Diskuze k článku

Jsme nepřátelé amerického lidu, přiznáváme se

Příspěvků 112

5.10.2002 23:44

Jsme nepřátelé amerického lidu, přiznáváme se

zdenek 66.?.?.?

V kazdem normalnim state, obcan, ktery nejakym zpusobem bojuje proti vlastni zemi, at uz jako vojak nebo partyzan ci terorista,nese nasledky sveho rozhodnuti. At uz je souzen podle patriot act nebo jineho zakona. Takze nevim, co nam chces svym clankem ukazat.

4299

6.10.2002 4:23

Re: zdenek

Jirka ji_bo (zavináč) yahoo (tečka) com 66.?.?.?

Reakce na 4299

Jen tak pro zajimavost: jak podle vas mohl American Lindh bojovat "proti vlastni zemi" (tj. USA) v Afghanistanu, kdyz Afghanistan je svrchovany stat, ktery nebyl s USA nikdy ve valecnem stavu? Nechybi vam (a mnoha dalsim) v podobnych myslenkovych konstrukcich alespon trocha te nejzakladnejsi logiky?

4301

6.10.2002 7:17

RE: Re: zdenek

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 152.?.?.?

Reakce na 4301

Predne dekuji panu Stworovi, ze nejsem cezruovan, ackoli pisi z AOL.
K veci: Johnie Walker (pouziji-li obdobu jeho jmena stejnou se znamou whisky) nebojoval dle jeho vypovedi nekde v podelanem Afganistanu proti USA - jel tam jen na dobrodruzny vylet. V tom podelanem muslimskem Afganistanu ho zatknul a zmlatil rusky pristehovalec do USA, vetran byvale SSSR v Afganistanu. Bylo to v americke televizi, ani ten Rusak jeste neumel poradne anglicky, kdyz postreleneho a zmlaceneho Johnie Walkera "vyslychal". Rusak v americke uniforme byl zjevne prekvapen, ze ma pred sebou rodileho Americana.

4303

6.10.2002 14:40

RE: Re: zdenek

zdenek 66.?.?.?

Reakce na 4301

operace US v Afghanistanu byl podle tebe skolni vylet a kluci se jen tak porvali ze?

4309

7.10.2002 8:19

RE: Re: zdenek

Ma 195.?.?.?

Reakce na 4309

Zrejme to Zdenek bare takhle:
"V kazdem normalnim state (=Americkem Afghanisanu), obcan, ktery nejakym zpusobem bojuje proti vlastni zemi, at uz jako vojak nebo partyzan ci terorista,nese nasledky sveho rozhodnuti."
Ze by vznikal novy stat unie?

4330

6.10.2002 5:37

Jsme nepřátelé amerického lidu, přiznáváme se

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 203.?.?.?

Jestlize nejake zeme se daji se svymi vladami na cestu multikulturarismu ,tak museji pocitat ,ze v ramci nejake politicke akci proti jejich puvodni vlasti nese sve nasledky,vsichni spioni dnes tvrdi ,ze pracuji pro svou puvodni zem ,jako napriklad Polar a nebo ,jako byli manzele Rosembergovi ,v Anglii povestny Maxweel a jini.Amerika svou politikou ve Vietnamu zpusobyla ,ze "spojenci" museli prijmout utrecence z Vietnamu a tim se zcela rozbil puvodni zakon "bile" politiky,dnes ,jak Amerika ,tak Anglie cely velkym rasovym bourim a nebude trvat dlouho ,kdy "barevni" v poctu obyvatel prevazi puvodni bile obyvatelstvo,co se bude dit potom si mnozi mohou domyslet z Americke kriminalni statistiky ,ktera i tak " z rasovych duvodu" je falsovana,tak ,jak se to dela i v Australii,uvede se jmeno a nebo jenom osoba ,ale nikdy neukazou primo detail provinilce.Bila "lenost" prinese sve ovoce ve velmi brzke dobe a potom o nejakem multikulturarismu nebude ,uz zadna rec,jinymi slovy ,budeme mensinou i ve svych vlastnich zemich.Otazka terrorismu proti vladam vystoupi mnohem zretelneji na povrch a budem ,kazdy z nas platit svou dan. Komu se zda tato myslenka prilis fantasticka ,tak at si pripomene udalosti v
Los Angelis v Americe ,kde Narodni Garda ,uz se bala zasahnout a nechali bile mlatit od cernych v ulicich mesta a starosta se omluvil cernym,ze policie zasahla neprimerene proti cernemu kriminalnikovi.Australie je na te same ceste, ze se omlouva a po omluve se plati dolary poskozenym.
V nasich televisich vidime v ,tak zvanych ,kulturnich poradech denne jen a jen filmy s terrorismem vseho druhu,kam myslite miri nase spolecnost?

4302

6.10.2002 9:04

Jsme nepřátelé amerického lidu, přiznáváme se

pavelka pavelka (zavináč) bombus (tečka) cz 147.?.?.?

Mně napadlo že něco nesedí už jsk jsem si četl zprávy na Idnes. To přiznání a ta prohlášení prostě postrádají vnitřní logiku. Když si člověk JENOM pročítá OFICIÁLNÍ zprávy, a trochu nad nima přemýšlí, tak musí zákonitě dospět k tomu že tady něco smrdí, něco ve stylu našich padesátých let nebo ruských třicátých let.
Copak to s chlapci v tom táboře X nebo jak se jmenuje dělali????

4304

6.10.2002 9:07

Jsme neprˇátelé amerického lidu, prˇiznáváme se

MartinCermak mcermak2000 (zavináč) yahoo (tečka) com 152.?.?.?

Smysl a sloh celeho clanku je dosti zmateny. Byl zda se napsan ve velikem hnevu.
Ukazuje vsak jedno - historie se opakuje. Stejne jako v pripade komunismu nebo nacismu, pozustali po vsech tech hromadach mrtvol se zadne spravedlnosti nedockaji. Bylo zase chyceno jen nekolik jedincu a ti budou nebo jsou odsouzeni k pomerne mirnym trestum. Ano, mirnym, kdyz uvazime co maji na svedomi, a ze byli pristizeni pri cinu. Je to slabost demokracie, se kterou se asi budeme muset smirit. Musime se ale smirit s osobami kteri se takovych lidskych zrud zastavaji ? Rozhodne ne !!!

4305

6.10.2002 9:54

Jsme nepřátelé amerického lidu, přiznáváme se

milo admsoft (zavináč) atlas (tečka) cz 194.?.?.?

Americkému soudnímu systému, příliš nerozumím. Ovšem jedno vím jistě. Přirovnávat Johna Walkera Lindha k obětem komunismu je nejen mimo mísu, ale i nechutné. Mezi ním a například paní Miladou Horákovou je nebetyčný morální a v jejich kauzách i trestně-právní rozdíl. A to, jak s ní zacházela vláda a strana a co dělá nynější US administrativa je taky nesrovnatelné. Doufám, že si to uvědomí taky někdo z těch, kteří tenkrát odešli a sdělí vám, že toto přirovnání je nejen poněkud nevkusné, ale dotýká se i památky lidí, kteří zjevně stáli morálně výše než vy.

4308

6.10.2002 16:18

Rád bych jen doplnil

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 24.?.?.?

Rád bych jen doplnil, co jsem, zřejmě nedostatečně zdůraznil. Vidím, že někteří zde mají potíže pochopit můj úmysl.

V normálním právním státě by takové žaloby museli roztrhat na cucky.

Walkerovo provinění spočívalo v tom, že se v 18 vydal studovat islám do Pákistánu, zřejmě ve snaze nalézt jiné hodnoty, než americké konzumní modlářství majetku. Tam ho trošku zpracovali, ovlivnili. Nejprve ho přivedli k Talibanu (učitelé v Pákistánu se mnohokrát pochvalně před nim vyjádřovali o tomto "jediném řádu", který ještě dodržuje Islám) a později byl poslán na kurz do al-Kaidy. Obviněn byl původně ze spiknutí za účelem zničení amerického národa, vlastizrady a dalších zločinů. Já bych řekl, že by zasloužil nanejvýš na zadek. Ten kluk prostě hledal jiné hodnoty, než ty americké a vzhledem ke svému mládí trošku zabloudil. To, že byl přistižen v boji, neznamená, že ohrožoval Ameriku. Amerika tam, především, neměla vůbec co dělat.

V případě Moussaouiho by každý právní stát musel nejprve prokázat úmysl. To se, pokud vím, nepodařilo. Za myšlenku nikdo nemůže dostat elektrické křeslo - snad jenom v Americe.

A Reid může nanejvýš být souzen za pokus o explozi v letadle, ale ne za použití zbraní hromadného ničení a další nesmysly obžaloby. Rovněž přitěžující okolnosti jsou směšné. To, že chodil do stejné mešity, jako Moussaoui, snad není na oprátku. To by museli pověsit všechny, které kdy Moussaoui potkal. A důkaz Reidova školení u al Káidy je jediný: rozhodla o tom Velká porota.

4312

10.10.2002 1:53

RE: Rád bych jen doplnil

moravacek 24.?.?.?

Reakce na 4312


Rád bych jen doplnil, co jsem, zřejmě nedostatečně zdůraznil.
Vidím, že někteří zde mají potíže pochopit můj úmysl.


V normálním právním státě by takové žaloby museli roztrhat na
cucky.


Walkerovo provinění spočívalo v tom, že se v 18 vydal studovat
islám do Pákistánu, zřejmě ve snaze nalézt jiné hodnoty, než
americké konzumní modlářství majetku. Tam ho trošku zpracovali,
ovlivnili. Nejprve ho přivedli k Talibanu (učitelé v Pákistánu se
mnohokrát pochvalně před nim vyjádřovali o tomto "jediném
řádu", který ještě dodržuje Islám) a později byl poslán na
kurz do al-Kaidy. Obviněn byl původně ze spiknutí za účelem
zničení amerického národa, vlastizrady a dalších zločinů. Já bych
řekl, že by zasloužil nanejvýš na zadek. Ten kluk prostě hledal
jiné hodnoty, než ty americké a vzhledem ke svému mládí trošku
zabloudil. To, že byl přistižen v boji, neznamená, že ohrožoval
Ameriku. Amerika tam, především, neměla vůbec co dělat.


V případě Moussaouiho by každý právní stát musel nejprve prokázat
úmysl. To se, pokud vím, nepodařilo. Za myšlenku nikdo nemůže
dostat elektrické křeslo - snad jenom v Americe.


A Reid může nanejvýš být souzen za pokus o explozi v letadle, ale
ne za použití zbraní hromadného ničení a další nesmysly obžaloby.
Rovněž přitěžující okolnosti jsou směšné. To, že chodil do stejné
mešity, jako Moussaoui, snad není na oprátku. To by museli
pověsit všechny, které kdy Moussaoui potkal. A důkaz Reidova
školení u al Káidy je jediný: rozhodla o tom Velká porota.

Ja kdyz se podivam na fotky tech arabskych vlastencu, statecnych partyzanu nekde v Time ci v Newsweek tak musim vam dat za pravdu pane Stwora. Ti chlapci vypadaji velice nevinne. Humanismus jim jim primo kouka s oci. S takovyma chlapcama, bych se opravdu citil
velice bezpecny. Nevim co proti nim ti Americane stale maji.
Meli by je konecne nechat na pokoji. Vzdyt oni by ani kureti neublizili.

4403

10.10.2002 6:16

RE: Rád bych jen doplnil

Jiri Valtr 209.?.?.?

Reakce na 4403

>Ja kdyz se podivam na fotky tech arabskych vlastencu, statecnych
>partyzanu nekde v Time ci v Newsweek tak musim vam dat
>za pravdu pane Stwora. Ti chlapci vypadaji velice nevinne.
>Humanismus jim jim primo kouka s oci. S takovyma chlapcama,
>bych se opravdu citil velice bezpecny. Nevim co proti nim ti
>Americane stale maji. Meli by je konecne nechat na pokoji.
>Vzdyt oni by ani kureti neublizili.

Trebaze by bylo namiste podporit vtip vasich slov, citim vetsi potrebu se vyjadrit vazne. Ne k tomu, co kdo a jak z vas dvou napsal, ale k tem "chlapcum", kteri, jak pisete, "by ani kureti neublizili". Mam s temi lidmi osobni zkusenost: Nekolikrat jsem se musel vyporadavat s jejich podlosti, ktera prisla naprosto necekane, a jednalo se vzdy o zalezitosti a uroven, jez mi ani pri maximalnim popusteni fantazie nenapadly, ze by mohly existovat. Nejhorsi pro me chapani bylo, ze kdyz byli pri necestnosti pristizeni, nezachovali se tak, jak by se dalo ocekavat - tedy ze by treba zapirali anebo se hadali az do totalniho vycerpani - nybrz se stastne smali, jako by se jednalo o vyssi charakterovou hodnotu a z ni zaslouzene vitezstvi. Tolik k vasim vtipnym slovum, ktera jsem, mozna hloupe, obratil ve vaznost.

To ovsem jeste neznamena, ze treba takovy John Walker by mel byt souzen za to, za co souzen byl. A o to v clanku podle meho videni predevsim slo.

4405

6.10.2002 17:50

Jsme neprˇátelé amerického lidu, prˇiznáváme se

MartinCermak mcermak2000 (zavináč) yahoo (tečka) com 205.?.?.?

Srovnavani osudu nevinnych obeti komunismu s osudy teroristu - to uz tu nekolikrat bylo. Kdyz se lump ktery byl pristizen, jak bojuje ozbrojen samopalem a granaty po boku jedno z nejzlocinnejsich rezimu v historii ke vsemu prizna, je to pochopitelne dukaz viny a ne naopak ! Zaslouzi si opravdu "nanejvys na zadek" ?
A ten "pokus o explozi v letadle" ? To me pripomina vyrok sovetskeho generala ktery pred lety rekl, ze let jumba Korejskych Aerolinii "byl zastaven". Letadlo se ve vysce 10 000 metru po explozi nezastavi. Letadlo se zriti a vsichni cestujici zahynou. Jedna se tedy o pokus o hromadnou vrazdu.
Podle Stwory by ale "v normalnim pravnim state museli roztrhat takove zaloby na cucky". Boze, to je ubohost [pláč]

4315

6.10.2002 18:08

RE: Jsme neprˇátelé amerického lidu, prˇiznáváme s

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 24.?.?.?

Reakce na 4315

>Kdyz se lump ktery byl pristizen, jak
>bojuje ozbrojen samopalem a granaty po boku jedno z
>nejzlocinnejsich rezimu v historii ke vsemu prizna, je to
>pochopitelne dukaz viny a ne naopak !

Přistižen kde? 10000 km od Ameriky. Jak tam, prosím vás, ohrožoval americký lid? A v době, kdy tam odešel, nemohl tušit, že tu zemi Američani napadnou.

Nejzločinnější režim? O jednom bych věděl...

>A ten "pokus o explozi v letadle" ? To me pripomina
>vyrok sovetskeho generala ktery pred lety rekl, ze let jumba
>Korejskych Aerolinii "byl zastaven".

Jistě dobrý příklad. Reid je vinen, ale ne z toho, z čeho ho obviňují. Když někoho obviním pokusu použít zbraně hromadného ničení, tak si představuji, že dotyčný připravoval jaderný výbuch a ne zapaloval par gramu platické výbušniny sirkami. Celý ten jeho pokus o výbuch je nějak "našuro".

>Boze, to je ubohost [pláč]

Proč ta osobní invektiva? Příště vám příspěvek s takovou poznámku vymažu.

4316

6.10.2002 18:50

RE: Jsme neprˇátelé amerického lidu, prˇiznáváme s

MartinCermak mcermak2000 (zavináč) yahoo (tečka) com 205.?.?.?

Reakce na 4316

"Nejzlocinnejsi rezim? O jednom bych vedel...."
No dobre, tak se nebojte a povezte jaky rezim je zlocinnejsi nez Taliban. Nacisticke Nemecko, byvaly Sovetsky Svaz ? Nebo snad Cina, Severni Korea ? Kambodza za Pol Pota ? Jestli budete psat v naznacich, budou si ctenari myslet ze mluvite o nektere z demokratickych zemi !!!

4318

6.10.2002 21:49

Nejzločinnější režim

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 24.?.?.?

Reakce na 4318

Ten, který nastolila Bushova klika. Jistě byly i horší režimy. Ale v současné době neexistuje nic porovnatelného. A napíšu taky proč. Kromě toho, že šmíruje v celém světě a zavádí policejní zákony na úrovni Hitlerovy Třetí říše (a to nejen v USA, ale i v EU), promyšleně ničí planetu a vysmívá se mezinárodnímu právu, se jako jediný pokouší o světovou nadvládu. Viz článek v BL: http://www.blisty.cz/txt.php?id=11754&iid=1144 a zde je originál, ze kteréh BL čerpají: http://www.accessatlanta.com/ajc/opinion/0902/29bookman.html.

4320

6.10.2002 22:37

RE: Nejzlocˇinneˇjsˇí rezˇim

MartinCermak mcermak2000 (zavináč) yahoo (tečka) com 152.?.?.?

Reakce na 4320

Tak tedy prece jen Amerika ! Zeme ktera se snazi proti tem hruzam ktere jsem vyjmenoval bojovat.
Nemyslite ze kdyby to co jste napsal byla pravda, nebyl uz by jste davno mezi zivymi ? A uz vubec ne na internetu !!!

4323

6.10.2002 23:08

Nikoliv Amerika

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 24.?.?.?

Reakce na 4323

Bush není Amerika. Bush je lump, který se do vlády dostal pučem. Použil podobných metod, jako Hitler.

Proč bych neměl být pro to, co jsem napsal, mezi živými? Jakože by si na mě Američané došlápli? Domnívám se, že jsou dva důvody, proč to dosud neudělali:

(1) jsem pro ně příliš malá ryba. Takové názory mají nejméně tři miliardy lidí. Museli by zavřít polovičku vlastního národa se mnou.

(2) zatím o tom neví. Musíte je na mě upozornit. A současně musíte upozornit na všechny zdroje, ze kterých čerpám, ať na tom Ministerstvu lásky nesedím sám. [smích]

4324

7.10.2002 8:37

RE: Nikoliv Amerika

milo admsoft (zavináč) atlas (tečka) cz 194.?.?.?

Reakce na 4324

To je velmi hloupá odpověď a počet kladných půnců tomu odpovídá.
Za komunizmu byli mnozí malé ryby a byli pronásledováni. A že by o tom nevěděli, když podle vás všechny tak špehují? To si sám odporujete.
Spíš by vás považovali za neškodného blázna, který jen tak remcá a nějaké akce není schopen - přesně jak jsem řekl - hospodské kecy.
A takoví nejsou nebezpeční, jen směšní.

4333

7.10.2002 12:54

RE: Nikoliv Amerika

easttrader67 easttrader67 (zavináč) metacrawler (tečka) com 193.?.?.?

Reakce na 4324

>Bush není Amerika. Bush je lump, který se do
>vlády dostal pučem. Použil podobných metod, jako Hitler.

No podivejte se to je Vas nazor, o kterym si myslite ze ho zdili vetsina lidstva. Ale vsiml jste si vubec co z toho vyplyva? Bush tedy neni Amerika (myslite asi USA) ale bylo mu mozno vyuzit stejnych mechanismu jako Hitler? To znamena ze USA jsou stejne instabilni jako Weimarska republika? Nebo jenom o tom moc nevite, ze?

>Proč bych neměl být pro to, co jsem napsal, mezi živými?
>Jakože by si na mě Američané došlápli?

Pokracujeme ve Vasi logice, Bush pouziva stejne metody jako Hitler [smích]) a Vy jste jeste na zivu. Vase zduvodneni:

>(1) jsem pro ně příliš malá ryba. Takové názory
>mají nejméně tři miliardy lidí. Museli by zavřít
>polovičku vlastního národa se mnou.

Z jake statistiky vychazite (ja vim ze z zadne, to jenom tak pro jistotu). Polovicka naroda USA tedy si mysli ze Bush pouzival stejne metody jako Hitler. Povazuji to za nepravdepodobne ze by s Vami hodne Us-obcanu souhlasilo (to je takovy emigrantsky sen?). Ze nejste dulezity, je snad samozrejme, v tom Vam nikdo nebude odporovat.

>(2) zatím o tom neví. Musíte je na mě upozornit.
>A současně musíte upozornit na všechny zdroje,
>ze kterých čerpám, ať na tom Ministerstvu lásky
>nesedím sám. [smích]

Nebudte smesny, denuncianty najdete predevsim v radach svych "obdivatelu". A pak jestli nekdo internet screenuje aspon trochu, tak o Vas uz vice organizaci vi. A ted ta vase osobni tragika, co tak bod 3

3) Vi o Vas, znaji zdroje z kterych cerpate ale protoze nemaji nic spolecneho s diktaturou tak Vas ignoruji. Dokud nezacnete sam hazet bomby ci ostatni k tomu motivovat tak se Vam moc nestane, protoze USA jsou pres vsechny chyby vysoce demokraticky a svobodny stat. Stat ktery byl nadeji pod Hitlerem a pod Komunisty. Stat kteremu Vy osobne hodne vdecite. Stat ktery si muze Vase komentare dovolit protoze jsou jenom takovym zavistivim skrabanim [smích])

4339

8.10.2002 4:12

RE: Nikoliv Amerika

krestan 12.?.?.?

Reakce na 4324

Vam vsem co tak nadavate na Ameriku venuji tuto krasnou vzpominku na drahou vlast.

... protoze v zemi Fucika
jenom sber a chamrad utika,
vsak stat a delnik jedno jsou
jak laska k miru s Nebojsou
a to je nase cest
hanebni emigranti
_______
uryvek Marie Pujmanova, 1951

o kom tu basnik mluvil? pane Stworo?

PS. pokud Vam slzi oci dojetim, mohu dodat cely poem.

4360

6.10.2002 19:38

RE: Jsme neprˇátelé amerického lidu, prˇiznáváme s

zdenek 66.?.?.?

Reakce na 4316

osobni invektiva proto protoze clanek jsi psal ty; anebo to jen opisujes?

4319

6.10.2002 22:31

RE: Jsme neprˇátelé amerického lidu, prˇiznáváme s

MartinCermak mcermak2000 (zavináč) yahoo (tečka) com 152.?.?.?

Reakce na 4319

Ta pohruzka o vymazani prispevku pusobi opravdu velice podivne. Kdyz tady nedavno albert zacal ctenarum spilat do zradcu a posilat je na sibenici, dostalo se mu jen pratelskeho pokarani a ujisteni ze Stwora "chape jeho rozcarovani". [pláč]

4322

6.10.2002 18:22

Jsme nepřátelé amerického lidu, přiznáváme se

Jan Novák I. max42 (zavináč) seznam (tečka) cz 195.?.?.?

Walker měl v Afghánistánu pušku a dva granáty a těmi na Americký kontinent nemohl dohodit ani dostřelit. V podstatě mohl Walker zabíjet lidi jenom v Avghánistánu. Proto se ho pan Stwora nebojí.

To ten Reid, to je jinej případ, ten ohrožoval na životě cestující letadla z Evropy do USA, ale ani toho se pan Stwora nebojí.

Z toho vyplývá, že pan Stwora je nesmírně odvážnej, nebo nelétá letadlem, ani jeho manželka živitelka. Nebo již napsala poslední závěť v jeho prospěch.

4317

6.10.2002 22:05

Jsme nepřátelé amerického lidu, přiznáváme se

Zo Zapadu 152.?.?.?

Walker-Linn dostal 20 rokov; myslim ze to bolo malo. Mal vysoko platenych advokatov zasluhou jeho rodiny, inac by dostal viacej.
Reid sa uz sam priznal ze chcel bombou havarovat lietadlo tak preco treba o nom rozpravat ze je nevinny.
Obaja si boli plne vedomi co robili a bolo to z ich presvedcenia a viery ze to robia v mene Islamu. U.S.A. sa stal ich nepriatel.
Amerika sa musi branit proti terorizmu ci je to domaci alebo zahranicny. To, ze nasi vojaci sli do Afganistanu, ze tam nemali preco ist, s tym ja uplne nesuhlasim pretoze odtial to vsetko zacalo.

4321

6.10.2002 23:19

RE: Jsme nepřátelé amerického lidu, přiznáváme se

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 24.?.?.?

Reakce na 4321

Mal vysoko platenych advokatov zasluhou jeho rodiny,

inac by dostal viacej.



Nejsem si jistý, zda ta rodina je tak bohatá. Jeho otec Frank pracoval na ministerstvu spravedlnosti a po večerech studoval práva. Dnes je právník, ale jak bohatý, to se mi nepodařilo zjistit. Spíše bych to tipoval na malinko lepší střední třídu. Pochybuji, že by byl schopen platit čtyři špičkové právníky. Ti účtují běžně $1000/hodinu. Krát 4 a krát počet hodin, které už tomu věnovali. Myslím si, že výše trestu byla výsledkem plea bargain - dohody se soudcem. On přiznal nošení zbraně (takže mu to nemusí dokazovat) a oni za to zrušili obvinění z vlastizrady a další hrdelní zločiny. Tak se to dělá běžně, když žalující strana tuší, že nemá dostatečné argumenty.

4325

7.10.2002 8:41

RE: Jsme nepřátelé amerického lidu, přiznáváme se

milo admsoft (zavináč) atlas (tečka) cz 194.?.?.?

Reakce na 4325

Ty punce si dáváte sám (jak tvrdí pan Valter)?
Potřebujete ve statistice předhonit Dana?

4334

7.10.2002 14:24

RE: Jsme nepřátelé amerického lidu, přiznáváme se

stefan usdoc (zavináč) post (tečka) cz 209.?.?.?

Reakce na 4325

jak jsem napsal niz, je to opet justicni "bublina", kterou "danovi" zaplati, kdyz tedy neni bohat. A ze ma 4 advokaty za "nase" penize, to je jen vysmech americkemu lidu. Proto jiz dlouho dane neplatim a hodlam takto pokracovati dale.
Dostal 20 let a co jako ma byt? za par let udelaji zase nejaky "DEAL" a chlapec bude venku. Jak rikam meli ho zbavit obcanstvi a soudit jakou valecneho zajatce. Potom poslat tam, kde ho zatkli a nechat zit ve sve volbe!
Stefan

4343

7.10.2002 16:54

RE: Jsme nepřátelé amerického lidu, přiznáváme se

Aja 24.?.?.?

Reakce na 4343

....bylo na case.Kde jste se toulal?

4350

7.10.2002 20:50

RE: Jsme nepřátelé amerického lidu, přiznáváme se

stefan usdoc (zavináč) post (tečka) cz 209.?.?.?

Reakce na 4350

Ajo, zdravim, byl jsem se podivat v "rodne hroude", jak se tam valci, proto ta odmlka.
Stefan

4354

7.10.2002 23:11

RE: Jsme nepřátelé amerického lidu, přiznáváme se

Aja 24.?.?.?

Reakce na 4354

..tak vas vitam zpet.Jak bylo?Mel jste moznost popovidat v Cesku,jak se divaji na situaci,o ktere se tu vede rec?Spis asi ne,co?To byva maraton,aby tam jeden stihl vsechno,co chce nebo co by chtel.
Aja

4357

8.10.2002 13:48

RE: Jsme nepřátelé amerického lidu, přiznáváme se

stefan usdoc (zavináč) post (tečka) cz 209.?.?.?

Reakce na 4357

V CR jiz dlouho politicke reci nevedu, je to zbytecne. Je to skutecny maraton vse stihnout, ale clovek je pak rad, ze zase jede do "relativniho" poradku a klidu.
Tam maji starosti jine, kde kdo koho "podelat", co kde koho okrast,
a podobne. Nejvice me rozciluje ta ceska nadutost "my" uz jsme jako Amerika a hlavne "zlate ceske rucicky", to mne muze vytocit nejvice!
No jsou to narocne tury v tom Cesku, ale clovek si zvyka!!!
Cao Stefan
..tak vas vitam zpet.Jak bylo?Mel jste moznost popovidat v
Cesku,jak se divaji na situaci,o ktere se tu vede rec?Spis asi
ne,co?To byva maraton,aby tam jeden stihl vsechno,co chce nebo co
by chtel.

Aja

4368

11.10.2002 1:08

RE: Jsme nepřátelé amerického lidu, přiznáváme se

vsak vis kdo nic ti po ni (zavináč) neni 152.?.?.?

Reakce na 4325

[B]Stwuro, ty tatare neschopnej vlastni obzivy[B], stejne jako ty tady lepis svoje ubohe nesmysly za penize manzelky, zrovna tak nekteri pravnici delaji zadarmo - tzv. pro bono work. A ani je nemusi nikdo zivit, kazda slusnejsi pravnicka kancelar ma urcitou pro bono percentage - rika se tomu spolecenska zodpovednost - ale to je pro tebe naprosto cizi pojem, ze?

Je 4:06 PST -10/10/2002 - jsem zvedavej kdy mistni thoughtpolice vysmiruje, ze je Stwura tatar a prispevek vymaze

4438

7.10.2002 3:08

Jsme nepřátelé amerického lidu, přiznáváme se

stefan usdoc (zavináč) post (tečka) cz 209.?.?.?

jo chlapi, je to bordel na tom svete, vzdyt uz dlouho nebylo zadneho justicniho skandalu od dob O.J. Simpsona, tak proc ne s nejakym Walkerem. Kokotka zmateneho meli nechat bojovat!!! Soud nas stal zase nejake penize, ale nevadi my to v danich doplatime (ja tedy ne!!)
Co se melo udelat?, myslim si zbavit ho obcanstvi, jak rika v US pasu na posledni strane bod 3 a zachazet s nim jako s valecnym zajatcem. No, ale jak rikam, potrebovalo se neco "nafouknout", tak jsme meli zase na poradu "big issue".
Opet se hlasi Stefan
PS: vy co vlastnite US passport, tak si to tam najdete a pro ostatni to prekladam:
Loss of citizenship/Ztrata obcanstvi za 1..., 2...,3. CERTAIN SERVICE IN THE ARMED FORCES OF A FOREIGN STATE/SLUZBA V OZBROJENYCH SILACH CIZIHO STATU

4327

7.10.2002 8:30

RE: Jsme nepřátelé amerického lidu, přiznáváme se

milo admsoft (zavináč) atlas (tečka) cz 194.?.?.?

Reakce na 4327

Už jsem si začal myslet, že vás taky zakázali. Jsem rád, že tomu tak není. Teď ještě kdyby pan S. povolil mikina.

4332

7.10.2002 3:12

Jsme nepřátelé amerického lidu, přiznáváme se

peter veliky nemam (zavináč) zadnou 198.?.?.?

Toho Walkera kterej dostal dvacet let, a kterej pry mel dostat akorat na zadek meli dat do rukou pribuznym tech kterym na tech WTC vezich zasluhou jeho kamaradu muhamedanu pozabijeli jejich bratry, taty atd.
Skoda ze ten soud se nekonal 14 dni po 9/11. Rozsudek by vypadal jinak. Lide bohuzel moc brzy zapominaji a odpousteji.

4328

7.10.2002 21:06

RE: Jsme nepřátelé amerického lidu, přiznáváme se

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 147.?.?.?

Reakce na 4328

>Toho Walkera kterej dostal dvacet let, a kterej pry mel dostat
>akorat na zadek meli dat do rukou pribuznym tech kterym na tech
>WTC vezich zasluhou jeho kamaradu muhamedanu pozabijeli jejich
>bratry, taty atd.

>Skoda ze ten soud se nekonal 14 dni po 9/11. Rozsudek by vypadal
>jinak. Lide bohuzel moc brzy zapominaji a odpousteji.

Ano, lidé bohužel moc brzo zapomínájí. Třeba na bombardování Laosu se zapomnělo úplně... A pokud by měli Walkera dostat příbuzní těch co zůstali v WTC, tak potom by příbuzní obětí bombardování Afgánistánu, Iráku, Srbska měli dostat do rukou ty americký nevycválance. A že obětí americké zvůle je jenom v Afgánistánu mnohem víc než těch pár tisíc usmaženejch buržoustů je nasnadě. Lidi ovšem asi mají různou hodnotu podle toho kde se narodí...

4356

8.10.2002 8:55

RE: Jsme neprˇátelé amerického lidu, prˇiznáváme se

MartinCermak mcermak2000 (zavináč) yahoo (tečka) com 205.?.?.?

Reakce na 4356

Ty jsi nekdy v Laosu byl ? Ja ano, od Ciang Kong do Vientiane ale o Americanech jsem tam neslysel jedine spatne slovo. Zato komousi, proti kterym tam ti zli Americani bojovali a kteri tu zemi uplne znicili tam nejsou zrovna popularni.
A ty reci o usmazenych burzoustech ve WTC si priste rozmysli. To byli nevinni LIDE !!!

4363

8.10.2002 9:47

RE: Jsme nepřátelé amerického lidu, přiznáváme se

easttrader67 easttrader67 (zavináč) metacrawler (tečka) com 193.?.?.?

Reakce na 4356

Pane mate pravdu urcite osoby maji ruzne hodnoty , vy k temto lidem patrite. Pro me ma zivot srba, vietnamce, afgance ci americana stejnou hodnotu. Pouzit zvast jsko "usmazenejch burzoustu" Vas diskvalifikuje mit k "americke zvuli" jakykoliv rozumny nazor.
Otevrene receno jste hovado.

4366

7.10.2002 4:22

Jsme nepřátelé amerického lidu, přiznáváme se

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 203.?.?.?

Myslim ,ze se vsichni nechavate unaset propagandou a vysvetlim,hned ,proc je tomu tak.Sledujte vyvoj udalosti,Americaneobvinili za 11September pomalu vsechny Arabske staty,obzalovali podle zarucenych zprav Libii,Egypt,Sautskou Arabii,Paleśtince,Bin Ladena a potom zase nekoho jineho a potom zase jinou organisavi,proste je videt ,ze nevi dodnes ,kdo to udelal a nebo vi a nechteji s tim jit na verjnost ,tak ,jak s utokem na lod SS Liberty.Samozrejme ,ze tajn asluzba ,ze ktere nikdo nebyl za utok vyhozen se snazi zduvodnit a najit nekoho,aby ,uz byl pocit ze strany verejnosti uklizen "pod koberec",upozornuji ,ze vsichni obvineny jednotlivci zcela mohou byt "obetovani" vnitrnim ucelum tajnych sluzeb a urcite se s nimi nezachazi v rukavickach ,to mi verte ,po case moderniho vyslichani zaprou i svou babicku.Z komunisticke ery vzpomente Slanskeho-Salzmana jak pred Knoblem doznaval zradu na proletarske tride ,aby si vyslouzil opratku.Je jenotazka casu ,kdy zpracuji par jednotlivcu ,"kteri doznaji vsechno" i kdyz z toho bude koukat popravci spalek.
V Kennedyho odstaveni ,take nestrilel jenom Oswald a proto film jez ziskala tajna sluzba za miliony dolaru nikdy nebude ukazan Americke verejnosti,pravda neni v souladu se zakonosti urcitych lidi jez jsou "u vesla".Kdyz i v Ceskych otazkach se politici neptaji ,zda se to Ceskemu narodu libi a nebo ne ,a tady v Australii to mame to same,pro politiky jsou lide jen masou na zpracovani,jeden blbec a nebo tisic ,zadny rozdil ,to je jen matematicky soucet ,ktereho dosahnou propagandou celosvetove kontrolovanych medii za pouziti hesla : Tisickrate opakovana lez se stane pravdou:"Dnesni globalni hospodarske spolecnosti dosahly sily ,ze zkupuji cele vlady a za sve penize si je vydrzuji v duchu jim vyhovujicim.Takze ,vse ,co dostavame z Ameriky se musi brat s velkou reservou a veci se musi porovnat o hodne casu nazpet ,abychom dostali ,jak takz nejaky obraz o co ,asi v podstate jde. Nadavat obzalovanym je velmi nizke ,nebot kazdy ,kdoz by byl na jejich miste a prosel "lecebnou kurou " tajnych sluzem by mozna priznal daleko vic pro "dobro Ameriky a svetoveho mineni",Amerika neni sama sebou ,to je jasna zalezitost,to uz potvrdil Ariel Sharon ve svem projevu k novinarum.Podivejte se zpet do historie a zjistite ,ze ty dve minule valky nebyly take vedeny pro to ,co nas ucili ve skole a liji dodnes nase "demokraticka " media.

4329

7.10.2002 14:08

RE: Jsme nepřátelé amerického lidu, přiznáváme se

stefan usdoc (zavináč) post (tečka) cz 209.?.?.?

Reakce na 4329

roberte souhlasim, dodavam a potvrzuji, ze pravdu nam "servirujou", tak jak potrebuji ONI(mocipani) a zastrivaji tim FAKTA.
Pravd muze byt nekolik, ale fakt je jen jeden!!! (muj citat, ktery jsem vymyslel, myslim).
Stefan

4342

7.10.2002 16:03

Jsme nepřátelé amerického lidu, přiznáváme se

Jiri Valtr 209.?.?.?

Mam-li byt pravdivy, zustal jsem po precteni clanku v rozpacich a nebyl schopen zaujmout nejake stanovisko. Vladimir Stwora je cim dal stejny; kdyz zacinam cist jeho politicky orientovane uvahy, tusim, kam dospeje, zrovna tak tusim, jak oponenti zrovna tak krecovite budou palit z opacneho brehu...
K souzenym: Stale jsem se nijak nepresvedcil o jejich vine, protoze politicke akce jsou spinave, at jsou v Cine, v Iraku ci USA, a souzeni jedinci, o nichz tu byla rec, jsou prece jen politickou akci; ale nepresvedcil jsem se ani o jejich nevine. Z textu teto diskuze, jakoz i samotneho clanku, me nejvic zaujal (a s nim se i zatim ztotoznil) Stefan. Pokud to bylo jen nejak zakonne mozne, meli Johna Walkera zbavit americkeho obcanstvi a vratit ho do afganskych sluji. Ty ostatni - no, pockam, az zase nekdo prinese mne blizky napad.

4349

7.10.2002 18:43

Jsme nepřátelé Ceskeho lidu, přiznáváme se

Karel Vejvoda vejkar (zavináč) seznam (tečka) cz 199.?.?.?

Jo ty tlachy o tom jak je amerika spatna me rozesmivaji. Zvlaste Stwora do toho tluce , neco mu hrozne vadi na Americe. Me ne ze vsech systemu co jsem na tehle zemice okusil me tan americky nejvice vyhovuje ( i kdyz neni prefektni) . Nadavat, to je jak ptak ktery si sere do vlastniho hnizda.

4352

7.10.2002 20:13

RE: Jsme nepřátelé Ceskeho lidu, přiznáváme se

Jirka ji_bo (zavináč) yahoo (tečka) com 66.?.?.?

Reakce na 4352

>Jo ty tlachy o tom jak je amerika spatna me rozesmivaji. Zvlaste
>Stwora do toho tluce , neco mu hrozne vadi na Americe. Me ne
>ze vsech systemu co jsem na tehle zemice okusil me tan americky
>nejvice vyhovuje ( i kdyz neni prefektni) . Nadavat, to je jak ptak
>ktery si sere do vlastniho hnizda.

Se vsim jste naprosto spokojeny, vsechno bez vyhrad prijimate - to jste tedy ten opravdovy "patriot", jakych je i mezi samotnymi Americany malo. Gratuluji vam.

PS: Zda se, ze jedina vec, ktera vam vadi, jsou kritici typu Stwory. Co s nimi navrhujete udelat?

4353

8.10.2002 8:00

RE: Jsme nepřátelé Ceskeho lidu, přiznáváme se

milo admsoft (zavináč) atlas (tečka) cz 194.?.?.?

Reakce na 4353

Začínám si myslet, že neumíte číst. Jak vám souzní věty

i kdyz neni prefektni
s
se vsim jste naprosto spokojeny

Myslím, že tyto věty obsahují informace, které jsou neslučitelné.
Začíná se stávat pravidlem, že někdo neguje výrok z příspěvku a pak diskutuje, jako by v příspěvku byl tento negovaný.
(Pro nechápavé - není-li něco perfektní - z toho plyne, že s něčím spokojený nejsem , což je negace věty se vším spokojen jsem)

4362

8.10.2002 9:08

RE: Jsme nepřátelé Ceskeho lidu, přiznáváme se

Jirka ji_bo (zavináč) yahoo (tečka) com 66.?.?.?

Reakce na 4362

Hm, nepomyslel bych si, ze tu nadsazku budu muset dodatecne vysvetlovat...

4364

8.10.2002 9:20

RE: Jsme nepřátelé Ceskeho lidu, přiznáváme se

milo admsoft (zavináč) atlas (tečka) cz 194.?.?.?

Reakce na 4364

Možná byste se měl podívat, co je to nadsázka. Například to, že tvrdíte, že je někdo "opravdový patriot" může být nadsázka.
Jestliže překroutíte význam nějaké věty nadsázka to v žádném případě není.

4365

7.10.2002 20:59

RE: Jsme nepřátelé Ceskeho lidu, přiznáváme se

stefan usdoc (zavináč) post (tečka) cz 209.?.?.?

Reakce na 4352

Karle, absolutne souhlasim, ze americky system je ten nejlepsi. osobnim zivotem jsem poznal Nemecko a Svycarsko, z cestovani pak zbytek Evropy. Neni zeme nad Ameriku, neznamena to vsak, ze bych na ni nemohl v urcitych aspektech poukazovat ci nadavat. Tim chci rici, ze ti co nadavaji, nemusi byt zrovna antiamici, jak jiz tu bylo nekolikrate vysvetlovano!
Stefan

4355

8.10.2002 3:04

Jsme nepřátelé amerického lidu, přiznáváme se

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 203.?.?.?

Amerika ani se nesnazi zotpovedet otazky za 11 September-zari a vubec se neuznava zotpovedet cokoliv ,od utoku na WACO ,kde v mirove dobe pouziliotravneho a vysoce znetliveho plynu proti detem a zenam ve spolecnosti muzu a pouzili helikoptery a tanky proti Koresove verici skupine ,jez legalne mela sve osobni zbrane a byly zkontrolovany mistnim serifem,nahlidnete do dejin,ktera vlada v dobe miru pouzila jedovateho plynu.Takze usmevavy Clinton je horsi Hitlera.Oklahomsky utok byl to same,agenti FBI neprisli do prace ,ale zato materska skolka byla plneobsazena,kanal 4 stanice TV v prime reporatzi mluvi o prvem vybuchu,pak nasledoval kratce druhy,a po nejake dobe treti,ale oficialni hlaseni mluvi jen ajen o jednom a seismicky zaznam ze dvou stanic byl cleny FBI zkonfiskovany,odbornik na trhaviny v hodnosti generala nebyl pripusten ke slovu a zaznam z 12 bezpecnostnich kamer nebyl predveden u soudu.
po utoku na boj proti terrorismu ,tajne sluzby dostali "pridano" na 3.27 billiony dolaru.
Myslim ,ze Amerika ma hodne ,co vysvetlovat.
Vymenili svobodu v ovzdusi strachu za bezpecnost,ale v totalitnim ovzdusi ztratite jak tu svobodu ,tak tu bezpecnost.
Proste v tom "state Danskem" neco poradneho zapacha,aniz by lide byli neprateli Ameriky.

4359

8.10.2002 13:39

Jsme nepřátelé amerického lidu, přiznáváme se

stefan usdoc (zavináč) post (tečka) cz 209.?.?.?

vcera jsem nahodou poslouchal projev "taticka" Bushe a reknu vam, ze jsem mel pocit, ze slysim propagandisticky proslov, jak jsme slychavali od Husaku, Breznevu ci Castra.
Puvodni "speech" mela byt o Iraku, specielne o Sadamovi, jak je kruty, jak chce znicit svet, jaky je tyran a konecne z neho udelal spolupachtele "911", no proste jsem mel pocit, ze se nalezam opet tam, odkud jsem pred 25 lety zdrhnul.
Nevim poslouchal-li jeste nekdo (bylo to na NBC), pak by mi mohl sdelit svuj nazor.
Stefan

4367

8.10.2002 14:09

RE: Jsme nepřátelé amerického lidu, přiznáváme se

Aja 24.?.?.?

Reakce na 4367

>Nevim poslouchal-li jeste nekdo (bylo to na NBC),
>pak by mi mohl sdelit svuj nazor.

Naprosto stejny pocit,nebyla jsem ani schopna ho cely vyslechnout.Mate pravdu,neco mi to pripominalo z dob bolsevickych.

4370

8.10.2002 14:46

RE: Jsme nepřátelé amerického lidu, přiznáváme se

Jiri Valtr 209.?.?.?

Reakce na 4370

>Nevim poslouchal-li jeste nekdo (bylo to na NBC),
>pak by mi mohl sdelit svuj nazor.

>Naprosto stejny pocit,nebyla jsem ani schopna ho cely
>vyslechnout. Mate pravdu,neco mi to pripominalo z dob
>bolsevickych.

Taky jsem projev poslouchal, a davam vam obema za pravdu. Ale vubec me neprekvapil. Sleduji totiz od padu komunismu ve vychodoevropskych zemich, jak USA postupne prebira odzkousene metody SSSR. Soucasny americky prezident si to muze dovolit vic nez predesly, udalosti 11. zari mu to umoznuji. Zamyslim-li se zpetne nad tim, co v teto diskuzi pan Stwora o USA, jakoz i o soucasnem americkem prezidentovi dodaval, zda se mi, ze ten vcerejsi projev hodne jeho myslenek potvrdil.
Ale vite, co je pro me do oci bijici? Ze ti jedinci teto diskuze, kteri se horoucne zastavaji politiky i celkove strategie USA, jsou potichu. Vysvetluji si to tim, ze budto na rozbor nemaji, nebo nechteji tu strasnou realitu priznat. Oni vyrukuji ze svych namyslenych ulit az ve chvili, kdy si budou moci dovolit posuzovat nas, a takto se zviditelnovat.

4371

8.10.2002 16:29

RE: Jsme nepřátelé amerického lidu, přiznáváme se

easttrader67 easttrader67 (zavináč) metacrawler (tečka) com 193.?.?.?

Reakce na 4367

Vzdy jsem trochu prekvapen kdyz cesti emigranti jsou strasne udiveni ze take vlada USA pouziva aktivni ovlivnovani mas aby dosahla sve cile. Pane Stefane to neni nic noveho, ani to nevynalezli komuniste. Uz behem druhe svetove valky to vyuzivaly obe strany, behem prvni valky v Golfu to bylo provedeno v perfekci.
Neobhajuji takovy pristup ale asociace s komunistickym rezimem je jednoduse jen nepresna. Prehledne se tak cely strukturni rozdil mezi diktaturou a demokracii. Je to politicky marketing.
Nebo si snad myslite ze vyspela demokracie si muze dovolit sve obcany presvedcit argumenty? Bohuzel tomu tak neni, a nerika to absolutne nic o tom jestli valka oproti Iraku je opravnena nebo ne.

4372

8.10.2002 23:38

RE: Jsme nepřátelé amerického lidu, přiznáváme se

Aja 24.?.?.?

Reakce na 4372


Vzdy jsem trochu prekvapen kdyz cesti emigranti jsou strasne
udiveni ze take vlada USA pouziva aktivni ovlivnovani mas aby
dosahla sve cile.
...z ceho usuzujete na prekvapeni ceskych emigrantu?Prekvapeni jsou i moji kanadsti spoluobcane(nezazili ani komunismus,ani druhou svetovou valku-to prvni se jim zatim vyhnulo a na to druhe jsou prilis mladi-alespon ti,se kterymi o tom mluvim.)
Pane Stefane to neni nic noveho, ani to
nevynalezli komuniste. Uz behem druhe svetove valky to vyuzivaly
obe strany, behem prvni valky v Golfu to bylo provedeno v
perfekci.

Neobhajuji takovy pristup ale asociace s komunistickym rezimem je
jednoduse jen nepresna. Prehledne se tak cely strukturni rozdil
mezi diktaturou a demokracii. Je to politicky marketing.

Proc se vam zda nepresna?Mozna neuplna,ale rozhodne ne nepresna.

Nebo si snad myslite ze vyspela demokracie si muze dovolit sve
obcany presvedcit argumenty? Bohuzel tomu tak neni, a nerika to
absolutne nic o tom jestli valka oproti Iraku je opravnena nebo
ne.

Nevim jestli je to otazka toho,zda muze,spis si myslim,ze je to otazka,zda umi a chce.

4374

9.10.2002 9:54

RE: Jsme nepřátelé amerického lidu, přiznáváme se

easttrader67 easttrader67 (zavináč) metacrawler (tečka) com 193.?.?.?

Reakce na 4374

Neznam Vase kanadske spoluobcany, a na 1+2 svetovou valku jsem take prilis mlady coz prilis neznamena. Ocividne jsou take prilis mladi aby zazili Desert Storm ci tazeni oproti former Yugoslavia. No nevadi vetsina lidi je take prilis mlada aby si pamatovalo Lenina a prece vime hodne o jeho motivaci. Tim ze Vasi spoluobcane nevi jak se lidske masy daji ovlivnovat neznamena ze to tak neni. Jako byvaly obcan komunistickeho bloku by si toho clovek mel byt vedom ale predevsim by Vam mel byt znam rozdil jak diktatury a demokracie ten instrument "propaganda" pouzivaji. Z toho vyplyva ze nazor Demokracie +Propaganda =Diktatura = USA = (neuplna)SSSR neni jen nepresny (kazdopadne bych nepouzil definece "neuplna"[mrknutí jedním okem] ale prameni
v urcite idealisticke predstave o demokracii a bohuzel v zkreslenych predstavach o tom systemu ktery se o to postaral ze vetsina z nas (nebo nasi rodice) museli opustit svou vlast.

"Nevim jestli je to otazka toho,zda muze,spis si myslim,ze je to otazka,zda umi a chce."

Vite, nechi Vas urazit nebo se s Vami hadat, omlouvam se jiz predem jestli me odpovedi vypadaji prilis agresivne ale mame proste oba jinaci nazor na funkcionalitu moderniho demokratickeho statu. Me znalosti ci zkusenosti ohledne CR, zapadni Evropy a Iraku jsou take trochu jinaci, coz neznamena ze musi mit vetsi cenu nez Vase.

4385

9.10.2002 13:40

RE: Jsme nepřátelé amerického lidu, přiznáváme se

Aja 24.?.?.?

Reakce na 4385




Vite, nechi Vas urazit nebo se s Vami hadat, omlouvam se jiz
predem jestli me odpovedi vypadaji prilis agresivne ale mame
proste oba jinaci nazor na funkcionalitu moderniho demokratickeho
statu. Me znalosti ci zkusenosti ohledne CR, zapadni Evropy a
Iraku jsou take trochu jinaci, coz neznamena ze musi mit vetsi
cenu nez Vase.

Necitim se urazena,ani nemam pocit,ze bychom se hadali.Naopak,jsem rada,ze uvadite vase argumenty(nakonec o to tady snad i jde).
Jen bych chtela dodat-nedomnivam se,ze existuje idealne demokraticky stat(ani ho nevidim v blizke budoucnosti).Budu-li optimista,reknu,ze treba nase pravnoucata se mohou dockat,z pohledu pesimisty se zda,ze to muze jit spis k horsimu.

4392

9.10.2002 19:00

RE: Jsme nepřátelé amerického lidu, přiznáváme se

stefan usdoc (zavináč) post (tečka) cz 209.?.?.?

Reakce na 4372

pane easttrade67 (uz by jste si ale taky mohl dat pseudonym jak ja, treba franta)
my, cesti emigranti, jak jste nas vsechny nazval, myslim vsicbni vime, ze i ty usa oblbovaly svuj lid, ale nikdy tak nizko jako ted. basnik tim chce rici, ze klesajici duvera k "vrchnosti" nuti tuto pouzivat demagogii a neustalych vypadu na tzv. nepritele aby uspel a v tom vidim tu asociaci ke komunistickym oratorum!!!
takovy jsem alespon mel pocit pri projevu hlavy statu!!
zdravi stefan

4400

10.10.2002 10:05

RE: Jsme nepřátelé amerického lidu, přiznáváme se

easttrader67 easttrader67 (zavináč) metacrawler (tečka) com 193.?.?.?

Reakce na 4400

>pane easttrade67 (uz by jste si ale taky mohl dat pseudonym jak
>ja, treba franta)

no Franta by me tak presne nepopsal [smích]) east: puvod (teoreticky) trader =povolani 67= rok narozeni//



>my, cesti emigranti, jak jste nas vsechny nazval, myslim vsicbni
>vime, ze i ty usa oblbovaly svuj lid, ale nikdy tak nizko jako
>ted.

Ne vsechny, sam jsem dite emigrantu a tak mozna v tom nevidim zadny problem byt emigrantem, ale nenazval jsem tak vsechny. Protoze zde take budou lide kteri neemigrovali, thats all. Vite nejak se budou asi lisit nase nazory presne v tom slove "oblbovali".



basnik tim chce rici, ze klesajici duvera k
>"vrchnosti" nuti tuto pouzivat demagogii a neustalych
>vypadu na tzv. nepritele aby uspel a v tom vidim tu asociaci ke
>komunistickym oratorum!!!

Vite no a jsem toho nazoru ze se zde mylite. A to nejenom pri Vasi interpretaci US politiky ale take pri srovnavani, nesrovnavatelneho [smích])
a: US prezident je v demokraticke volbe zvoleny zastupce naroda USA ( znam problematiku US volebniho systemu ale presto to byla svobodna volba)
b: tento prezident ma pred sebou jen 2 volebni periody (nanejvys)a muze byt mezitim odvolen
c: prezidentova strana ma skutecnou alternativu, neda se srovnat s dominatni pozici komunistu
d:ty masova media, ktere tady kazdy vesele kritizuje, jsou nejagresivnejsim kontrolerem US politiky. Tyto media se samozrejme daji zneuzit pro , jak Vy tomu rikate, "demagogicke" projevy. Ale ne takovym spusobem jak to bylo mozne v CR.
Z meho hlediska mohou byt Vase asociace ciste jen stiny minulosti ve spatnem kontextu. Je to take jen muj nazor, ale nejsem o nem mene presvedcen nez Vy o svem. Popravde receno v ramci teto strany me kazdy druhy USA-nenavistny komentar ujistuje ze se nemylim.


4416

10.10.2002 10:57

RE: Jsme nepřátelé amerického lidu, přiznáváme se

milo admsoft (zavináč) atlas (tečka) cz 194.?.?.?

Reakce na 4416

Souhlas. Až prezident USA dá popravit polovinu demokratických poslanců, druhou polovinu bude držet v uranových dolech, z USA nebude možno nikam vycestovat bez cestovní doložky, za vtip bude hrozit obvinění z velezrady a další, pak bude možno srovnávat USA s komunismem. Dokud si Štefan bude moci oddychnout, že se vrátil domů (do USA) a bude USA považovat za nejsvobodnější zemi, je to ještě myslím docela dobré.
Tím nechci říci, že není co kritizovat a zlepšovat, ale srovnání s komunismem je mimo mísu.

4419

10.10.2002 15:58

RE: Jsme nepřátelé amerického lidu, přiznáváme se

stefan usdoc (zavináč) post (tečka) cz 209.?.?.?

Reakce na 4419

milo a eastrader, neberte to tak vazne, ja jsem popisoval jen subjectivni dojem projevu, tot vse. JASNE, ze amerika nemuze mit srovnani s bolsevizmem, to jste to rozmazli moc daleko hosi!!!
stefan

4432

10.10.2002 18:01

RE: Jsme nepřátelé amerického lidu, přiznáváme se

easttrader67 easttrader67 (zavináč) metacrawler (tečka) com 193.?.?.?

Reakce na 4432

>milo a eastrader, neberte to tak vazne, ja jsem popisoval jen
>subjectivni dojem projevu, tot vse. JASNE, ze amerika nemuze mit
>srovnani s bolsevizmem, to jste to rozmazli moc daleko hosi!!!

>stefan

Tady clovek nikdy nevi, je tu hodne velice zajimavych clobrdu. Obcas jsou moje odpovedi proto trochu ostrejsi nez by mely byt.

4436

11.10.2002 7:53

RE: Jsme nepřátelé amerického lidu, přiznáváme se

milo admsoft (zavináč) atlas (tečka) cz 194.?.?.?

Reakce na 4432

Tato moje narážka nebyla myšlena proti vám, ale proti lidem, kteří mají špatnou paměť a už si nepamatujou jaké to za komoušů bylo.
Pokud to bylo trochu ostřejší, je to proto, že mě už mírně iritují přispěvatelé porovnávající jablka ne s hruškama, ale se shnilým kedlubnem.

4443

11.10.2002 9:10

RE: Jsme neprˇátelé amerického lidu, prˇiznáváme se

MartinCermak mcermak2000 (zavináč) yahoo (tečka) com 152.?.?.?

Reakce na 4432

Dobre to pises, Stefane. Vsiml sis jak jsem se v prvni casti diskuze zminil o Talibanu jako o jednom z nejzlocinnejsich rezimu v historii ? Hned jsem se od Stwory dovedel, ze rezim ktery "nastolila Bushova klika" je horsi. Nikdy bych neveril, ze me nekdo donuti zastavat se Bushe mladsiho, ale stalo se. Vydavatel tohoto webzinu je ale asi vsemocny !!!

4447

10.10.2002 15:54

RE: Jsme nepřátelé amerického lidu, přiznáváme se

stefan usdoc (zavináč) post (tečka) cz 209.?.?.?

Reakce na 4416

jen dovetek, tady neni polemika o strukture americke politiky, ale ventiloval jsem POCITY pri poslechu toho projevu. A prosim vas, neberte me hned za slovo s temi VSEMI emigranty, jo?
Stefan

4431

9.10.2002 5:01

Jsme nepřátelé amerického lidu, přiznáváme se

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 203.?.?.?

Poslouchal jsem take a hned jsem nasel prirovnani v historii.Polsky marsal Rydz-Smigli prohlasil v roce 1939 ,presne 6 srpna tato slova" Polsko chce valku s Nemeckem a Nemecko nebude mit zadnou moznost se ji vyhnout i kdyz bude pro to delat cokoliv"!!!!
Daily Mail ,August 6th ,1939.
Historie se jen a jen opakuje.

4378

9.10.2002 5:43

Jsme neprˇátelé amerického lidu, prˇiznáváme se

MartinCermak mcermak2000 (zavináč) yahoo (tečka) com 152.?.?.?

Pro lidi, kterym se tak strasne nelibil projev prezidenta Bushe:
podivejte se, on to zadny genialni projev nebyl. Stejne ho Jirka mladsi nenapsal osobne. Na to ma kazdy prezident lidi. Vetsinou chytrejsi nez je sam. Ten projev byl jednoduchy z prosteho duvodu. Byl napsan tak, aby normalnimu obcanovi vysvetlil, ze pokud nedonutime toho hajzla (mozna i za cenu mensi valky) aby prestal vyrabet zbrane hromadneho niceni, tak toho jednou budeme VELICE litovat.
Jestli jste tuto myslenku nepochopili, jste za A: budto prilis velci intelektualove a geniove, nebo za B: vase inteligence je pod hranici inteligence prumerneho Americana. To uz necham na vas.
Jestli vam ovsem projev americkeho prezidenta pripominal komunistickou propagandu vic nez ty protiamericke clanky ve kterych se hrabete na internetu, pak bych se osobne priklonil spis k te variante B !!!

4379

9.10.2002 9:40

RE: Jsme neprˇátelé amerického lidu, prˇiznáváme se

milo admsoft (zavináč) atlas (tečka) cz 194.?.?.?

Reakce na 4379

Bohužel jsem projev neslyšel (po prvadě bych ho stejně neposlouchal), ale neočekával bych, že to bude intelektuální cvičení. Jestli se prezident obracel k průměrnému američanovi a chtěl mu něco sdělit, musel to totiž udělat tak, aby tomu průměrný američan rozuměl, a nemohla to tedy býti filozofická úvaha. To jestli prezident uspěl se svým projevem se projeví na podpoře, či eventuálně nepodpoře američanů jeho politice.
Pokud by se preziden(nebo autor projevu) nesnížil ke svým posluchačům dopadl by podobně jako já s panem Valtrem - druhá strana by z inoformací jí poskytnutých nic nepochopila.

4384

9.10.2002 10:01

RE: Jsme neprˇátelé amerického lidu, prˇiznáváme se

easttrader67 easttrader67 (zavináč) metacrawler (tečka) com 193.?.?.?

Reakce na 4384

souhlasim

4387

9.10.2002 15:36

RE: Jsme neprˇátelé amerického lidu, prˇiznáváme se

Jiri Valtr 209.?.?.?

Reakce na 4384

Pokud by se preziden(nebo autor projevu) nesnížil ke svým
posluchačům dopadl by podobně jako já s panem Valtrem - druhá
strana by z inoformací jí poskytnutých nic nepochopila.

Jestlize nekdo ze ctenaru zira na tuto poznamku nechapave, sdeluji mu, ze autorem zrejme mlati nevybita zlost z diskuze k clanku "Pornografie zeny nediskriminuje". A to se tyka i autora nasledujiciho souhlasu. Ale neodsuzujme je. Je prece znamo, ze zbavit se zlosti je svym zpusobem kumst a je to vysadou jenom nekoho.
Je z toho take zrejme, ze kde se v budoucnu podepisi, tam se tito dva jedinci, kteri se neumi nikdy mylit, budou svoji ustepacnosti adresovanou na me zviditelnovat. O mne vsak nemejte obavy. Pripominam si shodou okolnosti slova, ktera mi jednou sdelil pan W. a ktera me ted posiluji: "Milej pane, je lepsi, kdyz se o cloveku mluvi negativne, kdyz pozitivne nelze, nez aby se nemluvilo vubec." Takze ja to mohu svym zpusobem brat jako reklamu, ktera me nic nestoji. Proto dekuji.

K veci: Je znamo, ze politik uvazuje jinak nez dav, ze pouziva propagaci, aby s davem pohnul. Vim to davno a davno me to znechucuje. Proto jsou mi milejsi projevy nesouhlasu, treba i naivni, nez reakce tak zvane nad veci. Takze jestli politik pouziva propagaci, notabene skryvajici darebackou strategii, je prirozenejsi, dokonce zivouci, kdyz se z davu ozyva nesouhlas nez pochopeni.

4393

9.10.2002 18:43

RE: Jsme neprˇátelé amerického lidu, prˇiznáváme se

stefan usdoc (zavináč) post (tečka) cz 209.?.?.?

Reakce na 4379

martine cermaku, pane, diky za poucna slova. dodam jen, ze normalni
clovek vi, ze uz tatinek soucasneho presidenta valku proti saddamovi jiz jednou vedl a kdyz general schwartzkopf byl "milimetr"
od jeho likvidace, tak dostal stopku???
pokud se hovori o propagande, tak je zcela evidentni v tom, ze se v saddamovi hleda kruty tyran a terorista, ted jiz spolupachatel 911.
podezreni o vyskytu chemicko biologickych a snad nuklearnich zbrani
jsme tu jiz take meli. ja jsem tomu rozumel tak, ze pozor na nej on nas chce zabit, otravit, zmrzacit a zbytek podmanit. nejakou chemii uz mohl poslat jiz tenkrat a nebo pri spoluucasti na 911, ne?
tady jde o to, ze saddam chce prosadit, ze kdyz muzeme mit zbrane hromadneho niceni kdejaky vandrak, tak proc on ne? koho se ptali ti vsichni ostatni, co je maji, na nejaky souhlas united nations? neni to asi trochu vse jinak? jak? asi tak, ze si zidkove nepreji, aby nejaky arab tyto zbrane vlastnil. a o to tu, dle meho nazoru, jde!
pisete "budeme litovat" a ceho? to uz delame ted a a ni nemusime cekat jak se ukaze saddam.
zpet ale k tomu projevu, ano byl to "brainwashing" monolog a pokud jsem sledoval odezvu, tak byl vyhodnocen jako slaby i z vlastnich rad. pripominal mi proto davne projevy bolseviku k prostemu lidu ceskoslovenskemu, jako i k narodum jinym.
takze bych sam sebe klasifikoval do skupiny c, kterou timto dodavam k vasim skupinam a a b, a do ktere bych zaradil ty, co to vidi a citi normalnim selskym rozumem!!!
Stefan

4399

10.10.2002 11:12

RE: Jsme neprˇátelé amerického lidu, prˇiznáváme se

MartinCermak mcermak2000 (zavináč) yahoo (tečka) com 152.?.?.?

Reakce na 4399

Stefane, v tom Gulfu to bylo jinak. Ta mezinarodni koalice (ve ktere byli i Cesi) nemela mandat na obsazeni Iraku. Byla tam jen osvobodit Kuwait a znicit Saddamkovi armadu. To se taky aspon na cas povedlo. A k tomu milimetru o kterem pisete par mil chybelo. Dobyvani Bagdadu by prineslo mnohem vic obeti nez valka v pousti. Doufam, ze k tomu ani ted nedojde.
A ceho budeme litovat ? Presne toho, ceho litovali lide uz mnohokrat v historii. Treba tehdy, kdyz nezastavili toho zmetka Hitlera. Dokud byl jeste cas.

4420

10.10.2002 16:09

RE: Jsme neprˇátelé amerického lidu, prˇiznáváme se

stefan usdoc (zavináč) post (tečka) cz 209.?.?.?

Reakce na 4420

jo presne, bylo to jinak, s temi "milimetry" jste mne vzal za slovo
no ale co se da delat, mohli ho uz tenkrat dodelat, KDYZ UZ TAM BYLI, to je muj argument!!! a dostali stopku!!!!!!!!
Ja tvrdim, ze uz litujeme TED historickych udalosti a to jeste saddam nezasahl a myslim, ze ani NEZASAHNE!!! Ne proto, ze by se bal USA, ale asi mu dochazi, ze by se znicil svet natolik, ze by nemel kdo vyznavat islam, pokud i on sam by zustal na zivu.
No, ale to jsou takove "kdybybylismy", ze???
Stefan

4434

11.10.2002 9:19

RE: Jsme neprˇátelé amerického lidu, prˇiznáváme se

MartinCermak mcermak2000 (zavináč) yahoo (tečka) com 152.?.?.?

Reakce na 4434

S tim celkem souhlasim. Skoda, ze ho uz tehdy nemohli dorazit.
A jsou to opravdu kdybybylismy. Skoda, ze nemuzeme videt do budoucnosti. Ja bych ale stejne radsi, kdyby se ti sasci v U.N. chovali spise jako Churchill nez jako Chamberlain.

4448

11.10.2002 9:31

RE: Jsme neprˇátelé amerického lidu, prˇiznáváme se

Brnak 68.?.?.?

Reakce na 4448

Tehda byla takova situace, ze kdyby svrhli Saddama, tak by se vytvorilo takove vakum, ktere by umoznilo Iranu udelat takove kroky, ktere by narusily stabilitu celeho stredniho vychodu. Jestli vubec muzeme mluvit o nejake stabilite.

4450

12.10.2002 2:25

RE: Jsme neprˇátelé amerického lidu, prˇiznáváme se

Jiri Valtr 209.?.?.?

Reakce na 4450

>Tehda byla takova situace, ze kdyby svrhli Saddama, tak by se
>vytvorilo takove vakum, ktere by umoznilo Iranu udelat takove
>kroky, ktere by narusily stabilitu celeho stredniho vychodu.
>Jestli vubec muzeme mluvit o nejake stabilite.

Taky jsem to tak vnimal, ale vyrukovat s tim na verejnost jsem si netroufal, protoze na to je zapotrebi oprit se o fakta. A ty zadny z nas, malych sroubecku celeho toho stroje, kterym cela lidska spolecnost je, nema.

4462

12.10.2002 3:36

RE: Jsme neprˇátelé amerického lidu, prˇiznáváme se

Mila Tatka111 (zavináč) adelphia (tečka) net 68.?.?.?

Reakce na 4379

Ahoj Martine ,jsm nesmirne stasten, ze se najde alespon jeden clovek, ktery ma v hlave to co tam ma byt, to jest mozek.Jednoduchou vetou rozvitou jsi vysvetlil i tem nejvetsim blbum o co vlastne jde, ja osobne jsem pochopil bez problemu co chce prezident Busch svemu narodu, svetu a predevsim 11 roku nefunkcni OSN rici.Tak nevim do ktery skupiny patrim, zrejme do skupiny X-chapajicich, vim ze v ni nejsem sam a tak diky. Mila

4465

12.10.2002 23:33

RE: Jsme neprˇátelé amerického lidu, prˇiznáváme se

MartinCermak mcermak2000 (zavináč) yahoo (tečka) com 205.?.?.?

Reakce na 4465

Take diky, Milo.
Nevim jestli ta veta nebyla moc rozvita. Zda se mi nekdy ze lide kterym nekdo roky vtloukal do hlav ze "KAPITALISMUS-BAD, AMERIKA - BAD, DEMOKRACIE - BAD" ani takove vete nebudou rozumet. Budou dal stahovat z internetu clanky s primo hruznym obsahem, prekladat je (nebo taky ne) a myslet si, o co ze jsou chytrejsi nez priblbla vetsina lidstva, ktera veri vetsinovym (rozumej serioznim) mediim. [smích]

4475

13.10.2002 15:49

RE: Jsme neprˇátelé amerického lidu, prˇiznáváme se

Aja 24.?.?.?

Reakce na 4379

>Pro lidi, kterym se tak strasne nelibil projev prezidenta Bushe:
>podivejte se, on to zadny genialni projev nebyl. Stejne ho Jirka
>mladsi nenapsal osobne. Na to ma kazdy prezident lidi. Vetsinou
>chytrejsi nez je sam. Ten projev byl jednoduchy z prosteho
>duvodu. Byl napsan tak, aby normalnimu obcanovi vysvetlil, ze
>pokud nedonutime toho hajzla (mozna i za cenu mensi valky) aby
>prestal vyrabet zbrane hromadneho niceni, tak toho jednou budeme
>VELICE litovat.

>Jestli jste tuto myslenku nepochopili, jste za A: budto prilis
>velci intelektualove a geniove, nebo za B: vase inteligence je
>pod hranici inteligence prumerneho Americana. To uz necham na
>vas.

>Jestli vam ovsem projev americkeho prezidenta pripominal
>komunistickou propagandu vic nez ty protiamericke clanky ve
>kterych se hrabete na internetu, pak bych se osobne priklonil
>spis k te variante B !!!
...protoze se mne to tyka,dovolim si se nezaradit do vami nabizene kategorie B,ale,pokud Stefan dovoli,usadim se pohodlne v jeho C-ecku.

4491

9.10.2002 6:32

Jsme nepřátelé amerického lidu, přiznáváme se

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 203.?.?.?

Kdo vladne Americkemu lidu??
New Trend Magazine
The Israeli lobby's influence on the George Walker Bush (Bush Jr) Administration: appointments of Israeli and Jewish advisors to posts in the White House and Executive Branch
Ari Fleischer Official White House Spokesman for the Bush (Jr) Administration. Prominent in the Jewish community, he reportedly holds Israeli citizenship.
Richard Perle One of Bush's Foreign Policy Advisors and chairman of the Pentagon's Defense Policy Board. He had worked as Bush's Jewish national security campaign advisor. A very likely Israeli agent, Perle was expelled from Senator Henry Jackson's office in the 1970's after the National Security Agency (NSA) caught him passing Highly-Classified (National Security) documents to the Israeli Embassy. He later worked for the Israeli weapons firm, Soltam.
Paul Wolfowitz Deputy Defense Secretary, Bush's Jewish foreign policy campaign advisor, close associate of Israeli agent Richard Perle, and reportedly has close ties to the Israeli military.
Douglas Feith Under Secretary of Defense and Policy Advisor at the Pentagon. He is a close associate of Perle and served as his Special Counsel. Like Perle and the others, Feith is a pro-Israel extremist, who has advocated anti-Arab policies in the past. He is closely associated with the extremist group, the Zionist Organization of America (ZOA), which even attacks Jews who don't agree with its extremist views.
Elliott Abrams National Security Council Advisor. He previously worked at Washington-based "Think Tank" Ethics and Public Policy Center.A year later, Bush Sr. granted Abrams a full pardon. He was one of the more hawkish pro-Israel Jews in the Reagan Administration's State Department.
Dov Zekheim Under Secretary of Defense. He was Bush's Jewish foreign policy advisor and reportedly holds Israeli citizenship.
Richard Haass Director of Policy Planning at the State Department and Ambassador at large. He is also Director of National Security Programs and Senior Fellow at the Council on Foreign Relations (CFR). He was one of the more hawkish pro-Israel Jews in the first Bush (Sr) Administration who sat on the National Security Council, and who consistently advocates bombing Iraq.
Henry Kissinger One of many Pentagon Advisors, Kissinger sits on the Pentagon's Defense Policy Board. For detailed information about Kissinger's past, read Seymour Hersch's book. Kissinger had a part in the Watergate crimes, Southeast Asia mass murders, Chile dictatorship and reaped investment profits in Yugoslavia. He consistently advocates bombing Iraq. Kissinger is the Ariel Sharon of the U.S.
James Schlesinger One of many Pentagon Advisors, Schlesinger also sits on the Pentagon's Defense Policy Board and is another extremist pro-Israel advisor. He consistently advocates bombing Iraq.
Robert Zoellick U.S. Trade Representative, a cabinet-level position. He is also one of the more hawkish pro-Israel Jews in the Bus

4380

9.10.2002 7:13

Jsme nepřátelé amerického lidu, přiznáváme se

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 203.?.?.?

Za co odsoudili John Walker,kdyz zradcove jsou zcela jini a dobre placeni a kariera zajistena do konce zivota.
SHAYLERGATE
British Press Gagged on Reporting MI6's £100,000 bin Laden Payoff
Tony Blair has last night ordered a D-Notice on British media reporting government officials signing court gag orders. This regards the case of former MI5 officer David Shayler, who has evidence to prove MI6 gave £100,000 to bin Laden and Al-Qaeda, arms to Iraq and had prior knowledge of several terrorist attacks on London in the 1990's. Newspapers like the Guardian, the London Evening Standard and the Scotsman have either completely removed or amended these articles. This evidence is damning - the British government is trying to bury the story before it buries them

4382

10.10.2002 3:19

Jsme nepřátelé amerického lidu, přiznáváme se

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 203.?.?.?

Nepratele americkeho lidu ,jsou jejich vlastni tajne sluzby a jejich proradni,zkoruplovany politici,vsak posudte sami o posledni zprave z Londyna,od "usmevaveho Blair".
SHAYLERGATE
British Press Gagged on Reporting MI6's £100,000 bin Laden Payoff Tony Blair has last night ordered a D-Notice on British media reporting government officials signing court gag orders. This regards the case of former MI5 officer David Shayler, who has evidence to prove MI6 gave £100,000 to bin Laden and Al-Qaeda, arms to Iraq and had prior knowledge of several terrorist attacks on London in the 1990's. Newspapers like the Guardian, the London Evening Standard and the Scotsman have either completely removed or amended these articles. This evidence is damning - the British government is trying to bury the story before it buries them

4404

12.10.2002 3:22

RE: Jsme nepřátelé amerického lidu, přiznáváme se

Mila Tatka111 (zavináč) adelphia (tečka) net 68.?.?.?

Reakce na 4404

Mily Nohejle,ty nejsi No hejl , ty jsi YES hejl. Doufam, ze jsi ty svoje nascenovany prispevky v anglictine alespon jednou precetl a ze jim rozumis. Jestli ne neves hejly na nos lidem, kteri maji vetsi politicky prehled nez mas ty.Pokus se napsat svuj vlastni nazor podepreny skutecnymy udalostmi ve svete a nenech se ovladat dusevne nemocnymi osobami jako je Stwora.Omlouvam se pane Vladimire, co vas psichiatr : Je nejaka nadeje na na zlepseni vasi dusevni choroby? Hm, asi ne, tak uz predem dekuji za potlaceni meho prispevku, nebo za dozivotni membeship KLUBU VYKOPNUTYCH, ktery prave zakladame.Jen tak mimochodem, nekolik vasich ctenaru projevilo zajem o prispevky Mikina,( prispival do techto stranek slusnymi, vecnymi a podle nejen meho nazoru nejhodnotnejsimi prispevky v historii Zvedace) aby jste ho vzal na milost a "dovolil" mu laskave opet zasilat zdarma hodnotne prispevky na vase stranky, ktere by zcela urcite zvedli uroven a navstevnost technicky dobre vedeneho ale obsahove stale vice upadajiciho Zvedavce.S temito ctenari zasadne nesouhlasim, osobne si myslim, ze by jste se mel v prvni rade Mikinovi omluvit a potom ho "POZADAT" zdvorilou formou o dalsi solupraci.To same plati pro Barona a dalsi slusne lidi, kteri pro Zvedavce pracovali zdarma v dobre vire, ze pomahaji dobre veci. Ovsem ja osobne bych od vas neprijal zadnou omluvu, lidi vaseho druhu zaslapuji jako oslintanej vajgl.

4463

13.10.2002 1:00

RE: Jsme nepřátelé amerického lidu, přiznáváme se

Aja 24.?.?.?

Reakce na 4463

>Mily Nohejle,ty nejsi No hejl , ty jsi YES hejl. Doufam, ze jsi
>ty svoje nascenovany prispevky v anglictine alespon jednou
>precetl a ze jim rozumis. Jestli ne neves hejly na nos lidem,
>kteri maji vetsi politicky prehled nez mas ty.Pokus se napsat
>svuj vlastni nazor podepreny skutecnymy udalostmi ve svete a
>nenech se ovladat dusevne nemocnymi osobami jako je
>Stwora.Omlouvam se pane Vladimire, co vas psichiatr : Je nejaka
>nadeje na na zlepseni vasi dusevni choroby? Hm, asi ne, tak uz
>predem dekuji za potlaceni meho prispevku, nebo za dozivotni
>membeship KLUBU VYKOPNUTYCH, ktery prave zakladame.Jen tak
>mimochodem, nekolik vasich ctenaru projevilo zajem o prispevky
>Mikina,( prispival do techto stranek slusnymi, vecnymi a podle
>nejen meho nazoru nejhodnotnejsimi prispevky v historii Zvedace)
>aby jste ho vzal na milost a "dovolil" mu laskave opet
>zasilat zdarma hodnotne prispevky na vase stranky, ktere by zcela
>urcite zvedli uroven a navstevnost technicky dobre vedeneho ale
>obsahove stale vice upadajiciho Zvedavce.S temito ctenari zasadne
>nesouhlasim, osobne si myslim, ze by jste se mel v prvni rade
>Mikinovi omluvit a potom ho "POZADAT" zdvorilou formou
>o dalsi solupraci.To same plati pro Barona a dalsi slusne lidi,
>kteri pro Zvedavce pracovali zdarma v dobre vire, ze pomahaji
>dobre veci. Ovsem ja osobne bych od vas neprijal zadnou omluvu,
>lidi vaseho druhu zaslapuji jako oslintanej vajgl.
....tise sedim v koutku a premyslim o tom,zda by nebylo na miste,az se zase priste takhle "rozvasnite",opravit si gramaticke chyby.

4478

13.10.2002 1:56

RE: Jsme nepřátelé amerického lidu, přiznáváme se

Jiri Valtr 209.?.?.?

Reakce na 4478

>....tise sedim v koutku a premyslim o tom, zda by nebylo na
>miste, az se zase priste takhle "rozvasnite", opravit si
>gramaticke chyby.

Pani Ajo,
upozornuji vas, ze se tu mezi nami nalezaji jedinci, kteri jsou velice haklivi na to, kdyz jsou upozorneni na chybicku ze treti obecne. Pozor, muzete se stat tercem, jakym jsem se v posledni dobe stal ja, a nemusite to umet unest. Vyzaduje to totiz zaludek, ktery je schopen spraskat docista vsecicko. [smích]

4480

13.10.2002 15:52

RE: Jsme nepřátelé amerického lidu, přiznáváme se

Aja 24.?.?.?

Reakce na 4480


>
>Pani Ajo,
>upozornuji vas, ze se tu mezi nami nalezaji jedinci, kteri jsou
>velice haklivi na to, kdyz jsou upozorneni na chybicku ze treti
>obecne. Pozor, muzete se stat tercem, jakym jsem se v posledni
>dobe stal ja, a nemusite to umet unest. Vyzaduje to totiz
>zaludek, ktery je schopen spraskat docista vsecicko. [smích]

>...predpokladam,ze to zvladnu.

4492

13.10.2002 8:35

RE: Jsme nepřátelé amerického lidu, přiznáváme se

Mila Tatka111 (zavináč) adelphia (tečka) net 24.?.?.?

Reakce na 4478

Pani Ajo, jenom proboha nesedte tise v koutku , byla bu to skoda, vase prispevky jsem v minulosti ocenoval pro jejich vecnost.Me nepripada ze by muj prispevek byl nejak rozvasneny.Ujistuji vas ze kdyz se rozvasnim vypada to uplne jinak. Urcite by jste nasla na techto strankach vasnivejsi nez je ten muj, prectete si treba kterykoliv autorsky clanek pana redaktora. Omlouvam se za sve gramaticke chyby, a pevne doufam, ze se na tehle strankach nezacne jeste cenzurovat kvuli nim.

4486

13.10.2002 15:57

RE: Jsme nepřátelé amerického lidu, přiznáváme se

Aja 24.?.?.?

Reakce na 4486

>Pani Ajo, jenom proboha nesedte tise v koutku , byla bu to skoda,
>vase prispevky jsem v minulosti ocenoval pro jejich vecnost.Me
>nepripada ze by muj prispevek byl nejak rozvasneny.Ujistuji vas
>ze kdyz se rozvasnim vypada to uplne jinak. Urcite by jste nasla
>na techto strankach vasnivejsi nez je ten muj, prectete si treba
>kterykoliv autorsky clanek pana redaktora. Omlouvam se za sve
>gramaticke chyby, a pevne doufam, ze se na tehle strankach
>nezacne jeste cenzurovat kvuli nim.
Ne ze bych se gramatickych chyb nedopoustela,ale rozciluji mne a jsou-li prilis do oci bijici,brani mi soustredit se plne na obsah.
Nemyslim,ze by se za ne "odpuncovavalo"(moc hezke slovo,ze?)
Mate pravdu,jsou tu rozvasnenejsi prispevky,nez ten vas.

4493

11.10.2002 3:25

Jsme nepřátelé amerického lidu, přiznáváme se

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 203.?.?.?

Mam vyborny vysledek v ohodnoceni,vsude O ,takze jsem se trefil do ziveho,to mne opravdu tesi.

4440

11.10.2002 3:42

RE: Jsme nepřátelé amerického lidu, přiznáváme se

Brnak 68.?.?.?

Reakce na 4440

Mam vyborny vysledek v ohodnoceni,vsude O ,takze jsem se trefil do ziveho,to mne opravdu tesi.

Nohejle, a to se chlubis a nebo si stezujes?? Jestlize se chlubis, tak si stoupni do rady. Mne Albert posilal na sibenici.

4441

12.10.2002 23:38

RE: Jsme neprˇátelé amerického lidu, prˇiznáváme se

MartinCermak mcermak2000 (zavináč) yahoo (tečka) com 205.?.?.?

Reakce na 4440

Nohejle, ty jsi napsal neco sam !!!!! Bylo to ale moc kratke a nedavalo to smysl. Skoda. Poradim ti ale. Najdi si radsi nejaky dalsi, pokud mozno hodne dlouhy a co nejvic nacisticky clanek. S prekladem se neunavuj. Uz se nemuzeme dockat !!!

4476

12.10.2002 1:19

Jsme nepřátelé amerického lidu, přiznáváme se

stefan usdoc (zavináč) post (tečka) cz 65.?.?.?

time out!!! lidi, me by zajimalo kdo to tady "puncuje", ja vam mohu garantovat, ze ja uz dlouho ne, ani nahoru ani dolu! Myslim si totiz ,ze to nema smysl.
Stefan

4460

12.10.2002 1:44

RE: Jsme nepřátelé amerického lidu, přiznáváme se

Brnak 68.?.?.?

Reakce na 4460

Stefane, protoze jsi byl v Cesku, tak Te omlouva, ze jsi na to o tom puncovani prisel az ted.

4461

13.10.2002 20:53

RE: Jsme nepřátelé amerického lidu, přiznáváme se

stefan usdoc (zavináč) post (tečka) cz 209.?.?.?

Reakce na 4461

brnaku, prisel jsem na to uz davno, nicmene uz je nepouzivam, jsou na hovno

4498

12.10.2002 4:08

Jsme nepřátelé amerického lidu, přiznáváme se

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 203.?.?.?

Mily Milo,nebo ,jak si nechar rikat ,prisel jsi Ty snecim ,co by objasnilo zakladni udaje problemu a nebo jses jenom tvor ,ktery representuje tisice kritiku ,ale sami nezvednou ani steblo z cesty pravdy?
Kritiku mame miliony ,ale pracovniku jen par, z tom je ten problem,"zlate Ceske ruce" se behem komunistickeho omyvani mozku ,jaksi vyparily,zustali jen ti co srazeji bodovani ,kteri sami nic nevedi a tak se projevuji jentak ,jak ukazuji ve vsech diskusnich forech ,svou hloupost zakryvaji vulgarnosti projevu.

4466

12.10.2002 18:08

RE: Jsme nepřátelé amerického lidu, přiznáváme se

easttrader67 easttrader67 (zavináč) metacrawler (tečka) com 193.?.?.?

Reakce na 4466

>Mily Milo,nebo ,jak si nechar rikat ,prisel jsi Ty snecim ,co by
>objasnilo zakladni udaje problemu a nebo jses jenom tvor ,ktery
>representuje tisice kritiku ,ale sami nezvednou ani steblo z
>cesty pravdy?

Ale, ale prvni krucek uz udelal kategorizoval tvoje prizpevky velice vystizne.


>Kritiku mame miliony ,ale pracovniku jen par,
z tom je ten
>problem,"zlate Ceske ruce" se behem komunistickeho
>omyvani mozku ,jaksi vyparily,

Tak komunisticka propaganda/prave komunisticke vzdelani te tak daleko dovedly?

zustali jen ti co srazeji bodovani
>,kteri sami nic nevedi a tak se projevuji jentak ,jak ukazuji ve
>vsech diskusnich forech ,svou hloupost zakryvaji vulgarnosti
>projevu.

Tve projevy jsou uz svym obsahem vice nez vulgarni, a pritom nepises sproste.

4468

12.10.2002 20:55

Jsme nepřátelé amerického lidu, přiznáváme se

Joshua nereknu 66.?.?.?

Jmenuji se Joshua jsem hrdy zid z isralu .Puvodem cechacek ale ted hrdy american.Nejvetsi hrdina a vudce Aron Saron miru mus.Proto zameteme ruzne antizidy jako smeti pod praporem americy Lieberman hura

4471

12.10.2002 21:01

RE: Jsme nepřátelé amerického lidu, přiznáváme se

Joshua nereknu 66.?.?.?

Reakce na 4471

Konecne pravdu si rekl Taky zid.Adolf

4472

13.10.2002 9:35

Jsme nepřátelé amerického lidu, přiznáváme se

Mila Tatka111 (zavináč) adelphia (tečka) net 24.?.?.?

Mily Nohejle, rodice me pokrtili jmenem Miloslav a to je duvod proc si tak necham rikat, me vyhovuje a ty se s tim asi budes muset smirit.Chapu ze prepisovani nazoru druhych v anglickem jazyce ti da zabrat, ale nesmis si toho chlapce brat tolik, obcas si odfrkni.Co se tyce puncovani, ujistuji te, ze me osobne nechava netecnym, nikdy jsem nepuncoval na techto strankach nahoru ani dolu, pripada mi to totiz jako hlasovani v parlamentu, kam se dostavi pulka poslancu a ta je jeste nalita.No ale jestli mas zajem ze srdce rad ti bod pridam, doufam ze ti to zvedne sebevedomi a ze nam napises neco ze sve hlavy a v ceskem jazyce, dej si ale pozor na gramatiku, aby te pani Aja nesprdla.Prijit s necim vecnym a pravdivym na tyto stranky se uz mnoha lidem nevyplatilo, jsou totiz cenzurovany. Jestli jsi toho nevsiml tak vecnost a pravda nenalezla na techto strankach pochopeni u pana redaktora.Svoji hloupost nicim nezakryvam, kdybych nebyl blbej, tak se s tebou vubec nebavim.Na zaver preji tvym "Zlatym ceskum rukam" stesti pri zvedani stebel pravdy, do tehle doby jsi ho zcela zjevne moc nemel.

4488

13.10.2002 16:01

RE: Jsme nepřátelé amerického lidu, přiznáváme se

Aja 24.?.?.?

Reakce na 4488

No ale jestli
>mas zajem ze srdce rad ti bod pridam, doufam ze ti to zvedne
>sebevedomi a ze nam napises neco ze sve hlavy a v ceskem jazyce,
>dej si ale pozor na gramatiku, aby te pani Aja nesprdla.Prijit s
>necim vecnym a pravdivym na tyto stranky se uz mnoha lidem
>nevyplatilo, jsou totiz cenzurovany. Jestli jsi toho nevsiml tak
>vecnost a pravda nenalezla na techto strankach pochopeni u pana
>redaktora.Svoji hloupost nicim nezakryvam, kdybych nebyl blbej,
>tak se s tebou vubec nebavim.Na zaver preji tvym "Zlatym
>ceskum rukam" stesti pri zvedani stebel pravdy, do tehle
>doby jsi ho zcela zjevne moc nemel.

OK,ja uz dam s tou gramatikou pokoj.[smích]

4494

14.10.2002 6:59

Jsme nepřátelé amerického lidu, přiznáváme se

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 203.?.?.?

Americane se ,uz sami o sobe zacinaji ptat.

Some Research For Your Weekend Study:</P
IS ISRAEL _REALLY_ OUR "ALLY"
THESE VERIFIED FACTS TELL QUITE A STORY. . .
After you read this, ask yourself why our US media doesn't present facts like these? Never mind, I'll tell you: Because if they did, we'd have nuked Israel a long time ago. . . .and the filthy, rat, jew kikes who run our US media can't allow that to happen!
Is Israel Really America's Friend?
Elsewhere on this website, I have collected many articles by Western journalists <palestine.htm&gt;, Jews and Israelis <palestine.htm&gt;, and human rights organizations <palestine.htm&gt; all of whom condemn Israel's policies in Palestine. I have also provided evidence that Israel is an apartheid state <apartheid.htm&gt;. I believe that all of this should be sufficient reason for America to stop supporting Israel - we should stand up for justice. But even if you don't find this a compelling argument, we can look at whether Israel has really been a loyal ally to the U.S., or whether the U.S.-Israeli relationship is costing America. Is Israel really America's friend? Examine the evidence below.
A friend wouldn't:
spy on America
sell American military secrets to America's enemies
pirate America's technology
stockpile weapons of mass destruction
attack an American naval vessel in international waters
stand by and let Americans be killed
Israel has done all of these and continues to do them.
This is not "Muslim propaganda". All reports are taken from American or Israeli news sources and journalists.
Israel's Espionage Against the U.S.
Allies and Espionage <http://real-info.1accesshost.com/janes1.html&gt;, by Jane's Intelligence Digest
Art, Espionage and Cover Ups <http://www.comlinks.com/mag/120spies.htm&gt;, by Alan Simpson
Art Students or Intelligece Agents? <http://www.insightmag.com/main.cfm/include/detail/storyid/207226.html&gt; by Paul Rodriguez
Damage Caused by 'Friendly' Spies <http://www.mideastfacts.com/green_spies.html&gt;, by Stephen Green, and Israel's 40-Year History of Espionage Against the United States <http://www.mideastfacts.com/green_spies.html&gt;, by Stephen Green
Despite Coverup, Israel Caught Spying in Washington Again <http://www.washington-report.org/backissues/062000/0006006.html&gt;, by Richard H. Curtiss
An Enigma: Vast Israeli Spy Network Dismantled in the U.S. <http://www.antiwar.com/rep/lemonde1.html&gt;, by Sylvain Cypel
FBI Probes Espionage at Clinton White House <http://www.insightmag.com/main.cfm?include=detail&storyid=160595&gt;, by J. Michael Waller and Paul M. Rodriguez
Is Israel Spying on the U.S.? <http://www.mideastfacts.com/fox_4part_onisrl_911.html&gt; A Fox News Report by Carl Cameron (note: this story was removed from the Fox website, but all four parts were mirrored at the link above)
The Israeli "Art Student" Mystery <http://real-info.1accesshost.com/artstudents.html&gt;, by Christopher Ketcham
The Israeli Art Student Papers <http://www.antiwar.com/orig/dea1.html&gt; by Justin Raimondo and Suspicious Activities Involving Israeli Art Students at D<BR&gt;<BR&gt;Kráceno (Editor)

4499

15.10.2002 3:12

RE: Jsme nepřátelé amerického lidu, přiznáváme se

Mila Tatka111 (zavináč) adelphia (tečka) net 24.?.?.?

Reakce na 4499

Mily Nohejle, nevim jestli jses jenom moc mladej, anebo uplne blbej, ale tvoje pracny rozbory s kterymi si davas tolik prace abys presvedcil ctenare Zvedavce o pravde druhych jsou k tematu tohoto clanku uplne na hovno. Promin mi to slovo, ale jinak uz ti to rici neumim. Jestli predpokladas, ze ctenar, ktery chce diskutovat na tema John Walker si klikne na tvoje vycteninky ktery jsi si vyhledal prostrednictvim internetu a ktery predkladas jako svuj nazor tak jses na tom zrejme psychicky stejne jako pan redaktor.Me jsi obvinil, ze nejsem schopen prilozit k danemu tematu neco konkretniho a prohlasil jsi ze hledas stebla pravdy, jenze ani tentokrat jsi se svym vlastnim nazorem neprisel na spolecny trh, zase jsi zvedl jen psi hovno, jeste ted od nej smrdis. O Honzikovi Walkerovi Linder jsem nemel vubec v umyslu mluvit, protoze do teto chvile se nenasel jediny prispevatel, ktery by znal alespon minimalni zivotopis tohoto americkeho chlapce.Ja se za cenu toho, ze spolu s panem vydavatelem se mnou nebudete souhlasit pokusim predlozit moji verzi podeprenou skutecnymi fakty.Jsem od prirody satirik , a uvedomuji, ze satirici nejsou prilis v oblibe, Jak rikaval pan Werich, ktery je se svou moudrosti pro mne vzorem. Ostatne pan redaktor si odnej cas od casu vypujcuje jeho moudrost, stejne jako od Capka ,a vubec mu nevadi, jako zidobijcovi ze oba byli zide. Walker(dale Honzik), vyrostl v dobre situovane rodine, kde by se mu melo dostat dobre vychovy, mel vsechno az na na malou malickost, schazela mu laska rodicu, kteri na nej nemeli cas a tak si vsimli , ze je na drogach, kdyz uz bylo skoro pozde.Jenze v dobe kdy zacal kluk mit tyhle problemy, resili si oba rodice problemy mezi sebou(ktere skoncili rozvodem) a kluka si mezi sebou dohazovali jako ping-pongovy micek. Jednim slovem se na jeho pubertackou eru proste vykaslali.Vedeli ze droguje, ale bylo pro ne nedustojne si to priznat, tak uvitali oba moznost ' ze kluk odjel do Afganu studovat Koran a Islamskou kulturu. "BULL SHIT", ja jsem taky tata ,netvrdim ze moc povedenej ale v sedmnacti jsem svymu decku venoval maximalni peci a vzivote bych nedopustil aby si slo svoji cestou. Takovy primitiv nejsem, abych veril ze Honzik sel do Afganu studovat Koran a Islamskou kulturu, kterou mohl studovat v USA(islamske skoly a mesity jsou v americe vkazdem meste)v jazyce Pushun z ktereho do dneska nezna ani jednu souvislou vetu, jak se pred soudem prokazalo.Nejvetsi znalci islamu studuji Koran cely zivot, aby finalne zjistili, ze jsou z toho uplny magori, samozrejme coudej u toho hasis, no to byl hlavni duvod proc si Honzik nechal od kamosu z al- kajdy zavesit na rameno Kalisnikova.Souhlasim se ctenari, ze v podstate ten kluk je nevinnej,o tech dvacet roku co dostal by se s nim predevsim meli rozdelit oba jeho rodice. To je muj nazor rodice 25ti lete dcery, ktere nezamezuji cestovani, ale kterou bych v zadnem pripade nepustil na neomezenou dobu do Afganu, prochazet se makovymi lany.Nohejle tohle je muj konkretni nazor.

4525

15.10.2002 3:12

RE: Jsme nepřátelé amerického lidu, přiznáváme se

Mila Tatka111 (zavináč) adelphia (tečka) net 24.?.?.?

Reakce na 4499

Mily Nohejle, nevim jestli jses jenom moc mladej, anebo uplne blbej, ale tvoje pracny rozbory s kterymi si davas tolik prace abys presvedcil ctenare Zvedavce o pravde druhych jsou k tematu tohoto clanku uplne na hovno. Promin mi to slovo, ale jinak uz ti to rici neumim. Jestli predpokladas, ze ctenar, ktery chce diskutovat na tema John Walker si klikne na tvoje vycteninky ktery jsi si vyhledal prostrednictvim internetu a ktery predkladas jako svuj nazor tak jses na tom zrejme psychicky stejne jako pan redaktor.Me jsi obvinil, ze nejsem schopen prilozit k danemu tematu neco konkretniho a prohlasil jsi ze hledas stebla pravdy, jenze ani tentokrat jsi se svym vlastnim nazorem neprisel na spolecny trh, zase jsi zvedl jen psi hovno, jeste ted od nej smrdis. O Honzikovi Walkerovi Linder jsem nemel vubec v umyslu mluvit, protoze do teto chvile se nenasel jediny prispevatel, ktery by znal alespon minimalni zivotopis tohoto americkeho chlapce.Ja se za cenu toho, ze spolu s panem vydavatelem se mnou nebudete souhlasit pokusim predlozit moji verzi podeprenou skutecnymi fakty.Jsem od prirody satirik , a uvedomuji, ze satirici nejsou prilis v oblibe, Jak rikaval pan Werich, ktery je se svou moudrosti pro mne vzorem. Ostatne pan redaktor si odnej cas od casu vypujcuje jeho moudrost, stejne jako od Capka ,a vubec mu nevadi, jako zidobijcovi ze oba byli zide. Walker(dale Honzik), vyrostl v dobre situovane rodine, kde by se mu melo dostat dobre vychovy, mel vsechno az na na malou malickost, schazela mu laska rodicu, kteri na nej nemeli cas a tak si vsimli , ze je na drogach, kdyz uz bylo skoro pozde.Jenze v dobe kdy zacal kluk mit tyhle problemy, resili si oba rodice problemy mezi sebou(ktere skoncili rozvodem) a kluka si mezi sebou dohazovali jako ping-pongovy micek. Jednim slovem se na jeho pubertackou eru proste vykaslali.Vedeli ze droguje, ale bylo pro ne nedustojne si to priznat, tak uvitali oba moznost ' ze kluk odjel do Afganu studovat Koran a Islamskou kulturu. "BULL SHIT", ja jsem taky tata ,netvrdim ze moc povedenej ale v sedmnacti jsem svymu decku venoval maximalni peci a vzivote bych nedopustil aby si slo svoji cestou. Takovy primitiv nejsem, abych veril ze Honzik sel do Afganu studovat Koran a Islamskou kulturu, kterou mohl studovat v USA(islamske skoly a mesity jsou v americe vkazdem meste)v jazyce Pushun z ktereho do dneska nezna ani jednu souvislou vetu, jak se pred soudem prokazalo.Nejvetsi znalci islamu studuji Koran cely zivot, aby finalne zjistili, ze jsou z toho uplny magori, samozrejme coudej u toho hasis, no to byl hlavni duvod proc si Honzik nechal od kamosu z al- kajdy zavesit na rameno Kalisnikova.Souhlasim se ctenari, ze v podstate ten kluk je nevinnej,o tech dvacet roku co dostal by se s nim predevsim meli rozdelit oba jeho rodice. To je muj nazor rodice 25ti lete dcery, ktere nezamezuji cestovani, ale kterou bych v zadnem pripade nepustil na neomezenou dobu do Afganu, prochazet se makovymi lany.Nohejle tohle je muj konkretni nazor.

4526

14.10.2002 8:36

Jsme nepřátelé amerického lidu, přiznáváme se

milo admsoft (zavináč) atlas (tečka) cz 194.?.?.?

Typický příklad jak puncování nefunguje (nemyslím program).
Všechny poslední příspěvky mají 5 včetně Nohejla, jen pan Valter má 7. Na rozdíl od něj si myslím, že to nesvědčí o ničem jiném než o pravdivosti první věty mého příspěvku. Zrušte puncování je k ničemu.

4503

14.10.2002 9:53

RE: Jsme nepřátelé amerického lidu, přiznáváme se

easttrader67 easttrader67 (zavináč) metacrawler (tečka) com 193.?.?.?

Reakce na 4503

Vidite to z ryze intelektualniho hlediska a mate v tom pravdu. Me to osobne zacina bavit. Dal jsem tomu plactivemu chlapikovi hned jeden punc ted jich ma 8.

4504

14.10.2002 10:34

RE: Jsme nepřátelé amerického lidu, přiznáváme se

milo admsoft (zavináč) atlas (tečka) cz 194.?.?.?

Reakce na 4504

To mu nepomůže - Dana stejně nepředběhne. [smích]

4505

15.10.2002 3:23

RE: Jsme nepřátelé amerického lidu, přiznáváme se

Mila Tatka111 (zavináč) adelphia (tečka) net 24.?.?.?

Reakce na 4505

No panove snad tady rozebirame konkretni politicky proplemy. Kdo tady soutezi o puncovani je uz uplnej idiot, ja nedokazu byt dostatecne sprostej, tak Stefane rekni neco stavnatyho a hodne vyzivnyho na tema puncovani.

4527

15.10.2002 3:47

Jsme nepřátelé amerického lidu, přiznáváme se

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 203.?.?.?

Deleni o sousto jeste na zive koristi,muzete videt ve vsech prirodnich filmech,kde drava zver se deli na obeti.
Member of Parliment (Scottish) reveals:

U.S. AND U.K PLAN TO BREAK-UP IRAQ, SAUDI ARABIA AND SUDAN, THEN EXPAND JORDAN AND RE-WRITE ENTIRE MAP OF MIDDLE EAST
GEE, I WONDER HOW MUCH OIL THE JEWS WILL BE "GIVEN?"

4528

16.10.2002 4:31

RE: Jsme nepřátelé amerického lidu, přiznáváme se

Mila Tatka111 (zavináč) adelphia (tečka) net 24.?.?.?

Reakce na 4528

No uz aby to bylo, nejak se stim moc loudaj.

4549

15.10.2002 21:08

Jsme nepřátelé amerického lidu, přiznáváme se

stefan usdoc (zavináč) post (tečka) cz 209.?.?.?

uz je tu tolik "prispevku", ze uz vlastne ani nevim o cem je hlavni subjekt. Nicmene se to zhroutilo k predhaneni se v poctu vyjebanych puncu, jak konstatuji jiz po nekolikrate!
Tudiz ani nevim kdo vede na "nastence" nejlepsiho prispivatele, a po pravde receno, 'don't give a shit!!! Zatim ja osobne hodnotim nejvetsiho aspiranta na prvni pricku v hodnoceni, pekny prispevek
nejakeho Joshui, jehoz psani nerozumim vubec a proto jej tak vysoce hodnotim. Jen si preji, by podobnych prispivatelu zde rostlo!
Stefan

4545

16.10.2002 4:39

RE: Jsme nepřátelé amerického lidu, přiznáváme se

Mila Tatka111 (zavináč) adelphia (tečka) net 24.?.?.?

Reakce na 4545

Jo Joshua je vybornej, ten by ty svy blaboly mel vypravet okounum u Berounky, takze Nohejle promin, jses druhej.

4550

17.10.2002 2:55

Jsme nepřátelé amerického lidu, přiznáváme se

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 203.?.?.?

No uz aby to bylo, nejak se stim moc loudaj.

Mohu jen ric ,ze tvrdis neco ,o cem nemas ani zdani,jak se veci maji,az se muslimove vyprovokuji natolik ,ze se daji do pohybu ,tak Ty prvni budes mit plne kalhoty.

4577

15.4.2008 20:29

schovavani moči

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 88.?.?.?

lojza si schovava veskerou moc do plastovych lahvy.co to ma znamenaT?co to je za nemoc a co s tim asi mohl zamyšlet?

30588

Příspěvků: 112

05.10. 23:44 zdenek  Jsme nepřátelé amerického lidu, přiznáváme se
06.10. 04:23 Jirka  Re: zdenek
06.10. 07:17  RE: Re: zdenek
06.10. 14:40 zdenek  RE: Re: zdenek
07.10. 08:19 Ma  RE: Re: zdenek
06.10. 05:37 Robert Nohejl  Jsme nepřátelé amerického lidu, přiznáváme se
06.10. 09:04 pavelka  Jsme nepřátelé amerického lidu, přiznáváme se
06.10. 09:07 MartinCermak  Jsme neprˇátelé amerického lidu, prˇiznáváme se
06.10. 09:54 milo  Jsme nepřátelé amerického lidu, přiznáváme se
06.10. 16:18 Vladimír Stwora  Rád bych jen doplnil
10.10. 01:53 moravacek  RE: Rád bych jen doplnil
10.10. 06:16 Jiri Valtr  RE: Rád bych jen doplnil
06.10. 17:50 MartinCermak  Jsme neprˇátelé amerického lidu, prˇiznáváme se
06.10. 18:08 Vladimír Stwora  RE: Jsme neprˇátelé amerického lidu, prˇiznáváme s
06.10. 18:50 MartinCermak  RE: Jsme neprˇátelé amerického lidu, prˇiznáváme s
06.10. 21:49 Vladimír Stwora  Nejzločinnější režim
06.10. 22:37 MartinCermak  RE: Nejzlocˇinneˇjsˇí rezˇim
06.10. 23:08 Vladimír Stwora  Nikoliv Amerika
07.10. 08:37 milo  RE: Nikoliv Amerika
07.10. 12:54 easttrader67  RE: Nikoliv Amerika
08.10. 04:12 krestan  RE: Nikoliv Amerika
06.10. 19:38 zdenek  RE: Jsme neprˇátelé amerického lidu, prˇiznáváme s
06.10. 22:31 MartinCermak  RE: Jsme neprˇátelé amerického lidu, prˇiznáváme s
06.10. 18:22 Jan Novák I.  Jsme nepřátelé amerického lidu, přiznáváme se
06.10. 22:05 Zo Zapadu  Jsme nepřátelé amerického lidu, přiznáváme se
06.10. 23:19 Vladimír Stwora  RE: Jsme nepřátelé amerického lidu, přiznáváme se
07.10. 08:41 milo  RE: Jsme nepřátelé amerického lidu, přiznáváme se
07.10. 14:24 stefan  RE: Jsme nepřátelé amerického lidu, přiznáváme se
07.10. 16:54 Aja  RE: Jsme nepřátelé amerického lidu, přiznáváme se
07.10. 20:50 stefan  RE: Jsme nepřátelé amerického lidu, přiznáváme se
07.10. 23:11 Aja  RE: Jsme nepřátelé amerického lidu, přiznáváme se
08.10. 13:48 stefan  RE: Jsme nepřátelé amerického lidu, přiznáváme se
11.10. 01:08 vsak vis kdo  RE: Jsme nepřátelé amerického lidu, přiznáváme se
07.10. 03:08 stefan  Jsme nepřátelé amerického lidu, přiznáváme se
07.10. 08:30 milo  RE: Jsme nepřátelé amerického lidu, přiznáváme se
07.10. 03:12 peter veliky  Jsme nepřátelé amerického lidu, přiznáváme se
07.10. 21:06  RE: Jsme nepřátelé amerického lidu, přiznáváme se
08.10. 08:55 MartinCermak  RE: Jsme neprˇátelé amerického lidu, prˇiznáváme se
08.10. 09:47 easttrader67  RE: Jsme nepřátelé amerického lidu, přiznáváme se
07.10. 04:22 Robert Nohejl  Jsme nepřátelé amerického lidu, přiznáváme se
07.10. 14:08 stefan  RE: Jsme nepřátelé amerického lidu, přiznáváme se
07.10. 16:03 Jiri Valtr  Jsme nepřátelé amerického lidu, přiznáváme se
07.10. 18:43 Karel Vejvoda  Jsme nepřátelé Ceskeho lidu, přiznáváme se
07.10. 20:13 Jirka  RE: Jsme nepřátelé Ceskeho lidu, přiznáváme se
08.10. 08:00 milo  RE: Jsme nepřátelé Ceskeho lidu, přiznáváme se
08.10. 09:08 Jirka  RE: Jsme nepřátelé Ceskeho lidu, přiznáváme se
08.10. 09:20 milo  RE: Jsme nepřátelé Ceskeho lidu, přiznáváme se
07.10. 20:59 stefan  RE: Jsme nepřátelé Ceskeho lidu, přiznáváme se
08.10. 03:04 Robert Nohejl  Jsme nepřátelé amerického lidu, přiznáváme se
08.10. 13:39 stefan  Jsme nepřátelé amerického lidu, přiznáváme se
08.10. 14:09 Aja  RE: Jsme nepřátelé amerického lidu, přiznáváme se
08.10. 14:46 Jiri Valtr  RE: Jsme nepřátelé amerického lidu, přiznáváme se
08.10. 16:29 easttrader67  RE: Jsme nepřátelé amerického lidu, přiznáváme se
08.10. 23:38 Aja  RE: Jsme nepřátelé amerického lidu, přiznáváme se
09.10. 09:54 easttrader67  RE: Jsme nepřátelé amerického lidu, přiznáváme se
09.10. 13:40 Aja  RE: Jsme nepřátelé amerického lidu, přiznáváme se
09.10. 19:00 stefan  RE: Jsme nepřátelé amerického lidu, přiznáváme se
10.10. 10:05 easttrader67  RE: Jsme nepřátelé amerického lidu, přiznáváme se
10.10. 10:57 milo  RE: Jsme nepřátelé amerického lidu, přiznáváme se
10.10. 15:58 stefan  RE: Jsme nepřátelé amerického lidu, přiznáváme se
10.10. 18:01 easttrader67  RE: Jsme nepřátelé amerického lidu, přiznáváme se
11.10. 07:53 milo  RE: Jsme nepřátelé amerického lidu, přiznáváme se
11.10. 09:10 MartinCermak  RE: Jsme neprˇátelé amerického lidu, prˇiznáváme se
10.10. 15:54 stefan  RE: Jsme nepřátelé amerického lidu, přiznáváme se
09.10. 05:01 Robert Nohejl  Jsme nepřátelé amerického lidu, přiznáváme se
09.10. 05:43 MartinCermak  Jsme neprˇátelé amerického lidu, prˇiznáváme se
09.10. 09:40 milo  RE: Jsme neprˇátelé amerického lidu, prˇiznáváme se
09.10. 10:01 easttrader67  RE: Jsme neprˇátelé amerického lidu, prˇiznáváme se
09.10. 15:36 Jiri Valtr  RE: Jsme neprˇátelé amerického lidu, prˇiznáváme se
09.10. 18:43 stefan  RE: Jsme neprˇátelé amerického lidu, prˇiznáváme se
10.10. 11:12 MartinCermak  RE: Jsme neprˇátelé amerického lidu, prˇiznáváme se
10.10. 16:09 stefan  RE: Jsme neprˇátelé amerického lidu, prˇiznáváme se
11.10. 09:19 MartinCermak  RE: Jsme neprˇátelé amerického lidu, prˇiznáváme se
11.10. 09:31 Brnak  RE: Jsme neprˇátelé amerického lidu, prˇiznáváme se
12.10. 02:25 Jiri Valtr  RE: Jsme neprˇátelé amerického lidu, prˇiznáváme se
12.10. 03:36 Mila  RE: Jsme neprˇátelé amerického lidu, prˇiznáváme se
12.10. 23:33 MartinCermak  RE: Jsme neprˇátelé amerického lidu, prˇiznáváme se
13.10. 15:49 Aja  RE: Jsme neprˇátelé amerického lidu, prˇiznáváme se
09.10. 06:32 Robert Nohejl  Jsme nepřátelé amerického lidu, přiznáváme se
09.10. 07:13 Robert Nohejl  Jsme nepřátelé amerického lidu, přiznáváme se
10.10. 03:19 Robert Nohejl  Jsme nepřátelé amerického lidu, přiznáváme se
12.10. 03:22 Mila  RE: Jsme nepřátelé amerického lidu, přiznáváme se
13.10. 01:00 Aja  RE: Jsme nepřátelé amerického lidu, přiznáváme se
13.10. 01:56 Jiri Valtr  RE: Jsme nepřátelé amerického lidu, přiznáváme se
13.10. 15:52 Aja  RE: Jsme nepřátelé amerického lidu, přiznáváme se
13.10. 08:35 Mila  RE: Jsme nepřátelé amerického lidu, přiznáváme se
13.10. 15:57 Aja  RE: Jsme nepřátelé amerického lidu, přiznáváme se
11.10. 03:25 Robert Nohejl  Jsme nepřátelé amerického lidu, přiznáváme se
11.10. 03:42 Brnak  RE: Jsme nepřátelé amerického lidu, přiznáváme se
12.10. 23:38 MartinCermak  RE: Jsme neprˇátelé amerického lidu, prˇiznáváme se
12.10. 01:19 stefan  Jsme nepřátelé amerického lidu, přiznáváme se
12.10. 01:44 Brnak  RE: Jsme nepřátelé amerického lidu, přiznáváme se
13.10. 20:53 stefan  RE: Jsme nepřátelé amerického lidu, přiznáváme se
12.10. 04:08 Robert Nohejl  Jsme nepřátelé amerického lidu, přiznáváme se
12.10. 18:08 easttrader67  RE: Jsme nepřátelé amerického lidu, přiznáváme se
12.10. 20:55 Joshua  Jsme nepřátelé amerického lidu, přiznáváme se
12.10. 21:01 Joshua  RE: Jsme nepřátelé amerického lidu, přiznáváme se
13.10. 09:35 Mila  Jsme nepřátelé amerického lidu, přiznáváme se
13.10. 16:01 Aja  RE: Jsme nepřátelé amerického lidu, přiznáváme se
14.10. 06:59 Robert Nohejl  Jsme nepřátelé amerického lidu, přiznáváme se
15.10. 03:12 Mila  RE: Jsme nepřátelé amerického lidu, přiznáváme se
15.10. 03:12 Mila  RE: Jsme nepřátelé amerického lidu, přiznáváme se
14.10. 08:36 milo  Jsme nepřátelé amerického lidu, přiznáváme se
14.10. 09:53 easttrader67  RE: Jsme nepřátelé amerického lidu, přiznáváme se
14.10. 10:34 milo  RE: Jsme nepřátelé amerického lidu, přiznáváme se
15.10. 03:23 Mila  RE: Jsme nepřátelé amerického lidu, přiznáváme se
15.10. 03:47 Robert Nohejl  Jsme nepřátelé amerického lidu, přiznáváme se
16.10. 04:31 Mila  RE: Jsme nepřátelé amerického lidu, přiznáváme se
15.10. 21:08 stefan  Jsme nepřátelé amerického lidu, přiznáváme se
16.10. 04:39 Mila  RE: Jsme nepřátelé amerického lidu, přiznáváme se
17.10. 02:55 Robert Nohejl  Jsme nepřátelé amerického lidu, přiznáváme se
15.04. 20:29  schovavani moči

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

19

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc prosinec přispělo 39 čtenářů částkou 5 666 korun, což je 19 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
1CuErU28m5a2tod9eZjnkY4sdidBVMpX6K
Další možnosti platby › Související články ›

Ve zkratce

Hidžábem to začíná12.12.19 11:38 Francie 1

Italské námořnictvo čelí Erdoganovi: Na Kypr dorazila italská fregata Federico Martinengo 10.12.19 21:50 Itálie 1

Turečtí vojáci vyvěsili tureckou vlajku na řeckém ostrově v řece Evros10.12.19 20:19 Řecko 1

Turecká letadla dnes 30x narušila vzdušný prostor Řecka v Egejském moři10.12.19 19:50 Řecko 2

Důkaz o "nezávislosti" průzkumů veřejného mínění10.12.19 14:14 Česká republika 6

Střelec v ostravské nemocnici zabil šest lidí. Neměl legální zbraň10.12.19 11:21 Česká republika 6

EU nařídila sledovat už od roku 2020 spotřebu každého řidiče, někteří na to doplatí10.12.19 11:10 Evropská unie 0

Poslanci chtějí zakázat domobranu10.12.19 11:06 Česká republika 2

Čína zakáže americkou technologii - začíná ná totální technologická válka 09.12.19 20:19 Čína 0

Cultural Enrichment #1309.12.19 19:39 USA 1

Belgie: Muslimský mob podpaluje vánoční strom na náměstí a řve "Allahu akbar"09.12.19 19:27 Belgie 1

Hihi. Chvilkaři se zlobí na Klause mladšího. Nemohou zneužit symbol trikolory09.12.19 17:51 Česká republika 2

Z dcery Angeliny Jolie a Brada Pitta se stává kluk09.12.19 11:20 USA 1

Chvilkaři proti Babišovi, Sardinky proti Salvinimu - stejný scénář, jak přes kopírák09.12.19 11:15 Itálie 1

Augsburg: Muslimové na vánočních trzích ubili hasiče09.12.19 11:11 Německo 0

V Jizerských horách místní obyvatelé obnovili nacistický památník padlým vojákům Wehrmachtu a oddílů SS 08.12.19 21:01 Česká republika 3

Istanbulská dohoda - čeští občané jsou záměrně podváděni08.12.19 20:02 Česká republika 1

Neschválení Istanbulské dohody je neakceptovatelné, řve feministka. Odhlasujeme, že k Istanbulské dohodě přistoupí EU jako celek, vyhrožuje EU komisař06.12.19 11:41 Evropská unie 5

Národná rada SR schválila Dodatkový protokol, zavádzajúci nové trestné činy za vyjadrenia rasovej a xenofóbnej povahy06.12.19 10:56 Slovensko 2

ODS: Občané ČR nesmí platit za podnikání premiéra Babiše, víme, jak na to dohlédnout06.12.19 10:50 Česká republika 1

Měnové kurzy

USD
22,90 Kč
Euro
25,51 Kč
Libra
30,26 Kč
Kanadský dolar
17,39 Kč
Australský dolar
15,76 Kč
Švýcarský frank
23,31 Kč
100 japonských jenů
21,09 Kč
Čínský juan
3,26 Kč
Polský zloty
5,96 Kč
100 maď. forintů
7,73 Kč
Ukrajinská hřivna
0,97 Kč
100 rublů
36,18 Kč
1 unce (31,1g) zlata
33 769,84 Kč
1 unce stříbra
386,83 Kč
Bitcoin
163 641,26 Kč

Poslední aktualizace: 12.12.2019 07:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 6 806