Diskuze k článku

Blamovaná civilizace

Příspěvků 40

14.11.2002 0:45

Blamovaná civilizace

R. 24.?.?.?

Od pociatkov civilizacie stoji svet na pokraji priepasti a kazdy den sa deju zazraky ktore nas drzia pri zivote. V 19. storoci zrusili patentovy urad v Britanii, lebo "uz nebolo co vynajst". Dnes pre zmenu "konci historia". Alebo to tak bolo vzdy?

5606

14.11.2002 1:20

Blamovaná civilizace

albert 12.?.?.?

Velmi hezky clanek.
Pokud se bile lidstvo neprobudi z opojeni, nesjednoti se, a neocisti sve telo od niciveho parazitniho organismu, jehoz prosperitou a cilem je likvidace bile krestanske civilizace, tak bude brzo konec. A to nejenom s bilou civilizaci, ale s civilizovanym svetem jako takovym.
Pro ilustraci uvadim dve reference:
11.listopadu 2002 byli ve Wichite, KS, nalezeni vinymi 2 negro bratri Carr z neuveritelne brutalni vrazdy 5 mladych bilych lidi. Masova (zidovska) media tuto udalost naprosto blokovala. Kdyby se to stalo ale opacne (tj. bila kriminalita vuci negro) - tak by o teto udalosti diky mediim vedel cely svet, a Jesse Jackson by vedl negry do revoluce. Ale v tomto pripade nic: www.wichita-massacre.com

Druhy clanek "THEORY LINKS SLAVERY, STRESS DISORDER" se objevil 12. listopadu v Boston Globe, a snad nepotrebuje komentare ...
http://nl3.newsbank.com/nl-search/we/Archives?p_action=doc&p_docid=0F74452113C59475&p_docnum=1

5608

14.11.2002 14:53

RE: Blamovaná civilizace

Aja 24.?.?.?

Reakce na 5608

>Velmi hezky clanek.
>Pokud se bile lidstvo neprobudi z opojeni, nesjednoti se, a
>neocisti sve telo od niciveho parazitniho organismu, jehoz
>prosperitou a cilem je likvidace bile krestanske civilizace, tak
>bude brzo konec. A to nejenom s bilou civilizaci, ale s
>civilizovanym svetem jako takovym.

>Pro ilustraci uvadim dve reference:
>11.listopadu 2002 byli ve Wichite, KS, nalezeni vinymi 2 negro
>bratri Carr z neuveritelne brutalni vrazdy 5 mladych bilych lidi.
>Masova (zidovska) media tuto udalost naprosto blokovala. Kdyby se
>to stalo ale opacne (tj. bila kriminalita vuci negro) - tak by o
>teto udalosti diky mediim vedel cely svet, a Jesse Jackson by
>vedl negry do revoluce. Ale v tomto pripade nic:
>www.wichita-massacre.com

>
>Druhy clanek "THEORY LINKS SLAVERY, STRESS DISORDER" se
>objevil 12. listopadu v Boston Globe, a snad nepotrebuje
>komentare ...

>http://nl3.newsbank.com/nl-search/we/Archives?p_action=doc&p
>_docid=0F74452113C59475&p_docnum=1

>
Je to zvlastni,jak si i takovy relativne jednoduchy a jednoznacny text,kazdy vylozi po svem.
Vas,Alberte,vyzyva k "ocisteni od niciveho parazitniho organismu"(abych parafrazovala Harryho Pottera-"vsichni vime o kom mluvite&quot[mrknutí jedním okem].
Ja jsem v nem nasla neco jineho,ale mozna,ze chapu pomalu a ne docela spravne.Pripoustim.

5626

14.11.2002 16:36

RE: Blamovaná civilizace

easttrader67 easttrader67 (zavináč) metacrawler (tečka) com 193.?.?.?

Reakce na 5626

...
>Vas,Alberte,vyzyva k "ocisteni od niciveho parazitniho
>organismu"(abych parafrazovala Harryho Pottera-"vsichni
>vime o kom mluvite&quot[mrknutí jedním okem].

>Ja jsem v nem nasla neco jineho,ale mozna,ze chapu pomalu a ne
>docela spravne.Pripoustim.

Hmm to bude asi tim ze nejste potomkem mocneho baltickeho rodu jako Albertek. Na druhe strane ma pravdu ze dokud se svet nezbavi parazitu, ke kterym on patri, pak zadny velky civilizacni pokrok se neda ocekavat.

5630

14.11.2002 16:52

Dvojity metr

albert 12.?.?.?

Reakce na 5626

>Je to zvlastni,jak si i takovy relativne jednoduchy a jednoznacny
>text,kazdy vylozi po svem.

>Vas,Alberte,vyzyva k "ocisteni od niciveho parazitniho
>organismu"(abych parafrazovala Harryho Pottera-"vsichni
>vime o kom mluvite&quot[mrknutí jedním okem].

>Ja jsem v nem nasla neco jineho,ale mozna,ze chapu pomalu a ne
>docela spravne.Pripoustim.

Ajinko, Jezis Kristus nescetnekrtate rekl: "He (vsimni si nerikal to co je dnes moderni "she/he&quot[mrknutí jedním okem] that hath ears, let him hear". Ci "Having eyes, see ye not? and having ears, hear ye not? and do ye not remember?"
Zatimco pokryti masakru ve Wichite se masova media vyhybala, jak mohla
http://www.newsmax.com/archives/articles/2002/10/14/174304.shtml

tak Associated Press (samozrejme psano "vyvolenym" Marc Levy) dnes rozmazl v mnozstvich novinach (CNN rovnez poskytlo pokryti) pribeh vrazdy cernosky 6 bilymi, ktera se stala pred 30 lety.
http://www.charlotte.com/mld/charlotte/news/breaking_news/4238816.htm
http://customwire.ap.org/dynamic/stories/R/RACE_RIOT_HOMICIDES?SITE=COLON&SECTION=HOME
V pripade wichitskeho masakru prosecutor odmitl obvinit negry Carrr z tzv. "hate crime", odmitl obvineni ze Cars byli motivovani rasove: Carrs byli negri, nestastnici byli mladi bili lide ... V pripade Allen media a prosekuce tvrdi rasa byl motivem vrazdy.
Cernoska Allen byla zastrelena behem rasovych nepokoje, kdy cerni vnikli mezi bile. Na druhe strane, 5 bilych nevniklo do negrovske ctvrti, byli to bratri Carr kteri se vloupili do domku kde bylo 5 mladych bilych lidi. Ty pak potupili, a brutalne zavrazdili.
Vrazda je vrazda, neni rozdilu je-li obet cerna a vrah bily, ci naopak. Ale to co se stalo ve Wichite, to je masakr, a pritom media a prosekuce se vsemi zpusoby snazila aby publicita pripadu byla zablokovana, a pripad byl souzen nejliberalnejsimi standarty.
Proc? Muze se zeptat jeden.
Fact: Masova media jsou dnes prakticky 100% vlastnena zidy. Podobnym zpusobem je dnes kontrolovan americky soudni a politicky system. Jako hejno srsnu dnes utoci na bilou civilizaci, stvou jednu skupinu proti druhe, a jsou JASNE ZAUJATA proti kauze bileho cloveka, proti kauze existence bile civilizace.
"He that hath ears, let him hear". "Having eyes, see ye not? and having ears, hear ye not? and do ye not remember?"


5631

14.11.2002 17:16

RE: Dvojity metr

Aja 24.?.?.?

Reakce na 5631


>
>Ajinko, Jezis Kristus nescetnekrtate rekl: "He (vsimni si
>nerikal to co je dnes moderni "she/he&quot[mrknutí jedním okem] that hath ears,
>let him hear". Ci "Having eyes, see ye not? and having
>ears, hear ye not? and do ye not remember?"

>Zatimco pokryti masakru ve Wichite se masova media vyhybala, jak
>mohla

>http://www.newsmax.com/archives/articles/2002/10/14/174304.shtml
>
>tak Associated Press (samozrejme psano "vyvolenym" Marc
>Levy) dnes rozmazl v mnozstvich novinach (CNN rovnez poskytlo
>pokryti) pribeh vrazdy cernosky 6 bilymi, ktera se stala pred 30
>lety.

>http://www.charlotte.com/mld/charlotte/news/breaking_news/423881
>6.htm

>http://customwire.ap.org/dynamic/stories/R/RACE_RIOT_HOMICIDES?S
>ITE=COLON&SECTION=HOME

>V pripade wichitskeho masakru prosecutor odmitl obvinit negry
>Carrr z tzv. "hate crime", odmitl obvineni ze Cars byli
>motivovani rasove: Carrs byli negri, nestastnici byli mladi bili
>lide ... V pripade Allen media a prosekuce tvrdi rasa byl motivem
>vrazdy.

>Cernoska Allen byla zastrelena behem rasovych nepokoje, kdy cerni
>vnikli mezi bile. Na druhe strane, 5 bilych nevniklo do negrovske
>ctvrti, byli to bratri Carr kteri se vloupili do domku kde bylo 5
>mladych bilych lidi. Ty pak potupili, a brutalne zavrazdili.

>Vrazda je vrazda, neni rozdilu je-li obet cerna a vrah bily, ci
>naopak. Ale to co se stalo ve Wichite, to je masakr, a pritom
>media a prosekuce se vsemi zpusoby snazila aby publicita pripadu
>byla zablokovana, a pripad byl souzen nejliberalnejsimi
>standarty.

>Proc? Muze se zeptat jeden.
>Fact: Masova media jsou dnes prakticky 100% vlastnena zidy.
>Podobnym zpusobem je dnes kontrolovan americky soudni a politicky
>system. Jako hejno srsnu dnes utoci na bilou civilizaci, stvou
>jednu skupinu proti druhe, a jsou JASNE ZAUJATA proti kauze
>bileho cloveka, proti kauze existence bile civilizace.

>"He that hath ears, let him hear". "Having eyes,
>see ye not? and having ears, hear ye not? and do ye not
>remember?"

>
>
>
Mam,Alberte,oci i usi a dokonce se domnivam,ze je i pouzivam.
Pozitivni diskriminace mi prijde jako "leceni extremu extremem",tedy zjednodusene-nemam ji rada.To je,jestli se nemylim,o cem tu vy mluvite....a to je to,co mi unika a neni mi jasne v kontextu s clankem.
Mam pocit,ze puvodni text Karla je o necem jinem.
Nijak tim nezlehcuji vami popsany masakr.


5633

15.11.2002 8:58

RE: Dvojity metr

Baron 12.?.?.?

Reakce na 5631

Jezis Kristus nescetnekrtate rekl: "He (vsimni si nerikal to co je dnes moderni "she/he&quot[mrknutí jedním okem] that hath ears, let him hear". Ci "Having eyes, see ye not? and having ears, hear ye not? and do ye not remember?"

Alberte, byl bych moc rad, kdyby jsi zde vysvetlil jak je to mozne, ze citujes zidovskeho krale Jezise Krista zida, zidy nepokladas za belochy a myslis si, ze svymi nazory zastupujes bilou rasu. To, ze Jezis Kristus mluvil o "HE" bylo jeste v jeho starem svete vyvojem neuvazene.

5640

15.11.2002 18:34

RE: Dvojity metr

albert 12.?.?.?

Reakce na 5640


>Alberte, byl bych moc rad, kdyby jsi zde vysvetlil jak je to
>mozne, ze citujes zidovskeho krale Jezise Krista zida, zidy
>nepokladas za belochy a myslis si, ze svymi nazory zastupujes
>bilou rasu. To, ze Jezis Kristus mluvil o "HE" bylo
>jeste v jeho starem svete vyvojem neuvazene.


S radosti.

Jezis Kristus byl cisty Israelita, jeho genelogie jako jedineho v Novem Zakone je svedcena v knize Matyase a Lukase. Jeho narozeni z pany bylo predpovedeno prorokem Isiasem v 7:14, to ze vzejde z rodu Davida, z kmene Judahu, bylo rovnez prorokovano. Napr. Jeremiasem. Podle Bible, Israelite byli bili lide. Jestli blond, ci hnede, cerne vlasy, to bible nerika. Kristus byl, snad podle vypraveni, pozdeji vzdy zobrazen coby Nordic, modre oci, svetle vlnite vlasy.
Na zaklade sve genelogie, Jezis byl Judahita (hebrejsky Yhuwdiy). Podle mista narozeni v Bethlehem, Jezis byl Judeanec (recky Ioudaios). V Novem Zakone byl ale Kristus znam jako Galilejec, nebot zil v Nazareth, zeme Galiliee. Odtud, az na Judase, pochazeli i jeho apostole, vsichni byli Galilejci, ne Judeanci.
V dobe Krista zeme judska byla zaplnena, - jak NZ svedci o "multitude" - nejruznejsim lidem. V dnesni popularni mluve, multi-kulti, multi-etno, multi-rasy. To proto, ze po unosu 10 kmenu puvodniho Israele do Assyrie r. 721 se kmeny po propusteni nevratily. Zmizely na sever, v Zakavkazi. Rovnez pozdeji, po navratu jen casti 2 zbylych kmenu (z Judahu a Benjamin, neco z Levi) z Babylonu zpet do puvodni Judei, r. 516 BC, se zbytkem Israele priemigrovalo i mnozstvi Babylonanu.
Od unosu 10 kmenu, az po navrat zbytku z Babylonu, jak Bible svedci, Zeme Svata (Palestina) byla osidlovana ruznymi narody-rasami, ktere byly predtim neprateli Israelitu. Dulezitou slozkou zeme judske byl i dalsi neisraeliticky kmen, Edom (Idumean). Kral Herod, Judeanec (dnes prekladano Zid), pochazel z Edomu, a NEBYL Israelita.
Vsichni obyvatele zemi judske, Judeanci (prelozeno do moderniho jazyka jako Zide) byli sjednoceni nasledovanim doktriny Farizejskych a Saduskych knezi, tak jak jsou dnesni Americane (bili, cerni, zluti, makovi, takovi) sjednoceni ve viru v Americkou Konstituci.

Doktrina Farizejcu mela svuj puvod v Babylonu, a Jezis proti ni rebeloval. Neustale bojoval s Farizejce, obvinil je ze jsou deti dabla, ze porusuji psane Zakony (tj. Mojzisovy), a namisto toho nasleduji podvrh, ustni "tradice starsich".
Nekteri z Israelitu v Kristu poznali jejich Krale, tak jak predpovedeli Proroci. Nekteri Israelite ale Krista zamitli, dale pokracovali ve farizejske doctrine judeanske multitudy, ktera, v cele s Farizejci, v Kristovi videla (z duvodu Jeho praveho israelitickeho puvodu, a to ze splnoval proroctvi) nejvetsiho nepritele, ktery je mohl pripravit o jejich moc v zemi Judske, a pozdeji, ve Svete.
Toto je popsano nejenom v Novem Zakone, ale i v revizi "tradici starsich", okolo 500 AD sepsanych v Talmud.
Kdyz Jezis Kristus na zaklade tlaku Farizejcu byl Rimany ukrizovan, Pilat nechal nad Jeho hlavu napsat ve svem rodnem jazyce, latine: "Iesus Nazarenus Rex Idueorum" (I.N.R.I.) - Jezis NazareKráceno (Editor)

5644

15.11.2002 18:38

RE: Dvojity metr (dokonceni)

albert 12.?.?.?

Reakce na 5640


>Alberte, byl bych moc rad, kdyby jsi zde vysvetlil jak je to
>mozne, ze citujes zidovskeho krale Jezise Krista zida, zidy
>nepokladas za belochy a myslis si, ze svymi nazory zastupujes
>bilou rasu. To, ze Jezis Kristus mluvil o "HE" bylo
>jeste v jeho starem svete vyvojem neuvazene.


(dokonceni)
Kdyz Jezis Kristus na zaklade tlaku Farizejcu byl Rimany ukrizovan, Pilat nechal nad Jeho hlavu napsat ve svem rodnem jazyce, latine: "Iesus Nazarenus Rex Idueorum" (I.N.R.I.) - Jezis Nazarensky Vudce Judeansky. Toto bylo pripsano i recky a hebrejsky.
Po Kristove ukrizovani, cast Israelitu vynesla viru v Krista z Judei ven, prakticky jen jednim smerem: Evropa. A ta cast Israelitu, kteri v Judei Krista odmitli, a dale nasledovali Farizejce, ti se integrovali do multitudy, vsichni se stali znami coby Judeanci (prelozeno coby Zide). Tato smesice byla 70 AD byli vyhnana ven Rimany, ti co migrovali do Spanelska, se stali se znami coby Sefardim, jini se rozmistnili po okolnich zemich (Irak, Iran, Jemen, apod.)
Okolo 740 AD, turko-mongol kmeny Chazaru (Khazars) obyvajici okoli Kaspiku prijali farizejskou doktrinu, ktera k nim byla donesena z Babylonu. Stali se zidy Ashkenazim.
Odhaduje se, dnesni zide z 90% maji Ashkenazi puvod. Podle uceneho rabina Wise: "Moderni zid je produktem Talmudu".
Jezis Kristus nebyl DNESNIM zidem ani v rase, ani v narodnosti, ani v nasledovanim doktiny.

"Konstruktivni reakce a odkazem podlozene argumenty na tento prispevek jsou srdecne vitany. Vulgarnosti a nepodlozene osobni utoky jsou exklusivne a pouze reservovany pro zidy, barevne, a dale pro byvale Komunisty, ex-cleny SSM a jejich rodinne prislusniky."









5645

17.11.2002 5:44

RE: Dvojity metr (dokonceni)

Baron 12.?.?.?

Reakce na 5645

Aleberte, dekuji za vycerpavajici odpoved na mou otazku. Ma otazka byla neco podobneho, jako kdybych se zeptal, co jsi mel k veceri.
S urcitosti verim, ze bys nerozebral otazku treba na brambory, ktere puvodne byly privezeny z Ameriky a prepestovany na Jizni Morave a pak skoro zahubeny zlymi Americany a jejich mandelinkou bramborovou. Rex je vzdy prelozen pouze jako kral takze presne jak sem psal, kral zidovsky. Jeste jednou dekuji a doufam, ze snad priste se dockam prime odpovedi a ne nejakeho pochybneho dejepisu.

5681

18.11.2002 3:39

RE: Dvojity metr (dokonceni)

albert 67.?.?.?

Reakce na 5681

Rex je vzdy prelozen pouze jako kral takze presne
>jak sem psal, kral zidovsky. Jeste jednou dekuji a doufam, ze
>snad priste se dockam prime odpovedi a ne nejakeho pochybneho
>dejepisu.


Jezis Kristus (hebrejsky Yahshuah), by se mohl vyhlasit dnesnim zidum (ve smyslu ethno-rasove-nabozenskem) vladarem-kralem asi v takovem stylem, jako kdyby American David Duke by se jmenoval presidentem Alliance of American Black Jews.
http://www.jewishsf.com/bk980410/usblack.htm


5708

14.11.2002 2:06

Blamovaná civilizace

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 203.?.?.?

Tohle jepresny obrazek nasi civilisace,zalozeny na lzivych politicich.

The claim by the Bush administration that Baghdad is threatening the world with weapons of mass destruction is the main pretext for its war preparations against Iraq. However, a documentary recently broadcast by the German state television channel, ARD, suggests that the US government is itself hiding biological warfare programs from the rest of the world, and actually employed such weapons in 1952 during the Korean War.

The documentary, entitled Codename Artichoke-the Secret Human Experiments of the CIA, was aired by ARD last August. A book with the same title was published shortly afterwards. The authors of both the film and the book, TV journalists Edmond R. Koch and Michael Wech, focus on the case of biochemist Dr. Frank Olson, who died on November 28, 1953 after a mysterious fall from the 13th floor of the Hotel Pennsylvania in New York City.

5611

14.11.2002 3:25

RE: Blamovaná civilizace

Brnak 68.?.?.?

Reakce na 5611

Nohejle, a copak nam tim chces rici?? Zase papouskujes vyplody nejakeho choreho mozku. Ja Ti muzu dat odkazy na to, ze zeme je placata a Australie neexistuje.

5612

14.11.2002 7:34

RE: Blamovaná civilizace

stefan usdoc (zavináč) post (tečka) cz 209.?.?.?

Reakce na 5612

brnaku, opet te zdravim, kamarade muj, zeme je fakt placata, po tom jak te taky po te tlame placli, australie neexistuje, mas pravdu, zato vsak existoval australopitecus, ze ktereho ani ty nepochazis!
kdybys nahodou tapal, toz ne de vedet!!!
kamos stefan

5618

14.11.2002 20:21

Pane Brnaku

Dan danielzyka (zavináč) seznam (tečka) cz 207.?.?.?

Reakce na 5612

Prestante nadavat nesmyslne Nohejlovi a zkuste navalit ty dukazy at se trochu pobavime.
Dan
P.S. Zatim jste nam podal pouze dukazy o tom, ze osobni utok, to je Vase parketa.

5635

14.11.2002 21:44

RE: Pane Brnaku

Brnak 68.?.?.?

Reakce na 5635

Pane Dane!!

O Nohejlovi by se toho dalo psat hodne, ale vy chcete neco pro zasmani. Pres to, ze Hitler je Nohejluv historicky hrdina, tady mate jeden z Nohejlovych komentaru a muzete se zacit smat:

"WWII was all about oil, drugs, killing white people, and disorganizing white society, just like WWI. Whenever the Powers wanted to shift the course of the war, they'd reach for the oil valve, then let the war run on more to kill more whites, then turn the oil valve again.

Kazda valka v podstate je loupez a kazdy ,kdo organisuje valku je loupeznik.
Robert Nohejl -- emunest@cyberinternet.com.au -- 203...* "

5636

15.11.2002 15:30

RE: Pane Brnaku

albert 12.?.?.?

Reakce na 5636

>O Nohejlovi by se toho dalo psat hodne, ale vy chcete neco pro
>zasmani. Pres to, ze Hitler je Nohejluv historicky hrdina, tady
>mate jeden z Nohejlovych komentaru a muzete se zacit smat:

>
>"WWII was all about oil, drugs, killing white people, and
>disorganizing white society, just like WWI. Whenever the Powers
>wanted to shift the course of the war, they'd reach for the oil
>valve, then let the war run on more to kill more whites, then
>turn the oil valve again.

>
>Kazda valka v podstate je loupez a kazdy ,kdo organisuje valku je
>loupeznik.

>Robert Nohejl -- emunest@cyberinternet.com.au -- 203...*
>"

Americka zidovka, spisovatelka Gertrude Stein v roce 1938 zapocala kampan za nominaci risskeho kanclere Adolfa Hitlera pro Nobelovu cenu miru.
http://www.ihr.org/jhr/v16/v16n5p22_Weber.html
Rovnez Sir Winston Churchill vyjadril svuj obdiv pro Adolfa Hitlera, a v nepriteli Velke Britanie nevidel Nemecko, nybrz Spojene Staty.
http://www.nationalfront.org/ukuswar.html
Podobne, cetl-li jeden Mein Kampf, kdyz Adolf Hitler analyzoval situaci kdo by mohl byt nejlepsim spojencem Nemecka, zvitezila Velka Bitanie a Italie.
Na druhe strane, Hitler nekolikrat vyjadril svuj obdiv pro USA, predevsim chvalil preciznost americkeho systemu segregace za ucelem udrzeni rasove cistoty naroda.
Sveho casu I Saddam Husein a Osama Bin Ladin byli velkymi obdivovateli Spojenych Statu, a ty se jim za vdecne odmenovaly a poskytovaly podporu. To bylo v dobe, kdy bolsevicky lump Putin nosil v kapse rudou knizku a byl sefem KGB. Jak kazdy vi, dnes se karta obratila.
Inu, hra skatulata hejbejte se pro Americany velmi popularni hrou.

"Konstruktivni reakce a odkazem podlozene argumenty na
tento prispevek jsou srdecne vitany. Vulgarnosti a
nepodlozene osobni utoky jsou exklusivne a pouze
reservovany pro zidy, barevne, a dale pro byvale
komunisty, ex-cleny SSM a jejich rodinne prislusniky".





5643

16.11.2002 23:04

RE: Pane Brnaku

Brnak 68.?.?.?

Reakce na 5643

Alberte, ja uz odpovedel na toho Hitlera Nohejlovi, takze uz se nebudu opakovat. Mas to hochu cele popletene, ctes spatne knizky a nebo spatne odkazy. V kazdem pripade se nam dobre staras o zabavu. Jinak by to zne bylo hodne suche, kdyby nebylo takovych komentaru od Tebe a Tobe podobnych.

5669

17.11.2002 3:36

RE: Pane Brnaku

albert 67.?.?.?

Reakce na 5669

>Alberte, ja uz odpovedel na toho Hitlera Nohejlovi, takze uz se
>nebudu opakovat. Mas to hochu cele popletene, ctes spatne knizky
>a nebo spatne odkazy. V kazdem pripade se nam dobre staras o
>zabavu. Jinak by to zne bylo hodne suche, kdyby nebylo takovych
>komentaru od Tebe a Tobe podobnych.


Kabrnaku brnaku,
Na "toho Hitlera" jsi se me neptal, tak jsi udelal velmi dobre ze jsi se neopakoval.
Ohledne druheho tema: snazne jsi me pozadal o vysvetleni, a ja ti ve vsi cestnosti odpovedel co nejlepe a nejjednoduseji.
Na konci me odpovedi jsem pripojil -
"Konstruktivni reakce a odkazem podlozene argumenty na tento prispevek jsou srdecne vitany. Vulgarnosti a nepodlozene osobni utoky jsou exklusivne a pouze reservovany pro zidy, barevne, a dale pro byvale Komunisty, ex-cleny SSM a jejich rodinne prislusniky."

Selhal jsi. Odpovedel jsi nepodlozenym osobnim utokem. Selhal jsi, jelikoz jsi nebyl schopen argumentovat specificky. Obvinit druheho ze cteni "spatnych knizek", ci "spatnych odkazu" je velice vagni a mlhave. A s takovym argumentem by jsi pred nestrannou arbitratrazi neobstal.
Byl-li by jsi schopen disputovat kterykoliv detail ze souhrnu, odpovedel bych odkazem. A ten odkaz, by pred rokem 740 AD prisel z te "spatne" knihy. Ta kniha se jmenuje Bible, ve sve uplnosti, tj. Stary & Novy Zakon. Po roce 740 AD bych odkazal reference, ktere jsou svetove uznavanym zdrojem obecne informace. Ze Novy Zakon je pro tvoji branzi tou "spatnou" knihou, "spatnym" odkazem, o tom svedci stupnujici pokusy o odstraneni tech "politicky nekorektnich pasazi".
Selhal jsi kabrnaku brnaku, ani nejsi schopen disputovat. Nepodlozenym obvinenim jsi podal svedectvi o vlastnich intelektualnich kvalitach, a aniz ze bych se te ptal, dobrovolne jsi priznal barvu prislusenstvi do te kategorie s privilegii nepodlozenych ci vulgarnich osobnich utoku.
Jsi ale tak trochu kabrnak, protoze jsi ozval sam. Tvym partajnim kumpanum zrejme doslo, ze nepodlozenym utokem by vyhlasili kam patri. Tobe to bud nedoslo, a nebo ti to je jedno a nestydis se za to.
A priste se me uz neptej.
Adios, albert



5674

17.11.2002 4:15

RE: Pane Brnaku

Brnak 68.?.?.?

Reakce na 5674

Alberte, jen v kratkosti, kdybych ja chtel napadat a urazet lidi, tak bych napred musel jit k Tobe do uceni a myslim, ze stejne by jsi mne nechal peopadnout.
Pokud se tyka zbytku Tveho clanku, byl bych rad, kdyby nejaka treti osoba mne vysvetlila, co vlastne chces rici.
Jinak ale ja jsem Ti nikdy nebranil v tom, aby jsi se jakkoliv o cemkoliv vyjadril.
Pokud se tyka bible, i ta muze byt spatna knizka. Ve jmenu bible a boha byly nescetne valky a vyhlazovani lidi. A to nemluvim o silencich jako Jim Jones a David Koresch, kteri ve jmenu bible byli pricinou, ze jejich privrzenci museli zemrit. Ty asi Jim Jonesovi promines tech 900 mrtvych, protoze to byli skoro vsichni jak Ty rikas "barevni" a ti se prece nepocitaji.

Hasta la vista!

5677

17.11.2002 16:12

Co J.F. Kennedy a jini rekli o Hitlerovi

albert 12.?.?.?

Reakce na 5636

>Pane Dane!!
>
>O Nohejlovi by se toho dalo psat hodne, ale vy chcete neco pro
>zasmani. Pres to, ze Hitler je Nohejluv historicky hrdina, tady
>mate jeden z Nohejlovych komentaru a muzete se zacit smat:

>
>"WWII was all about oil, drugs, killing white people, and
>disorganizing white society, just like WWI. Whenever the Powers
>wanted to shift the course of the war, they'd reach for the oil
>valve, then let the war run on more to kill more whites, then
>turn the oil valve again.

>
>Kazda valka v podstate je loupez a kazdy ,kdo organisuje valku je
>loupeznik.

>Robert Nohejl -- emunest@cyberinternet.com.au -- 203...*
>"

Z knihy "Prelude To Leadership - The European Diary of John F. Kennedy", Summer 1945, Regnery Publishing, Inc., Washington DC, p. 74)
"After visiting these two places (Berchtesgaden and the Eagle´s lair on Obersalzberg), you can easily understand how that within a few years Hitler will emerge from the hatred that surrounds him now as one of the most significant figures who ever lived. He had boundless ambitions for his country which rendered him a menace to the peace of the world, but he had a mystery about him in the way that he lived and in the manner of his death that will live and grow after him. He had in him the stuff of which legends are made".
http://www.powells.com/cgi-bin/biblio?show=Hardcover:Used:0895264595:12.95
http://www.amazon.com/exec/obidos/ISBN%3D0895264315/thejfknetwork00A/102-4657920-0592160
(This title is not presently stocked by Barnes & Noble. A used copy of this title may be available. Check availability from our network of book dealers.
One can wander WHY ....)

http://www.ety.com/HRP/rev/ahrespected.htm
http://www.ytedk.com/hitler.htm
http://hnn.us/articles/697.html






5688

17.11.2002 21:56

Alberte:Co J.F. Kennedy a jini rekli o Hitlerovi

Brnak 68.?.?.?

Reakce na 5688

Uplne souhlasim s vyrokem, ktery pripisujes JFK. Pokud budeme mluvit o osobach, ktere ovlivnily dacate stoleti a preubeh nasich zivotu, tak je jich nekolik. Muzeme mluvit o Leninovi, Marxovi, Engelsovi, Stalinovi, Hitlerovi a jinych. Pokud bych vybiral osobu, ktera mela nejvetsi dopad na politicke deni ve svete behem 20-teho stoleti, tak bych dal muj hlas Hitlerovi. Takze v tomto smeru jsme na stejne vlne. Nemohu ale Hitlera vubec za nic chvalit. Mozna za to, ze behem jednoho dne v Cesku zmenil rizeni vozidel z leve strany vozovky na pravou. To obycejne vezme delsi dobu, ve Svedsku to trvalo vic nez rok. Nobelovu cenu miru si za to nezaslouzi. Nohejl napsal dalsi blud, ze obe svetove valky byly zapricineny olejem a drugs. Na to jsem Nohejlovi vlastne puvodne odpovidal.

5696

15.11.2002 9:01

RE: Blamovaná civilizace

Baron 12.?.?.?

Reakce na 5611

Roberte, co kdyby si nam jednou napsal neco o Australii... urcite o tom vis vic nez o americe.

5641

14.11.2002 5:11

Blamovaná civilizace

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 203.?.?.?

Po svete mame tolik psychiatru,ale ,kdyz je potrebujeme ,tak po ruce neni zadny,pritom jde o tak zavazny pripad.

June 03, 2002

Terror war must target 60 nations, says Bush
From James Doran in Washington



THE United States must be prepared to take the War on Terror to up to 60 countries if weapons of mass destruction are to be kept out of terrorists´ hands, President Bush said at the weekend.
His impassioned speech to 1,000 graduates of West Point Military Academy in New York State on Saturday marks a watershed in the Administration´s foreign policy.


5614

14.11.2002 10:32

Blamovaná civilizace

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 147.?.?.?

pekny clanok,

ale biela civilizacia (sev.amerika+europa+australia) uz prekrocila "bod navratu" a uz sa nemoze spamatat. Pre bielu civilizaciu uz nie je nadej.
Ale nadej este ostava pre ludstvo ako take, ktore moze povstat
z "popola" bielej civilizacie. Takze aby proces znovuzrodenia zacal skor ako biela civilizacia znici celu planetu, treba znicenie bielej civilizacie co naviac urychlit.
Preto treba islam co naviac podporit, nakolko vo svojej tvrdosti a radikalnosti (a snad primitivnosti) ma skryty potencial na zlepsovanie sa. Krestansto a komzumismus (od slova konzum) bielej civilizacie ma potencial iba na znicenie celej planety.

abc.

5621

14.11.2002 10:33

Blamovaná civilizace

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 147.?.?.?

pekny clanok,

ale biela civilizacia (sev.amerika+europa+australia) uz prekrocila "bod navratu" a uz sa nemoze spamatat. Pre bielu civilizaciu uz nie je nadej.
Ale nadej este ostava pre ludstvo ako take, ktore moze povstat
z "popola" bielej civilizacie. Takze aby proces znovuzrodenia zacal skor ako biela civilizacia znici celu planetu, treba znicenie bielej civilizacie co naviac urychlit.
Preto treba islam co naviac podporit, nakolko vo svojej tvrdosti a radikalnosti (a snad primitivnosti) ma skryty potencial na zlepsovanie sa. Krestansto a komzumismus (od slova konzum) bielej civilizacie ma potencial iba na znicenie celej planety.

abc.

5622

14.11.2002 11:33

Blamovaná civilizace

milo admsoft (zavináč) atlas (tečka) cz 194.?.?.?

Něco sice mimo mísu, ale nevím kam to napsat. Nemá být u obrazku překlad textu "ztuhlé bradavky"? To "ztuchlé" bude asi překlep.

5623

14.11.2002 14:56

RE: Blamovaná civilizace

Aja 24.?.?.?

Reakce na 5623

>Něco sice mimo mísu, ale nevím kam to napsat. Nemá být u obrazku
>překlad textu "ztuhlé bradavky"? To "ztuchlé"
>bude asi překlep.
To jste me po ranu rozesmal,nemohla jsem za nic prijit na to,o jakych bradavkach mluvite.
No,nasla jsem a mate pravdu,maji byt ztuhle.

5627

14.11.2002 15:17

RE: Blamovaná civilizace

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 24.?.?.?

Reakce na 5623

Díky, opravím.

5628

14.11.2002 12:17

Blamovaná civilizace

Gene 24.?.?.?

Dejiny lidstva jsou kratke a lide jsou arogantni zver.
"Civilizace" se neosvedcila at bila, zluta,cerna ci mourovata. Nejen ze si nedaji klid navzajem, navic plundruji
vsechno kam se nastehuji.
I ja jsem jednim z nich a jsem tomu rad.
(May you live in interesting times - Cinske Prislovi).

5625

15.11.2002 1:02

RE: Blamovaná civilizace

jednorozec> 81.?.?.?

Reakce na 5625

>(May you live in interesting times - Cinske Prislovi).

Cinska kletba, pokud vim.

5637

15.11.2002 1:42

Blamovaná civilizace

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 203.?.?.?

Nasi "inteligenti" vedci v Detroitu si nasli dalsi bakteriologickou zbran a tak na lidech bude radit lidska blbost dokud nezhynem do posledniho.
The bacteria causing the Detroit area woman's infection this year was even more virulent. The emergence of a vancomycin-resistant strain has medical experts concerned that the number of U.S. patients who die from infections may soon exceed 100,000 a year.

5638

15.11.2002 20:24

Blamovaná civilizace

Ivan Kozak iko (zavináč) email (tečka) cz 193.?.?.?

V prvom rade: pochvala editorovi za zaradenie tohto clanku.

Je ozaj pekny a ozaj si nezasluzi, aby som len tak bez rozmyslu napisal nejaku odpoved[smích] Takze si ho este necham prebehnut hlavou aj ked so zakladnym pesimistickym tonom som sa nestotoznil. Ostatne, hned uvodne paralely povazujem za otazne: vobec nie je iste, ze sme blizsie perskej risi ako Grekom: tato civilizacia s perzskou risou ma spolocne nanajvys vojensku vahu, ale vo vsetkom ostatnom je blizsia Grekom. A nareky na koniec tejto civilizacie uz tiez pocujeme dost dlho. No ale ako hovorim: skusim sa viac zamysliet nad clankom, aj ked nie je iste, ci pridem k nejakemu zaveru...[smích]

Skoda ze nevieme kto je autor....[smích] Rozhodne by to pre mna bol dovod si od neho precitat aj nieco viac...[smích]

5646

18.11.2002 10:50

Blamovaná civilizace

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 203.?.?.?

Bush ma v planu preventivne zautocit na 60 zemi sveta,avsak podivejme se do historie druhe svetove valky,kde general Butler objasnil podstatu valky a vsech valek na svete.
`I was a racketeer for capitalism....´
(Excerpt from a speech delivered in 1933, by Major General Smedley Butler, United States Marine Corps)

"War is just a racket. A racket is best described, I believe, as something that is not what it seems to the majority of people. Only a small inside group knows what it is about. It is conducted for the benefit of the very few at the expense of the masses.

I believe in adequate defense at the coastline and nothing else. If a nation comes over here to fight, then we'll fight. The trouble with America is that when the dollar only earns 6 percent over here, then it gets restless and goes overseas to get 100 percent. Then the flag follows the dollar and the soldiers follow the flag.

I wouldn't go to war again as I have done to protect some lousy investment of the bankers. There are only two things we should fight for. One is the defense of our homes and the other is the Bill of Rights. War for any other reason is simply a racket.

There isn't a trick in the racketeering bag that the military gang is blind to. It has its "finger men" to point out enemies, its "muscle men" to destroy enemies, its "brain men" to plan war preparations, and a "Big Boss" Super-Nationalistic-Capitalism.

It may seem odd for me, a military man to adopt such a comparison. Truthfulness compels me to. I spent thirty-three years and four months in active military service as a member of this country's most agile military force, the Marine Corps. I served in all commissioned ranks from Second Lieutenant to Major General. And during that period, I spent most of my time being a high-class muscle man for Big Business, for Wall Street and for the Bankers. In short, I was a racketeer, a gangster for capitalism.

I suspected I was just part of a racket at the time. Now I am sure of it. Like all the members of the military profession, I never had a thought of my own until I left the service. My mental faculties remained in suspended animation while I obeyed the orders of higher-ups. This is typical with everyone in the military service.

I helped make Mexico, especially Tampico, safe for American oil interests in 1914. I helped make Haiti and Cuba a decent place for the National City Bank boys to collect revenues in. I helped in the raping of half a dozen Central American republics for the benefits of Wall Street. The record of racketeering is long. I helped purify Nicaragua for the international banking house of Brown Brothers in 1909-1912 (where have I heard that name before?). I brought light to the Dominican Republic for American sugar interests in 1916. In China I helped to see to it that Standard Oil went its way unmolested.

During those years, I had, as the boys in the back room would say, a swell racket. Looking back on it, I feel that I could have give

5721

18.11.2002 11:34

Blamovaná civilizace

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 203.?.?.?

Bila civilisace na vyhynuti,z duvodu vlastni blbosti politickych vudcu.
240,000 Britons in Mass Evacuation Every Year

The number of Britons fleeing the United Kingdom has reached levels last experienced during the assisted passage era. Then, hundreds of thousands of destitute emigrants escaped the poverty of post-war Britain to settle abroad. Today for the first time in history over 1,000,000 retired Britons choose to live anywhere but England, and most but not all choose mainland Europe. It is estimated that 240,000 UK citizens of all ages are now burning their boats and turning their backs on the United Kingdom - every single year.

5724

19.11.2002 1:39

Blamovaná civilizace

x 212.?.?.?

Bílá civilizace patrně nemůže uniknout zákonu evoluce, kterému podléhá každý jev ve vesmíru, každý strom, to jest zrození, růst, vrchol, úpadek a posléze smrt. Mnoho příznaku nasvědčuje, že dnešní pokročilá krize je předsmrtnou fází, těžko však časově určit, nakolik a jakým způsobem vzdálenou zániku.

5764

19.11.2002 1:42

Blamovaná civilizace

xChaos 212.?.?.?

No to je teda blabol:

"Bílá civilizace patrně nemůže uniknout zákonu evoluce, kterému podléhá každý jev ve vesmíru, každý strom, to jest zrození, růst, vrchol, úpadek a posléze smrt. Mnoho příznaku nasvědčuje, že dnešní pokročilá krize je předsmrtnou fází, těžko však časově určit, nakolik a jakým způsobem vzdálenou zániku."

Evoluce ale nic takoveho neni! Evoluce je matematicky model vyberu zivotaschopnejsi systemu. Evoluce je o replikace genu a memu, a ne o nejakem "rzrozeni, rustu, vrcholu, upadku a smrti". Kdyz uz, tak je o zrozeni - o okamziku replikace a mutace. Ptejme se, co je ditetem te udajne pitome "bile civilizace" (ktera ale nikdy neexistovala, nebo aspon doufam, ze spojnice mezi starymi Reky a Hitlerem opravdu neexistuje ...)

5765

20.11.2002 15:31

xChaos

Emma Bovary 147.?.?.?

Je to blábol. Kafrání zapšklého starce který nerozumí a nedokáže se smířit se složitou realitou postmoderního světa.

5840

21.11.2002 1:31

Blamovaná civilizace

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 203.?.?.?

V teto eloluci opravdu se svet zmeni k nepoznani,jiz velky vudce revoluce a zakladatel "Rude armady", komisar ,Trocky-Bronstein ve svem sverepem mladem veku a dobreho zdravi ,jiz zcela jasne predpovedel budoucnost.
Understanding the barbarity of Nazism, Trotsky foresaw the annihilation of the Jews. On 22 December 1938 he wrote:
'It is possible to imagine without difficulty what awaits the Jews at the mere outbreak of the future war. But even without war the next development of world reaction signifies with certainty the physical extermination of the Jews...

5856

21.11.2002 8:34

RE: Blamovaná civilizace

milo admsoft (zavináč) atlas (tečka) cz 194.?.?.?

Reakce na 5856

Že by i trockista ?!?!

5860

Příspěvků: 40

14.11. 00:45 R.  Blamovaná civilizace
14.11. 01:20 albert  Blamovaná civilizace
14.11. 14:53 Aja  RE: Blamovaná civilizace
14.11. 16:36 easttrader67  RE: Blamovaná civilizace
14.11. 16:52 albert  Dvojity metr
14.11. 17:16 Aja  RE: Dvojity metr
15.11. 08:58 Baron  RE: Dvojity metr
15.11. 18:34 albert  RE: Dvojity metr
15.11. 18:38 albert  RE: Dvojity metr (dokonceni)
17.11. 05:44 Baron  RE: Dvojity metr (dokonceni)
18.11. 03:39 albert  RE: Dvojity metr (dokonceni)
14.11. 02:06 Robert Nohejl  Blamovaná civilizace
14.11. 03:25 Brnak  RE: Blamovaná civilizace
14.11. 07:34 stefan  RE: Blamovaná civilizace
14.11. 20:21 Dan  Pane Brnaku
14.11. 21:44 Brnak  RE: Pane Brnaku
15.11. 15:30 albert  RE: Pane Brnaku
16.11. 23:04 Brnak  RE: Pane Brnaku
17.11. 03:36 albert  RE: Pane Brnaku
17.11. 04:15 Brnak  RE: Pane Brnaku
17.11. 16:12 albert  Co J.F. Kennedy a jini rekli o Hitlerovi
17.11. 21:56 Brnak  Alberte:Co J.F. Kennedy a jini rekli o Hitlerovi
15.11. 09:01 Baron  RE: Blamovaná civilizace
14.11. 05:11 Robert Nohejl  Blamovaná civilizace
14.11. 10:32  Blamovaná civilizace
14.11. 10:33  Blamovaná civilizace
14.11. 11:33 milo  Blamovaná civilizace
14.11. 14:56 Aja  RE: Blamovaná civilizace
14.11. 15:17 Vladimír Stwora  RE: Blamovaná civilizace
14.11. 12:17 Gene  Blamovaná civilizace
15.11. 01:02 jednorozec>  RE: Blamovaná civilizace
15.11. 01:42 Robert Nohejl  Blamovaná civilizace
15.11. 20:24 Ivan Kozak  Blamovaná civilizace
18.11. 10:50 Robert Nohejl  Blamovaná civilizace
18.11. 11:34 Robert Nohejl  Blamovaná civilizace
19.11. 01:39 x  Blamovaná civilizace
19.11. 01:42 xChaos  Blamovaná civilizace
20.11. 15:31 Emma Bovary  xChaos
21.11. 01:31 Robert Nohejl  Blamovaná civilizace
21.11. 08:34 milo  RE: Blamovaná civilizace

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

27

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc duben přispělo 36 čtenářů částkou 9 294 korun, což je 27 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

Ve zkratce

Feminacistky chtějí rovné zastoupení v NERV09.04.20 22:11 Česká republika 0

„Odevzdejte nám sochu maršála Koněva!“, žádá Rusko09.04.20 18:16 Rusko 4

Jean Paul Belmondo má dnes narozeniny09.04.20 17:43 Francie 1

Vláda po vzoru Lenina (NEP) schválila NERV - orgán, který bude radit, jak oživit ekonomiku09.04.20 14:06 Česká republika 2

Plánovaná panika09.04.20 11:40 Neurčeno 0

Zázračný americký lék na koronavirus09.04.20 08:46 USA 1

Nejnovější dezinformace....08.04.20 18:10 Česká republika 5

Hamáček chroptí blahem: asi se podaří prosadit 10 tisíc pokuty vybírané mestapem a policií08.04.20 17:36 Česká republika 10

Pandemie povzbudila plány na budování vysokorychlostních sítí 5G08.04.20 12:13 Neurčeno 0

Revoluce nese smrt?08.04.20 09:26 Neurčeno 4

Ve Španělsku se policie vymkla kontrole07.04.20 21:40 Španělsko 5

Zemřela novinářka Tereza Spencerová07.04.20 18:12 Česká republika 4

Trump potvrdil právo USA na těžbu přírodních zdrojů na Měsíci07.04.20 14:18 USA 4

Pokuta 25 tisíc korun za bezdůvodnou jízdu autem během epidemie?07.04.20 13:51 Austrálie 4

Bill Gates: “Bez očkování proti COVID-19 nikdo nesmí za hranice ani sehnat práci”07.04.20 07:56 USA 5

Někdo zaútočil na českou ambasádu v Moskvě. Petříček se zlobí: musíte nás ochránit!06.04.20 17:13 Rusko 5

Ropa ve Venezuele je nyní ve vlastnictví Ruska06.04.20 16:48 Venezuela 0

Na několika místech Velké Británie zapalují lidé vysílače 5G, podezírají je z podpory šíření koronaviru05.04.20 16:15 Británie 9

Staří bardi se probouzejí v zakrátko těžce zkoušené zemi05.04.20 13:02 USA 0

Vakcína ještě není, ale "odborníci" se už obávají reakce odmítáčů05.04.20 09:11 USA 8

Měnové kurzy

USD
24,68 Kč
Euro
26,98 Kč
Libra
30,74 Kč
Kanadský dolar
17,65 Kč
Australský dolar
15,57 Kč
Švýcarský frank
25,55 Kč
100 japonských jenů
22,78 Kč
Čínský juan
3,50 Kč
Polský zloty
5,93 Kč
100 maď. forintů
7,65 Kč
Ukrajinská hřivna
0,90 Kč
100 rublů
33,48 Kč
1 unce (31,1g) zlata
41 558,66 Kč
1 unce stříbra
379,11 Kč
Bitcoin
179 724,44 Kč

Poslední aktualizace: 9.4.2020 18:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 5 915