Diskuze k článku

Čiernobiela dúha

Příspěvků 48

8.8.2010 16:25

Stvwora je náboženský analfabet,nejen analfabet ve filozofii

KRONEOS 89.?.?.?

To je totální fuck-BŮH už má dost takových, kteří se v jeho jménu vozí, jako tenhle autor, a kteří určují na základě smyšlené knihy BIBLE, co se smí nebo nesmí...
Jediné , co by se nemělo-být zaslepeným náboženským nebo ideologickým fanatikem , bez kouska lidských ctností!!!
U tohoto autora o tom vážně pochybují
PRAVIDLO 1:
NÁBOŽENSTVÍ A IDEOLOGIE JSOU ZÁKLADNÍM KAMENEM PORUŠENÍ SVOBODY A ZODPOVĚDNOSTI!Každý kdo je součástí víry a ideologie, je sám proti sobě, a taky proti všem...
U tohoto autora se to potvrzuje- A MOŽNÁ I U JEHO BOHA-který je už dávno mrtvý!!!!

225858

8.8.2010 19:05

RE: Stvwora je náboženský analfabet,nejen analfabet ve filozofii

Andrew Siddur 85.?.?.?

Reakce na 225858

... a Vy jste, pane, toho živoucím důkazem... Vás fanaticky zaslepila ideologie fucků, Capslocků a vykřičníků. [chechtot]

Každý kdo je součástí víry a ideologie, je sám proti sobě, a taky proti všem...
U tohoto autora se to potvrzuje- A MOŽNÁ I U JEHO BOHA-který je už dávno mrtvý!!!!

Nietzsche věčně živý! [smích] [překvapení]

OffTopic: kam z Vašich příspěvků vyzmizeli fašisti? Už jsem se lekl, jestli se jim něco nestalo...

225862

8.8.2010 20:12

RE: Stvwora je náboženský analfabet,nejen analfabet ve filozofii

steve 67.?.?.?

Reakce na 225862

.. pan KRONEOS nam timto jemne naznacuje, ze koupe motocyklu za penize vydelane na postacce bratry Masinovymi, byla jednim z dalsich kroku - jak se vymanit z vlivu cirkve a ideologie socialismu. Popr. - podriznuti svazaneho cloveka nam ma naznacit, ze oprostenim se od Boha (nebo jinych predsedu) ziskame tu spravnou lidskou cenu, - abychom mohli 2x strelit do obliceje - treba hasice ...
.. a treba (asi urcite) ma na mysli mnohem vice ruznych moznych kombinaci .., treba prodej ledvin, - nebo jinych komodit. Aby cesta ke "svobode" a volnosti byla spravne pochopena ..
.. a k tomu nam dopomahej Kroneos.

225870

8.8.2010 19:09

RE: Stvwora je náboženský analfabet,nejen analfabet ve filozofii

Dobrák 88.?.?.?

Reakce na 225858

Vůbec netuším,co chtěl Kroneos říci, možná neví ani sám. [velký smích] [velký smích] [velký smích]
A když je někdo buzna,ať si dělá všechno doma, nemusí se s tím producírovat na ulici, vždyť dnes není nikým diskriminován, může si brát úředně druhou buznu za manžela,když se mají rádi, ale na ulici je to ohavné! Obecně mě ale buzny ani lesby nevadí, ať si každý dělá, co mu vyhovuje - nemusí se však předvádět na veřejnosti! Když budete souložit na veřejnosti, tak vás také seberou a postihnou za veřejné pohoršení,ale jak je vidět, buzny mohou všechno.

225863

8.8.2010 19:19

RE: Stvwora je náboženský analfabet,nejen analfabet ve filozofii

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 62.?.?.?

Reakce na 225863

>Když budete souložit na veřejnosti, tak vás také seberou a
>postihnou za veřejné pohoršení
To je v priadku, že vás zabasnú - nezapadáte do konceptu multikulti šábesu

225864

8.8.2010 19:36

docela vas lituji pane Kroneos

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 64.?.?.?

Reakce na 225858

Myslim pane Kroneos ,ze nevedete moc spokojeny zivot.Z vasi reakce usuzuji,ze jste dost frustrovany clovek,mozna i bez pracovniho pomeru,pravdepodobne rozvedeny a platite dost vysoke alimenty na vlastni deti,ktere ani nemate moznost videt. A tak nevidavate ani sve deti a bohuzel ani ne dobro na tehle zemi.
Nikdy vsak neni pozde na to,aby clovek zapocal zit s prozitkem naplneni a spokojenosti a to se tyka i vas.Preji vam hodne stesti.

225866

9.8.2010 11:06

RE: Stvwora je náboženský analfabet,nejen analfabet ve filozofii

mkadlec 62.?.?.?

Reakce na 225858

S obsahem vaseho prispevku souhlasim. Ale ta forma, ta forma... A nadpis by taky nemusel vyznivat tak utocne.

225891

8.8.2010 19:23

Fanatickej blábol

Miloš 80.?.?.?

Za 1. si myslím,že dítě tohle vůbec nevnímá tak jako autor,za 2. jako rodič s ním do žádnýho takovýho pochodu nepůjdu a kdyby se čistě náhodně s něčím takovým setkalo,tak mu to já jako rodič vysvětlím,protože já ho vychovávám.
Taky nejsem úplně pro nějaký oslavování homosexuality,ale na druhou stranu si to ty lidi nevybraly,léčit se to téměř s jistotou nedá a aby chodily kvůli tomu,že se narodily jiný,kanálama,to asi taky nebude úplně správně.
Nejsem gay,ale ani xenofob.Autor jasně ukazuje,jak je fanatikem použitá víra nebezpečná.Nevadí mi normální věřící,byť firma,která už cca 2000 s vírou obchoduje,podle potřeby jí ohýbá a v jejím jménu pro majetek a moc i vraždí,mi vadí velmi.U fy. Vatikán je to už naštěstí v minulém čase.

225865

8.8.2010 19:37

Drahá paní doktorko!

MedaBeda 77.?.?.?

Dr. Laura Schlessingerová je rozhlasovou moderátorkou v USA a posluchačům, kteří ji zatelefonují do její show, uděluje rady. Před nedávnem prohlásila, že se jako dbalá křesťanka nemůže za žádných okolností příznivě stavět k homosexualitě, protože ta je podle Třetí knihy Mojžíšovy (Leviticus 18, 22) ohavností.
Následující text je otevřený dopis jednoho občana Spojených států dr. Schlessingerové uveřejněný na internetu.


Drahá paní doktorko !

Ze srdce Vám děkuji, že vynakládáte tolik obětavého úsilí, abyste lidem přiblížila Boží zákony. Lecčemus jsem se díky Vašemu vysílání naučil a o toto poznání se snažím podílet s co největším počtem lidí. Například když se někdo pokouší obhajovat své homosexuální chování, připomenu mu prostě Třetí Mojžíšovu (Leviticus 18, 22), kde jasně stojí, že jde o ohavnost. A basta fidli.
Jenže od Vás ještě potřebuji poradit ohledně několika speciálních zákonů a způsobů, jak je dodržovat.

Za prvé: Když u oltáře obětuji býka jako zápalnou obět, vím, že je to libá vůně pro Hospodina (Leviticus 1, 9). Problémem jsou moji sousedé. Tvrdí, že je to nelibá vůně pro ně. Mám je odrovnat ?

Za druhé: Rád bych prodal svou dceru do otroctví, jak to dovoluje Druhá Mojžíšova (Exodus 21, 7). Jakou přiměřenou cenu bych dnes podle Vašeho názoru měl za ni chtít ?

Za třetí: Vím, že se nesmím dotknout žádné ženy, je-li ve stavu menstruační nečistoty (Leviticus 15, 19-24). Problém je v tom, jak se to o ní dovědět. Zkoušel jsem se ptát, ale většina žen reaguje na dotaz podrážděně.

Za čtvrté: Levitus 24, 44 ustanovuje, že mohu vlastnit otroky, muže i ženy, získám-li si je ze sousedních národů. Jeden přítel má za to, že se to vztahuje na Mexičany, ale na Kanaďany ne. Proč nesmím vlastnit Kanaďany ?

Za páté: Mám souseda, který o sobotách vždycky pracuje. Exodus 35, 2 jasně stanoví, že musí zemřít. Znamená to pro mne morální závazek, abych ho vlastnoručně usmrtil ?

Za šesté: Jeden můj přítel si myslí, že i když pojídání všeho, co nemá ploutve a šupiny, jako mušlí a humrů (Leviticus 11, 10), je prezentováno jako hodné opovržení, je to ohavnost menší než homosexualita. Mně se to tak nejeví. Můžete mi to nějak víc objasnit ?

Za sedmé: Leviticus 21, 20 praví, že se nesmím přiblížit k Hospodinovu oltáři, jsou-li mé oči stiženy nějakou nemocí. Přiznávám, že nosím brýle na čtení. Musí můj zrak být dokonalý, anebo se na tohle dá použít nějaká obezlička ?

Za osmé: Většina mých mužských přátel si dává stříhat vlasy i přistřihovat vousy, přestože to Leviticus 19, 27 jednoznačně zakazuje. Jakou smrtí mají sejít ?

Za deváté: Podle Leviticu 11, 6-8 vím, že dotknu-li se kůže mrtvého vepře, budu nečistý. Smím doufám hrát kopanou míčem z vepřovice, když si navléknu rukavice ?

225867

8.8.2010 19:37

pokr.

MedaBeda 77.?.?.?

Za desáté:Strýc má statek. Proviňuje se proti Leviticu 19, 19, protože osívá totéž pole dvojím druhem semene. Navíc nosí jeho žena šaty utkané z dvojího druhu vláken (bavlna + polyester). On nadto často zlořečí a rouhá se. Je opravdu zapotřebí té námahy se svoláním celé vesnice, abychom je ukamenovali (viz. Leviticus 24, 10-16) ? Nestačí, když je formou drobného rodinného obřadu upálíme, jako se to dělá s těmi, kdo se vyspí s tchyní (Leviticus 20, 14) ?

Vím, že jste se všemi těmito věcmi podrobně zabývala, a tak jsem pln důvěry, že nám budete moci být nápomocná. A ještě jednou mockrát děkujeme za to, jak nám připomínáte neměnné a věčné Boží slovo.

S obdivem Váš oddaný učedník a fanoušek

Jake

[velký smích]

225868

9.8.2010 8:56

RE: pokr.

Alexa 90.?.?.?

Reakce na 225868

Dokonalé, díky moc Méďo [smích]

225887

8.8.2010 20:24

Můj úšklebek

Kropáč kropac20 (zavináč) seznam (tečka) cz 94.?.?.?

Po přečtení jsem se usmál. Spíš úšklebek, jak jiní lidé mají obdobné zkušenosti se mnou. Takových serverů je mnoho. Čím to je, že se neumíme sjednotit ke společnému vystoupení, jako třeba buzeranti, fankluby motorkářů, vodních skútrů, invalidní sportovci či některé "utlačované menšiny"? Protože vždy nacházíme něco, co nás odděluje. Sice společný cíl, ale rozdílné symboly. Jednomu vadí barva vlajky, jinému náboženské vyznání a pod. ONI se sjednotit umí.
Pamatuji, se, jak mne v mládí "přiměřeně" trestali nejen rodiče, ale i kolemjdoucí občané (stříkací pistolí jsem způsobil prasknutí skleněného krytu pouliční plynové svítilny). Později, jak mne pytlíku tlačilo semeno, jak jsem se rád napil, jak jsem se poškleboval dřívějším pěším. Nic mne nepoučilo, že táta chodil pěšky dědovi pro léčivé masti z Prahy do Mníšku u Prahy, jak jedli maso jen o "posvícení" atd. Vyčítat mladým tohle - to je slepá stezka. Pravdou je, že jsou oprsklejší. Ale copak jim ty krávo-volo-píčo-kokotiny nevtloukají ve škole kantoři a v novinách a televizi noví politruci? Jak to udělat nemohu radit. Určitě to chce kladné vzory, poukazovat na současný etický marasmus, trpělivost. Dost se o tom píše, a dobře, v knize "Čím onemocněl svět?". Autorem je Ruediger Dahlke.

225871

8.8.2010 20:49

cisárove nové šaty

ppppp 78.?.?.?

Ako aj kedysi, tak aj dnes sa manipuluje verejnosťou pod akýmikoľvek zámienkami. Aj volovi je jasné, že nielen živočíchy, ale dokonca aj rastliny majú akoby pohlavie. Ide o nejaký tajuplný životný a prírodný princíp. Kto tvrdí opak sa chová ako alchymista pokúšajúci sa kladivom rozbiť atóm. Aj tomu volovi je jasné, prečo to robí, a že to nie je len tak hop na kravu a je teľa. Myslím, že všetky argumenty už v rôznych diskusiách odzneli. Ide len o to, vyzistiť, kto na tých zvrhlostiach stavia.

225872

8.8.2010 21:29

Proč takový článek a zde?

Luka 212.?.?.?

Budu stručný:

1) článek tohoto typu bych zde opravdu nečekal, ale časy se zřejmě mění a pan Stwora taky...
2) Co se týká obsahu, pan Sambaly cituje velmi povrchně a manipulativně. Postavit to celé na nesnášenlivosti homosexuálů a skrýt to obavou o zdraví a výchovu našich dětí je opravdu legrační. Nepracujete v PR agentuře?
3) Identifikujete zde skupinu lidí a říkáte, že takoví jsou přece homosexuálové. Omyl - na všech gay akcích je vždy zanedbatelná menšina z této menšiny. Naučte se počítat.
4) váš odkaz na fotky z jakési akce v San Franciscu - je to nechutné, odsouzeníhodné - ale opět, mohl bych Vám poslat nepřeberné mnoství linků na akce, které si dělají "heteráci" doma i venku a řeknu vám, je to taky pěkně silná káva...A protože heterosexuálů je mnohem víc než homo, tak těch akcí, kde heterosexuálové souloží (a všechno ostatní) na veřejných místech, v sex klubech atp. bude asi také mnohem víc - neměli bychom tedy chránit morálku a zdravý vývoj našich dětí i před heterosexuály, že?
5) vždy, když se někdo začne navážet do kohokoli a ohánět se přitom Biblí, když někdo automaticky odsuzuje někoho na základě učení církve nebo se ohání Bohem, je mi ho líto, protože takové myšlení VŽDY přináší akorát utrpení a ničemu nepomáhá

225874

9.8.2010 3:57

RE: Proč takový článek a zde?

karel4u 189.?.?.?

Reakce na 225874

Kazdemu neco vadi, nekomu homosexualove, tak jak to ten pan popsal a dokonce i s cisly pravidel. Meli by ti dostat cervene karty.
Zajimave je, ze vsichni ti odporni lide nad jejichz chovanim se tak pohorsujeme maji sva tela cela. Nechybi jim zadna jejich cast. Jsou jen hambati.
Na druhe strane, jeste jsem nevidel clanek, ktery by se zminil o tom co se deje napriklad v Palestine a se stejnym kritickym fervorem. Na techto strankach vidime deti mrtve, casto s chybejicimi castmi tela.
V Afganistanu se tito sledovaci bible nestiti zabijet obyvatelstvo stroji o kterych se napriklad ani nezdalo Juliusovi Verneovi. A co je jeste vice hypokriticke, oni si stezuji, ze se ti lide brani.
Nechme buzeranty buzerantovat a zabyvejme se spise tim, ze vam vlastni vlada krade republiku.

225882

8.8.2010 22:34

Homosexualite je normalni

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 62.?.?.?

lidska homosexualita je normalni, tak jako v prirode mezi zviraty.Nenormalni jsou lide, kteri nam pohled na homosexualitu predkladaji jako jediny projev lidske sexuality.No reknete, videli jste nekde pochod nehomosexualu s ochranou priblblych policajtu?

225876

8.8.2010 23:58

skoda

calypsol 80.?.?.?

Skoda, jeden z mala clanku, ktery je odemcen a dal by se cist, kdyby nebyl napsany tou pro me skoro nesrozumitelnou slovenstinou[pláč] Ale to uz bych byl moc drzy, kdybych chtel cist zdarma a jeste ve vlastnim jazyce [vyplazený jazyk]

225879

9.8.2010 0:55

uplne normalni

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 81.?.?.?

Kdyby lidi chodili nahatý a šukali normálně na ulici, tak by se chvíli (možná delší) šukalo ne o sto šest ale o dvěstě padesát.
A pak by se to uklidnilo. Lidi by nebyly tolik frustrovany a byl by klid.

Chlapci si to užívaj, někteří to asi trochu přeháněj, že jo.
Ventilovat se musej...
I když, kdyby se chlapci uvolnili, tak vojedou všechno co chodí.

Kdyby tam byly nějaký ženský a bylo to hetero. Tak by si lidi říkali, že tam chtěj bejt.

Viz karnevaly atak dál.

Představte si jak tam je místo půlky těch chlapů, půlka nadrženejch kundiček a jak jim tam kouřej na potkání.
Všichni si zašukaj a jsou spokojený.

A že jsou tam jen chlapy? u nás v zoologický šukaj taky opičáci mezi sebou.

225881

9.8.2010 7:30

Homosexualita vs. církev

jean.laroux jean (tečka) laroux (zavináč) seznam (tečka) cz 85.?.?.?

S článkem souhlasím jen z části. Autor se na jednu stranu rozčiluje, že se děti a on musí dívat na pochod homosexuálů. Děsí se zřejmě možnosti, že se ho synek zeptá "Co, že to je ten homokeksuál tatínku ?" .. a on by musel vysvětlovat .. "No to je když se dva pánové mají rádi a pak si dávají do zadečku semínko" .. No popravdě .. i mě je poněkud (silně) na zvracení při té představě nicméně .. bibli bych do tohto tématu netahal. Mě popravdě leze na nervy zase právě církev. Její dogmata a trapné rituály. Ano jde jen o můj soukromý pohled a i přesto věřící respektuji. Nebudu jim nadávat a dělat z nich nějakou "špínu" nebo nemocné. To ale nic nemění na faktu, že mě je pan farář stejně ukradený jako homosexuál. Pokud si homosexuálové budou dělat ty své věci doma v soukromí fajn. Neřeknu ani slovo. Stejně tak, pokud se budou církve zavírat do svých kostelů a nebudou nikomu vnucovat své pohádky pak je mi to také šuma fuk. Ať ale někdo zkusí přednášet ve škole mému dítěti, že je homosexualita běžná a normální nebo ať mi tam zkusí agitovat pan farář za pana Ježíška. V obou případech udělám ve škole takový fičák, že to odpovědní budou dlouho vydýchávat.

Pokud jsem se nechtěně dotkl nějakého homosexuála nebo faráře -Omlouvám se.

225885

9.8.2010 9:30

Definitivně mimo

Alexa 90.?.?.?

Začlo to hezky dětmi a starostí o ně. Ale co ten veletoč záhy? Za to by se skutečně nemusela stydět žádná mizerná reklamní agentura, co točí low budgetové reklamy na jogurty a prací prášky.

Nejdřív se ptáte kdo dal oprávnění, kdo svolil, mluvite o nich - třetí osoba - pak ale hbitě otáčíte a mluvíte v množném čísle první osoby. Tak kdo tedy? Možná byste měl méně spoléhat na boha, že udělá čistku místo Vás, Bůh přeci pomáhá těm, co si pomáhají sami.

K mnoha otázkám, co jste položil je snadná odpověď: Vy jako rodič. Nevolejte svět po zodpovědnosti, to je příliš snadné, buďte zodpovědný Vy a nenechávejte všechnu špínu na Boha.

>Celé to pouličné divadlo je proti zákonom prírody, proti samotnému bytiu, proti zdravému rozumu, proti človečenstvu a proti zachovaniu ľudskej rasy ako takej.

Přestaňte se odvolávat na třetí strany, na zdravý rozum, přírodu a přirozenost. Až moc okatě tak poukazujete na to, že nemáte argument ale jen emoce.

>Homosexualita je psychosexuálna deviácia a je možné ju liečiť, nie prezentovať na verejnosti!

Ta léčba mě zajímá. Jste psychiatr nebo psycholog?

>Nech vám nie je vzorom zvrhlosť, nech je vašim vzorom človek a zdravá generácia, plná čistej lásky.

Jste opilý??

To co jste tu napsal není zrovna ukázkovým příkladem čisté lásky, kam se vůbec vytratilo biblické Miluj bližního svého.? Oháníte se Dobrem, správným příkladem dětem, ale sám ničím podobným neoplýváte ani zbla.

Za Vaše děti, jste zodpovědný vy. Nikdo jiný. To vy jim máte být příkladem, vysvětlit běh věcí, to vy jim můžete promítat film a spolehat se čistě na vlastní rozhodnutí a nikoliv nálepku "12+", z toho Vás Bůh nevyseká. Právě teď je správný čas, abyste se probral a uvědomil si jak Vás budou jednoho dne Vaše dospělé děti vnímat. Skutečně si přejete, aby Vás viděly jako náboženského dogmatika, který si vybírá jen se svým egem kongruentní "pravdy" z bible a láska k druhým je pro něho jen záminka?

225888

9.8.2010 12:14

RE: Definitivně mimo

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 225888

Paní Alexo, vnímám autora a jeho záměry podobně jako vy a souhlasím s vaší argumentací.

Neodolám ale, abych si nepřihřál starší polívčičku, a znovu upozorňuji na nebezpečí snah dát společnosti právo eliminovat "společnosti nepřínosné jedince". Nikdy nevíte, kdo se dostane do čela "inkvizice" (ovšem z historie to můžete dobře tušit), a vzhledem k tomu, že - jak správně argumentujete - máme co do činění s emocemi a ne s "objektivními" argumenty (to ovšem platí pro celou tuto agendu), byly by vám vaše logické argumenty vposledku marné.

225896

9.8.2010 21:46

RE: Definitivně mimo

kolokol 93.?.?.?

Reakce na 225896

Teda nevím, co obě prudíte proti autorovi článku. Vždyť má naprostou pravdu. Nějaké pochody homosexuálů, při kterých se tito vocucáváj a vyzývavě předvádějí svoji abnormalitu na veřejnosti (i ty děti tím mohou být přiotráveny), jsou nepochybný hnus. A že to dotyčný označuje za hřích? Tak si místo hříchu dosaďte právě ten hnus a máte to nastejno.
I s tím léčením se nemýlí. Ale to než by si jeden přiznal, že je nemocný a léčil se, tak to bude raději ze sebe dělat něco extra, aby nepřišel o své zvrhlé rozkoše.
Jenže multikulty politická scéna Bruselu potřebuje rozleptávat tradiční hodnoty, a proto bude podobné obscénnosti vřele podporovat.

225924

10.8.2010 10:54

RE: Definitivně mimo

Alexa 90.?.?.?

Reakce na 225924

>I s tím léčením se nemýlí. Ale to než by si jeden přiznal, že je nemocný a léčil se, tak to bude raději ze sebe dělat něco extra, aby nepřišel o své zvrhlé rozkoše.

I Vy jste psycholog či psychiatr? Je zvláštní, co lidí je tu natolik vzdělaných a ví co a jak se dá léčit... Nepleťte si své emoce s realitou.

>Jenže multikulty politická scéna Bruselu potřebuje rozleptávat tradiční hodnoty, a proto bude podobné obscénnosti vřele podporovat.

Tradiční hodnoty? Které přesně? Otrokářství, nebo až ty pozdější jako je volební právo jen pro muže a ženino "tradiční" místo u plotny a dětí?

225946

10.8.2010 11:31

RE: Definitivně mimo

MedaBeda 62.?.?.?

Reakce na 225946

"Tradiční hodnoty? Které přesně?"

Láska Vložený obrázek

Vložený obrázek

225948

10.8.2010 10:40

RE: Definitivně mimo

Alexa 90.?.?.?

Reakce na 225896

[smích]

Tohoto jsem se dotkla už minule, ale zřejmě z příliš vysoké perspektivy.
To co jste popsal, to nebezpečí vyplývající z osobnotí, které zemi/společnosti vládnou, to je stále. Osobně libě nepříjímám ani snahy o "nápravu diskriminace" té mé menšiny. Protože platí, že jakákoliv privilegia nad obvyklou míru nejen, že jsou nefér vůči zbytku, ale vedou k latentní i k manifestované nenávisti. Ta latentní však může být mnohem více nebezpečná a projeví se i když je státní zřízení vlídné k menšinám. Zákony mnohdy nehrají roli a pokud se sociálním inženýrstvím ve společnosti podporuje latentní nepřátelství, může to být stejné nebo i horší než kdyby toto zřízení veřejně deklarovalo nenávist vůči určité skupině.

Stejné svobody, stejné povinnosti. Jenže to je asi ta pravá utopie.

225945

9.8.2010 9:42

Reakce diskutujících jsou většinou překvapivé a argumenty...?

misk 90.?.?.?

Z mého pohledu ten článek aniž by vnucoval víru vkusně a jemně upozorňuje na zvrácennost systému. Nelze nepostřehnout, že politickoideový systém opravdu obrací hodnoty. Doslova vepisuje zejména mladým lidem bez zkušenosti, že je normální riskovat život při "adrenalinových" sportech, vzít si parntera stejného pohlaví a postupně degeneruje prostředí a poštvává lidi proti sobě, ale rozbíjí i jejich vnitřní duševní integritu a o to jde.

Myslím, že autor zcela přesně poukazuje na Bibli. To, že mnohé círve se snaží odvádět od jejího poselství válkami a úchylárnami všeho druhu, neznamená, že Bible není pravdivá.

Lze si všimnout, že Bůh má na lidi v desateru minimum požadavků, které se děti dříve více, dnes už vůbec, pochopitelně učily, aby se vyhnuly dopadům desítek tisíc lidských převrácených zákonů.

Dnes se ale opravdu svobodě říká otroctví a otroctví svoboda, přesně o to jde, zmást a zavést na špatnou cestu důvěřivé děti a mladé a ponížit dospělé, předvést kdo vládne tomuto světu.

Demagogické útoky na Stvořitele, proroky, Bibly jsou také pochopitelné, protože, kdyby se výchova držela osvobozujících a osobnost budujících morálních požadavků Božích, tak by si současná politika, "kultura" a naši "bohové" herci, politici, mnozí "filozofové" ani neškrtli. Škoda a bude hůře.

K těm, kteří zde vysmívají některé citace Starého Zákona. Je potřeba znát kontinuitu vývoje lidské společnosti na kterou Bůh reaguje nejen vykoupením prostřednictvím Ježíše, ale i postupnými změnami v Božím, tedy spravedlivém a osvobozujícím "soudnictví". Zatímco ďábel hledá na člověku chyby a ty prostřednictvím systému dnes už globální politiky rozvíjí a člověka vede ke zmaru, Bůh hledá ty dobré vlastnosti a lze je vírou a studiem Bible rozvíjet, což naopak vede ke kvalitě života a jeho smyslu a také víře ke vzkříšení do podmínek, jejichž je tento svět pravým opakem. Ráj je velmi dobrý projekt a realistický na rozdíl od tisíciletí lidských pokusů spravovat tuto zemi a vládnout nad druhými.

225889

9.8.2010 10:47

RE: Reakce diskutujících jsou většinou překvapivé a argumenty...?

jean.laroux jean (tečka) laroux (zavináč) seznam (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 225889

No .. nic proti Vaší víře ale ..

1. Kde je důkaz, že bibli potažmo tóru psal bůh ? A kolik pasáží z těch svatých knih bůh vlastně napsal ? A kolik z nich napsali lidé ? A opravdu tlumočili boží vůli nebo si jen psali účelovou pohádku pro ovládání svých oveček ? Není církev tím, kdo se po staletí snaží vládnout tomuto světu ?

2 Píšete o demagogických útocích na stvořitele a proroky. A který stvořitel, že je ten pravý ? Kde máme důkazy o jeho existenci ? Máme věřit tzv. prorokům, kteří s ním údajně mluvili přestože ani o tom nemáme žádné důkazy ? Pokud máme věřit prorokům tak kterým ? Podle Vás máme věřit v Abraháma, Mojžíše, Ježíše i Mohameda nebo jen v některé z nich ? A pokud jen v některé tak proč zrovna v ně ? A co církev ? Proč máme věřit v církev ? Nejsou církev, svaté knihy a jiné symboly (kříž atd.) jen modlami ? Nejsou církevní rituály modlošlužebnictvím ? Není opakování básniček "Ó pane jenž jsi na nebesích, posvěť se jméno .. bla bla" atp. jen utužováním poslušnosti k církvi, které nemá s vírou v samotného boha pranic společného ?

3. Jak Vy víte na co a jak reaguje bůh prostřednictvím Ježíše ? Kdo tu vykládá boží vůli ? Kdo nám tu tlumočí svaté písmo ? Kdo po staletí vede války ve jménu boha ? Není největším rouháním, když si LIDÉ překrucují bibli nebo boží záměr jak se jim to zrovna hodí ?

Já tu nechci zpochybňovat Vaši víru. Nechci zpochybňovat ani víru budhistům, muslimům či komukoliv jinému. Vlastně jsme všichni věřící. Dokonce i ateista je věřícím protože věří v to, že bůh neexistuje. Neví to. Nemůže to vědět a proto v to může jen věřit. Z tohoto pohledu je bez hmatatelného důkazu každá víra jen vírou slepou. Jen ten kdo osobně mluvil s bohem může mluvit o skutečné víře. A i to je víra a ne znalost reality - tj. boha. On ten bůh, který mluví v hlavě může být také příznakem nějaké duševní poruchy. Mohou to být třeba Greys, kteří dělají pokusy na lidstvu.

Chci tím říct, že nemá smysl někomu vnucovat kriteria hodnocení čehokoliv či kohokoliv podložená pouze a jen slepou vírou. Vnímejme homosexualitu jen ze svého vlastního pohledu. Ve mě osobně budí homosexualita ODPOR a mám na svůj odpor právo stejně jako mají homosexuálové právo provádět své úchylky. Nemusí se nám spousta věcí líbit ale měli bychom respektovat víru i soukromí druhých dokud jejich praktické jednání neohrožuje práva druhých a společnost.

225890

9.8.2010 14:40

RE: Reakce diskutujících jsou většinou překvapivé a argumenty...?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Reakce na 225890

ad: Nemusí se nám spousta věcí líbit ale měli bychom respektovat víru i soukromí druhých dokud jejich praktické jednání neohrožuje práva druhých a společnost.

--

Jenže se zdá, že to práva ostatních i společnost ohrožovat začíná, a navíc akce na náměstí nebo v ulicích rozhodně není "soukromí druhých"! Já se tím být ohrožen cítím!

Krysa

225901

9.8.2010 15:13

RE: Reakce diskutujících jsou většinou překvapivé a argumenty...?

jean.laroux jean (tečka) laroux (zavináč) seznam (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 225901

Přesně takovou reakci jsem očekával.

Je otázkou jak dnes definovat zájem společnosti. Jaká jsou pravidla morálky ? Jak postavit zákony aby nebyly s morálkou v konfliktu ? Co udělá se společností např. exibicionismus menšinových odchylek (úchylek) ? Jaký vliv to bude mít na rodinu a výchovu našich potomků ? Zde jde o složité téma a našlo by se mraky argumentů z velmi různých úhlů pohledu. Víte mě napadá jistá asociace s GM plodinami. Zde jde o citlivý zásah do systému přirozené evoluce s nepředvidatelnými následky. V případě zmiňovaného tématu jde vlastně také o velmi citlivé zásahy hraničící až se sociálním inženýrstvím. Jaký bude mít tato sociální revoluce, která od základu přeorává tradiční hodnoty dopad pro společnost jako celek ? Toliko ke společnosti.

Ve vztahu k našim právům. Našim právem je zajistit výchovu našich dětí. Své potomky vychováváme v duchu našich tradičních hodnot. Pokud nejsme křesťané nebudeme souhlasit z výukou katechismu na státních základních školách. Pokud nejsme homosexuálové a homosexualitu vnímáme jako cosi nepřirozeného pak nebudeme chtít aby se naše děti dívali z okna na průvody zmalovaných a polonahých homosexuálů (jde o věřejné prostranství a jednání budící naše pohoršení). Nebudeme chtít aby se ve státních školách dávali dětem příklady typu "Karel a jeho manžel Josef si šli koupit 10 rohlíků ... ". Pro křesťany a´t si založí církev své vlastní školy. A homosexuálové nechť si založí své vlastní spolky a instituce. Pokud se Vy sám cítíte být ohrožen pak Vás plně chápu. Stát hájí práva homosexuálů. Hájí práva romů a jiných minorit. Kdy také začne chránit naše práva ?

225903

9.8.2010 22:03

RE: Reakce diskutujících jsou většinou překvapivé a argumenty...?

kolokol 93.?.?.?

Reakce na 225889

Plně souhlasím. Jisté mravní příkazy, budou lidé zpochybňovat jen proto, aby mohli vyhovět svému sobectví. To mě žádné sofistikované řečičky, jaké tu vede například jean laroux, nevyvrátí. A byť rád pročítám jeho příspěvky k různým tématům, zde prokazuje, že o vnitřním životě toho moc neví ...
Zati z vaší řeči je cítit poctivost.

225927

10.8.2010 7:33

RE: Reakce diskutujících jsou většinou překvapivé a argumenty...?

jean.laroux jean (tečka) laroux (zavináč) seznam (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 225927

Ale já se Vám ani nikomu jinému ani nesnažím nic vyvracet. Jak bych také mohl ? Vy máte přeci svůj vnitřní život a jiný člověk zase ten svůj, ne ? Jistě, že toho o Vašem vnitřním životě moc nevím. Kolik toho víte Vy o vnitřním životě druhých ? Nebo existuje nějaký jediný a univerzální vnitřní život ? [smích]

225934

10.8.2010 19:35

RE: Reakce diskutujících jsou většinou překvapivé a argumenty...?

kolokol 93.?.?.?

Reakce na 225934

No když už se ptáte, tak Vám neodpovím ... [smích]
Ale zkuste si odpovědět sám - ne hned (jak jste učinil ve svém příspěvku), ale po důkladném bádání v příslušné oblasti. A aby bylo jasno, neodpovídám proto, že zatím vím sám ze sebe taky kulový. Takže jste mě sice nachytal na hruškách, ale já už alespoň sleduju stopu. A že tady v Čechách jsou ty stopy nejzřetelnější.
Howgh ... [překvapení]

225966

10.8.2010 22:00

RE: Reakce diskutujících jsou většinou překvapivé a argumenty...?

jean.laroux jean (tečka) laroux (zavináč) seznam (tečka) cz 94.?.?.?

Reakce na 225966

No super. Tak jsme se dokonale shodli. Nepátrejme v těch druhých ale pátrejme především v sobě [mrknutí jedním okem] Stop je všude kolem skutečně haba kuk [smích]

225971

13.8.2010 8:03

RE: Reakce diskutujících jsou většinou překvapivé a argumenty...?

abc 89.?.?.?

Reakce na 225889

Toto je podľa mňa jediná relevantná reakcia na obsah článku. [mrknutí jedním okem]

226162

13.8.2010 12:58

RE: Reakce diskutujících jsou většinou překvapivé a argumenty...?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Reakce na 226162

Otázkou je, proč by měla být jedinou relevantní reakcí.
Copak existují jenom katolíci? Jinak řečeno, když budu buddhista tak do toho nemám co mluvit? Neb "jedině bible.." a tak dál?

To pak hraničí s názory že třeba "kdo neplatí daně, nesmí volit"
(což logicky povede k výsledku v tom smyslu, že dotyční svou situaci nebudou mět jak změnit - leda pak s kvérem v ruce) nebo že nemužu kritizovat politickou stranu když v ní nejsem, přičemž až tam vstoupím, nechají mne podepsat papír, že vlastní stranu nesmím kritizovat, jinak mne vyhodí a zaplatím pokutu 5melounů, že.

Krysa

226192

9.8.2010 11:09

Právo cítit odpor

jean.laroux jean (tečka) laroux (zavináč) seznam (tečka) cz 85.?.?.?

Jsme svobodní lidé ? Máme právo mít svůj názor ? Svou víru ? Máme také právo na to cítit vůči něčemu odpor ? Pokud jsme skutečně svobodní tak odpověď zní ALE JISTĚ, ŽE ANO ! Pokud šlápneme na ulici do lejna nebo zvratků tak budeme cítit ODPOR. Pokud nám někdo naservíruje naše neoblíbené jídlo tak jej také můžeme cítit. Při sledování filmu o genocidě cítíme ODPOR a ten cítíme i v mnoha dalších případech. Já osobně trvám na svém právu cítit odpor vůči homosexuálům. Při představě líbajících se či souložících můžu cítím neskutečný odpor. Ne, že bych měl odpor vůči homosexualitě obecně. Při pohledu na lesbičky v akci žádný odpor necítím. Jde zde prostě o mé subjektivní vnímání a na to mám právo. JSEM V TÉTO SPOLEČOSTI S TAKOVÝMI POCITY SÁM ? Mám se cítit nějak provinile za to, že cítím v různých situacích ODPOR ? NIKOLIV. Jak jsem psal výše, vnímám svůj odpor jako jednu ze svých svobod. Můj odpor nikomu nevnucuji ale nenechám si jej ani vzít.

Co znamená v praxi tolikrát zmiňovaný pochod homosexuálů ? Proč je vlastně organizován ? Znamená to něco jako sešlost lidí se stejným zaměřením ? "Kuk, já jsem jako ty a jsem tady s tebou .. a oni všichni jsou také jako ty, tak se za svou odchylku nestyď .." No , proto přeci není třeba organizovat veřejný pochod. Stačí se prostě jen sejít na nějakém srazu a zaspívat si pár hřejivých písní ne ? POCHOD je určen SPOLEČNOSTI. JDE O DEMONSTRACI. Znamená to .. TADY JSME A BERTE NÁS ! Přijměte nás jací jsme a neciťte k nám odpor. Je to vlastně výčitka 96-ti % populace. Je to provokace s cílem vyvolat výčitky za to, že k nim cítíme odpor. A co my tzv. heteráči ? Třeba leckterý homosexuál cítí odpor při pohledu na heterosexály. Třeba se mu zvedá žaludek při pomyšlení, že by něco měl s osobou opačného pohlaví. Budeme tedy vyhledávat homosexuály a vnucovat jim to co v nich budí odpor ? Nevím zda-li nejsem v dnešní době se svým názorem už exotem. Homofobem či jak mne nazvat. Jen mi prostě dnešní prezentace homosexuality přijde poněkud podivná.

Snad mi nevtrhne do domu speciální komandu za to, že jsem zde tolikrát napsal slovo ODPOR .. [zmaten] [cool]

225892

9.8.2010 11:44

RE: Právo cítit odpor

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Reakce na 225892

No stím bych se vším celkem souhlasil. Fakt netuším,proč by mělo byt nutný pořádat pochod středem města kde je pak navíc banda policajtů, antifa, neonacistů a kde koho a misto abych se mohl jít projít nebo nakoupit poslouchám už den předem v TV kydy, že nemám vycházet raděj z baráku! (podobně jako když je náhodou fotbal nebo za dědinou "techno"...)
NAD MĚSTEM UŽ DEN PŘEDEM LÍTÁ VRTULNÍK, je to jak manévry!
Doprdele a ještě se to platí z daní!
Copak už tady všem hrabe???
Furt jen řeči o "utlačovanejch menšinách" a co takhle utlačovaná většina těma "menšinama"?

Krysa

225894

9.8.2010 12:08

RE: Právo cítit odpor

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 225892

Určitě máte "právo" cítit odpor. Ono se ani tak nejedná o právo, jako o subjektivní emoci, a ty se na nějaká ta "práva" neohlížejí. Esoterní a jungiánské teorie ovšem tvrdí a psychiatrická praxe dokazuje, že místo, kde cítíte nejsilnější odpor, je zároveň vaším místem nejslabším, a dříve nebo později s ním budete v realitě tvrdě konfrontován. Jakmile se s ním prakticky popasujete, přestanete odpor cítit, budete cítit pouze pochopení.

Podotýkám důrazně, že pochopení nerovná se schvalování a ani toleranci tam, kde vás odpor budící jev reálně ohrožuje.

225895

9.8.2010 18:25

RE: Právo cítit odpor

jean.laroux jean (tečka) laroux (zavináč) seznam (tečka) cz 94.?.?.?

Reakce na 225895

No nevím.

Když cítím odpor k lejnu tak ona pozdější tvrdá konfrontace může být např. že zakopnu a spadnu tváří přímo do něj. Ble .. Popasoval jsem se s lejnem .. Přestanu pak cítit ten odpor ?

Co homosexualita ? Ještě párkrát napíšu ODPOR a zavřou mě za propagaci nějaké strany. Pak se ve sprše ohnu pro mýdlo a .. BLE ! Přestanu cítit odpor ? Co myslíte ?

Prostě mi ty esoterní a jungiánské teorie nějak nesedí v praxi.

Vaše poslední věta bude asi jádrem pudla. Pochopit homosexuály mohu a mohu je dokonce tolerovat či respektovat pokud zůstanou ve svém prostoru a nebudou se cpát do toho mého. Stejně tak jsem ochuten respektovat araby nebo afričany v jejich domovině i s jejich zvyky, které se mi nemusí líbit nicméně nemám jim do toho co "kecat". ALE !! Můj respekt potrvá jen pokud zůstanou ve SVÉM PROSTORU a nebudou mě vytěsňovat z mého. Vytěsňování z mého prostoru mne ohrožuje protože vede k budoucímu riziku Vámi zmiňovaného "popasování se". Já se tedy v mnoha směrech rozhodně "popasovávat" nechci [mrknutí jedním okem]

225912

9.8.2010 18:39

RE: Právo cítit odpor

jean.laroux jean (tečka) laroux (zavináč) seznam (tečka) cz 94.?.?.?

Reakce na 225895

Btw. to mě vede k pokusu o analýzu ODPORu jako takového. CO to je vlastně ten odpor. Proč jej cítím ? Nejspíš jde o strach. Na počátku je výchovou vsugerovaná hodnota. Příklady: Nebudu jíst vepřové, protože není kosher. Nejím králíky protože to je vlastně myš. Hnusí se mi špenát. Cítím odpor ke komunistům atd. atd. Někde se prostě ten odpor k něčemu vzal a zakořenil se mi v podvědomí. Může mít tisíce podob. V další fázi následuje představa. Představa konfrontace o které píšete. A při této představe vypluje na povrch určitá forma strachu z oné konfrontace. To celé definuje odpor.

Vezměme to tedy z pohledu strachu. Říká se, že člověk se bojí zejména neznámého. Když pak to neznámé odhalí strach ho zčásti přejde. To je asi podstata Vašich teorií. Člověk se také ale bojí známého. Bojí se právě konfrontace. V dětství se spálíte o kamna, pokouše Vás pes nebo ve filmu uvidíte tragické důsledky automobilové nehody což není ani přímo Vaše vlastní zkušennost. Vaše psychika si pak vytvoří preventivní strach jako přirozenou ochranu proti potenciální možnosti vzniku či zopakování situace.

225913

9.8.2010 21:11

RE: Právo cítit odpor

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 225913

Lejno je krásný příklad. Možná víte, že někteří alchymisté je považovali za Prima Materii, ze které povstává v procesu transformace hmoty na ducha Kámen mudrců. Popasovat se s lejnem neznamená spadnout do něj, ale uvědomit si, z čeho vyrůstá růže (na východě lotos), bez jakého smradu by váš esteticky ohrnutý nosík neměl k čemu přivonět. A až toto pochopíte (až akceptujete smysl lejna v řádu věcí), pak přestanete cítit k lejnu odpor, a budete jím hnojit místo abyste do něj padal. Zkuste o důležitosti lejna přemýšlet, až budete mít jednou déle trvající zácpu - pak se na ně budete těšit, neboť zřejmě ani vy nejste vyjmut z počtu těch, co je produkují [mrknutí jedním okem]

Ezoterní i jungiánské teorie předpokládají, že jakmile se jednou úspěšně konfrontujete se svým strachem, potřeba konfrontovat se s ním znovu na daném poli pomine, a k žádným dalším podobným konfrontacím nebude docházet. Je to ve všech pohádkách - odpornému drakovi strachu je třeba useknout hlavu, ale ne ledajak, je třeba přijít i na ten jediný správný způsob - a pro ten musí hrdina "dozrát".

225922

9.8.2010 21:39

RE: Právo cítit odpor

jean.laroux jean (tečka) laroux (zavináč) seznam (tečka) cz 94.?.?.?

Reakce na 225922

[smích] Krásně jste to napsal. Ano vše má své místo v řádu věcí. I to lejno. Lejno je vlastně produktem činnosti, která je dle čínské stupnice rozkoše na jednom z prvních míst. Lejno jest odpadem pro toho kdo jej produkuje ale pro jiné tvory může být exkluzivní lahůdkou. Je pro člověka také lejno tím očekávaným potěšením ? Nebo je tím potěšením spíše zbavení se jej (zbavování se) ? Jak je to s ejakulací ? Zamyslete se ? Je tou slastí ten ejakulát nebo proces zbavování se jej a tím i zbavování se souvisejícího napětí ?

No .. nejsem hovniválem a ani mouchou. Mé místo je mezi tvory zvanými homo sapiens, lejno ve mne budí prostě odpor a neočekávám, že by se to někdy změnilo. Ani se o tu změnu nebudu snažit. NEMÁM PRO TO DŮVOD. Představte si že bychom měli bojovat a vyrovnávat se s každým svým odporem. Co by se z nás stalo ? Lidé beze strachu ? Vyrovnaní ? No možná .. a možná bychom byli společností .. tou nevyrovnanou společností .. považování za blázny nebo odpad. Za ujeté magory co se mazlí s lejnem. Myslím, že je pro individum důležité být akceptovanými i členy společnosti. Nebýt za magory. Nebýt za úchyly. Představte si jak by to vypadalo, kdyby se dívky vyrovnávaly s odporem k prostituci tím, že by začaly makat v bordelu ? A co odpor ke zločinu a strach z trestu ? Postavit se tomu čelem ? Někoho "voddělat" ?

225923

9.8.2010 21:59

RE: Právo cítit odpor

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 225923

Znovu opakuju, že pochopit smysl něčeho (akceptovat něco v řádu věcí) neznamená "mít z toho potěšení, mazlit se s tím", ani nic dalšího, co mi demagogicky podsouváte, ale používat to nebo zacházet s tím přiměřeným a obecně užitečným způsobem.

Tak trochu se plácáte mezi dvěma krajnostmi - "potěšením" a "odporem". Jestli si myslíte, že nemáte důvod hledat střední cestu, jestli k tomu máte evidentně ODPOR - je to váš problém. Až/pokud se jednou budete muset nepříjemně vyrovnávat se svým odporem i přes svůj odpor k tomu, vzpomeňte si, že je to zákonité - z vlastní zkušenosti vím, že to pomáhá [smích]

225926

10.8.2010 8:08

RE: Právo cítit odpor

jean.laroux jean (tečka) laroux (zavináč) seznam (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 225926

Asi se opravdu nechápeme. Podle mne je mnoho důvodů k překonání odporu z toho či onoho. Máme v sobě mnoho dogmat a předsudků, které se pro nás nemusí jevit jako zrovna užitečné a s těmi má důvod se vyrovnat. Zkusím to zase na příkladu a použiji zase příměr k "lejnu". Člověk, který nemá vzdělání a nemůže najít práci nakonec skončí jako zaměstnanec úklidové firmy na nádraží. Denně musí čistit zaneřáděné toalety a zvykne si. Odpor zčásti překoná. Vyrovná se s ním. Musí. Neznamená to, že najde zalíbení ve výkalech ale jeho ODPOR se ztlumí na PŘIJATELNOU ÚROVEŇ. Podobných případů by se našlo jistě mnoho. Můžeme si vzít např. odpor z mrtvol vs. práce lékaře, pataloga, hasiče nebo záchranáře. Pak je tu ale odpor, který můžeme nazvat z určitého úhlu pohledu jako UŽITEČNÝ. Už jsem jej zmínil. Myslíte, že by se žena měla např. vyrovnat se svým studem tak, že přijme práci na erotickém livechatu a začne provádět virtuáln prostituci ? Jednu takovou jsem znal. Vyrovnala se se studem a pro okolí se stala odpadem. Bylo vyrovnání se se svým vnitřním blokem pro ni užitkem ? Je spousta v podvědomí zakořeněných věcí, které v nás vyvolávají odpor a má to svůj smysl. Potlačování tohoto odporu naopak může vést k problémům.

Víte já myslím, že se tak trochu bavíme každý o něčem jiném. Vy mluvíte o odporu jako o FOBII. Tj. PANICKÝ STRACH NEBO ODPOR Z NĚČEHO. Pokud mluvíte o vyrovnání se, tak Vám jde o odstranění fobie resp. její zmírnění na úroveň přijatelného odporu. Je to tak ? Pokud ano pak s Vámi souhlasím. Vlastně jsme se celou ani nepřeli [smích]

A nyní z tohoto (snad kompromisního) úhlu pohledu k homosexualitě. Homosexuálové ve mně FOBII nevzbuzují. Jde jen o pro mne přijatelný odpor. Dokážu si s homosexuálem sednout a popovídat a respektuji jeho odlišnost. Přesto ten odpor zde je. Plyne z představy. Představy nás provázý neustále. Jste-li se ženou představujete si také spoustu věcí a velmi intencivně. To ve Vás vyvolává třeba vzrušení což je také forma napětí stejně jako odpor jen opačného účinku. Pokud přijímáte nového zaměstnance a dozvíte se, že má problémy s docházkou tak si představujete jak by to ovlivnilo jeho práci. STále si něco představujeme a představy v nás vyvolávají psychosomatickou odezvu. Stejné je to pokud si povídám s homosexuálem. Nevyhnu se představě, že by ... však víte. Přeběhne mi mráz po zádech. Mám se s tím vyrovnat ? Ale to jsem již přeci udělal. Bavím se s ním a zjistil jsem, že je docela v pohodě. Nemám fobii nicméně ten odpor cítím stejně. Potkám-li na ulici průvod homosexuálů, kteří svou odchylku dávají na jevo příliš OKATĚ pak můj odpor vzrůstá. Cítím velký odpor. Právě proti těmto konkrétním jedincům. A o tom to celé je. Pokud chtějí být homosexuálové respektování, nechť jsou těmi s kým si můžeme sednout u stolu a pokecet. Ať al...Automaticky kráceno

225937

15.8.2010 12:14

RE: Právo cítit odpor

micha michaVej (zavináč) seznam (tečka) cz 92.?.?.?

Reakce na 225926

Uff,ehm,ano,tohle bych klidně podepsal,tady je ta vlastní zkušenost opravdu cítit. [smích]

226331

9.8.2010 12:53

RE: Právo cítit odpor

mkadlec 62.?.?.?

Reakce na 225892

Mam pocit ze tyhle medialne proflaknute akce mi pripominaji styl jiste koser propagandy ohledne Nezpochybnitelne Pravdy. Treba se jednou dockame zakona o sexualne orientacni toleranci respektive zakona proti sexualne orientacni nesnasenlivosti. Domy hrdosti nebudou jen v olympijskych vesnickach ale i v kazdem vetsim meste. A zatimco bordely se budou zavirat Pride Houses bude pribyvat jako hub po desti. Budou postaveny na roven synagogam asi spolu s mesitami, a heterosexualni styk bude postaven mimo zakon spolu s kourenim. Deti se budou vyrabet umele a budou geneticky modifikovany.
A ja, doufam, budu uz davno mrtvej.

225898

11.8.2010 4:29

RE: Právo cítit odpor

steve 69.?.?.?

Reakce na 225898

A ja, doufam, budu uz davno mrtvej.
-- .. nebudes !! Tohle jde rychleji nez smrt, - takze si uzijes !! A ja taky ..

225976

19.10.2010 18:25

váš či môj život?

Alžbet 92.?.?.?

Nikoho neobmedzujem v názoroch, zverejnujte si tu čo chcete, ale nesnažte sa ovplyvnovať. rodičia nikdy nemôžu za homosexualitu potomkov. nevodia ich do spoločnosti takej a ani sa netešia, ked ich dieťa je gay alebo lesba.
je veľmi zarážajúce ako sa staviate v 21.storočí k tejto téme. okrem toho, Boh nepríjma do neba, podľa toho, aké hriechy máte za sebou, ale akú máte dušu, akú činy ste robili a celkový váš umysel života. občas majú homosexuálni ľudia lepšie názory na život a aj úmysly v ňom ako "hetero". súdenie nechajte na Boha samotného, a nepodkladajte svoje výpovede bibliou, je to zneužívanie. ak vám tak už ide, o nás "teplých" tak sa modlite, a doprajte nám. lebo "nedoprajete, nebude vám dopriate". užite si svoj vlastný život v šťastí a láske

230259

Příspěvků: 48

08.08. 16:25 KRONEOS  Stvwora je náboženský analfabet,nejen analfabet ve filozofii
08.08. 19:05 Andrew Siddur  RE: Stvwora je náboženský analfabet,nejen analfabet ve filozofii
08.08. 20:12 steve  RE: Stvwora je náboženský analfabet,nejen analfabet ve filozofii
08.08. 19:09 Dobrák  RE: Stvwora je náboženský analfabet,nejen analfabet ve filozofii
08.08. 19:19  RE: Stvwora je náboženský analfabet,nejen analfabet ve filozofii
08.08. 19:36  docela vas lituji pane Kroneos
09.08. 11:06 mkadlec  RE: Stvwora je náboženský analfabet,nejen analfabet ve filozofii
08.08. 19:23 Miloš  Fanatickej blábol
08.08. 19:37 MedaBeda  Drahá paní doktorko!
08.08. 19:37 MedaBeda  pokr.
09.08. 08:56 Alexa  RE: pokr.
08.08. 20:24 Kropáč  Můj úšklebek
08.08. 20:49 ppppp  cisárove nové šaty
08.08. 21:29 Luka  Proč takový článek a zde?
09.08. 03:57 karel4u  RE: Proč takový článek a zde?
08.08. 22:34  Homosexualite je normalni
08.08. 23:58 calypsol  skoda
09.08. 00:55  uplne normalni
09.08. 07:30 jean.laroux  Homosexualita vs. církev
09.08. 09:30 Alexa  Definitivně mimo
09.08. 12:14  RE: Definitivně mimo
09.08. 21:46 kolokol  RE: Definitivně mimo
10.08. 10:54 Alexa  RE: Definitivně mimo
10.08. 11:31 MedaBeda  RE: Definitivně mimo
10.08. 10:40 Alexa  RE: Definitivně mimo
09.08. 09:42 misk  Reakce diskutujících jsou většinou překvapivé a argumenty...?
09.08. 10:47 jean.laroux  RE: Reakce diskutujících jsou většinou překvapivé a argumenty...?
09.08. 14:40  RE: Reakce diskutujících jsou většinou překvapivé a argumenty...?
09.08. 15:13 jean.laroux  RE: Reakce diskutujících jsou většinou překvapivé a argumenty...?
09.08. 22:03 kolokol  RE: Reakce diskutujících jsou většinou překvapivé a argumenty...?
10.08. 07:33 jean.laroux  RE: Reakce diskutujících jsou většinou překvapivé a argumenty...?
10.08. 19:35 kolokol  RE: Reakce diskutujících jsou většinou překvapivé a argumenty...?
10.08. 22:00 jean.laroux  RE: Reakce diskutujících jsou většinou překvapivé a argumenty...?
13.08. 08:03 abc  RE: Reakce diskutujících jsou většinou překvapivé a argumenty...?
13.08. 12:58  RE: Reakce diskutujících jsou většinou překvapivé a argumenty...?
09.08. 11:09 jean.laroux  Právo cítit odpor
09.08. 11:44  RE: Právo cítit odpor
09.08. 12:08  RE: Právo cítit odpor
09.08. 18:25 jean.laroux  RE: Právo cítit odpor
09.08. 18:39 jean.laroux  RE: Právo cítit odpor
09.08. 21:11  RE: Právo cítit odpor
09.08. 21:39 jean.laroux  RE: Právo cítit odpor
09.08. 21:59  RE: Právo cítit odpor
10.08. 08:08 jean.laroux  RE: Právo cítit odpor
15.08. 12:14 micha  RE: Právo cítit odpor
09.08. 12:53 mkadlec  RE: Právo cítit odpor
11.08. 04:29 steve  RE: Právo cítit odpor
19.10. 18:25 Alžbet  váš či môj život?

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

24

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc duben přispělo 28 čtenářů částkou 8 386 korun, což je 24 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

Ve zkratce

Ve Španělsku se policie vymkla kontrole07.04.20 21:40 Španělsko 1

Zemřela novinářka Tereza Spencerová07.04.20 18:12 Česká republika 2

Trump potvrdil právo USA na těžbu přírodních zdrojů na Měsíci07.04.20 14:18 USA 2

Pokuta 25 tisíc korun za bezdůvodnou jízdu autem během epidemie?07.04.20 13:51 Austrálie 2

Bill Gates: “Bez očkování proti COVID-19 nikdo nesmí za hranice ani sehnat práci”07.04.20 07:56 USA 3

Někdo zaútočil na českou ambasádu v Moskvě. Petříček se zlobí: musíte nás ochránit!06.04.20 17:13 Rusko 5

Ropa ve Venezuele je nyní ve vlastnictví Ruska06.04.20 16:48 Venezuela 0

Na několika místech Velké Británie zapalují lidé vysílače 5G, podezírají je z podpory šíření koronaviru05.04.20 16:15 Británie 8

Staří bardi se probouzejí v zakrátko těžce zkoušené zemi05.04.20 13:02 USA 0

Vakcína ještě není, ale "odborníci" se už obávají reakce odmítáčů05.04.20 09:11 USA 8

Výroba ,,nezávadných, hygienických“ roušek05.04.20 07:58 Indie 7

Byl 15. březen 2020...04.04.20 19:59 Česká republika 5

Česká armáda odmítla pomoci českým lidem...04.04.20 12:10 Česká republika 3

Praha 6 přesouvá Koněva03.04.20 11:08 Česká republika 6

Hermafrodité a úchylové v Panamě mají problém. Málo respektu k jejich úchylce03.04.20 10:48 Panama 2

Člověk v tísni spustil pomoc Česku. A je zle.03.04.20 09:20 Česká republika 4

Proč jsou americké nemocnice klidné a prázdné?03.04.20 00:18 USA 8

Je podáno trestní oznámení na komisařku Jourovou za nenávist ke svobodě slova!02.04.20 19:22 Česká republika 3

Rockefellerova studie o "budoucí" epidemii02.04.20 08:56 Neurčeno 1

Už to začíná vypadat, jako by zemi vedli milionchvilkaři02.04.20 07:11 Česká republika 3

Měnové kurzy

USD
24,96 Kč
Euro
27,17 Kč
Libra
30,80 Kč
Kanadský dolar
17,86 Kč
Australský dolar
15,44 Kč
Švýcarský frank
25,71 Kč
100 japonských jenů
22,90 Kč
Čínský juan
3,54 Kč
Polský zloty
5,99 Kč
100 maď. forintů
7,60 Kč
Ukrajinská hřivna
0,92 Kč
100 rublů
33,07 Kč
1 unce (31,1g) zlata
41 325,32 Kč
1 unce stříbra
378,93 Kč
Bitcoin
183 085,41 Kč

Poslední aktualizace: 7.4.2020 18:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 5 474