Diskuze k článku

Norimberk: pouhá historie?

Příspěvků 77

23.11.2010 5:02

Mnoho veci je postaveno,tak, rikajic na hlavu, proces v Nurimbergu , jeden pripad z mnoha.

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 59.?.?.?

S pohledem na dnesni svet a propagandu mocnych v pripade Afganistanu,Iraku a bombardovani Jugoslavie, je voditkem tomu ,co se stalo v Nurimbergu,utocnik byl prohlasen za obet a obet za utocnika.
"By using the new atheist exile politics they [the Zionists] provoked and increased anti-Semitism in Europe which led to the Second world War. . . The worldwide boycott against Germany in 1933 and the later all-out declaration of war against Germany, initiated by the Zionist leaders and the World Jewish Congress. . . " -- Rabbi Schwartz, New York Times, Sept. 30, 1997 Komu to neni srozumitelny, tak at pripomene komedii se Sadam Hussejnem, jez udajne mel zbrane hromadneho niceni,tedy s prehlidnutim,ze israel jich ma vice jak 200.V Nurimberskem procesu byla obrana nacistu,ze museli uposlechnout rozkazu, dnesni americti vojaci, rovnez,jak ve Vietnamu a jinde museli uposlechnout rozkazu a zadny Nurimbersky soud se s nimi nekona,kdo by se mohl odvazit,ze ano?
V povestne Bagdaske veznici,vzpominate na fotografii ramene s vytetovanou zidovskou hvezdou, tak fungovali israelsti vysetrovatele v americkych uniformach,sam president Bush obhajuje vodni procedury na veznich. "Vysetrovani" v Nurimbergu "Americany" v novych uniformach, mnozi s certvym listem o americkem obcanstvi, celkem 1200 zidovskych "vysetrovatelu"v roli obeti a i vitezu,dokazali dostat jakekoliv priznani,rozdrcena varlata a jine zachazeni,zcela mimo Zenevskych dohod, donutila vezne priznat i vrazdy v Katyni,ackoliv sovetsky prokurator vedel,ze to byla NKVD, podepisovani dokumentu v nemcine,kterym nikdo nerozumel. Posudme to s dnesnim chovani "vitezu".
Today most evangelical Christians remain silent after more than 60 years of Israeli injustice and brutality against Palestinians. Many praise Israel more enthusiastically than ever! This includes the millions who fanatically follow Zionist pastor John Hagee. Is there any Israeli outrage (maybe starting nuclear war?) that could cause evangelicals to disapprove of the Jewish state? Shockingly, no. The dominant theology of evangelicals today—Calvinism—leads Christians to the belief that we must not “curse” God’s chosen people with criticism, no matter what they do.
Zajimavy material z britskeho tisku tesne pred zkoncenim valky,byla otazka,co s Hitlerem?
Pravni komora jasne prohlasila ,ze neni valecny zlocinec ,ze se mu neda vytknout,ze nedorzel mezinarodni smlouva tak,pravdepodobny rozsudek nad nim bude,poslat jej do exilu,jako predchudce Kaisra. Nurimbersky soud,kobercove nalety,pouzivani fosforu. Na závěr k posouzení dávám v originale "The Guardian,Saturday July 3, 2004, Vikram Dodd, "Howard airs family's Auswitz ordeal"
Interviewer Sue Lawley"
While at Auschwitz, she had been in a gas chamber three times and for various reasons-once they actually ran out of gas-had got out to tell the tale:
The Montreal Gayette-August 5, 1993, St.Laurent= napsali doslova, že 11 letý Moshe Peer přežil v koncentračním táboře Bergen=Belsen šestkrát plynování.

232849

23.11.2010 12:13

RE: Mnoho veci je postaveno,tak, rikajic na hlavu, proces v Nurimbergu , jeden pripad z mnoha.

tiberius 87.?.?.?

Reakce na 232849

Bergen=Belsen šestkrát plynování.

vzhledem ke skutečnosti, že NIKDE na území předválečného Německa nebyla žádná plynová komora, tedy kromě té jedné nedokončené v Dachau

232863

23.11.2010 18:09

RE: Mnoho veci je postaveno,tak, rikajic na hlavu, proces v Nurimbergu , jeden pripad z mnoha.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 232863

Ale no TAK??? Jak toto můžete říci?? Pokud vím,tak ve všech KT..BYLY plynové komory!!!Jenže jaksi nevelké...jen na odvšivení a dezinfekci VĚZEŇSKÉHO PRÁDLA !!
Jinak "JINOU plynovou komoru" s větší kapacitou než 3m/3-používanou k jiným účelům,než je práce s prádlem jsem neviděl?...Vy snad ano?
Pokud ano..velice Vás prosím o zaslání linku. Předem děkuji.

232879

24.11.2010 1:14

RE: Mnoho veci je postaveno,tak, rikajic na hlavu, proces v Nurimbergu , jeden pripad z mnoha.

greeny ntpng (zavináč) activ8 (tečka) net (tečka) au 116.?.?.?

Reakce na 232863

Pane Tiberius, Mam pritele tady v Australii zije v jiznim Queenslandu a ztravil sest let c Dachau. Byl jednim ze studentu kteri byli zavreni Nacisty a poslani do Dachau.Pracoval v Sonderkommandu a koncem dne doplnoval vodni tanky fluoridem.Pred 25 lety kdy jeste tyto lzi nebyly na verejnosti rekl, ze plynove komory v Dachau rozhodne nebyly. Lide zamreli ve velkych cislech nedostatkem jidla a necistotou.To je pravda o Dachau

232890

24.11.2010 4:55

RE: Mnoho veci je postaveno,tak, rikajic na hlavu, proces v Nurimbergu , jeden pripad z mnoha.

63 88.?.?.?

Reakce na 232890

Ale to je přeci známá věc. Dachau je dnes předměstí Mnichova a každý historik dnes ví, že v Dachau plynové komory nebyly, ačkoliv tam je dnes zřízena - byl jsem tam a stál jsem v ní.
Pokud se někdo zeptá, proč to je , proč byla zřízena až po válce,tak vám v památníku řeknou,aby se na nic nezapomnělo.Tím nechci tvrdit, že někde v Polsku mohly plynové komory být, to je jiný spor, ale v Dachau rozhodně nikoliv!!!!
Dachau byl nejstarší koncentrační tábor v Německu a nebyl důvod ,aby si v samém srdci Německa nacisté zřizovali plynové komory!Úmrtí v tomto koncentračním táboře byla zaviněna pouze neblahým zacházením s vězni, otrockou prací,podchlazením,nedostatkem potravy, nemocemi a brutálním zacházením. Také vězni v Dachau byli političtí a jiní, ale ne židé, alespoň v nějaké většině, jako v polských táborech!
Myslím, že by se nic nestalo, kdyby správa památníku v Dachau přiznala pravdu a plynovou komoru zbudovanou po válce odstranila!!! Na zločinu nacismu a zavražděných lidech v Dachau by se nic nezměnilo!
Každému doporučuji při návštěvě Mnichova věnovat čas také prohlídce bývalého koncentračního tábora v Dachau! Na zločiny nacismu by se zapomínat nemělo, ale nesmí se také holokaust měnit na sionistickou kasičku na peníze, které ani ke skutečným obětem nedoputujou a slouží k jiným účelům, než je náprava křivd židům za války způsobeným! Přikláním se též k názoru , že tolik již omílané číslo 6 milionů je nadsazené, ale to zase nijak nesmývá vinu nacistů a jejich zločinů! Nevím, proč je Stwora tahán po soudu, když nechal zveřejnit článek, kde se říká o 4 milionech obětí a tenhle údaj je daleko pravděpodobnější, než čísla jiná, takže někteří naši vyvolení se pro pravdu nejvíce zlobí! Pokládám takové jednání ze strany židovských organizací za podlé, ale zároveň prohlašuji, že soucítím s židy ,kteří zahynuli v koncentračních táborech a hlavně s jejich příbuznými po válce,kdy třeba z velké rodiny, která měla 18 členů, se z koncentráku vrátili dva lidé s podlomeným zdravím, kteří si ani svobody moc neužili a ještě měli veliké problémy, protože mluvili převážně německy a česky moc neuměli - patřili ke generaci německých židů z Prahy! Znám takový konkrétní případ! Historii utrpení židů za války je nutné vrátit tam, kam patří, blíže k pravdě, i když skutečnou pravdu, proč vlastně nacisté židy pronásledovali a zabíjeli, se už asi nikdy nedovíme!!!
[zmaten] [zmaten] [zmaten] [zmaten] [zmaten]

232897

24.11.2010 9:00

RE: Mnoho veci je postaveno,tak, rikajic na hlavu, proces v Nurimbergu , jeden pripad z mnoha.

Luxor 195.?.?.?

Reakce na 232897

Velice pěkně shrnuto. Můj strýček byl několik let vězněn v Buchenwaldu (za odboj) a podle vyprávění potvrzuje vaše slova: "Úmrtí byla zaviněna pouze neblahým zacházením s vězni, otrockou prací,podchlazením,nedostatkem potravy, nemocemi a brutálním zacházením"

232903

24.11.2010 10:34

RE: Mnoho veci je postaveno,tak, rikajic na hlavu, proces v Nurimbergu , jeden pripad z mnoha.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 116.?.?.?

Reakce na 232903

Srdecny dik za Vasi podporu, uz je na case abychom zali hovorit o pravde. Stoprocentne s Vami a Vasim stryckem souhlasim.Bylo mi takrka to same receno mym pribuznym ktery ztravil cas uvezneny v Sachsenhausenu a Jarda muj pritel tady v Australii, ktery byl jak jsem napsal sest let v Dachau. Za smrt mnoha tisic muklu jsou zodpovedni Spojenci. Kde jsou velke koncentrace lidi musi byt dostatek jidla cisticich prostredku a medicin.Paklize jsou mosty, zeleznice, silnice a fabriky ktere vyrabeji tyto potreby zniceny,Lokomotivy, nakladni auta a jakakoliv prostredek dopravy znicen.Takove hrozne nasledky jsou plne logicke. Je to hrozne smutne ale je to tak.

232907

25.11.2010 1:49

RE: Mnoho veci je postaveno,tak, rikajic na hlavu, proces v Nurimbergu , jeden pripad z mnoha.

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 59.?.?.?

Reakce na 232907

Mnoho lidi to vi,ze v Dachau nebyli zadne plynove komory na hubeni zidu,kdo to nevedi,jsou tak zvani zide samotni, pro ne v Dachau plynove komory byly,rekli o holocaustu neni diskuse,v cemz jim mnozi "krestansky" politici vydatne napomahaji.Jeste nedavno byla zprava, ze rabbin v Israelu,nahodou, obevil mydlo ze zidu a obradne jej pohrbil na zidovskem hrbitove. Nakonec, mluvimeli o hladu a stradani, Nemci stradali nedostatkem potravin take, i straze umirali na tyfus a i jejich tela byla spalena v krematorii,jak Hitler naridil,aby zabranil velke epidemii.Mnozi nevedi,ze zidum bylo dovoleno dostat balicky cerveneho krize, proto Cerveny kriz ma presne zaznamy o poctu zidu v koncentracnim tabore ,za vykradani balicku od cerveneho krize byl nacistickym soudcem povesen komandant koncentracniho tabora, kde i jeho zena pracovala.
The one you are thinking of is Karl Koch (husband of Ilse Koch), commandant of Buchenwald and "Bitch of Buchenwald," respectively. He was executed by the SS for corruption in 1943. She was sentenced to life imprisonment by the Allies allegedly for mistreating prisoners (making lamphades out of Jews) and committed suicide in 1967
Nakonec Weisel,jez si udelal z holocaustu obchod, dosvedcil sam,ze pred prichodem Rude armady do Aushwitz mu Nemci dali na vybranou,zustat v tabore a byt osvobozen a nebo vyzvednout sveho nemocneho otce z nemocnice SS a odejet na nakladnich vozech do zazemi,Weisel,volil odejit,evakuovat se s nenavidenymi nacisty na zapad, tak,jakypak antisemitismus,ze ano?
Za Nemecko padlo a slouzilo mnoho zidu,nejvetsi wermachtu velitel, Milstein,zid,velel milionum vojaku, Georing to jasne rekl,kdo je nemeckym obcanem a bojuje pro Nemecko,je Nemec i kdyz je zid, nakonec v poslednich dnech Berlina v ulicich staveli barikady na obranu predpostupujicimi Rusaky zide,dobrovolne a bez prinuceni, mnozi dobre vedeli ,co bude nasledovat,az padnou "osvoboditelum" do rukou.Nemci dodnes maji respekt k tem zidum,jez polozili zivot v obrane Nemecka a nebylo jich malo,ve wermachtu jich bylo vice nez 12000, zidu,nacionalistu k Nemecku,ne k zidovske propagande.Nakonec ,osobni zidovsky sofer Hitlera Emanuel Maurice v hodnosti SS byl pritelem Hitlera ,jeho lekar a jeho kucharka, rovnez by mela podlehat Nurimberskym zakonum, gestapo dostalo rozkaz,uznat zasluhy veteranu, respekt k jejich sluzbam, ke vsem zidovskym veteranum z prvni svetove valky.
Nakonec Main Kampf byl sepsan za pomoci profesora "Hauhosfer",jez byl zenat se zidovskou,jeho syn byl pomocikem Hesse, pri vsech diplomatickych jednanich,Tento urednik sepsal i Mnichovskou dohodu pro Ceskoslovensko,rovnez tento "polozid" sepsal veskere dokumenty k predlozeni Hitlerovi, rovnez mu poradil letet do Anglie sjednat mir, a tak Hess za zasluhu o mir,byl veznen po cely zivot,kdo muze Britum vysvetlit,ze valka byla zcela zbytecna, Churchil,jako jediny politik nechal zavrit miroveho posla,takovy pripad nenajdete nikde ve svetovych dejinach.
Vložený obrázek
Churchil-Jacobson,Roosvelt-Rosenvelt,Stalin-Dzugasvili.

232954

25.11.2010 19:55

RE: Mnoho veci je postaveno,tak, rikajic na hlavu, proces v Nurimbergu , jeden pripad z mnoha.

l.leimas 88.?.?.?

Reakce na 232954

Ano, to by mohlo odpovídat, podle současných ruských zdrojů, padlo na východní frontě do sovětského zajetí.
Němců 2 389 560, Japonců 639 635, Maďarů 513 767,Rumunů 187 370, Rakušanů 156 682,Čechoslováků 69 977, Poláků 60 280,Italů 48 957, Francouzů 23 136, Jugoslávců 21 822, Moldavanů 14 129, Číňanů 12 928, Židů 10 173, Korejců 7 785, Nizozemců 4 729, Mongolů 3 608, Finů 2 377, Belgičanů 2 010, Lucenburčanů 1 652, Dánů 457, Španělů 452, Romů 383, Norů 101 Švédů 72

233019

25.11.2010 21:28

RE: Mnoho veci je postaveno,tak, rikajic na hlavu, proces v Nurimbergu , jeden pripad z mnoha.

Andrew Siddur 62.?.?.?

Reakce na 233019

S těmi židy je to stejně sranda...
Moldavané byli z Moldávie a Japonci z Japonska, ale odkud tedy byli ti „neuvědomělí“ (a dnes snad i sebenenávidící) židé? Myslím původně, než přešli do Německa bojovat za jeho zájmy?

Protože za jejich výchozí „vlast“ tipuji a považuji také Rusko, hlavně jižní (případně Ukrajinu), tak u tohoto etnika potom došlo ke skutečně krutě ironickému osudu.

Tito lidé (židé?) vypadli z toho „všivého proletariátu“ jejich souputníků, a odešli do Německa... aby za chvíli, shodou okolností, opět (a už nadobro) skončili mezi „svými“ bolševiky. [velký smích]

Pokud je to jak píšu, pak se divím, že o tom třeba Špílberk ještě nic nenatočil... krutost osudu tady podle mne předčí klasiscké holokaustové fabuly.

233027

25.11.2010 20:46

RE: Mnoho veci je postaveno,tak, rikajic na hlavu, proces v Nurimbergu , jeden pripad z mnoha.

quido2 81.?.?.?

Reakce na 232954

Zdravím Vás,
Váš údaj:Němci dodnes mají respekt k těm židům,jež položili život v obraně Německa a nebylo jich málo, ve wehrmachtu jich bylo více jak 12 000 Myslím, že jste zapomněl připsat jednu nulu. Já mám údaje, že ve Wehrmachtu sloužilo 150 až 190 000 Židů. Z těch 244 obdrželo vyznamenání Železný kříž, jeden obdržel Stříbrný kříž, 19 obdrželo zlatý kříž, 15 obdrželo Rytířský kříž Železného kříže a 21 generálů a admirálů Wehrmachtu mělo židovské předky. O tom všem píše americký autor Bryan Mock Rigg, který napsal historickou studii: Hitlerovy židovští vojáci

233022

26.11.2010 1:22

RE: Mnoho veci je postaveno,tak, rikajic na hlavu, proces v Nurimbergu , jeden pripad z mnoha.

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 61.?.?.?

Reakce na 233022

Svym zpusobem je cela ta historie velmi zajimava, uz jen v tom,jak nam lzou, falesna -propagacni historie,ktera se nazyva oficialni,je snuzka polopravd a lzi,sveho casu jsem mel moznost mluvit s byvalym vojakem z vychodu,tedy, Svobodova armada a ten vypravel,jaka byla Dukla ve zkutecnosti a co mela za ucel,pod propagandou komunistu o hrdinech,zcela jina historie, kterou jinde nesmel ric.Dnes porazene Nemecko rovnez nema pravo obhajoby.
Lives of Hitler's Jewish Soldiers: Untold Tales of Men of Jewish ... Lives of Hitler's Jewish Soldiers: Untold Tales of Men of Jewish Descent Who Fought for the Third Reich Book Reviews>
www.strategypage.com/bookreviews/442.asp
WW2 150000 Jewish Soldiers Served Hitler
Nejzajimavejsi na te cele historii je to,ze zide v zakopech wermachtu nemeli naprosto zadne potize s modlenim, vsemi ostatnimi to bylo respektovano.Druhym dustojnikem-kapitanem, na Bismarku byl rovnez zid a nejvice dekorovany stihac-pilot,byl zid take.
Rovnez zide-Nemci z prvni svetove valky meli protekci a ochranu pred gestapem, jejich zasluhy a obetovani bylo Nemci uznano.
Vložený obrázek
"Hitler doesnt want war but he will be forced to it, and in fact soon. England has the final say like in 1914." - Zionist Emil Ludwig Cohn "Annalen"
Is the US State Department still keeping April Glaspie under wraps?
By Kaleem Omar
12/25/05 " Jang" -- -- It is now more than fifteen years since that fateful meeting on July 25, 1990 between then-US Ambassador to Iraq April Glaspie and President Saddam Hussein that the Iraqi leader interpreted as a green light from ...Go to the page
Journalist to April Glaspie 2 - You knew Saddam was going to invade (Kuwait ) but you didn't warn him not to. You didn't tell him America would defend Kuwait. You told him the opposite - that America was not associated with Kuwait.
One month later in Baghdad, British journalists obtained the tape and transcript of the Saddam Hussein-April Glaspie meeting on July 25, 1990.Zde je to cerne na bilem,ze USA slibilo, Saddam Husejnovi, ze se nebudou michat do arabskych sporu, rovnez Saddamuv slib, ukonci vojenske akce a ze vyklidi Kuwait se zmenil v masakr, nebot odjizdejici kolony byli napadeny Brity, ackoliv bylo dojednano primeri.
www.informationclearinghouse.info/article11376.htm

Myslite ,ze dnes a nebo v pristich deseti letech najdete v ucebnicich pro americke deti, stranku,kde budou rikat,ze Bush zahajil valku proti Iraku, k zneskodneni neexistujich zbrani, a to vse mu vnuknul Buh,jak sam prohlasil.

233046

26.11.2010 9:51

RE: Mnoho veci je postaveno,tak, rikajic na hlavu, proces v Nurimbergu , jeden pripad z mnoha.

quido2 81.?.?.?

Reakce na 233046

Naprosto s vámi souhlasím. Mimoto jsem přesvědčen, že právě takoví lidé jako vy (a je jich na tomto webu ještě několik), dělají velmi významnou osvětovou činnost, bez které není možné vyhrát tisíce let trvající skrytou válku, mezi dobrem a zlem.

Zmiňujete se o Dukle. Ano, nejen Dukla, ale celé období vlády bolševiků v Rusku se vyznačuje hlubokou znalostí (jak řekl Ford) tajných pramenů života, které však slouží především k manipulaci a matení lidských mas.

Události 19 a 20 století měli předehru ve francouzské revoluci. V roce 1784 vydal Weishaupt příkazy k provedení revoluce. A v roce 1829 britská iluministka Frances Fanny Wrightová v New Yorku měla sérii přednášek ve kterých oznamovala, že ilumináti organizují sjednocení nihilistických a ateistických skupin, spolu se všemi dalšími podvratnými skupinami do mezinárodního hnutí, které bude známé jako komunizmus. V té době bylo Marxovi 11 a Engelsovi 9 let.

Byli to Rusové, kteří platili nejvyšší daň této skryté války. Ilumináti a jejich organizace neponechali nic náhodě. Dnes již víme, že jejich lidé byli v armádě Wehrmachtu ale také v řídícím aparátu bývalého SSSR. To se pak válčilo, když bylo vidět do karet spoluhráče. Přesto nebyli zcela úspěšní. Jak říká profesor Beddington: Hitler zklamal, příští útok musí být veden mnohem vědečtěji. Tito lidé tedy stále pochodují na východ.

Obyčejní lidé, kteří v boji o existenci jsou zmateni neustálými masážemi masmédií,se snaží orientovat, ale nedaří se jim to. Schází jim pravdivé informace, o které se mohou opřít a zároveň vyvíjet a zušlechtovat svůj vnitřní život, aby pak mohli dobře vychovat svoje děti a předat jim svoje zkušenosti. To teď neplatí.

Lidstvo by si mělo uvědomit, že současné základy společenského
života nejsou v delší perspektivě života schopné. A jsou to stále stejné síly, které usilují o chaoz, demoralizaci a vykořenění národů. Z lidské společnosti se vytratila hmotná i duchovní pravidla chování a výsledkem je, že lidé jsou zmateni a na světě neexistuje mír ani štěstí. Ve Vedách je napsáno: Dokonalá civilizace je civilizací átmy neboli samotné duše. Civilizovaný člověk holdující smyslovému požitku se nachází na úrovni zvířat, protože zvířata se nedokážou pozvednout nad úroveň smyslové činnosti. Nad smysly stojí mysl. Civilizace mentální spekulace však není dokonalým stupněm života, protože nad myslí je inteligence a v Bhagavad-gítě se můžeme dočíst o intelektuální civilizaci. Védská literatura poskytuje různé pokyny pro různé druhy lidské civilizace, a to jak pro civilizaci smyslovou, mentální či intelektuální, tak pro civilizaci samotné duše.Bhagavad-gíta se obrací především k lidské inteligenci a vede člověka na cestu civilizace duše.Vy pane Noheil a několik dalších, přispíváte svou filozofií k poznání pravdy, která jediná nás...Automaticky kráceno

233076

26.11.2010 10:03

RE: Mnoho veci je postaveno,tak, rikajic na hlavu, proces v Nurimbergu , jeden pripad z mnoha.

Luxor 195.?.?.?

Reakce na 233046

Vím, že je to offtopic, ale nemohl by jste se prosím stručně podělit o to vyprávění účastníka Dukelské operace ?

233079

27.11.2010 3:27

RE: Mnoho veci je postaveno,tak, rikajic na hlavu, proces v Nurimbergu , jeden pripad z mnoha.

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 59.?.?.?

Reakce na 233079

Jen, kratce.Doslova rekl,ze rusove uz byli u Osreavy,takze,krvave obeti na Dukle byly zbytecne,ucel byl, vymlatit Volinske Cechy a lidi ze Zakarpatske Rusy, stalin vedel,ze jsou vsichni proti bolsevismu,takze po valce by mel skrt pres komunisticke plany v Ceskoslovensku, tak museli pryc.Potom, nam rekl,jak vypadalo bojiste,kde dnani proti nemeckym kulometum,sla vlna vojaku jedna za druhou pres mrtvoli svych spolubojovniku a tak misty lezelo pet vrstev mrtvych,jak Nemci,tak Rusove,Cesi a jini a do toho pustili tanky,ktere nemeli jine moznosti nez ject pres "mrtve", tam opravdu byla ricka zbarven ado ruzova od padlich z obou stran, bolsevici pouzili Dukli,jako propagandy vitezstvi a ne jako nucena jatka.Jeste rekl,ze uz dvakrat musel zmenit zamestnani,kdyz nekde neco rekl,naposled s nami rozvazel zelezaske potreby do obchodu,lepsi zamestnani nedostane,je pod dozorem.
--------
Ve valce nejsou hrdinove ti,jez jdou do utoku, ale , Ti ,jez je tam jakymkoliv zpusobem dostali, aby zabijeli a byli zabiti
----------
"We have before us the opportunity to forge for ourselves and for future generations a new world order, a world where the rule of law, not the rule of the jungle, governs the conduct of nations. When we are successful, and we will be, we have a real chance at this new world order, an order in which a credible United Nations can use its peacekeeping role to fulfill the promise and vision of the U.N.'s founders." President George H. Bush 1991

233197

27.11.2010 3:59

RE: Mnoho veci je postaveno,tak, rikajic na hlavu, proces v Nurimbergu , jeden pripad z mnoha.

Anonymus 109.?.?.?

Reakce na 233197

Mám jinou verzi.
Od člověka jenž Duklou prošel v hodnosti praporčík. Komanče nikdy za svůj život neměl v oblibě, a kdyby tato verze měla nějakou oporu, tak zajisté by ji uvedl. ( tímto Vaše vyprávění nevyvracím)
Detaily které uvádíte, jsem slyšel také. Byly to jatka, kdy opravdu vlny vojáků šli proti zastříleným kulometům vlastním tělem a se zpěvem. O tancích jsem neslyšel, a asi by se na horských svazích těžko pohybovaly. Údajně prý nebylo možné mobilní techniku použít, proto se postupovalo pěchotou.
( je možné, že popisujeme, nebo jsme slyšeli povídání trochu z jiné lokality - i když Dukelské)
Samozřejmě, že Dukla šla obejít přes Ostravu, ale rozkaz zněl nekompromisně - "Přes Duklu"! Důvodem bylo Slovenské národní povstání.
Byl jsem také na besedě s gen. Svobodou, kdy nám (školním dítkám) také vyprávěl o svém návratu do vlasti.
Obě verze, jak od generála, tak od vojáka se shodovaly. Tady u Vaší verze vidím trochu větší odlišnost. [zmaten]

233198

27.11.2010 4:26

RE: Mnoho veci je postaveno,tak, rikajic na hlavu, proces v Nurimbergu , jeden pripad z mnoha.

Anonymus 109.?.?.?

Reakce na 233198

Tady je obšírněji popsáno, co jsem prve uvedl. Tato verze je mi sympatičtější, protože se shoduje s předešlými, nezávisle na sobě a v dost velkém časovém rozpětí.

233199

27.11.2010 9:41

RE: Mnoho veci je postaveno,tak, rikajic na hlavu, proces v Nurimbergu , jeden pripad z mnoha.

quido2 81.?.?.?

Reakce na 233198

V každém případě to bylo nesmyslné vraždění vlastních (sovětských) vojáků. Smysl to dává když pochopíme, kdo byl ve skutečnosti Stalin. Před několika dny jsem přečetl zprávu, že Rusové potvrdili, že to byl Stalin, kdo dal rozkaz k zavraždění polských důstojníků v Katini. Stalin již od počátku své takzvané "revoluční" činnosti, byl pouhým námezdným žoldnéřem iluminátů a stejně tak Lenin. Důkazů je mnoho. Připomeňme si utajené setkání pučistů,v předvečer (revoluce) puče 1917 v Rusku, které se konalo ve Švýcarsku.

Na Schifově lodi bylo přítomno 300 vycvičených Židů,budoucích vládců, kteří byli přepravovaní z USA do Evropy a směřovali na tajné setkání s Leninem ve Švýcarsku. Na této lodi bylo také 20 milionů dolarů ve zlatě. Ty byly použity na financování puče. V očekávání příjezdu Trockého Lenin ve svém úkrytu ve Švýcarsku uspořádal večírek. Jeho hosty byli vysoce postavení muži. Mezi nimi byl záhadný plukovník Edward Mandell House, mentor Woodrowa Wilsona a, což je ještě důležitější, Schiffův zvláštní a důvěrný zpravodaj. Dalším z očekávaných hostů byl Warburg z Warburgova bankovního klanu v Německu, který financoval císaře a kterého císař odměnil tím, že jej udělal šéfem tajné policie v Německu. Kromě toho zde byli Rothschildové z Londýna a Paříže, dále Lithenoth, Kaganovič a Stalin (který byl tehdy vůdcem vlakových a bankovních lupičů). Byl známý jako "Jesse James z Uralu."

Takže, byli jsme klamaní, avšak setrvávat ve lži - je sebevraždou.

233212

27.11.2010 20:09

RE: Mnoho veci je postaveno,tak, rikajic na hlavu, proces v Nurimbergu , jeden pripad z mnoha.

Luxor 178.?.?.?

Reakce na 233197

Děkuji Vám i panu Anonymovi za zajímavý výklad

233238

25.11.2010 12:39

RE: Mnoho veci je postaveno,tak, rikajic na hlavu, proces v Nurimbergu , jeden pripad z mnoha.

Luxor 195.?.?.?

Reakce na 232907

Já Vám děkuji za zajímavé informace o Dachau. Člověk holt musí sám pátrat v historii a hledat kde je pravda. Oficiální historie se překrucuje jak se zrovna hodí a papír snese všechno. Takže nejjistější je ptát se "jak to vlastně tenkrát bylo ? " přímých účastníků. Lituji, že jsem to nezačal dělat už dříve, protože až očití svědci vymřou, tak pak už se mohou historická FAKTA libovolně opracovávat do žádoucích historických TEORIÍ. A jak to končí už víme- když jsem byl na prvním soudu pana Stwory, tak si nás tam tajní fízlové natáčeli na kamery jako nějaké podvratné živly. Hnus !
Takže díky za věcný příspěvek k poznání historie a posílám srdečný pozdrav do slunné Austrálie [smích]

232987

24.11.2010 9:24

RE: Mnoho veci je postaveno,tak, rikajic na hlavu, proces v Nurimbergu , jeden pripad z mnoha.

tiberius 24.?.?.?

Reakce na 232897

všem reagujícím na můj příspěvek

“Neither in Dachau nor in Bergen-Belsen nor in Buchenwald were Jews or other prisoners gassed. The gas chamber in Dachau was never entirely ‘completed’ and put into operation. Hundreds of thousands of prisoners who perished in Dachau or other concentration camps in the territory of the Reich proper, were victims above all of the catastrophic hygienic and supply conditions […].

Dr. Martin Broszat, Institut für Zeitgeschichte, Munich”

Já znám revizionismus velmi dobře

232904

24.11.2010 23:46

RE: Mnoho veci je postaveno,tak, rikajic na hlavu, proces v Nurimbergu , jeden pripad z mnoha.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 116.?.?.?

Reakce na 232904

Pane Tiberius za zadnou cenu nepopiram desetitisice mrtvych v Nacistickych koncentracnich taborech. Byl bych totalni hlupak a negramot.Jiste ta Nemecka surovost zavrazdila vetsinu z nich. Co se tyce Zidu v techto trech taborech nejhorsi Kapa byli Zide. Bohuzal.Muj kamarad Jarda nelze za zadnou cenu.

232952

25.11.2010 14:19

RE: Mnoho veci je postaveno,tak, rikajic na hlavu, proces v Nurimbergu , jeden pripad z mnoha.

tiberius 92.?.?.?

Reakce na 232952

"za zadnou cenu nepopiram desetitisice mrtvych v Nacistickych koncentracnich taborech"

v koncentračních táborech jistě bylo spousta mrtvých a někdy i vinou brutality personálu, ovšem většina úmrtí nastala před koncem války v důsledku katastrofální hygieny, fatálního selhání logistiky, tábory v Německu byli na konci války přeplněny vlivem evakuace východních táborů na západ, tak například v Bergen Belsenu ve kterém zemřelo cca 35000 osob většina zemřela v posledních měsících kdy z logistických důvodů nebylo možné provést odvšivení, mimochodem po osvobození Brity zemřelo dalších 14000 osob.

Bergen Belsen (BB) sloužil jako poválečná propaganda viz onen masový hrob, všude ukazovaný jako důkaz Holocaustu, jimž v žádném případě NENÍ.

Pokud se týče brutality dozorců mám nastudovaný proces s personálem BB tzn. "Trial against Josef Kramer and 44 others."

Dodám k tomu pouze toto ti lidé byli zavražděni v perverzním politickém procesu srovnatelným snad jen s procesy s čarodějnicemi, většina oněch svědků byli sprostí lháři.

Nerad bych se dále rozepisoval

232992

25.11.2010 21:18

RE: Mnoho veci je postaveno,tak, rikajic na hlavu, proces v Nurimbergu , jeden pripad z mnoha.

Luxor 178.?.?.?

Reakce na 232992

Nerad bych se dále rozepisoval
To je skoda. Rozepiste se prosim...

233024

23.11.2010 7:32

To, že pouze SSSR měl zájem na odsouzení

Erwin 91.?.?.?

Němců v soudním procesu je nečestné zjednodušení. Jednou větou by se dalo říci, že v USA a GB měli (jak řekl trefně pavelh14) negojimové zájem na likvidaci bez soudů a američtí právníci a politici chtěli soud.
Rusové měli velké máslo na hlavě, jak ukazuje paradox jménem Joachim Ribbentrop.
Tento "válečný zločinec" měl být souzen za "rozpoutání války". Za prokazatelný dodatek k mírové smlouvě Ribbentrop-Molotov (rozdělení a okupace Polska společnými silami). Rusové však prohlásili, že žádný dodatek neexistoval. Měl být tedy souzen za mírovou smlouvu ?
Další důvod žaloby měla být zodpovědnost Ribbentropa za vyhlášení války SSSR (Ribbentrop předal sovětskému velvyslanci Děkanozovovi ráno 22.6.1941 nótu, kde uvádí důvody, které vedly Německo k provedení preventivního úderu proti SSSR). Rusové ovšem v Norimberku prohlašovali, že Německo napadlo SSSR bez vyhlášení války a tento dokument zveřejnili až tuším v roce 1983. Takže opět neexistoval žádný hmatatelný doklad o jeho podílu na válečných zločinech.
O Katyni snad není třeba ani hovořit.

232851

23.11.2010 9:10

RE: To, že pouze SSSR měl zájem na odsouzení

greeny ntpng (zavináč) activ8 (tečka) net (tečka) au 116.?.?.?

Reakce na 232851

Kdy se clovek pocne sebevzdelavat, zjisti ze pravda je uplne rozdila od pravdy kterou nam prodavaji historicke knihy "officialnich" historiku.Zlociny za ktere byly nekteri Naciste souzeni mnohe z nich jsou dnes k smichu. Bohuzel nekteri skoncili na sibenici. Kdyz vezmeme fakt ze zverstva spachana masovym bombardovanim Nemecke civilni populace byly ve skutecnosti tricetkrat horsi nez atrocity napachne od Luftwaffe.Bombardovani Drazdan kde zahynulo mezi 350-500 000 tisici nevinnych lidi je nejvetsi zlocin spachany v druhe Svetove valce.Predcil Americke bombardovani Hiroshimy a Nagasaki atomovou bombou. Je to otresne ale je to tak.

232853

23.11.2010 14:16

RE: To, že pouze SSSR měl zájem na odsouzení

Tsignotschka 90.?.?.?

Reakce na 232853

na Wiki maji maximalne 25 000 obeti bombardovani Drazdan

http://cs.wikipedia.org/wiki/Bombardov%C3%A1n%C3%AD_Dr%C3%A1%C5%BE%C4%8Fan

to uz jsou trosku jine cifry, bacha na to, at neskoncite pred soudem [velký smích] kdyz nekdo ma problemy se 4M misto 6M a vy tady uvadite dokonce jine rady, to vidim na vidle do zad a svest to na infarkt [velký smích]

232870

23.11.2010 14:51

RE: To, že pouze SSSR měl zájem na odsouzení

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 81.?.?.?

Reakce na 232870

Nač tolik rámusu kvůli jedinému slůvku? Pan Greeny si někde přečetl "počet všech žijících obyvatel" Drážďan a maličko se spletl. Omylem napsal "počet všech zabitých obyvatel". Vždyť jde jen o slovíčko, ne? [mrknutí jedním okem]

232871

23.11.2010 17:34

RE: To, že pouze SSSR měl zájem na odsouzení

Tsignotschka 90.?.?.?

Reakce na 232871

A co kdyz se pan Greeny vubec nespletl?

232878

23.11.2010 18:12

RE: To, že pouze SSSR měl zájem na odsouzení

dub 89.?.?.?

Reakce na 232878

vzhledem k tomu, že drážďany byly sanitární město, do kterého se stahovali uprhlíci, tak se spletl, a to řádově, tedy o řád.

232880

23.11.2010 18:55

RE: To, že pouze SSSR měl zájem na odsouzení

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 82.?.?.?

Reakce na 232880

Drážďany v době útoku obývalo cca 900000 lidí, 700000 přímo ve městě a 200000 v bezprostředním okolí. Není nic jednoduššího, než se zeptat pamětníků, ještě žijí. Bylo zasaženo 85% zástavby města-centrum zničeno totálně. Počet obětí dle paměťníků byl zhruba 200000. Ono už z logiky věci to soudobé moderní číslo nějak nesedí, tak masivní bombardování a odnesl to jen každý šestatřicátý?! 25000 je nesmysl, báchorka podobna té báhorce báchorek.

232883

23.11.2010 18:18

RE: To, že pouze SSSR měl zájem na odsouzení

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 232878

Mno?? četl jsem,že to má být mezi l80 až 250 000 mrtvých po BARBARSKÉM a ničím neomluvitelném bombardování " OTEVŘENÉHO MĚSTA ",které nemělo ani protivzdušnou OBRANU!!!!

232881

24.11.2010 1:57

RE: To, že pouze SSSR měl zájem na odsouzení

greeny ntpng (zavináč) activ8 (tečka) net (tečka) au 116.?.?.?

Reakce na 232871

V Drazdanech bylo pres pul millonu uprchliku pred Rudou armadou a take tam byly tisice ranenych Nemeckych vojaku. V dobe masoveho bombardovani tam bylo blizko jeden a pul millionu lidi. V Drazdanech nebyla jedina vojenska posadka ci fabrika ktere vyrabela valecny material.

232892

24.11.2010 1:45

RE: To, že pouze SSSR měl zájem na odsouzení

greeny ntpng (zavináč) activ8 (tečka) net (tečka) au 116.?.?.?

Reakce na 232870

Napsal jsem na techto strankach ze officialni knihy historie lzou a bohuzel je to tak. Americky vojak ktery byl jako valecny zajatec v Drazdanech a byl v oddilech ktere pohrbivali upalene napsal v sedesatych letech knihu o zverstvech tohoto bombardovani zakazanymi fosforovymi bombami.Cetl jsem dalsi knihy o hruzach te noci a pristiho rana ktere spachali Americane.Nesmirne dulezita je kniha Davida Irvinga o Drazdanech. Je to spisovatel a historik ktery nema konkurenci ve znalosti Nacistickeho Nemecka.Samozrejme v dnesnich dnech zacina byt pravda neprijrmna a nebezpecna tem kteri vydelavaji penize se lzi.Proto skoncil v Nemecku v kriminale. Tento priklad poukazuje stoprocentne na nepravdivost mnoha zakonu, Bohudiky pravda se ale poprit do nekonecna neda a drive ci pozdeji prevladne.

232891

24.11.2010 4:43

RE: To, že pouze SSSR měl zájem na odsouzení

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 59.?.?.?

Reakce na 232891

Jednou vetou, prepsat celou historii;V prvni svetove valce,prvnim utokem na nemocnici oznacenou cervenym krizem byl proveden Brity.
Ve druhe svetove valce Nemecko poslalo neozbrojeny letoun s cervenym krizem,zachranit z more a to jakhokoliv pilota,tedy i treba Britskeho,toto bezbranne letadlo bylo sestreleno Brity. mesto Drazdany,otevrene mesto bylo bombardovano,co by kulturni symbol Nemecka,barbarum,jde vzdy o zniceni kultury, mesto bylo preplneno uprchliky,byli zde u jednotky zajatych vojaku presouvany na zapad, vlaky s ranenymi a to vse dostalo tri vlny leteckeho utoku,druha vlna byla za ucelem znicit zachranne jednotky,lide hynuli na nedostatek vzduchu,jez byl vzat pozary od fosforovych bomb.Lide,hledajici zachranu ve vode horeli,pokazde,jakmile vystrcili sve telo nad hladinu vody,mnozi prosili, aby je "wersusak" zastrelil,protoze nemohli z vody ven,zvirata ze zoologicke zahrady se tiskla k lidem,lev skucel pod nohama lidi hledajici zachranu v parku,lidske mrtvoli se menili v prach nasledkem zaru, britske letectvo oficialne nikdy nezaneslo do dokumentu ,jake bomby ve zkutecnosti pouzili, plan Churchila byl i na pouziti atraxu, tak,jak Britove pouzili plynu proti Iraku, kdyz jej okupovali.Drazdany byli prelidnene,tam bylo mnohem vice nez 500 000 lidi, skutecne cislo se uz asi nikdy nedozvime.
Vložený obrázek
Jen jedno je jiste ,ze valka krestanu proti krestanum neni poucenim pro dalsi krestany,vis valka v Iraku a Afganistanu.Najdete si,kdo byl poradcem Churchila ve vyberu cilu k bombardovani a nakonec ,kdo byl Churchil sam o sobe a dalsi ROOSVELT-Rosentfeld.
West Bank rabbi: Jews can kill Gentiles who threaten Israel By Haaretz Service Tags: West Bank rabbi
Just weeks after the arrest of alleged Jewish terrorist, Yaakov Teitel, a West Bank rabbi on Monday released a book giving Jews permission to kill Gentiles who threaten Israel.

Rabbi Yitzhak Shapiro, who heads the Od Yosef Chai Yeshiva in the Yitzhar settlement, wrote in his book "The King's Torah" that even babies and children can be killed if they pose a threat to the nation.

Shapiro based the majority of his teachings on passages quoted from the Bible, to which he adds his opinions and beliefs.
"It is permissable to kill the Righteous among Nations even if they are not responsible for the threatening situation," he wrote, adding: "If we kill a Gentile who has sinned or has violated one of the seven commandments - because we care about the commandments - there is nothing wrong with the murder."

232896

24.11.2010 5:53

RE: To, že pouze SSSR měl zájem na odsouzení

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 116.?.?.?

Reakce na 232896

Ty kopce mrtvych z Drazdan byly pouzity v Norimberskych procesech jako evidence v obvinemi z holokastu v koncentracnich taborech.

232898

24.11.2010 3:20

RE: To, že pouze SSSR měl zájem na odsouzení

greeny 116.?.?.?

Reakce na 232870

Wiki pouziva officialni "historicka" cisla Jsou nepravdive.

232895

24.11.2010 8:34

RE: To, že pouze SSSR měl zájem na odsouzení

Tsignotschka 90.?.?.?

Reakce na 232895

ja vim, ja se s vama nehadam, o Drazdanech mam nacteno spoustu ruznych udaju, pravdu se nikdy nedovime, ale oficialni cisla jsou opravdu smesna. V dobe utoku byl z centra Draznan lazaret a staci se podivat na foto po naletech a kazdemu bude jasne jake ti lidi asi meli sance na zance. Po kremaci toho z lidi moc nezustane, zvlast kdyz s nim lehne v popel cele mesto.
Jen zajimave ze jeste pred par lety jsem na netu nasel informace podporujici Vase teze se spoustou foto, ted jsem nehledal urputne, ale nic jineho krome oficialni verze jsem nenasel.
Je z toho opravdu na bliti. [bliji]

232902

23.11.2010 10:10

RE: To, že pouze SSSR měl zájem na odsouzení

quido2 81.?.?.?

Reakce na 232851

Ribbentrop předal sovětskému velvyslanci Děkanozovovi ráno 22.6.1941 nótu, kde uvádí důvody, které vedly Německo k provedení preventivního úderu proti SSSR

Zapomínáte, že když Ribbentrop předával tuto nótu Děkanozovovi, německý útok už probíhal několik hodin. Protože Rusové něměli zajištěnou obranu a bojové útvary nebyly kompletně vyzbrojeny, (scházela asi 1/3 bojové techniky) způsobil německý útok totální chaoz a nepřestavitelná jatka. Celá ruská fronta se prakticky zhroutila během jednoho dne. Německé velení podrobně znalo situaci na linii styku armád a byli si jisti úspěchem. Víme také, jak reagoval sluha iluminátů Stalin, před útokem a těsně po útoku. Místo preventivní útok, je přesnější výraz zákeřný útok Takže platí, že Německo napadlo SSSR bez vyhlášení války.

232857

23.11.2010 10:52

RE: To, že pouze SSSR měl zájem na odsouzení

Vanguard 195.?.?.?

Reakce na 232857

No, zákeřný útok to jistě byl...Hitler v podstatě kousl do ruky, která ho živila, protože komunistický režim v Rusku spolehlivě zásoboval od uzavření paktu Molotov-Ribbentrop nacisty strategickými surovina (wolfram, železná ruda, ropa) a potravinami, které Hitlerovy usnadnily (spolu s výzbrojí československé armády) vítězství na západní frontě. Poslední vlaky vypravili komunisté ještě v den, kdy došlo k útoku.

232859

23.11.2010 10:59

RE: To, že pouze SSSR měl zájem na odsouzení

Erwin 91.?.?.?

Reakce na 232857

Máte pochopitelně pravdu, nótu předal asi 2 hodiny po zahájení útoku. Já jsem tím jen chtěl ukázat na jednu z absurdit Norimberku.
>Protože Rusové něměli zajištěnou obranu a bojové útvary
>nebyly kompletně vyzbrojeny, (scházela asi 1/3 bojové
>techniky)....
Zkuste se zamyslet, proč ji neměli zajištěnou. Měli od roku 1939, kdy vznikla společná německo-sovětská hranice, dost času na její vybudování. Měli 5 milionů mužů na hranicích, 15 000 tanků, v zádech druhý sled. Co tam dělali, když se nepřipravovali na obranu ? Zákopy nekopali,Stalinova obranná linie byla zbořena,nová tzv.Molotovova linie byla řídká a neefektivní. Historikové dnes neochotně přiznávají, že to byly útočné formace, ale posouvají plánovaný sovětský útok až na duben 1942. Dle mnoha indícií to mělo být podstatně dříve, reálně se uvažuje, že je Němci předešli s útokem snad jen o 14 dnů. Proto se ve vyhlášení mluví o preventivním úderu.
Jak jsem koupil, tak prodávám.

232860

23.11.2010 12:28

RE: To, že pouze SSSR měl zájem na odsouzení

quido2 81.?.?.?

Reakce na 232860

Abychom znali pravdu, tak by bylo potřeba nahlédnouti do archívu siozednářů. Byli to ilumináti, kteří dlouhodobě plánovali a uskutečnili experiment komunizmu a obě revoluce, francouzskou a ruskou,i obě světové války. Nechci se opakovat, jednotlivé kroky tohoto plánu jsem popsal v příspěvku (232717) na článek: USA-Homosexuáli vychovávajú zo svojich dětí homosexuálov- tvrdí štúdia (17.11.2010)

Tato důkladná příprava experimentu komunizmu a obou válek byla taktéž zajištěna finančně a to Rothchildovým bankovním impériem. No a Stalin, podobně jako Lenin, byli pouhými služebníky iluminátů. Mimochodem, Stalin byl v USA znám jako James z Uralu, kde působil před revolucí 1917 jako vůdce vlakových lupičů. Stalin se též zúčastnil přípravného a tajného shromáždění budoucí porevoluční vlády v Rusku, složené z Židů, která se uskutečnila ve Švýcarsku. Tak to je důvod proč nebyla zajištěna obrana a nejen to, Stalin též vyvraždil generalitu a decimoval zkušený důstojnický sbor.

232865

23.11.2010 18:54

RE: To, že pouze SSSR měl zájem na odsouzení

l.leimas 88.?.?.?

Reakce na 232860

No, tak tohle to jsi nakoupil od ruského přeběhlíka Suvorova, na tvém místě bych se jeho citováním moc neztrapňoval. Víš kdybys něco o vojenství doopravdy věděl, tak taky víš že "útočná formace" je podstatně silnější než obranná to za prvé a 14 dnů před útokem je armáda už k boji připravená, má plně rozvinuté druhé sledy, připravené zálohy a vyřešen způsob doplňování ztrát. Jednotky prvního sledu jsou vyvedeny ze stálých posádek a doplněny na sto procent, vojska mají vydanou munici, na štábech probíhají veliteská cvičení, každý důstojník už ví co má dělat, všude je pořádek a disciplína a ne takový bordel jako byl tam. Představa že velkou armádu připravenou k útoku zaskočím když zaútočím dřív vychází tak možná z pohádky Šíleně smutná princezna, ale ne z reality. Kdyby byla Rudá Armáda opravdu čtrnáct dnů před dnem "D" Tak při její velikosti pronikající Němce jedno duše zavřou zničí a za dva týdny jsou před Berlínem

232882

23.11.2010 21:38

RE: To, že pouze SSSR měl zájem na odsouzení

Rene Bartosek 76.?.?.?

Reakce na 232882

Proběhla krvavá čistka v RA 1937, z generalního štábu toho moc nezbylo, pak se může někdo jako Stalin chystat k útoku a armáda napadena protívnikem být ve stavu chaosu. Navíc Němci dostali moderním vedením války do chaosu i francouzské velení spolehající na zastaralou zákopovou strategii. A Franbcouzi na rozdíl od Stalina vyzbudovali Maginotovu linii, kterou Němci prostě obešli. Stalin překvapivě na nově dobytých uzemích vybudoval železnice a zmodernizoval nebo opravil cesty. Nečekané v zemi, kde i dneska není radno sjet z hlavního dopravního tahu.

Finové vedli obranou válku a byli na ni připraveni. Okolo hranice žádné komunikace využitelné pro masovou přepravu, vylidněný terén ponechaný na pospas přírodě. To by dokázalo zpomalit i německé tankové divize, odhadnout přesně směr jejich postupu a umožnilo připravit obranu na vhodném místě trasy útoku, obvlášť, když v nárazníkové zóně operovaůi diverzní jednotky, snajpeři.... a zaměřovali se na důležitý personál nepřatelské armády, řidiče techniky, důstojniky... Stalin by mohl vyprávět, proč připojil k SSSR baltské státy, Besarabii, Moldavsko, ale neokupoval Finsko a uzavřel s ním nakonec po značných ztrátách mír a spokojil se s nějakým územím.

232886

24.11.2010 21:26

RE: To, že pouze SSSR měl zájem na odsouzení

l.leimas 88.?.?.?

Reakce na 232886

Básník tím chtěl říct že.......?

232944

27.11.2010 2:04

RE: To, že pouze SSSR měl zájem na odsouzení

Rene Bartosek 76.?.?.?

Reakce na 232944

Pokud potřebujete překlad k tomu jak se používá hajzlpapír, tak vám to třeba kamarádi přeloží.

233192

27.11.2010 13:49

RE: To, že pouze SSSR měl zájem na odsouzení

l.leimas 85.?.?.?

Reakce na 233192

[velký smích] [velký smích] [velký smích] S rozumen v koncích, viď? To se mi líbí, pobavils mě a nezlob se, že se Ti směju René. [velký smích] . Víš , když chceš diskutovat, musíš umět a nebát se myšlenku uchopit, zpracovat a srozumitelně vyslovit. Také znalost gramatiky, aspoň částečná pomůže, ale hlavně, vědět něco o tématu, kusé znalosti nestačí. Když nemáš znalosti,jsou k Tobě oponenti jízliví(Mt 7,6) Ale to nic, nikdo není dokonalý, snažil ses. Příště se připravíš líp. Viď?

233225

28.11.2010 1:51

RE: To, že pouze SSSR měl zájem na odsouzení

Rene Bartosek 76.?.?.?

Reakce na 233225

Ale já se nezlobím pane vachmajstr, voni jsou hlava a já jenom vobičejnej lepyč podlach a místo hlavy mám kokosovej vořech. Nezlobte se, ale zdejší lidé jsou na vysokou politiku hloupý a někteří se tvářej nejenom blbě, a dokonce i blbě píšou. A ten smích vám schvaluju, tudle jsem čet, že nedostatek smíchu byl způsoben těžkým pohnutím matky v šestinedělí. S tou lepší přípravou vás musím zklamat pane vachamjstr, já dovopravdy líp nesvedu.

To víte já jsem rád, když se nepodepisuju třema křížkama. A velikost těch vašich ideí pozvedává nejenom tento web, ale celý kyberprostor k netušeným výšinám. Doufám, že budete v psaní i tady pokračovat, aby neslízla smetanu pouze opravdová intelektuální i všelijaká jiná elita, která má jistě taky problém s pochopením vašeho jediného správného myšlení a ke všemu bez gramatickejch chyb. Platí vám taky šesták jako místnímu informátorovi nebo inkasujete pajdu mínus šesták? Nebo jste doprovolník vašnosti? To, abych jenom pro kristapána náhodou nevyšel ze cviku. [vyplazený jazyk]
http://www.youtube.com/watch?v=wXgtYooyvQU&lis...
http://www.youtube.com/watch?v=wXgtYooyvQU&lis...

233264

28.11.2010 10:13

RE: To, že pouze SSSR měl zájem na odsouzení

quido2 81.?.?.?

Reakce na 233264

Zdravím vás René. Víte, lidé, co sedí celý život na prdeli doma a neprošli tvrdými životními zkoužkami, kde jednotlivec bez protekce, zcela sám, hájí svoje místo na slunci, rádi kritizují a rozumují. To ale není případ pana vachmajstra, jak ho nazýváte. Jeho příspěvky jsou vyvážené a hlavně,pravdivé. Koneckonců také pan Nohejl před časem napsal, že odkrývat skutečné vyníky revolucí a válek, tomu se snaží loukaři zabránit. Víme, kdo kontroluje masmédia a v současné době jsou zde snahy o likvidaci nepohodlných webů. Hlavně však, plíživé a neustavající vymývání mozků, působící na podvědomí obyvatel. Loutkaři skutečně znají mnohá, i když ne všechna, tajemství života.

Neměl byste se sám takhle dehonestovat. Mnohé vaše minulé příspěvky jsou vyvážené a mají vypovídající hodnotu. Mimoto, jste vzdělaný a citlivý muž. Poukazovat na filozofii Švejka však není ve věcech bytí a nebytí této civilizace relevantní. Tato doba je nebezpečná. Společenské klima se neustále zhoršuje. Jen se podívejte co se děje tady v ČR, dětská kriminalita dříve nevídaná, dtto sexuální kriminalita dospělých a zločiny dospělých páchané na dětech, a další a další surovosti a zločiny. Bezradnost těch, co jsou nejníže je také zcela evidentní. Lidové rčení: ryba smrdí od hlavy je v tomto případě vystihující.

Nehádejme se, a spolupracujme. Koneckonců i to je vaše životní zaměření, jak jste sám napsal.

Zdraví a dobrou náladu přeje Quido

233288

29.11.2010 2:24

RE: To, že pouze SSSR měl zájem na odsouzení

Rene Bartosek 76.?.?.?

Reakce na 233288

Víte náš pan vachmajstr a já k sobě máme osobní averzi. U pana vachmajtsra je to dáno tím, že bude pravděpodbně sionosta, i když nepochybně kvalitní upgrade oproti lehožumpě a u mě to je dáno, že si k bandě ideolgických řezníku neberu žádné servítky. Právě proto, že část elity je v minulosti s jistými výsledky použila. Jestli to byly bolševici, nacisti nebo dnes sionisti, není to příliš důležité.

Se sionistama to vypadá do budoucna nahnutě. Nejde o lidi jako jsem já, mě bohatě stačí, když nebudou mít výrazný podíl na světovém dění. Avšak sionisti nasrali za těch několik desítek let hromadu velmi mocných lidí a klanů. Někoho veřejně ztrapnili nebo přinutili udělat věci, které by jinak nedělal a dotyčný přitom vypadal jako blbec, a teď nemluvím o řiťolezcích a loutkách, ale o skutečné mocenské elitě, a tihle lidé mají zatraceně dobrou paměť předávanou mezi generacemi. Byli nějací mrtvý, ztráty majetku...

Ono pan vachmajstr moc dobře věděl o čem píšu, a abych byl upřímný, tak v další odpovědi na reakci jsem chtěl použít vaše detailní rozbory odhaduju ze Suvurova. Už to je nějaký rok, co jsem to četl. Ve zkratce bez totho, že bych to podložil detaily bylo to, co jsem napsal v bleděmodrém, ale i kdyby to pan vachmajster nevěděl, přestože věděl. Tak kontext byl zřejmý s tím, co jste kupříkladu napsal vy. Vám se Švejk nelíbí já ho mám rád. Velmi účinný proti "úctyhodně" se tvářící blbosti a aroganci těch "lepších" lidí.

Víte já jsem velmi lidový člověk. Na ulici platí jakákoliv strategie, která vám umožní přežít nejenom, že je dovolena, ona je vyžadována pro přežití. A taky mi babička říkala slušnost je mince, kterou si razíš sám a platí všude. Ale v té džungli života jsem se naučil, že někteří lide pokládají slušnost za slabost. Věřte mi jsou lidé, kterí vás po dobrém respektovat nebudou. I když já mívám ve zvyku začít hezky, ono to funguje i když přejdu na chování nehezky. Jistě jste slyšel o zákonu kontrastu.

To máte, jak s těma studnetama v Londýně. Policajti je dotlačili k násilí a dosáhli přesně opačného efektu než čekali. I připosraný šéf studentské organizace vicítil nový závan větru a dokonce objevil k překvapení všech svou páteř a vysypal si kyblíček popelu veřejně na ten svůj kokosový ořech. Samozřejmě používat sílu a znovu sílu je velmi hloupá startegie, ale to myslím není můj případ. Ti studenti v Londýně se skutečně bijí za Evropu, jak píše šefredaktor BL Jan Čulík. Co myslíte měli by být slušní a uvědomělí, aby je mocní poslouchali? Ale drží při sobě, jak o tom píšete. [mrknutí jedním okem]
http://www.blisty.cz/2010/11/29/art55701.html
http://www.blisty.cz/2010/11/29/art55702.html
http://www.blisty.cz/2010/11/29/art55677.html

233356

29.11.2010 11:06

RE: To, že pouze SSSR měl zájem na odsouzení

l.leimas 93.?.?.?

Reakce na 233356

No René, kdybys mlčel, zůstal bys filozofem, ale nevadí, je to Tvůj boj. A k tomu zmíněnému příspěvku, chybí ti u něj závěr, myšlenka, cokoli co by mu dávalo smysl.
Například píšeš, kromě jiného, že Fini byli na válku připraveni, no byli, nikdo Ti přece nebude netvrdit opak, když se připravovali, tak byli připraveni. Když student přijde na zkoušku a uspěje, znamená to, že se připravoval a naopak. Jestli Suvorov, kterého někteří vzývají jako ikonu, tvrdí že SSSR nebyl připravený na obranu, protože se připravoval na útok, tak já mu nevěřím. Copak se dá věřit vysvětlení studenta, nepřipravenému na lehčí zkoušku, že je rovnou připraven na nejtěžší? A útok je podstatně náročnější disciplína než obrana. Ale toto není štábní kurz a ty nejsi kadet, ale jak sám říkáš „velmi lidový člověk“, tak že jednoduše, Rudá armáda na začátku války, se bránit neuměla a v útoku byla trapná. Ta se rozhodně na žádnou válku nepřipravovala. Jejích 25 000 většinou plechových tanků a víc než 5 000 000 nevycvičených vojáků, jak tu už bylo připomenuto, bylo dobrých a potřebných tak na šikanování venkovských mužiků, kteří se jim nemohli bránit. To bylo také jediné co celá R.A . uměla a většinu své historie dělala. A to je celý můj katechismus.
No, a abych Tě nedráždil, tak dál už budu respektovat Mt 7,6. To je rovnou i k sionismu víš?

233372

29.11.2010 12:31

RE: To, že pouze SSSR měl zájem na odsouzení

aristokrat aristokrat (tečka) tomas (zavináč) centrum (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 233372

musím upřímně říct že nevím ke které možnost se přiklonit jsou indicie pro jednu i pro druhou
správěn tvrdíte že SSSR na útok moc připravený nebyl na druhou stranu existence postavení silných armád ve lvovském a byalistockém výběžku mezi řekami prut a dněstr a existence horských brigád na přístupech ke karpatům svědčí o opaku
otázka je jestli fingování přípravy na útok nebyla snaha k vyprovokování němců k útoku a nepřipravenost na obranu nebyla protože byl plán na válku která způsobí velké krveprolití v západní části ruska
samozřejmě že útok na náročnější než obrana ale v situaci kdy stojí proti armádě která taky není připravaná na obranu stojí v pro obranu nevýhodných rozestaveních (mobilní jednotky co nejblíž frontě letadla taktéž navíc namačkána tak že stačí trefit jedno a chytne jich několik apod) tak záleží jen na tom jak dobře provedete úvodní manévr němci sovětům zlikvidovali v podstatě celé VVS pár dní po začátku války a to vzhledem k tomu že druhá světová válka byla prakticky vybojována ve vzduchu bylo podle mého názoru rozhodující
rusové neměli 25000 tanků ale asi polovinu ale ani německá tanková vojska nebyla žádný zázrak z poloviny to byly stroje typu Pz I, Pz II, Pz 38(t) která byla na východní frontě v podstatě k ničemu lepší tanky Pz III a Pz IV sice převyšovaly sovětské T25 ale proti T34 a KV1 neměly téměř šanci a nebýt pověstných 88mm kanonů aboslutní převahy luftwafe a neschopnosti rudé armády adekvátně reagovat tak by došli maximálně ke smolensku
když si to ale představíme opačně tak si troufnu tvrdit v případě úspěšného sovětského útoku by válka skončila během 3 měsíců německou kapitulací

233378

29.11.2010 21:46

RE: To, že pouze SSSR měl zájem na odsouzení

l.leimas 88.?.?.?

Reakce na 233378

Problém je, že na příčinách útoku Německa na SSSR se historici nejsou schopni dodnes shodnout. Nedávno jsem v televizi, myslím Z1 to bylo, zaregistroval další teorii „Hitler zaútočil na SSSR protože ten, nepodařeným dobrodružstvím ve Finsku prokázal neschopnost vést válku a jevil se jako snadná kořist. Bleskovou porážkou SSSR prý chtěl Hitler přinutit Anglii ke kapitulaci. Přiznám se, že tuhle jsem neznal.. Už tu loni byla i teorie, že druhou světovou zavinilo Polsko .. Ale to nic. V roce 2003 jsem využil příležitosti a přátelského rozhovoru s důstojníkem Bundeswehru (už byl v záloze), abych se ho zeptal na jeho názor. Uvedl jsem to slovy že je mi divné, že do toho šli, chvíli lapal po dechu, ale pak mi řekl, že odpovědi jsou v britských archívech ... No taky odpověď, ale myslím, že upřímná.. Tak příčiny války by samy o sobě asi daly nejméně na jedno vlákno.Ale na takovou debatu si netroufám.
Příčiny porážek R.A. na začátku války jsou dodnes hlavně v Rusku předmětem neustálých debat. V Rusku před rokem 2007 proběhla akce kdy se k příčinám porážek vyjádřila řada historiků a publicistů a jejich názory byly v roce 2007 publikovány. U nás jeden díl vyšel pod názvem "Velká vlastenecká katastrofa" v roce 2008. a obsahuje stati M.Solonina, V Suvorova, M. Barjatinského, M. Morozova, M. Melťuchova a J. Muchina. Co autor to jiný pohled na věc, ale s výjimkou Suvorova a Muchina žádný nevysvětluje proč se tak stalo, ale soustřeďuje se spíš na vyvracení některých dříve posvátných pravd. V každém případě práce každého z nich by byla na samotné vlákno, ale jednoduchou a jasnou odpověď stejně nenajdeme. Na čem se s vyjimkou Suvorova (ten takové otázky neřeší a má ve všem jasno) shodují, tak že armáda byla nevycvičená, důstojnický sbor mizerný a o morálce vojska se nedá mluvit.... Jinak pro Aristokrata : nad Tvými otázkami by byla zajímavá debata, ale obávám se, že tu pro ni není dost místa, Ale můžeme to zkusit. Jen tak na okraj, do konce září 1941 ztratila RA 15500 tanků 66900 děl a minometů, 4000000 pěchotních zbraní. Poměr ztrát mužstva Wehrmacht/ RA. 1/12. Tanků 1/24. Ale nejtěžší porážky roku 1941 nepřišly v prvním měsíci války, Kyjevský kotel - srpen a Vjazemský kotel září - říjen,.Tak že o překvapivém útoku, který naráz zdecimoval bojeschopnost RA se dá jen těžko mluvit.. A další kruté porážky přišly ještě i na jaře 1942. Pro si myslím a obhajuji, že hlavní příčinou katastrofy 1941 byla mizerná morálka a vycvičenost RA jako celku a jejího důstojnictva zvlášť.Ona není ani tak docela pravda, že SSSR neměl předem vybudovány stálé obrané linie, soustavy pevnůstek se táhly do vnitrozemí až do hloubky 400km, jenže osádky z nich většinou utekly bez boje.

233412

29.11.2010 21:49

RE: To, že pouze SSSR měl zájem na odsouzení

l.leimas 88.?.?.?

Reakce na 233378

Příčiny mizérie, to už je jen moje dedukce Rudá armáda nebyla osvoboditelka, ale hlavně utlačovatelka vlastního lidu a na tento úkol stačila taková jaká byla. Kdyby Stalin chtěl útočit, byl by si podle mého přezkoušel její připravenost a nedostatky by začal včas řešit. Zkušenost s ostudným debaklem dobře rozehraného, ale pak zpackaného útoku už měl od Varšavy a zas takový magor aby se nepoučil nebyl, ale neudělal to. A tak zjistil, že má armádu na draka až ve Finsku a už s tím nemohl nic moc dělat, aby neprovokoval. Tak se prostě spolehl na to, že R.A. je jedním slovem obrovská a nemůže prohrát. V tom s Tebou René souhlasím.
Přeju všem hezký večer.
PS: Jestli někomu vadí tykání v diskuzích na internetu tak si to neberte osobně, už jiný nebudu, [smích]

233414

30.11.2010 2:45

RE: To, že pouze SSSR měl zájem na odsouzení

Rene Bartosek 76.?.?.?

Reakce na 233414

Jo, tohle už je jinačí kafe, tykání mi nevadí. Spíše mentorování. Nepamatuju už jméno toho anglického historika, ale v češtině to vyšlo v 90-tých letech a měl jsem to jenom pučené. Čerpal hodně z bojových hlášení wermachtu. Ono číst jak Němci na třicet zásahu sundali "flagem" ( asi nejlepší kanón WWII ) tuším tank KV-1, pojmenovaný po strejdovi Vorošilovi, ten jatka v RA přežil tudíž byl spolehlivý.

To říká něco o rozdilných bojových zkušenostech. Sice RA vedla před střetem s Hitlerem více válek než wermacht. V tomto období orwelovského míru stalin obsadil asi 1 000 000 km2 se 40 milióny obyvatel, ale do nepříjemnosti se RA dostala až ve Finsku, ale i tam měli technickou převahu. Třeba proti těžkému tanku KV Finové de facto neměli účinný kanón. Já vím měli jich tam roku 1939 pár kusů. Ale podle bojových hlašení byli Němci výteční vojáci. Např. polský velitel, který velel obraně Lvova se vzdal výslovně jednotkám horských myslivců, protože dokázala dva týdny v těžkem postavení držet důležité pozice odříznutí od jakékoliv podpory. Nepamutuju si, která to byla horská divize, tuším to byla pátá, pro mě už WWII je už poměrně okrajová. Kdyby chudák věděl o paktu Molotov-Ribetrop, tak by Poláci šli i na bajonety než by se vzdali.

Dám teda do placu jednu lidovou teorii. Hitler a německý generalní štáb, pokud chtěli tažení na východ, tak poučeni WWI věděli, že nemohou vést válku na dvě fronty. Wermacht měl se Sověty obrovská vojenská cvičení, obcházeli tak omezeni vyplývající z Versailleské smlouvy. Guderain a jiní velitelé měl dost slušné povědomí o výzbroji i industrialní kapacitě SSSR a jistě v Berlíně chápali, že takovou armádu Stalin nepotřebuje na udržení domácího pořádku ani ji nemá pro srandu kralíkům.

Stalin věděl, že pro útok na východ Hitler potřeboval krytá záda. Počítal se střetem Francie-Německo, ale těžko mohl předpokládat, že wermacht smete silnou statickou obranu Francie na základě moderně vedené války za dva měsíce. Tomu před útokem mohl věřit ve skrytu Hitler a německé velení, jinak asi nikdo. Svou významnou roli sehrál časový faktor, Berlin měl ztratit ve válce s Francíí daleko více sil a času.

Z toho důvodu Stalin nebyl připraven k útoku, ale čas hrál v jeho prospěch. Urychlil tedy prípravy. Němci dosáhli obrovského mometu překvapení, protoože velení RA i Stalin věděli, že technicky nejsou Němci připraveni na východní tažení. I když kolaps RA při hranice během počáteční fáze málem znamenal porážku. Hitler i velení šli do obrovského rizika, protože další rok by pozice Stalina byla mnohem silnější, tlačil je čas. SSSR záchranilo před pádem obrovské hrdinství obyvatel, kteří bojovali za svou vlast. Jakmile lidé zjistili, jakým způsobem vedou nacisti válku na východě, pochopili velmi rychlé, že jde o holé přežití národních identit. Nov

233430

30.11.2010 2:46

RE: To, že pouze SSSR měl zájem na odsouzení

Rene Bartosek 76.?.?.?

Reakce na 233430

Z toho důvodu Stalin nebyl připraven k útoku, ale čas hrál v jeho prospěch. Urychlil tedy prípravy. Němci dosáhli obrovského mometu překvapení, protoože velení RA i Stalin věděli, že technicky nejsou Němci připraveni na východní tažení. I když kolaps RA při hranice během počáteční fáze málem znamenal porážku. Hitler i velení šli do obrovského rizika, protože další rok by pozice Stalina byla mnohem silnější, tlačil je čas. SSSR záchranilo před pádem obrovské hrdinství obyvatel, kteří bojovali za svou vlast. Jakmile lidé zjistili, jakým způsobem vedou nacisti válku na východě, pochopili velmi rychlé, že jde o holé přežití národních identit. Nové velení RA vznikalo v průběhu bojů a vynutilo si schopné důstojníky. Po válce je bylo možné nahradit za všehoschopné řiťolezce do prdele generalisima.

Jeden z málo schopných velitelů, co přežil čistku byl maršál Žukov, měl na to zajímavý asi lidový způsob. Stalin se bál intelektuálů jako se dnes západní tajné služby obávají do budoucna vlastní střední třídy. Intelektualové na západě by si měli povinně přečíst Archipelago Gulag, aby věděl jaký typ režimu považuje vlastní střední třídu za nebezpečí. A pokud jde o země s neexistující střední třídou, stačí se podívat jaké jsou výhlídky na prosperitu v takových režimech. Musel se Stalin Žukova bát zvláštním způsobem, když ho nenechal popravit, ale poute přeložit do zapadákova.

"Zlé konspirativní jazyky" tady tvrdí, že maršál Žukov dal rozkaz ke kratkodobému obsazení Ljubljanky. Nářek umučených v 50-tých letech byl pro milióny lidi co jako vojáci viděli i západní Evropu asi více nesnesitelný. I když o tom by se muselo něco najít v archívech v Rusku, které byly na chvíli částečně přístupné, ale myslím, že podruhé stejnou chybu Rusové neudělají. Jistě se dalo lecos zajímavého i pro současnoust vyčíst mezi řádky. Žukov byl, ale na počátku války bílá vrána.

Pokud by Němci ztratili ve Francii rok-dva, pak ... Ideální stav pro Stalina byl zákopová válka a odkryté Německo. Ve Francii měli velmi mlhavou předstvu o síle sovětské zbrojní výroby a o stavu RA. I kdyby jim nacitsi řekli čistou pravdu, stejně by jim uvěřili, až by bylo pozdě uzavřít aspoň separatní mír.

233431

29.11.2010 13:43

RE: To, že pouze SSSR měl zájem na odsouzení

Rene Bartosek 76.?.?.?

Reakce na 233372

Řekl jsem pravděpodbně, nelíbilo se vám jak jsem vám to podal, mě se taky nelíbilo, jak jste to podal vy. Ale ano lze dlouhdobě promýšet obranu. Konecknců všichni to dělají i dodnes, špionáž, potencionální rizika, opatření.... Jestli mám za humny režim řezníka, tak by byl hlupák, kdybych čekal, že na mě hodný. Finové měli dvacet a využili výhod svého terénu. My jsem stavěli pevnosti, geografická poloha neumožnila postavit obranu na elastické strategii guerilového boje jako u Finů. Ano, psal jsem o čistce velení, pokud by byl Hitler tak blbý, že by generalní štáb wermachtu, který se tvolřil desítky let nahradil stranickými idioty, tak by velice rychel doválčil i v Polsku bez ohledu na na výcvik řadových vojáku, což je práce poddustojníků a nižšího velení. Čistka v RA před válkou sežrala 100 000 důstojníků RA včetně nejvýššího velení, kteří měli zkušenosti z první světové války a intervence, převážně riziko pro paranoidního diktátora představuje starší ročníky. Takhle blbý byl Stalin, myslel si, že nas mnogo bude stačit.

233382

29.11.2010 12:39

RE: To, že pouze SSSR měl zájem na odsouzení

quido2 81.?.?.?

Reakce na 233356

René, mě se Švejk líbí, ale, na tuto mezinárodní napjatou situaci, jako protiargument či filozofický postoj, se podle mého názoru nehodí. Zde přestává veškerá legrace. Hru řídí skuteční loutkovodiči. A ti mají vždy dost všehoschopných sluhů.

Vy pane René, jste především upřimný a nezákeřný člověk. A jsme si povahově velice blízko. Takoví lidé to však mají v životě těžké. Vím o čem mluvím. Produktivní život mám za sebou.

Zdravím vás a přejí vám do budoucna pevné zdraví a svěží mysl.

233379

29.11.2010 14:58

RE: To, že pouze SSSR měl zájem na odsouzení

Vojta49 apear (zavináč) atlas (tečka) cz 81.?.?.?

Reakce na 233379

> Hru řídí ... ti

Vyslovil jste oblíbenou konspirační floskuli, pane Quido2. Její další častá modifikace zní - ONI vládnou (či prahnou po světovládě).

Uměl byste pane Quido2 uvést ještě nějaký jiný příklad, kde skupina lidí "rukou společnou a nerozdílnou" něčemu vládne nebo cosi řídí? Můžete jít libovolně hluboko do historie. Využít příklady z celého světa. Že žádný fungující příklad úspěšného kolektivního řízení nenalézáte? Čím to? [mrknutí jedním okem]

Když si zanalyzujeme pojmy "vládnout" či "řídit". Lze vůbec v principu kolektivně cokoliv řídit? Lze nalézt takový kolektiv, který má na všechny problémy (zejména rozhodovací) stejný názor? Nebo jde spíše o chiméru?

Když nelze bezhlavým kolektivem uřídit auto, mateřskou školku, (obec, firmu, letadlo, banku, město, kraj, stát,) jak je možné, že lze kolektivně uřídit celé lidstvo? Nebo snad ONI mají nějakého odpovědného vůdce? Prozradíte nám, kdo to je? [velký smích]

233386

24.11.2010 10:28

RE: To, že pouze SSSR měl zájem na odsouzení

quido2 81.?.?.?

Reakce na 232882

Konečně se tady objevil diskutující, asi profesionál, pro mě je to úleva. Zasmál jsem se vaší větě:Představa že velkou armádu připravenou k útoku zaskočím když zaútočím dřív vychází tak možná z pohádky Šíleně smutná princezna, ale ne z reality.

Rudá armáda byla systematicky decimována Stalinem již od roku 1937. V letech 1937-38 Stalin vyvraždil:
3 z 5 maršálů
13 z 15 velitelů armád
8 z 9 admirálů flotily a admirálů I.stupně
50 z 57 velitelů armádních zborů
154 z 186 velitelů divizí
Mimoto bylo popraveno 11 z 11 náměstků komisaře obrany a
98 ze 108 členů nejvyšší vojenské rady

A dále-bylo uvězněno, odsouzeno k dlouholetým žalářům 43 285 vysokých důstojníků, především těch nejschopnějších, kteří měli bojové zkušenosti. To co zbylo, popsal později generál Vlasov ve své podrobné zprávě pro německé velení. Píše: Na německý útok nebyla RA připravena. Nezabezpečení obrany a idiotické velení byly příčinou drtivých počátečních neúspěchů RA. Stalin se prohlašuje za velikého vojevůdce a vyzná se ve všem nejlépe ze všech. Po čistkách je velení RA úplná průměrnost, je mezi nimi několik lepších než ostatní. Timošenko a Vorošilov jsou neschopní, Sapošnikov je starý a unavený, Mereckov je negramotný.

RA byla tedy již před válkou systematicky ničena v její nejdůležitější části. I člověk zcela neznalý problematiky přípravy profesionální armády pro nadcházející válku, by nemohl jednat hůře, než samotný Stalin.

232906

25.11.2010 9:12

RE: To, že pouze SSSR měl zájem na odsouzení

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 209.?.?.?

Reakce na 232882

Utocna formace je silnejsi nez obranna?Ale ale...Pak byste mi mohl vysvetlit, proc tolik sovetskych utoku behem valky skoncilo naprostym fiaskem.Shromazdit milionovou armadu s tisici obrnencu muze byt za jistych okolnosti opravdu sousto pro nepritele.Obzvlaste kdyz ten nepritel ma skvele bojove zkusenosti s tankovymi vojsky a dovede vyuzit momentu prekvapeni.

232975

25.11.2010 10:35

RE: To, že pouze SSSR měl zájem na odsouzení

quido2 81.?.?.?

Reakce na 232975

Pane anonyme,pokud chcete vysvětlení, najdete ho ku příkladu v knize: Pravda o východní frontě 1941-44- chronologie bitev
Vaše otázka:"Proč tolik sovětských útoků během války skončilo naprostým fiaskem?"- vám předkládám malou ukázku ze zhora uvedené knihy.

G.G.Jagoda dokončil přeměnu OGPU v nové centralistické všesvazové ministerstvo vnitra NKVD.Tato přeměna též sloužila jako zástěrka k výměně nových spolehlivých kádrů ochotných se podílet na politických čistkách a přispůsobit se brutální a bezohledné povaze těchto čistek. A to zejména při 1.moskevském procesu se Zinověvem a Kameněvem v lednu 1935 (popraveni v srpnu 1935). Již při této první výměně kádrů byla sovětská tajná služba poškozena výměnou schopných zpravodajských důstojníků za všehoschopné, Stalinovi ideově loajální "řezníky". Ti se pak podíleli pod vedením Jagody na stranických čistkách k plné spokojenosti Stalina až do září 1936.To se ke Stalinovi, při jeho pravidelné dovolené v Soči donesla zpráva,že během vyšetřování NKVD byli jeho političtí oponenti Bucharin a Bykov propuštěni na svobodu. Dne 25.září byl Jagoda z důvodů "neschopnosti" odvolán z místa předsedy NKVD a vystřídán N.I.Ježovem. N.I.Ježov, přezdívaný "Krvavý trpaslík" (měřil pouhých 150 cm,) byl ve funkci předsedy NKVD dva roky.Toto období proslulo v historii SSSR jako "ježovština". Ježov se s velkým nadšením pustil do krvavých čistek ve stranickém aparátu a navíc aktivně rozjel čistku v samotné NKVD. 18.března 1937 na schůzi důstojnického klubu NKVD Ježov informoval přítomné o ještě mnohem rozsáhlejším "kontrarevolučním spiknutí" přímo v řadách NKVD. V té době již byla řada bývalých Jagodových spolupracovníků, hlavně náčelníků oddělení, zatčena. Byli vysláni jakoby na služební cestu, ale zatkli je už na první stanici při odjezdu z Moskvy a odvezli do vězení. Hlavním obviněným byl označen samotný G.G.Jagoda, pro spolupráci s nemeckou tajnou službou. Za dobu jeho působení se mu mělo kromě jiného též podařit rozmístit klíčové posty v NKVD německé špiony. Po oznámení těchto obvinění začalo již v sále vzájemné obviňování mezi členy NKVD, kdo že vlastně byli Jagodovi spolupracovníci. Někteří byli zatčeni ihned a během následujícího roku byla zatčena a zastřelena většina z těch, kteří byli za Jagody ve funkci náčelníků oddělení.

Při čistkách NKVD bylo takto zlikvidováno všech 18 komisařů státní bezpečnosti 1. a 2. stupně, kteří sloužili za Jagody. Do Moskvy pak bylo ze zahraničních misí povoláno zpět přes 300 důstojníků rozvědky a všichni byli následně pod různými zmínkami popraveni-(pokračování).

232977

25.11.2010 11:07

RE: To, že pouze SSSR měl zájem na odsouzení

quido2 81.?.?.?

Reakce na 232977

(pokračování) Ze 122vyšších důstojníků NKVD sloužících v letech 1937-38 se jen 21 podařilo do odvolání Ježova v roce 1938 zůstat ve své funkci a naživu.

Tímto prakticky skončila politická čistka v NKVD a nastává obdobná situace jako v armádě. Staří a zkušení profesionálové jsou nahrazeni ideologicky a třídně spolehlivými kádry,jejichž profesní způsobilost a praktické zkušenosti jsou ale na velmí nízké úrovni. Německé gestapo a jiné kontrarozvědné služby pak velmi snadno tyto agenty v zahraničí odhalují a likvidují. Ve zpravodajské činnosti pak zůstává minimum agentů a při vyhodnocování získaných informací je velmi snadné jednotlivou informaci bez potvrzení z dalšího zdroje označit v lepším případě za nedůvěryhodnou, v horším za podvrh. Přesně v této situaci se těsně před vypuknutím války díky čistkám v zpravodajské službě nacházel SSSR a informace od jednotlivců typu Sorge, Radó či von Schelich lehce mohly být považovány za nedůvěryhodné.

Takže co bylo v bývalém SSSR řízeno profesionálně byly čistky - můžeme je nazvat: vraždy vynikajících a zkušených důstojníků, jak v řadách kontrarozvědky, tak i v řadách armády. To jsou pravé příčiny počátečních, ale i pozdějších neúspěchů RA v mnohých bitvách- neboť scházeli zkušení velitelé.

Mimoto, tvrdit, že Německo přeběhlo SSSR o 14 dnů se zahájením války,je další nesmysl. Ruská vojsko nebylo dostatečně vyzbrojeno, na nádražích vládl chaoz, a nebyla zajištěna obrana. Konsolidovat RA a připravit ji na útok by tedy trvalo minimálně několik měsíců.

232980

25.11.2010 18:33

RE: To, že pouze SSSR měl zájem na odsouzení

l.leimas 88.?.?.?

Reakce na 232975

Je to sice proti Mt-7,6 ustanovení o diskuzích a internetových zvlášť, ale pokusím se odpovědět. Na prolomení obrany je potřeba převahu minimálně 3 násobnou, jinak dopadněš zle. Dál musíš mít zajištěné zásobování, boj není bojová hra a voják se po zásahu obvkle už nezvedne, prostě je spotřební materiál, stejně jako střelivo technika a zbraně. Musíš ho mít dost předem a pak ho musíš doplňovat, to znamená funkční dovézt na bojiště a raněné s poškozeným materiál odvézt, mrtvé zakopat šrot odvézt do hutí. K tomu musíš mít týl rozuměj hlavně dopravní prostředky které mají dostatečnou nosnost a průchodnost a lidi kteří to zvládnou tedy, hlavně to musí umět. Jinak si nabiješ hubu jěště hůř. Nic z toho Stalin neměl, ani to moc nebudoval. Zapomněl jsem, voják se chce taky najíst, technika ošetřit a dotankovat, to je další problém který v útoku musíš řešit a to na rozdíl od obrany každou chvíli na jiném místě, ale vždycky dál a dál. No, tolik teorie by snad stačilo, to už by pochopil i Hurvínek.
K praxi, všechny ruské ofenzívy 1. světové krachly právě na problému se zásobováním a já pochybuju, že by to Stalin a jeho melody boys zapomněli, taky si toho dost užili. Kdyby Stalin opravdu řešil vpád do Evropy, tak nákladní auta, řidiči a výcvik v reálných podmínkách by byla priorita aspoň tři roky předem, víš? Ale Stalina armáda a vojenské cvičení příliš nezajímala, tak maximálně se šel ukázat na přehlídku. SSSR té doby neměl v dostatečném počtu auta pro civil ani pro armádu, proč myslíš že brali od Američanů tolik terénních náklaďáku? Bez nich by se do Německa nikdy nedostali. A ještě jednou k pomeru sil, R.A. u Berlína měla 7 až deseti násobnou podle druhů zbraní a měli co dělat aby obranu prolomili a to už Německo mlelo z posledního. Pro pomaleji chápající, je to sice divné, ale vojáků útočících proti rovnocenému nepříteli v obraně (úroveń výcviku a výzbroje) ubývá kupodivu rychleji než těch co ce brání a to až do prolomení obrany a zahájení pronásledování. (k tomu ovšem nemusí dojít jeli obrana dostatečně pružná a hluboká) Na okraj ani výcvik ve střelbě nebyl v RA z úsporných důvodů priorita a to před válkou ani po celou válku. Kašlali na to, tak nějak se ta jejich armáda podobala té dnešní naší.

233014

26.11.2010 21:07

RE: To, že pouze SSSR měl zájem na odsouzení

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 69.?.?.?

Reakce na 233014

Zjistil jste si nekdy, jakymi pocty tanku a obrnene techniky na pocatku valky disponoval Wehrmacht a jakym Red Army?Kde je proboha svatyho ta prevelika nemecka prevaha?A vite vubec, kolik tezkych tanku meli bolsevici a kolik Nemci?Prestante fantazirovat, Hitler se bolseviku bal vic nez Francie a Anglie dohromady!Zautocil, kdyz uz nemel zadne jine vychodisko.

233146

26.11.2010 22:07

RE: To, že pouze SSSR měl zájem na odsouzení

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 82.?.?.?

Reakce na 233146

Zapomeňte na čísla, ta jsou v tomto případě k ničemu...Jako dítě jsem měl dost často tu možnost poslouchat dědky co tam skutečně byli-paměťníky, bojovníky od Moskvy a Stalingradu, neodsunuté sudetské Němce. Ty sovětské tanky na začátku války, víte jak jim říkali-plechovky od paštiky, po sebemenším zásahu se otevřely jak konzerva, žádné odlitky, pouze snítované plechy. Víte, že v roce 41 neměli ani všichni vojáci RA pušku, leda tak otrhanou špinavou uniformu a deku. Naznačujete tu, že Stalin chtěl útočit. Čím? Čepicema? Nenechte se vysmát.

233158

26.11.2010 23:49

RE: To, že pouze SSSR měl zájem na odsouzení

l.leimas 88.?.?.?

Reakce na 233146

Čtení s porouměním asi není tvoje silná stránka viď? Trošku si přehlédl, že jsem psal o nákladních autech a týlu a ne o tancích. A mělo to svůj důvod. On ten tank, jakýkoli, je na týlovém zabezpečení víc závislý než cokoli jiného. Jenom jeho spotřeba, která začíná někde u dvou a půl litru na 1km až do deseti litrů na kilometr, čteš dobře na jeden kilometr, klade obrovské nároky na zásobování PHM a to nemluvím o opravách střelivu atd. Prostě tank bez funkční logistiky, dříve týlu, to je jen hromada šrotu. Co dokáže kombinace mizerného výcviku a stejně mizerné logistiky ostatně ukázala bitva o Charkov 1942 a právě tu logistiku SSSR vůbec nebudoval a útočné operace před válkou necvičil, jinak by je sovětští důstojní nemohli prasit tak jak je prasili. Konec konců až do Stalingradu na co šáhli to podělali a nepomoct jim u Moskvy příroda, kdoví jak by dopadli. A právě toto je je hlavní důkaz, že útok na Německo nepřipravovali, jinak by "byli připraveni" Chápeš? Jestli ne , nevadí neřeš to. To ale na druhé straně přímo volá po otázce, k čemu potřeboval SSSR tak velkou armádů? Už jsem to tu kdysi rozebíral, tak jenom zopakuji, že na začátku války měl SSSR cca 24000 tanků různého typu a kvality. K čemu, když neměly reálnou schopnost útočit a jak se ukázalo ani bránit? Jediné rozumné vysvětlení je toto: Rudá Armáda byla stavěná, aby udržela v poslušnosti možná v otroctví lid Sovětského Svazu, jak kdo chce, je to trochu smutné, ale nejreálnější. A myslím, že i národy SSSR to tak cítily a proto byla slavná Rudoá armáda "osvoboditelka" po válce v tichosti přejmenována na Sovětskou. Ještě něco, Hitler se tak bál, že o sovětském Rusku mluvil jako o obru na hliněných nohou, do kterého se žduchne a spadne.., a neříkej, žes to neslyšel. A k těm bolševikům, bolševismus je takový způsob vládnutí, kdy většina, rusky (bolše - více) jednoduše a bezohledně menšinu válcuje. Tak když to slovo rád používáš říkej raději "rudí bolševici" aby si někdo nemyslel že kritizuješ Nečasovu vládu [chechtot]

233183

23.11.2010 9:01

Měli bychom alespoň občas připomenout,

Hruška 213.?.?.?

že tak zvaný tajný dodatek k "paktu Ribentrop - Molotov" znamenal v podstatě jen jedno: Sověti Polákům oplatili to, co udělali oni sami, když se dělili s Hitlerem o ČSR.
J. Hruška

232852

23.11.2010 16:07

netarajte

janokk 85.?.?.?

bol to stalin co povedal ze treba vsetkych nacistov popravit cca 100 000...na to mu usa prezedint povedal ironicky ze hadam staci aj 90 000[smích]

USA presadzovali proces nie ZSSR...zly clanok

232872

23.11.2010 23:18

RE: netarajte

BuG.ToM bug (tečka) tom (zavináč) pobox (tečka) sk 85.?.?.?

Reakce na 232872

stači si prečitat knihu Noribmerk - posledni bitva na http://truthbooks.blogspot.com

232888

24.11.2010 14:51

Tohle je autentický popis hrůzy.

Rene Bartosek 76.?.?.?

Ne nějaký Lustig s nadsázkou, který dělá medvědí službu.
http://www.blisty.cz/2010/11/24/art55642.html

232923

24.11.2010 22:56

RE: Tohle je autentický popis hrůzy.

63 88.?.?.?

Reakce na 232923

Vím, že to musela být hrůza,ale mám jednoduchý technický dotaz.
Četl jsem pozorně,ale právě na podkladě tohoto textu nejsem schopen vidět čistě technicky zařízení na spálení 10 000 lidí za jediný den ,a také čím se v těch krematoriích topilo? Lidské tělo nehoří, má obsah cca 80% vody!
Prostě spálit 10 000 lidských těl za 24 hodin,je při průměrné váze cca 50 kg na osobu /ať se to lehčeji počítá/ 500 tun
lidských těl ke spálení. Takové množství těl i veliké krematorium v koncentráku , o kterém se píše, nebylo kapacitně schopno takové množství lidských těl spálit. A čím se topilo?
Uhlím, koksem, plynem ? Všechno nedostatkové suroviny za války
a každý den by se muselo spotřebovat obrovské množství paliva, které nebylo k dispozici.
Byl jsem se podívat v krematoriu na Olšanech / známý mně prováděl a ukazoval / a spálit jedno tělo je problém a to se používá plyn / , ale spálit 10 000 lidí za 24 hodin je špatný údaj!
Právě tady začínají všechny úvahy "popíračů", že nebylo ani technicky možné zlikvidovat tolik těl a tudíž je počet obětí
příliš veliký / tolik diskutovaná 6 milionová varianta se potom jeví jako neskutečná a počet obětí by potom byl nižší /.
Když vezmete počet dní,po kterých docházelo k likvidacím a dostanete se na počet za den, jeví se jako technicky nemožné tolik lidských těl zlikvidovat.
Když počítám, že mnoho židů bylo zlikvidováno zastřelením na Ukrajině a Bělorusku, ne všichni se dostali k likvidaci do koncentráků v Polsku, tak stejně počty nehrajou!
Prosím, abych zde nebyl označen za cynika, který souhlasí s vražděním židů za války, jenom si myslím,že argumenty a čistě technické argumenty jsou k zamyšlení. Určitě bylo povražděno několik milionů židů,ale 6 milionů se mně jeví jako číslo nereálné! Nic nepopírám, jenom si tak uvažuji, což snad trestné není! Nebo je snad již trestné i pochybování,to už jsme hodně daleko od skutečné svobody projevu! Snad jsem tolik někoho nepopudil, dovolil jsem si jenom přemýšlet.

232948

25.11.2010 12:55

RE: Tohle je autentický popis hrůzy.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 82.?.?.?

Reakce na 232948

Nebo je snad již trestné i pochybování...§ 261a Kdo veřejně popírá, zpochybňuje, schvaluje nebo se snaží ospravedlnit nacistické nebo komunistické genocidium nebo jiné zločiny nacistů nebo komunistů proti lidskosti, bude potrestán odnětím svobody na šest měsíců až tři léta.
Prostě se to stalo a hotovo, zapoměnte na nějaké technické námitky, neboť tak grandiozního zločinu se zalekly i fyzikální zákony.

232988

25.11.2010 20:50

RE: Tohle je autentický popis hrůzy.

trevor 213.?.?.?

Reakce na 232948

Stejně jako z vyprávění ostatních věznů, i z tohoto vyplývá, že největší brutalitu produkovali mezi sebou vězni samotní - tedy vězni kápové terorizovali ostatní vězně.

Stejně jako z vyprávění ostatních věznů, i z tohoto vyplývá, že historky o plynových komorách jsou z druhé ruky. Sami nic neviděli, jen od někoho slyšeli.

Mimochodem, pokud nehoří komín, tak z něho rozhodně nemůžou šlehat plameny.

Je pravda, že když byla v táboře epidemie tyfu, pálila se těla v z nedostatku kapacity krematorií venku. Po této epidemii postavili další krematoria s marnicemi.

V osvětimském táboře bylo celkově registrováno cca 400 000 věznů , 500 z nich z tábora uprchlo a 1500 bylo propuštěno.

233023

27.11.2010 2:22

RE: Tohle je autentický popis hrůzy.

Rene Bartosek 76.?.?.?

Reakce na 232948

Však já netvrdím, že v textu je nějaký důkaz plynových komor. Živí je neviděli a kouřící komíny a brutalita lágrů dokázala udělat i psychologicky svoje. Chytla se toho po válce propaganda. Ale z toho textu dýchá autentická podoba s Gulagem. Jakýkoliv lágr bude mít jisté podobnosti, ať už fyzické nebo psychické. Všude se najdou bezpáteřní tvorové, kteří pro přežítí zadupou jiné lidi kolem, a semtam se najde pár jedinců, kteří svoji statečností něco změní. Jedny si vedení tábora pěstuje na šikanu, ale dokud věci "fungují" do ničeho se nikdo nemíchá.

Ten článek má otřesnou logiku s děním. Tohle mi sedí k německé logičnosti a preciznosti. Selekce lidí v porovnání s nějakým seznamem. A po nějakém čase v brutálních podmínkách znovu selekce podle ztráty výkonosti a potřeb pracovního nasazení. Šokující ztráta humanity u tak kulturního národa jako Němci, i když výbuchy emocí ukazovali přesně, co bylo řečeno vnitřní liský děs, ani psychika dle mého názoru většiny ostrahy lágrů na něco takového nebyla stavěna, s výjimkou rozených psychopatů, ale těch je v populaci relativně málo. Tomuhle nepřijdou na "chuť" ani předělaní psychopati.

Můj názor je, že krematorium nemohlo stačit umrtím, budou existovat i hromadné hroby všechny spálit nešlo, počet obětí od války nadále klesá i v oficialních studiích, ale i tak jich bylo více než dost. Ale stal se z toho mýtus propagandy a politický klacek proti kritice zvěrstev sionistů.

233194

29.11.2010 2:19

Nakonec, vezmeme dva historicke priklady od tak zvanych zidu.

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 61.?.?.?

Zde, se docteme,ze zide ,dobre vedeli,ze muzou volne odject z Evropy za urcitych podminek,ze,Nemci nemeli v planu zadnou likvidaci zidu,ale ,vystehovani zidu z Nemecka a vubec z Evropy.Nakonec ,jeden z vlivnych z vedeni zidovstva prohlasil,ze jedna krava v Palestine ma vetsi cenu,nez cele zidovstvo Evropy, to proste rika vsecko, navic Dr.Keastler to zaplatil zivotem, v soudnim procesu zionisti poznali,ze spravedlnost publika by se obratila proti nim,ze na jejich rukach lpi zidovska krev.

http://www.nkusa.org/Historical_Documents/tenquestions.cfm
IS IT TRUE that in 1941 and again in 1942, the German Gestapo offered all European Jews transit to Spain, if they would relinquish all their property in Germany and Occupied France; on condition that:
a) none of the deportees travel from Spain to Palestine; and
b) all the deportees be transported from Spain to the USA or British colonies, and there to remain; with entry visas to be arranged by the Jews living there; and
c) $1000.00 ransom for each family to be furnished by the Agency, payable upon the arrival of the family at the Spanish border at the rate of 1000 families daily.

Druhou stranou prikladu muze byt vypoved do TV kamery od jednoho z nejbohatsich lidi sveta, Sorose, jez se i vyjadril,ze antisemitismus muze Israel sam od sebe,coz se nelibilo zidum v USA, jez na antisemitismu maji postavenou celou zidovskou politiku.


But why rely on hearsay? Soros himself has spoken about the issue. This is from a transcript of a 60 Minutes interview between Steve Kroft and Soros. It was done in 1998.
KROFT: My understanding is that you went out with this protector of yours who swore that you were his adopted godson.
Mr. SOROS: Yes. Yes.
KROFT: Went out, in fact, and helped in the confiscation of property from the Jews.
Mr. SOROS: Yes. That’s right. Yes.
KROFT: I mean, that’s–that sounds like an experience that would send lots of people to the psychiatric couch for many, many years. Was it difficult?
Mr. SOROS: Not–not at all. Not at all. Maybe as a child you don’t–you don’t see the connection. But it was–it created no–no problem at all.
KROFT: No feeling of guilt?
Mr. SOROS: No.
In my book, I don’t even need to go to the Holocaust period to condemn Soros*
Takze, udelejte si nazor, jaky maji nazor tak zvani zide samotni, uz jen to,ze v Italii prvni z mnoha fasistickych skupin "cernokosilacu" byly ustaveny i zidovske oddili,jez podporovali velkeho "Duche " a jeho plany na okupaci severni Afriky.V Nemecku , z pocatku zionisti vyjadrili podporu Hitlerovi, dokonce rabbini gratulovali Hitlerovi k jeho Nurimberskym zakonum ,udrzet cistotu zidovske krve,jak sami prohlasili, takze,vse neni tak,jak je nam cela desetileti vtloukano do hlavy a stale dokola omilajici propaganda na nasich TV, s takzvanymi historickymi porady, kdyz tomu se musi Soros od srdce smat take.
--------
IS IT TRUE that during the course of the negotiations mentioned above, Chaim Weitzman, the first "Jewish statesman" stated: "The most valuable part of the Jewish nation is already in Palestine...Automaticky kráceno

233355

30.11.2010 5:58

Rusky historik Suvorov dosel k nazoru,ze Stalin byl pripravenk utoku do Evropy.

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 61.?.?.?

Prvni a hlavni zminku zjistime v budovani tanku,ktere T-ecka dosahly vahy 35 Tun a nemohli v Rusku bez silnic existovat, v dobe jara, podzimu v blate by se utopily,dosel tedy poznani,ze T-ecka byly vyrobeny na silnice,coz je vsude v Evrope, nakonec ,po zkonceni druhe svetov evalky, rusky stab a nekteri politici si stezovali,ze ruska vojska se nemela zastavit v Berline a na Labi, ale jit dal az po Gibraltar,nezapomente internacionalni politiku,bolseviku-zidu, na ovladnuti celeho sveta,kde socialismus zvitezi nad kapitalismem.
How close this nightmare came to becoming reality is revealed in Russian military historian Viktor Suvorov’s definitive account of the buildup to Operation Groza (“Thunderstorm”), the Red Army’s massive assault on Germany and the rest of Europe scheduled to begin on July 6, 1941.
Zeme bez silnic,kdokazala v obdobi destu a tajiciho snehu,ze i Nemci utopili svou techniku v blate, ktera bylav urcitych obdobich zcela neucinna, coz byl dukaz situaci v Rusku.
Druhou veci,je koncentrace vojska a jejich mnozstvi,coz Hitler odhadl,ze,jakmile se daji do pohybu,tak je nezastavi,Rusove meli prevahu v ruznych zbrani a letecva mnohonasobnou oproti Nemcum,takze, Hitler , sovety predesel, spocital si,ze v nenadalem utoku ziska vic,nez kdyby se branil,Suvorov pise jeste o mnohem jinem, coz svedcilo i o rozhovorech straniku v Kremlu,jak ovladnou postupne cely svet.
Vzpomente jen,jak "osvobozenecka vojska "Rude armady" dosla do Ceskoslovenska,zadne zasobovani,armada se zasobovala sama,sebrala vse,co se jim hodilo,co potrebovala, uzivit takovou armadu na delsi cas na miste, na "vypadovisti"neco stoji, takze dalsi dukaz,ze koncentrace ruskych vojsk na docasne zapadni hranici v Polsku nebude nadlouho, nakonec,zasobovani Ruska behem valky Americany leteckym mostem pres Sibir a severni cestou konvoju do Murmanska udrzelo sovety ve valce a k pronikani dal a dal na zapad.Historici vidi v techto problemech jednu vec,kdyby Hitlerovi prirknuli zasluhu o zachranu Evropy od utoku bolseviku, tak by se Hitler stal svatym a tomu musi zabranit za kazdou cenu, jen si zkuste rici: Hitler zachrance Evropy,zachrance Evropy od bolseviku, ale,mnozi to tak vidili a vidi dodnes, a veri v to. Nakonec, kolik v SS Walfen padlo vojaku z mnoha narodnosti, Francouzove,Finove,Albanci, Chorvati,Holandane,Madari, Spanele,Danove,Norove, Slovaci,dokonce i Anglicane, Alziran,Bulhari, Rumuni, Ukrajinci,Rusu a mnoho jinych, to byla mezinarodni brigada, mezi jmeny padlimi najdem i dost ceskym jmen, v to nepocitam sudetske Nemce.Myslim, ze lide by meli se oprostit od oficialni historie a nahlednou vice k vecem,jak se staly ve zkutecnosti, bohuzel,dnes mnohe zeme se skolskym systeme potlacuje dejiny vlastni zeme i s dejinami svetovymi,co by prostredek prevence nevychovat vlastence-patrioty, na druhe strane politici delaji jednotne oslavy,aby mysleni pristi generace o hrdinech splnilo ulohu dnesnich vladcu a dnesni elity sveta
Icebreaker -- Who Started the Second World War? (review) Russian Specialist Lays Bare Stalin's Plan to Conquer Europe ... the goal of ...Automaticky kráceno

233437

Příspěvků: 77

23.11. 05:02 Robert Nohejl  Mnoho veci je postaveno,tak, rikajic na hlavu, proces v Nurimbergu , jeden pripad z mnoha.
23.11. 12:13 tiberius  RE: Mnoho veci je postaveno,tak, rikajic na hlavu, proces v Nurimbergu , jeden pripad z mnoha.
23.11. 18:09  RE: Mnoho veci je postaveno,tak, rikajic na hlavu, proces v Nurimbergu , jeden pripad z mnoha.
24.11. 01:14 greeny  RE: Mnoho veci je postaveno,tak, rikajic na hlavu, proces v Nurimbergu , jeden pripad z mnoha.
24.11. 04:55 63  RE: Mnoho veci je postaveno,tak, rikajic na hlavu, proces v Nurimbergu , jeden pripad z mnoha.
24.11. 09:00 Luxor  RE: Mnoho veci je postaveno,tak, rikajic na hlavu, proces v Nurimbergu , jeden pripad z mnoha.
24.11. 10:34  RE: Mnoho veci je postaveno,tak, rikajic na hlavu, proces v Nurimbergu , jeden pripad z mnoha.
25.11. 01:49 Robert Nohejl  RE: Mnoho veci je postaveno,tak, rikajic na hlavu, proces v Nurimbergu , jeden pripad z mnoha.
25.11. 19:55 l.leimas  RE: Mnoho veci je postaveno,tak, rikajic na hlavu, proces v Nurimbergu , jeden pripad z mnoha.
25.11. 21:28 Andrew Siddur  RE: Mnoho veci je postaveno,tak, rikajic na hlavu, proces v Nurimbergu , jeden pripad z mnoha.
25.11. 20:46 quido2  RE: Mnoho veci je postaveno,tak, rikajic na hlavu, proces v Nurimbergu , jeden pripad z mnoha.
26.11. 01:22 Robert Nohejl  RE: Mnoho veci je postaveno,tak, rikajic na hlavu, proces v Nurimbergu , jeden pripad z mnoha.
26.11. 09:51 quido2  RE: Mnoho veci je postaveno,tak, rikajic na hlavu, proces v Nurimbergu , jeden pripad z mnoha.
26.11. 10:03 Luxor  RE: Mnoho veci je postaveno,tak, rikajic na hlavu, proces v Nurimbergu , jeden pripad z mnoha.
27.11. 03:27 Robert Nohejl  RE: Mnoho veci je postaveno,tak, rikajic na hlavu, proces v Nurimbergu , jeden pripad z mnoha.
27.11. 03:59 Anonymus  RE: Mnoho veci je postaveno,tak, rikajic na hlavu, proces v Nurimbergu , jeden pripad z mnoha.
27.11. 04:26 Anonymus  RE: Mnoho veci je postaveno,tak, rikajic na hlavu, proces v Nurimbergu , jeden pripad z mnoha.
27.11. 09:41 quido2  RE: Mnoho veci je postaveno,tak, rikajic na hlavu, proces v Nurimbergu , jeden pripad z mnoha.
27.11. 20:09 Luxor  RE: Mnoho veci je postaveno,tak, rikajic na hlavu, proces v Nurimbergu , jeden pripad z mnoha.
25.11. 12:39 Luxor  RE: Mnoho veci je postaveno,tak, rikajic na hlavu, proces v Nurimbergu , jeden pripad z mnoha.
24.11. 09:24 tiberius  RE: Mnoho veci je postaveno,tak, rikajic na hlavu, proces v Nurimbergu , jeden pripad z mnoha.
24.11. 23:46  RE: Mnoho veci je postaveno,tak, rikajic na hlavu, proces v Nurimbergu , jeden pripad z mnoha.
25.11. 14:19 tiberius  RE: Mnoho veci je postaveno,tak, rikajic na hlavu, proces v Nurimbergu , jeden pripad z mnoha.
25.11. 21:18 Luxor  RE: Mnoho veci je postaveno,tak, rikajic na hlavu, proces v Nurimbergu , jeden pripad z mnoha.
23.11. 07:32 Erwin  To, že pouze SSSR měl zájem na odsouzení
23.11. 09:10 greeny  RE: To, že pouze SSSR měl zájem na odsouzení
23.11. 14:16 Tsignotschka  RE: To, že pouze SSSR měl zájem na odsouzení
23.11. 14:51  RE: To, že pouze SSSR měl zájem na odsouzení
23.11. 17:34 Tsignotschka  RE: To, že pouze SSSR měl zájem na odsouzení
23.11. 18:12 dub  RE: To, že pouze SSSR měl zájem na odsouzení
23.11. 18:55  RE: To, že pouze SSSR měl zájem na odsouzení
23.11. 18:18  RE: To, že pouze SSSR měl zájem na odsouzení
24.11. 01:57 greeny  RE: To, že pouze SSSR měl zájem na odsouzení
24.11. 01:45 greeny  RE: To, že pouze SSSR měl zájem na odsouzení
24.11. 04:43 Robert Nohejl  RE: To, že pouze SSSR měl zájem na odsouzení
24.11. 05:53  RE: To, že pouze SSSR měl zájem na odsouzení
24.11. 03:20 greeny  RE: To, že pouze SSSR měl zájem na odsouzení
24.11. 08:34 Tsignotschka  RE: To, že pouze SSSR měl zájem na odsouzení
23.11. 10:10 quido2  RE: To, že pouze SSSR měl zájem na odsouzení
23.11. 10:52 Vanguard  RE: To, že pouze SSSR měl zájem na odsouzení
23.11. 10:59 Erwin  RE: To, že pouze SSSR měl zájem na odsouzení
23.11. 12:28 quido2  RE: To, že pouze SSSR měl zájem na odsouzení
23.11. 18:54 l.leimas  RE: To, že pouze SSSR měl zájem na odsouzení
23.11. 21:38 Rene Bartosek  RE: To, že pouze SSSR měl zájem na odsouzení
24.11. 21:26 l.leimas  RE: To, že pouze SSSR měl zájem na odsouzení
27.11. 02:04 Rene Bartosek  RE: To, že pouze SSSR měl zájem na odsouzení
27.11. 13:49 l.leimas  RE: To, že pouze SSSR měl zájem na odsouzení
28.11. 01:51 Rene Bartosek  RE: To, že pouze SSSR měl zájem na odsouzení
28.11. 10:13 quido2  RE: To, že pouze SSSR měl zájem na odsouzení
29.11. 02:24 Rene Bartosek  RE: To, že pouze SSSR měl zájem na odsouzení
29.11. 11:06 l.leimas  RE: To, že pouze SSSR měl zájem na odsouzení
29.11. 12:31 aristokrat  RE: To, že pouze SSSR měl zájem na odsouzení
29.11. 21:46 l.leimas  RE: To, že pouze SSSR měl zájem na odsouzení
29.11. 21:49 l.leimas  RE: To, že pouze SSSR měl zájem na odsouzení
30.11. 02:45 Rene Bartosek  RE: To, že pouze SSSR měl zájem na odsouzení
30.11. 02:46 Rene Bartosek  RE: To, že pouze SSSR měl zájem na odsouzení
29.11. 13:43 Rene Bartosek  RE: To, že pouze SSSR měl zájem na odsouzení
29.11. 12:39 quido2  RE: To, že pouze SSSR měl zájem na odsouzení
29.11. 14:58 Vojta49  RE: To, že pouze SSSR měl zájem na odsouzení
24.11. 10:28 quido2  RE: To, že pouze SSSR měl zájem na odsouzení
25.11. 09:12  RE: To, že pouze SSSR měl zájem na odsouzení
25.11. 10:35 quido2  RE: To, že pouze SSSR měl zájem na odsouzení
25.11. 11:07 quido2  RE: To, že pouze SSSR měl zájem na odsouzení
25.11. 18:33 l.leimas  RE: To, že pouze SSSR měl zájem na odsouzení
26.11. 21:07  RE: To, že pouze SSSR měl zájem na odsouzení
26.11. 22:07  RE: To, že pouze SSSR měl zájem na odsouzení
26.11. 23:49 l.leimas  RE: To, že pouze SSSR měl zájem na odsouzení
23.11. 09:01 Hruška  Měli bychom alespoň občas připomenout,
23.11. 16:07 janokk  netarajte
23.11. 23:18 BuG.ToM  RE: netarajte
24.11. 14:51 Rene Bartosek  Tohle je autentický popis hrůzy.
24.11. 22:56 63  RE: Tohle je autentický popis hrůzy.
25.11. 12:55  RE: Tohle je autentický popis hrůzy.
25.11. 20:50 trevor  RE: Tohle je autentický popis hrůzy.
27.11. 02:22 Rene Bartosek  RE: Tohle je autentický popis hrůzy.
29.11. 02:19 Robert Nohejl  Nakonec, vezmeme dva historicke priklady od tak zvanych zidu.
30.11. 05:58 Robert Nohejl  Rusky historik Suvorov dosel k nazoru,ze Stalin byl pripravenk utoku do Evropy.

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

63

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc srpen přispělo 91 čtenářů částkou 18 889 korun, což je 63 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
1CuErU28m5a2tod9eZjnkY4sdidBVMpX6K
Další možnosti platby › Související články ›

Ve zkratce

To snad není možné! Prosím vás, řekněte, že se mi to zdá!19.08.19 09:09 Česká republika 9

Do Španělska kobylky nepovezeme, vzkázali pašeráci z lodi Open Arms19.08.19 08:37 Neurčeno 2

Radostné hýkání mainstreamu o 5G na stadionech, čtenáři vyjadřují spíše obavy16.08.19 20:02 Česká republika 4

Policie vláčí děti v poutech do pěstounské péče. Skandál? Ne. Běžná norská praxe16.08.19 16:12 Norsko 2

Ministerstvo podle Orwella 201916.08.19 02:05 Česká republika 4

Jak si drazí černouškové představují svůj život v Evropě15.08.19 17:44 Neurčeno 2

Chcete pastu bez fluoru? Zaplaťte!15.08.19 11:28 Česká republika 5

Jeffrey Epstein měl doma obraz Clintona v modrých šatech a červených lodičkách15.08.19 10:05 USA 0

Pašování okupantů do Evropy běží naplno14.08.19 11:20 Evropská unie 2

Za Soukupovu nevyváženost. TV Barrandov dostala pokutu 400 tisíc korun14.08.19 11:18 Česká republika 3

Polský premiér a moratorium na 5G sítě: Podepsal nebo nepodepsal?13.08.19 11:30 Polsko 0

Čtyři čluny za čtyři dny: Pašeráci zmnohonásobili transport okupantů do Evropy12.08.19 23:33 Neurčeno 1

Středočeský kraj dal na setkání vlastenců v Příčovech 50 tisíc, teď je chce zpět12.08.19 22:15 Česká republika 1

Neviditelný pes na straně konspirátorů? Epstein pracoval pro Mosad12.08.19 16:42 Česká republika 1

Rudý mor nahradil duhový. Občas má církev pravdu11.08.19 19:25 Polsko 2

Babiš boduje: Narovnání podnikatelského prostředí11.08.19 01:00 Česká republika 2

Epstein se zasebevraždil a satanisté podpořili LGBT, mozaika se zaplňuje10.08.19 16:44 USA 2

Satanisté podpořili LGBT komunitu. Nic jako tradiční rodina neexistuje, hlásali na náměstí v Praze10.08.19 15:09 Česká republika 6

Akcie firmy Bayer vyskočily o 11 % poté, co právníci dohodli odškodné za RoundUp10.08.19 11:53 Německo 3

Žena žaluje nejstarší berlínský chlapecký pěvecký sbor za diskriminaci10.08.19 11:31 Německo 2

Měnové kurzy

USD
23,27 Kč
Euro
25,80 Kč
Libra
28,23 Kč
Kanadský dolar
17,47 Kč
Australský dolar
15,78 Kč
Švýcarský frank
23,72 Kč
100 japonských jenů
21,83 Kč
Čínský juan
3,30 Kč
Polský zloty
5,91 Kč
100 maď. forintů
7,90 Kč
Ukrajinská hřivna
0,92 Kč
100 rublů
34,74 Kč
1 unce (31,1g) zlata
34 795,81 Kč
1 unce stříbra
392,98 Kč
Bitcoin
251 457,68 Kč

Poslední aktualizace: 20.8.2019 06:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 7 503