Diskuze k článku

Internet a svoboda projevu

Příspěvků 138

16.11.2002 8:44

Internet a svoboda projevu

zizka jan_zizka (zavináč) seznam (tečka) cz 213.?.?.?

Jděte se člověče vyzvracet někam jinam. prostě a jednoduše lžete. Chcete aby latrína fungovala, jak bylo předesláno???? Vážím si pana Stwory pro jeho názory, jenž jsou v souladu s mým světovým názorem ale s tvrzením v tomto článku nemohu souhlasit.

5650

17.11.2002 16:33

RE: Internet a svoboda projevu

David Werner d (tečka) werner (zavináč) bluemail (tečka) ch 213.?.?.?

Reakce na 5650

Ja si pana Stwory nevazim! Je to antisemita. Staci si precist jeho stranky.

Ze je komunista a stbak dokazat nemuzu. Ale nedivil bych se tomu!>Jděte se člověče vyzvracet někam jinam. prostě a jednoduše lžete.
>Chcete aby latrína fungovala, jak bylo předesláno???? Vážím si
>pana Stwory pro jeho názory, jenž jsou v souladu s mým světovým
>názorem ale s tvrzením v tomto článku nemohu souhlasit.

5689

17.11.2002 23:52

RE: Internet a svoboda projevu

Mila Tatka111 (zavináč) adelphia (tečka) net 24.?.?.?

Reakce na 5650

Zizko, blabolis, ale uvedomele, takze ti musim zatleskat.Po nekolika komunistickych schuzich muze jedinec zblbnout natolik, ze zacne i diskutovat.

5704

16.11.2002 9:12

Internet a svoboda projevu

Mikin mikin (zavináč) yknet (tečka) yk (tečka) ca 199.?.?.?

S celym clankem musim naprosto souhlasit. Skoro k nemu uz neni ani co dodat. Ja znam z tech ctyr casopisu dobre Zvedavce a Osud. Je zajimave ty dva srovnat:
Zvedavec opravdu omezuje svobodu projevu mene. I kdyz zablokoval pristup nekolika ctenarum (vcetne me malickosti), vetsina prispevku je zde otistena. Bohuzel vydavatel Stwora prilakal svymi nesnasenlive ladenymi clanky nekolik rasistu, komunistu a dalsich "istu" skutecne hrubeho zrna, kterych se asi jen tak nezbavi. Na urovni diskuse je to take videt.
Vydavatel Osudu Jiri Masek je clovek na prvni pohled hodnejsi a snasenlivejsi. Prispevky ke clankum vsak mohou uverejnovat od nedavna jen ctenari,kteri plati predplatne. Diskuse je tam zda se kultivovanejsi, ale chuda a bezzuba. Masek take zda se nikdy nenapsal neco s rasistickym podtonem, zato v nesmyslnych utocich na Spojene Staty pozadu rozhodne nezustava. Ve spojeni s ruznymi holistickymi, lecitelskymi a duchovnimi myslenkami se tam objevi obcas neco zajimaveho, ale obcas zase takova hovadina, ze by se na ni ani Zvedavec nezmohl.
Co maji oba casopisy spolecneho je velike pohrdani pro "oficialni, mainstreamova media". To se me zda znacne neferove vzhledem k tomu, ze tyto proklinana media demokratickych zemi vetsinou prinaseji rovnez nazory z nejruznejsich uhlu, ale s mnohem vetsi zodpovednosti a uctou k faktu.
Jeste nakonec vysvetleni jak to ze pisu dnes pod svym starym jmenem a adresou. Jsem na nekolik dni v hlavnim meste Yukonu Whitehorse a presto ze pouzivam stejneho providera, obvykle oznameni od pana Stwory o tom ze ze mam diskusi na Zvedavci zablokovanou, se mi tu neobjevila.............. Mikin

5651

16.11.2002 10:18

RE: Internet a svoboda projevu

zizka jan_zizka (zavináč) seznam (tečka) cz 213.?.?.?

Reakce na 5651

Vám se z té PRDELE světa blábolí. Zkuste si to zde, v kapitalistickokomunistickém státě jdoucí do fašistické EU, kde skoro všichni "kapitalisti" mají VUML nebo vystudovali vysokou školu v Moskvě. Ti co jej nemají a nelezou skopčákům do prdele (jako V.H.), se nechytají.

Snadno se serete do OSUDU, MWM, GEWA, protože absolutně nevíte, o co se jedná. Pozdravujte medvědy a opice (pokud tam žijí).

5652

16.11.2002 11:08

RE: Internet a svoboda projevu

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 147.?.?.?

Reakce na 5652

Ty seš ale hulvát!

5653

16.11.2002 11:32

RE: Internet a svoboda projevu

zizka jan_zizka (zavináč) seznam (tečka) cz 213.?.?.?

Reakce na 5653

človíčku, vy ale máte těžké komplexy méněcennosti. to už si neumíte vybrat nějaký NICK????? dříve vám to ještě šlo.

5654

16.11.2002 22:41

RE: Internet a svoboda projevu

tsunami 147.?.?.?

Reakce na 5654

Omlouvam se, ja svuj nick pouzivam vsude, ale ted jsem zapomel. Tohle je muj druhy prispevek z teto IP adresy, takze zadne drive nebylo.

5666

17.11.2002 9:16

RE: Internet a svoboda projevu

Mikin mikin (zavináč) yknet (tečka) yk (tečka) ca 199.?.?.?

Reakce na 5652

. Pozdravujte medveˇdy a opice (pokud tam zˇijí).

Trocnovsky hrdino ! Jednooky valecniku ! Bratre Jene !
Vasi zadosti nemohu bohuzel vyhoveti. Opice tu neziji (viz ucebnici zemepisu a prirodopisu pro patou tridu) a medvedi uz spi.......... Mikin

5684

18.11.2002 7:35

RE: Internet a svoboda projevu

milo admsoft (zavináč) atlas (tečka) cz 194.?.?.?

Reakce na 5651

Vítám zpátky. Doufám, že už na pořád.

5710

16.11.2002 14:19

Proč je narcistické se nazvat spisovatelem?

Miloslav Ponkrác 193.?.?.?

Nechápu, proč je narcistické se označovat za spisovatele. Jenom proto, e mě za něho neoznačuje někdo jiný? Ale jděte.

Kdo má tedy povoleno se označovat za spisovatele, aby nebyl povaován za narcistu? Můe mi autor článku tohle objasnit? Je to ten, který napsal více, ne n kníek, kde n je někde stanoveno? Nebo ten, kdo prodal knihy za více, ne x dolarů? Nebo ten, kterého prohlásí za spisovatele autor článku?

Proč bych se nemohl prohlásit za koho chci?

5655

18.11.2002 7:44

RE: Proč je narcistické se nazvat spisovatelem?

milo admsoft (zavináč) atlas (tečka) cz 194.?.?.?

Reakce na 5655

Můžete se samozřejmě označit za koho chcete. Na to máte právo. Pokud to však uděláte a bude to někomu připadat legrační, musíte mu ponechat právo to vyjádřit.

5712

16.11.2002 14:21

Internet a svoboda projevu

Aja 24.?.?.?

Nemam moznost porovnavat,znam jenom Zvedavce.
Po precteni vaseho prispevku,Milo,jsem se snazila prijit na to,proc nekdo takove stranky zalozi(musi byt nadsenec a mit svou praci-i kdyz to tu jako "praci"nekdy nekdo zpochybnil-rad) a hlavne,proc my na takove stranky chodime(nejsme trochu "exibicionisti"?)
Ze je v zahlavi nazvu strucne naznaceno o co tu pujde mi prijde logicke,proc by na tenhle webzine meli chodit lide,kteri si chteji povidat treba o lokomotivach(nijak je to nevylucuje,ale take jim to pomuze neztracet cas tapanim).
Jestlize redaktor da najevo zamereni svych stranek,nutne musi ocekavat i nazory "opozice",jestli tomu tak neni,stanou se stranky ideove placatymi,sterilnimi.Jak rikam,nemohu porovnavat,ale mam pocit,ze Zvedavec tak"ideologicky sjednoceny"neni.Nemluvim o obsahu,mluvim o diskutujicich.
Chodi sem lide s ruznymi nazory-jsou tu hlasatele vecne pravdy,rasisti(chybi jen horici krize),hulvati-ten nejnovejsi je pan Zizka.Kdyz nefunguje autocenzura,jak udrzet diskusi v nejake unosne slusnosti a urovni?
P.S.Ja myslim,ze pan Stwora nakonec vezme Mikina zpet.
Zdravi vas Aja

5656

16.11.2002 15:27

RE: Internet a svoboda projevu

zizka jan_zizka (zavináč) seznam (tečka) cz 213.?.?.?

Reakce na 5656

Máte VUML, nebo snad emeryckou střední školu???? že jste taková chytrá????

5658

16.11.2002 18:55

RE: Internet a svoboda projevu

Baron 12.?.?.?

Reakce na 5658

Zisko ty si nasel novou hracku co? No pokud se ti nelibi v Cechach muzes se take vystehovat k opicim urcite ti s nima bude dobre.
Cau mamlase

5660

16.11.2002 20:17

RE: Internet a svoboda projevu

zizka jan_zizka (zavináč) seznam (tečka) cz 213.?.?.?

Reakce na 5660

ty jsi zase študoval v Moskvě, co??? ty komouši.

5662

17.11.2002 23:47

RE: Internet a svoboda projevu

Mila Tatka111 (zavináč) adelphia (tečka) net 24.?.?.?

Reakce na 5662

Verim ze znas malou nasobilku, ale vse ostatni uz jsou pro tebe jen intriky.

5703

16.11.2002 20:19

RE: Internet a svoboda projevu

zizka jan_zizka (zavináč) seznam (tečka) cz 213.?.?.?

Reakce na 5660

Moc čumíš na NOVU!!!!!

5663

17.11.2002 9:27

RE: Internet a svoboda projevu

Mikin mikin (zavináč) yknet (tečka) yk (tečka) ca 199.?.?.?

Reakce na 5660

Nezlob se na neho, Barone. On do te computerove klavesnice busi palcatem a to pak tak dopadne...... Mikin

5685

19.11.2002 10:07

RE: Internet a svoboda projevu

Baron 12.?.?.?

Reakce na 5685

Mikine ja se na zaslepeneho Zisku nezlobim, on vi co je na TV Nova ja ne [smích]tady to nepromitaj!

5776

16.11.2002 22:42

RE: Internet a svoboda projevu

Aja 24.?.?.?

Reakce na 5658

>Máte VUML, nebo snad emeryckou střední školu???? že jste taková
>chytrá????
....muzete hadat 3x,pane Zizko.

5667

17.11.2002 0:09

RE: Internet a svoboda projevu

zizka jan_zizka (zavináč) seznam (tečka) cz 213.?.?.?

Reakce na 5667

hádat je zbytečné. dětma nezatopíš a ebenové dříví nehoří.

5670

17.11.2002 1:16

RE: Internet a svoboda projevu

Aja 24.?.?.?

Reakce na 5670

>hádat je zbytečné. dětma nezatopíš a ebenové dříví nehoří.
...zda se mi to a nebo je tu nekdo off topic?

5672

17.11.2002 23:17

RE: Internet a svoboda projevu

Mila Tatka111 (zavináč) adelphia (tečka) net 24.?.?.?

Reakce na 5670

Bratre Zizko, prestan cumet do prazny sklenice a dolej si, ty ale asi nemas co tak se vztekas.

5700

17.11.2002 23:42

RE: Internet a svoboda projevu

Mila Tatka111 (zavináč) adelphia (tečka) net 24.?.?.?

Reakce na 5670

O blbosti se rika ,ze nakazliva neni. Procpak tedy v sluzbach blbu blbnou podrizeni.

5702

18.11.2002 7:42

RE: Internet a svoboda projevu

milo admsoft (zavináč) atlas (tečka) cz 194.?.?.?

Reakce na 5656

Máte pravdu, asi jsem to u Zvědavce přehnal. Měl jsem za to, že jsem to napsal jasněji. Zvědavec z těchto tří stránek vychází co se týká svobody projevu nejlépe.


5711

16.11.2002 15:11

Internet a svoboda projevu

Petr pehlaw (zavináč) seznam (tečka) cz 195.?.?.?

Já osobně cenzuru nerad. Když člověk píše své články, musí počítat s tím, že budou i velmi negativní reakce. Svoboda přináší svá rizika a člověk musí s tím žít. Člověl musí mít trpělivost a příjmat i názory, které se mi zrovna příčí. ten, kdo píše do diskuzí vulgarismy a výhružky, by si měl uvědomit, jak tímto jednáním ovlivňuje druhé lidi a že jedná ne zrovna slušně. Lidi internet zneužívají, protože je anonymní, ale, kdybí si to lid mají říct do očí, situace by byla jistě určitě jiná.

5657

16.11.2002 20:30

RE: Internet a svoboda projevu

zizka jan_zizka (zavináč) seznam (tečka) cz 213.?.?.?

Reakce na 5657

Internet vůbec anonymní není. kdo si to myslí je naivní hlupák!!!! je to primitivní neopodstatněná představa. každé napsané slovo je kontrolováno rozvědným systémem Echelon!!!

5664

16.11.2002 16:32

Internet a svoboda projevu

Ivan Kozak iko (zavináč) email (tečka) cz 193.?.?.?

Myslim, ze citanie takych paranoickych serverov zanechalo mozno stopu aj na autorovi[smích] Predsa len podtitul Zvedavca -- ze je to politicky nekorektny -- staci brat ako konstatovanie a svojho druhu "programove vyhlasenie" a nemyslim, ze treba podsuvat vydavatelovi snahu niekoho zakomplexovat. Zvysne dva podtituly takisto -- aj ked tiez mi pripada trochu smiesne predstavotat sa ako "sudruh porucik"[smích]))

Ani predplatne by som im az tak nevycital (z niecoho aj oni musia zit)-- myslim si vsak ze u tychto servrov je to kontraproduktivne: vacsinou je na nich totiz najlepsia diskisa a moznost diskusie a kazdemu normalnemu cloveku by pripadalo blbe strkat peniaze do niecoho s cim HRUBO nesuhlasim: vysledok je potom uvazdane splostenie diskusie.

Horsie je to s obsahom, a menovite bezuzdnym a nezdovodnenym antiamerikanizmom; to je menovite problem Zvedavca (ale este v unosnej miere) ale aj Osudu (tam uz ale v naunosnej miere).

POucenie je z toho podla mna to, ze ani taketo webove ziny nemozu uverejnovat uplne hocijake bludy pretoze riskuju stratu sudnejsich citatelov a naopak prilakaju tych obmedzenejsich a to je cesta do webovych pekiel.


Som rad, ze tu vidim exkomunikovaneho Mikina -- v ostatnych veciach sa pripajam k tomu, co uz pisal predo mnou .

Slobodu Mikinovi! [smích])

5659

17.11.2002 9:37

RE: Internet a svoboda projevu

Mikin mikin (zavináč) yknet (tečka) yk (tečka) ca 199.?.?.?

Reakce na 5659


>
>Horsie je to s obsahom, a menovite bezuzdnym a nezdovodnenym
>antiamerikanizmom; to je menovite problem Zvedavca (ale este v
>unosnej miere) ale aj Osudu (tam uz ale v naunosnej miere).

To jste mi pripomenul clanky na Osudu na tema, ze Americani vubec na mesici nepristali a ze se to vse natocilo v Hollywoodu.........[smích]
Nevim ale, jestli antiamerikanismus Zvedavce je opravdu "v unosne mire". Pral bych si, aby byl........ Mikin

5686

17.11.2002 20:14

RE: Internet a svoboda projevu

Ivan Kozak iko (zavináč) email (tečka) cz 193.?.?.?

Reakce na 5686

Ono asi tym dvom serverom totiz nemeriam rovnakym metrom: ak ma niekto v programovom vyhlaseni ze je "politicky nekorektny" tak u neho viem predsa len trohu viac tolerovat (este aj nenavistne) clanky ako ked niekto ma v podtitule ze je "webzinom pre hladajucich" (teda, sa mysli, pre ludi, co aspon hladaju nejaku tu duchovnu cestu, tam by asi take clanky vobec nemali byt).

Tu u Zvedavca si myslim, ze hlavny problem pre vydavatela je BYT na jednej strane politicky nekorektny (to je v mojich ociach skor zasluha...) a na druhej strane by ale NEMAL BYT NENAVISTNY a APRIORI NEGATIVISTICKY (tak do tejto zumpy sa mu ale par clankami podarilo spadnut[smích] ) Proste si nepliest "politicku nekorektnost" s nenavistou a zaslepenostou. To je prave achillova pata tohto serveru...

5694

17.11.2002 20:17

RE: Internet a svoboda projevu

Ivan Kozak iko (zavináč) email (tečka) cz 193.?.?.?

Reakce na 5694

P.S. Este som zabudol dokoncit rovnako ako (tusim) Cato kazdu svoju rec v Senate: "Ostatne si myslim, ze Mikinovi treba dat slobodu!" [smích]

5695

18.11.2002 8:56

RE: Internet a svoboda projevu

jm info (zavináč) osud (tečka) cz 194.?.?.?

Reakce na 5694

Už jsem to psal několikrát. Osud je určen všem, kteří hledají světlo. Tedy všem, kteří hledají Pravdu. V současném masmediálním oblbování občanů k tomu patří - tak trochu bohužel - i zveřejňování "politických" článků.

Cituji z poslání stránek www.osud.cz: <b>Na našich stránkách se vám dostane toho nejcennějšího, čeho se vám může dostat, totiž informací. I informace, které vnímáte nagativně a vyvolávají strach, vám umožňují zpracovat své vlastní strachy. Informace je třeba brát jen jako informace, tj. něco, co přidáte do svého "skladu" a co vás přinutí myslet. Informace uvedené na Osudu zde nejsou proto, abyste uvěřili, ale abyste se z toho, co dostáváte, naučili růst natolik, že objevíte svou vlastní pravdu.</b>

A že Američané přistáli či nepřistáli na měsíci? Teprve kritické zvažování každičké informace nám předhozené nám kvalitativně posune úrověň chápání i vědomí.

Proč byl Osud uzavřen pouze pro členy je myslím dostatečně známo. Myslím, že i "venkovní" veřejnost může číst diskusi pod články a to je plus. Že do ní nemůže přispívat? <b>Ne, nemůže. Pokud k Vám vtrhne někdo do bytu v masce a začne Vám sprostě nadávat, tak ho taky vyhodíte ze společnosti slušných lidí. Ano, přijď na návštěvu, ale dodržuj pravidla hostitelů!</b> <red>Všechny ostatní řeči o svobodě projevu jsou, s prominutím, bláboly. Vždy je to o slušnosti a intelektu. </red>A toho se, milí přátelé, na internetu moc nedostává.....

jiří mašek, šéfredaktor www.osud.cz

5717

18.11.2002 9:20

RE: Internet a svoboda projevu

milo admsoft (zavináč) atlas (tečka) cz 194.?.?.?

Reakce na 5717

>Tedy všem, kteří hledají Pravdu
Já osobně si o sobě taky myslím, že hledám pravdu (i když ji píšu s malým P) a moc nevidím, že by se na osudu dala najít. Bude to možná tím, že se svému poslání

>"Informace uvedené na Osudu zde nejsou proto, abyste uvěřili, ale abyste se z toho, co dostáváte, naučili růst natolik, že objevíte svou vlastní pravdu."

mírně zpronevěřujete.

To, že jste zavedl placení vám nevyčítám to je vaše věc, jen si myslím, že tím, že neumožníte lidem diskutovat bude u vás diskuze plochá a nicneříkající a svému poslání se tím pádem dále vzdalujete.

Vím, že slušnosti a intelektu se nedostává ani v životě, proč by to tedy na internetu mělo být jiné, ale jejich výskyt těžko zmnožíte cenzurou. To byste jako člověk hledající Pravdu měl vědět. Příklad o vtrhnutí do bytu je mimo. Člověk, který u vás něco "znečistí" na stránce spíše svědčí o sobě než o vás. A pokud chcete hlásat toleranci měl byste být tolerantní i k němu a pokusit se jej spíše umravnit než zakázat. Tím totiž prokazujete jen svou slabost.

5719

18.11.2002 10:32

RE: Internet a svoboda projevu

jm info (zavináč) osud (tečka) cz 194.?.?.?

Reakce na 5719

Pokud najdu dostatečné finanční krytí, tedy dostatečný počet předplatitelů, chcete-li, bude Osud zase volně přístupný. Tedy nikoliv volně, ale po registraci. Na anonymitě davu nic přínosného nevidím....
Podle Vás prokazuji slabost, podle ostatních zase něco jiného. Co člověk, to názor...

5720

18.11.2002 10:52

RE: Internet a svoboda projevu

milo admsoft (zavináč) atlas (tečka) cz 194.?.?.?

Reakce na 5720

>Podle Vás prokazuji slabost, podle ostatních zase něco jiného.
>Co člověk, to názor...

Jak sám píšete, pravdu si musíte najít sám. A jak si vedete při vedení vašich stránek je vaše věc (mám na mysli placení). Jak vaše stránky hodnotím já, je zase moje věc. A čtenáři si opět mohou udělat obrázek podle sebe a jejich hodnocení nás obou je jejich věc. Takže vám přeji hodně podnětných diskuzních příspěvků na vašem webu. Mám pocit, že poslední dobou jich ani moc, ani podnětných nebylo.

5722

18.11.2002 11:51

RE: Internet a svoboda projevu

D.W. 213.?.?.?

Reakce na 5720

Hlavne ze vetsina Vasich clanku je stazena volne ze site a prelozena do cestiny.

Za ten preklad si penize zaslouzite.

>Pokud najdu dostatečné finanční krytí, tedy dostatečný počet
>předplatitelů, chcete-li, bude Osud zase volně přístupný. Tedy
>nikoliv volně, ale po registraci. Na anonymitě davu nic
>přínosného nevidím....

>Podle Vás prokazuji slabost, podle ostatních zase něco jiného. Co
>člověk, to názor...

>

5726

18.11.2002 7:58

RE: Internet a svoboda projevu

milo admsoft (zavináč) atlas (tečka) cz 194.?.?.?

Reakce na 5659

U Zvědavce jak už jsem odpověděl Aji, máte asi pravdu. Ale například u Osudu tomu tak podle mého není. Řeknu-li "všem, kteří hledají světlo" těžko to mohu chápat jako programové prohlášení. Já možná taky hledám světlo, ale na osudu jsem žádné nenašel. O "nevšedních lidech" (Mwm) ani nemluvím - zajděte se podívat na diskuzi na Mwm a máte tam nevšednost v celé její kráse (nebo snad hrůze). Jediný pisatel, který mluvil k věci je v latríně.

Nevyčítám nikomu, že chce za své stránky předplatné a chápu, že to může být problém je "živit". O tom však můj článek nebyl.

Jinak děkuji za mikina.

5713

19.11.2002 10:58

RE: Internet a svoboda projevu

Ludek 195.?.?.?

Reakce na 5713

>U Zvědavce jak už jsem odpověděl Aji, máte asi pravdu. Ale například u Osudu tomu tak podle mého není. Řeknu-li "všem, kteří hledají světlo" těžko to mohu chápat jako programové prohlášení. Já možná taky hledám světlo, ale na osudu jsem žádné nenašel.

Zatim sem se tam nedival, ale pochybuji, ze tam maji napsano, ze ho najdete[smích] Proste maji dojem, ze Vam v tom hledani muzou byt uzitecni a v tom to je. Jestli se vam to spolecne nedari nemusi byt chyba nutne pouze na jejich strane. Maji proste jenom jiny pohled na vec. Hodne stesti pri hledani[smích]

>Jediný pisatel, který mluvil k věci je v latríně.
??? tak to je honde odvazne tvrzeni. Asi se pujdu na tu raritu podivat. Nejste to Vy? [smích]

5778

19.11.2002 11:11

RE: Internet a svoboda projevu

milo admsoft (zavináč) atlas (tečka) cz 194.?.?.?

Reakce na 5778

Nejsem proti tomu, aby si někdo do titulu dal např. "Stránka pro hledání světla". Mi se tam nelíbí slova "pro všechny". Zní mi to nebezpečně jako "Proletáři všech zemí spojte se" [smích]

V té latrině už asi nic neuvidíte - na konci týdne se latrina spláchne a je po legraci. (Nepsal jsem to já, nemám tam přístup do diskuse) Tohle je citace z diskuze na Mwm cituji:

>Zdá se mi, že je lepší číst to co je v latrině, než se hrabat tou
>hromadou nesmyslů tady, té latrině jsou už paradoxně vybrány ty
>příspěvky které mají nějaký hlubší a rozumný význam...

(Taky jsem to nepsal já)

5782

19.11.2002 11:01

RE: Internet a svoboda projevu

Ludek 195.?.?.?

Reakce na 5713

>U Zvědavce jak už jsem odpověděl Aji, máte asi pravdu. Ale například u Osudu tomu tak podle mého není. Řeknu-li "všem, kteří hledají světlo" těžko to mohu chápat jako programové prohlášení. Já možná taky hledám světlo, ale na osudu jsem žádné nenašel.

Zatim sem se tam nedival, ale pochybuji, ze tam maji napsano, ze ho najdete[smích] Proste maji dojem, ze Vam v tom hledani muzou byt uzitecni a v tom to je. Jestli se vam to spolecne nedari nemusi byt chyba nutne pouze na jejich strane. Maji proste jenom jiny pohled na vec. Hodne stesti pri hledani[smích]

>Jediný pisatel, který mluvil k věci je v latríně.
??? tak to je honde odvazne tvrzeni. Asi se pujdu na tu raritu podivat. Nejste to Vy? [smích]

5780

16.11.2002 20:02

Internet a svoboda projevu

Jindrich Hrdlicka 24.?.?.?

Pane Milo,

Vsichni co vyjadrujeme svuj nazor, mame pocit, ze to je ten pravdivy
Nekteri z nas jsou i presvedceni, ze kdyz ho vnutime tem jinym, budou na tom tak dobre jako my.
Zvedavec je jako buffet. Vybiram si jenom to co me chutna.
Mozna ze se mylim, ale mam pocit, ze pan Stwora vyradil komentare ktere napadali osobu a ne nazor. Pro vetsiny prispevovatelu je hrozne tezke rozlisit rozdil mezi " to je blbej nazor " a "ty si ale blbec ".
Osobne bych se primlouval k NESVOBODE PROJEVU . Pan Hasek to rekl pekne " Lidi jsou dobytek, a jenom dve veci je povznesou nad stadem,
intellect a slusnost. K tomu bych jeste pridal " Plevele je vsude moc. Kytky to maji tezky "
Pripojuji se k Ivanovi, Aje,a M & M milo, mikin. Nenechte pane Stwora, aby dobytek slapal po kytkach. Vyhodte plevel uz v zarodku.
Sam jste me presvedcil, ze je to mozne. Po jednom mem prispevku nasledovalo neopravnene napadeni. Nez jsem prisel ze skoly domu, napadeni bylo zruseno.......
A pak na Stedry vecer se vsichni sejdeme. Bude tam Milo, Mila, Aja a ja, Moravacek, Yari, Brnak, Baron, mozna i pani Olga, Petr a Ivan, a spoustu tech dobrejch kluku a holek co se tady setkavame a budem se drzet za ruce s panem Vladimirem a zpivat "po roce Vanoce , Vanoce prichazeji, smejme se pratele......."

5661

18.11.2002 1:57

RE: Internet a svoboda projevu

Aja 24.?.?.?

Reakce na 5661

>Pane Milo,
>
>Vsichni co vyjadrujeme svuj nazor, mame pocit, ze to je ten
>pravdivy

>Nekteri z nas jsou i presvedceni, ze kdyz ho vnutime tem jinym,
>budou na tom tak dobre jako my.

>Zvedavec je jako buffet. Vybiram si jenom to co me chutna.
>Mozna ze se mylim, ale mam pocit, ze pan Stwora vyradil komentare
>ktere napadali osobu a ne nazor. Pro vetsiny prispevovatelu je
>hrozne tezke rozlisit rozdil mezi " to je blbej nazor "
>a "ty si ale blbec ".

>Osobne bych se primlouval k NESVOBODE PROJEVU . Pan Hasek to rekl
>pekne " Lidi jsou dobytek, a jenom dve veci je povznesou nad
>stadem,

>intellect a slusnost. K tomu bych jeste pridal " Plevele je
>vsude moc. Kytky to maji tezky "

>Pripojuji se k Ivanovi, Aje,a M & M milo, mikin. Nenechte
>pane Stwora, aby dobytek slapal po kytkach. Vyhodte plevel uz v
>zarodku.

>Sam jste me presvedcil, ze je to mozne. Po jednom mem prispevku
>nasledovalo neopravnene napadeni. Nez jsem prisel ze skoly domu,
>napadeni bylo zruseno.......

>A pak na Stedry vecer se vsichni sejdeme. Bude tam Milo, Mila,
>Aja a ja, Moravacek, Yari, Brnak, Baron, mozna i pani Olga, Petr
>a Ivan, a spoustu tech dobrejch kluku a holek co se tady
>setkavame a budem se drzet za ruce s panem Vladimirem a zpivat
>"po roce Vanoce , Vanoce prichazeji, smejme se
>pratele......."
...to bylo bylo prima,pane Hrdlicko,...jen kdyby zivot chtel a mohl byt tak jednoduchy.[smích]....

5707

18.11.2002 8:11

RE: Internet a svoboda projevu

milo admsoft (zavináč) atlas (tečka) cz 194.?.?.?

Reakce na 5661

Tu schůzku beru. Technicky bych to možná viděl nejspíše na internetu, takže to držení za ruce by bylo spíše symbolické.
Můžeme to zkusit navrhnou editorovi ať to zorganizuje, samozřejmě pokud se mu bude chtít.

Nemohu s vámi však souhlasit v části o nesvobodě. Já osobně jsem proti jakémukoliv omezování. Nevím proč by například Štefan nemohl vyjadřovat své myšlenky způsobem, který je mu vlastní. Pokud se mi to nelíbí je lepší mu to sdělit než jej vyloučit. A přiznejme si, každému z nás občas něco ujede, nebo to napíše tak, že by to pak nejraději vzal zpátky.

5714

18.11.2002 14:20

RE: Internet a svoboda projevu

Aja 24.?.?.?

Reakce na 5714


>Nemohu s vámi však souhlasit v části o nesvobodě. Já osobně jsem
>proti jakémukoliv omezování. Nevím proč by například Štefan
>nemohl vyjadřovat své myšlenky způsobem, který je mu vlastní.
>Pokud se mi to nelíbí je lepší mu to sdělit než jej vyloučit.

...hmm,tohle je take zvlastni,vsiml jste si,ze nektery clovek rekne "blbecek" a zni to hrozne sproste a vulgarne,zatimco druhy ma slovnik daleko peprnejsi a presto to tak desive nevyzni?..coz mi pripomina,dlouho jsem tu nevidela Stefana.

5731

18.11.2002 15:24

RE: Internet a svoboda projevu

milo admsoft (zavináč) atlas (tečka) cz 194.?.?.?

Reakce na 5731

To je věc zvyku - u někoho si na to zvyknete a pak už vám to nepřipadá tak hrozné. U takového člověka pak automaticky vulgární slova filtrujete, jako by to byly zbytečné spojky. U toho, kdo mluví trvale slušně, jedno takové slovo bije do očí.
Mimochodem pokud chcete někoho opravdu urazit je vhodné použít pouze slušná slova. Moje zkušenosti říkají, že je to velmi účinné.

5734

16.11.2002 20:47

Internet a svoboda projevu

Je 12.?.?.?

Hosanci,musim si z toho vseho svazat hlavu aby mi nepraskla nove nabytymi vedomostmi,a pak opet do prace to je prdel co? Jsem s pozdravem, ARBEIT MACHT FREI ! je

5665

17.11.2002 1:03

Internet a svoboda projevu

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 203.?.?.?

Myslim ,ze nam vsem brzo spise pujde ,ne o svobodu projevu,ale ,hlavne o svobodu po projevu.

5671

18.11.2002 0:08

RE: Internet a svoboda projevu

Mila Tatka111 (zavináč) adelphia (tečka) net 24.?.?.?

Reakce na 5671

Mily Nohejle svoboda je pro svobodne obcany ne pro otroky jakym jsi zcela evidentne ty!!!

5705

18.11.2002 18:52

RE: Internet a svoboda projevu

Aja 24.?.?.?

Reakce na 5705

>Mily Nohejle svoboda je pro svobodne obcany ne pro otroky jakym
>jsi zcela evidentne ty!!!

[smích] [smích]

5750

17.11.2002 3:46

Několik poznámek k článku

Jirka ji_bo (zavináč) yahoo (tečka) com 66.?.?.?

Celý článek je bohužel nepříliš kvalitním pokusem ohodnotit čtyři česky psané weby. Proč? Autor je viditelně zaujatý a pronáší nepravdivá či přinejlepším neodůvodněná tvrzení:

> Nese to s sebou svobodu projevu, kterou je možno na tomto médiu jen velmi těžko potlačit...

Nevím, jak dlouho Internet používáte, ale vaše tvrzení je tragicky mylné. Cenzura samozřejmě naplno funguje v zemích jako Saúdská Arábie nebo Čína. Nově se zavádá třeba ale i v Austrálii (proti webům věnovaným zveřejňování informací o demonstracích, viz http://www.couriermail.news.com.au/common/story_page/0,5936,5437553%5E8362,00.html). Cenzorní zásahy známe i z USA (povinně instalovaný cenzorní software v knihovnách, které chtějí federální podporu; zásahy proti vyhledávači Google na základě zákona DMCA, viz třeba http://www.microcontentnews.com/articles/googleround3.htm). Proti "svobodě projevu" ale zasahují i vlády Německa nebo Francie (http://amsterdam.nettime.org/Lists-Archives/nettime-l-9609/msg00029.html, http://germany.freedommag.org/press/library). Pokračovat bych mohl dál a dál - ukončím to ale tím, že paradoxní (nebo naopak právě typická?) je například situace, kdy proti scientologům cenzurně zasahuje Německo, zatímco scientologové sami si v USA vynucují cenzuru svých protivníků u Googlu...

> Tohoto využívá řada lidí, kteří jsou přesvědčeni o své neomylnosti...

Kdo z tvůrců zmíněných webů to tvrdí? To jste někde našel nebo si to jen sám myslíte?

> Mnohdy pak sami editoři omezují svobodu projevu ve svých diskuzích, aby dosáhli patřičné "veřejné" podpory.

To by opět chtělo nějaký důkaz. "Mnohdy" je to spíš proto, že někteří přispěvatelé v diskusích chtějí jen urážet...

> U Zvědavce se podtitul snaží tvářit, že jeho autor vždy mluví pravdu...

Ne, podtitul "Politicky nekorektní webzine" určitě nic takového neříká.

*

Na závěr bych dodal, že na rozdíl od autora článku mám pocit přesně opačný - pár lidí se ve svém volném čase a za svoje peníze snaží vyvolat diskuse o tématech, která jsou úmyslně či neúmyslně ignorována. Jakkoliv jsou takové diskuse mnohdy nedokonalé, málokdy jsou úplně nesmyslné a často ukáží problém z jiného, zajímavého úhlu.

Téměr vždy se pak ale najdou jedinci, kteří si nejenže nejsou schopni/ochotni opačně zaměřený web sami zprovoznit, ale místo toho se snaží prosadit svou pravdu proti těm několika cílům, které si na Internetu našli... Doufám, že časem najdou odvahu k něčemu tvořivějšímu...

5675

18.11.2002 8:49

RE: Několik poznámek k článku

milo admsoft (zavináč) atlas (tečka) cz 194.?.?.?

Reakce na 5675

Takže nejprve ke svobodě projevu. Nevím, co se děje na univerzitách a jinde, ale já jestliže se připojím od sebe doma můžu se pohybovat zcela svobodně. Taky jsem si nevšiml, že by některé názory na tomto nebo jiném webu byly potlačeny, pokud to neudělal sám editor. Ani scientologové ani německá vláda nezasáhli. Navíc pokud by mi někdo potlačil stránku mohu si ji udělat kdekoliv jinde. Nevím tedy co si pod svobodou projevu na internetu představujete. Možnost jejího potlačení je však, alespoň u nás, mizivá.

Pokud chcete něco o pocitu neomylnosti editorů podívejte se na tyto stránky. A přečtěte si některý článek např. o nabíječce či mikrovlnkách. Mohu vám posloužit jen příspěvkem, který jsem právě vytáhl z Mwm :

>Zdá se mi, že je lepší číst to co je v latrině, než se hrabat tou >hromadou nesmyslů tady, té latrině jsou už paradoxně vybrány ty >příspěvky které mají nějaký hlubší a rozumný význam...

Na latrínu byl totiž vyhozen jediný pisatel, který měl věcné argumenty (nepsal jsem tam já, protože ani na osud ani na mwm nemám heslo, abyste si nemyslel že píšu o sobě). Mimoto si můžete porovnat jak vypadá diskuze na těchto webech vůbec. Pokud na tom budete trvat mohu vám některé zajímavé příspěvky opět citovat (např. pyramidy a prdy).

Dávám vám za pravdu u Zvědavce, tam jsem to přepískl. Uvědomil jsem si to až jsem to četl na těchto stránkách. Na mém počítači ve wordu mi to tak nepřišlo.

5716

17.11.2002 8:33

Internet a svoboda projevu

joseph jos (zavináč) post (tečka) cz 213.?.?.?

Pan zizka -- jan_zizka@seznam.cz se stejným způsobem projevuje i na jiných diskusních fórech, ačkoli při některých příležitostech používá kultivovaný jazyk a jméno "auro", v poslední době "orua". Právě on si nejmíň může stěžovat na omezení svobody - kde jinde než na internetu by mohl lít svůj septik na nic netušícího čtenáře? Je to patologický nacionalista a šovinista, který nemá odvahu vyjít na ulici a hodit molotova, tak se ukájí takhle.

5683

17.11.2002 16:57

RE: Internet a svoboda projevu

trurl trurl (zavináč) czmail (tečka) cz 213.?.?.?

Reakce na 5683

Je to pravda! Zizka je stary soudruh.

5690

17.11.2002 22:53

RE: Internet a svoboda projevu

zizka jan_zizka (zavináč) seznam (tečka) cz 213.?.?.?

Reakce na 5683

zajímavé, co jse jako mladý detektiv zjstil. nicémě se to zdá být velmi schizofrenické.

Ale proč ne: hodinky i holinku se taky natahují.

5698

17.11.2002 22:54

RE: Internet a svoboda projevu

zizka jan_zizka (zavináč) seznam (tečka) cz 213.?.?.?

Reakce na 5683

zajímavé, co jse jako mladý detektiv zjstil. nicémě se to zdá být velmi schizofrenické.

Ale proč ne: hodinky i holinky se taky natahují.

5699

17.11.2002 18:04

Internet a svoboda projevu

Sidney 62.?.?.?

Pan autor původního článku by snad mohl uznat právo GEWO na titul spisovatel, když mu pokud počítám přesně vyšlo 5 knih.

5692

17.11.2002 19:56

RE: Internet a svoboda projevu

Ivan Kozak iko (zavináč) email (tečka) cz 193.?.?.?

Reakce na 5692

Myslim, ze autor neupiera GeWo -vi narok na tento titul.... len je to dnes pomerne neobvykle, aby sa niekto SAM predstavoval svojim titulom alebo zamestnanim (ktore v tomto pripade funguje ako nahrazka titulu)[smích] To snad bolo chic v predminulom storoci, ale dnes uz snad predsa len nie...

5693

18.11.2002 7:32

RE: Internet a svoboda projevu

milo admsoft (zavináč) atlas (tečka) cz 194.?.?.?

Reakce na 5693

Nevím, jestli je pan Wojnar spisovatel, a ani bych si neodvážil to posuzovat (to, že mu vyšlo 5 knih je irelevantní, a mimo jiné to neznamená, že je spisovatelem - Klement Gottwald vydal celé sebrané spisy a za spisovatele by ho někdo označil stěží.). Skutečně jsem narážel na něco zcela jiného. Nevěřím, že např. Karel Čapek, a ten by podle mého názoru na to měl nárok, by se takto na svých stránkách označil. Měl jsem skutečně na mysli spíše to co píšeš pan Kozák.

5709

17.11.2002 22:25

Internet a svoboda projevu

zdenek 66.?.?.?

Co komentar, to klenot. Melo by se to vydat knizne.

5697

17.11.2002 23:24

Internet a svoboda projevu

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 213.?.?.?

Zizka = auro = gewo!

5701

18.11.2002 1:46

Internet a svoboda projevu

Mila Tatka111 (zavináč) adelphia (tečka) net 24.?.?.?

Diky Milo I., ze jsi vyjadril ve svem clanku presne to,co si myslim i ja, a urcite nejen ja. Je to po Mikinove rozluckovem clanku to nejkvalitnejsi, co se ve Zvedavci objevilo za posledni mesice a verim ze tvuj clanek prinese hojnejsi a kvalitnejsi diskusi, nez tomu bylo doposud.Zaroven bych chtel podekovat i panu redaktorovi, ze nasel odvahu vratit na stranky Mikina.Jsem pevne presvedcen, ze i osoby rozdilnych nazoru mohou mezi sebou vesti slusny dialog, pokud k tomu maji prislusny prostor, no a co se tyce tech neslusnych, jednoduse jim odpovime jejich jazykem, ja to tak delam a zacina me to bavit.Nejsem rozhodne nastvanej napr. na Stefanovy prispevky, jeho sprostactvi vetsinou vnese do debaty alespon nejake oziveni, kdyz uz tato sama zacina byt zatuchla.Skutecnost, se s osobami typu Stwora, Stefan, Valtr, Zizka, Nohejl ideove nesouhlasim pro me jeste nesnamena, ze je musim nenavidet, ale taky to neznamena, ze nemam pravo poslat je do prdele, kdyz podle me blaboli kraviny a to uz ani nemluvim o fasismu, zidibijstvi, rasismu a sklony k terorismu. Je to proste ,fasismus muze fungovat pouze mezi fasisty, antisemitismus mezi antisemitisty, rasismus mezi rasisty , terorismus mezi terororisty a demokracie poze v kruhu skutecnych demokratu.Proto si myslim, ze cenzurovani je jednou z nejhorsich a nejhloupejsich ukazek lidske blbosti a predevsim zbabelosti, a je samozrejme vzdy pruvodnim znakem diktatorskych rezimu.Kdyz muj otec v temnych komunistickych dobach poslouchal v Praze silne rusene vysilani Hlasu Ameriky a zpravodajstvi redaktora Martina Cermakapochopil vubec nekdo co se za nick name tohoto prispevatele skryva, Nohejlove asi tezko, ty poslouchali radio Jerevan, pochopil jsem uz jako mlady clovek, ze pravdu a demokraticke smysleni kulturni vetsiny ceskeho naroda zadne rusicky neumlci.Neumlci ji Stworove, Nohejlove, Valtrove, Zizkove ani zadni dalsi ...ove.Takze na zaver Milo I., diky za tvuj prispevek, diky Baronovi, Aje,Mikinovi, Brnackovi a vsem tem, kteri hlas Ameriky slyseli alespon jednou v zivote. Ahoj Mila II.

5706

18.11.2002 8:20

RE: Internet a svoboda projevu

milo admsoft (zavináč) atlas (tečka) cz 194.?.?.?

Reakce na 5706

I já jsem poslouchal Hlas Ameriky. A jsem pro svobodu projevu jak jsem tady zmínil. Patří však všem i editorovi tohoto webu.
Navíc si myslím, že spojovat jej s nohejlem či albertem, kteří jsou úplně mimo, by byl omyl. Nezdá se mi, že by jim byl až tak podobný - přece jen jeho názory nejsou až tak militantní a navíc má i světlé chvilky.

5715

18.11.2002 9:02

RE: Internet a svoboda projevu

Mikin mikin (zavináč) yknet (tečka) yk (tečka) ca 199.?.?.?

Reakce na 5706

Diky Milo 2. Vystizneji se to napsat nedalo.
A porad "Nedelni zapisnik Martina Cermaka" na Hlasu Ameriky byla chvile, na kterou jsem se jako kluk vzdycky tesil. Byl vetsinou o zcela normalnich vecech. Treba o tom jak se kupuje auto. Nebo jak pisou noviny. Takove drobnosti z normalniho zivota v Americe. Bylo to vzdy vtipne a clovek hodne pochopil. Muj tata v tech dobach cenzurovanych medii, kdy byl slyset jen jeden nazor - ten oficialni - vzdycky rikal. "Kdo neposloucha nejake zahranicni vysilani, je politicky blb". A mel pravdu.
Nejsem si ale ale oba Milove a dalsi ctenari jisty, jestli redaktor Stwora tu cenzuru na sve strance opravdu zrusil. Nejspis ano. Pisu sice z jineho mesta, ale od stejneho providera. A nemusim pouzivat zadne triky abych se tomu nechvalne znamemu blokovani vyhnul. Najisto to budu ale vedet ve stredu vecer az budu zpatky doma.
Mikin

5718

18.11.2002 13:27

RE: Internet a svoboda projevu

Aja 24.?.?.?

Reakce na 5706

...nepada na nas na vsechny,nejaka pred-Vanocni nostalgie?[smích]

5727

19.11.2002 1:54

RE: Internet a svoboda projevu

Rudolf Sob red (tečka) nose (zavináč) arcticmail (tečka) com 64.?.?.?

Reakce na 5706

Plne s Vami souhlasim, napsal jste to dobre.
Osobne si rozmyslim s kym si potresu rukou, takze jsem se nijak dojetim nerozslzel z predchozich nabidek k vanocnim "skupinovym objetim", ale s Vami bych si jiste ruku podal.
Na druhe strane se domnivam, ze se da hodne rici bez nenavisti, rasismu a antisemitismu a to , ze to redaktor ponechava mluvi vic o nem a jeho nazorech, nez respektu pro demokracii.Aspon to je muj nazor.>

5766

18.11.2002 14:16

Internet a svoboda projevu

zizka jan_zizka (zavináč) seznam (tečka) czo 213.?.?.?

Jako mouchy na hovno u cesty se sem slétli EXPERTI na vše!!!

Od detektivů - amatérů, duchovní (spíše duc hovní) vůdci a filozofové až po literární kritiky a znalce.

5730

18.11.2002 14:21

RE: Internet a svoboda projevu

milo admsoft (zavináč) atlas (tečka) cz 194.?.?.?

Reakce na 5730

A kam byste se zařadil vy? Samozřejmě jen pokud to není tajemství.

5732

18.11.2002 14:57

RE: Internet a svoboda projevu

Aja 24.?.?.?

Reakce na 5730

>Jako mouchy na hovno u cesty se sem slétli EXPERTI na vše!!!
>
>Od detektivů - amatérů, duchovní (spíše duc hovní) vůdci a
>filozofové až po literární kritiky a znalce.
Muzu se vas,pane Zizko,na neco zeptat?Vam se tu evidentne nelibi,proc sem chodite?

5733

18.11.2002 20:16

RE: Internet a svoboda projevu

zizka jan_zizka (zavináč) seznam (tečka) cz 213.?.?.?

Reakce na 5733

Mě se v takové žumpě líbí. Ostatním podle počtu příspěvků taky, že!

5757

18.11.2002 20:46

RE: Internet a svoboda projevu

Aja 24.?.?.?

Reakce na 5757

>Mě se v takové žumpě líbí. Ostatním podle počtu příspěvků taky,
>že!

Tim se vsechno vysvetluje!!Vidim jediny problem-tu zumpu tu "delate" vy.

5759

18.11.2002 21:02

RE: Internet a svoboda projevu

zizka jan_zizka (zavináč) seznam (tečka) cz 213.?.?.?

Reakce na 5759

Já si přisedl do již hotového.

5760

18.11.2002 15:28

Internet a svoboda projevu

easttrader67 easttrader67 (zavináč) metacrawler (tečka) com 193.?.?.?

Zajimava analyza Milo. Zajimalo by me jestli si myslite/vite jestli si je sirsi ceska verejnost vedoma co se tady publikuje?

5735

18.11.2002 16:11

RE: Internet a svoboda projevu

milo admsoft (zavináč) atlas (tečka) cz 194.?.?.?

Reakce na 5735

Nemyslím si, že je tomu tak. Ale na gewo a osud se o tom ví.

5739

18.11.2002 16:00

Internet a svoboda projevu

Aja 24.?.?.?

Je to trosku mimo,ale zas ne tak moc,psal jste o tom ve vasem povidani.Prosim o radu,Milo,chtela jsem prece jenom trosicku porovnat a zkousela jsem www.gewo.cz a nefunguje to.Help!!!!
Dekuji

5736

18.11.2002 16:10

RE: Internet a svoboda projevu

milo admsoft (zavináč) atlas (tečka) cz 194.?.?.?

Reakce na 5736

Přestěhoval se právě na www.gewo.applet.cz a když tam kliknete na diskusi dostanete se na MWM

5738

18.11.2002 16:14

RE: Internet a svoboda projevu

Aja 24.?.?.?

Reakce na 5738

Diky.
Aja

5740

18.11.2002 16:08

Internet a svoboda projevu

Passant gewo (zavináč) applet (tečka) cz 212.?.?.?

Dobrý den všem!

Pan "Milo" zde prokázal opravdu nejvyšší míru demokracie tím, že skryt za anonymem jmenovitě napadl několik lidí, kteří se na rozdíl od něho za své jméno nestydí...

Co se týče mého vztahu k MWM. MWM.cz je internetová forma časopisu WM magazín, jehož jsem šéfredaktorem. To panu "Milovi" při jeho povrchnosti jaxi ušlo [smích] Kromě diskusí ani na MWM, ani na gewo.cz patrně nic nečetl. Na MWM jsou zpoplatněny pouze články, které vyšly v aktuálním čísle časopisu, který je momentálně v prodeji. Pokud někomu není jasné proč tomu tak je, je mi ho upřímně líto...

To, že se mé příspěvky, v nichž jsem definoval jistá pravidla poté, kdy v předchozí diskusi docházelo k nepěkným excesům, které nemají nic společného s demokracií, ocitly v Latríně jen svědčí o tom, jak je tento pojem chápán. Angličtina má pro svobodu dva pojmy: liberty a freedom. Zatím co liberty je odvozeno z latiny a má cosi společného s vyvážeností, tzn. demokracie končí tam, kde začínají práva druhého, má freedom blíže k anarchii... Pan Milo je zřejmě vyznavačem freedom. Mně se líbí to druhé.
(Coby editor se těžko mohu vyloučit z diskuse, nemyslíte? ledaže bych Vám tu práci přenechal [smích])

Pokud kdokoli z nás, ať už pan Mašek nebo já, věnujeme spoustu hodin překladům, je na místě, aby tato práce byla přiměřeně honorována. Pokud pan Milo nevyžaduje za svou práci plat, je skutečně světlou výjimkou. My ostatní, kteří živíme rodiny, si takový luxus nemůžeme dovolit.

K ostatním poznámkám nemám co dodat. Snad jen tolik: komu se obsah zmíněných webů nelíbí, nechť chodí jinam! Jsou zde tisíce stránek, které jim jistě vyhoví!

Jiří Wojnar, spisovatel a publicista
(To jestli jsem či nejsem spisovatel ať posoudí čtenáři mých knih. Jsou jich desítky tisíc... Jiné povolání nemám, takže uvádím tohle.)

PS. U gewo.cz je špatná adresa. Správná zní gewo.applet.cz

5737

18.11.2002 16:16

RE: Internet a svoboda projevu

milo admsoft (zavináč) atlas (tečka) cz 194.?.?.?

Reakce na 5737

Možná, že kdybyste si klikl na informace o autorovi, něco byste o mě zjistil a třeba byste se za ten anonym "jaxi" omluvil. Možná taky ne. Na zbytek vám odpovím zítra, bohužel už musím jít.

5741

18.11.2002 16:31

RE: Internet a svoboda projevu

žižka 212.?.?.?

Reakce na 5741

a odesel domu z prace kde cely den brouzda po internetu na ucet zamestnavatele.

5743

18.11.2002 16:45

RE: Internet a svoboda projevu

easttrader67 easttrader67 (zavináč) metacrawler (tečka) com 193.?.?.?

Reakce na 5743

Ach zase clovek ktereho zajima pracovni moralka ostatnich. Nechces ho udat? To uz tady dlouho nebylo. Nebo take dumas nad filozofii noveho tisicileti?

5744

18.11.2002 20:23

RE: Internet a svoboda projevu

zizka jan_zizka (zavináč) seznam (tečka) cz 213.?.?.?

Reakce na 5743

těch žižků bude asi víc.

5758

18.11.2002 18:51

RE: Internet a svoboda projevu

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 213.?.?.?

Reakce na 5737

Musi se to upresnit. On ten pan Wojnar neni tak bezpartijni jak dela. Jiste excesy toleroval kdyz nebyli napadani jeho favoriti nebo kdyz nikdo nepochyboval o jeho absolutni pravde. Ted na jeho strankach zdechnul pes.>Dobrý den všem!
>
>Pan "Milo" zde prokázal opravdu nejvyšší míru
>demokracie tím, že skryt za anonymem jmenovitě napadl několik
>lidí, kteří se na rozdíl od něho za své jméno nestydí...

>
>Co se týče mého vztahu k MWM. MWM.cz je internetová forma
>časopisu WM magazín, jehož jsem šéfredaktorem. To panu
>"Milovi" při jeho povrchnosti jaxi ušlo [smích] Kromě
>diskusí ani na MWM, ani na gewo.cz patrně nic nečetl. Na MWM jsou
>zpoplatněny pouze články, které vyšly v aktuálním čísle časopisu,
>který je momentálně v prodeji. Pokud někomu není jasné proč tomu
>tak je, je mi ho upřímně líto...

>
>To, že se mé příspěvky, v nichž jsem definoval jistá pravidla
>poté, kdy v předchozí diskusi docházelo k nepěkným excesům, které
>nemají nic společného s demokracií, ocitly v Latríně jen svědčí o
>tom, jak je tento pojem chápán. Angličtina má pro svobodu dva
>pojmy: liberty a freedom. Zatím co liberty je odvozeno z latiny a
>má cosi společného s vyvážeností, tzn. demokracie končí tam, kde
>začínají práva druhého, má freedom blíže k anarchii... Pan Milo
>je zřejmě vyznavačem freedom. Mně se líbí to druhé.

>(Coby editor se těžko mohu vyloučit z diskuse, nemyslíte? ledaže
>bych Vám tu práci přenechal [smích])

>
>Pokud kdokoli z nás, ať už pan Mašek nebo já, věnujeme spoustu
>hodin překladům, je na místě, aby tato práce byla přiměřeně
>honorována. Pokud pan Milo nevyžaduje za svou práci plat, je
>skutečně světlou výjimkou. My ostatní, kteří živíme rodiny, si
>takový luxus nemůžeme dovolit.

>
>K ostatním poznámkám nemám co dodat. Snad jen tolik: komu se
>obsah zmíněných webů nelíbí, nechť chodí jinam! Jsou zde tisíce
>stránek, které jim jistě vyhoví!

>
>Jiří Wojnar, spisovatel a publicista
>(To jestli jsem či nejsem spisovatel ať posoudí čtenáři mých
>knih. Jsou jich desítky tisíc... Jiné povolání nemám, takže
>uvádím tohle.)

>
>PS. U gewo.cz je špatná adresa. Správná zní gewo.applet.cz
>

5749

18.11.2002 19:00

RE: Internet a svoboda projevu

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 213.?.?.?

Reakce na 5737

Musi se to upresnit. On ten pan Wojnar neni tak bezpartijni jak dela. Jiste excesy toleroval kdyz nebyli napadani jeho favoriti nebo kdyz nikdo nepochyboval o jeho absolutni pravde. Ted na jeho strankach zdechnul pes.>Dobrý den všem!
>
>Pan "Milo" zde prokázal opravdu nejvyšší míru
>demokracie tím, že skryt za anonymem jmenovitě napadl několik
>lidí, kteří se na rozdíl od něho za své jméno nestydí...

>
>Co se týče mého vztahu k MWM. MWM.cz je internetová forma
>časopisu WM magazín, jehož jsem šéfredaktorem. To panu
>"Milovi" při jeho povrchnosti jaxi ušlo [smích] Kromě
>diskusí ani na MWM, ani na gewo.cz patrně nic nečetl. Na MWM jsou
>zpoplatněny pouze články, které vyšly v aktuálním čísle časopisu,
>který je momentálně v prodeji. Pokud někomu není jasné proč tomu
>tak je, je mi ho upřímně líto...

>
>To, že se mé příspěvky, v nichž jsem definoval jistá pravidla
>poté, kdy v předchozí diskusi docházelo k nepěkným excesům, které
>nemají nic společného s demokracií, ocitly v Latríně jen svědčí o
>tom, jak je tento pojem chápán. Angličtina má pro svobodu dva
>pojmy: liberty a freedom. Zatím co liberty je odvozeno z latiny a
>má cosi společného s vyvážeností, tzn. demokracie končí tam, kde
>začínají práva druhého, má freedom blíže k anarchii... Pan Milo
>je zřejmě vyznavačem freedom. Mně se líbí to druhé.

>(Coby editor se těžko mohu vyloučit z diskuse, nemyslíte? ledaže
>bych Vám tu práci přenechal [smích])

>
>Pokud kdokoli z nás, ať už pan Mašek nebo já, věnujeme spoustu
>hodin překladům, je na místě, aby tato práce byla přiměřeně
>honorována. Pokud pan Milo nevyžaduje za svou práci plat, je
>skutečně světlou výjimkou. My ostatní, kteří živíme rodiny, si
>takový luxus nemůžeme dovolit.

>
>K ostatním poznámkám nemám co dodat. Snad jen tolik: komu se
>obsah zmíněných webů nelíbí, nechť chodí jinam! Jsou zde tisíce
>stránek, které jim jistě vyhoví!

>
>Jiří Wojnar, spisovatel a publicista
>(To jestli jsem či nejsem spisovatel ať posoudí čtenáři mých
>knih. Jsou jich desítky tisíc... Jiné povolání nemám, takže
>uvádím tohle.)

>
>PS. U gewo.cz je špatná adresa. Správná zní gewo.applet.cz
>

5752

18.11.2002 19:02

RE: Internet a svoboda projevu

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 213.?.?.?

Reakce na 5737

Musi se to upresnit. On ten pan Wojnar neni tak bezpartijni jak dela. Jiste excesy toleroval kdyz nebyli napadani jeho favoriti nebo kdyz nikdo nepochyboval o jeho absolutni pravde. Ted na jeho strankach zdechnul pes.>Dobrý den všem!
>
>Pan "Milo" zde prokázal opravdu nejvyšší míru
>demokracie tím, že skryt za anonymem jmenovitě napadl několik
>lidí, kteří se na rozdíl od něho za své jméno nestydí...

>
>Co se týče mého vztahu k MWM. MWM.cz je internetová forma
>časopisu WM magazín, jehož jsem šéfredaktorem. To panu
>"Milovi" při jeho povrchnosti jaxi ušlo [smích] Kromě
>diskusí ani na MWM, ani na gewo.cz patrně nic nečetl. Na MWM jsou
>zpoplatněny pouze články, které vyšly v aktuálním čísle časopisu,
>který je momentálně v prodeji. Pokud někomu není jasné proč tomu
>tak je, je mi ho upřímně líto...

>
>To, že se mé příspěvky, v nichž jsem definoval jistá pravidla
>poté, kdy v předchozí diskusi docházelo k nepěkným excesům, které
>nemají nic společného s demokracií, ocitly v Latríně jen svědčí o
>tom, jak je tento pojem chápán. Angličtina má pro svobodu dva
>pojmy: liberty a freedom. Zatím co liberty je odvozeno z latiny a
>má cosi společného s vyvážeností, tzn. demokracie končí tam, kde
>začínají práva druhého, má freedom blíže k anarchii... Pan Milo
>je zřejmě vyznavačem freedom. Mně se líbí to druhé.

>(Coby editor se těžko mohu vyloučit z diskuse, nemyslíte? ledaže
>bych Vám tu práci přenechal [smích])

>
>Pokud kdokoli z nás, ať už pan Mašek nebo já, věnujeme spoustu
>hodin překladům, je na místě, aby tato práce byla přiměřeně
>honorována. Pokud pan Milo nevyžaduje za svou práci plat, je
>skutečně světlou výjimkou. My ostatní, kteří živíme rodiny, si
>takový luxus nemůžeme dovolit.

>
>K ostatním poznámkám nemám co dodat. Snad jen tolik: komu se
>obsah zmíněných webů nelíbí, nechť chodí jinam! Jsou zde tisíce
>stránek, které jim jistě vyhoví!

>
>Jiří Wojnar, spisovatel a publicista
>(To jestli jsem či nejsem spisovatel ať posoudí čtenáři mých
>knih. Jsou jich desítky tisíc... Jiné povolání nemám, takže
>uvádím tohle.)

>
>PS. U gewo.cz je špatná adresa. Správná zní gewo.applet.cz
>

5753

19.11.2002 1:03

RE: Internet a svoboda projevu

Mila Tatka111 (zavináč) adelphia (tečka) net 68.?.?.?

Reakce na 5737

Xakru, vy jste tu jeste chybel!

5763

19.11.2002 8:20

RE: Internet a svoboda projevu

milo admsoft (zavináč) atlas (tečka) cz 194.?.?.?

Reakce na 5737

Takže má odpověď. I když se asi budu někdy opakovat.

Co se týká demokracie a mé anonymity jsem vám už odpověděl.

Vztah mezi Gewo a Mwm jsem pochopil, už i podle množství reklam na obou webech. To, že si můžete vybírat poplatky je vaše věc, a nemám nic proti tomu, jak už jsem se tady zmínil. Klidně to dělejte jako své zaměstnání, je mi to jedno. V článku jsem taky netvrdil, že je na tom něco v nepořádku. Taky si klidně definujte svá pravidla i to mě nezajímá. Jen jsem ukázal, že pokud jste do latríny spadl sám, asi nejsou dobrá. Mimoto mezitím do ní spadl pan tuším Hála, který jako jeden z mála měl příspěvky naplněné argumenty k věci. To potvrzuje můj názor, že pravidla jsou určena k potlačení nepohodlných názorů a že tímto způsobem vznikne na vašem webu diskuse plochá a o ničem.
A teď k tomu nešťastnému "spisovateli". Možná by bylo dobře, kdybyste pořádně četl. V mém článku jsem nikde nenapsal, že nejste spisovatel. Jak již jsem zde poznamenal nemohu ani nechci rozhodovat, kdo je spisovatel. Přečtěte si prosím ještě jednou co jsem tam napsal.

A jen závěrem, to, že máte desítky tisíc čtenářů, ještě nic neznamená. Desetitisíce lidí na světě čtou Strážní věž a Probuď se, a přece ty co do nich píší, uzná za spisovatele málokdo.

PS Za nesprávné uvedení adresy gewo.applet.cz se omlouvám. V době, kdy jsem článek psal platila ještě ta stará.

5774

19.11.2002 10:53

RE: Internet a svoboda projevu

easttrader67 easttrader67 (zavináč) metacrawler (tečka) com 193.?.?.?

Reakce na 5774

....

>
>A jen závěrem, to, že máte desítky tisíc čtenářů, ještě nic
>neznamená. Desetitisíce lidí na světě čtou Strážní věž a Probuď
>se, a přece ty co do nich píší, uzná za spisovatele málokdo.

...

Prejte mut ten "titul", ja jsem sice mysle ze v Cechach uz skoncila doba titulu (znama take jako "dobry den pan inzenyre" [smích])ale kdyz to potrebuje proc ne. Jako kluk jsem cetl Dänikena a byla to prima zabava, treba je to neco podobneho.

5777

18.11.2002 17:17

Internet a svoboda projevu

Honza 64.?.?.?

Nazdar Mikine, jsem rad, ze jsi zpatky v diskusi. Na nejaky cas jsem tady prestal chodit, bylo zde dost dusno. Kdyz te Vladimir vyradil, uz to nebylo ono, cenzury memam rad. Ted po case jsem zjistil, ze polovina prispevku psana pod mym jmenem neni ode mne. Nekdo jiny pouzil moje jmeno. Pane Stwora, vzdy pisi ze stejneho pocitace, kde se stala chyba? Rozdily v komunikaci musi byt kazdemu jasne. Pan Masek pise o Pravde, kterou jsem na osudu nenasel, zkuste hledat na www.vira.cz. Pravda je v Bibli. Pane Masek podepsali jsme s manzelkou vasi petici Blanik, verili jsme , ze vam jde o Pravdu a cesky narod, potom jsme podpis stahli, presvedcil jste nas, ze vam o Pravdu nejde. Jde vam o penize. U zvedavce si nazor delame. Oc jde panu Stworovi nevim, proc pise clanky a neunese kritiku? Proc to bere tak osobne - a vyrazuje lidi jako Mikin? Tohle neni demokracie, ale kontrola nazoru. Pane Stwora co si vy osobne myslite o NWO? Na toto tema jste zatim nevyjadril. Napisete nam Pravdu?

5746

18.11.2002 18:00

Internet a svoboda projevu

stefan usdoc (zavináč) post (tečka) cz 209.?.?.?

ajo i jini, ja tady jsem, jen to "stinuji", pozoruji zizku(ten nam tu chybel-chlapec provokaterskej!)
pokud se jedna o psani, ja pisu stylem bez pripravy, prave co mne napada, takze to je nekdy emotivni a neusporadane. co se tyce mych vyjadrovacich schopnosti, myslim, ze je treba sem tam nekoho
"nazvat", zejmena jsme-li napaden vyroky o mem vzdelani, ci inteligenci, pravopise a podobne a take v pripade, ze "vulgo" je ten
nejprislusnejsi (nekdy i nejslusnejsi!) vyraz!
ja nepouzivam zadna cisla, statistiky anebo odkazujici www, ale prostou(sprostou) hlavu, intuici, znalost a zkusenost a tou se zde snazim prispivat (pro nekoho treba ne!)
ale koho to zajima?, ze tu je mikin (timto ho zdravim) zpet?, ok, at prispiva, ale at stworovi a nikomu za jeho nazor nenadava a zase tu treba nebude nebo ja?, koho to zajima, nepobezi to tady bez nas? nemyslim!
a stwora at si pusti a vyhodi koho chce, je to jeho web!!! uz jsem to psal 100x! a stale jsou tu lide, co se rozciluji nad tim, ze jsou vyhozeni, clanky zcenzurovany ci zruseny a podobne. koho to zajima? jen ty kokoty, co nedostali plusove body!
ano, nesouhlasim s puncemi, mazanim a cenzurou, ale opet, je to stworuv "game", you play by his rules or take a hike somewhere els!
slyseli jste slovo stefanovo, stefan 11:01

k tematu? zase tady toho moc neni! ale mam-li pridat, tak hlasim, ze at si kazdy pise co chce, za to nemusi byt debil, blbec, mene inteligentni, hovado at.....................d, jelikoz nadpis jak sam rika, svoboda projevu by mela byt jakakoliv.

5747

18.11.2002 18:58

RE: Internet a svoboda projevu

Aja 24.?.?.?

Reakce na 5747



>slyseli jste slovo stefanovo, stefan 11:01
>
...mate,Stefane,vlastni "biblicku"?[smích]





5751

18.11.2002 22:10

RE: Internet a svoboda projevu

stefan usdoc (zavináč) post (tečka) cz 209.?.?.?

Reakce na 5751

ajo spravne, zvecnuji svou vlastni viru a jdu "public", jak vidno!!!
stefan

5761

18.11.2002 19:40

Internet a svoboda projevu

Aja 24.?.?.?

...docela tu postradam vyjadreni pana Stwory.

5756

19.11.2002 3:51

Internet a svoboda projevu

Jindrich Hrdlicka 24.?.?.?

Pozadavek zalivat kytky a vyhodit plevel, bylo ode me trochu sobecke. Ale je to ukol kytek aby se praly s plevelem. Kdyz plevel vyhraje, tak jsme vsichni v pytli.
A k tem Vanocum ? Zapomel jsem pozvat pana Cermaka,Soba, East67, a pana Maska. Budeme pak vsichni sedet kolem krbu, pit vajecny konak, a zpivat od Gotta " Oci mas snehem zavate " A venku v zime, s nosem na okne bude pan Zizka, sam, mrznout, oci zavate snehem, rikat si sam pro sebe "co jsem komu udelal "
A po pulnoci se vsichni teple obleceme a pujdeme hledat PRAVDU. A kdyz ji nenajdeme, tezko se mrska hleda, vratime se zpatky a otevreme dalsi lahev...............

5770

19.11.2002 22:30

Vidím, že se tady schází pěkná sebranka

Mrtvolka (tečka) mrtvolka (zavináč) napis (tečka) to 195.?.?.?

Ten článek byl samozřejmě o ničem, resp. je to podobná perla, jako když si pejsek s kočičkou pekli dort (jenom tam autor zapomněl ještě zamíchat Neviditelného psa a jiné podvraťáky), ale co mě zaujalo, je množství těch příspěvků tady. Myslím, že se sem občas budu vracet pomoci Žižkovi v tom, aby si se některým lidem rozsvítilo v makovici.

5797

20.11.2002 1:18

RE: Vidím, že se tady schází pěkná sebranka

Aja 24.?.?.?

Reakce na 5797

Myslím, že se sem
>občas budu vracet pomoci Žižkovi v tom, aby si se některým lidem
>rozsvítilo v makovici.
Vy musite byt obrovsky obetavy clovek,ted jde jen o to,jestli ti "nekteri" prahnou po vasem "rozsviceni v makovici".

5802

20.11.2002 5:43

RE: Vidím, že se tady schází pěkná sebranka

stefan usdoc (zavináč) post (tečka) cz 209.?.?.?

Reakce na 5802

ajo, zajiste odpustite, takovi curaci nam tu jeste chybeli! (mam na mysli mrtvolu s zizkou)
stefan

5806

20.11.2002 11:51

RE: Vidím, že se tady schází pěkná sebranka

Mrtvolka (tečka) mrtvolka (zavináč) napis (tečka) to 195.?.?.?

Reakce na 5806

Díky za pěkné uvítání - myslím, že je rozhodně lepší zdravý čurák, než impotent nebo kastrát


>ajo, zajiste odpustite, takovi curaci nam tu jeste chybeli! (mam
>na mysli mrtvolu s zizkou)

>stefan

5821

20.11.2002 13:32

RE: Vidím, že se tady schází pěkná sebranka

Aja 24.?.?.?

Reakce na 5821

>Díky za pěkné uvítání - myslím, že je rozhodně lepší zdravý
>čurák, než impotent nebo kastrát

On ma,Stefan,ponekud peprnejsi slovnik,ale o to "privitani"jste si rekl vasim impozantnim vstupem sam.
Ostane v invektivach z vesela pokracujete.

5829

20.11.2002 14:49

RE: Vidím, že se tady schází pěkná sebranka

stefan usdoc (zavináč) post (tečka) cz 209.?.?.?

Reakce na 5821

mrtvolo, jak vis, ze jsem kastrovany impotent? ty mna znas, ze?
nejsi ty z celedi ceskych chytrolinu, krizeny s broukem pytlem a zlatymi ceskymi rucickami? tak jo, prines nam, spolu s panem z trocnova nejake poucne vypraveni, jak tam v cechach vse funguje a co bychom zde mohli od vas cechacku aplikovat zde, za morem nebo jinde na zapade. ze vy se tu kluci vtirate, aby vam pak nekdo poslal pozvani za velkou louzi? ze by jste nam tu prisli ukazat zlate ceske rucicky, ze ano?
tak to jo, s tim jste tady vitani!
stefan

5832

20.11.2002 13:21

RE: Vidím, že se tady schází pěkná sebranka

Aja 24.?.?.?

Reakce na 5806

..odpusteno.[smích]...ted uvidime,jaka moudra nam tu budou hosi trousit.
Kdepak se asi v panu Mrtvolkovi bere presvedceni,ze za velkou louzi jsme skoro vsichni mentalne retardovani,a je nam potreba jeho nezistne pomoci,abychom konecne prohledli?
Ach jo...

5828

20.11.2002 12:13

RE: Vidím, že se tady schází pěkná sebranka

milo admsoft (zavináč) atlas (tečka) cz 194.?.?.?

Reakce na 5802

Že by to byl ten způsob, jak hledat světlo pro všechny?

Netušil jsem, že svým článkem vytáhnu kostlivce ze skříně.

5824

20.11.2002 14:40

RE: Vidím, že se tady schází pěkná sebranka

Mrtvolka (tečka) mrtvolka (zavináč) napis (tečka) to 194.?.?.?

Reakce na 5824

Milý autore,
možná se pohybujete po jiném internetu, než já, ale nemůžu to mít nikomu za zlé...
Já si pod názvem "internet a svoboda projevu" představím spíše propagaci fašismu, rasismu, komunismu, drog, zoofilie, nekrofilie a mnohé jiné podobné jevy. Psát v této souvislosti o stránce, jejíž obsah vychází současně oficiálně v tištěné podobě, mi proto přišlo jako úsměvná úchylka, protože její vydavatel jistě žádné problémy se svobodou projevu nemá.

5830

20.11.2002 15:24

RE: Vidím, že se tady schází pěkná sebranka

milo admsoft (zavináč) atlas (tečka) cz 194.?.?.?

Reakce na 5830

>Psát v této
>souvislosti o stránce, jejíž obsah vychází současně oficiálně v
>tištěné podobě, mi proto přišlo jako úsměvná úchylka, protože
>její vydavatel jistě žádné problémy se svobodou projevu nemá.

To je zcela jasně chybné tvrzeni. To, jestli stránka má,nebo nemá papírového bratříčka, s tím jestli umlčuje nebo ne své oponenty nemá nic společného. A na stránce MWM se to běžně děje.

5838

20.11.2002 23:05

RE: Vidím, že se tady schází pěkná sebranka

Mrtvolka (tečka) mrtvolka (zavináč) napis (tečka) to 195.?.?.?

Reakce na 5838

>To je zcela jasně chybné tvrzeni. To, jestli stránka má,nebo nemá
>papírového bratříčka, s tím jestli umlčuje nebo ne své oponenty
>nemá nic společného. A na stránce MWM se to běžně děje.

Pak měl být ale název textu úplně jiný, např. "Ješitnost některých internetových vydavatelů"

5850

21.11.2002 8:05

RE: Vidím, že se tady schází pěkná sebranka

milo admsoft (zavináč) atlas (tečka) cz 194.?.?.?

Reakce na 5850

V tom vám dávám za pravdu, ješitnost pana spisovatele bude zřejmě velká. Zkuste to napsat, třeba vám to editor otiskne.

5858

20.11.2002 22:05

RE: Vidím, že se tady schází pěkná sebranka

stefan usdoc (zavináč) post (tečka) cz 209.?.?.?

Reakce na 5830

mrtvolo, neotravuj s picovinami, vem zizku a bezte k sudomeri tahat krizaky z bahna, anebo bez kdakat na blesk, tam budes mit mozna obdivovatele i uspech!
stefan

5849

20.11.2002 23:21

RE: Vidím, že se tady schází pěkná sebranka

Mrtvolka (tečka) mrtvolka (zavináč) napis (tečka) to 195.?.?.?

Reakce na 5849

>mrtvolo, neotravuj s picovinami, vem zizku a bezte k sudomeri
>tahat krizaky z bahna, anebo bez kdakat na blesk, tam budes mit
>mozna obdivovatele i uspech!

Díky za cenné rady - vidím, že pobyt ve velkém světě opravdu duševně obohacuje (jenom pro pořádek bych ale opravil, že nejsem mrtvola, ale Mrtvolka)

5851

21.11.2002 0:09

RE: Vidím, že se tady schází pěkná sebranka

stefan usdoc (zavináč) post (tečka) cz 209.?.?.?

Reakce na 5851

mrtvolko(jak si prejes), dusevne ani tak ne, toho se mi dostatecne dodalo v cssr, kdyz jsem tam jeste pobyval. ten pobyt ve velkem svete je spise stretnuti s realitou! dusevna vy tam mate hojnost, ted se zacinate stretavat s realitou a nejak vam to nejde, myslim, nebo uz jste ameriku predhonili?, jak mi bylo receno pri navsteve cr
jistym dusevne bohatym!???!!
stefan

5853

20.11.2002 23:37

RE: Vidím, že se tady schází pěkná sebranka

Aja 24.?.?.?

Reakce na 5830



>Já si pod názvem "internet a svoboda projevu"
>představím spíše propagaci fašismu, rasismu, komunismu, drog,
>zoofilie, nekrofilie a mnohé jiné podobné jevy.

Pokud si to predstavujete takhle,pak si ovsem pletete svobodu s anarchii.

5852

20.11.2002 6:19

RE: Vidím, že se tady schází pěkná sebranka

Je 12.?.?.?

Reakce na 5797

Mrtvolko, co tady jeste strasis uz je davno po HALLOWEEN... je

5808

21.11.2002 9:35

RE: Vidím, že se tady schází pěkná sebranka

Baron 12.?.?.?

Reakce na 5797

Mrtvolko mrtvolko, zustan mrtvolkou a uz se nevracej, myslim, ze vetsina zde by po tobe hodila kamenem. Bez se obracet do hrobu.

5865

21.11.2002 13:40

Internet a svoboda projevu

Honza 64.?.?.?

Barone kampak se radis ty sam, budes hazet kamenem, patris k te vetsine? Sorry, ja jsem asi ta mensina a vitam Mrtvolku v diskusi. Rekl svuj nazor. Davam si otazku, proc si MrtvolkA mysli, ze Zizka potrebuje jeho pomoc? Zizka mocnej to bojovnik i s tim jednim okem videl lepe, nez nasi bystrozraci Kondelici v ceske kotline. I ten slepej Zizka hodne dokazal. Nazalezi totiz na zraku, na rozumu, ale na tom co ma ten clovek v srdci. Ono temi mrtvolkami, budeme asi vsichni velice brzo, podivejte se okolo sebe, co se deje ve svete. Mrtvolku kamenovat nebudu, na jeho provokace nedam, protoze timto zpusobem pracuje dabel. Nejdrive vyprovokuje a potom tleska, dostal vasi dusi a o tu se mu jedna. Zasel zrnicko nesvaru mezi lidma a pokousi dalsi a dalsi lidi. Videl nekdo z vas v diskusi film -NEEDFUL THINGS? Doporucuji vsem k videni, hodne lidem se v te makovici rosviti.

5880

21.11.2002 14:05

RE: Internet a svoboda projevu

Aja 24.?.?.?

Reakce na 5880

Videl nekdo z vas v diskusi film -NEEDFUL THINGS?
>Doporucuji vsem k videni, hodne lidem se v te makovici rosviti.
Proc ma stale nekdo neodolatelnou potrebu "rozsvecet v makovici tech druhych"?

5881

21.11.2002 14:19

RE: Internet a svoboda projevu

milo admsoft (zavináč) atlas (tečka) cz 194.?.?.?

Reakce na 5881

>Proc ma stale nekdo neodolatelnou potrebu "rozsvecet v makovici tech druhych"?

Možná jsou to takzvaní rozsvíceči. Třeba si myslí, že si tím světlem posvítí i ve své. Kdo ví?

5882

21.11.2002 15:44

RE: Internet a svoboda projevu

stefan usdoc (zavináč) post (tečka) cz 209.?.?.?

Reakce na 5881

ano, pripadami to taky tak, ze je tady moc amosu komenskych!
stefan

5886

21.11.2002 18:44

Internet a svoboda projevu

Honza 64.?.?.?

Aja - Milo- Stefan - retezova reakce - sorry - postizene husy kejhaji vzdy prvni. Dali jste si nekdy otazku, proc ma pastyr jednoho - maximalne 2 - 3 psy a velike stado ovci? Pastyr ma ty psy tak naucene, ze pastyrovi staci pisknout a psi hned stekaji a bezi a tu zbloudilou ovecku zazenou zpatky do houfu. Jo nekdy stekaji i tri psy na jedinou vystrasenou ovci. Premyslet boli a premyslet se nesmi, musi se drzet hubu, drzet krok a nevyrazovat se z davu. Musi se rikat to, co chce vrchnost v Kocourkove slyset. Kluci, kdo je vas pastyr? Na koho tady stekate? Milo jakeho kostlivce, ze jste vytahl ze skrine? Nelichotite si? Clanek je samozrejme o nicem, obycejna provokace - v tom davam Mrtvolkovi za pravdu. A proc ti Ajo ta slova "rozsvitit se v makovici" tolik vadi? Hlidas stado ovecek? Vidis plaminek a hned foukas, nedej Boze, aby nekdo zacal premysket a davat otazky a hledat odpovedi. Az uvidis ten film, tak muzeme zavest diskusi, jestli teda budes mit zajem a nebudes muset hlidat ovecky, aby ti nahodou nezabehly. Videl nekdo z vas ten film??? Zamysleli jste se, proc je na svete tolik zla? Ajo -Milo -Stefane prectete si dnesni www.cursor.org jake zmeny delaji v Americe - zemi svobody, kde chteji zaznamenavat i to, co si lidi kupuji v supermarketech a odpovezte mi- Proc se toto deje? Ciu bono?

5889

21.11.2002 23:55

RE: Internet a svoboda projevu

Aja 24.?.?.?

Reakce na 5889

>Aja - Milo- Stefan - retezova reakce - sorry - postizene husy
>kejhaji vzdy prvni.
Zdravim Honzo a beru to po rade.Tedy za prve-za husu se,kdyz dovolite,nepovazuju.
Dali jste si nekdy otazku, proc ma pastyr
>jednoho - maximalne 2 - 3 psy a velike stado ovci? Pastyr ma ty
>psy tak naucene, ze pastyrovi staci pisknout a psi hned stekaji a
>bezi a tu zbloudilou ovecku zazenou zpatky do houfu. Jo nekdy
>stekaji i tri psy na jedinou vystrasenou ovci. Premyslet boli a
>premyslet se nesmi, musi se drzet hubu, drzet krok a nevyrazovat
>se z davu. Musi se rikat to, co chce vrchnost v Kocourkove
>slyset. Kluci, kdo je vas pastyr? Na koho tady stekate?

Tady se priznavam,ze nevim,zda me radite mezi ovce,nebo psiky.Tedy za druhe-nejsem ani ovce(do stada me uz nutili bolsevici v Ceskoslovensku a obcas se vyskytnou naznaky stejnych snah i tady-neziju v Americe-tam ale pomerne casto jezdim-ziju v Kanade).
Nejsem ani pes,nemam v umyslu nekoho honit do stada.
Milo
>jakeho kostlivce, ze jste vytahl ze skrine? Nelichotite si?
>Clanek je samozrejme o nicem, obycejna provokace - v tom davam
>Mrtvolkovi za pravdu.
Proc si myslite,ze je Miluv clanek o nicem a ze provokuje? To za treti.

A proc ti Ajo ta slova "rozsvitit se
>v makovici" tolik vadi? Hlidas stado ovecek? Vidis plaminek
>a hned foukas, nedej Boze, aby nekdo zacal premysket a davat
>otazky a hledat odpovedi.
Tady si protirecite-Mam podle vasich rad premyslet a nebo si nechat nekym "rozsvitit v makovici".Hlasuju pro samostatne premysleni.To bylo ,myslim,za ctvrte.
Az uvidis ten film, tak muzeme zavest
>diskusi, jestli teda budes mit zajem a nebudes muset hlidat
>ovecky, aby ti nahodou nezabehly. Videl nekdo z vas ten film???
Za pate.Film jsem nevidela,podivam se po nem.Nechci byt skeptik,ale pochybuji,ze jakykoliv film muze vyrazne zmenit muj pohled na svet.Nicmene,nezrikam se.

>Zamysleli jste se, proc je na svete tolik zla? Ajo -Milo -Stefane
>prectete si dnesni www.cursor.org jake zmeny delaji v Americe -
>zemi svobody, kde chteji zaznamenavat i to, co si lidi kupuji v
>supermarketech a odpovezte mi- Proc se toto deje? Ciu bono?

Za seste.O tech zmenach se mluvi a vi uz dlouho.Mnoho lidi vidi USA jako "svetoveho policajta",mne se v posledni dobe jevi spis jako"reditel zemekoule" a to reditel ne vzdycky spravedlivy a merici vsem nestejnym metrem.
A ted mi reknete,jestli vidite neco idealnejsiho(nebo idealu se bliziciho-ideal asi neexistuje),vite o lepsim reseni?Jak chcete zrusit ovce,pastevce a hlidaci psy?
Aja

5890

22.11.2002 0:20

RE: Internet a svoboda projevu

stefan usdoc (zavináč) post (tečka) cz 65.?.?.?

Reakce na 5889

honzo, cursora jsem otevrel, ale je tam toho tolik, ze to musim postupne cist, nicmene k tve otazce proc je tolik zla na svete.
mamon, touha po moci, zisk, teritorium, ropa, kratce-P E N I Z E!
podotazkou je, ze hlavni pricinou vseho nesvaru je nabozenstvi!!!
at se mnou souhlasis nebo ne, vsechny boje minule i dnesni jsou kvuli rozdilnemu chapani a vysvetlovani religie. to jen velice kratce, nebudu rozvadet!
Amerika zemi svobody? jiz se nam ta "svoboda", co alespon trochu ja pamatuji, krati, ano, presne, maji te "zrentgenovaneho" kompletne.
to, ze vi, co kupujes v krame ,to uz je tu dlouho diky credit kartam
co zeres, co kupujes a kolik dluzis!
proc se takto deje?, vladnouci skupina "vyvolenych" chce mit prehled, abys nahodou nemel moc velky blahobyt, volnost, moc vedel a pak se jim sral do vlady. a tak s nami manipuluji, s benzinem, cenami, propagandou, ted saddamem, zkratka, stale necim, aby nas udrzeli na uzde.
stefan

5891

22.11.2002 4:23

RE: Internet a svoboda projevu

Mila Tatka111 (zavináč) adelphia (tečka) net 24.?.?.?

Reakce na 5889

Mily Honzo, pokud chces zit podle scenaru americkych filmu, tak radsi nechod vubec do kina, mohlo by se ti stat ze omylem zhlednes film rusky a zacnes si myslet ze jsi opravdovy genius, hodne lidem se to uz stalo a ty blbnou stejne jako ty.

5907

22.11.2002 0:57

Internet a svoboda projevu

Jindrich Hrdlicka 24.?.?.?

Svoboda projevu je vlastne politicky inkorektni. Politicky korektni, podle definice, je opatrnost zbytecne neurazet toho druhyho, ktery ma jinou barvu pleti, narodnost, identitu, nebo gender. Rad bych pridal jiny nazor.
Politicky nekorektni vam dava svobodu, urazet, zesmesnovat, ponizovat toho druhyho jak se da. Takze jsme vlastne tady vsichni OK

5892

22.11.2002 13:11

RE: Internet a svoboda projevu

Aja 24.?.?.?

Reakce na 5892



>Politicky nekorektni vam dava svobodu, urazet, zesmesnovat,
>ponizovat toho druhyho jak se da. Takze jsme vlastne tady vsichni
>OK

Nejsem s vami tak docela zajedno-politicky nekorektni se mi jevi clovek,ktery ma v necem na danou zalezitost jiny nazor,nez je ten "oficielni".

5927

22.11.2002 13:50

RE: Internet a svoboda projevu

milo admsoft (zavináč) atlas (tečka) cz 194.?.?.?

Reakce na 5927

Obávám se, že ani takto bych politickou korektnost nedefinoval. Politicky korektní je rozhodnutí, které je nesprávné nebo nelogické a je vykonáno z politických důvodů. Např. když při válce v Iráku po zničení Saddámových vojsk na jihu bylo rozhodnuto, že se nebude pokračovat na Bagdád, aby si USA nepohňevaly Saudskou Arábii. Kdyby bylo rozhodnuto jinak, nebyl by dnes problém se Saddámem.

5932

22.11.2002 14:12

RE: Internet a svoboda projevu

Aja 24.?.?.?

Reakce na 5932

..mozna,ze se nase dva pokusy o definice tak docela nevylucuji.
Vase je pro korektni,moje pro nekorektni.Nicmene netvrdim,ze mam pravdu a ze je ta moje spravna.[smích]

5936

22.11.2002 14:42

RE: Internet a svoboda projevu

milo admsoft (zavináč) atlas (tečka) cz 194.?.?.?

Reakce na 5936

Omlouvám se za to "nepohňevaly", opravdu děsné, sypu si popel na hlavu.

Možná, že si ty definice příliš neodporují. Jsou však oficíální media, která se snaží přinést zprávu a pak ji komentovat z obou stran. Takže bychom museli za oficiální názory považovat jen ty, které s politicky korektním rozhodnutím souhlasí, ale to bychom se dostali k definici kruhem. [smích][smích]

5940

22.11.2002 14:42

RE: Internet a svoboda projevu

milo admsoft (zavináč) atlas (tečka) cz 194.?.?.?

Reakce na 5936

Omlouvám se za to "nepohňevaly", opravdu děsné, sypu si popel na hlavu.

Možná, že si ty definice příliš neodporují. Jsou však oficíální media, která se snaží přinést zprávu a pak ji komentovat z obou stran. Takže bychom museli za oficiální názory považovat jen ty, které s politicky korektním rozhodnutím souhlasí, ale to bychom se dostali k definici kruhem. [smích][smích]

5941

23.11.2002 0:53

RE: Internet a svoboda projevu

Aja 24.?.?.?

Reakce na 5941

>Omlouvám se za to "nepohňevaly", opravdu děsné, sypu si
>popel na hlavu.

>
>Možná, že si ty definice příliš neodporují. Jsou však oficíální
>media, která se snaží přinést zprávu a pak ji komentovat z obou
>stran. Takže bychom museli za oficiální názory považovat jen ty,
>které s politicky korektním rozhodnutím souhlasí, ale to bychom
>se dostali k definici kruhem. [smích][smích]
OK,uz zadne pokusy o definice(a s tim popelem to neprehanejte [smích] )

5966

22.11.2002 20:05

RE: Internet a svoboda projevu

Mikin mikin (zavináč) yknet (tečka) yk (tečka) ca 168.?.?.?

Reakce na 5936

Podle me je "politicka korektnost" prehaneni obecne platnych norem.
Napr: rasisticke vtipy jsou spatne. Politicky korektni clovek se takovym vtipum nebude smat ani je nebude nikde opakovat.
Politicky nekorektni clovek se takovym vtipum (pokud jsou dobre) zasmeje a pokud si je NAPROSTO jisty ze nikoho neurazi, da takovy vtip obcas k dobru.
Co udela s rasistickym vtipem hulvat vime vsichni.
Ten rozdil mezi hulvatstvim a politickou nekorektnosti je casto velice jemny. Nekteri lide (jmena si doplnte) ho nepochopi nikdy...............

5954

23.11.2002 2:23

RE: Internet a svoboda projevu

Aja 24.?.?.?

Reakce na 5954

>Podle me je "politicka korektnost" prehaneni obecne
>platnych norem.

>Napr: rasisticke vtipy jsou spatne. Politicky korektni clovek se
>takovym vtipum nebude smat ani je nebude nikde opakovat.

>Politicky nekorektni clovek se takovym vtipum (pokud jsou dobre)
>zasmeje a pokud si je NAPROSTO jisty ze nikoho neurazi, da takovy
>vtip obcas k dobru.

>Co udela s rasistickym vtipem hulvat vime vsichni.
>Ten rozdil mezi hulvatstvim a politickou nekorektnosti je casto
>velice jemny. Nekteri lide (jmena si doplnte) ho nepochopi
>nikdy...............
Vidite,Mikine,ja se "cpu"mezi politicky nekorektni a pres to mne rasisticke vtipy nikdy nesedely.
Kdo urci tu hranici,kdy je vtip jeste unosny a neurazlivy a kdy ji uz prekrocil?
Delat "skatulky a suplicky"je vazne slozite.

5970

29.11.2002 18:02

RE: Internet a svoboda projevu

Brnak 68.?.?.?

Reakce na 5970

Mila Ajo!!

Ja, jako politicky nekorektni clovek si myslim, ze kdyz je vtip treba o mexikanech, ze jsou hloupi, lini a podobne, tak je to urazlive. Kdyz ale je vtip o mexikanech, ze ji moc fazulovych jidel a potom moc psoukaji, tak za to by se nemel nikdo urazit.

6253

30.11.2002 1:58

RE: Internet a svoboda projevu

Aja 24.?.?.?

Reakce na 6253

>Mila Ajo!!
>
>Ja, jako politicky nekorektni clovek si myslim, ze kdyz je vtip
>treba o mexikanech, ze jsou hloupi, lini a podobne, tak je to
>urazlive. Kdyz ale je vtip o mexikanech, ze ji moc fazulovych
>jidel a potom moc psoukaji, tak za to by se nemel nikdo urazit.
..no, to je prave ten nepatrny rozdil,o kterem tady mluvil Mikin.
Mate pravdu.

6266

30.11.2002 4:43

RE: Internet a svoboda projevu

Brnak 68.?.?.?

Reakce na 6266

Ajo,

to je jednoduche. Muzeme si delat srandu, ale nesmime urazet. V to zahrnuji i nektere vulgarni komentare na Zvedavci.

6273

29.11.2002 14:29

Internet a svoboda projevu

Aja 24.?.?.?

...kam jste se,Milo,vytratil?

6249

29.11.2002 15:51

RE: Internet a svoboda projevu

milo admsoft (zavináč) atlas (tečka) cz 194.?.?.?

Reakce na 6249

Dávám si oddych a přemýšlím co napsat a jak vlastně napsat, to co si myslím. Možná mě přes neděli něco napadne. Přeju hezký weekend.

6250

30.11.2002 2:00

RE: Internet a svoboda projevu

Aja 24.?.?.?

Reakce na 6250

>Dávám si oddych a přemýšlím co napsat a jak vlastně napsat, to co
>si myslím. Možná mě přes neděli něco napadne. Přeju hezký
>weekend.
Vam take.[smích]

6267

1.12.2002 0:27

Internet a svoboda projevu

stefan usdoc (zavináč) post (tečka) cz 65.?.?.?

nevim oc jsou rasisticke vtipy horsi od tech na policajty, politiky, zeny, retardovane lidi nebo nabozensky motiv? dle mne KAZDY vtip se dela srandu ,cili i urazi nejakou skupinu lidi, rasu,
narod nebo religii-zkratka vsechny. pak bychom nemohli tedy uznavat zadne vtipy, vubec, ne???!!!
stefan

6291

10.2.2005 16:48

Internet a svoboda projevu

Krysa 81.?.?.?

Facinuje mne i návod, "Jak mám psát příspěvky..." Vzhledem k tomu, že znám dodatečnou cenzuru, je otázkou , co bych asi tak pak MOHL PSAT!??? Svoboda slova je kravina: jen zkuste napsat kritiku na inzerenta někam na něco, kde hlavní inzerent je v dotyčným tisku!!!
A poslat to "jinam" ? Zapomeňte....
ŽADNA svoboda tisku ani SLOVA NENI, leda že byste měli vlastní časopis či noviny a dotovali je ODJINUD!!! Jistě, SVOBODNE mužete napsat co chcete, ale NIKDO to nebude publikovat, a když bude, mužete jít pak ne dělat tisk, ale zametat smetí, pokud vás na to někdo zaměstná!!! O čem se tu doprdele bavíte?

Soráč, ale budu-li psát "příspěvky" tak ,aby "prošly cenzurou"
tak je to uplně na hov*o, a nemusím psát NIC!!!

Neliší se to pak od komančů, ani od Hitlera!!!


30293

8.10.2015 7:48

Kdo chce vedet a znat kdo je zizka @seznam.cz at se ozve

admin42 109.?.?.?

Tohoto pana znam velice dobře a jeto pronasledovatel,ktery jen pronasleduje,vyhrozuje a je proti tem co mají vlastní zivnost.Jeto pan který je dusevne nemocny.Podam na nej trestne oznameni neboť ublizuje nevinnym kdo se prida at napise.Kdyz nas bude vic podáme trestni oznameni spolecne.S timto panem se nezapletejte jeto nebezpecny psychopat.

30723

Příspěvků: 138

16.11. 08:44 zizka  Internet a svoboda projevu
17.11. 16:33 David Werner  RE: Internet a svoboda projevu
17.11. 23:52 Mila  RE: Internet a svoboda projevu
16.11. 09:12 Mikin  Internet a svoboda projevu
16.11. 10:18 zizka  RE: Internet a svoboda projevu
16.11. 11:08  RE: Internet a svoboda projevu
16.11. 11:32 zizka  RE: Internet a svoboda projevu
16.11. 22:41 tsunami  RE: Internet a svoboda projevu
17.11. 09:16 Mikin  RE: Internet a svoboda projevu
18.11. 07:35 milo  RE: Internet a svoboda projevu
16.11. 14:19 Miloslav Ponkrác  Proč je narcistické se nazvat spisovatelem?
18.11. 07:44 milo  RE: Proč je narcistické se nazvat spisovatelem?
16.11. 14:21 Aja  Internet a svoboda projevu
16.11. 15:27 zizka  RE: Internet a svoboda projevu
16.11. 18:55 Baron  RE: Internet a svoboda projevu
16.11. 20:17 zizka  RE: Internet a svoboda projevu
17.11. 23:47 Mila  RE: Internet a svoboda projevu
16.11. 20:19 zizka  RE: Internet a svoboda projevu
17.11. 09:27 Mikin  RE: Internet a svoboda projevu
19.11. 10:07 Baron  RE: Internet a svoboda projevu
16.11. 22:42 Aja  RE: Internet a svoboda projevu
17.11. 00:09 zizka  RE: Internet a svoboda projevu
17.11. 01:16 Aja  RE: Internet a svoboda projevu
17.11. 23:17 Mila  RE: Internet a svoboda projevu
17.11. 23:42 Mila  RE: Internet a svoboda projevu
18.11. 07:42 milo  RE: Internet a svoboda projevu
16.11. 15:11 Petr  Internet a svoboda projevu
16.11. 20:30 zizka  RE: Internet a svoboda projevu
16.11. 16:32 Ivan Kozak  Internet a svoboda projevu
17.11. 09:37 Mikin  RE: Internet a svoboda projevu
17.11. 20:14 Ivan Kozak  RE: Internet a svoboda projevu
17.11. 20:17 Ivan Kozak  RE: Internet a svoboda projevu
18.11. 08:56 jm  RE: Internet a svoboda projevu
18.11. 09:20 milo  RE: Internet a svoboda projevu
18.11. 10:32 jm  RE: Internet a svoboda projevu
18.11. 10:52 milo  RE: Internet a svoboda projevu
18.11. 11:51 D.W.  RE: Internet a svoboda projevu
18.11. 07:58 milo  RE: Internet a svoboda projevu
19.11. 10:58 Ludek  RE: Internet a svoboda projevu
19.11. 11:11 milo  RE: Internet a svoboda projevu
19.11. 11:01 Ludek  RE: Internet a svoboda projevu
16.11. 20:02 Jindrich Hrdlicka  Internet a svoboda projevu
18.11. 01:57 Aja  RE: Internet a svoboda projevu
18.11. 08:11 milo  RE: Internet a svoboda projevu
18.11. 14:20 Aja  RE: Internet a svoboda projevu
18.11. 15:24 milo  RE: Internet a svoboda projevu
16.11. 20:47 Je  Internet a svoboda projevu
17.11. 01:03 Robert Nohejl  Internet a svoboda projevu
18.11. 00:08 Mila  RE: Internet a svoboda projevu
18.11. 18:52 Aja  RE: Internet a svoboda projevu
17.11. 03:46 Jirka  Několik poznámek k článku
18.11. 08:49 milo  RE: Několik poznámek k článku
17.11. 08:33 joseph  Internet a svoboda projevu
17.11. 16:57 trurl  RE: Internet a svoboda projevu
17.11. 22:53 zizka  RE: Internet a svoboda projevu
17.11. 22:54 zizka  RE: Internet a svoboda projevu
17.11. 18:04 Sidney  Internet a svoboda projevu
17.11. 19:56 Ivan Kozak  RE: Internet a svoboda projevu
18.11. 07:32 milo  RE: Internet a svoboda projevu
17.11. 22:25 zdenek  Internet a svoboda projevu
17.11. 23:24  Internet a svoboda projevu
18.11. 01:46 Mila  Internet a svoboda projevu
18.11. 08:20 milo  RE: Internet a svoboda projevu
18.11. 09:02 Mikin  RE: Internet a svoboda projevu
18.11. 13:27 Aja  RE: Internet a svoboda projevu
19.11. 01:54 Rudolf Sob  RE: Internet a svoboda projevu
18.11. 14:16 zizka  Internet a svoboda projevu
18.11. 14:21 milo  RE: Internet a svoboda projevu
18.11. 14:57 Aja  RE: Internet a svoboda projevu
18.11. 20:16 zizka  RE: Internet a svoboda projevu
18.11. 20:46 Aja  RE: Internet a svoboda projevu
18.11. 21:02 zizka  RE: Internet a svoboda projevu
18.11. 15:28 easttrader67  Internet a svoboda projevu
18.11. 16:11 milo  RE: Internet a svoboda projevu
18.11. 16:00 Aja  Internet a svoboda projevu
18.11. 16:10 milo  RE: Internet a svoboda projevu
18.11. 16:14 Aja  RE: Internet a svoboda projevu
18.11. 16:08 Passant  Internet a svoboda projevu
18.11. 16:16 milo  RE: Internet a svoboda projevu
18.11. 16:31 žižka  RE: Internet a svoboda projevu
18.11. 16:45 easttrader67  RE: Internet a svoboda projevu
18.11. 20:23 zizka  RE: Internet a svoboda projevu
18.11. 18:51  RE: Internet a svoboda projevu
18.11. 19:00  RE: Internet a svoboda projevu
18.11. 19:02  RE: Internet a svoboda projevu
19.11. 01:03 Mila  RE: Internet a svoboda projevu
19.11. 08:20 milo  RE: Internet a svoboda projevu
19.11. 10:53 easttrader67  RE: Internet a svoboda projevu
18.11. 17:17 Honza  Internet a svoboda projevu
18.11. 18:00 stefan  Internet a svoboda projevu
18.11. 18:58 Aja  RE: Internet a svoboda projevu
18.11. 22:10 stefan  RE: Internet a svoboda projevu
18.11. 19:40 Aja  Internet a svoboda projevu
19.11. 03:51 Jindrich Hrdlicka  Internet a svoboda projevu
19.11. 22:30 Mrtvolka  Vidím, že se tady schází pěkná sebranka
20.11. 01:18 Aja  RE: Vidím, že se tady schází pěkná sebranka
20.11. 05:43 stefan  RE: Vidím, že se tady schází pěkná sebranka
20.11. 11:51 Mrtvolka  RE: Vidím, že se tady schází pěkná sebranka
20.11. 13:32 Aja  RE: Vidím, že se tady schází pěkná sebranka
20.11. 14:49 stefan  RE: Vidím, že se tady schází pěkná sebranka
20.11. 13:21 Aja  RE: Vidím, že se tady schází pěkná sebranka
20.11. 12:13 milo  RE: Vidím, že se tady schází pěkná sebranka
20.11. 14:40 Mrtvolka  RE: Vidím, že se tady schází pěkná sebranka
20.11. 15:24 milo  RE: Vidím, že se tady schází pěkná sebranka
20.11. 23:05 Mrtvolka  RE: Vidím, že se tady schází pěkná sebranka
21.11. 08:05 milo  RE: Vidím, že se tady schází pěkná sebranka
20.11. 22:05 stefan  RE: Vidím, že se tady schází pěkná sebranka
20.11. 23:21 Mrtvolka  RE: Vidím, že se tady schází pěkná sebranka
21.11. 00:09 stefan  RE: Vidím, že se tady schází pěkná sebranka
20.11. 23:37 Aja  RE: Vidím, že se tady schází pěkná sebranka
20.11. 06:19 Je  RE: Vidím, že se tady schází pěkná sebranka
21.11. 09:35 Baron  RE: Vidím, že se tady schází pěkná sebranka
21.11. 13:40 Honza  Internet a svoboda projevu
21.11. 14:05 Aja  RE: Internet a svoboda projevu
21.11. 14:19 milo  RE: Internet a svoboda projevu
21.11. 15:44 stefan  RE: Internet a svoboda projevu
21.11. 18:44 Honza  Internet a svoboda projevu
21.11. 23:55 Aja  RE: Internet a svoboda projevu
22.11. 00:20 stefan  RE: Internet a svoboda projevu
22.11. 04:23 Mila  RE: Internet a svoboda projevu
22.11. 00:57 Jindrich Hrdlicka  Internet a svoboda projevu
22.11. 13:11 Aja  RE: Internet a svoboda projevu
22.11. 13:50 milo  RE: Internet a svoboda projevu
22.11. 14:12 Aja  RE: Internet a svoboda projevu
22.11. 14:42 milo  RE: Internet a svoboda projevu
22.11. 14:42 milo  RE: Internet a svoboda projevu
23.11. 00:53 Aja  RE: Internet a svoboda projevu
22.11. 20:05 Mikin  RE: Internet a svoboda projevu
23.11. 02:23 Aja  RE: Internet a svoboda projevu
29.11. 18:02 Brnak  RE: Internet a svoboda projevu
30.11. 01:58 Aja  RE: Internet a svoboda projevu
30.11. 04:43 Brnak  RE: Internet a svoboda projevu
29.11. 14:29 Aja  Internet a svoboda projevu
29.11. 15:51 milo  RE: Internet a svoboda projevu
30.11. 02:00 Aja  RE: Internet a svoboda projevu
01.12. 00:27 stefan  Internet a svoboda projevu
10.02. 16:48 Krysa  Internet a svoboda projevu
08.10. 07:48 admin42  Kdo chce vedet a znat kdo je zizka @seznam.cz at se ozve

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

63

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc listopad přispělo 130 čtenářů částkou 22 170 korun, což je 63 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010

IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

Ve zkratce

Co nikdo neříká o lockdown29.11.20 23:02 Neurčeno 0

Seznamte se: Soudruh Vrábel, Vyvolený informátor29.11.20 17:01 USA 0

Policejní robocapové zastavili zločin28.11.20 11:19 Česká republika 6

Jak migranti "obohatili" Švédsko27.11.20 21:12 Švédsko 1

České nemocnice jsou motivovány umístit co nejvíc covidových pacientů na JIPce27.11.20 21:02 Česká republika 2

Vláda se chystá vymývat nám za naše peníze mozky. BigPharma se tetelí radostí27.11.20 17:07 Česká republika 1

Odporné. Jako by to ani nebyli živí tvorové27.11.20 16:50 Dánsko 3

V Georgii a Michiganu byl právě vypuštěn Kraken26.11.20 17:24 USA 0

Sčítání hlasů v USA zřejmě ovlivňuje Harry Potter26.11.20 17:00 USA 7

Virginie: Mezi 5:07-5:12 ráno po volební noci zmizelo 169.000 hlasů26.11.20 16:33 USA 0

Obama napadl Hispánce za masivní podporu Trumpa a následně to od Hispánců schytal 26.11.20 10:59 USA 0

Volební fact-checker Facebooku dal v roce 2017 cenu Bidenovi, zaměstnanci dotují demokraty26.11.20 10:11 USA 0

Nevadský soudce odsouhlasil, aby Trumpův tým předložil soudu své důkazy o volebních podvodech26.11.20 09:21 USA 0

Pensylvánská soudkyně pozastavila certifikaci výsledků voleb 26.11.20 09:05 USA 2

Sadistická vláda nám dovolí nadechnout se, než zase přiškrtí25.11.20 22:48 Česká republika 2

Vývoj náboženství ve světě 1946 - 201925.11.20 12:36 Neurčeno 2

Novinky.cz zase straší covidem v Polsku, skutečnost je zřejmě jiná25.11.20 11:07 Polsko 0

Neuvěřitelně otevřený článek o teroru politické korektnosti na Expres.cz23.11.20 18:31 Česká republika 3

Sidney Powell: It will be BIBLICAL - advokátka bez obalu odhaluje podvody ve volbách23.11.20 13:53 USA 3

Newsroom ČT24 má jasno: hurá, očkovat!22.11.20 11:13 Česká republika 8

Měnové kurzy

USD
21,90 Kč
Euro
26,21 Kč
Libra
29,21 Kč
Kanadský dolar
16,86 Kč
Australský dolar
16,18 Kč
Švýcarský frank
24,23 Kč
100 japonských jenů
21,08 Kč
Čínský juan
3,33 Kč
Polský zloty
5,85 Kč
100 maď. forintů
7,25 Kč
Ukrajinská hřivna
0,77 Kč
100 rublů
28,77 Kč
1 unce (31,1g) zlata
38 758,58 Kč
1 unce stříbra
481,67 Kč
Bitcoin
405 834,69 Kč

Poslední aktualizace: 30.11.2020 07:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 6 353