Diskuze k článku

Zlatá dobrá koruna vs. globalizácia

Příspěvků 41

19.8.2010 6:42

100% souhlas!

F. Estét 114.?.?.?

Ne nadarmo byly na mincích kterékoliv civilizace vyraženy hlavy panovníků, krounovační znaky, atd. Ta měna prostě vždycky někam/někomu patřila. A Euro? Je jaksi nemístní, dislokované, kdo by se v tom vyznal: k ukojení všeho stačí přepočty...

226545

19.8.2010 10:16

RE: 100% souhlas!

hdg 109.?.?.?

Reakce na 226545

Na euro bankovkách jsou samá otevřená okna starobylých staveb, viadukty, mosty apod. Vše symbolizuje (ONI jsou symboly posedlí) otevřenost, PROSTUPNOST (pro jaké zájmy?). I na reálsoc. bankovkách byly symboly majestátu národa (hrady, slavné historické i mytologické osoby).

226551

19.8.2010 7:56

tak veru

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 195.?.?.?

Ak chcem vedieť, koľko som dostal k výplate, koľko som zaplatil v obchode, vždy si sumu v eurách musím prerátať do starých dobrých slovenských korún. Nehovorím o tom, ako tovary a služby zavedením novej meny zdraželi. Čo je ale najväčší problém? Euro je nekrytá mena, emitovaná ECB, ďaleko od nás. Akú môže mať dôveru??

226546

19.8.2010 8:14

Naleteli sme a poriadne

Erika 52 emickova (zavináč) marticonet (tečka) sk 91.?.?.?

Bola to zlodejina. Hlavne ten prepočtový kurz!
Vydelili nám úspory 30, ceny máme ale európske, platy 8 -10 krát menšie.Penzie cca 5 -7 krát menšie.
Nikdy nedosiahneme úroveň starých štátov eurozóny a o to ani nikdy Európe nešlo. Nikdy nerátala s rovnocenným partnerstvom.
Potrebovala len nové trhy, nových otrokov za nízke mzdy. Presunuli k nám výrobu, akoby sme boli banánová republika.
Pre nich asi aj sme. A tie pokusy o dovoz toxického odpadu pod rúškou noci, dovoz zeleného mäsa...
Škoda hovoriť!
A Lisabonská zmluva?
Všetka česť pani Bobošíkovej. Vystihla to najlepšie ako sa len dá.
A pravdu má aj pán europoslanec Nigel Farage. EÚ je koniec demokracie, prišla k nám diktatúra nebývalého rozsahu.
Zachráň sa, kto môžeš!

226547

19.8.2010 11:39

RE: Naleteli sme a poriadne a ďalej letíme - cenovou úrovňou

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Reakce na 226547

Len pre zaujímavosť, prečo bol stanovený prepočtový kurz 1 JEURA na 30,126 ? Prečo nie pekne okrúhlých 30 ? To sa predsa satanistický bankári troška pohrali a do vymenného kurzu zakomponovali ich symbolických satanských 666 : 3 + 1 + 2 = 6,potom je 6 na konci a počet znakov je ...tiež 6...

Takže máme ( na Slovensku ) satanistickú menu,ktorá je úplne nekrytá.Nemá charakter ani štátovky ani bankovky, je to len bezcenný papierik, uvedený nútene pripravovaným európskym štátom do obehu. Všimnite si tieto bezcenné papieriky bližšie,neuvidíte tam žiaden nápis o krytí nebodaj zlatom,alebo nejakým majetkom.Pozrite sa čo bolo uvedené na bývalých bankovkách, ak ešte nejakú nájdete...
Ďalej tam uvidíte plno modrožltých hviezdičiek...no presne 12.Ako to, že nepribúdajú s rozšírovaním EU...ani na vlajke, ani na peniazoch? Nemôžu, lebo tých kmeňov bolo len 12.Takže teraz možno tušíte,aký súkmeňovci zavádzajú a ovládajú EU,či JEU.

Nespochybniteľným faktom prijatia EURA je výrazný rast cenovej úrovne, ktorý úspešne zatajujú vydávaním sfalšovaných údajov ich úradom, ktorý nazvali Štatistický ( áno my občania sme len
štatisti...).Mám niekoľko rokov dozadu poodkladané rôzné účty.Pri ich porovnávaní...no nie je to pekné čítanie.A potom si prečítam údaj o kamuflovanej inflácii a utekám si uľaviť za pomoci toaletného papiera ( má takmer rovnakú hodnotu, ako tie JEURA,len tam chýbajú tie hviezdičky a hologram ).

Najmarkantnejší bol rast cien u nehnuteľností...tam dosiahol úroveň stoviek percent.Napr. teraz kúpite bežný 3 - izbový byt v Bratislave za cca 100 - 130 tis. JEURO.Ak si porovnáte ceny na povedzme štvorcový meter, zistíte,že napr. na Floride to kúpite lacnejšie...a to už je silná káva,keď zarábate min. 5 x menej...Ak chcete nejak bývať, stali ste sa cez hypotéku, dlhoročným otrokom tých bradatých pánov,s vysokým múdrym čelom a pár chlpami na hlave.Veď ak zarábate povedzme 700 JEURO mesačne, spočítajte si, za koľko rokov ste schopní to splatiť...

A tí bradatí alebo predčasne vypĺznutí páni vám dennodenne rozprávajú vo vašej TV, ako je nutné budovať demonkraciu,ako vaša vláda úspešne pracuje pre vaše blaho,analytici to pekne vysvetlia aj tým blbším,prípadne vás ešte ohúria politici tvrdením, že je nutné ešte viac odviesť do štátnej kasy rôznými poplatkami a daňami, aby sme sa v budúcnosti mali lepšie...

Ľubomír

226553

19.8.2010 17:36

RE: Naleteli sme a poriadne a ďalej letíme - cenovou úrovňou

micha michaVej (zavináč) seznam (tečka) cz 92.?.?.?

Reakce na 226553

Vy klucí slovenský,to ste to teda s tím JEUREM vyhráli,to snad raději choleru. [smích]

226567

20.8.2010 1:42

RE: Naleteli sme a poriadne a ďalej letíme - cenovou úrovňou

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 62.?.?.?

Reakce na 226567

Asi hej, tá sa dá liečiť - s eurom to tak jednoduché nebude.

226593

19.8.2010 11:54

RE: Naleteli sme a poriadne

MoUdrostrak 90.?.?.?

Reakce na 226547

Zamestnanci se nemeli v Zapadni EUrope "dobre", protoze by je zamestnavatele a politici "meli radi". Byl to socialni dumping, aby se realsocialismus ruske provenience a potazmo i rusky vliv, nerozsiril dal na Zapad. A investori a zamestnavatele neprisli o sve statky. Proto take nejvyssi zivotni uroven v obou blocich byla na mistech primeho dotyku: Zapadni Nemecko/Vychodni Nemecko....Jizni Korea/Severni Korea.
'
Dnes mirne roste zivotni uroven na byvalem Vychode. A na Zapade zivotni uroven stagnuje nebo dokonce se rozmelnuje a rozdily mezi lidmi jsou cim dal vetsi. EURo a cena prace versus zivotni naklady se presne vydava jen smerem, ktery je prirozeny akumulaci kapitalu do uzke vrstvy vlastniku. Neni jediny duvod, proc by meli "ze sveho" doprat i svym zamestnancum. Nemaji se ceho bat - kazda pripadna socialni revoluce sla a jde vzdy nacas zkorumpovat a pak se vse opet vyda obvyklym smerem - viz. JuYsEj a OBAMOmania.
'
Na druhou stranu jsou CR a SR naproste BILE VRANY. Kazde jine staty prosli bud hyperinflaci (SLO, BG, RO...) nebo rizenou mnohaletou devalvaci meny (PL, HU...). Jen v CR a SR lide prepocitavaji nominalni pomery desitky let zpatky! Proto na jednu stranu zustavaji levne sluzby, ale na druhou se spatne stehuje prebytek od vyssich prijmovych vrstev k lidem odkazanym na prijem ve sluzbach. Ve slavnych nyni po zasluze krachujicich JuYsEj davam dyzko v restauraci v hodnote nekolikanasobku ceny mnohachodoveho menu v CR nebo SR. I v mene drahych kvelbech ma servirka denne pry sto US$ fix (obvykle taky pry nacerno) a sto a vic bokem. Vse tedy nezdanene! V CR a SR obluhujici zivori za cca tipu 10-20 $ denne prave proto, protoze obdarovavajici je zafixovany v tom, ze "koruna ma hodnotu". Na Slovensku se stydim dat spropitne -,50€, protoze by mi hanba fackovala. V Cesku mi pripada zase 20,- Kc az az...

226554

19.8.2010 13:45

RE: Naleteli sme a poriadne

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Reakce na 226554

Muselo by mi opravdu hodně hrabat na věži abych dal tringelt 20korun .. to bych musel mít útratu tak ve stovkách!
Na což nevím, kde bych na to asi tak vzal. Menu s kofolou nebo jednim pivem mne vyjde tak do stovky, to mu přece proboha nedam 1/5 ceny tringelt? Za to mám snídani nebo na to ujedu asi 20km na skutru za benzín! A za dvacet takových "tringeltů" mám měsíční připojení na internet...
A KOLIK lidí vám řekne když jim třeba něco opravíte za 270 korun, že za "300 je to dobrý"???

Krysa

226557

19.8.2010 16:10

RE: Naleteli sme a poriadne

MoUdrostrak 90.?.?.?

Reakce na 226557

Ja jsem nemel jen na mysli trinkgeld, ale psychologickou zabranu, ktera nas svazuje jen v CR a SK k tomu, co byvala koruna. A odrazi se to ve sluzbach. Takze na jednu stranu mame neuveritelne kvalitni a pritom levne zdravotnictvi, vcetne zubaru, opravy bryli apod. Na druhou stranu kvalita nekterych sluzeb nebo personalu, ktery tam zivori za mrzky plat, zase nici koupeschopnost (a uroven nabidky a kvality) v malych mestech a na vesnicich. Protoze prave hlavne nizkoprijmove skupiny tam tvori vetsinu nakupujicich. Bohaty clovek si zajede do oblastniho hypermarketu nekolikrat mesicne behem ruznych jednani a vyrizovani, takze jeho mnohanasobne prijmy "dolu" neprotecou. Pred nekolika lety jeste byvali v CR na vesnicich a v mesteckach ve specializovanych prodejnach zamestnani fachmani. Dneska narazim cim dal vic na rodice nebo prarodice podnikatelu, kteri mezitim nekde neco vyrizuji nebo chodi jeste do hlavni prace. A fach obchod jen zivori a preziva, protoze nejenze neuzivi ani prodavace, ale ani samotneho majitele! A podobne je to s hospodama, restauracema... Vse zacina byt podfinancovane a vybydlene...a sizene! O nervy, o zlucnik! Kazdy z nas je ochotny akceptovat cenu v hypermarketu, hobbymarketu, ale tam se nase utrata/marze rychle prestehuje mimo lokalni kupni silu. A lokalita tezce chatra. V Nizozemi jsou napr. hypermarkety temer zakazany, protoze by tamni teritorialne celkem vyrovnany blahobyt rychle podtrhly. A vsechno to domino bidy u nas zacina u holice, lokalniho taxikare, pingla...

226562

21.8.2010 21:01

RE: Naleteli sme a poriadne

smoke 89.?.?.?

Reakce na 226562

Přesně toho jsem si všiml při návštěvě Maroka. Lidé tam podporují svůj lokální business, nevšiml jsem si, že by potraviny, oděvy, nábytek, domácí potřeby a nářadí, základní služby nakupovali od nadnárodních korporací. Tam nakoupí maximálně to, co nejde snadno lokálně vyprodukovat, třeba počítač nebo auto. Lidé v ČR jsou bohužel ve většině závistiví hlupáci, kteří raději, než by dali sousedovi vydělat, tak budou podporovat korporace, které mají zájem pouze na zvyšující se míře jejich vykořisťování a zotročení (nemluvě např. o poškozování zdraví náhražkami potravin apod.). [oči v sloup]

226647

21.8.2010 23:02

RE: Naleteli sme a poriadne

Antiseptik 69.?.?.?

Reakce na 226647

Jo to byste museli vzít národní ekonomiku do ruky pořádně, a místo z daní podporovat nějaký centrum tak chodit v krojích, rubat dříví valaškou, pít jenom české pivo (jakmile se nějaký pivovar dostane jim do rukou tak pít jiné) a moravské víno. Je to nerovný boj, mládež bez reklamy neví co si na sebe vzít. Potřebujete nové domácí reklamy, třeba "Hanba hamburgerům, z hranolky na hranici a do každé rodiny dřevěné hodiny. A to si nedělám ani srandu, to neustálé zjednotvárnováví světa mi opravdu jde na nervy, přece nestrávím 8 hodin v letadle abych se koukal na ty samé krámy jinde? Je tu určitá naděje, řetězcové obchody se rozrůstají mnohdy na podkladě investic a mnohdy také krachují. Malé domácí obchody a řemeslníci mohou ve vakuu vzniknout doslova přes noc a brát i výměnný obchod vážně, neb se nemusí dělit s investory o zisk. Já sám dnes i zde v Kanadě toto osobně podporuji, sám se tak živím (spravuji železné schody) i když právě teď dost mizerně, což není nadnárodní konkurencí ale nedostatkem peněz mezi lidmi, což zase díky nadnárodním společnostem asi je. Tuhle jsem potřeboval spravit svoje pracovní boty s kovovou špičkou a nastojte jediný švec kterého žena v okolí našla byl ze Sirie. Spravil je na počkání a bezvadně. Dnes místo národ sobě jako bylo národní divadlo tak rostou centra financované průmyslem (zde třeba Bell Centre nebo GM Place), což není nic jiného než postavené za naše peníze jimi nám uzmuté za účelem snížení daní, takže to zaplatíme třikrát, jednou jim a po druhé za ně státu v daních a po třetí zase jim v lístcích do divadla ne na koncert. Pamatujte si přesto že peníze mají oni tak platíme vždy nakonec my. Proto jsou bohatí a my chudí. [chechtot]

226650

25.8.2010 16:53

RE: Naleteli sme a poriadne

oeldea 90.?.?.?

Reakce na 226557

mě to teda dneska řekli čtyři ze čtyř, že 300 je dobrý, ale není to pravidlo.)

226763

19.8.2010 13:46

RE: Naleteli sme a poriadne

Martin300 68.?.?.?

Reakce na 226554

"ma servirka denne pry sto US$ fix (obvykle taky pry nacerno) a sto a vic bokem."

Hodne lidi dela jen na part time,takze to neni pravda,ze to vydelaji denne.A tech "kvelbu" kde si vydela 100$ a vice,zase taky moc neni.Pokud to mohu posoudit s pohledu cloveka,ktery zde zije,tak to neni co to byvalo.A jeste jedna vec.V US je proste normalni dat tip,ne tak docela u nas.Od toho se taky odviji vyska hodinoveho platu,kdy v US je to casto mezi 2-3$ a nekdy ani to ne,protoze majitel spoleha na to,ze si cisnik/servirka proste vydela neco na tipech.
Zalezi taky kde,jestli ve velkomeste nebo na malem zapadlem predmesti.V Praze ty tipy budou vetsi nez v nejake Dolni Lhote.

226558

19.8.2010 15:56

RE: Naleteli sme a poriadne

Antiseptik 69.?.?.?

Reakce na 226558

No běžně se u servírek počítá že si hlavně vydělají na tuzérech, takže plat mají mizerný, těch sto denně je spíš tak sto týdně v platu.

226560

19.8.2010 16:27

RE: Naleteli sme a poriadne

MoUdrostrak 90.?.?.?

Reakce na 226558

Na part time se (krome vylozene sezonnich destinaci) pracuje temer vsude ve svete. Takze, samozrejme je to mysleno za dny, co je v praci. Je jasne, ze je rozdil mezi treba NYC, kde i cernosi maji v nekterych obvodech 55k rocne a Zapadakovy. Na druhou stranu se v Zapadakovech lide vice druzi a maji i cas utracet. Ve mestech si spis chteji od navalu odpocinout a neholduji tolik zastaveni se na kafe a poklaboseni. Nebo mi to alespon tak pripada. V Zapadakovech obvykle po uctu prijde i majitel, da rec, co jsem, odkud jsem, kam mirim. Vetsinou vnuti slevovy kuponek hned na pristi navstevu.
'
V CR je nechut utracet resp. i davat trinkgeld i duvodem, proc spousta regionu, kde driv vubec nebyl rozdil oproti mestum, nyni tezce chatra, protoze penize odtamtud odchazi.

226563

19.8.2010 9:38

O EURU A NEJEN O NĚM

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 80.?.?.?

Přednáška Andrease Klausse o penězích a právu: http://mustwatch.hztz.cz/film/andreas-clauss-o-pen...

226548

19.8.2010 11:38

hahaha

kekel 90.?.?.?

jjjj, pěkně trefné..ani groš v kapse s eurem,přesně takovýto pocit mám také,když je používám v zahraničí. Design eura je sám o sobě podivný, podivná, hnusná bankovka, která vylezla z tiskárny s odfláknutou rytinou postrádá jakkoukoliv duchovnost onoho autora rytiny...jj, další super způsob jak oškubat lidi o pár dobných až se to všechno převede i u nás na eura...nevím čemu se divíte, když ste si zvolili do vlády ty co to propagují,tak pak si nestěžujte

226552

19.8.2010 12:16

Ne nepripada vam to

Kadlik 90.?.?.?

"celé mi to pripadá, ako podvod komunistov v roku 53"

To proto ze je to podvod komunistu resp tech co komunismus vymyslely a nastolily aby nas vsecny oskubaly o posledni zbytky bohatstvi a dustojnosti co nam este zbyly samozrejme za hlasite podpory apotlesku nasich vlastizradnych a kolaburujicich politiku a medialnich prostitutek. Vzbud se narode ceskoslovensky dokud je jeste cas .

226556

19.8.2010 14:57

souhlas

kingpin 83.?.?.?

Slovensky bratr ma pravdu, pokud CR prjme euro co nejdrive , tak to bude v zajmu mensinove skupiny. Ostatni vetsinovi obcane na tom prodelaji.

Zjedodusene: Bohati se stanou chudymi a chudi jeste chudsimi.

Jenom doufam, ze se do eura nebudeme cpat za kazdou cenu.Aspon Klaus se tomu jak jen to jde brani a ackoliv ho vubec nemusim, tak s nim souhlasim.

NArodni mena je vzdy pro stat vyhodna, coz lze demostrovat na recku , ktere s eurem sklouzne jeste do vetsiho bahna, normalne by recko devalvovalo , ale s eurem to neni mozne.

226559

19.8.2010 16:02

RE: souhlas

Antiseptik 69.?.?.?

Reakce na 226559

Celé je to podvod jak získat moc nad penězi do těch správných rukou. Národní měna znamená kontrolu nad vlastní ekonomikou, Euro znamená že budete dělat či nedělat, žít či živořit, podle toho jak se to někde někomu hodí.

226561

19.8.2010 17:56

RE: souhlas

steve 67.?.?.?

Reakce na 226561

.. koupil bych nejake $$ americke dolary, za vyhodnou smenu rad poskytnu odmenu. Od duveryhodne a spolehlive osoby, bude-li kurz skutecne vyhodny - rad koupim i od zida ..
.. mohu nabidnout i vymenu. Mam tchyni(jeste dycha), vysoky tlak i hypoteku .. - dohoda jista !!

226568

19.8.2010 17:10

RE: kingpin

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Reakce na 226559

Zdravím kingpin,

trafil si to celkom nepresne...po prijatí EURA sa bohatí stávajú čoraz bohatšími a tí chudí...chudšími ( a asi aj chudejšími ).Pán Klaus ( alias Pružinskij ), ten sa už pred nejakými rokmi postaral, aby tí vyvolení boli tými bohatšími a na ostatnej lúze mu moc nezáležalo...a samozrejme ani nezáleží naďalej.

Ak sleduješ dianie v ČR a zároveň aj v SR, tak by si isto zbadal vzácnu zhodu v politických, ekonomických, ako aj iných oblastiach...ako by ich jedna mater dirigovala...Aj keď určitý disonančný tón tam vždy zaznie...ako napr. od p. Klausa...
Ale, keď si pozriete tvár jeho syna...veď ten človek za svoju "proradnost" bol potrestaný už za svojho pozemského života, ale nepochopil...zlaté teľa mu je prednejšie...

Je úplne samozrejme , že bohužiaľ ani vy v ČR sa fiktívnej mene zvanej EURO nevyhnete, o to sa vám postarajú pán kníže a jeho družina...

Čo sa s tým dá robiť, český bratia ? Aké sú vaše návrhy, aby ste sa aspoň vy vyhli predpekliu,ktoré reprezentuje EURO a následujúcemu peklu... kam smeruje celá EÚ???

226566

19.8.2010 19:16

RE: kingpin

Antiseptik 69.?.?.?

Reakce na 226566

Nic se s tím dělat nedá. Euro vzniklo nejspíš jako alternativní paměna k US dolaru (Federal Reserve Note neboli papírek potvrzující vaše oloupení firmou Federal Reserve, která má Euro jako reservu pokud by dolar padl) na další výměnu hodnot za papírky. Až nebudou žádné státní peníze, pak jedině výměnný obchod se obejde bez olupování. Nepodložené peníze jsou jako cibule, při každém oběhu Vám oloupnou vrstvu, uvnitř nakonec není nic, akorát Vás to při tom oloupávání nutí ta zmenšující se cibule k pláči. [smích]

226573

19.8.2010 19:39

RE: kingpin

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Reakce na 226573

Ahoj Antiseptik,

ba skôr antiskeptik,co to kecám, uplnejskeptik... [zmaten]. EURO ako fiat money ( nekrytá mena ) vznikla pravdepodobnejšie preto, aby vo vhodnom okamihu ( zrútenie mien )...sežrali celou cibuli.Vám ostanú len tie plačúce oči ( im tie nehnuteľnosti a zlato, čo si za tie papírky predtým nakúpili...☺).Ale ja čakám ,ako odpoveď ,skôr ... aj nejakú optimistickú i keď možno utopistickú "múdrosť", aby ste aj vy v ČR nespadli do septiku...

226574

19.8.2010 22:35

RE: kingpin

Antiseptik 69.?.?.?

Reakce na 226574

Do septiku spadneme všichni, o to se už postarají. Však dávno i české banky prodali na západ, aby se náhodou necukali až to lidem dojde. Když ale budeme úplně všichni v septiku nebude to zase tak špatný. Alespoň poznáme kdo je kdo podle smradu. Až budeme mít prd, tak si také prd koupí i oni za ty jejich Eura. [chechtot]

226584

19.8.2010 19:16

Nemusite ani prepocitavat koruny na Eura

Satanist 207.?.?.?

aby jste vedeli v CZ i v SK jakej zivotni standard budou mit ovcani - sorry obcani pri socialistickych platech a kapitalistickych cenach. A to je jen zacatek, jeste na bolseviky budete vzpominat az Vam Europska unie ktera vas bude drzet za koule naridi dodrzovat vsechny ,,euronormy,, naridej Vam co muzete vyrabet a co ne a v jakym mnozstvi, zavedou Vam ,,euronormalizaci,, i na potraviny ktery budou muset mit tez normu a budou genecky modified atd ..... Zkratka a dobre , jestli se nevzpamatujete tak se z EUROPSKY UNIE v rozkradeny, vytunelovany a rozprodany SK i CZ kde nebudete vlastnit ani tu vodu a kde budete diky svinim ktery by z vas nejradsi sedreli i kuzi chodit po ulicich s holou prdeli poserete! ............................... [naštvaný]

226572

19.8.2010 20:07

RE: Nemusite ani prepocitavat koruny na Eura

steve 67.?.?.?

Reakce na 226572

pane Satanisto, - to my vsichni vime !! Ale my to tak chceme, protoze jsme to demograticky zvolili a odsouhlasili a predtim jsme to take diskutovali ! My tim zasadime smrtelnou ranu teroristum a zasadne se postavime celem ke svobode a budeme to diskutovat opet - az se "domasinujeme" k absolutnimu "jochlovismu" a mudzahidi spolceni s fasoputinem padnou na kolena a holokaust ty nepratelske socky podrizne jako spravny odbojar !!
.. potom uz ani nebude Euro. Budeme mit, stejne jako nas pan pristi president soudruh Masin, - vsichni motorky a vodovodni trubky do kuchyne !!
.. no, a tim posuneme kolo dejin, nase nadnarodni mysl a nadseni z Noveho Sveta bez jiz nepotrebneho Eura bude vyjadrena v podpaznim tetovani "Moshe macht frei" cislo: xxxxxxx ...
.. No, uznejte sam neni ten pristi "izra-jochlo-masinismus krasny !?

226576

19.8.2010 20:16

RE: Zlatá kačka...aneb jak na globalizaci...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Reakce na 226576

Ahoj Steve,

no to už je moc silný kafé...príliš morbídne...Pri Tvojom intelekte by si určite vymyslel, aj nejakú racionálnejšiu verziu budúceho možného vývoja...No kdo ví,ten možná odpoví... [smích]

Ľubomír

226578

19.8.2010 21:20

RE: Zlatá kačka...aneb jak na globalizaci...

steve 67.?.?.?

Reakce na 226578

No jo, .. kdyz ja mam dneska tu "blbou naladu". Tydli mi nebere telefon a Venda letel nekde bombardovat, gulas s hamburgrem nestal za nic a synator pise udani na Husa za sireni vlastenecke propagandy .., zkratka - takovy posrany den.
.. snad to nejak do patku domasinuju ..

226582

19.8.2010 21:56

RE: Zlatá kačka...aneb jak na globalizaci...

kingpin 83.?.?.?

Reakce na 226582

jo jo mas pravdu... jde to z tenkyho do tlustyho...nebo naopak? [smích]

226583

19.8.2010 20:36

RE: Nemusite ani prepocitavat koruny na Eura

Satanist 207.?.?.?

Reakce na 226576

Ja osobne byt ve Vasi kuzi bych se zamyslel kdo propagaje masovou emigraci a z jakych duvodu a nezapomel bych proc tu masovou emigraci nepropaguji ve svym state kde puvodnim obyvatelum ktere masakruji okupuji zemi. Tem co ctou tyto radky to muzu doporucit taky, jiste budou mit tolik inteligence aby si uvedomili jak je ta jejich democracie kterou volili manipulovana k jejich neprospechu !

226579

19.8.2010 22:41

RE: Nemusite ani prepocitavat koruny na Eura

človíček 89.?.?.?

Reakce na 226579

Lidé, bohužel musím konstatovat že se s tím nice dělat nedá, přečtěte si Orwellův román Farma zvířat, ta popisuje jak se uchvacuje postupně moc. Fašizmus a komunizmus je spoj kruhu a my se pomalu přesouváme k fašizmu. Pokud by někdo myslel že se z toho dá nějak dostat, tak vás odkážu na další Orewllův román 1984. [zmaten]

226585

19.8.2010 22:53

RE: Nemusite ani prepocitavat koruny na Eura

Antiseptik 69.?.?.?

Reakce na 226585

Ten kdo kontroluje vydávání peněz vlastní svět. Když přitom místo peněz tiskne jen papírky, tak sice na papíru vlastní všechno ale ve skutečnosti oklamal i sám sebe. Jen se určitou dobu může zdát že je to doopravdy ale i tato hra jednou skončí.

226587

19.8.2010 23:03

RE: Nemusite ani prepocitavat koruny na Eura

steve 67.?.?.?

Reakce na 226585

.. my cist nic nemusime !! My jsme nezvedavi, nam je vsechno jasne, a taky jedno !! Bude svoboda, - a basta. Taky demokracie, a smytec !!
.. a s takovymi ruznymi soudruhy Orwelly zatocime, jako s tim hasicem u stohu ..
.. a moc neni nikym uchvacovana. Uchvacoval Hitler, Stalin, Havel, Hanibal .., za nami lide prichazeji s duverou a zadaji nas o vedeni, o radar, o Centrum, o tunely, o houmelesaky, o podpory pro sve cigoromske bratry, o Pandury a vyssi dane ...
... take chteji v posledni dobe muceni - a dostanou ho.
Volic dostane to, - co dostat ma ... A Vy se svymi knihami nas a nase usili - nerozviklate !

226588

19.8.2010 23:51

RE: Nemusite ani prepocitavat koruny na Eura

64 88.?.?.?

Reakce na 226588

Steve , ty jsi strašný "blbec", to myslím v dobrém!
Piš tak dál, alespoň se člověk zasměje nad tou morální světovou pouští! Hlavně se nesmíme nechat ROZVIKLAT!!!!! Hurá, hurá,hurá!!!

226590

20.8.2010 2:03

RE: Nemusite ani prepocitavat koruny na Eura

Satanist 207.?.?.?

Reakce na 226585

Ja pri studiich vsech dostupnych revizi Holocoustu zidu protoze se nemuzu zadnyho sedmimistnyho cisla dopocitat na romany nemam cas. Tak ze snad priste. [smích]

226594

20.8.2010 13:01

RE: Nemusite ani prepocitavat koruny na Eura

Erika 52 91.?.?.?

Reakce na 226585

1984

"VÁLKA JE MÍR
SVOBODA JE OTROCTVÍ
NEVEDOMOST JE SÍLA"

Tu má inšpiráciu zrejme aj Havlovo h u m a n i t á r n e bombardovanie a americké p r e v e n t í v n e vojny.
U Orwella. Vo svete prevrátených hodnôt, prekrútenej, či zamlčiavanej pravdy, vo svete dravcov, prezlečených do rúcha baránkov.
Potom naozaj môžu dať bombe meno " Matka bômb" a zabíjaniu civilov dajú meno " Konečná sloboda."

Z tohoto nás už nik neoslobodí, musíme sa z toho dostať sami.
Len ako?

226604

19.8.2010 23:42

Zlatý euro...

dresdener 90.?.?.?

Tak jsou na světě a v Evropě určitý země, kde je měna ještě "tvrdší", než €. V minulosti Irsko, v současnosti třeba Lotyšsko se svým latem (cca 1,5 €). Je fakt, že tam všecko stojí pár "drobných", jenže taky když na vás bankomat vyplivne bankovku 50 latů, zaplatili jste za ni cca 37x tolik v korunách. Maďaři mají zase ceny a platy desetkrát vyšší, protože 1 koruna je cca 10 Ft. Je to o zvyku. Jsem pro € zhruba z následujících důvodů:
1. koruna perfektně umožňuje např. velkým obchodním řetězcům držet v Česku ceny mnohem vyšší, než na západě, kde, jak jste správně podotkli, berou násobky našich platů. Lidi jsou prostě celkem líní přepočítávat. Ale s výjimkou masných výrobků a sýrů se např. v německém REWE, LIDLu, PennyMarketu atd. skoro vše koupí laciněji. Totéž hobby markety... IKEA - proč tam stojí kus nábytku 55 eur a u nás bez pár drobných 2000 Kč? JAKTO, kurnik???
2. přijde mi ujeté, abych za sporožirový účet u německé spořitelny platil 3 eur měsíčně plus 10 eur ročně za kartu, jinak vše v rámci eurozóny a netbankingu zdarma. Česká spořitelna si za tytéž služby naúčtuje cca 300 korun, tedy mnohonásobek. Bohužel to je přístup všech CZ bank. Mít euro, nemám účet u českých bank ani den navíc.
3. Naše "slavná" česká koruna, stejně jako naše hrozně výkonná ekonomika, o níž Topol mektal, jak je odolná vůči krizi, je chlupem na palci Německa. S ním stojíme, zvedáme se, padáme. Koruna je dávno v rukou spekulantů, vzpomeňte si např. na skokové posílení koruny před cca 2 lety - prdlajz "síla hospodářství", to jen spekulanti diverzifikovali jmění. Představa, že měna desetimilionový díry, o níž prakticky nikdo nic neví, je samostatná, je legrační.
A aby toho nebylo málo, tak pod vedením geni(t)álních ekonomů ctících největšího vševěda všech dob (t.č. na Hradě) se ODPRODAL ZLATÝ POKLAD - Slovensko si svůj podíl z dělení federace nechalo, zatímco MY ho museli prodat za dumpingové ceny (historické mince na váhu apod.), protože "zlato ztratilo svou úlohu, nevydělává a máme nové věci pro dlouhodobé uložení hodnot, např. US cenné papíry"!!!!!!! (jak řekli v ČNB). Takže pokud dojde k průseru, není možné ani vyhlásit nouzovou měnu ve zlatém standardu - s CZ měnou si pak bude moct každý vytřít půlky.

226589

26.8.2010 22:29

Hmm

Vašek 95.?.?.?

Já se přímo děsím okamžiku, až ti naši Euro-Hujeři dokáží, svým vlezdoanalismem, že jsme hodni. Eura jsou vyloženě hnusný a než jako měna, mi připadají spíše jako dětské peníze na Dostihy a sázky. Mimochodem i ty mají lepší a nápaditější grafiku. Jsem zřejmě moc velká konzerva, ale já koruny vnímám jako symbol státu a něco, co si naši pradědci museli tvrdě vydupat a hlavně udržet. My to zase radostně zahodíme? To se opravdu nebude snadno vracet zpátky. [bliji]

226812

17.8.2011 11:46

kdo chce kam pomozme mu tam

karel jelínek 210.?.?.?

Dobrý den,
Osobně nechápu, jak se nekdo může divit téhle situaci- to bylo přece jasný.

když mi bylo 12 rodiče kupovali u stánků s Vietnamci hadry , když jsem je varoval že za 10let budou všude Vietnamské krámy a češi u nich budou zaměstnány - rodiče řekli - ale to jsi se zbláznil??u Nás?? Jsi ještě malej nerozumíš tomu......

Dnes se diví jak jsem to mohl vědet...
No to je přece logický, a jde to přece odkoukat - kdo kouká vidí...

Stejně tak vím a varuju Vás - za 2 roky stojí chleba 400kč a 35procent lidí žije v lesích a squatech!!!

jediným řešením je občanská neposlušnost - neplatit pokuty,hádat se a držet zdravej rozum ve svý hlavě - at nám jakejkoliv kravaták říká --že má být to a to takhle ...NEEE

251176

Příspěvků: 41

19.08. 06:42 F. Estét  100% souhlas!
19.08. 10:16 hdg  RE: 100% souhlas!
19.08. 07:56  tak veru
19.08. 08:14 Erika 52  Naleteli sme a poriadne
19.08. 11:39  RE: Naleteli sme a poriadne a ďalej letíme - cenovou úrovňou
19.08. 17:36 micha  RE: Naleteli sme a poriadne a ďalej letíme - cenovou úrovňou
20.08. 01:42  RE: Naleteli sme a poriadne a ďalej letíme - cenovou úrovňou
19.08. 11:54 MoUdrostrak  RE: Naleteli sme a poriadne
19.08. 13:45  RE: Naleteli sme a poriadne
19.08. 16:10 MoUdrostrak  RE: Naleteli sme a poriadne
21.08. 21:01 smoke  RE: Naleteli sme a poriadne
21.08. 23:02 Antiseptik  RE: Naleteli sme a poriadne
25.08. 16:53 oeldea  RE: Naleteli sme a poriadne
19.08. 13:46 Martin300  RE: Naleteli sme a poriadne
19.08. 15:56 Antiseptik  RE: Naleteli sme a poriadne
19.08. 16:27 MoUdrostrak  RE: Naleteli sme a poriadne
19.08. 09:38  O EURU A NEJEN O NĚM
19.08. 11:38 kekel  hahaha
19.08. 12:16 Kadlik  Ne nepripada vam to
19.08. 14:57 kingpin  souhlas
19.08. 16:02 Antiseptik  RE: souhlas
19.08. 17:56 steve  RE: souhlas
19.08. 17:10  RE: kingpin
19.08. 19:16 Antiseptik  RE: kingpin
19.08. 19:39  RE: kingpin
19.08. 22:35 Antiseptik  RE: kingpin
19.08. 19:16 Satanist  Nemusite ani prepocitavat koruny na Eura
19.08. 20:07 steve  RE: Nemusite ani prepocitavat koruny na Eura
19.08. 20:16  RE: Zlatá kačka...aneb jak na globalizaci...
19.08. 21:20 steve  RE: Zlatá kačka...aneb jak na globalizaci...
19.08. 21:56 kingpin  RE: Zlatá kačka...aneb jak na globalizaci...
19.08. 20:36 Satanist  RE: Nemusite ani prepocitavat koruny na Eura
19.08. 22:41 človíček  RE: Nemusite ani prepocitavat koruny na Eura
19.08. 22:53 Antiseptik  RE: Nemusite ani prepocitavat koruny na Eura
19.08. 23:03 steve  RE: Nemusite ani prepocitavat koruny na Eura
19.08. 23:51 64  RE: Nemusite ani prepocitavat koruny na Eura
20.08. 02:03 Satanist  RE: Nemusite ani prepocitavat koruny na Eura
20.08. 13:01 Erika 52  RE: Nemusite ani prepocitavat koruny na Eura
19.08. 23:42 dresdener  Zlatý euro...
26.08. 22:29 Vašek  Hmm
17.08. 11:46 karel jelínek  kdo chce kam pomozme mu tam

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

49

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc listopad přispělo 101 čtenářů částkou 14 640 korun, což je 49 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
1CuErU28m5a2tod9eZjnkY4sdidBVMpX6K
Další možnosti platby › Související články ›

Ve zkratce

Když dojdou argumenty: "Novinářka" z Deníku N dala facku redaktorovi Sputniku22.11.19 21:08 Česká republika 3

Němci chtějí odstranit Babiše přes Milion chvilek, protože překáží zrušení Benešových dekretů20.11.19 23:29 Česká republika 25

Babiš na Ukrajině odsoudil ruskou agresi a podpořil územní celistvost Ukrajiny19.11.19 22:52 Česká republika 3

Destiletý syn vdovy ISIS: "My vás zabijeme, vybijeme vás. My vás povraždíme."19.11.19 21:09 Sýrie 12

University and College Union (UCU): Bílí mohou být černí, pokud si to přejí18.11.19 23:27 Británie 4

Texas: Černošksá učitelka surově zbila bílou středoškolačku se speciálními potřebami18.11.19 22:45 USA 3

Bletchley: Gang snědých mladíků brutálně napadl bílou dívku18.11.19 22:28 Británie 0

Pravda a láska se vrhla na Klause jr. s dcerkou17.11.19 20:19 Česká republika 3

Co ČT1 neuvádí: Alternativa pro Švédsko nabízí imigrantům cestu domů17.11.19 18:44 Švédsko 1

Obří ikona Grety shlíží z fasády a přísně rentgenuje duše kolemjdoucích17.11.19 10:59 USA 6

Akademie věd ignorovala Němci zavražděné studenty17.11.19 00:30 Česká republika 2

Zajímavá analýza honu na čarodějnice v USA16.11.19 19:28 USA 1

Ve věci nápisu "Památník věnovaný historicky posledním pracujícím Romům na území ČR" se může Policie ČR přetrhnout...15.11.19 23:54 Česká republika 8

Další vítězství Big Pharma: V Německu schválili zákon o povinném očkování proti spalničkám15.11.19 02:51 Německo 15

17. listopad 198915.11.19 00:34 Česká republika 3

Oni se fakt zbláznili. Po nákupu vrtulníků budeme prodávat státní hmotné rezervy12.11.19 20:21 Česká republika 4

Islamizácia v priamom prenose: Moslim prvýkrát na čele veľkého nemeckého mesta12.11.19 16:16 Německo 2

Nač potřebujeme 12 vrtulníků za 14,6 miliardy?12.11.19 16:10 Česká republika 1

Skoro polovina obyvatel Bruselu nosí venku prostředek na sebeobranu. Multikulturní výkladní skříň EU v plné nahotě12.11.19 00:25 Nizozemsko 1

Na Slovensku končí Natural 95. Bude jen E10 s vyšším podílem biopaliv11.11.19 01:50 Slovensko 0

Měnové kurzy

USD
23,13 Kč
Euro
25,50 Kč
Libra
29,67 Kč
Kanadský dolar
17,40 Kč
Australský dolar
15,69 Kč
Švýcarský frank
23,20 Kč
100 japonských jenů
21,28 Kč
Čínský juan
3,29 Kč
Polský zloty
5,93 Kč
100 maď. forintů
7,63 Kč
Ukrajinská hřivna
0,96 Kč
100 rublů
36,21 Kč
1 unce (31,1g) zlata
33 846,85 Kč
1 unce stříbra
394,06 Kč
Bitcoin
165 120,73 Kč

Poslední aktualizace: 22.11.2019 19:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 6 344