Diskuze k článku

Poněkud odlišný pohled na kauzu ABL

Příspěvků 41

20.1.2011 3:11

Poněkud jednostranný pohled na ABL

Lotras 89.?.?.?

Bárta lhal.A tento základní fakt autor záměrně zamlčel a filištínsky to nazývá "poněkud odlišný pohled" , já bych řekl takový Veřejně-ABLovský.No ty slevy jsou fakt sranda , jako ty řeči o 50 mil co je vypsáno kvůli tomu na Bártovu likvidaci.Autor je možná pomýlený ale já ne.
Ekonomická fakta o ABL , jsou jasná, majitelé firmy (s progresivně anonymními akciemi) dle mne "krátila" jak platy zaměstnanců , tak platby ze zisku státu.Dle mne je to nevěrohodná , podvodná firma a Bárta podvodný politik.Stejně jako její filiálka strana VV.
Myslím si , že tak stupidně Veřejně propagandistický článek na Zvědavce nepatří.
Ps ...nekritickým fanoušků VV věřícím na mediální konspiraci vůči idolům VV co veřejně podvedli své voliče kladu otázku. Pan John uvedl Veřejně v TV že má seznam gangu 34 podplacených novinářů píšících proti VV a jejím vůdcům s důkazy a že je do týdne zveřejní . Je to měsíc a skutek utek. Kdo lže ten krade , jako pan John pro Janouška v Oraprintu.

236459

20.1.2011 7:42

RE: Poněkud jednostranný pohled na ABL

Diotallevi 94.?.?.?

Reakce na 236459

Původně jsem měl v článku jeden odstavec vysvětlující důvody pro napsání článku, ale vypustil jsem jej jako zbytečný. Teď se mi zdá, že zbytečný nebyl.
Takže pro Lotrase a případné další rychločtenáře: nejsem obdivovatelem (tím méně nekritickým) Víta Bárty, VV jsem nevolil a pravděpodobně ani volit nebudu. To ale nic nemění na věci, že mu fandím v boji s jakýmikoliv zájmovými skupinami, které tento stát vysávají.
Primárním cílem článku je komentovat způsob jakým je kauza medializována. Proto také používám odkazy na stránky iDNES, vůči kterému mám jinak silný despekt. V druhém plánu článek naznačuje důvody této medializace. Tohle je věc, která trápí mne.
Pokud Vás trápí firma ABL, Johnovy seznamy či cokoliv jiného, neváhejte a také napište článek. S chutí si ho přečtu.

236464

20.1.2011 8:25

RE: Poněkud jednostranný pohled na ABL

Etheral 77.?.?.?

Reakce na 236464

...ono to s panem Bártou není tak čisté jak to vypadá....stejně jako například s panem Okamurou. Oba se vystavují obdivu z toho jak z ničeho vybudovali něco fungujícího co je zajistilo, ale u obou to bylo něco za něco. A věřte pane, že kdyby to mělo vše vylézt na světlo Boží nebylo by to nic hezkého [cool] Ono totiž v systému podvodů a korupce se musí používat to samé pokud chcete něčeho dosáhnout, jinak si v jakémkoliv bussinesu ani neškrtnete [chechtot] Ale jinak s článkem plný souhlas. pěkně napsané a asi ten Váš úhel pohledu je reálný. Díky za pěkné počteníčko [smích]

236468

20.1.2011 14:54

RE: Poněkud jednostranný pohled na ABL

Karel2 212.?.?.?

Reakce na 236468

Presne jak pisete, ono to neni andel Barta proti CSSD-ODS bolsevikum. Ono to je JEDNA VERBEZ(ODS?CSSD?TOP) BOJUJE O KORYTO STATNIHO ROZPOCTU S JINOU VERBEZI(VV).


Nebo je nekdo tak naivni, ze Barta tyto kroky dela pro dobro nas vsech? Mozna bych i uveril kdyby tolik nelhal.

236485

20.1.2011 19:57

RE: Poněkud jednostranný pohled na ABL

Etheral 77.?.?.?

Reakce na 236485

Pan Bárta je investor. Nacpal do VV tak kolem 50 ti mega a snaží se všem nabulíkovat že to jako je jeho vrchol na tý cestě tady.....ta politika. OMYL, těch 50 mil. si vybere i s úroky zpět. A že se to tady v ČR trochu sype? A je více mediálních kauziček? Koláč je menší a hladových krčků postejnu.... [chechtot]

236512

20.1.2011 20:49

RE: Poněkud jednostranný pohled na ABL

Anonymus 109.?.?.?

Reakce na 236512

Etheral, kdysi dávno přišel jeden host s manželkou na hotel, ubytoval se za dohodnutý nájem a po týdnu chtěl na recepci srovnat účet. Recepční vypočetl cenu za týden na 3500,- a začal připočítávat, 100 denně za využití bazénu, 50 kč za xxx služby,
celkem 5000,-. Ale host se bránil, že ty služby nevyužíval, ale recepční byl neoblomný, a tvrdil že ta možnost tady byla.
Tak host zaplatil, a požadoval 10000,- za zneužití manželky. Recepční se rozlítil, co si to dovoluje a host mu opáčil, "ale ta možnost tady byla.
Tož asi tak ty přistupuješ s názory na Bártu. Dejme tomu, že si do politiky investoval 50mega...
No a co? Jiní také investují a více, ale ani 1 koruna jim neříká "pane"
Že by si ty peníze vzal zpět?
Nevěřím tomu, protož ten bude tak hlídaný, že se bez stínu ani nevyseje. A i kdyby se mu něco podařilo, tak mu je nezávidím, protože je ušetřil na jiných zloduších, a ne na obyčejných lidech, jak je tomu zvykem doteď.

236517

20.1.2011 22:51

RE: Poněkud jednostranný pohled na ABL

Geog 88.?.?.?

Reakce na 236512

Podle sebe soudím tebe. Etherale zatím jste ve své sebestřednosti nepochopil, že dělat něco pro druhé je největší radostí. Ve všem vidíte jen vypočítavost a prospěchářství. Co pořád děláte krom toho,že nás oblažujete neskonale nepřínosnými komentáři. Pochopte konečně rozdíl mezi kvantitou a kvalitou.
[smích]

236532

20.1.2011 22:38

RE: Poněkud jednostranný pohled na ABL

Geog 88.?.?.?

Reakce na 236485

Ubohá reakce. Podle sebe soudím tebe. A navíc závist a malost.Vy si nedovedete představit, že by někdo něco dělal nezištně. Jen proto, že dělat dobro je to nejlepší, co může člověk pro sebe udělat.

236529

21.1.2011 18:10

RE: Poněkud jednostranný pohled na ABL

Etheral 77.?.?.?

Reakce na 236529

....jo jo. Proto přesně polovina mých klientů mi neplatí ani korunu. Tak jsem prospěchářský. Tak tak. A komu jako mám závidět? Já o panu Okamurovi vím mnoho pane. Ale nebudu to dále rozpitvávat to sem nepatří. Je jiný, nežli to vypadá v Tv. Nic víc. Tím neříkám že lže. Vše co má na webu i ten životní příběh je pravdivý. Jen vynechal některé ošklivé detaily z dob budování svého impéria. A závidět jako komu. Jemu? A co? Lexuse co má? Nebo nadváhu? Já mám vše co jsem kdy chtěl mít. Vše, nic mi nechybí. Ani na stáří se nemusím strachovat o hmotný dostatek. A za svoji práci (to nehmotno) a za to, že také nezištně pomáhám druhým se nestydím, ani nechlubím. Píšu to jen proto, že se svým způsobem bráním z nařčení. Nic víc. To, že na Vás někdo nějak někdo působí (třeba ten Okamura nebo kdo) a uděláte si z něj vzor a potom se Vám do toho vzoru něco naplete, to Vás neopravňuje přeci požívat slovo závist. Ale Vaše věc.

236575

31.1.2011 14:44

RE: Poněkud jednostranný pohled na ABL

ynteligent 83.?.?.?

Reakce na 236575

Bárta a Okamura není tatáž osoba. Viděl jsem je oba v televizi, Okamura je vyšší a je to Asiat. Bárta vypadá úplně jinak. Na Okamuru mám stejný názor jako Vy, ale nenapsal jste jediný důvod proč by bylo nutné mít tento názor také na Bártu.

237221

20.1.2011 11:43

RE: Poněkud jednostranný pohled na ABL

Lotras 89.?.?.?

Reakce na 236464

Pane Diotalevi , vy věříte , že lhář a podvodník Bárta a John , bude bojovat proti korupci??? Všiml jste si jak šli VV v PS proti zákonu o zrušení anonymních akcií. Těchto akciovek je v ČR více než polovina oproti max 15 proc v západní Evropě , Polsko má jen 20 proc , Rumunsko nás dohání s 35 proc. Slovensko a Madarsko je zrušilo.
Toto je hnojiště korupce . Dnes se neplatí úplatky na účet ale akciemi, lze to dělat nekontrolovaně a okamžitě. Návrh kontroly , že firma bude muset mít "vnitřní evidenci"...to je jen VV fór Jankovského, všech 39 bodů Johnovy strategie boje proti korupci jsou ve světle tohoto faktu na to hnědé ...jste tak naivní pane ???

236477

20.1.2011 17:39

RE: Poněkud jednostranný pohled na ABL

Diotallevi 94.?.?.?

Reakce na 236477

Pane Lotrasi, položím vám na oplátku jinou otázku: je podle vás správné, že cizí mediální koncerny ovlivňují veřejné mínění ve prospěch korporací a zkorumpovaných politiků? Že obratem něco vytáhnou na každého kdo jim nabourá jejich plány, zisky nebo oboje? Protože o tom ten článek je. Nejde o Bártu.
Ale abych nebyl nezdvořilý odpovím i na tu Vaši: nepovažuji za správné, že VV nepodpořily zákon o zrušení anonymních akcií. Za ještě větší chybu považuji to, že nepodpořili zákon o referendu, protože to byla jejich výkladní skříň ve volbách. Odkaz na vlastní verzi mi přijde jako výmluva. Evidentně uhnuli koaličním partnerům a tím dali najevo, že tento bod jejich programu pro ně ve skutečnosti není až tak důležitý jak tvrdili. Ale to je jejich věc. Mám ale kvůli tomu odmítnout i to co se jim povedlo? A akce proti oligopolu dobré jsou nebo máte jiný názor?

236501

20.1.2011 21:54

RE: Poněkud jednostranný pohled na ABL

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 74.?.?.?

Reakce na 236501

Nevidím, jako daňový poplatník žádnou "akci proti oligopolu". To že se u koryta vystřídají kmotři není samo o sobě nijak pozitivní. Pravděpodobně budou ještě horší a více bez skrupulí než ti předchozí, jinak by se nedostali na jejich místo. Systémovým změnám, které by mohly skutečně něco změnit, se Bártova VV vyhýbá jako čert kříži, takže je to suma sumárum z bláta do louže.

A ještě přičiním jednu obecnou poznámku k lidem, kteří si myslí, že zvolit zloděje je rozumné, protože "zloděj se vyzná a aspoň pro nás víc nakrade". Nevím jaké pohádky četli těmto diskutujícím rodiče, ale asi tu "O Jánošíkovi" co bohatým bral a chudým dával. Bohužel, zloděj okrade možná lépe a více ostatní, ale rozhodně se s nikým z obyčejných lidí nerozdělí, a to ani přes státní rozpočet.

Naopak okrade i Vás!

236522

20.1.2011 8:17

RE: Poněkud jednostranný pohled na ABL

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Reakce na 236459

>Kdo lže ten krade
Ano, mate pravdu. Ano, VV jsou lhari. Reknete mi vsak, kdo tam mezi temi politiky takovy neni? Ukazte na nej prstem. Myslite, ze poctivec by tam dlouho vydrzel? Tezko. Budto by odesel sam anebo byl nejak prinucen.
ABL byl a je byznys. Byl pod ministrem Bartou, kdyz jeste ministrem nebyl, ted je ten byznys pod jeho bratrem. Ta ministrozkusenost a nyni navaznost na bratra nebezpecne zavani znacnou udernou silou. Obeti muze byt kdekdo, tedy i kterykoliv politik ci politicka strana. Dokonce i nejvyssi predstavitel nas vsech. Dosud tomu bylo jinak. Lhala a kradla leva strana, lhala a kradla i prava strana. Pokud nikdo z nich neprekrocil ramec unosnosti a nepatricnosti neprobublaly na povrch, navzajem se obe "znepratelene" strany kryly. Ministr Barta si pred ministrovanim "osahal" v pritmi politickou situaci, poznal jeji zakulisi - principy, "kulturu", ruzne souvislosti, a ted v urcite spojitosti s bratrem ma k dispozici hledacek na konkretni cile, a muze konat. Myslite, ze ho muze mit nekdo v teto zemi rad? Mozna ani ten nejposlednejsi lapiduch anebo drevorubec v nejzapadlejsi visce. A zname to vsichni, vzdyt zijeme v realite: Pokud nas nekdo preroste, priklanime se k zakulisnim podrazum. Proto to, co se o ministru Bartovi dozvidame, je mozno posuzovat zcasti jako pomluvy a podrazy a samozrejme i jako pravdu. To nezapiram. Ano, je v tom nasem state spiny vsude tolik, ze je tezke v jakekoliv malickosti se vyznat. Polozme si vsak posledni, zachrannou zakladni otazku: Chceme s tim nasim hnojem neco udelat, nebo ne? Pokud ne, sestrelme Bartu a VVecka a patlejme se ve sracce. Pokud se ale chceme z problemu vyskrabat, ponechejme jemu-jim ty podivne paky, at nekalosti vyplavou na povrch...

236465

20.1.2011 13:49

RE: Poněkud jednostranný pohled na ABL

Kincsem 90.?.?.?

Reakce na 236459

Já si tedy o Bártovi a VV nedělám žádné iluze, hlavně, když vidím Johna, ten je podle mě jako ministr úplně neschopný.
No to, jak Bárta "vyběhl" ze stavebními firmami může znamenat, že prostě nové koště dobře mete a že nám občanům chtěl ušetřit nějaké
peníze, jelikož mu jich zřejmě hodně zaplatíme přímo do jeho kapsy a jeho firmy ( kterou tedy "prodal bratrovi" - směšný argument )a to proto, že si sjednal zakázku od ČEZU. Jak nedávno proběhlo v tisku, ABL si zajistila přes další firmu účast na lukrativní práci pro ČEZ, tedy v podstatě státní zakázku. Takže asi potřebuje někde ušetřit, aby se na druhé straně mohlo zase vyplácet, ne? Tomu říkám vytloukat klín klínem a nebo korupci korupcí. A je to úžasné hlavně od těch, co měli před volbami nejplnější huby boje proti korupci!

236483

20.1.2011 16:35

RE: Poněkud jednostranný pohled na ABL

Rene Bartosek 75.?.?.?

Reakce na 236459

A co myslíte, že naivní poctivý trouba, šlápne na kuří oko šedým eminencím, kteří už českou ekonomiku přestali dojit a a dřou jí rovnou z kůže až na kost? Stačí se podívat na zdravotnictví. Na odchodu jsou tisícovky doktorů a pan ministr si vzpoměl, že výrobci léků lobovali přes doktory na různé semináře. Tohle je praxe stará 20 let. Bylo by nutné se podívat na vývoj objemu prostředků na léky. Pozoruhodné je, že to přišlo právě teď a silně by mě překvapilo, kdyby za těch dvacet let za ním nikdo s takovým odborným seminářem nepřišel před ministrováním. Může být, že pan ministr odmítl. To už je, ale o skutečné novinařaně nebo skutečné politické opozici. Duo Oulický-Benda, ale mluví jasnou řečí.

Ono toho na privatizaci moc nezbylo, jediný velký kšeft, který nemá pod palcem nějaká místní nebo zahraniční skupina je zdravotní systém. Cílem je prachsprostě rozkrást infrastrukturu státních nemocnic. Krádež má proběhnout legálně a za minimalní cenu.

Vzhledem na to, že objem platů ve zdravotnictví je 1% a ropočet 20 let roste a víceméně úroveň zdraví populace drží zhruba stejně vysoký standart. Vůbec jedná z mála věcí, co si během těch 20 let prosperity a svobody udržela vysokou úroveň. Zajímavé, že tohle zrovna je trnem v oku institucí jako Světová banka nebo MMF. Bodejť byznys za 200 miliard ročně, a když se lidem pořádně šlápne na krk, tak z nich vypadne možná více. Rotsl nám rozpočet, probíhala modernizace, protože na ní se mohla nabalit korupce, a teď je to třeba zprivatizovat.

Vypadá to, že pan Bárta se poučil z prohlídky policejní cely exposlancem ČSSD Pohankou, kterou mu měl zařídit náš malý ducce. Jestliže na jedné straně používají odposlechy, korupci, kolektují informace a jiné špinavosti, ať už formou privátní nebo přímo na úrovni státního aparátu. Nezbyde tomu, kdo má zdravý rozum, aby se pojistil podobným způsobem, jinak by rychle dopadl jako Pohanka. Já nevím jaká je motivace pana Bárty, ta totiž do značné míry rozhoduje o tom, co je dobré a špatné, ale v každém případě na porcování toho moc nezbylo, což zvýšilo nervozitu u korýtek. A pan Bárta dokázal udělat rozruch.

Jsem nachcípaný, ale tahle fotka mi zvedla náladu. Pan premiér konstruktivně diskutuje s ministrem dopravy, pozice překřížených rukou, říká nepříjmám-odmítám. Skoro tak dobré jako, že snowbord je levičácký dopravní prostředek. Můj bože to až z legrace votluču o hubu některým kámošům. [velký smích] [velký smích] Podle toho, co si dovoli Bárta říct na FB se cítí hodně pevný v kramflecích. Jenom, aby se mu nestala nějaká nehoda v autě, infarkt nebo tak. Doufejme, že je na takový případ "dobře pojištěný".
http://www.novinky.cz/domaci/222939-necas-je-jako-...

236489

20.1.2011 17:46

RE: Poněkud jednostranný pohled na ABL

Karel IV 90.?.?.?

Reakce na 236489

Souhlasim, mate střízlivý pohled na spoustu problémů dnešní doby....

236502

20.1.2011 7:13

Vidím to podobně

eda521 eda (zavináč) napismi (tečka) cz 194.?.?.?

Sdílím pohled autora článku, ta souvislost je do očí bijící, včetně unisona ODS-ČSSD. Co od Bárty vlastně chtějí slyšet, to není jasné, firma dělala svou práci a jestli šlo o sledování politiků (a někomu to vadí), nese za to odpovědnost zadavatel.
Druhou frontou VV vers. dinosauři je dnes boj o nového policejního prezidenta. Opět slyšíme argumenty, které jsou mírně řečeno pofidérní. Dnes mají dva právníci na jednu kauzu min. tři právní názory a pan premiér chce mít právní jistotu v takto právně nejasném postupu. Je to spíš kvikot vystrašených politiků ve stylu: máme tam už leta předinstalované náměstky a teď nám to někdo chce zničit dosazením někoho zespodu. A opět to stranické unisono - neříkáme jak (a do výběrové komise nejdeme), ale TAKTO tedy NE!
Jako že pana Krause moc nemiluju, musím s ním souhlasit v jednom názoru: někdo tady vehementně usiluje o to, aby policie byla trvale neschopná něco skutečně vyšetřit.

236463

20.1.2011 11:47

RE: Vidím to podobně

Olas 78.?.?.?

Reakce na 236463

Po delší době mě toto téma oslovilo. Chci se zeptat všech kritiků, co je špatně...? Domnívám se že v našem politickém "smetišti" jaklákoliv akce týkajíce se objastnění čehokoliv se ocitne v masivní kritice všech těch, kteří sic nemajíce cokoliv konkrétního říci k danému problému se ozvou. Domnívám se, že právě tato skutečnost napomáhá těm, kteří rádoby kritizují vše co zrovna není v linii jejich myšlení bez toho, že by sami analyzovali situaci vzniku problému. Nevím proč se většina připomínků orientuje na problémy globálního charakterum, bez konkrétních problémů týkajicích se toho co nás asi nejvíce zajímá. Určitě jsou důležité problémy dodržování všeho čím se zbývají nejrůznější instituce (dobře z toho profitující) bez jakých koliv výsledků (kdo se bude zajímat o názor repre. 10 mil. ve vztahu k více než 10 miliard.) Připadá mi to občas jaiko štěkání ratlíka na bernardýna. Vraťme se ale zpět. Co je dobré pro občana... ? Věřím, že na můj příspěvek nikdo nezareguje. Řešit budeme raději vlastní duševní akrobacie. Promiňte mi.

236478

20.1.2011 16:57

RE: Na bláboly "proti kritice" je nutné zareagovat

Lotras 89.?.?.?

Reakce na 236478

pane Olas..pokud jste si nevšiml vyjadřujete se k názorům Mantry Veřejné v podání vrátného z ABL
1.Zda ABL dělala něco špatně
2.Zda boj proti dinosaurům přerostl v boj o nového polic.presidenta
3.Tézi že VV dosazuje náměstky na MV , z lidu ...a ne z ABL
4.Tvrzení , že neschopnost policie něco vyšetřit je v tom že tam asi nejsou lidé z ABL.
A co vy na to???
1x obecná otázka na jakékoliv kritiky "Co je špatně"
2x doměnka , podvrhující tézi že kritizují ti co nemají co říci k věci , a pak doměnka že kritizujícím chybí analýza..a kde máte Vy 1 gram analýzy , nebo 1 fakt ???
1x "nevím" a blabla
1x "určite" co je důležité a to jednou větou o kynologii či co .
1x pak se vrátíte zpět k otázce ..."co je dobré pro občana ?"
Já Vám to povím, určitě ne Vaše bláboly na úrovni Primy a Novy.
Pro občana je nutné kritické myšlení i když se třebas zmýlí, a střed názorů a kritiky a z ní vyplývající verifikace faktů. Jinak zhloupne myšlenkově, sociálně i lidsky.

236493

20.1.2011 17:10

RE: Vidím to podobně

Anonymus 109.?.?.?

Reakce na 236478

Reaguji, jen abys neměl pravdu (s reakcí)
jinak souhlasím, proto bych ani nereagoval, ale přidám i kousek svého, když už jsem klikl.
K Bártovy a jeho ABL, nemám vůbec nic, a k jeho práci také ne. Pokud se v hledáčku při honu na švindléře připletl někdo z politiků, byť komunálních, o něčem to svědčí, pokud jsou nevinní, určitě z toho vyjdou bez újmy, pokud jsou namočení, pak je na místě jejich kvílení. Kvílení novinářů, není ničím jiným, než opět o potrefené huse.
Zprávy z periodik MAFRY nic nevypovídají, je to jen planý štěkot, zajisté ne bez důvodu. Kdyby měli důkazy, zajisté by je již zveřejnili. Včera jsem v rádiu poslouchal starostu Mlejnského (ODS), při otázce na ABL odpověděl, že jejich práce je kvalitní a nemají důvod s nimi rušit smlouvy. Starostovy slova byla velmi rozumná, dá se říci, že mě byl sympatický, po tomto rozhovoru.
VV nejsou má krevní skupina, to může potvrdit přispěvatel LUXOR, ale nevidím na jejich činnosti nic rozporuplného s čím bych nesouhlasil. Jen ať pročeří trochu stojaté vody zapáchající politické žumpy. Rozhodně to nebude na škodu.
Obdobná mediální smršť s pochybnými účastníky "honu na čarodějnice" můžeme sledovat i v případě SAZKA a Hušák.

236500

25.1.2011 19:41

RE: Vidím to podobně

Luxor 195.?.?.?

Reakce na 236500

Zdravím příteli. Znám anabázi VV celkem podrobně od geneze až po současnost a mohu potvdit, že to jsou zaprodaní lháři. Kdysi jsem jim, v dobré víře, věřil a udělal tak ze sebe idiota. Hned po volbách spláchli sliby do hajzlu (jak typické) a potichu si chrochtají u koryt.
Zkrátka- po vlastních smutných zkušenostech doporučuji VV NEVĚŘIT.
Není více co dodat

236792

25.1.2011 21:07

RE: Vidím to podobně

Anonymus 109.?.?.?

Reakce na 236792

Zdravím Tě a ujišťuji, že neříkáš nic nového. Zajisté si pamatuješ předvolební dialog. Ale to je minulost.
Dnes nezbývá něž to vzít jako realitu.
Možná si ještě pamatuješ moji radu z voleb a můj postoj, takže Tě nemůže překvapit, když Ti nebudu až tak moc oponovat. Já totiž nevěřím nikomu z politiků a také nemám žádného oblíbeného. Pouze sleduji (víc stejně dělat nemůžu), kdo a co a jak dělá a o co se snaží. I v hodnocení jsem poněkud zdrženlivější, protože i ty předvolební sliby nemůžu vyžadovat na 100% od nikoho. Protože je to spolek, který z těch svých slibů udělal kaši, kterou nám teď předkládá. Když už jsem použil "kaši", tak teď pouze sleduji, aby to bylo alespoň trochu stravitelné v rámci možností.
V konkrétních případech co předvádí Bárta, nemám nic proti tomu. Jen ať to pročechrá, na škodu to nebude. "Jen zrnko písku na Sahaře" - podívej na nové úseky dálnice. Nedávno jsem se dokonce projel po novém úseku od Hulína po Zlín, to je zážitek.
Ale podívej třeba na informační značky - ty staré na D1, které jsou ještě z dob komárů, dodnes odrážejí v noci světlo, ale ty nové (5roků zpět), abys měl ssebou ještě baterku a u každé cedule zastavil a luštil, co je na ni napsané. Závěrem bych k tomu jen dodal, že kdyby to dělali Číňani, už by to snad ani horší být nemohlo. O zákulisí se raději nebudu zmiňovat.
John, že si prosadil nového policejního presidenta??? - uvidíme k čemu to bude dobré. Ale jedno je již teď jasné, že Íčko bude mimo, a možná se něco přeci jen vyšetří, a nebude nikdo rozkazem ztornovávat vyšetřování. Necháme se překvapit. Nebylo by možná od věci nyní dotáhnout Kubiceho zprávu do finále.

236799

26.1.2011 0:10

RE: Vidím to podobně

Luxor 195.?.?.?

Reakce na 236799

Jasně, že si to pamatuju. A cením si Tvého velkorysého mlčení. Mohl sis mně teď pěkně podat a vychutnat [smích] Jsi prostě formát, čtu rád Tvoje příspěvky. O cause VV se už dál nemohu vyjadřovat, protože bych musel používat sprostá slova. Navíc by to vypadalo, že ze mně mluví zhrzenost a rozháranost. Protože já VV nyní považuji za naši nejhorší stranu. A to právě z důvodu té nechutné zrady, vždyť tolik poctivých lidí do ní vkládalo naděje. Od stávajícho politického spektra už každý ví co může očekávat, proto není žádným velkým překvapením, kdy se socani nebo ODS chovají proti svému programu, vždyť to už je skoro folklór. Ale tu zradu VV většina jejich voličů nese dost těžce a obávám se, že přestanou chodit k volbám, protože prostě už nebudou věřit nikomu. Já osobně bych v současné době také neměl koho volit... [pláč]

236812

26.1.2011 0:51

RE: Vidím to podobně

Anonymus 109.?.?.?

Reakce na 236812

Chceš také 1,-Kč za kompliment? [velký smích]
No co jinak dodat.
Stejně to teď nijak nezměníme a proto se nerozčiluj.
Člověk dělá chyby, já nadělal kotrmelců, ale je třeba se z toho poučit a nedělat chyby opakovaně.
A k těm VéVéčkám, ono to možná k něčemu bude, nechej dozrát čas.
A to, že nesplnili co slíbili, už jsem psal. Jsou to kolektivní dohody, proto všechno nejde realizovat, to by museli vládnout sami, pak bys mohl chtít plnění slibu. Otázkou je, jak moc se nechají ohýbat a co všechno budou chtít obětovat na oltář kolektivní soudržnosti.
Navíc všechny potrefený husy budou útočit podpásově. Myslím budeme mít ještě o čem diskutovat. [smích]

236816

26.1.2011 1:32

RE: Vidím to podobně

Luxor 195.?.?.?

Reakce na 236816

[velký smích]
Máš recht. Těším se, až to zase někdy proberem- a slibuju, že se budu brzdit. Brou noc

236818

20.1.2011 11:58

RE: Vidím to podobně

Lotras 89.?.?.?

Reakce na 236463

Jak firma dělala svoji práci???
Může ze zákona shromaždovat o dotyčném informace pouze z veřejných zdrojů.Firma vyvíjela protizákonnou činnost - myslím že je to na úrovni zločinného spolčení .Tedy žádné kamerování na ulici, v čekárnách , lustrování SPZ. Řekneme pravdivě že dělala soukromou privatizovanou STB.
Apropo všiml jste si že "kádrové orgány STB" v USTR změnili v databázi EZO (viz svazky.cz) měsíci srpen 2010 u Rajona-Johna klasifikaci z KTS na Blokovanou osobu, totéž jeho zkolabovaného náměstka Zahálky (dříve vrcholový manager ABL) dokonce z Agenta na Blokovańou osobu.Myslíte si že je to náhoda, máte pro to vysvětlení , nebo je to podle Vás činnost dinosaurů, či kmotrů ???
Propagandu o dinosaurech a kmoterch si nechte na Veřejné pohádky pro děti v TV Nova nebo Prima.
Rozumný člověk děli pro tento účel lidi na poctivé a zloděje , lháře a pravdomluvné. Pokud to neumíte a potřebujete tyto mediální berličky tak vám není pomocu.

236479

20.1.2011 16:49

RE: Vidím to podobně

Rene Bartosek 75.?.?.?

Reakce na 236479

Aspoň se to neplatilo ze státní kasy to je na těch nových politických stranách sympatické. Sice v rámci BIS nebo MV to může být ze zákona v cajku, pokud nešlo o nějakou černotu. Ono v zemi proslavené Berdychovým gangem se nedá vsadit na nic. Padouch nebo hrdina my jsme jedna rodina. Ještě bych si rád nechal jmenovat, který rozumný člověk dělí lidi na pravdomluvné-lháře, poctivé-zloděje...?

Víte já ty řečnické triky moc nemusím a podle kvikotu u koryt si počíná Bárta nečekaně dobře, asi přes ABL fakt dobře připravil. Ono, když za Langera ( zlikvidoval hospodářskou kriminálku )a jiných přišla o práci hramada profíků, tak ti lidi asi nešli makat k lopatě, což v tuto chvíli považuju za velmi potěšující.

236491

20.1.2011 17:03

RE: Vidím to podobně

Lotras 89.?.?.?

Reakce na 236491

no ze státní kasy se to neplatilo jen z radničních...haha...
Anebo že by to sledování dělala ABL z "humanitárních důvodů" nebo z "lásky k vlasti"???
To dělení "pravdomluvné-lháře, poctivé-zloděje" dělám já a nestydím se za to už od doby co jsem dospěl a po kopancích života získal trochu přehledu.A nevnucuji to nikomu, je potřeba mít k tomu vnitřní náturu aby člověk nebyl ze světa smutný.

236496

20.1.2011 22:27

RE: Vidím to podobně

Rene Bartosek 75.?.?.?

Reakce na 236496

Radniční nebo státní z toho přece krev neteče. Já jenom, že dokonalé zlo i dokonalé dobro jsem přímo tváří tvář nepotkal. Vždycky jenom tu bílou více nebo méně ušpiněnou. A ještě jsem se naučil, že osud je dynamická věc, kterou si každý vytváří sám. Sledování dělá ABL pro peníze ty prej nesmrdí, co si klient zaplatí je druhá otázka. Pokud si pan Bárta zkolektoval informace před vstupem do politiky znamená to, že se s ním musí počítat. Ono se to má tak, jehně vlkům nevadí naopak, ale beran by mohl být hůře stravitelný. Ať mu jde o tlačenici u korýtek nebo má jiné důvody, tak já si budu muset počkat, abych věděl kde leží ten kousek pravdy a jaký je? Vy už to víte, tož to gratuluju. Já jako vesničan jsem pomalejší v tom úsudku.

Tlačenice je něco všeobecně pochopitelného, sice to je mrzuté, že to nebude takové lehké pořízení jako s českýma zelenýma, ale čo sa dá robiť. Problém by byl, kdyby skutečně chtěl ukončit ten korupční svinčík. A někdy se to stane, že se takový najdou, pytel se s nimi roztrhne, když systém nemůže dále pokračovat a hledá se nová alternativa. Taky může být u koryt hodně těsno, když máme tu krizi a je třeba udělat větší rozruch pro urvání místa, co já vím? Holt čuníci budou chrochtat u žlabu do poslední chvíle, až bude prázdný tak se teprve obratí, co by ještě mohli sežrat, ale aby při změně pozornosti nenarazili na hustý les zbědovaných nasraných tváří s vidlema v ruce. Ať nejsem za toho pesimistu.

236528

20.1.2011 21:35

Brzy bude CR plantazi

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 69.?.?.?

Ceska republika se co nevidet stane bananovou republikou, tak si zatim jeste muzete trochu zanadavat.Az se ti hosi, co se uz verejne nazyvaji kmotri(pripada jim to strasne originelni) zacnou vrazdit mezi sebou jako bolsevici v padesatych letech, tak pak se tato kauza bude jevit jako smesna historka.

236521

20.1.2011 22:05

RE: Brzy bude CR plantazi

Etheral 77.?.?.?

Reakce na 236521

[chechtot] [chechtot] [chechtot] [chechtot] [chechtot] [chechtot] [chechtot] [chechtot] [chechtot] [chechtot] [chechtot] [chechtot] [chechtot] [chechtot] [chechtot] [chechtot] [chechtot] [chechtot] [chechtot] [chechtot] [chechtot] [chechtot] [chechtot] [chechtot] [chechtot] [chechtot] [chechtot] [chechtot] [chechtot] [chechtot] [chechtot] [chechtot] [chechtot] [chechtot] [chechtot] [chechtot]

236523

21.1.2011 12:26

Pro mne je zajímavé

BlueSpirit 217.?.?.?

že se řeklo KDO a KOHO špehoval.
Nicméně nikde jsem nenašel, KDO SI TO SLEDOVÁNÍ OBJEDNAL. Anebo jsem to jen přehlédl?
Myslím že to bude zajímavá informace, možná zajímavější než všechno ostatní z této kauzy.

236559

21.1.2011 14:03

RE: Pro mne je zajímavé

Anonymus 109.?.?.?

Reakce na 236559

Nechce se mi procházet texty, nevím kde jsem na tu informaci narazil. Možná to bylo ze zpráv v rádiu.
Sledování si objednala radnice Praha 11, za účelem dosledování machinací s obecními byty. Starosta Mlejnský potvrdil, že tímto způsobem získali 600 bytů neoprávněně užívaných.
Samozřejmě informace jak je podávají MF + iDnes informují, že si sledování osob nikdo nebjednal.
Sledování osob NE, ale sledování neoprávněného užívání bytů ANO.
To je právě fígl ve výkladu, kdy se někdo snaží manipulovat z veřejným míněním, krýt případné prospěcháře a špinit toho, který dělá to, co je v jeho popisu práce nevybočující z právních norem.
Pokud si dohledáte případné informace, dojdete k výsledku, na čí straně vlastně MAFRA stojí a jak se snaží ovlivnit mínění veřejnosti.

236561

21.1.2011 17:08

RE: Pro mne je zajímavé

Lotras 89.?.?.?

Reakce na 236561

Zase pane Anonymous manipulace "Samozřejmě informace jak je podávají MF + iDnes informují, že si sledování osob nikdo nebjednal". MF ani iDnes to neví ...ne jak podsouváte vy, že to asi ABL dělala jen tak pro nějakého "bezdomovce" z čistého milosrdenstvíá a lásky.
Jinak přesně je to shrnuto kupodivu zde, v trestním oznámení Paroubka na Bártu.....

http://vasevec.cz/vip-blog/jiri-paroubek-zneuzival...

236571

25.1.2011 9:33

RE: Pro mne je zajímavé

Anonymus 109.?.?.?

Reakce na 236571

Lotrasi, nic nepodsouvám, pouze jsem vyslovil svůj názor.
Nyní asi nemá cenu se dohadovat, jestli mám pravdu já, nebo ty, počkáme si.

236757

25.1.2011 10:47

RE: Pro mne je zajímavé

Anonymus 109.?.?.?

Reakce na 236571

Ještě jednou jsem se vrátil. Co jsem podsunul?
Sledování osob si nikdo neobjednal.
To, říkám já, to říkáš ty, a to píší mf+idnes.
Ale zároveň píší, že ABL sledovala osoby z ODS atd.
Bárta to popírá, starosta si pouze objednal sledování čachrů kolem bytů. Nevím, proč do tohoto ještě motáš bezdomovce, o těch snad nikde nebyla řeč. Ti s byty nečachrovali, a ani nikoho nesledovali.
Problém je v tom, že ve zprávách o sledování byly lidé z politiky a někdo se snaží otočit a z čachrů s byty udělat sledování osob - to je všechno!
Ale můžeš říci, kdo asi by tak mohl čachrovat s byty, když ne osoby? Anebo chceš říci, že se může sledovat všechno kolem tohoto, ale osoby z politiky jsou svaté a na ty se nikdo nesmí dívat?
Tak tento postup pravděpodobně zmíněná periodika chtějí uplatnit, ale já jej nesdílím.
A pokud jde o podsouvání, přečti si pozorně články ve zmíněných periodikách a nezaujatě je posuď, a ihned budeš vidět, kdo co, a na koho podsouvá, ale já to nejsem.

236758

21.1.2011 14:07

RE: Pro mne je zajímavé

Anonymus 109.?.?.?

Reakce na 236559

Tady je videozáznam rozhovoru.

236562

22.1.2011 15:26

Úloha médií v kapitalistické kleptokracii

Andrew Siddur 85.?.?.?

Napadá mě jedna paralela.

V dobách normalizačního bezčasí, kdy čas plynul pořád stejně a všechny události byly maximálně předvídatelné – člověk ani nemusel číst Rudé Právo, aby věděl, že někde zase bude nějaká schůze či oslava, a že v různých pokrokových státech bojují hrdinní lidé proti imperialismu – zajišťovaly jakýsi únik před touto fádní rutinou seriály. Nemocnice na kraji města, Žena za pultem, Inženýrská odysea. Lidé v nich bojovali za lepší osudy druhých a s tím vlastním byli smířeni (Nemocnice), či se jen snažili přispět k lepší společnosti nějakým technickým zlepšovákem (Inž. odysea), nebo svým pevným a výchovným postojem k nešvarům doby (Žena za pultem).
Člověku ty seriály dávaly takovou jistotou, že se nic neděje, máslo nezdraží, a tak tento mohl poklidně žít svůj malý život a večer se ztotožnit s různými postavami seriálů.


Je dnes podobné bezčasí. Jen s tou jistotou je to takové všelijaké – máslo buď zdraží nebo nezdraží, že člověka z práce/bytu vyhodí nebo nevyhodí. Peníze jsou a zase nejsou, vláda vládne a vzápětí nevládne. Taková nejistá jistota. Všechno se furt mění, ale jinak se vlastně nic neděje. Člověk doufá, že se nic nestane, a i kdyby se něco stalo, tak že se z toho nějak dostane a zase bude dobře.

Tak je pravděpodobné, že dnešní média, všechny ty MfD a jiné investigativní subjekty se "žhavými kauzami", mají dnes podobnou úlohu. Seriály, které by zdůrazňovaly, že je dobré udělat něco pro druhé, nebo nekrást, dnes neletí. Dnes se cení šok a to, že "se něco děje".
Takže v tomto kapitalistickém bezčasí jsou člověku servírovány různé šokující kauzy, aby se jimi zabavil.

Vyměnili jsme socialismus za kapitalismus, ale jinak se vlastně nic nezměnilo. Ty pojmy jsou vyčpělé a nic neznamenají. Jediná jistota je, že se krade a do toho v TV běží Major Zeman, nebo Na vlastní oči.

236619

22.1.2011 16:24

RE: Úloha médií v kapitalistické kleptokracii

steve 97.?.?.?

Reakce na 236619

.. velice hezky a vystizne napsano, tak nejak lidsky - to zahralo ... [mrknutí jedním okem]

236625

24.1.2011 15:06

RE: Úloha médií v kapitalistické kleptokracii

Etheral 85.?.?.?

Reakce na 236619

...hezky napsané. Tak tak, jediná jistota dnešních dnů je nejistota vůkol. A u některých jedinců i v jejich životech a leckdy těžkejch osudech [smích] Ale člověk je snad silným tvorem a pokoří i v nečase bezčasí, popřípadě v bezčasí nečas a jde dál a dál, neb jeho vývoj nelze zastavit nikým a ničím [cool]

236714

Příspěvků: 41

20.01. 03:11 Lotras  Poněkud jednostranný pohled na ABL
20.01. 07:42 Diotallevi  RE: Poněkud jednostranný pohled na ABL
20.01. 08:25 Etheral  RE: Poněkud jednostranný pohled na ABL
20.01. 14:54 Karel2  RE: Poněkud jednostranný pohled na ABL
20.01. 19:57 Etheral  RE: Poněkud jednostranný pohled na ABL
20.01. 20:49 Anonymus  RE: Poněkud jednostranný pohled na ABL
20.01. 22:51 Geog  RE: Poněkud jednostranný pohled na ABL
20.01. 22:38 Geog  RE: Poněkud jednostranný pohled na ABL
21.01. 18:10 Etheral  RE: Poněkud jednostranný pohled na ABL
31.01. 14:44 ynteligent  RE: Poněkud jednostranný pohled na ABL
20.01. 11:43 Lotras  RE: Poněkud jednostranný pohled na ABL
20.01. 17:39 Diotallevi  RE: Poněkud jednostranný pohled na ABL
20.01. 21:54  RE: Poněkud jednostranný pohled na ABL
20.01. 08:17  RE: Poněkud jednostranný pohled na ABL
20.01. 13:49 Kincsem  RE: Poněkud jednostranný pohled na ABL
20.01. 16:35 Rene Bartosek  RE: Poněkud jednostranný pohled na ABL
20.01. 17:46 Karel IV  RE: Poněkud jednostranný pohled na ABL
20.01. 07:13 eda521  Vidím to podobně
20.01. 11:47 Olas  RE: Vidím to podobně
20.01. 16:57 Lotras  RE: Na bláboly "proti kritice" je nutné zareagovat
20.01. 17:10 Anonymus  RE: Vidím to podobně
25.01. 19:41 Luxor  RE: Vidím to podobně
25.01. 21:07 Anonymus  RE: Vidím to podobně
26.01. 00:10 Luxor  RE: Vidím to podobně
26.01. 00:51 Anonymus  RE: Vidím to podobně
26.01. 01:32 Luxor  RE: Vidím to podobně
20.01. 11:58 Lotras  RE: Vidím to podobně
20.01. 16:49 Rene Bartosek  RE: Vidím to podobně
20.01. 17:03 Lotras  RE: Vidím to podobně
20.01. 22:27 Rene Bartosek  RE: Vidím to podobně
20.01. 21:35  Brzy bude CR plantazi
20.01. 22:05 Etheral  RE: Brzy bude CR plantazi
21.01. 12:26 BlueSpirit  Pro mne je zajímavé
21.01. 14:03 Anonymus  RE: Pro mne je zajímavé
21.01. 17:08 Lotras  RE: Pro mne je zajímavé
25.01. 09:33 Anonymus  RE: Pro mne je zajímavé
25.01. 10:47 Anonymus  RE: Pro mne je zajímavé
21.01. 14:07 Anonymus  RE: Pro mne je zajímavé
22.01. 15:26 Andrew Siddur  Úloha médií v kapitalistické kleptokracii
22.01. 16:24 steve  RE: Úloha médií v kapitalistické kleptokracii
24.01. 15:06 Etheral  RE: Úloha médií v kapitalistické kleptokracii

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

19

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc duben přispělo 23 čtenářů částkou 6 531 korun, což je 19 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

Ve zkratce

Někdo zaútočil na českou ambasádu v Moskvě. Petříček se zlobí: musíte nás ochránit!06.04.20 17:13 Rusko 5

Ropa ve Venezuele je nyní ve vlastnictví Ruska06.04.20 16:48 Venezuela 0

Na několika místech Velké Británie zapalují lidé vysílače 5G, podezírají je z podpory šíření koronaviru05.04.20 16:15 Británie 8

Staří bardi se probouzejí v zakrátko těžce zkoušené zemi05.04.20 13:02 USA 0

Vakcína ještě není, ale "odborníci" se už obávají reakce odmítáčů05.04.20 09:11 USA 6

Výroba ,,nezávadných, hygienických“ roušek05.04.20 07:58 Indie 7

Byl 15. březen 2020...04.04.20 19:59 Česká republika 5

Česká armáda odmítla pomoci českým lidem...04.04.20 12:10 Česká republika 3

Praha 6 přesouvá Koněva03.04.20 11:08 Česká republika 6

Hermafrodité a úchylové v Panamě mají problém. Málo respektu k jejich úchylce03.04.20 10:48 Panama 2

Člověk v tísni spustil pomoc Česku. A je zle.03.04.20 09:20 Česká republika 4

Proč jsou americké nemocnice klidné a prázdné?03.04.20 00:18 USA 8

Je podáno trestní oznámení na komisařku Jourovou za nenávist ke svobodě slova!02.04.20 19:22 Česká republika 3

Rockefellerova studie o "budoucí" epidemii02.04.20 08:56 Neurčeno 1

Už to začíná vypadat, jako by zemi vedli milionchvilkaři02.04.20 07:11 Česká republika 3

Podívejte se, kam přísná karanténa vede01.04.20 17:41 Itálie 5

Vláda: Zakážeme teplé počasí! Aby se lidi necourali venku01.04.20 13:10 Česká republika 3

Zákazy, zákazy, buzerace, zákazy: Několik mladých spáchalo zločiny. Opékali buřty v lese01.04.20 11:30 Česká republika 4

Policisté hlídají město v kostýmech v podobě koronaviru01.04.20 06:21 Bolivie 1

Rusko vyslalo do USA letadlo se zdravotnickými potřebami, Trump poděkoval. Proč o tom mlčí média?31.03.20 23:32 Rusko 0

Měnové kurzy

USD
25,52 Kč
Euro
27,60 Kč
Libra
31,29 Kč
Kanadský dolar
18,09 Kč
Australský dolar
15,60 Kč
Švýcarský frank
26,13 Kč
100 japonských jenů
23,46 Kč
Čínský juan
3,60 Kč
Polský zloty
6,05 Kč
100 maď. forintů
7,58 Kč
Ukrajinská hřivna
0,94 Kč
100 rublů
33,62 Kč
1 unce (31,1g) zlata
42 353,19 Kč
1 unce stříbra
387,94 Kč
Bitcoin
186 997,12 Kč

Poslední aktualizace: 7.4.2020 06:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 6 178