Diskuze k článku

Výzva teroristům: vražděte dále, ale vybírejte si cíle!

Příspěvků 95

24.10.2002 2:46

Výzva teroristům: vražděte dále, ale vybírejte si cíle!

Morgan 68.?.?.?

Naprosty souhlas. Posledni dobou je toho proste moc... Diskoteky, obchodni domy, autobusy, skoly, turisticke oblasti, benzinky, letadla atd...Vzdycky to odnesou nevinni lide, nekdy i deti...Blaznivej svet...

4835

24.10.2002 4:32

Výzva teroristům: vražděte dále, ale vybírejte si cíle!

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 203.?.?.?

Politici schrabnou tucne uplatky od velkych koncernu a zajisti si ochranu pro sebe a sve rodiny do konce zivota,jediny ,kdo bude dostavat ze vsech stran bude zotpovedny-nezotpovedny volic,platic dani na to vsechno a na ty vsechny skody ,co nam politici pripisi k dobru.Jestlize se nam situace vymkla z ruky ,tak musime zacit veci uvest na spravnou cestu od nas ,jako prvnich ,nebot politici jednaji tak ,jak jim volic svou lhostejnosti dovoli.Nikdo z obycejnych lidi neni usetren v dnesnim svete ,neni se totiz uz kam bezpecne schovat,tudiz je jen jedna cesta zacit jednat,jde jen o to ,aby to nebylo rovnez oznaceno radobyvladci ,jako terrorismus take.

4836

24.10.2002 4:33

Výzva teroristům: vražděte dále, ale vybírejte si cíle!

Milan 65.?.?.?

Politici za naucili sikovne manipulovat masy, a v tomto umeni su coraz dokonalejsi, takze dnes si len malokto uvedomi, ze na vine su vlastne oni. Ked je niekto s nimi nespokojny, tak maju sikovny protiargument - "boli sme zvoleny v demokratickych volbach, vyjadrujeme volu vacsiny".

4837

24.10.2002 6:58

Výzva teroristům: vražděte dále, ale vybírejte si cíle!

albert 67.?.?.?

Mozna ze uz nyni i s. Putin vyrozumel nescetnemu varovani s. Bushe, ze terorismus je muslimska hrozba lidstvu. A kdo nejde s nami, jde proti nam. A ze je tedy nezbytne se hezky sjednotit a svorne proti terorismu (tj. muslimskemu) bojovat. A vzit to hezky od Iraku a ve stejne dobe ponechat Shinermanovi-Sharonovi volnou ruku at se vyporada s narodem palestinskych teroristu v zajmu Velkeho Izraele .. A tak hezky sjednocene s muslimskym terorismem skoncovat, jednou provzdy, v zajmu nastavajici globalni paradyzy, pod hrdinym vedenim tech nr. 1 & vyvolenych ...

4838

26.10.2002 14:42

RE: Výzva teroristům: vražděte dále, ale vybírejte si cíle!

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 194.?.?.?

Reakce na 4838

Hmm a kdo se vyporada s Velkym Izraelem?

4932

24.10.2002 7:13

Výzva teroristům: vražděte dále, ale vybírejte si

Jirka ji_bo (zavináč) yahoo (tečka) com 66.?.?.?

> Všem teroristům, vrahům a pošukům bych rád vzkázal, aby si klidně dál pokračovali ve svém díle...

Vážně?

> A ještě snad získáte za svůj čin určité sympatie.

Nejsem si tím tak jistý (a ani tím, že sympatie získáte touhle svojí "výzvou" - i když je pravda, že bych tu teď čekal už několik nesouhlasných reakcí...).

4839

25.10.2002 8:00

RE: Výzva teroristům: vražděte dále, ale vybírejte si

milo admsoft (zavináč) atlas (tečka) cz 194.?.?.?

Reakce na 4839

Ať žije puncování - vítejte mezi nás neoblíbené. Opravdu, když tady sleduju výsledky říkám si, že snad ani náhodný výběr by to tak pěkně neroztřídil. Přihlaste se, kdo tady ještě dává punce, to by mě docela zajímalo.

4886

25.10.2002 8:30

RE: Puncovani

Ma 195.?.?.?

Reakce na 4886

S tim puncovanim je to fakt divne. Hlavne me prekvapuje, ze nejde pridat punc na prispevek, ktery je potlaceny. I v nekolika predchozich clancich jsem si vsiml, ze jsou "vypuncovany" nektere prispevky z me zcela nepochopitelnych duvodu - obsahove slusne a k veci - nekomu se zrejme nelibil jen ten nazor. Chtel jsem tomu pomoci zase na nohy ale ejhle, nejde to. To mi pripada trochu nekorektni a myslim si, ze by stalo za to se nad tim jeste trochu zamyslet.

4887

25.10.2002 8:46

RE: Puncovani

milo admsoft (zavináč) atlas (tečka) cz 194.?.?.?

Reakce na 4887

Zkuste si kliknout na liště zobrazit punc na výběr "vše". Pak budete vidět všechny příspěvky a také moci všechny puncovat (s vyjimkou těch, které jste již puncoval).
Ale nejsem si jist, jestli by nebylo lépe se zamyslet jestli to má smysl. Co vlastně znamená, že někdo dostal punc 8? Jak už jsem tu psal - nedá se říci ani, že tři čtenáři příspěvek hodnotí kladně.
Může to být i tak, že 103 hodnotí kladně a 100 záporně. Ze statistického hlediska je tedy 3+ zanedbatelný výsledek.
Vyzývám ke zrušení puncování v tomto tvaru. A abych nezapoměl rozčílit některé - vraťte sem všechny zablokované, hlavně mikina - sice se někde píše o třech ale já vím jen o mikinovi.
Upírat prostor k vyjádření názorů jedinému čtenáři je zbabělost editora.

4888

24.10.2002 7:44

Bude Putin souhlasit???

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 213.?.?.?

Snad už konečně podpoří humanitární misi proti Iraqu.

4840

24.10.2002 7:45

RE: Bude Putin souhlasit???

zizka 213.?.?.?

Reakce na 4840

jmeno zizka

4841

24.10.2002 9:37

Vy?zva teroristu?m: vrazˇdeˇte dále, ale vybírejte si cíle!

MartinCermak mcermak2000 (zavináč) yahoo (tečka) com 152.?.?.?

Pravdeˇpodobnost, zˇe se neˇkdo nepovolany? dostane do blízkosti kteréhokoliv vysoce postaveného politika, je neprˇímo úmeˇrná padousˇství a moci prˇíslusˇného politika.

S tim souhlasim. Potvrzuje to mou domenku, ze treba Saddam nebo Fidel jsou padousi a Ronald Regan spravnej chlap. [smích]

4842

24.10.2002 10:12

Výzva teroristům: vražděte dále, ale vybírejte si cíle!

vita novotny vita55 (zavináč) razdva (tečka) cz 193.?.?.?

Souhlas. Taky by stálo za to zamyslet se nad tím "komu ku prospěchu". Zda si určité síly tyto "akce" neobjednávají, aby pod záminkou boje proti terorizmu mohli odbourat i ty poslední zbytky demokracie za souhlasného pokřiku vystrašených občanů.

4846

24.10.2002 10:15

Výzva teroristům: vražděte dále, ale vybírejte si cíle!

P.C. black_peter (zavináč) seznam (tečka) cz 147.?.?.?

Tak toto je super článek. Fakt souhlasím, jak to ten Stvora vystih, tak bych to napsat nedokázal. To nepotřebuje komentáře.., prostě super. Škoda že se to neobjeví někde v mmainstreemu

4847

24.10.2002 12:40

Výzva teroristům: vražděte dále, ale vybírejte si cíle!

milo admsoft (zavináč) atlas (tečka) cz 194.?.?.?

Souhlasit se dá snad jen s touto větou :

>Protože zabíjet nevinné neozbrojené civilisty je ubohost a zbabělost.

Vývody o lenosti teroristů jsou, zcela zcestné. A taky cíl, který se jim v článku připisuje je nesprávný. Myslím, že jejich hlavním motivem je fanatická víra a získání moci, kterou by tuto víru prosazovali - nejdřive ve své zemi a pak v celém světě. Kdyby tomu tak nebylo, museli by si uvědomit, že Putin, pokud si přeje být příště zvolen musí udělat jedinou věc - pokud se nějakému nevinnému člověku něco stane, převálcuje Čečensko. V podstatě mu k tomu dávají záminku a tím navíc ohrožují i vlastní nevinné lidi. Jde jim tedy spíše o to vyvolat konfrontaci, protože, jak sami tvrdí, jim na životě nezáleží. Myslet si, že jenom proto, že obsadí divadlo s pěti sty diváky a eventuelně je povraždí, se něco změní na válce v Čečensku je značně naivní (jedině snad k horšímu). A veřejné mínění až na pár pomatenců bude těžko na jejich straně. Ve skutečnosti se tímto činem pro většinu lidí stali z bojovníků za svobodu (pokud je někdo za takové považoval) teroristy, kteří si nezaslouží nic jiného než smrt.

4854

24.10.2002 13:16

RE: Výzva teroristům: vražděte dále, ale vybírejte si cíle!

Pete 195.?.?.?

Reakce na 4854

Moc se do diskuzi nezapojuji, ale tento prispevek mi vadi. Pry lze souhlasit jen s jednou vetou. A proc nesouhlasite s prvnimi peti odsatavci?

Proc nesouhlasite s vetami: "Jsou životy Putina či Bushe cennější než životy stovky a tisíců občanů, jejichž jediným proviněním bylo to, že byli v nesprávnou dobu na nesprávném místě? Nebylo by na čase sáhnout do těch nedobytných pevností a vytáhnout ty muže za límec ven, aby nesli odpovědnost za každé své rozhodnutí?"

4856

24.10.2002 13:31

RE: Výzva teroristům: vražděte dále, ale vybírejte si cíle!

easttrader67 easttrader67 (zavináč) metacrawler (tečka) com 193.?.?.?

Reakce na 4856

Nevim co Vam vadi ale me vadi vse co vyzyva vrazdit, a nehraje zadnou roli koho a proc. S vrahy diskutovat koho a kdy vrazdit je nechutna vec ktera se neda instrumentalizovat.

4857

24.10.2002 14:01

RE: Výzva teroristům: vražděte dále, ale vybírejte si cíle!

milo 194.?.?.?

Reakce na 4856

Je to prostší než si asi myslíte. S otázkami nemá smysl souhlasit nebo nesouhlasit. Souhlasit můžete jen s tím, co někdo tvrdí. Tvrzení totiž může být pravdivé nebo nepravdivé. Otázka rozhodně tyto atributy nemá. Může být zajímavá, podnětná, hloupá a pod., ale nikdy pravdivá nebo nepravdivá. To může být jen odpověď. A v daném případě tyto otázky jsou mimo mísu, život všech lidí ma stejnou cenu. Možná by bylo lépe se ptát čí život je více nebo méně ohrožen?
Pak by možná mělo smysl přemýšlet o odpovědi. Takhle jsou to jen hloupé a manipulující dotazy za účelem zblbnutí čtenářů, protože odpověď, která se nabízí je triviální.

4861

24.10.2002 14:09

RE: Výzva teroristům: vražděte dále, ale vybírejte si cíle!

Pete 195.?.?.?

Reakce na 4861

OK, dik za vysvetleni... Ty otazky mi prisly na miste... a co ty prvni odstavce?

4862

24.10.2002 14:23

RE: Výzva teroristům: vražděte dále, ale vybírejte si cíle!

milo 194.?.?.?

Reakce na 4862

Můžete být konrétnější v tom na co se ptáte? Je samozřejmé, že s tvrzením, kdy byl kdo zavražděn nemá cenu souhlasit. To můžeme přijímat jako fakt. Může být, že jsem v článku přehlédl větu, se kterou bych mohl souhlasit. Každopádně, pokud mi položíte jasněji otázku, budu se snažit vám odpovědět.

4863

25.10.2002 13:55

RE: Výzva teroristům: vražděte dále, ale vybírejte si cíle!

Moniker 80.?.?.?

Reakce na 4861

Ja si myslim, ze aj otazka moze obsahovat nazor. Nie sme pocitace, aby sme sa museli vzdy vyjadrovat so strojovou presnostou. Nikde v prirodzenom svete neplati striktny system "bud, alebo". Clovek sa kludne moze pytat a zaroven tym vyjadrovat nazor.

4901

25.10.2002 14:33

RE: Výzva teroristům: vražděte dále, ale vybírejte si cíle!

milo admsoft (zavináč) atlas (tečka) cz 194.?.?.?

Reakce na 4901

Napište nějakou takovou otázku.

4902

25.10.2002 14:44

RE: Výzva teroristům: vražděte dále, ale vybírejte si cíle!

easttrader67 easttrader67 (zavináč) metacrawler (tečka) com 193.?.?.?

Reakce na 4902

Ne to snad neni nutne. Ja toho pana ujistuji ze ma pravdu, nevim presne v cem ale ma pravdu. At uz jenom prestane placat.

4903

25.10.2002 16:22

RE: Výzva teroristům: vražděte dále, ale vybírejte si cíle!

Moniker 80.?.?.?

Reakce na 4902

>Napište nějakou takovou otázku.

Napriklad:
"Jsou životy Putina či Bushe cennější než životy stovky a tisíců občanů, jejichž jediným proviněním bylo to, že byli v nesprávnou dobu na nesprávném místě? Nebylo by na čase sáhnout do těch nedobytných pevností a vytáhnout ty muže za límec ven, aby nesli odpovědnost za každé své rozhodnutí?"
Chcete povedat, ze v tychto otazkach nie je nazor?

4908

25.10.2002 22:05

RE: Výzva teroristům: vražděte dále, ale vybírejte si cíle!

Milo 212.?.?.?

Reakce na 4908

Ani jedna z otázek, kterou popisujete žádný názor neobsahuje. Podle kontextu, jakou mají tyto otázky v textu můžete usuzovat na názor pisatele a můžete pak s tímto názorem souhlasit nebo nesouhlasit. Samy tyto otázky žádný názor nevyjadřují. Někdo na ně může odpovědět ano, jiný ne. Toť vše.

Navíc jak jsem řekl jsou tyto otázky triviální, pokud příjmu tezi, že život každého člověka má stejnou cenu. Je to jako bych se ptal, zda sníh je bílý.

Jak jsou nesmyslné uvidíte v případě této otázky, která je v podstatě stejná :
Je život monikera cennější než životy stovky a tisíců občanů ?
Navádí to k tomu, že pokud bych tvrdil, že ne a měl bych to dokázat, musel bych být ochoten ho lehce obětovat.

4915

8.11.2002 18:55

RE: Výzva teroristům: vražděte dále, ale vybírejte si cíle!

kavol 147.?.?.?

Reakce na 4915

otazka bez nazoru:
A neni snad cilem ctenare "Milo" prostrednictvim nepatricne uzivane striktni logiky namisto "zdraveho selskeho rozumu" poskodit obecne mineni o soudnosti pana Stwory, potazmo lidi s nim alespon castecne souhlasicich?

5414

24.10.2002 12:44

Výzva teroristům: vražděte dále, ale vybírejte si cíle!

zdenek 66.?.?.?

ja bych o jednom " cili " vedel. Toho neni treba zastrelit, jen pouze par pres hubu.

4855

24.10.2002 13:53

Výzva teroristům: vražděte dále, ale vybírejte si cíle!

Aja 24.?.?.?

Pane Stworo,musim s vami nesouhlasit.Nevim,jaka je vase notion spravedlnosti.Na jedne strane vas rozlobi zatceni a vezneni teroristu,jimz jsou upirana prava na obhajce atd(tudiz vam to pripada nespravedlive).Na strane druhe vyzyvate teroristy k zavrazdeni tech,kteri jsou udajne zodpovedni(i kdyz chapu vas clanek spis jako vykrik,nez skutecnou vyzvu),neco mi tu unika.Ze by logika?
Nezijeme v idealnim svete,posledni dobou ma k idealu hodne daleko,ale nejsem si jista,ze pokud by vase teorie byla uvedena do reality,ze by se svet posunul tim spravnym smerem.
Kdo je ten,ktery ve hre mocnych tohoto sveta zaslouzi umrit?

4860

24.10.2002 17:24

Ale no tak...

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 24.?.?.?

Reakce na 4860

Ajo, to je hyperbola, neboli nadsázka.

Mimochodem, domníváte se, že kdybych tam napsal přestaňte vraždit, že by si to teroristé přečetli, zahodili by zbraně, a duha míru by se rozklenula nad zemí? [smích]

4870

24.10.2002 23:48

RE: Ale no tak...

Aja 24.?.?.?

Reakce na 4870

..to je presne ono,jak jsem napsala,unika mi logika nadsazky(vykriku).Tedy smysl vaseho clanku.Ach jo!!!!!!

4875

25.10.2002 8:55

RE: Ale no tak...

milo admsoft (zavináč) atlas (tečka) cz 194.?.?.?

Reakce na 4875

Nic vám neuniká, Ajo. Nemůže vám unikat něco co v tom článku chybí. [smích]

4889

25.10.2002 13:34

RE: Ale no tak...

Aja 24.?.?.?

Reakce na 4889

....to jsem si oddychla,zacinala jsem mit pocit totalniho blbecka.
Nepuncikuju.[smích]

4899

31.10.2002 18:30

RE: Ale no tak...

anonym 192.?.?.?

Reakce na 4870

a ja jsem si myslel, ze kdyz jste takovy jejich pritel
a jejich obdivovatel, ze by vas poslechli,
vzdyt to jsou vasi hrdinove, vasi partizani, zejmena,
kdyz jim nyni davate dokonce rady koho vrazdit a koho
ne jako to krasne popisujete, ze se prvni maji soustredit
na politiky

5131

26.10.2002 3:29

RE: Výzva teroristům: vražděte dále, ale vybírejte si cíle!

Mila Tatka111 (zavináč) adelphia (tečka) net 24.?.?.?

Reakce na 4860

Ajo,jako vzdycky : trefa do cernyho, nepuncuji prispevky, pro lidi kteri maji prehled zdviham palec, kdyz je to jeste ke vsemu zena zdviham oba. Konecne emancipovana zenska. Ja osobne nereaguji na prispevky osob jako je Nohejl. Ja jsem starej tramp (51) a nemel jsem plny kalhoty z komumistu, kterym jsem daval opravdu zabrat. Zprerazeli mi hnatu a levouu ruku, odrazili mi jatra, prezil jsem a stacil jsem dvema vystrovatelum nakopat drzku, ze na to nezapomenou, no a kdybych se potkal s Nohejlem , tak bych ho vyresil za par sekund, no a kdyby to na me zkusil nejaky Arab, ten by mel moc problemu, ja jsem na rozdil od vlezdoprdelisty NOHELA pripravenej. Ahoj spravny devce. Z cestiny jsem maturoval v roce 76, tak mi promim nejaky ulet z gramatiky>Pane Stworo,musim s vami nesouhlasit.Nevim,jaka je vase notion
>spravedlnosti.Na jedne strane vas rozlobi zatceni a vezneni
>teroristu,jimz jsou upirana prava na obhajce atd(tudiz vam to
>pripada nespravedlive).Na strane druhe vyzyvate teroristy k
>zavrazdeni tech,kteri jsou udajne zodpovedni(i kdyz chapu vas
>clanek spis jako vykrik,nez skutecnou vyzvu),neco mi tu unika.Ze
>by logika?

>Nezijeme v idealnim svete,posledni dobou ma k idealu hodne
>daleko,ale nejsem si jista,ze pokud by vase teorie byla uvedena
>do reality,ze by se svet posunul tim spravnym smerem.

>Kdo je ten,ktery ve hre mocnych tohoto sveta zaslouzi umrit?

4923

26.10.2002 4:01

RE: Výzva teroristům: vražděte dále, ale vybírejte si cíle!

Aja 24.?.?.?

Reakce na 4923

Pro Tatku- [smích].....to je omluva,za tu moji kritiku gramatiky....tak uz se nezlobte.
Aja.

4926

29.10.2002 2:53

RE: Výzva teroristům: vražděte dále, ale vybírejte si cíle!

Mila Tatka111 (zavináč) adelphia (tečka) net 24.?.?.?

Reakce na 4926

Pro Aju,rozhodne to nebyla omluva, nejsem zase tak haklivej na kritiku a na moji gramatiku uz vubec ne. K zenam jsem mel vzdycky velice kladne vztahy, takze o nejakem odpousteni nemuze byt rec, neni co a neni duvod proc bych se mel zlobit.
Mila.>Pro Tatku- [smích].....to je omluva,za tu moji kritiku
>gramatiky....tak uz se nezlobte.

>Aja.

5018

24.10.2002 18:18

Výzva teroristům: vražděte dále, ale vybírejte si cíle!

stefan usdoc (zavináč) post (tečka) cz 209.?.?.?

Myslim, ze vse je promyslena strategie jak na jedne strane odpoutat pozornost od domaci krize a zaroven na strane druhe z toho vysekat penize!!
Jo, bojuvky jsou treba, vzdyt by nam zkrachnul zbrojarsky prumysl, jeden z nejvetsich to zdroju penez. A diky teroristum se ziskavaji stala odbytiste, stare naboje se vystrili, nove se zase udelaji, az opet zestarnou, tak se zase neco najde, kam se to pujde vystrilet, a tak stale dokola!
Zaverem, se taky tazi co ma zanamenat nadpis clanku, a jake cile by si pak meli kluci teroristi vybirat? nebo je to jem basnicky obrat, kteremu nerozumim??? asi!
Stefan

4872

24.10.2002 18:19

Výzva teroristům: vražděte dále, ale vybírejte si

Helios 212.?.?.?

Hehe, kdyby ten odstrelovac z Washingtonu prijel do Prahy az tady ted bude ten sjezd NATO, to by byla parada [smích]

4873

24.10.2002 18:32

Výzva teroristům: vražděte dále, ale vybírejte si cíle!

Vasek sedlacev (zavináč) mlp (tečka) cz 195.?.?.?

Irácký viceprezident prohlasil, že by si to mohli vyridit Bush a Husajn jako pistolnici a netahat do toho ostatni. Neni to zas tak spatny napad. atreba by pak ubylo teroristu... [smích]

Ale to je taky jen nadsazka. Bohuzel. [pláč]

4874

25.10.2002 0:54

Výzva teroristům: vražděte dále, ale vybírejte si cíle!

Petr YP191 (zavináč) aol 152.?.?.?

Pane Stwora,
Ta slecna tydne je uz dva tydny stara. Muzete s tim prosim Vas neco udelat .

4877

25.10.2002 10:56

RE: Výzva teroristům: vražděte dále, ale vybírejte

kubik 134.?.?.?

Reakce na 4877

Me ta slecna pripadala jako neco pres dvacet let, tak nevim...[smích]>Pane Stwora,

4893

25.10.2002 3:36

Výzva teroristům: vražděte dále, ale vybírejte si cíle!

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 203.?.?.?

Nikdo na svete se nenarodi ,jako terrorista,tak ,tedy ,jak jsme k nemu ted tak prisli?
Kdyz v roce 1948 samozvany "terroristicky" stat Israel se vyhlasil,tak dve supervelmoci jej hned uznaly,sovetsky -bolsevicky svaz Ruska a Spojene Staty,jinymi slovy uznali i cestu terrorismu ,kterou zide -zionisti provadeli v tomto Palestinskem uzemi,dnes ,tedy ,jak USA ,tak Rusko sklizi ,co si v roce 1948 odsouhlasili na mezinarodnim foru.Bolsevickemu Rusku se nelze divit ,nebot vznikl podobnou cestou terroru-revoluce ,ktera stala Rusko na 100 milionu obeti.Avsak posudte jen v omezenem historickem zaznamu o terorismu ,pred nezakonnym vznikem Israelu.1947

55
January 1, 1947, Jerusalem. Dov Gruner was sentenced to hang by a British military court for taking part in a raid on the Ramat Gan police headquarters in April of 1946.

56
January 2, 1947, Palestine. A wave of terror swept Palestine as Jewish terrorists staged bombings and machine gun attacks in five cities. Casualties were low. Homemade flame-throwers were used in several cases. Pamphlets seized warned that the Irgun had again declared war against the British and Arabs of Palestine.

57
January 4, 1947, Jerusalem. British soldiers have been ordered to wear sidearms at all times and were forbidden to enter any cafe or restaurant

58
January 5, 1947, Egypt ,Eleven British troops were injured in a hand grenade attack on a train carrying troops to Palestine. The attack took place near Benha, 25 miles from Cairo.

59
January 8, 1947, Palestine. British police arrested 32 per­sons suspected of being members of the Irgun terrorist
gang´s "Black Squad" in raids on Rishon-el Zion and Rehoboth.

60
January 12, 1947, Haifa. A single terrorist drove a truck filled with high explosives into the central police station and exploded it, killing two British policemen and two
Arab constables and injuring 140 others. The terrorist
escaped. This action ended a 10-day lull in the violence and the Stern gang took the credit for it

61
January 13, 1947, Haifa. British soldiers and police screened 872 persons in Haifa and detained 10 for further questioning as Arabs and Jews both condemned the bombing.

62
January 14, 1947, Jerusalem. Yehudi Katz is sentenced to life in prison by a Jerusalem court for robbing a bank in Jaffa in September of 1946 to obtain funds for the terrorists.

63
January 21, 1947, London. Dr. Emmanuel Neumann, vice president of the Zionist Organization of America, declared US. Zionists would spend "millions" to finance illegal immigration of Jews to Palestine. A Haganah spokesman in Paris claimed that 211,878 Jews entered Palestine illegally during the past 15 months.

64
January 22, 1947, Palestine. Sir Harry Gurney, Chief Secretary, stated that the British administration was taxing Palestine $2,400,000 to pay for sabotage by the terrorists.

65
January 22, 1947, London. Colonial Secretary Arthur Creech Jones informed the House of Commons 73 British subjects were murdered by Palestine terrorists in 1946 and
"no culprits have been convicted."

66
January 27, 19<BR><BR>Kráceno (Editor)

4881

30.10.2002 14:14

RE: Výzva teroristům: vražděte dále, ale vybírejte si cíle!

db 212.?.?.?

Reakce na 4881

Pane Nohejl.

Mám na Vás jednu otázku, kterou Vám chci položit již dávno (a některým dalším). Vím, že je možná nekorektní a že za ní sklidím nevraživost, ale přesto ...

"Jste tak blbý od narození nebo jste chodil na nějaký kurz?

Děkuji za kladné vyřízení.

5081

30.10.2002 14:54

RE: Výzva teroristům: vražděte dále, ale vybírejte si cíle!

milo admsoft (zavináč) atlas (tečka) cz 194.?.?.?

Reakce na 5081

Možná není blbý, třeba je jen navedený.

5085

30.10.2002 14:25

RE: Výzva teroristům: vražděte dále, ale vybírejte si cíle!

db 212.?.?.?

Reakce na 4881

Zase jsem se nechal unést.

Fuj.

Docela bych i chtěl, a měl, něco napsat v reakci na výplody (opisy) našeho exilanta čechoaustralana Nohejla, ale vzdávám to.

Myslím, že to nemá smysl. Možná někdy jindy.

Jo, a omlouvat se za předešlý komentář nebudu.

5083

25.10.2002 4:10

Výzva teroristům: vražděte dále, ale vybírejte si cíle!

Petr YP191 (zavináč) aol 198.?.?.?

Dekuji.

4885

25.10.2002 21:31

Výzva teroristům: vražděte dále, ale vybírejte si cíle!

albert 12.?.?.?

Znamy herec a president National Rifle Association (NRA), Charlton Heston prohlasil neco, co bude zajiste sokovat vsechny liberalni humanistikce cvoky milujici multi-kulti, multi-ethno a multi-rasove slozeni spolecnosti, ktere tradicne byvaly bileho evropskeho puvodu.
Pan Heston je tedy rasista, nebot pohlasil, ze "Amerika je nasilna od prirozenosti diky sve zmixlovane etnicite".
Takze humaniste a liberalove pod hrdinnym a oddanym zidovskym vedenim - nadale podporujte, umoznujte, organizujte a delejte atraktivni emigraci tretiho sveta do kontinentu Evropy, Amerik a Australie. Cim tam bude vice multi-kulti, multi-etnika a multi-ras, tim vice bude nasili a terorismu in "years to come"! Tj., pro vase vlastni potomstvo ...
http://www.mediaresearch.org/cyberalerts/2002/cyb20021011.asp

4913

25.10.2002 23:27

RE: Výzva teroristům: vražděte dále, ale vybírejte si cíle!

Aja 24.?.?.?

Reakce na 4913

...to jste nam to zase hezky vysvetlil,jen jsem netusila,ze pan Heston je Indian.

4919

26.10.2002 3:34

Ajo, to jsi na drogach a nebo nerozumis anglicky?

albert 67.?.?.?

Reakce na 4919

-- "You also interview Charlton Heston?...How did that go?"
Moore: "Not well. He got up and walked out on me and, and I was at his house, so he just left me in his house. I didn't know what to do. He in this interview he says that he believes the problem with America is our mixed ethnicity, and I was very stunned to hear him go down this, this kind of racial road. He said, 'You know, this country was founded by these wise, old dead white guys,' and I think he said the same thing on your show here last month."

4924

26.10.2002 4:07

RE: Ajo, to jsi na drogach a nebo nerozumis anglicky?

Aja 24.?.?.?

Reakce na 4924

...ani jedno,ani druhe.Zkuste si znovu precist ty dve jednoduche vety,ktere jsem vam napsala.(Napoveda-cast je ironicka,hadejte jaka a proc?)
Aja

4927

26.10.2002 23:42

RE: Ajo, to jsi na drogach a nebo nerozumis anglicky?

Aja 24.?.?.?

Reakce na 4927

...vlastne je to jeste jednodussi,veta je jenom jedna.Zkuste to "drogove tajemstvi" a moji"linquistickou neschopnost" rozlousknout,Alberte.

4946

26.10.2002 3:43

Výzva teroristům: vražděte dále, ale vybírejte si cíle!

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 203.?.?.?

Nase noviny,nase TV a vsude jen slysime ,terrorismus a zase terrorismus.Prece nikdo na svete se nenarodi ,jako terrorista,ale vlivem spolecnosti a udalosti se jim stane.Kdyz komunisti bojovali proti kapitalistum ,tak navadeli delniky rozbijet stroje a navadeli je k revoluci a "terrorismu" proti majitelnum,kdyz se ,ale komunisti stali pany,tak rozbijeni stroju bylo kvalifikovano sabotazi,za coz byly nejtezsi tresty,utok na vedouci komunisty ,byl akt terrorismu a za to byla opratka.Komunismus sel na vyvoz do sveta a svou revoluci-terrorismus se uplatnoval v Africe a v Latinske Americe a vse pro soudruhy bylo v naprostem poradku,kdyz ,tak zvane "osvobozenecke sili" vypalovali vesnice a kdo s nimi nechtel jit ,tak od urezanych usi ,az po muceni a popravy bylo zcela beznou revolucni praxi.
Takze ,terror dava vznik dalsimu terroru,ze starny obeti ,jez se nakonec vzchopi k drastickym vecem,jako odpoved na terror,ted jde jen o to ,zda provadite tento terror pod vlajkou statniho terroru,coz je v poradku a nebo jste s hrskou lidi svym terrorem proti terroru statnimu,coz se nesmi a celosvetove se ma potirat.Bratri Masinove muzou byt nazvani terroristy ,kdyz bojovali proti terroru komunistu,kolik Americke milice muze pouzit terroru proti statnimu WACO terroru?Kolik Ukrajincu po 6 milionech hladem umorenych se muze postavit proti komunistickeho terroru,kolik Palestincu se muze postavit proti statnimu" Stern Gun" Israel terroru,ktery provadi v prevleku do uniformy armada?
Tudiz ,otazka terroru ma hluboke historicke koreny,pokud terroristi dosahnou pomoci terroru vedouciho postaveni ,tak prvni co udelaji v ramci svych nove ziskanych "koryt" zavedou boj proti terrorismu,nebot se ted stali nositeli zakona,ktery v minulosti krvave rozvraceli.
Britanie vola o potreni terroru,ale Britanie se svym kolonisacnim programem terrorisovala na dve tretiny sveta.
Amerika ,vola proti terroru,ale vybila indiany ,kde se jen dalo.
Australie vola proti Terroru,ale zapomeli,ze terrorem nutili ostrovany pracovat na plantazich za nic od rana do vecera a kdo se postavil teto otrocke praci,tak s Bozim pozehnanim,byl uvazan ke skale a priliv jej utopil.
Nakonec nase narodni dejiny poznaly terror po roku 1948 a popravou Horakove dal najevo ,ze jen nazor na komunistickou stranu,pokud neodpovida novym terroristum ve vlade se tresta hrdlem a cely svet protestoval proti poprave teto statecne zeny,jez rekla neohrozene svuj nazor na nove mocipany-terroristy,kteri si uzakonili svuj terror na sve spoluobcany.Takze o terroru z historie lidstva by se dalo hodne a hodne mluvit,ted jde jen o to ,zda dnes nemame byt pouziti k prosazeni vladniho terroru proti terrorisovanym.

4925

26.10.2002 18:59

Moskevska tragedie

albert 67.?.?.?

Chechen rebels started executing captives ...

Zatimco masova media (tj. zion-zido-americka), pokud se jedna o zajmy Ameriky a Israele s oblibou pouzivaji slova "terrorists, murderers, criminals" - v tomto pripade pouzivaji vyrazy -
"Rebels, gunmen, captors, hostage-takers ,captors,gunmen's leader Movsar Barayev, accomplices"...
Ani jedno slovo TERRORIST! A pritom zabit 67-90 rukojmi kteri se prisli pobavit - to nema obdoby!
Je zajimave porovnat 2 nasledujici verse Associated Press (politbyro svetovych politicky korektnich zprav), treba z Chechen rebels se v "updatu" stanou pouze Chechens ...

Kriminalnici, vrazi, terroriste!!!
67 Hostages Die As Moscow Siege Ends
Troops Storm Moscow Theater, Killing 50 Rebels and Freeing Over 700 Captives; 67 Hostages Die

The Associated Press

www.abcnews.go.com/wire/World/ap20021026_656.html?partner=earthlink#photocap

http://abcnews.go.com/wire/World/ap20021026_813.html

4938

27.10.2002 1:01

Výzva teroristum: vrazdete dále, ale vybírejte si

moravacek 24.?.?.?

Vladimir Stwora:
"V?em terorist?m, vrah?m a po?uk?m bych rád vzkázal, aby si klidn? dál pokra?ovali ve svém díle, ale aby se sna?ili více se profesionalizovat. "


Bylo by dobre, kdyby pan redaktor Stwora byl vice konkretnejsi.
Myslim tim, ktereho Kanadskeho politika by chtel videt v rukach
svych arabskych "hrdinnych partizanu" jako prvniho ? Dale jakou
smrti, by si pral pan redaktor Stwora, aby jim vyjmenovani politici
odesli s tohoto sveta ? A pral by si pan Stwora aby byli potrestani
jen politici ci jejich cela rodina, pripadne i pribuzenstvo ?
Vyzyvat v teto dobe jeste k vetsim teroristickym akcim je opravdu terorismus sam sebou.

Tyto veci by nezajimali jenom me, ale hlavne to bude zajimat Attorney General of Canada pana David Young a Toronskeho Chief of police pana Juliana Fantino,pod kterym justicne podleha pan redaktor Vladimir Stwora. Stejne tak uverejnovani pornografickych obrazku trinacti
letych holcicek na jeho Zvedavci a jeho rasisticke clanky proti
Zidum a vsem prislusnikum jine nez bile pleti.


4948

29.10.2002 0:55

RE: Výzva teroristum: vrazdete dále, ale vybírejte si

Jirka 64.?.?.?

Reakce na 4948

kolik ti za to praskacstvi plati?

5013

27.10.2002 1:35

Výzva teroristům: vražděte dále, ale vybírejte si cíle!

Pavel ntpng (zavináč) austarnet (tečka) com (tečka) au 203.?.?.?

Paklize chceme rozumet arabskemu terroristickemu problemu , musime se vratit do historie roku 1947 kdy se zrodil Israel. Mali ctenar soudnou znalost teto tragicke udalosti musi priznat ze Zioniste zacali vrazdit Araby s gustem od prvopocatku sve existence. Jediny Israelsky premier ktery nebyl clenem Stern gangu byl Netyenyahu. Ostatni maji vsichni ruce zbrocene lidskou krvi. Neni divu ze Arabove posilaji do Israelu mlade lidi kreri jsou ochotni zabit Israelce a zkoncit svuj zivot aniz jej ochutnali. Je naprosto zakonite ze spatna akce prinese spatnou reakci. Konec koncu Arrafat je take masovy vrah.Neprodat jim benzin, naftu, jakekoliv zbrane a za dvanact mesicu bude po valce. Bohuzel tak se nestane protoze ti nejbohatsi obcane tohoto sveta vydelavaji nekrestanske penize z utrpeni obycejnych Arabu a Israelcu a protoze se tak nestane budema svedci neustale se zvysujicich barbarskych surovosti Palestincu na Israelcich a opetne.

4949

27.10.2002 18:17

RE: Výzva teroristům: vražděte dále, ale vybírejte si cíle!

stefan usdoc (zavináč) post (tečka) cz 65.?.?.?

Reakce na 4949

naprosty souhlas, neni treba co dodavat!!
stefan

4957

28.10.2002 7:56

RE: Výzva teroristům: vražděte dále, ale vybírejte si cíle!

Brnak 68.?.?.?

Reakce na 4949

Pavel napsal:
Paklize chceme rozumet arabskemu terroristickemu problemu , musime se vratit do historie roku 1947

Pavle jestlize tomu chces rozumet, tak se musis vratit zpet aspon o 5,000 roku.

4992

28.10.2002 10:15

RE: Výzva teroristům: vražděte dále, ale vybírejte si cíle!

Pavel ntpng (zavináč) austarnet (tečka) com (tečka) au 203.?.?.?

Reakce na 4992

Nema vyznam jit zpet 5000 let. Prilis komplikovane . Vim vsak na co mirite. Vratit se do roku zrozeni Israele je dostatecne vysvetlitelne. Fakta jsou nevyvratitelna. Zkomplikujte to prilis a mozky vetsiny lidi vypnou jako elekticky vypinac

4995

27.10.2002 2:40

Výzva teroristům: vražděte dále, ale vybírejte si cíle!

Pavel 203.?.?.?

obdrzel jsem odporujici odpoved na muj clanek,je slusnosti se podepsat a uvest adresu na kterou mohu odpovedet, tato odpoved ztrci jakoukoliv verohodnost

4951

27.10.2002 6:34

Výzva teroristům: vražděte dále, ale vybírejte si cíle!

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 203.?.?.?



Vysledkem spatne politiky, je terror,jak ze starny statu ,tak ze strany terrorisovanych.Dnesni situace zcela jde podle planu "svetove vlady",nebot kazdy,kdo se ji postavi do cesty,tak bude jen a jen terrorista, to znamena ,ze nesmi byt zadna oposice ,zadny jiny program,zadny vlastni nazor,nebot i myslenka muze byt povazovana ,jako akt proti stavajicim "panum" a muze byt trestana.Samozrejme takova cesta "neco stoji",ne politiky ,ale nas ,kteri to zaplatime.Boj proti terrorismu prijde "vladni terroristy" na miliardy dollaru,ktere nejsou na nemocnice a na chudy a postizeny.Je tedy zajimave shledat ,ze na valku penize jsou i treba na desitky roku dluhu dopredu,ale na vec uzitecnou se nedela ani ten dluh.Spravne to komentuje jeden ctenar v americkem tisku, ve dnech ,kdy probyhaji demonstrace proti valce ,proti dalsimu zadluzeni danovych poplatniku do nesmyslneho dobrodruzstvi politiku a pro valku pracujicich prumyslovych koncernu a mezinarodnich bank.

Every year, at least 40 million innocent men, women and children (that's 7 jewish holocausts) ruthlessly perish from hunger, poverty, starvation, disease and malnutrition- due largely to the policies of US international state and corporate self-interest, power and greed.

4954

27.10.2002 22:24

Výzva teroristum: vrazdete dále, ale vybírejte si

moravacek 24.?.?.?

Rad bych vam mily pane odpovedel, ale nas pan redaktor Stwora me a dalsi vyloucil z jakych koliv diskuzi to asi proto, ze nam chybi
zaklady etiky.Anebo mame opacne nazory a stezujeme mu jeno velice
narocnou praci, kde se nam snazi, nam polovzdelanym emigrantum roztrousenych po svete ukazat skutecnou tvar presidenta Bushe a
zakernemu imperialismu kteremu slouzi.

Muj diskusni prispevek byl nasledujici :

Ja kdyz se podivam na fotky tech arabskych vlastencu, statecnych partyzanu nekde v Time ci v Newsweek tak musim vam dat za pravdu pane Stwora. Ti chlapci vypadaji velice nevinne. Humanismus jim primo kouka s oci. S takovyma chlapcama, bych se opravdu citil
velice bezpecny. Nevim co proti nim ti Americane stale maji.
Meli by je konecne nechat na pokoji. Vzdyt oni by ani kureti neublizili.


A dostal jsem nasledujici, vazne upororneni primo od pracovniho stolu pana sefredaktora Vladimira Stwory :

Va?e IP adresa je v seznamu zakázaných adres co? znamená, ?e se nem??ete podílet na této diskuzi. Pova?ujete-li to za nedopat?ení nebo omyl, prosím kontaktuje vydavatele Zv?davce na editor@zvedavec.org

Obavam se mu napsat, psal jsem mu kdysi v lete a bylo me vynadano do
sprostych kur, lidskych hajzlu a poslal me tam, kde konci nase
alimentarni trubice. Taky co by expert v lidke psychologii spojil
moji osobnost s Hitlerem a Stalinem do osoby jedne, ktera se snazi
jen fysicky likvidovat. Neodepsal jsem mu, protoze nebylo by dobre
dale povzbuzovat jeho paranoidni podezrivavost, ze tento svet je stvoren jen a jen k tomu aby, ho naseho pana redaktora Stworu znicil.
Predstav te si, ze by Zvedavec neexistoval, cemu by jsme se smali
a meli divit za dlouheho nedelniho zimniho odpoledne.



4987

29.10.2002 1:09

RE: Výzva teroristum: vrazdete dále, ale vybírejte si

Jirka 64.?.?.?

Reakce na 4987

Moravacku nech toho piti vzdit ti odemiraji moskove bunky!!!!

5014

29.10.2002 8:28

RE: Vy?zva teroristum: vrazdete dále, ale vybírejte si

MartinCermak mcermak2000 (zavináč) yahoo (tečka) com 205.?.?.?

Reakce na 5014

Ja na gramatiku u prispevku moc nehledim, ale kdyz jsme Jiriku u tech mozkovych bunek: "vzdyt" se pise s tvrdym "y" a ve slove "mozkove" je pismeno "z". Pak uz tam chybi jen par carek. A to vsechno v jedne kratke vete. Kolikpak jsi toho sam vybumbal ?!

5029

28.10.2002 3:21

Výzva teroristům: vražděte dále, ale vybírejte si cíle!

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 203.?.?.?

Pane "moravacek",vubec v zasade nejde ,jak se muslimove tvari na forografii,jestli se Vam zdaji byt divoky a nebo nasilny,tak se zeptejte svych politiku ,proc nam je v ramci takzvane mnohakulturni spolecnosti nacpali vsude ,kde se jen da,takovy Amsterdam je dnes mestem minaretu,zastavit se v Londyne,tak myslite hned na letisti ,ze Vas unesli do Pakystanu,jedte do Cech a podivejte se do Zelezne Rudy a jste ve Vietnamu,takovy Vancouver je cinsky kanton a v Australii se jdete podivat rano na vlak plny Vietnamcu,tudiz ,politici nam anasim potomkum za prijate uplatky ze vsech stran zaridili zcela "jisty a prosperujici" zivot.Byvaly guverner Haiden prohlasil ,ze vznika nova Australske rasa krizenim s filipinskymi zenami a pan Keatin prohlasoval ,ze Australie je soucasti Asijskych zemi,on nevi ,ze Australiie kontinentem sama pro sebe.Kdyz tedy mame nedobre vyhlizejiciho nepritele-pritele, za zady ,tak se tezko muzete branit,jedine reseni je jit a terroristicky rozbit hubu proradnym politikum.

4989

28.10.2002 5:51

Výzva teroristům: vražděte dále, ale vybírejte si cíle!

albert 67.?.?.?

Jak uz p. Nohejl naznacil, ze ackoliv dnesni muslimove jsou predstavovani svetu v tom nejhorsim svetle, je jich v tradicnim bilem-krestanskem svete vsude tolik jako by se s nima pytel protrhnul.
Ja osobne s muslimy necitim, nesympatizuji. Nic proti nim nemam, dokud si zijou mezi sebou, ve svych vlastnich tradicnich castech sveta. A tam at si delaji co si delali jiz od doby, kdy Mohamed mel odletet na bilem koni do nebes a melo tam na nej cekat 70 neposkvrnenych pan ..

Ale, jeden se muze zamyslet: z jakeho duvodu, a kdo za poslednich par desitek let podporoval, organizoval a umoznoval masovou emigraci muslimu do Evropy, do Spojenych Statu, do Australie, do Canady, do Latinske Ameriky? Vzdyt to tak prece predtim nebyvalo! A co take rovnez take predtim nebyvalo, ze by zide (tvorice snad 0.02 % svetove populace) ve stejne dobe meli takove zastoupeni a silu v americke vlade. A ta vlada je zodpovedna za to, koho si do zeme pusti ci ne! Za Clintona, ackoliv zide konstitutuji zhruba 2% americke populace populace, ve vlade jich bylo 70+%. Za G.W. Bushe, situace neni o nic horsi horsi. A to nemluvime o jimi prakticky 100% ovladanych masovych medii & "zabavy", ale i kontrole ekonomie, skolstvi a cirkve.
Jak je tedy mozne, za za takove situace, kdyz nevrazivost muslimu a zidu je tak znama, ze takovemu mnozstvi muslimum, pod zidovskou kontrolou, bylo povoleno vyemigrovat do tradicne evropsko-krestansko osidlenych zemi? A ve stejnem momente evropska emigrace je prakticky na bode mrazu ...
Tato situace neni nahodna, to je plan: Nahnat smecky psu dohromady, pak je proti sobe postvat aby se navzajem pokousali a ukousali - a pritom shrabnout zvanec ktery byl v placu.
Nemajetne proti majetnym & spodinu proti slechte (= bolsevismus). Zeny proti muzum (= feminismus), barevne proti bilym (= rasismus), buzeranty proti normalnim (= xenofobie), muslimy proti krestanum, krestany proti muslimum (ale nejdej Boze, ne proti zidum! To by byl antisemitismus!). Jmenovatel je spolecny ... Rozdel a panuj!

4990

28.10.2002 15:45

RE: Výzva teroristům: vražděte dále, ale vybírejte si cíle!

stefan usdoc (zavináč) post (tečka) cz 209.?.?.?

Reakce na 4990

alberte, vyborne jsi to napsal, skoda jen, ze ti oponenti zase nebudou moci nic vyvratit, asi ti nadaji do rasistu a hlavne antisemitistu. pral bych si, aby zdejsi "opozice" zacala konecne cist a chapat, kdo a proc za vsim stoji. vim, ze to tu je hudba
budoucnosti. snad do nich uderi neco uderi, aby se jim konecne rozsvitilo!
stefan

4999

28.10.2002 6:34

Výzva teroristům: vražděte dále, ale vybírejte si cíle!

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 203.?.?.?

Mluvime a piseme o terrorismu,dnes jsem nasel velmi zajimavy clanek a tak Vam predkladam nadpis k hledani,zatim nemohu podat internetovou linku ,snad priste.

Micro Nuke Used in Bali "Terrorist" Lookalike Attack
Zionists forcing Australian support for American war on Iraq

Copyright Joe Vialls, 14 October 2002

4991

28.10.2002 15:57

Výzva teroristům: vražděte dále, ale vybírejte si cíle!

stefan usdoc (zavináč) post (tečka) cz 209.?.?.?

ano, vse je promyslena akce "mensiny" a az zde zacne horet puda pod nohami, pak si zase najdou novou "oazu", kterou "zkultivuji"
dle svych "potreb"!
Muj znamy na toto tema stale rika: "they own it all, they own it all
again"!
stefan

5000

28.10.2002 16:03

Výzva teroristům: vražděte dále, ale vybírejte si cíle!

stefan usdoc (zavináč) post (tečka) cz 209.?.?.?

a jeste zpet k terorizmu. videli jste jak rusi resili situaci v moskve? ja tomu rikam "system fuck'em all", zarvali tam nevini, coz je tragedie, na druhe strane ale "system" vyresil problem, nebo,ne?
stefan

5001

28.10.2002 23:24

Výzva teroristům: vražděte dále, ale vybírejte si cíle!

Pavel ntpng (zavináč) austarnet (tečka) com (tečka) au 203.?.?.?

Take to stoprocentne ukazuje jakou zodpovednost a za prve respekt ma Rusky Establishment pro svoje obcany. Jsem presvedcen ze musela byt jina alternativa nez zabit 130 totalne nevinych lidi. Bohuzel v Rusku se od dob Komunisticke vlady nic nezmenilo, takze ocekavat nejake humanitni zazraky je neskutecny sen.

5009

29.10.2002 4:57

Výzva teroristům: vražděte dále, ale vybírejte si cíle!

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 203.?.?.?

Pro Ty zajemce ,kteri se chteji podivat na dost zajimavy clanek o atentatu na Bali,kde se plno lidi "odparilo" ,coz neni pri normalnim explosivu mozne ,tak tento clanek muze mit i neco pravdy a da premyslivym lidem par otazek navic.
http://g.hinemsn.au/OTO_/enau??PI=40440&DI=194
Tentoclanek prinasi obrazek male atomove hlavice ,jez ma neobviklou vybusnou cilu.
Podle zprav "expertu" melo byt pouzito +øé kg trhaviny,neni mi jasne .kolik by vzalo mista v aute takove mnozstvi.
Micro Nuke Used in Bali "Terrorist" Lookalike Attack
Zionists forcing Australian support for American war on Iraq

5021

29.10.2002 7:13

Výzva teroristům: vražděte dále, ale vybírejte si cíle!

albert 67.?.?.?

alberte, vyborne jsi to napsal, skoda jen, ze ti oponenti zase nebudou moci nic vyvratit, asi ti nadaji do rasistu a hlavne antisemitistu. pral bych si, aby zdejsi "opozice" zacala konecne cist a chapat, kdo a proc za vsim stoji. vim, ze to tu je hudba
budoucnosti. snad do nich uderi neco uderi, aby se jim konecne rozsvitilo!
stefan
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
Stefane, ve vetsine se snazim psati pouze to, co jsem nekde objevil. Snazim se ucit od druhych, vice znalejsich, zkusenejsich, vzdelanejsich.
Jelikoz, predevsim za poslednich 24 let meho exilu, se mi znacne otevrely oci, a to diky moznosti srovnavani ruznych hodnot, tak jen v dobre vuli sdeluji sve pozorovani druhym. Samozrejme, pokud mozno, hezky podlozene referencemi.
Verim, ze krome byti objektivnim a miti oci otevrene - je treba navic jeste jedna vec: SELSKY ROZUM.
A to, lituji ze to rikam, mnohym dnes chybi ... Dnesni svet je naplnen kvanty zrobotizovanych papousku, kteri krome opakovani politicky korektni propagandy a mackani knofliku elektronickych aparatu, na vic nestaci ...
A to ze zid/polozid/arasid/pazid, shabboz goy, bolshevik/exbolshevik, NWO globalista, buzerant, feministka, multi-kulturista, multi-rasa-propagator ci uz jakykoliv multi-kulti-rasa produkt, apod., me za ma pozorovani a informace napada, zavrhuje ci nenavidi - copak to je neco noveho pod sluncem?

Pred lety jsem musel informaci hledat daleko slozitejsi cestou: chodit do knihoven (napr. studovat roztomily gojima-milujici Talmud), odbirat politicky nekorektni noviny a pak objednavat politicky nekorektni literaturu k dalsimu studiu. Dnes je situace daleko snazsi, plno informace je k mani na www, ale zato na druhe strane ke vsi smule pribyla kvanta kybernertickych robotu, kteri o takove veci nemaji zajem. A pak co je snad nejzavaznejsi - jim schazi ta jedna zakladni vec. Tj. SELSKY ROZUM ...
Ma-li jeden zajem o politicky nekorektni informaci, tak napr. toto je dobry zdroj (vi-li jeden co chce vyhledavat, Internet je dnes skvelym zdrojem):
http://www.realnews247.com/rule_america.htm
http://www.realnews247.com/


5026

29.10.2002 18:04

RE: Výzva teroristům: vražděte dále, ale vybírejte si cíle!

stefan usdoc (zavináč) post (tečka) cz 209.?.?.?

Reakce na 5026

ja jsem taky kdysi tapal ve "znalostech", poznamenan bolsevickou propagandou a pak v Americe jsem videl a poznal, ze to je uplne jinak? ano tady vidim, ze i ten "selsky rozum" nekterym chybi, ale snad na to prijdou taky!
Stefan

5047

29.10.2002 8:41

Vy?zva teroristu?m: vrazˇdeˇte dále, ale vybírejte si cíle!

MartinCermak mcermak2000 (zavináč) yahoo (tečka) com 205.?.?.?

OZNAMENI MISTNIM PARANOIKUM !!!
Zadna atomova bomba na Bali nevybuchla. Nikdo zvysenou radioaktivitu nanameril, zadne dukazy o ucasti Zidu nebo Americanu neexistuji. Kdyby existovaly, alespon nektera seriozni media by je zverejnila. Utok provedli fanaticti muslimove. Clanek vymysleny a otisteny na internetu nejakym postkomunistickym kretenem neni zadny dukaz. Vyuzivat smrti nevinnych lidi k rasistickym utokum je obycejna prasarna. Have a nice day !!!

5031

29.10.2002 13:59

RE: Vy?zva teroristu?m: vrazˇdeˇte dále, ale vybírejte si cíle!

easttrader67 easttrader67 (zavináč) metacrawler (tečka) com 193.?.?.?

Reakce na 5031

Ale v jejich realite to byl zidovsky/americky agent s miniaturni atomovou bombou. samozrejme ze zadne dukazy neexistuji, ale v jejich realite zadne dukazy nepotrebuji. To ze si to mysli je uz samo o sobe dukaz. Panove jako Stefan, Albert a Nohejl si mysli ze vse co oni nekde prectou je uz dukaz a ted jim musite dokazat ze se oni myli [smích]) Samozrejme ze to nejde a proto maji ve sve blouznive realite vzdy pravdu.

5034

29.10.2002 14:41

RE: Vy?zva teroristu?m: vrazˇdeˇte dále, ale vybírejte si cíle!

milo admsoft (zavináč) atlas (tečka) cz 194.?.?.?

Reakce na 5034

Je všeobecně známo, že mikrominiaturní atomové bomby existují. Jako důkaz uvádím starší český film "Konec agenta W4C prostřednictvím psa pana Foustky" , kde právě tento agent byl zlikvidován miniaturní atomovou bombou ukrytou v budíku. Zůstaly po něm jen nezničitelné boty. [smích] [smích] [smích] [smích] [smích] [smích] [smích] [smích] [smích]

5040

29.10.2002 15:04

RE: Vy?zva teroristu?m: vrazˇdeˇte dále, ale vybírejte si cíle!

easttrader67 easttrader67 (zavináč) metacrawler (tečka) com 193.?.?.?

Reakce na 5040

A tady to mame, Foustka, to je zid: zabil statecneho agenta s pomoci nizsi kreatury. Ted jeste napiseme ze byl na Bali (je to jedno jestli tam urcite byl), a vy me budete citovat a uz mame dukaz. Angazujeme jeste pany Nohejle , Alberta a Stefana a behem par dni to je jasne. Zidovsky agent zabil s pomoci americkeho psa a miniaturni atomove bomby nevine turisty. hlavni vinik je ale Mr. Bush a jeho strasna politika ktera dovoluje zidovskym agentum vlastnit psy a atomove bomby.

5042

29.10.2002 18:09

RE: Vy?zva teroristu?m: vrazˇdeˇte dále, ale vybírejte si cíle!

stefan usdoc (zavináč) post (tečka) cz 209.?.?.?

Reakce na 5042

ach boze, "estrado", pisi ti to durazneji nekde jinde, tady hlasim no comment!!!
stefan

5048

29.10.2002 18:36

RE: Vy?zva teroristu?m: vrazˇdeˇte dále, ale vybírejte si cíle!

easttrader67 easttrader67 (zavináč) metacrawler (tečka) com 193.?.?.?

Reakce na 5048

Kde, mi to pises? Nebo to je tajne? Psst ja te neprozradim, nemam selsky rozum a socialisticke vzdelani take ne ale bude se snazit. Nebo cekas na nejake argumenty ze site? nenech se rusit, mysli, mysli......

5049

29.10.2002 22:45

RE: Vy?zva teroristu?m: vrazˇdeˇte dále, ale vybírejte si cíle!

stefan usdoc (zavináč) post (tečka) cz 209.?.?.?

Reakce na 5049

estrado, pisu ti to tam, kde napadas moji inteligenci a "radis" mi presne tak, jako v "socialismu". mozna, ze socialisticke vzdelani nemas, ale po rodicich si jej mnoho zdedil.(tim hur pro tebe, jelikoz my poznamenani zidobolsevizmem se muzem alespon vymlouvat, ze jsme byli takto postizeni)
abych ti usetril hledani, jelikoz mam zato, ze tu jen bezhlave
"browsujes", tak je to v prispevcich "Amerika posedla Irakem,,,,,
argumenty od tebe zadne necekam, to mas pravdu, nejsi schopen mi totiz zadny dat!
diky za opetovnou socialistickou radu, jako ze mam myslet!
Praci cest, stefan

5052

30.10.2002 4:33

RE: Vy?zva teroristu?m: vrazˇdeˇte dále, ale vybírejte si cíle!

Brnak 68.?.?.?

Reakce na 5052

estrado, pisu ti to tam, kde napadas moji inteligenci a "radis" mi presne tak, jako v "socialismu". mozna, ze socialisticke vzdelani nemas, ale po rodicich si jej mnoho zdedil.(tim hur pro tebe, jelikoz my poznamenani zidobolsevizmem se muzem alespon vymlouvat, ze jsme byli takto postizeni)
abych ti usetril hledani, jelikoz mam zato, ze tu jen bezhlave
"browsujes", tak je to v prispevcich "Amerika posedla Irakem,,,,,
argumenty od tebe zadne necekam, to mas pravdu, nejsi schopen mi totiz zadny dat!
diky za opetovnou socialistickou radu, jako ze mam myslet!
Praci cest, stefan

Pane Editore, osobni vypad!! Zrusit!!

5058

30.10.2002 5:52

RE: Vy?zva teroristu?m: vrazˇdeˇte dále, ale vybírejte si cíle!

stefan usdoc (zavináč) post (tečka) cz 209.?.?.?

Reakce na 5058

[Příspěvek zrušen. editor]

5059

30.10.2002 7:54

RE: Vy?zva teroristu?m: vrazˇdeˇte dále, ale vybírejte si cíle!

Brnak 68.?.?.?

Reakce na 5059

brnaku, ty hnupe, neser sa do mna, uz jsem ti jednou psal, ze jsi neobadany "prick", po rumunsky curak, aby jsi tomu rozumel! nicmene,
jak jsi asi nerozpoznal, zprava byla adresovana estradovi, tak nevim
co do toho meles!!!
majster stwora, prosim vas, co to je za chuja ten brnak, vzdyt to neni mozne, to je stale dokola!!!!!!!!!!
oh. excuse my english but here is no "equaliser"!
sincerely, to all motherfuckers, cocksuckers, pricks and dicks for ever friend stefan



Pane Stwora, co je tohle?????

5064

30.10.2002 14:53

RE: Vy?zva teroristu?m: vrazˇdeˇte dále, ale vybírejte si cíle!

stefan usdoc (zavináč) post (tečka) cz 209.?.?.?

Reakce na 5064

brnaku,tohle je odezva na tvuj vypadek vuci me osobe!
stefan

5084

30.10.2002 10:21

RE: Vy?zva teroristu?m: vrazˇdeˇte dále, ale vybírejte si cíle!

easttrader67 easttrader67 (zavináč) metacrawler (tečka) com 193.?.?.?

Reakce na 5052

"estrado, pisu ti to tam, kde napadas moji inteligenci a "radis" mi presne tak, jako v "socialismu". mozna, ze socialisticke vzdelani nemas, ale po rodicich si jej mnoho zdedil."

ach tak, a zase se mylis clovece, je to jako tvoje ostatni kecy. Pochopil jsi ze jsem slavne ceske skoly moc nenavstevoval tak si myslis ze jsem neco zdedil po "socialistickych" rodicich. Hmm, neni tomu tak. Neda se nic delat clovece . Take tato teorie je nesmysl. 'Try harder, mozna na to prijdes..

"(tim hur pro tebe, jelikoz my poznamenani zidobolsevizmem se muzem alespon vymlouvat, ze jsme byli takto postizeni)"

Nemas zadnou omluvu, zadnou, jsi postizeny podprumernou slovanskou diktaturou. Zadni zidi, jenom podprumerni Cesi kteri se pokusili stahnou vsechny ostatni Cechy na svoji uroven. Nekteri jim podlehli nekteri ne. Lide kteri zvastaji o zidobolsevismu se jim velice prispusobili.

abych ti usetril hledani, jelikoz mam zato, ze tu jen bezhlave
"browsujes", tak je to v prispevcich "Amerika posedla Irakem,,,,,
argumenty od tebe zadne necekam, to mas pravdu, nejsi schopen mi totiz zadny dat!

Mas pravdu nemam chut to znovu cist, argumenty oproti nebo pro co??
Clovece ty mluvis porad o vecich o kterych nic nevis. Jiste ze nejsem schopen ti zadny dat [smích]) Jak uz jsem rekl s lidmi kteri ziji ve vlastni realite se neda argumentovat.

"diky za opetovnou socialistickou radu, jako ze mam myslet!"
Praci cest, stefan"

Mysleni a socialismus se nevylucuji. To co si Cesi ve sve vlasti postavili nebyl socialismus. Kdyby jsi myslel tak by jsi to mozna pochopil. Dam ti dobrou radu, nejak si porad o ni zadas, nevymlouvej se na zidy, komunisty, rusy, americany ci selsky rozum. Za sve reciny jsi sam zodpovedny a to neni zadna "socialisticka" rada.

5068

30.10.2002 15:07

RE: Vy?zva teroristu?m: vrazˇdeˇte dále, ale vybírejte si cíle!

stefan usdoc (zavináč) post (tečka) cz 209.?.?.?

Reakce na 5068

estrado, tobe jen tolik. ty jsi sem prisel asi moc maly, aby jsi vedel jak to v CSSR chodilo. chybi ti srovnani, nemuzes ho ani mit.
pochopis mozna, kdyz ti napisu toto:
v socialismu jsme se ucili, ze rusi vyhrali valku, vsechny filmy byly jen o tom, jak "brave" byla sovjetskaja armia, nemci byli uplni blbi a o amicich ani slechu!
prisel jsem do zeme "neomezenych" moznosti a slysel a videl jsem jak
"brave" byli amis, nemci zustali opet blbi, o rusech ani slechu!
to je jen jedno z mala srovnani!
cau stefan

5086

30.10.2002 1:40

Výzva teroristům: vražděte dále, ale vybírejte si cíle!

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 203.?.?.?

Tak si predstavte ,ze jdete s zenou do divadla a .......

Cela zprava je podana ve zkracenem podani.Kdo ma zajem ma pripojene internetove linky k plnemu nahlednuti do VLADNICH DOKUMENTU.Pro mnohe zasvecene ctenare tato informace nebude zadnym prekvapenim.

Subject: US GOVERNMENT PLANNED SNIPER ATTACKS
Date: Tue, 29 Oct 2002 11:50:03 +0800
US GOVERNMENT PLANNED SNIPER ATTACKS
PENTAGON PLANNED TO CARRY OUT SNIPER ATTACKS IN
DC AND MIAMI

On April 24, 2001 the Baltimore Sun and ABC News
reported on a shocking, declassified Pentagon
document, titled Operation Northwoods. In
Operation Northwoods the Chairman of the Joint Chiefs
of Staff called for hijacking jet airliners, attacking
US military bases, blowing up US ships and wounding
civilians in Miami, Florida and Washington, DC using
paramilitary sniperteams.
Page eight of the formerly Top Secret Pentagon plan
stated that "casualty lists in US Newspapers would
cause a helpful wave of national indignation."
The opening paragraph in the Baltimore Sun read "US
leaders proposed in '62 a secret plan to commit
terrorist acts against Americans and blame Cuba to
create a pretext for invasion."

"There's no doubt about it," says Jones "the US
Government is the number one suspect in the sniper
attacks."

It is absolutely vital that outlets reading this press
release take some time out and go to Alex Jones'
website, www.infowars.com <http://www.infowars.com>. Jones has an extensive
archive containing mainstream media reports proving
the claims of this release.
The Northwoods Document can be found on
infowars.com's main page, its government prior
knowledge page
(<http://www.infowars.com/resources.html&gt[mrknutí jedním okem] and can be
downloaded as an Adobe Acrobat file at this link:
<http://www.infowars.com/saved%20pages/northwoods.pdf>.
It can also be obtained from the US National Security

Mnozi lide ani z teto prace nic nepochopi,ziji ve svych vlastnich predstavach o svete,ktere jim nemuzou naprosto nic rici.Ruzne prispevky jsou k tomu ,abychom se zamysleli a srovnavali,samozrejme k posouzeni jsou vzdy nejlepsi dokumenty ,nebot jakekoliv zpravy z rad tisku nemusi byt pravda,jak to byva ,tak jedna strana i druha provadeji svoji vlastni propagaci na ovladnuti mysleni lidi.Je jen ajen na nas najit tolik zprav ,abychom vytezili aspon par procent pravdy o tom ,co se zkutecne stalo.

5057

31.10.2002 6:46

Výzva teroristům: vražděte dále, ale vybírejte si cíle!

albert 67.?.?.?

Jak je to dnes v kybernetickem veku pro havet - ktera k usili p. Stwory neprispela ani petnikem - jednoduche, aby toho ktery prinasi zajimave a peclive dokumentovane informace, castovala urazkami!
Upoceny & uleptany db, ty p. Nohejlovi nesahas ani po kotniky!

5113

1.11.2002 21:26

RE: Výzva teroristům: vražděte dále, ale vybírejte si cíle!

db 212.?.?.?

Reakce na 5113

Alberte, ty jsi génius!!

Jak jsi proboha věděl, že ta má otázka:

"Jsi tak blbý od narození nebo jsi chodil na nějaký kurz?"

- patří i tobě!!

5156

2.11.2002 4:27

RE: Výzva teroristům: vražděte dále, ale vybírejte si cíle!

stefan usdoc (zavináč) post (tečka) cz 209.?.?.?

Reakce na 5156

dal jsi si pravem zkratku db=de bil
stefan

5164

2.11.2002 9:04

RE: Výzva teroristům: vražděte dále, ale vybírejte si cíle!

db 212.?.?.?

Reakce na 5164


Štefane, díky za komentář.

Máš pravdu, opět.

S pozdravem

de bil

5174

3.11.2002 6:05

Výzva teroristům: vražděte dále, ale vybírejte si cíle!

Pavel ntpng (zavináč) austarnet (tečka) com (tečka) au 203.?.?.?

Pane Estrtrade,
Dote doby nez si uvedomite ze Vas nejvetsi nepritel je Vase vlastni vlada, nemyslim tim pouze vladu CR, ale kazdou vladu ktera horuje pro globalisaci, budete tapat ve tme. Vetsina lidi je neschopna takoveho mysleni, ale vy mate moznost Vase mineni zmenit ,nebot jste ochoten o tom diskutovat,trebas i neprijemne. Otevrit mysl!Kdo chce ,pozna!!!

5212

3.11.2002 8:16

RE: Vy?zva teroristu?m: vrazˇdeˇte dále, ale vybírejte si cíle!

MartinCermak mcermak2000 (zavináč) yahoo (tečka) com 152.?.?.?

Reakce na 5212

Zase spatne ! Nejvetsi nepritel neni pro slusneho cloveka jeho vlastni, demokraticky zvolena vlada. Kdybych mel nejakeho "nejvetsiho nepritele" jmenovat, jmenoval bych asi rasisty, nacisty, antisemity nebo komouse.

5216

3.11.2002 6:12

Výzva teroristům: vražděte dále, ale vybírejte si cíle!

Pavel ntpng (zavináč) austarnet (tečka) com (tečka) au 203.?.?.?

Pane Ssttrade67
mini nukes existuji a bohuzel Rusove jich nekolik postradaji. To je dnes svetove tajemstvi. Predpokladam ze to bude pouze otazka casu nez je nejaky napumpovany idiot pouzije ve jmenu jakesi ideologie

5213

Příspěvků: 95

24.10. 02:46 Morgan  Výzva teroristům: vražděte dále, ale vybírejte si cíle!
24.10. 04:32 Robert Nohejl  Výzva teroristům: vražděte dále, ale vybírejte si cíle!
24.10. 04:33 Milan  Výzva teroristům: vražděte dále, ale vybírejte si cíle!
24.10. 06:58 albert  Výzva teroristům: vražděte dále, ale vybírejte si cíle!
26.10. 14:42  RE: Výzva teroristům: vražděte dále, ale vybírejte si cíle!
24.10. 07:13 Jirka  Výzva teroristům: vražděte dále, ale vybírejte si
25.10. 08:00 milo  RE: Výzva teroristům: vražděte dále, ale vybírejte si
25.10. 08:30 Ma  RE: Puncovani
25.10. 08:46 milo  RE: Puncovani
24.10. 07:44  Bude Putin souhlasit???
24.10. 07:45 zizka  RE: Bude Putin souhlasit???
24.10. 09:37 MartinCermak  Vy?zva teroristu?m: vrazˇdeˇte dále, ale vybírejte si cíle!
24.10. 10:12 vita novotny  Výzva teroristům: vražděte dále, ale vybírejte si cíle!
24.10. 10:15 P.C.  Výzva teroristům: vražděte dále, ale vybírejte si cíle!
24.10. 12:40 milo  Výzva teroristům: vražděte dále, ale vybírejte si cíle!
24.10. 13:16 Pete  RE: Výzva teroristům: vražděte dále, ale vybírejte si cíle!
24.10. 13:31 easttrader67  RE: Výzva teroristům: vražděte dále, ale vybírejte si cíle!
24.10. 14:01 milo  RE: Výzva teroristům: vražděte dále, ale vybírejte si cíle!
24.10. 14:09 Pete  RE: Výzva teroristům: vražděte dále, ale vybírejte si cíle!
24.10. 14:23 milo  RE: Výzva teroristům: vražděte dále, ale vybírejte si cíle!
25.10. 13:55 Moniker  RE: Výzva teroristům: vražděte dále, ale vybírejte si cíle!
25.10. 14:33 milo  RE: Výzva teroristům: vražděte dále, ale vybírejte si cíle!
25.10. 14:44 easttrader67  RE: Výzva teroristům: vražděte dále, ale vybírejte si cíle!
25.10. 16:22 Moniker  RE: Výzva teroristům: vražděte dále, ale vybírejte si cíle!
25.10. 22:05 Milo  RE: Výzva teroristům: vražděte dále, ale vybírejte si cíle!
08.11. 18:55 kavol  RE: Výzva teroristům: vražděte dále, ale vybírejte si cíle!
24.10. 12:44 zdenek  Výzva teroristům: vražděte dále, ale vybírejte si cíle!
24.10. 13:53 Aja  Výzva teroristům: vražděte dále, ale vybírejte si cíle!
24.10. 17:24 Vladimír Stwora  Ale no tak...
24.10. 23:48 Aja  RE: Ale no tak...
25.10. 08:55 milo  RE: Ale no tak...
25.10. 13:34 Aja  RE: Ale no tak...
31.10. 18:30 anonym  RE: Ale no tak...
26.10. 03:29 Mila  RE: Výzva teroristům: vražděte dále, ale vybírejte si cíle!
26.10. 04:01 Aja  RE: Výzva teroristům: vražděte dále, ale vybírejte si cíle!
29.10. 02:53 Mila  RE: Výzva teroristům: vražděte dále, ale vybírejte si cíle!
24.10. 18:18 stefan  Výzva teroristům: vražděte dále, ale vybírejte si cíle!
24.10. 18:19 Helios  Výzva teroristům: vražděte dále, ale vybírejte si
24.10. 18:32 Vasek  Výzva teroristům: vražděte dále, ale vybírejte si cíle!
25.10. 00:54 Petr  Výzva teroristům: vražděte dále, ale vybírejte si cíle!
25.10. 10:56 kubik  RE: Výzva teroristům: vražděte dále, ale vybírejte
25.10. 03:36 Robert Nohejl  Výzva teroristům: vražděte dále, ale vybírejte si cíle!
30.10. 14:14 db  RE: Výzva teroristům: vražděte dále, ale vybírejte si cíle!
30.10. 14:54 milo  RE: Výzva teroristům: vražděte dále, ale vybírejte si cíle!
30.10. 14:25 db  RE: Výzva teroristům: vražděte dále, ale vybírejte si cíle!
25.10. 04:10 Petr  Výzva teroristům: vražděte dále, ale vybírejte si cíle!
25.10. 21:31 albert  Výzva teroristům: vražděte dále, ale vybírejte si cíle!
25.10. 23:27 Aja  RE: Výzva teroristům: vražděte dále, ale vybírejte si cíle!
26.10. 03:34 albert  Ajo, to jsi na drogach a nebo nerozumis anglicky?
26.10. 04:07 Aja  RE: Ajo, to jsi na drogach a nebo nerozumis anglicky?
26.10. 23:42 Aja  RE: Ajo, to jsi na drogach a nebo nerozumis anglicky?
26.10. 03:43 Robert Nohejl  Výzva teroristům: vražděte dále, ale vybírejte si cíle!
26.10. 18:59 albert  Moskevska tragedie
27.10. 01:01 moravacek  Výzva teroristum: vrazdete dále, ale vybírejte si
29.10. 00:55 Jirka  RE: Výzva teroristum: vrazdete dále, ale vybírejte si
27.10. 01:35 Pavel  Výzva teroristům: vražděte dále, ale vybírejte si cíle!
27.10. 18:17 stefan  RE: Výzva teroristům: vražděte dále, ale vybírejte si cíle!
28.10. 07:56 Brnak  RE: Výzva teroristům: vražděte dále, ale vybírejte si cíle!
28.10. 10:15 Pavel  RE: Výzva teroristům: vražděte dále, ale vybírejte si cíle!
27.10. 02:40 Pavel  Výzva teroristům: vražděte dále, ale vybírejte si cíle!
27.10. 06:34 Robert Nohejl  Výzva teroristům: vražděte dále, ale vybírejte si cíle!
27.10. 22:24 moravacek  Výzva teroristum: vrazdete dále, ale vybírejte si
29.10. 01:09 Jirka  RE: Výzva teroristum: vrazdete dále, ale vybírejte si
29.10. 08:28 MartinCermak  RE: Vy?zva teroristum: vrazdete dále, ale vybírejte si
28.10. 03:21 Robert Nohejl  Výzva teroristům: vražděte dále, ale vybírejte si cíle!
28.10. 05:51 albert  Výzva teroristům: vražděte dále, ale vybírejte si cíle!
28.10. 15:45 stefan  RE: Výzva teroristům: vražděte dále, ale vybírejte si cíle!
28.10. 06:34 Robert Nohejl  Výzva teroristům: vražděte dále, ale vybírejte si cíle!
28.10. 15:57 stefan  Výzva teroristům: vražděte dále, ale vybírejte si cíle!
28.10. 16:03 stefan  Výzva teroristům: vražděte dále, ale vybírejte si cíle!
28.10. 23:24 Pavel  Výzva teroristům: vražděte dále, ale vybírejte si cíle!
29.10. 04:57 Robert Nohejl  Výzva teroristům: vražděte dále, ale vybírejte si cíle!
29.10. 07:13 albert  Výzva teroristům: vražděte dále, ale vybírejte si cíle!
29.10. 18:04 stefan  RE: Výzva teroristům: vražděte dále, ale vybírejte si cíle!
29.10. 08:41 MartinCermak  Vy?zva teroristu?m: vrazˇdeˇte dále, ale vybírejte si cíle!
29.10. 13:59 easttrader67  RE: Vy?zva teroristu?m: vrazˇdeˇte dále, ale vybírejte si cíle!
29.10. 14:41 milo  RE: Vy?zva teroristu?m: vrazˇdeˇte dále, ale vybírejte si cíle!
29.10. 15:04 easttrader67  RE: Vy?zva teroristu?m: vrazˇdeˇte dále, ale vybírejte si cíle!
29.10. 18:09 stefan  RE: Vy?zva teroristu?m: vrazˇdeˇte dále, ale vybírejte si cíle!
29.10. 18:36 easttrader67  RE: Vy?zva teroristu?m: vrazˇdeˇte dále, ale vybírejte si cíle!
29.10. 22:45 stefan  RE: Vy?zva teroristu?m: vrazˇdeˇte dále, ale vybírejte si cíle!
30.10. 04:33 Brnak  RE: Vy?zva teroristu?m: vrazˇdeˇte dále, ale vybírejte si cíle!
30.10. 05:52 stefan  RE: Vy?zva teroristu?m: vrazˇdeˇte dále, ale vybírejte si cíle!
30.10. 07:54 Brnak  RE: Vy?zva teroristu?m: vrazˇdeˇte dále, ale vybírejte si cíle!
30.10. 14:53 stefan  RE: Vy?zva teroristu?m: vrazˇdeˇte dále, ale vybírejte si cíle!
30.10. 10:21 easttrader67  RE: Vy?zva teroristu?m: vrazˇdeˇte dále, ale vybírejte si cíle!
30.10. 15:07 stefan  RE: Vy?zva teroristu?m: vrazˇdeˇte dále, ale vybírejte si cíle!
30.10. 01:40 Robert Nohejl  Výzva teroristům: vražděte dále, ale vybírejte si cíle!
31.10. 06:46 albert  Výzva teroristům: vražděte dále, ale vybírejte si cíle!
01.11. 21:26 db  RE: Výzva teroristům: vražděte dále, ale vybírejte si cíle!
02.11. 04:27 stefan  RE: Výzva teroristům: vražděte dále, ale vybírejte si cíle!
02.11. 09:04 db  RE: Výzva teroristům: vražděte dále, ale vybírejte si cíle!
03.11. 06:05 Pavel  Výzva teroristům: vražděte dále, ale vybírejte si cíle!
03.11. 08:16 MartinCermak  RE: Vy?zva teroristu?m: vrazˇdeˇte dále, ale vybírejte si cíle!
03.11. 06:12 Pavel  Výzva teroristům: vražděte dále, ale vybírejte si cíle!

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

18

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc listopad přispělo 38 čtenářů částkou 5 502 korun, což je 18 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
1CuErU28m5a2tod9eZjnkY4sdidBVMpX6K
Další možnosti platby › Související články ›

Ve zkratce

Islamizácia v priamom prenose: Moslim prvýkrát na čele veľkého nemeckého mesta12.11.19 16:16 Německo 1

Nač potřebujeme 12 vrtulníků za 14,6 miliardy?12.11.19 16:10 Česká republika 1

Skoro polovina obyvatel Bruselu nosí venku prostředek na sebeobranu. Multikulturní výkladní skříň EU v plné nahotě12.11.19 00:25 Nizozemsko 0

Na Slovensku končí Natural 95. Bude jen E10 s vyšším podílem biopaliv11.11.19 01:50 Slovensko 0

Muslimský imigrant prořízl ve Znojmě Markovi Petružálkovi hrdlo. Rodina potřebuje peníze10.11.19 01:33 Česká republika 2

V Libyi straší ruští žoldáci09.11.19 21:24 Libye 4

Geoinžinierstvo na webe ČT2409.11.19 20:47 Česká republika 1

Ženy se omlouvají mužům08.11.19 19:48 Česká republika 5

Slepice Zemanová06.11.19 16:01 Česká republika 5

Sudeťačka Válková: Neziskovky jsou potřeba, Istanbulskou úmluvu ratifikujeme06.11.19 01:55 Česká republika 0

Demonstrace proti fašismu u sochy maršála Koněva 06.11.19 01:27 Česká republika 1

Už se ví, kdo střílel na majdanu do lidí06.11.19 01:11 Ukrajina 5

Šok v Berlíně: „I oni jsou lidi!“ Černoch prodávající drogy má sochu v parku05.11.19 01:03 Německo 4

Norimberské jezulátko je přičmoudlé04.11.19 23:33 Německo 3

A jede se dál močálem černým kolem bílých skal: Odborná konference 5G: bezpečnost, prosperita04.11.19 16:31 Česká republika 5

E15: katolická církev spekuluje na burze a přišla již o 70 milionů korun04.11.19 13:15 Česká republika 2

Grázl Soros: Dělám to dobře03.11.19 21:07 Neurčeno 4

Švédské dívce se zachtělo se bránit. Naštěstí ji včas odhalili a po zásluze potrestali01.11.19 19:42 Švédsko 7

Reprezentant ČR získal zlato na MS v kickboxu. Hádejte, jakou vlajkou si zakryl záda...01.11.19 16:45 Česká republika 7

Čínští operátoři spustili 5G pro běžné uživatele01.11.19 15:25 Čína 3

Měnové kurzy

USD
23,17 Kč
Euro
25,52 Kč
Libra
29,78 Kč
Kanadský dolar
17,52 Kč
Australský dolar
15,86 Kč
Švýcarský frank
23,33 Kč
100 japonských jenů
21,24 Kč
Čínský juan
3,31 Kč
Polský zloty
5,97 Kč
100 maď. forintů
7,63 Kč
Ukrajinská hřivna
0,95 Kč
100 rublů
36,06 Kč
1 unce (31,1g) zlata
33 685,23 Kč
1 unce stříbra
388,28 Kč
Bitcoin
201 711,18 Kč

Poslední aktualizace: 12.11.2019 19:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 7 126