Diskuze k článku

Přehlížejí americká média demonstrace proti válce?

Příspěvků 31

3.11.2002 8:49

Prˇehlízˇejí americká média demonstrace proti válce?

MartinCermak mcermak2000 (zavináč) yahoo (tečka) com 152.?.?.?

S tim clankem se da vcelku souhlasit. Ovsem az na to, ze by nejaka generace mela "chut na valku". Ja nikoho takovoho neznam. Spise si myslim ze si lide zacinaji po ruznych historickych pruserech (jako Cech vzpomenu Mnichov a Chamberlaina) uvedomovat, ze blbce jako Sadam je potreba zastavit dokud je cas. Ale o tom se tu uz psalo nekolikrat, ze ?

5219

3.11.2002 10:15

Přehlížejí americká média demonstrace proti válce?

milo 62.?.?.?

Někdy i 500 lidí udělá průvod na 2 hodiny.

5222

4.11.2002 1:29

RE: Přehlížejí americká média demonstrace proti válce?

Mila Tatka111 (zavináč) adelphia (tečka) net 24.?.?.?

Reakce na 5222

Znam lidi,kteri budou bloudit v pruvodu(nebo chcete-li jinak v bludnem kruhu) cely zivot, napr. Stwora, Stefan , Nohejl.K tomuhle clanku netreba vice dodavat, nenavistna protiamericka,sracka jako obvykle.>Někdy i 500 lidí udělá průvod na 2 hodiny.

5244

4.11.2002 18:52

RE: Přehlížejí americká média demonstrace proti válce?

Aja 24.?.?.?

Reakce na 5244

>Znam lidi,kteri budou bloudit v pruvodu(nebo chcete-li jinak v
>bludnem kruhu) cely zivot, napr. Stwora, Stefan , Nohejl.K
>tomuhle clanku netreba vice dodavat, nenavistna
>protiamericka,sracka jako obvykle.>Někdy i 500 lidí udělá
>průvod na 2 hodiny.

>Muzu vam polozit otazku?Muzu,tak dik.
Jak vidite Ameriku a jeji soucasnou(konec koncu i minulou) politiku vy?To neprovokuju,to se ptam.
Nemyslim si,ze ma-li nekdo k necemu vyhrady,ze tim projevuje nutne svou nelasku(nechce se mi pouzit terminu nenavist).
Pripustte,ze kritika ruznych jevu muze byt i pruvodnim znakem kladneho vztahu k danemu.
V cloveku se narodi pocit,ze by mohlo byt lip,kdyby....(hur muze byt skoro vzdycky).[smích]

>

5266

5.11.2002 5:00

RE: Přehlížejí americká média demonstrace proti válce?

Mila Tatka111 (zavináč) adelphia (tečka) net 24.?.?.?

Reakce na 5266

Mila Ajo, abych odpovedel vycerpavajicim zpusobem na vasi otazku, na to me rozhodne 3tis. znaku nestaci.Tak to zkusim na tomhle Stworove clanku od zacatku.Zkuste se podivat pozorneji na snimek San Fracisco demonstrace a mozna ze uvidite to co vidim ja.Divka s protestnim plakatem je dokonale ostra, zatimco pozadi je velice matne. Silueta divky je scela zjevne vlozena do obrazku s rozmazanym pozadim.Jestli mate nejaky graficky program, zkuste si ten obrazek prohlednout vice zblizka a zjistite bez velkych problemu, ze je to kolaz vyrobena panem redaktorem, ale neni to nutne i amater pozna na tom ubohem grafickem vytvoru jasny podvod, no a tak je to zhruba i s jeho texty. Protivalecne demonstrace se v Americe skutecne konaji, ale jsou ve sve hmotnosti nejvyse tisicove, stopadesatitisicove demonstrace v San Franciscu se konaji nenejvyse pokud jde opruvod lesbicek a homosexualu pri asistenci a podpory homosexualniho starosty San Francisa.Jak vidim soucasnou a minulou politiku Spojenych statu vam mohu odpovedet zcela jasne ale jak uz jsem predeslal byl by to elaborat na vice nez 3tis.Pripoustim, ze kritika ruznych jevu muze byt i kladnym znakem k danemu problemu, ale ne v pripade pana Stwory, natolik ho uz znam, ze vim naprosto bezpecne, ze v jeho pripade se jedna pouze o zarytou nenavist, a prave tim je mi neskonale odporny.Ve Spojenych statech ziju uz drahne let, a myslim si ze to co se kolem me deje po cele roky me nijak neunika. Netvrdim ze neni co kritizovat a take kritizuji, ale ruku na srdce, neni ve svete vice statu a narodu, ktere si zaslouzi kritiku vice nez Spojene Staty, vidi napriklad pan Stwora vysledky vedcu, inzinyru, lekaru, ktere prinaseji celemu svetu pokrok, ulehceni tezke prace ,zpristupneni vzdelani sirokemu okruhu poulace bez rozdilu rasy, majetkovych pomeru. Poznal pan Stwora napriklad jednou v zivote co je to laska, urcite ne, v nem zvitezilo zlo a tim se necha ovladat.Obavam se ze lip nebude, spise hur ale koneckoncu my lide si to zaslouzime.
Ahoj Mila>>Znam lidi,kteri budou bloudit v pruvodu(nebo chcete-li jinak
>v

>>bludnem kruhu) cely zivot, napr. Stwora, Stefan , Nohejl.K
>>tomuhle clanku netreba vice dodavat, nenavistna
>>protiamericka,sracka jako obvykle.>Někdy i 500 lidí udělá
>

>>průvod na 2 hodiny.
>
>>Muzu vam polozit otazku?Muzu,tak dik.
>Jak vidite Ameriku a jeji soucasnou(konec koncu i minulou)
>politiku vy?To neprovokuju,to se ptam.

>Nemyslim si,ze ma-li nekdo k necemu vyhrady,ze tim projevuje
>nutne svou nelasku(nechce se mi pouzit terminu nenavist).

>Pripustte,ze kritika ruznych jevu muze byt i pruvodnim znakem
>kladneho vztahu k danemu.

>V cloveku se narodi pocit,ze by mohlo byt lip,kdyby....(hur muze
>byt skoro vzdycky).[smích]

>
>>
>
>

5283

5.11.2002 10:12

RE: Přehlížejí americká média demonstrace proti válce?

Libor Truxa litr (zavináč) seznam (tečka) cz 194.?.?.?

Reakce na 5283

Obavam se, ze soudite pana Stworu pouze na zaklade sveho osobniho vztahu k nemu, nikoliv na zaklade obsahu clanku. Rici o cemkoliv ze je to sracka je prilis jednoduche, pripomina mi to nektere "zasvecene" pivni prispevky publika z Kotle pani Jilkove.
Rozvijet uvahu ze je podvodnik, protoze obrazek je fotomontaz, je demagogie. Odkazy typu "vemte si graficky program a poznate to sama" jsou mimo, protoze kvalitni fotomontaz laik nepozna i kdyby mel super graficky program. Vy asi odbornik na grafiku jste. Dokazte, ze je to fotomontaz, pokud to povazujete za tak dulezity fakt.
Predevsim ale ten obrazek je ilustrativni, nikdo nikdy netvrdil, ze je to fotografie z te ci one konkretni demonstrace.
Opravdu by mi nenapadlo soudit clanek podle prilozeneho ilustrativniho obrazku.
P.S. To, ze pozadi fotografie je ci neni rozmazane, se nazyva hloubka ostrosti [smích]

5292

9.11.2002 4:35

RE: Přehlížejí americká média demonstrace proti válce?

Mila Tatka111 (zavináč) adelphia (tečka) net 68.?.?.?

Reakce na 5292

Pana redaktora nesoudim na zadnem zaklade, mam jenom dvouletou zkusenost s jeho clanky , ktere byly behem teto doby pouhou srackou,bohuzel dal se pan pisalek za ty dve leta uporneho snazeni kopirovani pana Ulce nedostal.To ze jeho obrazek je fotomontaz vam samozrejme dokazat mohu, ale obavam se , ze na ten dukaz nebudete mit dost penez, ja si na rozdil od pana redaktora nemohu dovolit pracovat zadarmo a jeste z toho platit dane. Pokud mate zajem mohu vam za zalohu $300 predlozit nekolik navrhu, jak by fotomontaz protivalecne demonstrace v kapacite cirka sto tisic mela profesionalne vypadat, pak ji budete mit moznost porovnani, jak vypada Stworuv snimek spichnuty narychlo podle meho nazoru v PhotoSuite(cena asi $40), nebo v profesionalnim programu, ktery stoji tak zhruba $ sest tisic.Fotomontaz na tomhle snimku pozna i podprumerny blbec, souhlasim s vami ze ten snimek ma ilustrativni charakter, ale zaroven se nemohu zbavit dojmu , ze je to podvod, stejne jako Stworovi clanky, pokud na to mate jiny nazor nez ja, mate zrejme vetsi potize s demagogii nez mam ja. Nic ve zlem Mila.>Obavam se, ze soudite pana Stworu pouze na zaklade sveho osobniho
>vztahu k nemu, nikoliv na zaklade obsahu clanku. Rici o cemkoliv
>ze je to sracka je prilis jednoduche, pripomina mi to nektere
>"zasvecene" pivni prispevky publika z Kotle pani
>Jilkove.

>Rozvijet uvahu ze je podvodnik, protoze obrazek je fotomontaz, je
>demagogie. Odkazy typu "vemte si graficky program a poznate
>to sama" jsou mimo, protoze kvalitni fotomontaz laik nepozna
>i kdyby mel super graficky program. Vy asi odbornik na grafiku
>jste. Dokazte, ze je to fotomontaz, pokud to povazujete za tak
>dulezity fakt.

>Predevsim ale ten obrazek je ilustrativni, nikdo nikdy netvrdil,
>ze je to fotografie z te ci one konkretni demonstrace.

>Opravdu by mi nenapadlo soudit clanek podle prilozeneho
>ilustrativniho obrazku.

>P.S. To, ze pozadi fotografie je ci neni rozmazane, se nazyva
>hloubka ostrosti [smích]

5427

9.11.2002 10:50

Dávám vám punc

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 24.?.?.?

Reakce na 5427

Tak hloupý komentář jsem tady ještě neměl.

Kdybyste nebyl líný a prohl0dl si ty adresy, které v článku uvádím, tak byste tu fotku viděl v New York Times. Protože jste to zřejmě neudělal, klikněte si alespoň teď tady http://www.nytimes.com/2002/10/27/politics/27PROT.html (musíte se zaregistrovat, ale nic to nestojí), vy jeden odborníku na falšování fotografií. [smích]

5433

5.11.2002 13:42

RE: Přehlížejí americká média demonstrace proti válce?

Aja 24.?.?.?

Reakce na 5283

Dik za odpoved.
S tou fotkou bych si hlavu az tak moc nelamala,prijde mi spis jako ilustracni,nez dokumentacni.
Urcite je vsude neco ke kritizovani,potazmo k vylepsovani.
Mozna budete trpite stejnym syndromem jako ja...tedy ja muzu kritizovat Cechy a Canadu,ale jak to dela nekdo jiny,stavim se do obranne pozice.
Jenze Amerika je tak hrozne velikaaaa a ma velikaaaanskyyy vliv.A kdo je ten,kdo ji muze alespon jednim ockem koukat pod ruce?

5302

5.11.2002 0:48

To MILA:

Dan danielzyka (zavináč) seznam (tečka) cz 207.?.?.?

Reakce na 5244

Tak to necti a kdyz jsi si jistej/jista, ze vsechny clanky na Zvedavci jsou ty same "nenavistna protiamericka,sracka jako obvykle", tak sem nechod. Preci se nebudes stale popuzovat, ne.
Dan

5276

5.11.2002 5:15

RE: To MILA:

Mila Tatka111 (zavináč) adelphia (tečka) net 24.?.?.?

Reakce na 5276

[Příspěvek zrušen. Editor]

5284

7.11.2002 17:10

Joj MILA

Dan danielzyka (zavináč) seznam (tečka) cz 207.?.?.?

Reakce na 5284

Joj MILA mi odpovedel neco sprosteho a tak jej editor vymazal. Je snad MILA sprostak?
Dan

5372

8.11.2002 7:42

RE: Joj MILA

milo admsoft (zavináč) atlas (tečka) cz 194.?.?.?

Reakce na 5372

Možná to nebylo sprosté. Třeba se jej to jen dotklo. Zatím byly rušeny vesměs příspěvky, které moc vulgární nebyly.

5389

9.11.2002 4:06

RE: Joj MILA

Mila Tatka111 (zavináč) adelphia (tečka) net 68.?.?.?

Reakce na 5389

No jestli je sproste slovo blbec ,fasista a tvuj fotr, tak je asi spravne ze me pan redaktor vykopl, nejsem nastvany, jsem na to hrdy, pisalkove typu Stwora me zily nervou.>Možná to nebylo sprosté. Třeba se jej to jen dotklo. Zatím byly
>rušeny vesměs příspěvky, které moc vulgární nebyly.

5425

3.11.2002 12:06

Přehlížejí americká média demonstrace proti válce?

Sandoval 62.?.?.?

Me fascinuji pozadavky Americanu na to, aby se Korea a Irak a podobne zeme priznaly, kolik maji zbrani hromadneho niceni, a zbavily se jich. Kdypak se sami Americane priznaji, kolik maji zbrani hromadneho niceni? A kdy se jich konecne hodlaji zacit zbavovat?
A kdy si konecne lide uvedomi, ze blbce jako Bush je treba zastavit, dokud je cas?

5226

3.11.2002 15:56

Přehlížejí americká média demonstrace proti válce?

stefan usdoc (zavináč) post (tečka) cz 209.?.?.?

jo, amici, jako svetovy "policajt" kontroluje jen toho, koho chce, presne jako policajti poulicni! saddam a ted korea je jen odpoutani
pozornosti od domacich problemu.
a k tematu? nejaka valka je zbytecna, stejne nic nevyresi, vzdyt uz tam byli pred lety, ne? mladym se nedivim, ze nechteji bojovat za "koho a hlavne pro co"?
stefan

5229

3.11.2002 22:30

RE: Přehlížejí americká média demonstrace proti válce?

zdenek 24.?.?.?

Reakce na 5229

>jo, amici, jako svetovy "policajt" kontroluje jen toho,
>koho chce, presne jako policajti poulicni! saddam a ted korea je
>jen odpoutani

>pozornosti od domacich problemu.
>a k tematu? nejaka valka je zbytecna, stejne nic nevyresi, vzdyt
>uz tam byli pred lety, ne? mladym se nedivim, ze nechteji bojovat
>za "koho a hlavne pro co"?

>stefan

treba proto aby jsme tady mohli svobodne do vseho rypat a na vsecho nadavat

5235

5.11.2002 5:28

RE: Přehlížejí americká média demonstrace proti válce?

Mila Tatka111 (zavináč) adelphia (tečka) net 24.?.?.?

Reakce na 5229

Odkud mas zpravy, ze mladi v americe nechteji bojovat?Asi se budes divit, ale prave mladi bojovat chteji, jenom dedkove s proprdenejma kreslama v senatu(Kenedy napr.)maji nazor jako ty. Doufam ze to neznamena, ze jses jako on zaprdenej dedek, ale uz asi jo.
Dej si zalezet na odpovedi, na blby reaguji jenom jednou.
Mila.>jo, amici, jako svetovy "policajt" kontroluje jen toho,
>koho chce, presne jako policajti poulicni! saddam a ted korea je
>jen odpoutani

>pozornosti od domacich problemu.
>a k tematu? nejaka valka je zbytecna, stejne nic nevyresi, vzdyt
>uz tam byli pred lety, ne? mladym se nedivim, ze nechteji bojovat
>za "koho a hlavne pro co"?

>stefan

5286

5.11.2002 5:38

RE: Přehlížejí americká média demonstrace proti válce?

stefan usdoc (zavináč) post (tečka) cz 209.?.?.?

Reakce na 5286

milo. nereaguj, ja uz taky ne, je to zbytecne!
stefan

5287

9.11.2002 4:43

RE: Přehlížejí americká média demonstrace proti válce?

Mila Tatka111 (zavináč) adelphia (tečka) net 68.?.?.?

Reakce na 5229

Kdyz to nevyresi amici, tak slovaci asi uz vubec ne.>jo, amici, jako svetovy "policajt" kontroluje jen toho,
>koho chce, presne jako policajti poulicni! saddam a ted korea je
>jen odpoutani

>pozornosti od domacich problemu.
>a k tematu? nejaka valka je zbytecna, stejne nic nevyresi, vzdyt
>uz tam byli pred lety, ne? mladym se nedivim, ze nechteji bojovat
>za "koho a hlavne pro co"?

>stefan

5428

4.11.2002 0:42

Přehlížejí americká média demonstrace proti válce?

xo 209.?.?.?

vi svoje. referuji jako kanadsky tisk. tady jsou i lokalni noviny ktery v Toronte nejsou k mani.

5242

4.11.2002 11:25

Přehlížejí americká média demonstrace proti válce?

Emma Bovary 147.?.?.?

>Porovnáme-li současnou situaci s dobou před čtyřiceti lety, kdy Amerika válčila ve Vietnamu, vidíme propastný rozdíl. Tenkrát existovalo silné protiválečné hnutí, které vlastně dalo vzniknout hippies, a kterému věnovala média nemalou pozornost. Dnes jsou hnutí proti válce v lepším případě ignorována, v horším případě jeho účastníci označkování jako levicoví snílkové<

Jenže to nebylo hned. Na samém počátku války byla podpora stejná jako ted. Jakmile se začali domů vracet "igelitové pytle" došlo ke meně postojů veřejnosti i médií. BTW: část konzervativní pravice považuje dodnes postoj hlavního proudu amerických medií za "národní zradu".

>Rovněž hudební produkce velkých nahrávacích společností byla jiná. Podstatnou část tvořily protestsongy. Dnes? Kdy jste naposledy slyšeli nějaký protestsong? Existují a některé nejsou špatné, ale stáhly se do podzemí, do amatérských nahrávacích studií, poslouchá je jen hrstka zúčastněných. Hlavní proud: nula.

>Rovněž hudební produkce velkých nahrávacích společností byla jiná. Podstatnou část tvořily protestsongy. Dnes? Kdy jste naposledy slyšeli nějaký protestsong? Existují a některé nejsou špatné, ale stáhly se do podzemí, do amatérských nahrávacích studií, poslouchá je jen hrstka zúčastněných. Hlavní proud: nula.<

I tohle je složitější. Původně undergroundová kultura ze 60let se stala součástí mainstreamu a byla jím rozmělněna. Menšina zůstala v podzemí a bude tam tak dlouho dokud bude menšinou. Nahrávací společnosti uvažují v rovině zisk-ztráta a nikoli protestsongy vesus "patriotismus"

>Otěže vlády převzala generace odchovaná na principech hippies, volné lásky, nenávisti ke konzumu, nenásilnických disneyovek. Dnes je tato generace posedlá násilím, puritánská, poznamenána úpadkem vkusu a je ochotná k válce. Divné, že?
<

Možná to tak divné není. Třeba je vzestup puritánství a křestanského fundamentalismu v posledních dvou dekádách přímou reakcí na libertinství 60 a 70 let. Vývoj společnosti asi jde v určitých opakovaných cyklech 50 leta byla taky hodně konzervativní.
BTW: Bývalé hipíky najdete spíš v Demokratické straně.

>Většinu českých novin čtu denně, ale nevzpomínám si, že by tam byla zmínka. Chci věřit, že jsem to jen přehlédl.
<

No nepřehlédl [pláč]













5255

4.11.2002 16:45

Souhlasím

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 24.?.?.?

Reakce na 5255

>Na samém počátku války byla podpora stejná
>jako ted. Jakmile se začali domů vracet "igelitové
>pytle" došlo ke meně postojů veřejnosti i médií.

To jste napsal dobře. Proto oni dnes kladou takový (až hysterický) důraz na životy amerických vojáků. To může být také důvod, proč tak investují do high tech zbraní. Zkrátka veřejnosti nevadí americké agrese, pokud nebudou ztráty na životech.


>Původně undergroundová kultura ze 60let se
>stala součástí mainstreamu a byla jím rozmělněna. Menšina zůstala
>v podzemí a bude tam tak dlouho dokud bude menšinou. Nahrávací
>společnosti uvažují v rovině zisk-ztráta a nikoli protestsongy
>vesus "patriotismus"

Opět musím souhlasit.

>Možná to tak divné není. Třeba je vzestup puritánství a
>křestanského fundamentalismu v posledních dvou dekádách přímou
>reakcí na libertinství 60 a 70 let. Vývoj společnosti asi jde v
>určitých opakovaných cyklech 50 leta byla taky hodně
>konzervativní.

Ano, to Vysvětlení jsem také slyšel. Nezažil jsem padesátá léta,ale dosti bych pochyboval, že lze být ještě více puritánský, než dnešní Amerika. Vždyť je dnes dokonce uráží i Michelangeluv David (četl jsem asi před 5 lety: učitel odmítl promítnout třídě obrázky z dovolené v Itálii jednoho studenta kvůli této soše.)

5263

4.11.2002 21:22

RE: Souhlasím

Jiri Valtr 209.?.?.?

Reakce na 5263

>Nezažil jsem padesátá
>léta,ale dosti bych pochyboval, že lze být ještě více puritánský,
>než dnešní Amerika. Vždyť je dnes dokonce uráží i Michelangeluv
>David (četl jsem asi před 5 lety: učitel odmítl promítnout třídě
>obrázky z dovolené v Itálii jednoho studenta kvůli této soše.)

Hlavne ze se pred nekterymi americkymi kostely rozdavaji mladezi prezervativy!!!!!!!!!!!!! (Videl jsem to v TV.)

5269

4.11.2002 12:39

Přehlížejí americká média demonstrace proti válce?

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 203.?.?.?

Kdyz president Roosevelt kandidoval,tak sliboval na zaklade zkusenosti z prve svetove valky,ze ,uz zadny americky vojak nevkroci na evropske bojiste,kdyz se blizil "osudny"Pearl Harbor,tak americka verejnost dala zcela zretelne ,ze 80% obyvatelstva nesouhlasi s jakymkoliv valecnym tazenim,ale Roosevelt dal Japonsky nevyhnutelne ultimatum a odrizl Japonsko od oleje a nasledek byl takovy ,jaky zadal Roosvelt.
Kdyz doslo k valce ve Vietnamu ,tak predchazel tak zvany Tonkynsky konflikt,kdy udajne severovitneske cluny napadly americkou lod,problem je v tom ,ze i dnes v americkem senate se projednava tento politicky tryk se vstupem Ameriky do valky s Irakem,ktery se zeptal americke velvyslankyne,co tomu bude rikat Amerika ,kdyz vkroci do Kuwajtu,ktery Irak okrada v obchode s naftou a odpoved znela"to je Vas vnitrni arabsky problem" do toho nam nic neni.Tahle politika Ameriky je zcela verejna a kdokoliv si muze precist odtajnene dokumenty Washingtonu.Problem je ten ,ze dalsi generace nechce se zabyvat s vecmi,co ,uz byly a tak nepouceni historii jdou do dalsich politickych tryku.Ten Vietnamsky stal za neexistujici utok na americkou lod 58 000 americkych zivotu, mnozi veterani se ptaji,za ,co vlastne umirali,mnozi veterani z "Poustni boure" zahadne umiraji a ptaji se take a tak neni divu ,ze v protestnim davu se neseplakat,jez zpodobnuje strycka Sama a ktery rika:" JA CHCI TEBE JIT UMRIT ZA ISRAEL"
http://www.solarcross.com/vnngen26.jpg

5259

4.11.2002 18:40

Přehlížejí americká média demonstrace proti válce?

Martin 208.?.?.?

Ceska media referovala o demonstraci ve Washingtonu, konkretne jsem to videl na Lidovkach (pocet ucastniku odhadla na 40 tisic). O demonstracich v SF a jinych mistech v USA, Evrope, a Australii se nezminila.

Medialni pokryti techto demonstraci jsem dost sledoval a souhlasim s tim, ze masmedia se jim vyhnula. Zadna z hlavnich komercnich zpravodajskych stanic jako Fox, CNN nebo MSNBC se o demonstracich nezminila,hlavnim tematem byl pochopitelne sniper.

Vetsina TV stanic i novin vsak zminila demonstrace na svych Internetovych strankach, malokdy jako jednu z hlavnich zprav. Yahoo je melo na sve titulni strane nekolik hodin.

Zajimave bylo, ze temer vsechny mainstreamove prameny,ktere jsem konzultoval (BBC,Fox News, CNN, MSNBC, NY Times, Washington Times) NEUVEDLY odhad poctu demonstrujicich. Ten jsem nasel pouze na Lidovkach (40 tis), a na LA Times a indymedia.org ("pres 100 tisic&quot[mrknutí jedním okem].

Samozrejme se nejedna o nejaky "prikaz shora" ale o hru,kterou s verejnosti hraji masmedia jiz dlouho. Bez znalosti jejich implicitnich poravidel se na vrchol v medialnimbyznysu nikdo nedostane. Valka v Iraku je v zajmu politicko-ekonomicke elity a tak se o ni referuje v pokrivenem zrcadle (nafukuji se argumenty pro a potlacuji argumenty proti).

5264

4.11.2002 21:04

Přehlížejí americká média demonstrace proti válce?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 209.?.?.?

Bydlim v SF a demonstrace se konala, zcela jiste se budou konat i dalsi, to uz vyplyva ze samotne podstaty tohoto mista (a rikam to s laskou). Lokalni TV a tisk o tom zpravy prinesl - nebylo to ale zdaleka rozmeru tak masovych jak by si pisatel puvodniho clanku pral - a tak pro celostatni a zahranicni media cela "velka demonstrace" nebyla prilis atraktivnim tematem. Nemyslim, ze by v tom byl pokus neco schovavat - nebylo totiz az tak moc co schovavat.
Alena P. H.

5268

4.11.2002 21:33

Zopar clankov, ktore stoja za pozornost!

R. 24.?.?.?

Attention turns back to liberty
http://story.news.yahoo.com/news?tmpl=story2&cid=676&ncid=716&e=20&u=/usatoday/20021101/ts_usatoday/4585172

Seven arrested for protest of President
http://www.tampatribune.com/News/MGAT5TSJ28D.html

Judge clears Bush opponent
http://www.post-gazette.com/localnews/20021101protester3.asp

5271

4.11.2002 23:31

Přehlížejí americká média demonstrace proti válce?

albert 12.?.?.?

Pentagon planuje teroristicky utok
http://www.counterpunch.org/floyd1101.html

5273

5.11.2002 16:01

Přehlížejí americká média demonstrace proti válce?

Vasek sedlacev (zavináč) mlp (tečka) cz 195.?.?.?

Jako male doplneni uvadim, ze o demonstracich informovala dokonce i nase, tedy Ceska televize s odhady okolo padesati tisic (Washington a SF).

5304

8.11.2002 18:23

RE: Přehlížejí americká média demonstrace proti válce?

kavol 147.?.?.?

Reakce na 5304

ano, mohu potvrdit ... na CT jsem videl ve zpravach reportaz o demonstracich, ktera zminovala protestni akce i mimo USA a byla v bloku hlavnich zprav, zatimco tyz den v tel. novinach na H@vne o nejakem nesouhlasu s politikou USA nepadlo ani slovo ...

5413

Příspěvků: 31

03.11. 08:49 MartinCermak  Prˇehlízˇejí americká média demonstrace proti válce?
03.11. 10:15 milo  Přehlížejí americká média demonstrace proti válce?
04.11. 01:29 Mila  RE: Přehlížejí americká média demonstrace proti válce?
04.11. 18:52 Aja  RE: Přehlížejí americká média demonstrace proti válce?
05.11. 05:00 Mila  RE: Přehlížejí americká média demonstrace proti válce?
05.11. 10:12 Libor Truxa  RE: Přehlížejí americká média demonstrace proti válce?
09.11. 04:35 Mila  RE: Přehlížejí americká média demonstrace proti válce?
09.11. 10:50 Vladimír Stwora  Dávám vám punc
05.11. 13:42 Aja  RE: Přehlížejí americká média demonstrace proti válce?
05.11. 00:48 Dan  To MILA:
05.11. 05:15 Mila  RE: To MILA:
07.11. 17:10 Dan  Joj MILA
08.11. 07:42 milo  RE: Joj MILA
09.11. 04:06 Mila  RE: Joj MILA
03.11. 12:06 Sandoval  Přehlížejí americká média demonstrace proti válce?
03.11. 15:56 stefan  Přehlížejí americká média demonstrace proti válce?
03.11. 22:30 zdenek  RE: Přehlížejí americká média demonstrace proti válce?
05.11. 05:28 Mila  RE: Přehlížejí americká média demonstrace proti válce?
05.11. 05:38 stefan  RE: Přehlížejí americká média demonstrace proti válce?
09.11. 04:43 Mila  RE: Přehlížejí americká média demonstrace proti válce?
04.11. 00:42 xo  Přehlížejí americká média demonstrace proti válce?
04.11. 11:25 Emma Bovary  Přehlížejí americká média demonstrace proti válce?
04.11. 16:45 Vladimír Stwora  Souhlasím
04.11. 21:22 Jiri Valtr  RE: Souhlasím
04.11. 12:39 Robert Nohejl  Přehlížejí americká média demonstrace proti válce?
04.11. 18:40 Martin  Přehlížejí americká média demonstrace proti válce?
04.11. 21:04  Přehlížejí americká média demonstrace proti válce?
04.11. 21:33 R.  Zopar clankov, ktore stoja za pozornost!
04.11. 23:31 albert  Přehlížejí americká média demonstrace proti válce?
05.11. 16:01 Vasek  Přehlížejí americká média demonstrace proti válce?
08.11. 18:23 kavol  RE: Přehlížejí americká média demonstrace proti válce?

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Bankovní spojení: 2000368066/2010

IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

Ve zkratce

Co nikdo neříká o lockdown29.11.20 23:02 Neurčeno 0

Seznamte se: Soudruh Vrábel, Vyvolený informátor29.11.20 17:01 USA 1

Policejní robocapové zastavili zločin28.11.20 11:19 Česká republika 6

Jak migranti "obohatili" Švédsko27.11.20 21:12 Švédsko 1

České nemocnice jsou motivovány umístit co nejvíc covidových pacientů na JIPce27.11.20 21:02 Česká republika 2

Vláda se chystá vymývat nám za naše peníze mozky. BigPharma se tetelí radostí27.11.20 17:07 Česká republika 1

Odporné. Jako by to ani nebyli živí tvorové27.11.20 16:50 Dánsko 3

V Georgii a Michiganu byl právě vypuštěn Kraken26.11.20 17:24 USA 0

Sčítání hlasů v USA zřejmě ovlivňuje Harry Potter26.11.20 17:00 USA 7

Virginie: Mezi 5:07-5:12 ráno po volební noci zmizelo 169.000 hlasů26.11.20 16:33 USA 0

Obama napadl Hispánce za masivní podporu Trumpa a následně to od Hispánců schytal 26.11.20 10:59 USA 0

Volební fact-checker Facebooku dal v roce 2017 cenu Bidenovi, zaměstnanci dotují demokraty26.11.20 10:11 USA 0

Nevadský soudce odsouhlasil, aby Trumpův tým předložil soudu své důkazy o volebních podvodech26.11.20 09:21 USA 0

Pensylvánská soudkyně pozastavila certifikaci výsledků voleb 26.11.20 09:05 USA 2

Sadistická vláda nám dovolí nadechnout se, než zase přiškrtí25.11.20 22:48 Česká republika 2

Vývoj náboženství ve světě 1946 - 201925.11.20 12:36 Neurčeno 2

Novinky.cz zase straší covidem v Polsku, skutečnost je zřejmě jiná25.11.20 11:07 Polsko 0

Neuvěřitelně otevřený článek o teroru politické korektnosti na Expres.cz23.11.20 18:31 Česká republika 3

Sidney Powell: It will be BIBLICAL - advokátka bez obalu odhaluje podvody ve volbách23.11.20 13:53 USA 3

Newsroom ČT24 má jasno: hurá, očkovat!22.11.20 11:13 Česká republika 8

Měnové kurzy

USD
22,00 Kč
Euro
26,28 Kč
Libra
29,34 Kč
Kanadský dolar
16,94 Kč
Australský dolar
16,17 Kč
Švýcarský frank
24,28 Kč
100 japonských jenů
21,07 Kč
Čínský juan
3,34 Kč
Polský zloty
5,87 Kč
100 maď. forintů
7,32 Kč
Ukrajinská hřivna
0,77 Kč
100 rublů
28,80 Kč
1 unce (31,1g) zlata
39 197,33 Kč
1 unce stříbra
495,89 Kč
Bitcoin
422 457,45 Kč

Poslední aktualizace: 30.11.2020 19:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 5 698