Diskuze k článku

Démonizace historie. Část II.

Příspěvků 20

6.10.2010 8:43

Zijeme nepretrzite v zumpe

MoUdrostrak 90.?.?.?

Jen omylem se domnivame, ze jsme pupkem sveta: Ve skutecnosti zijeme v zumpe. Od ostatnich obyvatelu sveta nasilne vymahame jejich zdroje a pracovni silu. Jen diky tomu se holedbame "blahobytem". K nim vyvazime nase odpadky, splasky a chemikalie.

O "úrovni" naseho vzoru = slavnych krachujicich a vyzilych JůYsEj, svědčí práve v techto dnech dva filmy z emerické produkce: Wall Street II a Michael Moore: O kapitalismu s láskou! 1!% Americanu vlastni vice, nezli zbytek obyvatel. ING pise v tajnem memorandu svym V.I.P. investorum, ze "nejvetsi hrozbou je fakt, ze kazdy hlas (i tech 99% Americanu) ma ve volbach stejnou cenu, jako hlas "elity"!"

Dosud Amerika fungovala ne na predstave, kterou nam podsouva pravicujici cesti zurnaliste, ze "bohaty vymysli reseni a na jeho realizaci zamestna ostatni". Ale dle Moora Amerika fungovala jen a jen na principu "pozitivni zavisti" = zavidim bohatemu a naivne doufam, ze jednou budu take bohaty jako on". Tak proto na Prozacu bezim zuby nehty jako ovce a doufam!

Rusko ma nevydrancovane zdroje a obyvatelnou pudu. Proto bychom meli podporit NasehoPanaKnizePana a jeho nejlepsiho Ministra financi v Galaxii a producenta padaku. A jednomyslne v blizicich se volbach Support our troops v Afghanistanu = opernem bode pro dobyti Kaspickeho bazenu a energetickych zasob! Zaroven tim podporime nove rodinne Orliky, Toskanske Spindly a prosperitu 1:99 emerickeho razeni!

229430

6.10.2010 10:22

*A dodnes nikdo nedokázal vysvětlit..*

quido2 81.?.?.?

Nesouhlasím s částí, kdy autor nepřímo kryje zločiny Stalina, viz větu: A dodnes nikdo nedokázal vysvětlit, v čem je "totaritarizmus", obzvláště v podmínkách nevraživého obklíčení,horší než demokracie v současném chápání tohoto výrazu.

Není tajemstvím,že Lenin i Stalin byli řízeni ilumináty. Multimilionář Hamer měl apartmá hned vedle Leninovy ložnice a mohl přiletět do Moskvy kdykoli. Po smrti Lenina byl podobně řízen i Stalin. To nebyli ruští vlastenci, ale žoldáci a masoví vrahové v cizích službách. Režim, který uvedli do života, byl jistě mnohem horší než současná demokracie, protože vraždil ty nejlepší Gojů, základ ruského národa a opravdové vlastence.

Stalin a ti co ho řídili,jsou přímo zodpovědni za obrovské ztráty
vojáků RA po napadení SSSR v r.1941, protože vyvraždil generalitu a důstojnický zbor a neregoval na hlášení ruské vojenské rozvědky před útokem armád Wehrmachtu.

Podívejme se na místa největších kotlů, kde byli masakrováni ruští vojáci. Níže jsou uvedeny ztráty do konce roku 1941- tři miliony a třicet tisíc. Se započítáním menších ohnisek byly ještě vyšší.

Bialystok-350 000...Minsk-300 000... Kijev-650 000...Uman-100 000 ... Jih-120 000+80 000+75 000...Krym-200 000...Charkov-175 000...Smolensk-300 000+30 000...Bryansk-250 000...Vjazma 200 000 ...Denjansk-100 000...Estonsko-100 000...

V této pro SSSR nejhorší době USA vesele obchodovaly s Hitlerem.
Svědčí o tom proces ze dne 20.10.1942,kdy Leo T.Crowley,vládou ustanovený správce nepřátelského majetku,zabavil na základě zákona o obchodování s nepřítelem veškerý majetek Newyorské banky UBC.

229432

6.10.2010 15:18

Hmm

Luxor 195.?.?.?

Jednomu by i ukápla slza dojetí, jaký byl ten báťuška Stalin vlastně dobračisko. A jakého strašného nevděku a křivdy jsme se dopustili vůči tomu milému chlapíkovi Brežněvovi...
Jsem rád za článek z jiného úhlu pohledu, ale tohle je účelová snůška polopravd.

229445

6.10.2010 15:39

RE: Hmm

dub 89.?.?.?

Reakce na 229445

berte to tak, že je to pohled rusa, na který dneska všichni plivou, i když sami jsou xindl toho nejhrubšího ražení. navíc uvádí věci, který nejsou až tak obecně známý.
a navíc podle příspěvků v diskusích to některé přimělo se trochu hlouběji zamyslet a pár věcí si zjistit. -- co víc si přát?[smích]

229446

6.10.2010 19:39

Som toho nazoru,

Stefanik. 95.?.?.?

Reakce na 229446

Som toho názoru, že je to skvelý článok. Zvedavec zabodoval. Článok prináša pohľad z inej strany, aj keď tu niekto oprávnene namieta, že autor zveličuje to čo je nehodné akéhokoľvek uznania a znižuje hodnotu toho, čo by si možno zaslúžilo viac uznania. Každopádne vidím že tu podaktorí reflektívne "slintajú ako Pavlovove psy", len čo počujú meno Stalin, Hitler... A čo keď Vám spomeniem Napoleóna, kráľovnú Viktóriu? Nič? Reflex sa nedostavil? Tak ste práve naladení na tú správnu propagandistickú vlnu.

229469

6.10.2010 20:45

RE: Som toho nazoru,

quido2 81.?.?.?

Reakce na 229469

Tak slintajú. A co vy? Podívejte se na Leninovo a Stalinovo dílo z druhé strany:Porevoluční represe 1917-1926

Počet obětí dosud přesně nestanoven. Ale dá se odhadnout už na několika příkladech nalezených v archívech.

Anchargelská gubernie,leden 1921:Hlavou pohraničníků byl Michail (Murdoch) Frinovskij. Jeho bratranci, tři bratři Katznelsonové, za 18 měsíců práce odsoudili a dali popravit 15 400 lidí. Kromě toho bylo postříleno více jak 34 200 věžňů z okolních koncentráků. Datum založení koncentráků:9.12.1919

Petrohradská gubernie, leden 1921-červen 1922: Trojice Isaak Mežeričer,Phinhas Krejg a Nikolaj (Evzer) Minc odsoudila k okamžité smrti 47 680 osob. Není známo, kolik lidí bylo zastřeleno bez soudu.

Baku,květen 1921-leden 1924: Vladimír (Volf) Gurevič, Mir Džafar Begirov a Pavel Mojsejevič Gnesin dali popravit 67 452 lidí, bez soudu bylo zastřelenbo přes 44 600 nevinných lidí.

Taškent,srpen 1925-květen 1926:Izrail Katznelson a jeho trojka za pouhých devět měsíců odsoudila a dala popravit 77 420 lidí, plus neznámý počet bez soudu. Ponejvíce šlo o nevinné lidi, kteří se útěkem ze SSSR jen snažili vyhnout strachu a hladu.

U řeky Amuru byl vybudován zadržovací tábor, kde topili nevinné lidi v celých rodinách.

Vy si myslíte, že Rusové tato zvěrstva zapomenou??? Zvoní hrana. Měl byste vážit svá slova.

229476

7.10.2010 8:57

Ale iste quido,

Stefanik 95.?.?.?

Reakce na 229476

Iste quido, občas slintám aj ja, nielen preto, že ma teraz bolí zub a nechce sa mi k zubárovi. Ale ruku na srdce, kto nenaletel občas na tie krásne kvetnaté propagandistické reči, ktorými nás zasypávali pred "plyšákom89" a ešte viac po ňom? Je však žalostne málo tých, ktorých dokážu oklamať len raz. Ostatní vymenia jednu takzvanú "pravdu", za inú lož. Kedy si napríklad Ty "objavil" zločiny nášho gruzínskeho "strýčka Josipa"? Veď ho donedávna aj u nás ešte ospevovali(a medzi nimi je ešte dosť súčasných demokrátov) jeho takzvané ušľachtilé charakterové vlastnosti. Možno by som mal sa zaoberať aj ja jeho zločinami. Nerobím to, skôr sa zaoberám s tým, či mám pochybovať o svojom presvedčení, alebo presvedčovať sa o svojich pochybnostiach, či pochybovať o svojích pochybnostiach, alebo sa presvedčovať o svojom presvedčení. Stalina prenechávam iným, je ich ich teraz dosť takých, čo aj dnes pestujú kult jeho osobnosti, aj keď teraz skôr z iného, negatívneho pohľadu: ako ničím neobmedzeného supermana na vraždy, zločiny, vydieranie, manipuláciu, a supervládcu.
Irónia je v tom, čo tu niekde ktosi spomenul, že sa robia v bývalých britských kolóniách spomienkové slávnosti na niekdajšie "zlaté časy neokolonializmu". Ak vrchným pár Rusom tiež ktosi dobre zaplatí, aby zabudli, tak zabudnú a zvyšok národa sa k nim pridá. Zatiaľ im a nielen im, aj Vám, však dobre platia za to, aby nezabúdali. Tak sa robia spomienkové filmy, knížky, prednášky a pod...

229508

7.10.2010 9:52

RE: Ale iste quido,

MoUdrostrak 90.?.?.?

Reakce na 229508

Souhlas!

Za bolsevika se dely strasne veci. Na druhou stranu by Rusko nikdy neudelalo takove pokroky, kdyby se zmitalo donekonecna ve zvenci zivene obcanske valce. Muselo si vybrat ze tri zel:

1) Byt dojnou kravou EUropy a Ameriky, bud pod loutkovym carem nebo loutkovou demokraturou.

2) Zmitat se v nekonecnych zvensi zivenych oVcanskych valkach a hrat si na dodrzovani

3) S vlastnim tyranem preskocit ve vyvoji staleti a stat se velmoci + za to zaplatit dan v podobe toho vseho, co je Rusku vycitano.

Kazdy, kdo trochu zna historii, tak vi, ze za cara se v Rusku mluvilo mezi slechtou francouzsky. Lide zili jako zver a 1% verchuska obrovske naakumulovane bohatstvi roztacela v parizskych Orlicich, Toskanskych Spindlech a na Riviere.

Proto byl Stalin vetsinovou populaci, ve srovnani s carem, zboznovan a milovan. Proto je opet, ve srovnani s Yeltzinem, cten Putin.

Rusko by se se slabym a zapadu poddajnym obdobou Veskrny, opet stalo jen dojnou kravou a ponorilo se do nekdejsi stalete bidy a utrpeni. Rusum obrovsky fandim a tesim se s kazdeho jejich posunuti se zpet na jejich opravnenou geostrategickou pozici!

229511

7.10.2010 10:13

Chcel som ešte pre quido

Stefanik 95.?.?.?

Reakce na 229511

Ďakujem za reakciu na mňa, zvlášť, preto, že to vnímam nejak tak aj ja. Akurát vo mne vzbudzuje rozpaky spomínaný Sovietsky multi-kult zamenený za Russko. Chcel som akurát ešte pre quido sľúbiť, že budem zvažovať slová. Ten výrok o tom slintaní, nepochádza pôvodne odomňa, na veci to však sotva niečo mení. Fakt ale je, že nálepkovanie niekoho, niečoho, sú pre mňa nášlapné míny. A nielen pre mňa. Viedol sa kdesi rozhovor, o blížiacej sa teroristickej hrozbe v Európe. Na jednodnom diskúsnom fóre reagoval jeden mosliman na nevraživosť diskútujúcich: "...ste rasisti ako Hitler...!" Diskútéri ho však vysmiali: "...Ďakujeme za poklonu, keďže Hitler ból veľkým kamarátom pre moslimov, zvlášť pre Bosnianskych moslimov, pre Albáncov, pre Čečencov..."

229513

7.10.2010 19:25

RE: Ale iste quido,

mt-svk 91.?.?.?

Reakce na 229511

Cár bábkou nebol a na to došiel.

229537

7.10.2010 19:29

RE: Ale iste quido,

aristokrat aristokrat (tečka) tomas (zavináč) centrum (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 229511

1) to je nesmysl
rusko před první světovou šlo prudce nahoru hospodářství v tehdejším rusku by se dalo přirovnat k dnešní číně byl to takový státní kapitalismus a nebýt vtažení ruska do první světové války tak by se podle mého názoru rusko a ne USA stalo vedoucí hospodářskou velmocí

229538

9.10.2010 14:43

RE: Ale iste quido,

hc 90.?.?.?

Reakce na 229538

To spíš ne. Ruský hospodářský vzestup na začátku 20. století se zřejmě podobal tomu na začátku 21. století. Tedy především surovinový průmysl, jinak nic moc. I když na západě se tehdy ruského vzestupu asi hodně obávali.

229704

9.10.2010 16:16

RE: Ale iste quido,

aristokrat aristokrat (tečka) tomas (zavináč) centrum (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 229704

tak smaozřejmě číně západ přímo nahrává globalizací rusko by to mělo daleko těžší každopádně bylo na vzestupu a první válka ho poslala do kolen

229712

7.10.2010 10:02

RE: Ale iste quido,

quido2 81.?.?.?

Reakce na 229508

O.K., tykámesi, nic proti tomu nemám. Tedy nejdříve Ti doporučuji navštívit zubaře. Stejně se tomu nevyhneš. Jinak vidím, že seš zcela normální přemýšlivý člověk- a to je dobře.

Ano, jedná se o naši duši. Bránit člověku v duchovním pokroku je horší než vražda. O to se v současné době jedná. Je to vysvětleno v dnes uveřejněném článku: Multikulturalizmus prospívá len jedinému etniku.

Pokud se jedná o opětovnou zradu ruského národa-myslím si,že se to nepovede. Rusové dlouho a dlouho zapřahali, a již vyjeli na cestu.

Zdraví Quido

229512

6.10.2010 20:20

RE: Hmm

udo udo321123zavinacazetbodkask 91.?.?.?

Reakce na 229446

Opakujem poučku z politického marketingu:
Čo je to história?
História je korporátne umenie interpretácie dejinných faktov subjektom riadenia vzhľadom na objekt riadenia.

a)To sa tu budeme ako idioti hádať a do posledného patróna strieľať nad 1000+1 verziami dejín? Qui asi tak zase raz bono???
Pohľad na dejiny je u každého špecifický a závisí od toho, čo je dotyčný za osobu. T.j., či vníma dejiny ako mozaiku vzájomne primerane súvisiacich faktov v rámci objektívneho globálneho h-is-torického procesu a jeho objektívnej tendencie koncentrácie moci a jeho postoj k tejto situácii..
Ak si to uvedomí, je mu jasné, že riadenie tohto procesu je subjektívne.
Vždy existovala snaha ovládnuť tento proces.

b)Hitler, Churchill, Stalin, Roosvelt,..
Hrali svoju rolu v absolútne extrémnej a jedinečnej dobe. Nakoľko si boli vedomí, že karty v hlavnom kole nerozdávajú oni, je na diskusiu. Podľa ich viacerých, najmä neskorších vyjadrení, to vedeli. Fakt je, že ich nerozdávali. Tak ako aj naši politici, či CEO manažéri korporácii, predstavitelia cirkví,..
Sú súčasťou systému a koncentrácia všeobecných prostriedkov (moci) je zavŕšená.

c)Zdá sa, že autor z nevedomosti, či zámerne pletie pojmy ako fašizmus s nacionálnym socializmom, komunizmus a boľševizmus s marxizmom, trockizmom, atd.
Má proste totálny guláš v základných pojmoch.

d)Režimy v predvojnovom a vojnovom Nemecku a vtedajšom Sovietskom zväze boli v mnohom veľmi podobné.
Kooperovali a napriek mnohým vážnym chybám boli ekonomicky zo známych dôvodov(ignorácia vražedného glob.fin.systému) veľmi úspešné.
Boli pre nadnárodnú mafiu nebezpečným precedensom a bola venovaná všetka snaha, skúsenosti a prostriedky na ich zničenie. Boli poštvaní proti sebe(odb.:boli preregulované ich prirodzené tendencie). Treba to pochopiť z pohľadu globálneho riadenia, vyvodiť dôsledky a ísť ďalej.

e)Dub 89..
K tvojmu návrhu finančného systému na báze tzv. Kreditných peňazí..
Dlho som nad tým rozmýšľal a nie len ja.
Ten model je z časti v rôznych formách aplikovateľný na lokálnej úrovni, v miestnych komunitách(LETS,Timebank,Guernsey,Tirol..).
Globálne pri plánovaní nevyhnutných veľkých komplexných projektov, operácii a riadení trhu je logicky nevyhnutný invariant. Nevidím iný reálny, okrem energie. Ak by sme to rozobrali hlbšie, nielen z finančno-ekonomickej a politickej stránky, ale hlavne fyzikálno-filozofickej, myslím, že chápeš prečo.
Hlavne ak si podrobne študoval spomínané materiály.
Stretol som sa s tým však aj inde a skôr.
Pri tebou spomínanom modele je momentálne veľké riziko chaosu. Raz pravdepodobne príde doba a bude veľmi vysoko rozvinuté chápanie, vnímanie všeobecnej miery jednotlivcov a kolektívu a bude taktiež vysoká morálka. Vtedy sa bude možno môcť uvažovať o variantách tebou spomínaného výmenného modelu.

229474

6.10.2010 21:49

RE: Hmm

Ľubomír 77 89.?.?.?

Reakce na 229474

Zdravím udo,

po dlhšom čase si sa znova ozval...

Stále čakám na Tvoju " ľudskú " prezentáciu teórie globálneho prediktora.Alebo ešte stále si s časom na nože ?



>e)Dub 89..
>K tvojmu návrhu finančného systému na báze tzv. Kreditných
>peňazí..

>Dlho som nad tým rozmýšľal a nie len ja.

S kým TY udo ešte rozmýšľaš ???


>Ten model je z časti v rôznych formách aplikovateľný na
>lokálnej úrovni, v miestnych
>komunitách(LETS,Timebank,Guernsey,Tirol..).

>Globálne pri plánovaní nevyhnutných veľkých komplexných
>projektov, operácii a riadení trhu je logicky nevyhnutný
>invariant. Nevidím iný reálny, okrem energie. Ak by sme to
>rozobrali hlbšie, nielen z finančno-ekonomickej a politickej
>stránky, ale hlavne fyzikálno-filozofickej, myslím, že
>chápeš prečo.

Myslím si, že dub to pochopí...mnohí ( odhadujem tak komunistických 99,9 % ) to nepochopia...

S pozdravom

Ľubomír

229478

6.10.2010 22:34

RE: Hmm

dub 89.?.?.?

Reakce na 229474

není aplikovatelný pouze na lokální úrovni. na jakékoliv úrovni.
model je stejný, takže musí fungovat obecně. vše ostatní je pouze technická otázka a otázka zdrojů.

a ano, samozřejmě, že to má i fyzikálně-filozoficko-ezoterické aspekty. už jen to, že svoji podstatou je to opakem parazitického destruktivního dostředného systému[smích]

229482

7.10.2010 12:49

RE: Hmm

udo udo321123zavinacazetbodkask 91.?.?.?

Reakce na 229482

dub 89.
Hmm.. v malom nepotrebuješ také regulačné mechanizmy, ako vo veľkom. Z dejín vieme, že trh vždy bol, je a bude riadený.
Vždy táto tendencia, snaha existovala. Ak to niekto nevníma a nepozná mechanizmy jeho riadenia, ešte to neznamená, že ten aparát neexistuje.. (na bežných školách a firemných školeniach sa samozrejme v komplexnejšej forme s ním nestretneme) Ak ho nebudeme riadiť my, bude to robiť niekto iný a nemusí to byť zrovana vo všeobecný prospech, ako vidíme. Reálne riadiť globálnu a väčšie lokálne ekonomiky bez systému, inerciálnej, vzťažnej sústavy nie je možné. Tak isto ako žiadny iný prírodný, či sociálny systém. Keď chcem niečo merať, robiť analýzy a prognózy, potrebuješ konsenzus o metrickom systéme ako základ pre ďalšie kroky. Univerzálne merné jednotky. V tomto prípade výmenný invariant.

Model fungujúci v malom, nemusí byť nutne funkčný vo veľkom, ak stúpne množstvo premenných nad únosnú mieru. Navyše ak sa systém zrýchľuje.. Viď súčasné globálne ekonomické, sociálne, ekologické a ďalšie problémy..
Tebou popisovaný kreditný systém považujem za súčasnej situácie skôr za utópiu, extrém.
Samozrejme, keď to konkrétne obhájiš, nemám problém prehodnotiť svoje stanovisko.

Hmm..
Ezoterika.. Mystika.. čo pod tým chápeš Dub?..
Oba pojmy začínajú tam, kde končí chápanie reality a jej procesov.
Pre mňa neexistujú.

K Ľubo:
a) Vysvetľoval som Ti, že na to nemám čas a minimálne do konca roka určite čas nebudem mať. Pracujú na tom ďalší ľudia. Čo a kedy z toho bude, neviem. Opakujem, keď cítiš zodpovednosť a chceš pomôcť, môžeš sa realizovať. Sám vieš, čo treba. Bavili sme sa o tom predsa pár krát.
b) Čo tu píšem, inak vôbec nie je nepochopiteľné, ako tvrdíš. Formulujem tak, aby vyjadrenia išli na podstatu, do podvedomia. Preto sú dimenzované na dlhodobejší proces spracovania podvedomím. Docvaknú po dňoch, týždňoch, mesiacoch. Neboj sa. Ono to príde aj u teba. Nie je to žiadne vudu [smích]
c) S kým rozmýšľam?
Ľudia rôznych profesii, kolegovia, známi, kamaráti..
Je ich dosť. Je to voľné a nemáme vonkajšiu organizáciu.
Máme tu viackrát spomínaný režim, algoritmus práce a ciele.

229517

7.10.2010 13:17

RE: Hmm

Luxor 195.?.?.?

Reakce na 229446

Jasně pane Dub, já to tak beru. Nežil jsem v té době, takže se musím spolehnout jen na historické dokumenty a svědectví. Ze života mám vyzkoušeno, že pravda většinou bývá někde uprostřed...

Píšu blbosti, nemyslí mi to, pořád mi před očima bliká červenej otazník s nápisem DavidZ... [pláč]

229519

7.10.2010 8:39

velmi skresleny a tendencny pohlad

nezalezi 95.?.?.?

Priam ignorantsky a diletantsky


absolutne ignorujuci fakt, ze padom Hitleroveskeho Nemecka padli aj rezimy, ktore su spominane ruskym stalinistickym autorom.

Nebudem rozpisovat podrobnosti a fakty, co sa tykaju Slovenska, pretoze si ich najde kazdy, kto sa aspon trochu zaujima o historiu, ale rusky autor bud zamerne klame, alebo by si mal doplnit vzdelanie.

229507

Příspěvků: 20

06.10. 08:43 MoUdrostrak  Zijeme nepretrzite v zumpe
06.10. 10:22 quido2  *A dodnes nikdo nedokázal vysvětlit..*
06.10. 15:18 Luxor  Hmm
06.10. 15:39 dub  RE: Hmm
06.10. 19:39 Stefanik.  Som toho nazoru,
06.10. 20:45 quido2  RE: Som toho nazoru,
07.10. 08:57 Stefanik  Ale iste quido,
07.10. 09:52 MoUdrostrak  RE: Ale iste quido,
07.10. 10:13 Stefanik  Chcel som ešte pre quido
07.10. 19:25 mt-svk  RE: Ale iste quido,
07.10. 19:29 aristokrat  RE: Ale iste quido,
09.10. 14:43 hc  RE: Ale iste quido,
09.10. 16:16 aristokrat  RE: Ale iste quido,
07.10. 10:02 quido2  RE: Ale iste quido,
06.10. 20:20 udo  RE: Hmm
06.10. 21:49 Ľubomír 77  RE: Hmm
06.10. 22:34 dub  RE: Hmm
07.10. 12:49 udo  RE: Hmm
07.10. 13:17 Luxor  RE: Hmm
07.10. 08:39 nezalezi  velmi skresleny a tendencny pohlad

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

34

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc listopad přispělo 68 čtenářů částkou 10 139 korun, což je 34 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
1CuErU28m5a2tod9eZjnkY4sdidBVMpX6K
Další možnosti platby › Související články ›

Ve zkratce

Akademie věd ignorovala Němci zavražděné studenty17.11.19 00:30 Česká republika 2

Zajímavá analýza honu na čarodějnice v USA16.11.19 19:28 USA 1

Ve věci nápisu "Památník věnovaný historicky posledním pracujícím Romům na území ČR" se může Policie ČR přetrhnout...15.11.19 23:54 Česká republika 6

Další vítězství Big Pharma: V Německu schválili zákon o povinném očkování proti spalničkám15.11.19 02:51 Německo 15

17. listopad 198915.11.19 00:34 Česká republika 3

Oni se fakt zbláznili. Po nákupu vrtulníků budeme prodávat státní hmotné rezervy12.11.19 20:21 Česká republika 4

Islamizácia v priamom prenose: Moslim prvýkrát na čele veľkého nemeckého mesta12.11.19 16:16 Německo 2

Nač potřebujeme 12 vrtulníků za 14,6 miliardy?12.11.19 16:10 Česká republika 1

Skoro polovina obyvatel Bruselu nosí venku prostředek na sebeobranu. Multikulturní výkladní skříň EU v plné nahotě12.11.19 00:25 Nizozemsko 1

Na Slovensku končí Natural 95. Bude jen E10 s vyšším podílem biopaliv11.11.19 01:50 Slovensko 0

Muslimský imigrant prořízl ve Znojmě Markovi Petružálkovi hrdlo. Rodina potřebuje peníze10.11.19 01:33 Česká republika 2

V Libyi straší ruští žoldáci09.11.19 21:24 Libye 4

Geoinžinierstvo na webe ČT2409.11.19 20:47 Česká republika 1

Ženy se omlouvají mužům08.11.19 19:48 Česká republika 5

Slepice Zemanová06.11.19 16:01 Česká republika 5

Sudeťačka Válková: Neziskovky jsou potřeba, Istanbulskou úmluvu ratifikujeme06.11.19 01:55 Česká republika 0

Demonstrace proti fašismu u sochy maršála Koněva 06.11.19 01:27 Česká republika 1

Už se ví, kdo střílel na majdanu do lidí06.11.19 01:11 Ukrajina 5

Šok v Berlíně: „I oni jsou lidi!“ Černoch prodávající drogy má sochu v parku05.11.19 01:03 Německo 4

Norimberské jezulátko je přičmoudlé04.11.19 23:33 Německo 3

Měnové kurzy

USD
23,16 Kč
Euro
25,59 Kč
Libra
29,88 Kč
Kanadský dolar
17,51 Kč
Australský dolar
15,78 Kč
Švýcarský frank
23,40 Kč
100 japonských jenů
21,29 Kč
Čínský juan
3,30 Kč
Polský zloty
5,98 Kč
100 maď. forintů
7,65 Kč
Ukrajinská hřivna
0,96 Kč
100 rublů
36,32 Kč
1 unce (31,1g) zlata
33 957,99 Kč
1 unce stříbra
392,84 Kč
Bitcoin
196 316,89 Kč

Poslední aktualizace: 17.11.2019 07:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 4 266