Diskuze k článku

Nešlapej na mě: Pravicová revoluce v Americe

Příspěvků 23

28.9.2010 8:54

Cajovnici krom vzteku program maji

SAMRA 96.?.?.?

Zajimavý článek, nicméně nepresný. Čajový partajníci sice mají vztek a jsou neuveřitelně hloupí v jiných zemích by byli spiš uvažovani jako duševně chorobni, nicmeně jejich manipulátoři z řad elit - ANO ELITY JE NEIGNORUJÍ, naopak denním krmením až smešními lžemi je cviči jako poslušny dobytek.
Z jejich řad se pak vyčlenují jejich reprezentanti aspirující do Kongresu či Senátu, s velmi přesným programem pozoruhodně výhodným, právě pro ty Elity! Ano chtí šetřit peníze, na co, no aby se poslalo více vojáků a zbraní do existujících válek a jistě na napadení Iránu, což se zamlouvá 5te zionistické Americké koloně. Jak ušetřit, zrušit penze (na které si všichni museli platit) + zdravotního systému pro starce. Krádež, no to jim nepřijde, Obama prostě proti teroristům „nic„ nedělá! To že jeho administrativa utrácí vice ted na války než Cheney/Bush, to neví a ani by tomu nevěřili. Dale chti snížit federální daně ale jen jaksi pro miliardáře, užívají oblíbené rčení, že bohatců přehršle se “prolne„ dolu, mezi ostatní - což se samo nikdy nestalo a nestane. A dále zrušení i toho slabého odvaru “Nového
zdravotního systému„ - neb Obama ustanoví komise které rozhodnou kdo umře, neb nedostane péči.
To, že tento Nový System právě takové akce, bežňe nyní prováděné pojištovnami vymezuje, partajníkúm jaksi uniká. Jistě mohl bych pokračovat - akce proti Latincům, znemožnit potraty, “homo-manželství, učit děti ve škole, že se dinosauři proháněli s lidma na pláních, neb vše Bůh stvořil najednou, atd. Tedy ne jen vztek ale pečlivě připraven program!

228885

28.9.2010 19:10

RE: Cajovnici krom vzteku program maji

Mnaga 166.?.?.?

Reakce na 228885

V podstate souhlasimnze tea party je skupina dusevne chorych lidi - prevazne Libertarianu v cele s oblibencem fanklubu zvedavce: Ron Paulem.
Jeho synacek Rand dokonce vyhral candidaturu v Kentucky a uz jako spravny libertarian po otci tvrdil ze pokuta je pro BP prilis vysoka a je neamericka [překvapení]
Jejich vize ze ruka volneho trhu bez regulaci si se vsim poradi je utopisticka.

228931

28.9.2010 22:07

RE: Cajovnici krom vzteku program maji

schatzi 67.?.?.?

Reakce na 228885

v tom prekladu je spousta nepresnosti. za prve - the tea party se neda doslovne prelozit, je to "strana zalozena na stejnem principu jako americti osadnici, kteri meli dost anglickeho predrazovani zbozi - caje a britske nadvlady (britanie symbolizovana cajem), a nahazeli jim - britum caj do bostonskeho pristavu. cili the tea party je vlastne "revolucni strana". za druhe - "cajovnici" nejsou "neuveritelne hloupi," oni proste jenom nejsou nacesani manekyni a nemlati prazdnou slamu na jakou je pisatel a vetsina americanu zvykli. a treti - program maji i kdyby jen toho co se tady deje - socialne, politicky, kulturne, ekonomicky ..., meli - jako vetsina americanu - tak akorat dost. a i to muze byt nekdy program.

228948

28.9.2010 9:32

Zákonité, ale přesto překvapující

NINEL 208.?.?.?

Že je kapitalismus nereformovatelný a končí fašismem je známá a všemi přijímaná zkutečnost. Ale že prvním Fűhrem USA bude ženská jsem nečekal ani já. [velký smích]

228887

28.9.2010 13:39

RE: Zákonité, ale přesto překvapující

Vojta49 apear (zavináč) atlas (tečka) cz 81.?.?.?

Reakce na 228887

> Že je kapitalismus nereformovatelný a končí fašismem je známá a všemi přijímaná skutečnost ... ?

Dovolte, abych se pousmál. Opravdu jste přesvědčen, že švýcarský (též finský, dánský, kuvajtský, ...) kapitalismus vyústí ve fašismus? A dokonce si myslíte, že tomuto bludu věří VŠICHNI? Tedy já rozhodně ne. [chechtot]

228892

28.9.2010 13:52

RE: Zákonité, ale přesto překvapující

Antiseptik 69.?.?.?

Reakce na 228892

Jistě si pamatuješ že vyjímka potvrzuje pravidlo, tak se moc nepousmívej. A jistě, Kuvajtský model kapitalismu, kde vláda prodává olej nadnárodním korporacím a bohatne, peněz je dost na to aby těch pár obyvatel přežilo leštěním zlatých kohoutků, to je vůbec nejlepší příklad fungujícího kapitalismu.

228896

28.9.2010 13:55

RE: Zákonité, ale přesto překvapující

sxg 95.?.?.?

Reakce na 228892

Tá Sára P. vám chce pomáhať Eretz Israelom, ale šak to robil aj ten súkmeňovec:
http://www.cas.sk/clanok/177944/sokujuce-zistenia-adolf-hitler-bol-povodom-zid.html

228898

28.9.2010 15:26

RE: Zákonité, ale přesto překvapující

Magnus Maximus 88.?.?.?

Reakce na 228892

Finský či dánský kapitalismus nutně nemusí vyústit ve fašismus, stačí když v něj vyústí kapitalismus v Americe a o zbytek bude postaráno. Kapitalismus není jenom nereformovatelný, když je ponechán sám sobě, tak je také neživotaschopný a spěje k vlastnímu zániku / viz. například Samuelson: Ekonomie ISBN 978-80-205-0590-3, 775 s., lze půjčit na VŠE../.Proto musí být regulován. Jakmile stát ztrácí sílu například všezahrnující privatizací, tak je potom zle. Stát musí být silný a aby byl silný musí mít dost majetku. http://www.blisty.cz/art/54577.html
Je naprosto zrůdná myšlenka, že když všechno bude soukromé a za všechno si budeme platit, takže budou vyřešeny veškeré problémy systému. Tím se naopak násobí. Pohledme například na Anglii na přelomu 18. a 19. století, kdy tenkrát tam byl téměř čistokrevný kapitalismus, kde veřejný prostor byl téměř nulový. Pro lidi práce to bylo peklo na zemi.

228906

28.9.2010 16:41

RE: Zákonité, ale přesto překvapující

Vojta49 apear (zavináč) atlas (tečka) cz 81.?.?.?

Reakce na 228906

Uznávám, pane Maxime, že Vaše převědčení je nesmírně silné.
Vaše tvrzení
> Stát musí být silný a aby byl silný musí mít dost majetku
dokazuje, jak může silné přesvědčení zcela ochromit lidskou racionalitu. Proč?

Všichni zde se shodneme, že základní příčinou stávající recese jsou astronomické státní dluhy. Státní dluh ČR, USA, Řecka, Portugalska, Japonska, Německa, ... Jak tyto dluhy vznikly? Tyto (a další) státy utratily astronomické bohatství. Toto bohatství měly ony "silné státy" ve svých rukách. Dokázaly je (ve prospěch svých občanů) udržet? Nebo dokonce zmnožit? K smíchu, že? Vše je promrháno. Lhostejno, zda za nesmyslné válčení, předražené české státní zakázky či platy přebujelého řeckého státního aparátu.

Každý soudný člověk z toho musí odvodit jediné. Státního molocha je třeba přiškrtit. Jinak promrhá budoucnost nejen naší (ta už je v pekle), ale i budoucnost našich dětí a vnuků!

A Vy? Vy nabádáte k tomu, abychom do bezedných státních chřtánů vkládali ještě víc? V tom případě pro Vás mám doporučení. Shromážděte kolem sebe stoupence své myšlenky. Třeba z celé "socialistické" EU. Složte se a kupte si pěkný ostrov. Na něm si zřiďte stát svých snů. A za deset let nám přijďte vyprávět o tom, jak to funguje ve Vašem "silném státě". [mrknutí jedním okem]

228916

28.9.2010 17:06

RE: Zákonité, ale přesto překvapující

aristokrat aristokrat (tečka) tomas (zavináč) centrum (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 228916

"základní příčinou recese jsou státní dluhy"
nikoli příčinou ale jedním z důsledků
ale možná bys nám mohl popsat mechanismus jak státní dluh může zapříčinit recesi v soukromém sektoru [velký smích]

228918

28.9.2010 17:59

RE: Zákonité, ale přesto překvapující

hc 90.?.?.?

Reakce na 228916

V tom svém výčtu jste zapomněl na daně. Myslíte si, že třeba německý poválečný hospodářský zázrak byl založen na nízkých daních a "netrestání bohatých za jejich úspěch"? Myslíte si, že moderní stát může fungovat s patnáctiprocentní rovnou daní z příjmu? Nemá smysl vyvracet vám vaše utkvělé představy, ale jedním si buďte jist: čím budou promodralé státy slabší, tím blíže bude doba, kdy nastoupí silné státy a třeba i jen silní jednotlivci a udělají se slabými státy a jejich establishmenty krátký proces.

228926

28.9.2010 18:14

RE: Zákonité, ale přesto překvapující

Rene Bartosek 76.?.?.?

Reakce na 228916

Velke dluhy sli nasekat pouze diky fiat money. Pokud by centralni banky misto kreditu z niceho museli pouzivat krytou menu, pak by bylo velmi brzo bylo po sekani do futra. Co je tedy lepsi pohrbit stat nebo prejit na krytou menu? Staty jsou proverene praxi, existovali pri kryte mene, kupodivu prevalcovali kmenova spolecenstvi, o shluku individui, coz je teoreticka predstava mimo skutecnost nema smysl mluvit. Clovek je spolecnsky tvor, i samotari by bez lidi velmi rychle psychicky hrablo.

Paradoxne atomizace lidske spolecnosti je mozna prave diky centralizavanym funkcim statu. Bezpecnost, solidarita, lekarska pece, nejake vseobecna uroven vzdelani a z ni vyplava nejaky socialni uroven chovani.... Pokud by si totiz atomizovany jedinec pouze zlomil haksnu, tak bez jistych funkci, ktera zajistuje skryte stat by prilis dlouho neprezil.

Treba bez vymahatelnosti prava by si nemohl zaplatit, nektere sluzby vynucene tou zlomenou koncetinou ani privatne, ponevadz by se brzo nasel dobrodinec, ktery by trapeni s haksnou usetril, zakroutil by mu krkem. Jiste velmi darwinisticky pokrokovy evolucni pristup, ze ano? A jeste by se byl ochoten sam trapit, co s majetkem zesnuleho, tomu se rika asi individualni moralka a zivotni filosofie.

O tom jak to bude vypadat bez existence statu moc nepokecame, protoze by zrejme byl problem s fungovanim internetu i jinych vecicek, kterym stat umoznuje skryte v klidu existovat. Skoro se zda, jak by to fungovalo naprosto prirozene. A kdyz se ukaze, ze to je jinak, tak lidi vitali treba nekoho jako Karel IV. s virou, ze to zase fungovat zacne. Ale v Kocourkove se na tom pracuje. Pokud se podari zlikvidovat policajty, hasice, doktory, pravni stat, solidaritu..., tak lidem nezbude nic jineho, pokud chteji prezit, nez tyhle sluby aspon castecne nahradit na lokalni urovni.


Zapomente samozrejme na velke dlouhodbe projekty jako vystavba a udrzba komunikaci, jadernych reaktoru, nemocnic, dlouhodby vyzkum s potrebou vysokych investic ... to je naprosto mimo lokalni meritko, ani velke korporace by nemohli existovat bez statu, takze soukromi sektor taky nic. A lidi maji jak nas uci historie, potom velkou snahu bezvladi a chaos nahradit svet div se znovu tim zpropadenym statem.

228927

28.9.2010 23:49

RE: Zákonité, ale přesto překvapující

Vojta49 apear (zavináč) atlas (tečka) cz 81.?.?.?

Reakce na 228927

> možná bys nám mohl popsat mechanismus jak státní dluh může zapříčinit recesi v soukromém sektoru

Rád, pane Aristokrate.

1. Půjčování peněz soukromníkům je velmi riskantní. Oproti tomu půjčování vládám je (s malými výjimkami) téměř bez rizik. Je-li tak vysoká poptávka po úvěrech od vlád, je výhodnější půjčit jim. Na podnikatele pak prostě finanční zdroje nezbývají.

2. S rostoucí zadlužeností státu rostou i náklady na jeho dluhovou službu. Srozumitelně řečeno. Stále větší částka peněz, které by mohl stát utratit za zakázky od privátního sektoru, končí ve formě úroků opět u věřitelů státu.

3. Smyčka se utahuje. Stát spotřebovává stále více zdrojů z finančního sektoru a na jejich splácení potřebuje uloupit stále větší díl výsledků práce z produktivního sektoru. Na ten však zbývá stále méně finančních zdrojů. A tak produktivní sektor upadá. Roste nezaměstnanost. To je důvodem, proč se státu nedaří uloupit dost na daních. Nezbývá, než si opět o něco více půjčit. A za rok zase více a ještě VÍCE A JEŠTĚ ...

Pokusíte se odhadnout, pane Aristokrate, kam musí takovýto vývoj vést?

Pro pana Hc.

Nejsilnějšími (měřeno mírou přerozdělování), byly dlouhá léta evropské severské státy. Nějak si nevzpomínám na jejich koloniální výboje.

Pro pana Bartoška

Nikde jsem nenapsal, že si přeji zlikvidovat stát. Ovšem soudím, že stát má plnit jen takové funkce, na které si jeho občané vydělali. Dlouhodobý život na dluh vede nutně do pekel. A to platí jak pro člověka, tak pro stát. Vy si to nemyslíte?

228958

29.9.2010 0:02

RE: Zákonité, ale přesto překvapující

Rene Bartosek 76.?.?.?

Reakce na 228958

To souhlasim, ale tvrdim, ze pri krytych penezich by se hromada statu nemohla dostat do srabu, kdy nejsou schopni ufinacovat zivotne dulezite funkce. Co si budeme povidat i takova uspena ekonomika jako Nemecko se zase v ukazatelich prilis nelisi od toho Recka, a je to dano fiat money.

Co tedka? Nechat hromadne polozit slusne mnozstvi statu, ktere se co se tyce numer znacne podobaji Recku? Nemci, rekli, ze dalsi Recko finacovat nebudou. Jde spise o to, ze na to nikdo nema neco takoveho ufinacovat. Muj nazor, ze jedina moznost jak z toho ven je prejit na krytou menu, ale kryta mena nejde soubezne provozovat s fiat money pri volne smenitelnosti. I kdyz pokud si nechala volna ruka, tak lidi by si ty spravne kurzy nasli sami i mezi krytou a nekrytou menou, ale zrejme by se tyhle lidove kurzy by se prilis nezamlouvali tem, co tu nekrytou menu maji pravo vytvaret.

228961

29.9.2010 1:07

RE: Zákonité, ale přesto překvapující

janko janko (zavináč) karao (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 228961

Ti, co nechali v Řecku realizovat ony sociální výhody, ti dobře věděli, kdy a jak tuto svou zdánlivou shovívavost použijí proti Řecku. Je třeba uvažovat jako oni, v rozměrech staletí a tisíciletí, pak pochopí každý, že zákon akce a reakce ve finančním sektoru bylo nutné budovat postupně, od řemeslníků, půjčujících si "od žida", přes podniky až k půjčování státům. Měli na to několik století, aby se naučili včas nakrmit správnou rybu pro pozdější výlov. Dneska krmí tu největší, EU. Možná ale už vědí, že krmí žraloka, který má zoubky.

Ale dneska to už praská, na příkladu jednotlivců i států. Hussein i bin Ladin pak mají svá "státní zrcadla" nejen v Irsku, Řecku a hlavně v nastavení EU. Ta měla a má posloužit jako dráb na státní blechy středoevropských zemí.
..no, doufám, že se jim to nepodaří, pustili si internet moc blízko k tělu. Iránský vir jim snad ukáže i svou "odvrácenou tvář".

Vojtovo krátkozraké chápání státních půjček asi nevnímá, že ti, co státní dluhopisy vydávají, ti vědí, že jsou nesplatitelné, čeká se na řešení. Kde to zas začne praskat. Každý deficitně nastavený systém končí rozpadem zevnitř, ztrátou vnitřního řízení díky chybám, pramenícím z nedostatku času. A naštěstí si chlapci od moci nabrali tolik aktivit, že je dohoní přesně ten čas, který měli k dispozici díky po roky, kdy jim nastavení zdržovacích rozhodovacích mechanizmů v podobě byrokracie mít dost času domluvit náhradní řešení předchozích náhradních řešení.
Předpokládám, že ti, co znají vztah mezi rozpínavostí a vnitřní soudržností systému, ti už testují jiné přerozdělovací nástroje, nemusí existovat jen "základní příjem". Ten je pouze nejméně bolestný.

228967

29.9.2010 0:13

RE: Zákonité, ale přesto překvapující

aristokrat aristokrat (tečka) tomas (zavináč) centrum (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 228958

1. nesmysl v systému fiat money je dost peněz pro všechny
2.to je sice pravda ale vzhledem k tomu že si stát peníze na tu dluhovou službu zase půjčí tak je to vlastně úplně jedno
3.smyčka se sice utahuje ale žádný stát nevybírá víc peněz kvůli dluhu spíš si prostě o něco malinko víc půjčí
ono když má stát dluh třeba jako německo tak je úplně jedno jak velké deficity každoročně vytváří záleží pouze na bonitě a pak na tom kdy dojde ke krachu celého systému ten dluh je nesplatitelný (když politici plácaj nesmysly o nutnosti šetřit tak lžou až se jim od huby práší a chtěj jen víc peněz pro sebe viz naše dnešní vláda)
takový vývoj vedek bankrotu systému fiat money
ale pořád trvám na tom že je absurdní nesmysl to že státní dluh způsobuje recesi ekonomiky [velký smích] nijak jsi to totiž nevyvrátil [mrknutí jedním okem]

228963

28.9.2010 15:40

RE: Zákonité, ale přesto překvapující

hc 90.?.?.?

Reakce na 228892

A vy jste opravdu přesvědčen, že existuje nějaký švýcarský, finský, dánský nebo kuvajtský kapitalismus?

228908

28.9.2010 15:07

RE: Zákonité, ale přesto překvapující

Miloslav Alčer 188.?.?.?

Reakce na 228887

"je známá a všemi přijímaná zkutečnost" - učebnicový příklad podsouvání vlastního pohledu na svět ostatním, základní pomůcka každého demagoga - amatéra (a gramatiku raději neřeším) [chechtot]

228904

28.9.2010 14:14

jak jsem říkal

pan Papagiorgio 178.?.?.?

Tea party bylo od začátku snadné vhodně modifikovat zevnitř různými směry, případně přímo infiltrovat různými psychouši. Ani to není nutné. Stačí v ovládaných médiích vyzdvihnout některé věci, nebo lidi a jiné ignorovat. Bude zajímavé taky sledovat peníze. Jestli povedou k republikánům, potažmo neokonzervativcům, je pravděpodobné, že vyšumí i věc kolem 9/11 truthers na úkor ekonomických a imigrantských otázek. Loutkovodiči a plátci sočasných stran už určitě usilovně pracují na zachování monopolu vhodnou manipulací. Pokud to vše nebylo od začátku víceméně v plánu, je třeba improvizovat. Jak řekl Ron Paul: Tea party byla unesena neokony. A Palinová a podobní Goa'uldi? A. Jones: http://www.prisonplanet.com/sarah-palin-911-truthe...

228899

3.10.2010 15:14

RE: jak jsem říkal

karel4u 189.?.?.?

Reakce na 228899

Tea Party je manipulovana Zionistickymi duvody.
Jejim hlavnim ukolem je v pristich volbach dosadit kandidaty kteri jsou nakloneni Zionisticke agende. Tedy dostat se k moci za ucelem opetneho ovladnuti vojenske sily a schopnosti zacit nove konflikty. Tedy valku proti Iranu a mozna Pakistanu. Tedy, pouzit Americke vojaky pro Proisraelske ucely.
Je to delano velmi subtilne, hlavni myslenka je velmi inteligentni a jak prechazi do stale nizzich sfer intelektualniho pochopeni je podavana stale vice a vice polopaticky, stejne tak jako Marxismus byl udelan pochopitelny pro delnickou tridu.
Kouzlo Zionistu v jejich manipulaci je v tom, ze lide si tu myslenku, tedy zakladni impuls privlastni a udelaji ji svou.
Pripomina mi to tak trochu popis pana Speara, tedy Hitlerova architekta s jeho prvnim setkanim s timto. Rika, ze Hitler by fascinujici, kazdy v sale si myslel, ze hovori prave k nemu.
Stejne tak jako Kapitalismus se sklada z milliardy drobnych operaci a moralnich ustupku ktere mnoho lidi nechce videt ani pochopit, tak zionismus je nebezpecny pro svou antisocialni amoralitu, kde, oproti Kristianismu propaguje hlavne egoisticke motivy. Proti tomu se vyvine automaticky eventualne odpor ve spolecnosti, tak jak to vidime v soucasne dobe.
Kdo by si pomyslel, pred nekolika roky, ze diskuse se vyvine od nevinnych vykriku k full fledged diskusi ktera je zalozena na hluboke analyse situace.

229234

29.9.2010 0:02

Tea party není revoluční hnutí

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 193.?.?.?

Nejsem znalec poměrů v USA ale podle toho co jsem slyšel o Tea party si nemyslím že chtějí nějakou revoluci, jsou to konzervativci, kteří chtějí naopak zabránit změnám, to znamená že chtějí zabránit sionistům ničit Ameriku jak to dělají už od 60. let. Stoupenci Tea party by chtěli zachova či spíše obnovit tradiční americký styl života, politiku a ekonomiku, se vším co na tom bylo dobrého ale i s jeho nedostatky. O nějaké revoluci zřejmě nemůže být řeč ale i tak má toto hnutí dobré cíle a snad bude mít alespoň částečně úspěch

228960

29.9.2010 12:05

Buďmě poctivý a položme si dotaz! Co je kapitalismus?

64 88.?.?.?

Kapitalismus má být poctivá a férová svobodná soutěž v naprosto otevřeném tržním hospodářství, kdy schopnější "vítězí" nad méně schopnými a tím přispívá k celkovému progresu společnosti!!!
A kde máme onu poctivou a férovou soutěž? Dovolím si poznamenat, že v prdeli!!!!
Je zde nastolen globální, mafiánský kapitalismus, který nás tak akorát zavádí do stále větších sraček!!!!!
Světovou krizi vyvolala zlodějská,prolhaná bankovní mafie z USA, která když si nakradla , ještě dostala od vlády a z peněz daňových poplatníků "odměnu" 700 miliard USD !!!! To musí vousatý Marx v hrobě rotovat smíchy, protože to nemohl ani vymyslet, kam až dojde forma mafiánského kapitalismu, kdy zisky jsou privátní a ztráty veřejné!!!
Zásada tržního hospodářství je také krach a bankrot,kdy to špatné a neschopné musí z trhu pryč a musí být nastaveny podmínky tak, aby mohli přijít jiné subjekty hospodářského práva a ty zaplnit vzniklou mezeru!!!Tomu se také v normální ekonomii říká přirozená a zdravá konkurence! Jenomže máme zde na trhu spíše "holírnu",kdy ten, kdo má větší drzost a "kule" bere všechno !!!
Také burza nemůže být "sportka a sazka", ale důvěryhodná instituce, která má především sloužit k alokaci kapitálu a podpoře ekonomiky!!!! Tady se páni takykapitalisté trochu spletli!!! Když mají choutky hrát, ať jdou do herny a ne na burzu a ke hraní ať si laskavě vezmou svoje peníze a nikoliv peníze střadatelů a firem!!!!!
To, co se dnes odehrává ve světové ekonomice žádný "kapitalismus" není, to je globální "zlodějna", prošpikovaná vraždami, kdy ani i největší korporace si nejsou jisti, zdali nepřijde ještě větší "svině" než jsou sami a nedá si je po obědě k svačině!!!!
Krásně je to vidět ve filmu Porota
http://filmy.kinotip.cz/porota-2003/ - doporučuji zhlédnout!!!
Je zde moc hezký výrok, kdy hlavní aktér říká, přeci nedáme tak závažný soud k rozhodnutí "porotě" !!!! A o tom to celé je!!!
Demokracie , kterou se ohání všechny současné vlády je zahnána do kouta , jako prašivý pes a nastává doba "nová",doba "Gottwaldova", jak se o tom zpívá v budovatelské písni!!! Ano, nastává doba korporátního fašismu a bolševizmu zároveň ! Také o tom je článek, ke kterému se vyjadřuji!!! A co s tím uděláme? Asi se bude muset zase jednou řádně vyčistit Augiášův chlév, až si to celé sedne na hrnec!!!
Čím dříve, tím lépe!!! Přeci si pořád nenecháme srát na hlavu!!! [velký smích] [velký smích] [velký smích] [velký smích] [velký smích] [velký smích] [velký smích] [velký smích] [velký smích] [velký smích]

228980

29.9.2010 12:56

RE: Buďmě poctivý a položme si dotaz! Co je kapitalismus?

Antiseptik 69.?.?.?

Reakce na 228980

Ovšem takový kapitalismus byl jenom na úplném začátku, velmi rychle se vyvinul do monopolního vydírání i když se tomu tak neříkalo. Už jen slovo kapitalismus nám mnoho napoví, ten kdo má kapitál rozhodne co bude a nebude, ne ten kdo má nápad a dobrý úmysl. Na co konkurovat když se dá levněji konkurence koupit a potopit? Očividně si na hlavu srát necháme, asi jsme si zvykli na to teplo. [velký smích]

228984

Příspěvků: 23

28.09. 08:54 SAMRA  Cajovnici krom vzteku program maji
28.09. 19:10 Mnaga  RE: Cajovnici krom vzteku program maji
28.09. 22:07 schatzi  RE: Cajovnici krom vzteku program maji
28.09. 09:32 NINEL  Zákonité, ale přesto překvapující
28.09. 13:39 Vojta49  RE: Zákonité, ale přesto překvapující
28.09. 13:52 Antiseptik  RE: Zákonité, ale přesto překvapující
28.09. 13:55 sxg  RE: Zákonité, ale přesto překvapující
28.09. 15:26 Magnus Maximus  RE: Zákonité, ale přesto překvapující
28.09. 16:41 Vojta49  RE: Zákonité, ale přesto překvapující
28.09. 17:06 aristokrat  RE: Zákonité, ale přesto překvapující
28.09. 17:59 hc  RE: Zákonité, ale přesto překvapující
28.09. 18:14 Rene Bartosek  RE: Zákonité, ale přesto překvapující
28.09. 23:49 Vojta49  RE: Zákonité, ale přesto překvapující
29.09. 00:02 Rene Bartosek  RE: Zákonité, ale přesto překvapující
29.09. 01:07 janko  RE: Zákonité, ale přesto překvapující
29.09. 00:13 aristokrat  RE: Zákonité, ale přesto překvapující
28.09. 15:40 hc  RE: Zákonité, ale přesto překvapující
28.09. 15:07 Miloslav Alčer  RE: Zákonité, ale přesto překvapující
28.09. 14:14 pan Papagiorgio  jak jsem říkal
03.10. 15:14 karel4u  RE: jak jsem říkal
29.09. 00:02  Tea party není revoluční hnutí
29.09. 12:05 64  Buďmě poctivý a položme si dotaz! Co je kapitalismus?
29.09. 12:56 Antiseptik  RE: Buďmě poctivý a položme si dotaz! Co je kapitalismus?

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

22

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc prosinec přispělo 45 čtenářů částkou 6 716 korun, což je 22 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
1CuErU28m5a2tod9eZjnkY4sdidBVMpX6K
Další možnosti platby › Související články ›

Ve zkratce

Konzervativci v Británii zvítězili. Drtivě. Brexit bude!13.12.19 10:53 Británie 3

Hidžábem to začíná12.12.19 11:38 Francie 1

Italské námořnictvo čelí Erdoganovi: Na Kypr dorazila italská fregata Federico Martinengo 10.12.19 21:50 Itálie 1

Turečtí vojáci vyvěsili tureckou vlajku na řeckém ostrově v řece Evros10.12.19 20:19 Řecko 1

Turecká letadla dnes 30x narušila vzdušný prostor Řecka v Egejském moři10.12.19 19:50 Řecko 2

Důkaz o "nezávislosti" průzkumů veřejného mínění10.12.19 14:14 Česká republika 6

Střelec v ostravské nemocnici zabil šest lidí. Neměl legální zbraň10.12.19 11:21 Česká republika 6

EU nařídila sledovat už od roku 2020 spotřebu každého řidiče, někteří na to doplatí10.12.19 11:10 Evropská unie 0

Poslanci chtějí zakázat domobranu10.12.19 11:06 Česká republika 2

Čína zakáže americkou technologii - začíná ná totální technologická válka 09.12.19 20:19 Čína 0

Cultural Enrichment #1309.12.19 19:39 USA 1

Belgie: Muslimský mob podpaluje vánoční strom na náměstí a řve "Allahu akbar"09.12.19 19:27 Belgie 1

Hihi. Chvilkaři se zlobí na Klause mladšího. Nemohou zneužit symbol trikolory09.12.19 17:51 Česká republika 2

Z dcery Angeliny Jolie a Brada Pitta se stává kluk09.12.19 11:20 USA 1

Chvilkaři proti Babišovi, Sardinky proti Salvinimu - stejný scénář, jak přes kopírák09.12.19 11:15 Itálie 1

Augsburg: Muslimové na vánočních trzích ubili hasiče09.12.19 11:11 Německo 0

V Jizerských horách místní obyvatelé obnovili nacistický památník padlým vojákům Wehrmachtu a oddílů SS 08.12.19 21:01 Česká republika 3

Istanbulská dohoda - čeští občané jsou záměrně podváděni08.12.19 20:02 Česká republika 3

Neschválení Istanbulské dohody je neakceptovatelné, řve feministka. Odhlasujeme, že k Istanbulské dohodě přistoupí EU jako celek, vyhrožuje EU komisař06.12.19 11:41 Evropská unie 5

Národná rada SR schválila Dodatkový protokol, zavádzajúci nové trestné činy za vyjadrenia rasovej a xenofóbnej povahy06.12.19 10:56 Slovensko 2

Měnové kurzy

USD
22,91 Kč
Euro
25,47 Kč
Libra
30,54 Kč
Kanadský dolar
17,40 Kč
Australský dolar
15,75 Kč
Švýcarský frank
23,28 Kč
100 japonských jenů
20,95 Kč
Čínský juan
3,29 Kč
Polský zloty
5,97 Kč
100 maď. forintů
7,73 Kč
Ukrajinská hřivna
0,98 Kč
100 rublů
36,45 Kč
1 unce (31,1g) zlata
33 803,92 Kč
1 unce stříbra
387,94 Kč
Bitcoin
166 341,14 Kč

Poslední aktualizace: 14.12.2019 07:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 4 519