Diskuze k článku

Perspektiva juanu v mezinárodních financích

Příspěvků 12

15.12.2010 0:43

Co se tyce

Satanist 154.?.?.?

US$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ tak tech ma Cina dostatek. Kdyz by je vsecky hodili do hry tak si s tema zelenejma papirkama protoze hajzlpapir made in China i v Dollar Store bude mit vetsi hodnotu american citizens v zadluzeny USA budou moci vytrit (_!_)!

234262

15.12.2010 11:17

RE: Co se tyce

udo1 udo321123zavinacazet (tečka) sk 91.?.?.?

Reakce na 234262

Hmm..
prečo Salickij nespomína Rusku, Číne, Indii, Arabskom klasteri a aj na západe na konferenciách toľko spomínané krytie energoinvariantom, kWh?
Musí predsa o tom vedieť.
Že by politicko-strategické nariadenie RAN-u idúce od nových kádrov?

V odborných kruhoch v tomto panuje zhoda. Otázka je iba načasovanie.. koordinácia s paralelným nevyhnutným znížením úrokov na nulu a zákonnou transformáciou funkcie bánk na investičné spoločnosti.

Aj keď na druhej strane by z toho do budúcna plynuli pre dnešnú formu spoločenského zriadenia v týchto krajinách, ale aj západných, isté riziká vyplývajúce nielen zo zmeny technológii.

Asi bude musieť ísť tlak zas a znova zdola od informovanej verejnosti.

234281

15.12.2010 17:18

RE: Co se tyce

dub 62.?.?.?

Reakce na 234281

ale zmiňuje, i když obecně a trochu zastřeně[smích]

"Zmiňuje se zlato, systém Bretton-Woods, nějaký ještě přirozenější základ peněz,..."

234320

16.12.2010 16:55

RE: Co se tyce

udo1 udo321123zavinacazet (tečka) sk 109.?.?.?

Reakce na 234320

..a všeobecná deflačná technologická dividenda, ktorú ste minule pripomenuli..
Tá je ale v podstate tiež podmienená invariantom a zamedzením úročenia. Tak, ako aj akákoľvek zmysluplná forma základného platu. Hádam to len v tichosti chcú doladiť. Aj tak je to z dlhodobého hľadiska nevyhnutné.

Novinári musia byť o tom samozrejme ticho. Len nerozumiem celkom, prečo sa o tejto top téme viac nediskutuje na webzínoch. Všade je o tom ticho. Zrejme sa to snažia odignorovať a získať čas, ktorý im uteká.

234390

16.12.2010 17:34

RE: Co se tyce

dub 62.?.?.?

Reakce na 234390

no lichvu jsme už probrali[smích] jistě, bez jejího zrušení to nejde

a že se o tom nikde moc nediskutuje? proč se divíte. ono není v podstatě s kým. buď mají lidi zažraný stávající systém a uvažování, takže se úroku a dalších drží jako hovno košile, nebo jim chybí základní znalosti o ekonomice a systémech jako takových, takže není na základě čeho diskutovat.
což se prokázalo do značné míry, až na pár výjimek, i tady. většina je max. schopna vykřikovat nějaká helsa, viz třeba základní příjem (který není systémovým, ale pouze parciálním řešením jedné malé části distribuce).

a že o tom nediskutují ti, co to připravují? proč? velmi netaktické. nejdřív musí být systém odladěn, zavedeny základní instituce a odzkoušeny (používání bilagterálních měn je toho důkazem, i když by mělo jít pouze o přechodnou fázi). a připraven také právní rámec. a dávat zmrdům do ruky čas není moc moudré.

234391

17.12.2010 0:18

RE: Co se tyce

udo1 udo321123zavinacazet (tečka) sk 91.?.?.?

Reakce na 234391

re: dub

Myslím, že sa úroveň diskusii, miery chápania ľudí najmä v posledných mesiacoch, týždňoch hodne zlepšuje. Nielen tu..
Stále je to ale nedostačujúce..

Tendencia je dobrá a chápem tých magorov, že sú ticho vo vyjadreniach k navrhnutým riešeniam. Ich systém bol v posledných rokoch v podstate odkrytý a nedokáže fungovať v tomto stave. Nebol na to projektovaný.
Majú stav "Babo raď ", ako vy Češi a Moraváci pekne hovoríte [smích]
Špičky ich výkonného aparátu sa na nich obracajú s fundamentálnymi otázkami z nižších inštancii a oni nemajú udržateľné odpovede. Tým strácajú autoritu u vlastného "manažmentu"..
Uvidíme..

Možno máte pravdu, že plné odkrytie "kódu" by za tejto situácie pre exponované osoby mohlo niesť isté riziká.. Viď posledné udalosti, nehody..
Obávam sa však, a nielen ja, že nie je možné zaviesť uvedené zmeny v ekonomike a vzdelávaní zhora bez podpory obyvateľstva. Bolo by to proti základným pravidlám systému. Na to v podstate zrejme GP-KM&Co. aj hrajú. Je to stará známa tzv. revolucionárska pasca. Na mieste zodpovedných by som za tejto situácie tiež zatiaľ do toho oficiálne s fanfárami nešiel. Myslím, že riziko je momentálne neprijateľné. Treba počkať, kým bude najmä z fór jasné, že je spomínaná problematika bežným predmetom diskusie.

Každopádne to vrie.. dôležité je, aby bol prechod dlhodobý a plynulý.. Dúfam, že "elitka" neurobí v panike nejakú sprostosť..

234414

17.12.2010 15:50

RE: Co se tyce

dub 62.?.?.?

Reakce na 234414

plynulý přechod může být pouze zavedení pralelního systému a jeho provozování po určitou dobu spolu se starým. což doufám dělají, viz vzpomínané bilaterální bartery a nové finanční centrum v rusku.

ano, bohužel je to sice smutné, ale nutné, že lidi budou muset nejdřív rýt držkou v zemi, aby se jim rozsvítilo a starého paradigma se vzdali dobrovolně na základě (nepříjemných) zkušeností. teprve pak bude moct mít nové paradigma podporu. dřív není moudré ukazovat karty a přestat držet pokerovou tvář...

ale ono se sice začíná diskutovat, bohužel se ještě lidi musí dovzdělat, protože jinak jim chybí základna pro jakoukoliv diskusi, natož pak skutečné pochopení řešení.

tož huvidíme, z kopečka už jedeme delší dobu, teď už jsme se dostali na větší sešup. aneb držme si kloboučky...[smích]

elitka by blbost ráda udělala, je to její poslední možnost, jde jen o ton, jestli jí to bude dovoleno. a to díky bohu nebude.

234438

18.12.2010 0:44

RE: Co se tyce

udo1 udo321123zavinacazet (tečka) sk 91.?.?.?

Reakce na 234438

re: dub

Dúfam, že nebude treba ryť až tak hlboko držkou v zemi, ako vravel Kryl [smích], no tiež mám obavy.
Utrpenie, či smrť každého jedného človeka je tragédiou.
Musíme sa snažiť urobiť maximum a dôverovať.
Všetko má svoj zmysel, ale na druhej strane načo to zbytočne komplikovať.

234457

15.12.2010 14:31

RE: Co se tyce

udo1 udo321123zavinacazet (tečka) sk 91.?.?.?

Reakce na 234262

Hmm..
prečo Salickij nespomína v Rusku, Číne, Indii, Arabskom klasteri a aj na západe na konferenciách toľko spomínané krytie energoinvariantom, kWh?
Musí predsa o tom vedieť.
Že by politicko-strategické nariadenie RAN-u idúce od nových kádrov?

V odborných kruhoch v tomto panuje zhoda. Otázka je iba načasovanie.. koordinácia s paralelným nevyhnutným znížením úrokov na nulu a zákonnou transformáciou funkcie bánk na investičné spoločnosti.

Aj keď na druhej strane by z toho do budúcna plynuli pre dnešnú formu spoločenského zriadenia v týchto krajinách, ale aj západných, isté riziká vyplývajúce nielen zo zmeny technológii.

Asi bude musieť ísť tlak zas a znova zdola od informovanej verejnosti.

234299

15.12.2010 22:24

Symboly.

in-ocean 88.?.?.?

Pisete, ze penize jsou take symbol. Je treba si uvedomit, ze i slovo jak psane tak i mluvene je take symbolem. Slovo neni skutecnou veci ani cinem. Takze pokud napriklad sedim v aute, tak vlastne v aute nesedim. (ja vim, ted se smejete co je to za blbost, ale vysvetlim [smích] ).
Ta vec ve ktere sedim je pouze "tim cim je"(zkuste pouze vnimat zivot a vse kolem sebe tak jak to je a ne ve forme slov). Auto je podstatne jmeno. Jinymi slovy je to jmeno podstaty (te veci). A kdyz reknete v nekde v cizine "auto", tak vubec nebudou vedet o cem hovorite. Veskera slova jsou symboly.
A kdyz pujdu jeste dale, tak jiste nekteri si vybavuji,ze v Bibly se hovori o tom, ze pokud "boha" pojmenujete, tak jiz neni tim cim je. [smích]
Taktez, vase jmena nejste vy. Jsou to vase jmena. A to je rozdil. To co je jednou vase, druhy den to byt vase nemusi, pokud si to prejete, ale vy se tim nemenite. Navic prijmeni drive neexistovala. To si vymyslela az tato spolecnost, aby vytvorila "osoby" diky nimz muzete existovat v tomto komercnim svete. Ale to uz je jina story.
Mejte se krasne.

234340

16.12.2010 12:48

RE: Symboly.

udo1 udo321123zavinacazet (tečka) sk 91.?.?.?

Reakce na 234340

Re:in-ocean
"Pisete, ze penize jsou take symbol.."

Nie je mi celkom jasné, co tím jako chtel básník ríci?

Slovo je kód, miera, ktorou vytváram obrazy v hlavách ostatných podľa tej kultúry, kde sa nachádzam a jej zaužívaných spoločenských stereotypov, noriem.
Symbol je zjednodušený obraz nejakého komplexného dynamického spoločenského procesu. Má kľúčový význam pri vytváraní, riadení spoločenského podvedomia danej kultúry. Je základným prvkom dlhodobého riadenia más pomocou tzv. kultúrnych matríc.

Väčšina pôvodných písiem bola založená na symboloch, znakoch charakteristických pre zmýšľanie danej kultúry. Z tohto pohľadu je hláskové písmo degradáciou. Napr. Číňania aj preto svoje písmo neopustia. Bol by to závažný hlboky útok na podstatu ich kultúry. V Rusku na túto tému prebieha v odborných kruhoch nie len na univerzitách veľká diskusia, nakoľko azbuka bola pôvodne tiež znakovým písmom symbolov. Počas niekoľkých "reforiem" v posledných storočiach však bola zdegradovaná.

In-ocean, máte pravdu v tom, že z istej pozície možno vnímať peniaze ako symbol.

V biblii je aj napísané:
(Genezis)
"Na začiatku bolo slovo, to slovo bolo od Boha a to slovo bolo Boh"
Korán:
(Stať ekvivalentná zmyslu Genezis)
"Boh stvoril rôzne veci a nadelil ich mierou"

Boh je iným slovom aj všeobecná miera, miera všetkého, slovo, cez ktoré tvorí. Rukami, vydaním zvuku,frekvencie, kmitavého impulzu..tvoríme. Cielene. Zhmotňujeme svoje obrazy. Niekedy aj čisto myšlienkami. Všetko tvorenie, zhmotňovanie pracuje na princípe usporiadania informácie, obrazu.
Zhmotňujem tým, že informácii nadelím mieru. Dám svojmu obrazu pravidlá.
Preto bolo vo väčšine kultúr číslo 3 "sväté":
MATERIA+INFORMÁCIA+MIERA
nie 4
1, 2
1 + 2, 3 + 4
(Hmota+Energia("Duch" ))+((Čas+Priestor)=Časopriestor)
4 sú potom vlastne 2 kategórie. Objektívna existencia informácie, obrazu, tým pádom zostáva skrytá.
Ráno si vytvorím obraz, matricu, čo chcem robiť počas dňa a slovami, činmi ju napĺňam, zhmotňujem = tvorím

Na princípe 4., resp 2. základných kategórii nie je možné naplno cielene vedome tvoriť, plánovať, riadiť svoju budúcnosť, svoj osud.
Riadia ho potom iní pomocou 3.kategórii.
Nie vždy zrovna v náš prospech, ako vidíme.
Problém je, že všetky prírodné a humanitné vedy sú zámerne založené na systéme 4, resp.2.
Je to malý, obrovský rozdiel, ak si uvedomíte podstatu.

Nie je to nič nové, stará, obecne známa vec, akoby niekto povedal..
Pokiaľ však veci, procesy nepomenujeme, nedáme im názov, slovo, prípadne symbol, akoby neexistovali, lebo ich nemôžeme efektívne riadiť v zmysle našich cieľov.

234381

16.1.2011 13:33

Čína je tom obdobně jako Německo po svém vzestupu v 19. století

r.m. 89.?.?.?

Ohledně zdrojů ropy je jejich přirozeným partnerem Rusko. Postupně z toho kšeftu vytlačili většinu prostředníků. Jim stačí obchodovat sami mezi sebou a zisk šábovat na dvě půky a bude to znamenat ztrátu pro účastníky konkurenčního dolarového koloběhu. [velký smích]

236210

Příspěvků: 12

15.12. 00:43 Satanist  Co se tyce
15.12. 11:17 udo1  RE: Co se tyce
15.12. 17:18 dub  RE: Co se tyce
16.12. 16:55 udo1  RE: Co se tyce
16.12. 17:34 dub  RE: Co se tyce
17.12. 00:18 udo1  RE: Co se tyce
17.12. 15:50 dub  RE: Co se tyce
18.12. 00:44 udo1  RE: Co se tyce
15.12. 14:31 udo1  RE: Co se tyce
15.12. 22:24 in-ocean  Symboly.
16.12. 12:48 udo1  RE: Symboly.
16.01. 13:33 r.m.  Čína je tom obdobně jako Německo po svém vzestupu v 19. století

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

19

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc duben přispělo 23 čtenářů částkou 6 531 korun, což je 19 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

Ve zkratce

Někdo zaútočil na českou ambasádu v Moskvě. Petříček se zlobí: musíte nás ochránit!06.04.20 17:13 Rusko 5

Ropa ve Venezuele je nyní ve vlastnictví Ruska06.04.20 16:48 Venezuela 0

Na několika místech Velké Británie zapalují lidé vysílače 5G, podezírají je z podpory šíření koronaviru05.04.20 16:15 Británie 8

Staří bardi se probouzejí v zakrátko těžce zkoušené zemi05.04.20 13:02 USA 0

Vakcína ještě není, ale "odborníci" se už obávají reakce odmítáčů05.04.20 09:11 USA 6

Výroba ,,nezávadných, hygienických“ roušek05.04.20 07:58 Indie 7

Byl 15. březen 2020...04.04.20 19:59 Česká republika 5

Česká armáda odmítla pomoci českým lidem...04.04.20 12:10 Česká republika 3

Praha 6 přesouvá Koněva03.04.20 11:08 Česká republika 6

Hermafrodité a úchylové v Panamě mají problém. Málo respektu k jejich úchylce03.04.20 10:48 Panama 2

Člověk v tísni spustil pomoc Česku. A je zle.03.04.20 09:20 Česká republika 4

Proč jsou americké nemocnice klidné a prázdné?03.04.20 00:18 USA 8

Je podáno trestní oznámení na komisařku Jourovou za nenávist ke svobodě slova!02.04.20 19:22 Česká republika 3

Rockefellerova studie o "budoucí" epidemii02.04.20 08:56 Neurčeno 1

Už to začíná vypadat, jako by zemi vedli milionchvilkaři02.04.20 07:11 Česká republika 3

Podívejte se, kam přísná karanténa vede01.04.20 17:41 Itálie 5

Vláda: Zakážeme teplé počasí! Aby se lidi necourali venku01.04.20 13:10 Česká republika 3

Zákazy, zákazy, buzerace, zákazy: Několik mladých spáchalo zločiny. Opékali buřty v lese01.04.20 11:30 Česká republika 4

Policisté hlídají město v kostýmech v podobě koronaviru01.04.20 06:21 Bolivie 1

Rusko vyslalo do USA letadlo se zdravotnickými potřebami, Trump poděkoval. Proč o tom mlčí média?31.03.20 23:32 Rusko 0

Měnové kurzy

USD
25,52 Kč
Euro
27,60 Kč
Libra
31,29 Kč
Kanadský dolar
18,09 Kč
Australský dolar
15,60 Kč
Švýcarský frank
26,13 Kč
100 japonských jenů
23,46 Kč
Čínský juan
3,60 Kč
Polský zloty
6,05 Kč
100 maď. forintů
7,58 Kč
Ukrajinská hřivna
0,94 Kč
100 rublů
33,62 Kč
1 unce (31,1g) zlata
42 353,19 Kč
1 unce stříbra
387,94 Kč
Bitcoin
186 997,12 Kč

Poslední aktualizace: 7.4.2020 06:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 4 432