Diskuze k článku
Písnička jako zbraň
Příspěvků 61
Je celkem mozne, ze neco podobneho si ve svych jazycich zpivali v srpnu 1968 Sovetsti vojaci (vcetne zakrpatelych Asiatu, ktere jsem mel tu moznost videt vsude kam jsem se podival, a jako 15-lety jsem si rikal, - "tak toto jsou ti Rusaci, Slovane ???", kdyz prekrocili hranice a vydali se smerem k "osvobozeni" Maticky Prahy ..
Pura vida.
Přesně řečeno.
Dřív jsem měl tuto píseň docela rád. Pak se mi poštěstilo vidět ten "Jerušalajim šel zahav" na vlastní oči. O té doby se na to dívám jaksi z trochu jiné perspektivy a při poslechu této "dojemné písně patriotů" mně postihuje
18.8.2010 4:22
Hlusi a slepi,bez smyslu pro lyriku,ale s zivotni zkusenosti skutecnosti
Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 59.?.?.?
Kdyz, se podava jed,tak vetsinou s necim sladkym,aby obet nepoznala ze je travena.Nakonec,v pravem okraji mate clanek, ze Israel ma osm dnu k utoku na Iran,jak tvrdi Bolton,to bude jina pisnicka.
18.8.2010 7:49
RE: Hlusi a slepi,bez smyslu pro lyriku,ale s zivotni zkusenosti skutecnosti
Reakce na 226478
18.8.2010 10:58
RE: Hlusi a slepi,bez smyslu pro lyriku,ale s zivotni zkusenosti skutecnosti
Reakce na 226478
roaring 60,aneb Švédové v akci http://www.youtube.com/watch?v=zBcFiIc5iC0
19.8.2010 20:50
RE: Hlusi a slepi,bez smyslu pro lyriku,ale s zivotni zkusenosti skutecnosti
Reakce na 226478
..obcanka "Takymasinova" ma rovnez poetickeho ducha ...
.. napr. tento jeji text symbolizuje neznost zenstvi a symbol noveho zivota ..
Eden Abergil, the former IDF soldier who caused a worldwide stir by posting pictures of herself on Facebook posing near bound and blindfolded Palestinians, said Thursday: "I hate Arabs and wish them all the worst. I would happily kill them all, even butcher them."
--
http://www.ynetnews.com/articles/0,7340,L-3940064,...
Vladimíre, pokud se Vám libila melodie a text, vřele doporučuji k poslechu i další věci od Pavlíny Jíšové.
Je to skvělá zpěvačka a texty (nepíše se uplně všechny sama) i melodie vždy stojí za poslech.
Myslím, že ani J.Goebbels by sa nemusel hanbiť za takéto
marketingove (agitačno-propagačné) softskilly
Znova vzniká ako obyčajne otázka,
či P.Jišková vie pre koho pracuje.
Odpoveď väčšinou býva nie,
lebo ona nepracuje pre záujmy "vyvoleného národa",
resp. SF(siofašistov),
ale v konečnom dôsledku pre GP(globálny prediktor).
Ako sme sa už neraz bavili,
stále ešte nie je prípustné,
aby sa zástanci judaizmu koncentrovali na jednom mieste.
Riadiaci aparát musí byť rozptýlený,
aby mohol napĺňať svoj potenciál
vytvorený preňho projekčnou kanceláriou GP.
SF v tomto tiež poväčšinou nevedome pracujú na ciele GP,
keďže ich zásluhou sa prihrieva blízkovýchodný konflikt,
čo odradzuje vyznávačov judaistickej ateistickej filozofie
od koncentrácie na tomto mieste..
De facto teda SF konajú paradoxne
v konečnom dôsledku v neprospech vlastných "ovečiek",
čo s najväčšou pravdepodobnesťou
v blízkej dobe povedie v poradí k X+1.holohoaxu..
Pane udo. Jen malá technická.
Ty vaše sloupky,
které mají být asi
něco jako básničky,
jsou naprosto nečitelné.
Možná bych si je
i četl, ale nejde to.
Slovenštině docela rozumím,
ale tak, jak to podáváte vy,
je to opravdu k nečtení.
Nic nepomáhá ani tučný
font, protože přeskakovat z řádku
na řádek je úmorné.
Chápu, že si dáváte záležet
i na vizuální stránce,
ale možná byste se měl
zamyslet nad tím,
zda jsou vaše příspěvky určeny
také někomu jinému,
nebo si je píšete jen
sám sobě
pro radost.
Hestroy, myslíte, že je lepšie zoraďovať to za seba,
či nejako inak?
Stĺpčeky v novinách sa mi čítajú dobre,
ale rád sa poučím.
Ďakujem.
Udo
18.8.2010 14:45
RE: Pavlína Jíšová
Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 206.?.?.?
Reakce na 226481
>Vladimíre, pokud se Vám libila melodie a text, vřele
>doporučuji k poslechu i další věci od Pavlíny Jíšové.
Líbí se mi moc. Už jsem se na ni díval i na ty-trubko.com. Má hrozně příjemný hlas. Co je to, je to alt? Určitě si od ní seženu více věci.
Ano její hlas je fantastický (alespoň pro mne). Web Pavlíny najdete na http://www.jisova.cz/ (je tam i pár empétrojek)
Jinak zpívala také se skupinou Nezmaři, dále s Druhou trávou nebo s Žalmanem a vždycky když otevře pusu, tak běží mráz po zádech (v tom nejlepším smyslu)
Jinak k některým příspěvkům níže i výše. Pavlína (a kapely ve kterých hrála) zpívají o všem. Rozhodně by byl velký omyl řadit je k nějakému názorovému proudu.
Napište mi adresu Vladimíre a já Vám gratis pošlu origo CD. Už léta to neposlouchám a ani nebudu...
Pavlína Jíšová je naprostá jednička v oboru folk a country
a protože nikdy nelezla nakladatelům do řitě, zůstala normální
výborná zpěvačka, objíždí i dnes v pokročilejším věku řadu festivalů a lidé jí mají rádi. Mám snad všechny její CD a mohu též zkopírovat a poslat MP3 do pošty. Je škoda, že šoubyznys preferuje jenom ty interprety, co jsou "podliti" "práškama" a potom kvalita zapadne! Je to stejný bordel jako jinde ve společnosti.
18.8.2010 22:21
RE: Pavlína Jíšová
Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 206.?.?.?
Reakce na 226523
Díky, jste hodný, mně by stačilo poslat mp3, jak to někdo navrhuje v reakci na váš příspěvek, posílat CD do Kanady je nerozumné a zbytečně by se to prodražilo. Takže kdo můžete, uložte to někam, třeba na ulozto.cz a pošlete mi odkaz. Budu rád.
Jak myslíte. Tak Vám to Cd teda přinesu osobně až se zase sejdeme u Vašeho dalšího soudu v Praze
Jinak něco je k mání na netu, ale funkčnost linků jsem neověřoval:
http://warcenter.cz/viewtopic.php?f=21&t=167802&hilit=j%C3%AD%C5%A1ov%C3%A1
Nejsem si ale jistý jak to je s autorskými právy Takže raději tyto příspěvky hned smažte ať nedáváme záminku fízlům k další buzeraci
20.8.2010 23:13
RE: Pavlína Jíšová
Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 206.?.?.?
Reakce na 226538
Díky, už to mám stažené.
Chce to mit http://www.utorrent.com/ a jit na cz. free torrent. Je to bez problemu.
Máte to tam...
http://www.uloz.to/5611956/pavlina-jisova.zip
19.8.2010 16:28
RE: Pavlína Jíšová
Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 206.?.?.?
Reakce na 226543
Díky moc, už to mám.
Příjemný hlas, jeden z našich nejlepších a domnívám se, že soprán. Bližší je mi ale jiná skvělá dáma naší scény, která zpívá altem, který přímo "řeže". Určitě znáte.
Tady , tady a tady .
Po dlouhé době konečně děco nového. Článek má špatné hodnocení, nechápu proč. Myslím, že to editor docela dobře vystihnul. Ano, to je věc, která je zde obvykle pomíjena. Židi jsou zpracováváni cíleně od malička a ta propaganda myslí na všechno.
Jejich příběh je tak dojemný, že dojemnější už ani být nemůže. Jsou to prostě chudáci. Od začátku chudáci, co nic zlého neudělali, ale ostatní je nemají rádi. Takové dobráky...
My máme podobnou písničku, která je neméně emotivní, i když nemá ten nádech toho strašného "neštěstí", s kterým se potýkají židé.
Jmenuje se Kde domov můj...
18.8.2010 14:46
RE: Zajímavé
Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 206.?.?.?
Reakce na 226493
>Článek má špatné
>hodnocení, nechápu proč.
Já ano. Kdo myslíte, že mi ty pětky dává?
18.8.2010 15:35
Velmi zajímavé, co se děje v Lize proti antisemitismu a kdo dává "pětky"!
Reakce na 226517
Výrok v deníku Referendum z úst prof. Věry Tydlitátové, předsedkyně Ligy proti antisemitismu je mimořádně závažný,
zvláště s jejím soudním stíháním za "výrok"! Moci se nelíbí výroky pana Stwory a je za to soudně popotahován, ale už ani výroky prof. Věry Tydlitátové nejsou pro současnou prolhanou a zlodějskou moc příliš košer!!!! Co bude dál, zase budeme zavíráni za to, že si někdo pustí hubu na špacír, jako za totality!!! Proč potom byla "sametová" revoluce?
"Co se děje v této společnosti, aniž je tomu věnována větší pozornost, je znepokojivé. Byla jsem před pár dny u výslechu, protože jsem si dovolila kritizovat praktiky jistých mocných lidí, kteří vesele míří k novodobé formě českého fašismu za potlesku různých rasistů, zakomplexovaných nevzdělanců a kariéristů, kterým naslibovali modré z nebe.
Modré z nebe nebude. Spíše se vracejí metody totalitního státu, kdy vás mohou popotahovat u soudu za to, že napíšete svůj názor. Názor, že lhář lže, o to totiž při tom vyšetřování šlo. Lhář o mne šíří v tisku pomluvy, ale vyslýchána jsem já, že jsem si dovolila bránit se. Oběť má přece mlčet. Jiní lháři, kteří sami sebe označují za elitu národa, se ke lhaní připojují, čtenáři hltají jejich nesmysly a já čelím vyhrůžkám smrtí. Pravdu má vždy jenom ten, kdo má vliv, peníze a moc. Takový člověk může klidně tvrdit, že hnědá je vlastně modrá. Vždyť slovo fašismus otevřeně nepoužívají. Jen ta praxe má barvu hnědou. Ideálem našich mocných je hnědá, nikoliv zelená planeta."
Ještě jeden výrok prof. Věry Tydlitátové, ke kterému není potřeba komentář:
"Ano, štvou mne Židé, kteří jsou rasisté, nebo arogantní podvodníci, kteří nestydatě a cynicky potvrzují negativní stereotypy antisemitů. Ano, štvou mne Romové, kteří okrádají lidi, kteří otravují okolí špínou a hlukem a nedbají na pokusy vlastních lidí povznést svůj národ k důstojné existenci. Ano, štvou mne mí spoluobčané, tedy i čeští spoluobčané, kteří se domnívají, že jsou ti dobří, ty oběti okolností, ti slušní, spravedliví, inteligentní, kulturní, ale jednají jako skety, kradou, hamoní, ubližují, zrazují."
18.8.2010 16:22
RE: Velmi zajímavé, co se děje v Lize proti antisemitismu a kdo dává
Reakce na 226521
Pane Laskavý Montážníku Mucholapko Protone 64,
to co píšete je velice zajímavé. Že by Věrka začala procitat ze svého snu? Asi už pochopila, že se do žádného zadku nevejde, takže obrátila? Pochopila, že nedostane žádnou funkci, jako dostal například snaživý nácek Joch?
21.8.2010 19:45
RE: Velmi zajímavé, co se děje v Lize proti antisemitismu a kdo dává
Reakce na 226521
Od kdy je ta podržtaška univ. prof.?
Před časem v jakémsi dokumuntu o počátcích budování érec israel jsem tam viděl krátké záběry sešikovaných pochodujících ozbrojených tzv. židů a židovek v jakýchsi uniformních montérkách - a zpívali. To byly ryze sovětské budovatelské bolševické pochodové melodie, jak je známe u nás z 50. i dalších let. Ty bolševické pochody vůbec nebyly ruské, vůbec nepocházely z tradic etnických Rusů. Z těch ozbrojených pějících kibucnících bylo zcela zřejmé, že sionismus je ze stejného "vyvoleného" zdroje jako bolševismus i s kosmopolitismem. I pojem "politická korektnost byl poprvé zaveden židovskými bolševiky v Sovětském svazu dvacátých let (“političeskaja pravilnosť”).
...oni vždy všechno vnímali nesmírně citově. Ve své podstatě jsou krajně emocionální, přestože si své emoce před ostatními nechávají pro sebe. Zkuste schválně pohledat něco od Mertova hudebního uskupení Mišpacha, které se zabývá interpretováním jejich tradičních lidovek.
Pro inspiraci posílám odkaz na super palestinskou zpěvačku a její
nádhernou písničku, doporučuji i další písničky, které vám od ní you tube nabídne - nádhera, božský hlas!
http://www.youtube.com/watch?v=B362Rvrq_CU&fea...
Ale tohle nikdo nikde neukáže, pořád jenom Palestinci s bombama,
Hammás a já nevím jaké ještě sra..y, protože jinej image se jim
nehodí do krámu!
Dojemné, ale zákeřné.
NELEGÁLNÍ IZRAELSKÉ OSADY OVLÁDAJÍ 42 PROCENT ÚZEMÍ ZÁPADNÍHO BŘEHU JORDÁNU
Nová zpráva izraelské občanské organizace B’Tselem uvádí, že židovské osady nyní ovládají více než 42 procent území Západního břehu Jordánu. Toto uskupení tvrdí, že budovy těchto osad v současné době pokrývají pouhé jedno procento rozlohy území Západního břehu, ale užívají a kontrolují více než 42 procent této rozlohy. Velká část území ovládaná osadami byla zabavena Palestincům. Samostatné vyšetřování deníku The New York Times odhalilo, že Ministerstvo financí Spojených států pomáhá udržovat nelegální izraelské osady na Západním břehu tím, že poskytuje daňové zvýhodnění pro jejich dotace. Nejméně 40 amerických neziskových sdružení rozeslalo za poslední desetiletí finanční dary odpočitatelné z daňového základu jejich dárců v celkové výši více než 200 miliónů dolarů na podporu rozšíření osad.
18.8.2010 13:00
Problém není, že tam chrám stál, ale že tam stojí
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?
i dnes, ale trochu jinej.
Letos ještě zde, příští rok v Jeruzalémě! - je spíše přání náboženského typu, něco jako Dejž to pámbu !, neboť židé donedávna věřili, že jejich stát může být obnoven jen zásahem božím prostřednictvím mesiáše. Některým to i zůstalo.
Yerushalayim Shel Zahav - Ofra Haza
I když, za sebe musím říct, že tyhle uplakaný skladby mě moc neberou.
Máte pravdu, tato verze je ještě mnohem působivější. Zapůsobila na mně tak moc, že už jsem to neudržel
18.8.2010 14:56
RE: působivější verze
Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 206.?.?.?
Reakce na 226509
Tak tahle verze se mně nelíbí. Tady je to moc patetické, text není zdaleka tak kouzelný jako v české verzi a ani hlas té zpěvačky se mi v porovnání s Jíšovou nezdá. Je to celé moc ufňukané.
Ďalšia otázka týkajúca sa
tejto básne samozrejme vzniká
z hľadiska jej funkcie
z pohľadu (MR)matricového riadenia.
MR najvyššou úrovňou spôsobu boja
v dnes prebiehajúcom plnoštábnom celosvetovom
vojenskom konflikte.
Takmer sa už prestalo bojovať
na úrovni 6. priority
univerzálnych zbraňových systémov
(v žargóne "od noža po raketu" ),
Z veľkej časti sa kapacity presunuli na 1. prioritu
(Konceptuálne matricové systémy).
.
Ako sa tu spomínalo,
umenie(obrazy, sochy, hudba, básne, FILMY)
je z pozície polit. marketingu
obecne používané hlavne na nabíjanie matríc.
V súčasnosti podobné ladené básničky
vyvolávajú u majoritného obyvateľstva skôr odpor.
Preto vyzerá, že sa používajú na nabíjanie
interných matríc pre spravovanie vlastného
rozptýleného riadiaceho aparátu.
Matrice sú algoritmikou vývoja situácie.
Vytvárame ich napríklad každé ráno,
keď si predstavujeme čo budeme v ten deň robiť.
Postupne tak na báze svojho
vedomia a podvedomia
(kultúrno-spoločenských vzorcoch správania)
zhmotňujem, programujem
mnou projektovaný obraz budúcnosti.
Táto stará známa technológia
z oblasti sociálnej psychológie
platí aj pre riadenie veľkých
kolektívov ľudí.
Umenie vyvoláva EMÓCIE = ENERGIA(zhmotnenie, nosič) Matríc.
Cieľové skupiny(objekty) sa využívajú ako baterky matrice,
buď na svoju vlastnú autoreguláciu v rámci cieľov subjektu riadenia,
alebo na ovládanie inej skupiny..
MIERA, pravidlá matrice sú spomínané
spoločenské stereotypy, vzorce správania sa
cieľových skupín na báze príslušnej kultúry..
INFORMÁCIA sú väčśinou v obrazoch programované scenáre.
Skoro až zaskočil.
Vážený(skutečně) pane Stworo, Pokud vím, dění v oblasti se věnujete intenzívně léta.
To Vás nikdy nenapadlo, že židé mají k Jeruzalému/Izraeli citový vztah? Stačí si projít tisíce archeologických nálezů. Ač tomu třeba nevěříte, nakoukněte do Starého zákona. Uvědomte si, kde se nacházejí hlavní památky židovské kultury.
Vždyť informaci o vztahu židé/oblast máte všude naservírovanou na talíři.
Nechci z toho dělat nějaké závěry, přisuzovat morálně Izrael těm nebo oněm, mám na to asi jiný názor(kompromisní) než křičící menšiny z obou stran, ale bez pochopení základů se přeci nedá o Iz./pal. problému vůbec hovořit.
Vazeny pane,
prohlednete si zmeny hranic, predevsim od 1968 a pochopite kde je problem. Take vam doporucuji si precist clanky nejen Zvedace, jakobyste nevedel, ceho se problematika dotyka. Pokud to pochopit chcete, tak pochopite bez ohledu na to, zda-li maji zide na Israel pravo ci nikoli.
18.8.2010 18:18
RE: mimochodem - nejvíce mě překvapil editor
udo udo321123zavinacazetbodkask 91.?.?.?
Reakce na 226510
Vraj pred nejakými 2 tisíc rokmi boli na Slovensku a v Čechách Kelti.
Pýtam sa:
Keby sem teraz Íri, či Škóti, ako údajní potomkovia Keltov prišli a povedali že tu budú vládnuť a majú h-is-torické právo na túto krajinu, čo by ste urobili?
Ak by tiež zároveň pozabíjali mojich súrodencov, deti a rodičov dali do koncentračného tábora, naše domy zrovnal buldozérmi so zemou a nemohol by som vlastniť zbrane, určite by ma tiež občas napadlo vbehnúť medzi nich a čo najviac ich zniesť z tohto sveta.
Možno by som sa ale ovládol a skúsil iba zbabelo utiecť,
alebo si prerezať tepnu..
Okrem toho samozrejme dnešní vyznavači judaistickej (ateisticko-fašistickej) filozofie majú s tzv. h-is-torickými Hebrejmi spoločnú akurát tak ideológiu. Tak isto by sme tam mohli prísť aj ako "kresťania, či muslimovia" a na základe "svätého" práva tam realizovať trochu "humanity a demokratúry".
Jinak je pro me novinka, ze zide nemohou do Jericha nebo k Mrtvemu mori, neni to naopak? Jerusalem je oddeleny zdi - nebyl to nahodou jejich zajem? Mozna je text pisne dvojsmyslny.
Ta písen je stará a mluví o novodobé historii. Po Válce za nezávislost ztratil Izrael Jeruzalém, stejně tak i další místa, o kterých mluví píseň. Po Šestidenní válce byla tato místa zase získána zpět. Neznáte známou fotku izraelských vojáků plačících u Západní zdi, když bylo toto místo získáno zpět?
Pan Stwora má sice v určitých věcech pravdu, celkově mi ale přijde, že na Židy pohlíží jako na lidi z jiného světa, které zároveň obdivuje a zároveň se jich hrozně bojí. Ti tajemní ONI...
Jak muzete popisovat pana Stworu kdyz o nem nic nevite? Uz si uvedomte, ze kazdej vi, ze zidi nejsou Persani kteri dali svetu hvezdarstvi a algebru uz v dobach kdy vsecky zidovsky kmeny kocovali, spali na stromech a zrali korinky. Vsechno co dnes zidi v Israeli maji ziskali lzi, vydiranim, zlodejnou, podvodem, vrazdou nebo loupeznou valkou. Dnes uz vic a vic lidi na chazary kteri se vydavaj za zidy i v Israeli protoze znaji pravdu pohlizi jako na exoty na kterych nic tajemnyho neni! Tak jak si muzete dovolit tvrdit a dokonce napsat, ze Israelce vubec nekdo obdivuje a se jich boji..........
Ta písen je stará a mluví o novodobé historii
Jo to je asi jako půjčování peněz které vlastně nemáte.
Uznavam, skutecne jsem myslel ze se jedna o novou pisen na dnesni dobu. Rikate v urcitych vecech ma pravdu... ptam se v cem pravdu nema? Ja take na ne pohlizim jako na (ne)lidi z jineho sveta, bez urazky. A kdyby se bal, psal by tyhle texty? S obdivem nesouhlasim, a ze jsou tajemni... no snazi se
Málokdo už dnes ví, že především "písnička" a "písničkáři" byli velkou politickou silou před rokem 1989.
Příkladně Vladimír Merta je takovým neohroženým bardem, kdy dodnes jeho písně vzbuzují mrazení v zádech. Je víc jeho písniček, které si můžete najít, ale na dvě vás upozorním.
Jedna se jmenuje Praha magická a to je klasa, jak textem, tak hudbou, kdy Vladimír Merta je exeletní kytarista, který klasickou kytaru vystudoval a je to na jeho hře znát.
Druhá písnička se jmenuje Vzdálené výstřely a byla hrána již v létě 1989 na festivalu Porta v Plzni, kde bylo cca 30 000 lidí a jako perličku uvádím, že tenhle festival pořádal tehdejší Socialistický svaz mládeže a smekám před odvahou samotného Vladimíra Merty a dramaturgy, kteří si dovolili něco podobného zveřejnit! V textu je několikrát se opakující refrén: Kdo cestou k moci vraždil,vraždí a bude vraždit dál! Dále je text:
Místa střetů se sice mění,ale rány vojáků jsou vždycky jisté,
střílejí do svých dětí,a říkají si Bůhví proč komunisté!!!
Počty mrtvých se sice mění,statistika mívá mrtvá místa,
ale rozkazy jménem lidu nedal nepřítel,ale komunista!!!
http://www.youtube.com/watch?v=vfqZCAU0oaY&fea... Vzdálené výstřely - ze začátku je asi minuta textu, kde Vladimír Merta hovoří.
http://www.vladimirmerta.cz/hudba.php
Kde si rozkliknete naprosto špičkovou skladbu Praha magická /5,6 MB/. Přeji krásný poslech a především přemýšlejte o textech Vladimíra Merty, které nemají ani v české poezii obdoby a jsou dodnes nedoceněným pokladem.
Výborné!
Vzdálené výstřely... snad do ticha, nebo do nevzdálené budoucnosti, kdy budeme muset mít povinně strach z vyčpělých názvů, ale ne ze zla, které se nám bude dít přímo před očima.
Neznal jsem, teď si u zpěváka dělám malou poznámku "nezprofanovaný Kryl".
Dobrá píseň, zpěvačka též.
Nějak mi to připomnělo píseň od S. Gainsbourga (prý ji spontánně složil během Šestidenní války v roce 1967). Lyricky nic extra (zpívá se tam o člověku, co chce bránit písek, zemi a děti Izraele ), ale monotónní hlas a strohé aranžmá tomu dodává zvláštní sílu. A francouzská výslovnost slova IzraeL je zkrátka majestátní...
ZDE JE (ten video-patos si odmyslete).
Podotýkám, že nejde o zpěváka poplatného době a chlebodárcům. V mládí byl prý dokonce "sebenenávidějící se", řečeno dnešním sionistickým newspeakem. Tuto píseň ani oficiálně nikdy nevydal.
Ani písně z jeho alba k výročí konce války nejsou přehnaně patetické nebo naopak pomstychtivé, jak by tomu jistě bylo zvykem u dnešních neumětelců - pokud by tedy tito měli nutkání (nebo příkaz shora) takové písně zazpívat.
V komorním klipu netančí 90-letý stařec na místě bývalého koncentráku, ani tam nejsou záběry na veselé černovlasé děti píšící na bomby slovo "mír".
Z čehož by už nějací frikulíni usoudili, že nám snad, holoubek, popírá. Ale asi nepopírá. A i kdyby, tak zrovna jemu už to může být jedno (+1991). Čili poslední pecka, NAZI ROCK.
(Doporučuji hrát všude tam, kde tvrdé slovo "nazi" vyvolává pocit ohrožení. )
1. že někomu připadá píseň Yerushalayim shel zahav jako objevná a má tedy potřebu ji rozebírat, obzvláště je-li naladěn antisemitsky, může být omluveno snad pouze jeho nízkým věkem. existuje málo slavnějších písní.
2. mezi židy, kteří se tenkrát navraceli do Izraele (pro které je píseň určena), byla řada mírumilovných lidí, kteří upřímně věřili, že se jim dostává po tisíciletích práva, kterého si zaslouží - vlastní zem, domov. jsou to hodnoty, na kterých není vůbec nic směšného, nepochopitelného nebo zavrženíhodného. můžete odsuzovat rodiny, které ve své víře dělali to nejlepší, můžete odsuzovat hitlerovy společníky z berlínského bunkru, můžete odsuzovat naivní komunisty, kteří věřili, že přichází spravedlivý svět, anarchisty za to, že v dobré víře rozbíjejí výlohy, děti za to, že milují své rodiče (i když je to goebbels). není potom ale jednodušší odsoudit rovnou celý svět?
mezi lidem izraele a sionisty je rozdíl. to, co děláte vy, je kolektivní vina. nemůžete všechny házet do jednoho pytle. ano, u nás v čechách byla po válce řada těch, kteří nesnášeli němce - jenom proto, že byli z jiného státu. nad nespravedlností, s níž byly vystěhovány z Čech celé rodiny, se tehdy nikdo nepozstavil, natož aby ji někdo považoval za nespravedlnost. a v tomto chcete pokračovat do kolečka jak dlouho?
>mezi lidem izraele a sionisty je rozdíl. to, co děláte vy, je
>kolektivní vina. nemůžete všechny házet do jednoho pytle.
Kdo to je vy? Nedělají toto snad všichni? Nepočíná si tak náhodou i sám Israel při akcích proti Palestincům? Nedělal toto náhodou i ex president Clinton a celé NATO, při bombardování Jugoslávie? A to je příklad jen namátkou. Tak jaképak vy? A vůbec, nepočíná si tak většina lidu Israele? Čest výjimkám.
>ano, u nás v čechách byla po válce řada těch, kteří
>nesnášeli němce - jenom proto, že byli z jiného státu.
>nad nespravedlností, s níž byly vystěhovány z Čech celé
>rodiny, se tehdy nikdo nepozstavil, natož aby ji někdo
>považoval za nespravedlnost.
A považoval to někdo za nespravedlnost také z druhé strany - to jest tehdy, když se zabíralo pohraničí Němci a české obyvatelstvo muselo odejít?
> a v tomto chcete pokračovat do
>kolečka jak dlouho?
Kdo v tom chce pokračovat je otázka. Jmenujte konkrétně kdo v tom vyvíjí největší tlak pokračovat do nekonečna. Je to česká strana, nebo německá?
Kdyz uz jsme u tech pisni,pokud ma nekdo chut se poblit z pisne tak tahle je idealni http://www.youtube.com/watch?v=zaP3jyANFl0
Fuj, no to je teda síla. Už mně to zase bere... To je snad ještě působivější než báryovej klystýr.
Honem něco pořádnýho na léčbu:
http://www.youtube.com/watch?v=9y-FR8MYNMM&feature=related
než se ten greenhorn s pěnicí uklidní, tak jeden obrázek
No jo, já si Honzu Vyčítala pamatuju z Greenhorns a tam se mi moc líbil. Když taky kreslil karikatury do Dikobrazu, to už méně. Ale toto? To snad byla nějaká recese, ne? Nebo vlezdoprdelismus? Rudý právo už není, tak hurá amíkům do řiti...
Jo kdybych ji už neznal a nebyl na to připraven tak bych se asi
K prohloubení vašich prožitků doporučuji ještě tady tento snímek:
http://va-guidelines.blogspot.com/2010/07/gene-simons-military-tribute-video.html
Nicméně si myslím,že tímto videem zřejmě potěším mnohé zdejší čtenáře ,jelikož tam určitě naleznou spousty s nimi spřízněných duší!
Hezky hrají chlapci hudebníci.
Co je ale na tom klipu zvláště zajímavé?
Všimněme si, jaká gesta hrdinní usraelští vojáci (mimochodem stejné ovce, jako kdekoli jinde na světě), nositelé to svobody a demokracie, zdviženými pažemi a vztyčením určitých prstů (např. od 3.min) předvádějí.
A Peace s nimi.
jansmith
Jsem rád ,že se chlapci hudebníci líbili.
Ano,tato gesta jsem měl na mysli.
Vidím,že si občas i rozumíme.
.. Moooc pekni jsou ti nasi chlapci "bubenici hudebni", ta rozjasana srdce, stastny pohled v jiskrnych odusevnelych zracich, ta neha v kazdem pohybu vlastenecke gestikulace, gracioznost krokovych variaci .. - a to nejdulezitejsi, - to co cini americana vyjimecnym - Laska !!, - k vlasti, k rodine ..., - LASKA !!! POCHOPENI !!! UCTA !!! - a jine geneticky upravene produkty "ala" US - ksicht ...
--------
http://www.novinky.cz/zahranicni/amerika/209199-ve...
Vypada to, ze tohle americky hero nebude mit na rakvi prouzky a hvezdicky a nebudou mu strilet salvy. Za to obetem toho americkyho hrdiny z Iraku az do nich napumpupujou formaldehyd napajcujou xycht aby se US erar zbavil rakvicek se sunroof.
Taky moc pekny vystup,hned bych se na podobnou party rozjel.ZDe je jeste ukazka z dokumentu "Cesky mir" od tvurcu "Cesky sen".Vsimnete si reakci obycejnych lidi,nakonec o to prave tvurcum tohoto dokumentu slo.
http://www.youtube.com/watch?v=61TbbRx3Tr8
Díky ,ale na jedné párty se skoro hajlujícími votlemenými olepanci být opravdu nemusím. Ovšem škoda je ,že pan Simmons zde nepoužil jeho velice "inteligentní" a osvědčený trik se svým jazykem
http://www.kissarmy.sk/FanclubSlovakia/Personal/Gene/0106G.Simmons.jpg
Ale abych nebyl nařčen z nějakého toho ANTI (třeba amerikanismu ) párty s těmito hochy bych se i zůčastnil!
http://www.youtube.com/watch?v=8fRU2tlE5m8