Diskuze k článku

„Horký“ podzim v Evropě, čili vzpoura zoufalců

Příspěvků 86

13.9.2010 13:04

Po dobrím to nepůjde!

Řehoř 92.?.?.?

Lidé si totiž neuvědomují, že demonstracemi vlastně prosí ty, kteří je okrádají, aby zmírnili opatření, která k okrádání vedou.
Lidé si musí uvědomit, že cesta dál k lepšímu, bude pokračovat jen tehdy, když se individuí, která si říkají politici a kapitalisté zbaví, jako se musí každý organizmu, zbavit infekce, či parazita, který ho ničí.
Nic jiného, než převrat(y), k cíli nepovedou. Převraty, přísné tresty a znárodnění, to je cesta.

227993

13.9.2010 13:48

RE: Po dobrím to nepůjde!

Urusus 78.?.?.?

Reakce na 227993

mno...to uz tady jednou bylo..a vsichni vime jak to tady dopadlo. Stat je ten nejhorsi hospodar. Cesta k lepsimu bude dal pokracovat, pokud se penize z dani neprozerou a nerozkraodu. Proste kdyz na to nemam, tak si to nemuzu dovolit a kazda pujcka se jednou bude muset zaplatit.

227994

13.9.2010 19:31

RE: Po dobrím to nepůjde!

Řehoř 92.?.?.?

Reakce na 227994

Vážně a kdopak ti to vyprávěl?
Vyprávěj nám, jak to dopadlo?
Stát s plnou zaměstnaností, podniky národní, zemědělská družstva zajišťující soběstačnost ve výrobě zdravých potravin, stát s polovinou úředníků, než teď, zdravotnictví na velmi vysoké úrovni zdarma, školství velmi kvalitní, zdarma, armáda 10x větší, moderně vybyvená, žádné dluhy.
Tak to dopadlo, jak někteří víme a někteří, jako ty nevíme. Banány nebudu zmiňovat, to je argument pro blbce, stejně jako klozetpapír.
Odhadem majetku za nějakých 5-7 bilionů korun, z nichž přibližně 3 biliony zmizely.
A teď povídej ty!

228018

13.9.2010 20:10

RE: Po dobrím to nepůjde!

Andrew Siddur 85.?.?.?

Reakce na 228018

Netykat, neonikat! Číst Ur(u)suse a rozjímat.

228019

13.9.2010 22:20

RE: Po dobrím to nepůjde!

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 65.?.?.?

Reakce na 228018

Mohu si soudruhu politruku pro pripad vaseho opetovneho vitezstvi alespon uschovat hrabe, nez mi je opet zabavite a zavrete me jako rozvratneho zivla braniciho kolektivizaci zemedelstvi?

228033

13.9.2010 22:28

RE: Po dobrím to nepůjde!

aristokrat aristokrat (tečka) tomas (zavináč) centrum (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 228018

ono by stačilo povolit lidem živnosti přestat otravovat život mladým lidem tím že si budu hrát na arbitra co do jejich vkusu a v 89 by nikdo na václavák nepřišel

228036

14.9.2010 0:05

RE: Po dobrím to nepůjde!

zeltom 89.?.?.?

Reakce na 228018

Zemědělská družstva půdu drobným rolníkům ukradla, stejně jako dobytek atd atd. Stejně tak ukradli většinu tváren.
To se to hosposdaří.
Žádně dluhy - jasně, státní bankrot v roce 1953 část smazal.
Stát s polovinou úředníků, místo toho si platil donašeče.
K čemu nám byla 10x větší armáda??? Na houby.

228040

14.9.2010 11:37

RE: Po dobrím to nepůjde!

Ursus 78.?.?.?

Reakce na 228018

Jsou to vsechno pohadky pro mlade komunisty [velký smích] [velký smích] [velký smích]

228068

13.9.2010 20:48

RE: Po dobrím to nepůjde!

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 227994

Heslo "Stát je nejhorší hospodář" je pro některé zaklínadlo. Ovšem stát není nic, jedině obrys hranic na mapě. Za hospodaření státu (dobré nebo špatné) nohou VŽDY KONKRÉTNÍ LIDÉ. Pokud by ministři v čele státu pracovali pro blaho státu (jeho občanů), a ne pro blaho svých kapes, vypadalo by to určitě jinak. A čím chcete stát nahradit? Feudálním panstvím? Nebo rodovým soužitím?

228023

13.9.2010 14:00

RE: Po dobrím to nepůjde!

Alexus 95.?.?.?

Reakce na 227993

To Rehor, to co jsi tu nahore napsal myslíš vážně ??? Jaké znárodnění, co to jako má být ??? Proboha, to už tu bylo v 48 a 40 let špíny , jejichž druhá genrace připravila 20 let další špíny, potomků těch, kteří znárodňovali.

Kapitalismus je komunistický název...nic jiného. Volný trh fungovat může, ale s minimálními zásahy státu, tento bordel co je, je díky zasahování států a EU do volného trhu a špatného nastavení legislativy.
Avšak ta poslední věta....tak na to zapomeň. Osobní odpovědnost každého a kvalitní legislativa la napr. Svycarsko, a co se týká státních úředníků,tak presumpce VINY. Na znárodňování těch, kdož Umí makat zapomeň.

227995

13.9.2010 14:42

Čínský model je určité východisko i když není pro Evropu plně použitelný!

64 88.?.?.?

Reakce na 227995

Přibližně 80% ekonomiky privátní a cca 20% hospodářství státní,kde by byly ve státním sektoru především základní zdroje, jako je voda,energie a základní služby nezbytné pro každého občana.
V roce 1946 u nás po válce proběhlo opravdu ekonomické!znárodnění, které mělo podobné prvky, ale bohužel přišli komunisté stalinského typu a všechno úsilí poválečných ekonomů zničili!
Příkladně před válkou jsme byli v Evropě na špici v zemědělství ve skutečném dobrovolném družstevnictví,které přispívalo ke zvýšení efektivity využití strojů, byla zakládána "mléčná družstva" a pod. Potom přišli "kolchozníci". do čela násilně utvořených družstev byl dosazen nějaký místní komunista "kozičkář", který velkému zemědělství a novým postupům vůbec nerozuměl,odborníci jako "kulaci", kteří uměli hospodařit byli vyhnáni a výsledky známe! Krásná byla ta píseň - Nad družstevními lány vrána krákorá, pole neorané nikdo neorá!!!
Nechali jsme po roce 1990 to pověstné kyvadlo vykývnout do polohy mafiánského kapitalismu moc daleko!!!! Privatizace všeho byl obrovský omyl, který budeme pociťovat mnoho let!!!
A jeden ze zloduchů, který nynější marast v ekonomice zavinil, sedí na Hradě a směje se nám do ksichtu, jak s tím stádem zamával!
Je zde nutné také vzpomenout vnějších vlivů při "privatizaci" - čti zlodějnách všeho druhu!!!! a především zločinný charakter nových vlastníků, kteří dnes ovlivňují politiku a ta jim zpětně jako poslušná děvka moci slouží!!!!
Kruh se uzavřel a bude se asi muset bílit,aby bylo dosaženo nějaké změny!

227999

13.9.2010 15:57

RE: Čínský model je určité východisko i když není pro Evropu plně použitelný!

Antiseptik 69.?.?.?

Reakce na 227999

Ekonomika není nic jiného než něco jako vaření. Poměr ingrediencí musí být správný, teplota plotny také a míchat kdy je potřeba. Extrémy tam nemají co dělat. Pokud je špetka soli výborný nápad, půl kila soli není lepší nápad ale katastrofa. V extrémních pozicích nikdy pravda není. Komunisti udělali jeden extrém dnes se dělá druhý, oba jsou špatně. Jsou odvětví které mají být státní a jsou odvětví které mohou být v soukromých rukou, dokonce jsou odvětví které by v soukromých rukou prosperovali lépe ale to jsou malé podniky a řemesla. V žádném případě nejsou odvětví které mají být v rukou zahraničních. Ekonomika celkově prosperuje pouze v klidu, kdy kyvadlo stojí a každý ví co bude zítra. V extrémech prosperují jenom podvodníci kteří vydělávají jak na nejistotě tak na zmatku. Že socialismus jak jsme ho znali nefungoval všichni víme, víme také proč a že kapitalismus tak jak je nefunguje jasně vidíme a cítíme na vlastní kůži. Copak jednou nemůžeme mít něco mezi tím? Správně nastavené zákony a regulace, soužití státního a soukromého hospodářství kdy každý ví na čem je a co bude zítra? Více je mnohdy méně a větší zisk za každou cenu bývá cesta do krachu. Přísloví že s poctivostí nejdál dojdeš v tomto režimu dávno neplatí ale aby byl svět životaschopný tak platit musí. Velkopodnikatelé nejsou dobrými vládci, nevidí celek jenom vlastní zisk. Vládce musí vidět celek a starat se o rovnováhu.

228008

13.9.2010 20:15

RE: Čínský model je určité východisko i když není pro Evropu plně použitelný!

Lin 85.?.?.?

Reakce na 228008

To je docela pěkný přirovnání. [smích] A je fakt, že co je v extrému, je vychýlené z rovnováhy. Takže - dříve nebo později prostě spadne.
Také si myslím, že stát by si měl ponechat i jiné zdroje příjmů, než jsou jen daně. Z vícero důvodů. Asi hlavním je ten, že stát nemá za povinnost jen vybrat daně a tvořit nějaké (často nesmyslné) zákony. Povinností státu k občanovi je mj. i toto:
- zajistit základní práva a svobody občanů
- zachovávat vnitřní řád a spravedlnost
- přebírat funkce, které není člověk schopen řešit - ekonomika, školství,zdravotnictví, sociální zabezpečení, kultura...
Zastavím se u posledního bodu a nastíním situaci.
Stát zprivatizuje všechno, včetně infrastruktury. Takže budou v soukromých rukách i např. vodovody, kanalizace, elektrické sítě. Všechno to, bez čeho by se náš "civilizovaný" život vrátil o několik staletí zpět. Přesto se však stát zodpovědnosti nezbaví. Firma (nový vlastník) není ničím tlačená k investicím a do jejích zdaněných zisků nikomu nic není, takže si je v klídku může přerozdělit. Ovšem... do doby, než se neudržovaná síť nějakým způsobem zhroutí a nastane kolaps. Vlastník bude nejdříve požadovat dotaci od státu a když mu bude vyhověné, investici (na kterou měl pamatovat v dobách zisku) mu zaplatíme zase my všichni. Pokud dotaci nedostane, vyhlásí bankrot (což mu nevadí, o své soukromé přeci nepříjde) a státu nezbyde, než celou infrastrukturu odkoupit a zprovoznit. Takže - opět platíme my všichni. Nebo ne - a celá oblast je bez vody.
Prostě jsou oblasti, které jsou pro život občanů tak základní, že by si je stát měl ponechat.
A na závěr se zlehka dotknu školství. Soukromé školy, které vybírají školné, přesto dostávají od státu dotace na žáka. Nechápu proč.

228020

13.9.2010 22:17

RE: Čínský model je určité východisko i když není pro Evropu plně použitelný!

dub 78.?.?.?

Reakce na 228020

no, můžete se zeptat obyvatel kalifornie, ti by vám mohli vyprávět[smích]

228032

13.9.2010 23:43

RE: Čínský model je určité východisko i když není pro Evropu plně použitelný!

Antiseptik 69.?.?.?

Reakce na 228020

Infrastruktura jako kanalizace a rozvod vody, řekl bych i rozvod elektriky by měl být státní, jinak to totiž nejde. Je to pro všechny a nejlepší je když se o to všichni staráme prostřednictvím státu. A nejen infrastruktura ale i doly, vlaková doprava, mezinárodní letiště a pod. Jinak to dopadne jako to dopadá zde, kde letiště je soukromé a platby pro cestující rostou a rostou a služby pokulhávají. Stane se pak že aby měla odlehlá komunita elektriku musí si její přístup zaplatit přes to že patří nadále firmě co elektriku dodává. Mám takovou chatu, kde předešlý majitel zaplatil desítky tisíc elektrické firmě a sloupy patří jim, pravda starají se o ně ale také vybírají poplatky od telefonní společnosti které dovolují je použít. Jasně že by se jim nevyplatilo ty sloupy (asi je jich deset) zaplatit a pak prodávat elektriku jenom mě, nikdo jiný tam není, proto by to mělo patřit státu, kde by se taková investice ztratila v mnoha velmi výdělečných rozvodech. Ono by se to ztratilo i té firmě, ale ta to prostě neudělá i kdyby jste řvala jak můžete. Druhá strana tohoto problému je, že předešlý majitel za ty prachy mohl vybudovat solární panely a přestat platit vůbec. Já se nezlobím, já to neplatil, tedy asi platil v ceně objektu, ale tam se to jaksi ztratilo. Co se týče soukromých škol beroucí dotace od státu a vybírají školné, tak to je asi kapitalistický vynález který by měl být zapomenut. Bud jsme dotovaní a nebo vybíráme školné, oboje je podobné bankám co vydělávají a když náhodou se sami okradou tak to zaplatí stát. Zavřít až zčernají, všichni.

228039

13.9.2010 15:02

RE: Po dobrím to nepůjde!

udo udo321123zavinacazetbodkask 91.?.?.?

Reakce na 227995

Hmm.. Alexus.. pojem "voľný trh"..
Na elitných školách by ste za takúto formuláciu nielenže leteli zo skúšky, ale by Vám nedali ani zápočet.
Volný trh nikdy neexistoval, neexistuje a nikdy existovať nebude. Zobudte sa z tej ilúzie. Sám ten termín je absurdný.
To, že ním mydlia mozgy študentom na našich školách, ešte neznamená, že má nejaké spojenie s realitou.
Trh vždy bol, je a bude riadený.
Vždy existovala záujmová tendencia jednotlivcov a skupín na kontrolu trhu. Domnievate sa azda, že prostriedky elít sú nedostatočné na operácie takéhoto druhu a že sú v ich snažení neúspešní?
Ak niečo nevidíte, to ešte neznamená, že to neexistuje.

"Osobní odpovědnost každého a kvalitní legislativa la napr. Svycarsko, a co se týká státních úředníků,tak presumpce VINY. Na znárodňování těch, kdož Umí makat zapomeň."

Tieto 3 po sebenasledujúce rovnako z princípu absurdné vyjadrenia asi nemá ani zmysel komentovať. Používajte zdravý sedlácky rozum Alexus a neverklikujte, čo Vám natlačili do tekvice v škole, prípadne cez televíziu a noviny vytretí novinári.

To myslím v dobrom [smích]

228002

13.9.2010 21:30

RE: Po dobrím to nepůjde!

Alexus 77.?.?.?

Reakce na 228002

Udo: Elitné školy,jsou ale pro Elity( NWO Elity) Udo , tak prečo bych se jimi měl řídit ? [smích] Ten termín není absurdní, jen už ho moc generací nezažilo v rámci ČR ( cca 1815-1914 v rámci USA naposled )
Nevím o tom na jakých školách tím vymyvají mozek, mě ne a nemám pocit,že by ve 20 století po roce 1938 byl v CR nekdy volný trh s kvalitní legislativou, ty snad ano ?? Proč neguješ něco co jsi sám nezažil ?
TRH ve 20.století až doted v různných státních řízeních byl bohužel rizeny. Prostředkem elit je zločinný FIAT MONEY systém, po jeho odstranění jim zbydou už spíše jen zbraně, a ano souhlas, bohužel se rozrůstají, je to vidět na rozrůstání nadnárodních korporací, dále na ničení přírody za cenu finančních zisků, to vše je špatné.
Právě, že používám selský rozum by mě zajímalo,co je špatného na tom co nechceš komentovat, to,že se ti něcoo zdá nyní nereálné, neznamená,že princip je špatný a nebude v budoucnu realizován. Proč by lidem, kteří si nakradli díky úmyslně špatné legislativě a keří at uř byli ve státní správě, nebo jen těžily ze státních zakázek nemohli být zpětně zdaněni majetek např. 50 % jednorázovou sazbou, když nedoloží původ , kde na něj vzaly hmm ? ( např. na jihu moravy jsou celníci z doby LTO, kteří mají dům za 20 mega ac brali napr. 20 tis. mesicne, myslim tyto lidi, dále v naší polit. sceně najdeš další tuny ze všech stran, dále v rámci soukromí sfery zpetne od r.1990 auditovat všechny zakázky, srovnat s cenami obvyklými a odpovědné za podpis zakázek vymáhat škodu vůči státu, troufám si říci,že za tu dobu to budou desetitisíce lidí, přidám, že každá Kč zpronevěřená státu z našich daní by měla být považována za vlastizradu , tzn. doživotí v uranovém dole , kde si škodu škůdci odpracují )CO JE NA TOM SPATNE???? , nezajimaji me dnesni spatne zakony a naivni zrizeni, to vse by se zmenilo a zpetne narovnalo, a ano predpokladam,ze by tekla krev, ruku v ruce s vystoupenim ze socialistické preregulovane srackoidni EU.( idealne po nastoleni poradku v CR by byl vojensky utok na Brusel [smích])

228026

13.9.2010 23:12

RE: Po dobrím to nepůjde!

udo udo321123zavinacazetbodkask 91.?.?.?

Reakce na 228026

V podstate plne súhlasím Alexus..

Ako ste povedali:
"volný trh s kvalitní legislativou"

Ja iba doplním legislatíva = regulácia = systém daní a subvencii schválenými zástupcami občanov =
A GOVERNMENT FOR THE PEOPLE BY THE PEOPLE
Základ je kultúra a morálka.
Keď cielene dlhodobo potichu známymi prostriedkami demoralizujem kultúru spoločnosti , bude si sama myslieť, že si nevie riešiť svoje záležitosti. Vytvorím fikcie o "samoregulácii" trhu a potichu ho budem riadiť tiež známymi prostriedkami("slobodné" médiá, úrokové sadzby..)
Nie je to nič iné ako trochu efektívnejší spôsob vedenia vojny, moderný otrokársky systém. Z pohľadu elít a trochu vnímavejších ovčanov sa dlhodobo nachádzame v plnoštábnom globálnom vojenskom konflikte. Dnes sa klasickými zbraňami bojuje naozaj už len výnimočne.

Všetci chceme, aby tu bolo dobre nám a aj ostatným. Treba pokryť aspoň základné potreby obyvateľstva. Trh je iba prostriedok k dosiahnutiu tohto cieľa(plánu). Nie je možné proti sebe stavať cieľ a prostriedok k jeho dosiahnutiu. To je nelogické.
O cieľoch trhu a jeho regulácii treba otvorene diskutovať. Keď ho nebudú aktívne riadiť volení zástupcova kontrolovaní angažovaným obyvateľstvom, bude trh kontrolovať "niekto" iný.

"Voľný" trh (s tichou reguláciu, spĺňajúci ciele "elity" ) a na druhej strane žiadny trh (pseudosocializmus) sú dva extrémy jednoho celku.
Keď ich klasicky postavíme proti sebe a ľudia nám zožerú tieto dve možnosti(sprostosti) výberu držíme celú spoločnosť za gule.
Toť stručný náčrt jedného zo základných tisícročia trvajúcich modelov riadenia "plebsu" z pohľadu "elít".
Toľko k vyjasneniu pojmov.

Bolo to teda zase iba nedorozumenie a myslím, že máme v podstate rovnaký názor Alexus.

228038

14.9.2010 9:06

RE: Po dobrím to nepůjde!

Alexus 77.?.?.?

Reakce na 228038

Diky Udo, souhlas, umis to dobre vystihnout, ja to spise popisuju na konkretnich pripadech, ale jsme zajedno.

228058

13.9.2010 15:52

RE: Po dobrím to nepůjde!

Řehoř 92.?.?.?

Reakce na 227995

Tyhle kecy si prosím nech od cesty. Ty poslouchám posledních dvacet let a zdůvodňuje se s nimi jen bezzudné okrádání lidí. Jestli sis nevšiml, tak privatizace byla daleko horší, než celé znárodnění. Srovnej si trochu v hlavě, co se kolem tebe děje, abys nebyl, jako ti hlupáci kteří volili ODS a TOP09, aby dneska pořádali autobusové návštěvy demonstrací, proti jejich šetření.

228007

13.9.2010 21:44

RE: Po dobrím to nepůjde!

Alexus 77.?.?.?

Reakce na 228007

To REhor: Promin,ale mluvis jako KOmanc, tzn. nerikas zadne konkretni cisla , ktera soudis. PRivatizace byla spatne legislativne nastavena ,ale pokud by existovala KVALITNI legislativa ( at uz to byl umysl ci naivita ci smes obojiho ), tak myslenka spatna nebyla,ale podelali to,to souhlas. Nemuzes rici, ze neco,jehoz ucelem bylo zniceni hodnot nekolika generaci ( znarodneni a zniceni zemedelcu a omezeni svobod) , to vubec s privatizaci nemuzes srovnavat, bud si sundej Rude bryle, nebo ta diskuse nema cenu. Setreni dnes, je jedine vychodisko, ale stejne uz je pro stat a jakykoli stat v ramci FIAT MONEY systemu pozde, zadluzeni, ktere nyni je, je nesplatitelne, cim vic budou danit, tim min vyberou a tak to zase bude spatne, resenim je zruseni fiat money systemu a co nejnizsi prime zdaneni ( idealne 0 % ), a udrzovat stat v chodu formou neprimych dani,dale mit vyrovnany rozpocet jako SVETOVE zakonny zaklad, a zrusit vsechny centralni banky, ktere jsou krasnym puvodcem teto spiny + tim jak tisknou ze vzduchu. Mam to narozdil od tebe srovnane jasne, rozumim tomu, jak funguje ekonomika a jsem si vedom , v jakem pruseru se nachazime, ty to chces resit vyvlastnenim Obecnym, coz je spatne a chteji to VZDY ti mene schopni,protoze zavidi VIce schopnym, hnusna vlastnost, Fuj fuj [smích]

228028

14.9.2010 0:58

RE: Po dobrím to nepůjde!

Řehoř 92.?.?.?

Reakce na 228028

Nevím co znamená termín "obecné vyvlastnění", ale měl jsem na mysli znárodnění bank, těžkého průmyslu, dolů, v podstatě toho, co znárodńoval již Beneš. Zničení zemědělců, prosím, co to je za výraz? Protože jsem se po venkově pohyboval, svého času a přišel jsem se sedláky hodně do styku, ptal jsem se jich, jestli jim vadí, že museli do družstev. Ani jeden, by býval nechtěl dělat, jako dělal jeho táta a v JZD byli většinou spokojeni. Mimochodem, zemědělci nikdy nepřišli o půdu, jak je tady kolikrát lháno.
Pokud se týká brýlí, možná bys měl sundat ty modré, kerými pořád ještě nevidíš, jak je republika plundrována, rozkrádána a ničena.
Já se kolikrát v duchu omlouvám komunistům, za to, jak jsem na ně nadával.

228043

14.9.2010 1:38

RE: Po dobrím to nepůjde!

Antiseptik 69.?.?.?

Reakce na 228043

Kdyby se tenkrát nerozhodovalo tolik podle příslušnosti ke straně či ne, ale podle toho kdo co umí a na co se hodí mohlo by být docela dobře. Všech těch zastánců dnešního režimu bych se zeptal: Kam jsme se to dostali? Máme mimo dluhy ještě něco jiného než novou televizi? Nadávali jsme tenkrát na režim a dnes snad nenadáváme? Je snad lepší když se bezpáteřní mají dobře zatímco jiní strádají? Jak moc se to liší od režimu kde rozhodovalo zda jsi ve straně? Nijak.

228045

14.9.2010 14:29

RE: Po dobrím to nepůjde!

ursus 78.?.?.?

Reakce na 228045

Dnesni doba je tak 100x lepsi nez minula

228082

14.9.2010 15:20

RE: Po dobrím to nepůjde!

Antiseptik 69.?.?.?

Reakce na 228082

Jak pro koho. Očividně Vám nevadí rozprodávání podniků do zahraničí, poplatnost zahraničním mocnostem (ovšem jen pokud nejde o Rusi že ano) a nezaplatitelný dluh. Mě to ale vadí.

228088

14.9.2010 20:45

RE: Po dobrím to nepůjde!

Řehoř 92.?.?.?

Reakce na 228082

Předpokládám, že ti je třicet a méně. Jinak bys takovou blbost nenapsal. Žvaníš asi jen o něčem, o čem jsi se dověděl z televize a tisku.

228110

15.9.2010 11:34

RE: Po dobrím to nepůjde!

ursus 78.?.?.?

Reakce na 228110

tohle jsou vsechno reci..stariku..kteri buou vzdycky tvrdit, ze to bylo driv lepsi...ja budu zase tvrdit, ze jsem se mel nejlepe po revoluci..jak budu umirat ve starobinci v nejakem kriptofasistickem statnim usporadani.

228132

14.9.2010 14:27

RE: Po dobrím to nepůjde!

Ursus 78.?.?.?

Reakce na 228043

Mimochodem, zemědělci nikdy nepřišli o půdu.....s lharem nema cenu diskutovat [bliji] [bliji] [bliji] [bliji]

228081

14.9.2010 3:30

RE: Po dobrím to nepůjde!

Anonymus 85.?.?.?

Reakce na 228028

To: Alexus

Prosím, nenálepkuj všechno co Ti nejde pod nos komunismem, ono stejně ten Řehořův text by s tímto pojmem byl trochu v rozporu.

>PRivatizace byla spatne legislativne nastavena


Tento "zázrak" byl záměrně takto nastaven. Když M. Sládek prohlašoval, že to bude nejdražší tužka pro českého občana v jeho životě, byl označován za blázna. Když se snažil V. Klaus do tohoto zasáhnout, byl umlčován z řad ODA až to skončilo "Sarajevským atentátem." Tento produkt "PRIVATIZACE" byl do České republiky importován ze států T. Ježkem, jenž po celou dobu stál na stráži tohoto projektu, a nedovolil nikomu do toho vnést jakoukoliv změnu, než jaká byla určena a nařízena. (dnes si užívá svého zaslouženého výslužného v exilu)
V pozadí tohoto privatizačního zázraku stojí renomovaný ekonom, českého původu J. Švejnar.
Na nastavení legislativy se velmi dobře dohlíželo ze zámoří, aby dopadla jak dopadla.

>tak myslenka spatna nebyla...
Jak pro koho. Také bys mohl namítnout, že dopadla dobře
>Nemuzes rici, ze neco,jehoz ucelem bylo zniceni hodnot nekolika generaci...
>...bud si sundej Rude bryle, nebo ta diskuse nema cenu
Nevěděl jsem, že k popsáním skutečnosti jsou třeba "Rudé brýle", já vždy myslel, že jen otevřené oči bez předsudků.
>Zničení zemědělců...
To je jeden ze základních strategických pilířů, který byl zničen. A byl zničen záměrně politicky, ne přirozenou cestou tržního hospodářství. Zrovna takovou cestou byly zničeny některé další subjekty, např. POLDI Kladno a další podobné a nepohodlné (výpis podobných podniků by byl velmi rozsáhlý), dalším postupem bylo vytunelování podniků a firem formou zadlužení a takto získané prostředky odešly elegantní formou do zahraničí. V Čechách je pro tento způsob zaužívan termín "TUNEL" - výsledkem takového hospodaření je vždy jen hromada suti.
Pokud někdo z české veřejnosti měl zájem o nějakou záchranu, nebo poctivé hospodaření, byl na něj spáchán "Hon na čarodějnice", kriminalizování a další demokratické prostředky, včetně mediálního tlaku, jak znechutit člověkovi život a vykázat jej do potřebných mantinelů.
>Obecnym, coz je spatne a chteji to VZDY ti mene schopni,protoze zavidi VIce schopnym, hnusna vlastnost, Fuj fuj
Např. zemědělská družstva bylo hospodářství na úrovni dnešní akciové firmy, jejímž vlastníkem (akcií) byly majitelé (podílníci). Nevěděl jsem, že být vlastníkem podílu, či akcie je hnusná vlastnost, pokud poslouchám rozhlas, hovoří o tom, že je to nejlepší způsob vlastnictví. Dokonce existuje ještě jeden lepší, "akcie na doručitele", kdy vlastník není přímo vidět, a tak si může dovolit investovat v klidu do voltaických elektráren miliardy a vytahovat další peníze od daňových poplatníků a přitom se tvářit jako samaritán s humanitárním ksichtem, který vlastně je tady od toho, aby pomáhal české společnosti ...Automaticky kráceno

228047

14.9.2010 3:32

RE: Po dobrím to nepůjde! - dodatek

Anonymus 85.?.?.?

Reakce na 228047

...který vlastně je tady od toho, aby pomáhal české společnosti v ekonomických záležitostech. Že drží v rukou opratě, na jejihž druhém konci poslušně šlapou ochočení volci z hopáků a vítězných vidláků, no třeba i pro ně se kousek sena najde.

228048

14.9.2010 8:11

RE: Po dobrím to nepůjde! - dodatek

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 228048

Až na výklad příčin Sarajevského atentátu a dokonce s kladnou rolí V.K., by to šlo.
Ten atentát "mají na svědomí" Lajos Bács a Radjiv M. Sinha.
Když se vzápětí ukázalo, že taky za nic nemohou, začli se na potápějící bárce (ODS) hledat skuteční viníci, což vedlo k silným tlakům a až k porodu neposkvrněné US. Tím se snížila příšerná nadváha "spravedlivých" na plavidle ODS tak, že pluje dodnes...

228055

14.9.2010 18:16

RE: Po dobrím to nepůjde! - dodatek

Anonymus 85.?.?.?

Reakce na 228055

Ano, Singha a Lajoš byli na tapetě. Ještě u toho byla vila ve Švýcarsku. Vila se dodnes nepotvrdila a asi ani nepotvrdí, a Lájošů je dodnes v politice přehršel.
Jinak to co píšeš je sice většinový názor, nebo alespoň názor, kterým nás nakrmily média, a je to verze, které bychom měli tak nějak věřit.
Ale buďme v reálu.
Tady se nikdy neútočí přímo, ale vždy podpásově, tak nějak demokraticky. Nejde o prokázání viny, ale o očernění a odejití z pozice - což se stalo. Vina se neprokázala, ale účel byl splněn.
A také asi to byl za těch dvacet roků jediný politik, který byl odejit z funkce aniž mu byla prokázána vina. I "Lájoši" v tu dobu byli ze zákona legální, anonymní sponzoring byl upraven až po těchto událostech.
Kladnou, nebo zápornou roli V.K. ??? - to je věc názoru.
Podle mého, je to asi jediný politik na dnešní scéně, kterého ještě beru, druhého podobného bych asi nenašel. Zkus mě někoho připomenout, když přemýšlím, tak nikoho momentálně nevidím.

228104

14.9.2010 19:56

RE: Po dobrím to nepůjde! - dodatek

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 228104

>Vina se neprokázala, ale účel byl splněn.
Nějak se nechytám. Z hlediska práva snad. Ale daňový únik rozepsáním na více dárců prokázán byl, a vina přischla nakonec na správném místě. Nepodařilo se ji přešoupnout na "vrátného". Očerňěného, jak Vy píšete, opustili nejdříve nejbližší spolupracovníci, poté koaliční partneři. A pak již nezbylo než podat demisi. To jsou fakta, nikoli názor.
>A také asi to byl za těch dvacet roků jediný politik, který byl odejit z funkce aniž mu byla prokázána vina.
Tady se opět nechytám. Právo na funkci a povinnost dokazovat vinu?
Udržet, nebo získat důvěru, to jsou ty správné termíny.
Takže radši končím, neb "plus" či "mínus" je zjevně dle Vás věc názoru, asi jako kladná či záporná role V.K. při "privatizačním zhasnutí".

228108

15.9.2010 20:42

RE: Po dobrím to nepůjde! - dodatek

Anonymus 85.?.?.?

Reakce na 228108

>Daňový únik byl prokázán...
>Právo na funkci...
>Z hlediska práva snad...

Vytáhl jsem několik bodů z předešlého textu.
Z hlediska práva - a z jakého jiného hlediska bychom měli vycházet? Anebo snad souhlasíš s postupem, že kdokoliv si zamane na kohokoliv nakydat špínu, je standardní a beztrestný postup?

No, pokud Ti dělá zle, že hovoříme o V.K - prosím, nechejme toho, je to minulost a už ji nezměníme.
Jen tak okrajově - z privatizace zmizelo necelých 700miliard Kčs,
tyto prachy rozváželi po Praze spolehliví taxikáři v margarinových krabicích. Cílové osoby byly z řad pravdoláskovců, nikoliv z ODS.
(I když?, neobhajuji tímto slepě ODS, nemám k tomu důvod a navíc je mě tato strana trnem v oku, je také možné že část těchto peněz pocházela ze stejného zdroje a byly kryty Lájošem a Singhou)

A ze současnosti, protože tuto minulost už dnes my asi nerozšifrujeme.
Podívej se
sem, názorný příklad jak se likvidují nepohodlní, pokud nešlapou v brázdě, která jim byla určena. Kdyby nešáhl na gypsáky, žádný Watergate by se nekonal. To je ten demokratický postup.
Zrovna tak jako ty miliardy korun ve správných rukách posloužili "dobré věci", proto není ve "veřejném zájmu" je hledat.

Nemám nic proti zviditelněním podobných afér a jejich vyšetření, to by bylo navýsost v pořádku. Ale kritizuji postup, jakým jsou praktikovány. Pokud existují závažné důvody, ať je vyšetří jak se sluší a patří, ale neschovávají se na vytváření korupčního a vyděračského jednání

228164

13.9.2010 16:19

RE: Po dobrím to nepůjde!

WUEC 95.?.?.?

Reakce na 227995

ako hovorí Rehor, je to jediná cesta, to že sa to raz spravilo zle neznamená že sa to nemôže teraz spraviť správne. Povoliť malé rodinné podniky do 20 zamestnancov, povoliť vycestovanie = nech sa páči odíď keď sa ti nepáči. Zariadiť čo najvyššiu sebestačnosť hlavne v potravinách, zamestnať všetkých ľudí / kto nepracuje nech neje a pod. Dalo by sa to ak by to chytili do rúk normálny ľudia. Do roku 68 sme na tom boli lepšie ako západ a išli sme správnou cestou, keby si z nás východný blok zobral príklad a neposlali nám tu tanky a normalizáciu tak by teraz západ čumel a ľudia odtiaľ by sa k nám len tak hrnuli.
A znova ako hovori Rehor, bez revolúcií (pravdepodobne krvavých) to nepôjde.

228010

13.9.2010 20:56

RE: Po dobrím to nepůjde!

janko janko (zavináč) karao (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 228010

WUECi, máte pravdu. Jen s tou poslední větou nesouhlasím. Krvavá ta revoluce bude jen v přeneseném slova smyslu. Krev roznáší informace v těle, a to, co budeme muset vybojovat - to je jiný pohled na historii - a to na tu, kterou se učíme nějakých 2000 let. Vítězové, kteří ji psali, ti v současnosti už ztrácí sílu, která byla postavená na moci peněz.
Ono asi záleží na tom, jak kdo vidíme rozdíl mezi "stavem" a "trendem" doby.
Vypadá to na vcelku nenásilný přechod k selské moudrosti. Začít můžeme my, kdo máme od berňáku titul OSVČ, malé firmičky, kde všichni o sobě vědí, kdo co umí a kdo se veze.
..a musíme těm, kdo se vezou zkrátka říkat, že se jen vezou, že to tak dál nepůjde. Firmičky se postupně čistí - často sice s kraválem - ale to k tomu patří. Kde si nechávají na čas, tam bude jen větší kravál později. Je to nepřímá úměra, zákon, který zkrátka funguje.

228024

13.9.2010 21:58

RE: Po dobrím to nepůjde!

Alexus 77.?.?.?

Reakce na 228010

Promin,ale vy jste lidi uplne out, nic ve zlym. Jak muzete nekomu neco narizovat a rikat mu co ma delat ??? Co to je za shit ? POvolit apod. ???

Souhlas : Sobestacnost v potravinach ( tady muzete podekovat oranzovym soudruhum, keri vyjednali jedny z nejhorsich podminek v ramci EU dotaci a tim znicili CR zemedelstvi )
Zamestnat vsechny lidi nelze, protoze nekeri pracovat nebudou,takze az neji a chcipnou souhlas [smích](usetrime na davkach )

Do r. 68 lepsi ako zapad ??? A kde beres tu jistotu, kdy Komanci v 50 .letech znicli zemedelstvni a sebevedomi naroda hmmm ???

228029

13.9.2010 22:29

RE: Po dobrím to nepůjde!

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 65.?.?.?

Reakce na 227995

Ale clovicku, zbavit se vlivu statu s jeho zasahovanim do ekonomiky bylo heslo pravicovych bolseviku ala kLaus, Triska, Kocarnik, Zieleniec.Privatizace statniho majetku probehla uspesne, tak na co si jeste chcete stezovat?Procpak jste si na EU nestezovali, kdyz se tu vesele tunelovalo?

228037

14.9.2010 1:05

RE: Po dobrím to nepůjde!

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 227995

Volný trh...je co neposkvrněné početí...
Stát trpíme..coby zhmotnění boha(desatera)...
Co za něj spravedlnost zajistil....
Jinak v kožešině..a vysíleni rodovou příslušností v boji,zimě a hladu...A to vše o kus záhumenku...VO KUS ŽVANCE!!!
Neptej se komu zvoní hrana...

228044

13.9.2010 14:51

RE: Po dobrím to nepůjde!

Avari 90.?.?.?

Reakce na 227993

Az na to znarodneni souhlasim.Vidle do rukou.

228000

13.9.2010 15:14

RE: Po dobrím to nepůjde!

mazz 82.?.?.?

Reakce na 227993

jsem s vama za jedno. www.uscm.cz

228003

13.9.2010 22:27

RE: Po dobrím to nepůjde!

Alexus 77.?.?.?

Reakce na 228003

Hmmm...Bata by se obracel v hrobe...PAc myslenky Bati bylo makat a uzivat plody sve prace, kere investoval i do svych lidi.
To co vy chcete, je uplny opak....ac se Batou zastitujete, zapominate na to,ze 80 % kazdeho statu jsou OVCE, kere pujdou tam kam se jim rekne, protoze se nechteji ucit,ale jen spotrebovavat.Takze by se jim vas myslenka urco asi libila,ale do roka by bylo po statu jmenem CR,pac SCHOPNI,keri maji firmy a zamestnance od malych po velke ( nemyslim podovdniky na statnich zakazkach ) by byli zniceni Tlupou neschopnych ( keri jsou realnou skodnou pro tuto planetu )
Sorry , vazeni, mozna uslechtila myslenka, ale LIDE,tak , jak popisujete nemuzou vladnout, je to videt na demokracii uz ted....

228034

14.9.2010 0:33

RE: Po dobrím to nepůjde!

udo udo321123zavinacazetbodkask 91.?.?.?

Reakce na 228034

Alexus 77..
"80 % kazdeho statu jsou OVCE, kere pujdou tam kam se jim rekne"

Myslíte Alexus, že ten stav nastal prirodzený vývojom?
Minimálne odkedy je u nás biblia sa prirovnanie s ovcami dokola stále znovu a znovu "náhodou" používa. Momentálne sa, ako vravíte, volá konzum. Princíp a účinok na podvedomie jednotlivcov aj masy je však ten istý.
Naozaj ste presvedčený, že toto je normálna situácia a BEŽNÍ ĽUDIA za ňu v tomto zmysle nesú plnú vinu?

228041

14.9.2010 9:14

RE: Po dobrím to nepůjde!

Alexus 77.?.?.?

Reakce na 228041

Z meho pohledu tezko posoudit, kdyz ctes historii jak vypadala, tak je to o vzdelanosti daneho naroda a ten nas konkretne v minulosti z hlediska poctu lidi, zas tolik vzdelan nebyl. Vyzdvihovali ho jednotlivci.
A v soucasnosti navenek, chrli skoly tuny VS ,ale bez realnych znalosti a nejsou vedeni k pouzivani selskeho rozumu i kdyz si myslim,ze je to lepsi nez pred 89, na druhou stranu jsou umyslne oblbovani medii ,aby se nezajimali o to dulezite.
Prirozeny vyvoj to nebyl, pac od r. 1938 do R.1989, vsechny ty generace, co se do toho narodili,byla jim mysl ohybana, pak chvili oddech a presne jak pisete, v soucasnosti je v CR konzum na urovni jako na zapade, ktera lidi,kteri nejsou vnimavejsi semele dokonale.A opet jsme tam kde jsme byli.
Jenze, na tu zmenu je potreba X generaci...to nepujde ze dne na den.

228060

14.9.2010 14:07

RE: Po dobrím to nepůjde!

udo udo321123zavinacazetbodkask 91.?.?.?

Reakce na 228060

Áno je to na ľuďoch, na každom z nás, ale..
Nesmieme si súčasné problémy navzájom dávať za vinu, alebo dokonca sami sebe. "Elita" sa prirodzene dlhodobo snaží nainfikovať tento spôsob myslenia masám - "Mea culpa", vina, neschopnosť,"vlastný" neúspech zlyhanie..veď si to priznajte atď..hlavne aby sa z ich pohľadu odpútala pozornosť a neriešilo sa jadro problému.
VINU nesie v prvom rade práve táto zvrhlá "elita".
Toto chápanie je veľmi dôležité, ak sa chceme rozvíjať ďalej a vyhnúť sa konfliktom v rámci našej spoloćnosti, v rodinách, a v nás samých. Postupná zmena môže potom nastať aj v priebehu jednej-dvoch generácii.

Ďalšou stratégiou "elít" je podporovať rôzne varianty interpretácie minulosti, aby ľudia o ne bojovali do poslednej guľky. Knihy a kroniky sa stále nova a znova spaľovali a na zákazku prepisovali. Ide o to z akého pohľadu vnímame globálny h-is-torický proces. Takú variantu minulosti dostaneme. To isté platí pre budúcnosť. Keď berieme v úvahu, že existuje nejaká objektívna realita (pravidlá a ciele), vzniká otázka, ako blízko sme pri nej v rámci svojho chápania a postoja. Plne ju jednotlivec asi ťaźko pochopí. Ide o tendenciu.. Smerom ku nej(mozaika, súvislosti, obecné, najvyšśie ciele), alebo od nej(kaleidoskopické vnímanie, egoizmus).

Poučka z politického manažmentu:
Čo je to h-is-toria?
H-is-toria je korporátne umenie ineterpretácie dejinných udalostí(faktov) subjektom riadenia vzhľadom na objekt riadenia.
Je to po tzv. konceptuálnom (či matričnom) riadení druhá najmocnejšia zbraň z pohľadu "elít".
V zásade platí:
"Ak zmením minulosť cieľovej skupiny, zmením aj jej budúcnosť"
Ovplyvním tak totiž podvedomie daného kolektívu, kultúry a tým spoločenské stereotypy (samo?reguláciu) mnou riadeného systému. Je to iba jedna z tichých dlhodobých pák kontroly más. Len výnimočné krátkodobé rýchle riadiace manévre sa niekedy robievajú prostriedkami typu klasickej tzv. horúcej vojny, čo je riziková a vysoko neefektívna posledná moźnosť. Okrem spomínaných horných dvoch, je ďalšich niekoľko kategórii tzv. všeobecných prostriedkov riadenia.
Toť zaujímavý pohĺad na h-is-toriu z pozície "elity".

228078

14.9.2010 17:05

RE: Po dobrím to nepůjde!

Ľubomír 77 89.?.?.?

Reakce na 228078

Zdravím udo,

>Áno je to na ľuďoch, na každom z nás, ale..

...zase to ale...


>atď..hlavne aby sa z ich pohľadu odpútala pozornosť a
>neriešilo sa jadro problému.

Takže, aby sme prešli od teórie k praxi.Prosím Ťa, udo, definuj, čo je jadro problému, skôr to vidím ako jadrá problémov dnešnej " západnej " civilizácie a ako vidíš ich riešenia TY.

>VINU nesie v prvom rade práve táto zvrhlá "elita".

Prosím Ťa ,udo, aby to bolo jasné pre pospolitý ľud,kto že je to tá " elita ", kto ju predstavuje, kde sídli ( sídlia ) ,čo robí,ako koná...alebo je to len také filozofické označenie neznámeho neurčitku ???

>Toto chápanie je veľmi dôležité, ak sa chceme rozvíjať
>ďalej a vyhnúť sa konfliktom v rámci našej spoloćnosti, v
>rodinách, a v nás samých. Postupná zmena môže potom nastať
>aj v priebehu jednej-dvoch generácii.

To pre súčasnú generáciu nezneje moc optimisticky, zvlášť, keď nám " revolucionári " z r. 1989 hovorili o horizontoch 5 - 7 rokov...
A tí kľudne ešte aj dnes prdkajú do poslaneckých kresielok, prípadne aj prezidentských a tvária sa ako toriovia,ktorých plebs mimoriadne zaujíma...

>
>Ďalšou stratégiou "elít" je podporovať rôzne varianty
>interpretácie minulosti, aby ľudia o ne bojovali do poslednej
>guľky. Knihy a kroniky sa stále nova a znova spaľovali a na
>zákazku prepisovali. Ide o to z akého pohľadu vnímame
>globálny h-is-torický proces.

Takže, ako ho máme my bežní ľudkovia vnímať ?


Plne ju jednotlivec asi ťaźko pochopí.
>Ide o tendenciu.. Smerom ku nej(mozaika, súvislosti, obecné,
>najvyšśie ciele), alebo od nej(kaleidoskopické vnímanie,
>egoizmus).

To ako jednotlivec som moc nepochopil.
Pokús sa to preložiť pre bežných smrteľníkov...ako asi vnímať tendenciu k mozaike...k najvyšším cieľom ...atď.Ja rozumiem, že Ty to vieš, ale aby sme to pochopili aj my ...no veď rozumieš...

>
>Poučka z politického manažmentu:
>Čo je to h-is-toria?
>H-is-toria je korporátne umenie ineterpretácie dejinných
>udalostí(faktov) subjektom riadenia vzhľadom na objekt
>riadenia.

To je sila...,tá poučka okamžite otvorí oči všetkým, minimálne polospiacim bežným ovečkám...

>Je to po tzv. konceptuálnom (či matričnom) riadení druhá
>najmocnejšia zbraň z pohľadu "elít".

>V zásade platí:
>"Ak zmením minulosť cieľovej skupiny, zmením aj jej
>budúcnosť"

Hmm...aké dôkazy na toto tvrdenie existujú ? Ale myslím tým také rukolapné a do oči bijúce,nie len také filozofické traktáty...

S pozdravom

Ľubomír

228102

14.9.2010 21:55

RE: Po dobrím to nepůjde!

udo udo321123zavinacazetbodkask 91.?.?.?

Reakce na 228102

re:Zdravím udo

Zdar Ľubo,
Všetko, na čo sa pýtaš, sme tu viac krát popisovali a podrobne rozoberali..
Tie materiály, čo som ti na ne posielal linky, si si pozeral?
Aspoň úvod do teórie riadenia z pohľadu elít. Tzv. Krátky kurz(cca.400 strán).
Ostatné materiály sú naňho naviazané.
Nemusíš hneď čitať všetky desiatky tisícov strán analýz, metodík a návrhov riešení.
Tie stovky hodín prednáśok z univerzít, čo som ti poslal, tiež nemusíś nutne absolvovať..
Ak si si pozrel aspoň ten úvod, si už schopný sám odpovedať na svoje otázky..
V podstate tam nie je však nić nové, len sumarizácia dávno známych vecí..
Rozmýšľaj, uč sa a konaj.
Ja som postupoval rovnako.
Vôbec to nie je zložité.
Základ je naućiť sa správne klásť otázky.
Keď rozumieš obecnému chodu vecí a máś ľudský postoj, sám vieš navrhnúť správne riešenie.
Ak je viac takých ako ty, bude naša koordinovaná analýza samozrejme bližśia objektívnej realite a riešenie situácie optimálnejšie.
Nad čím sa trochu nepotrápiš, to si nebudeš vážiť.
Ak tie materiály budeš vnímavo prechádzať, mnohé veci ti docvaknú neskôr, resp. na druhý - tretí krát. To je normálne.
Tiež to hodnoť. Ja tam, ako som povedal, s pár vecami nesúhlasím. Väčšina je však pouźiteľná.
Je to jeden z najlepších materiálov s ktorými som sa stretol, čo sa týka preberanej problematiky a tvojich otázok.

pekný večer
a príjemné štúdium
prajem

udo

228116

14.9.2010 22:33

RE: Po dobrím to nepůjde!

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Reakce na 228116

Zdravím udo,

ale...,áno ,už som si niečo z toho pozrel, hoci moja ruština je na niečo moc slabá ( dlhé roky som ju nepoužíval ).

Ale ja by som Ťa napriek tomu požiadal o zodpovedanie mojich otázok...To nebude slúžiť mne, ale ostatným, ktorí sa ešte nezoznamili s teóriami, ktoré tu prezentuješ...

Udo,teória je jedná vec a realita života je vec úplne iná...
Ja som Ťa požiadal, aby si vysvetlil ( prezentoval ) teóriu, ktorú tu razíš, ľudskou rečou.Mňa nezaujímajú Tvoje litánia ala...Rozmýšľaj,uč sa a konaj...

Buď vieš, to čo tu prezentuješ vysvetliť aj pre obyčajných ľudí,alebo si len taký...no filozof pisálek ( nič v zlom ).

Zatiaľ si ma nepresvedčil o opaku...

Prečítal som si všetky Tvoje príspevky od r. 2009, postrádam v nich konkrétne " správne riešenia "...

Takže čo na záver...Ak má podľa Teba dôjsť ( alebo dochádza )ku geometrickému uvedomovaniu ovečiek, tak musíš svoju rolu obhájiť aj Ty.Ak to nevieš, kľudne napíš a ja Ti pošlem svoju teóriu, ktorá siaha od objavenia sa Australopithecusa a je celkom priechodná aj v dnešnom barbarskom svete.

Musím sa priznať, že mňa tí bradatí súdruhovia teoretici s určitými génmi " ruského národa " nikdy príliš neoslovovali.
Aj napr. taký Chelemendik, či Mesežnikov ...

Vivat Aurora

Ľubomír

228117

15.9.2010 7:33

RE: Po dobrím to nepůjde!

Erwin 91.?.?.?

Reakce na 228117

Pane Ĺubomíre, zatím je spousta lidí ve fázi hledání a pojmenovávání problémů a příčin. Mnozí z nás se snaží vzdělávat se a "ovlivňovat" okolí. Vzhledem ke značným rozporům v této oblasti se nemůžeme hnout kupředu. Sice se od významných přispěvovatelů objevují náznaky řešení, jsou však často víceméně ignorována z důvodu jejich nepochopení. To teprve nastane mazec, jakmile se začneme snažit předkládat řešení. To bude hádek. Budeme ale nuceni všichni pochopit, že existují významné síly, které se snaží o diskreditaci svobodného myšlení a názorů a také spousta hlupáků, kteří 20 let přijímali informace z mainsteamu a absolutně nechápou (protože pevně věří, že to, co předkládá "demokracie" je čistá pravda) o čem je vůbec řeč. Tím se spousta věcí rozmělňuje a vytrácí do ztracena.
Čím více nad tím přemýšlím, tím více si uvědomuju, jak obludná a obrovská je ta hydra, která musí být zničena, jak je všechno provázáno a pěkně poskládáno do neuvěřitelných výšin. To nás musí sjednocovat a je předpokladem jasných úvah nad budoucností.

228122

15.9.2010 12:17

RE: Po dobrím to nepůjde!

Oracle mteleky (zavináč) zoznam (tečka) sk 178.?.?.?

Reakce na 228122

>Čím více nad tím přemýšlím, tím více si uvědomuju, jak
>obludná a obrovská je ta hydra, která musí být zničena, jak
>je všechno provázáno a pěkně poskládáno do
>neuvěřitelných výšin. To nás musí sjednocovat a je
>předpokladem jasných úvah nad budoucností.

Tá hydra o čom píšete má jednu zásadnú slabinu, čo je jeho sila, tou je naša posadnutosť so symbolmi, moja idea je preto jednoduchá, je to odpoveď na otázky "kde sa stala chyba?" a "čo bola hlavnou potravou tejto hydry?", bolo to toto:

Symboly sa stali dôležitejšou než to čo znamenajú.

Pre to aby ste pochopili kam mierim budem nepresne citovať myšlienky Roberta T. Kiyosakiho. On totiž povedal, že 95% ľudí si myslí že keď budú mať viac peňazí/zarobí ich viac, bude mať po problémoch. Skratka naháňajú peniaze, ale bohatstvo nie je to koľko máte peňazí ale koľko máte času, bohatstvo je to odpoveď na otázku "ako dlho vydržíte bez mzdy či sociálnej podpory pri súčasnej spotrebe?".

228134

20.9.2010 0:42

RE: Po dobrím to nepůjde!

udo udo321123zavinacazetbodkask 109.?.?.?

Reakce na 228134

Oracle 178..
"Symboly sa stali dôležitejšou než to čo znamenajú."

zdravim Oracle.
bol som prec, tak az teraz..
V istom zmysle mate pravdu.
Symboly hraju klucovu ulohu v prebiehajucej globalnej odb.tzv. matricovej vojne. Podla toho, ako su v tej-ktorej kulture chapane, pouzivaju sa na spustanie procesu nabijania matric. Tie sluzia hlavne na samo-riadenie cielovych skupin, ale aj jednotlivcov. Z casti sme si to tu uz myslim vysvetlovali.

228389

15.9.2010 13:46

RE: Po dobrím to nepůjde!

Ľubomír 77 89.?.?.?

Reakce na 228122

Zdravím pán Erwin,

áno, s mnohými Vašimi úvahami súhlasím.Skutočne, každý človek je vo fáze hľadania, používa svoj mozog, vyhodnocuje,triedi, analyzuje a syntetizuje...( viem,znie to moc filozoficky ).Za bývalého režimu,prakticky každý poznal, že je klamaný,pretože tie lži boli priehľadné...Po zmene systému postupne prenikli, praktický do všetkých sfér, sofistikovanejšie, rafinovanejšie metódy klamania a fabulácie...Takže dnes sa nachádzame v stave, že cca 80 % informácií je klamlivých, resp. upravených tak, že sú masami pochopené tak, ako to ich šíriteľom vyhovuje.Samozrejme je tento stav vyvolaný zámerne, využíva sa slabosť ľudí, že chcú byť klamaní...Veď si uvedomte, že každý človek klame...( niekedy sa tomu v určitých prípadoch hovorí milostivá lož ), hrá rôznú " divadelnú úlohu " v osobnom živote,vo vzťahu k nadriadeným, podriadeným, blízkemu okoliu, cudzím ľuďom atď. A pritom používa rozmanité malé, či väčšie klamstvá alebo polopravdy...Zamyslíte sa nad tým...Veď koľko poznáte ľudí, ktorí Vám povedia pravdu otvorene do očí...No tí sú mimoriadne neobľúbení prakticky všade...

[smích]

Tak je to aj s rozmanitými teóriami a náboženstvami...Veď my vlastne lož bežne používame...Preto, keď niekto prezentuje nejakú teóriu , ktorá sa aj javí ako celkom reálna, musí ju vedieť vysvetliť bežným ľuďom, uviesť príklady ako by mala fungovať v praxi,rukolapné dôkazy ako fungovala v minulosti, aké poskytuje riešenia a ako sa to v budúcnosti prejaví v prospech bežných smrteľníkov...

Nestačí len napísať, že veď používaj rozum a všetko sa ti vyjasní, ako to tu viacerí vypisijú...Nie je totiž o čo sa relevantne oprieť ( myslím tým o skutočne pravdivé informácie, lebo pravda je len jedna...).Uvedomte si, že skutočnú pravdu o Zemi a jej obyvateľoch pozná len veľmi maličký okruh vyvolených, o ktorých nevieme takmer vôbec nič...

Tie informácie, čo preniknú k bežnej verejnosti, tie sú podľa mňa len dezinformácie na rôznej kvalitatívnej úrovni...

Takže ja osobne očakávam neustále uťahovanie oprátky v celom svete, nielen v Európe...A bude sa to diať decentne pomaly...

Veď to vidíte okolo seba na vlastné oči, ako napr. pribúdajú

potetovanci,blondíny s umelými prsiami, " špinaví politici ",
chorí a depresívni ľudia, nicky s desiatkami IP adries ,...atď.

Myslíte si, že tí, čo doviedli túto Zem do takmer absolútnej špiny a ovládajú majetky o ktorých sa nám ani nesníva, sedia so založenými rukami a čakajú kedy im to plebs rozoberie...?

Ale ja osobne pevne verím, že k pozitívnej zmene príde,ale bude to dlhodobý a veľmi bolestivý prechod ( vlastne už sme v ňom ).Bude pribúdať rôzných teórií, ktoré sa vás budu snažiť zviesť zo správnej cesty hľadania pravdy.Tie vám budú predkladať s rozmanitou rafinovanosťou, ale nebudú ich vedieť jasne vysvetliť , ani poskytnúť logické riešenia...
...Automaticky kráceno

228140

15.9.2010 14:08

RE: Po dobrím to nepůjde!

udo udo321123zavinacazetbodkask 91.?.?.?

Reakce na 228117

takže Ľubo..
Zaćnem od konca..
Chelemendika by som do serióznej debaty asi neplietol a Mesežnikov je známy fašista.
Či vie pre koho robí, alebo nie, to je jeho problém.

Prezentuj teda svoju teóriu Ľubo.
Možno bude pre ostatních prínosom a aj ja sa rád poučím.

Na tvoje otázky odpoviem príbehom:
Si študentom na nejakej škole.
Počas semestra prebiehala séria prednáśok a cvičení z predmetu,
ktorý si prehliadol a nezapísal do indexu.
Náhodou prídeš na posledné cvićenie pred zápočtom a zistíš,
že sa asi preberali pre teba zaujímavé témy.
Zaćneš teda od ostatných žiadať aby ti všetko,
čo si zmeškal prerozprávali a vysvetlili.
Naśťastie je vśetko zaznamenané a ešte sú k tomu aj veľmi podrobné skriptá s cvičeniami.
Čo by si ty asi tak na mieste svojich spolužiakov a prednáśajúceho urobil?

Čiže:
elita-čo, kto, kde je, kedy vznikla a celé jej pravdepodobné dejiny podľa rôznych analýz sú tam podrobne popísané.

Podstata, podstaty problému (základy tlupoelitarizmu a zmena logiky sociálneho správania) + ďalšie aspekty sú tiež viac krát veĺmi detailne aj s grafmi a štatistikami popísané.

Pre chápanie primeraného súvisu príčin a dôsledkov v rámci tzv. mozaikového chápania platí detto.

Tak isto je tam vysvetlenie nezmyselnosti faktologického vnímania a pedagogiky oproti metodologickému(mozaika). Vnímanie, postoj a z toho vyplývajúci spôsob práce a skladanie "faktov", či štatistických "dôkazov" a ich následnej interpretácie..

K zmene minulosti a jej účinku na budúcnosť..
Príklad:
Nejakému dieťaťu budeš od mala tlačiť do hlavy, že je z prekliatej rodiny, jeho otec zabil krutým spôsobom dedka, ono samo bolo nechcené a je podstatou zlé (hriešne). Ak ťa bude počúvať, slúžiť ti a robiť, čo mu povieš, bude sa síce trápiť ale keď zomrie bude sa mať dobre. Neovplyvníš tak trochu jeho život?
..Si teraz predstav, že niećo takéto, alebo oveľa nenápadnejšiu a prepracovanejšiu verziu, budeš prevádzkovať a rozśirovať po generácie, budeš odovzdávať tento svoj pohĺad, metodiku svojim potomkom a tí ho budú ďalej používať vo vzťahu k svojmu okoliu..

Ako cieľ vnímam stať sa Človekom a pomôcť druhým stať sa Ľuďmi.
Zároveň zvyšovať mieru svojho chápania.
Na tom sa sám automaticky ruší pyramídový systém.
Čo chápem pod pojmom Človek, je tam tiež popísané.
Opakujem, spomínaný filozofický systém, koncept nie je možno dokonalý, s pár vecami nesúhlasím a možno sa aj zásadné veci časom budú meniť..
Je to ale to najlepšie a najkomplexnejśie s čím som sa stretol.
Prešiel som všeličím.. to mi verte..
Zároveň táto tzv. Koncepcia sociálnej bezpečnosti ponúka konkrétne reálne návrhy riešení súčasných situácí, problémov, resp. spôsoby prístupu. Neponúka tzv. "univerzálnu pravdu", ale spôsoby priblíženia sa ku nej.

Ak má niekto niečo lepšie, nemám problém zmeniť, či prijať to.

228141

15.9.2010 20:22

RE: Po dobrím to nepůjde!

Ľubomír 77 89.?.?.?

Reakce na 228141

Zdravím udo,

hmm...začal si od konca...aké charakteristické ( tie odpovede sú totiž najjednoduchšie ).

Pozri,ja som Ti už napísal, že som si prečítal všetky Tvoje príspevky, čo pri Tvojej inteligencii musí znamenať, že som s " Tvojou " teóriou celkom slušne oboznámený.Ba môžem povedať, že mnohé veci , ktoré tu prezentuješ sú celkom konzumovateľné a môžu tak fungovať, resp. tie skryté väzby možu byť tak prepojené ( či to tak v skutočnosti je ...no veď vieš, to vie len ten najvyšší... ).
Takže, ja som síce na tých prednáškach chýbal, ale pozrel som si Tvoj výcuc zo skrípt, niečo som si pozrel na linkoch , ktoré si uviedol a možno za 3 by som skúšku z teórie globálneho predátora urobil... [smích]

Čiže, ja troška viem,čo prezentuješ...Ja chcem len , aby si to prezentoval zrozumiteľnejšie pre bežných ľudí, nie pre mňa!!!
Ak svoje názory a úvahy prezentuješ na tomto webe, iste je Ti jasné, že ovplyvňuješ cieľovú skupinu, čo sú čitatelia týchto diskusií.Tu však, s najväčšou pravdepodobnosťou, čítajú aj ľudia, ktorých IQ je nižšie ako Tvoje a nemusia Ti rozumieť...
Alebo je to zamerané len pre tie horné 2 %, podľa normálneho Gaussovho rozdelenia mozgových schopností???

Veď je jasné, prečo sa masmediálni prostitúti neustále a vytrvalo vracajú k holohoaxu,vojnám,apokalypsám...atď.Výborným príkladom vymieľania mozgových závitov je permanentná reklama, alebo taký potetovaný šport , ako futbal...

Aký je teda záver...
Ak chceš dosiahnúť lepší svet, musíš to čo predpokladáš, že bude pre ľudí prospešné, neustále omieľať... [smích]
Ale tak, aby Ťa pochopili...s vysvetleniami , ktoré budú znížené aj výrazne pod Tvoje IQ chápanie.To by snáď nemal byť pre Teba problém.
Možno 20 laicky napísaných bodov by na úvod do problematiky, s konkretnejšími riešeniami, ktoré by dokázali realizovať bežní ľudkovia vo svojom reálnom živote, by mohlo aj postačovať...
To by následne, ak to príjmu mohlo mať ten pyramidálny efekt... [smích]

S pozdravom

Ľubomír

228162

16.9.2010 14:09

RE: Po dobrím to nepůjde!

udo udo321123zavinacazetbodkask 91.?.?.?

Reakce na 228162

Zdravím Ľubo,

Súhlasím a dik za záujem..
ja som tu na stránkach momentálne pomenej bo mám nejakú robotu, ktorá vyzerá byť dosť urgentná.
Nemohol by si s tým, čo navrhuješ trocu pomôcť ak máš čas?
Zostaviť trebárs tých pár bodov a trochu ich rozpísať z tých mojich príspevkov a spomínaných materiálov.
Nevzťahujú sa na to žiadne autorské práva, akurát je dobré dodržať pár vecí, čo je v hlavičke úvodných dokumentov.
Môj návrh osnovy:

1. Lokálne dejinné procesy a globálny dejinný proces koncentrácie všeobecných prostriedkov a z neho vyplývajúce dôsledky

2. Dejiny vývoja elít v rámci tohto procesu a objektívnosť procesu koncentrácie moci. 5 foriem moci. Konceptuálna moc Globálny prediktor a Biblická koncepcia.

3. Popis vývoja zmeny logiky sociálneho správania a jeho vplyv na kultúru ako 2.základného faktora vývoja osobnosti a spoločnosti ako celku

4. Mozaikové versus kaleidoskopické vnímanie sveta a rola ktorú v nej zohráva HNR(Hierarchicky najvyššie riadenie)

5. Popis rozdelenia základných typov psychiky človeka a jej vnímanie ako dvojkanálového informaćného systému. Pravdepodobný potenciál a ciele vývoja jednotlivca a spoločnosti.

6. Metódy práce s informáciami a približovania sa objektívnej realite pri analýze každodenných situácii v osobnom a verejnom živote.

7. Vypracovávanie vektora cieľov a spôsoby ich dosiahnutia. Popis tzv. Plnej funkcie riadenia. Tandemné riadenie, jeho efektívnosť, vplyv na psychiku zúčatnených a použitie v každodennom živote.

8. Základných 6 kategórii Všeobecných prostriedkov (spôsobov vedenia vojny) a ich stručný popis z pohľadu politického marketingu a manažmentu.

9. Alternatíva k tzv. Biblickej koncepcii.

10. Použiteľnosť tzv. Koncepcie sociálnej bezpečnosti a iných alternatívnych koncepcii (ak existujú) a jej-ich prípadné nutné úpravy pre oblasť Slovenska a Čiech.

11. Postupy a tendencie pri sociálnych, politických, finančných a ekonomických.. zmenách na vyššie spomínaných princípoch. Výhody a nevýhody návrhu krytia finančných prostriedkov na báze energojednotiek. LET systém a iné lokálne výmenné alternatívy. Základný plat. Postupné zrušenie úročenia a jeho sociálne dôsledky. Zmena funkcie Bánk na bezúročné investičné spoločnosti,..

12. Medzinárodná kooperácia blízkeho a vzdialeného zahraničia až po globálne merítko pri aplikácii vyššie spomínaných zmien. Náväzne princípy medzirezortného systému subvencí, daní, cla? v rámci cieľov trhu a parametrov jeho nastavenia.

..ak ťa napadne niečo viac, doplň, zmeň..
Možno aj mňa napadne ešte pár vecí..
Potom to dáme sem ako predbežný návrh na obecnú diskusiu.
Nemusíš všetko naraz.. Aspoň prvých pár bodov..

Dik moc Ľubo..
Pekný deň prajem

Udo

228200

16.9.2010 18:20

RE: Po dobrím to nepůjde!

Ľubomír 77 89.?.?.?

Reakce na 228200

Zdravím udo,

výborne, som rád, že sme sa nakoniec pochopili ( asi to bude moje mínus, že sa neviem polopatisticky vyjadriť ).

>Nemohol by si s tým, čo navrhuješ trocu pomôcť ak máš
>čas?
>Zostaviť trebárs tých pár bodov a trochu ich rozpísať z
>tých mojich príspevkov a spomínaných materiálov.

Udo, to by som si netrúfol, ani keby som danú problematiku študoval, aj nejaký ten rok.To chce podstatne viac, ako len opajcovať nejakú stránku alebo niekoho myšlienky...Ja sa na tomto webe aktívne pohybujem necelý mesiac...Vzhľadom na skutočnosť, že to čo tu už bezmála 2 roky prezentuješ má, podľa mňa , slušnú vypovedaciu hodnotu pre bežných smrteľníkov, doporučujem osloviť p. Stworu, aby Ti umožnil prezentovať tieto myšlienky,samozrejme z Tvojho autorského pohľadu , s odvolaním sa na príslušných autorov, na tomto webe.Tak ako si navrhol osnovu - 1 bod = 1 článok ,na pokračovanie.Ak tu môže uverejňovať svoje články p. Dokoupil,Zelenka,Lischka,Toman...a iní, prečo by si nemohol aj Ty ? Samozrejme to závisí od vydavateľa tohoto webu.Vzhľadom na intelektuálnu úroveň mnohých čitateľov, by si bol vystavený paľbe kritiky, ktorá by odhalila (?) mieru akceptovateľnosti...( aj keď sa tu asi pohybuje mnoho rozmanitých agentov, ktorí by sa to snažili rozdupať pod čiernu zem...).

Základná osnova, čo si navrhol, je podľa mňa dobrá, musíš sa však, pri interpretácii jednotlivých bodov troška "znížiť ",
aby to bolo akceptovateľné aj pre bežnú populáciu...Tzn., podať veci takým , no nazvem to ľudovým spôsobom...Veď mi asi rozumieš, mnohí svetoví filozófovia zomreli nepochopení...až po ich smrti boli docenené ich myšlienky...

>..ak ťa napadne niečo viac, doplň, zmeň..

Snáď by som, pre aktuálnosť doby, podrobnejšie rozviedol témy:

- Náboženstvo - vznik, vývoj, účel, smerovanie, ideológia, okultizmus, vplyv na vedomie, podvedomie a nevedomie...

- Bankový sektor a realita dneška - vznik, funkcia,vývoj do dnešných dní, systém Ponziho schémy,vzťah bankového sektoru , politiky a mafie, prepieranie špinavých peňazí, cez centrá moci ( LOndon,Vatikan,Washington DC ),úrok a jeho funkcia, zadlžovanie štátov, ako systém na ich devastáciu...atď.

- Politika - ako fiktívny symbol moci,analýza súčasnej situácie vo svete, v Európe a v ČR a SR...

- Média - jeden zo základných prvkov " vymývania mozgov " .Vznik, účel,propaganda,vierohodné a nevierohodné klamstvá, reklama a ako klame, submisívny vzťah k moci a nadradený vzťah k politike,ako čítať bežné novinové plátky a ako vnímať " zaručené TV správy "...atď.

Momentálne má viac, z hlavy nenapadá, ale časom to dozreje...

Sleduješ aj iné alternatívne weby,napr. v našich zemepisných šírkach taký prop. sk, alebo osud.cz...Aký máš na nich názor ?

S pozdravom

Ľubomír

228213

18.9.2010 1:38

RE: Po dobrím to nepůjde!

udo udo321123zavinacazetbodkask 91.?.?.?

Reakce na 228213

Sledujem občas aj iné pariodiká..

Navrhni 1. článok(základ) s nadväznosťou na 2. tému.
Autor Ľubo a spol. [smích]
Hádam čas až toľko neznamená?

228258

20.9.2010 14:32

RE: udo

Ľubomír 77 89.?.?.?

Reakce na 228258

Zdravím udo !

>Sledujem občas aj iné pariodiká..

Chápem, že po jednej hodine po polnoci sa už ťažko rozmýšľa, a tak túto vyhýbavú a nič nehovoriacu odpoveď beriem...


>
>Navrhni 1. článok(základ) s nadväznosťou na 2. tému.
>Autor Ľubo a spol. [smích]
>Hádam čas až toľko neznamená?

Tomu som takmer vôbec neporozumel. Pozri udo,ja som obyčajný človek, ktorý nikdy nepracoval pre globalistické svetové firmy ako Siemens, Dell ...,nepracoval som ani v štátnej správe ( tobôž, už nie na ministerstve )a dokonca som nebol ani na školení v Rusku, alebo ZSSR [smích] Takže, ako autor by to bolo,no povedzme, chabé.A bohužiaľ,čo tu vysmolím je len z mojej hlavy a nie je okolo mňa žiaden kolektív, ktorý by mi s tým pomohol...
Ty pracuješ kolektívne ?
A čas...no veď vieš...to je len relatívna veličina v príslušnej inerciálnej sústave...Tak ti pepíku nevím... [smích]

S pozdravom

Ľubomír

228406

21.9.2010 12:59

RE: udo

udo udo321123zavinacazetbodkask 91.?.?.?

Reakce na 228406

Čau ľubo,

pozerám občas aj tie stranky, čo si spominal..prop..osud..
niekedy tam je niečo zaujímavé, občas prehnané..taká zmeska..
podstatné je vedieť vyberať informácie, hodnotiť.
Myslím ale, že je to snáď trochu bližšie realite, ako nejaké sme, pravda, či idnes a pod.
Niečo ako scénka z filmu MBI, keď sa agenti W.Smith spolu so šéfom snažia zistiť aktuálne správy pre U.S. a New York z časopisov typu Bosorka,..
NY Times ani nekupujú [velký smích][velký smích]
..aj keď tam bývajú občas tiež podstatné informácie z istých dôvodov..
Návod na čítanie akýchkoľvek periodík som ti tiež posielal.
Mne sa už hodne zišiel.

Ľubo:
"Takže, ako autor by to bolo,no povedzme, chabé."

to je blbosť Ľubo.
Ja tiež nie som žiaden veľký borec.
My sme tu kolektív. Vždy sa treba snažiť pracovať v kolektíve. Systém tandem, či polotandem v malých, či väčśích skupinách. Otázka-odpoveď s korekciou odpovede a hodnotením psychiky oponenta-kolegu. Je to algoritmus vypracovávania riešení a zároveň optimalizácie psychiky zúčastnených.
Je to dlhší projekt a preto som Ti navrhol začať s 1. témou. Pár viet, čo Ťa napadne samého + niečo z tých materiálov a možno mojích záznamov tu na zvedavcovi. Potom to pozrem ja, nasledne ešte raz ty a dáme to sem na diskusiu a pripomienky, ako si navrhoval. Pomôžeme trochu našej budúcnosti a deťom?
Pošli mi inak svoj mejl, ak to je v poho,
aby sme tu Vladovi nespemovali.
Môj máš.
Dik.
Zatím.

Udo

228435

21.9.2010 16:12

RE: udo

Ľubomír 77 89.?.?.?

Reakce na 228435

Zdravím udo!



>Ja tiež nie som žiaden veľký borec.
>My sme tu kolektív. Vždy sa treba snažiť pracovať v
>kolektíve. Systém tandem, či polotandem v malých, či
>väčśích skupinách. Otázka-odpoveď s korekciou odpovede a
>hodnotením psychiky oponenta-kolegu. Je to algoritmus
>vypracovávania riešení a zároveň optimalizácie psychiky
>zúčastnených.

Ďakujem, že si mi potvrdil,že Ty nie si Ty , ale kolektív...
Všimol som si , že " Tvoje " príspevkové reakcie sú niekedy silne nekonzistentné...Neviem pre koho pracujete ( globalisti, GRU, SIS ...ai. ), ale v podstate je to jedno...



>Je to dlhší projekt a preto som Ti navrhol začať s 1. témou.
>Pár viet, čo Ťa napadne samého + niečo z tých materiálov a
>možno mojích záznamov tu na zvedavcovi. Potom to pozrem ja,
>nasledne ešte raz ty a dáme to sem na diskusiu a pripomienky,
>ako si navrhoval. Pomôžeme trochu našej budúcnosti a deťom?

Ak ste kolektív, s tandémovým vedením, nemôže byť predsa pre vás problém vytvoriť ku každej téme " slušný materiál " , ktorý by pochopili aj bežní ľudia ( nemyslím tých Matovičovcov, čo niekedy matujú alebo mátajú ).

[smích]

Tak pomôžete budúcnosti, aj svojim deťom ...Veď vieš...zmráka sa, stmieva sa, k búrke sa chýli...

Remember

S pozdravom

Ľubomír

228444

21.9.2010 20:01

RE: udo

udo udo321123zavinacazetbodkask 91.?.?.?

Reakce na 228444

To je asi nedorozumenie.
Neviem o tom, že by niekto iný sem písal pod mojim menom,
až na dva dávnejšie príspevky.
Pod kolektívom som myslel ľudí tu na Zvedavcovi a ďalších, čo spolu uvažujeme a hľadáme krátkodobé a dlhodobé riešenia.
Ak chceš za tým vidieť sprisahanie, dáku stranu, či nebodaj tajnú službu je to tvoja vec.
Hľadaj sprisahania radšej tam kde naozaj sú.
Pravda je vždy na povrchu [velký smích]
Mal som pocit, že chceš niečo reálne riešiť a nie len dojsť, narobiť bu-bu-bu(ako napr.istý Š.Hríb) a zdrhnúť.
Tandem a polotandem je len najefektívnejší princíp práce, ktorý poznám a preto Ti ho popisujem a navrhujem ako pomoc pri tvojich snahách.

228469

21.9.2010 21:34

RE: udo

Ľubomír 77 89.?.?.?

Reakce na 228469

Zdravím udo,

>To je asi nedorozumenie.
>Neviem o tom, že by niekto iný sem písal pod mojim menom,
>až na dva dávnejšie príspevky.
Ak len 2...tak to ujde...

>Ak chceš za tým vidieť sprisahanie, dáku stranu, či nebodaj
>tajnú službu je to tvoja vec.

>Hľadaj sprisahania radšej tam kde naozaj sú.
>Pravda je vždy na povrchu [velký smích]


Nie, ja sa snažím hľadať pravdu, samozrejme hľadanie nie je bez omylov...☺

>Mal som pocit, že chceš niečo reálne riešiť a nie len
>dojsť, narobiť bu-bu-bu(ako napr.istý Š.Hríb) a zdrhnúť.

Hmm...tu aj nejaký Š. Hríb pôsobil ? A ako sa prejavoval ? Mohol by si to bližšie rozviesť, veľmi by ma to zaujímalo, mohol by si tu hodiť aj jeho nick ???

Ja som Ti už napísal, že som obyčajný človek, nemienim nikam zdrhnúť a snažím sa hľadať pravdu! Tá je však iba jedna a jediná...A dopracovať sa k nej, znamená veľa...no veď vieš...

>Tandem a polotandem je len najefektívnejší princíp práce,
>ktorý poznám a preto Ti ho popisujem a navrhujem ako pomoc pri
>tvojich snahách.

Pozri, udo, Ty tu takmer 2 roky razíš " ruskú teóriu " a nevieš ju vysvetliť bežným ovečkám ( ľuďom ) ,polopatisticky , tzn. tak aby to pochopili aj tí s cca IQ 85 - 115 [smích] ( tí s nižším ju asi nepochopia nikdy ).
A mne navrhuješ pomoc v mojich snahách, keď sa Ťa snažím dopratať k tomu , aby si to uviedol do " normálnej " roviny poznania bežného ľudka.Hmmm...tak tomu fakt moc nerozumiem, asi so troška pribrzdený...

A aby sme boli v téme.
Ako Tvoja teória maticového nedirektivného riadenia vidí vývoj v dnešnej Európe, obzvlášť v tej strednej? Myslíš si, že Grécko skrachuje a bude nasledovať rozpad EURO meny alebo Eurozóny ? Alebo globálny prediktor ešte stále vidí o niekoľko krokov dopredu a svoju hru plne ovláda ?

No mám skôr dojem, že Tvoj poobedný polotandem zabudol na slušné oslovenie a pozdrav..., príp. ešte nejaký ten dodatok, ako napr.

Good change

S pozdravom

Ľubomír

228478

22.9.2010 14:17

RE: udo

udo udo321123zavinacazetbodkask 91.?.?.?

Reakce na 228478

Čau Ľubo
Nehovorím, že Š. Hríb tu písal, ale že koná spôsobom bububu.
Všetko rozbíja a neponúka riešenia.
Možno je to neadekvátne prirovnanie ku Tebe.
Neber to prosím v zlom.

Dodatky tu moc nepoužívame.
Obmedzujeme sa na to podstatné.
Už sme sa oťukali myslím.
Priestor je obmedzený, nie je to mailovačka.

Postoj ti v pohode vysvetlím.
Je to asi tak na hodinku rozpravánia.
Ako som Ti povedal, na spísanie toho momentálne
naozaj nemám čas a preto hľadám ľudí čo ho trochu nazvyš majú
a mohli by pomôcť.

O teórii a praxi maticového riadenia, spôsoboch predikcie (programovania budúcnosti) a možných variantách vývoja sme tu dosť obsiahlo písali na podobných príkladoch ako Grécko, Euro,.. Takže to nebudem opakovať. Pozri to v príspevkoch a je tam veľmi detailná odpoveď na tvoju otázku ohľadom budúcnosti. Pýtala sa na to podobne nastavená osoba ako ty.
Tu je link na časť podobnej debaty s odpoveďami na vaše otázky:
čo bude zajtra [velký smích]

V rámci možností a prirodzených obmedzení tohto portálu som toho v rámci praktických aplikácii spomínaného postoja na jednotlivé témy napísal dosť. Materiály má editor dávno k dispozícii..
Urobil som, čo bolo v mojich silách a budem v rámci možností konať ďalej. Ostatné je na druhých a hlavne takých, ako si ty Ľubo.

Veľa šťastia a dobrého vetra

Udo

228496

14.9.2010 8:27

RE: Po dobrím to nepůjde!

mazz 82.?.?.?

Reakce na 228034

jo, tak to je vas pohled. ja jsem o byznys tride velice dobre informovan. podnikaji tu, protoze jim vlada umoznuje vykoristovat lidi!!! byznys class si je moc dobre vedoma toho,ze tu jsou mnohem schopnejsi lide nez oni, ale jak se tak rika, jak je jednou koryto vase, tak si ho i se samopalem v ruce ohlidate!!! (schopnejsi = kvalitnejsi, né že umí jisté metody-kontakty...) Ono je totiz pro vetsinu lidi nepochopitelne treba to, ze obcane v takovem state budou pracovat cca 2 - 2,5h denne pro zajisteni svych zivotnich potreb, hodinu povine studovat a zbytek treba proflakat, nebo jit do dalsiho zamestnani! život preci neni o zvysovani zisku do nekonecna, ale o odprosteni se od prace! pote se zacit venovat rodine, pratelum, znamym, konickum, verejne prospesnym pracem atd. Podle vas jsou lide ovce? To vy svym jednanim je z nich delate. Vetsina lidi proste nema cas premyslet, neb maji plnou hlavu boje o preziti...
uvolnenim kreativniho potencialu populace, by se vse zacalo tak rychle reorganizovat, ze byste sam tomu neveril. Ja naopak verim, že tu mame velice schopne lidi!
PS: mnoho lidi se haji tim, ze si nenechaji od vetsinove spolecnosti diktovat "podminky" souziti. A ja se ptam, dnes diktuje podminky hrstka "vyvolenych". TO JE V POŘÁDKU??? vam to nevadi???? naopak pokud se lide ve state shodnou, že např. pokud nekoho usmrtite pod vlivem alkoholu, tak jdete bezpodminecne na 10 let do vezeni... Popremyslejte trochu o tom, jak nazor lidi dostat do "zakonů". To co tu mame dnes ani trochu nereflektuje nazory a potreby obcanu...

228056

14.9.2010 18:23

RE: Po dobrím to nepůjde!

Alexus 95.?.?.?

Reakce na 228056

To mazz: Tohle je to nejrozumnejsi, z vasich ostatnich prispevku. Prici se mi znarodnovani a komunismus, na druhou stranu,to co pisete vyse ma logiku. Jen si opravdu nedovedu predstavit,ze by stat fungoval pri prac. dobe 2,5 h denne.....Ne,ze by to nebylo skvele ALE: Zapominate, ze kolem nas je konkurence....TVRDA, naklady na prac. jednotku v Evrope jsou nekolikanasobne vyssi diky socialnim systemum nez napr. v CINE, a to nejde opomenout. A tu nemuzete vymazat.Souhlas, ze lidi uz byli tak zblbnuti,ze premysli jak prezit, ale zaroven na ne v tu chvili utoci banky se svymi reklamami, jak zbohatnou za smesny urok, co jim pry daji....( je to ubohe, nechapu,jak na to lidi muzou skakat),ale lidi jim to kupodivu zerou,ne vsichni,ale porad velka skupina. Souhlasim,ze tu nejsme proto,aby jsme se udreli k smrti, ale k tomu co pisete, je to taky o vnitrnim sebevzdelavani....to co popisujete je spis relax, konicky a pratele+rodina a na to si v dnesnim systemu bohuzel clovek musi vydelat.A vsimnete si,ze podminky diktuje HRstka Vyvolenych v kazdem state Evropy i Ameriky, vsude to tak je....ma to nalepku vlada lidu,ale zaroven ,kdyz to podelaji, nejde se jich jednoduse zbavit....NApr. nemoznost hlasovat pri obvineni s trest cinu u osob jmenovanych ( napr. poslancu) bez pobirani platu za tu dobu....nejak mi to chybi..Chybi mi vubec ODPOVEDNOST za SVE CINY u jednotlivcu, kteri maji duveru obcanu a staraji se o stat od PRezidenta po nejnizsiho urednika na financaku napriklad....KAzdy z nich by za to,ze ma praci z nasich dani, si mel uvedomit,zeje tu ON pro nas a ne my pro nej.

228105

15.9.2010 12:19

RE: Po dobrím to nepůjde!

udo udo321123zavinacazetbodkask 91.?.?.?

Reakce na 228105

Kedysi sedliak s pluhom uživil 3-4 ľudí. Dnes s kombajnom 300-400. Platí to vo výrobe kovov, baníctve, spracovateľskom priemysle, doprave,.. všetko robia stroje na báze elektriny a my makáme viac a viac oproti našim predkom. Niekde se vloudila tá povestná chybička..
Samozrejme veľa úsilia ide samozrejme aj na úcely luxusu, nadštandardu.
Prvoradé je ale pokryť základné potreby ľudí. V tom zmysle musí byť konsenzom nastavená aj spomínaná základná regulácia, cieľ trhu. 2-3 hodiny práce, prípadne zákl. plat sú plne reálne. Uvoľní to obrovský potenciál a zároveň sa vyriešia automaticky ostatné problémy - sociálne, zdravotné, čas na vzdelávanie, rozmýšľanie, rodinu, radosť zo života..

Vôbec sa tu nemáme trápiť, ako sa nám to niektoré fašistické "náboženstvá" a ideológie snažia po generácie nahovoriť. Postupne sa potom môže zvyšovať základný štandard. Tzv. luxus ostane, ale prestane byť ťaźiskom. Samozrejme úročenie je trestné ako zloćin proti ľudskosti a velezrada. Financie pod obecnou kontrolou. Banky fungujú ako investičné spoločnosti bez úročenia ďalej, atď..
To je pár malých nepatrných postupných zmien. Žiadne revolúcie a podobné sprostosti..

228135

15.9.2010 15:39

RE: Po dobrím to nepůjde!

dub 78.?.?.?

Reakce na 228105

a já se zase obávám, že vy zapomínáte na technologickou dividendu (inovace atd.), jejíž důsledky (nižší náklady/spotřeba materiálu, vyšší efektivnost) jsou odčerpávány neproduktivním způsobem (zbrojení, byrokracie, černé projekty pro pár samozvaných vyvolenců), aby byli lidi nuceni pořád makat jak negr na plantáži.
a systém je tak nastaven zcelá záměrně. zkuste o tom zapřemýšlet.

228150

15.9.2010 17:34

RE: Po dobrím to nepůjde!

aristokrat aristokrat (tečka) tomas (zavináč) centrum (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 228150

no jasně že je tak systém nastaven
ale ono to ani jinak nejde pokud chcete udržet kapitalismus tak vám nezbývá než pomocí malých inovací nechat lidi makat
ono by to totiž šlo na administrativu počítače na výrobu plně automatické linky apod ale co by dělali všichni lidi? byla by 60% nezaměstnanost a jediná možnost by byla změna ekonomického systému
a dovedete si představit že by třeba u nás chtěl někdo rušit kapitalismus a zavádět něco jako utopický komunismus? lidi by vyskočili z kůže je třeba to udělat tak aby přišli sami na to že je nutná nějaká změna

228154

15.9.2010 22:08

RE: Po dobrím to nepůjde!

mazz 82.?.?.?

Reakce na 228154

My všichni zde na planetě jsme globální akcionáři. To je jedinná a absolutní pravda! od tohoto axiomu se odvíjí vše, včetně morálky...

228167

17.9.2010 10:26

RE: Po dobrím to nepůjde!

mazz 82.?.?.?

Reakce na 228154

kapitalismus i "utopický komunismus" [smích] muze koexistovat spolecne, akorat ten kapitalismus bude velice tvrde rizen (usmernovan ci omezovan)!!! aby nedoslo k tomu co tu mame nyni: vlada kapitalu (kapital nad morálkou)!

228232

16.9.2010 12:55

RE: Po dobrím to nepůjde!

udo udo321123zavinacazetbodkask 91.?.?.?

Reakce na 228150

dub 78..
"a já se zase obávám, že vy zapomínáte na technologickou dividendu (inovace atd."

Dik za doplnenie dub [smích]

228195

15.9.2010 22:20

RE: Po dobrím to nepůjde!

Magnus Maximus 88.?.?.?

Reakce na 228034

No zde máte něco k tomu Batovi a jeho systému ...
http://www.zlin.estranky.cz/clanky/batuv-system-_batismus_/batova-skola-prace_-klub-abs

Já bych toho pána tolik nevychvaloval....

228169

18.9.2010 7:21

RE: Po dobrím to nepůjde!

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 228169

>Já bych toho pána tolik nevychvaloval...
Nemohl byste o tom podrobněji?
Hledal jsem marně nějaký kaz, a prošel jsem si Váš link dost podrobně. Já věřím, že by člověk jeho vlastností i dnes byl schopen řešit problémy doby úspěšně, nejen pro sebe. [smích]

228262

18.9.2010 9:16

RE: Po dobrím to nepůjde!

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 78.?.?.?

Reakce na 228262

Pro mne je kazem už jeho celkové "brabencoidní" pojetí smyslu života - jsme tu proto, abychom neustále pracovali, zvyšovali zisk, snižovali náklady, produkovali čím dál tím víc levných šmejdů na jedno použití, za to nám pan Baťa postaví malé domečky, ve kterých nás jeho madam bude kontrolovat, jestli jsme hodni té cti být v jeho mraveništi. Myslím, že problémy doby jsou založeny právě na tomto pojetí smyslu existence.

228265

18.9.2010 10:49

RE: Po dobrím to nepůjde!

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 228265

Myslím, že panu Baťovi podsouváte autorství "Růstu růstu". Výšeuvedený link dokládá snahu po výchově sebevědomého pracovitého člověka schopného tvořit a rovněž užívat plodů své práce. Vícekrát, když jsem potkal lidi schopné umět se postavit k řešení problému čelem, jsem zjistil vzápětí, že prošli jeho "školami".
"Malé domečky" i jiná řešení nutno posuzovat v kontextu doby.
Dravčí kapitalismus Baťa nevymyslel. Zkuste dokázat opak.

228270

19.9.2010 12:28

RE: Po dobrím to nepůjde!

Magnus Maximus 88.?.?.?

Reakce na 228262

Bata aktivně podporoval Hitlera. Všimli jste si na fotu těch zvednutých pravic ? Nebylo to jen v těch zvednutých pravicích... Dále vychovával poslušné otroky. Jeden příspěvek zde hovoří o jakémsi brabencoidním způsobu života. S tím nelze nelze než souhlasit. Zdaleka to nebyl ideál podnikatele. V jeho firmě vládla atmosféra strachu a udavačství. On se inspiroval nacionálním socialismem v Německu. Podnikový systém měl stejné rysy. Ostatně i současnosti v našich luzích a hájích můžeme najít podnikatele, kteří se inspirovali do určité míry nacionálním socialismem a Hitlerem a některé jeho prvky se snaží implementovat ve své firmě. Zářným příkladem je Žid Andrej Babiš.

228366

13.9.2010 14:10

Banky jsou čím dále "tučnější" a politici čím dále drzejší!!!!

64 88.?.?.?

Všude se má šetřit, ale šetření je jenom pro někoho.Banky půjčují na cca 20% úroku, zvedly poplatky na krytí "ztrát" ! Jsou pořádány vojenská dobroružství za naše peníze, které nejsou vůbec k ničemu, příkladně Holandsko, daleko bohatší stát z Afganistánu odešlo a my budeme lézt do řitě americkým vrahům i nadále!!! Máme dost peněz, abychom platili velezrádné choutky "křívé huby" a "knížete".
Pokud včas naši velezrádní mocipáni nezařadí "zpátečku", může dojít i na sociální bouře. Neklid už nastává.
Jsem velmi zvědav, co udělá skokové zvýšení nájmů!

227997

13.9.2010 14:41

RE: Banky jsou čím dále

Martin300 68.?.?.?

Reakce na 227997

Politici jiz davno prisli o rozum,a tak pocitam ze se casem zacnou obklopovat ochrankami.Viz to pripravovane zvyseni najmu,to si snad jiz delaji prdel.Mnoho lidi dnes sotva utahne domacnost a tat tak zaplati najem,po dalsim zdrazeni se muzou jit past.Vubec bych se nedivil,kdybychom casem spatrili zoufale obcany strilejici jiz ne po romech,ale rovnou po politicich.

227998

13.9.2010 20:58

RE: Banky jsou čím dále

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 227997

Dovolil bych si citovat text z deníku E15, který vydává Mladá Fronta, ze dne 9.9.2010:
Realitní trh nabídne brzy zajímavé investiční příležitosti. Podle odborníků se odhaduje, že nyní nastává doba, kdy příjde jeden z vrcholů pravděpodobně největšího přeskupování majetku za poslední desítky let. Na dražebním trhu budou výrazně převažovat transakce, které vedou k uspokojování pohledávek největších věřitelů, jimiž jsou z velké části banky..
Všechno jde podle plánu a banky jsou dobře připraveny..

228025

14.9.2010 7:24

RE: Banky jsou čím dále

mkadlec 89.?.?.?

Reakce na 228025

nekdo rika krize. bankeri rikaji zne.

228052

15.9.2010 20:24

RE: Banky jsou čím dále

pavelh14 213.?.?.?

Reakce na 227997

Všichni, co zde ztrácíte čas zbytečnou diskuzí, mrkněte na www.ekonomickareforma.cz a zkuste diskutovat tam!

228163

15.9.2010 20:44

RE: Banky jsou čím dále

Andrew Siddur 85.?.?.?

Reakce na 228163

Děkuji, nechť na Vámi protežovaném blogísku naleznete Ökonomische Endlösung mimoděk-bezděk i beze mne.

228165

13.9.2010 14:58

jen tak dál

mazz 82.?.?.?

jsem rád, že to jde z kopce... Poradnou jizdu dolu teprve uvidime(mam na mysli zivotni uroven cca 80% obyvatel ČR)! az ti bezmozci z byznysu zlomi vladu tak, ze se budou chtit vyrovnat cine uvidite sami, ze zivotni uroven bude horsi nez v cine samotne! Jsem rád, i kdyz to postihne vetsinu mých známých! alespon zacnou premyslet(snad). Dovolte mi zasmat se kdyz necas, nebo kdo rekl ze statu neprislusi podnikat!!! Ony se ty fabriky u nas postavily sami, co???? Jedno mi hlava nebere, vsichni jako ze ten kapitalismus a volny trh funguje, ale narodní bohatství po prevratu bylo cca 5x vetsi nez soucasny dluh?

PS: budu rad kdyz vypukne revoluce vcetne upalovani politiku cinnych poslednich dvacet let, alespon bude v tom krachovani neco pozitivniho...

PS2:z principu socialistickeho akcionare jsme byli okradeni a jeste tomu tleskame. Chce se mi [bliji] z lidi, kteri ani toto nepochopili. www.uscm.cz

228001

13.9.2010 15:49

Kalousek

Kalous ušatý 77.?.?.?

Reakce na 228001

Miroslav Kalousek chtěl zprivatizovat Budějovický Budvar, n. p., a při té příležitosti prohlásil, že stát nemá vařit pivo (podnikat).

Viz též:

Stát hledá způsob, jak "podojit" Budvar
http://sport.ihned.cz/c1-45566310-stat-hleda-zpusob-jak-podojit-budvar

Právník Bárta: Politici jsou slepí. Zisk ze státních podniků patří státu
http://ekonomika.ihned.cz/c1-46380980-pravnik-barta-politici-jsou-slepi-zisk-ze-statnich-podniku-patri-statu

228005

14.9.2010 21:21

Krásný čerstvý závan pravdy ze starých časů!!!!

64 88.?.?.?

MISTROVA SLOVA JSOU NESMRTELNÁ !!!
Mistr Jan Hus

Tak jako hejno krkavců snesli se na tuto zemi, aby vyklovali každé zrnko zlata s stříbra.
Nemají slitování. Jejich srdce zjedovatěla touhou po bohatství. Se vším kupčí, všechno prodávají.

Chceš pokřtít dítě? Zaplať!
Chceš loupit a vraždit? Zaplať a bude ti odpuštěno.

Ale pak, kdyby sám ďábel zaplatil, vstoupil by na nebesa?

A za peníze takto vydřené z chudého lidu koně krásné chovají, čeleď nepotřebnou drží, v kostky hrají a na své kuběny kožichy drahé věší, zatímco Kristus chodil bos a neměl, kde by hlavu složil.

Však poznejte se, vy zloději chudého lidu, neboť Bůh i lidé vás vidí.
[vyplazený jazyk] [vyplazený jazyk] [vyplazený jazyk] [vyplazený jazyk] [vyplazený jazyk] [vyplazený jazyk] [vyplazený jazyk] [vyplazený jazyk] [vyplazený jazyk] [vyplazený jazyk] [vyplazený jazyk] [vyplazený jazyk] [vyplazený jazyk] [vyplazený jazyk] [vyplazený jazyk]

228114

14.9.2010 21:36

RE: Krásný čerstvý závan pravdy ze starých časů!!!!

micha michaVej (zavináč) seznam (tečka) cz 92.?.?.?

Reakce na 228114

Pan mistr Jan Hus,áno,dobře jedl,dobře pil a ... [smích]

228115

Příspěvků: 86

13.09. 13:04 Řehoř  Po dobrím to nepůjde!
13.09. 13:48 Urusus  RE: Po dobrím to nepůjde!
13.09. 19:31 Řehoř  RE: Po dobrím to nepůjde!
13.09. 20:10 Andrew Siddur  RE: Po dobrím to nepůjde!
13.09. 22:20  RE: Po dobrím to nepůjde!
13.09. 22:28 aristokrat  RE: Po dobrím to nepůjde!
14.09. 00:05 zeltom  RE: Po dobrím to nepůjde!
14.09. 11:37 Ursus  RE: Po dobrím to nepůjde!
13.09. 20:48  RE: Po dobrím to nepůjde!
13.09. 14:00 Alexus  RE: Po dobrím to nepůjde!
13.09. 14:42 64  Čínský model je určité východisko i když není pro Evropu plně použitelný!
13.09. 15:57 Antiseptik  RE: Čínský model je určité východisko i když není pro Evropu plně použitelný!
13.09. 20:15 Lin  RE: Čínský model je určité východisko i když není pro Evropu plně použitelný!
13.09. 22:17 dub  RE: Čínský model je určité východisko i když není pro Evropu plně použitelný!
13.09. 23:43 Antiseptik  RE: Čínský model je určité východisko i když není pro Evropu plně použitelný!
13.09. 15:02 udo  RE: Po dobrím to nepůjde!
13.09. 21:30 Alexus  RE: Po dobrím to nepůjde!
13.09. 23:12 udo  RE: Po dobrím to nepůjde!
14.09. 09:06 Alexus  RE: Po dobrím to nepůjde!
13.09. 15:52 Řehoř  RE: Po dobrím to nepůjde!
13.09. 21:44 Alexus  RE: Po dobrím to nepůjde!
14.09. 00:58 Řehoř  RE: Po dobrím to nepůjde!
14.09. 01:38 Antiseptik  RE: Po dobrím to nepůjde!
14.09. 14:29 ursus  RE: Po dobrím to nepůjde!
14.09. 15:20 Antiseptik  RE: Po dobrím to nepůjde!
14.09. 20:45 Řehoř  RE: Po dobrím to nepůjde!
15.09. 11:34 ursus  RE: Po dobrím to nepůjde!
14.09. 14:27 Ursus  RE: Po dobrím to nepůjde!
14.09. 03:30 Anonymus  RE: Po dobrím to nepůjde!
14.09. 03:32 Anonymus  RE: Po dobrím to nepůjde! - dodatek
14.09. 08:11  RE: Po dobrím to nepůjde! - dodatek
14.09. 18:16 Anonymus  RE: Po dobrím to nepůjde! - dodatek
14.09. 19:56  RE: Po dobrím to nepůjde! - dodatek
15.09. 20:42 Anonymus  RE: Po dobrím to nepůjde! - dodatek
13.09. 16:19 WUEC  RE: Po dobrím to nepůjde!
13.09. 20:56 janko  RE: Po dobrím to nepůjde!
13.09. 21:58 Alexus  RE: Po dobrím to nepůjde!
13.09. 22:29  RE: Po dobrím to nepůjde!
14.09. 01:05  RE: Po dobrím to nepůjde!
13.09. 14:51 Avari  RE: Po dobrím to nepůjde!
13.09. 15:14 mazz  RE: Po dobrím to nepůjde!
13.09. 22:27 Alexus  RE: Po dobrím to nepůjde!
14.09. 00:33 udo  RE: Po dobrím to nepůjde!
14.09. 09:14 Alexus  RE: Po dobrím to nepůjde!
14.09. 14:07 udo  RE: Po dobrím to nepůjde!
14.09. 17:05 Ľubomír 77  RE: Po dobrím to nepůjde!
14.09. 21:55 udo  RE: Po dobrím to nepůjde!
14.09. 22:33  RE: Po dobrím to nepůjde!
15.09. 07:33 Erwin  RE: Po dobrím to nepůjde!
15.09. 12:17 Oracle  RE: Po dobrím to nepůjde!
20.09. 00:42 udo  RE: Po dobrím to nepůjde!
15.09. 13:46 Ľubomír 77  RE: Po dobrím to nepůjde!
15.09. 14:08 udo  RE: Po dobrím to nepůjde!
15.09. 20:22 Ľubomír 77  RE: Po dobrím to nepůjde!
16.09. 14:09 udo  RE: Po dobrím to nepůjde!
16.09. 18:20 Ľubomír 77  RE: Po dobrím to nepůjde!
18.09. 01:38 udo  RE: Po dobrím to nepůjde!
20.09. 14:32 Ľubomír 77  RE: udo
21.09. 12:59 udo  RE: udo
21.09. 16:12 Ľubomír 77  RE: udo
21.09. 20:01 udo  RE: udo
21.09. 21:34 Ľubomír 77  RE: udo
22.09. 14:17 udo  RE: udo
14.09. 08:27 mazz  RE: Po dobrím to nepůjde!
14.09. 18:23 Alexus  RE: Po dobrím to nepůjde!
15.09. 12:19 udo  RE: Po dobrím to nepůjde!
15.09. 15:39 dub  RE: Po dobrím to nepůjde!
15.09. 17:34 aristokrat  RE: Po dobrím to nepůjde!
15.09. 22:08 mazz  RE: Po dobrím to nepůjde!
17.09. 10:26 mazz  RE: Po dobrím to nepůjde!
16.09. 12:55 udo  RE: Po dobrím to nepůjde!
15.09. 22:20 Magnus Maximus  RE: Po dobrím to nepůjde!
18.09. 07:21  RE: Po dobrím to nepůjde!
18.09. 09:16  RE: Po dobrím to nepůjde!
18.09. 10:49  RE: Po dobrím to nepůjde!
19.09. 12:28 Magnus Maximus  RE: Po dobrím to nepůjde!
13.09. 14:10 64  Banky jsou čím dále "tučnější" a politici čím dále drzejší!!!!
13.09. 14:41 Martin300  RE: Banky jsou čím dále
13.09. 20:58  RE: Banky jsou čím dále
14.09. 07:24 mkadlec  RE: Banky jsou čím dále
15.09. 20:24 pavelh14  RE: Banky jsou čím dále
15.09. 20:44 Andrew Siddur  RE: Banky jsou čím dále
13.09. 14:58 mazz  jen tak dál
13.09. 15:49 Kalous ušatý  Kalousek
14.09. 21:21 64  Krásný čerstvý závan pravdy ze starých časů!!!!
14.09. 21:36 micha  RE: Krásný čerstvý závan pravdy ze starých časů!!!!

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

44

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc listopad přispělo 91 čtenářů částkou 13 252 korun, což je 44 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
1CuErU28m5a2tod9eZjnkY4sdidBVMpX6K
Další možnosti platby › Související články ›

Ve zkratce

Babiš na Ukrajině odsoudil ruskou agresi a podpořil územní celistvost Ukrajiny19.11.19 22:52 Česká republika 3

Destiletý syn vdovy ISIS: "My vás zabijeme, vybijeme vás. My vás povraždíme."19.11.19 21:09 Sýrie 10

University and College Union (UCU): Bílí mohou být černí, pokud si to přejí18.11.19 23:27 Británie 3

Texas: Černošksá učitelka surově zbila bílou středoškolačku se speciálními potřebami18.11.19 22:45 USA 3

Bletchley: Gang snědých mladíků brutálně napadl bílou dívku18.11.19 22:28 Británie 0

Pravda a láska se vrhla na Klause jr. s dcerkou17.11.19 20:19 Česká republika 2

Co ČT1 neuvádí: Alternativa pro Švédsko nabízí imigrantům cestu domů17.11.19 18:44 Švédsko 1

Obří ikona Grety shlíží z fasády a přísně rentgenuje duše kolemjdoucích17.11.19 10:59 USA 6

Akademie věd ignorovala Němci zavražděné studenty17.11.19 00:30 Česká republika 2

Zajímavá analýza honu na čarodějnice v USA16.11.19 19:28 USA 1

Ve věci nápisu "Památník věnovaný historicky posledním pracujícím Romům na území ČR" se může Policie ČR přetrhnout...15.11.19 23:54 Česká republika 8

Další vítězství Big Pharma: V Německu schválili zákon o povinném očkování proti spalničkám15.11.19 02:51 Německo 15

17. listopad 198915.11.19 00:34 Česká republika 3

Oni se fakt zbláznili. Po nákupu vrtulníků budeme prodávat státní hmotné rezervy12.11.19 20:21 Česká republika 4

Islamizácia v priamom prenose: Moslim prvýkrát na čele veľkého nemeckého mesta12.11.19 16:16 Německo 2

Nač potřebujeme 12 vrtulníků za 14,6 miliardy?12.11.19 16:10 Česká republika 1

Skoro polovina obyvatel Bruselu nosí venku prostředek na sebeobranu. Multikulturní výkladní skříň EU v plné nahotě12.11.19 00:25 Nizozemsko 1

Na Slovensku končí Natural 95. Bude jen E10 s vyšším podílem biopaliv11.11.19 01:50 Slovensko 0

Muslimský imigrant prořízl ve Znojmě Markovi Petružálkovi hrdlo. Rodina potřebuje peníze10.11.19 01:33 Česká republika 2

V Libyi straší ruští žoldáci09.11.19 21:24 Libye 4

Měnové kurzy

USD
23,08 Kč
Euro
25,54 Kč
Libra
29,82 Kč
Kanadský dolar
17,33 Kč
Australský dolar
15,69 Kč
Švýcarský frank
23,26 Kč
100 japonských jenů
21,24 Kč
Čínský juan
3,28 Kč
Polský zloty
5,95 Kč
100 maď. forintů
7,67 Kč
Ukrajinská hřivna
0,96 Kč
100 rublů
36,14 Kč
1 unce (31,1g) zlata
33 890,95 Kč
1 unce stříbra
394,48 Kč
Bitcoin
187 419,23 Kč

Poslední aktualizace: 20.11.2019 19:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 5 764