Diskuze k článku

Cikánská otázka v ČR

Příspěvků 85

1.12.2010 0:39

To je všechno pravda, ale komu bude sloužit "kravál" kolem cikánů?

64 88.?.?.?

Pokud dojde k nějakému střetu většinové populace s cikány, k němuž situace směřuje, dojde k vyhlášení tvrdých represí proti komukoliv a střet s cikány bude báječná záminka!
Na druhou stranu situace začíná být neúnosná / případ v Novém Bydžově je dostatečně ilustrující - znásilnění 20 leté dívky cikánem na hlavním náměstí v odpoledních hodinách! / a většinová společnost se bude bránit! Být dnes cikánem v Česku není dobrá
budoucnost! A svezou se i ti, co nic špatného neudělali!!!
To je ta chyba! Přeci není možné přijmout rétoriku Sládka, že největší provinění cikána je fakt, že se vůbec narodil!

233494

1.12.2010 2:33

RE: To je všechno pravda, ale komu bude sloužit

E123 78.?.?.?

Reakce na 233494

Máte naprostou pravdu v tom, že rétorika "alá Sládek", je naprosto nepřípustná, ovšem pokud bude cikánská otázka nadále neřešena (nebo řešena současným způsobem, což je totéž), čím dál tím více občanů se k takovéto generalizaci bude uchylovat. Až to jednou "praskne", pak se se šmejdy, přesně jak píšete, svezou i ti nevinní v duchu hesla: Když se kácí les...

Ovšem dá se tomuto trendu nějak zabránit za situace, kdy vláda nejedná a většina občanů "drží hubu a krok"?? Novobydžovský starosta s tím chtěl něco dělat a jaká byla reakce vrcholových politiků?? Zkritizovali ho a hodili přes palubu...
[bliji]

233502

9.12.2010 1:33

RE: To je všechno pravda, ale komu bude sloužit

AYA 88.?.?.?

Reakce na 233502

Možná by neškodilo, kdyby se novobydžovský starosta vydal cestou starosty z vesnice 12-l3letého vraha 12leté spolužačky (nyní propuštěného s čistým trestním rejstříkem). Tedy cestou celonárodní petice. Budu mezi prvními, kdo ji podepíší.

233942

1.12.2010 7:23

RE: To je všechno pravda, ale komu bude sloužit

SP 217.?.?.?

Reakce na 233494

Prečo na Slovensku vypukne občianska vojna

Začnime optimisticky - možno pôjde len o masové krvipreliatie. Horizont udalostí - teda bod možného návratu, sme už dávno prekročili, vývoj udalostí smeruje samospádom k svojmu finále, tj. k spoločenského výbuchu. Najprv stručný politologický exkurz na pochopenie toho, prečo veci dospeli až do tohto štádia. To, že väčšina politických problémov Slovenska je banálna oproti problému s rómskou menšinou si všimli už asi všetci, samozrejme s výnimkou politikov.
Politik sa už z podstaty svojho "povolania" nikdy nebude vážne zaoberať skutočnými a vážnymi problémami; jeho politická existencia je založená na vytváraní tzv. politických problémov zo záležitostí, ktoré predtým aj potom, ako sa im politik venuje, fungujú spravidla bezproblémovo.
Viac je tu http://tvina.sk/index.php?zobraz=videoarchiv&hraj=278

233513

1.12.2010 2:20

hon na čarodejnice nebo vlastní neschopnost?

bernard 90.?.?.?

článek je dle mě slabý výdech ničeho.Zbytečné plýtvání vlastní nabubřelostí.Nový Bydžov,týrání chlapce budou dnes hlavní témata diskusí o ničem.Jen reakce na útok bodajícího mladíka napojeného na nacionální scénu mi jaksi chybí.Zpočátku byl v mediích popisován jako "světe div se " cikán"Ve chvíli kdy prosáklo ,že ony vlastně nepatrné útoky způsobil majoritní magor,diskuse žhavené doběla bílým egem utichly.No a dále k pisateli:Aktuálně.cz celou dobu zajišťovalo viditelné značení pachatele-Roma který byl za útok na Patrika odpovědný.Tv Nova rovněž informuje černobíle:Romský mladík .....No proč tedy není u psychopata z Ostravy znázorněna komunita ze které pochází pachatel?Pisatel jen žvatlá egobílé nesmysly.Řešení via ulice? Pisatel se jistě pohybuje v komunitě kriminální galerky a ví přesně jak působit na vznikající velkoproblém.Ne bohužel neví ani prd.Skutečně si naivně myslí ,že se cikáni zaleknou vlajek DSSS či jiných chorých uskupení?Pisatel je naivní.Cikáni kteří se pohybují v tomto prostředí jsou v naprosté výhodě znalosti prostředí.Pochod ulicemi je jedinný záchvat bílé elity který je zákonný a povolený.A z toho galerka těží.Jedinné co majorita skutečně má je strach.Nic víc.A v dopise pisatele rovněž chybí ono řešení cikánské otázky,kterým se pisatel ohání.Bohužel.Cikáni jsou v obrovské výhodě: Nemají co stratit,nic neriskují,nemají dostatek hmotných statků,které by je brzdily ve snaze zapojení se do společnosti.Majorita právě naopak.Vidina ztráty pohodlí,libida,jistoty klidu domova a dalších svazujících jevů nedává prostor pro "rovné jednání".Takže výsledné srovnání je v majoritní neprospěch.Již jsem psal kdesi jaká jednoduchá řešení lze aplikovat.Nicméně musí být vůle i na straně posluchačů či čtenářů.Váš server je velmi nacionalisticky laděn a určitě nemá smysl publikovat jakákoliv řešení právě zde.Tak to je tak vše co jsem chtěl dodat k onomu Giga tématu.Děkuji za prostor pro názor.

233500

1.12.2010 2:48

RE: hon na čarodejnice nebo vlastní neschopnost?

menšina 213.?.?.?

Reakce na 233500

Je otřesné, že jakmile došlo k tomu pobodání v Ostravě, v diskusi na Novinkách si byli všichni jisti, že to byl cikán.

233503

1.12.2010 3:03

RE: hon na čarodejnice nebo vlastní neschopnost?

E123 78.?.?.?

Reakce na 233503

A je Vám doufám jasné, proč si to všichni mysleli?? Tedy Vám, soudě podle Vašich komentářů zde na Zvědavci, to samozřejmě jasné je (rasizmus). Ve skutečnosti je to proto, že pokud je pachatelem skutečně Cikán, tak se o tom z 99% neinformuje a tím se pouze přiživuje paranoia davu, který pak vidí Cikána "za každým rohem".

233505

1.12.2010 5:46

RE: hon na čarodejnice nebo vlastní neschopnost?

Sataniist 207.?.?.?

Reakce na 233505

Zamaskovat se da v mediich ledacos a pak olasskej cigan ma taky bilou kuzi. Nekde v holocaustnich rozsahlejch spisech jsem se docetl, ze par olaskejch ciganu za A.H. bylo zarazeno do transportu zidu a kdyz vystoupili na miste urceni z vagonu tak je ani odbornik na rasy antropolog Mengele nerozeznal od zidu a dokonce museli nosit na munduru Davidovu hvezdu.

233510

1.12.2010 13:23

RE: hon na čarodejnice nebo vlastní neschopnost?

menšiňák 213.?.?.?

Reakce na 233510

No vidíte - a to ještě nemáte tušení kolik Čechů jsou ve skutečnosti olasští nebo i jiní cigáni, akorát to o sobě tají. Kdybyste tohle všechno vzali v ůvahu, potom by vám procentuální základ pro výpočet cigánů na dávkách pořádně vzrostl a procentuální podíl by se o dost snížil

233535

1.12.2010 15:21

RE: hon na čarodejnice nebo vlastní neschopnost?

E123 78.?.?.?

Reakce na 233535

Mě osobně je jedno, zda je někdo Čech, Cikán či Vietnamec. Posuzuju jednotlivce podle jejich chování. Ovšem nemohu tolerovat to, co se v naší zemi děje.Slušných Cikánů si vážím o to víc, když vidím co páchají jejich nepřizpůsobiví soukmenovci. Děsím se možnosti, že v případě nějakých rozsáhlých konfliktů to "odnesou" i ti nevinní, ovšem to bude zas a pouze důsledek toho, že se tato problematika u nás neřeší účinným způsobem.

233541

1.12.2010 16:01

RE: hon na čarodejnice nebo vlastní neschopnost?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Reakce na 233541

>tato problematika u nás neřeší účinným způsobem.
Ano, toto je perfektne vystizeno. A ptam se: Kdo to ma ucinnym zpusobem resit? Obcan? Nebo vlada? Kdo tedy za to nereseni muze? Ano, jednou to odnesou i ti slusni. Diky vlade. Ze je jako celek nesmyslne a neopodstatnene zvyhodnuje. Nic netrva vecne. Zlorad nevyjimaje.

233546

1.12.2010 16:51

RE: hon na čarodejnice nebo vlastní neschopnost?

E123 78.?.?.?

Reakce na 233546

Největší vinu nese stát tj. politici, v druhé řadě pak kompetentní úředníci. Politici jsou také tlačeni zvenčí ( EU, USA a různé "lidskoprávní organizace" ). Co se řešení týče, nikdo jiný než stát to vyřešit nemůže (rozumně) o tom jsem přesvědčen...

233551

2.12.2010 9:20

RE: hon na čarodejnice nebo vlastní neschopnost?

KRONEOS 89.?.?.?

Reakce na 233541

S tím nelze než souhlasit!

Hrát na cikánskou otázku, je stejné jako hrát před 80 lety na židovskou otázku! Většinou v dobytčácích a na rampách stáli jen obyčejní jedinci, rodiny. A ti, kteří společnost ovládali jako menšina, ji ovládali znova i jako investoři do byznysu nacistů.

Válka je byznys, a je jedno jestli v nacistické mašinérii byly židovské peníze nebo ne!

Dějiny jsou komplikované, otázky zůstávají, investoři do WW2 však finacují i současné války a mezispolečenské konflikty.

V otázce Romů(cikánů) je třeba říct, aby většina Čechů se naučila komunikovat s těmi Romy, kteří se snaží, a zároveň aby je více zapojovala do běžného života.

Myslím si, že by nakonec vyvstaly nové problémy, třeba jako u židů, strach z jejich konkurence! Židé byly zase pronaslédováni zase z opačného excesu, že byli příliš aktivní a společensky úspěšní, oproti Romům, kteří jsou zase příliš laxní a neaktivní. Ono s majoritou je někdy hůře vyjít, než minorita s minoritou. Majoritě se nelíbí když je minotita příliš úspěšnážidovská), nebo příliš laxní(romská).

Svým způsobem majorita vlastně neví co chce!Její společenské nálady jsou stále nepředvídatelné, a mnozí extrémní štváči to jen využívají(Hitler).

233597

2.12.2010 17:57

RE: hon na čarodejnice nebo vlastní neschopnost?

Rene Bartosek 76.?.?.?

Reakce na 233597

Neůspěch, ůspěch? Problém je, když se začne někdo dívat na lidi nebo na část lidí jako na věci. Židé, cikáni, i bílá většina. Bílí vedou svou válku izolací, doplací na to spodní sociální patra na styčné hranici. Romové užívají parazitující taktiku ze spoda a sionisté shora. Rozdíl mezi elitou a parazitem je ten, že elita se na spodní část pyramidy dívá jako zdroj moci ke kterému má zpětnou odpovědnost. Pokud tuto schopnost ztratí, ztratí i své postavení.

Jestliže elita postaví částečně svou moc na vyvolenosti, tak dochází ke konfliktu napříč sociálními vrstvami. Vyvolenec z nízkého sociálního levelu si myslí, že je více než příslušník skutečné elity z řad nevyvolených a v tomto přesvědčení je celý život myšlenkově zpracovaný. Ale takové jednaní v masové míře vede k problémům a jistým důsledkům, hlavně v dlouhodobém měřítku. Parazitisus na spodním levlu je mnohem nebezpečnější, protože korektnost poskytyjící iluzi nedoktnutelnosti rozvíjí ho do obludných rozměrů. Stačí aby došlo k propadu životní úrovně a to co korektnost dlouhodbě potlačovala se projeví se zničující silou. Je k mání moc, někdo po ní sáhne.

Komunikace. Paraziti nahoře resepktijí sílu, byť ji drží ti rasově "méněcenní". Parazitismus dole vyžaduje použití sice převážně nepřímé síly ze strany státu. Řekl bych, že výhrou pro všechny by bylo odstranit podmínky pro zneužívání solidarity na základě zákona statní moci.

V Řecku hořeli ulice. Pánáky v Bruselo to zas tak u poklidu nevyvedlo. Co udělali pro Řeky? Přinutili je zprivatizovat. Pomůže jim to? Pohoda se ztratila až s masívním nákupem dluhopisů Pekingem. Čas běží, ta videa z Luník 9, trestná činost na venicích do 3 000 obyvatel začíná narůstat na intezitě... Neefektovní centrální moc reaguje na místní problémy s křížkem po funuse.

V městečku v USA do 3 000 je znásilnění, loupežné přepadení... odpoledne na náměstí naprosto nemyslitelná věc. V USA je jiná mobilita lidí a na vesnici se prostě parazitismus pěstovat nedá. Musíte do města, ale i tak existují hranice chování, které třeba v jistých čtvrtích Chicaga na rozdíl od Luník 9 nebyli, ani z daleka překročeny. Např. dlouhodobou absenci v základní škole nebudou nikomu tolerovat.

Viděl jsem třeba pohovor učitele s maminou a jejím synkem. Bílí na tehle škole byli někteří učitelé a my. A na tý mamině bylo vidět, že nechce aby ten kluk zahodil na úvod do života jednu z mála šancí na trochu lepší cestu. K tomu bílému staršímu učitele se tahle máma choval s jasným respektem, určitě ho měla více než její pubertální synátor. Budou děcka muset být ve škole, ubude kriminality pod 15 let. A to by si stát měl vynutit, stejně jako slušné chování... jako podmínku pro poskytnutí solidarity. Bude více krást? Půjdete do basy, čtyři betonové stěny, hajzlík budíček v 6:00 a pevný...Automaticky kráceno

233649

2.12.2010 17:58

RE: hon na čarodejnice nebo vlastní neschopnost?

Rene Bartosek 76.?.?.?

Reakce na 233649

Viděl jsem třeba pohovor učitele s maminou a jejím synkem. Bílí na tehle škole byli někteří učitelé a my. A na tý mamině bylo vidět, že nechce aby ten kluk zahodil na úvod do života jednu z mála šancí na trochu lepší cestu. K tomu bílému staršímu učitele se tahle máma choval s jasným respektem, určitě ho měla více než její pubertální synátor. Budou děcka muset být ve škole, ubude kriminality pod 15 let. A to by si stát měl vynutit, stejně jako slušné chování... jako podmínku pro poskytnutí solidarity. Bude více krást? Půjdete do basy, čtyři betonové stěny, hajzlík budíček v 6:00 a pevný režim do X:00, pak se zhasíná světlo. Přejeme příjemný pobyt, máte čas zpytovat svědomí.

Jistě ozvou se ekonomičtí pragmatici? Zeptám se takto má stát rezignovat na drobnou kriminalitu? Kolik bude stát sanace něčeho jako Luník 9? Luník 9 má jenom 4 000 obyvatel? Na terorizování Malacek mělo stačit údajně 60 lidí. Jaké jsou přímé a nepřímé dopady z ekonomického hlediska? Rezignovat na právo v případě zhruba miliónové mešiny, což je 10% obyvatelstva mi nepřijde dvakrát chytré, ani čistě ekonomicky.

233650

3.12.2010 8:55

RE: hon na čarodejnice nebo vlastní neschopnost?

KRONEOS 89.?.?.?

Reakce na 233650

Pane Bartošek, důležitý je příklad-v politické scéně příklad vzorného, schopného, moudrého a zodpovědného člověka neexistuje.

Například včera bylo rozdávání cen malým astředním podnikatelům, snad mezi nimi je právě to ryzí jádro.

Ovšem tito šikovní apoctiví lidé nemají vliv na tak degradovanou společnost jako je Česká!

Romové nejsou nebezpečím, je potřeba s nimi neúnavně pracovat, když chtějí dokážou to, když nechtějí tak to mají slíznout...

To platí i o majoritních excesech, které si nezadají sexcesy minorit.

Pamatujte, že to byla vždy zneužitá majorita, která způsobila katastrofu. Majorita bez ohledu na židy nebo romy má stále velkou moc, co se odehraje uvnitř ní, to může mít pozitivní nebo negativní důsledky na další jeji existenci!

Kultivujme většinu, minority se přidají, nic jim jiného nezbyde-ale kultivujme ji směrem né tím vaším, trochu nahnědlým, ale racionálním, vzdělávacím, otevřeným, nepředpojatým, zodpovědným!To se neděje proto narůstají i vaše obavy a nahnědlá rétorika, pochopte to!

233702

3.12.2010 16:46

RE: hon na čarodejnice nebo vlastní neschopnost?

Rene Bartosek 76.?.?.?

Reakce na 233702

Zkuste se oprostit od své ideologicky korektní indoktrinace projevující se častým užíváním slůvka nahnědlý. Garantuju Vám, že tím si příliš přátel u lidiček neuděláte. Na hnědé to stejně nefunguje a s opačným efektem to působí na ten pestrobarevný názorový zbytek. A pro pokus realizace některých svých představ potřebujete, když ne hromady přátel, tak aspoň většinu neutrálů nezmanipulovaných propagandou a užívájící svůj zdravý selský rozum!

Jistě jde o excesy hrubého zrna? Můžu se zeptat kolik existuje sídlišť jako Luník 9 na Slovensku nebo v ČR vzhledem na celkový počet Romů? Jenomže x důležitých věcí nutných pro stanovení vychozího stavu nevíme. Statistiky jsou považovaný za rovnou hnědé. Statistika však má neutrální šedivou barvu, až lidé ji přimíchají ten správný odstín. Lze odhadnout, že problém je absence děcek ve škole, z toho plyne nárust děcké kriminality a taky vysoká míra nezaměstnanosti do budoucna. V šedé ekonomice se lidi naučí sami bez kulatého razítka, kvalifikace daná realitou života. Když práci hodně zkurvíte nikdo vám nezaplatí. Kolik to je mezi Romy? Existuje nějaká statistika?

Nezbývá než se zeptat . Z čeho lidé žijí? Solidarita musí být nastavena na úroveň, kdy každý člověk, který pracuje se musí mít vždy lépe, než ten kdo čerpá pomoc!! Stačí se držet při uplatňování solidarity této myšlenky a nevzniknou z toho žádné dlouhodbé problémy pro společnost. Pravda při nastavení minimální mzdy a hladu českých podnikatelů po levné pracovní síle ze zahraničí... Co asi táhne firmy jako Hyundai do ČR? Neplacení daní? To by šlo za úplatek zařídit i jinde, kde lidi žijí za jeden dolar denně. V ČR je vysoká míra korupce, takže vysoce pravděpodobně jde o sociální stabilitu.

Lidi se začnou zajímat, když je pozdě o sociální smír přijdou. Málokdy se zajímají dokud je čas něčemu předejít. Tvrdím, že korektnost nás z výchozího stavu přivedla v otázce Romů do mnohem horší situace po 20-ti letech. Nestojím o to, aby ulice byli kdekoliv v "ohni". Majorita dala úplatek v podobě peněz, aby situace byla v mezích. Špatný přístup. Pokud dávám finance na pomoc, tak musím vyžadovat něco zpátky. Nevyžaduju nic, konzervuju současný stav a prohlubuju především negativa.

Větší balík peněz nic neřeší, drogy, gambling, komerční způsob života... jsou ohledně příjmu bezedné a morálně se ještě více prohloubí rozpor, kdy člověk který máká jako vůl a celou srandu financuje je na tom bitý po stránce finanční a přímé kvality života dané spolužitím se svými sousedy. Ještě horší jsou fámy a z nich rostou předsudky. S čím lidé přímo přijdou do styku formuje jejich emoce, co se rozkrade nahoře jejich kvalitu života ovlivňuje sice více, ale jedná se pro lidi myšlenkově natolik abstraktní odcizenou formu, že dokud systém funguje, ničeho nevšimnou.

233713

4.12.2010 20:43

RE: hon na čarodejnice nebo vlastní neschopnost?

KRONEOS 89.?.?.?

Reakce na 233713

Pane Bartošek, snad jste zjistil, že zrovna mezi tzv. vámi používané nahnědlé označení" ideolog korektnosti" nepatřím. Slovo nahnědlý používám ,zcela na základě svého poznání tzv. xenofóbie, která je za tímto způsobem mluvy a vyjadřování. Pochopil jste u mě, že se naopak snažím vše ve své komunikaci odideologizovat, a že se snažím o vlastní dedukci a poznání. To, že použijí vyjádření, které nahnědlá komunita chápe jako styl NWO je její problém, já jenom vím, že stojím mimo NWO tzv.špiček zákulisní světové tajné politiky, proti jejichž odvěkým praktikám, které jsou navenek prezentovány jako demokracie, a přitom se jedná o dlouhodobou manipulaci s lidstvem, stojím s jinou silou, která spadá do jiné kategorie, a která nezná hranice, překážky, která stojí nad tím vším, a která si bere slovo.
Chápu zcela, že lidé nedokáží nastolit normální stav vývoje, a proto tato síla nastupuje svou cestu, která bez ohledu na vojenskopolitické cíle současných vládnoucích špiček nastolí jiné podmínky vývoje.Tyto věci nebude schopna zabránit žádná moc. Hovořil jsem zde o dvou skupinách mimozemských etnik tří ras, které hledají vývojový koncept, cestu ven z opičího genu, který brání aktivnímu probuzení mysli bez vedlejších efektů. Dnes se už přichází na to jak z toho ven, a proto jisté mechanismy započínají působit, což přivede lidstvo na pokraj konce. Koncept se nazývá aktivace tzv.éterického genomu, který s lidským genonem nebylo možné nijak spojit, očekávalo se, že po jisté době reinkarnací hmotného genomu dojde k jejímu vzniku. Tento čas se předpokládal,a ten nastal. Aktivací se započíná nový vývojový skok-zlatý věk jugy. Působení tohoto genomu odstraní jistý způsob myšlení, projeví se vyšší schopnosti, což může stát za mnoha neobvyklými následky, z nichž se postupně nová bytost vymaní.
Jsem jen moderátor, strážce, nikoli vyslanec. Je jedno jestli chápete, co jsem zde napsal, nijak to nesouvisí s tématem , o kterém se zde diskutuje, ale některé informace jsou určené právě sem, a jiné jinam.Jsem jeden z mnoha miliónů,a nijak to nelze rozvádět!
Snažme se vše odideologizovávat, to je alfa i omega.
Jinak z praktického hlediska s vašimi mnohými názory, zvláště ve vašem přízpěvku souhlasím, jen doplňuji, pokud nemáte jisté schopnosti než jenom nahnědlou rétoriku, zůstanou vaše střízlivé názory jen a jen na papíře!

233747

5.12.2010 20:48

RE: hon na čarodejnice nebo vlastní neschopnost?

JirkaF 94.?.?.?

Reakce na 233747

Jeden z mnoha miliónů? To je pokrok, tudle se mluvilo a psalo o 144 000 lidech na celé planetě. [velký smích]

Že Vy jste pane z té kasty sluníčkových ... pravdoláskovec? Váš text je trošičku nažloutlý, ač píšete o tzv. odideologizovaných postech... [překvapení]
[oči v sloup] [mrknutí jedním okem]

233761

6.12.2010 21:39

RE: hon na čarodejnice nebo vlastní neschopnost?

Rene Bartosek 75.?.?.?

Reakce na 233747

Všechno mimo Boha má nějaké hranice nebo funguje podle omezujících pravidel. To vám u té neznáme vyšší síly nesdělili?

Bůh nám kromě samostatné existence, rozumu dál právo se svobodně rozhodnout. Pravděpodobně největší privilegium rozumné bytosti vůbec, jestli si tedy někdo bere slovo, aby tuto svobodnou volbu zlomil a to v masovém měřítku, tak se má na základě karmických zákonu dostane podle "zásluh". Osvícení je individualní proces na základě svobodné volby. Individualní svobodná volba dělí zrno od plev. Pokoušet se konat dobro ve velkém, může být velmi ošemetná věc. Cesta do pekel je dlážděna dobrými úmysly.

Já jsem tady v této diskuzi vysoce pravděpodbně na základě zákona karmy a dluhu z minulosti. Přeptejte se u všemocných, na to zda mám speciální schopnosti, když jako strážce potřebujete vědět ode mně. Řeknou vám i jak to je s tou nahnědlostí, xenofobiíí...

Nejde zas o to kolik lidí čte Zvědavce, protože bude zajímavý pouze v nekomerční podobě. Jako spíše kdo čte Zvědavce. Obyčejný člověk nemusí hnout prstem a jeho názory nemusí zdaleka zůstat na papíře, povětšinou při tom bývá nástrojem, ale určitě ne propagandy.

Překvapuje, že nechápeta, že slova na "papíře" jako zhmotněné myšlenky, mají moc. Když se vysloví, tak se k tomu přidají věcičky jako vibrace. Budete užívat příliš často špatná slova, z vaší nehmotné podstaty toho příliš nezbyde, i kdyby jste je čirou náhodou užíval v pravdivém kontextu. Eufemicky negativní věci, znamenají odstřižení od absolutního zdroje všeho a navíc jsou v jistém smyslu energeticky velmi náročné. Bez energie je krušný život i v jiných dimenzích, nejenom v té třetí. Přeptejte se tedy, zda to je pravda. Stačí klást správné otázky, když odpovídá někdo na koho se nevztahují omezení. [mrknutí jedním okem]

233828

1.12.2010 2:56

Zřejmě máte potíže rozumět textu

E123 78.?.?.?

Reakce na 233500

Mistře bernarde, jste trochu vedle...

1. bodající magor nikdy nebyl v médiích popisován jako Cikán, takto byl popisován pouze v internetových diskuzích

2. nevím jak Aktuálně.cz ale TV Nova informovala o národnosti pachatelů až když nebylo vyhnutí...

3. jestli jste si nevšiml, v článku je pouze rozvedeno, kam až by současná situace mohla dospět. Zároveň se v článku nikde nepíše cosi o "cikánském polekání se vlajek DSSS"

4. autor nikde netvrdí, že má nebo zná jednoduché a účinné řešení, takže se jím logicky "nemůže ohánět", jak Vy píšete

5. a pokud Vy znáte tato řešení (jak sám píšete), nic Vám nebrání napsat sem vlastní článek. Třeba se Vaše řešení ujmou a v ČR se stanete mesiášem [smích]

Jinak ovšem v tom, že Cikáni jsou oproti majoritě ve výhodě, protože nemají co ztratit, se naprosto shodujeme...

233504

1.12.2010 3:28

RE: hon na čarodejnice nebo vlastní neschopnost?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Reakce na 233500

Predevsim chci zduraznit, ze se neztotoznuji s vasim tvrzenim, ze
>článek je dle mě slabý výdech ničeho
Ja jej hodnotim jako kvalitnejsi nez dobry. Jazyk kultivovany a opodstatneni duvodu ma obsirne a verohodne - nezajem cikanu o praci, smysl pro zneuzivani vyhod, nizka inteligence, kriminalita atd. Nevim, jestli existuje pro verejnost informace, kolik cikanu je v ceskych veznicich v pomeru s necikany, ale myslim si, ze vzhledem k jejich celkovemu poctu to procento veznenych cikanu bude znacne prevysujici. (Snad to neni statni tajemstvi.) Proto se nehodlam pizlat ve vasich detailech, jsou, vzhledem k vyse mnou uvedenych duvodu, uhybne jako v Mlade fronte.
Na clanku me vsak vadi jina zalezitost: Zminka o DSSS, jakkoliv chce vyznivat jako objektivni, ma nadech skryte reklamy. Tim vice, ze v predeslem prubehu textu se nevyskytuje zadny nazev politicke strany, zadny popis ideologie, vse je v obecne rovine, a nahle posledni dva odstavce naprosto diletansky vybuch. Ja osobne bych ten text skoncil slovy
>pravděpodobnost je mizivá.
Tim zbytkem tu predchozi pomerne kvalitni uroven znacne vyznamove znehodnotil.

233507

1.12.2010 4:00

RE: hon na čarodejnice nebo vlastní neschopnost?

E123 78.?.?.?

Reakce na 233507

Nejsem si jistý, jestli přirovnání k NSDAP je pro DSSS tou správnou reklamou... [chechtot] [chechtot]

233509

1.12.2010 9:51

RE: hon na čarodejnice nebo vlastní neschopnost?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Reakce na 233509

>Nejsem si jistý, jestli přirovnání k NSDAP je pro DSSS tou
>správnou reklamou...
Pro nekoho ne, pro kratkozrake muze byt. Projdete si ty dva zminovane odstavce bez usklebku a treba mi date za pravdu.

233519

1.12.2010 15:26

RE: hon na čarodejnice nebo vlastní neschopnost?

E123 78.?.?.?

Reakce na 233519

Vážený pane, já jsem si tyto dva odstavce procházel až až. Sám jsem je totiž napsal a věřte mi, že jako reklama to v žádném případě míněno nebylo. Pokud bych DSSS z textu vynechal, někdo by zase mohl namítnout, že nevidím nebezpečí, které tato strana může představovat.

Ale stejně děkuji za upozornění. Slibuji Vám, že pokud zase něco napíši, budu se snažit, aby to nevypadalo jako reklama...

233542

1.12.2010 16:12

RE: hon na čarodejnice nebo vlastní neschopnost?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Reakce na 233542

Pane autore, promitnete si to, co jsem napsal. Zde to je:
>Na clanku me vsak vadi jina zalezitost: Zminka o DSSS, jakkoliv chce vyznivat jako objektivni, ma nadech skryte reklamy. Tim vice, ze v predeslem prubehu textu se nevyskytuje zadny nazev politicke strany, zadny popis ideologie, vse je v obecne rovine, a nahle posledni dva odstavce naprosto diletansky vybuch.
Zminka o DSSS je jakoby zaonacena do jakesi negace, ale je tam zminena. Vypada jako mucholapka. Jeste jednou opakuji - ty dva odstavce to znehodnotily. Ale podivejte se: Mohu se mylit, pozeptejte se nekoho, kdo ma s tim remeslem zkusenost, a treba me posadi na prdel. Tak to v zivote chodi. Ja ale i presto budu presvedcen o tom, ze ty dva odstavce jste si mohl odpustit. Jinak vam rozumim. Autor se tezce smiruje nad svym textem s cizi vizi.

233547

1.12.2010 17:04

RE: hon na čarodejnice nebo vlastní neschopnost?

E123 78.?.?.?

Reakce na 233547

Samozřejmě, že ten konec mohl být jiný (lepší), ale vzhledem k tomu, že nevyjádřit se k DSSS mi přišlo nezodpovědné, myslím si že to až tak špatné není.

Pokud bych plánoval v textu reklamu, nedělal bych ji rozhodně DSSS ale jinému uskupení, ke kterému mám daleko blíže...

Jinak máte naprostou pravdu o tom "smiřování se s cizí vizí" ale opodstatněná kritika a cizí názor na věc jsou většinou lepší, než souhlasné "plácání po ramenou".

233552

1.12.2010 10:56

RE: hon na čarodejnice nebo vlastní neschopnost?

Petr Řehák 194.?.?.?

Reakce na 233500

K tomu reseni. Ty tam jsou naznacena zcela jasne.
"ROVNOST" a hlavne "rozumne" nastaveni pravidel.
- Vsem je snad jasne ze neni (zvlast v dobe tzv. krize) mit nastavena pravidla tak aby nekdo "vydelava" pouze tim ze ma 6+ potomku na ktere bere pridavky + je vychovava k tomu jak prinest neco za 5 prstu. Nemam nic proti velkym rodinam a kdyz nekdo privede na svet treba 10 potomku ktere kvalitne vychova a zajisti tak prosim, ale vetsina populace je si vedoma toho ze privest pouhe 2 potomky a kvalitne se o ne postarat je nad jejich moznosti. A takove cislo ani nestaci k preziti rasy [pláč]
- Vsem je snad jasne ze neni odrzitelna situace kdy neplaceni najmu, nehorazny vandalizmus (doslova a vymesovani vsemy zpusoby treba ve spolecnych bytovych prostorach, atd.) nejde omlouvat jednem a zaroven za ne tvrde trestat jine. U nas kdyz mesto z naprosto zdevastovaneho domu vystehovalo cikany s tim ze dum s zrenovuje a pronajme mene problemovym najemnikum tak hned prijel Kocab (podotykam ze cikani dostali nahradni ubytovani). Ptam kde je Kocab kdyz se jedna o "bile" bezdomovce kteri zadne (nahradni) bydleni nemaji ?

Kocab a jemu podobni maji jenom plne huby kecu o "jine mentalite" a "jne kulture" a dalsich debilnich frazi. Je ale zvlastni ze znam cikanske rodiny ktere dokazi i pres svoji jinou mentalitu a kulturni dedictvi vydelavat slusne penize praci z ktere odvadeji statu nemale dane. Dokazali vychovat potomky kteri zalozili slusne rodiny, nebo prave studuji na vysoke skole.
A svete div se oni nemaji pocit ani pocit ze tim ztratili svoje "kulturni dedictvi" nebo ze utrpela jejich "jina mentalita". O sobe hovori jako o cikanech a neprijde jim pejorativni nebo vulgarni kdyz je tak nazve nekdo jiny.
Bohuzel se bojim ze i oni odnesou jednou spatnou politiku soucasnych vlad a vzrustajici tlak vuci ostatnim cikanum kteri se takhle chovat nedokazi (lepe receno nechteji) [pláč]

233528

1.12.2010 6:17

Z jinych novinarskych pramenu muzem posoudtit podobnou situaci v USA.

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 59.?.?.?

Precetl jsem si noviny ,kde se popisuje problem s kriminalitou cernochu v USA, ackoliv tvori jen 13% americke poulace ,tak se podili na celkove kriminalite 52% z toho procentuelni pocet obeti cernoskych je 49%, ale ,pocet obeti bilych je 93% coz rika mnoho,kam zasla obcanska prava cernochu k ostatnim obyvatelum USA.Uredni mista neradi ukazuji takovou statistiku verejnosti ,nebot svedci, ze nejaky program zrovnopravneni narodnich mensin je zcela neucinny a postizene bile obyvatelstvo by se mohlo obratit na tu armadu specialistu,radcu, vyskumniku,sociologu,co by naprosto drahy ,ale nepotrebny byrokraticky system, jez pracuje proti vetsine obcanum USA.Volba cerneho OBAMA a nebo jinych cernochu zaujimajici dulezita valdni mista ,naprosto nic nemeni na tom,ze cernosi sami o sobe jsou rasisty a odrazi se to na kriminalni statistice,kdyby cela US vlada byla cerna, tak stejne nazor cernochu na bile se nezmeni,jako se nezmeni nahled cikanu na bile ,domaci lidi.Nakonec tolik roku "prevychovani" pohltil jenom obrovske castky penez a mnohdy situaci vice stizil, nez pomohl,cikani,jakmile zjisti,ze maji nekde vyhody v socialnich otazkach,tak zacne boj a byrokraticky pravnici v tom vidi skvelou prilezitost,jak vytriskat prachy z vlady, z penez danovych poplatniku.Reseni muze byt jen "chirurgicky zasah" a zadne omylani neucinnych recepru, jez maji za ukol jen ziskat cas k jejich prospechu,nakonec,Francie to vyresila na miste a Kanada si vzpomelana "rasisticke Chechy" pri spatecni letence do Evropy,co, kdyby "rassisticti Cesi" zamezili emigraci "kanadanu" a poslali je zpet,odkud prisli s doporucenim,ze jejich puvodni vlast je Indie.Jinak, pokud se neprovede radiakalni zakrok,tak budeme mlatit prazdnou slamu cele dalsi stoleti k jejich radosti a k nasemu ochuzovani z vlastnich dani a vydelku.
Prikladem radikalniho zasahu byl jeden hokynar v USA,kteremu cerni vykradli dvakrate obchod a jeste jej dvakrate zbili, pristi navsteva zkoncila spatne,pan hokynar,zacal do nich strilet,jakmile zjistil pravy umysl navstevy,ale to bylo pred par roky,za ten cas se zakony v mnoha krestanskych zemich zmenily, k tomu,co mame dnes za situaci na ulicich mest, kriminalita zivi armadu byrokratu,kteri by jinak byli na nezamestnanecke, jen si spocitejte naklady a roky cekani na soudni procesy a jine, kolik to obnasi biliony dolaru v nevyrobnim-zbytecnym zatezovani statu-obyvatelstva.Mnohe z techto veci, stat se v Iraku za doby Saddam Husejna by byly reseny verejnou popravou,ale tento zakon-rad , jsme znicili z posice vlastni civilisace,povesenim Saddam Husejna.Dnesni vlady,dnesni politici by povesili,jak Janosika ,tak Kozinu,pokud by neplavali ve smeru urceneho proudu, vydelku z kriminality.
The Race War of Black Against White

By Paul Sheehan

Sydney Morning Herald, May 20, 1995

"The longest war America has ever fought is the Dirty War, and it is not over. It has lasted 30 years so far and claimed more than 25 million victims. It has cost almost as many lives as the Vietnam War. It determined the result of last year's congressional election.
* Almost 1 million...Automaticky kráceno

233511

2.12.2010 4:55

RE: Z jinych novinarskych pramenu muzem posoudtit podobnou situaci v USA.

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 59.?.?.?

Reakce na 233511

Nektere kriminalni ciny,jsou spise popravou bilych, jak se muzem presvedcit v tomto clanku;1972 - Florida - The Fountain Valley Massacre

Miami - the shooting of 4 miami police officers in 2007 is the occasion for the Miami Herald to remind readers of the september 6th, 1972 "Fountain Valley Massacre" at a Saint Croix Resort, Carambola in the Virgin Islands.

"Ishmael LaBeet and four associates killed eight people at a St. Croix resort, Carambola. The five -- all dressed in fatigues -- sprang out of the bushes at the Rockefeller-owned Fountain Valley golf course in St. Croix and sprayed the dining area with bullets. According to newspaper accounts of the 1972 massacre, the attackers rounded up as many as 15 people into a nearby patio. Four Miami residents were among them. Eight were ordered to kneel in a circle and systematically shot to death with a shotgun and .45-caliber and 9mm pistols. The four from Miami, two couples vacationing together, were among the dead. The five black robbers, who had screamed racial, anti-white insults during the massacre, according to witnesses, then fled with $731 from the cash register and the personal effects of the dead."

http://www.racismeantiblanc.bizland.com/005/02-02.htm#bla

Takze, ta Amerika ,vsemozna Amerika se neumi poradit sama o sobe s cernou populaci,natoz, aby radila svetu a prodavala svoji "demokracii" a svobodu,kdyz nikdo neni si jist svym zivotem, kdyz denni zprava v TV bez vrazd je svatkem.Presto,jako ve Svycarsku,kdyz se chce,tak to jde, cikani musi delat,zadna podpora,zadna privilegia. Jakpak, to delaji, s poctem deti na brani rodinnych pridavku,ve Svycarsku,to by bylo zajimave, jestli si "vypujci" deti pred odchodem na urad,tak,jak v Cechach a jinde. Cikani se stali ne jenom problemem Evropy,ale, dnes sveta a ma to svou historii,ne jenom za okupace Nemcu,ale daleko pred nima.
Anti-Gypsy Laws before Hitler came to power
1899
The Bavarian Police created a special Gypsy Affairs Unit (later to be named the Central Office for fighting the Gypsy Nuisance).

1905
A census of all Gypsies taken in Bavaria.

1906
A special register kept to record Gypsy activity.

1920
German psychiatrist Karl Binding and magistrate Alfred Hoche write a book entitled "The granting of permission for the destruction of worthless life". This included Gypsies.

1922
In Baden all Gypsies have to be photographed, fingerprinted and have documents completed on them.


1926
The Bavarian Parliament pass a new law aimed at controlling the "Gypsy Plague".

1928
In Germany Gypsies are put under permanent police surveillance.

1928
Professor H. F. Gunther asserts that Gypsies introduced foreign blood into Europe in his book "Rassenkunds des Deutschen Volkes".

1929
Munich Bureau institutes a Division of Gypsy Affairs with Interpol in Vienna to restrict travel and impose detention on Gypsies.
Vložený obrázek
Police check
on a Gypsy camp in Oberschwaben in 1925

Evropske vlady se branili invasi nevytanych kocovnych kmenu, je...Automaticky kráceno

233586

2.12.2010 5:03

RE: Z jinych novinarskych pramenu muzem posoudtit podobnou situaci v USA.

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 59.?.?.?

Reakce na 233586

jez prinasely sebou jen mnoho problemu,vsem uradum statu, az po policejni aparat, cikani se dostali az do Britanie.

Around 1000
Romany people reach the area of modern Turkey and Greece.

1322
Simeon Simeonis, a visiting monk, writes an account of Gypsies in Crete and living in "oblong tents, black and low like the Arahs" and in caves.

1505
First record of Gypsies in Britain.

1530
First law expelling Gypsies from England.

1554
First law making being an immigrant Gypsy in England a crime punishable by death.

1596
106 men and women condemned to death at York just for being Gypsies, but only 9 are executed. The others prove they were born in England.

1650's
Last known execution for being Gypsies, in Suffolk. Others are transported to America.

Vložený obrázek
Illustration from a book published in 1552 of Gypsies in Switzerland-historie cikanskeho osidlovani Evropy,jak se zda Svycarsko bylo rovnez zajmem cikanskych karavan, nekteri se dostali az do Ameriky, nekteri,tam byli ve stredoveku deportovani britskymi urady, pozdeji mnozi se timto zpusobem dostali i do Australie,nebo jejich kone, kazdopadne cestovani Gypsi systemem je v Australii velmi popularni.
A Bit About Gypsy Horses - GYPSY HORSES AUSTRALIA The Gypsies have been breeding for temperament for way longer than the hairy ... Surrey Springs that were setting up a Gypsy Cob Society here in Australia. ...
www.gypsyhorsesaustralia.com/about.htm

233587

1.12.2010 7:55

Konstatování a návrh řešení

jean.laroux jean (tečka) laroux (zavináč) seznam (tečka) cz 85.?.?.?

S popisem stavu víceméně souhlasím. Jde o věci, které jsou zde byly již mnohokrát diskutovány. Také vidím problém procentuálního podílu kriminality cikánů ve vztahu ke kriminalitě ne-cikánů jako skutečnost, kterou se někdo jen snaží zamaskovat buď vnucovanou změnou názvu etnika nebo přímým popíráním této skutečnosti. Bohužel mi v článku poněkud chybí návrh řešení. Je zde zmíněno JAK TO ASI DOPADNE pokud vše půjde dál tak jako doposud. Pokud se neschopní politici Kocábova typu budou podílet na zhoršování současného stavu. Dav v ulicích vezme právo do vlastních rukou v duchu kultovních snímků Death Wish s Charlesem Bronsonem. Tato předpověď sama o sobě ale nestačí. Chybí mi skutečný návrh na řešení. Pokud se o něj pokusíme pak zde začínají dohady. Já mohu třeba označit za příčinu stavu izolaci etnik v ghetech, kde se předávají asociální modely z generace na generaci. Mohu navrhnout intenzivní integraci příslušníků problémových etnik v majoritní společnosti. Mohu navrhnout programy NE PRO CIKÁNY ALE pro Sociálně slabé či nepřizpůsobivé. Je jasné, že se v některých lokalitách v těchto programech soustředí z většiny právě cikáni. Oponenti budou namítat otřepanou frází AŤ SI ZKUSÍM s nimi bydlet a jestli bych je chtěl vedle sebe čímž budou oponovat mé snaze o likvidaci ghet. Praktikové budou oponovat, že lidé kteří neplatí nájem nakonec končí v holobytech a jelikož je mezi neplatiči převládající procento cikánů, pak vznikají gheta zcela přirozeně a nelze se tomu vyhnout. Podobnou diskuzí a vzájemným oponováním se lze dobrat nějakého konstruktivního řešení. To co mi vadí je, že tato diskuze TAM, kde by probíhat měla neprobíhá. Politici a média se této problematice vyhýbají a je zjevné proč. Pokud někdo prosazuje politiku ústící v poklesu počtu pracovních příležitostí, propouštění a snižování mezd pak je jasné, že se situace sociálně slabých bude dále zhoršovat a tyto skupiny budou více inklinovat ke kriminálnímu způsobu zajištění obživy. Proto pravicový politik hájící svůj program logicky mlčí. V případě nejhoršího se v tichosti vymyslí nějaký SPECIÁLNÍ přístup vůči nějakému etniku (speciální dávky podle etnické příslušnosti)a nutnost komplexního přístupu se tak obejde. Myslím, že bychom měli skutečně začít hledat řešení a ne jen konstatovat realitu. Jde do tuhého a s pouhým konstatováním faktu problém skutečně vy-eskaluje někde v ulicích. Indicie, že to směřuje tímto směrem jsou myslím zjevné.

233514

1.12.2010 14:55

RE: Konstatování a návrh řešení

E123 78.?.?.?

Reakce na 233514

Konkrétní řešení neznám, ale v obecné rovině se dají docela dobře popsat:

1. Jedinou autoritou, který je schopna uplatnit nějaké řešení, je jedině stát či regionální samosprávy.

2. Přimět Cikány aby se integrovali lze jedině pomocí metody "cukru a biče". Dávky vyplácet formou poukázek či kreditů na magnetických kartách (odpadají problémy jako alkohol, cigarety, hazard atd.).

3. Pokud nebudou dodržovat daná pravidla (školní docházka dětí, slušné chování atd.), dávky pozastavit úplně či jen na minimum.

4. Pokud by se bouřili a páchali kriminalitu, bezmilosti zavřít do vězení s poviností pracovat (samozřejmě by platilo pro všechny vězně) atd.

5. Pokud by výše zmíněná řešení fungovala, přišlo by na řadu odstraňování ghet a postupné rozstěhovávání cikánských rodin mezi majoritu.

Takovýchto řešení vymyslí každý rozumný člověk několik, ale pokud je za své nepřijmou politici a úředníci, pak se nikam nedostaneme...

233538

1.12.2010 20:44

RE: Konstatování a návrh řešení

jean.laroux jean (tečka) laroux (zavináč) seznam (tečka) cz 94.?.?.?

Reakce na 233538

Dobré návrhy. Jen by to muselo platit pro všechny a nejen pro cikány.

233564

1.12.2010 21:01

RE: Konstatování a návrh řešení

E123 78.?.?.?

Reakce na 233564

Ale samozřejmě, že to musí platit pro všechny. Výše jsem to tak nepsal, protože pro mě je to jasná věc, jinak by to byla nespravedlnost vůči Cikánům. Nenapadlo mě, že by to někdo pochopil tak, že to bude platit jenom pro Cikány. Ovšem i pokud to bude platit pro všechny, dopad to bude mít v drtivé většině pouze na nepřizpůsobivé Cikány, jelikož to jsou oni kdo se tak většinou chová...

233565

2.12.2010 8:18

RE: Konstatování a návrh řešení

jean.laroux jean (tečka) laroux (zavináč) seznam (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 233565

Mne zarazila věta 2. Přimět Cikány aby se integrovali lze jedině pomocí metody "cukru a biče". Dávky vyplácet formou poukázek či kreditů na magnetických kartách (odpadají problémy jako alkohol, cigarety, hazard atd.).

Po Vašem upřesnění vše OK. Bohužel ne všichni to vidí takto. Pokud z této otázky dělá při ŘEŠENÍ ! někdo otázku etnickou jde vždy o problém. Vidět určitá pojítka ve vztahu k etnicitě (kultuře, tradici, zvykům etnika) při odhalování příčin a souvislostí je dle mého názoru v pořádku ale u analýzy to musí končit. ŘEŠENÍ musí být již bez důrazu na etnicitu. Říct, že JEN cikáni budou dostávat přídělové lístky znamená zároveň říct, že dle stejného principu může existovat nějaká speciální cikánská sociální dávka. Etnická otázka se dá efektivně řešit jedině tak, že se nebude řešit jako ETNICKÁ. Vaše návrhy jsou mi velmi blízké. Je vidět, že věci domýšlíte s ohledem na důsledky a uvědomujete si co jaké řešení vyvolá za odezvu. Následně předkládáte i návrhy na řešení oněch reakcí. Skvěle. Hezký den

233589

2.12.2010 18:20

RE: Konstatování a návrh řešení

E123 78.?.?.?

Reakce na 233589

Děkuji za uznání, potěšilo mě. Jinak Vaše věta že...

Etnická otázka se dá efektivně řešit jedině tak, že se nebude řešit jako ETNICKÁ.

...by se měla tesat do kamene.

233655

1.12.2010 22:32

RE: Konstatování a návrh řešení

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 233538

4. Pokud by se bouřili a páchali kriminalitu, bezmilosti zavřít do vězení s poviností pracovat (samozřejmě by platilo pro všechny vězně) atd.
Jajajaj..to tu už bylo! Dokonce i komunistický poslanec..pan Ransdorf se k tomu musel v TV vyjádřit,že Tábor v Letech u Písku nebyl Koncentrační a ani likvidační,ale převýchovný!! [mrknutí jedním okem]
By jste tomu zase dal na zádel... šiš marjá..to by zasejc byla Holá kost jak vyšitá [chechtot]

233567

2.12.2010 8:24

RE: Konstatování a návrh řešení

jean.laroux jean (tečka) laroux (zavináč) seznam (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 233567

Vykašlete se na pseudohumanistické kecy různých pseudohumanistů. Vězení je v první řadě trest, který má mít odstrašující (preventivní) účinek. Zločinec se musí TRESTU bát. Snaha o převýchovu je z hlediska společenského zájmu až druhořadá. Pokud má být trest účinný nemůže být vězení jako rekreační středisko. Vězeň by měl žít ve ztížených podmínkách a měl by být nucen pracovat. Vydělané peníze by měly jít především na úhradu následků jeho kriminální činnosti, úhradu pobytu ve vězení a případně výživu jeho rodiny. Při práci se současně vězeň bude moci rekvalifikovat či vzdělávat v odbornosti což je sekundární převýchovný efekt.

233591

2.12.2010 9:01

RE: Konstatování a návrh řešení

Luxor 195.?.?.?

Reakce na 233591

Nedobře se na to díváte pane Jean. Žijeme přece v moderní době, máme moudré psychology a vznešené ideály. Zločinec si musí ve vězení především odpočinout a provést celkovou rekonvalescenci těla i ducha, aby byl znovu svěží a plný sil k páchání další trestné činnosti, resp.k seberealizaci svébytných kulturních prvků. Žijeme přece v pestrém, multikulturním světě a nejsme žádní barbaři. Za tímto účelem jim stavíme moderní fitcentra, tenisové kurty a další fičůry, které jsou přece samozřejmostí v každé domácnosti.
Ano ano, je to k zblití. Nevím jestli je to pravda, ale někde jsem četl, že na jednoho vězně musí stát platit víc než na jednoho důchodce (přesná čísla už si nepamatuji).

233595

2.12.2010 18:16

RE: Konstatování a návrh řešení

E123 78.?.?.?

Reakce na 233595

Kdysi mi přišel mail, kde byly náklady na jednoho vězně vyčísleny průměrně na 15000 nebo 25000 (jedno z těch čísel je to určitě bohužel již nevím které). Já osobně se kloním k číslu 25000, ale ten mail mohl být hoax...

233653

2.12.2010 19:24

RE: Konstatování a návrh řešení

Luxor 178.?.?.?

Reakce na 233653

Díky, to by odpovídalo. Mám pocit, že na jednoho vězně platí měsíčně stát třikrát více než na důchodce [bliji]

233664

3.12.2010 8:16

RE: Konstatování a návrh řešení

mkadlec 89.?.?.?

Reakce na 233653

Ja slysel, ze cca 800KC denne. Cili spis tech 25000.

233698

3.12.2010 8:33

RE: Konstatování a návrh řešení

Anonymus 109.?.?.?

Reakce na 233698

tady máte kvíz, typněte si:tudy dál.

Odpověď je z roku 2006, tak bych dnešní sumu viděl trochu vyšší, cca přes 30000/měs

233700

2.12.2010 11:41

RE: Konstatování a návrh řešení

Erwin 91.?.?.?

Reakce na 233591

Ono se řekne pracovat, ale kde a jak ? Těžko dnes kývne nějaký podnikatel na to, aby u něj pracovali muklové. Dříve byli ráno vězni odváženi s eskortou do fabriky či na staveniště a po práci hezky zpátky mašírovali do šuplíku. K tomu musela být vybudována jistá pravidla a podmínky zabezpečení, ostraha vězňů při práci, oddělená pracoviště atd. Dnes by to stálo nemalé finanční částky.
Něco jiného je vybudovat fabriku v místě soustředění vězňů v uzavřeném areálu, ale vlastně to ne, to by zavánělo koncentrákem či gulagem, že ? Rozhodně je to však logičtější a bez zbytečných logistických a jiných problémů.

233612

2.12.2010 14:11

RE: Konstatování a návrh řešení

fohat 88.?.?.?

Reakce na 233612

nedovedu si představit bandu policajtu,jak hlídá bandu nezaměstnatelných ŘÍMANU,jak zrovna DNES odklízí rychlopalnou lopatou sněhově neprustřelné chodníky.Chodníky by byly jako z alabastru,večer by si jim vyplatily prachy za práci,nebot toto etnikum ZÁSADNĚ žije zřejmě v přítomnosti,tudíž s denní mzdou na dřevo..... [oči v sloup] Ostaně dle vyglancovaných vozovek lze statisticky usuzovat to,že přeražená hnáta na zasratém chodníku má mizivou cenu proti natuklému blatníčku SUV nějakého zkorumpovaného zbohatlíčka.

233627

2.12.2010 18:41

RE: Konstatování a návrh řešení

E123 78.?.?.?

Reakce na 233627

Cikánské "žití v přítomnosti" je jedním z hlavních důvodů, proč řešení pocházející od majority nefungují. Majorita (Češi) myslí dlouhodobě, kdežto Cikáni krátkodobě.

Kdysi jsem hovořil s jedním řiditelem ÚP o cikánské zaměstnanosti.
Město zaměstnávalo nevzdělané a problémové Cikány (veřejně pros. práce) a každý měsíc jim platilo za účast. V první verzi onoho programu vydrželo do výplaty 0% pracovníků. Druhá verze fungovala na bázi výplaty jednou za 14 dní a počet pracovníků, kteří vydrželi, stoupnul na cca 35-40%. Verze 3.0 (co týden to výplata) nakonec realizována nebyla, ale očekávalo se, že úspěšnost by se pohybovala mezi 70-90%.

Pokud má být nalezeno účinné řešení, je nutno brát ohled na cikánskou mentalitu. Přez to zkrátka "vlak nejede".

233658

2.12.2010 17:47

RE: Konstatování a návrh řešení

E123 78.?.?.?

Reakce na 233612

Bohužel máte pravdu. Za "totáče" to bylo snadnější (všechno patřilo státu). Ovšem právě ti podnikatelé by se toho mohli chytit. Levná pracovní síla, která práci nemůže odmítnout, toť mokrý sen každého kapitalisty. [cool]

A pokud by se továrna postavila blízko věznice, nebo hned u ní, odpadají náklady na dopravu. Bachaře platit musíte tak jako tak.

Nehledě na to, že by takové fabriky mohli vyrábět tovary potřebné pro stát, který by je nemusel nakupovat za tržní cenu...

233647

1.12.2010 23:58

RE: Konstatování a návrh řešení

Rene Bartosek 76.?.?.?

Reakce na 233538

S tou prací vězňů bude problém, někde jsem registroval, že o to nebyl extra zájem dříve a a teď při rostoucí nezaměstnanosti to lepší nebude. S těmi kartami na výplatu dávek vynikající myšlenka, to by šlo použít okamžitě! A byla by silná kontrola na různé šmelináře, kteří se jistě budou snažit potravinové kredity směnit, za oproti běžným penězům předražený chlast, cigára... Sice to půjde obejít, ale už se to komlikuje a pokud by se po tom šlo, tak dotyční půjdou nachytat lépe na švestakách. Já bych k tomu dodal tvrdé finnační flastry obchodníkům, kteří na tyhle karty prodájí něco jiného než jídlo a jiné věci nutné pro základní úroveň života. Včetně ztráty licence nebo živnosťáku při opakovaném porušení.

233576

2.12.2010 8:49

RE: Konstatování a návrh řešení

jean.laroux jean (tečka) laroux (zavináč) seznam (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 233576

Všude slyšíme jak naše republika potřebuje zahraniční dělníky protože je spousta práce, kterou údajně Češi dělat nechtějí. Takže to s tím nedostatkem práce nebude zase až tak bledé. Jde o to nasměrovat peníze do vězeňství tak aby nešli na úhradu pobytů vězňů JEN TAK ZDARMA .. ale ZA NĚCO. Současné vládě v jejích krocích zrovna nefandím ale jeden jejich počin kvituji s povděkem. Od nového roku se má rozjet projekt Sociální dávky za Práci. Pak už to vlastně nebudou dávky ale plat. Veřejně prospěšná práce v obcích se najde vždy a je lépe vyplácet těm, kteří něco pro obec dělají než těm, kteří se jen válejí doma. Tohle se docela zanedbávalo. Stát spoléhá jen na zahraniční investory a podnikatele, že dají lidem práci a proto se jim snaží vycházet maximálně vstříc. Dle mého názoru až příliš. Stát podle mne musí aktivně pracovní místa sám vytvářet a to zejména tam, kde platí za určité služby formou předraženého outsourcingu z veřejných prostředků.

233593

2.12.2010 18:16

RE: Konstatování a návrh řešení

Rene Bartosek 76.?.?.?

Reakce na 233593

Problémy s ostrahou dopravou už tady byly naznačeny. Nežijeme ani za železnou oponou, kdy se blbě utíkalo, ani v zemi jako USA. Když jsem projížděl Nevadou, tak 100 kiláku na obě strany nic a v poušti věznice. Kdyby někdo i někam zdrhnul, 99% lidí by byla za tři dny na útěku bez silné pomoci zvenčí tuhá. V takové pustině můžete mít práce, kde tři čtyři policajti ohlídají tlupu pracujících vězňů nebo lehčí případy uklízí evidentně s nechutí a odpovídajícím nasazením [velký smích] [velký smích] semtam nepořádek okolo dálnic v oblasti Chicaga. Já bych na jejich místě měl radost, že se můžu dotknout trávy. [mrknutí jedním okem] Jenomže tady polda nemusí mít strach, že bude pracně dokazovat svou nevinu v případě použití zbraně a vězňové to moc dobře vědí. Víceméně připadá z ekonomického hlediska práce pro stát, ale to je lukrativní byznys ty státní zakázky.

Pravda, existují práce, které Češi za jistou cenu odmítají dělat. Momentálně nám odmítají dělat čeští doktoři a odjíždí do zahraničí, české zdravotní sestry už odjeli jako předvoj. U nás prej pracuje střední zdravotní personaál z bývalých satelitů SSSR a svou profesi ovládají dobře, obdobně kladně má dobré jméno zdravotní personál v západní Evropě. Mám z doslechu. Ministr zadravotnictví nám, říká, že ke kolapsu nedojde. Tomu se říká pokrok ve státní správě a taky se jedná o přípravu na privatizaci zdravotnictví za tu správnou tržní cenu.

233654

2.12.2010 17:52

RE: Konstatování a návrh řešení

E123 78.?.?.?

Reakce na 233576

V době čárových kódů by nějaké šmelení snad ani nebylo možné, i když lidé jsou velice vynalézaví pokud jde o nějakou "černotu".

233648

2.12.2010 18:33

RE: Konstatování a návrh řešení

Rene Bartosek 76.?.?.?

Reakce na 233648

Mno na lístku by čárkové kódy seděli, ale kdo ví, kdo zboží nakonec spotřebuje či mezitím došlo v nějakém kurzu stanoveným černým trhem k mezivýměně. Ale už to komlikuje siutuaci je vidět, v kterých krámech se nakupeje a dá se tam kontrolovat. Neviděl jsem dokument Ghetto číslo jedna, ale kámoš mi řek, že parkoviště v Chánově je plné aut, přestože na celém sídlišti jsou dvoje elektrické hodiny, tak všichni svítí. Přakvapuje mě, že ČEZ své ostré hochy s pistolkama neposlal do Chánova? Tam by mohli dělat na jednom fleku hektary. Mno, ale pokud by nebyli dostatečně ostří, tak by nám asi zmizeli.

Tady v USA je nastaven exekuční zákon civilizovaně, vezmou vám nemovitost, auto, hotovost, když ji najdou vybílý bankovní konta..Trenýrky a jiné věci osobní potřeby exekuci nepodlehají. Pravda dát exekuci na miliónový majetek pro nezplacení malé částky z lichvářského denního úroku je mnohem zajímavější. To bude asi jeden se základních znaků pravdoláskokracie. Stačí jenom trpělivě vyčkat a pak teprve konat svou práci. Mno máme justiční mafii, ale kde se hrabe na exekutory. V BL byl zajímavý článek o exekucích v Rakousku, v průměru jednou za měsím má advokát ve Vídni povinost být u exekuce, ale on tam je proto, aby exekutor nemohl porušit práva dlužníka. Připomíná mi to jeden starý vtip.

"Dědo, co to tam je za těmi dráty?"
"To je Rakousko chlapče. Svobodná civilizovaná země. A za těmi dráty stojíme my."

233657

4.12.2010 16:23

RE: Konstatování a návrh řešení

jen tak 96.?.?.?

Reakce na 233657

>Tady v USA je nastaven exekuční zákon civilizovaně, vezmou
>vám nemovitost, auto, hotovost, když ji najdou vybílý
>bankovní konta..Trenýrky a jiné věci osobní potřeby exekuci
>nepodlehají. Pravda dát exekuci na miliónový majetek pro
>nezplacení malé částky z lichvářského denního úroku je
>mnohem zajímavější. To bude asi jeden se základních znaků
>pravdoláskokracie. Stačí jenom trpělivě vyčkat a pak teprve
>konat svou práci. Mno máme justiční mafii, ale kde se hrabe
>na exekutory.

Vezmou vám nemovitost, auto aj. pouze v závažných případech a vždy předchází soud.
Nevezmou vám nemovitost za to, když nezaplatíte telefon, nebo někde blbě zaparkujete a nezaplatíte pokutu ap drobnosti. O úrovni provedení vlastní exekuce ani nemluvě. Konto a majetek vám "vybílí" za kšefty s drogama, daňové podvody ap. Naopak v Kocourkově jsou tací často považováni za elitu národa a mají veškeré výhody.

Tam je exekuce legální byznys a zlegalizovaná zlodějna! A podle toho si exekutoři počínají:

http://www.ct24.cz/domaci/108837-reporteri-ct-exek...

http://domaci.ihned.cz/c1-37656970-podnikatelka-dl...

233738

3.12.2010 8:48

RE: Konstatování a návrh řešení

Satanist 207.?.?.?

Reakce na 233514

Komuniste meli na to aby cigani byli prospesny spolecnostiskoro 50 let a jak to dopadlo? Tady je jen jedno reseni a to, ze se ciganum v CZ za jejich ciny cestou do kriminalu nebo sbernych zarizeni od toho jak kmitaj haksnama maj palit paznechty!

233701

1.12.2010 8:13

CIKÁN/ROM

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 195.?.?.?

Dle mého názoru se rozdíl dá udělat ..
Cikán: kočovná společnost, žíjící na úkor drobné kriminality a vlastních zákonů.
Rom: parazitující společnost na státním zřízení, jež je plně závislá na sociální podpoře a kriminalitou dohání závislost na drogách, alkoholu, TV ..

Prostě cikán může být i běloch, jež přijme zákan svobodné vůle,a le hlavně není "závislý" na sociálním systému státu = bezdomovec atd..
A rom může stejně tak být "vychcaný" čecháček, jež nehne prstem a parazituje kde se dá .. !!

Radek 29 old

233515

1.12.2010 8:59

Bodající pachatel byl slabodušší obdivovatel černošské "hudby",

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 83.?.?.?

tzv. rapu, horlivě propagovaného etnicky vyhraněnými vlastníky médií - u nás jsou prakticky všechna větší nečeská, s výjimkou údajně České sionvize, komunistických Haló novin a exrudého Práva, de facto odcizeného, podobně jako horlivá trouba režimu Mladá fronta, čs. lidu, kterému měly tyto bolševické sdělovací prostředky propadnout dle zákona.
Tato sdělovadla pak pochopitelně zaměstnávají místní šmoky, kteří s otevřenými ústy od dětství sledovali profesionální vymývače mozků ze sionvize N@va a bezelstně je napodobují. Ti poté myslí svoje pochybnosti o romácké kriminalitě zcela upřímně a není jim divné, že jsou ti údajně rovnocenní spoluobčané desítky let stále někde jinde, přes veškeré edukační snahy...
Jen pro zajímavost, prezidentův asistent Jakl, který má adoptovaného romského syna, také "na geny nevěří" a jeho pán rovněž ví, co se od něj ve jménu šíření blahodárné diversity čeká a dle toho uděluje aminy. Ona ta jím propagovaná volnost pohybu "pracovních sil" a kapitálu nakonec vykoná stejné dílo, jako Hradem verbálně kritizované globalizační orgány ...
P.S. Dle mediální prezentace případu, kdy byla často zmiňovaná slova děti, mimořádná závažnost apod. jsem byl naopak přesvědčen, že kdosi bělejší pobodal Romáky, neboť případy v opačném gardu se opisují nanejvýš v místních lokálkách (když to stejně každý místní ví a tudíž "není zbytí"[mrknutí jedním okem] drobným písmem...
Ovšem samo slovo slovo nepřizpůsobiví, kterýmžto jest nám úředně povoleno nemalou část toho tmavšího nečeského etnika označovati, naznačuje, že jejich případné budoucí obětování "hněvu lidu" není až tak úplně vyloučeno ...

233516

2.12.2010 15:50

RE: Bodající pachatel byl slabodušší obdivovatel černošské

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 82.?.?.?

Reakce na 233516

onen slaboduchy raper, byl hlavne tezce frustrovan dobou a chudubou, racte poslechnout jeho tvorbu na http://bandzone.cz/serega

233635

1.12.2010 9:06

Cikánská otázka v ČR a nielen tam

Erika 52 91.?.?.?

Deti, počaté v incestných vzťahoch, väčšinou pod vplyvom alkoholu a drog, nebudú nikdy konkurencie schopné na trhu práce, kde je dnes ťažko držať krok aj vzdelaným 50-nikom.
V tom je celá tá bieda. Kým sa nevytrhnú rómske deti zo svojho zničujúceho domáceho prostredia, nie je nádej na zmenu.
Vytvorenie internátnych škôl, ktoré plánovala bývalá vláda R. Fica bola skritizovaná pri návšteve pána "ľudomila" Sorosa na Slovensku.
Samozrejme jedným ťahom skritizoval aj diskrimináciu Rómov na
Slovensku. Pokrytec.
či sa bol pozrieť na Luníku 9 neviem, ale pochybujem. Mohol by dostať vši, alebo blchy, mohol by prísť aj o svoje hodinky.
Lenže tam by sa mohol na vlastné oči presvedčiť, ako sa dajú z bytov prvej kategórie vyrobiť barabizne, súce na demoláciu.
Riešenie rómskej otázky na americký spôsob rovná sa táraninám a skutek utek. Dnes nemožno prijať ani "konečné" riešenie malého, fúzatého pána. Civilizovaná Európa musí nájsť svoje vlastné, civilizované prostriedky. Na to však treba peniaze a tie dnes, v čase krízy, nie sú dostupné. Tak sa môže ľahko stať, že ten balvan, ktorý valíme pred sebou, nám jedného dňa zlomí väzy.

233517

1.12.2010 10:21

RE: Cikánská otázka v ČR a nielen tam

quido2 81.?.?.?

Reakce na 233517

Paní Eriko, Sorosovi a spol, nikdy nešlo a nebude o fungující gojímské společenství, ale právě naopak.

233525

1.12.2010 11:02

RE: Cikánská otázka v ČR a nielen tam

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 80.?.?.?

Reakce na 233517

Jen vás doplním videi - Neuvěřitelné sídliště Luník 9:
http://www.mojevideo.sk/video/81e0/lunik_ix.html
Úklid na Luníku 9:
http://www.mojevideo.sk/video/6311/upratovanie_na_...
Invaze potkanů a jedno cikáně dokonce sežrali:
http://www.youtube.com/watch?v=tjv8cmxBlMo

233529

1.12.2010 13:19

RE: Cikánská otázka v ČR a nielen tam

Tamiral 217.?.?.?

Reakce na 233517

neviem, ako ste to mysleli tým Luníkom 9, ale v poslednej dobe mám dojem, ako keby sa na Slovensku presadzoval názor, že problémy s cigánmi sú len na Luníku 9. Omyl. Problémy s cigánmi sú nielen v Košiciach na Luníku, ale v celej oblasti Košického a Prešovského kraja. toto by sme si mali konečne uvedomiť. ten problém spočíva najmä v tom, že predchádzajúci režim vrámci snahy o ich integráciu do spoločnosti ich skutočne "integroval" a to spôsobom takým, že ich "namiešal" do bytoviek a štvrtí so slušným obyvateľstvom. po 89-tom roku, vlastne od čias, od kedy majú len práva a žiadne povinosti, sa táto chyba dennodenne prejavuje. Podľa môjho názoru je Luník 9 dobrým dočasným riešením. prečo dobrým? mali ste už za susedov v činžiaku rodinu cigánov? tak si to skúste. prečo dočasným? lebo sa rozliezajú pomali po meste.
Vidím dokonca aj jednoduché riešenie. to riešenie dokonca aj legislatívne existuje. stačí, aby naši páni policajti, prokuratúra a sudcovia začali dodržiavať legislatívu štátu. tá totiž ukladá aj POVINOSTI, nielen práva.

233534

1.12.2010 9:53

CIKÁNSKÉ ÚTOKY NA SLOVENSKU

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 80.?.?.?

Situace na Slovensku je velice vážná, množí se cikánské útoky na bílé Slováky a nikdo si se situací neví rady! Video 14:37 min. AKA JE PRAVDA:
http://www.youtube.com/watch?v=wAwgWU0FntE&fea...

233520

1.12.2010 10:20

INTERNAČNÍ TÁBORY PRO CIKÁNY V ITÁLII

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 80.?.?.?

Rozlehlý zchátralý romský tábor v okolí římského silničního obchvatu známého jako Casilino 900 šokoval mezinárodní pozorovatele kvůli zdejším otřesným životním podmínkám. Ale zbrusu nový romský tábor v Castel di Decima s jeho řadami prefabrikovaných domků ztracených uprostřed polí působí, pokud je to vůbec možné, ještě bezútěšněji. Navzdory televizním anténám a hrajícím se dětem to vypadá jako internační tábor. K tomuto dojmu ještě přispívá skutečnost, že místo je oplocené a brány střeží uniformovaní policisté.Minulý rok nová italská vláda vyhlásila v souvislosti s romskou otázkou stav nouze neboli emergenza nomadi. Přes noc se stopadesátitisícová romská komunita v Itálii stala právním a bezpečnostním problémem, když se stala nejenom předmětem zvláštních policejních opatření, ale i terčem stále otevřenější zášti veřejnosti. Uniformovaní policisté vyrazili do římských romských čtvrtí, aby dohlíželi na sčítání lidu, při němž byly snímány otisky prstů. V Neapoli lehly tři romské tábory na předměstí Ponticelli popelem poté, co rozvášněný dav přiměl vyděšené obyvatele k úprku pod ochranu policie.
V únoru tohoto roku římský policejní prefekt z titulu své funkce zvláštního komisaře pro stav nouze v souvislosti s romskou otázkou vydal nová pravidla upravující život v tamních sedmi oficiálně vyhrazených táborech. Tábory mají být oplocené a pod stálým policejním dozorem. Ačkoliv pobyt v nich má být jen dočasný jako první etapa další „integrace", kam půjdou ti, kteří z nich budou vyloučeni nebo do nich nebudou vůbec vpuštěni, protože nesplní podmínky pro přijetí, zůstává záhadou. Milánský starosta už mezitím ohlásil obdobná opatření a navíc nařídil, aby se brány táborů od desáté hodiny večerní uzavíraly. Protesty byly umlčeny.
Dokonce i poměrně pokrokový benátský starosta Massimo Cacciari, povoláním spisovatel a profesor filosofie, jenž minulý rok vzbudil pozdvižení, když ohlásil plán vybudovat „vesnici" pro tři desítky romských rodin, v nedávném televizním interview uvedl, že osada, která má být dokončena tento rok, bude ve všech ohledech „separována" od svých neromských sousedů.
Právě tato vize života v separaci je však tím, co nejvíce děsí příslušníky romského etnika. Italský romský hudebník Alexian Spinelli, který vyučuje na univerzitě v Terstu, varoval před nebezpečím, aby se z Cacciariho romské vesnice nestalo moderní ghetto, které v lepším případě nechá své obyvatele na pospas latentní nevraživosti okolí. Davy nadšeně aplaudovaly místostarostovi nedalekého Trevisa Giancarlo Gentilinimu, když minulý rok na jednom veřejném mítinku hřímal: „Vyhlašme Romům revoluci, vyčistěme ulice od romských dětí, které kradou."
RASOVÁ VÁLKA: http://www.reflex.cz/clanek/dokument/39530/rasova-...

233524

1.12.2010 15:11

RE: INTERNAČNÍ TÁBORY PRO CIKÁNY V ITÁLII

E123 78.?.?.?

Reakce na 233524

Toto jsou "krásné" příklady toho, když se s řešením začne za pět minut dvanáct. Je ovšm zvláštní, že se o tom moc nemluví (český mainstream mlčí, EU nekritizuje). Přiznám se že jedinou informací o Cikánech v Itálii jsem zaregistroval zhruba před měsícem a týkala se jakýchsi milicí či domobrany zřizovaných občany na Sicílii, které byly ovšem primárně zaměřeny proti africkým imigrantům. Zmínka o Cikánech byly jen okrajová.

Děkuji Vám tímto za nové informace...

233540

1.12.2010 12:43

jak vibruji?

fohat 88.?.?.?

hrajeme si tady divadýlko,jednu roli v rodině,druhou ve společnosti,třetí v práci..Jací jsme OPRAVDU?Zrcadlo našeho momentálního rozpoložení je reakce,či nereakce blízkého okolí,čili,dle mých vibrací okolí reaguje pozitivně,či negativně.Již jsem tu zminoval jedneho kriminalistu,který řešil případ nezletilce,pologramotného Cikána,kterého tehdejší soudruzi SNB obvinili z vraždy strýce.Cikán byl uveden do hypnozy,kde mluvil plynně německy.Po dalším sezení se zjistilo,že v minulém životě za války byl u SS a vraždil v Polsku CIKÁNY.Obloukem se tedy vracím k E.TOLLE,který mluví o staleté disfunkci a NEZODPOVĚDNOSTI k vlastnímu myšlení.V Novém Bydžově se jistě najde alespon jediný běloskvoucí,který bude tak vyspělý s myšlením v přítomném okamžiku,že projde shlukem místních ŘÍMANU a NIC SE MU NESTANE.Ovšem pokrytci typu pan Havla,či paní ŠIKLOVÉ by měli smulu.... [oči v sloup]

233531

1.12.2010 13:14

Rumunsko má podivuhodné starosti!

64 88.?.?.?

Rumunsko možná z „Romů“ udělá „Cikány“
Používat v oficiálních dokumentech politicky korektní slovo Rom, anebo termín Cikán? Tuto otázku řeší rumunská vláda. Reagovala tak na výzvu jednoho z poslanců, jemuž se nelíbí, že výraz Rom je příliš podobný slovu Rumun.

233533

1.12.2010 15:37

ŘEŠENÍ CIKÁNSKÉ OTÁZKY

Kolman 80.?.?.?

Řešení je velice jednoduché. Měl by se změnit přístup, ale to EU nedovolí takže bych se zde zbytečně rozepisoval. Jen příklad - cikáni emigrují do Kanady, Kanadě se to nelíbí a tak místo, aby zavedli víza jenom pro cikány, zavedou je pro všechny občany ČR, přestože se to týká jen a jen cikánů. To je jasná diskriminace bílé populace, která je takto naprosto nevinně potrestána a všichni to považují za normální. Možná někdo namítne, jak by se to rozlišovalo, já myslím že velice snadno.

233543

1.12.2010 17:25

Tu mate ciganov opat v plnej parade!

Peptalkin 62.?.?.?

http://krimi.noviny.sk/krimi-clanky/30-11-2010/sokujuce-video-hromadny-utok-romov-v-sali.html

Kocaba a podobne spiny, ktore obhajuju zlocincov a kriminalnikov dufam stihne zasluzeny trest.

233554

1.12.2010 20:22

Souhlas

saladin 90.?.?.?

Autor přesně popsal, co se stane...
Ano, lidé budou vděčni tomu, kdo jim skutečně pomůže. Bude-li to strana obdivující Adolfa, budou ho obdivivat také. Nikdo se opravdu nebude modlit k Nečasovi. Ani v Rožnově.

233560

1.12.2010 22:58

Riešenie cigánskej otázky.

xxx888 95.?.?.?

Podľa mňa sa dá vyriešiť len keď sa splnia tieto dva body:
1-za kopanie kanálov dostane cigáň (alebo iní občan) 1500-2000 euro na mesiac
2-za porušenie zákona dostane občan tvrdý ale spravodlivý trest
To je cele. Potom sa to samé vyrieši.

233568

1.12.2010 23:14

RE_Prečo na Slovensku vypukne občianska vojna (SP 217.?.?.?)

čochtan 84.?.?.?

Otevřel jsem si doporučované video http://tvina.sk/index.php?zobraz=videoarchiv&h..., ale místo článku s nadpisem, mě spíše zaujal tento článek:

Prišlo mailom:
CIKÁNI VE ŠVÝCARSKU

(Třeba tento mail dorazí i ke kompetentním zákonodárcům).

Vrátil jsem se ze šestidenní studijní cesty ve Švýcarsku.
Je tam také hodně cikánů, ale tam vidíte, na rozdíl u nás, jak tvrdě pracují!

Jak mi Renáta, majitelka dvou hotelů a členka městské rady u které jsem byl, sdělila, mají tuto motivaci :

a) dostanou podporu v nezaměstnanosti jen po odpracování souvisle 5 let bez delšího přerušení,
b) odmítnutí nabídnuté práce - žádná podpora,
c) ztráta zaměstnání vlastní vinou, jakou je absence, a požívání alkoholu na pracovišti - žádná podpora,
d) zničení obecního bytu a státního majetku musí zaplatit, jinak jde do vězení a tam musí tvrdě pracovat, aby vzniklé škody uhradili.

Je s podivem, že pseudohumanisté - Havel (on tam jezdil jako disident v totalitě za spisovatelem Kohoutem, tak to tam musel vidět !)
a Kocáb a další dnes nekřičí a veřejně nekritizují Švýcarskou konfederaci, že nechce zadarmo, bez odevzdané práce živit parazity...

A nikdo v rámci Evropy nemluví o rasismu ve Švýcarsku !!!
Proto chci, aby ty různé neoprávněné podpory a sociální dávky platily parlamentní strany, když dopustily takovýto stav rasismu naruby !!!!!

Mgr. Pavel SKÁCEL

Proč to proboha nelze zavést u nás? Vždyť je to tak jednoduché. [zmaten]

233570

1.12.2010 23:50

RE: RE_Prečo na Slovensku vypukne občianska vojna (SP 217.?.?.?)

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 62.?.?.?

Reakce na 233570

To naopak vôbec nie je jednoduché. A určite nie pre politikov, pre ktorých týto paraziti predstavujú to najdôležitejšie - voličov, ktorých si možno priamo kúpiť za pár euro alebo kus žranice.

233575

1.12.2010 23:37

Riešenie cigánskej otázky.

xxx888 95.?.?.?

Pre čochtan
To bolo a a teraz b skús háďat za koľko makaly vo švajci a za koľko v ČR alebo SR, to druhé čo som napísal je tam samozrejmosť inač by tam mali bodrel jak je u nás a u vás.

233573

2.12.2010 13:39

Protokoly

Jesus 90.?.?.?

Za domácí úkol pečlivě prostudovat Protokoly a rázem se vám vše vyjasní. Není nad čím spekulovat, proč cikánský problém (ani žádný jiný problém) nejde řešit. Nejde, protože nemá jít [mrknutí jedním okem]

Je to pořád dokola a dokola ta stejná písnička...

http://www.trueczech.110mb.com/Protokoly_sionskych...

233624

2.12.2010 14:02

O cikánech u nás neexistují žádné přehledy

JanaJ 78.?.?.?

Ta havloidní squadra se pilně snažila, aby nikde nebyla žádná ucelená evidence o počtech cikánů, jejich aktivitách a podobně.
Za toho exota Rumla se dbalo na to, aby nikde v evidencích nebyka informace, že dotyčný je cikán, referenti, kteří si dělali nějaký příznak v evidenci kdo je cikán, byli v několika případech potrestáni.
To je ovšem tupost alias pštrosí politika, kdy nelze problém nikdy vyřešit a zvládat, protože není znám jeho skutečný rozsah, že...
Není mi jasné, proč si tak neskutečně ještě i dnes lžeme (skrze jakési rádoby-odborníky alias poradce, jejihž rady jsou typu: tutl, tutl a zase jen tutl) ? Noviny mohou pak soutěžit o tituly v tuposti. [smích]

233626

2.12.2010 18:00

RE: O cikánech u nás neexistují žádné přehledy

E123 78.?.?.?

Reakce na 233626

Máte pravdu že takové statistiky jsou oficiálně zakázané, ovšem pokud máte nějakého blízkého známého u policie, zkuste se ho na toto zeptat... (nevím jak dnes ale dříve se to různě obcházelo)

Nejhorší na tom je, že pokud nějakým pseudohumanistům argumentujete cikánskou kriminalitou, chtějí po Vás právě ty statistiky a "přesná čísla", jejichž vedení je oficiálně zakázáno. Je to jen další ukázka jejich pokrytectví...

233651

3.12.2010 0:41

RE: O cikánech u nás neexistují žádné přehledy

nbusr456 78.?.?.?

Reakce na 233626

Nějaká evidence cigánů či jiných etnik je zcela zbytečná, pokud někdo bude chtít, zjistí tyto informace pomocí počítačů - existujé celý obor zvaný "data mining", který se zabývá dolováním informací z dat. Výsledkem může být například sada pravidel nebo rozhodovací strom, který zkoumaný subjekt zařadí do určité třídy, například jestli je cigán nebo ne.

Jak by to v nelichotivé budoucnosti mohlo vypadat, až se vlády ujme fašizmus/...izmus (to že jsem to takhle promyslel, neznamená, že to podporuji, právě naopak):

Příklad:
Osoba X:
(chodil do zvlástní školy NEBO má nanejvýš základní vzdělání)
A
(pobíral životní minimum déle než půl roku
NEBO se dopustil alespoň jednoho trestného činu
NEBO má více než dvě děti
NEBO nikdy nepobíral podporu protože neodpracoval dost měsíců
NEBO má invalidní důchod)
A (je členem domácnosti, která déle než půl roku nezaplatila nájem
NEBO bydlí v problémové lokalitě)

=> JE CIGÁN

Osoba Y: je-li Y v příbuzenském vztahu z X, a zároveň je X CIGĀN, potom i Y je CIGĀN

Udělá se seznam potenciálních cigánů, ti se nechají zatknout a předvést, před naložením na odvoz do lágru nějaký bachař oddělí necigány, těch už mnohno nebude, mnoho se jich vyfiltruje při zatýkání, třeba že všichni ze seznamu dostanou předvolání aby se dostavili na policejní stanici do určitého data - necigáni přijdou a vyřadí se ze seznamu, cigáni nepřijdou, protože by je hned zatkli...

Existují algoritmy, které podobné pravidla dovedou vytvořit z velkého vzorku dat, je ale nutné znát, kdo už cigán je a kdo ne. Na druhou stranu, pokud se jenom zadají nějaké podmínky, která predikuje, že je daný občan "problémový", není to třeba vědět.

Příklad co by mohlo z takového výpočtu vypadnout:

(((X v letech 2000-2005 neodpracoval více jak šest měsíců)=>
(X neodpracoval více jak 6 měsíců ani v letech 2006-2010 NEBO se v letech 2006-2010 dopustil trestného činu))
A
(X má nejvýše základní vzdělání NEBO nevlastní žádný soukromý majetek))
=>
(X je potenciální sociálně slabý "parazit", který nejspíš bude dělat prolémy i v budoucnu, je třeba ho zatknout a prověřit, v případě potřeby zlikvidovat)

Stačí najít pravidla z dat před nějakým časovým okamžikem, která implikují, že se někdo dopustí nějakého "problémového jednání" po tomto časovém okamžiku.

Samozřejmě existují i rozhodovací stromy, kdy na základě odpovídání na otázky se dospěje ke konečnému výsledky.

Metody získávání těchto pravidel nejsou zcela spolehlivé, ale troufám si tvrdit, že dle případu jsou spolehlivé na 70-90%. Banky to již používají při rozhodování, jestli danému klientovi poskytnou úvěr nebo ne.

233682

3.12.2010 0:43

RE: O cikánech u nás neexistují žádné přehledy

nbusr456 78.?.?.?

Reakce na 233626

(pokračování)

Podobné pravidla je možné vytvořit na cokoliv, třeba z data retention na základě navštěvovaných stránek mohou vyprofilovat potenciální disidenty, možnosti jsou nezměrné, a stoprocentní přesnot narozdíl od technického využití není třeba, protože když vrchnost kácí les, lítají třísky, a klidně ať i na dělníky nějaký ten strom spadne.

Myslím, že bude zle, až někdo takový seznam bude opravdu generovat, protože to bude nebezpečný precedent, a potom už budou hlavy jenom lítat. Technika najde na každého něco, a to něco bude stačit když už né rovnou k internaci, tak alespoň k ospravedlnění omezení některých jeho svobod. Ta možnost tu je, a až zase bude špatně tak, že se opravdu bude muset lámat chleba, potom tyto techniky poslouží k vyřazení některých z kola ven, aby se jiní mohli nacpat. Ti, jenž zprvu budou jásat, jak je to dobré, se nakonec sami stanou obětí v další vlně segregace. Elity uplatí policii a ochranku přístupem k potravinám a zdravotní péči, a zbytek lidí bude zotročen a nebo zlikvidován. Takže dobře se nakonec budou mít jenom zloději a bachaři, a celý stát se změní v jeden velký koncentrák. No snad jen straším [velký smích]

233684

2.12.2010 19:23

Býval-li byste si všiml, jaké devastace doznalo právo na práci,

amiourka kamio (zavináč) centrum (tečka) cz 78.?.?.?

měl byste řešení jako na dlani. Ono totiž, ačkoliv toto právo s kapitalismem nijak z Listiny nemizí, je cíleně popíráno, a to tak, že široké vrstvy obyvatel se domnívají, že vůbec tomu tak není. Není to pravda, ale stát v tomto případě odmítá konat, neb mu již 20 let vyhovuje postoj, že jediným jeho zásahem do ekonomie mají být makroekonomické nástroje případně výběr DPH a pojištění. Keynesiánství je jedna velká letadlová loď - a cesta z ní vede skutečně přes bádání nad tím, jak právo na práci v dnešní době obhájit. Brzy se to bude hodit nám samotným, neb ekonomika bohatých dosáhla svých mezí - již bude jen masakrovat.
Samozřejmě, že Cikáni během uplynulých 20 let realitních čistek doznali sestěhování do výrobně absolutně neaktivních lokalit, k ejich škodě, ale mně abych řekla pravdu podstatně více pálí kriminalita bílých límečků, jež zde dosahuje několikanásobně masovějších rozměrů než těch několik přečinů či násilných činů lidí dohnaných sociálními poměry až k naprosté úchylnosti.Ti si to totiž nevybrali dobrovolně.

233662

2.12.2010 20:10

RE: Býval-li byste si všiml, jaké devastace doznalo právo na práci,

Rene Bartosek 76.?.?.?

Reakce na 233662

S tím je ámen, kde nic není ani smrt nebere, a jakmile přestanou fungovat nekryté prachy a ta chvíle se blíží, tak v plné nahotě se ukáže, že veřejné rozpočty jsou bankrot. Kde nic není ani smrt nebere, z toho důvodu je nutné pospíšit s privazizací toho, co ještě zbylo. Jde především o zfravotnictví, část školského systému a pak tu budou železnice. Samozřejmě za tržní cenu a pokud možno za státní peníze s investicemi do ifrastruktury před privatizací.

Až se budou hledat obětní beránci nesoucí odpovědnot za to, co se na nás hrne. Co myslíte, kdo to bude? S drobnou kriminalitou a jinými něšvary je část populace přímo ve styku? Stačí tomu dát mediální propagndistickou masáž s těmi správnými ingrediencemi, a ... Lidi nemjaí páru, kolik se vypaří milard v rámci korupce a na co by se to dalo použít, prostě s tím se nikdy nedostanou do přímého vztahu, rozředí se to na deset miliónů lidiček a třeba na sto let do budoucna. Já bych dvakrát nestál o to být obětním beránkem a k tomu současný stav směřuje. Poukázat na to, že jíní kradou ve velkém na roli obětního beránka nic nemění.

233668

2.12.2010 20:11

RE: Býval-li byste si všiml, jaké devastace doznalo právo na práci,

E123 78.?.?.?

Reakce na 233662

Můžete prosím rozvést, jak souvisí potlačování práva na práci s cikánskou kriminalitou, nejsem si jist, zda Vašemu komentáři plně rozumím...

233669

3.12.2010 0:29

Nemyslím, že zrovna cikáni jsou naším největším problémem...

Honza999 80.?.?.?

Veškeré sociální dávky, tedy dávky v hmotné nouzi cikánům a podpory v nezaměstnanosti pro půl milionu BÍLÝCH nezaměstnaných stojí asi JEDNU PĚTINU toho, oč stát připraví několik tisíc (či možná desítek tisíc) čistokrevných Čechů při daňových podvodech, krácením odvodů (zaměstnáváním na černo), manipulovaním a předražováním státních zakázek ve všech možných i nemožných odvětvích (zdravotnictví, armáda, stavebnictví apod.), při falešných konkurzech, změnách územních plánů a při podobných sofistikovaných akcičkách (kupř. dřívější "vyloupení" státních či polostátních bank).

"Bakalovy byty" by svou hodnotou pokryly sociální výdaje republiky na dva roky..

"PS: hovořím zde o čistě sociálních výdajích, nemám tím tedy na mysli důchody..

233681

3.12.2010 5:26

RE: Nemyslím, že zrovna cikáni jsou naším největším problémem...

E123 78.?.?.?

Reakce na 233681

Máte naprostou pravdu v tom, že Cikáni nejsou největším problémem v ČR a s tím co dále uvádíte také víceméně souhlasím. I když cikánská kriminalita není největším problémem, z hlediska běžného občana(tm) je kriminalitou nejpalčivější tj. občanů se přímo dotýká. Ještě jsem neslyšel o situaci, že by "bílé límečky" někoho pobodaly či zkopaly do bezvědomí proto, že jim dotyčná osoba nedala cigaretu...

233689

3.12.2010 5:46

Diskriminace ?

Satanist 207.?.?.?

Vzdycky me rozesmeje kdyz cigani tvrdi jak je diskriminovali i komunisti. Jaka je pravda? Komunisti v byvaly CSSR jim dali ubytovani ktery cigani zdevastovali, palili okna, dvere , futra , okenni ramy i podlahy kdyz by na ne neprselo tak jako otop by jim poslouzila i strecha. Cigani vybydleli barak a dostal od komunistu k vybydleni dalsi! Cigani jak kazdy vite zili z pridavku na deti a proto jiste meli uzasny rozmnozovaci schopnosti. nechodili pravidelne do zamestnani a i kdyz meli velke absence dostavali k platu premie! Necigansky pracovnik za absenci o ne za komunismu vubec nemel narok a taky o ne prisel! To samy jenze ve vetsim meritku se deje dnes a poplatnik dani na cigany jen doplaci a ne jen penezi a tak me reknete kdo byl skutecne diskriminovan a je diskriminovany. Nebude dlouho trvat a diky rozmnozovacim schopnostem ciganu jeden delnik -(tim je vase bile decko) bude zivit z jeho dani 5 parazitnich ciganu a protoze kvuli tomu bude mit vecne holou prdel si nebude moci zalozit ani svou vlastni rodinu! Jiste chapete o cem je tu rec! Tem kdo me nazvou rasistou doporucuju- Mejte cigany za sousedy (cim vic tim lip) nebo si par ciganu rovnou nastehujte k sobe do baraku a pak cancejte......... [velký smích]

233691

Příspěvků: 85

01.12. 00:39 64  To je všechno pravda, ale komu bude sloužit "kravál" kolem cikánů?
01.12. 02:33 E123  RE: To je všechno pravda, ale komu bude sloužit
09.12. 01:33 AYA  RE: To je všechno pravda, ale komu bude sloužit
01.12. 07:23 SP  RE: To je všechno pravda, ale komu bude sloužit
01.12. 02:20 bernard  hon na čarodejnice nebo vlastní neschopnost?
01.12. 02:48 menšina  RE: hon na čarodejnice nebo vlastní neschopnost?
01.12. 03:03 E123  RE: hon na čarodejnice nebo vlastní neschopnost?
01.12. 05:46 Sataniist  RE: hon na čarodejnice nebo vlastní neschopnost?
01.12. 13:23 menšiňák  RE: hon na čarodejnice nebo vlastní neschopnost?
01.12. 15:21 E123  RE: hon na čarodejnice nebo vlastní neschopnost?
01.12. 16:01  RE: hon na čarodejnice nebo vlastní neschopnost?
01.12. 16:51 E123  RE: hon na čarodejnice nebo vlastní neschopnost?
02.12. 09:20 KRONEOS  RE: hon na čarodejnice nebo vlastní neschopnost?
02.12. 17:57 Rene Bartosek  RE: hon na čarodejnice nebo vlastní neschopnost?
02.12. 17:58 Rene Bartosek  RE: hon na čarodejnice nebo vlastní neschopnost?
03.12. 08:55 KRONEOS  RE: hon na čarodejnice nebo vlastní neschopnost?
03.12. 16:46 Rene Bartosek  RE: hon na čarodejnice nebo vlastní neschopnost?
04.12. 20:43 KRONEOS  RE: hon na čarodejnice nebo vlastní neschopnost?
05.12. 20:48 JirkaF  RE: hon na čarodejnice nebo vlastní neschopnost?
06.12. 21:39 Rene Bartosek  RE: hon na čarodejnice nebo vlastní neschopnost?
01.12. 02:56 E123  Zřejmě máte potíže rozumět textu
01.12. 03:28  RE: hon na čarodejnice nebo vlastní neschopnost?
01.12. 04:00 E123  RE: hon na čarodejnice nebo vlastní neschopnost?
01.12. 09:51  RE: hon na čarodejnice nebo vlastní neschopnost?
01.12. 15:26 E123  RE: hon na čarodejnice nebo vlastní neschopnost?
01.12. 16:12  RE: hon na čarodejnice nebo vlastní neschopnost?
01.12. 17:04 E123  RE: hon na čarodejnice nebo vlastní neschopnost?
01.12. 10:56 Petr Řehák  RE: hon na čarodejnice nebo vlastní neschopnost?
01.12. 06:17 Robert Nohejl  Z jinych novinarskych pramenu muzem posoudtit podobnou situaci v USA.
02.12. 04:55 Robert Nohejl  RE: Z jinych novinarskych pramenu muzem posoudtit podobnou situaci v USA.
02.12. 05:03 Robert Nohejl  RE: Z jinych novinarskych pramenu muzem posoudtit podobnou situaci v USA.
01.12. 07:55 jean.laroux  Konstatování a návrh řešení
01.12. 14:55 E123  RE: Konstatování a návrh řešení
01.12. 20:44 jean.laroux  RE: Konstatování a návrh řešení
01.12. 21:01 E123  RE: Konstatování a návrh řešení
02.12. 08:18 jean.laroux  RE: Konstatování a návrh řešení
02.12. 18:20 E123  RE: Konstatování a návrh řešení
01.12. 22:32  RE: Konstatování a návrh řešení
02.12. 08:24 jean.laroux  RE: Konstatování a návrh řešení
02.12. 09:01 Luxor  RE: Konstatování a návrh řešení
02.12. 18:16 E123  RE: Konstatování a návrh řešení
02.12. 19:24 Luxor  RE: Konstatování a návrh řešení
03.12. 08:16 mkadlec  RE: Konstatování a návrh řešení
03.12. 08:33 Anonymus  RE: Konstatování a návrh řešení
02.12. 11:41 Erwin  RE: Konstatování a návrh řešení
02.12. 14:11 fohat  RE: Konstatování a návrh řešení
02.12. 18:41 E123  RE: Konstatování a návrh řešení
02.12. 17:47 E123  RE: Konstatování a návrh řešení
01.12. 23:58 Rene Bartosek  RE: Konstatování a návrh řešení
02.12. 08:49 jean.laroux  RE: Konstatování a návrh řešení
02.12. 18:16 Rene Bartosek  RE: Konstatování a návrh řešení
02.12. 17:52 E123  RE: Konstatování a návrh řešení
02.12. 18:33 Rene Bartosek  RE: Konstatování a návrh řešení
04.12. 16:23 jen tak  RE: Konstatování a návrh řešení
03.12. 08:48 Satanist  RE: Konstatování a návrh řešení
01.12. 08:13  CIKÁN/ROM
01.12. 08:59  Bodající pachatel byl slabodušší obdivovatel černošské "hudby",
02.12. 15:50  RE: Bodající pachatel byl slabodušší obdivovatel černošské
01.12. 09:06 Erika 52  Cikánská otázka v ČR a nielen tam
01.12. 10:21 quido2  RE: Cikánská otázka v ČR a nielen tam
01.12. 11:02  RE: Cikánská otázka v ČR a nielen tam
01.12. 13:19 Tamiral  RE: Cikánská otázka v ČR a nielen tam
01.12. 09:53  CIKÁNSKÉ ÚTOKY NA SLOVENSKU
01.12. 10:20  INTERNAČNÍ TÁBORY PRO CIKÁNY V ITÁLII
01.12. 15:11 E123  RE: INTERNAČNÍ TÁBORY PRO CIKÁNY V ITÁLII
01.12. 12:43 fohat  jak vibruji?
01.12. 13:14 64  Rumunsko má podivuhodné starosti!
01.12. 15:37 Kolman  ŘEŠENÍ CIKÁNSKÉ OTÁZKY
01.12. 17:25 Peptalkin  Tu mate ciganov opat v plnej parade!
01.12. 20:22 saladin  Souhlas
01.12. 22:58 xxx888  Riešenie cigánskej otázky.
01.12. 23:14 čochtan  RE_Prečo na Slovensku vypukne občianska vojna (SP 217.?.?.?)
01.12. 23:50  RE: RE_Prečo na Slovensku vypukne občianska vojna (SP 217.?.?.?)
01.12. 23:37 xxx888  Riešenie cigánskej otázky.
02.12. 13:39 Jesus  Protokoly
02.12. 14:02 JanaJ  O cikánech u nás neexistují žádné přehledy
02.12. 18:00 E123  RE: O cikánech u nás neexistují žádné přehledy
03.12. 00:41 nbusr456  RE: O cikánech u nás neexistují žádné přehledy
03.12. 00:43 nbusr456  RE: O cikánech u nás neexistují žádné přehledy
02.12. 19:23 amiourka  Býval-li byste si všiml, jaké devastace doznalo právo na práci,
02.12. 20:10 Rene Bartosek  RE: Býval-li byste si všiml, jaké devastace doznalo právo na práci,
02.12. 20:11 E123  RE: Býval-li byste si všiml, jaké devastace doznalo právo na práci,
03.12. 00:29 Honza999  Nemyslím, že zrovna cikáni jsou naším největším problémem...
03.12. 05:26 E123  RE: Nemyslím, že zrovna cikáni jsou naším největším problémem...
03.12. 05:46 Satanist  Diskriminace ?

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

22

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc prosinec přispělo 45 čtenářů částkou 6 716 korun, což je 22 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
1CuErU28m5a2tod9eZjnkY4sdidBVMpX6K
Další možnosti platby › Související články ›

Ve zkratce

Konzervativci v Británii zvítězili. Drtivě. Brexit bude!13.12.19 10:53 Británie 3

Hidžábem to začíná12.12.19 11:38 Francie 1

Italské námořnictvo čelí Erdoganovi: Na Kypr dorazila italská fregata Federico Martinengo 10.12.19 21:50 Itálie 1

Turečtí vojáci vyvěsili tureckou vlajku na řeckém ostrově v řece Evros10.12.19 20:19 Řecko 1

Turecká letadla dnes 30x narušila vzdušný prostor Řecka v Egejském moři10.12.19 19:50 Řecko 2

Důkaz o "nezávislosti" průzkumů veřejného mínění10.12.19 14:14 Česká republika 6

Střelec v ostravské nemocnici zabil šest lidí. Neměl legální zbraň10.12.19 11:21 Česká republika 6

EU nařídila sledovat už od roku 2020 spotřebu každého řidiče, někteří na to doplatí10.12.19 11:10 Evropská unie 1

Poslanci chtějí zakázat domobranu10.12.19 11:06 Česká republika 2

Čína zakáže americkou technologii - začíná ná totální technologická válka 09.12.19 20:19 Čína 0

Cultural Enrichment #1309.12.19 19:39 USA 1

Belgie: Muslimský mob podpaluje vánoční strom na náměstí a řve "Allahu akbar"09.12.19 19:27 Belgie 1

Hihi. Chvilkaři se zlobí na Klause mladšího. Nemohou zneužit symbol trikolory09.12.19 17:51 Česká republika 2

Z dcery Angeliny Jolie a Brada Pitta se stává kluk09.12.19 11:20 USA 1

Chvilkaři proti Babišovi, Sardinky proti Salvinimu - stejný scénář, jak přes kopírák09.12.19 11:15 Itálie 1

Augsburg: Muslimové na vánočních trzích ubili hasiče09.12.19 11:11 Německo 0

V Jizerských horách místní obyvatelé obnovili nacistický památník padlým vojákům Wehrmachtu a oddílů SS 08.12.19 21:01 Česká republika 3

Istanbulská dohoda - čeští občané jsou záměrně podváděni08.12.19 20:02 Česká republika 3

Neschválení Istanbulské dohody je neakceptovatelné, řve feministka. Odhlasujeme, že k Istanbulské dohodě přistoupí EU jako celek, vyhrožuje EU komisař06.12.19 11:41 Evropská unie 5

Národná rada SR schválila Dodatkový protokol, zavádzajúci nové trestné činy za vyjadrenia rasovej a xenofóbnej povahy06.12.19 10:56 Slovensko 2

Měnové kurzy

USD
22,91 Kč
Euro
25,47 Kč
Libra
30,54 Kč
Kanadský dolar
17,40 Kč
Australský dolar
15,75 Kč
Švýcarský frank
23,28 Kč
100 japonských jenů
20,95 Kč
Čínský juan
3,29 Kč
Polský zloty
5,97 Kč
100 maď. forintů
7,73 Kč
Ukrajinská hřivna
0,98 Kč
100 rublů
36,45 Kč
1 unce (31,1g) zlata
33 803,92 Kč
1 unce stříbra
387,94 Kč
Bitcoin
161 867,17 Kč

Poslední aktualizace: 14.12.2019 19:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 9 001