Diskuze k článku

Rusko by nevyhrálo případnou válku ani s NATO, ani s Čínou

Příspěvků 78

19.12.2010 6:00

Bankrotujici JuYsEj, Cina a Rusko

MoUdrostrak 90.?.?.?

Bankrotuci JuYsEj si neporadilo v Iraku, Afghanistanu a humanitarne rozbombardovanou a rozestvanou ex-YU hodilo na krk EUrope. Navzdory superklimatisovanym marines, bezpilotnim predatorum a statisicum vyvrazdenych civilistu.

Proti Cine a Rusku postrkuje JuYsEj Cecence, Ujgury, Gruzince, Tibetany a dalsi sve kvazi-albanske "spojence". A RU i CN to s prehledem zvladaji[smích]

Presto JuYjEj bankrotuje a Ciha a Rusko si Emericany kupuji nastojato a nalezato. Pravda je hodne tedy mimo clanek patrne na objednavku havlislickeho Yabloko nebo WeiSSteina/Knasparova[smích]

234511

19.12.2010 9:58

RE: Bankrotujici JuYsEj, Cina a Rusko

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 83.?.?.?

Reakce na 234511

Teď prosím o přeložení do češtiny.

234517

19.12.2010 7:08

Rusove valku neprohraji

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Vzpomenme na Kutuzova. Obelstil Napoleona a vyhral, kdyz uz to na vitezstvi nevypadalo. Totez Stalin. Atd. Navic Rusove jako narod vlastni cosi, co nikdo. Jsou schopni a ochotni obetovat se pro svoji zem. Zapad se sice snazi vnucenym pojetim zapadniho stylu zivota schopnost Rusu obetovat se pro vlast do maxima vymytit, ale to i v pripade nabyti se v momente lamani chleba v nich zborti v nenapodobitelnou odhodlanost. Rusove valku proste neprohraji.
Pozor! Nejsem rusofil, nezeru je, vzpominam si na sed a beznadej, kdy se u nas politicky angazovali, a nechtel bych to pojeti znovu prozivat. Neco jineho je vsak posouzeni jejich valecne strategie, valecnych schopnosti. Ty jsou ojedinele.

234512

19.12.2010 12:12

RE: Rusove valku neprohraji

zws 109.?.?.?

Reakce na 234512

Kromě Kutuzova je nutno připomenout též maršála Georgije Žukova. On byl skutečný vrchní velitel za Velké vlastenecké války. A jeho poslední "majstrštyk", když 27. června 1953 obsadil tanky Lubjanku, sídlo NKVD - ten byl velkolepý. V oficiální historii je to ovšem velké "bílé místo".

http://tinyurl.com/265akcg

(to je odkaz do guglu, je tam rtf V. Uškujnik: Kagan a jeho bek)

http://www.ulozto.cz/hledej/?q=konspirace+skutecnosti&category=1

(taky tady v tom zipu to je)

234523

19.12.2010 14:56

RE: Rusove valku neprohraji

Anonymus 109.?.?.?

Reakce na 234512

Začnu s odpovědí od konce. Velmi dobře si pamatuji r.68, byla to tragedie, ani ne snad hmotná, jak psychická a následně i hospodářská - nelze zapomenout!
Po uplynutí času jsem se s tím nějak vyrovnal, ( nic jiného nezbývalo) a dá se říci, že i odpustil. Také se vynořila otázka, jak by to bylo, kdyby státy Varšavské smlouvy nezasáhly? Nezvrtly by se tyto tehdejší Dubčekovy ideály na dnešní pravdoláskovou úroveň?

A o Rusovi? ano, Rus je schopen se obětovat pro svou zem! Kdežto am. vojákovi dojde hajzlpapír a neválčí - to je podstatný rozdíl! [chechtot]

234536

19.12.2010 15:17

RE: Rusove valku neprohraji

Antiseptik 70.?.?.?

Reakce na 234536

Možná že by se právě nezvrtly. Kdyby Varšavská smlouva nezasáhla neznamenalo by to příklon k západu ale pouze větší nezávislost a svobodu v rámci dané sounáležitosti. Možná že by to právě veslo tak kam by to mělo vést. Ale jenom možná. Pamatuji tu dobu, bylo mi 22 tenkrát a nikdo z nás nechtěl to co přinesla sametová facka o dvacet let později, což ostatně nechtěli ani ti co tu sametovou facku dostali. Takže vlastně vím úplný hovno jak by to dopadlo.
Co se týče vyhrávání válek tak vyhraje ten kdo musí, nikoliv ten kdo si myslí že na to má. Prostě a jasně ten komu jde o vše do posledního člena a bojuje o vlastní území, nikoliv ten kdo má největší kulomet, je daleko od domova a neví vlastně proč.

234537

19.12.2010 16:47

RE: Rusove valku neprohraji

Anonymus 109.?.?.?

Reakce na 234537

Pánové, ta pohádka o "třetí cestě", zní tak libě,( psal jsem, že to nepovažuji za utopii - viz. Baťa, Čuba...), až z toho běhá mráz po zádech [velký smích]
Ale zřejmě, jak tvrdí mladší generace, jsme deformovaní minulostí. Ta deformace asi spočívá v malověrnosti. Zajisté mi dáte zapravdu, kolik lákavých a pohádkových vizí spatřilo světlo světa, jen za můj krátky život a doposud se všechno otočilo "chlupatým ke zdi" [zmaten]
>Možná by se nezvrtly. Kdyby...
Zajisté znáte staré české úsloví "kdyby byly ryby..." - takže bychom dál mohli rozebírat pohádku, co by bylo, kdyby bylo..., jenže ono NENÍ!
Proto alespoň já tvrdím, vykašleme se na minulost, ( v tomto případě na Rusy a 68 ) a pojďme se zabývat dneškem. Zapomeňme na na negace, ty nás jen tíží a znemožňují, nebo ztěžují další postup vpřed.
( tímto neříkám zapomenout co bylo - to ne! už jen proto, aby se to neopakovalo, proto použít chyby minulosti k poučení)
Odpusťme, a podejme si ruce ( třeba i s Rusem ) a pojďme znovu do těch doposud nedosažených ideálů, naznačených pod pojmem "třetí cesta", ať je to socialismus nebo tržní hospodářství, "s lidskou tváří", na názvu zase tak moc nezáleží.

234540

19.12.2010 22:52

RE: Rusove valku neprohraji

hc 90.?.?.?

Reakce na 234540

Samozřejmě, že kdyby jsou chyby, ale vývoj po roce 1968 bez bratrské pomoci tehdejších přátel a spojenců se podle mně odhadnout dá. Šlo by to směrem k jugoslávskému modelu smíšené ekonomiky. Možná by to i nějakou dobu fungovalo, ale nakonec by "třetí cesta" Československa byla zlikvidována našimi současnými přáteli a spojenci z Ameriky. A kdyby se Československo zdráhalo, možná i na nějaké to bombardování by došlo. Jako v té Jugoslávii.

234556

19.12.2010 23:48

RE: Rusove valku neprohraji

Anonymus 109.?.?.?

Reakce na 234556

nemůžu oponovat,
můžete mít plnou pravdu, těm usteroristům se nedá věřit ani pozdrav

234559

20.12.2010 0:00

RE: Rusove valku neprohraji

jen tak 96.?.?.?

Reakce na 234556

Já jsem o tom přesvědčen taky, že by to tehdy fungovalo. Já tu dobu pamatuji velice dobře a jugoslávský model byl tehdy pro nás velmi přitažlivý. Navíc tehdejší Západ bylo poněkud něco jiného a byl by se k nám choval určitě jinak, než po Listopadu 89. Západ by byl vděčný, že se mu podařilo vyrvat jednu zemi ze stalinistického bloku a tím ho oslabit, pravděpodobně by se neodehrávala taková svinstva jako dnes. (válka proti Jugoslávii) Je patrné, jak se změnil postoj Západu po zmizení hrozby (konkurence) SSSR. V 1968 byla úplně jiná, příznivější doba a Západ by si tehdy nedovolil s námi jednat jako dneska. Ale je to jen taková úvaha "co by kdyby".... dneska už celkem zbytečná [smích]

234560

20.12.2010 10:25

RE: Rusove valku neprohraji

karel2 212.?.?.?

Reakce na 234560

Jenomze problem by nebyl co by delal zapat v roce 68, ale jak by to dopadlo v roce 89 kdy by padl vychod. Tj. meli by jsem mezi roky 68-89 ekonomiku jak Yugoslavie, vykonou moderni atd., ale pak by jsem diky USA a Nemecku meli mezi lety 1989-2011, nejakou tu valku mezi nama a slovenskem, nepodcenujme USA kdyz chcou dokazou humanitarne bombardovat kohokoliv (az na rusa ci cinana tam se boji)

234574

20.12.2010 16:27

RE: Rusove valku neprohraji

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 234560

Zapomínáte na to hlavní !!!!!
Jugošku si FAKTICKY osvobodili Jugoši sami...J.B.Tito !!! A díky jejich vlastnímu odboji proti Německu ....nemohl velký DJDA požadovat neomezený vliv i zde!!! Přečtěte si,jak to bylo o Jugošce na Jaltě!!!! Jak Churchil kličkoval!! [mrknutí jedním okem] To samé v Řecku!!! [mrknutí jedním okem]

234581

20.12.2010 17:33

RE: Rusove valku neprohraji

jen tak 96.?.?.?

Reakce na 234581

>Zapomínáte na to hlavní !!!!!
>Jugošku si FAKTICKY osvobodili Jugoši sami...J.B.Tito !!! A
>díky jejich vlastnímu odboji proti Německu ....nemohl velký
>DJDA požadovat neomezený vliv i zde!!! Přečtěte si,jak to
>bylo o Jugošce na Jaltě!!!! Jak Churchil kličkoval!! [mrknutí jedním okem] To
>samé v Řecku!!! [smích] [mrknutí jedním okem]

Ale jistě, o tom by se dalo diskutovat v daleko širších souvislostech. Tady jsme mimo téma. Já jen chtěl naznačit, že situace pro vývoj naší republiky byla příznivější v roce 68, než po pádu socialistického bloku. [smích] To už se Západ začal chovat jinak... [mrknutí jedním okem]

http://czech.ruvr.ru/2010/02/03/4107061.html

234583

21.12.2010 21:12

RE: Rusove valku neprohraji

pan tecka 89.?.?.?

Reakce na 234560

Take jsem stejneho nazoru. Driv bylo nemecko pro soc. blok. takovou vykladni skrini, aby (komousi) videli, jak je zapad bohatej a jak se tam maji dobre.

234650

20.12.2010 16:21

RE: Rusove valku neprohraji

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 234537

Nemohu si pomoci,ale NESOUHLASÍM s Váma !!!! Vete do ruky dokumenty z 68-ho..tužku,papír a vypište si všechna jména,která tzv. představovala Nový proud v KSČ. S hrůzou zjistíte,že 70% z nich jsou kdo??? No samozřejmě.....VOLDEMORTI!!!! [cool]

234580

20.12.2010 19:19

RE: Rusove valku neprohraji

l.leimas 88.?.?.?

Reakce na 234580

Souhlasím, taky si myslím, že by to nebylo tak růžové, jak to někteří malují. Problém je v tom, že většina zněn k lepšímu, neproběhla od ledna 68 do srpna, jak se obecně předstírá, ale právě do ledna 68.
Osobnost Dubčeka si možná také zbytečně idealizujeme. Byl před 68 v SSSR na studiích a setkání s Brežněvem a lidmi kolem něho měl víc než dost. Po srpnu zůstal ve funkci a jeho reálný vliv na politiku nebyl malý jak ho využil? Také se mi nechce zapomínat, že to byl on kdo podepsal zákony na základě kterých byly rozehnány demonstrace v roce 69.
Mám za to, že postava Antonína Novotného se zbytečně démonizuje a nálepkuje (běžný výraz neostalinista Novotný) a nikdo nepřipomene například:
A.) Že svou relativně nezávislou politikou, zejména ve vojenství, ležel v žaludku některým lidem ve vedení SSSR a hlavně nechtěl dovolit rozmístnění sovětských vojsk v československu.
B.) Mnoho funkcionářů KSČ ho nenávidělo, protože jin sáhl na platy a prebendy,
C.) Nenáviděli ho také poslanci a mnozí ministři protože jim snížil platy, poslancům rovnou na celostátní průměr. Sám šel příkladem.
D.) Neměli ho rádi na vnitru, nejen že začal reálně provádět rehabilitace,. (za Dubčeka který si je rád přivlastňoval, už rehabilitace jen dobíhaly a po srpnu byly zastaveny úplně,) ale také trestat viníky nejkřiklavějších excesů. Kdo si vzpomene při vyslovení jména Novotný, že osobně zatkl ministra vnitra Baráka? Barákovo odsouzení pak v éře Dubčeka, květnu 68 prohlásil nejvyšší soud za nezákonné, jak výmluvné. Ministr vnitra, který má čisté ruce a v té době to je úsměné.
Podle mne Dubček a jeho lidi s radostným souhlasem Brežněva, podrazili Novotnému nohy kvůli korutům a vítězná klaka se pak rvala o koryta tak intenzivně, že zapomněla splnit slib a pozvat Sovětskou armádu do Československa. Tak Sověti přijeli sami, připomenuli soudruhům co slíbili a z okupace byla rázem internacionální pomoc.
S přihlédnutím ke zkušenostem získaným v poslední době si dovoluji mít na celý 68 rok svůj vlastní, výrazně méně optimistický názor. Do určité míry podepisuji názor p. Václava Klause když říká že v 68 o nic nešlo, protože, .. jestli jsem p. prezidenta dobře pochopil tak, "jenom lotr lotra vyhnal od koryta". S tím naprosto souhlasím, ale musím doplnit, že podle mne to v 89 bylo přesně naopak..
Novotný aspoň, když šel do penze, daroval své úspory státu, s tím že mu důchod stačí. Bylo to deset milionů tehdejších korun, jsem zvědavý na pana Klause.

234588

20.12.2010 23:37

RE: Rusove valku neprohraji

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 82.?.?.?

Reakce na 234580

Stará známá siochazarská parta. Ti hlavní se zhoupli v dvaapadesátém v Pankráci na špagátu a zbytek, zalezlý v dírách, čekal na příležitost. Tu jim otevřel naivním idealismem Novotný, kterého poté poslali na smetiště a chopili se moci. Chtěli občůrat i Brežněva, ale ten byl ještě při síle. Tak se nestačili ani rozkoukat a zase do děr a čekat. Nakonec se dočkali, výsledek zrovna žijem, ovšem tu parádu budou ještě inovovat.

234604

22.12.2010 20:32

RE: Rusove valku neprohraji

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 173.?.?.?

Reakce na 234604

A jejich popel byl rozsypany nekde na silnici, ze?To je zvlastni, ze u tech vyvolenych je vzdycky konec jejich fyzicke existence obestren popelnicovym tajemstvim.[smích]Jsou lide, kteri o tom celem procesu a poprave maji sve pochybnosti, doufejme, ze se s nimi nebude zachazet stejne jako s temi ruznymi popiraci.

234731

22.12.2010 20:37

RE: Rusove valku neprohraji

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 62.?.?.?

Reakce na 234580

>Nemohu si pomoci,ale NESOUHLASÍM s Váma !!!! Vete do ruky
>dokumenty z 68-ho..tužku,papír a vypište si všechna
>jména,která tzv. představovala Nový proud v KSČ. S hrůzou
>zjistíte,že 70% z nich jsou kdo??? No
>samozřejmě.....VOLDEMORTI!!!! [cool]

Pokiaľ to isté urobíš s debokratmi roku 89 (OF, VPN a ich pohrobkovia), tak sa dostaneš možno aj cez 90%.
A aj preto to tu vyzerá, ako to tu vyzerá. [bliji]

234732

19.12.2010 19:27

RE: Rusove valku neprohraji

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Reakce na 234536

>A o Rusovi? ano, Rus je schopen se obětovat pro svou zem!
>Kdežto am. vojákovi dojde hajzlpapír a neválčí - to je
>podstatný rozdíl! [chechtot]
Jeste jsem zapomnel podotknout, ze je rozdil, jestli se valci obranne doma, anebo okupacne/dobyvacne. Utocna armada musi byt nekolikanasobne vetsi a taky musi zajistit zasobovani komplikovanejsi cestou. V pripade Afghanistanu to Rusove poznali na vlastni kuzi. Pokud je rec o prepadu Ruska, byla by to pro nej valka obranna.

234549

19.12.2010 16:18

RE: Rusove valku neprohraji

dub 62.?.?.?

Reakce na 234512

no, kouřová clona patří mezi základní válečné taktiky[smích]

234539

26.12.2010 17:03

RE: Rusove valku neprohraji

Samurai 94.?.?.?

Reakce na 234512

Jistě stojí za zmíňku připomenout také jejich úspěšně prohranou Rusko-Japonskou válku začátkem 20. století. Tak bych to s tím opěvováním zas tolik nepřeháněl.

234920

19.12.2010 9:34

NATO by dostalo nakladačku

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 109.?.?.?

Pán je asi na výplatnej listine NATO a spol.
Ľudovo povedané pojedol bláznivé huby.
Rusi nikdy nijakú vojnu neprehrali. Celé stáročia existuje Drang nach Osten, tlčú ich a mlátia, a nakoniec sú to oni, kto uštedrí lekciu. Ako hovorí môj kamarát Oleg - ani v 1941 sme to nevedeli a pozri ako sme sa to naučili.
Ak niekto pochybuje o zrade Fľakoša a za ním ožratého Jeľcina nech si spomenie na rok 1999 a Juhosláviu. Celá tá zločinecká banda v NATO by s malou Juhosláviou urobila h...o, keby nebolo zrady ruského vedenia (kde u Jeľcina bolo z 1000 poradcov 500 amerických).
Celé zločinecké NATO má za sebou debaklov dosť (Afganistan, Irak).
Drísty o 11.09.2001 a teraz J.A. sú pre deti.
Amíci dostali nakladačku aj nad Sachalinom (kniha Dráma nad Sachalinom let KAL 007).

(For your amusement pozri www.buran.ru)

234515

19.12.2010 13:21

Nevyhral by nikdo

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 208.?.?.?

pristi valku by totiz nevyhral nikdo, protoze pokud by valcilo NATO s Ruskem, pak by to byla valka jaderna.Reci o tom, ze Rusko je vojensky zaostala zeme, obr na hlinenych nohach, jsou produktem chorych mozku, pred nedavnou dobou tvrdicich, ze Sovetsky Svaz byl uzbrojen.Pokud Rusove vydaje na obranu zvysi na dvojnasobek, porad to bude zalostne malo ve srovnani s tim, co na valceni vynakladaji USA.Abychom se nakonec nedivili, ze tim, kdo upadne do chaosu a rozvratu nebude puvodne zamyslene Rusko, vedene Clintonovym chranencem Jelcinem, ale nekdo uplne jiny.

234530

19.12.2010 13:23

info staré 30 let

fohat 88.?.?.?

a kdepak se pohybuje ruská strategická obrana dnes?? http://lastsecret.wordpress.com/2008/01/04/ufo-ifo-a-hlavni-ruska-tajna-zbran/ [chechtot] [chechtot]

234531

19.12.2010 15:55

*Zavádějící článek*

quido2 81.?.?.?

Autor píše: Stalin odsekl hlavu Rudé armádě, když se zbavil 30 000 z 800 000 důstojníků. Ale jaké je správné slovo, aby popsalo vyhození 200 000 z 300 000 důstojníků během dvou let?

Tedy za prvé: Údaj, že se Stalin zbavil pouze 30 000 důstojníků je odporná lež. Mimoto, autor nazývá zákeřné vraždy nejzkušenějších důstojníků a vlastenců slovem "zbavil".

Čistky začaly plánovitě několik let před válkou a útočily na nejdůležitější součásti armády a to: Na kontrarozvědku a na nejvyšší velení Rudé armády. Poté následovala likvidace zkušených důstojnických kádrů. K dlouholetým trestům těžkého žaláže bylo odsouzeno 43 285 vysokých důstojníků. Hitler o těchto vraždách věděl a byl si vědom jakou škodu Stalin Rudé armádě způsobil. Proto také prohlásil, že Rusko je obr na hliněných nohou. Stačí do něho trochu strčit a svalí se.

Pokud autor nemůže nalést správný výraz pro "vyhození" z armády tak mu pomohu. Obvykle se užívá slovo propuštění. A vrcholem všeho je, že se snaží dávat vraždy nejlepších důstojníků a vlastenců v předvečer války, na stejnou úroveň s tímto propuštěním z armády v době míru.

Nejtěžší je čelit zákeřnému a skrytému nepříteli uvnitř. Proto je také nutné, aby Rusko mělo vyspělé tajné služby a kontrarozvědku. Podle mě tento úkol nejlépe zvládá právě Vladimír Putin. Nevěřím, že je tak naivní, aby vystavil Rusko nové apokalypse nepřipraveností armády.

234538

19.12.2010 20:36

Sakašvili žul kravatu

Tak je to 78.?.?.?

keď Rusi boli na ceste. Skôr sa bojme o stav našich armád. Bez mocnej armády nás nikto nebude brať vážne.

234550

20.12.2010 16:36

RE: Sakašvili žul kravatu

calimero 147.?.?.?

Reakce na 234550

Cela vec s Gruzinskom bol len taky maly pravidelny test, ze ci ma Rusko este stale gule a hlavne ci nova Izraelska raketa urobi uz konecne dieru do T90.... uz v prvych hodinach boja sa zistilo, ze ma a ze neurobi a tak si vo washingtone tuto misiu odfajfkli ako splnenu, Saskasvilimu odvtedy pomahali uz len moralne a jemu tak neostalo, nez pozut kravatu.

U spiaceho medveda sa niekedy tazko poznava ci stale spi, alebo uz to ma za sebou. Gruzia bolo take priatelske popichnutie o ktoreho vysledku boli na zapade viac menej presvedceni vopred, ale pre istotu a pokoj duse ho museli vykonat.

234582

19.12.2010 20:56

Má niekto odvahu to skúsiť?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 188.?.?.?

Nuž keď má niekto tú odvahu nech skúsi napadnúť ruského medveďa. Zdá sa ale že ide len o jednoduchú propagandu.

234552

19.12.2010 21:03

Hmm,

Rene Bartosek 75.?.?.?

Kolik chlapů je v Rusku připraveno vzít do rukou kvér pokud by někdo Rusko napadl? A kolik chlapů je ochotno napochodovat do Ruska s kvérem v ruce? Obdobně je to s Američany mají nechuť válčit někde na druhém konci světa, i když veřejné mínění je tzv. pro jak nás informují média. Otázka je, jak se dělal průzkum. Ale když je veřejnost, tak nadšena ať někdo zkusí zavést branou povinost a bude hned vidět jaká je pravda. Ale pokud by někdo napadl USA, tak druhý den bude bez problému milión doprovolníků jako po Pearl Harbor. Otázka zní, zda někdo bude napodruhé, tak blbý aby to udělal. Z velmocí nikdo a válka proti terorismu se vyhrát nedá, to mají hlavouni pravdu. Na druhou stranu veřejné ropočty jsou v ... a válčit vyjde draho, obvlášť nekonečná válka se prodraží. A že by jaderná velmoc při konvenčním napadení nepoužila jaderné zbraně? To jako Rusové budou čekat, až jim někdo z letadlové lodi apod. zničí strategický jaderný arsenál a potom se vydají na milost a nemilost? Slovo milost jsem klidně mohl vynechat, když se podivám na poslední velké konflikty, tak někteří lidé nechápou, že něco jako milosrdenství i vůči poraženým existuje.

234553

20.12.2010 0:42

Ja myslim

calimero 147.?.?.?

ze civilizovany svet si dalsiu velku vojnu jednoducho nemoze dovolit. Ludia si valcit odvykli, proste vymakli. A tiez je tu silna demotivacia, ludia si stihli vsimnut, ze vojny za poslednych 100 rokov uz neprinasaju nic vytazom, ani porazenym, ze skutocnym vytazom je vzdy niekto v pozadi, niekto, za koho nie je hodno ani odplut a nie nasadzovat zivot. Nadchadzajuca velka vojna nebude vojnou narodov, ale vojnou tried.

234562

20.12.2010 1:41

Ruská vojenská reforma a případná válka

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Můj názor je, že ruská vojenská reforma je z vojenského hlediska nepodařený paskvil a z ekonomického pak obrovský tunel, tzv. "chalava". Spokojenost s reformou je mezi ruskými vojáky je asi taková, že si ruští důstojníci v blozích na internetu a ve sdělovacích prostředcích veřejně stěžují na poměry, což nemá v žádné současné armádě obdoby. Myslím, že je to záměr, aby bylo Rusko lépe připraveno na vstup do NATO, podobně jako tomu bylo u nás, jenomže ve velkém. Pokud Medvěděvova perestrojka pojede podle plánu, nikdo na Rusko útočit nebude, aspoň ne Amík a NATO. Otázka je, co by se stalo, kdyby se perestrojka zadrhla a nebo kdyby nynější kamarádi Ruska ze Západu přehodnotili svoje plány. Souhlasím s diskutujícími, že by útočník byl zle překvapen, jak rychle by se ruská armáda dala zase dohromady, a i nějaký ten, v hojném počtu zakonzervovaný, vojenský šrot by nepříjemně zaskočil potenciální hi-tech útočníky. Vzpomeňme ale, že i vítězství nad Wehrmachtem bylo těsné, byl to souboj Titánů a dlouho nebylo vůbec jasné, jak boj nakonec skončí. Tak by to bylo i s touto hypotetickou válkou a svět by po ní vypadal úplně jinak, než dnes. Sázel bych sice na Rusy a skalpy útočníků na jejich opasku, ale kdo ví...

234563

20.12.2010 11:29

RE: Ruská vojenská reforma a případná válka

karel2 212.?.?.?

Reakce na 234563

Divej se na to jinak, vem historii a ta ukazuje, ze vzdy kdyz rusko vypadalo nejslabsi realita ukazala opak. A valky rusko prohralo, vzdy to bylo kdyz vypadalo silne.

Takze pouceni historie? Boj se ruska kdyz vypada slabe bo ti pokazde vtakove situaci nakope prdel. Asi je to jejich naturou, pri ktere kdyz trpy jsou schopni nemozneho....

234577

21.12.2010 11:01

RE: Ruská vojenská reforma a případná válka

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 91.?.?.?

Reakce na 234563

- "nikdo na Rusko útočit nebude..."

Načo teda majú základne okolo celého Ruska?
Vopchali sa do štátov, s ktorými ani nesusedia, ani extra nespolupracujú. Až na tie vojenské základne a tisícky amerických vojnových poradcov, lepšie rečené rozoštvávačov.
Tá smečka hladných psov sa na Rusko priam trasie.
Kto to nevidí, musí byť poriadne krátkozraký, nechcem povedať že slepý.
Podozrievam ich, že celý Afganistan je iba kamufláž, zase sú bližšie k pravému cieľu o ktorý ide od počiatku. Irán, Čína, Rusko, Pakistan...
Hrncov je veľa a v každom by radi miešali.
Tie americké holubice mieru.

234631

21.12.2010 19:43

RE: Ruská vojenská reforma a případná válka

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Reakce na 234631

Já s Vámi souhlasím. Obklíčili Rusko proto, aby ho mohli napadnout, nebo aspoň ho mohli politicky vydírat. Jenže Rusko udělalo něco divného. Ve vyhrané válce s Gruzií v roce 2008 svou kvalitu prokázaly poslední zbytky bývalé armády SSSR nad Gruzínskou armádou, s velikou pompou a slávou vycvičenou podle standardů NATO. Sto bodů pro Rusko a ostuda pro USA a NATO, dalo by se říct. Vzteky nepříčetná Cundolíza a flotila NATO v Černém moři, připravená naložit s Ruskem jako s Irákem. Ruská armáda oznamující jedno cvičení za druhým - raketová na Kamčatce a přesuny tisíců obrněných vozidel v řádu tisíců kilometrů, blíže neurčenými směry v západní části Ruska. Ale teď ta divná věc: Rusko toto vše ustálo, ale pak svoji úspěšnou armádu potrestalo svojí devastující reformou. Zřejmě proto, aby se vítězství už opakovat nemohlo. Bude-li tahle perestrojka v Rusku pokračovat, nikdo nebude muset Rusko napadat, protože nepřítel už působí zevnitř a svého cíle dosáhne i tak.

234648

22.12.2010 2:23

RE: Ruská vojenská reforma a případná válka

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Reakce na 234631

>Tie americké holubice mieru.
Upresneni: Pozdejsi Picassovy holubice miru ve sluzbach Americanu...
(Ty jsou trapnejsi nez uplne prvni. Pozdeji je totiz malir uz placal jako na bezicim pasu, ke konci i senilne kubisticky. Takze posledni jinotajne stvury klidne propujcme Amikum. Ty budou pro jejich poselstvi miru nejsymbolictejsi.)

234669

20.12.2010 4:21

nekvalifikovane uvahy

IVANFOJT 64.?.?.?

Neni nam znamy skutecny vyvoj ve zbranich a tedy kdo vi.
Posledni vyvoj napriklad 250 $milionovy kanon na lodi strilejici na vzdalenst pres 100km , nove biologicke zbrane ci pouziti robotu v bitvach jsou zbrane, ktere mohou zmenit veskere vojenske strategie a nadeje na viteztvi. Ale jedna vec je porazit zemi a znicit,a druha je ovladnout a kontrolovat.

234565

20.12.2010 6:23

Nezabúdajte,

mt-svk 91.?.?.?

že pred vojnou s Ruskom by boli proti nemu poštvané menšiny a štáty v okolí.

234570

20.12.2010 8:52

RE: Nezabúdajte,

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Reakce na 234570

>že pred vojnou s Ruskom by boli proti nemu poštvané menšiny a
>štáty v okolí.
Vy nezapomente, ze Rusove v takove situaci jednaji tvrde a neuprosne - proste nezastavi se pred maximalni tvrdosti ani ve chvili, kdy jejich zasah usmrti i vlastni vojaky/civilni obyvatele/deti/duchodce - platil a bude platit jejich cynicky postoj: nas mnogo. Je to strasne, ale dosud to vyhravalo valecne konflikty.
Videl jsem pred mnoha lety (asi 1980) dokument o expanzi Cinanu do CCCP v okoli reky Usuri (asi 1970). V te oblasti nebyla pouze cinska dobyvacna armada, ale i obranna sovetska. CCCP po opakovanych varovnych signalech, ktere nebyly Cinany vubec respektovany, pouzil laserovou zbran a byl zjednan behem chvilky poradek, ktery tam panuje dodnes. Vzpominam si, ze po shlednuti toho dokumentarniho snimku jsem mozna mesic poradne nespal. Proto po vsech tech poznatcich tvrdim, ze Rusi si umi zjednat ve chvilich rozhodujicich poradek. Maximalni krutosti! Otresne, avsak vitezne!!!

234573

20.12.2010 20:55

RE: Nezabúdajte,

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 80.?.?.?

Reakce na 234573

Jen Vás opravím. Na Usuri Rusové nepoužili proti Číňanům laser, ale kobercově je zmasakrovali bombardováním z raketometů umístěných na nákladních vozidlech.

234596

20.12.2010 23:05

RE: Nezabúdajte,

Anonymus 109.?.?.?

Reakce na 234596

existuje k tomuto tvrzení přesvědčivý důkaz?

Děkuji za odpověď

234601

21.12.2010 23:21

RE: Nezabúdajte,

hc 90.?.?.?

Reakce na 234601

V češtině k tomu vyšla letos kniha. Ještě jsem jí nečetl, takže nevím, co v ní je, ale jak je v odkazu napsáno, prý vychází z teprve nedávno odtajněných dokumentů.

234653

22.12.2010 0:21

RE: Nezabúdajte,

steve 69.?.?.?

Reakce na 234653

.. a cetl ji uz nekdo z pritomnych ??

234654

22.12.2010 0:28

RE: Nezabúdajte,

Anonymus 109.?.?.?

Reakce na 234654

jo, četl jsem ukázky, jsou to bláboly
o raketovém útoku...
no, účel to splní, blbci si to přečtou a děcka budou mít do školy sběr papíru

234655

22.12.2010 1:02

RE: Nezabúdajte,

steve 69.?.?.?

Reakce na 234655

.. do školy sběr papíru ..
-----
.. "penyze" ze sberu odevzdaji do dnes popularniho "Fondu zivotniho prostredi", popr Vondrovi na nove "ztyhacki", - uplne nejvice vlastenecke by bylo - vytvorit detskou delegaci a odevzdat POSSELTOVI osobne !!! [smích] [chechtot]
.. a taky je dobre, ze uz to je "odtajnene" ... [velký smích]

234656

22.12.2010 1:17

RE: Nezabúdajte,

Anonymus 109.?.?.?

Reakce na 234656

Velmi nerad Ti chci kazit radost ve vánoční období, ale sběratel si již pro dividendy přišel, s knížou si pěkně zajódlovali, no a papír skončí v Biomase, za mdlého dohledu bruselského ztroskotance.

234658

22.12.2010 1:28

RE: Nezabúdajte,

Rene Bartosek 75.?.?.?

Reakce na 234658

Káča jau jau biomasa bude radit premiérovi. [velký smích] [velký smích] To mi uniklo, děkuji za informaci. A já myslel, že potkat se s Posseltem mu poradil Švercenberk. Mnooo, taková diplomatická velerada skutečně mohla přijít i od biomasy, však by to bylo z jednoho hnízda. [bliji]

234660

22.12.2010 1:34

RE: Nezabúdajte,

Anonymus 109.?.?.?

Reakce na 234660

jj. kdyby to nebyla tvrdá realita, byl by to pěkný silvestrovský fór.

234662

20.12.2010 23:31

RE: Nezabúdajte,

steve 174.?.?.?

Reakce na 234596

.. muzete uvest hodnoverny zdroj - kde tuto informaci potvrdi ?? Mozna jste videl pouze "cast operace", kde se raketomety ucastnili ..., clovek nemuze byt vsude .., jeden clovek ...
.. a rovnez dekuji ..

234603

21.12.2010 8:58

RE: Nezabúdajte,

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 234596

Já četl,že jsou 2-možnosti na Usuri.
1-Použití Termobarické munice...kdy svědci tvrdí,že země byla do 1,5m hluboko převrácena a že sníh,který tam byl v době konfliktu..tak tam poté..v inkriminované oblasti nebyl..zmizel.
2- že bylo použito zvláštní zařízení,kdy za sebou vlekly tanky nějaký kabel?(dle svědectví..po stranách útočících číňanů..jako veliké písmeno-U- a ruské vojsko mělo rozkaz ustupovat)Poté prý
po spuštění mělo tuto oblast ozářit modrofialové světlo a dle svědků ..z postupujících čínských vojáků zbyly jen knoflíky z uniforem?Toliko svědectví,které jsem dohledal.Avšak otec měl známého,který pocházel z tamní oblasti a žil zde v ČSSR(velký rybář jako otec) a co vím,tak se otec mnohokráte snažil s ním navázat rozhovor o tomto incidentu,ale on to pokaždé odmítl do detailu popsat.Jen řekl,že tam byl..nic více nic méně .

234621

21.12.2010 20:31

RE: Nezabúdajte,

Anonymus 109.?.?.?

Reakce na 234621

Já četl, že existuje ještě třetí možnost, a to plasmové zbraně.

No, to co jsme schopni číst mohou být všechno nějaké fikce, třebas se i blížící skutečnosti, ale budou to pořád jen dohady.
Co se tam vlastně stalo, bude zahaleno tajemnem. Kdo o tom skutečně něco ví, mluvit nechce a oficiálního vysvětlení se zatím ani dnes nedočkáme - proč asi?

Totéž platí o sestřelení dopravního letadla na dálném východě.

Dodnes jsou kolem toho jen a jen dohady, byť si někdo myslí, že přišel s objevným odhalením, nepřišel a nepřijde!

Perlička nakonec - při nedávném cvičení v Japonském moři, se uprostřed cvičících jednotek objevily SUčka plně vyzbrojené...
Jak se tam tak nepozorovaně dostaly?
a slavní hrdinové jsou doteď dosraní, nejen proto, že se tam nepozorovaně zjevily, ale z toho, co jim všechno Rusové odsledovali

Myslíte, že jestřábi z NATO mají liché obavy? - já ne. [chechtot]

234649

22.12.2010 1:32

RE: Nezabúdajte,

Rene Bartosek 75.?.?.?

Reakce na 234649

Hm, ty staré "rachotiny" se tam dostali nepozorovaně? Já jsem myslel, že se o nich vědělo, ale i tak to museli odpískat. Lekce z efektivity dva letouny na hlídce zruší velké námořní manévry. Námořní velmoci hold dneska nemaj lehkej život.

234661

22.12.2010 1:37

RE: Nezabúdajte,

Anonymus 109.?.?.?

Reakce na 234661

no, ono se nechá i ze staré rachotiny udělat nevidimka s kyblíkem a štětkou [chechtot]

234663

22.12.2010 2:03

RE: Nezabúdajte,

Rene Bartosek 75.?.?.?

Reakce na 234663

O absorpci jsem něco málo četl, ale nahoře lítá dost železa s optikou namířenou na matičku Zemi a má to fungovat za každého počasí a ke všemu on-line. Bych se divil, kdyby si při velkém cvičení pořadně neprohlíželi jisté oblasti. Ono i letadlová loď má na základě svých možností dost solidní přehled o svém "blízkém okolí".

234667

22.12.2010 1:42

RE: Nezabúdajte,

Anonymus 109.?.?.?

Reakce na 234661

apropó, ty starý rachotiny stačily udělat pořádek, než Šašekšvili dožvýkl kravatu [chechtot]

234664

22.12.2010 2:05

RE: Nezabúdajte,

Rene Bartosek 75.?.?.?

Reakce na 234664

Taky jim něco setřelili a Rus se pěkně namíchl, když obsadil jistá štábní vozidla. Nejprve je chtěli v Washongtonu vrátit, ale pak bylo ticho po pěšině.

234668

22.12.2010 8:59

RE: Nezabúdajte,

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 234668

Taky jim něco setřelili a Rus se pěkně namíchl,
Pane René..máte pravdu,ale sestřelit to sestřelili UKRAJINŠTÍ žoldáci s ruskýma PVO prostředkama v Gruzínsko-JAHWEckém žoldu.

234688

22.12.2010 16:30

RE: Nezabúdajte,

Anonymus 109.?.?.?

Reakce na 234688

To je jedna stránka věci, a druhá je ta, že tam vyslali opravdu šrot, který létal v 60tých rokách SU27 apod.
A přesto byl úkol splněn i se starými rachotinami. A pravděpodobný záměr o získání informací konfrontačním způsobem také nevyšel.
A k sestřelení údajně došlo raketami Dvina..., pokud je tato informace pravdivá, tak také rachotiny [chechtot]
Všechno poválečný arsenál [velký smích] [velký smích] [velký smích]

234723

23.12.2010 2:19

RE: Nezabúdajte,

Rene Bartosek 75.?.?.?

Reakce na 234688

Já netvrdím, že na vrabce se má chodit s kanónem. Naopak jsem zastáncem efektivity. Pravda bylo třeba sladit vojenské útoky s přeletem jistých satelitů, což víceméně zapletlo někoho do konfliktu a těch několik ukořistěných humvee, znamenolo ukořistit trofejní trencle i s žlutohnědou příměsí a specialním organickým zápachem. Jak trefně řekl pan calimero, někdo měl nutkání zjistit zda má někdo ještě gule, a když to zjistil, tak máňáskovi nezbylo než sežrat kravatu.

Rusové hrajou s oblibou a velmi dobře šachy, takže tipuju, že během války v Gruzii zjistili co a jak. A podle toho postavili co nejfektivněji svou obranou strategii, takže s reformou bych si příliš nedělal hlavu, ale třeba se někomu podaří najít dalšího testovacího Šakašviliho nebo že by comback s názvem KRAVATA 2? [velký smích] [mrknutí jedním okem]

234746

21.12.2010 0:18

RE: Nezabúdajte,

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Reakce na 234573

Je myslím neoddiskutovatelný fakt, že tak mnogo jako za časů Sovětského svazu jich už není a jejich současná armáda je už jen stín armády sovětské - pravděpodobně nejsilnější armády světa. Pro potenciální útočníky je to obrovská šance, která se už nemusí nikdy opakovat. Armáda v rozkladu, obyvatelstvo už nevěří téměř nikomu a ničemu, angažovat se za cokoliv nechce, jsa znechucené všeobecným morálním rozkladem, korupcí a rozkradením všeho (něco jako u nás, jenže my jsme strana malenkaja, oni bolšaja, takže je tam všechno v mnohem větším měřítku). Štěstí v neštěstí je jenom v tom, že ani potenciální útočníci nejsou prozatím v nejlepší kondici.

234607

21.12.2010 15:31

RE: Nezabúdajte,

Anonymus 109.?.?.?

Reakce na 234607

Kalkuluješ pěkně, ale aby jsi se nepřepočítal.
Z příspěvku je vidět, že Rusa neznáš.
Ale můžeš se zde podívat a poučit jak může případný šampion dopadnout. [chechtot]

Tak co? že je ten medvídek šikula [velký smích]

234639

22.12.2010 1:44

RE: Nezabúdajte,

Rene Bartosek 75.?.?.?

Reakce na 234607

Požírač kravat chytil šanci za pačesy a zjistil, že sršni jsou furt doma. Jsem zvědavej kdo další zabouchá na strom. [velký smích] [velký smích]

234665

20.12.2010 18:23

RE: Nezabúdajte,

quido2 81.?.?.?

Reakce na 234570

O to se usiluje průběžně již od roku 1798, kdy se konal v americké Philadelphii tajný sjezd iluminátů. Zde byl představen tak zvaný Protokol moudrých mužů Sionu,podle kterého se prakticky odvíjí novodobá historie všech významných politických událostí.

V roce 1829 britská iluministka Frances Fanny Wrigtová ve svých přednáškách pořádaných v New Yorku sdělila. Připravuje se sjednocení nihilistických a ateistických skupin, spolu se všemi dalšími podvratnými skupinami, do mezinárodního hnutí,které bude známé jako komunizmus.

Od roku 1934 udával směr revolučního programu italský revoluční vůdce Guiseppe Mazzini. Tento úkol plnil až do své smrti roku 1872 a spolupracuje s generálem Albertem Pike, který v letech 1859-71 vypracoval vojenský plán na tři světové války a různé revoluce po celém světě. Pike předložil Rothschildovi tři verze strategie k dosažení světovlády. Jsou to: komunizmus, fašizmus a náboženské války. Pike založil tři nejvyšší rady, jednu Charlestonu (jižní Karolína),druhou v Římě a třetí v Berlíně. Po Mazzinim převzal 23 revolučních center, umístěných ve strategických oblastech po celém světě. Z těch vytvořil tajná ústředí světového revolučního hnutí. Pak dopisem ze dne 15.srpna 1871 seznamuje osvícené ze Společnosti moudrých mužů Sionu, jak ovládnout svět pomocí tří světových válek.

V srpnu 1897 se koná ve Švýcarské Basileji další kongres Sionských mudrců a v té době je další vývoj již ovlivňován materialistickými vědci židovského původu, kteří své spekulace vydávají za pokrokovou vědu. A následuje VŘSR v Rusku a obě světové války.

Po sametové revoluci 89, přechází ČR na opačnou stranu politického spektra a v roce 2006 byla vypracována Pražská sociálně vědní studie Fakulta sociálních věd UK,která se zabývá Postavením Ruska a jeho vývoj do roku 2020 s výhledem do roku 2050 - Redakční rada: Vladimír Benáček, Miloš Balabán, Petr Just
Tato studie navazuje na strategii vytyčenou v americké Philadelphii již v roce 1798. Předpokládá, že Rusko bude rozděleno na regiony a zanikne. Dále píšou. Krátce před rokem 2010, padne za použití zbraní režim v Bělorusku. Čína ovládne část Sibiře atd.

234585

20.12.2010 22:29

RE: Nezabúdajte,

quido2 81.?.?.?

Reakce na 234585

OPRAVA:
Třetí odstavec ,kde má být: Od roku 1834 udával směr revolučního programu italský revoluční vůdce Guiseppe Mazzini.

234599

21.12.2010 3:02

RE: Nezabúdajte,

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Reakce na 234585

No, rok 2010 už pomalu končí, Lukašenko se zatím statečně (a za pomocí pendreků) drží. Tohle Iluminátům moc nevychází. Čína by jistě byla sama proti sobě, aby Západu nechala Sibiř, kdyby Rusko skutečně zaniklo. Ale co takhle: Čína poskytne bratrskou internacionální pomoc Sovětskému svazu, jemuž přece vděčí za leninismus, stalinismus a maoismus (to není vtip, tak skutečně čínští komunisté poděkovali Medvěděvovi, který jen zalapal po dechu, ale raději diplomaticky mlčel), jemuž pomůže porazit současnou, na území SSSR řádící kontrarevoluci. V následném kroku pak spojená čínsko-sovětská vojska "osvobodí" Evropu... Samozřejmě, tohle už je vtip, nadsázka a fantazie.

Zatím Čína vyznává ústy svého vedení zásadu nevměšování se do vnitřních záležitostí jiných velmocí (protože sama chce od ostatních velmocí pro sebe totéž). Kdyby ale Rusko opravdu stálo před zánikem, jak by se Čína zachovala? Účastnila by se, po vzoru západních imperiálních mocností dělení Ruska, nebo by v duchu zvyklostí v bývalém socialistickém táboře poskytla "internacionální pomoc" (nikoli zadarmo, ale v duchu nám dobře známých bratrských zásad)?

234611

21.12.2010 9:24

RE: Nezabúdajte,

quido2 81.?.?.?

Reakce na 234611

Rozvíjíte spekulace na dané téma. Dávám vám za pravdu, že drtivá většina občanů ČR,Ruska a Číny, nezná záměry vnitřního nepřítele, jemuž se ubránit je vždy nejtěžší. Pokud se události vyvinou tak, že se tento vnitřní nepřítel ujímá vlády v dané zemi, jeho jednání nezná slitování. Viz VŘSR v Rusku. Má vždy dostatek finančních zdrojů, je metodicky a prakticky veden některou z velmocí.

Příkladem perestrojkového vývoje jsou barevné revoluce a různé Sorozovy nadace, což barvitě popsal i francouzský tisk. Těmto metodám barevných revolucí se ubránily z postkomunistických zemí pouze dvě země: Arménie a Bělorusko. Osobně se domnívám, že siozednáři mají další plány jak destabilizovat občanskou společnost v některých zemích,a možná, že i současné rasové nepokoje v Moskvě mají tuto skrytou příčinu- tedy že jsou řízené.

Rusko si je vědomo tohoto nebezpečí a jak jistě víte, s Čínou uzavřelo řadu hospodářských a strategických dohod a dokonce proběhlo společné cvičení obou armád, a to na ruském území, což je první případ v dějinách těchto států. Mimoto si rozdělily sporné ostrovy na řece Amuru, fifty-fifty. Tato spolupráce obou zemí je pro siozednáře jistě iritující a určitě podnikají kroky jak ji zvrátit. No, a kdyby bylo Rusko poraženo a došlo k dělení, to nebudu raději rozvíjet.

234622

21.12.2010 9:45

RE: Nezabúdajte,

steve 72.?.?.?

Reakce na 234622

.. NO, a kdyby bylo Rusko poraženo a došlo k dělení, to nebudu raději rozvíjet.
---------------
.. pane quido2 - Rusko porazeno nebude .., to Vam mohu slibit .. [cool]

234623

21.12.2010 9:52

RE: Nezabúdajte,

quido2 81.?.?.?

Reakce na 234623

Tak to jsem rád. Protože Putin již dříve, v jednom ze svých projevů, nevyloučil použití atomových zbraní v případě napadení Ruska nebo jeho spojenců. Tuto Putinovu reakci jsem v debatě doposud nezaznamenal a nebo jsem ji přehlédl.

234625

21.12.2010 9:55

RE: Nezabúdajte,

steve 72.?.?.?

Reakce na 234625

No vidite .., nemusime si delat s osudem Ruska tezkou hlavu, oni si chlapci poradi, verte mi ... [smích]

234627

21.12.2010 10:35

RE: Nezabúdajte,

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Reakce na 234622

Mám za to, že Čína je nejzáhadnější člen celé rovnice, protože kvůli své kulturní odlišnosti je pro západ jakousi "černou skříňkou". Jak "pravověrní" jsou opravdu Čínští komunisté? Je čínský komunismus jen tenkou fasádou, za níž se skrývá "budování kapitalismu" západního typu (jak to chce západ často vidět), nebo je tam něco jiného? Zkombinovali svoji tisíciletou východní moudrost a zkušenosti s komunistickými i liberálními myšlenkami současného kapitalismu a využívají jeho tržních principů proti němu (a ve svůj prospěch)? Nebo pronikli Ilumináti i přes kulturní bariéru až do Číny?

Do Ruska podle mého názoru pronikli přinejmenším přes jeho současné vedení, o čemž svědčí snaha dostat Rusko do NATO (nebo mu to aspoň slíbit, ukáže se, co bude výhodnější), k čemuž je nejprve potřeba rozvrátit poslední zbytky dřívější sovětské armády (Sverďukov, ministr obrany RF: reforma armády bude u konce, jakmile z ní zmizí poslední sovětský důstojník. Rozumný reformátor by se naopak snažil profesionály integrovat bez ohledu na bývalou ideologii.) NATO samozřejmě nepotřebuje jinou dominantní sílu kromě armády USA, Rusko by se dostalo pod kontrolu Západu a přestalo by krýt Číně záda. A USA by se tak mohly zbavit svého dluhu i s věřitelem. Čína to pochopitelně ví. Je otázkou, co by bylo pro ni přijatelnější, rozpadlé a rozdrobené Rusko, z něhož by káply i nějaké ty zdroje surovin a území, nebo celistvé, ve více či méně vazalské roli, ovšem i s možnými riziky, že se nakonec re-emancipuje a obnoví své imperiální ambice.

234630

21.12.2010 19:12

RE: Nezabúdajte,

quido2 81.?.?.?

Reakce na 234630

K pochopení strategie světovlády se musíme vnořit do daleké minulosti. Talmudsko kabalistické, sionské židovstvo a jeho nespočetné frontové organizace jsou výsledkem strategických plánů. Počátky tohoto plánu mají základ ve strategii, kterou sestavil král Šalamoun a judejští mudrci již 929 let před Kristem. Tento plán byl poté průběžně obměňován s ohledem na ty či ony historické události a detailizován. Tento proces pokračuje i v současné době.

První etapa v Evropě byla v Řecku roku 429 let př. Kr., kde v době Perikla se tak zvaný HAD poprvé začal prokousávat k moci v zemi. Druhá etapa byla v Římě v době Augusta kolem roku 69 př.Kr. Třetí v Madridu v době Karla V, kolem roku 1550 po Kristu. Čtvrtá v Paříži kolem roku 1790 v době Ludvíka XVI. Pátá v Londýně roku 1814 (po pádu Napoleona). Šestá v Berlíně roku 1871 po Prusko-francouzské válce. Sedmá v Petrohradě a to již roku 1881. I Dostojevský výstižně popisuje soužití se Židy. Jak vidíte, již v té době zapustili ilumináti v Rusku silné kořeny, které jsou funkční dodnes.

V bývalém SSSR byl jediný způsob jak se dostat k moci sňatek se Zidovkou. Kupř. tito předáci měli židovské ženy: Andrejev, Bucharin, Vorovskij, Vorošilov, Kalinin, Kirov, Lunačarskij, Molotov, Rykov, Kujbyšev, Poskrebyšev, Ježov, Tuchačevskij a mnoho dalších. Poslední ženou Stalina (neoficiálně) byla Roza, sestra Lazara Kaganoviče. Starší syn Stalina Jakov byl taktéž ženatý se Židovkou, dcera Světlana si taktéž vzala Žida. Andropov, napůl Armén, napůl Žid se též oženil se Židovkou. Také v pozdější době pokračovaly sňatky význačných ruských předáků se Židovkami. Kupř.:Brežněv, Suslov, Jelcin. Pouze Gorbačov (Garber) neměl za manželku Židovku, ale jeho dcera si vzala Žida.
Podobně drtivá většina vládní kamarily bývalého SSSR sestávala z Židů nebo míšenců.

Ilumináti pronikli i do Číny, s Ruskem se to však nedá srovnávat.
Posuzovat situaci v Rusku je složité. Vzpomeňte si na útok maršála Žukova, který v červnu roku 1953 obsadil sídlo NKVD Lubljanku a zlikvidoval Bériju. Poté se řada bolševiků odstěhovala do USA a Izraele, kde žijí dodnes. Proto jej siozednáři nenávidí a nazývají ho masovým vrahem, který podle nich vraždil rudoarmějce a jejich rodiny. S nástupem Putina se situace v Rusku (podle mého názoru) radikalizuje a vypadá to, že Rusové si konečně začínají ve své zemi vládnout.

234647

22.12.2010 1:59

RE: Nezabúdajte,

Rene Bartosek 75.?.?.?

Reakce na 234647

V Rusku je zatím povinná vojenská služba, postavit rychle obrovské množství chlapů do zbraně při napadení není žádný problém a na ovládání strategického jaderného arsenálu není početná armáda nutná. Při velikosti Ruska je nemožné vést proti němu překvapivý konvenční útok. Jediná překvapivá možnost je jaderný první úder a zachytit odpověď, ale to už je taková hodně drsná ruská ruleta. Odzkoušet to nejde a pokus je jenom jeden.

Peking má ekonomické trumfy do živého medvěda nepůjde a o porcování mrtvého se s ním nikdo chtít dělit nepůjde. Naopak by ho museli odehnat od mršiny, při délce hranice a počtu Číňanů dost problematické. Navíc pokud by byl proveden jaderný útok proti Rusku, jaké by Čína měla záruky, že není další v řadě? Víceméně by musel být proveden zároveň i útok proti Pekingu A dělit si kožich živého medvěda není dvakrát nejchytřejší.[mrknutí jedním okem]

234666

22.12.2010 11:42

RE: Nezabúdajte,

quido2 81.?.?.?

Reakce na 234666

Zdravím vás René. Jak píšete, překvapivá možnost je jaderný úder, který by měl vyřadit až 80% vojenských základen v Rusku. O tom pojednávají tyto články: Jednotná perspektiva 2010 autor Vladimír Krasilnikov (22.2.2007) www.zvedave.org/clanky-1936.htm
Zde Krasilnikov píše že USA připravují superprogram s názvem "jednotná perspektiva 2010"- v té době bude ruský jaderný štít na nejnižším možném stavu.

Další článek s názvem USA se připravují na preventivní jaderný úder proti Rusku vyšel na http://www.i-ru.cz/clanky-print.asp?id=12520§p=1 Hned v úvodu článku je uvedeno: Spojené státy urychleně modernizují a rozšiřují svůj jaderný arzenál. Cílem tohoto rozsáhlého přezbrojování tisíců jaderných hlavic, raket a ponorek není a kvůli svému rozsahu ani nemůže být "válka proti teroru" či neutralizace druhořadých "darebáckých států".
Spojeným státům jde o eliminaci strategických nukleárních sil Ruska a Číny a o získání naprosté jaderné a z ní odvozené politické převahy nad nimi v 21.stol.

Jedná se tedy o to, jak dalece pokročilo Rusko v modernizaci svého obaranného systému. Nemohlo totiž současně zvládnout udržení sociálního smíru v hospodářsky zplundrované zemi po Jelcinovi a zároveň mohutně zbrojit.

234704

22.12.2010 23:51

RE: Nezabúdajte,

steve 97.?.?.?

Reakce na 234704

.. pane quido2 - ale oni si opravdu poradi ( jak jsem si dovolil jiz podotknout ), ..., "Ljoska" Vam vzkazuje, ze muzete spat jako mimino a nemate si delat zadne starosti ... [mrknutí jedním okem]

234741

23.12.2010 9:29

RE: Nezabúdajte,

quido2 81.?.?.?

Reakce na 234741

Počítače nejsou moje parketa, doufám ale, že steve 72 a 97 jsou totožní. V každém případě si nemyslím, že se musíte omlouvat za váš výrok o několik pater výše. Ale, jistě se mnou budete souhlasit ,že rozvrácené ruské hospodářství a šokové společenské přeměny a únik (dle západních zdrojů) cca 800 miliard USD za 15 let po Perestrojce, jsou jako velké a vyhrané bitvy. Je pravda, že válku rozhoduje až bitva poslední. Je také zcela evidentní, že se k velké válce schyluje. Obličování Ruska základnami a zároveň mohutná renezence zbrojení v USA nepatří do kolonky: nech to koňovi ten má větší hlavu. Já pouze popisuju současný vývoj a vůbec si nemyslím, že bych mohl Rusům v něčem radit. Ani vám ne! Ale potěšil mě ten vzkaz od Ljožky. Spím už špatně, tak se mi to bude hodit.

234758

23.12.2010 10:40

RE: Nezabúdajte,

steve 70.?.?.?

Reakce na 234758

Pane quido2 - "steve" - je porad stejny. A nema v umyslu se menit. Ona ciselka jsou nepodstatna technicka zalezitost, nevenujte jim prilisnou pozornost.
.. K onomu Rusku a "ztratam": ano, mate pravdu. Bylo by lepsi pro Rusko, kdyby zustaly doma .. Ale z druhe strany: za poslednich 15 let - kolik se ztratilo z penezenky USA ?? Tzv. "financni pomoci" ?? - Irak, Afghanistan ?? 90% je nezvestnych. Nemocnice, skoly, silnice, elektrarny, vodovody, studny, elektrorozvody, odpadove site, byty, zasobovaci centra .. - byly nauctovany - ale , tak nejak je nenajdete .., "financni balicky" (ty oficialni i ty neoficialni - ke kterym se FED nedavno priznal ), obranne raketove systemy, o kterych se generalove Pentagonu vyjadruji jako o "srotu za tri stovky", .. ona Vami uvadena "renesance zbrojeni" je predevsim dojna krava s vyslednym srotem za $300 dol. - [smích], ... castka 800 miliard v Rusku - je PAKATEL proti tomu - co bylo, je a bude rozkradeno na uzemi USA a v jeho "prisracovych" koloniich ( vcetne Ceske republiky ) ...
Idealizace americke tvare je samozrejme povinna, ve skutecnosti tato zeme ztratila schopnost komunikace. Jejim argumentem je pouze bomba. Vrazdeni, rabovani, niceni .. pochod po zemekouli a ve stopach po bagancatech pouze smrt, bolest, krev , narek , utrpeni a slzy prostych nevinnych lidi. A nekolik tlustych krys ve smokingu. Ve 117 zemich tohoto sveta vojenske zakladny k udrzeni mistnich krys, ktere se odrodily sve zemi a narodu, plazum bez hrdosti a sebeucty ...
My dva uz tady asi nebudeme, nasi vnuci take mozna ne. Mozna 10, nebo 60 let - ale tahle hydra vyhnije sama zevnitr. A potom nekdo rekne: "Tak. Do prdele - a je to za nami" !! Lide pujdou dale - mnohem rozumneji, nic jineho jim totiz nezbyde .., pokud jim vubec neco zbyde ..
Rusove si poradi .. (uz zase ..)- "povidal Ljoska" ..
PS: S uctou a vaznosti k vasi moudrosti Vam preji K Vanocum .., treba jeste jednu takovou auru, jakou jste videl kolem kvetiny, kdyz jste byl maly kluk. Pokoj, MIR a ZDRAVI Vam a Vsem dobrym lidem kolem Vas.
.. a sobe alespon jednu auru navic take ... [smích]

234762

23.12.2010 13:42

RE: Nezabúdajte,

quido2 81.?.?.?

Reakce na 234762

Tak to jsem opravdu rád, že jste stále stejný steve. Víte,v tomto hmotném světě je všechno relativní a tedy jak praví Védy, existuje 11 či 12 mentálních bloků, které lze transformovat na stovky a tisíce. A že je to tak svědčí celá řada filozofických systému, tedy světské moudrosti, ale také řada duchovních filozofických systémů. Přičemž přes 20 000 sekt a sektiček neberu v úvahu neboť jsou to pouze ubohé spekulace, cesta do propasti.V tomto věku kali-yuze počet zatvrzelých materialistů silně narůstá. Tito lidé nechtějí pochopit hodnoty života, co je Bůh, co je individuální duše, jaký má vztah s Bohem a podobně.

Světská filozofie se vyznačuje v některých aspektech, profesionální manipulací a matením, se zapojením znalostí téměř všech vědních oborů. Laik nemá lehkou pozici. Kupř.: porno. Zastavit vlny tužeb nelze uměle, tedy pouhou vůlí, neboť v každé bitvě mezi touhou a vůlí, vůle v delším časovém horizontu vždy prohraje. Nižších tužeb se můžeme zbavit POUZE vyvinutím vyšších tužeb. To je nepopíratelný fakt. Myslím si, že toto částečné poznání mají i mistři porna, neboť ví, že člověk konzumující tuto škodlivou kultůru je jak ryba chycená do sítě. Většina ryb nemá úniku. Je to jako droga. Ve Vedách je tento aspekt náležitě analýzován a je řečeno, že vášniví lidé jsou vždy velice aktivní a vlastní brzo materiální statky po kterých touží. Jsou takovým motorem hospodářského pokroku. Zároveň je však analýzováno a řečeno, že hmotné a duchovní musí býti v souladu, vyvážené, aby byl zachován zdravý vývoj civilizace. Hmotné a duchovní jsou tedy v tomto hmotném světě spojité nádoby. Kdo to popírá tak se hluboce mýlí.

Avšak i ti, kteří se snaží opustit ohradu hmotné přírody jsou systematicky mateni nejen zmíněnými sektami, ale také spoustou podvodníků, kteří jsou v současné době velice plodní. Kupř.: jóga a meditace. Dosáhnout transcendentální úrovně prostřednictvím hata-yogy nebo dhjána -yogy v tomto věku není možné. A pokud se někdo pokouší provozovat tuto takzvanou meditaci, ve skutečnosti neprovozuje žádnou transcendentální meditaci. Tento druh transcendentální meditace nemůžeme vykonávat ve městě. Chceme-li v tomto věku pokročit na transcendentální úroveň, pak musíme následovat pokyny védské literatury. Systém autorizované yogy je popsán ve třetím zpěvu Šrímad-Bhágavatamu (3.27.30):

Když pozornost dokonalého yogína přestanou přitahovat vedlejší produkty mystických sil, které jsou projevem vnější energie, jeho postup ke Mně začíná být neomezený a smrt nad ním ztrácí svou moc.

Pokud se jedná o vaš názor na budoucí vývoj tak se shodujeme a rozumíme si.

Přeji vám a vašim nejbližším hezké vánoce a pevné zdraví v novém roce.

234773

26.12.2010 15:38

Dnesni valky se provadeji jen v ramci nuklearni velmoc proti zemi nevlastnici nuklearni zbrane.

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 59.?.?.?

Tak,to je, protoze,kdyby se utkali obe zeme vlastnici nuklearni zbrane, tak, prohravajici strana by pouzila,jako posledni moznost odporu nuklearni zbran.Priklad byl dan statem Israelem, kdyz situace vypadala kriticky, tak premierka Golden Maierova dala rozkaz pripravit atomove bomby k pouziti.
V nuklearnim konfliktu dvou zemi vlastnicich atomove zbrane proste neni viteze ,ale,obou zemi,jako porazene,nebot zniceni uzemi silne radiovym zarenim zcela neobyvatelne nedava nikomu pravo rici,ze, vyhral valku,oba ztratili a k tomu dalsi staty ,ktere anizby byli ucastniky sklidi radiaktivni mrak a jejich zdravi bude ohrozeno take.Staci se jen podivat na "viteze" v Poustni bouri< jak na ruzne nemoce z radiace a "deploy uranimum " umiraji jeden po druhem a jake deti,mnohe znetvorene zanechali posobe.Proto,president Bush slibova valku na cela desetileti,jako,lokalni konflikty v zemych jez se nemohou technicky rovnat agresivnimu jednani USA, takova valka je "dobrou prochazkou", ale, jaka by to byla valka,kdyby v ramci odplaty zacaly padat bomby na americka mesta,trebe jen v tom,co zname,jako kobercove bombardovani mest v Nemecku.Takova valka,ktera je vedena na cizim uzemi,kde se i leccos radiaktivne zamori,je do sve urcite miry pohodlna pro imperialisty, zejmena v techto dnech,kdy pouzivaji bezpilotnich letounu a posadka ,ktera je ridi sedi bezpecne tisice kilometru jinde,ale,coz,kdyz za par roku,bezpilotni letou naletne na uzemi USA a bude vrazdit zpusobem,jaky cteme o Afganistanu,Pakystanu a Iraku?
Takze, smlouvy mezi atomovymi zememi,jsou prakticky k tomu,aby nedoslo k celosvetove katastrofe,kde nikdo se nestane vitezem,ale ,vsichni by byli porazeni i kdyz by v zamorenem uzemi prezivali za hroznych podminek,skorem se da rici,ze mrtvy by na tom byly o mnoho lepsi,nez ti, jez by prezili, z obou stran,jak z "vitezne",tak,z porazene strany, vsichni v radiovem zamoreni by platili svou dan, proto velmoci pouzivaji jinych zemi k prosazovani svych politickych a hlavne hospodarskych cilu.
V takove politice nasili a chytraceni se jeste prizvou jine staty, pod prapor boje proti terrorismu, dat tomu kamuflas internacionalniho podnikani a svym zpusobem i legalni opravnenost, dodat pocit nezucastenym zemim, ze,zde je spravedlivy boj a celosvetova propaganda tomu da koncny stempl "oprabenosti" kterou podpori vsechny slozky Spojenych Narodu a tim se i Spojene narody vymknou ze zotpovednosti pro ktere udajne byly vytvoreny.
Pokud by lidstvo naslo ve vesmiru planetu,jez by byla k dosazeni a ke kolonisaci,tak cela politicka struktura zeme by se okamzite zmenila timto obevem k horsimu, ze by doslo i k nuklearnimu konfliktu mezi zememi vlastnici takovou nicivou silu.Tak zvane pronikani do vesmiru ma velke risiko pro lidi celeho sveta,aniz by si to mnozi uvedomovali,koncil bych slovy britskeho vedce,jez ve sve knize napsal na ukoncenou v posledni kapitole toto; ze se obava,ze drive ,nez lidsvo opradu vkroci do vesmiru,tak se predcasne vyhubi.

234915

Příspěvků: 78

19.12. 06:00 MoUdrostrak  Bankrotujici JuYsEj, Cina a Rusko
19.12. 09:58  RE: Bankrotujici JuYsEj, Cina a Rusko
19.12. 07:08  Rusove valku neprohraji
19.12. 12:12 zws  RE: Rusove valku neprohraji
19.12. 14:56 Anonymus  RE: Rusove valku neprohraji
19.12. 15:17 Antiseptik  RE: Rusove valku neprohraji
19.12. 16:47 Anonymus  RE: Rusove valku neprohraji
19.12. 22:52 hc  RE: Rusove valku neprohraji
19.12. 23:48 Anonymus  RE: Rusove valku neprohraji
20.12. 00:00 jen tak  RE: Rusove valku neprohraji
20.12. 10:25 karel2  RE: Rusove valku neprohraji
20.12. 16:27  RE: Rusove valku neprohraji
20.12. 17:33 jen tak  RE: Rusove valku neprohraji
21.12. 21:12 pan tecka  RE: Rusove valku neprohraji
20.12. 16:21  RE: Rusove valku neprohraji
20.12. 19:19 l.leimas  RE: Rusove valku neprohraji
20.12. 23:37  RE: Rusove valku neprohraji
22.12. 20:32  RE: Rusove valku neprohraji
22.12. 20:37  RE: Rusove valku neprohraji
19.12. 19:27  RE: Rusove valku neprohraji
19.12. 16:18 dub  RE: Rusove valku neprohraji
26.12. 17:03 Samurai  RE: Rusove valku neprohraji
19.12. 09:34  NATO by dostalo nakladačku
19.12. 13:21  Nevyhral by nikdo
19.12. 13:23 fohat  info staré 30 let
19.12. 15:55 quido2  *Zavádějící článek*
19.12. 20:36 Tak je to  Sakašvili žul kravatu
20.12. 16:36 calimero  RE: Sakašvili žul kravatu
19.12. 20:56  Má niekto odvahu to skúsiť?
19.12. 21:03 Rene Bartosek  Hmm,
20.12. 00:42 calimero  Ja myslim
20.12. 01:41  Ruská vojenská reforma a případná válka
20.12. 11:29 karel2  RE: Ruská vojenská reforma a případná válka
21.12. 11:01  RE: Ruská vojenská reforma a případná válka
21.12. 19:43  RE: Ruská vojenská reforma a případná válka
22.12. 02:23  RE: Ruská vojenská reforma a případná válka
20.12. 04:21 IVANFOJT  nekvalifikovane uvahy
20.12. 06:23 mt-svk  Nezabúdajte,
20.12. 08:52  RE: Nezabúdajte,
20.12. 20:55  RE: Nezabúdajte,
20.12. 23:05 Anonymus  RE: Nezabúdajte,
21.12. 23:21 hc  RE: Nezabúdajte,
22.12. 00:21 steve  RE: Nezabúdajte,
22.12. 00:28 Anonymus  RE: Nezabúdajte,
22.12. 01:02 steve  RE: Nezabúdajte,
22.12. 01:17 Anonymus  RE: Nezabúdajte,
22.12. 01:28 Rene Bartosek  RE: Nezabúdajte,
22.12. 01:34 Anonymus  RE: Nezabúdajte,
20.12. 23:31 steve  RE: Nezabúdajte,
21.12. 08:58  RE: Nezabúdajte,
21.12. 20:31 Anonymus  RE: Nezabúdajte,
22.12. 01:32 Rene Bartosek  RE: Nezabúdajte,
22.12. 01:37 Anonymus  RE: Nezabúdajte,
22.12. 02:03 Rene Bartosek  RE: Nezabúdajte,
22.12. 01:42 Anonymus  RE: Nezabúdajte,
22.12. 02:05 Rene Bartosek  RE: Nezabúdajte,
22.12. 08:59  RE: Nezabúdajte,
22.12. 16:30 Anonymus  RE: Nezabúdajte,
23.12. 02:19 Rene Bartosek  RE: Nezabúdajte,
21.12. 00:18  RE: Nezabúdajte,
21.12. 15:31 Anonymus  RE: Nezabúdajte,
22.12. 01:44 Rene Bartosek  RE: Nezabúdajte,
20.12. 18:23 quido2  RE: Nezabúdajte,
20.12. 22:29 quido2  RE: Nezabúdajte,
21.12. 03:02  RE: Nezabúdajte,
21.12. 09:24 quido2  RE: Nezabúdajte,
21.12. 09:45 steve  RE: Nezabúdajte,
21.12. 09:52 quido2  RE: Nezabúdajte,
21.12. 09:55 steve  RE: Nezabúdajte,
21.12. 10:35  RE: Nezabúdajte,
21.12. 19:12 quido2  RE: Nezabúdajte,
22.12. 01:59 Rene Bartosek  RE: Nezabúdajte,
22.12. 11:42 quido2  RE: Nezabúdajte,
22.12. 23:51 steve  RE: Nezabúdajte,
23.12. 09:29 quido2  RE: Nezabúdajte,
23.12. 10:40 steve  RE: Nezabúdajte,
23.12. 13:42 quido2  RE: Nezabúdajte,
26.12. 15:38 Robert Nohejl  Dnesni valky se provadeji jen v ramci nuklearni velmoc proti zemi nevlastnici nuklearni zbrane.

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

41

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc listopad přispělo 84 čtenářů částkou 12 322 korun, což je 41 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
1CuErU28m5a2tod9eZjnkY4sdidBVMpX6K
Další možnosti platby › Související články ›

Ve zkratce

Babiš na Ukrajině odsoudil ruskou agresi a podpořil územní celistvost Ukrajiny19.11.19 22:52 Česká republika 1

Destiletý syn vdovy ISIS: "My vás zabijeme, vybijeme vás. My vás povraždíme."19.11.19 21:09 Sýrie 10

University and College Union (UCU): Bílí mohou být černí, pokud si to přejí18.11.19 23:27 Británie 2

Texas: Černošksá učitelka surově zbila bílou středoškolačku se speciálními potřebami18.11.19 22:45 USA 3

Bletchley: Gang snědých mladíků brutálně napadl bílou dívku18.11.19 22:28 Británie 0

Pravda a láska se vrhla na Klause jr. s dcerkou17.11.19 20:19 Česká republika 2

Co ČT1 neuvádí: Alternativa pro Švédsko nabízí imigrantům cestu domů17.11.19 18:44 Švédsko 1

Obří ikona Grety shlíží z fasády a přísně rentgenuje duše kolemjdoucích17.11.19 10:59 USA 6

Akademie věd ignorovala Němci zavražděné studenty17.11.19 00:30 Česká republika 2

Zajímavá analýza honu na čarodějnice v USA16.11.19 19:28 USA 1

Ve věci nápisu "Památník věnovaný historicky posledním pracujícím Romům na území ČR" se může Policie ČR přetrhnout...15.11.19 23:54 Česká republika 8

Další vítězství Big Pharma: V Německu schválili zákon o povinném očkování proti spalničkám15.11.19 02:51 Německo 15

17. listopad 198915.11.19 00:34 Česká republika 3

Oni se fakt zbláznili. Po nákupu vrtulníků budeme prodávat státní hmotné rezervy12.11.19 20:21 Česká republika 4

Islamizácia v priamom prenose: Moslim prvýkrát na čele veľkého nemeckého mesta12.11.19 16:16 Německo 2

Nač potřebujeme 12 vrtulníků za 14,6 miliardy?12.11.19 16:10 Česká republika 1

Skoro polovina obyvatel Bruselu nosí venku prostředek na sebeobranu. Multikulturní výkladní skříň EU v plné nahotě12.11.19 00:25 Nizozemsko 1

Na Slovensku končí Natural 95. Bude jen E10 s vyšším podílem biopaliv11.11.19 01:50 Slovensko 0

Muslimský imigrant prořízl ve Znojmě Markovi Petružálkovi hrdlo. Rodina potřebuje peníze10.11.19 01:33 Česká republika 2

V Libyi straší ruští žoldáci09.11.19 21:24 Libye 4

Měnové kurzy

USD
23,08 Kč
Euro
25,56 Kč
Libra
29,81 Kč
Kanadský dolar
17,38 Kč
Australský dolar
15,74 Kč
Švýcarský frank
23,31 Kč
100 japonských jenů
21,27 Kč
Čínský juan
3,28 Kč
Polský zloty
5,96 Kč
100 maď. forintů
7,68 Kč
Ukrajinská hřivna
0,95 Kč
100 rublů
36,14 Kč
1 unce (31,1g) zlata
34 023,01 Kč
1 unce stříbra
395,65 Kč
Bitcoin
187 004,97 Kč

Poslední aktualizace: 20.11.2019 07:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 8 939