Diskuze k článku

„V zájmu Izraele“: Proč Rusko neprodá raketový systém S-300 Íránu

Příspěvků 33

24.9.2010 5:01

Pozoruhodne.

Rene Bartosek 76.?.?.?

Nekdo musi mit v rukou opravdu poradnou paku, aby neco takoveho dokazal. Tohle neni o taktickem ustupku, ale ztrate tvare. Pokud Rusko bude prihlizet utoku na Iran a necha si schvalovat vyvoz svych zbrojnich systemu, pak brzo ztrati daleko vice nez tvar. Ztrati nezavislost. Mozna by se meli podivat prdevsim do zemi tretiho sveta byvalych satelitu SSSR, jak bude v takovem pripade vypadat budoucnost.

228589

24.9.2010 15:17

RE: Pozoruhodne.

dub 78.?.?.?

Reakce na 228589

všímejte si co se dnes v rusku začalo dít. tvrdý boj vlastizrádných zmrdipřisluhovačů a patriotů. bude to tam ještě zajímavý...

228630

25.9.2010 10:41

RE: Pozoruhodne.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 217.?.?.?

Reakce na 228589

Třeba je to výměnou za některé ústupky týkající se ropy a plynu v Arktidě.

228699

24.9.2010 5:56

Valka a doba pred valkou , to vse je velky obchod, predevsim.

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 59.?.?.?

Proc , Rusko neproda rakety ,jez by znemoznili utok a nebo znesnadnili utok na iran, odpoved je jednoznacna,tato komercni hra je hrana vsemi staty vyrabejici zbrane, tedy nadnarodnim svetovym koncernem, jez je obchodne spiznen se vsemi jinymi koncerny,jako je Rotchildovo bankovnictvi.Rusko nakupuje bezpilotni letouny od Israelu, Israel podporuje Indii ve vyzbroji,v raci vlivu Ciny, Cina ,ale odkoupila Israeske rakety, ktere dostala darem od USA a pozdeji cinske stihacky prinutily pristat spionazni letadlo USA a tak dale, kazda valka je predevsim obchod, Britanie se nemohla koukat ,jak Nemecko vyridilo nezamestnanost a zaclo hospodarsky ohrozovat "zajem jeho velicenstva", zejmena dominantni postaveni na mori, na to jsou Britove ,dnes , Americane dosti citlivy, takze ,kdyz se vynorila cinska ponorka po boku americke letadlove lodi, s tim,ze Americane ji nezaznamenali, tak , admiral zrudl ve tvari.
V Evrope, se rovnez zbroji,jako vsude jinde, vsichni mluvi o bezpecnosti a miru,ale ,vsichni zbroji, mnozi se dohaduji ,kolik ma americka armada polozenych atomovych min ,pro pripad utoku na uzemi Evropy.
U.S. tactical nuclear weapons in Belgium (20 bombs), Germany (20), Italy (50), the Netherlands (20) and Turkey (90) - the numbers are estimates, only the Pentagon knows the true figures
News for NATO Provides Pentagon Nuclear, Missile ...NATO Provides Pentagon Nuclear, Missile and Cyber Shields over Europe
Jen si vzpomente ,jak Ruda armad aprisla do Ceskoslovenska, konicky a povozy a muzstvo slozene z vojaku z trestu, jako prvni linie, Malinovskeho armada a za nima lepsi sorta vojaku s nejlepsi vyzbroji, Amerika dodala 14.000 letadel a na 200 000 studebakru, jidlo a ostatni vyzbroj, co by dobry obchod pro 30 milionu ruskych vojaku, dobre o tom pise Ludwick Kowalsky.Takze,ctenari nediv se, v dobe Egypske krise se take sovetska a americka technika utkala, ale rusove dodaly stary valecny material z Ceskoslovenska , hlavnim skladnikem byl Antonin Novotny.
Prikladem z prvni svetove valky,jsou bratri Wartburgove ,jeden financoval stranu spojencu,druhy Nemecko, vyhrou a nebo prohrou,oni nic neztratili,pani Cavell prisla na to,jak Britanie pres neutralni staty podporuje Nemecko,aby dal valcilo a stalo ji toto poznani zivot. Poplatky za prvni svetovou valku Britanie splatil po roce 2000, poplatky za druhou svet. valku po roce 2006, takze se nicemu nedivte.Jsem si jist,ze Rusko zase neco prodava Israelu, nakonec nedavno probehla zprava,ze Rusko nakupuje par valecnych lodi z Evropy
Valecni zlocinci stali pred Nurimberskym soudem,ale, ti jez na valce vydelavali, ti vysli bez uhony z rukou trestajicich zakonu proti lidskosti a spiknuti proti miru.Nakonec ,tou dobou neexistuji stat Israel na tom vydelava dodnes, jak na minulosti,tak v dane pritomnosti.

228591

24.9.2010 12:06

RE: Valka a doba pred valkou , to vse je velky obchod, predevsim.

chuck norris 80.?.?.?

Reakce na 228591

to s tou ponorkou se mi hodne nezda, mate nejaky odkaz nebo je to ciste vase cista fantazie?

228613

24.9.2010 20:29

RE: Valka a doba pred valkou , to vse je velky obchod, predevsim.

l.leimas 88.?.?.?

Reakce na 228613

proběhlo to tiskem stalo se to někde ve ve žlutém moři. Nebylo to úplně po boku, ale v "torpédovém postavení" tj asi 700m.

228669

24.9.2010 7:52

Rusko tlaci JůYsEj a Stat Israel, aby napadli Iran

MoUdrostrak 85.?.?.?

Rusko tlaci JůYsEj a Stat Israel, aby napadli Iran. Prestanme byt romantiky a hledat "hodne" a "zle" = Rusko si vykalkulovalo, ze napadenim Iranu ze strany zbakrotovalych JůYsEj a hrouticiho se zrudneho rasistickeho Statu Israel, jen geopoliticky vydela. Uz jsem tu psal o tom, ze prirodni kmeny lovi opici tak, ze vydlabou kokosovy orech, daji do neho navnadu a kdyz opice prostrci dovnitr ruku, tak s navnadou v zatate pesti zustane jeji ruka v kokosu lapena a je kmenem privazana nebo rovnou zabita.

Rusove nejsou zadni primitivove - nemeli by nejvetsi strategicke uzemi na svete, neznicenou a nevydrancovanou prirodu a temer nevycerpatelne surovinove zdroje. Nestalo se nahodou, ze to nejcennejsi geostrategicke a pritom kontinualne obyvatelne uzemi na svete postupne dobyli a podmanili si ho.

Rusove jsou vyborni vyjednavaci, protoze se v nich spojuje agresivita, proradnost a bezohlednost evropanstvi s asijskou trpelivosti a generacni nadcasovou moudrosti. Neveri a netrpi presprilis konjunkturalismem. Diky jadernemu arsenalu maji stale v rokou posledni trumf, pokud by se nedohodli. Maji nejatraktivnejsi protihodnoty = nemuseji nic proaktivne nabizet a podbizet = obchodnici k nim zajizdeji sami. Sami si urcuji protihodnotu.

Pokud Rusove dovoli JůYsEj a Statu Israel napadnout Iran, zabiji nekolik much jednou ranou: Zbavi se prirozeneho sponsora a opory islamskeho radikalismu na Strednim Vychode. Z pozice sudiho posoudi sily a strategie agresoru. Agresori totalne ve svete ztrati jakykoliv moralni vliv a podporu. Rusko si nakonec v Iranu rozdeli role, ale pritom nebude pro pohled zvenci agresorem. Iran byl v historii nekolikrat delen mezi sferu vlivu Ruska a Anglosasu.

Rusove si jiste dobre spocitali, ze ve skutecnosti se Iran pro loupezive JůYsEj stane onim pastickovym kokosovym orechem stejne, jako se stal Afghanistan nebo Irak. A vnejsim skrytym tlakem bude Rusko urcovat, nakolik bude JůYsEj nenavideno a navic, nakolik bude ze svych poslednich zdroju do Stredni Asie krvacet.

Na druhou stranu, pristupem k nejvyspelejsim zapadnim technologiim, si Rusko zvysi i svoji pozici ve hre s Cinou. Rusko vedle Ciny koeexistuje uz tisic let. A vzdy partii s Conou zvladlo snadneji a lepe, nezli najezdy evropskych loupezivych hord na sve uzemi a ke svym nevycerpatelnym zdrojum a teritoriu.

228595

24.9.2010 14:38

RE: Rusko tlaci JůYsEj a Stat Israel, aby napadli Iran

Rene Bartosek 76.?.?.?

Reakce na 228595

O tom jsem taky premyslel, jenomze jde o velke riziko globalno valky v dusledku kolapsu. Vypadne zhruba tretina dodavek ropy, coz Rusku jako vyznamnemu dodavateli, ktery nebude postizen vadit, ale k cemu je vam nejaka potrebana surovina, kdyz zkolabuje globalni ekonomika a mezinarodni obchod. Takovy prudky a rychly kolaps je spojeny prakticky okamzite s eskalaci valky. Rusove jsou jiste skveli vyjednavaci, ale v 90-tych letech si pekne nabehli na vidle.

Skoro je to znicilo, aby na prelomu tisiceleti po marasmu 90-tych let vstali z mrtvych. Utok na Iran je hruba chyba s fatalnimi dusledky pro uroven lidske civilizace vseobecne. Chapu, ze sioniste jsou ochotni se takove hry vabank s nizkou sanci na uspech zucastnit bez ohledu na kohokoliv. Takova cerna akce, ktera sic dodatecne rozzuri velmi mnoho mocnych lidi, ale dusledky se na nas uz budou nezadrzitelne valit a i ti mocni budou v roli bezmocne prihlizejicich.

228626

24.9.2010 20:12

RE: Rusko tlaci JůYsEj a Stat Israel, aby napadli Iran

MoUdrostrak 85.?.?.?

Reakce na 228626

Vite pane Rene, kdy mne to napadlo? Pri krizi v Kyrgystanu. Rusove byli pozadani novou hlavou statu Rosou Otunbayevou, aby zasahli jako peacemakeri. A oni odmitli. Doslo mi, ze meli informace, ze jde o lecku, ktera je na ne nastrazena, aby je vtahla do vlekleho narodnostniho konfliktu u jejich hranic. Neco po vzoru rozbijeni Jugoslavie.
Hodne jsem se vzdy venoval Iranu. Ten patril po staleti, spolu s Afghanistanem, Tibetem a dalsim velehorskym pomeznim asijskym pasmem k narazovym zonam vlivu Ruska a Anglie. Britove vzdy zautocili a po nejake dobe byli domorodci, pres obrovsky nepomer ve vyzbroji, vyhnani. Naopak Rusove si uzivaji i v Iranu prirozeneho respektu. I Farah Pahlavi valela rustinu jedna radost! A jeji tchan vyhnany Brity do exilu v Jizni Africe byl dokonce absolventem Petrohradske akademie.
Mozna ma nynejsi rusky krok za cil, aby se Iran nechal vic od Ruska ochocit. Zajimave jsou zmeny v Turecku smerem k Zapadu a Statu Israel. Vsechny kroky Ruska i Turecka vedou k vyssi pravdepodobnosti konfrontace. Jakoby oba hraci citili, ze JuYsEj a Stat Israel uz jen blufuji a na uspesne dokonceni agrese proti Iranu nemaji. Mohou provest nekolik humanitarnich bombardovani proti civilistum.
Ale jsem presvedceny, ze odplatou by Iran ihned napadl americke zakladny v Iraku, Afghanistanu a v okoli Hormuzskeho prulivu. Iran urcite neustoupi, kdyz vidi, jak JuYsEj a agresivni Pakt NATO nezvladli a nezvladaji agreSSi v Iraku a Afghanistanu.
Proto se domnivam, ze Rusko hraje vysokou hru, kterou nemuze diky svemu geostrategickemu postaveni v zadnem pripade prohrat. A muze jen ziskat.
Pokud by se Rusko nechalo zatahnout do role ochrance Iranu, muselo by patricne behem ocekavane zapadni agressi proti Iranu zasahnout a byt vztazeno do vycerpavajicich konfliktu, ktere by ho oslabily. Tahle vyuzije nestability k postupnemu znovuobsazeni Stredoasijskeho prostoru. A vystavi JuYsEj a Zapadu ucet za suroviny a tranzit vojska a techniky.

228666

25.9.2010 9:24

RE: Rusko tlaci JůYsEj a Stat Israel, aby napadli Iran

aristokrat aristokrat (tečka) tomas (zavináč) centrum (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 228666

Já si myslím že se Izraeli moc útočit na írán nechce stejně tak USA takže by se z toho rádi nějak diplomaticky vykecali a třeba právě tahle dodávka by jim dala záminku "podívejte se zlé rusko jim dodalo protiletadlové systémy ted by to bylo příliš velké riziko" a rozjeli by zase očernovací kampan v médiích proti rusku
rusko jim k tomu nechce dát záminku a k tomu ahmadinedžád ještě záměrně provokuje protože nemá co ztratit bud udělá z íránu mučedníka nebo přinutí USA stáhnout ocas a tím USA ztratí tvář

228696

25.9.2010 11:33

RE: Rusko tlaci JůYsEj a Stat Israel, aby napadli Iran

MoUdrostrak 85.?.?.?

Reakce na 228696

Presne tak, pripada mi to naprosto stejne! JůYsEj nezvladlo vojensky a natoz politicky ani Irak, ani Afghanistan. Cina si JůYsEj vykupuje, spolu s Araby, na stojato. Cela Jizni Amerika se vymanila ze zadniho dvorku JůYsEj dosazovanych diktatoru. Cela Afrika miri do podruci Ciny a cinskych investoru. Rusko drzi ruku na okamzitem vyledovani EUropy.

Za techto okolnosti by humanitarni bombardovani Iranu jen jeste vic zatopilo JůYsEj a Statu iSSrael pod kotlem. Od Gruzie a ruskych manevru jeho lodstva a strategickych ne/humanitarnich bombarderu to jde s JůYsEj a iSSraelem s kopce!

Uplne s Vami souhlasim, ze Ahmadinezad s citem provokuje a ziskava za to celosvetove velke body - az na par vyjicich krivohubych a panskych poskoku, co dodavaji iSSraeli a JůYsEj do humanitarne-bombadovacich miSSi najemne zoldaky a kannonenfutr. Rusko jiz nabira takovou dynamiku a vracejici se geostrategicky vliv, ze nemuze za soucasneho stavu nic ztratit. Na tahu jsou ne/lidske chamtive zrudy od Potomacu a z TelAvivu - a neexistuje uz jediny tah, kterym by si dokazali slabnouci pozice zachranit!

228702

25.9.2010 15:23

RE: Rusko tlaci JůYsEj a Stat Israel, aby napadli Iran

mt-svk 91.?.?.?

Reakce na 228702

Presne tak, Rusko má v iráne svoje záujmy, pochybujem, že by sa ich len tak zrieklo.

228715

25.9.2010 11:20

RE: Rusko tlaci JůYsEj a Stat Israel, aby napadli Iran

janko janko (zavináč) karao (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 228666

...díky MoUdrostaku za brilantní analýzu, Koloběh dějin nastavený před cca 13000 lety Čínou a učením východu, se dostává do svého závěru, kdy surovinová základna Ruska a pracovitost Číny zřejmě uspořádají budoucí vývoj do vcelku příjemné a napínavé formy. Jen mě mrzí, že ještě "chvilku" potrvá, než se "to" povede.

228701

25.9.2010 12:17

RE: Rusko tlaci JůYsEj a Stat Israel, aby napadli Iran

MoUdrostrak 85.?.?.?

Reakce na 228701

Janko, diky za pochvalu: Ale ja si myslim, ze je skvele prozivat v primem kazdodennim prenosu implozi a hrouceni se PAX AMERICANA! Od zrudnosti v Jugoslavii, pres 11/9 po krach v Afghanistanu. Pokazde si uzivam i hrouticiho se metra v MTA, narustu zebraku na Manhattanu. Radost mam z kazdeho vedce nebo znameho, co opousti JuYsEj, kam se kdysi stahovaly mozky z celeho sveta.

Kdyz krvelacny Pakt NATO zacal vrazdit z 5km vysky srbske civilisty, vedel jsem, ze "je neco jinak a spatne", nezli to vypada. Bylo jasne, kam se zrudy snazi geostrategicky posunout. 9/11 bylo dalsim doplnujicim dilkem v mozaice. Ale nastup Huga Chaveze, exploze cinskych investic v Africe a Ahmadinezadovo posklebovani se zrudam v TelAvivu a v JuYsEj mi prijemne navodilo dobrou naladu.

Dnes vim, ze to pravdo-laskove nezvladnou a zvladnout nemohou. Zrudnosti gruzinskeho poskoka pri zahajeni olympiady v Cine a ruska briskni reakce, mne ubezpecily, ze nastava imploze Pax Americana se vsim vsudy.

Uzivam si to kazdy den. Nekdejsi humanitarni bombardovani Srbu mi naplnilo hnusem. Ten se ted kazdy den premenuje na neutuchajici radost, ze pohadky a orientalni moudrost jsou daleko silnejsi filosofii, nezli odpornosti talmudu. Posadit se odpoledne nedaleko Century 21 u Ground Zero, vyhrivat se na slunci, sledovat zoufale snahy o budovani dalsi Babylonske veze - a pritom zaznamenavat pachtici se tupe a vycpele oVcany, co skoro nejsou videt za taskami s cajky, ktere znici jejich hypoteky, leasingy a ktere uz ani sami jejich okoli neni schopno vyrobit. Par tydnu na to videt opak nekde v orientu, kde se lide i bez cajku dokazi radovat z kazdeho dne, cti jeden druheho, nestavi zoufale Babylonske veze, nejsou predluzeni a neprezivaji jen diky Prozacu:

Každý rok dostane elektrošok více než 110 000 Američanů a každoročně se v USA provádí minimálně 300 psychochirurgických operací. ECT představuje průmysl s ročním obratem 5 miliard dolarů.Podávání psychofarmak kvůli zisku: Tato část výstavy odhaluje příběh spolupráce psychiatrů, farmaceutických firem a amerického úřadu pro kontrolu potravin a léčiv (FDA), počínaje zavedením připravku Thorazin až po masivní propagaci Prozacu, Zoloftu a Ritalinu. S každou novou „zázračnou tabletkou“ přichází tvrzení o její bezpečnosti a efektivnosti, jen aby se později zjistilo, že tyto látky vyvolávají nebezpečné vedlejší účinky, mezi které patří sebevražda, agresivita, srdeční infarkt, mozková mrtvice, závislost, psychóza a smrt. Stovky lidí umírají, malé děti nevyjímaje. V USA vydělává léčebna na každé omezovací proceduře 1 000 dolarů. Tisíce pacientů v celé zemi jsou násilně zadržovány v psychiatrických zařízeních; stovky z nich umírají, a to včetně dětí, z nichž některým je pouhých 6 let. Trestné činy napadení a ublížení na zdraví se omlouvají tvrzením, že pacient zemřel v důsledku „terapeutického omezování“. Zdroj: http://www.psychiatrie-info.cz/ukazky.htm

228704

25.9.2010 15:26

RE: Rusko tlaci JůYsEj a Stat Israel, aby napadli Iran

janko janko (zavináč) karao (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 228704

..jo, začíná svítat. Ale je třeba mít informace i "z druhé strany". Dění na Zemi je navázáno na dění v širší inteligenci dalších civilizací, které sledují náš vývoj tím, že čtou naše myšlenky. A zprávy od nich zas dostáváme skrze rezonanci frekvencí některých lidí s jejich "vysíláním".
Je to o zcela jiném přístupu k tomu, co známe už pár set let o fyzice prostoru.

Pokud znáte Nassima Harameina a jeho pohled na fraktálovou strukturu existence, tak on je víceméně mým předskokanem, navazuji tam, kde on končí. (možná už ale existuje jeho novější verze, znám jen jednu starší videonahrávku jeho přednášky).

Obdivuji váš přehled a je škoda, že asi v českém kráteru nežijete. Na doplnění z jiného, pro mnohé scifiúhlu zkuste najít součtovou informace "zvenčí" v srpnových a záříových sděleních pod jménem "Matthew" na webu
http://orgo-net.blogspot.com/2010/08/matthew-vzkaz-na-srpen-2010.html
Asi bude chvíli trvat, než populace přijme jinou definici času=pohybu a pulzní základ pro rotační formu existence všech živých forem, do kterých patří nejen živá příroda, ale i "život" matematiky a dalších jazyků, které lidstvo v galaxii modeluje pro kontakt s "inteligencí" neživé hmoty.
Zkoumání forem, které před námi vytvořili jiní - (kde proces popsaný Darwinem sahá zpět do historie růstu hustot a ohraničenosti hmotných forem - to je předpokladem k tomu, abychom si obnovili schopnosti člověka, které jsou v galaxii možné a leckde i běžné.
Vím, že s tím budu muset "na trh", doba pro jiné paradigma zvolna zraje. Horní úvrať je už za námi, dá se očekávat i dost "fofr"...
Blázni vždy měnili pohled na svět, mám s léčebnou dost vlastních zkušeností. Předbíhat dobu se trestá, tak nespěchám....

228716

26.9.2010 18:23

RE: Rusko tlaci JůYsEj a Stat Israel, aby napadli Iran

MoUdrostrak 85.?.?.?

Reakce na 228716

Pane Janko, urcite existuji propojeni, ktera zatim nedokazeme postihnout. Nejde vycerpavajicim zpusobem vysvetlit napr. tzv. kolektivni vedomi... Ruzna citlivost na intuice...

Ted se i v ceskem jinak mainsteemovem a tunelovani poplatnem Reflexu napr. objevila informace, ze vedci v JůYsEj "objevili", ze se lide deli na tri skupiny individualistickeho ci kolektivistickeho smerovani, podle sve geneticke vybavy. A ta je jina v JůYsEj (i kdyz jsou tam smichany rasy v nechutnem kotli), ve Scandinavii a Nemecku a ostatnim svete.

Vesmir a priroda nas tedy patrne prizpusobuje k tomu, aby se -ismy v nas celoplanetarne kompenzovaly. Ale zaroven tak, abychom se vyvijeli pres vsechny mozne prekazky a i utrapy kupredu.

Za zivot jsem se setkal s mnoha projevy, ktere byly zasnouci, ale nedaly se jednoduse vysvetlit. Pokud s nekym jednam vis-a-vis, citim jak nase energie se vzajemne pritahuji nebo odpuzuji. A nekdy jde jen malo ovlivnit vysledek jednani, ktery je zrejmy po par desitkach minut.

Existuji i teorie "energetickych upiru", kteri se prisaji na svuj tranformator, az je ten z toho nestastny. Takze, samozrejme, nemohu s cistym svedomim naprosto oponovat nic z toho, co jste uvedl. A velice mne tesi, ze jsem se zde s Vami setkal[smích]

228796

26.9.2010 14:33

RE: Rusko tlaci JůYsEj a Stat Israel, aby napadli Iran

n.z. 99.?.?.?

Reakce na 228666

Mate to promyslene pane!

Jste jeden z mala proziravych. Napadlo me to same v dobe krize v Kyrgistanu. Je to jen cista logika. Rusove skutecne ukazali co maji v mozkovne. Ten pan co pise ty clanky je jen fasada. Tady nejde o nejaky 'dloho-trvajici-mir'; je to stav valky v pokracovani.

A vskutku - tlaci-li se Usrael do konfliktu, at jej ma. To jej v zaveru polali a Rusko bude profitovat. Nerikal snad Lenin, ze "oni dodaji provaz, na ktery je pak obesime"? Ucit se, ucit se a opet se ucit, soudruzi! (toto zovialni osloveni se stale v Rusku pouziva).

228777

26.9.2010 18:43

RE: Rusko tlaci JůYsEj a Stat Israel, aby napadli Iran

MoUdrostrak 85.?.?.?

Reakce na 228777

Rusove jsou sekaci! Za Bolsevika jsem je, samozrejme kvuli 1968, z celeho srdce nenavidel. Nebyl jsem treba schopny jim odpovedet, kdyz se mi nekde na ulici na neco zeptali - a to s jazyky nemam od mala problemy.

Jednou jsem ale cestoval s jednim plukovnikem skoro 10 hodin v jednom kupe. Z pocatku jsem ho citil jako hnusneho okupanta, ale cesta nas nakonec sblizila natolik, ze jsem dokazal prekrocit stin mezi nami. Vyznaval se mi z pocitu, ktere zaziva, kdyz je posadkou v Ceskoslovensku, DDR nebo Mongolsku. Probirali jsme uplne od srdce i 1968.

Na konecne, ve 03:00 hodiny rano, jsme sli jeste nekolik kilometru - ja do mych kasaren, kde jsem si kroutil presencni sluzbu a on jeste o neco dal do sve "okupantske" posadky. Od te doby jsem ztratil nenavist k Rusum. A verim, a zivot mi to potvrzuje, ze nas Rusove maji a respektuji (narozdil od problematickych vztahu s Polaky) jako slabsi, ale schopnejsi mladsi brachy. A uznavaji nas. A vazi si toho, ze mluvime slovanskym jazykem, ac se chovame spis jako Nemci.

Paralyza, v jake se Rusove ocitli, kdyz zrudy z Paktu NATO zacaly vrazdit humanitarnim bombardovanim z 5km srbske civilisty, Rusy nadobro probrala z okouzleni Zapadem. Proto pak prisel k moci Vladimir Putin, proto se Khodorkhovsky do teplaku, proto ma Khasparov/Weinstein mezi Rusy naprosto mizivou podporu... Proto "leci" ropnymi a plynovymi kohoutky Ukrajince nebo Madary, kteri tehdy potouchle a servilne zastavili na UK/HU hranicich humanitarni konvoje, ktere Rusove poslali do humanitarne-bombardovaneho Srbska. Rusove se vraci na misto, ktere jim diky proziravosti jejich predku geostrategicky nalezi. A my z toho, jako jejich prirozeni spojenci, muzeme jen profitovat!

Tleskam kazdemu sblizovani Rusu s BRIC. Jsem nadseny z letu jejich strategickych bombarderu u hranic Paktu NATO nebo kdyz jejich krizniky obnovuji kontakty v Caribicu ci Jizni Americe. A samozrejme jsem ihned pochopil, o co goes, kdyz vyhrali a prohledli lecku v Kyrgistanu.

228797

29.9.2010 20:05

RE: Rusko tlaci JůYsEj a Stat Israel, aby napadli Iran

Maut 82.?.?.?

Reakce na 228797

Doufám, Moudrostraku, že máte pravdu. Kéž byste ji měl, a to co diskutujeme je klasicky mistrovská taktika ruského ústupu s cílem vyčerpat protivníka a získat ČAS, který kvapem ubývá. Já se ale obávám toho,že čas Putinem sjednaného příměří(de=facto velkomyslného pardonu Goldman Sachsovým loupežníkům s ruskými pasy)vypršel. Že se ruští Medvěděvovi Chazaři zase utrhávají ze řetězu a mají pocit, že v dnešní geopolitické situaci mohou beztrestně vše, i to, co ponižuje národní cítění a sebeúctu deptané slovanské majority. Transformace ruské armády na systém brigád kompatibilní s NATO je významnějším signálem, než se na první pohled může zdát. Tuším, že v Rusku ti parchanti už druhý pardon nedostanou. Zpráva, že ruská armáda bude kupovat až 40% svojí nové výzbroje z Izraele, pokud nejde o desinformaci, smrdí rozkladem ruského obranného průmyslu s fatálními důsledky pro bojeschopnost armády v případě jakéhokoli horkého konfliktu.

228994

29.9.2010 23:08

RE: Rusko tlaci JůYsEj a Stat Israel, aby napadli Iran

Karel2 90.?.?.?

Reakce na 228994

Nu nevim, ale Putin prohlasil o vezpilotnich letadlech, "musime je nakoupit abychom nasim vyrobcum ukazali co potrebujeme a maji vyrobit"

na predchudce T36 tehda taky koupili licencu od amiku a dovedli napad k dokonalosti T36, zaitmco amici jezdili v porovnani stimto takem v srotech.


Nepodcejuj rusa, on napad, koupit a mit to hned a moct v klidu kopirovat, je jednodussi nez neco od nuly vymyslet. A Rus je vzdy nejsilnejsi v tedy kdyz ho podcenujes a vypada slabe. Historie to ukazalo tolikrat, ze bych se spise ted ruska jako protivnika bal.

229004

24.9.2010 9:19

Nic nového v Moskvě

karin 90.?.?.?

Spengler, 18. února 2010
http://www.atimes.com/atimes/Middle_East/LB18Ak01.html
...
The case for an Israeli strike against Iran
...
Secondly, Russia well might prefer to deal with Israel as an independent regional power than as an ally of the United States. A stronger Israeli presence in the region also might contribute to Russia's market share in missiles and eventually fighter aircraft. Russian-Israeli cooperation in a number of military fields has improved markedly during the past year, including the first-ever sale of Israeli weapons to Russia (drones) and Israeli help for the Russian-Indian "fifth generation" fighter project.
...

228603

24.9.2010 9:29

Rusi

calimero 147.?.?.?

uz raz skusali byt so svojim nepriatelom za dobre a vsetci vieme co ich to stalo namahy kym svojho tzv. spojenca Hitlera na koniec dostali z ruska.

Nech uz sa na bl vychode zomelie cokolvek tak do ameriky to nedoplava (resp nedoleti) preto amerike netreba nic ine nez rozduchavat kazdy konflikt kde sa len da, lebo vedia ze oni na tom skodni nebudu.

Rusi si podporou USrahella v jejich vojnovom stvacstve nevidia dalej od nosa.

Jedine rozumne vysvetleneie by bolo ze sa amici s rusmi dohodli ze sa na Iran zatial utocit nebude a aby z toho Ahmad nevysiel tak frajersky a zostal trochu v strese, tak mu rusi akoze nedodaju S300. Pokial to tak nie je, tak rusi prave vyhodili dalsiu lopatu hliny zo svojho pomyselneho hrobu.

228605

24.9.2010 11:47

.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 198.?.?.?

jadrovy iran nechce nik, ani rusovia, inak ohladom oblubenosti iranskeho rezimu dost vypoveda fakt ze vo vojne s irakom podporovali irak ako rusi tak aj americania proti iranu a zda sa ze sa to nezmenilo

228609

24.9.2010 13:46

mt-svk 91.?.?.?

bolo spomenuté, že Bielorusko predalo Iránu S-300. Podľa môjho názoru je možné, že to bolo s tichým súhlasom Ruska. Taktiež tzv. rozpory medzi Bieloruskom a Ruskom sú zaujímavé. Lukašenko sa sťažoval na ruské médiá, pritom tie nepovedali nič také, pre čo by Lukašenko mal stratiť svojich priaznivcov. A naopak. Čo Rusko stratilo, keď bieloruská televízia zverejnila rozhovor so Saakašvillim. Nič. Je možné, že je to iba hra.
Na druhej strane Rusi majú svoje záujmy v energetickom sektore (a nielen tam) Iránu, preto ho nemôźu nechať plávať.

228620

24.9.2010 14:55

Rusko?

Miroslav123 78.?.?.?

Rusko zradilo všechny své potenciální spojence, které kdy mělo; jenom si vzpomeňte na jugoslávské války (kdy Srbové již malém zahnali muslimy tam, kam patří), na první a druhou války v iráku, na Kosovo atd.; dle mě, soudobé ruské elity žijí svým životem, majic své peníze v pohodě uložené ve švýcarských bancích a majic všechno domluveno hodně dopedu s vedením z USA; politika ruského státu již dlouho není politikou nezávislého státu, nýbrž pouho pouhým pokračováním politiky světového kapitálu.

228629

25.9.2010 12:57

RE: Rusko?

quido2 81.?.?.?

Reakce na 228629

To je velmi povrchní a nepřesné hodnocení. Kdyby nebylo Ruska, nebylo by ani Slovanů. Na Kavkazu by nepřežily křestanské státy - Gruzie a Arménie a v také v Evropě by Slované zanikli.Podobně jako polabští Slované. Stačí si prostudovat kauzu Miloševič a rozpad Jugoslávie. O nenávisti ke Slovanům hovoří jasně výroky různých vlivných osobností Západu -existence Slovanů musí být vyřešena jednou provždy. A pokud se jedná o Srby, jen si vzpomeňte, že ČR uznala Kosovo- Rusko však ne.

228707

25.9.2010 18:08

RE: ČR uznala Kosovo- Rusko však ne.

Erika 52 91.?.?.?

Reakce na 228707

Ani Slovensko, ale žiaľ pod vedením ministra zahraničia Dzurindu, už k tomu máme "našlápnuto".
Zaujímalo by ma, či má aj teraz v pracovni potrét amerického prezidenta namiesto slovenského, ako to bolo za čias jeho premiérovania.

228727

25.9.2010 16:16

Už zas Chossudovski

MedaBeda 77.?.?.?

[oči v sloup]

Moskva do aliance se západem nepřešla, ona je v ní dlouhodobě.

Rozdělení římské říše na západní a východní část(Byzanc) roku 395
Vložený obrázek

1453 Turci dobíjí Konstantinopol, hlavní město Byzantské říše. Práva na titul byzantského císaře přechází
1) na Ivana Hrozného (tyto nároky formálně vycházely z manželství Ivana Velikého (Ivanova dědečka) a Sofie Palaiologovny, jejímž strýcem byl poslední byzantský císař Konstantin XI.)
2) koupí titulu a složitou cestou (např. ho měl Císař Svaté říše římské Karel V.) na současného španělského krále Juana Carlose I.

Ruský výraz car = císař.


Hrozná studená válka to byla
Sojuz / Apollo
SALT
Schůzka Johnson-Kosygin v Glassboro.
Reagan, který údajně uzbrojil SSSR, naopak krátce po svém zvolení zrušil obilné embargo na SSSR (24. dubna, 1981)
START a další smlouvy

2010 Moscow Victory Day Parade
"For the first time, the 2010 parade also included military units from foreign countries who were allied with the Soviet Union during World War II, with representation from France, Poland, the United Kingdom, the United States and members of the Commonwealth of Independent States.

The United States was represented by the 2nd Battalion of the 18th Infantry Regiment and the Naval Forces Europe Band.
zdroj
"


Americký státní znak
Vložený obrázek


Ruský státní znak
Vložený obrázek


European Union military staff
Vložený obrázek

kotva = křesťanský symbol naděje (také sv. Petra - rybáře lidí, na jehož primát se odvolává Vatikán)
andělská křídla snad rozklíčuje i nedouk


HELBROC (The Balkan Battlegroup, it consists of military units from Greece, Bulgaria, Romania, Cyprus, and Slovenia)
Vložený obrázek

s holubicí - duchem svatým




Státní znaky členů EU
Vložený obrázek

O čem vypovídají???!!! O židech, že jo?!!! [naštvaný] [bliji]

228718

26.9.2010 0:54

RE: Už zas Chossudovski

Rene Bartosek 76.?.?.?

Reakce na 228718

Takze druha svetova valka to bylo takove male nedorozumeni?

228753

28.9.2010 17:10

RE: Už zas Chossudovski

mtk 88.?.?.?

Reakce na 228753

Možné vysvětlení zde

228919

26.9.2010 12:33

RE: Už zas Chossudovski

aristokrat aristokrat (tečka) tomas (zavináč) centrum (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 228718

Máš opět jako obvykle naprostou pravdu
na druhou stranu nebud negativní vůdči lidem kteří tě nechápou nebo nechtějí pochopit nech je at si k pravdě dojdou sami at už dojdou nebo nedojdou jejich problém
můj osobní postoj je takový že jsme zvědavý na nadcházející události vím že židé nejsou pravými viníky ale na jejich obranu nevznesu jediného slovíčka je jen jejich problém že zaprodali duši dáblu a v blízké budoucnosti zaplatí ne můj [smích]

228767

27.9.2010 22:11

RE: Už zas Chossudovski

micha michaVej (zavináč) seznam (tečka) cz 92.?.?.?

Reakce na 228718

Už Tě utáh Méďo,na symbolech a emocích,a už prosím nepoužívej pojem lhostejnost ve vztahu k sobě. [smích]

228861

26.9.2010 21:26

Americké banky v Iránu

zeltom 89.?.?.?

O víkendu jsem četl, že některé americké banky včetně Goldmanů mají otevírat pobočky v Iránu. Podle toho by riziko útoku na Irán mělo být menší, než se zdá.

228804

Příspěvků: 33

24.09. 05:01 Rene Bartosek  Pozoruhodne.
24.09. 15:17 dub  RE: Pozoruhodne.
25.09. 10:41  RE: Pozoruhodne.
24.09. 05:56 Robert Nohejl  Valka a doba pred valkou , to vse je velky obchod, predevsim.
24.09. 12:06 chuck norris  RE: Valka a doba pred valkou , to vse je velky obchod, predevsim.
24.09. 20:29 l.leimas  RE: Valka a doba pred valkou , to vse je velky obchod, predevsim.
24.09. 07:52 MoUdrostrak  Rusko tlaci JůYsEj a Stat Israel, aby napadli Iran
24.09. 14:38 Rene Bartosek  RE: Rusko tlaci JůYsEj a Stat Israel, aby napadli Iran
24.09. 20:12 MoUdrostrak  RE: Rusko tlaci JůYsEj a Stat Israel, aby napadli Iran
25.09. 09:24 aristokrat  RE: Rusko tlaci JůYsEj a Stat Israel, aby napadli Iran
25.09. 11:33 MoUdrostrak  RE: Rusko tlaci JůYsEj a Stat Israel, aby napadli Iran
25.09. 15:23 mt-svk  RE: Rusko tlaci JůYsEj a Stat Israel, aby napadli Iran
25.09. 11:20 janko  RE: Rusko tlaci JůYsEj a Stat Israel, aby napadli Iran
25.09. 12:17 MoUdrostrak  RE: Rusko tlaci JůYsEj a Stat Israel, aby napadli Iran
25.09. 15:26 janko  RE: Rusko tlaci JůYsEj a Stat Israel, aby napadli Iran
26.09. 18:23 MoUdrostrak  RE: Rusko tlaci JůYsEj a Stat Israel, aby napadli Iran
26.09. 14:33 n.z.  RE: Rusko tlaci JůYsEj a Stat Israel, aby napadli Iran
26.09. 18:43 MoUdrostrak  RE: Rusko tlaci JůYsEj a Stat Israel, aby napadli Iran
29.09. 20:05 Maut  RE: Rusko tlaci JůYsEj a Stat Israel, aby napadli Iran
29.09. 23:08 Karel2  RE: Rusko tlaci JůYsEj a Stat Israel, aby napadli Iran
24.09. 09:19 karin  Nic nového v Moskvě
24.09. 09:29 calimero  Rusi
24.09. 11:47  .
24.09. 13:46 mt-svk  Už
24.09. 14:55 Miroslav123  Rusko?
25.09. 12:57 quido2  RE: Rusko?
25.09. 18:08 Erika 52  RE: ČR uznala Kosovo- Rusko však ne.
25.09. 16:16 MedaBeda  Už zas Chossudovski
26.09. 00:54 Rene Bartosek  RE: Už zas Chossudovski
28.09. 17:10 mtk  RE: Už zas Chossudovski
26.09. 12:33 aristokrat  RE: Už zas Chossudovski
27.09. 22:11 micha  RE: Už zas Chossudovski
26.09. 21:26 zeltom  Americké banky v Iránu

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

70

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc srpen přispělo 107 čtenářů částkou 20 918 korun, což je 70 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
1CuErU28m5a2tod9eZjnkY4sdidBVMpX6K
Další možnosti platby › Související články ›

Ve zkratce

BAYER AG/Monsanto: "zpravodajské služby" pro zájmy korporací...23.08.19 09:49 USA 2

Hongkong - Google zablokoval 210(?) kanálů YouTube23.08.19 09:02 Čína 0

Jak reportér iDnes šukal s plástovým panákem22.08.19 17:47 Česká republika 5

Time: Zkouška nové americké rakety potvrdila obavy Moskvy!21.08.19 20:27 USA 1

Středočeský kraj zahltíme elektrosmogem za 1,4 milionu a budeme hledat, jak to využít21.08.19 20:14 Česká republika 1

Frontex natočil dronem, jak probíhá pašování okupantů do Evropy21.08.19 19:55 Evropská unie 2

Chorvatská diplomatka spáchala ideozločin a byla následně vaporizována20.08.19 16:42 Chorvatsko 3

To snad není možné! Prosím vás, řekněte, že se mi to zdá!19.08.19 09:09 Česká republika 26

Do Španělska kobylky nepovezeme, vzkázali pašeráci z lodi Open Arms19.08.19 08:37 Neurčeno 2

Radostné hýkání mainstreamu o 5G na stadionech, čtenáři vyjadřují spíše obavy16.08.19 20:02 Česká republika 5

Policie vláčí děti v poutech do pěstounské péče. Skandál? Ne. Běžná norská praxe16.08.19 16:12 Norsko 2

Ministerstvo podle Orwella 201916.08.19 02:05 Česká republika 4

Jak si drazí černouškové představují svůj život v Evropě15.08.19 17:44 Neurčeno 2

Chcete pastu bez fluoru? Zaplaťte!15.08.19 11:28 Česká republika 6

Jeffrey Epstein měl doma obraz Clintona v modrých šatech a červených lodičkách15.08.19 10:05 USA 0

Pašování okupantů do Evropy běží naplno14.08.19 11:20 Evropská unie 2

Za Soukupovu nevyváženost. TV Barrandov dostala pokutu 400 tisíc korun14.08.19 11:18 Česká republika 3

Polský premiér a moratorium na 5G sítě: Podepsal nebo nepodepsal?13.08.19 11:30 Polsko 0

Čtyři čluny za čtyři dny: Pašeráci zmnohonásobili transport okupantů do Evropy12.08.19 23:33 Neurčeno 1

Středočeský kraj dal na setkání vlastenců v Příčovech 50 tisíc, teď je chce zpět12.08.19 22:15 Česká republika 1

Měnové kurzy

USD
23,20 Kč
Euro
25,86 Kč
Libra
28,44 Kč
Kanadský dolar
17,41 Kč
Australský dolar
15,65 Kč
Švýcarský frank
23,80 Kč
100 japonských jenů
22,03 Kč
Čínský juan
3,27 Kč
Polský zloty
5,91 Kč
100 maď. forintů
7,85 Kč
Ukrajinská hřivna
0,92 Kč
100 rublů
35,07 Kč
1 unce (31,1g) zlata
35 441,37 Kč
1 unce stříbra
404,10 Kč
Bitcoin
241 308,08 Kč

Poslední aktualizace: 23.8.2019 18:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 6 364