aladin to skoulí tak, že můžete bez dobíjení svítit několik let.
Takže asi nejlíp to vystihl Mikin - buď to nefunguje, nebo je tam "nejaké vozék s chlapama, keři ho táhaji sem a tam".

V chatě bez elektřiny se to řeší buď agregátem, větrnou či vodní energií nebo si holt musíte ty baterky dobíjet v autě, kterým přijedete. Pro malou spotřebu přicházejí v úvahu i fotočlánky.

Račte uznat, že nějaký zdroj energie prostě musíte použít.

5815

20.11.2002 10:41

RE: Válecˇná rizika soucˇasného energetického syst

zizka jan_zizka (zavináč) seznam (tečka) cz 213.?.?.?

Reakce na 5815

Jistě, že je tam zdroj energie, to nikdy nikdo nepopíral (vyjma kavárenských povalečů u lahve koňaku). Jinak by to nemohlo fungovat.

5818

20.11.2002 12:05

RE: Válecˇná rizika soucˇasného energetického syst

PG pavel (tečka) gora (zavináč) post (tečka) cz 195.?.?.?

Reakce na 5818

Ale nepíšou to. Je tam doslova:
Představte si, že máte jeden nabitý akumulátor, dva prázdné a jednoduchý elektronický obvod.
Všechno si to zavezete na chatu, kde nemáte zavedenou elektřinu, natáhnete pár drátů, připojíte pár žárovek a vypínačů, případně zásuvku na přenosný bateriový televizor či rádio na 12V...Pak se již o nic nestaráte, třeba i několik let. Toto zařízení je výsledkem výzkumu A.R.T. Podrobný návod včetně schéma zapojení zde!

Konec citátu.
Kde je ten zdroj?

5822

20.11.2002 12:53

RE: Válecˇná rizika soucˇasného energetického syst

zizka jan_zizka (zavináč) seznam (tečka) cz 213.?.?.?

Reakce na 5822

To je zřejmé a zřetelné ze schematu.

5826

20.11.2002 14:43

RE: Válecˇná rizika soucˇasného energetického syst

PG pavel (tečka) gora (zavináč) post (tečka) cz 195.?.?.?

Reakce na 5826

>To je zřejmé a zřetelné ze schematu.
Tak nás tedy poučte, když je to zřejmé a Vám jasné. Jak již jsem uvedl, žádá to registraci, k čemuž já nemám chuti.
Předpokládám, že zdrojem energie nebude vítr, Slunce žádný chemický zdroj, tepelný zdroj, prostě nic, co lidé běžně používají jako zdroje energie.
Nuže, jsem jedno velké ucho.

5831

20.11.2002 15:36

RE: Válecˇná rizika soucˇasného energetického syst

milo admsoft (zavináč) atlas (tečka) cz 194.?.?.?

Reakce na 5831

> Jak již jsem uvedl, žádá to registraci, k čemuž já nemám chuti.

Na starší články se tam skutečně dostanete i bez registrace, jak tady gewo psal.

5842

20.11.2002 14:50

RE: Válecˇná rizika soucˇasného energetického syst

PG pavel (tečka) gora (zavináč) post (tečka) cz 195.?.?.?

Reakce na 5826

Ještě drobnůstka. V přírodních vědách to funguje tak, že důkazní břemeno je na tom, kdo přijde s novou věcí. On musí prokázat, že jeho teorie je v souladu s realitou. Není to tak, že ostatní musejí prokazovat neplatnost. Pokud se ale ukáže, že teorie je v rozporu s pozorováním, je s ní konec.
Jste tedy na tahu.

5833

20.11.2002 15:33

RE: Válecˇná rizika soucˇasného energetického syst

milo admsoft (zavináč) atlas (tečka) cz 194.?.?.?

Reakce na 5833

>V přírodních vědách to funguje tak, že důkazní břemeno je na tom,
>kdo přijde s novou věcí.

Je to samozřejmě tak. Na MWM ovšem diskutér, který tvrdil, že to nebude fungovat, nejen, že byl vykázán do latríny (už jsem o tom psal), ale bylo mu dokonce navrhováno, aby to vyrobil sám a tím přesvědčil ostatní, že to nejede. Tedy úplný logický nesmysl.

Takových je tam ovšem hodně. Namátkou uvedu např. tuto perlu
uvedenou v souvislosí se škodlivostí mikrovlnek -

>Zmítání molekul přímo uvnitř jídla vyvolá třecí teplo, které ho
>vaří zevnitř.

Myslím, že to hovoří za vše.

5841

20.11.2002 15:52

RE: Válecˇná rizika soucˇasného energetického syst

PG pavel (tečka) gora (zavináč) post (tečka) cz 195.?.?.?

Reakce na 5841

>Takových je tam ovšem hodně. Namátkou uvedu např. tuto perlu
>uvedenou v souvislosí se škodlivostí mikrovlnek -
>>Zmítání molekul přímo uvnitř jídla vyvolá třecí teplo, které
>ho vaří zevnitř.
>Myslím, že to hovoří za vše.

Pominu-li poněkud zjednodušený popis situace, mám za to, že to v podstatě vystihuje podstatu. Mikrovlnka ohřívá polární látky. Proto je porcelán chladný, ale párek na něm horký.

Můžete tedy zveřejnit to zázračné Aladinovo schema? A vůbec, už to někdo někdy sestavil nebo je k tomu potřeba zub z oběšence, chlup z brazilské ropuchy a 200 kg platiny?

5844

20.11.2002 15:49

RE: Válecˇná rizika soucˇasného energetického syst

zizka jan_zizka (zavináč) seznam (tečka) cz 213.?.?.?

Reakce na 5833

Schema i návod je v tištěném časopisu (ještě je k dostání v trafikách). Nebo počkejte rok, až bude návod uvolněný pro širokou čtenářskou obec.

5843

27.11.2002 7:54

RE: Válecˇná rizika soucˇasného energetického syst

Brnak 68.?.?.?

Reakce na 5843

Taky je v trafikach, ze mesic je cely udelany z ementalu!!

6182

21.11.2002 1:09

RE: Válecˇná rizika soucˇasného energetického systému

Aja 24.?.?.?

Reakce na 5810



>To s tou nabijeckou Aladin me dojalo. Pripomelo me to slavneho
>dobrodruha Jana Welzla ktery tady v Dawson City ztravil
>poslednich 30 letech sveho zivota. Starsi lide si na neho jeste
>pamatuji jako na "Inventora" - vynalezce. Snazil se
>totiz zhotovit perpetum mobile, i kdyz o fyzice asi vedel jen o
>malo vic nez pan Zizka.

>Vynalezl totiz zarizeni na pumpovani vody z mistnich zlatych
>dolu. Pracovalo to udajne velice dobre a nepotrebovalo to zadne
>palivo ani jakykoliv jiny zdroj energie. Tedy perpetum mobile.
>Brnenskemu novinari Rudolfu Tesnohlidkovi ktery s nim jeho
>historky sepisoval se to nejak nezdalo a tak mu kladl trpelive
>dalsi a dalsi otazky a pan Welzl trpelive vysvetloval: vsechna ta
>energie pro cerpadlo prichazela z "vozeku", ktery se
>pohyboval po kolejich tam a zpatky. "Ale pane Welzl, ten
>vozik se prece nepohyboval je tak sam od sebe ?" "
>Jezismarja, na to tam byli prece ti chlapi !" "Jaci
>chlapi, pane Welzl ?" "No prece ti ctyri chlapi co s
>tim vozekem sopali po tech kolejnicach sem a tam ! " A Jan
>Welzl jen nechapave zavrtel hlavou nad takovou
>nechapavosti........... [smích]

>Mikin Dawson City
Ctyricet let na zlatem severu?Tahle kniha(s nekolika dalsimi) se mnou emigrovala.[smích]

5855

20.11.2002 10:14

Válečná rizika současného energetického systému

PG pavel (tečka) gora (zavináč) post (tečka) cz 195.?.?.?

Kdo viděl pohádku Honza málek králem, jistě si vzpomene na houpého sedláka, který byl zvědavý na to, jak mu Honza uvaří polévku ze sekery. Ten to samozřejmě dokázal, ovšem jaksi cudně na počátku opomněl říci, že na to bude potřebovat sádlo, brambory, špek, cibuli a českek a tou sekerou bude jen míchat. Polévka tedy byla sekerová, ale spotřebovala přesně tytéž suroviny jako bramboračka.

Smutné je, že dnes nabízí své sekerové polévky mnoho lidí a někteří se tím docela dobře živí. Ještě smutnější je, že tomu tolik lidí slepě věří. A nejsmutnější je fakt, že značná část populace není schopna rozlišit mezi vědou, vírou a šarlatánstvím.

5816

20.11.2002 15:16

RE: Válečná rizika současného energetického systému

stefan usdoc (zavináč) post (tečka) cz 209.?.?.?

Reakce na 5816



>
>Smutné je, že dnes nabízí své sekerové polévky mnoho lidí a
>někteří se tím docela dobře živí. Ještě smutnější je, že tomu
>tolik lidí slepě věří. A nejsmutnější je fakt, že značná část
>populace není schopna rozlišit mezi vědou, vírou a
>šarlatánstvím.
ano pavle, presne jak hovoris a trocnovsky rodak mi pripada jako by byl prodavac tech sekerkovych polevek!
a na to, ze prevazna cast populace neni "schopna" rozlisovat, hresi prave takovi buzeranti se svymi produkty!
stefan

5836

20.11.2002 16:01

RE: Válečná rizika současného energetického systém

zizka jan_zizka (zavináč) seznam (tečka) cz 213.?.?.?

Reakce na 5836

>>Smutné je, že dnes nabízí své sekerové polévky mnoho lidí a >někteří se tím docela dobře živí. Ještě smutnější je, že tomu
>tolik lidí slepě věří. A nejsmutnější je fakt, že značná část
>populace není schopna rozlišit mezi vědou, vírou a šarlatánstvím.
>ano pavle, presne jak hovoris a trocnovsky rodak mi pripada jako
>by byl prodavac tech sekerkovych polevek! a na to, ze prevazna cast >populace neni "schopna" rozlisovat, hresi prave takovi buzeranti se >svymi produkty!

>stefan

Konstruktivní diskuze má smysl nad schematem Aladina (AKKU nabíječka). Báchorky o prodavačích sekerkové polévky jsou stejně hloupé, jako jejich autoři. Jaksi někomu uniklo, že Aladina nikdo neprodává, ale byl uveřejněn popis funkce a schema, tedy kdo má zájem, může experimentovat.

V kavárně u koňaku se experimentuje špatně. Tam se jen blábolí o sekerkových polévkách (co taky z koňaku vymyslet!).


5845

20.11.2002 21:44

RE: Válečná rizika současného energetického systém

stefan usdoc (zavináč) post (tečka) cz 209.?.?.?

Reakce na 5845

zizko jene, ted jsi me zazdil, jdu tedy na ten konak!
stefan

5847

21.11.2002 8:03

RE: Válečná rizika současného energetického systém

milo admsoft (zavináč) atlas (tečka) cz 194.?.?.?

Reakce na 5845

Mi naopak pohádka o sekerách připadá smysluplnější než blábolení o volné energii. Aladina nikdo neprodává, protože jej nikdo není schopen vyrobit, protože principielně nemůže fungovat. Nevím jak se teoretizuje u koňaku, ale podle vašich odpovědí bych to u vás tipoval spíše na litr samohonky denně.

5857

22.11.2002 7:40

RE: Válečná rizika současného energetického systém

Je 12.?.?.?

Reakce na 5857

Aladina tedka hledaji US Special Forces a je na nej bounty 25.mill.
doliku jestli nevite, peknej lick right? je

5913

21.11.2002 8:35

RE: Válečná rizika současného energetického systém

Libor litr (zavináč) seznam (tečka) cz 194.?.?.?

Reakce na 5845

Žižko ty jsi úplný zoufalec. Dovoláváš se konstruktivní diskuse ale přitom jsi nepřinesl jedinou konkréní informaci. Dotáhni schéma, můžem podebatovat.
V opačném případě tvoje příspěvky připomínají "pozitivní konstruktivní satiru" [smích]

5861

21.11.2002 8:49

RE: Válečná rizika současného energetického systém

PG pavel (tečka) gora (zavináč) post (tečka) cz 195.?.?.?

Reakce na 5845

>Konstruktivní diskuze má smysl nad schematem Aladina (AKKU
>nabíječka).
Naprostý souhlas, jen nechápu, proč se nedržíte svých vlastních slov. Ukažte schema a vzhůru do odborné a konstruktivní diskuse.


>V kavárně u koňaku se experimentuje špatně. Tam se jen blábolí o
>sekerkových polévkách (co taky z koňaku vymyslet!).
Nemám Vaše zkušenosti stran koňaku, ale nechám se rád poučit. Mimochodem, kavárenský stůl je Aladinovo rodiště?

P.S. Zkusil jste to? Fungovalo to? Proč?

5862

21.11.2002 9:31

RE: Válečná rizika současného energetického systém

zizka jan_zizka (zavináč) seznam (tečka) cz 213.?.?.?

Reakce na 5862

Jestli Vás schema zajímá, je otištěné ve WM magazinu.

5863

21.11.2002 9:40

RE: Válečná rizika současného energetického systém

milo admsoft (zavináč) atlas (tečka) cz 194.?.?.?

Reakce na 5863

Mám dojem, že jste neodpověděl ani na jednu z otázek tedy znovu

Zkusil jste to? Fungovalo to? Proč?

5866

21.11.2002 10:26

RE: Válečná rizika současného energetického systém

PG pavel (tečka) gora (zavináč) post (tečka) cz 195.?.?.?

Reakce na 5866

Jetě jeden dotaz, i když něco podobného tu padlo vícekrát:

Lze to zařízení zkonstruovat, nebo jsou tam zadní vrátka, aby to nešlo? Nehodlám totiž shánět o půlnoci kořen mandragory, vyhrabaný umírajícím psem černé barvy pod šibenicí s umrlcem na ní visícím.
A ani nic podobného.

5869

21.11.2002 10:41

RE: Válečná rizika současného energetického systém

milo admsoft (zavináč) atlas (tečka) cz 194.?.?.?

Reakce na 5869

Bude tam asi něco co nazývají "volná energie", tj. něco jako netopýří dráp šmrcnutý baziliščím jedem.

5870

21.11.2002 11:02

RE: Válečná rizika současného energetického systém

žižka jan_zizka (zavináč) seznam (tečka) cz 213.?.?.?

Reakce na 5869

Obsahuje hodinový generátor, zdroj VN, nábojovou pumpu, diodový násobič. Součástky jsou běžně dostupné na trhu v ceně řádově jednotek stokorun.

5871

21.11.2002 11:21

RE: Válečná rizika současného energetického systém

milo admsoft (zavináč) atlas (tečka) cz 194.?.?.?

Reakce na 5871

Tak v čem je problém, proč to nesestavíte?

5873

21.11.2002 14:53

RE: Válečná rizika současného energetického systém

easttrader67 easttrader67 (zavináč) metacrawler (tečka) com 193.?.?.?

Reakce na 5869

Zadny strach soudruh/pan/bratr Zizka ma pravdu. Vse funguje, prave jsme zde zavreli vsechny elektrarny a moje auto jezdi bez benzinu a misto motoru ma Aladinovu lampu. Tadke vy muzete za pouhych $10000 dostat tento alternativni zdroj energie.

5884

21.11.2002 15:38

RE: Válečná rizika současného energetického systém

stefan usdoc (zavináč) post (tečka) cz 209.?.?.?

Reakce na 5884

estrado, je to tak, husita to vymyslel, taky jsem vylil vsechen benzin a jezdim na perpetum mobile a hele zazrak, funguje to!
stefan

5885

21.11.2002 8:25

Válečná rizika současného energetického systému

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 209.?.?.?

.

5859

21.11.2002 11:11

Válečná rizika současného energetického systému

Libor litr (zavináč) seznam (tečka) cz 194.?.?.?

Žižka je alibista přímo ukázkový. Myslím, že by se sqjele uchytil na naší politické scéně.
Zdá se, že celý aladin je namalován na promočeném pivním tácku za ochotné asistence kavárenských povalečů [smích]
Ono se to říká obvykle v jiné souvislosti, ale myslím že to je příhodné - "kecy končí, když se odestele".

5872

21.11.2002 11:46

Válečná rizika současného energetického systému

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 62.?.?.?

Mila se nechal na diskuzi MWM registrovat!

5874

21.11.2002 11:55

RE: Válečná rizika současného energetického systému

milo admsoft (zavináč) atlas (tečka) cz 194.?.?.?

Reakce na 5874

Byl jsem to ja ne Mila

5875

21.11.2002 12:13

Válečná rizika současného energetického systému

PG pavel (tečka) gora (zavináč) post (tečka) cz 195.?.?.?

Koupil jsem ten zázračný časopis a článek vám oscanuji. Je tam oscilátor, trafo, spínací tranzistor, pár diod, i ten násobič a ... Mandragora. Tedy vypadá to jako podkova, od které vedou dráty (ku žárovce nade vraty). Přečtu si to a oscanuju a pošlu panu Stworovi, aby to zveřejnil.
Nevím, proč s tím dělá Žižka takové cavyky.
Moje investice činila 39 Kč, což je v porovnání s 10 000 Kč, které dostanu od Mila pakatel....
Za tu srandu to ale stojí, v nejhorším případě si třikrát nedám pivo anebo onen pověstný koňak v kavárně [smích].

5876

21.11.2002 12:24

RE: Válečná rizika současného energetického systému

milo admsoft (zavináč) atlas (tečka) cz 194.?.?.?

Reakce na 5876

S tím zveřejněním to asi nebude tak snadné. Myslím, že na tom budou nějaká autorská práva a porušování zákonů není asi dobrý nápad.
Minimálně s tím autor musí souhlasit, což asi nebude v tomto případě.
Jinak se těším až si příjdete pro výplatu. Na ten koňak vás určitě taky pozvu. To už mě nezabije.

5877

21.11.2002 12:30

RE: Válečná rizika současného energetického systému

PG pavel (tečka) gora (zavináč) post (tečka) cz 195.?.?.?

Reakce na 5877

Taky mě to napadlo. Konec konců kdo bude chtít, může uvést svůj e-mail a třeba mu Ježíšek něco pošle...

5879

22.11.2002 3:40

Válečná rizika současného energetického systému

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 203.?.?.?

Ve jmenu dolaroveho mamonu musime za kazdou cenu znicit tento svet.

Munitions known or suspected of containing Uranium Delivery agent of munitions Total tons of DU delivered
Iraq, 1991 30mm and 120mm cannon shells Abrams tank and A-10 Warthog 320- 750
Balkans, 1999 30 mm cannon shells, bunker busing bombs and missles [GBU-15, 24, 27,28,31] A-10 Warthog,B-2,F-15E,BGM-109 Tomahawk and AGM-86D CALCM [prototype] cruise missiles 10-200
Afghanistan 25 and 30 mm shells, bunker busting bombs and missiles [GBU-28, 15,24,27,31 and 37, AGM-130C] F-15E, B-2, A-10, AC-130 Spooky, and Apache helicopter [AH-64], GBM-109 Tomahawk and AGM-86D CALCM cruise missiles 500-600
*

5904

22.11.2002 8:34

RE: Válečná rizika současného energetického systému

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 62.?.?.?

Reakce na 5904

Nohejl pise take na

http://www.halonoviny.cz/index.php?kat=diskuse

kdo hleda zyzi soudruhy at se tam vyda!

5922

27.11.2002 7:57

RE: Válečná rizika současného energetického systému

Brnak 68.?.?.?

Reakce na 5904

Nohejle, o cem to zase kecas???????

6183

22.11.2002 13:42

Schema

PG pavel (tečka) gora (zavináč) post (tečka) cz 195.?.?.?

Má někdo zájem o Aladina? V článku jsou čtenáři výslově žádáni, aby tento zázrak rozšiřovali. Mohu vám poslat tři ofocené strany.
I když nejsem odborníkem, mám o funkčnosti velice vážné pochyby.
Abych byl přesný - obvod 555 asi bude kmitat a stabilizátor 9V bude stabilizovat. Bude asi taky spínat a na sekundáru TR1 by se mohlo objevit VN.
Jenže tahle legrace pojede do doby, dokud se nevybije akumulátor.
Podkova na pravé straně není v textu popsaná. Na konci je zmínka o výbojce (!) - asi ta podkova, asi je tam kvůli světlu [smích].
Jsem zklamán, čekal jsem něco, co se bude tvářit jako "sběrač energie".
Prosím Žižku, aby napsal, jak si myslí, že to funguje. Předem děkuji

5930

22.11.2002 14:32

RE: Schema

milo admsoft (zavináč) atlas (tečka) cz 194.?.?.?

Reakce na 5930

Díky za článek, schema jsem již "jaxi darem" dostal od autora gewo.
Myslím, že celý zázrak má být v části výbojka/anténa. Tato část však vůbec není v článku posána a odkaz u soupisky materiálu "viz text" je překvapující. Nevím tedy zdali tomu mám rozumět jako zářivka s vinutím připojeným k anténě nebo nějak podobně (pak by ovšem na druhé straně mělo být uzemění???). Takže jak to má fungovat musí říci autor. Podobně jako odkud se bere energie a kolik jí je. Pokud by to bylo "chytáno" tou anténou, těžko by to stačilo krýt réžii obvodů, přece jen tam budeou nějaké ztráty.

5938

22.11.2002 21:16

Aladin...

gewo gewo (zavináč) applet (tečka) cz 212.?.?.?

Reakce na 5938

"Jak vidíte je zařízení, které jsem vymyslel, aparatura umožňující vyprodukovat v anténním obvodu obrovské rozdíly potenciálu a proudů. Jestliže chcete přenášet proudy vedením nebo elektromagnetickými vlnami, musí být naplněny jisté požadavky. Můžete mít vysoký proudový potenciál a velké množství vibrační energie, ale tuto vibrační energii pak můžete ještě zvyšovat. Při správném designu a volbě vlnové délky to můžete zařídit tak, abyste získávali například 5% v elektromagnetických vlnách a 95 procent v proudu, který poteče Zemí. To je to, co dělám. Nebo také můžete, jako lidé od rádia, získat 95% v energii elektromagnetických vln a jen 5% v energii zemního proudu. Tato aparatura je vhodná pro obě metody. Já ovšem svým systémem neprodukuji záření a elektromagnetické vlny potlačuji. Uvažujete-li o mém systému, měli byste se oprostit od představy, že zde dochází k vyzařování nějaké energie. Nic se nevyzařuje, uchovává se!" Nikola TESLA

5955

25.11.2002 9:39

RE: Aladin...

PG pavel (tečka) gora (zavináč) post (tečka) cz 195.?.?.?

Reakce na 5955

>"Jak vidíte je zařízení, které jsem vymyslel, aparatura
>umožňující vyprodukovat v anténním obvodu obrovské rozdíly
>potenciálu a proudů.
Co si pod tím představujete? Rozdílu potenciálu se říká el. napětí. Rozdíly proudů jsou mi záhadou.

Jestliže chcete přenášet proudy vedením nebo
>elektromagnetickými vlnami, musí být naplněny jisté požadavky.
>Můžete mít vysoký proudový potenciál
Vysvětlete prosím tento termín

a velké množství vibrační
>energie,
Vysvětlit prosím.

ale tuto vibrační energii pak můžete ještě zvyšovat. Při
>správném designu a volbě vlnové délky to můžete zařídit tak,
>abyste získávali například 5% v elektromagnetických vlnách a 95
>procent v proudu, který poteče Zemí.
Je zařízení uzeměno?

To je to, co dělám. Nebo
>také můžete, jako lidé od rádia, získat 95% v energii
>elektromagnetických vln a jen 5% v energii zemního proudu. Tato
>aparatura je vhodná pro obě metody. Já ovšem svým systémem
>neprodukuji záření a elektromagnetické vlny potlačuji.
>Uvažujete-li o mém systému, měli byste se oprostit od představy,
>že zde dochází k vyzařování nějaké energie. Nic se nevyzařuje,
>uchovává se!" Nikola TESLA

Dobře, ale odkud se bere?

6062

27.11.2002 0:53

RE: Aladin...

gewo gewo (zavináč) applet (tečka) cz 212.?.?.?

Reakce na 6062

Je mi líto, ale pláčete na špatném hrobě...
Současná adresa pana Nikoly Tesly, na kterého byste se se svými dotazy (a věřte, že mu je tehdy také kladli...) mohl obrátit, je mi bohužel neznáma...
Je Vám známo jméno Lamb? Pokud ne, zkuste si sehnat knihu E.I.Parnova "Na perekreske bezkoněčnostěj. Atomizdat Moskva, 1967. Tato kniha obsahuje precizní matematický důkaz Lambova tvrzení o HMOTNOSTI ÉTERU! A víte, kdo to přeložil do češtiny? Jistý pan Grygar, což velmi úspěšně tají... [smích]
Jó, pane, otázek jsou tisíce - ale co naplat, stane-li se cokoli nedotknutelným náboženstvím, můžete jen tápat... anebo úspěšně experimentovat. Šťastnou cestu!>>"Jak vidíte je zařízení, které jsem vymyslel, aparatura
>>umožňující vyprodukovat v anténním obvodu obrovské rozdíly
>>potenciálu a proudů.
>Co si pod tím představujete? Rozdílu potenciálu se říká el.
>napětí. Rozdíly proudů jsou mi záhadou.

>
>Jestliže chcete přenášet proudy vedením nebo
>>elektromagnetickými vlnami, musí být naplněny jisté
>požadavky.

>>Můžete mít vysoký proudový potenciál
>Vysvětlete prosím tento termín
>
> a velké množství vibrační
>>energie,
>Vysvětlit prosím.
>
> ale tuto vibrační energii pak můžete ještě zvyšovat. Při
>>správném designu a volbě vlnové délky to můžete zařídit tak,
>

>>abyste získávali například 5% v elektromagnetických vlnách a
>95

>>procent v proudu, který poteče Zemí.
>Je zařízení uzeměno?
>
>To je to, co dělám. Nebo
>>také můžete, jako lidé od rádia, získat 95% v energii
>>elektromagnetických vln a jen 5% v energii zemního proudu.
>Tato

>>aparatura je vhodná pro obě metody. Já ovšem svým systémem
>>neprodukuji záření a elektromagnetické vlny potlačuji.
>>Uvažujete-li o mém systému, měli byste se oprostit od
>představy,

>>že zde dochází k vyzařování nějaké energie. Nic se
>nevyzařuje,

>>uchovává se!" Nikola TESLA
>
>Dobře, ale odkud se bere?

6161

27.11.2002 14:22

RE: Aladin...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 193.?.?.?

Reakce na 6161


Vy uz jste mrtvy? To by hodne vysvetlilo ale treba jste inkarnace Tesly.

6194

27.11.2002 16:01

RE: Aladin...

PG pavel (tečka) gora (zavináč) post (tečka) cz 195.?.?.?

Reakce na 6161

Jestliže mluvíte o Nikolu Teslovi, původem z Rumunska, po kterém je pojmenována jednotka magnetické indukce, skutečně by bylo na místě zajít k jeho hrobu. Tam bychom se asi i potkali, protože to schema není s největší pravděpodobností jeho dílem, ledaže by praktikoval posmrtné studium. Troufnu si tvrdit, že v jeho době ještě nebyly tranzistory ani integrované obvody tak běžné jako dnes.
Schema patrně nakreslil někdo živý (asi u toho hrobu) a vy jste jej otiskli s tím, že to normálně a běžně funguje. Ptám se tedy jak.
Stačilo by možná dát před každý akumulátor jeden zapisovací ampérmetr, který by tak evidoval průběh proudu v čase. Možná byste byl překvapen, že se víc spotřebuje než dodá, ale tomu byste asi stejně nevěřil.

Byl bych rád, kdyby nám mohl o zapojení zasvěceně poreferovat ten, kdo tohle schema zplodil.

6198

30.11.2002 22:39

RE: Aladin...

J. Wojnar gewo (zavináč) applet (tečka) cz 212.?.?.?

Reakce na 6198

Každé malé dítě přece ví, že Tesla byl Japonec...

Ostatní raději... no comment... [smích]

6290

27.11.2002 8:02

RE: Aladin...

Brnak 68.?.?.?

Reakce na 5955

Jestlize chcete zvysit produkci te vasi energie, tak bych vam doporucil, aby jste si udelal kloboucek z alobalu. Tou lesklou stranou ven.

6184

24.11.2002 19:22

Válečná rizika současného energetického systému

easttrader67 easttrader67 (zavináč) metacrawler (tečka) ckom 193.?.?.?

Hmm, popravde receno absolutne nevim o cem pan vynalezce/spisovatel mluvi. Muze mi to nekdo prelozit, je sance ze se to da vubec nejak pouzit vyssi nez 1%?

6030

26.11.2002 2:31

Válečná rizika současného energetického systému

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 203.?.?.?

Obev,jez mozna bude mit za nasledek katastrofu lidstva.

V dobe pred osmdesati roky, presne , 2 prosince ,roku 1942 ,v dobe druhe svetove valky, se udala zkutecnost ,jez zmenila svet k nepoznani a jez muze mit dalekosahle nasledky ve vyvoji lidstva na teto planete. Poprve v historii lidske spolecnosti se vedcum v Chicagu na universite , v Metallurgical laboratori , se podarilo vytvorit a udrzet prvni na svete kontrolovanou retezovou nuklearni reakci a tento vedecky obev se stal meznikem a oznacil vstup lidske spolecnosti do atomoveho veku a otevrel cestu k sestrojeni atomove bomby. Cesta od myslenek zidovskeho "genia"Alberta Einsteina k zidovskemu Operhaimovi ,jez sestavil,vyzkousel a pouzil atomovou bombu v Hirosime a Nagasaky se tahne ,az do dnesnich dnu "atomoveho vydirani" a znecistovani teto planety "uranovymi strelami".Cele toto "vedecke badani" bylo zahrnuto v programu ,po svete dobre zname ,jako Manhattan projekt a, o nemz se dodnes mnoho nevi a tak zidovsky vedec-fysik, Leo Szilard, podle zachovalych dokumentu ,sestavil navod na slozeni uranu a grafitu ke konrolovane atomove retezove reakci ,jez se zde s uspechem uskutecnil za provozu spousteni a vytahovani palivovych tyci .Zprava ,tak dulezita ,v dobe druhe svetove valky ,okamzite putovala do Washingtonu k vedoucim Manhattan Projektu pod kodovanym vzkazem: "Italsky navigator prave pristal v Novem Svete."

V dnesnich dnech ,kdy Amerika chce valku s Irakem ,se kazdy soudny clovek musi zamyslet ,zda za tento Chicagsky vedecky obev ma lidstvo podekovat a nebo celou akci odsoudit jako dusledek stale obavy o lidstvo ,v pristim vojenskem konfliktu, jez muze zkoncit katastrofou nevidaneho rozsahu.

6112

27.11.2002 23:57

Válečná rizika současného energetického systému

zizka jan_zizka (zavináč) seznam (tečka) cz 213.?.?.?

Brňák se probral z derilia???

6208

1.12.2002 22:19

uff, to pisal nejaky zeleny ?

hrmotor 62.?.?.?

Obnovitelne zdroje energie su pri sucasnej spotrebe (ktora sa bude v buducnosti skuor zvysovat) absolutne nedostacujuce (napr. solarnymi panelmi by sa zatienila tak polka Zeme, nehovoriac o energetickej narocnosti ich vyroby a humuse ktory pri nej vznika) - ma to vyznam len lokalny a vykony su mizive (rovnako ostatne, vietor, biomasa, geotermalna, prilivova - to este vyda mozno najviac); jediny duovod preco sa to stale omiela je zelena mafia ktora z toho ma dobre, dnes uz aj politicke, dzoby.

Jedina dlhodoba nadej ludstva je jadrova fuzia (zlucovanie lahkych prvkov, nieco z coho zije Slnko) akurat po zazehnani ropnej krizy a s nastupom Zelenych sa do vsetkeho jadroveho prestalo investovat (a aj do TOKAMAK-ov) a tak to cele viac-menej stoji. Klasickeho jadroveho (stiepneho) paliva tiez nie je omnoho viac ako fosilneho, este sa da spoliehat ze rusi nevedia co na sibiri maju, ale ovela viac ako na 100 rokov to nebude...casu nie je moc a ked sa vyvoj necha spat, budu problemy (a zeleni dufam konecne na sibenici ked si ludia spocitaju kto to zavinil, hehehe).
majte sa pekne a neoblbujte zelenymi zvastami
PS. co sa ropy tyka - aky je duovod platit arabskej cvarge (slepa vetva vyvoja homo sapiens, povedal by Darwin, zamrznuta v stredoveku dementnym nabozenstvom; co sa inac skoro podarilo aj krestanstvu v europe, takze nemame sa co moc smiat) vypalne za taku ciernu brecku co im strieka spod zadku a ktoru nevedia ani vytazit nieto este vyuzit - navyse ked za utrzene $$$ potom posielaju letecke pozdravy do WTC...

6331

Příspěvků: 89

19.11. 06:20 PG  Válečná rizika současného energetického systému
19.11. 08:53 milo  Válečná rizika současného energetického systému
19.11. 10:58 zizka  RE: Válečná rizika současného energetického systém
19.11. 11:07 zizka  RE: Válečná rizika současného energetického systém
19.11. 11:40 milo  RE: Válečná rizika současného energetického systém
19.11. 12:08 zizka  RE: Válečná rizika současného energetického systém
19.11. 12:15 milo  RE: Válečná rizika současného energetického systém
20.11. 00:34 stefan  RE: Válečná rizika současného energetického systém
27.11. 07:43 Brnak  RE: Válečná rizika současného energetického systém
20.11. 10:19 ujo  RE: Válečná rizika současného energetického systém
20.11. 11:21 zizka  RE: Válečná rizika současného energetického systém
20.11. 11:48 milo  RE: Válečná rizika současného energetického systém
20.11. 12:26 ujo  RE: Válečná rizika současného energetického systém
20.11. 12:55 milo  RE: Válečná rizika současného energetického systém
20.11. 12:07 milo  RE: Válečná rizika současného energetického systém
23.10. 13:00 Jirka  RE: Válečná rizika současného energetického systém
19.11. 11:59 PG  RE: Válečná rizika současného energetického systému
20.11. 06:02 stefan  RE: Válečná rizika současného energetického systému
20.11. 06:48 Brnak  RE: Válečná rizika současného energetického systému
20.11. 14:59 stefan  RE: Válečná rizika současného energetického systému
27.11. 07:46 Brnak  RE: Válečná rizika současného energetického systému
20.11. 09:07 Baron  RE: Válečná rizika současného energetického systému
20.11. 15:06 stefan  RE: Válečná rizika současného energetického systému
20.11. 07:34 zizka  RE: Válečná rizika současného energetického systém
27.11. 07:50 Brnak  RE: Válečná rizika současného energetického systém
27.11. 23:55 zizka  RE: Válečná rizika současného energetického systém
30.11. 20:45 Brnak  RE: Válečná rizika současného energetického systém
20.11. 08:50 R.  RE: Válečná rizika současného energetického systému
19.11. 20:06 R.  RE: Válečná rizika současného energetického systému
19.11. 12:09 mm  Válečná rizika současného energetického systému
19.11. 13:21 D.W.  RE: Válečná rizika současného energetického systému
19.11. 13:57 easttrader67  Válečná rizika současného energetického systému
19.11. 14:16 Aja  Válečná rizika současného energetického systému
27.11. 07:49 Brnak  RE: Válečná rizika současného energetického systému
19.11. 21:30 Je  Válečná rizika současného energetického systému
19.11. 22:58 Mrtvolka  Nějak mi uniklo označení "PR zpráva" či "inzerce"
20.11. 07:02 Mikin  Válecˇná rizika soucˇasného energetického systému
20.11. 07:38 zizka  RE: Válecˇná rizika soucˇasného energetického syst
20.11. 09:33 PG  RE: Válecˇná rizika soucˇasného energetického syst
20.11. 10:41 zizka  RE: Válecˇná rizika soucˇasného energetického syst
20.11. 12:05 PG  RE: Válecˇná rizika soucˇasného energetického syst
20.11. 12:53 zizka  RE: Válecˇná rizika soucˇasného energetického syst
20.11. 14:43 PG  RE: Válecˇná rizika soucˇasného energetického syst
20.11. 15:36 milo  RE: Válecˇná rizika soucˇasného energetického syst
20.11. 14:50 PG  RE: Válecˇná rizika soucˇasného energetického syst
20.11. 15:33 milo  RE: Válecˇná rizika soucˇasného energetického syst
20.11. 15:52 PG  RE: Válecˇná rizika soucˇasného energetického syst
20.11. 15:49 zizka  RE: Válecˇná rizika soucˇasného energetického syst
27.11. 07:54 Brnak  RE: Válecˇná rizika soucˇasného energetického syst
21.11. 01:09 Aja  RE: Válecˇná rizika soucˇasného energetického systému
20.11. 10:14 PG  Válečná rizika současného energetického systému
20.11. 15:16 stefan  RE: Válečná rizika současného energetického systému
20.11. 16:01 zizka  RE: Válečná rizika současného energetického systém
20.11. 21:44 stefan  RE: Válečná rizika současného energetického systém
21.11. 08:03 milo  RE: Válečná rizika současného energetického systém
22.11. 07:40 Je  RE: Válečná rizika současného energetického systém
21.11. 08:35 Libor  RE: Válečná rizika současného energetického systém
21.11. 08:49 PG  RE: Válečná rizika současného energetického systém
21.11. 09:31 zizka  RE: Válečná rizika současného energetického systém
21.11. 09:40 milo  RE: Válečná rizika současného energetického systém
21.11. 10:26 PG  RE: Válečná rizika současného energetického systém
21.11. 10:41 milo  RE: Válečná rizika současného energetického systém
21.11. 11:02 žižka  RE: Válečná rizika současného energetického systém
21.11. 11:21 milo  RE: Válečná rizika současného energetického systém
21.11. 14:53 easttrader67  RE: Válečná rizika současného energetického systém
21.11. 15:38 stefan  RE: Válečná rizika současného energetického systém
21.11. 08:25  Válečná rizika současného energetického systému
21.11. 11:11 Libor  Válečná rizika současného energetického systému
21.11. 11:46  Válečná rizika současného energetického systému
21.11. 11:55 milo  RE: Válečná rizika současného energetického systému
21.11. 12:13 PG  Válečná rizika současného energetického systému
21.11. 12:24 milo  RE: Válečná rizika současného energetického systému
21.11. 12:30 PG  RE: Válečná rizika současného energetického systému
22.11. 03:40 Robert Nohejl  Válečná rizika současného energetického systému
22.11. 08:34  RE: Válečná rizika současného energetického systému
27.11. 07:57 Brnak  RE: Válečná rizika současného energetického systému
22.11. 13:42 PG  Schema
22.11. 14:32 milo  RE: Schema
22.11. 21:16 gewo  Aladin...
25.11. 09:39 PG  RE: Aladin...
27.11. 00:53 gewo  RE: Aladin...
27.11. 14:22  RE: Aladin...
27.11. 16:01 PG  RE: Aladin...
30.11. 22:39 J. Wojnar  RE: Aladin...
27.11. 08:02 Brnak  RE: Aladin...
24.11. 19:22 easttrader67  Válečná rizika současného energetického systému
26.11. 02:31 Robert Nohejl  Válečná rizika současného energetického systému
27.11. 23:57 zizka  Válečná rizika současného energetického systému
01.12. 22:19 hrmotor  uff, to pisal nejaky zeleny ?

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

50

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc září přispělo 103 čtenářů částkou 17 488 korun, což je 50 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010

IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

Ve zkratce

Dezorientováni Němci chtějí více afrických kobylek. Demonstrují s nápisy "My máme místo"22.09.20 18:59 Německo 8

Obchodní centrum Mercury, České Budějovice: Rouškové gestapo v akci21.09.20 16:29 Česká republika 3

Janek Ledecký: Zůstaňte negativní a buďte pozitivní!21.09.20 00:15 Česká republika 0

Rasistická černoška v letadle: Jsem královna Kalifornie20.09.20 23:33 Neurčeno 3

Arabská strana Švédska vyzývá k vysídlení těch obyvatel skandinávské země, kteří odmítají multi-kulti hodnoty a etnickou diverzitu18.09.20 19:00 Švédsko 5

Někdo zmlátil cyklisty v Rumburku. Byli to cikáni?17.09.20 17:26 Česká republika 2

Proč hynou statisíce ptáků? A proč se před smrtí chovají divně?17.09.20 11:21 USA 15

Až 90% testů v USA je chybně vyhodnoceno a přiznává to NewYork Times16.09.20 23:02 USA 3

Svědci Covidovi? Je jich 50 a mlátí lidi, kteří nemají náhubek16.09.20 22:14 Česká republika 8

Český COVID teror v metru15.09.20 21:31 Česká republika 9

Vládní pomoc firmám se ukazuje jako velká past15.09.20 09:55 Česká republika 1

Vládní semafor ukazuje nulové riziko - vláda nařídila plošně nosit náhubky12.09.20 12:45 Česká republika 4

Další důkaz funkčnosti švédského modelu při zvládání Covid12.09.20 12:22 Švédsko 7

Likvidace dopravy autem po Praze11.09.20 09:12 Česká republika 6

Nemáte homosexuály, ženy či menšiny? Zapomeňte na Oscara09.09.20 12:14 USA 4

Vakcína proti Covid-19 firmy Astrazeneca se ukazuje jako riziková09.09.20 11:11 Rusko 3

Dr. Hariri - Nová data z CDC ukazují, že na COVID-19 zemřelo jen 6% z původních 160 tisíc08.09.20 23:41 USA 1

Magor Novotný si přeje, aby Zeman a Babiš zemřeli08.09.20 22:29 Česká republika 11

Britský COVID teror v metru07.09.20 23:45 Británie 12

Žárovku vynalezl černoch, říká Biden07.09.20 23:12 USA 5

Měnové kurzy

USD
23,06 Kč
Euro
26,93 Kč
Libra
29,41 Kč
Kanadský dolar
17,25 Kč
Australský dolar
16,36 Kč
Švýcarský frank
24,98 Kč
100 japonských jenů
21,89 Kč
Čínský juan
3,39 Kč
Polský zloty
5,97 Kč
100 maď. forintů
7,38 Kč
Ukrajinská hřivna
0,82 Kč
100 rublů
30,04 Kč
1 unce (31,1g) zlata
43 000,76 Kč
1 unce stříbra
531,64 Kč
Bitcoin
241 277,63 Kč

Poslední aktualizace: 23.9.2020 18:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 6 167