Diskuze k článku

Renesance etnického separatismu ve „sjednocené Evropě“

Příspěvků 36

18.8.2010 7:56

Příliš rychlá globalizace

jean.laroux jean (tečka) laroux (zavináč) seznam (tečka) cz 85.?.?.?

V zásadě nemám nic proti mezinárodní integraci. Bylo by hezké mít jedinou vládu, která by "demokraticky" zastupovala všechen lid planety. Pokud by existovaly stejné podmínky pro všechny, stejná práva pro všechny, stejné možnosti a pokud by všichni měli podobnou životní úrověň jistě by svět byl lepším místem pro život. Bohužel jde v dnešní době o větší utopii než kterou je komunismus. Svět se skládá z různých národů s různou životní úrovní. Pokus o rychlé srovnání ekonomických rozdílů je předem odsouzen k neúspěchu. Svět jsou různá náboženství a různé tradice, kde platí neochota podřizovat se nějakému diktátu z "centra". Sami lidé jsou různí. Po generace utvářelo prostředí jejich mentalitu a genové dispozice. Pokud se bude realizovat mezinárodní integrace (globalizace) takovým tempem a tak nešetrně jako dosud, dojde zákonitě k rozvratu toho co bylo integrováno. V současnosti je velmi viditelným jevem, že se noví členové sjednocované EU zbavují své suverenity a samostatnosti jak politické tak ekonomické. Je stále více oblastí ve kterých se musí podřizovat diktátu Bruselu a ekonomická závislost na zahraničních investorech a zejména na nadnárodních koncernech (kterým se nedá konkurovat) je více než patrná. Jsou tu tedy země, kde je životní úroveň nižší než v jiných zemích ale současně je už stát natolik závislý na "říši", že nějaké zpětné osamostatnění se "nehrozí". Za takových podmínek roste pochopitelně nespokojenost. Slabé státy jsou v říši státy otrockými. Minority v jednotlivých zemích říše jsou otrockými minoritami a lidé pracující v nadnárodních řetězcích jsou otroky na té nejzákladnější úrovni. V takovém systému se nelze divit, že jsou zde rostoucí tendence k separaci. Je zde tlak z obou stran. Po separaci volají jak "otroci" protože v říši nevidí šanci na svobodu a seberealizaci tak i ti, kteří stojí vůči nim v proti-pozici. Rozbouřené minority svou nespokojeností pochopitelně ohrožují řád v systému. Nerychlejším řešením je separace a izolace. Občana - otroka zavřít do jeho bytu a připoutat ho k televizi, která mu bude soustavně vymývat mozek a říkat mu jak se má dobře. Otroky - minority zavřít do ghet a připoutat je k myšlence, že za všechny jejich problémy může xenofobní majorita (Ne systém!). V takovém systému nejen, že nebude docházet k progresu v integraci ale naopak bude docházet k nárůstu rozporů. Logickým důsledkem (bezpečnostním opatřením pro systém) bude odejmutí demokratických práv nespokojeným otrokům. Argumenty již existují. Nejsi v systému produktivní ? Odejmeme ti základní práva jako je např. právo volební (Jochovo řešení inspirované Hvězdnou pěchotou). Bude-li docházet k dalšímu rozevírání nůžek ve společnosti budou těmi produktivními jen koncerny a demokratická práva bude mít nakonec jen elita, která je vlastní.

226486

18.8.2010 7:57

Dokončení

jean.laroux jean (tečka) laroux (zavináč) seznam (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 226486

Je to jako v ZOO. Jsou živočichové, kteří vedle sebe mohou žít bez problému v jedné ohradě. Bylo by ale velmi nerozumné zrušit vnitřní ohrady v celé ZOO a promísit všechny živočišné druhy.

226487

18.8.2010 8:09

RE: Příliš rychlá globalizace

abc 89.?.?.?

Reakce na 226486

http://www.chelemendik.sk/Sergej_Chelemendik_Slove...

226488

18.8.2010 9:06

RE: Příliš rychlá globalizace

jean.laroux jean (tečka) laroux (zavináč) seznam (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 226488

Půjčím si jeden z nadpisů z Vámi odkazovaného článku. - "Vojna v Európe ako jedno z riešení krízy" a následně si vypůjčím pár vět z Heinleinova románu Hvězdná pěchota.

Major Reid nás zaměstnával. Ale bylo to zajímavý. Chytil jsem jedno z těch diplomových témat, kterými kolem sebe tak nedbale plýtval, řekl jsem, že křížové výpravy se lišily od většiny válek. Byl jsem uzemněn a dal mi tohle: Zadání: prokázat, že válka a morální dokonalost vychází ze stejného genetického dědictví. Krátce asi takto: Všechny války vyvstávají z populačního tlaku. (Ano, i křížové výpravy, i když jste to museli vyhrabat z obchodních cest, porodnosti a několika dalších věcí, abyste to dokázali.) Morálka - všechna správná morální pravidla - pocházejí z instinktu přežít, morální chování je snaha přežít na vyšší úrovni, než je jednotlivec - jako otec, který umře, aby zachránil svoje děti. Ale protože populační tlak je důsledkem snahy přežít, pak válka, protože je důsledkem populačního tlaku, vychází z toho stejného zděděného instinktu, který vytváří všechna morální pravidla vhodná pro lidskou bytost. Kontrola důkazu: Je možné odstranit válku uvolněním populačního tlaku (a tak se vypořádat s celým zjevným zlem války) díky vybudování morálního kódu, podle kterého je populace omezená zdroji? Bez ohledu na užitečnost nebo morálnost plánovaného rodičovství se dá pozorováním ověřit, že každý druh, který zastaví svůj početní růst, je vytlačen jinými druhy, které se množí. Některé lidské populace to v terranské historii udělaly a jiné se natlačily na jejich místo a pohltily je. Nicméně, dejme tomu, že lidská rasa dokáže vyrovnat narození a úmrtí akorát na to, aby zaplnila své vlastní planety, a tak se stala mírumilovnou. Co se stane? Brzo (tak příští středu) se tam dostanou Brouci, vybijí tenhle druh, který "se už nemusí zabývat válkou", a vesmír na nás zapomene. Což se stále může stát. Buď se budeme šířit my a smeteme Brouky, nebo se budou šířit oni a smetou nás - protože obě rasy jsou houževnaté a chytré a chtějí ten stejný pozemek. Víte, jak rychle může populační tlak způsobit, že zaplníme celý vesmír tak, že budeme stát těsně vedle sebe? Odpověď vás ohromí, je to jen mrknutí oka ve srovnání s věkem naší rasy. Zkuste to - je to růst na složený úrok. Ale má člověk "právo" šířit se vesmírem? Člověk je tím, čím je, divoké zvíře s vůlí i schopností (dosud) přežít proti veškeré konkurenci. Dokud nepřijmete tohle, všechny řeči o morálce, válce, politice - jen si řekněte, co dalšího vás napadne - jsou nesmysl. Správná morálka vyrůstá ze znalosti, co člověk je - ne co z něj dobrodějové a dobře-to-myslící tetičky Nelly chtějí mít. Vesmír nám to dá vědět - později -, jestli člověk má nebo nemá "právo" se v něm šířit.

226490

18.8.2010 9:09

Dokončení

jean.laroux jean (tečka) laroux (zavináč) seznam (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 226490

Hezká myšlenka že ? Závěry ? Odůvodnění expanze na úkor jiných = fašismus ? Odůvodnění odejmutí občanských práv pro některé ? U Heinleina s jedná o ty, kteří nenasadili život pro stát a u Jocha jde o ty, kteří berou více na sociálních dávkách než odvádí na daních do státní pokladny.

Vidím zde jedno pojítko. Při pokračování současných trendů ve společnosti bude čím dál více nazaměstnaných a tedy neproduktivních občanů, kteří by dle Jocha neměli mít občanská práva. Pokud přijde VÁLKA (a zde už odkazuji na Váš článek) pak se najednou z bezprizorních a zbytečných "neobčanů" budou moci stát potřební vojáci. Potřební vojáci se potřebně vymlátí mezi sebou a systém se zbaví těch nadbytečných neproduktivních neobčanů. Leda . Leda bychom našli nějakou planetu s brouky kam by se dalo načas "upíchnout".

Na závěr opět malá citace z Heinleinova románu: Takže co je takzvaná federální služba? Prostě a jednoduše parazitování. Nefunkční útvar, naprosto zastaralý, tyjící z daňových poplatníků. Rozhodně nákladný způsob pro podřadné lidi, kteří by jinak byli bez práce. Je to způsob, jak žít pár let z veřejných peněz a pak se celý zbytek života vytahovat.

226491

20.8.2010 13:59

RE: Dokončení

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 62.?.?.?

Reakce na 226491

Heinlein je často citovaný, ale nikdy nie je citovaná časť popisujúca, prečo a ako ten systém vznikol.

Knihu nemám po ruke tak len voľne - vojaci po ťažkej vojne prebrali moc a následne rozhodli, že o ich osude a budúcnosti a osude a budúcnosti spoločnosti už nebude rozhodovať niekto, kto nič pre spoločnosť neurobil, zjednodušene - kto nikdy nenasadil svoj život v službe spoločnosti.

226606

10.1.2012 10:56

RE: Dokončení

sn2h 217.?.?.?

Reakce na 226606

Nahodou sem narazil na tuhle diskusi a jako ctenar HP bych vas rad doplnil.

Ve HP je ten system nastineny timto zpusobem proto, ze volebni pravo a rozhodovani o systemu je pouziti natlaku. Nutit ostatni zit podle vasich, nebo vami preferovanych pravidel. A pokud pozivate vysady pouzivat natlak, neboli nasily, musite nest i zodpovednost.

Ten system neni ani omylem fasismem, jak se snazi mnozi Heinleinovi vycitat. Obcane jsou garantori svobody, protoze, svym zpusobem, prokazou ochotu prijmout maximalni zodpovednost a pri obrane sveho domova polozit zivot (viz. popis o federalni sluzbe). V knize je i psano, ze vsem (civil i obcan) zustavaji zachovana zakladni lidska prava a svobody, panuje demokracie. Jen aby jste mohl volit, musite prokazat alespon zakladni moralnost. A pokud zazadate o vstup do sluzby, MUSI vam byt vyhoveno i kdyby jste byl na vozicku, nebo uplne pitomej. Tzn. neni tam zadna rasova, ci jina diskriminace. Tim nejdulezitejsim je proste vyfiltrovat lidi, co by radi meli prava, ale nechteji nest zodpovednost.

Snad jsem to popsal dost jasne [smích].

260635

19.8.2010 22:42

Z dnešních zpráv o deportaci romů z Francie

tmo 89.?.?.?

Romové se bouří: „Když nás vrátíte z Francie do Rumunska, je to pro nás katastrofa. V Rumunsku nám nikdo nic nedá – tady se o nás starají“.

ACH JO, NĚKTEŘÍ DEBILOVÉ NIKDY NEPOCHOPÍ, ŽE ABY NĚKDO NĚKOMU MOHL NĚCO "ZADARMO" DÁT, MUSEL TO NĚKDO JINÝ SVOU PRACÍ/SNAHOU/SCHOPNOSTMI VYPRODUKOVAT.
A TITÍŽ DEBILOVÉ NIKDY NEPOCHOPÍ, ŽE NIKDO NENÍ POVINEN JIM NĚCO DÁVAT! ŽE JSOU JAKO OBTÍŽNÉ VŠI, PARAZITI.

...nicméně Romové hlásí: "Po vyhoštění se zase vrátíme" - a mají prý na to v EU právo, "nesmí být dotčena svoboda pohybu v rámci unie". A zřejmě opět dostanou od Francouzů další podpory, péči a dárky na odchodnou ve výši stovek eur za kus.

226586

21.8.2010 8:01

RE: Z dnešních zpráv o deportaci romů z Francie

jen tak 96.?.?.?

Reakce na 226586

Chápu vaše svaté rozhořčení nad tím, že by nikdo neměl parazitovat na jiných. Jenže existuje něco jako solidarita, humanismus a Listina základních práv člověka. Jste humanista, nebo barbar? Humanitní společnost se musí postarat o existenci i těch, kteří si to de-facto nezaslouží. Podle toho jak se společnost postará i o nevýdělečné a postižené občany se pozná jak je která společnost vyspělá.
Vy zastupujete typicky současné české stanovisko. Nikomu nic, když nepracuješ, chcípni. Hurá do středověku!
Oni však pracovat nikdy nebudou a ostatně pochybuji, že v dnešní společnosti práci najdou. Takže podle vás, co tedy s nimi? Do plynu? Fuj, to už zkoušel Hitler a jak dopadl. Podle hesla - kdo nepracuje ať nejí? To zkoušeli komunisti a každého kdo nepracoval zavřeli. Takže prakticky nikdo neparazitoval. Jenže to je podle současných pravidel nelidské. Co tedy s nimi. Jsou to lidé a podle Listiny lidských práv mají právo na důstojný život. Co tedy navrhujete? Fyzickou likvidaci neproduktivních, nebo nějaký ten příspěvek na jejich existenci?

226634

21.8.2010 8:35

RE: Z dnešních zpráv o deportaci romů z Francie

jean.laroux jean (tečka) laroux (zavináč) seznam (tečka) cz 94.?.?.?

Reakce na 226634

Napsal jste to hezky ale s jednou věcí nesouhlasím. Píšete, že Oni pracovat nebudou a my jako civilizovaní humanisté bychom se o ně měli postarat. Já se ptám .. Proč se musíme postarat o někoho, kdo se o sebe může starat sám ? Práci nechtějí ? No tak ať nejí .. Ano AŤ NEJÍ. Já myslím, že je hlad donutí pracovat jako se Dalibor naučil fidlat na housle. Práci nenajdou ? Ano to je problém. Oni často nenajdou práci ani ti co pracovat chtějí. Pak by se stát měl vážně zamyslet nad pracovní migrací. Já myslím, že pokud by všude nebylo plno cizinců co pracovat chtějí i za mizernou mzdu a pokud by současně platila podmínka, že kdo nechce pracovat nejí pak bychom se museli starat už jen o ty co skutečně pracovat nemohou. To je podle mne podstata humanismu a solidarity.

226636

21.8.2010 10:54

RE: Z dnešních zpráv o deportaci romů z Francie

Saša 74.?.?.?

Reakce na 226636

>To je podle mne podstata humanismu a solidarity.

podstata humanismu a solidarity je krásná věc, realita je však jiná.

Každý se k něčemu hodí, v nejhorším poslouží jako špatný příklad a to platí i o skupinách lidí. Vždy jsou výjimky! Dnes snad smíme připustit, že různé rasové a etnické skupiny mají různé průměrné IQ.
http://www.news-medical.net/news/2005/04/26/9530.a...
Vložený obrázek
Obdobně je zcela pravděpodobné, že různé skupiny mají převážně různé vlohy, jsou více nebo méně ambiciózní a některým stačí k životu relativně málo. Američané nebyli schopni zotročit indiány a jen proto dovezli černochy! Obdobně Francouzi nebyli schopni přinutit k práci původní obyvatele tichomoří a dovezli Číňany. USA jsou světově první v počtu vězňů na obyvatele, ale černoši jsou vězněni šestkrát častěji než bílí.
Vložený obrázek
I když připustíme, že nedostanou stejnou obhajobu, pravděpodobně přes to je u nich kriminalita vyšší. Někdo (některá etnická skupina) se hodí převážně k válčení, jiná k lovu, jiná ke zpěvu a tanci, některou lze převychovat a jinou snad nelze atp. Přes to nebo proto jsou to šťastní lidé, nenechali se zotročit jako my (mám zde na mysli např. původní obyvatele tichomoří, ale ono to platí i o jiných). To je rasistické zevšeobecnění, ovšem do jisté míry holá skutečnost. Žádný režim a žádný zákon s tím nic nenadělá.

226637

22.8.2010 19:06

RE: Z dnešních zpráv o deportaci romů z Francie

mt-svk 91.?.?.?

Reakce na 226637

Ten príspevok je síce pekný, ale nedokazuje nič.

226666

25.8.2010 11:05

RE: Z dnešních zpráv o deportaci romů z Francie

Saša 74.?.?.?

Reakce na 226666

Neznám a možná ani neexistuje uspokojivé řešení. Osobně si myslím, že nepohodlná menšina by měla mít všechna práva i povinnosti většiny, zacházet s nimi přesně stejně. V minulosti k tomu měl nejblíže zprofanovaný „komunistický“ režim s jejich „právem na práci“.[mrknutí jedním okem] Dlužno dodat, že ani to nemělo výrazný úspěch, ovšem oproti současnosti nebyl zas tolik neúspěšný. Indiánské rezervace jako v severní Americe se neukazují jako nejlepší řešení, směle lze říci naopak. V Evropě není ani místo. I kdyby existovala země jako Palestina, kterou Anglie věnovala Židům, připravíte další konflikt a budete potřebovat nejsilnější zemi světa ke stálé podpoře. Dovolte mně zde citovat Balfourovo prohlášení, které se pokládá za základní kámen k založení státu Izrael:

Ministerstvo zahraničí (Velké Británie)
2. listopadu 1917

Drahý lorde Rothschilde,
s velkou radostí Vám zasílám, jménem vlády Jeho Veličenstva, následující prohlášení sympatií s židovskými sionistickými aspiracemi, které bylo předloženo a schváleno Kabinetem.

„Vláda Jeho Veličenstva pohlíží příznivě na zřízení národní domoviny židovského lidu v Palestině a vynasnaží se, aby tohoto cíle bylo dosaženo, přičemž se jasně rozumí, že nebude učiněno nic, co by mohlo poškodit občanská a náboženská práva existujících nežidovských společenství v Palestině nebo práva a politické postavení Židů v jakékoliv jiné zemi.“

Byl bych vděčen, kdybyste mohl předat toto prohlášení na vědomí Sionistické federaci.

Upřímně Váš
Arthur James Balfour.

226747

25.8.2010 0:27

RE: Z dnešních zpráv o deportaci romů z Francie

tmo 89.?.?.?

Reakce na 226634

Nejsem humanista. To je podobně zprofanované sprosté slovo jako osvícenec, demokrat ap.
Já jsem pro solidaritu DO URČITÉ MÍRY. Ale ne o bezbřehou solidaritu s parazity. A to je rozdíl mezi nemyslícím "humanistou" a myslícím praktickým člověkem. -Na vydržování parazitů (po určité době už většinových) skutečně nejsou a nemohou být zdroje/finanční ani jiné prostředky. -Je to jasné?
To kromě faktu, že je nespravedlivé, aby se stejně dobře vedlo parazitovi jako snaživě pracujícímu dělníkovi na hůře placené pozici. -To je zrůdné kažení lidí a standardu. Demotivace.
Neříkám, že má jít někdo do plynu (já je tam neženu). Už od dětských let jsme s bráchou plánovali, jak by se jim měl (velkoryse) vyhradit jeden velký ostrov - tehdy jsme nad atlasem vybrali Madagaskar - je tam teplo, určité přírodní zdroje. Nějaké věci jim dát do začátku, a hotovo. Pobřeží jsme pak plánovali zaminovat, aby nemohli už více zamořovat svět, parazitovat, dopouštět se kriminálních činů a řvát o diskriminaci. Byli by tam volní, nikdo by je nehubil a nijak by je nediskriminoval; měli by svou samosprávu, a co by si udělali, to by měli, a co by si neudělali, to by neměli. Tečka. Tak jako všichni jiní.
Milej zlatej - ono to tak bylo, je a bude, to není nic nelidského nebo středověkého, to je obecné pravidlo: "Umíš něco? Snažíš se? Pak se budeš mít relativně dobře. Pokud ne, zdechneš hlady, když jsi nic neudělal pro to, aby ses mohl najíst". Kdo je línej a blbej k tomu, ten je neschopen života, a tudíž je určen k vyhynutí. Ale klidně ať prokáže, že má právo na život. To já nikdy nikomu nebudu zakazovat. Dokonce připouštím libovolnou charitu, ať jim kdo chce dá milodary jaké chce.
Nejlepší solidarita (a takovou uznávám všemi deseti) je pojištění. Tento princip je skvěle vymyšlený: "Máš se dobře? Vede se tobě i celé rodině? Jsi zdravý? Žádná povodeň, zemětřesení, neúroda? -Skvěle! Ale polož si otázku, člověče: Musí to tak být stále? Není lepší malé sumy odkládat pro případ nehody? Nouze? Přírodní katastrofy?" -A na tomto je založeno povinné ručení za škodu (autem) a také zdravotní pojistné. U toho druhého je to pokřiveno podle výše příjmu (to je špatně, protože život a zdraví máme všichni jen jedno, a léčení stojí stejně u Franty jako u Karla). Ale pokud se nic nekřiví, je pojištění výtečná věc pro normální, pracovité a k tomu i prozíravé lidi.

226741

25.8.2010 6:56

RE: Z dnešních zpráv o deportaci romů z Francie

Jarmila 88.?.?.?

Reakce na 226741

Vy jste si to v tom dětství všechno představoval jak Hurvínek válku a zdá se, že si to tak naivně představujete dodnes.

Ryba smrdí vždycky od hlavy, za všechny nešvary ve společnosti mohou vždy a zásadně ti, kteří o fungování společnosti rozhodují- to znamená ti kteří nastavují parametry Systému. Shodou okolnosti zrovna tito vládci planety a jejich poslušní přisluhovači v jednotlivých zemích jsou největšími parazity- kam se na ně hrabou chudáčkové Romové. Stamiliardy jen lítají, když všemi směry vysávají daňové poplatníky. Ono totiž to zbrojení, ty hvězdné války, ten neexistující terorismus, ty neexistující výlety na Měsíc i silný represivní systém, namířený proti daňovým poplatníkům, který si paradoxně musí sami poplatníci hradit ze svého, něco stojí. Když se porovnají náklady, kolik vyčerpají Romové a kolik ti paraziti nahoře, tak bych to tipla 5 procent proti 95 procentům. Tak se radši zamyslete, jak zatočit s těmi parazity nahoře, co nás pořád tak sužují a vysávají a nezabývejte se podružnostmi.

226745

25.8.2010 13:30

RE: Z dnešních zpráv o deportaci romů z Francie

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 81.?.?.?

Reakce na 226745

> zrovna tito vládci planety ...

Zatočit s nimi? Ale jak, když stále nevíme s kým? Já jsem schopen Vám vyjmenovat dlouhou řadu těch malých parazitů. Například Horváth, Oláh, Balog, Čonka, Lakatoš, Demeter, Sivák, Žiga, Németh, ...

Uměla byste Vy, paní Jarmilo, namísto neustálého hořekování, vyjmenovat ty zlé "vládce planety"? Aby už konečně bylo JASNO? [velký smích]

226753

25.8.2010 17:00

RE: Z dnešních zpráv o deportaci romů z Francie

Jarmila 88.?.?.?

Reakce na 226753

Se zlými vládci planety se nebudu zdržovat, neb je tady řeč o nich prakticky pořád, takže ze sebe nedělejte hlupáka a alespoň si poslechněte přednášku profesora Kellera.

Zmíním se jen o místních vyžírcích, kteří slouží jako lokajové těch planetárních mocných vyžírků. Jsou jimi beze zbytku všichni naši politici do jednoho- a to už celých 20 let od sametového puče. Někdo tady nechal link na Blisty, kde byl krásný článek o tom, co se místním vládnoucím vyžírkům za 20 let podařilo prošustrovat. Bohužel už ten článek nemohu najít. Ale ono stačí i jen ten 1,3 bilionu dluhu a naprosto zdevastovaný a rozkradený český průmysl.

Můžete si sám porovnat škody způsobené Horváthem, Oláhem a Lakatošem, se škodami, jež jen tak namátkou, jak si zrovna vzpomenu, vyjmenuji: Topolánek (podepsání 26 miliard eur pomoci Řecku), Paroubek (rozkradení miliard), nákup gripenů poslanci (naprosto na hovno), ukradení 175 tun českého zlata kdovíkým (snad Tošovským), činnost kouska Kalouska, který rovněž rozkradl miliardy a pak národu rozesílá složenky, privatizace po česku (Klaus a spol.), předražené dálnice, LTO, atd, atd.-byl by to velmi dlouhý seznam. A teď vyžírkové, co nás vysávají coby veledůležití manažeři. Za všechny vyjmenuji pouze ředitele ČEZu, který bere stamiliony jako plat jen za to, že nám, daňovým poplatníkům nepřetržitě zvyšuje cenu za elektřinu. Kdo je tady větší vyžírka státu- on a jemu podobní, nebo Lakatoš?

226764

25.8.2010 17:44

RE: Z dnešních zpráv o deportaci romů z Francie

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 226764

Zbytečné, zbytečné cokoliv vysvětlovat. Samozřejmě, že ti nejbližší jsou mafiáni v politice. Celá politika je jeden obrovský špinavý byznys ovládaný mafií.

Kdo chce vidět, vidí, kdo nechce, tak jen civí. Případně se hloupě ptá...

226765

25.8.2010 18:49

RE: Z dnešních zpráv o deportaci romů z Francie

Jarmila 88.?.?.?

Reakce na 226765

Přesně tak. Kdo chce vidět, ten vidí, a kdo nechce vidět u nás tu spoušť, ten jen provokuje. Mě ještě napadlo, že jeden ředitel ČEZu vydá se svým neúměrným platem ( který pobírá prakticky za nic), za 1000 Lakatošů, co berou měsíčně podporu 5000 Kč. Pokud takových podobných manažerských vyžírků máme v republice pouhých 1000, pak vydají se svými platy za 500 000 Lakatošů( kterých víc v naší republice není).

226769

26.8.2010 22:53

RE: Z dnešních zpráv o deportaci romů z Francie

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 88.?.?.?

Reakce na 226769

Nesouhlas s vámi nebo jiný názor je hned provokace? Zajímavé pojetí diskuse...
Ředitel ČEZu pro svůj plat něco udělal. Řídí dobře velkou společnost, která produkuje zisky, z kterých (mj.) jsou vypláceni i ti Lakatošové. Lakatoš ale neudělal naprosto nic, aby měl nějaký příjem, přesto jej ale srovnáváte s ČLOVĚKEM. Divné. Nejsou stejný druh.
Lakatoš by za vámi vybájenou podporu 5000 nežil. I životní minimum je v tomto bordelistánu vyšší! A to nemluvím o Lakatošové a jejich deseti harantech, to nemluvím o bytě, který lakatošovi nepostavili, ani si na něj jako jiní nevydělali. Stát ( =my) jim byt přidělil, takže se mají lépe, než spousta bílých pracujících, kteří čekají v pořadnících na byty. Nebyla řeč o škodách, které celá Lakatošova rodina způsobuje (demokratické) společnosti dnes a denně ničením, krádežemi atd. A společnost se tomu evidentně neumí bránit. Policie je přetížená a spolu se státním zastupitelstvím a soudy pokulhává daleko za těmi parazity. Ti na to hřeší.
Celkově si Lakatošovi přijdou jen v penězích nejméně na 20.000 Kč čistého, aniž by kdokoliv z nich pracoval alespoň 1 měsíc za celý život. Škod udělají ještě jednou tolik. A náklady společnosti (sociální pracovníci, policisté, soudci, vězeňská správa atd.) stojí další desetitisíce - jen pro tuhle rodinu s deseti-dvanácti kriminálními živly.
Chcete snad říct, že kradou až pod dnešními politiky? To je pěkný nesmysl. Žili svým odpudivým, parazitickým způsobem života po staletí, už za feudalismu, a nikdy neměli snahu se začlenit do společnosti ostatních pracovitých. Dělají si to po svém z vlastní hlavy. Nenakukal jim to ani feudál, ani kapitalista, ani dnešní politik. Jste na obrovském omylu!
A opakuji, co tu už bylo napsáno: pokud víte, že si někdo nějaké velké peníze přivlastnil neprávem (snad ředitel ČEZu), pak se sbalte a utíkejte na policii. Jistě ho zavřou a peníze mu odeberou, na to jsou zákony. Jenže mám spíš dojem, že cintáte, aniž byste cokoliv takového věděla, a že nejspíš těm lidem jejich výdělek uboze závidíte. V tom je asi váš problém.
Zajímavé, že bílí se za stejných podmínek nechovají jako Lakatošovi. Nemnoží se jako krysy, o své děti se řádně starají a vychovávají je, posílají je upravené do škol, pomáhají jim s učením, zajímají se o jejich další osud. Kdo dokázal, a jakým bílým zákonem, aby se lakatoši chovají jiným způsobem? Nikdo. Jsem přesvědčen, že se jim nikdo nesnažil vsugerovat ani krádeže a jiné defektní jednání. Bílí se ho nedopouštějí ani z 10% tak často. Čím to? Bílí nemají čas na lenost, nudu a z nich plynoucí zločinnost. Bílí pracují (i na černé), aby od státu nemuseli žebrat - ve stejném systému! Divné, že? Odkud se tedy ten rozdíl v myšlení bere? Vážně myslíte, že k lakatošům chodí politici, aby jim toto radili, resp. je k tomu nutili? Nesmysl.

226813

26.8.2010 13:25

RE: Z dnešních zpráv o deportaci romů z Francie

tmo 89.?.?.?

Reakce na 226745

Umíte alespoň někdy reagovat normálně? Neagresivně?
>Vy jste si to v tom dětství všechno představoval jak Hurvínek válku
Nejlepší věci jsou jednoduché (Janek Ledecký tvrdí ještě, že nejlepší věci jsou zadarmo). Co je složité a neprůhledné, to zavání čertovinou, a také to tak v praxi končívá. Pak z toho vznikají ti vaši bubáci, jejichž jména nejste schopna s jistotou ani vyjmenovat. Jen samé dohady, domněnky o skrytých věcech. -Oč lepší jsou tedy ty jednoduché a jasné věci?

Romská ryba nesmrdí od bílé politické hlavy. Oni se prostě rozhodli, že nebudou makat a vyžadují podporu ve své lenosti, a když ji nedostanou, dělají bordel, kradou, loupí, pasou, a dělají jiné zločiny (pro společnost nežádoucí věci). To kromě špatného příkladu dosud pracujícím, takže dochází k demotivaci, k obecnému kažení morálky, k pohoršení.
Bohužel bývá velmi často spojeno, že kdo je blbý, bývá i líný. A toto není vina žádného politika. Ten nešel k nějakým kočovníkům a nenutil jim jejich způsob myšlení nebo styl života, existující už staletí! Ani je nenutil válet se, ožírat se, hulit, fetovat a ve zbylém čase produkovat mraky poškozených potomků. Nenutil je ani žít ve smradu a špíně! Vždyť každý může prát a uklízet - jen nesmí být zhnilý! Ani jim nikdo nekázal devastovat zapůjčené byty nebo krást elektřinu a vodu. Nenutí je vytrhávat kabelová vedení nebo krást poklopy od kanálu. To vše si oni sami vymysleli, a myslí si, že s tím hróózně chytře vydrbali; a obtěžují a poškozují tím ostatní, slušnou společnost. A k tomu všemu ještě řvou o diskriminaci.
Proto řešení Sarkózyho, vypráskat je pryč, je jednoduché, ale logické a dobré! Pokud pouze parazitují a nechtějí přijat standardy hostitelské společnosti. Stejně tak v Itálii a jinde! I u nás, v celé Evropě a na celém světě. -Prostě a JEDNODUŠE takové sebrat, a odvézt na Madagaskar. Hotové, vyřízené.

P.S.: Pokud víte o miliardových parazitech, okamžitě je jmenujte, a navštivte příslušné úřady, aby se mohlo zahájit stíhání. Jinak jsou vaše řečičky zbytečné.

P.P.S.: Demokracii si přejete vy, ne já. A plebs umožňuje v demokracii některým být nahoře nad nimi, ale už je neumí řádně kontrolovat a účinně omezit při případném zločinném jednání (kolektivní rozum je primitivní, kolektivní vůle nejasná a řešení nepružná, nevalná až škodlivá). A pak nám tady povídejte o demokracii... třeba i přímé [oči v sloup]

226798

26.8.2010 19:00

RE: Z dnešních zpráv o deportaci romů z Francie

Václav Zezdisral 121.?.?.?

Reakce na 226798

her TMO, už zase tady exceluješ se svými tmářskými vejšplechty?
Už minule jsi napsal, že máš v palici strašný chaos, což zase jenom potvrzuješ.
Slušně Ti říkám, vyser se na Jarmilu a všechny ostatní, které neoprávněně napadáš.
Ty si myslíš, že když pošleš editorovi odkaz z warezu, že si vylepšíš profil?
Řekněme, že jsi udělal dobrý skutek, ale svými výkaly už jej máš dávno smazaný.
>Romská ryba nesmrdí od bílé politické hlavy.
Právě že smrdí - kdyby byl na všechny stejný metr, už by dávno problém neexistoval.
A to snad chceš tvrdit, že zákony tvoří Romové? Uveď zde parlamentní většinu tohoto etnika, kdekoliv na světě.
>A toto není vina žádného politika.
Právě že je!!!
schválováním antidiskriminačních zákonů tenhle bordel přímo podporují!!!
>a obtěžují a poškozují tím ostatní, slušnou společnost.
Tuhle větu si nechej vytesat!!!

>P.S.: Pokud víte o miliardových parazitech
Jen v ČR, je to minimálně 50% zbytečných úředníků, AČR - která nehájí zájmy občanů, ale podporuje světový terorismus, ad. složky

>P.P.S.: Demokracii si přejete vy, ne já.
Co si kdo přejeme, je věc jiná, musíme žít v tom, v čem žijeme, na naše přání právě ti paraziti nějak moc nedají.

A abys věděl, a nejen ty, jak to běžně v demokratuře počesku chodí, tady přidám odkaz, kde jsou popsány politické praktiky, jak se uklízejí nepohodlní:
http://www.impuls.cz/clanek/frantisek-dohnal-prezi....
Čímž částečně dostanete odpověď na známé kauzy - Krejčíř, Pitr, Železný a další


>Umíte alespoň někdy reagovat normálně? Neagresivně?
her TMO, a ty to umíš???

226805

26.8.2010 22:13

RE: Z dnešních zpráv o deportaci romů z Francie

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 88.?.?.?

Reakce na 226805

Je tento příspěvek o něčem jiném, než o provokaci? Divím se, že to editor vůbec pouští. Příspěvky Zezdisrala totiž nejsou příspěvky, ale vždy a zásadně jen provokace. Většina jsou lži, urážky, ironie, nepodložené nesmysly a kecy o ničem, zbytek pak totálně hloupé názory (neříkám totálního hlupáka, to by bylo proti pravidlům diskuse, které ovšem někteří běžně porušují). Pokud má provozovatel tohoto webu zájem o podobné zvratky, může se snadno stát, že zde převládne tento zápach.

226810

27.8.2010 18:39

RE: Z dnešních zpráv o deportaci romů z Francie

Václav Zezdisral 121.?.?.?

Reakce na 226810

>Je tento příspěvek o něčem jiném, než o provokaci?

Ne, není! Je to záměrná provokace.
Tímto Vám vyjadřuji nezměrný obdiv k Vašemu postřehu. Doufám, že Vás pouze neirituje příjmení nicku, ale objektivně se zaměřujete ke všem podobným provokacím. Jsou to totiž přesně stylově vytvořené odpovědi, podle vzoru "tmo", podobný postup invektiv volí také nick " " pod IP 88..., doufám, že se k nim také objektivně vyjádříte, abych to nemusel dělat jen já.
Také oceňuji Váš přístup k zájmům webu, a praktikám editora. Vaše aktivity jsou opravdu obdivuhodné!
A propó už jste zaplatil registrační poplatek?
A pokud tolik toužíte spatřit hlupáka, nezapomeňte se podívat do zrcadla.

Na další výlevy Vám trousíme,
s úctou
Václav Zezdisral
jméno mé

226838

27.8.2010 18:59

RE: Z dnešních zpráv o deportaci romů z Francie

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 226838

Pane Zezdisrale, je zbytečné reagovat na sudeťácké provokatéry. I když jste jim to napsal hezky. To se musí nechat. Pobavil jsem se. Na rozdíl od toho, když jsem si četl sudeťácké vejšplechty. To je prostě moc patné, abych zůstal slušný. Tmo je ještě víceméně v pohodě, ale ten sudetonácek 88, ten mi moc nesedí... [chechtot]

226840

27.8.2010 19:50

RE: Z dnešních zpráv o deportaci romů z Francie

Václav Zezdisral 121.?.?.?

Reakce na 226840

já na pány nehraji,
jen Zezdisral, jen Zezdisral
Vložený obrázek

226844

25.8.2010 14:20

RE: Z dnešních zpráv o deportaci romů z Francie

jen tak 96.?.?.?

Reakce na 226741

To mi došlo ihned, že nejste humanista. Že toto slovo někdo zprofanoval, neznamená, že je symbolem sprostoty, ačkoliv vám se to tak jevit může.
EXISTUJÍ různé mezinárodní dohody o právech a povinnostech člověka a každý vyspělý stát je více-méně respektuje. A to i v přístupu k národnostním menšinám. Že vám se to jeví jinak a toužíte s nimi naložit podle vašich představ, je váš osobní názor, nicméně v současnosti nerealizovatelný. To co tady často presentujete je vážně hodno Středověku.

Každý stát má svou soc. politiku a nejdůležitější v soc. polit. je sám stát. Stát má moc(může vyžadovat poslušnost), má povinnosti(zajištění soc. ochrany a lidských práv v rámci mez. dohod), má peníze(financování). Stát prostřednictvím soc. pol. pomáhá těm subjektům, jenž se momentálně nacházejí v tíživé životní situaci a nemohou ji vyřešit sami. Soc. pol. je boj s nezaměstnaností, nevzdělaností, nemocemi, nouzí a soc. patologií.
Jsou tři pojetí v přístupu k sociální politice.:

1. Paternalistické pojetí. To fungovalo za socialismu a ve státech např. Švédsko, Holandsko, Norsko, Finsko. Mimochodem, státy s nejvyšším standardem života.

2. Liberální pojetí. Uplatňují liberálové, hlavním symbolem je trh, od kterého se vše odvíjí. Podmínkou je „vydělej peníze, pak pomož“. Stát nemá hlavní úlohu. Např. v Anglii, USA.

3. Institucionální pojetí. Snaha o kompromis, soc. polit. součástí společnosti, pomoc všem, potřebují-li. Dávky součástí přerozdělování ve společnosti. Člověk má na soc. pomoc právo. Např. ČR, Německo, Švýcarsko, Francie.

Jakmile se stát přestane zajímat o sociálně slabé a "nepřizpůsobivé", začnou si opatřovat živobytí kriminalitou. Proti nim bude nutno vytvořit represivní opatření. Např. USA dnes vydávají na kriminální represi desetkrát více než na sociální pomoc.
Je to vcelku logické, protože lidé, kteří zcela propadli řídkou záchytnou sítí sociálního systému, popřípadě jim byla možnost sociální solidarity upřena úplně, nemají často jinou možnost, než se uchýlit ke kriminálnímu jednání. Stát pak musí reagovat tak, že kriminalizuje chudobu. To je ovšem docela nákladné. Takže asi uspokojivé řešení nikdy existovat nebude. Paradoxně asi nejlíp toto vyřešili komunisté. Povinnost pracovat a když ne, šup do kriminálu! a ne otravovat spoluobčany žebráním a kriminalitou.

226756

25.8.2010 15:57

RE: Z dnešních zpráv o deportaci romů z Francie

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 226756

Existuje úplně jednoduché řešení. Stejná práva a povinnosti pro všechny. Nemakáš? Kradeš? Pak jdeš do basy. Ale my tě živit nebudeme. Je spousta práce například v dolech atd. Pokud ne, stačí šlapací stroj, který bude generovat elektřinu. Našlapal jsi elektřiny dost na to, abys měl světlo a jídlo a teplo? Nenešlapal? Pak je nám líto. Chcípni hladem nebo zimou. To je řešení pro zloděje.

Ti, co nemají práci, můžou vždy nějakou dostat. Uklízet je pořád co, veřejně prospěšné práce je ideální zaměstnání pro asociály. Ti pak můžou bydlet v hezkých minidomcích postavených obcí. Budou platit nájem a vše bude ok.

Ale pokud se asociálním nemakačenkům bude ustupovat, za chvíli padne i systém, který se o ně má starat. Stačí, když počet asociálních vyžírků přesáhne počet lidí, co na ně mají makat. Pak se vaše hezké řeči o sociální společnosti rozplynou jak pára nad hrncem, ale to je vám, jako humanistovi, zcela jistě jasné...

Stačí se podívat do USA, jak se barevní šmejdi posunují blok od bloku a bílí před nimi utíkají. Místa, kde žila bílá komunita a byly obchody a čisté ulice, se během chvíle stávají hrůznými smetišti, kde nejen že nejsou už žádné obchody, ale také už se tam neodváží ani policajti.

Integrace barevného šmejdu je obtížná, neboť oni bílé nenávidí a rozhodně nemají sebemenší snahu se začlenit. Pracovat pro bílé je pro ně nepřístojné.

Všichni, kdo mají plné huby keců o tom, že barevný odpad je potřeba hýčkat, by si je měli vzít domů a starat se o ně jako o vlastní. Ne. Oni to nechají na bedrech chudáků, jejichž jediným proviněním je to, že si barevní vybrali jejich bydliště za svůj rajón. Klasické pokrytectví... [bliji]

226758

25.8.2010 17:57

RE: Z dnešních zpráv o deportaci romů z Francie

jen tak 96.?.?.?

Reakce na 226758

>Existuje úplně jednoduché řešení. Stejná práva a
>povinnosti pro všechny. Nemakáš? Kradeš? Pak jdeš do basy.
>Ale my tě živit nebudeme.
Ale ano, mě se to řešení taky zamlouvá ze všeho nejvíc. Proto ten poslední odstavec mého vstupu. To přeci komunisti měli dávno vyřešeno. [smích] Jenže to je podle dnešních měřítek nelidské a de-facto neproveditelné.
>Je spousta práce například v
>dolech atd...
>To je řešení pro zloděje.
Zloděje bych asi rozlišoval víc. Nakradls miliony a miliardy na úkor chudáků - jsi schopný, budeš dělat vysokou politiku!!! Ukradls z hladu chleba - do kriminálu s tebou, darebo!!! Tak jste to myslel? [chechtot] Doufám, že ne. Myslím, že ti co přes noc "zbohatli" jsou větším nebezpečím společnosti, než chudáci páchající kriminalitu kvůli záchraně holého života.
>
>Ti, co nemají práci, můžou vždy nějakou dostat.
Vážně? O tom tedy silně pochybuji. Zejména v dnešním uspořádání světa a možnosti najímat otroky ze zemí Třetího světa.
>
>Ale pokud se asociálním nemakačenkům bude ustupovat, za
>chvíli padne i systém, který se o ně má starat. Stačí,
>když počet asociálních vyžírků přesáhne počet lidí, co
>na ně mají makat. Pak se vaše hezké řeči o sociální
>společnosti rozplynou jak pára nad hrncem, ale to je vám, jako
>humanistovi, zcela jistě jasné...
To jistě, ale zatím to nikde tak nedopadlo. Já nemíním sociální vyžírky, ale lidi opravdu potřebné.
>
>Stačí se podívat do USA, jak se barevní šmejdi posunují
>blok od bloku a bílí před nimi utíkají. Místa, kde žila
>bílá komunita a byly obchody a čisté ulice, se během chvíle
>stávají hrůznými smetišti, kde nejen že nejsou už žádné
>obchody, ale také už se tam neodváží ani policajti.
Konkrétně kde?
>Integrace barevného šmejdu je obtížná, neboť oni bílé
>nenávidí a rozhodně nemají sebemenší snahu se začlenit.
>Pracovat pro bílé je pro ně nepřístojné.
S tou integrací barevných menšin souhlasím, že to není jednoduché. Proto píšu, že neexistuje uspokojivé řešení. Jsou nastavena špatná pravidla a často dochází k diskriminaci bílých.

226766

25.8.2010 22:16

RE: Z dnešních zpráv o deportaci romů z Francie

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 226766

>Ti, co nemají práci, můžou vždy nějakou dostat.
>Vážně? O tom tedy silně pochybuji. Zejména v dnešním uspořádání světa a možnosti najímat otroky ze zemí Třetího světa.

Tím samozřejmě nemyslím současnou situaci. Tím myslím, že ta možnost existuje, stačí chtít. Jak jste koneckonců napsal, lepší prevence, než represe.

>Konkrétně kde?

Například Detroit... Mí známí tam byli 6 let a několikrát se museli stěhovat, jak se postupně měnily bílé čtvrti na černé.

V každém případě je současný způsob "začleňování" barevného odpadu do bílé společnosti zcela proti jejímu zájmu.

Pokud mluvím o barevném odpadu, nemyslím tím barevné jako celek. Někteří se chovají jako normální lidé...

226773

26.8.2010 13:33

RE: Z dnešních zpráv o deportaci romů z Francie

tmo 89.?.?.?

Reakce na 226756

>váš osobní názor, nicméně v současnosti nerealizovatelný
do nedávné doby bylo nerealizovatelné stavět zdi. nyní to jde.
do nedávné doby bylo nerealizovatelné odsunout, deportovat cikny. poté, co se na tom někteří velcí shodli, to už jaksi možné je.
z toho vyplývá, že je zapotřebí jen dostatečně silných osobností a širší dohody, aby se nějaký velký ostrov vyhradil. na tom nevidím nic středověkého! to je akt laskavosti, lidumilnosti. je to dar!
>To co tady často presentujete je vážně hodno Středověku
kdo by byl ve středověku tak laskavý, a dával někomu rozsáhlé území a výbavu do začátků? ve středověku byly popravy vrahů, sekání rukou zlodějům, vraždy, vypalování vesnic, pogromy. toto nikdo nenavrhuje.

Zhovadilé pěstování si parazitů není humanismus, ale PSEUDOhumanismus. Zvrácenost k vlastní a obecné škodě.

226799

26.8.2010 17:14

RE: Z dnešních zpráv o deportaci romů z Francie

jen tak 96.?.?.?

Reakce na 226799

Ale ano, po mezinárodní dohodě všech zůčastněných, to jest všech, kterých se tyto problémy týkají, to bych s takovým řešením souhlasil. Jo, ale podívejte se jak třeba Sarkozy dopadá, když začal jednat na vlastní pěst. Toto mám od začátku na mysli. Celý problém stěhování a přesouvání menšin se musí řešit citlivě, jinak to dopadne jako třeba v bývalé Jugoslávii. A takové řešení je podle mě v nedohlednu a vy i já na tom pramálo změníme. Já taky vidím ty problémy co způsobuje soužití normálních lidí s cikány.
To si mylně vykládáte, že jsem pro to, pěstovat si je. Nicméně násilné stěhování někoho někam v žádném případě neznamená lidumilnost. To si pletete pojmy. To je pouhá jednostranná snaha vyhnat je ze společnosti. Já osobně se tomu ani moc nedivím a chápu to. Jenže lidstvo si stanovilo dohody o lidských právech... Proto považuji za nereálné a středověké jednání, když nějaký tmo, nebo Sarkozy, či kdokoli jiný si usmyslí realizovat přesun nepohodlných spoluobčanů tam a tam, bez ohledu na tyto dohody... A to ten Sarkozy vlastně jen vyhání ty, co mu tam vlezli nelegálně.

Takže je vcelku pokrytecké od lidstva stanovit si určité dohody o lidských právech, když je nejsme jako lidi schopni vůbec dodržovat a už vůbec ne uskutečnit. Dokonce věci které v min. režimu byly vcelku uspokojivě vyřešeny se prohlásí za nelidské a za lidské řešení se prohlásí sociální dávky nepřizpůsobivejm. To se nelíbí vám. Já jim to rozhodně nezávidím, ale za správné to taky nepokládám. Je to demotivující pro poctivé lidi, v tom se shodneme. Takže ve věci žádný pokrok, spíše krok zpět.

226802

26.8.2010 23:06

RE: Z dnešních zpráv o deportaci romů z Francie

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 88.?.?.?

Reakce na 226802

Aha, takže alibismus:
>po mezinárodní dohodě všech zůčastněných, to jest všech, kterých se tyto problémy týkají, to bych s takovým řešením souhlasil
...a přizdisráčství:
>podívejte se jak třeba Sarkozy dopadá, když začal jednat na vlastní pěst
>se musí řešit citlivě, jinak to dopadne jako třeba v bývalé Jugoslávii.
...a rozporuplnost vašich "názorů":
>to bych s takovým řešením souhlasil
vs.
>násilné stěhování někoho někam v žádném případě neznamená lidumilnost
vs.
>snaha vyhnat je ze společnosti. Já osobně se tomu ani moc nedivím
...a navíc neznáte ani základní fakta:
>Sarkozy vlastně jen vyhání ty, co mu tam vlezli nelegálně
(rumunští cikáni totiž mají v rámci EU zaručen volný pohyb a do Francie přišli tzv. legálně).

>je vcelku pokrytecké od lidstva stanovit si určité dohody o lidských právech, když je nejsme jako lidi schopni vůbec dodržova
Je ale nepokrytecké říct si narovinu, férově, že parazity nechceme, s cikánskými parazity si NIKDE nevědí rady (Kanada, Francie, Itálie, Německo, ČR, Slovensko, Maďarsko a vlastně všude), takže je třeba pro ně přijat jiný plán, který by seděl k jejich svobodomyslné povaze a zbavil ostatní, s nimi trpící, národy jejich nežádoucí společnosti.

226814

28.7.2013 17:37

násilná deportace z Moldávie v roce 1949

redy rmizera (zavináč) seznam (tečka) cz 85.?.?.?

Roku 1949 provedla sovětská vláda rozsáhlou čistku, která měla oprostit Moldavskou SSR od kulaků, vykořisťovatelů, sektářů a kolaborantů. Bylo deportováno 11 280 osob s rodinnými příslušníky, tedy 40 850 lidí.
zajímalo by mě o této události více podrobností. kolik rodin se vrátilo a kam vlastně byly deportováni? je to již právně uzavřená záležitost?

293953

28.7.2013 19:44

keelhaul na ruský a britský zpusob...

fohat 194.?.?.?

a jede se dále dokolečka,dokola..http://www.rozhlas.cz/brno/upozornujeme/_zprava/ecce-homo-popraveni-velitele-a-organizatori-kozackych-jednotek--311288?print=1

293957

Příspěvků: 36

18.08. 07:56 jean.laroux  Příliš rychlá globalizace
18.08. 07:57 jean.laroux  Dokončení
18.08. 08:15 abc  RE: Dokončení
18.08. 08:09 abc  RE: Příliš rychlá globalizace
18.08. 09:06 jean.laroux  RE: Příliš rychlá globalizace
18.08. 09:09 jean.laroux  Dokončení
20.08. 13:59  RE: Dokončení
10.01. 10:56 sn2h  RE: Dokončení
19.08. 22:42 tmo  Z dnešních zpráv o deportaci romů z Francie
21.08. 08:01 jen tak  RE: Z dnešních zpráv o deportaci romů z Francie
21.08. 08:35 jean.laroux  RE: Z dnešních zpráv o deportaci romů z Francie
21.08. 10:54 Saša  RE: Z dnešních zpráv o deportaci romů z Francie
22.08. 19:06 mt-svk  RE: Z dnešních zpráv o deportaci romů z Francie
25.08. 11:05 Saša  RE: Z dnešních zpráv o deportaci romů z Francie
25.08. 00:27 tmo  RE: Z dnešních zpráv o deportaci romů z Francie
25.08. 06:56 Jarmila  RE: Z dnešních zpráv o deportaci romů z Francie
25.08. 13:30  RE: Z dnešních zpráv o deportaci romů z Francie
25.08. 17:00 Jarmila  RE: Z dnešních zpráv o deportaci romů z Francie
25.08. 17:44 hestroy  RE: Z dnešních zpráv o deportaci romů z Francie
25.08. 18:49 Jarmila  RE: Z dnešních zpráv o deportaci romů z Francie
26.08. 22:53  RE: Z dnešních zpráv o deportaci romů z Francie
26.08. 13:25 tmo  RE: Z dnešních zpráv o deportaci romů z Francie
26.08. 19:00 Václav Zezdisral  RE: Z dnešních zpráv o deportaci romů z Francie
26.08. 22:13  RE: Z dnešních zpráv o deportaci romů z Francie
27.08. 18:39 Václav Zezdisral  RE: Z dnešních zpráv o deportaci romů z Francie
27.08. 18:59 hestroy  RE: Z dnešních zpráv o deportaci romů z Francie
27.08. 19:50 Václav Zezdisral  RE: Z dnešních zpráv o deportaci romů z Francie
25.08. 14:20 jen tak  RE: Z dnešních zpráv o deportaci romů z Francie
25.08. 15:57 hestroy  RE: Z dnešních zpráv o deportaci romů z Francie
25.08. 17:57 jen tak  RE: Z dnešních zpráv o deportaci romů z Francie
25.08. 22:16 hestroy  RE: Z dnešních zpráv o deportaci romů z Francie
26.08. 13:33 tmo  RE: Z dnešních zpráv o deportaci romů z Francie
26.08. 17:14 jen tak  RE: Z dnešních zpráv o deportaci romů z Francie
26.08. 23:06  RE: Z dnešních zpráv o deportaci romů z Francie
28.07. 17:37 redy  násilná deportace z Moldávie v roce 1949
28.07. 19:44 fohat  keelhaul na ruský a britský zpusob...

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

39

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc listopad přispělo 81 čtenářů částkou 11 672 korun, což je 39 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
1CuErU28m5a2tod9eZjnkY4sdidBVMpX6K
Další možnosti platby › Související články ›

Ve zkratce

University and College Union (UCU): Bílí mohou být černí, pokud si to přejí18.11.19 23:27 Británie 0

Texas: Černošksá učitelka surově zbila bílou středoškolačku se speciálními potřebami18.11.19 22:45 USA 0

Bletchley: Gang snědých mladíků brutálně napadl bílou dívku18.11.19 22:28 Británie 0

Pravda a láska se vrhla na Klause jr. s dcerkou17.11.19 20:19 Česká republika 1

Co ČT1 neuvádí: Alternativa pro Švédsko nabízí imigrantům cestu domů17.11.19 18:44 Švédsko 1

Obří ikona Grety shlíží z fasády a přísně rentgenuje duše kolemjdoucích17.11.19 10:59 USA 6

Akademie věd ignorovala Němci zavražděné studenty17.11.19 00:30 Česká republika 2

Zajímavá analýza honu na čarodějnice v USA16.11.19 19:28 USA 1

Ve věci nápisu "Památník věnovaný historicky posledním pracujícím Romům na území ČR" se může Policie ČR přetrhnout...15.11.19 23:54 Česká republika 8

Další vítězství Big Pharma: V Německu schválili zákon o povinném očkování proti spalničkám15.11.19 02:51 Německo 15

17. listopad 198915.11.19 00:34 Česká republika 3

Oni se fakt zbláznili. Po nákupu vrtulníků budeme prodávat státní hmotné rezervy12.11.19 20:21 Česká republika 4

Islamizácia v priamom prenose: Moslim prvýkrát na čele veľkého nemeckého mesta12.11.19 16:16 Německo 2

Nač potřebujeme 12 vrtulníků za 14,6 miliardy?12.11.19 16:10 Česká republika 1

Skoro polovina obyvatel Bruselu nosí venku prostředek na sebeobranu. Multikulturní výkladní skříň EU v plné nahotě12.11.19 00:25 Nizozemsko 1

Na Slovensku končí Natural 95. Bude jen E10 s vyšším podílem biopaliv11.11.19 01:50 Slovensko 0

Muslimský imigrant prořízl ve Znojmě Markovi Petružálkovi hrdlo. Rodina potřebuje peníze10.11.19 01:33 Česká republika 2

V Libyi straší ruští žoldáci09.11.19 21:24 Libye 4

Geoinžinierstvo na webe ČT2409.11.19 20:47 Česká republika 1

Ženy se omlouvají mužům08.11.19 19:48 Česká republika 5

Měnové kurzy

USD
23,09 Kč
Euro
25,57 Kč
Libra
29,91 Kč
Kanadský dolar
17,48 Kč
Australský dolar
15,69 Kč
Švýcarský frank
23,32 Kč
100 japonských jenů
21,26 Kč
Čínský juan
3,29 Kč
Polský zloty
5,96 Kč
100 maď. forintů
7,62 Kč
Ukrajinská hřivna
0,96 Kč
100 rublů
36,14 Kč
1 unce (31,1g) zlata
33 947,42 Kč
1 unce stříbra
393,48 Kč
Bitcoin
188 070,46 Kč

Poslední aktualizace: 19.11.2019 07:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 4 871