Diskuze k článku

USA: Mít doma mapu Afghánistánu je poukázkou k trablům!

Příspěvků 55

20.10.2002 6:37

Tohlensto vypadá fakt průserově

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 147.?.?.?

Hm.., a je to pravda že vlastnit mapu Afgánistánu je v USA trestné. Mapa sama o sobě není politický materiál. To už by v těch USA bylo jako svého času v Rusku, když jeli Hanzelka a Zikmund a ukázali mapu, tak se jich rus vyděšeně zeptal kde to sehnali.., oni že to koupili v trafice za 15 centů. A ten Rus jim odpověděl.., Hm.., u nás to stojí 15 let..

4641

20.10.2002 8:10

USA: Mít doma mapu Afghánistánu je poukázkou k trablům!

Brnak 68.?.?.?

Ja mam mapu Brna.

4642

20.10.2002 8:11

USA: Mít doma mapu Afghánistánu je poukázkou k trablům!

R. 24.?.?.?

Len mala oprava: Kongresman sa vola Ron Paul, nie Paul Ron. Je to jediny Libertarian v Kongrese. Dokonca kandidoval na prezidenta za LP.

4643

20.10.2002 15:05

RE: USA: Mít doma mapu Afghánistánu je poukázkou k trablům!

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 24.?.?.?

Reakce na 4643

Díky, opravil jsem to. Myslel jsem, že Paul je jméno a Ron příjmení. [smích]

4645

20.10.2002 12:08

USA: Mít doma mapu Afghánistánu je poukázkou k trablům!

kvr kvr (zavináč) centrum (tečka) cz 195.?.?.?

Ad US PA: nebylo to az o dva roky pozdeji??

4644

20.10.2002 21:04

USA: Mít doma mapu Afghánistánu je poukázkou k trablům!

Milo 212.?.?.?

Já mám mapu Afghánistánu a nikdo mě nevyšetřuje. Jestli to není proto, že nejsem tak perverzní, abych si věšel doma v obýváku obrázky s US prezidentem a oběšencem. To může mít doma na stěně jenom úchyl. To už jsou snad lepší ty obvyklé mýtinky s jeleny tak oblíbené v některých našich domovech.
Zajímalo by mě co visí na stěně u VS. Jestli tam taky nemá nějakého oběšence.

4655

20.10.2002 21:10

"Uchyl?"

Dan danielzyka (zavináč) seznam (tečka) cz 128.?.?.?

Reakce na 4655

Milo, vzdyt ji bylo jenom dvacet ... Vetsina mladejch ke konci minuleho a v tomhle stoleti ve dvaceti jsou stale deti. Vidim to denne kolem sebe. Me by taky nenapadlo veset si tam takovej obrazek, ale na druhou stranu, proc si ho tam nemuze povesit? Jedine co me napada, je z duvodu vykazovani neucty k prezidentovi ve svem soukromem byte.
Dan

4656

20.10.2002 21:19

RE:

Milo 212.?.?.?

Reakce na 4656

Osobně si myslím - ať si u sebe každý věší co na zeď co chce - tedy nemyslím, že by jí to měli zakázat, k čemuž podle mě také nedošlo (dokonce ani nevešli k ní do bytu, prostě jen kladli otázky). Jen mám pocit, že je to poněkud podivný motiv na zeď. Rozhodně bych nebyl moc nadšen, kdyby si moje dcera něco takového na zeď pověsila a asi bych hluboce přemýšlel, kde jsem udělal chybu ve výchově.

4657

21.10.2002 0:06

RE:

Patafista 194.?.?.?

Reakce na 4657

Myslím, že pokud by vaše dítě bylo členem/členkou nebo příznivcem/příznivkyní nějakého hnutí (třeba ekologického)tak by si ve svých nácti až ceti věšelo na zeď spoustu nechutných plakátů, fotek nebo hesel.
Lidé v tomto věku ještě pořád mají pocit, že musí něco změnit a spoléhají na ideály a výzdoba jejich příbytků jim v tom dodává sílu.
Ale tohle vy určitě dobře víte. Jak tak totiž pročítám vaše velmi upjaté komentáře, ať už zde na Zvědavci nebo na BListech získávám pocit, že jste byl ve svém mládí velmi velmi radikální a chtěl jste změnit přinejmneším celý svět.

4660

21.10.2002 8:03

RE:

milo admsoft (zavináč) atlas (tečka) cz 194.?.?.?

Reakce na 4660

Učil jsem své děti myslet a proto by mě velmi udivilo, kdyby byly členy nějakého zmanipulovaného hnutí či sekty. A že většina těchto hnutí je zmanipulovaných o tom svědčí "ekologové" odpůrci Temelína, kteří jsou placeni rakouskými energetickými koncerny. A pokud jde o mne nikdy jsem radikální nebyl, spíše tolerantní.
Většinou, když mě pozvali do nějaké skupiny, poznal jsem, že tato skupina je manipulována několika vůdci a ti lidi, kteří měli jiné názory okamžitě vypudili.
Osobně si myslím, ať si každý dělá co chce, jestliže tím neblokuje někoho jiného. Z článku jsem vyrozuměl, že mladice nebyla ani zavřená ani zatčená ani jinak perzekuována. Policajti ani nevešli k ní do domu. Nejspíš byla tak "vyhukaná", že si ani neuvědomila, že kdyby zavřela dveře nikdo by se jí nevyptával.

4685

21.10.2002 8:52

RE:

Moniker 80.?.?.?

Reakce na 4685

Osobne si myslim, ze taky obrazok visiaci na stene nemoze (ani nesmie) byt dovodom na otazky od akehokolvek statneho uradnika. Hovori sa tomu sloboda nazoru, za ktoru tak fanaticky bojujes na strankach Zvedavca ohladne Mikina. On sice svoje nazory nevyjadroval, len osobne utoky, ale casom mozno ten rozdiel pochopis. [překvapení])

4689

21.10.2002 9:24

RE:

milo admsoft (zavináč) atlas (tečka) cz 194.?.?.?

Reakce na 4689

Nejsem si jist jestli byla ta děva vyslýchána za ten obrázek, když o něm ani nevěděli, myslím, že je to napsáno jen jednostranně a skutečnost mohla být jiná. Ani já, ani ty ani autor jsme u toho nebyli.

Tvrzení, že bojuji fanaticky mě opravdu pobavilo. Nemáš tam ještě nějaký vtip.

S větou

> On sice svoje nazory nevyjadroval, len osobne utoky

nesouhlasím. Myslím si, že to bylo jinak. Možná to časem pochopíš ty.

4690

21.10.2002 15:25

RE:

Moniker 80.?.?.?

Reakce na 4690

Podla clanku tam policia isla kvoli prechovavaniu antiamerickeho materialu. Argument, ze skutocnost je napisana jednostranne, mozeme pouzit vzdy. Som schopny verit, ze rovnaky argument si pouzival aj v socialistickom Ceskoslovensku pri ospravedlnovani vycinov Stb. Akykolvek zasah policie je vlastne v poriadku, ved kto z nas je vlastne uplne bez viny, vsak?

4712

21.10.2002 15:41

RE:

milo admsoft (zavináč) atlas (tečka) cz 194.?.?.?

Reakce na 4712

Samozřejmě - musíš to přece vědět, když jsi v tom STB byl jako agent.

4715

21.10.2002 17:00

RE:

Moniker 80.?.?.?

Reakce na 4715

Argumentaciou sa uz zacinas podobat Mikinovi. [překvapení])))))

4719

21.10.2002 17:25

RE:

Milo 62.?.?.?

Reakce na 4719

S tím stb jsis začal ty, příteli. Važ slova jestli chceš aby se k tobě lidé chovali slušně.

>Argumentaciou sa uz zacinas podobat Mikinovi. [překvapení])))))

Ostatně tohle je argumet jako víno.

4721

21.10.2002 17:56

to Milo:

Moniker 80.?.?.?

Reakce na 4719

>Argumentaciou sa uz zacinas podobat Mikinovi. [překvapení])))))

To nebol argument, ale konstatovanie. [překvapení]))))

Ostatne, tymi argumentami, ktore pouzivas sa da naozaj ospravedlnit aj cinnost Stb. A napisat to, je nieco ine, ako niekoho oznacit za agenta Stb. Ale naco vlastne vysvetlujem svoje slova. Aj tak neverim, ze si to nepochopil.

4726

21.10.2002 17:33

RE:

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 207.?.?.?

Reakce na 4685

Uz toho,ze jsi neco ucil a dokonce Tve deti, zastrasuje moje obzory,,,
Jak se citis ,kdyz Te nekdo napadaa, coz delas neustale saam?
Napis neco smysluplneho at se vsichni poucime,,,,

4723

21.10.2002 17:54

RE:

easttrader67 easttrader67 (zavináč) metacrawler (tečka) com 193.?.?.?

Reakce na 4723

Jen se nevzrusuj, ty "obzory " ktere ti umoznuji takove komentare, se urcite tak jednoduse nedaji zastrasit. Nevim jak se kdo citi ale ocividne mas problem rozeznat "napadani" a kritiku. Nech me to takhle rici, kritika na tvych pomatenych idolech je napadani. Antisemitismus a rasismus je ale mirna kritika ze?

4725

21.10.2002 0:27

RE:

Aja 24.?.?.?

Reakce na 4657

>Osobně si myslím - ať si u sebe každý věší co na zeď co chce -
>tedy nemyslím, že by jí to měli zakázat, k čemuž podle mě také
>nedošlo (dokonce ani nevešli k ní do bytu, prostě jen kladli
>otázky). Jen mám pocit, že je to poněkud podivný motiv na zeď.
>Rozhodně bych nebyl moc nadšen, kdyby si moje dcera něco takového
>na zeď pověsila a asi bych hluboce přemýšlel, kde jsem udělal
>chybu ve výchově.
..neni to nejhezci obrazek na zed,ale nezapomente na souvislosti-trest smrti v USA a Texas-jednoznacny sampion v poctu poprav.Tady jde mozna o to,ze dotycna je odpurcem trestu smrti.

4661

21.10.2002 12:09

RE:

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 207.?.?.?

Reakce na 4657

Ty mas dokonce i pocit,,,?
Dojimas,dloubas,citis,,,!Jses to vubec Ty?
Nemyslis,ze urazky Tvych duchaplnych prispevku je na nas skoda?Zarad Tve mozkove pochody v den kdy se "usatci" vzbouri a budes mit audienci!
A neboj Mikinu, na tomhle serveru je bohuzel jeste dost.
PS.Pane Stwora,,,musim rici, jako objektivni latinik,ze lidicek ,kteri se zamysli pred tim nez vzhlednou "oblbujici zpravy"
je vic nez dost.
Zruste Mikina a ostatni jednoagresivni-pro-jew(isch)-americany,,,,,

4700

21.10.2002 12:18

RE:

milo admsoft (zavináč) atlas (tečka) cz 194.?.?.?

Reakce na 4700

Myslím, že na konci ti vypadla věta která měla znít :

Eh, co jsem vlastně chtěl říct?

4701

21.10.2002 13:40

RE:

esttrader67 easttrader67 (zavináč) metacrawler (tečka) com 193.?.?.?

Reakce na 4701

Pan je osylnen Vasemi pocity. Je to citlivy clovek. Nechte ho mluvit ma urcite rad zvirata a kvetiny. Urcite take hodne cte, mozna jeste vice nez zdejsi vedci Albert a Nohejl. nemuzete ocekavat ze tak vzdelany clovek vi o cem vlastne mluvi :_)

4704

21.10.2002 17:30

RE:

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 207.?.?.?

Reakce na 4701

Eh, co jsem vlastně chtěl říct?

Snad vypadla na konci veta tobe ne?
Treba "proc je zrusen Mikin,fnuk?"
Prectete si clanek "Jak poznat Zida" fnuk.
Xakru nikdo nereaguje a ja na Zvedavci lezim denodenne,fnuk,,,

4722

22.10.2002 11:55

RE:

milo admsoft (zavináč) atlas (tečka) cz 194.?.?.?

Reakce na 4722

Mýlíš se příteli ten fňuk tam není. Vypadá to takhle:

Pusťte nám sem mikina, haha. Proč je stále zablokovaný, když já, který jsem byl zablokovaný už nejsem, hahaha. Dyť tady píší úplní magoři a nikdo je neblokuje, hahahaha.

Tak zas něco smysluplného napiš.

4757

21.10.2002 11:05

RE: USA: Mít doma mapu Afghánistánu je poukázkou k trablům!

Vasek sedlacev (zavináč) mlp (tečka) cz 195.?.?.?

Reakce na 4655

>Já mám mapu Afghánistánu a nikdo mě nevyšetřuje. Jestli to není
>proto, že nejsem tak perverzní, abych si věšel doma v obýváku
>obrázky s US prezidentem a oběšencem. To může mít doma na stěně
>jenom úchyl. To už jsou snad lepší ty obvyklé mýtinky s jeleny
>tak oblíbené v některých našich domovech.

>Zajímalo by mě co visí na stěně u VS. Jestli tam taky nemá
>nějakého oběšence.

Proč ne? Mnoho lidí má na stěně obrazy s umučením svatých nebo propadnutí hříšníků věčnému zatracení a jsou to umělecká díla...

4695

21.10.2002 11:36

RE: USA: Mít doma mapu Afghánistánu je poukázkou k trablům!

milo admsoft (zavináč) atlas (tečka) cz 194.?.?.?

Reakce na 4695

>Proč ne? Mnoho lidí má na stěně obrazy s umučením svatých nebo
>propadnutí hříšníků věčnému zatracení a jsou to umělecká díla...

Opravdu věříte, že obraz oběšence s prezidentem US a špagátem je umělecké dílo? No jak myslíte.

4699

21.10.2002 15:28

RE: USA: Mít doma mapu Afghánistánu je poukázkou k trablům!

Moniker 80.?.?.?

Reakce na 4699

Ozaj a preco nie?
Ked uz aj plechovky od piva mozu byt umenim? Alebo chcete zakazat, aby taky obraz niekto vnimal ako umelecke dielo?

4713

21.10.2002 15:32

RE: USA: Mít doma mapu Afghánistánu je poukázkou k

kubik 134.?.?.?

Reakce na 4699

Ja vytvory Andyho Warhola taky nepovazuju za umeni, ale jsou lidi, ktery by se mnou nesouhlasili.

4714

21.10.2002 0:06

USA: Mít doma mapu Afghánistánu je poukázkou k trablům!

stefan usdoc (zavináč) post (tečka) cz 209.?.?.?

Ano at si vesi kazdy doma co chce, treba Bushe za koule, tot tva
"privacy". Bohuzel, tyto metody mi pripominaji bolsevizmus, kdy ti na udani prislo STB delat prohlidku a podobne. Nevim jestli je to skutecny pripad, ale dle toho jak to tady v Americe zacina chodit, bych tomu i veril.
Stefan

4659

22.10.2002 9:17

RE: USA: Mít doma mapu Afghánistánu je poukázkou k trablům!

Spiteful Evilman dolecek (zavináč) seznam (tečka) cz 212.?.?.?

Reakce na 4659

p-r-i-v-a-c-y is priceless to me !! [smích]

4748

19.7.2004 11:26

RE: USA: Mít doma mapu Afghánistánu je poukázkou k trablům!

Jarka 160.?.?.?

Reakce na 4659

Re: Mit doma mapu Afgaanistanu......
Stefane, mate uplnou pravdu, at si doma kazdy povesi na zed, co chce. Divenka je mlada, vsadte se, ze za par let, nebo dokonce mesicu tam bude neco jineho. Jina otazka je, proc to policii zajima?
Jarka

30131

21.10.2002 1:26

USA: Mít doma mapu Afghánistánu je poukázkou k trablům!

jan 67.?.?.?

No a jaky je puvodni zdroj pro to devce s mapou? Nemohu to nikde najit. Na google je 'Puzzling at the post office' od Mandell.

Britske listy jsou opet blokovany na serveru pro San Francisco verejnou knihovnu. Minimalne asi tyden, maximalne neco pres mesic.
Poprve jsem se to stalo po tech povodnich v Evrope. Pak jsem na to upozornil a a Blisty byly dostupne bez problemu. Protoze je to ted uz podruhe, zda se, ze to neni technicka zalezitost ale muze to byt zamerne. Da se na ne dostal pres www.the-cloak.com.

4663

21.10.2002 2:37

RE: USA: Mít doma mapu Afghánistánu je poukázkou k trablům!

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 24.?.?.?

Reakce na 4663

>No a jaky je puvodni zdroj pro to devce s mapou? Nemohu to nikde
>najit. Na google je 'Puzzling at the post office' od Mandell.

Zdroje je tady: http://www.wired.com/news/conflict/0,2100,55838,00.html.

4666

21.10.2002 1:50

USA: Mít doma mapu Afghánistánu je poukázkou k tra

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 209.?.?.?

Ano, casy se meni, svet se meni, USA se meni.
Ale alespon jeden drobny detail z textu uz me tak neznepokojuje a muzu ho povazovat za tradicni autorskou nadsazku.
Koncem zari jsme leteli s manzelem z Fl. do Kalifornie a zpet - troji prestupovani, celkem 6 odbaveni. Pri tom prvnim nasel urednik v manzelove fotograf. tasce, kterou si nesl na palubu za zadrhnutym zipem zapomenuty kapesni nozik. Smali jsme se tomu vsichni tri - /ref. k drivejsimu clanku p.S. a jeho obavam, ze se nebude moci rozrehtat ve fronte nebo odbaveni pri vzpomince na nejakou rozvernou kulisarnu z mladi/.
Pri jedne z dalsich prohlidek jsme byli vybrani oba k prohlidce osobni, sice jsme se tomu usmali - nevypadali jsme jako ti nejvice pozoruhodni, ale mozna to bylo prave pro muj puvod, kdo vi. Kazdopadne Vas muzu ujistit , ze v mych pocitech nebylo nic ani jen zdalky "neuveritelne ponizujiciho", spis me to pripadalo formalni. A dost povrchni me pripadaly vubec i vsechny ostatni kontroly, vsichni urednici usmevavi nebo lezerni - nechci ale schopnosti kontrolujicich podcenovat bez hlubsich znalosti o tom. Taky si ale nejsem jista, jestli venuji vubec nejakou pozornost zavazadlum, ktera jdou do zav. prostoru.
Zkratka - kdyby bylo na me, u letadel jen pritlacte hosi, nejsou tu jen partyzani, ale i jina chora idividua...vzdycky byli a budou.

4664

21.10.2002 2:48

RE: USA: Mít doma mapu Afghánistánu je poukázkou k tra

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 24.?.?.?

Reakce na 4664

To je hezké, že jste měli příjemné odbavení a že jste žertovali s úředníky. Nechci to zlehčovat. To, že jste nezažil nic "neuvěřitelně ponižujícího" může mít i druhé vysvětlení. Některým lidem to nepřipadne, protože to mají hluboko pod kůží, jsou na to zvyklí. Je to jako návrat do časů, ve kterých strávili podstatnou část života, deja vú, chcete-li, a považují to za zcela normální. Ani jim nepřijde, že to je urážka a ponižení. Mně by se osobně dotklo už to, že mě vybrali na osobní prohlídku - a mohli by při ni žerovat jak chtěli. Ale jak říkám, každý jsme jiný. [smích]

Chystám článek o zážítcích jednoho člověka při odbavování na letišti.

4667

21.10.2002 8:06

RE: USA: Mít doma mapu Afghánistánu je poukázkou k tra

milo admsoft (zavináč) atlas (tečka) cz 194.?.?.?

Reakce na 4667

Už se těším, to zas bude pitomost jako vždy.

4686

21.10.2002 5:01

RE: USA: Mít doma mapu Afghánistánu je poukázkou k tra

MartinCermak mcermak2000 (zavináč) yahoo (tečka) com 152.?.?.?

Reakce na 4664

Na tom odbavovani skutecne nic "nesmirne ponizujiciho" neni. Byly uneseny tri letadla a zahynulo pres 3000 nevinnych lidi. Proto ty prohlidky.
Vlastnictvi mapy Afghanistanu rovnez nikoho do problemu neprivede. A ze nejakemu mistnimu policajtovi obcas ujedou nervy ? V takovem pripade si muzete v kazde demokraticke zemi stezovat. A vetsinou to funguje.
To obvykle prehaneni me v clanku neprekvapilo. Co me prekvapilo, byla absence obvykleho srovnani demokraticke Ameriky s nacistickym nebo komunistickym rezimem. Pochopitelne v neprospech Ameriky. Ze by se ve Zvedavci blyskalo na lepsi casy ?!

4674

29.10.2002 3:33

RE: USA: Mít doma mapu Afghánistánu je poukázkou k tra

Mila Tatka111 (zavináč) adelphia (tečka) net 24.?.?.?

Reakce na 4674

Mapa Afganistanu vysla v NATIONAL GEOGRAPHIC, ktery vychazi nejen na uzemi USA ale prakticky po celem svete v milionovych nakladech. Pokud vlastnictvi teto mapy je zlocinem, tak si asi FBI dost makne, ale spis me pripada, ze tu zase nekdo ,jako uz tradicne placa ve svych clancich nesmysly, ktere jsou vyplodem jeho chorobneho mozku.Ted se asi pan redaktor nasere.

5020

21.10.2002 4:39

USA: Mít doma mapu Afghánistánu je poukázkou k trablům!

Petr yp191 (zavináč) aol 152.?.?.?

Dnes v nedeli odpoledne , predtim nez jsem se napojil na casopis zvedavec jsem byl s manzelkou nakupovat. Bydlim v San Diegu a jsem zednikem . Koupil jsem si kabat a auto. A jeste mi zbylo .
Tak nejak me neboli co se stalo 20 lete chuligance za to ze nesouhlasila s rezimem . My opravdovi Americane se snazime chranit tuto bohem pozehnanou zemi a vratit ji tam kde byla pred ACLU.
Porad se mi zda ze je vetsi fronta pred velvyslanectvim USA nez pred ceskym kdekoliv v Americe.Az udelame z Kanady 51 stat tak vam take bude lepsi . Mimochodem mame tady prekrasne pocasi . Jak je u vas?



4672

21.10.2002 6:31

RE: USA: Mít doma mapu Afghánistánu je poukázkou k trablům!

Jiri Valtr 209.?.?.?

Reakce na 4672

>Dnes v nedeli odpoledne , predtim nez jsem se napojil na casopis
>zvedavec jsem byl s manzelkou nakupovat. Bydlim v San Diegu a
>jsem zednikem . Koupil jsem si kabat a auto. A jeste mi zbylo .

A nejedli jste jen suchy chleb po dobu tri let?

>Tak nejak me neboli co se stalo 20 lete chuligance za to ze
>nesouhlasila s rezimem.

Pan Orvel by vas urcite vsadil do 1984.

>My opravdovi Americane

Ano, verim. Jste uz opravdovi Americane.

>tuto bohem pozehnanou zemi

Jo? Kdy vam ji pozehnal? Jakmile jste vybili puvodni obyvatele, nato vam cerni otroci postavili Bily dum, symbol americke demokracie, a pak jste je zlyncovali?

>Az udelame z Kanady 51 stat tak vam take bude lepsi.

To by byl posledni hrebik do rakve celeho kontinentu.

4684

21.10.2002 14:13

RE: USA: Mít doma mapu Afghánistánu je poukázkou k trablům!

Patafista 194.?.?.?

Reakce na 4672

Vidím, že i když se prohlašujete za američana, v duši zůstáváte čechem.
Usuzuji tak z vašeho příspěvku, který neobsahuje přímý americký humor, ale typický český jemný humor na hranici nadsázky.
Děkuji vám za tento příspěvek, moc mě pobavil.

4707

22.10.2002 0:24

RE: USA: Mít doma mapu Afghánistánu je poukázkou k trablům!

Jiri Valtr 209.?.?.?

Reakce na 4707

>Vidím, že i když se prohlašujete za američana, v duši zůstáváte
>čechem.
>Usuzuji tak z vašeho příspěvku, který neobsahuje přímý americký
>humor, ale typický český jemný humor na hranici nadsázky.
>Děkuji vám za tento příspěvek, moc mě pobavil.

Jsem rad, ze to chapete tak, jak chapete. Jsem srdcem Cechem a toliko papiry i Kanadanem. To prvni me dela nadseneho, to zbyle uklidnuje. Dekuji vam za priznani, ze jsem vas pobavil.

4737

22.10.2002 13:52

RE: USA: Mít doma mapu Afghánistánu je poukázkou k trablům!

Patafista 194.?.?.?

Reakce na 4737

Dobrý den pane Valtře,
Je velice hezké, že reagujete na můj příspěvek, i když byl určen p.Petrovi (udělal jsem chybu, že jsem to ve svém příspěvku neoznačil).
I tak vám děkuji, protože je vždycky hezké, když lidé, kteří odešli/byli odejiti ze své vlasti, cítí stále, i v nové zemi, provázanost s osudy své rodné země.

4761

21.10.2002 15:08

RE: USA: Mít doma mapu Afghánistánu je poukázkou k trablům!

Aja 24.?.?.?

Reakce na 4672

>Dnes v nedeli odpoledne , predtim nez jsem se napojil na casopis
>zvedavec jsem byl s manzelkou nakupovat. Bydlim v San Diegu a
>jsem zednikem . Koupil jsem si kabat a auto. A jeste mi zbylo .

>Tak nejak me neboli co se stalo 20 lete chuligance za to ze
>nesouhlasila s rezimem . My opravdovi Americane se snazime
>chranit tuto bohem pozehnanou zemi a vratit ji tam kde byla pred
>ACLU.

>Porad se mi zda ze je vetsi fronta pred velvyslanectvim USA nez
>pred ceskym kdekoliv v Americe.Az udelame z Kanady 51 stat tak
>vam take bude lepsi . Mimochodem mame tady prekrasne pocasi . Jak
>je u vas?
.....a nezapomente si poridit teple boty(kdyz uz jste v tom nakupovani a jeste vam nejake dolary zbyly),budou vam dobre,az budete pochodovat na Kanadu.Prece jenom je tu chladneji ,nez u vas.

>
>
>
>

4711

22.10.2002 9:18

RE: USA: Mít doma mapu Afghánistánu je poukázkou k trablům!

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 152.?.?.?

Reakce na 4672

nechapu proc vy "opravdovi americane" se napojujete na cesky casopis zvedavec a pokud mate v San Diegu tak krasne pocasi tak proc si kupujete kabat? Co se auta tyka, tak urcite bylo na credit dle AMERICKEHO STYLU NEMAM NA TO A CHCI TO HNED.Jsem rada, ze vam jeste neco zbylo, to je v dnesni spatne ekonomicke situaci dulezite.Nedelejte z Ameriky raj, tady se musi velice tvrde pracovat a setrit, aby si clovek mohl za jediny den koupit to co jste napsal.>Dnes v nedeli odpoledne , predtim nez jsem se napojil na casopis
>zvedavec jsem byl s manzelkou nakupovat. Bydlim v San Diegu a
>jsem zednikem . Koupil jsem si kabat a auto. A jeste mi zbylo .

>Tak nejak me neboli co se stalo 20 lete chuligance za to ze
>nesouhlasila s rezimem . My opravdovi Americane se snazime
>chranit tuto bohem pozehnanou zemi a vratit ji tam kde byla pred
>ACLU.

>Porad se mi zda ze je vetsi fronta pred velvyslanectvim USA nez
>pred ceskym kdekoliv v Americe.Az udelame z Kanady 51 stat tak
>vam take bude lepsi . Mimochodem mame tady prekrasne pocasi . Jak
>je u vas?

>
>
>
>

4749

22.10.2002 0:45

USA: Mít doma mapu Afghánistánu je poukázkou k trablům!

Petr yp191 (zavináč) aol 205.?.?.?

Mily pane Patafista
Opravdu jsem se snazil ve svem prispevku byt tak trochu ironicky.
Chtel jsem ukazat ze v opravdovy demokraticky kapitalisticky rezim je zalozenyna na spolecnem zajmu lidi ,penize. At to zni jakkoliv zjednodusene je to pravda. A vlada se snazi ochranovat a representovat konsumerism protoze je hodnocena na schopnosti lidi konsumovat. Hlavni vec v clanku neni to,ze policie prisla vysetrovat mlade devce,ale to ze nevykopla dvere a nasilim nevnikla dovnitr.
Mate pravdu ze jsem stale jeste cechem a ze me deni v Ceske republice velmi zajima. Je jen skoda ze demokracie tam neni vyuzita plne aby Ceska zeme mohla opet vzkvetat a my jsme mohli byt hrdi na svou starou vlast.

4738

22.10.2002 16:31

RE: USA: Mít doma mapu Afghánistánu je poukázkou k trablům!

Patafista 194.?.?.?

Reakce na 4738

Pane Petře,
já jsem svůj příspěvek myslel, také ironicky, protože mě napadlo, že to co jste napsal jste opravdu nemohl myslet vážně. Úvahy typu dělám obyčejnou práci a z výplaty jsi jdu koupit auto,jsou hodny obyčejného blba, nikoliv člověka inteligentního, který chápe, že životní úroveň je pouze prostředek ke spokojenému životu naplněném i starostí o jiné věci než vlastní plné břicho. Nikoliv cílem pro jehož splnění půjdeme přes mrtvoly (to dnes dělá americká vláda).
PS: Dovolte mi jednu poznámku. Demokratický kapitalistický (a ještě k tomu "režim&quot[mrknutí jedním okem] nemůže nikdy existovat. Tyto dva politické směry jsou totiž v přímém rozporu. Demokracie = vláda většiny. Kapitalismus = Vláda malé skupiny lidí sdružujících ve svých rukou moc ekonomickou, politickou a výkonnou.
Současný americký a evropský politický model je demokratická vláda a v ekonomice tržní hospodářství (chceteli, jistá forma kapitalismu).
Podporujeteli tedy "opravdovýdemokratickokapitalistickýrežim" podporujete něco co žije jen ve vaší hlavě.
V ostatních věcech máte zřejmě pravdu:
1) Vláda se snaží ochraňovat spotřebu (bodejť by ne, když ve vládě jsou lidé, kterým patří velké firmy přímo závislé na spotřebě)
2) Vláda je hodnocena podle schopností lidí konzumovat (ano, to je asi také pravda, ovšem kým je tak hodnocena? Zřejmě zase lidmi profitujícími na této schopnosti)
PS: Hlavní věcí v článku určitě nebylo to, že policie nevykopla dívce dveře, ale to, že je možné někoho podezírat na základě pověšení nevhodného plakátu, výběru známek a pod a hlavně na základě anonymního udání.

4764

22.10.2002 6:10

USA: Mít doma mapu Afghánistánu je poukázkou k trablům!

Zo Zapadu StevenSr4 (zavináč) aol (tečka) com 64.?.?.?

Mily Petr:
Zda sa mi ze vacsina ludi zucastnenych na tejto diskusii ozaj nenavidi U.S.A. Ja s Tebou uplne suhlasim ze tu je lepsia prilezitost k dobremu zivotu ako hocikde inde na svete. Ja myslim ze je to ta komunisticka vychova ktora je uz presiaknuta v ich krvy, zavist a nevrazivost.
Po Sept. 11 sme boli tu vyzvani vladou aby sme si viacej vsimali nasieho okolia najma veci ktore su neobycajne a ludi ktori si zvlastne pocinaju. Cela tato horna kritika sa venuje urcitym precinom ktore boly spachane priemernymi obcanmi tejto krajiny...nie nejakou " elitou " ktora vie rozoznat rozdiel medzi " real thing " alebo obycajnou nehodou. A na nas tu sa vzdy pozeraju vzdy s mikroskopom a miesto urcitej tolerancie vyzaduju od nas absolutnu perfekciu.
Ako sa tu hovori, my sme tu nie be bez chyb, ale najdite iny stat na svete v ktorom by vacsina ludi radsej zila ako tu v U. S. A.

4744

22.10.2002 14:43

RE: USA: Mít doma mapu Afghánistánu je poukázkou k

nuke 195.?.?.?

Reakce na 4744

Ahoj, muzete mi prosim vysvetlit (pan 'Zo Zapadu', nebo pan Petr), proc kdyz je u vas v USA tak perfektne, strka vase armada (nejen armada) rypak do celeho sveta? Chrante si tu svoji krasu pekne uvnitr zeme a na hranicich, jako to delaji ostatni staty...

4762

22.10.2002 12:42

To Moniker

milo admsoft (zavináč) atlas (tečka) cz 194.?.?.?

Jsem rád, že připouštíš, že jsem něco pochoppil.
Zřejmě právě nastal ten čas. )

Ostatně pokud jde o argumety, máte pravdu ani od jednoho z nás tam žádný nebyl, všechno byla jen tvrzení.

4760

22.10.2002 17:07

USA: Mít doma mapu Afghánistánu je poukázkou k trablům!

Zo Zapadu StevenSr4 (zavináč) aol (tečka) com 152.?.?.?

Pan " Nuke ":
Budte rad ze nas zaujem je viac ako len po nase hranice. Keby sme vzdy nevstupili a nepodporili tu pravu stranu ci za prvej alebo druhej svetovej valky tak dnes by sa v Cechach uz rozpravalo iba nemecky (aj vy). Po studenej valke by ste mal rozpravat ruscinou a, mozne je, ze keby dnes sme " nestrkali " do zahranicnych veci, tak v buducnosti by ste rozpraval arabsky alebo po cinsky. Pritom je dobre pre europanov mat ' priatela ' ktory ich vzdy ide zachranovat ked sa dostanu do neprijemnosti.
Je pravda, Europa by si mala riesit svoje problemy a nespoliehat sa vzdy na nas aby sme za nich bojovali a vytahovali ich z " kasi ". Ako vidite, nie su toho schopni.

4771

23.10.2002 0:32

RE: USA: Mít doma mapu Afghánistánu je poukázkou k trablům!

Patafista 194.?.?.?

Reakce na 4771

Zo Zapadu: Předpokládám, že konkrétně vy jste nás zachraňoval jak za první, tak za druhé světové války. [smích]
Možná byste si měl trochu osvěžit znalosti historie. Myslím, že i ve vašich historických knihách se uvádí podíl USA na rozdělení Evropy po 1. sv. válce a tím vznik národnostních konfliktů v Evropě vedoucích až k válce druhé. A mohl bych pokračovat donekonečna.
A kdybyste se v současnosti "nestrkali" tam kam nemáte, asi by ani v USA nebyly žádní arabští teroristé.
Smutné je, že na ten váš ekonomický zázrak a největší světovou svobodu doplácí celý ostatní svět. Ale to vy ve své krátkozrakosti nedokážete pochopit.

4783

23.10.2002 7:19

USA: Mít doma mapu Afghánistánu je poukázkou k trablům!

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 203.?.?.?

Vzpominam na podobny pripad ohrozeni autority vladnouci garnitury.
Kdyz jsem byl na vojne ,tak pri sobotni prohlidce nasi jednomu vojakovi ze Slovenska bajonet navic a byl hned vyslichan v ramci "mimoradne udalosti",ten zaprisahli separatista prohlasil ,ze s tim bajonetem udela prevrat za samostatnost Slovenska,no a neprejte si vedet, co se delo.
Az mnohem pozdeji jsme se doslechli ,ze "vlastenec" dostal Sabinov za sve separasticko-nebezpecne choutky,co by tomu rikali asi dnes ,kdyz Slovensko je na svem?

4797

23.10.2002 15:09

USA: Mít doma mapu Afghánistánu je poukázkou k trablům!

Zo Zapadu 205.?.?.?

" Patafista ":
Viem ze U.S.A. vstupilo do prvej vojny okolo 1917 ho roku a vacsina boja na zapade sa odohravalo na Francuzskej zemi,a v Taliansku. Viem, ze sa fronta otocila az po vstupe nasich vojakov.
Tak si myslis ze narodne hnutie Cechov, Slovakov, Poliakov, Juhoslovanov, atd., z coho vznikly nove staty je hlavnou pricinou vojny druhej? V tom sme sa " strkali " ze mnohe narody sa konecne osamotnely nasou pomocou. Podla Teba bola chyba tieto staty utvorit, cize Ceskoslovensko, a ostatne nove staty nemaly byt. To je jedine " konkretne " co citam v Tvojom odstavci.
A U.S.A. z tych dovodov zapricinila konflikty v Europe, ktore sposobily druhu svetovu vojnu? Pekne!! Mal by to citat prez.Tomas Masaryk.
Ako vies, tiez prez. Wilson bol spoluzakladatel " Svetovej Ligy Narodov ", ale nas kongres nam nedovolil do nej vstupit, nechceli sma sa ' strkat " v tedy do zalezitosti inych. My sme sa chceli izolovat od sveta, ludia tu mali dost sveta a jeho konfliktov. Mozna, ze by si mal tvrdit, ze druha svetova vojna sa stala nasou pricinou zato, ze sme sa " nestrkali " do Vasich zalezitosti.
Ako sa hovori po Slovensky: ked chcu psa bit vzdy sa najde palica. Nazdar.

4811

Příspěvků: 55

20.10. 06:37  Tohlensto vypadá fakt průserově
20.10. 08:10 Brnak  USA: Mít doma mapu Afghánistánu je poukázkou k trablům!
20.10. 08:11 R.  USA: Mít doma mapu Afghánistánu je poukázkou k trablům!
20.10. 15:05 Vladimír Stwora  RE: USA: Mít doma mapu Afghánistánu je poukázkou k trablům!
20.10. 12:08 kvr  USA: Mít doma mapu Afghánistánu je poukázkou k trablům!
20.10. 21:04 Milo  USA: Mít doma mapu Afghánistánu je poukázkou k trablům!
20.10. 21:10 Dan  "Uchyl?"
20.10. 21:19 Milo  RE:
21.10. 00:06 Patafista  RE:
21.10. 08:03 milo  RE:
21.10. 08:52 Moniker  RE:
21.10. 09:24 milo  RE:
21.10. 15:25 Moniker  RE:
21.10. 15:41 milo  RE:
21.10. 17:00 Moniker  RE:
21.10. 17:25 Milo  RE:
21.10. 17:56 Moniker  to Milo:
21.10. 17:33  RE:
21.10. 17:54 easttrader67  RE:
21.10. 00:27 Aja  RE:
21.10. 12:09  RE:
21.10. 12:18 milo  RE:
21.10. 13:40 esttrader67  RE:
21.10. 17:30  RE:
22.10. 11:55 milo  RE:
21.10. 11:05 Vasek  RE: USA: Mít doma mapu Afghánistánu je poukázkou k trablům!
21.10. 11:36 milo  RE: USA: Mít doma mapu Afghánistánu je poukázkou k trablům!
21.10. 15:28 Moniker  RE: USA: Mít doma mapu Afghánistánu je poukázkou k trablům!
21.10. 15:32 kubik  RE: USA: Mít doma mapu Afghánistánu je poukázkou k
21.10. 00:06 stefan  USA: Mít doma mapu Afghánistánu je poukázkou k trablům!
22.10. 09:17 Spiteful Evilman  RE: USA: Mít doma mapu Afghánistánu je poukázkou k trablům!
19.07. 11:26 Jarka  RE: USA: Mít doma mapu Afghánistánu je poukázkou k trablům!
21.10. 01:26 jan  USA: Mít doma mapu Afghánistánu je poukázkou k trablům!
21.10. 02:37 Vladimír Stwora  RE: USA: Mít doma mapu Afghánistánu je poukázkou k trablům!
21.10. 01:50  USA: Mít doma mapu Afghánistánu je poukázkou k tra
21.10. 02:48 Vladimír Stwora  RE: USA: Mít doma mapu Afghánistánu je poukázkou k tra
21.10. 08:06 milo  RE: USA: Mít doma mapu Afghánistánu je poukázkou k tra
21.10. 05:01 MartinCermak  RE: USA: Mít doma mapu Afghánistánu je poukázkou k tra
29.10. 03:33 Mila  RE: USA: Mít doma mapu Afghánistánu je poukázkou k tra
21.10. 04:39 Petr  USA: Mít doma mapu Afghánistánu je poukázkou k trablům!
21.10. 06:31 Jiri Valtr  RE: USA: Mít doma mapu Afghánistánu je poukázkou k trablům!
21.10. 14:13 Patafista  RE: USA: Mít doma mapu Afghánistánu je poukázkou k trablům!
22.10. 00:24 Jiri Valtr  RE: USA: Mít doma mapu Afghánistánu je poukázkou k trablům!
22.10. 13:52 Patafista  RE: USA: Mít doma mapu Afghánistánu je poukázkou k trablům!
21.10. 15:08 Aja  RE: USA: Mít doma mapu Afghánistánu je poukázkou k trablům!
22.10. 09:18  RE: USA: Mít doma mapu Afghánistánu je poukázkou k trablům!
22.10. 00:45 Petr  USA: Mít doma mapu Afghánistánu je poukázkou k trablům!
22.10. 16:31 Patafista  RE: USA: Mít doma mapu Afghánistánu je poukázkou k trablům!
22.10. 06:10 Zo Zapadu  USA: Mít doma mapu Afghánistánu je poukázkou k trablům!
22.10. 14:43 nuke  RE: USA: Mít doma mapu Afghánistánu je poukázkou k
22.10. 12:42 milo  To Moniker
22.10. 17:07 Zo Zapadu  USA: Mít doma mapu Afghánistánu je poukázkou k trablům!
23.10. 00:32 Patafista  RE: USA: Mít doma mapu Afghánistánu je poukázkou k trablům!
23.10. 07:19 Robert Nohejl  USA: Mít doma mapu Afghánistánu je poukázkou k trablům!
23.10. 15:09 Zo Zapadu  USA: Mít doma mapu Afghánistánu je poukázkou k trablům!

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

44

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc listopad přispělo 91 čtenářů částkou 13 252 korun, což je 44 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
1CuErU28m5a2tod9eZjnkY4sdidBVMpX6K
Další možnosti platby › Související články ›

Ve zkratce

Babiš na Ukrajině odsoudil ruskou agresi a podpořil územní celistvost Ukrajiny19.11.19 22:52 Česká republika 3

Destiletý syn vdovy ISIS: "My vás zabijeme, vybijeme vás. My vás povraždíme."19.11.19 21:09 Sýrie 10

University and College Union (UCU): Bílí mohou být černí, pokud si to přejí18.11.19 23:27 Británie 3

Texas: Černošksá učitelka surově zbila bílou středoškolačku se speciálními potřebami18.11.19 22:45 USA 3

Bletchley: Gang snědých mladíků brutálně napadl bílou dívku18.11.19 22:28 Británie 0

Pravda a láska se vrhla na Klause jr. s dcerkou17.11.19 20:19 Česká republika 2

Co ČT1 neuvádí: Alternativa pro Švédsko nabízí imigrantům cestu domů17.11.19 18:44 Švédsko 1

Obří ikona Grety shlíží z fasády a přísně rentgenuje duše kolemjdoucích17.11.19 10:59 USA 6

Akademie věd ignorovala Němci zavražděné studenty17.11.19 00:30 Česká republika 2

Zajímavá analýza honu na čarodějnice v USA16.11.19 19:28 USA 1

Ve věci nápisu "Památník věnovaný historicky posledním pracujícím Romům na území ČR" se může Policie ČR přetrhnout...15.11.19 23:54 Česká republika 8

Další vítězství Big Pharma: V Německu schválili zákon o povinném očkování proti spalničkám15.11.19 02:51 Německo 15

17. listopad 198915.11.19 00:34 Česká republika 3

Oni se fakt zbláznili. Po nákupu vrtulníků budeme prodávat státní hmotné rezervy12.11.19 20:21 Česká republika 4

Islamizácia v priamom prenose: Moslim prvýkrát na čele veľkého nemeckého mesta12.11.19 16:16 Německo 2

Nač potřebujeme 12 vrtulníků za 14,6 miliardy?12.11.19 16:10 Česká republika 1

Skoro polovina obyvatel Bruselu nosí venku prostředek na sebeobranu. Multikulturní výkladní skříň EU v plné nahotě12.11.19 00:25 Nizozemsko 1

Na Slovensku končí Natural 95. Bude jen E10 s vyšším podílem biopaliv11.11.19 01:50 Slovensko 0

Muslimský imigrant prořízl ve Znojmě Markovi Petružálkovi hrdlo. Rodina potřebuje peníze10.11.19 01:33 Česká republika 2

V Libyi straší ruští žoldáci09.11.19 21:24 Libye 4

Měnové kurzy

USD
23,08 Kč
Euro
25,54 Kč
Libra
29,82 Kč
Kanadský dolar
17,33 Kč
Australský dolar
15,69 Kč
Švýcarský frank
23,26 Kč
100 japonských jenů
21,24 Kč
Čínský juan
3,28 Kč
Polský zloty
5,95 Kč
100 maď. forintů
7,67 Kč
Ukrajinská hřivna
0,96 Kč
100 rublů
36,14 Kč
1 unce (31,1g) zlata
33 890,95 Kč
1 unce stříbra
394,48 Kč
Bitcoin
187 419,23 Kč

Poslední aktualizace: 20.11.2019 19:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 7 519