Diskuze k článku

Pánové, harašte dokud ještě můžete

Příspěvků 76

18.10.2002 18:54

Pánové, harašte dokud ještě můžete

Olga Kubova olga (tečka) kubova (zavináč) nsoud (tečka) cz 195.?.?.?

Jak uz jsem napsala na Psu, clanek pani Noskove je napsany svizne a vtipne, bohuzel jeho obsah je podobne smysluplny jako uvaha na tema "automobily jezdi na paru, a proto nam vyschnou rybniky": automobily na paru nejezdi, flirtovani neni haraseni a kolegove pani Noskove se ve vytahu bat nemusi.

4609

18.10.2002 21:00

RE: Pánové, harašte dokud ještě můžete

R. 24.?.?.?

Reakce na 4609

Ved o tom ten clanok je: Vyraba sa problem, ktory neexistuje - 40-50% je nemozne vysoke cislo. A pre Vasu informaciu - flirtovanie sa (zial) povazuje za harasenie. A nielen to, harasenie je cokolvek, co sa nejakej zakomplexovanej zienke zasniva.

4611

20.10.2002 1:49

RE: Pánové, harašte dokud ještě můžete

zizka jan_zizka (zavináč) seznam (tečka) cz 213.?.?.?

Reakce na 4609

souhlasím

Harašení je, když těm frigidním krávám z toho začne harašit na věži. Místo toho, aby si koupili robertka se ukájí připrdlými zákony o harašení. Ty odhlasovali impotentní + pedofilní + zoofilní + homosexuální poslanci. Destrukce přirozených hodnot nabírá tempo a čím dříve se tato civilizace vnitřně rozloží, tím lépe. Historie se již pokolikáté opakuje.

4634

20.10.2002 2:21

RE: Pánové, harašte dokud ještě můžete

Aja 24.?.?.?

Reakce na 4634

>souhlasím
>
>Harašení je, když těm frigidním krávám z toho začne harašit na
>věži. Místo toho, aby si koupili robertka se ukájí připrdlými
>zákony o harašení. Ty odhlasovali impotentní + pedofilní +
>zoofilní + homosexuální poslanci. Destrukce přirozených hodnot
>nabírá tempo a čím dříve se tato civilizace vnitřně rozloží, tím
>lépe. Historie se již pokolikáté opakuje.
Mate obrovsky prehled a skutecne padne a inteligentni argumenty.Ach jo....

4635

21.10.2002 10:38

RE: Pánové, harašte dokud ještě můžete

Vasek sedlacev (zavináč) mlp (tečka) cz 195.?.?.?

Reakce na 4609

>Jak uz jsem napsala na Psu, clanek pani Noskove je napsany svizne
>a vtipne, bohuzel jeho obsah je podobne smysluplny jako uvaha na
>tema "automobily jezdi na paru, a proto nam vyschnou
>rybniky": automobily na paru nejezdi, flirtovani neni
>haraseni a kolegove pani Noskove se ve vytahu bat nemusi.

Ale jak se to rozezná? Mimochodem, viděla jste film Skandální odhalení?

4693

18.10.2002 22:14

Pánové, harašte dokud ještě můžete

albert 12.?.?.?

Takto jiz dnes nejak uz dopadla Amerika.. Ale to jim nestaci, nyni tyto sracky se snazi vnucovat jinym ..
Nejkrasnejsi jsou snad pripady, kdy postmenoupazni bachrata a oskliva americanka, ktera spise pripomina obrneny transporter nez zenu, obvini nadrizeneho z haraseni. A spolecnost, nez ponechat pripad (zkorumpovanemu) soudnictvi, tak ji radsi vyplati.. To neni haraseni - to je vydirani.
Zaplat Bohu za krasne, feminni a fyzicky pritazlive bile latinske zeny, ktere si vazi taktniho a prirozeneho "sexualniho haraseni"!

4612

19.10.2002 1:31

Paní Kubové

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 24.?.?.?

Tak jsem se díval na ty komentáře ve Psu k tomu článku (http://pes.eunet.cz/dyn/result.php3?wid=1&hledej=25516&hledej_podle=komentar&datum=1034805600&static=1). Je jich tam v této chvíli 223. Poslyšte, nevadí vám, že s vámi nikdo nechce diskutovat? Přidávala jste tam, myslím, nejméně 5 komentářů. Je to až úsměvné, jak se snažíte přesvědčit lidi o své pravdě - a ono nic.

Osobně si mylím, že byste měla emigrovat do Ameriky. Českého prostředí je pro vás škoda. To, že vy jste nikdy nepoznala rozkoš z podléhání, je váš problém. Nevím, proč se tím snažíte nakazit ostatní. Jenom otravujete vodu.

4615

19.10.2002 18:00

RE: Paní Kubové

Jiri Valtr 209.?.?.?

Reakce na 4615

>Poslyšte, nevadí vám, že s vámi nikdo nechce
>diskutovat? Přidávala jste tam, myslím, nejméně 5 komentářů. Je
>to až úsměvné, jak se snažíte přesvědčit lidi o své pravdě
>- a ono nic.

Pane Stworo, procetl jsem si vsechno na adrese, kterou doporucujete. Ano, Olga Kubova se snazi cosi presvedcit... Chce se mi rici: no, a co?, ale usetrim vas od strohosti.
Pani Kubova je pravnickou Nejvyssiho soudu CR (pokud jsem z predeslych textu dobre vyrozumel). Prinejmensim 18 hodin sveho kazdodenniho zivota je tedy zrejme v zajeti paragrafu. Neni to jeji vina. Vy jste stejnou dobu v zajeti Zvedavce, jiny programator je v zajeti jine firmy, zeleznicar je v zajeti svych vyhybek a herec v breptech svych kolegu (to mohu dokumentovat nejlepe). Tomu se rika -nemoc z povolani. A tu "nemoc" mame vsichni!!

Ano, nikdo se v "Neviditelnem psovi" na stranu Olgy Kubove nepridava, protoze suchy vyklad paragrafu je nam, nepravnikum, protivny. Ale kdyz se budeme snazit jaksi se zamyslet nad tim, co ona pise, musime priznat, ze svym zpusobem ma pravdu. Jenom jaksi nam, tedy muzum a zenam, zajetym v jinych kazdodennich sferach a ve stalete vyrytych tradicich - nesedi. (Toto rika clovek, ktery byl kanadskym feministicky orientovanym systemem jo ozebracen!!!!!!!, takze by mohl snadno a opodstatnene nasazenymi klapkami na ocich tou macetou kolem sebe mlatit.)

>Osobně si mylím, že byste měla emigrovat do Ameriky. Českého
>prostředí je pro vás škoda.

Myslim si to take. Ale ne jako zena, nybrz jako muz. A taky bych ji pral, aby prosla tim, cim ja, a az teprve potom se stala zastancem feminismu. (Moje zena, tedy ZENA (SOUCASNA), je po nahlednuti do mych (kanadskych) soudnich "tlachu" NA SLOVO VZATYM ODPURCEM F E M I N I S M U!!!, trebaze predtim k tomu coby filolog mela sklony.)

>To, že vy jste nikdy nepoznala rozkoš z podléhání, je váš problém.

Fuj, to neni pekne. To uz je napsano skoro tak osobne, jak toho bylo na moji adresu napsano v dobe nedavno minule vskutku dost.

>Nevím, proč se tím snažíte nakazit ostatní. Jenom otravujete vodu.

Pane Stworo, odbornik kazdeho odvetvi je jinde nez ostatni neodbornici. Olga Kubova je v paragrafech hloubeji, nez my ostatni, a do tech hloubek nevidime, a ona se jimi ohrazuje. Krome toho vyuziva moznosti demokracie, tedy rika, co citi. Svym zpusobem jsme kazdy takovy jako ona.

(Pani Kubova! Mate peknou cestinu, mnou zavidenihodnou, a neschovavate se za vyraz, jako v techto diskuzich mnozi jini, za kterym by vas sousede a znami nepoznali, a pro vas nazor se na vas mracili. To si cenim.)


4627

20.10.2002 1:17

Respektuji váš názor

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 24.?.?.?

Reakce na 4627

Máte pravdu v tom, že nebylo ode mne hezké ji osobně napadnout. Zvlášť když jsem pro totéž právě vymazal Mílův komentář.

Jinak ale na tom zbytku svého příspěvku trvám. Nemyslím si, že důvod, proč s ní nikdo nechce diskutovat, je dán tím, že je nám laikům suchý výklad paragrafů protivný. Ona tam snad z paragrafů necituje, nebo ano?

Tady jde o něco jiného. Lidi doma si pomalu uvědomují, jak zhoubná je ta myšlenka sexuálního harašení pro lidský rod. Ještě před rokem by možná našla vyšší podporu. Vím, že to tenkrát hodně lidí bralo jako srandu. Ale dnes, kdy lidi čtou co se děje v Americe, a je těch zpráv čím dál více, začínají v tom tušit pravou podstatu. Jsou už dnes lépe informováni. A víte sám, že diskutovat s feministkou nelze. Paní Olga je nemocná a neví o tom. Ta nemoc je nakažlivá. Sám jste připustil, že to, co říká, má rozumné jádro. Začněte s ní diskutovat - a přesvědčí vás. Nebo přinejmenším nahlodá. Lidi to tak nějak instinktivně tuší. Proto se s ní nikdo nechce bavit.

4633

20.10.2002 3:26

RE: Respektuji vásˇ názor

MartinCermak mcermak2000 (zavináč) yahoo (tečka) com 205.?.?.?

Reakce na 4633

Ne, nebylo to od vas hezke, A TAKY TO NEBYLO POPRVE !!!

4638

20.10.2002 17:44

RE: Respektuji váš názor

Olga Kubova olga (tečka) kubova (zavináč) nsoud (tečka) cz 195.?.?.?

Reakce na 4633

Pane Stworo, aby se Vam neprodlouzil nos. Ze jsem v te diskusi necitovala paragrafy? Vzdyt jsem tam nedelala nic jineho (a prave to mi Pavla zazlivala. Ze do tak rozkosneho clanku o "haraseni" montuju nejakou suchou pravnicinu.) A ze jsem tak smela, kdyz se tam se mnou nikdo nechtel bavit, to jsem tam debaty o prenaseni dukazniho bremene, § 7 zakoniku prace a dokonce o presumpci zavineni vedla schizofrenne sama se sebou?

Ale mozna jste v tom nevinne. Mozna to neni Olga Kubova, kdo je nemocny; spatna percepce skutecnosti - a taky paranoia ("Ta nemoc je nakažlivá. Začněte s ní diskutovat - a přesvědčí vás. Nebo přinejmenším nahlodá."[mrknutí jedním okem] jsou jednemi z priznaku Alzheimerovy choroby...

4647

21.10.2002 15:59

RE: Respektuji váš názor

tomasgn 195.?.?.?

Reakce na 4647

myslim, ze flirtovani, nebo jak se dnes - odporne - rika sexualni haraseni neni oblasti pro paragrafy. jinak se brzy zacnou lidi rozmnozovat pouze bezpohlavne (a anonyme; fuj!), nebo vymrou.

pokud takoveto nazory, jako zde prezentujete, jiz vam a ostatnim na NS byly nality do hlav, mame se na co tesit [pláč]

BTW, vymreni lidstav by teto planete asi jedine prospelo, pokud hodla tato civilizace pokracovat v soucasnem trendu (konzum, valceni, honba za penezi a moci...)

4717

21.10.2002 16:19

RE: Respektuji váš názor

Olga Kubova olga (tečka) kubova (zavináč) nsoud (tečka) cz 195.?.?.?

Reakce na 4717

Muzu jenom otazecku - kde jste si prosim v mych nazorech precetl, ze flirtovani je sexualni obtezovani? Neobsahuje cirou nahodou muj prvni komentar naopak vetu "flirtovani neni haraseni"? Musim ted bezet, ale hrozne se na Vasi odpoved tesim!

4718

21.10.2002 0:46

Rana pod pas

Aja 24.?.?.?

Reakce na 4633

>Máte pravdu v tom, že nebylo ode mne hezké ji osobně napadnout.
>Zvlášť když jsem pro totéž právě vymazal Mílův komentář.

>
>Jinak ale na tom zbytku svého příspěvku trvám. Nemyslím si, že
>důvod, proč s ní nikdo nechce diskutovat, je dán tím, že je nám
>laikům suchý výklad paragrafů protivný. Ona tam snad z paragrafů
>necituje, nebo ano?

>
>Tady jde o něco jiného. Lidi doma si pomalu uvědomují, jak
>zhoubná je ta myšlenka sexuálního harašení pro lidský rod. Ještě
>před rokem by možná našla vyšší podporu. Vím, že to tenkrát hodně
>lidí bralo jako srandu. Ale dnes, kdy lidi čtou co se děje v
>Americe, a je těch zpráv čím dál více, začínají v tom tušit
>pravou podstatu. Jsou už dnes lépe informováni. A víte sám, že
>diskutovat s feministkou nelze. Paní Olga je nemocná a neví o
>tom. Ta nemoc je nakažlivá. Sám jste připustil, že to, co říká,
>má rozumné jádro. Začněte s ní diskutovat - a přesvědčí vás. Nebo
>přinejmenším nahlodá. Lidi to tak nějak instinktivně tuší. Proto
>se s ní nikdo nechce bavit.
....tak jsem se tu dusovala,ze se mi na tohle tema nechce ani diskutovat,ale neda mi to.
Predesilam,ze nejsem feministka a je mi tohle hnuti z duse protivne(uz jsem tu o tom nekde povidala).
Kdyz jsem prisla do Kanady,naucila jsem se (alespon doufam)rade veci,za ktere jsem emigraci vdecna.Jednou z nich je diskuse,tolerance.Jsem schopna obhajovat sve argumenty a pripustit argumenty druhych.Pokud s nimi nesouhlasim,nemohu je urazet a davat rany pod pas.A toho jste se tentokrat,pane Stworo,dopustil.Nechci tvrdit,ze muj nahled na problem je vseobecne platny a jediny spravny, ze byste mel reagovat podle mych predstav,ale sam jste udelal to,co u jinych(opravnene)odsuzujete,osobni utok.Muzete pani Kubovou a jeji nazory nemit rad,ale.....
Mam rada Zvedavce,protoze je jiny,at takovy zustane.

4662

21.10.2002 3:01

RE: Rana pod pas

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 24.?.?.?

Reakce na 4662

>Predesilam,ze nejsem feministka a je mi tohle hnuti z duse
>protivne(uz jsem tu o tom nekde povidala).

Já vím, že ne. To se pozná. [smích]

>Kdyz jsem prisla do Kanady,naucila jsem se (alespon doufam)rade
>veci,za ktere jsem emigraci vdecna.Jednou z nich je
>diskuse,tolerance. Jsem schopna obhajovat sve argumenty a
>pripustit argumenty druhych. Pokud s nimi nesouhlasim,nemohu je
>urazet a davat rany pod pas. A toho jste se tentokrat,pane
>Stworo,dopustil.

No Vy mi dáváte. [smích] Ovšemže máte pravdu. I já se snažím o diskuzi a jsem ochoten uznat cizí argumenty. Ale zásadně nediskutuji s komunisty, faráři a feministkami. Tam to totiž nemá cenu. Oni neslyší vaše argumenty - jen se podívejte, jak reaguje Olga. A ne na to, co je napsáno zde, ale na těch 223, nebo kolik, příspěvků v Neviditelném psu. Ona neuzná ani centimetr té "druhé pravdy".

A co je nejhoršího, jejich učení má určité rozumné jádro, má "něco do sebe", takže jsou schopní vám je podsunout. Chvilku po takové diskuzi se Vám to rozleží a začnete o tom přemýšlet. A nakonec dojdete k názoru, že možná... Oni to dobře vědí. Proto jsem na Olgu hrubý, byť si (zdánlivě) to nezaslouží. Ale za ty škody, které páchá na jiných, slabších povahách je to jen slabá odplata.

4668

21.10.2002 5:14

RE: Rana pod pas

MartinCermak mcermak2000 (zavináč) yahoo (tečka) com 152.?.?.?

Reakce na 4668

Takze vy jste k Olze hruby pro dobro lidstva. Chranit slabsi povahy. AHA !!!
Jeste jedna vec me zaujala. Ze nediskutujete s komunisty. To jsme dva. Ale ja je na rozdil od vas ani nevolim. Nebo jste to v tom clanecku o raketach v Cesku myslel ze srandy ?

4675

21.10.2002 8:18

RE: Rana pod pas

milo admsoft (zavináč) atlas (tečka) cz 194.?.?.?

Reakce na 4668

>Proto jsem na Olgu hrubý, byť si (zdánlivě) to nezaslouží.

Omyl a doufám, že tomu nikdo nevěří. Jste hrubý, protože jste obyčejný hulvát.

PS Místopřísežně prohlašuji, že nejsem komunista (ani jsem nikdy nebyl), farář ani feministka (nebo feminista) a přesto se mnou nediskutujete. Takže jste obyčejný lhář, protože nediskutujete s lidmi, kteří mají jiný názor než vy.

4687

21.10.2002 11:07

RE: Rana pod pas

Olga Kubova olga (tečka) kubova (zavináč) nsoud (tečka) cz 195.?.?.?

Reakce na 4668

Mily pane Stworo,

necekala jsem, ze se hned dopoledne tak pobavim. Pokud Vase ctene zraky sklouznou o neco niz, uvidite, ze jsem si dala praci na Vas - byt neurvaly a nekorektni - komentar odpovedet; racte si, prosim, precist muj ctenarsky prispevek z 20.10. v 17.16 hodin. Jako obvykle me napadate nepravem (lec o to nevybiraveji).

Mimochodem, je pomerne usmevne, kdyz tvrdite, ze "lide jako ja" neposlouchaji Vase argumenty. Muzete mi, prosim, nektere z argumentu, o kterych hovorite, zopakovat? Pokud vim, hovoril jste o tom, ze hajim "svou" pravdu a ze jsem nikdy nepoznala "rozkos z podlehani" - a na to jsem ve zminenem komentari reagovala - a pak uz jen o tom, ze se mam odstehovat do Ameriky, ze jsem nemocna a ze otravuji vodu.

Ne ne, jste to jenom a pouze Vy, koho argumenty protistrany nezajimaji. O to vic se ale vyzivate v osobnich utocich a paranoidnich narcenich. Bohuzel.

4696

21.10.2002 8:20

RE: Respektuji váš názor

milo admsoft (zavináč) atlas (tečka) cz 194.?.?.?

Reakce na 4633

Už jsem několikrát napsal, že mazat někomu komentáře, nebo ho vyloučit z diskuze je projev slabosti. Vraťte nám mikina jestli nejste posera.

4688

19.10.2002 21:24

RE: Paní Kubové

Milo 212.?.?.?

Reakce na 4615

[Zrušeno editorem]

4629

20.10.2002 0:57

RE: Paní Kubové

Aja 24.?.?.?

Reakce na 4629

>[Zrušeno editorem]

...co jste zase provedl?[smích]

4632

20.10.2002 20:35

RE: Paní Kubové

Milo 212.?.?.?

Reakce na 4632

>>[Zrušeno editorem]
>
>...co jste zase provedl?[smích]


Napsal jsem pravdu. To se - jak tvrdí pan Stwora prý v Kanadě nesmí a tak mi to pro jistotu vymazal. Chtěl asi předejít tomu aby mu zakázali dělat zvědavce. A nebo aby ho nepronásledovali jako kdysi v česku, než odešel za kopečky.

4650

20.10.2002 17:16

RE: Paní Kubové

Olga Kubova olga (tečka) kubova (zavináč) nsoud (tečka) cz 195.?.?.?

Reakce na 4615

Mily pane Stworo,

na Neviditelneho Psa se bohuzel od minuleho ctvrtka nejsem schopna nalogovat, takze jsem z tamejsi diskuse vypadla ani ted si ji nemuzu zpetne precist. Asi Vas zklamu, ale neucastnila jsem se ji proto, abych jakkoliv "otravovala vodu" (ani jablicka, i kdyz jsem ta feministicka jezibaba); k napsani nekolika komentaru me privedla moje fascinace skutecnosti, ze ucastnikum diskuse zcela zjevne VUBEC nevadi, ze clanek pani Noskove nelze ohodnotit jinak nez jako "pekny kousek poctive ceske novinariny", tedy jako smesici polopravd, nepravd, cancu a blabolu.

Vezte, ze pokud se tyka sexualniho obtezovani, nemam zapotrebi kohokoliv presvedcovat o "sve" pravde. Zatimco dilo Terryho Pratchetta nebo Andrzeje Sapkowskeho budu urcite branit ryze subjektivne (argumenty typu "kdyz on je proste nejlepsi"[mrknutí jedním okem], v debatach na zminovane tema proste jenom poukazuju na holou skutecnost (v tomto pripade na pravni rad CR a na jeho nespravnou interpretaci pani Noskovou). Ze maji lide problem tuto skutecnost prijmout ci pochopit, je smutne, nicmene neni to moje vina. Tak me napada, kdyz jste se tu onehda srovnaval s Karlem Capkem, taky se prirovnam k jednomu nasemu velikanovi. Predstavte si, ze byste vybafl na Tomase G. Masaryka: "Poslyste, nevadi vám, že s vami nikdo nechce diskutovat? Porad melete o tom, ze Hilsner je nevinny a Rukopisy falesne. Je to až usmevne, jak se snazite presvedcit lidi o sve pravde - a ono nic." Co myslite, byl byste za blbce Vy nebo on?

Vase osobni vypady proti mne ("To, že vy jste nikdy nepoznala rozkoš z podléhání, je váš problém. Nevím, proč se tím snažíte nakazit ostatní."[mrknutí jedním okem], krome toho, ze opet potvrzuji, ze sprostota v komentarich Vas pohorsuje pouze tehdy, je-li adresována Vám, svedci rovnez tom, ze Vase vedomosti o zminovane problematice odpovidaji svoji "hloubkou" vedomostem pani Noskove. Jinymi slovy, nemate o tom ani sajnu. Ledaze byste "rozkosi z podlehani" myslel rozkos nechat se pod pohruzkou vyhazovu ojet sefem, ze ktereho se mi normalne zveda zaludek. Myslel?

4646

20.10.2002 20:43

RE: Paní Kubové

Milo 212.?.?.?

Reakce na 4615

Ještě jednou - myslím, že to ení paní Kubová, kdo otravuje vodu. Bude to jiný jed značky VS.

4652

19.10.2002 6:24

Pánové, harašte dokud ještě můžete

zizka jan_zizka (zavináč) seznam (tečka) cz 213.?.?.?

Teď už napíši! Emancipovaně "harašící" feministky jsou nedojené KRÁVY!!!!!

4619

19.10.2002 9:42

Pánové, harasˇte dokud jesˇteˇ mu?zˇete

MartinCermak mcermak2000 (zavináč) yahoo (tečka) com 152.?.?.?

Radikalni feministky casto zneuzivaji zakony pro politicke cile. Dospelo to opravdu mnohdy k smutnym extremum. Flirtovani prece jeste nikomu neublizilo.
Nic ale neni cernobile. Sexualni obtezovani opravdu existuje a muze byt velice odporne. Jeho obet, at muz nebo zena se ma pravo branit. Prispevek pani Kubove se mi zda byt rozumny.

4623

19.10.2002 9:58

RE: Pánové, haraste dokud jeste mu?zete

Berka cz135848 (zavináč) tiscali (tečka) cz 212.?.?.?

Reakce na 4623

Souhlas . Mě by rozhodně "flirtování " některých individuí taky vadilo . Ona někdy stačí i obyčejná familiárnost , vnucování tykání a pod . Na žalobu to sice není , ale otrávit to dokáže .

4624

20.10.2002 0:44

Pánové, harašte dokud ještě můžete

Aja 24.?.?.?

..ani se mi nechce diskutovat(tak proc se sem vtiram,ze?).
Jen otazku,co vlastne feministicke hnuti prineslo a jak vylepsilo postaveni zeny ve spolecnosti?
Volebni pravo?Rovnost zeny a muze?Ale ja nechci byt stejna jako muz!!!!!
A co se tyka sexualniho obtezovani,to zadne hnuti nezvladne.Je snad mene znasilneni od doby,co se "sufrazetky"vydaly na svoje tazeni?

4631

20.10.2002 20:57

rovnost

Dan danielzyka (zavináč) seznam (tečka) cz 128.?.?.?

Reakce na 4631

"Rovnost zeny a muze?Ale ja nechci byt stejna jako muz!!!!!"

To neznamena byt stejny, ale mit stejna prava (a pochopitelne z nich i vyplyvajici povinnosti). Napriklad kdyz zena chce delat jaderny vyzkum, tak ma moznost a pravo toto studovat a vykonavat, stejne jako muz kdyby se chtel zabyvat umeleckym dekorativnim vysivanim. Mit pravo studovat ci vykonavat nejakou praci ovsem automaticky neznamena to delat. Tedy, mam pravo pracovat napr. ve vyzkumu, ale musim take splnovat nejaka kriteria, kuprikladu dostatecne vzdelani. Coz posoudi zamestnavatel.

Ze zkusenosti me pritelkyne (zdravotni sestra v nemocnici v Praze) vim, ze se velmi casto stava, ze lekari obtezuji sestry (oni to mozna nazyvaji flirtovanim) placanim po zadku, ruznymi relativne intimnimi dotyky (objimani okolo ramen aj.), dvojsmyslne vtipy atp. Nekoho to tesi, nekomu to vadi. Staci se ohradit, ze? Jenze co delat, kdyz to nepomaha a situace se jeste zhorsi?

Jinak s tim volebnim pravem, mam dojem ze jim vskutku lze toto pricist k dobru.

Ne vse je na feminismu spatne. Ovsem extremni feminismus je stejne nebezpecny jako jine extremy. A jako vse, jak vidno zejmena z nekterych pripadu v USA, da se i zneuzit. USA jsou velka zeme a prave proto (to je proste statistika) ze zde takove pripady vyskytuji casteji. Jak je to ovsem s temito pripady v prepoctu na jednoho obyvatele? A ehmm, jeste jedna, mam dojem, ze dulezita poznamka: pisou taky novinari o pripadech, kdy bylo narceni a nasledne prokazani skutecneho sexualni "haraseni" pouzito ku zeninu/muzovu dobru?
Dan

To je jako s tim svetoznamym pripadem pani, co susila kocku v mikrovlnne troube. Kdyz deset lidi bude pouzivat mikrovlnku, bude mala pravdepodobnost, ze v ni nekdo zacne susit mokre domaci zvirectvo (obzvlast, kdyz to neni v manualu a ani jeden z tech lidi nezna princip ohrevu v mikrovlnce). Dejte mikrovlnku (opet bez upozorneni v manualu) milionu lidi. A hle!, nejmene jeden z nich udela nejakou pitomost.

4654

20.10.2002 22:02

RE: rovnost

Aja 24.?.?.?

Reakce na 4654

>"Rovnost zeny a muze?Ale ja nechci byt stejna jako
>muz!!!!!"

>
>To neznamena byt stejny, ale mit stejna prava (a pochopitelne z
>nich i vyplyvajici povinnosti). Napriklad kdyz zena chce delat
>jaderny vyzkum, tak ma moznost a pravo toto studovat a vykonavat,
>stejne jako muz kdyby se chtel zabyvat umeleckym dekorativnim
>vysivanim. Mit pravo studovat ci vykonavat nejakou praci ovsem
>automaticky neznamena to delat. Tedy, mam pravo pracovat napr. ve
>vyzkumu, ale musim take splnovat nejaka kriteria, kuprikladu
>dostatecne vzdelani. Coz posoudi zamestnavatel.

>..to ano,ale na tehle strane velke louze je to mnohdy rovnopravnost=stejnost(no to neni moc hezke slovo,spis totoznost).
A ja myslim,ze rozdily jsou znacne a jsem tomu rada.


4658

21.10.2002 11:31

RE: Pánové, harašte dokud ještě můžete

Olga Kubova olga (tečka) kubova (zavináč) nsoud (tečka) cz 195.?.?.?

Reakce na 4631

Je, Ajo, neznate Zivot Briana od Monty Pythona? Tam je takova hezka scena: predseda zidovske organizace bojujici proti Rimanum vzrusenym hlasem vyvolava: "A co nam ti Rimane prinesli?" Jenom nas porad vykoristuji!", kdyz tu jeden ze spiklencu rekne: "To neni pravda, sefe, zavedli vodovod! a ostatni se zacinaji pridavat: "A taky skolni vzdelani" a "Na cestach je bezpecno" a "Hygiena je lepsi" a "Konecne funguji soudy"... Takze predseda nakonec musi svuj vyrok poopravit: "Co nam Rimane prinesli krome vodovodu, hygieny, kultury, fungujicich soudu, vzdelani, jidla a spravenych silnic? Nic, jenom na vykoristuji!!!). [mrknutí jedním okem]))

Podobne je to s feministickym hnutim. Ke zlepseni postaveni zeny ve spolecnosti prispelo pouze tim, ze prineslo zenam moznost studovat, disponovat vlastnim majetkem, volit, zivit se vlastni praci (a nebyt pritom delnice/sluzka/devecka/prostitutka, coz byly jeste v polovine 19. stoleti prakticky jedina povolani vhodna pro zenu), mit vuci svym detem stejna prava jako jejich otec, rozvest se, cvicit v Sokole, moci se stat clenem politickych stran, podstoupit legalne interrupci atd. atd. Vlastne jenom takovymi drobnostmi [mrknutí jedním okem]))

4697

21.10.2002 13:46

RE: Pánové, harašte dokud ještě můžete

Aja 24.?.?.?

Reakce na 4697

>Je, Ajo, neznate Zivot Briana od Monty Pythona? Tam je takova
>hezka scena: predseda zidovske organizace bojujici proti Rimanum
>vzrusenym hlasem vyvolava: "A co nam ti Rimane
>prinesli?" Jenom nas porad vykoristuji!", kdyz tu jeden
>ze spiklencu rekne: "To neni pravda, sefe, zavedli vodovod!
>a ostatni se zacinaji pridavat: "A taky skolni
>vzdelani" a "Na cestach je bezpecno" a
>"Hygiena je lepsi" a "Konecne funguji
>soudy"... Takze predseda nakonec musi svuj vyrok poopravit:
>"Co nam Rimane prinesli krome vodovodu, hygieny, kultury,
>fungujicich soudu, vzdelani, jidla a spravenych silnic? Nic,
>jenom na vykoristuji!!!). [mrknutí jedním okem]))

>
>Podobne je to s feministickym hnutim. Ke zlepseni postaveni zeny
>ve spolecnosti prispelo pouze tim, ze prineslo zenam moznost
>studovat, disponovat vlastnim majetkem, volit, zivit se vlastni
>praci (a nebyt pritom delnice/sluzka/devecka/prostitutka, coz
>byly jeste v polovine 19. stoleti prakticky jedina povolani
>vhodna pro zenu), mit vuci svym detem stejna prava jako jejich
>otec, rozvest se, cvicit v Sokole, moci se stat clenem
>politickych stran, podstoupit legalne interrupci atd. atd.
>Vlastne jenom takovymi drobnostmi [mrknutí jedním okem]))

V socialistickem Ceskoslovensku mela zena pravo volit,pracovat(hmmm,to patrilo spis k povinnostem),studovat,rozvadet se,prerusit tehotenstvi atd.Rikali tomu"vydobytky socialismu"-o feministickem hnuti jsme nemeli ani tuseni.
V Quebecku(kde ziju)dostaly zeny volebni pravo nekdy v sedesatych letech minuleho stoleti.Od te doby ubehlo relativne hodne casu a zenske hnuti pomohlo zenam k rade moznosti,ktere jste vyjmenovala.
Jen si nejsem jista,ze to vyrazne zlepsilo jejich situaci ve spolecnosti.V mistnich pomerech se casto dostava do extremu, potlacilo funkcnost rodiny a muzskeho redukovalo na osobu vhodnou k prenaseni tezkych predmetu(a i v tomhle pripade si mistni feministky dokazuji,ze to lze bez chlapa).
Preju vam,aby to v Cechach probihalo jinak.Jste pravnik,ale jiste jste si vedoma,ze v tomhle pripade ani sebelepsi legislativa nemuze zabranit vystrelkum a extremum,ktere nebudou ani zdaleka ojedinele.

4705

21.10.2002 13:59

RE: Pánové, harašte dokud ještě můžete

Olga Kubova olga (tečka) kubova (zavináč) nsoud (tečka) cz 195.?.?.?

Reakce na 4705

Ale Ajo, feminismus vznikl davno pred socialistickym Ceskoslovenskem (jina vec je, ze si komunisticky rezim nektere jeho zasluhy privlastnoval). Jeho pocatky v ceskych zemich sahaji k Magdalene Dobromile Rettigove, Vojtovi Naprstkovi, Marii Riegerove, Elisce Krasnohorske a podobnym svetlym postavam nasi historie(tedy hluboko do 19. stoleti). Vy jste si vazne myslela, ze pravo studovat, pracovat ci volit jsou az "vydobytky socialismu"?

4706

21.10.2002 14:41

RE: Pánové, harašte dokud ještě můžete

Aja 24.?.?.?

Reakce na 4706

>Ale Ajo, feminismus vznikl davno pred socialistickym
>Ceskoslovenskem (jina vec je, ze si komunisticky rezim nektere
>jeho zasluhy privlastnoval). Jeho pocatky v ceskych zemich sahaji
>k Magdalene Dobromile Rettigove, Vojtovi Naprstkovi, Marii
>Riegerove, Elisce Krasnohorske a podobnym svetlym postavam nasi
>historie(tedy hluboko do 19. stoleti). Vy jste si vazne myslela,
>ze pravo studovat, pracovat ci volit jsou az "vydobytky
>socialismu"?
Nepsala jsem o tom,co jsem si myslela,ale jak nam to bylo prezentovano.Kdyz se podivate(nebo podivam)do starych ucebnic,je snaha vami citovanych postav(nezlobte se,ale termin "svetle postavy nasich dejin"mi nejak nejde pres rty,pripomina mi prilis komunisticke fraze-coz nic neubira zminenym na jejich velikosti)prezentovana,jako boj proti feudalismu,mluvite-li o 19.stoleti,bude to spis boj proti vzmahajicimu se kapitalismu.A zensky spolek(napr.kolem Elisky Krasnohorske) je uvaden,jako bojujici za postaveni zeny,az v druhem planu.

4708

21.10.2002 15:03

RE: Pánové, harašte dokud ještě můžete

milo admsoft (zavináč) atlas (tečka) cz 194.?.?.?

Reakce na 4706

Myslím, že feminismus v obrozeneckém tvaru je už pryč (nevím, jestli bych o Náprstkovi napsal, že byl feministka). Myslím, že by ženy (a ty co znám to takto chápou) udělaly lépe, kdyby militantní feminismus opustily. Je to, dle mého názoru, momentálně anachronismus. Bylo by lepší se nyní upírat obecněji a chce-ĺi někdo za něco bojovat, měla by to být spíše obecně práva lidí než jen práva žen. Mám ten dojem, že feministky nyní spíše hledají to, co nás rozděluje a to není moc dobrý nápad. Následkem potom je, že je opouští i ten zbytek příznivců (obého pohlaví), který možná ještě měly.

4709

21.10.2002 15:57

RE: Pánové, harašte dokud ještě můžete

Olga Kubova olga (tečka) kubova (zavináč) nsoud (tečka) cz 195.?.?.?

Reakce na 4709

Naprstek zcela urcite nebyl feministka [smích] Ale feminista ano. Obvykle se historie zenskeho hnuti deli na tri vlny a ta prvni, to jsou vsechny ty Krasnohorske, Riegrove a spol. Jestli jeste muzu neco prcmrdnout, u nas v Cesku se militantni feministky tehdy ani ted nevyskytovaly a nevyskytuji. (Pokud tedy nebereme jako extremismus ochotu nekterych z nich polozit zivot za vec, ktere veri - Frana Plaminkova zahynula v koncentraku a Miladu Horakovou popravili komuniste.) Postava obludne zle militatni feministky, ktera chce vsechny muze nejlepe sezrat, je tady asi tak realna jako figura usmoleneho pachnouciho Zida, ktery ciha v temnych ulickach na arijska devcata.

4716

21.10.2002 17:40

RE: Pánové, harašte dokud ještě můžete

Milo 62.?.?.?

Reakce na 4716

Můžu položit jednu otázečku - vy sama se považujete za feministku?
Ne, že by to bylo podstatné ale rád bych věděl s kým diskutuji. O sobě už jsem to myslím vyjádřil - nejsem feminista (ani feministka [smích])

K vašemu příspěvku: bohužel jste si vybrala k reakci tu část, kterou nepovažuji za důležitou. Tedy znovu - myslím, že by bylo vhodnější než za práva žen bojovat spíše za práva lidí jako takových. Chcete-li rovná práva nejsem proti, ale udělejme je pro všechny nezávisle na pohlaví, vyznání a barvě pleti. Jinak se může dojít k tomu, že se budeme mezi sebou mlátit chlapi s ženskýma, což je nesmysl. Pokud ovšem tohle není hlavní cíl současných feministů a feministek.

4724

22.10.2002 9:59

RE: Pánové, harašte dokud ještě můžete

Olga Kubova olga (tečka) kubova (zavináč) nsoud (tečka) cz 195.?.?.?

Reakce na 4724

Lehka otazka, tezka odpoved [smích])) Mily Milo, to zalezi predevsim na tom, jak feministku definujeme. Podivejte, takovy pan Stwora me za ni povazuje od doby, kdy jsem vyjadrila sve znechuceni nad tim, jak se rozplyval nad bicovanim 16leteho dvecete, ktere neudelalo nic horsiho, nez ze se stalo obeti znasilneni (s argumentem: dobre ji tak, nam tady v Kanade zase ublizujou zenske). Pri debate s nim (no, debate, [mrknutí jedním okem] se rozhodne jako feministka citim.

Priznam se, ze kdysi jsem se tomuto oznaceni zuby nehty branila. Byla jsem zblbla tim co jsem cetla v novinach a myslela si, ze feministka je nekdo, kdo ze vseho zla na Zemi obvinuje muze, nenavidi je a chtel by nastolit matriarchat. Pak jsem ale na vysoke zjistila, ze vsechno je jinak. Jak tady uz rekl pan Hrdlicka, feminismus neni zadna jednolita ideologie, je to strasne siroky myslenkovy proud. Asi tak jako humanismus: do nej se prece vleze Capek i Macchiavelli. Jeho jednotlive "odnoze" maji spolecne jedine - ze v centru jejich pozornosti stoji zena. Coz mi nepripada nijak uchylne nebo spatne; zenska zivotni zkusenost se od te muzske, jak jsem se na vlastni kuzi presvedcila, skutecne lisi. Vzhledem k tomu, ze jsem pravnik, zajima me predevsim pravni aspekt toho "byti zenou": a protoze se zabyvam pracovnim a trestnim pravem, dost casto se dostanu k tematum jako sexualni obtezovani, diskriminace nebo domaci nasili. Kdyz se pak nekde na internetu setkam s naprosto evidentnimi blaboly ohledne teto oblasti, vetsinou se neudrzim a autorovi to reknu. Abych to zkratila, ano, ja sama se posledni dva roky za feministku povazuju a oznacuju. Ze tato skutecnost sama o sobe nekoho dokaze primet k tomu, aby me povazoval za siritelku jakehosi zhoubneho protimuzskeho uceni, neni muj problem.

4753

22.10.2002 12:25

RE: Pánové, harašte dokud ještě můžete

milo admsoft (zavináč) atlas (tečka) cz 194.?.?.?

Reakce na 4753

> Pri debate s nim (no, debate, [mrknutí jedním okem] se rozhodne jako feministka citim.
V tom nejste sama, při debatě s VS se skoro cítím jako feministka i já [smích]

Dobře to byl fórek, ale teď vážně.
Chtěl bych předeslat, že do vztahu mezi lidmi násilí nepatří (z toho o té holce je mi tak, že bych to porušil a někoho šel snad i zavraždit, pro tuto situaci, stejně jako pro domácí násilí nemám slov, člověk, který útočí na slabšího je ubožák).
U sexuálního obtěžování to není tak jednoznačné. Je pravděpodobně mnohdy obtížné určit míru zavinění obou stran (samozřejmě s vyjímkou některých křiklavých případů). Navíc ženy, se kterými jsem to konzultoval tvrdí, že není takový problém se ubránit. Sám jsem to nezažil ze žádné strany (ani jako oběť a doufám ani jako agresor, takže můžu čerpat jen z tohoto zdroje).
A diskriminace je konkrétně jeden z případů, o kterých jsem mluvil. Tedy znovu nebylo by lépe se zajímat spíše o lidská práva jako taková než jen o práva žen. Pokud je mi známo, ženy jsou také lidé [smích].
Vím, že feminismus jako takový má hodně odnoží a v povědomí je nejvíce zakotvena ta militantní. Myslím si však, že je i tak začíná být přežitým (samozřejmě mimo některé zaostalé země). Připadá mi to trochu jako s národovectvím (úmyslně nepíšu nacionalismem) na Slovensku. Před rozdělením ČSR mělo zřejmě pro Slováky velký význam, mělo i velkou podporu. Po rozdělení, když už nebylo nepřítele neměli se (SNS) kam opřít a začali dělat blbosti a teď ti, kteří se snaží to za každou cenu udržet začínají být pro smích.
Takže ještě jednou nebylo by lepší hledat co nás spojuje než to, co nás rozděluje. Nebo je cílem udělat feministické a antifeministické hnutí a tlouct se mezi sebou. Předem předesílám, že já se toho účastnit nebudu ani na jedné straně.

4758

23.10.2002 19:15

RE: Pánové, harašte dokud ještě můžete

Vasek sedlacev (zavináč) mlp (tečka) cz 195.?.?.?

Reakce na 4716

>Naprstek zcela urcite nebyl feministka [smích] Ale feminista ano.
>Obvykle se historie zenskeho hnuti deli na tri vlny a ta prvni,
>to jsou vsechny ty Krasnohorske, Riegrove a spol. Jestli jeste
>muzu neco prcmrdnout, u nas v Cesku se militantni feministky
>tehdy ani ted nevyskytovaly a nevyskytuji. (Pokud tedy nebereme
>jako extremismus ochotu nekterych z nich polozit zivot za vec,
>ktere veri - Frana Plaminkova zahynula v koncentraku a Miladu
>Horakovou popravili komuniste.) Postava obludne zle militatni
>feministky, ktera chce vsechny muze nejlepe sezrat, je tady asi
>tak realna jako figura usmoleneho pachnouciho Zida, ktery ciha v
>temnych ulickach na arijska devcata.

Pri zmince o polozeni zivota za vec nelze nevzpomenout jiste sufrazetky uslapane konmi pri dostizich nekdy okolo roku 1914... [smích])

4824

21.10.2002 17:24

RE: Pánové, harašte dokud ještě můžete

tomasgn 195.?.?.?

Reakce na 4697

nakonec musi svuj vyrok poopravit: "Co nam Rimane prinesli krome vodovodu, hygieny, kultury, fungujicich soudu, vzdelani, jidla a spravenych silnic? Nic, jenom na vykoristuji!!!). [mrknutí jedním okem]))

jeste ze muzete vzit za priklad Rimany. v dnesni CR byste pozitivni priklady hledala obtizne (silnice jsou rozbite, bezpecno na nich neni; soudy funguji jakkoliv jen ne dobre; leze nam se americka 'kultura'; korupce jen kvete, zeme se rozprodava cizakum; v TV je denne k videni nasili, zlocin, vrazdy, zatimco sexualita se povazuje za neco spatneho a nespravneho...)

mit vuci svym detem stejna prava jako jejich otec, rozvest se,

a otci sebrat deti, pujcit mu je jednou za ctrnact dni na par hodin...

podstoupit legalne interrupci

jiste jsou vam znamy snahy o zruseni (legalni) interrupce. je to naprosto stejna hovadina, jako tzv. 'sexualni haraseni'.

vsem zastancum tazeni proti lidske prirozenosti, ktere je predstavovano i takovymi nesmysly, jako je 'sexualni haraseni', vzkazuji: jdete s tim k sipku! jinak to zde zanedlouho dopadne jako ve filmu Sexmise: chlapi nebudou, zenske se budou rozmnozovat nejak bezpohlavne(ciste, humanne, bezbolestne; treba klonovanim?) a kdyz na nekterou prijdou prece jen prirodni chute, vezme si prasek <g&gt;

4720

20.10.2002 3:24

Pro Aju

MartinCermak mcermak2000 (zavináč) yahoo (tečka) com 205.?.?.?

Ptate se co Mila zase provedl ? Zeptal se Stwory "jestli to neni prave on, kdo otravuje vodu". Pouzil tedy jeho vlastni slova. Yap !! Vymazat !!! Kolik prispevku vymazal Stwora albertovi ?
Ja jinak s tim, co pisete o feministickem hnuti naprosto souhlasim. S tim sexualnim obtezovanim je to peknej bordel. Vetsinou se to deje mezi ctyrma ocima, zavisi na soudci (nebo na soudkyni) komu uveri. Zneuzivat se to urcite da. Ale v podstate jde o to, aby se nekdo, kdo se octne dejme tomu v kancelari o samote s nejakym blbem, mohl branit.
Jedna moje kamaradka se ocitla v takove situaci asi pred rokem. Delala co mohla, nekolikrat toho cloveka varovala, mluvila s nadrizenymi, nic ale nepomohlo. Nakonec podala formalni stiznost a po dlouhem vysetrovani to nakonec vyhrala. Ten kreten dostal varovani a "2 weeks suspension with pay" (dva tydny dovolene). Zamestnavatel - Kanadska federalni vlada. Nerikam ze to tak dopadne vzdycky, ale o necem to svedci. Martin

4637

20.10.2002 20:42

RE: Pro Aju

Milo 212.?.?.?

Reakce na 4637

Jen tak pro rozlišení máme tu dva podobnou přezdívku já jsem milo a je tu ještě Mila (nebo možná Míla, jak se říka v Čechách). Oba jsme Miloslavové, takže je to podobné. Vymazán jsem byl já tedy milo. Teď jsem jen zvědav jak se to projeví ve statistice puncování kolik mi tam pan VS napere záporných punců na ten zrušený komentář.

4651

20.10.2002 3:27

Pánové, harasˇte dokud jesˇteˇ mu?zˇete

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 209.?.?.?

Tak jeste jedna "feministka". Flirtovani ma svuj veliky puvab, ale pokud ma nejakou uroven. Osobne se me po tom uslintanem mlaskani popr. ulisnem otlapkavani pupkacu v umastenych tesilkach vubec nestyska. Patri to ale k nafoukanemu ceskemu provincionalismu, ktery si tak hrde chrani a tak - budiz jim prano.
Mozna mladsi lide, kteri maji moznost se porozhlednout po svete by mohli procistit i modely chovani, ale je to stejne uz jedno, Cechy neodvratne dobivaji a ovladnou barbarske kmeny.
/P.S. Jo, a taky me v "zemi zla" nechybi ani pachnouci kuraci - dalsi to dukaz frigidity, jakoz ani pachnouci auta a mnoho jineho. I pres stupiditu vsecho druhu, je tu porad jeste jaksi vice alternativ.../.

4639

20.10.2002 18:55

Zeny a haraseni

J. Hrdlicka 24.?.?.?

Co se tyce erotickeho priblizovani [ moc pekny vyraz pani Evy ],
delim zeny tak zhruba do tri skupin.
Skupina pani Very, vtipne ,chytre, sebevedome, co si dokazou poradit.
Pak je ta trochu vetsi skupina zen slabych, pocitem menecenosti tyranych, co potrebuji nasi pomoc .
A pak je tu muzstvo zen,jejich pocet je zavisly na zemi kde se vyskytuji, feministicke jezibaby, co muzou otravit vodu, a nabizet otravena jablicka tem naivnim snehurkam z te druhe skupiny

4649

20.10.2002 20:48

Pánové, harasˇte dokud jesˇteˇ mu?zˇete

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 209.?.?.?

Dost dobre, pane Hrdlicko. Jak delite muze ?

4653

21.10.2002 1:52

Pánové, harašte dokud ještě můžete

J. Hrdlicka 24.?.?.?

Jak rozdeluji muze ?
Na ty co se neboji podepsat, a na ty co se boji.

Nekdo napsal ze feminismus neni spatny, jenom ten extremni.
To je jako rict , jenom ten extremni komunismus mi vadil .....

4665

21.10.2002 11:35

RE: Pánové, harašte dokud ještě můžete

Olga Kubova olga (tečka) kubova (zavináč) nsoud (tečka) cz 195.?.?.?

Reakce na 4665

Pane Hrdlicko, a nejste Vy ten pan Hrdlicka, co me na Britskych listech zadal o ruku, prestoze, jak podotkl, feministky zrovna nemusi?

4698

21.10.2002 20:48

ten komunismus

Dan danielzyka (zavináč) seznam (tečka) cz 128.?.?.?

Reakce na 4665

Myslenka komunismu neni spatna, jen je, vzhledem k lidske povaze, neuskutecnitelna (nepocitame-li s uplatnenim nasili, v nektere jeho fazi - zavadeni ci udrzovani). A co nacionalismus a extremni nacionalismus. Je nacionalismus jako takovy spatny?
Dan

4731

21.10.2002 3:02

Pánové, harasˇte dokud jesˇteˇ mu?zˇete

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 209.?.?.?

Nejsem muz pane Hrdlicko. Jak delite muze ?
To rozdeleni zen vazne neni spatne.
Podepisovat se nebudu ani za pytel buraku, je to marne. Nestoji me to ani za fake adresu, uz ta jedna co pouzivam pro verejnou korespondenci zcela nekonfrontacni, k vyrizovani, me privadi v uzas.

4669

21.10.2002 3:15

RE: Pánové, haraste dokud jeste mu?zete

jednorozec kupredu (zavináč) vsemi (tečka) smery 81.?.?.?

Reakce na 4669

&gt;Nejsem muz pane Hrdlicko.

Vzmuzte se osobo, (decko, hemafrodite).



4670

21.10.2002 4:07

Rana pod psa

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 209.?.?.?

Och, och, me pan Stwora po hlavicce nepohladi, na me hned bystre rozpozna neco jineho, moc moc oskliveho, co nema rad ..
Ta odpoved Aje je zrovna vzorova ukazka manipulace a zamlzovani.. Kdyz s nimi nediskutujete, tak O. nechte byt. Sice se nediskutuje, ale utoci a provokuje / a rozebiranim Olgy jeste zbytecne melni diskuze/. No, ale ona by mohla ve Vasem svatostanku snad nekoho hloupouckeho lstive ovlivnit ! Tak skrupule stranou, to si musite ohlidat!!
Jestlize jindy celkem bezne prehanite a manipulujete, v averzi vuci Olze umyslne strilite vedle, smelec by rekl, ze lzete / ze zoufalstvi?/, stejne jako v te drivejsi debate s ni. Ale to nevadi, zduvodneni je po ruce.
Ze zrovna nekdo, kdo ma nazor, vam tak vadi /tolik po tom volate/. Prece jen asi je snadnejsi k prekousnuti tady schovivave publikovat vetsinou jen nekonecne nesmyslne prestrelky dvou uminutych skupinek / no, jednu favorizujete, druha jde proti Vam, tak se hodi obe/.
Jste nekorektni, jako v pripade vsech, kdo Vam lezou na nervy a nevite co s nimi. Je to holt Vase znacka, nejen politicka. Pro vasi cinnost je to skoda, ale aspon se ukazujete nedokonaly, stejne tak jako ti ktere rad kritizujete .. ucel sveti prostredky...
Nejlepsi reseni, at mate klid / na praci, jak rikavali/ uz znate - zamezit pristup. Neco jako Prvni Nekorektni Cenzorovany Magazin?

Kritika od anonyma nema zadnou vahu, tak spete klidne. Vy take mili ctenari.

4671

21.10.2002 5:30

Pánové, harašte dokud ještě můžete

stefan usdoc (zavináč) post (tečka) cz 209.?.?.?

pratele, nevim muzou-li mit dva stejne cislo (209), jako mam ja Stefan a zaroven nejaky "author se nepodepsal" asi je to nejaka zena, pokud jsem tomu dobre rozumel.
Tak bych vas chtel ujistit, ze ja jsem jen ten Stefan a s tim druhym nemam nic spolecneho!!
Stefan

4676

21.10.2002 15:06

RE: Pánové, harašte dokud ještě můžete

milo admsoft (zavináč) atlas (tečka) cz 194.?.?.?

Reakce na 4676

Buďte v klidu máte různá čísla - nikdo vám neubližuje.

4710

22.10.2002 3:51

RE: Pánové, harašte dokud ještě můžete

stefan usdoc (zavináč) post (tečka) cz 209.?.?.?

Reakce na 4710

Toz, Milo, ja klidny su, jen nevim jestli to projde u cenzury, ze tu maju dva stejna cisla, cimz by mohli podvadet, resp. se vydavat jeden za druheho! to me jen napadlo!! Samozrejme, ze to je blbost! A tak verim, ze mi nikdo nebude ublizovat, tak jako i ja bych nerad ublizil bliznimu svemu!
Cau Stefan

4741

22.10.2002 12:35

RE: Pánové, harašte dokud ještě můžete

milo admsoft (zavináč) atlas (tečka) cz 194.?.?.?

Reakce na 4741

Nejsou to dvě stejná čísla, jak se přesvědčíš, když na to číslo klikneš. Pod těmi hvězdičkami se skrývají další 3 čísla, které se u vás obou liší. Ale o tom už tady diskuze byla.
Může se ale stát, že opravdu budete mít dva stejné číslo - např. pokud by dva lidé byli připojeni na jedno proxy serveru, či z dalších důvodů. Pak by se to odlišilo jen přezdívkou a v případě, že bys byl zablokován, byli byste zablokováni oba. Mimo jiné i z toho je vidět jak je jakékoliv blokování nesmyslné.

4759

21.10.2002 10:36

Pánové, harašte dokud ještě můžete

Vasek sedlacev (zavináč) mlp (tečka) cz 195.?.?.?

Neskutečné. Skutečné ŽENY ještě nevymřely. Hurááááááá.

4692

21.10.2002 23:11

Pánové, harašte dokud ještě můžete

J. Hrdlicka 24.?.?.?

Termin feminismus je tak siroky jako kdyby jsme rekli &quot; lidi s Evropy &quot; Na jedne strane mate spisovatelku M. French a jeji nasledovkyne, ktera tvrdi ze kazdy muz je potencionalni rapist, a na druhe strane spektra je profesorka C. Paglia, ktera si rika &quot;men loving feminist a tvrdi &quot; kdyby nebylo muzu, tak jsme porad jeste v jeskynich &quot;
Jedna z uvah tvrdi, ze zeny nikdy nemohou byt u moci, protoze feministky nenavidi ty jine feministky. Jednou jsem ve tride co ucim pouzil vynikajici vetu pani Koubove &quot; domaci nasili neni otazka dobrych zen a spatnych muzu &quot; a to jste meli videt tu reakci od feministicke recnice. Uplne jsem ztratil sanci ji po skole dat do pozice podlehajici rozkose. A ani jablicko me nedala.
Tady u nas to zensky hnuti se da asi schrnout &quot; From Womens Rights To Womens Wrongs &quot;
Kazdy den vidim vysledky na zenach co asi si kousnuli do toho feministickeho jablicka. Zadna z nich nevypada stasne, ale tak nejak otravene.

4736

22.10.2002 3:41

Pánové, harašte dokud ještě můžete

stefan usdoc (zavináč) post (tečka) cz 209.?.?.?

2x jsem zde psal, 2x to nevyslo, zkouska treti. vase emancipacni procesy, od let stredne 80 jiz sexualni haraseni, jsou krasnou stati zivota zen. ja nejsem sovinista, jak rikaji amici na kazdy vtip, kdy kazda poznamka o zene je brana jako ponizeni, ci projev diskriminace. hlavne tedy ty baby, ktere se snazi uhadat nejaky soudni proces, jen aby ziskaly. Donedavna nas osocovaly tim, ze zneuzivame zenske telo k vlastnimu obohaceni, prospechu, vyuziti a sexualnimu zneuziti!
Dnes, kdy vy, baby, mozna profitujete vice jako my, viz Beata Use v Nemecku a dalsi jine, vam to ani nevadi.(snad ji neposkvrnim jmeno)
Vzpominam, rok 1987, kdy jsem pracoval pro US government a &quot;US haraseni&quot; zacalo &quot;harasit&quot;, a tak se musela delat skoleni z tohoto subjektu!
Takze priklad: prijde doktorsky par do mistnosti, pan se predstavi , jsem doktor Johnson a toto je kolegyne Clark, kde je chyba???? Ano, mnozi i mnohe by rekli, jo to je jasne je to hulvat, nejprve se predstavuje zena atd. Chyba, &quot;doc&quot; Johnnson nepredstavil
pani Clark jako DOKTOR a v tomto je videno sexualni haraseni!
Emancipacni proces nabral zde v US i na zapade celem takovych tocek, ze by &quot;kobiety&quot; nechtely jen ty &quot;monety&quot;, ale uz i abychom rodily deti!!! (dolozim dukazy na prani posluchacu/cek)
Je jasne,ze AJA bude na mne nastvana, nejaka Olga mne a ni nezajima, temer jsem jeji pindy necetl.
Nicmene bych chtel podotknout, ze absolutne nesouhlasim s bezpravim zen, s tim, aby staly u &quot;plotny&quot; cely den, s tim , aby nemely pravo na vzdelani, s tim, aby byly svobodne rozhodovani, atd.
Ale prosim vas, zeny, nevybirejte si z te emancipace jen to,co vam
konvenuje, to kde by jste chlapa vyzdimaly jak se da, jen diky tomu, ze vam to najednou &quot;zakon&quot; umoznil, a podobne.
Jeden stary ostravsky dotaz: vis co je to emancipace? to je milenec Eman a manzel cip!!!!!
Takze devcata, snazte se byti &quot;fair&quot;, ne jen jit za prospechem, ale
i toho chlapa chapat, tak jako pozadujete, aby on chapal vas!!!!!!!!
S pozdravem Stefan

4740

22.10.2002 4:30

RE: Pánové, harašte dokud ještě můžete

Aja 24.?.?.?

Reakce na 4740

..nejsem nastvana,v kostce s vami souhlasim.[smích]
A vlastne,proc bych mela byt?

4742

22.10.2002 16:49

RE: Pánové, harašte dokud ještě můžete

stefan usdoc (zavináč) post (tečka) cz 209.?.?.?

Reakce na 4742

jsem rad, myslel jsem totiz, ze jste zaryta feministka, takze se za podezreni omlouvam!
Stefan

4770

22.10.2002 22:57

RE: Pánové, harašte dokud ještě můžete

Aja 24.?.?.?

Reakce na 4770

..jste omluven.[smích]
Aja

4778

23.10.2002 17:13

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Corpse j (tečka) danyi (zavináč) centrun (tečka) cz 193.?.?.?

Vite ja se bojim jedne veci. Pokud otevru dvere krasne zene abych si za tyden nesel pro predvolani k soudu.
Feminismus urcite nemusim, clanek je fajn a s tou pani co ho napsala bych sel hnedka na kafe [smích], ja jen proste chci dal pochvalit kolegyni ze ji to slusi a pekne voni.
Rad jako samec se budu natrasat pred samici [smích]

Verte mi nebo ne, pokud za mnou znama prijde ze ji nekdo nekde obtezuje tak pujdu a dotycnemu napoku prdel.
Je pravdou ze je neco kam se muze a pak to co je &quot;cizi hriste&quot; [smích]

Ale clanek mi dost mluvi z duse...

4819

23.10.2002 19:31

Jeste jedna poznamka k diskriminaci

Vasek sedlacev (zavináč) mlp (tečka) cz 195.?.?.?

S pravni diskriminaci je to trochu slozitejsi, nez nam predklada slecna Kubova. Pamatuji nekolik poznamek sve prednasejici na pracovni pravo, ktera nam popisovala svuj pripad. Pusobila jako pravni zastupkyne jednoho muze, jemuz utekla zena za jinym a jak uz to byva, asi po pul roce se nahle &quot;rozpomela&quot; na deti. Ac ona opustila rodinu a muz se o ne staral vcelku solidne, stejne pro nej jako pro muze bylo nesmirne tezke ziskat deti do sve pece. Nakonec se to sice podarilo, ovsem s tim, ze byl dlouho pod dohledem socialky kontrolujici podepsane ukoly a podobne,, coz podle zkusenosti me prednasejici by v opacnem pripade nenastalo...

4826

23.10.2002 22:35

Pánové, harašte dokud ještě můžete

J. Hrdlicka 24.?.?.?

Reakce na reakci,

Moje zkusenost me uci, ze jsou zeny kterym rad otevru dvere, a pak jsou ty pred kteryma je treba ty dvere zabouchnout.
Je pravda, ze zeny byly historicky receno diskriminovane. V zemich, kde ta diskriminace byla pozvednuta, zeny mohou byt tak dobry, tak spatny, a nebo jeste horsi nez muzi.
Kanadsky feminismus, ve spolku s puritany, udelal tady atmosferu SEXUALNIHO IRAQU. Zakony, manipulace, regulace, strach, vzdyt i vlastne sedukce muze byt kriminalni.
Proc se to stalo, nevim, ale mozna, ze je na tom neco pravdy, kdyz se tvrdi,ze tahle generace bilych muzu, je ta nejslabsi v historii lidstva.

4831

25.10.2002 22:02

Pánové, harašte dokud ještě můžete

mM 213.?.?.?

Kolegyne v praci vypravela jak to chodi v Kanade, kde donedavna zila. Cloveku zustava opravdu rozum stat, kdyz za prohresek je povazovana i galantnost ci jenom slusnost.
Kam to jen spejeme? .... [pláč]

4914

26.10.2002 15:25

RE: Pánové, harašte dokud ještě můžete

Jiri Valtr 209.?.?.?

Reakce na 4914

&gt;Kolegyne v praci vypravela jak to chodi v Kanade, kde donedavna
&gt;zila. Cloveku zustava opravdu rozum stat, kdyz za prohresek je
&gt;povazovana i galantnost ci jenom slusnost.

Ano, tak tomu je v zemi, ktera je mnoho poslednich let jmenovana nejlepsi zemi na svete, s cimz se setkavame (hlavne v mediich) snad denne. Onen &quot;prohresek&quot; ma dusledky. Za opravdovou galanatnost ci slusnost muzete i dostat tak zvany Restraining Order (v lepsim pripade), cimz vam je znacne omezen zivot, a nedej boze prikaz porusit. Muze nasledovat automaticky vezeni. Reastraining Order je kankou na osobnim rejstriku. Nemuzete vykonavat urcita zamestnani, takovy clovek nemuze byt volen, atd.

4934

28.10.2002 9:41

Pánové, harasˇte dokud jesˇteˇ mu?zˇete

MartinCermak mcermak2000 (zavináč) yahoo (tečka) com 205.?.?.?

Pro ctenare kteri neziji v Kanade:
Ty posledni tri prispevky jsou silne prehnane. Tak zle to tu jeste nastesti neni. Mam pocit, ze nekterym lidem kteri si zvykli za komunismu na vsechno nadavat to uz zustalo a budou fnukat az do smrti. [smích]

4994

28.10.2002 13:41

RE: Pánové, harasˇte dokud jesˇteˇ mu?zˇete

Jiri Valtr 209.?.?.?

Reakce na 4994

&gt;Pro ctenare kteri neziji v Kanade:
&gt;Ty posledni tri prispevky jsou silne prehnane. Tak zle to tu
&gt;jeste nastesti neni.

Muj predesly prispevek tedy prehnany vubec neni. Nastinil jsem skutecnou udalost.

4996

29.10.2002 8:16

RE: Pánové, harasˇte dokud jesˇteˇ mu?zˇete

MartinCermak mcermak2000 (zavináč) yahoo (tečka) com 205.?.?.?

Reakce na 4996

Ten prispevek prehnany je. A hodne. Jestli jste chtel &quot;nastinit skutecnou udalost&quot; tak jste to mel udelat, a ne psat vseobecne.
Pak si stezujete, ze vas ostatni ctenari zesmesnuji. Nezesmesnuji - delaji si z vas, i z vam podobnych srandu, protoze pisete blbosti. A tem fanatickym feministkam ktere tak nemate rad jen nahravate.

5028

30.10.2002 8:31

RE: Pánové, harasˇte dokud jesˇteˇ mu?zˇete

Jiri Valtr 209.?.?.?

Reakce na 5028

&gt;Ten prispevek prehnany je. A hodne.

Co konkretne?

&gt;Jestli jste chtel &quot;nastinit skutecnou udalost&quot; tak jste to mel &gt;udelat, a ne psat vseobecne.

Uznavam, udelal jsem chybu tim, ze jsem spolehal na to, ze vsichni ctenari uz si precetli vsechny moje prispevky. Mate-li chut a cas, projdete si je a tam tu skutecnost naleznete.

&gt;Pak si stezujete, ze vas ostatni ctenari zesmesnuji.

Vubec jsem si nestezoval za sebe. Verte mi, vubec mi jeste nedoslo, ze se nekdo posmival mne. Vadilo mi to totiz u jinych.

&gt;Nezesmesnuji - delaji si z vas, i z vam podobnych srandu, protoze &gt;pisete blbosti.

Zajimave souvislosti. Pokusim se pochopit je.


5066

30.10.2002 11:19

RE: Pánové, harasˇte dokud jesˇteˇ mu?zˇete

MartinCermak mcermak2000 (zavináč) yahoo (tečka) com 205.?.?.?

Reakce na 5066

Co bylo konkretne prehnaneho ? Myslim pane Valtr, ze zijeme v te same zemi. Ja jsem ale jeste nikdy za galantnost nebo slusnost zadny &quot;Restraining Order (v lepsim pripade)&quot; nedostal. Ani me s nim nikdo nevyhrozoval. To jste pane Valtr skutecne prehnal. Nerikam ale, ze to co pisete se nikdy nikde nestalo. Radikalni feminismus me jako vsechny &quot;ismy&quot; znepokojuje.
Take me ale znepokojily tereba utoky na pani Kubovou, ktera psala velice rozume !!!

5073

28.10.2002 22:07

Pánové, harašte dokud ještě můžete

J. Hrdlicka 24.?.?.?

Feministky miluji takovy mouly jako pan Cermak. Vsechno je to silne prehnane, nic takoveho se ani nedeje.
Az jednou na ne narazite. A nebo treba Vas syn. A pak budete, jak se rikalo v Cesku &quot; koukat jako vul &quot;

5005

28.10.2002 22:38

RE: Pánové, harašte dokud ještě můžete

milo 212.?.?.?

Reakce na 5005

[Zrušeno. Editor]

5008

29.10.2002 22:47

Pánové, harašte dokud ještě můžete

J. HRDLICKA 199.?.?.?

Cetl jsem par prispevku pana Cermaka a nejsou spatny. Proto se omlouvam za zbytecny utok.
Feminism je ale &quot;live a kicking &quot; Respektovany Kanadsky zurnalista Robert Fulford pise v dnesnich novinach: North American educators embody multiculturalismusm and feminism.
Ja jsem svedkem jejich propagandy na stredni skole co ucim. Zaci od 9-12 tridy maji jejich politiku v osnovach. Rape, date rape, diskriminace, role zen, vsech favoritni harrassment, muzi u moci, atd.... A co rodice ptate se ? Mlci, a nebo je jim to jedno.
Minuly tyden byl u nas v Burlingtonu tak zvany Fund Raiser poradany
feministickou organizaci dohromady s Ucitelskou Federaci. To mluvi samo za sebe.
Proc to pisu ? Mozna abych tak trochu varoval nektere ceske ctenare
Nechotte tam, my jsme tam byli a porad jeste jsme, a neni to hezky.

5053

30.10.2002 11:23

RE: Pánové, harasˇte dokud jesˇteˇ mu?zˇete

MartinCermak mcermak2000 (zavináč) yahoo (tečka) com 205.?.?.?

Reakce na 5053

Omluvu prijimam. S tim co pisete vetsinou souhlasim. Vsak jsem svuj nazor napsal Valtrovi. [smích]

5074

Příspěvků: 76

18.10. 18:54 Olga Kubova  Pánové, harašte dokud ještě můžete
18.10. 21:00 R.  RE: Pánové, harašte dokud ještě můžete
20.10. 01:49 zizka  RE: Pánové, harašte dokud ještě můžete
20.10. 02:21 Aja  RE: Pánové, harašte dokud ještě můžete
21.10. 10:38 Vasek  RE: Pánové, harašte dokud ještě můžete
18.10. 22:14 albert  Pánové, harašte dokud ještě můžete
19.10. 01:31 Vladimír Stwora  Paní Kubové
19.10. 18:00 Jiri Valtr  RE: Paní Kubové
20.10. 01:17 Vladimír Stwora  Respektuji váš názor
20.10. 03:26 MartinCermak  RE: Respektuji vásˇ názor
20.10. 17:44 Olga Kubova  RE: Respektuji váš názor
21.10. 15:59 tomasgn  RE: Respektuji váš názor
21.10. 16:19 Olga Kubova  RE: Respektuji váš názor
21.10. 00:46 Aja  Rana pod pas
21.10. 03:01 Vladimír Stwora  RE: Rana pod pas
21.10. 05:14 MartinCermak  RE: Rana pod pas
21.10. 08:18 milo  RE: Rana pod pas
21.10. 11:07 Olga Kubova  RE: Rana pod pas
21.10. 08:20 milo  RE: Respektuji váš názor
19.10. 21:24 Milo  RE: Paní Kubové
20.10. 00:57 Aja  RE: Paní Kubové
20.10. 20:35 Milo  RE: Paní Kubové
20.10. 17:16 Olga Kubova  RE: Paní Kubové
20.10. 20:43 Milo  RE: Paní Kubové
19.10. 06:24 zizka  Pánové, harašte dokud ještě můžete
19.10. 09:42 MartinCermak  Pánové, harasˇte dokud jesˇteˇ mu?zˇete
19.10. 09:58 Berka  RE: Pánové, haraste dokud jeste mu?zete
20.10. 00:44 Aja  Pánové, harašte dokud ještě můžete
20.10. 20:57 Dan  rovnost
20.10. 22:02 Aja  RE: rovnost
21.10. 11:31 Olga Kubova  RE: Pánové, harašte dokud ještě můžete
21.10. 13:46 Aja  RE: Pánové, harašte dokud ještě můžete
21.10. 13:59 Olga Kubova  RE: Pánové, harašte dokud ještě můžete
21.10. 14:41 Aja  RE: Pánové, harašte dokud ještě můžete
21.10. 15:03 milo  RE: Pánové, harašte dokud ještě můžete
21.10. 15:57 Olga Kubova  RE: Pánové, harašte dokud ještě můžete
21.10. 17:40 Milo  RE: Pánové, harašte dokud ještě můžete
22.10. 09:59 Olga Kubova  RE: Pánové, harašte dokud ještě můžete
22.10. 12:25 milo  RE: Pánové, harašte dokud ještě můžete
23.10. 19:15 Vasek  RE: Pánové, harašte dokud ještě můžete
21.10. 17:24 tomasgn  RE: Pánové, harašte dokud ještě můžete
20.10. 03:24 MartinCermak  Pro Aju
20.10. 20:42 Milo  RE: Pro Aju
20.10. 03:27  Pánové, harasˇte dokud jesˇteˇ mu?zˇete
20.10. 18:55 J. Hrdlicka  Zeny a haraseni
20.10. 20:48  Pánové, harasˇte dokud jesˇteˇ mu?zˇete
21.10. 01:52 J. Hrdlicka  Pánové, harašte dokud ještě můžete
21.10. 11:35 Olga Kubova  RE: Pánové, harašte dokud ještě můžete
21.10. 20:48 Dan  ten komunismus
21.10. 03:02  Pánové, harasˇte dokud jesˇteˇ mu?zˇete
21.10. 03:15 jednorozec  RE: Pánové, haraste dokud jeste mu?zete
21.10. 04:07  Rana pod psa
21.10. 05:30 stefan  Pánové, harašte dokud ještě můžete
21.10. 15:06 milo  RE: Pánové, harašte dokud ještě můžete
22.10. 03:51 stefan  RE: Pánové, harašte dokud ještě můžete
22.10. 12:35 milo  RE: Pánové, harašte dokud ještě můžete
21.10. 10:36 Vasek  Pánové, harašte dokud ještě můžete
21.10. 23:11 J. Hrdlicka  Pánové, harašte dokud ještě můžete
22.10. 03:41 stefan  Pánové, harašte dokud ještě můžete
22.10. 04:30 Aja  RE: Pánové, harašte dokud ještě můžete
22.10. 16:49 stefan  RE: Pánové, harašte dokud ještě můžete
22.10. 22:57 Aja  RE: Pánové, harašte dokud ještě můžete
23.10. 17:13 Corpse  !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
23.10. 19:31 Vasek  Jeste jedna poznamka k diskriminaci
23.10. 22:35 J. Hrdlicka  Pánové, harašte dokud ještě můžete
25.10. 22:02 mM  Pánové, harašte dokud ještě můžete
26.10. 15:25 Jiri Valtr  RE: Pánové, harašte dokud ještě můžete
28.10. 09:41 MartinCermak  Pánové, harasˇte dokud jesˇteˇ mu?zˇete
28.10. 13:41 Jiri Valtr  RE: Pánové, harasˇte dokud jesˇteˇ mu?zˇete
29.10. 08:16 MartinCermak  RE: Pánové, harasˇte dokud jesˇteˇ mu?zˇete
30.10. 08:31 Jiri Valtr  RE: Pánové, harasˇte dokud jesˇteˇ mu?zˇete
30.10. 11:19 MartinCermak  RE: Pánové, harasˇte dokud jesˇteˇ mu?zˇete
28.10. 22:07 J. Hrdlicka  Pánové, harašte dokud ještě můžete
28.10. 22:38 milo  RE: Pánové, harašte dokud ještě můžete
29.10. 22:47 J. HRDLICKA  Pánové, harašte dokud ještě můžete
30.10. 11:23 MartinCermak  RE: Pánové, harasˇte dokud jesˇteˇ mu?zˇete

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

27

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc duben přispělo 36 čtenářů částkou 9 294 korun, což je 27 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

Ve zkratce

Feminacistky chtějí rovné zastoupení v NERV09.04.20 22:11 Česká republika 0

„Odevzdejte nám sochu maršála Koněva!“, žádá Rusko09.04.20 18:16 Rusko 4

Jean Paul Belmondo má dnes narozeniny09.04.20 17:43 Francie 1

Vláda po vzoru Lenina (NEP) schválila NERV - orgán, který bude radit, jak oživit ekonomiku09.04.20 14:06 Česká republika 2

Plánovaná panika09.04.20 11:40 Neurčeno 0

Zázračný americký lék na koronavirus09.04.20 08:46 USA 1

Nejnovější dezinformace....08.04.20 18:10 Česká republika 5

Hamáček chroptí blahem: asi se podaří prosadit 10 tisíc pokuty vybírané mestapem a policií08.04.20 17:36 Česká republika 10

Pandemie povzbudila plány na budování vysokorychlostních sítí 5G08.04.20 12:13 Neurčeno 0

Revoluce nese smrt?08.04.20 09:26 Neurčeno 4

Ve Španělsku se policie vymkla kontrole07.04.20 21:40 Španělsko 5

Zemřela novinářka Tereza Spencerová07.04.20 18:12 Česká republika 4

Trump potvrdil právo USA na těžbu přírodních zdrojů na Měsíci07.04.20 14:18 USA 4

Pokuta 25 tisíc korun za bezdůvodnou jízdu autem během epidemie?07.04.20 13:51 Austrálie 4

Bill Gates: “Bez očkování proti COVID-19 nikdo nesmí za hranice ani sehnat práci”07.04.20 07:56 USA 5

Někdo zaútočil na českou ambasádu v Moskvě. Petříček se zlobí: musíte nás ochránit!06.04.20 17:13 Rusko 5

Ropa ve Venezuele je nyní ve vlastnictví Ruska06.04.20 16:48 Venezuela 0

Na několika místech Velké Británie zapalují lidé vysílače 5G, podezírají je z podpory šíření koronaviru05.04.20 16:15 Británie 9

Staří bardi se probouzejí v zakrátko těžce zkoušené zemi05.04.20 13:02 USA 0

Vakcína ještě není, ale "odborníci" se už obávají reakce odmítáčů05.04.20 09:11 USA 8

Měnové kurzy

USD
24,68 Kč
Euro
26,98 Kč
Libra
30,74 Kč
Kanadský dolar
17,65 Kč
Australský dolar
15,57 Kč
Švýcarský frank
25,55 Kč
100 japonských jenů
22,78 Kč
Čínský juan
3,50 Kč
Polský zloty
5,93 Kč
100 maď. forintů
7,65 Kč
Ukrajinská hřivna
0,90 Kč
100 rublů
33,48 Kč
1 unce (31,1g) zlata
41 558,66 Kč
1 unce stříbra
379,11 Kč
Bitcoin
179 724,44 Kč

Poslední aktualizace: 9.4.2020 18:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 6 373