Diskuze k článku

O kobylce a mravenci

Příspěvků 38

8.11.2002 6:25

O stiru a o zabe

albert 67.?.?.?

Stir by rad preplaval reku, ale neumi plavat. Uvidi zabu, a tak ji poprosi, zda by ho na svem hrbete neprevezla na druhy breh. Ale zaba odpovi: "Ne, ja ti neverim stire. Slysela jsem o vas stirech, jak jste zradni. Bojim se, ze kdyz si te necham vlezt na ma zada, ze me bodnes." Stir odpovi, "Proc bych to mel delat? Prece to by nebylo v mem zajmu! Kdys te stipnu, tak potom oba utoneme."
A tak zaba souhlasi vzit stira na sva zada a zacne plavat. Kdyz jsou v puli cesty, stir nahle vbodne do zaby sve jedovate zihadlo. Jak zaba umira, a zacina se potapet, tak se pta stira: "Proc jsi to udelal? Vzdyt nyni oba zemreme." Stir odpovi: "Nemohl jsem si pomoci. To je ma natura, abych do sve obeti vbodl sve jedovate zihadlo".
A stejne tak je prirozenosti zidu oklamat a znicit. To je to, co delaji od doby starobyleho Egypta az do soucasnosti. A to je to v cem budou pokracovat, dokud budou existovat jako soudruzna, do spolecnosti nezapadajici skupina.
V anglictine online -
http://www.natvan.com/free-speech/fs0107b.html

5385

8.11.2002 7:39

RE: O stiru a o zabe

Brnak 68.?.?.?

Reakce na 5385

Alberte, Ty si take nemuzes pomoci, ze jo?? Skoda. Ne pro lidstvo, ale pro Tebe.

5387

8.11.2002 9:00

RE: O stiru, zabe,kobylce a albertovi.

MartinCermak mcermak2000 (zavináč) yahoo (tečka) com 205.?.?.?

Reakce na 5385

Po louce leze stir. Uvidi ho albert a zacne kricet cosi o zidovskem spiknuti. Pak albert uvidi zabu. Zacne vyrvavat cosi o napohled odpornych Zidech - kikes s vyvalenyma ocima a zakrivenym nosem. Pak uvidi kobylku. Svali se do travy, hyka jako osel a blaboli cosi o tom, ze kdo s nim nesouhlasi je zradce naroda a patri na sibenici.
V tom okamziku zasahnou dva panove v bilych plastich kteri ho celou dobu sledovali. Nezne ho zvednou, utrou mu penu od huby a odvedou ho do velkeho domu. Tam se ma albert velice dobre. Nikdo si z nej nedela srandu, naopak davaji mu za odmenu za jeho moudrosti spoustu pilulek a injekci ktere mu delaji velice dobre.
Na internetu se objevi zprava, ze velkeho arijskeho myslitele a vedce unesl ve spojeni s CIA izraelsky Mossad.

5395

8.11.2002 11:15

RE: O stiru, zabe,kobylce a albertovi.

easttrader67 easttrader67 (zavináč) metacrawler (tečka) com 193.?.?.?

Reakce na 5395

to je vynikajici, uz jsem dlouho tak nezasmal

5403

9.11.2002 7:02

RE: O stiru, zabe,kobylce a albertovi.

albert 67.?.?.?

Reakce na 5403

>to je vynikajici, uz jsem dlouho tak nezasmal


Estrado, to jsem tak rad, ze jsi se teda zasmal. Ale doufam, ze jsi se smichy nepocural. Tvuj soudruh, humanisticky jerabek cermak (jak to tak vypada - a to nechci ze sebe delat chytryho, to mam pouze z toho co pise - integrovany untermentsch goy), ten kdyz se vcera probudil, tak hrabnul vedle, a byl tam nocnik. A obsah nocniku - bylo to teply a mazlavy ...
Hele, co rika rebbe, kdyz se ukazes o shabbezu a jsi yiddo-cigos? Doufam, ze rebbe je citlivy, a ze nediskriminuje.
Tak se opatruj a bav. A rozumim ze jsi neverici tomas, a ze neveris ze jsem slechtickeho puvodu. Muj predek ten titul obdrzel za cin, vy jste za sva prijmeni a lavice ve vasi spekulirne museli rabinum zaplatit ...
Adios, albert

5429

9.11.2002 18:45

RE: O stiru, zabe,kobylce a albertovi.

easttrader67 easttrader67 (zavináč) metacrawler (tečka) com 193.?.?.?

Reakce na 5429

>>to je vynikajici, uz jsem dlouho tak nezasmal
>
>
>Estrado, to jsem tak rad, ze jsi se teda zasmal. Ale doufam, ze
>jsi se smichy nepocural. Tvuj soudruh, humanisticky jerabek
>cermak (jak to tak vypada - a to nechci ze sebe delat chytryho,
>to mam pouze z toho co pise - integrovany untermentsch goy), ten
>kdyz se vcera probudil, tak hrabnul vedle, a byl tam nocnik. A
>obsah nocniku - bylo to teply a mazlavy ...


Hmm mas nejakou zvlastni zalibu v lidskych extrementech ze? Ja ti to neberu ale nejsem zrovna velky pritel takovych zamereni.


>Hele, co rika rebbe, kdyz se ukazes o shabbezu a jsi yiddo-cigos?
>Doufam, ze rebbe je citlivy, a ze nediskriminuje.

>Tak se opatruj a bav. A rozumim ze jsi neverici tomas, a ze
>neveris ze jsem slechtickeho puvodu. Muj predek ten titul obdrzel
>za cin, vy jste za sva prijmeni a lavice ve vasi spekulirne
>museli rabinum zaplatit ...

Albertku, uz jsme se dohodli ze ti je absolutne cizi diskuzovat v kontextu. Ted si vsimam ze ani nejsi schopny presne cist. Ja jsem rekl ze doufam ze nejsi slechtickeho puvodu. Mam proto sve duvody ty burte.


5436

10.11.2002 17:37

RE: O stiru, zabe,kobylce a albertovi.

albert 67.?.?.?

Reakce na 5436


>Hmm mas nejakou zvlastni zalibu v lidskych extrementech ze? Ja ti
>to neberu ale nejsem zrovna velky pritel takovych zamereni.

Estrado, kdyz uz jako uspesny internacionalni obchodnik s oblibou matlas cestinu a anglictinou dohromady, tak snad ne exTrement, ale spise exCrement, ne? Myslim, ze exTrement (ze slova "extremity&quot[mrknutí jedním okem] snad ani neexistuje.
Podivej, jake hezke veci jsou obsahem vaseho "nabozenstvi" ohledne toho tveho slavneho exTrementu:
Erubin 21b. Whosoever disobeys the rabbis deserves death and will be punished by being boiled in hot excrement in hell.
Gittin 57a. Says Jesus is being boiled in "hot excrement."
Gittin 69b. To heal the disease of pleurisy ("catarrh&quot[mrknutí jedním okem] a Jew should "take the excrement of a white dog and knead it with balsam, but if he can possibly avoid it he should not eat the dog's excrement as it loosens the limbs."

Ci vaseho popularniho "umeni":
Toilet and excrement obsessions are laced throughout Talmud and were exhibited in Spielbergs "Schindler's List" where the Hollywood director shows a Jewish child jumping through a toilet seat in an outhouse and falling into a pool of liquefied excrement. There the child meets two other Jewish children partially immersed who inform the interloper that this cesspool is their hiding spot exclusively and that he must find his own. These are the kind of disgusting and morbid, psychotic images which Jewish kids are exposed to constantly in the cinematic liturgy of Holocaustianity and for that matter, in the Talmud as well.


>Doufam, ze rebbe je citlivy, a ze nediskriminuje.
No jestli jsi prijat za kosher, tak doufejme ze ne.

>Ja jsem rekl ze doufam ze nejsi slechtickeho puvodu.
Tak kdyz doufas, tak uspesne doufej dal. Na Pistohlkors to nic nemeni ...

>Mam proto sve duvody ty burte.
No to jsi me pobavil ... Treba burt by mohl navazat druzbu s nejakym hambaci vypasenym americkym "vejcem"? Co myslis?




5450

10.11.2002 20:27

RE: O stiru, zabe,kobylce a albertovi.

easttrader67 easttrader67 (zavináč) metacrawler (tečka) com 193.?.?.?

Reakce na 5450

>
>>Hmm mas nejakou zvlastni zalibu v lidskych extrementech ze?
>Ja ti

>>to neberu ale nejsem zrovna velky pritel takovych zamereni.
>
>Estrado, kdyz uz jako uspesny internacionalni obchodnik s oblibou

Zajimave, dekuji zatim jsem se nepovazoval za prilis uspesneho ale kdyz mi to takovy buran jako ty rekne, tak take asi nebudu ze [smích])

>matlas cestinu a anglictinou dohromady, tak snad ne exTrement,
>ale spise exCrement, ne? Myslim, ze exTrement (ze slova
>"extremity&quot[mrknutí jedním okem] snad ani neexistuje.

omyl vedce, vetsinou je moje cestina tak nemecka ze ji tech par anglickych zvastu take nezachrani. Ale jak v nemcine tak v cestine se zajimas predevsim o exkrementy. Je zajimave jak zapadas do profilu cloveka ktery trpi pod svymi omezenymi znalostmi. Ale mas pravdu napsal jsem to spatne, kdyz ted budes lepe spat (aspon jednou) [smích])

>Podivej, jake hezke veci jsou obsahem vaseho
>"nabozenstvi" ohledne toho tveho slavneho exTrementu:

>Erubin 21b. Whosoever disobeys the rabbis deserves death and will
>be punished by being boiled in hot excrement in hell.

>Gittin 57a. Says Jesus is being boiled in "hot
>excrement."

>Gittin 69b. To heal the disease of pleurisy ("catarrh&quot[mrknutí jedním okem]
>a Jew should "take the excrement of a white dog and knead it
>with balsam, but if he can possibly avoid it he should not eat
>the dog's excrement as it loosens the limbs."

>
>Ci vaseho popularniho "umeni":
>Toilet and excrement obsessions are laced throughout Talmud and
>were exhibited in Spielbergs "Schindler's List" where
>the Hollywood director shows a Jewish child jumping through a
>toilet seat in an outhouse and falling into a pool of liquefied
>excrement. There the child meets two other Jewish children
>partially immersed who inform the interloper that this cesspool
>is their hiding spot exclusively and that he must find his own.
>These are the kind of disgusting and morbid, psychotic images
>which Jewish kids are exposed to constantly in the cinematic
>liturgy of Holocaustianity and for that matter, in the Talmud as
>well.

Jak uz jsem rekl jsi fascinovany lidskymi extrementy/excrementy/exkrementy. v internetu najdes dosti stranek s podobnou tematikou. Dokud to delas doma, tak to asi bude v poradku.

>
>>Doufam, ze rebbe je citlivy, a ze nediskriminuje.
>No jestli jsi prijat za kosher, tak doufejme ze ne.
>
>>Ja jsem rekl ze doufam ze nejsi slechtickeho puvodu.
>Tak kdyz doufas, tak uspesne doufej dal. Na Pistohlkors to nic
>nemeni ...

Jiste, jiste, na druhe strane tvuj predek za tebe nic nemuze, right?


>>Mam proto sve duvody ty burte.
>No to jsi me pobavil ... Treba burt by mohl navazat druzbu s
>nejakym hambaci vypasenym americkym "vejcem"? Co
>myslis?

?????

5458

11.11.2002 2:08

RE: O stiru, zabe,kobylce a albertovi.

albert 67.?.?.?

Reakce na 5458

>Zajimave, dekuji zatim jsem se nepovazoval za prilis uspesneho
>ale kdyz mi to takovy buran jako ty rekne, tak take asi nebudu ze
>[smích])
>omyl vedce, vetsinou je moje cestina tak nemecka ze ji tech par
>anglickych zvastu take nezachrani. Ale jak v nemcine tak v
>cestine se zajimas predevsim o exkrementy. Je zajimave jak
>zapadas do profilu cloveka ktery trpi pod svymi omezenymi
>znalostmi. Ale mas pravdu napsal jsem to spatne, kdyz ted budes
>lepe spat (aspon jednou) [smích])

Estrado, a vysemenil jsi se?
Hele, klidne pis svym rodnym jazykem, yiddish. Ja ti verim a neargumentuju. Jednou jsi se mi uz zkrousene sveril, a to bez tlaku a muceni, ze jsi ukrajinsky yidd mixnuty s cigosem. Tak co? Vycitam ti to snad? Koukni, ja rozumim nemecky, rusky i polsky, a nejakou tu chazarovinu jsem taky za ta leta taky pochytil dat tu tvou yiddish dohromady. Ale prosim te, nepis romani, tomu teda nerozumim, to priznam. Takze se nestyd a klidne pis tak, jak se se rikalo v starocestine, "mluv jak ti huba narostla" ...

>
>Jiste, jiste, na druhe strane tvuj predek za tebe nic nemuze,
>right?

To teda nevim, Estrado. Ale jestli chces, tak zkus treba myho predka von Pistohlkors zazalovat u Wisenthala, ze zapocal alberta. Treba se chytnes. Hele, to dneska leti, vis jak je to s dneska s kalifornskou ekonomii (jde do hajzlu), a oni u Wisenthalu dneska hledaji new opportunities k lovu - rybniky jim v posledni dobe rychle vysychaji. Tak by tam treba mohla byt pro tebe nejaka "keshovka", ne?
Ale jsi kousek Estrado, vazne. Libis se mi, jsi uprimnej, i kdyz mi lzes.
Hele, kam se k tobe investujou ty penize ? Furt tak premyslim, kam ty my uspory dneska strcit. Vis, z tech zlatejch zubu, pak ty uspory ve svycarskych bankach. You know what I am talking about ... Tak me tak napdalo, Estrada, ten to ma na haku, snad by moh' nejak pichnout ...
Tak se zase ozvi. Jses fajnovej (aspon k zabave, kdyz k nicemu jinymu).

5464

11.11.2002 15:55

RE: O stiru, zabe,kobylce a albertovi.

easttrader67 easttrader67 (zavináč) metacrawler (tečka) com 193.?.?.?

Reakce na 5464

>
>Estrado, a vysemenil jsi se?
>Hele, klidne pis svym rodnym jazykem, yiddish. Ja ti verim a
>neargumentuju. Jednou jsi se mi uz zkrousene sveril, a to bez
>tlaku a muceni, ze jsi ukrajinsky yidd mixnuty s cigosem. Tak co?
>Vycitam ti to snad? Koukni, ja rozumim nemecky, rusky i polsky, a
>nejakou tu chazarovinu jsem taky za ta leta taky pochytil dat tu
>tvou yiddish dohromady."

Hmm chapu tvoje deficity ale pomalu me tvuj mdly intelekt zacina nudit. Yiddish bohuzel neumim, rad bych umel, ale neumim. Polsky take ne ani rusky (ty jako potomek jakehosi slechtice z baltickeho raseliniste musis tyto reci ovladat- by the way v tom pripade mas na co byt pysny [smích])


Ale prosim te, nepis romani, tomu teda
>nerozumim, to priznam. Takze se nestyd a klidne pis tak, jak se
>se rikalo v starocestine, "mluv jak ti huba narostla"
>...

>
>>
>>Jiste, jiste, na druhe strane tvuj predek za tebe nic nemuze,
>

>>right?
>
>To teda nevim, Estrado. Ale jestli chces, tak zkus treba myho
>predka von Pistohlkors zazalovat u Wisenthala, ze zapocal
>alberta. Treba se chytnes. Hele, to dneska leti, vis jak je to s
>dneska s kalifornskou ekonomii (jde do hajzlu), a oni u
>Wisenthalu dneska hledaji new opportunities k lovu - rybniky jim
>v posledni dobe rychle vysychaji. Tak by tam treba mohla byt pro
>tebe nejaka "keshovka", ne?

Blbost bohuzel ani v USA neni trestna, jinak by se to v tvem pripade vyplatilo.

>Ale jsi kousek Estrado, vazne. Libis se mi, jsi uprimnej, i kdyz
>mi lzes.

>Hele, kam se k tobe investujou ty penize ? Furt tak premyslim,
>kam ty my uspory dneska strcit. Vis, z tech zlatejch zubu, pak ty
>uspory ve svycarskych bankach. You know what I am talking about
>... Tak me tak napdalo, Estrada, ten to ma na haku, snad by moh'
>nejak pichnout ...

>Tak se zase ozvi. Jses fajnovej (aspon k zabave, kdyz k nicemu
>jinymu).

to byl takovy antisemiticky humor, velice vtipne, opravdu. Jinak toho nechame, popovidesj si s nohejlem ci jinacim ceskym dusevnim gigantem.

5487

8.11.2002 15:38

RE: O stiru, zabe,kobylce a albertovi.

albert 12.?.?.?

Reakce na 5395


>V tom okamziku zasahnou dva panove v bilych plastich kteri ho
>celou dobu sledovali. Nezne ho zvednou, utrou mu penu od huby a
>odvedou ho do velkeho domu. Tam se ma albert velice dobre. Nikdo
>si z nej nedela srandu, naopak davaji mu za odmenu za jeho
>moudrosti spoustu pilulek a injekci ktere mu delaji velice dobre.
>

.. a posleze jerabek cermak sebou vzrusenim skubnul, a jeste v polospanku sahnul vedle sebe do nocniku. Bylo to jeste teple. A to ho plne probudilo. Zivne, vytre si z oci ospalky, a vola na svoji exotickou drahou polovicku: Baba bu-bu, mamamamisu, jamam maso, tosemame! Coz znamenalo v thajskem jazyce: "Drahousku, priprav neco k jidlu, musim od prace!" Byla totiz sobota rano, a humanisticky jerabek, shabozgoy, musel do sluzby ...
Tak me jen napadlo: odkud jen prisel ten bolsevicky "subotnik" ?

5410

8.11.2002 19:16

RE: O stiru, zabe,kobylce a albertovi.

MartinCermak mcermak2000 (zavináč) yahoo (tečka) com 152.?.?.?

Reakce na 5410


>Tak me jen napadlo: odkud jen prisel ten bolsevicky
>"subotnik" ?

Jestli to nevis ty, bertiku, tak uz nikdo.

5416

9.11.2002 9:47

RE: O stiru, zabe,kobylce a albertovi.

MartinCermak mcermak2000 (zavináč) yahoo (tečka) com 205.?.?.?

Reakce na 5410

Jeste malou poznamku, alberte. Zadnou "exotickou drahou polovicku" nemam a Zid take nejsem. Muzes mi to verit. K obema vecem bych se totiz klidne priznal. Nejsem rasista. A co ty ? [smích]

5431

9.11.2002 18:56

RE: O stiru, zabe,kobylce a albertovi.

easttrader67 easttrader67 (zavináč) metacrawler (tečka) com 193.?.?.?

Reakce na 5431

>Jeste malou poznamku, alberte. Zadnou "exotickou drahou
>polovicku" nemam a Zid take nejsem. Muzes mi to verit. K
>obema vecem bych se totiz klidne priznal. Nejsem rasista. A co ty
>? [smích]

No v tomto pripade je to dobre predstavte si ze by ste byl zid. Tak by bylo zase jednoho inteligentniho Cecha mene. Cesko je mala zeme nemuze si dovolit tolik Albertu+Nohejlu bez jakekoliv kompenzace. Cesi by se nemeli proslavit jako exporteri intelektualniho odpadu.

5437

14.11.2002 17:10

RE: O stiru, zabe,kobylce a albertovi.

Lord+ 147.?.?.?

Reakce na 5431

kdybys nelhal...kazdy je rasista a chce selektovat....kdo tvrdi opak lze.

5632

8.11.2002 22:08

RE: O stiru, zabe,kobylce a albertovi.

Patafista 194.?.?.?

Reakce na 5395

Já se tady musím omluvit panu Čermákovi za svůj punc. Chtěl jsem dát UP, ale myš se mi smýkla a já omylem označil DOWN. A už to nešlo vrátit.
Prosím pana Stworu, bylo by možné dodatečně ten můj punc změnit? Ip je 194.228.223.13.
Děkuji

5420

11.11.2002 11:13

RE: O stiru a o zabe

David Werner d (tečka) werner (zavináč) bluemail (tečka) ch 213.?.?.?

Reakce na 5385

Antisemiticka svine!>Stir by rad preplaval reku, ale neumi plavat. Uvidi zabu, a tak
>ji poprosi, zda by ho na svem hrbete neprevezla na druhy breh.
>Ale zaba odpovi: "Ne, ja ti neverim stire. Slysela jsem o
>vas stirech, jak jste zradni. Bojim se, ze kdyz si te necham
>vlezt na ma zada, ze me bodnes." Stir odpovi, "Proc
>bych to mel delat? Prece to by nebylo v mem zajmu! Kdys te
>stipnu, tak potom oba utoneme."

>A tak zaba souhlasi vzit stira na sva zada a zacne plavat. Kdyz
>jsou v puli cesty, stir nahle vbodne do zaby sve jedovate
>zihadlo. Jak zaba umira, a zacina se potapet, tak se pta stira:
>"Proc jsi to udelal? Vzdyt nyni oba zemreme." Stir
>odpovi: "Nemohl jsem si pomoci. To je ma natura, abych do
>sve obeti vbodl sve jedovate zihadlo".

>A stejne tak je prirozenosti zidu oklamat a znicit. To je to, co
>delaji od doby starobyleho Egypta az do soucasnosti. A to je to v
>cem budou pokracovat, dokud budou existovat jako soudruzna, do
>spolecnosti nezapadajici skupina.

>V anglictine online -
>http://www.natvan.com/free-speech/fs0107b.html

5479

12.11.2002 5:33

RE: O stiru a o zabe

albert 67.?.?.?

Reakce na 5479

>Antisemiticka svine


Zide, dela-li ti to dobre, klidne si nadavej a vztekej. Ja zadny antisemita nejsem, stejne jako ty nejsi semita ...

5506

8.11.2002 8:56

kdyz budou ty vanoce...... :)

Jan Rys vts (zavináč) email (tečka) cz 193.?.?.?

1.prosince
VSEM ZAMESTANCUM
S radostí vás mohu informovat o tom, ze Vánocní firemní vecírek se uskutecní
23.prosince v Grilu u Luigiho. Podávat se bude rezaný vajecný likér a malá
kapela bude hrát vánocní koledy... urcite si také spolecne snimi zazpíváte. Jiste vás neprekvapí, kdyz se objeví nás pan reditel prevlecený za Santu Clause a rozsvítí vánocní stromecek! Poté si zamestnanci mohou vymenovat dárecky, jejichz hodnota by nemela presáhnout
10 dolaru.Veselé Vánoce Vám i celé Vasí rodine preje
Patty Lewis,reditelka personálního oddelení

2.prosince
VSEM ZAMESTANCUM
Vcerejsí informace nemela zádným zpusobem vyloucit nase zidovské zamestnance. Uvedomujeme si, ze svátek Hanukkah je významnou událostí, která
> se casto datem shoduje s nasimi oslavami Vánoc (bohuzel ne letos). A proto od nynejska budeme mluvit o "Svátecním vecírku".Toto upozornení platí i pro ty zamestnance, kterí ve stejném case slaví svátek Kwanzaa.Z toho duvodu nebude na oslave zádný vánocní stromecek a nebudou se zpívat koledy.
Stastné svátky Vám i celé Vasí rodine preje
Patty Lewis,reditelka personálního oddelení

3.prosince
VSEM ZAMESTANCUM
K anonymnímu vzkazu, který jsem obdrzela od clena odvykací skupiny:co se týká anonymní zádosti o nealkoholický stul, mohu to samozrejme zarídit, ale uvedomte si, ze pokud dáme na stul cedulku s nápisem Anonymní odvykaci, tezko uz potom budete anonymní. A jeste k dárkum -výmena dárku se rusí, protoze odborové sdruzení má pocit, ze 10 dolaru je prílis vysoká cástka.
Patty Lewis, reditelka personálního oddelení

7.prosince
VSEM ZAMESTANCUM
Zarídila jsem, ze clenové Anonymních prejídacu budou mít stul co nejdále od rautových stolu a tehotné zeny budou sedet co nejblíze k záchodum. Gayové mohou sedet spolu. Lesbicky nemusí sedet u jednoho stolu s gayi, kazdý bude mít svuj vlastní stul. Jiste, ze na stole gayu bude kvetinová dekorace. Spokojeni?
Patty Lewis,personální oddelení

9.prosince
VSEM ZAMESTANCUM
Lidicky, lidicky - tím ze bude pan reditel prevlecen za Santa Clause nebylo míneno nic nekalého. Chápu, ze anagram slova "SANTA" zní"SATAN",ale to nemá zádnou souvislost s nasím muzíckem v cerveném oblecku.
Patty Lewis, anální oddelní

10.prosince
VSEM ZAMESTANCUM
Vegetariáni - s vámi si také poradím! Ten vecírek v Grilu u
Luigiho bude, at se vám to líbí nebo ne,proste budete jen sedet co nejdále od "vrazedného
grilu", jak mu ríkáte, a budete mít k dispozici pouze salátový bar vcetne hydroponických
rajcat. Ale víte, ze rajcata mají cit? Kdyz je krájíte, jecí na vás. Slysela jsem je jecet. Zrovna ted je slysím... Jasne! Preji vám shnilé svátky! Opijte se a chcípnete, slysíte?
Pekelná cubka

14.prosince
VSEM ZAMESTANCUM
Verím, ze mohu mluvit za vsechny z nás, kdyz prejeme Patty Lewis rychlé zotavení z její nemoci zavinené stresem. Ráda jí predám vase blahoprání do lécebny. Mezitím se nase vedení rozhodlo zrusit Svátecní vecírek a dát vsem zamestnancum na den 23.12

5394

8.11.2002 9:11

Celá ta moderní verze má malou chybku.

Olga Kubova olga (tečka) kubova (zavináč) nsoud (tečka) cz 195.?.?.?

Nechci vypadat jako vecny stoura, ale mam pocit, ze pokud by Anonym chtel vytvorit skutecne presnou metaforu, nesmel by v historii vztahu mravence a kobylky zamlcet jiste momenty:
- aby si mravenec mohl postavit obydli a nashromazdit zasoby, opanoval uzemi, ktere stovky let predtim pokojne obyvaly rude kobylky a 95% rudych kobylek vyvrazdil;
- mravenci svoje obydli postavili a zasoby na zimu shromazdili s pomoci zotrocenych cernych kobylek. Cernym kobylkam pritom neplatili zadnou mzdu, mohli je beztrestne bit i zabit, prodavali je jako zvirata, trhali kobylci maminky od kobylcich detatek, nedali jim pravo volit do hmyziho snemu a vubec je nepovazovali za rovnocenný hmyz ;
- mraveneci meli cas na staveni obydli a shromazdovani zasob na zimu, protoze byli zenati s ruzovymi kobylkami, ktere mravencum varily, praly, na mravence sily a vubec tvrde drely stejne jako oni a rodily jim mala hmyzatka. Podle mravenciho zakona musely mravence ve vsem poslouchat a nesmely vlastnit zadny majetek a mravenci je nepovazovali za stejne schopne a vykonne jako sebe a zakazovali jim rozhodovat o sobe, studovat na stavitele obydli a shromazdovatele zasob, volit do hmyziho snemu a vykonavat odpovedne prace, ktere prece muze delat jenom mravenec.

Pak by to bylo mene demagogicke. Ale obavam se, ze uz ne tak uderne [mrknutí jedním okem]))

5396

8.11.2002 14:05

RE: Celá ta moderní verze má malou chybku.

Aja 24.?.?.?

Reakce na 5396

>Nechci vypadat jako vecny stoura, ale mam pocit, ze pokud by
>Anonym chtel vytvorit skutecne presnou metaforu, nesmel by v
>historii vztahu mravence a kobylky zamlcet jiste momenty:

>- aby si mravenec mohl postavit obydli a nashromazdit zasoby,
>opanoval uzemi, ktere stovky let predtim pokojne obyvaly rude
>kobylky a 95% rudych kobylek vyvrazdil;

>- mravenci svoje obydli postavili a zasoby na zimu shromazdili s
>pomoci zotrocenych cernych kobylek. Cernym kobylkam pritom
>neplatili zadnou mzdu, mohli je beztrestne bit i zabit, prodavali
>je jako zvirata, trhali kobylci maminky od kobylcich detatek,
>nedali jim pravo volit do hmyziho snemu a vubec je nepovazovali
>za rovnocenný hmyz ;

>- mraveneci meli cas na staveni obydli a shromazdovani zasob na
>zimu, protoze byli zenati s ruzovymi kobylkami, ktere mravencum
>varily, praly, na mravence sily a vubec tvrde drely stejne jako
>oni a rodily jim mala hmyzatka. Podle mravenciho zakona musely
>mravence ve vsem poslouchat a nesmely vlastnit zadny majetek a
>mravenci je nepovazovali za stejne schopne a vykonne jako sebe a
>zakazovali jim rozhodovat o sobe, studovat na stavitele obydli a
>shromazdovatele zasob, volit do hmyziho snemu a vykonavat
>odpovedne prace, ktere prece muze delat jenom mravenec.

>
>Pak by to bylo mene demagogicke. Ale obavam se, ze uz ne tak
>uderne [mrknutí jedním okem]))
Pani Olgo,zapomnela jste zduraznit potlacovana prava homosexualnich kobylek(ale to predpokladam,ze prijde v druhem dilu bajky,az se dej posune z doby otrokarske do soucastnosti).[smích]

5406

8.11.2002 17:14

RE: Celá ta moderní verze má malou chybku.

Vasek sedlacev (zavináč) mlp (tečka) cz 195.?.?.?

Reakce na 5396

>Nechci vypadat jako vecny stoura, ale mam pocit, ze pokud by
>Anonym chtel vytvorit skutecne presnou metaforu, nesmel by v
>historii vztahu mravence a kobylky zamlcet jiste momenty:

>- aby si mravenec mohl postavit obydli a nashromazdit zasoby,
>opanoval uzemi, ktere stovky let predtim pokojne obyvaly rude
>kobylky a 95% rudych kobylek vyvrazdil;

>- mravenci svoje obydli postavili a zasoby na zimu shromazdili s
>pomoci zotrocenych cernych kobylek. Cernym kobylkam pritom
>neplatili zadnou mzdu, mohli je beztrestne bit i zabit, prodavali
>je jako zvirata, trhali kobylci maminky od kobylcich detatek,
>nedali jim pravo volit do hmyziho snemu a vubec je nepovazovali
>za rovnocenný hmyz ;

>- mraveneci meli cas na staveni obydli a shromazdovani zasob na
>zimu, protoze byli zenati s ruzovymi kobylkami, ktere mravencum
>varily, praly, na mravence sily a vubec tvrde drely stejne jako
>oni a rodily jim mala hmyzatka. Podle mravenciho zakona musely
>mravence ve vsem poslouchat a nesmely vlastnit zadny majetek a
>mravenci je nepovazovali za stejne schopne a vykonne jako sebe a
>zakazovali jim rozhodovat o sobe, studovat na stavitele obydli a
>shromazdovatele zasob, volit do hmyziho snemu a vykonavat
>odpovedne prace, ktere prece muze delat jenom mravenec.

>
>Pak by to bylo mene demagogicke. Ale obavam se, ze uz ne tak
>uderne [mrknutí jedním okem]))


Aha. Takze nam jde o dedecky a babicky cernych kobylek a mravenecku nebo o vnoucky a vnucky?

V tom pripade se zasadne dozaduji odskodneni zotroceni Rimany: Sice to bylo pred drahnou dobou, ale co. Zide take meli v Palestine stat pred 2 000 lety...

Predchozi odstavec je samozrejme nadsazka (pro jistotu to doplnim, abyh nebyl narcen ze sympatii k holocaustu). Ale pokud bych prijal vas argument, do kolikatych kolen by podobne "hojeni" melo jit?

5411

8.11.2002 10:16

O kobylce a mravenci

Hunter siska (zavináč) allianz (tečka) sk 212.?.?.?

Olga:
Ale bohuzial to plati to pre mravca, ktory nikdy neublizil cervenej kobylke, cierne kobylky podporuje cely zivot zo svojich dani (pretoze sa im nechce robit (cest vynimkam)), a ma rad svoju ruzovu kobylku a povazuje ju za rovnocenneho partnera? Takze takpovediac, nech robi cokolvek bude trpiet za nieco, co urobili (mozno) jeho prapraprapredkovia... Nejaka divna forma dedicneho hriechu? A plati to aj pre mravcov, ktori su potomkami chudobnych mravcov, ktori dreli na inych? A preco? Lebo neexistuje nejaka velkohuba vykrikujuca organizacia na podporu prav normalnych pracujucich mravcov? Hodime vsetkych pracujucich mravcov do jedneho kosa - pre blbcov, ktorych mozeme my vladnuce mensiny kobyliek zotrocovat a sosat? Je to asi pre velkohube organizacie "Kedysi mozno obmedzovane kobylky" jednoduchsie, ako striktna spravodlivost aj pre ne...

5399

8.11.2002 10:18

Z podobneho sudka

Hunter siska (zavináč) allianz (tečka) sk 212.?.?.?

Pochopil jsem dobre, jak funguje Amerika?

- Kdyz si zena popálí stehna horkou kávou, kterou drzela behem
rízení auta na klíne, obviní restauraci.
- Kdyz vase pubertácké díte spáchá sebevrazdu, obviníte skupinu,
kterou rádo poslouchalo.
- Kdyz kouríte ctyricet let tri krabicky cigaret denne a zemrete
na rakovinu plic, vase rodina obviní tabákovou spolecnost.
- Kdyz fotbalový kapitán privede vasi dceru do jiného stavu,
obviníte skolu za nedostatecnou sexuální výchovu.
- Kdyz se vás soused nabourá do stromu, kdyz se vrací autem
opilý z baru, obviníte barmana.
- Kdyz vás bratranec dostane AIDS, protoze si píchal heroin pouzitou
jehlou, obviníte vládu za to, ze nezajistuje bezplatnou výmenu jehel.
- Kdyz jsou vasi vnuci nevychovaní spratci, obviníte televizi.
- Kdyz vaseho prítele zastrelí vysinutý clovek, obviníte výrobce pistolí.
- A kdyz se pomatený clovek snazí v kokpitu zastrelit piloty ve výsce
deset kilometru a pasazérum se podarí zabít ho, jeho matka obviní
aerolinky.

Musel jsem zít dlouho, nez jsem pochopil, jak to funguje.

Takze - kdyz zemru se svou starou krabatou prdelí zaparkovanou
na zidli pred pocítacem, chci, abyste obvinovali Billa Gatese. O.K?
>

5400

8.11.2002 13:29

RE: Z podobneho sudka

Aja 24.?.?.?

Reakce na 5400

>Pochopil jsem dobre, jak funguje Amerika?
>
>- Kdyz si zena popálí stehna horkou kávou, kterou drzela behem
> rízení auta na klíne, obviní restauraci.
>- Kdyz vase pubertácké díte spáchá sebevrazdu, obviníte skupinu,
> kterou rádo poslouchalo.
>- Kdyz kouríte ctyricet let tri krabicky cigaret denne a zemrete
> na rakovinu plic, vase rodina obviní tabákovou spolecnost.
>- Kdyz fotbalový kapitán privede vasi dceru do jiného stavu,
> obviníte skolu za nedostatecnou sexuální výchovu.
>- Kdyz se vás soused nabourá do stromu, kdyz se vrací autem
> opilý z baru, obviníte barmana.
>- Kdyz vás bratranec dostane AIDS, protoze si píchal heroin
>pouzitou

> jehlou, obviníte vládu za to, ze nezajistuje bezplatnou výmenu
>jehel.

>- Kdyz jsou vasi vnuci nevychovaní spratci, obviníte televizi.
>- Kdyz vaseho prítele zastrelí vysinutý clovek, obviníte výrobce
>pistolí.

>- A kdyz se pomatený clovek snazí v kokpitu zastrelit piloty ve
>výsce

> deset kilometru a pasazérum se podarí zabít ho, jeho matka
>obviní

>aerolinky.
>
>Musel jsem zít dlouho, nez jsem pochopil, jak to funguje.
>
>Takze - kdyz zemru se svou starou krabatou prdelí zaparkovanou
>na zidli pred pocítacem, chci, abyste obvinovali Billa Gatese.
>O.K?

>>
>
..pochopil jste vcelku dobre,jen si doplnte[velký smích]cera v jinem stavu s kapitanem druzstva-jeste je potreba zalovat kapitana,ze privedl do jineho stavu nezletilou.
Soused naboural do vaseho stromu.Vy zazalujete barmana a soused vas,protoze ten strom tam nemel co delat.
Ted je to snad uplne.[smích]

5404

8.11.2002 19:24

RE: Z podobneho sudka

MartinCermak mcermak2000 (zavináč) yahoo (tečka) com 152.?.?.?

Reakce na 5400



>- A kdyz se pomateny? clovek snazí v kokpitu zastrelit piloty ve
>vy?sce

> deset kilometru a pasazérum se podarí zabít ho, jeho matka
>obviní

>aerolinky.
>
- Kdyz tlupy pomatenych muslimskych fanatiku unesou v Americe ctyri letadla a zavrazdi tisice lidi, obvinite samotnou americkou vladu a Zidy. Teprve potom bude politicka korektnost slavit svuj konecny triumf.

5417

8.11.2002 10:51

O kobylce a mravenci

Emma Bovary 147.?.?.?

>případ je projednáván před panelem federálních soudců, kteří byli jmenováni Billem z listiny svobodných matek na sociální podpoře<

Je federální soud složený ze svobodných matek na sociální podpoře horší než federální soud plný bigotních páprdů?

5402

8.11.2002 14:18

O kobylce a mravenci

Aja 24.?.?.?

...hmmm,napadlo mne,ve spojitosti s bajkou(to abych nebyla "mimo misu&quot[mrknutí jedním okem],nemohlo by se na strance Zvedavce pohovorit,pane Stwora,o kulture(ja vim,ma ji na starosti pani Kohoutova),nemam na mysli filmy,ale divadlo,knihy,koncerty,vystavy.Jak je to v Kanade,Americe a Cesku(mne se po te ceske mooooc styska).
Vtiram se prilis?

5407

8.11.2002 14:26

O kobylce a mravenci

Honza 64.?.?.?

Tak nevim... mame doma knizku - CVRCEK a MRAVENCI a konec je celkem hezky. Dobro, vlidnost a laska k bliznimu zvitezily nad zlem, lakotou a sobectvim...ctete se mnou: ...Mravenci uz jsou v mravenisti a cvrcek venku osamel. Uz nehra k tanci much a vcel; bezradne bloudi vlhkym chladem, vsak vic nez zimou trpi hladem. Zklaman se vraci ze vsech mist, kde v lete vzdycky mel co jist, a doma ma jen prazdne misy. Housle ty davno neladi si. Pak prvnim snehem zbelel den - a cvrcek padl vysilen a na housle mu tise snezi. Vsak mravenci uz k nemu bezi - a kdyz se cvrcek probudil, uz snih a hlad ho nestudil. Byl v mravenisti, v teplem sale, a mravenci ho neustale dal pobizeli aby jed. Vsak toho, deti, taky sned! Kdyz vsechno snedl, vsechno dopil, zahanben oci k zemi sklopil: Nebyl jsem moudry, ted to vim. Ach jakpak se vam odmenim? O tom uz nemluv, cvrcku mily! My sami jsme ti dluzni byli. Kdyz jsi tak pekne v louce hral, kazdy hned lehcej pracoval. Zvedni zas housle, prosime te, a hraj nam cvrcku jako v lete! S radosti, rek a housle vzal a hral a hral a hral a hral....

5408

8.11.2002 14:58

Koukam, pane Honzo,

Olga Kubova olga (tečka) kubova (zavináč) nsoud (tečka) cz 195.?.?.?

Reakce na 5408

ze to vitezstvi pravdy a lasky nad sobeckosti a nenavisti presne odpovida definici komunismu: kazdy podle svych schopnosti, kazdemu podle jeho potreb! [mrknutí jedním okem]

5409

8.11.2002 17:25

RE: Koukam, pane Honzo,

Vasek sedlacev (zavináč) mlp (tečka) cz 195.?.?.?

Reakce na 5409

>ze to vitezstvi pravdy a lasky nad sobeckosti a nenavisti presne
>odpovida definici komunismu: kazdy podle svych schopnosti,
>kazdemu podle jeho potreb! [mrknutí jedním okem]

A je to tak neprijatelna myslenka?

5412

8.11.2002 19:14

RE: Koukam, pane Honzo,

MartinCermak mcermak2000 (zavináč) yahoo (tečka) com 152.?.?.?

Reakce na 5412


>
>A je to tak neprijatelna myslenka?
>
>
Ani ne tak neprijatelna, jako spis hloupa. Je totiz v rozporu s lidskou povahou.

5415

8.11.2002 21:15

O kobylce a mravenci

Honza 64.?.?.?

Pani Kubova asi vam krestanstvi nic nerika. Bible (Stary a Novy Zakon) je te lasky k bliznimu plny. Staci cist a hledat pravdu. Pribeh Samaritana zna kazde male dite z nedelni skoly. Chcete snad rict, ze modry kral Salamoun, nebo Jezis byli komunisty? Vzdyt i ten Marx nabral svoje vedomosti z zido-krestanske historie. Blizi se Vanoce a uz ted se naplnuji mistnosti hrackami, teplym oblecenim a jidlem pro mene majetne Kanadany. "Poustej svuj chleb po vode, po mnoha dnech se s nim shledas. Rozdej svuj dil mezi sedm, ba i osm, nevis, co zleho se na zemi stane. Kazatel 11:1

5418

8.11.2002 21:22

O kobylce a mravenci

Honza 64.?.?.?

Martine vy byste nechal cloveka pred vasim domem zmrznout a umrit hlady? Ta myslenka neni hloupa a neni v rozporu s lidskou povahou. Predtavte si, ze jste jako ten maly mravenecek, venku chumeli a pred domem vam lezi cvrcek-kobylka a vy nemate jedinou vycitku svedomi a reknete - si dobre mu tak, proc bych zrovna ja mel nekomu pomahat?... Jak vas tak vidim, tak vy prvni vybehnete a sklonite se nad ubozakem... Mame to zakodovene v genech, je to nase lidskost.

5419

9.11.2002 9:41

RE: O kobylce a mravenci

MartinCermak mcermak2000 (zavináč) yahoo (tečka) com 205.?.?.?

Reakce na 5419

Honzo, myslim ze se jedna o dve zcela rozdilne veci. Prvni vec je prosta a hlavne dobrovolna pomoc cloveka cloveku. Druha je rovnostarstvi a nasilne prerozdelovani zisku.
Cetl jsem nekde rozhovor s Tony Blairem ve kterem vypravel, jak coby mlady a velice levicovy idealista pracoval ve Francii v restauraci. Cisnici tam hazeli spropitne do spolecneho dzbanu a po smene se "spravedlive" rozdelili. Ti dobri, rychli a zdvorili k zakaznikum dostali presne tolik jako lemplove. Brzy pochopitelne na zakazniky kaslali vsichni a s tou restauraci to moc dobre nedopadlo. Na zaver Tony Blair rekl "tehdy jsem pochopil, proc nemuze komunismus nikdy fungovat".

5430

9.11.2002 21:10

RE: O kobylce a mravenci

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 192.?.?.?

Reakce na 5430

vsechny prispevky pana Cermaka maji velikou hodnotu
jak jeho vlastni, tak citace. Myslim si, ze jemu, a potom panu
Milovi, Brnakovi a pani Olze a panu Zdenkovi muze pan Stwora dekovat,ze jeste sem chodi zdravi, normalni lide, kteri si ne-
mysli, ze tento svet je v rukou americkych imperialistu, ci rukach
krveziznivych Zizu, panbicku ci UFAKU, ale nas vsech


5438

8.11.2002 23:37

Upravená verze

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 212.?.?.?

Mravenec těžce pracuje celé léto v úmorném vedru. Staví si svůj dům a snáší zásoby na zimu. Kobylka se snaží pracovat taky. Jenže
ouha - zjišťuje, že všechna místa na louce, kde se dá najít něco k snědku, jsou obehnána ostnatým drátem a cedulemi "Mravencův
soukromý majetek - při vstupu riskujete poleptání kyselinou mravenčí". Požádá tedy mravence, zda by si nemohla něco odnést i ona.
Mravenec jí to nedovolí, ale nabídne jí, že když pro něj bude pracovat, dostane něco za odměnu. Kobylce nezbývá než souhlasit. I
ona celé léto pracuje v úmorném vedru. Mravenec jí moc jídla nedává - jen tolik, aby přežila. Kobylka ho sice pořád žádá, aby
jí dával víc, ale mravenec odmítá. Když kobylka namítne, že není správné, aby ona dostávala za stejnou práci méně, mravenec
vytáhne nějakou tlustou knihu a přečte z ní rozsáhlé pasáže o přirozené dělbě majetku v hmyzí společnosti, plné cizích slov, kterým kobylka
nerozumí. Pochopí jen to, že se nedá nic dělat. Snaží se aspoň upozornit na sebe své okolí, ale všude, kde si postěžuje, se dozví,
že je líná a neschopná a že si nezaslouží nic jiného, když nedokáže vzít svůj život pevně do svých vlastních rukou.
<p>
Jednoho dne kobylka potká gang pavouků, kteří se doslechli o její situaci. Ti jí nabídnou, aby s nimi chodila krást. Kobylka
nakonec souhlasí. Za jediný den u pavouků si "vydělá" více, než u mravence za měsíc. Začne se živit krádežemi. Pavouci jsou stále
drzejší a drzejší a na louce už nežije téměř nikdo, koho by neokradli. Vlastně jeden ano - mravenec. Ten si žije za vysokou zdí
hlídanou vosami a odtamtud káže do světa o lásce, míru a porozumění.
<p>
Nakonec ale dojde i na něj. Pavouci si nakradou tolik, že si najmou roj sršňů a provedou na louce revoluci. Kobylka už mezi nimi
není, ta zemřela při jedné nezdařené loupežné akci. Mravenec je deportován do uranového dolu a celý svět se na CNN se zděšením dívá na
jeho osud a ptá se, jak je to možné.

5422

9.11.2002 2:23

RE: Upravene pokracovani upravene verze

jan 67.?.?.?

Reakce na 5422

Mravci z jinych luh a haju, kteri stale jeste ziji z otrocke prace kobylek, jsou timto vyvojem naprosto vydeseni.

Uvedomuji si, ze jejich sladky zivot je v nebezpeci a oni by mohli byt prinuceni pracovat jako kobylky.

Zosnuji tedy lstivou kampan ktera presvedci kobylky jak je to v jejich vlastnim zajmu otrocit pro mravce a jak se jim pak bude vest mnohem lepe.

Kobylky jsou timto naprosto nadseny a pocnou vrzat, ze chteji tu svobodu a prilezitosti otrocit se opet pro mravence - pak jim pry bude lepe.

Dostanou co chtely a vse se opakakuje znovu a znovu...

5423

Příspěvků: 38

08.11. 06:25 albert  O stiru a o zabe
08.11. 07:39 Brnak  RE: O stiru a o zabe
08.11. 09:00 MartinCermak  RE: O stiru, zabe,kobylce a albertovi.
08.11. 11:15 easttrader67  RE: O stiru, zabe,kobylce a albertovi.
09.11. 07:02 albert  RE: O stiru, zabe,kobylce a albertovi.
09.11. 18:45 easttrader67  RE: O stiru, zabe,kobylce a albertovi.
10.11. 17:37 albert  RE: O stiru, zabe,kobylce a albertovi.
10.11. 20:27 easttrader67  RE: O stiru, zabe,kobylce a albertovi.
11.11. 02:08 albert  RE: O stiru, zabe,kobylce a albertovi.
11.11. 15:55 easttrader67  RE: O stiru, zabe,kobylce a albertovi.
08.11. 15:38 albert  RE: O stiru, zabe,kobylce a albertovi.
08.11. 19:16 MartinCermak  RE: O stiru, zabe,kobylce a albertovi.
09.11. 09:47 MartinCermak  RE: O stiru, zabe,kobylce a albertovi.
09.11. 18:56 easttrader67  RE: O stiru, zabe,kobylce a albertovi.
14.11. 17:10 Lord+  RE: O stiru, zabe,kobylce a albertovi.
08.11. 22:08 Patafista  RE: O stiru, zabe,kobylce a albertovi.
11.11. 11:13 David Werner  RE: O stiru a o zabe
12.11. 05:33 albert  RE: O stiru a o zabe
08.11. 08:56 Jan Rys  kdyz budou ty vanoce...... :)
08.11. 09:11 Olga Kubova  Celá ta moderní verze má malou chybku.
08.11. 14:05 Aja  RE: Celá ta moderní verze má malou chybku.
08.11. 17:14 Vasek  RE: Celá ta moderní verze má malou chybku.
08.11. 10:16 Hunter  O kobylce a mravenci
08.11. 10:18 Hunter  Z podobneho sudka
08.11. 13:29 Aja  RE: Z podobneho sudka
08.11. 19:24 MartinCermak  RE: Z podobneho sudka
08.11. 10:51 Emma Bovary  O kobylce a mravenci
08.11. 14:18 Aja  O kobylce a mravenci
08.11. 14:26 Honza  O kobylce a mravenci
08.11. 14:58 Olga Kubova  Koukam, pane Honzo,
08.11. 17:25 Vasek  RE: Koukam, pane Honzo,
08.11. 19:14 MartinCermak  RE: Koukam, pane Honzo,
08.11. 21:15 Honza  O kobylce a mravenci
08.11. 21:22 Honza  O kobylce a mravenci
09.11. 09:41 MartinCermak  RE: O kobylce a mravenci
09.11. 21:10  RE: O kobylce a mravenci
08.11. 23:37  Upravená verze
09.11. 02:23 jan  RE: Upravene pokracovani upravene verze

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

54

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc září přispělo 113 čtenářů částkou 18 999 korun, což je 54 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010

IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

Ve zkratce

Média stupňují hysterii strachu, opět šíří poplašné zprávy24.09.20 22:34 Česká republika 0

Dezorientováni Němci chtějí více afrických kobylek. Demonstrují s nápisy "My máme místo"22.09.20 18:59 Německo 8

Obchodní centrum Mercury, České Budějovice: Rouškové gestapo v akci21.09.20 16:29 Česká republika 3

Janek Ledecký: Zůstaňte negativní a buďte pozitivní!21.09.20 00:15 Česká republika 0

Rasistická černoška v letadle: Jsem královna Kalifornie20.09.20 23:33 Neurčeno 3

Arabská strana Švédska vyzývá k vysídlení těch obyvatel skandinávské země, kteří odmítají multi-kulti hodnoty a etnickou diverzitu18.09.20 19:00 Švédsko 6

Někdo zmlátil cyklisty v Rumburku. Byli to cikáni?17.09.20 17:26 Česká republika 2

Proč hynou statisíce ptáků? A proč se před smrtí chovají divně?17.09.20 11:21 USA 15

Až 90% testů v USA je chybně vyhodnoceno a přiznává to NewYork Times16.09.20 23:02 USA 3

Svědci Covidovi? Je jich 50 a mlátí lidi, kteří nemají náhubek16.09.20 22:14 Česká republika 8

Český COVID teror v metru15.09.20 21:31 Česká republika 9

Vládní pomoc firmám se ukazuje jako velká past15.09.20 09:55 Česká republika 1

Vládní semafor ukazuje nulové riziko - vláda nařídila plošně nosit náhubky12.09.20 12:45 Česká republika 4

Další důkaz funkčnosti švédského modelu při zvládání Covid12.09.20 12:22 Švédsko 7

Likvidace dopravy autem po Praze11.09.20 09:12 Česká republika 6

Nemáte homosexuály, ženy či menšiny? Zapomeňte na Oscara09.09.20 12:14 USA 4

Vakcína proti Covid-19 firmy Astrazeneca se ukazuje jako riziková09.09.20 11:11 Rusko 3

Dr. Hariri - Nová data z CDC ukazují, že na COVID-19 zemřelo jen 6% z původních 160 tisíc08.09.20 23:41 USA 1

Magor Novotný si přeje, aby Zeman a Babiš zemřeli08.09.20 22:29 Česká republika 11

Britský COVID teror v metru07.09.20 23:45 Británie 12

Měnové kurzy

USD
23,28 Kč
Euro
27,15 Kč
Libra
29,65 Kč
Kanadský dolar
17,41 Kč
Australský dolar
16,40 Kč
Švýcarský frank
25,13 Kč
100 japonských jenů
22,08 Kč
Čínský juan
3,41 Kč
Polský zloty
5,95 Kč
100 maď. forintů
7,46 Kč
Ukrajinská hřivna
0,82 Kč
100 rublů
30,19 Kč
1 unce (31,1g) zlata
43 546,24 Kč
1 unce stříbra
527,65 Kč
Bitcoin
245 096,37 Kč

Poslední aktualizace: 24.9.2020 18:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 7 005