Diskuze k článku

Řídí Izrael Taliban?

Příspěvků 27

7.9.2010 4:18

.. Ja si myslim,

steve 70.?.?.?

.. ze bychme meli vzpomenout na holokaust, a ne cist takove clanky. Pravda jeste nikoho nespasila. A je "skareda". Izrael je nas otec i matka. To, ze jsme se nejak nevyvedli, - nam nedava pravo cist takove lzi, protoze my i s nasimi politiky truchlime. A truchlit chceme a nikdo nas v truchleni nesmi ani zastavit, nedejboze - ohrozit !!
Timto souhlasim se zholokaustovanim autora clanku do vzduchu. Nejakym "kontraktorem" (nejlepe zdravotnickym - [vyplazený jazyk] )
.. Chranme si "vycinkane" pratelstvi s trpicim bratrem a nase koser dluhy. Takova kombinace je v dejinach ROZUMNE lidske civilizace - vzacna !!

227670

7.9.2010 10:25

RE: .. Ja si myslim,

Olas 78.?.?.?

Reakce na 227670

Izrael je nas otec i matka.

Nesmíme zapomínat, že Bůh věnoval tuto planetu pouze jedinému, vyvolenému národu a jedině tento zde může pouze rozhodovat i vládnout. My, jako zvířata v lidské podobě buďme vděčni, že nás tito vyvolení nechají s jejich svolením žít.

Zavrhněme proto jakékoliv ne právě kosher informace a konzumujme pouze to, co nám masmédia připraví a předžvýkají. Státem placeni vejtrubové přesně ví co smíme a co je již za hranicí něčeho co bychm vlastně ani sami nechtěli slyšet.
Volejme Hosana.

227684

7.9.2010 9:16

To nemělo chybu ...

targett 92.?.?.?

... ty kosher dluhy !!! ... za to by zasloužili kosherák nůž mezi žebra ... a pěkně hluboko, jak hluboké jsou ty dluhy ...

227676

7.9.2010 12:17

Také si dnes myslím, že "zadlužování" států na celém světě je podvod!

64 88.?.?.?

To je stejné jako s prasečí chřipkou. Je zajímavé, že najednou cca posledních 15 let se celý západní svět propadl do neřešitelných dluhů. Není jeden stát, který by neměl vysoké dluhy včetně České republiky,která má vzhledem k poměru HDP, dluhy jedny z nejmenších - některé státy jsou na tom tak, že již nebudou moci bez drastických prodejů majetků vůbec z dluhů vybřednout! A o to asi jde, "hybatelům" světa. Tito kazisvěti mají dnes prsty ve všem, ovládají a manipulují svět mediální scénou, kterou vlastní! To jedině správné sionistické židostvo se stalo mafií, které ovládá,manipuluje a útočí na nejnižší lidské pudy, chamtivost, závist, hrabivost - moc krásný případ je televize NOVA! Ta nemá chybu,také má správného majitele - prezidenta světového židovského kongresu Laudra, který s dalším mafiánským sionistickým židem Železným okradli tento stát o 10,5
miliardy korun a nic se nestalo! Prý poslanci udělali chybu. Svatá prostota, kdo tomu věří.Také Železného již uklidili, jako mnoho podobných židovských zlodějů předtím, třeba generálního ředitele Komerční banky Salczmana, který zavinil defraudaci cca 70 miliard korun a také se mu nic nestalo a ještě předtím byl vládou ODS vyhlášen podnikatelem roku! Je to stále stejná píseň a asi se dalších kroků této mafie dočkáme.

227689

7.9.2010 19:05

RE: Také si dnes myslím, že

Alexus 95.?.?.?

Reakce na 227689

Počkejte..dluhy nejsou podvod..jsou reálné.
Je to o příčině a tou je nastavení ekonomického systému a zrušení zlatého standardu v r.1971. Zadlužení je možné jen díky tomu,že je na světe systém nekrytých měn...ničím...A protože i ve vládách jsou lidé a dělají chyby...tak je vysekávají dalšími dluhy, které ženou před sebou. Ale naštěstí,aspoň Evropa se již probouzí a zadluženost míní snižovat, bohužel EU a celý ten úřednický ansámbl si nemíní podražit židličku.
Ale tento systém se brzy vrátí ke zlatém standardu , tedy době ,kdy to fungovalo.Nebou už úžasné růsty akciových indexů za 5 let o stovky bodů, nebudou umělé růsty HDP vyhoněné za cenu zadlužení,ale lidi konečně nebudou ožebračováni jako ted, kdy je INFLACE a regulace EU a státu dusí...Padne FED,ECB,CNB a bude lépe....otázka zní..kdy to bude ( doufám,že do 2020 to stihnem [smích]

227711

7.9.2010 20:23

RE: Také si dnes myslím, že

dub 78.?.?.?

Reakce na 227711

dluhy jsou podvod od samého počátku existence úroku.
ale pokud si lidi budou držet vypláchnutej mozek hovadinama, tak budou otroky na věčné časy...
hodně štěstí.

227719

7.9.2010 22:36

RE: Také si dnes myslím, že

Oracle mteleky (zavináč) zoznam (tečka) sk 95.?.?.?

Reakce na 227719

Skutočným problémom nie sú úroky, ale spôsob akým sa poskytujú(frakčné rezervy), komu poskytujú a akým spôsobom sa emitujú peniaze.
Je tu značný rozdiel medzi poskytnutím pôžička mladému na bývanie s úrokom a medzi poskytnutím pôžičky s úrokom na rozbehnutie podnikania, v prvom prípade ide o novodobé otroctvo, a v druhom prípade investíciu s neistým výsledkom.

Je tu rozdiel medzi požičaním existujúcich peňazí investičnou bankou a medzi poskytnutím kreditu žiadateľovi pôžičky na úrok, v prvom prípade ide o investíciu a ako taká je to služba, a v druhom je to zneužitie dôvery.

Emisia peňazí je tiež dobrá téma, štát vydá dlhopis s úrokom, tú skúpia banky atď, prakticky všetci poznáme o čo tu ide.
Mnohý(aj ja) vidia v takomto emisií peňazí podvod, mnohí tvrdia že problémy by sa vyriešili peniazmi krytím zlatom(so zákazom frakčného bankovníctva), mnohý zas tvrdia že nepotrebuje krytie, stačí keď sa zakáže frakčné bankovníctvo, pravda je niekde inde.

Peniaze by mali byť prostriedkom výmeny, je to idea toho že tá vec čo držím v ruke má hodnotu-"znamená niečo" z takéhoto pohľadu sebestačná ekonomika bude fungovať i na mušle kaori, soľ či na ručne tkané koberce alebo na kredit. Osobne preferujem peniaze kryté obilím, jednak má to viac-tisícročnú tradíciu, jednak to uspokojuje základnú ľudskú potreby a keď niekto "hrá" s takýmito vecami frakčné bankovníctvo veľmi ľahko sa môže skončiť na kandelábri či na strome.

227728

7.9.2010 22:46

RE: Ja si myslím niečo iné

Ľubomír 77 89.?.?.?

Reakce na 227728

Zdravím Oracle,

>Skutočným problémom nie sú úroky, ale spôsob akým sa
>poskytujú(frakčné rezervy), komu poskytujú a akým spôsobom
>sa emitujú peniaze.

Nesúhlasím...skutočným problémom devastácie - všetkého - sú úroky...ale to je na veľmi dlhú diskusiu.

>Je tu značný rozdiel medzi poskytnutím pôžička mladému na
>bývanie s úrokom a medzi poskytnutím pôžičky s úrokom na
>rozbehnutie podnikania, v prvom prípade ide o novodobé
>otroctvo, a v druhom prípade investíciu s neistým výsledkom.

Samozrejme, že je evidentný rozdiel,ale v konečnom dôsledku to vedie k tomu istému...otroctvu.

>
>Emisia peňazí je tiež dobrá téma, štát vydá dlhopis s
>úrokom, tú skúpia banky atď, prakticky všetci poznáme o čo
>tu ide.


>
>Peniaze by mali byť prostriedkom výmeny, je to idea toho že
>tá vec čo držím v ruke má hodnotu-"znamená niečo" z
>takéhoto pohľadu sebestačná ekonomika bude fungovať i na
>mušle kaori, soľ či na ručne tkané koberce alebo na kredit.
>Osobne preferujem peniaze kryté obilím, jednak má to
>viac-tisícročnú tradíciu, jednak to uspokojuje základnú
>ľudskú potreby a keď niekto "hrá" s takýmito vecami
>frakčné bankovníctvo veľmi ľahko sa môže skončiť na
>kandelábri či na strome.


Oracle, peniaze by mali slúžiť ako obeživo na urýchlenie výmeny tovaru, tak , ako pôvodne boli vymyslené...Akonáhle slúžia ako tovar, tak slúžia len a len tým , ktorí s nimi narábajú...t.j. satanovým služobníkom [velký smích] ( bez žiadneho náboženského podtextu ).

S pozdravom

Ľubomír

227729

8.9.2010 0:46

RE: Také si dnes myslím, že

udo udo321123zavinacazetbodkask 91.?.?.?

Reakce na 227728

Milý Oracle,
ešte raz na polopatistické podrobné názorné vysvetlenie systému tzv. úročenia
a efektu jeho nevyhnutnej sociálnej genocídy
KLIKNI SEM.
So všetkými riešeniami autorov sa plne nestotožňujem,
ale podstata vysvetlenia sedí ako s prepáčením "riť na šerbel"..

227735

8.9.2010 1:00

RE: Také si dnes myslím, že

Alexus 77.?.?.?

Reakce na 227728

to dub: Urok je zlocin ve Fiat Money systemu, to souhlas...ale v dobe zlateho standardu je to poplatek za pujcku penez, ktere nejdou jen tak tisknout ze vzduchu....a splatis ho praci-pridanou hodnotou...na ktere ty i poskytovatel pujcky vydelas....fungovalo to tisice let zpet, neni duvod ,aby se to nemohlo vratit, je to prirozenost lidi...

To ORacle: Myslenka kryti meny obilim je uslechtila,ale nerealna. Zlato je lepsi uchovatel hodnoty a je ho velmi omezene mnozstvi, je i lepe skladovatelne. To obili nesplnuje, navic by jsi tim totalne znevyhodnil oblasti, kere jsou na obili podnebim horsi..napr. takovy ISlandani by ti asi nezatleskali.Nema cenu se branit prirozenosti..coz zlato naprosto splnuje.Fiat money system doufam padne, jeste v tomto desetileti...nakroceno uz ma...donekonecna oblbovat lidi nejde....bud budou tisknout tak dlouho,az penize uplne znehodnoti a padnou/FED a spol.)...nebo vytvori velky vojensky konflikt,aby odvedli pozornost od hospodarskych problemu, ropa , zlato a jine komodity diky tomu vyleti do neuveritelnych vysin a padnou/FED a spol.) taky....nebo padnou do dalsi recese, prijde deflace...nepritel stavajiciho systemu a pritel nas normlanich lidi a padnou casem taky....uz nemaji sanci to ekonomicky zachranit.Jedina otazka zni KDY...

227736

8.9.2010 1:30

RE: Také si dnes myslím, že

dub 78.?.?.?

Reakce na 227736

úrok je zločin za jakéhokoliv systému.
je jedno, jestli vám půjčím hajzlpapír a chic zpátky jistinu plus kus papíru (který vydávám pouze já), nebo kilo zlata a chci zpátky kilo a deset deka.
kde ho vezmete? nikde, takže vám zabavím váš majetek.

ale jak říkám, dokud budou lidi uvažovat v zajetých kolejích a bašit výplach, kterým jsou krmeni, není pro ně cesta ven.

takže dokud nezačnete myslet mimo nastavenou krabici, budete stále ve stejném otroctví. a to, jestli si to připustíte, nebo ne, na tom nic nemění.

funkce peněz je úplně jiná, ale to je na dlouho a navíc nelze uvažovat v implantovaném egregoru...

ano, systém padne. ale jestli sázíte na zlato,jste v pérdeli u vymanění se z otroctví už teď. zbaštíte totiž jen další píčovinu, kterou vám vtloukali do hlavy tak dlouho, až jste tomu uvěřil.
ale to se tu žu probíralo podrobněji před pár měsíci, takže proč mařit čas.

227741

8.9.2010 1:46

RE: Také si dnes myslím, že

Alexus 77.?.?.?

Reakce na 227741

Hele...precet sem si ten link cos tam tusim ty hodil ohledne bezurocnych ekonomik...je to zajimavy..ale radsi si toho prvni prectu jeste vic.

Urok a zlocin ? V systemu omezeneho mnozstvi penez ? Ne v tom stavajicim....tam to funguje jinak.NAvic v systemu zlateho standardu do systemu pumpujes nove vytezene zlato.Ale je to na dyl..to mas recht.

Co se tyka zlata....kde se to probiralo sim te? uz to tu hezkych par mesicu ctu a jak si si nepamatuju, pod jakym clankem to bylo.

Kdyz je zlato pi.ovina dle tebe.....me nikdo nic nevtloukal....ekonomiku na vysce te uci jinou a zlato tam nevychvaluji,aspon ne tam,kde sem studoval ja...kdyz se podivas mezi maklere apod...tak ohledne zlata se vyjadruji az v poslednich tydnech,kdy uz i malemu diteti je to jasne...Muzes byt prosim konkretni v cem je problem u zlata ??? V cem je problem konkretne u investicniho zlata, potazmo stribra ? Rad se necham poucit,ale zatim jsem na nic lepsiho nenarazil z hlediska uchovani hodnoty...jestli neco je..tak sem s tim ( krome toho,ze budu mit pozemek-pole , oploceny barak - kulometne hnizdo, na zahrade vlastni studnu a fotovoltaickou elektrarnu na strese ) a tudiz budu kompletne sobestacny [smích]

227742

8.9.2010 15:44

RE: Také si dnes myslím, že

dub 78.?.?.?

Reakce na 227742

u zlata je problém stejně jako u všeho dalšího. je to jen a pouze forma peněz. a na té absolutně nezáleží.
záleží na podstatě peněz. a pokud budou peníze založené na dluhu a monopolu, tak se jede pořád ve stejných kolejích. a to má většina lidí problém pochopit.

bohužel tato neschopnost to pochopit plyne m.j. také z pevně uchyceného mýtu funkce peněz. peníze mají jen a pouze jednu jedinou funkci -- materiální vyjádření směnnného poměru (kolik jablek za kolik hrušek) - číselné/účetní vyjádření koeficientu. nic víc.
nemluvě o tom, že peníze jsou potřeba pouze pro proces směny, po ukončení směny jejich smysl/funkce/účel zaniká.
všechny ostatní funkce jsou jen vymyšlenkou hovadinou, o čemž se možná, pokud systém půjde do kytek tak natvrdo, brzy mnozí přesvědčí. až někdo půjde s kilem zlata shánět pecen chleba, a majitel pecnu ho pošla kamsi a poradí mu, aby si zlato/stříbro/atd. strčil tamtéž, protože zlata se nenají, neoblíkne se do něj, nezatopí. takže dotyčný se bude moct na to zlato akorát tak koukat. a přesně to je jeho reálná hodnota. a pak může dotyčný opět blábolit o zlatu a penězích jako uchovatelích hodnot [smích]

jediným uchovatelem hodnot může být pouze reálná věc s konkrétní užitnou hodnotou. takže buď zboží/dovednost-služba nebo investice do reálné ekonomiky.

a s tím souvisí i téma úrok, jeho zrušení a půjčování peněz formou přímých investic do konrétních projektů, kde odměnou je podíl na zisku/ztrátě adekvátně podílu.

ale to je fakt téma na dlouho a dost komplexní na probírání někde v diskusi. notabene pod článkem, kde je to dosti off topic.

227758

8.9.2010 17:56

RE: Také si dnes myslím, že

Alexus 95.?.?.?

Reakce na 227758

Dube, já s tebou souhlasím v aspektech , že peníze slouží pouze ke směně.

Byly vynalezeny k tomu,aby nahradili Barterový systém přece.

To s tím pecnem chleba, jak popisuješ, osobně si myslím,že např. s mincí zlata tě nikdo do kytek nepošle,protože 6 tis. let předtím to lidi brali jako směnou jednotku a historicky to tak vždy bylo.

Jak už níže popisuje oracle - Složený úrok = Zločin ,ale jednoduchý úrok v uzavřeném systému ( Ne v zločinném FIAT MONEY systému), není to samé.( proč to nemůže být v uzavřeném systému odměna věřitele za půjčku na investici pevně stanovenou, tedy jednoduchý úrok ?)

To co popisuješ níže, je defakto zjednodušeně zpětné zavedení Barterového systému,ale přece proto byly vynalezeny peníze ( předtím drahé kovy např.),aby lidi měli směnu jednodušší.

Když v ideálním systému prodá pekař za rok milion chlebů a vznikne mu zisk, investice nebudou potřeba, tak v jaké formě by sis ten zisk představoval ,když pominu papírové peníze fiat money systému, který nebude a ty říkáš, že i proměnit zisk např. v mince z drahých kovů ne, tak v co ??? Aby jsi mohl svůj zisk směnit např. za dovolenou pro rodinu,tedy službu ?

227773

8.9.2010 19:16

RE: Také si dnes myslím, že

dub 78.?.?.?

Reakce na 227773

složený a jednoduchý úrok jsou totéž, liší se pouze v multiplikačním koeficientu.
úrok je furt výroba peněz z ničeho.

ale fajn, klidně si věřte tomu svému.

jinak směna je vždy barterový systém, liší se pouze technickým způsobem směny a názvem koeficientu. i ve vámi tak žehnaném peněžnm systému jsou peníze pouze prostředníkem, protože vždy směňujete jednu reálnou věc za druhou. a pokud někdo hromadí papírky jen ze závislosti na tom, že potřebujete vidět rostoucí čísilka na kusu papíru, tak to je duševní nemoc a s ekonomiku nemá nic společného.

a poslední - za co směňujete svůj zisk teď? za papírky? a k čemu vám jsou? vy v tom vidíte invetici a uchovatele hodnot, ale to je právě váš blud. investice znamená reálnou vklad do reálné ekonomiky, takže pokud nechcete službu nebo zboží, můžete je investovat v rámci podílu do produkce. a tím si zachováte hodnotu úspor.
ale klidně si hromaďte zlaťáky, bude to totiž především váš problém.

227781

10.9.2010 18:16

RE: Také si dnes myslím, že

Alexus 95.?.?.?

Reakce na 227781

Dube nevim jestli mne pozorne ctes, ale znova opakuji,ze FIAT MONEY system,ze s nim nesouhlasim a jsem s tebou zajedno, jen povazuji urok jednoduchy v uzavrenem systemu za mozny narozdil od tebe, i kdyz tvuj vyklad chapu.

Smena : Souhlas

To nize : Pises znova papirky ( tedy FIAT MONEY ) Muj dotaz znel, kdyz by jsi byl v tvem idealnim systemu, kde nejsou papirky jak rikas, tak CO KONKRETNIHO by to bylo ? Ten vklad musi mit nejakou hodnotu prece ( kdyz ne v penezich) a ja napr. slitek unce investicniho zlata nepovazuji za papirek, rozlisuju to ) , tak v CEM KONKRETNE, rozumis ??? V cem by jsi hromadil-uchoval svuj zisk z plodu tve prace dle tvych predstav kdyz by jsi mel tu moznost volby v okamziku,kdy nepotrebujes do niceho investovat ???

227874

10.9.2010 18:48

RE: Také si dnes myslím, že

dub 78.?.?.?

Reakce na 227874

a já znovu opakuji, že na formě peněz nezáleží. záleží na jejich podstatě, tedy způsobu vytváření.
formou může být cokolvi, třeba malovaný kolečka. je to tak nepochopitelný?
a bez ohledu na to jejich jedinou fnukcí pořád zůstane technický přepočítací koeficient. a koeficient může vytvářet kdokoliv, na kom se směňující shodnou, protože jim nakonec jde jen o to vyměnit přebytečné za potřebné, ne o to, jestli si budou přesouvat knoflíky nebo psí hovínka.

nepotřebuju investovat? a to si jako myslíte, že ve vašem pojetí do toho zlata neinvestujete? samozřejmě, že ano.
úspory nejsou nic jiného, než odložená spotřeba. a z pohledu celku je hovadina, aby se umrtvovaly do prakticky nepoužitelných věcí (k čemu je komu zlato? tedy pominu-li některé technologie, kde slouží jako surovina).
a věc bez vlastní užitné hodnoty nepřinese nic vám, ani celku.
takže je vhodné investovat odloženou spožebu (úspory) někam, kde je proto využití. dneska lidi věří, že je to banka, která jim za to dá úroky. což je blud. ale pro teď to nechme.
a totéž se může udělat v žádoucnějším a zdravějším systému, tedy investovat je jako podíl do nějakého projektu, kde bude výnos z investice zisk z tohoto projektu (kladný i záporný).
tím poskytnete své dočasně volné zdroje pro použití jinde, a ještě si zajistíte, že takto dočasně vámi uvolněné zdroje vám za odměnu přinesou podíl, a díky neexistenci úroku se vám neznehodnotí, protože jakýkoliv úrok jsou peníze z ničeho a způsobuje inflaci.

227881

11.9.2010 13:43

RE: Také si dnes myslím, že

Alexus 77.?.?.?

Reakce na 227881

Ok zacatku rozumim.

Druha cast: JSem si vedom,ze tim,ze promenim bankovky papir ve Zlato, ze tim investuju ano...Ale branim se tim proti jejich znehodnoceni ve FIAT MONEY Systemu....protoze presne jak pisete, banky a uroky = blud pro lidi. To dalsi jak pisete , tam se dostavame nejen do ekonomicke,ale uz i do psychologicke roviny.V pripade, ze vim o nejakem projektu, kde mohu investovat svuj zisk, tak ano ,ale musim pocitat s efektem mozne ztraty( i zisku), protoze investice do projektu je i podnikatelskym zamerem ve vetsine pripadu.Tu odmenu na konci jak zminujete, tu dostanu pouze tehdy, pokud projekt byl uspesny.Ale z hlediska psychologie , napr. vy i ja, jsme schopni investovat,ale jsou tu pak desitky milionu lidi,kteri proste podnikat neumi a nidky umet nebudou....tzn. spotrebitelé, tedy vetsinou ti,co veri bankam, ze jim zhodnoti penize ve stavajicim zlocinnem systemu.A ti toho schopni nejsou a ve vetsine pripadu i nebudou, jim je treba ukazat, a rici, cim penize jsou,ze jsou presne jak rikate jen prostredkem smeny ,a zaroven jak zminujete na zacatku.. Zlato,stribro a lidi si jsou toho vedomi bylo tisice let tim, na cem se lide dohodly, ze budou pouzivat jako prostredek smeny, protoze je ho omezene mnozstvi a nejde natisknout ze vzduchu.PRoto s vami souhlasim z hlediska toho co popisujete,ale z hlediska praktickeho uziti,tam vidim zlato jako to, na cem se lide dohodnou jako prostredku smeny,az FIAT MONEY padne.V tom se zas lisime.

227912

11.9.2010 17:47

RE: Také si dnes myslím, že

dub 78.?.?.?

Reakce na 227912

ale ne, není problém, jestli to bude zlato nebo něco jiného. lidi budou vždy ochotni používat jen to, co chtějí.
takže na formě nemá cenu bazírovat. může to být klidně i zlato, stejně jako cokoliv jiného. změna formy podstatu nemění. (ale naopak ano).

nutné je řešit podstatu, tedy jak budou peníze vznikat (a zanikat) a kdo to bude dělat. a to je koncepční věc, většina lidí bude výsledek pouze používat.

a co se týká investic (ukládání hodnoty) - tady přeci není vůbec třeba, aby si to jedinec nutně musel zajišťovat sám. není důvod, proč by si nemohl na tuto poradenskou službu někoho najmout - ale za pevný poplatek! a není nic proti ničemu, aby tuto službu - tedy poradenství a zprostředkování - poskytovaly třeba banky. ale za fixní poplatek. u holiče taky neplatíte podle toho, kolik vlasů vám ostříhá. platíte pouze za ostříhání. takže banka (či kdokoliv jiný) může poskytovat poradenské a zprostředkovastelské služby, ale nikoliv za úrok, ale za fixní poplatek. a pak problém není. pak jde o službu jako jakoukoliv jinou, bez zásahu do množství peněžní zásoby.

ale investovat nebude banka, ale vy. vše bude vaším majetkem, nikoliv majetkem banky, jak je tomu dnes (a vše bude s vaším souhlasem, protože majitelem prostředků budete vy). dnes ani vklady v bance nejsou vaše, ale banky. vy máte pouze pohledávku za bankou. (takže dobrovolně odevzdáte při uložení peněz svůj majetek bance a výměnou dostanete pohledávku. a banka spravuje své vlastní peníze, nikoliv vaše, protože po jejich uložení je majitelem ona. což bohužel většina lidí ani neví...)

227918

11.9.2010 18:02

RE: Také si dnes myslím, že

dub 78.?.?.?

Reakce na 227918

ale u drahých kovů je problém technický. množství peněz musí odpovídat objemu směňovaného zboží. takže vytváření peněz musí být pružné v souladu s produkcí ve směně. a to kovy neumožňují.
a proto není zlato a ostatní kovy schůdným řešením formy peněz.

227919

8.9.2010 13:32

RE: Také si dnes myslím, že

Oracle mteleky (zavináč) zoznam (tečka) sk 95.?.?.?

Reakce na 227736

Budem reagovať na každého v jednom príspevku, nič osobné, skratka len sporím.
To Alexus: Súhlasím s Vami úrok vo fiat money je zločin, zločinom je aj fiat money, čo sa týka krytia peňazí obilím napísal som svoje osobné preferencie. Ja som to napísal ako historický príklad, ale na to aby daná vec kryla menu musí vyhovieť niekoľkým veciam:
1)Uspokojovať nejakú potrebu, najlepšie nejakú základnú potrebu ako potrebu jesť.
2)Musí byť dostupné v dostatočnom množstve alebo mať schopnosť pravidelne sa obnovovať.
3)Musí byť lokálne a aby ju bolo možné zmieňať aj na hranici komunity alebo štátu.
Tým pádom Island by mohol mať menu krytú sopkami, gejzírmi, ľadovcami(turizmus), údeným sleďom a treskou. [vyplazený jazyk]
No a v Číne mena bola od čias stavby Čínskeho múru krytá rôznymi naturálnymi produktmi.

Pre udo a Ľubomír:
Ja a Alexus hovoríme o jednoduchom úroku pri 100% krytí meny a zrušení frakčnej rezervy, fiat money a emisie peňazí na dlh. Vy páni hovoríte ako pán Vaský o zložených úrokoch, fiat money a frakčných rezervách.
V mojom prípade pri 10% úroku (čo je platba za poskytnutie služby a vykrytie nákladov)požičia si právny subjekt 12000 od investičnej banky na rok pre rozbehnutie firmy a musí vrátiť 13200, to považujem ešte za prípustné.
Vy hovoríte o zložených úrokoch kde, kde-komu požičajú 12000 na 10%-ný zložený úrok a potom za 10 rokov musí vrátiť na úrokoch 120000 + vypožičanú sumu.

Takže prosím vás nabudúce uistite sa o čom hovorí oponent pred tým že skritizujete jeho názor.

227756

8.9.2010 17:46

RE: Také si dnes myslím, že

Alexus 95.?.?.?

Reakce na 227756

To Oracle, díky, jsme zajedno. Tak to bylo myšleno.skvěle jsi to doplnil.

227772

7.9.2010 20:42

RE: Také si dnes myslím, že

aristokrat aristokrat (tečka) tomas (zavináč) centrum (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 227711

evropa zadluženost míní snižovat? dneska je prvního dubna? [velký smích]
pokud vím tak chtějí snižovat tempo ZADLUŽOVÁNÍ což je podle mého laického pohledu trošičku něco jiného [mrknutí jedním okem] vrchnost v německu mumlá něco o 3% HDP což je šetření jak noha
uvědomte si že státní dluhy jsou reálně NESPLATITELNÉ naprosto úplně a zcela neexistuje způsob jak splatit i titěrnný český dloužek natož německé britské italské řecké francouzské americké apod óbrdluhy
navíc si uvědomte jedno základní pravidlo ekonomik s penězi vznikajícími ve formě dluhu čím méně dluhů tím méně peněz tzn pro ekonomiku tím hůře protože peníze jsou krev ekonomiky jediná možnost jak udržet tento blaznivý systém při životě je nějak umáznout dluhy tak aby lidi nenapadlo si překotně půjčovat s tím že se stejně nemusí nic vracet jinak KONEČNÁ pane pasažére [mrknutí jedním okem]

227724

8.9.2010 1:12

RE: Také si dnes myslím, že

Alexus 77.?.?.?

Reakce na 227724

TO aristokrat...proc vytrhujes z kontextu : Sak to tak je, jka pises...psal jsem,ze si EU nemini pod sebou podtrhnout zidli a tudiz slo domyslet,ze to taky povazuju za pohadku , a jasne jsem dal najevo,ze EU je skudce....Ze jsou nesplatitelne vim davno, pisu to i v dalsim prispevku...Jsme v souladu prece.
Ale to co popisujes v tretim odstavci, ano tak to je..proto tento system bude zlikvidovan. Nemuze prezit....je to brana do pekel.
PRoto navrat systemu zlateho standardu je jediny mozny....a samozrejme s tim snizeni vlivu statu....na minimalni uroven.zruseni centralnich bank.....penize by byly opet jen to co ted nejsou, nastroj na smenovani, tedy to k cemu byly urceny.V omezenem mnozstvi bez toho,ze si Bernanke rekne natisknem si 2 biliony , mam dobrou naladu [smích]

227738

8.9.2010 23:32

RE: Také si dnes myslím, že

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 208.?.?.?

Reakce na 227711

Menovy system - takzvany zlaty standard vychazel samozrejme z uveroveho principu, to jen pro vasi informaci.Takze nic nevyresi.
Zadluzenost se za soucasnych okolnosti neda vubec snizovat.Ze vy ctete sebrane Kalouskovy a Necasovy projevy a tresete se hruzou pri pomysleni na Recko.Smich.

227799

9.9.2010 1:37

RE: Také si dnes myslím, že

Alexus 77.?.?.?

Reakce na 227799

To anonym 208...: Opravdu Zlaty Standard nic nevyresi ?? Ale ale....prectete si jak fungoval menovy system bez centralnich bank napr. v letech 1815-1914...KDy to byl Zlaty vek defakto....bez nekolikatisicove inflace jako nyni ( FED 1914 az do soucasnosti)...s omezenym mnozstvim penez.
Ze zadluzenost v soucasnosti ve FIAT MONEY systemu uz se snizovat nebude, vi kazdy,kdo se o ekonomiku seriozne zajima.A proto je ten system KO. REcko je jen vrcholek pyramidy, bude hur.
A co misto utoceni nam tu rici,co lepsiho mate v kapse, nez system ,ktery evidentne fungoval po staleti hmm , nez ho lide bazici po moci zrusili kvuli uzurpovani moci hmmm ?

227806

7.9.2010 16:31

Kurdové, Turci a Mossad

Dale Coper 62.?.?.?

Zaujala mne ta zmínka že Israel podporuje kurdskou PKK. Nějak mi to nejde dohromady s faktem že Mossad Turkům údajně pomohl se zadržením leadera PKK Ocalana v roce 1999. Je ale pravda že v té době nebyl v Turecku ještě u vesla islamista Erdogan a obě země byly spojenci.

227698

Příspěvků: 27

07.09. 04:18 steve  .. Ja si myslim,
07.09. 10:25 Olas  RE: .. Ja si myslim,
07.09. 09:16 targett  To nemělo chybu ...
07.09. 12:17 64  Také si dnes myslím, že "zadlužování" států na celém světě je podvod!
07.09. 19:05 Alexus  RE: Také si dnes myslím, že
07.09. 20:23 dub  RE: Také si dnes myslím, že
07.09. 22:36 Oracle  RE: Také si dnes myslím, že
07.09. 22:46 Ľubomír 77  RE: Ja si myslím niečo iné
08.09. 00:46 udo  RE: Také si dnes myslím, že
08.09. 01:00 Alexus  RE: Také si dnes myslím, že
08.09. 01:30 dub  RE: Také si dnes myslím, že
08.09. 01:46 Alexus  RE: Také si dnes myslím, že
08.09. 15:44 dub  RE: Také si dnes myslím, že
08.09. 17:56 Alexus  RE: Také si dnes myslím, že
08.09. 19:16 dub  RE: Také si dnes myslím, že
10.09. 18:16 Alexus  RE: Také si dnes myslím, že
10.09. 18:48 dub  RE: Také si dnes myslím, že
11.09. 13:43 Alexus  RE: Také si dnes myslím, že
11.09. 17:47 dub  RE: Také si dnes myslím, že
11.09. 18:02 dub  RE: Také si dnes myslím, že
08.09. 13:32 Oracle  RE: Také si dnes myslím, že
08.09. 17:46 Alexus  RE: Také si dnes myslím, že
07.09. 20:42 aristokrat  RE: Také si dnes myslím, že
08.09. 01:12 Alexus  RE: Také si dnes myslím, že
08.09. 23:32  RE: Také si dnes myslím, že
09.09. 01:37 Alexus  RE: Také si dnes myslím, že
07.09. 16:31 Dale Coper  Kurdové, Turci a Mossad

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

25

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc duben přispělo 32 čtenářů částkou 8 801 korun, což je 25 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

Ve zkratce

Zázračný americký lék na koronavirus09.04.20 08:46 USA 1

Nejnovější dezinformace....08.04.20 18:10 Česká republika 5

Hamáček chroptí blahem: asi se podaří prosadit 10 tisíc pokuty vybírané mestapem a policií08.04.20 17:36 Česká republika 9

Pandemie povzbudila plány na budování vysokorychlostních sítí 5G08.04.20 12:13 Neurčeno 0

Revoluce nese smrt?08.04.20 09:26 Neurčeno 4

Ve Španělsku se policie vymkla kontrole07.04.20 21:40 Španělsko 5

Zemřela novinářka Tereza Spencerová07.04.20 18:12 Česká republika 4

Trump potvrdil právo USA na těžbu přírodních zdrojů na Měsíci07.04.20 14:18 USA 4

Pokuta 25 tisíc korun za bezdůvodnou jízdu autem během epidemie?07.04.20 13:51 Austrálie 4

Bill Gates: “Bez očkování proti COVID-19 nikdo nesmí za hranice ani sehnat práci”07.04.20 07:56 USA 5

Někdo zaútočil na českou ambasádu v Moskvě. Petříček se zlobí: musíte nás ochránit!06.04.20 17:13 Rusko 5

Ropa ve Venezuele je nyní ve vlastnictví Ruska06.04.20 16:48 Venezuela 0

Na několika místech Velké Británie zapalují lidé vysílače 5G, podezírají je z podpory šíření koronaviru05.04.20 16:15 Británie 9

Staří bardi se probouzejí v zakrátko těžce zkoušené zemi05.04.20 13:02 USA 0

Vakcína ještě není, ale "odborníci" se už obávají reakce odmítáčů05.04.20 09:11 USA 8

Výroba ,,nezávadných, hygienických“ roušek05.04.20 07:58 Indie 7

Byl 15. březen 2020...04.04.20 19:59 Česká republika 5

Česká armáda odmítla pomoci českým lidem...04.04.20 12:10 Česká republika 3

Praha 6 přesouvá Koněva03.04.20 11:08 Česká republika 6

Hermafrodité a úchylové v Panamě mají problém. Málo respektu k jejich úchylce03.04.20 10:48 Panama 2

Měnové kurzy

USD
24,98 Kč
Euro
27,15 Kč
Libra
30,97 Kč
Kanadský dolar
17,81 Kč
Australský dolar
15,58 Kč
Švýcarský frank
25,71 Kč
100 japonských jenů
22,92 Kč
Čínský juan
3,54 Kč
Polský zloty
5,99 Kč
100 maď. forintů
7,57 Kč
Ukrajinská hřivna
0,92 Kč
100 rublů
33,29 Kč
1 unce (31,1g) zlata
41 195,22 Kč
1 unce stříbra
376,88 Kč
Bitcoin
182 129,21 Kč

Poslední aktualizace: 9.4.2020 06:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 4 963