Diskuze k článku

Radar je mrtev, ať žije Centrum

Příspěvků 104

31.7.2010 0:37

To bude nejspíš jenom začátek,

Antiseptik 69.?.?.?

takové prstíčky jezinek ve dveřích. Budou napřed zpracovávat zprávy o raketách došlé poštovními holubi a nakonec budou potřebovat ten radar aby to jaksi mělo smysl, když už v tom je tolik peněz.

225243

31.7.2010 2:09

Musi se setrit, je krize.

Rene Bartosek 76.?.?.?

Projekt za 2 miliardy bude mit ponekud vetsi prioritu nez nejake symbolicke gesto. Pockame se, co k tomu reknou technicti fachmani. Prostor dostanou pouze na BL.

225248

31.7.2010 4:21

RE: Musi se setrit, je krize. - Vyhánění čerta ďáblem po česku.

Anonymus 85.?.?.?

Reakce na 225248

Po nastoupení Topolánkovy vlády se začalo potichu jednat o radaru. V období mezi první a druhou topolánkovou vládou byl tento problém v tichosti přecházen, ale ihned po získání důvěry v lednu 2007 se stal radar aktuálním tématem a již v březnu 2007 se rozběhla vyjednávací mašinérie.
Současná vláda se ani nesnaží ve své aroganci počkat na získání důvěry v parlamentu.
Jsem velmi zvědav jak se k tomuto problému postaví Věci Veřejné.
V mnoha bodech již ukázali jak svatý je jim volební program.
Doposud ani v tomto případě nedodržují maličkost, jako: "Mnohem podrobnější informování české veřejnosti než doposud o významu našeho spojenectví, o jeho současném stavu a hlavních problémech".

PS. - René, nehledal jste tenhle smajlík?Vložený obrázek

225252

31.7.2010 16:42

RE: Musi se setrit, je krize. - Vyhánění čerta ďáblem po česku.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 99.?.?.?

Reakce na 225252

Smajlik skvelej. [smích]

225287

31.7.2010 2:22

Jen si posluste,ale nasledky si pripoctete samy sobe.

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 59.?.?.?

Jen bych chtel pripomenout, mimo tech vsech expertu a radilu presidenta a vsech senatoru,co jich jen je s malou lekci k osvezeni pameti z doby pocatku valky v Iraku. Jestli si dobre vzpominate,tak,tak s nadrazenosti vlastni Americane udelali,tak zvane bezpecnosti,"neletove pasmo", koridor,kam helikoptery Saddam Hussejna nesmely,udajne na ochranu obyvatel.A,zde mame priklad z nedavne minulosti,co se delo na valecnem poli,pokud radary Iraku se zamerily na "hlidkujici" americke stihacky, v tom okamziku,jak radarove vlny dosly stihacek,tak automaticky se odjistily rakety a odpalily se, vedeni vlnami radaru,jez poslouzily, co by navadeci system na zniceni cile- samotneho radaru,coz se take stalo a jedna radarova zakladna byla timto zpusobem likvidovana za druhou, tim,chci rici, poridte si centrum a nebo radarovou zakaldnu na Brdy a nebo do Prahy, a tim se stanete prvnim cilem "nepritele", jez bude predevsim zajistovat svoji bezpecnost svych zbrani proti nepratelskym radarum.Vubec,neni moudre mit vojenske zakladny jinych statu na svem uzemi,zejmena v huste obydlenych oblastech, nebot hlavnim nepritelem neni nepritel,ale,pritel, jez Vas zatahne do vojenskeho konfliktu, jen si vzpomente na Mnichov, kdo Hitlerovi otevrel dvere k obsazeni Ceskoslovenska i pres vsechny pratelske a diplomaticke smlouvy zajistujici obranu a bezpecnost statu, jedna lekce by mohla stacit, ale,mozna,ze nestaci a tak,kdo se z historie nepouci,tak si ji musi znova zopakovat!

225249

31.7.2010 2:46

Proč je ten expert v uvozovkách???

202.?.?.?

Doktor Petr Suchý je přední český politolog a vědec v oblasti mezinárodních vztahů, který se orientuje na americkou politiku a na bezpečnostní problematiku a především spojenou s jadernými zbraněmi. Vydal o tom několik desítek článků a knih. Je vedoucím Katedry mezinárodních vztahů na Fakultě sociálních studií Masarykovy univerzity v Brně. Měl jsem tu čest, ano považuji to za velkou čest, navštěvovat kurzy, které učí společně s magistrem Petrem Vilímkem a mohu s čistým svědomím prohlásit, že to bylo to nejlepší, co jsem na vysokých školách absolvoval!

Tak kdo jste k čertu vy, že si dovolujete jakkoliv zpochybňovat jeho odbornost?!?

225250

31.7.2010 3:46

RE: Proč je ten expert v uvozovkách???

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 206.?.?.?

Reakce na 225250

Každý, kdo bagatelizuje odpor národa proti zbytečnému a nebezpečnému radaru cizí, fašistické mocnosti na našem území, proti tomu, abychom se stali potenciálním a zbytečným cílem prvního úderu, není expert, ale zrádce a hňup.

225251

31.7.2010 5:41

RE: Proč je ten expert v uvozovkách???

Esmate 90.?.?.?

Reakce na 225251

Pokud ovšem nepodporuje zájmy své "vlasti" Israele...
[velký smích]

225255

31.7.2010 15:10

RE: Proč je ten expert v uvozovkách???

dub 78.?.?.?

Reakce na 225255

o tom nepochybujte, masarykova univerzita v brně je jedním z hlavních uzlů šábesů v této zemi

225285

31.7.2010 8:00

RE: Proč je ten expert v uvozovkách???

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 173.?.?.?

Reakce na 225251

Nato aby jste byl Dartanan, nemate.Vyserte se na ten prodejny narod.A byt prvnim cilem- cim driv tim lip.

225259

31.7.2010 8:05

Vladimíre,

Vigvam 83.?.?.?

Reakce na 225251

to jste řekl naprosto jasně, stručně a výstižně, tak to mám rád, žádné dlouhé polemiky na téma hovno. Je to přesně tak, jak jste napsal. Fascinuje mě nenávist drtivé většiny mých spoluobčanů k Rusku, snad jako pozůstatek ze srpna 68? Nikdo z nich si neuvědomuje, že kdyby se po IIWW hranice mezi východním a západním táborem octly někde u Košic, pravděpodobně bych měl za souseda nějakého negra nebo tatara. Málokdo chápe, kdo řídil (a řídí) jaderné napětí mezi mocnostmi. Inu dokud bude Velký Medvěd pánem nad svými zdroji, velký belzežid a jeho přisluhovači nikdy nedokončí svůj prefidní plán na celosvětovou nadvládu, kdy už jim kurva někdo jednou provždy zavře hubu? Kolik milionů lidí je nenávidí a přesto je nikdo není schopen odstranit, aby už končně přestali otravovat život slušným lidem. Tohle prostě nechápu.

225260

31.7.2010 13:17

RE: Vladimíre,

prochazejici 96.?.?.?

Reakce na 225260

To je přesné. Že je nikdo není schopen odstranit a zavřít jim hubu je ale lehce pochopitelné. Miliony nenávistných s "holýma rukama" moc nezmůžou. Zato belzežidi si to zařídili tak, že ovládli Ameriku a prakticky každou, tzv. demokratickou zemi. Stačí se podívat kolik peněz vydávají na zbrojení a za jakým účelem. Zničit a ovládnout Velkého Medvěda. A tím by dosáhli svého. Žel, není dnes na světě mocnost která by je dokázala usměrnit a jen doufám, že Moskva si to sakrametsky uvědomuje a zařídí se ve vlastním zájmu podle toho. Belzežidi dělají všechno proti Rusku! Ty propagandistické kecy, že nebezpečím pro Čechy je Írán a pod., jsou dobré jen ke zmatení pitomců.

225282

31.7.2010 13:09

RE: Proč je ten expert v uvozovkách???

Vé(nepřišel mi reg. mail) 41.?.?.?

Reakce na 225251

Odpor národa? Pár ušmudlancům typu Tamáše říkáte národ?
Nebezpečný radar? myslíte to neexistující záření srovnatelné s každým radarem na letišti? Proč nejdete protestovat taky proti nim?

Petr Suchý je váženým odborníkem, který se těší úcty svých českých i zahraničních kolegů a studentů. Vás si váží maximálně vaše kočky...

225280

31.7.2010 17:15

RE: Proč je ten expert v uvozovkách???

djb 90.?.?.?

Reakce na 225280

>Odpor národa? Pár ušmudlancům typu Tamáše říkáte
>národ?

Těch pár ušmudlanců bylo 70 procent podle "pro radarových" statistik a 60 procent podle "proti radarových" statistik.

Pokud jste navštěvoval přednášky věhlasného politologa a říkáte více než polovině národa "pár ušmudlanců", zřejmě jste od zkoušky letěl svinským krokem [chechtot]

>Nebezpečný radar? myslíte to neexistující záření srovnatelné s
>každým radarem na letišti?

Radar, který měl být v brdech do dnes nebyl vyvinut, tak nám tu nevěštěte z křišťálové koule jeho parametry, nebo snad máte doma tajnou dokumentaci od Raytheon?

Co se týče na ničím nepodložených údajů, dodaných naší vládou, tak by šlo o letištní radary s dosahem 120km verzus XBR s dosahem tisíců kilometrů. Srovnávejte. [mrknutí jedním okem]

225291

31.7.2010 17:18

RE: Proč je ten expert v uvozovkách???

djb 90.?.?.?

Reakce na 225280

>Petr Suchý je váženým odborníkem, který se těší úcty
>svých českých i zahraničních kolegů a studentů. Vás si
>váží maximálně vaše kočky...

Suchý sice může být stokrát odborníkem, přesto může být zcela tendenční a využívat svou odbornost k prosazování chybných rozhodnutí a manipulování veřejného mínění.
První by nebyl.

225292

31.7.2010 17:38

RE: Proč je ten expert v uvozovkách???

steve 67.?.?.?

Reakce na 225251

..ale zrádce a hňup. ..
--
.. ale hlavne - ZKURVYSYN ..

225293

31.7.2010 18:15

RE: Proč je ten expert v uvozovkách???

Vé(nepřišel mi reg. mail) 89.?.?.?

Reakce na 225293

Co si to dovoluješ, urážet slušného člověka? Kdo jsi ty? Je mi z tebe na blití [bliji]

225296

31.7.2010 19:24

RE: Proč je ten expert v uvozovkách???

steve 67.?.?.?

Reakce na 225296

.. vezmi si pilulku proti nevolnosti a pockej 30 let. S lety prichazi rozum - doufam a preji ti, aby te neminul .. Treba se na mnohe budes divat jinyma ocima. Pokud ti tvuj nahled zustane - vstup do armady. Berou material jakkoliv stary, jedinou podminkou je "spravna uvedomela blbost", - treba budes "Jeneral" ..

225302

31.7.2010 19:35

RE: Proč je ten expert v uvozovkách???

Soudce Lynch 81.?.?.?

Reakce na 225302

Steve,
chtěl jsem na pána reagovat, ale nebudu. Udělal jste to trefněji, než bych to udělal já.
Děkuji!

225305

31.7.2010 19:44

RE: Proč je ten expert v uvozovkách???

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Reakce na 225302

Díky za přání, ale není třeba. Rozum už mě naštěstí potkal, což se nedá říct o ostatních diskutujících zde.
A do armády vstupovat nemusím, se svým vzděláním udělám slušnou kariéru na ministerstvu obrany i klidně jako civilista. Nás z Fakulty sociálních studií totiž do státní správy berou s otevřenou náručí

225308

31.7.2010 20:46

RE: Proč je ten expert v uvozovkách???

steve 67.?.?.?

Reakce na 225308

.. podle toho taky ten stat vypada ..

225312

31.7.2010 22:34

RE: Proč je ten expert v uvozovkách???

aristokrat aristokrat (tečka) tomas (zavináč) centrum (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 225308

časy se holt mění
dřív poslušné blbce vychovávala VUML
dnes je to fakulta sociálních studií

225320

31.7.2010 23:21

RE: Proč je ten expert v uvozovkách???

Mirko D. 82.?.?.?

Reakce na 225308

Ano, máš plnou pravdu. A začni okamžitě, neváhej. Nyní tam sedí ministr s kterým si budeš jistě rozumět.

225324

1.8.2010 18:41

RE: Proč je ten expert v uvozovkách???

Olas 78.?.?.?

Reakce na 225324

Nyní tam sedí ministr s kterým si budeš jistě rozumět...

No tím bych si nebyl jistý. Zatím mě paměť neklame a tak si vzpomínám jak Šaša Vondra z týmu Havelboys krátce po převratu tvrdil, že jak padne Varšavská, bude zbytečné NATO.

Asi je lepší si nepamatovat a už vůbec nevzpomínat co ten který duševní otrhanec dříve hlásal.

225382

31.7.2010 23:32

RE: Proč je ten expert v uvozovkách???

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 225308

Když máte rozum, vysvětlete mi, prosím, taky tady tohle zde .

Je v pořádku, že máte názor, jakýkoliv. Ovšem bagatelizováním, zamlčováním a překrucováním faktů děláte FSS a sobě jen ostudu.

Mějte názor. Podporujte američany, ale nelžete.

225325

1.8.2010 0:14

RE: Proč je ten expert v uvozovkách???

Vé(nepřišel mi reg. mail) 89.?.?.?

Reakce na 225325

Proč bych to měl dělat? Já jsem si narozdíl od vás přečetl práce odborníků a nemám zájem na tom ztrácet svůj čas tím, že budu přesvědčovat lidi, kteří by mi byli schopni tvrdit, že země je hranatá, kdyby s tvrzením, že je kulatá, přišli Američané.

Nezávadnost radaru byla několikrát prokázána (a vámy zpochybněna). Podobné radary ve světě existují, například ten na Marshallových ostrovech o jehož přesunu do Brd se hovořilo. A nevšiml jsem si, že by tam lidé umírali kvůli ozáření....

Pokud se o tom chcete dozvědět víc, tak vás znovu odkazuji na některou z prací doktora Suchého. [smích]

225328

1.8.2010 2:19

RE: Proč je ten expert v uvozovkách???

mkadlec 89.?.?.?

Reakce na 225328

Panenko skakava, prominte ale co to tu melete? Jaka nezavadnost? Tady nejde o zadnou nezavadnost ale o to ze aktivni radar je ekvivalent cedule "Nakopni mne" i s sipkama k zadku. To vas na fakulte socialnich studii neucili, ze kdyz ma nejaky cil aktivni vyzarovani at uz v elektromagnetickem, svetelnem nebo tepelnem spektru tak pripadna strela v podstate nepotrebuje navadeci system. Je to proste pro ty strely jako majak. A jak uz tady bylo nekoliknactkrat receno, v pripade konfliktu ze systemy vcasneho varovani likvidujou jako prvni.
Nepremejslejte jako politolog, premejslejte jako vojak, krucinal.

225330

1.8.2010 3:09

RE: Proč je ten expert v uvozovkách???

Vé(nepřišel mi reg. mail) 89.?.?.?

Reakce na 225330

Já vím, že je hodně hodin, ale když si přečtete, o čem byla řeč, tak zjistíte, že jsem mluvil o něčem úplně jiném, než o radaru coby potencionálnímu cíli.

Ovšem, když už s tím začínáte, tak v případě konfliktu s kým? S Ruskem? Takže Rusko je pro nás hrozba? V tom případě jestli si vybrat, zda stát na straně USA nebo Ruska, tak já volím to první a jsem rád, že ti, kteří volí to druhé, nemají žádné významné slovo.
Nehledě na to, že ten radar nebyl koncipován pro Rusku, sami tu furt tvrdíte, jak pro Rusy nebude žádnou překážkou. Pro koho ale bude překážkou je ten, kdo má omezené prostředky. A ten, kdo má JEDNU raketu, tak ji opravdu těžko použije proti systému včasné výstrahy, čím pak bude útočit na cíl?
Pokud se chcete dozvědět víc, tak doporučuji:
Suchý, Petr.: Protiraketová obrana jako součást války proti terorismu

A pro všechny ostatní: Já jsem sem NEPŘIŠEL diskutovat o raketách, radarech či centrech, já jsem sem PŘIŠEL bránit slušného člověka, který je tu lidmi, kteří nemají ani z desetiny takové vědomosti jako on, napadán

225334

1.8.2010 10:38

RE: Proč je ten expert v uvozovkách???

mkadlec 89.?.?.?

Reakce na 225334

Já vím, že je hodně hodin, ale když si přečtete, o čem byla řeč, tak zjistíte, že jsem mluvil o něčem úplně jiném, než o radaru coby potencionálnímu cíli.
Reagoval jsem na konkretni prispevek.
Ovšem, když už s tím začínáte, tak v případě konfliktu s kým? S Ruskem?
O Rusku jsem nerekl ani slovo. Sice k nemu zaujimam podeziravy postoj, ale nemyslim, ze Rusko by zatim predstavovalo bezprostredni bezpecnostni ohrozeni.
Takze, s kym? S kymkoliv, kvuli komu tam ty "senzory" budou. Mimochodem, senzory... vypada to na zoufalou snahu aby se to nahodou nejmenovalo radar, co?
Suchý, Petr.: Protiraketová obrana jako součást války proti terorismu
Nemate link? Rad se poucim. Precetl jsem si Americká protiraketová obrana a ruský pocit nejistoty a pripadalo mi to jako naprosta slatanina. Mozna ze vami proklamovane dilo bude mit vyrazne vyssi hodnotu.

A branit pana profesora? To tady nema vyznam. Tady ho nikdo poslouchat nebude. Podle jeho poublikacni cinnosti myslim, ze bud veri ze kdyz letadlo narazi do dvou mrakodrapu a spadnou tri, tak je to naprosto v poradku anebo uspesne predstira, ze tomu veri. Muze si byt slusny jak chce, moje uznani si neziska.

225343

1.8.2010 13:19

RE: Proč je ten expert v uvozovkách???

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Reakce na 225343

Bohužel, vyšlo to ve sborníku "Válka proti terorismu a protiraketová obrana", který ale na původní adrese nejde otevřít.
Nicméně výtisk je v ústřední knihovně FSS. Stačí se přihlásit, být přijat, a pak se můžete pracemi nejen dr. Suchého prodírat od rána do tuším 19:00, kdy knihovna zavírá [mrknutí jedním okem]

225354

2.8.2010 0:27

RE: Proč je ten expert v uvozovkách???

valda 212.?.?.?

Reakce na 225343

Nemaji vyznamne slovo?Slovo mozna zatim ne,ale sleduji vas,pocitaji a maji vas na musce.Jste nebo snilek nebo ...

225415

1.8.2010 10:49

RE: Proč je ten expert v uvozovkách???

aristokrat aristokrat (tečka) tomas (zavináč) centrum (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 225334

když někdo napíše takovou sračku jako protiraketová obrana jako součást války proti terorismu
tak je bud prolhaný šmejd úplný imbecil a nebo svinský zkurvysyn [mrknutí jedním okem]

225344

2.8.2010 6:14

RE: Proč je ten expert v uvozovkách???

p. 125.?.?.?

Reakce na 225344

...zrejme jde o postupnou /plizivou/Satanizaci a kdo odporuje s vedomim si zachovat zdravy rozum a trva na tom ze chce zit normalni zivot bude potlacen a eliminovan...

225426

1.8.2010 18:25

RE: Proč je ten expert v uvozovkách???

steve 67.?.?.?

Reakce na 225334

.... jestli si vybrat, zda stát na straně USA nebo Ruska, tak já volím to první ..
---
1./ .. podle vaseho "stranickeho": .."radeji se budu mylit s Bushem, nez mit pravdu s Putinem" .. !?
2./ .. v opacnem pripade by ono vyse vami uvadene JA a UDELAM KARIERU, s otevrenou naruci bylo predimenzovano do vasi "hranate zemekoule" ..
.. pokud jste opet nepochopil (coz se vam stalo jiz jednou vyse) - uvedu jednoduse: "..jaudelamkarieruvotevrenenaruci" ..,
.. stastna tot republika - chudak.

225380

1.8.2010 4:00

RE: Proč je ten expert v uvozovkách???

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 225330

Je to sice "dobrá rada nad zlato" i chvályhodná snaha uplatnit ono "v nouzi poznáš přítele", nebýt toho pověstného "čertova kopýtka". Vojenské znalosti obyvatelstva byly přece z důvodů válčení žoldáků mimo vlast, prohlášeny za nežádoucí. Kde má pak vzít ten obdarovávaný coto z vojenství? A navíc prý politolog, což je ještě pochybnější otitulovaná odrůda studia, nežli ekonomie, nebo právo v Plzni. Delfská věštírna je proti těmto demagogárnám naprosto solidní podnik. [chechtot]

225335

31.7.2010 19:31

RE: Proč je ten expert v uvozovkách???

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 173.?.?.?

Reakce na 225296

Tak blij doma a ne tu.

225303

1.8.2010 14:48

RE: Proč je ten expert v uvozovkách???

prochazejici 96.?.?.?

Reakce na 225296

>Co si to dovoluješ, urážet slušného člověka? Kdo jsi ty?
>Je mi z tebe na blití [bliji]
Mi je zase na blití z takovejch, který serou na českej národ a hleděj se zavrtat do cizí prdele!!! Ať už kdysi Brežněvovi, nebo dneska židem ovládanejch USA.

225366

31.7.2010 7:35

RE: Proč je ten expert v uvozovkách???

fohat 109.?.?.?

Reakce na 225250

A co na to další expert v jiných oblastech Jan Keller? Ten to vidí jasně. Ještě něco,železničáři z Moravy,vzpomente si,kolik amerických ešalonu projelo tmavou noci do jednoho vojenského prostoru v době, kdy NE ZÁKLADNÁM a spousta dříču prosadila NE RADARU.Možná bychom se divili,co všechno se potlouká v Českém vojenském prostoru.

225258

31.7.2010 13:12

RE: Proč je ten expert v uvozovkách???

Vé(nepřišel mi reg. mail) 41.?.?.?

Reakce na 225258

Jan Keller je sociolog a environmentalista, co ten má potřebu dělat ze sebe odborníka na bezpečnost? Ať si hledí svého písečku, politologové také nemají potřebu se mu vrtat v tom jeho. Pokud chcete názor jiného experta, tak doporučuji předního českého odborníka na bezpečnost Miroslava Mareše, ale jeho názor se vám nebude líbit [velký smích]

225281

31.7.2010 16:44

RE: Proč je ten expert v uvozovkách???

Dale Coper 62.?.?.?

Reakce na 225281

Já měl za to že Mareš je expert na tyhlety extremisty jestli tedy myslíte stejnou osobu (asi jo poněvadž je taky z brněnské MU)

225288

31.7.2010 18:16

RE: Proč je ten expert v uvozovkách???

Vé(nepřišel mi reg. mail) 89.?.?.?

Reakce na 225288

Ano, jde o jednu a tu samou osobu, ale experta na extrémisty z něj udělala média....

225297

31.7.2010 19:42

RE: Proč je ten expert v uvozovkách???

steve 67.?.?.?

Reakce na 225297

..Ano, jde o jednu a tu samou osobu
--
. a porad s oblibou cerpa od svych prednich vzoru z prirucky "SHABRA and SHATILLA - hejbejte se" ?? Je to vzacny clovek a mnoho kolegu i studentu si ho velice vazi, i v zahranici .. A financni stimuly od "neziskovych organizaci" jsou rovnez sympaticke ..!?
.. poslouchej - "pionyre nadseny" - prestoze uz jsi asi spal s holkou, - tak toho potrebujes hodne dopilovat, a jak tak koukam - sakramoc
---
..a nez pujdes do "hajan" tak si muzete spolu trochu zarecitovat ze "Slabikare Svobody"
http://www.thewe.cc/weplanet/news/depleted_uranium...

225307

31.7.2010 19:45

RE: Proč je ten expert v uvozovkách???

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Reakce na 225307

Opět trapná snaha o pseudohumor?

225309

31.7.2010 9:32

RE: Proč je ten expert v uvozovkách???

Erika 52 91.?.?.?

Reakce na 225250

Ad:Vé
A Barak Obama je zase nositeľ ceny mieru.Dnes už ťažko niekoho ohúri akýkoľvek politik, či vedec. Po ovocí nakoniec poznáš každý strom a po tom, za čo sa stavia, poznáš človeka.
Kladiem si len otázku, prečo preboha to má byť v Prahe?
Ľahká odpoveď.Je to asi blízko Iránu.
Podľa amerických máp.

225263

31.7.2010 15:24

RE: Proč je ten expert v uvozovkách???

karel4u 189.?.?.?

Reakce na 225263

Proc v Praze?
Analyste v USA si jsou vedomi, ze nespokojenost se systemem mezi narody ktere adoptovaly kapitalismus vzrusta. Jsou si take vedomi, ze mozna oposice by se organisovala ve velkych mestech.
Praha ma take letiste ktere by mohlo byt pouzito, stejne jako uz bylo drive k rychlemu vysazeni takzvanych pomocniku systemu v pripade, ze by vlastni armada ci policie by odmitla zasahnout proti vyhladovelym a nespokojenym masam.
Ma pravdu ten pan, ktery rika, ze toto ma slouzit jako prsticky jezinek, noha mezi dvermi.

225286

1.8.2010 16:32

RE: Proč je ten expert v uvozovkách???

Andrew Siddur 85.?.?.?

Reakce na 225263

Trefa! [velký smích]
Aktuální titulek na nejmenovaném nejdůvěryhodnějším zpravodajském portálu na českém internetu zní:
Počítače v Česku, křižníky u Evropy. USA vztyčují štít proti Íránu

Btw líbí se mi ta věta „Počítače v Česku, křižníky u Evropy“.
To zní jako by Česko leželo buď v Americe, nebo přímo u Zdechlého moře.
Proč to skrývat, že... [chechtot] [bliji]

225371

31.7.2010 14:41

RE: Proč je ten expert v uvozovkách???

Střelec 77.?.?.?

Reakce na 225250

I odborník může být patolízalem a vazalem. Anebo zaplaceným sluhou. [bliji]

225284

31.7.2010 16:46

RE: Proč je ten expert v uvozovkách???

smoke 89.?.?.?

Reakce na 225284

Obávám se, že jste vystihla přesnou charakteristiku většiny akademické obce ve vztahu k jakémukoli režimu, na daném uzemí panujícímu. U mnohých se ovšem nejedná primárně o jidášský groš, nýbrž o institucionálně zaštítěné léčení komplexů méněcennosti/nadřazenosti (Adler) vůči zbytku populace. [oči v sloup]

225289

31.7.2010 17:13

RE: Proč je ten expert v uvozovkách???

Rene Bartosek 99.?.?.?

Reakce na 225250

Zajimave. Co to znamena predni cesky politolog a vedec v oblasti mezinarodnich vztahu? Se divim, ze takova kapacita neni prakticky vyuzita v ceske diplomacii? Na to jeste mozna dojde, ale mel by si aspon udelat docenturu. Katedry universit, ktere vedou lide pouze s doktoratem nepusobi dojmem te patricne vedecke spicky. Kdyz uz jsme u te odbornosti. dou8fam, ze neverite na zlate tele autorit a neomylnost tech odborniku.

I kdyz na BL vznesl zajimavou otazku Stepan Kotrba,ten pokud se nepletu prednasi Vysoké škole mezinárodních a veřejných vztahů mediální komunikaci, to bude nekde v Praglu, ale je to sochar a v zivote si dela, neco co nevystudoval, ale co ho bavi. Byl v KSC a jestli trhal moucham kridylka, to o sobe nepise. Ale k te otazce Kdo a proti komu vystřelí rakety středního nebo krátkého doletu? Treba nam nekde v prostoru, kde zjevuji informace, toto sladke tajemstvi sdeli predni cesky expert na USA, jaderne zbrane a geopolitiku Doktor Petr Suchý. Doufam, ze jsem neco z jeho zaberu moudrosti nevynechal, aby nedoslo k dalsi urazce na cti i povesti velkeho ceskeho odbornika.
http://www.blisty.cz/2010/7/30/art53749.html

225290

31.7.2010 18:08

RE: Proč je ten expert v uvozovkách???

DavidZ david (tečka) zatrepalek (zavináč) seznam (tečka) cz 80.?.?.?

Reakce na 225250

>mohu s čistým svědomím prohlásit, že to bylo to nejlepší, co jsem na vysokých školách absolvoval!

Pak má to vysoké školství za něco stát.

225295

31.7.2010 18:17

RE: Proč je ten expert v uvozovkách???

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Reakce na 225295

Jo? Tys určitě navštěvoval nějaké přednášky dr. Suchého, že je hodnotíš, viď?

225299

1.8.2010 14:05

RE: Proč je ten expert v uvozovkách???

Rene Bartosek 76.?.?.?

Reakce na 225299

Smel bych vedet, ktere prednasky mimo Dr, Sucheho jste navstevoval? To by mi mohl pomoct udekat si tu predstavu o te kvalite.

225360

1.8.2010 17:56

RE: Proč je ten expert v uvozovkách???

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Reakce na 225360

Aktéři americké zahraniční politiky
Americká zahraniční politika
A povinná Bezpečnost v jaderném věku mě ještě čeká

225376

1.8.2010 19:00

RE: Proč je ten expert v uvozovkách???

steve 67.?.?.?

Reakce na 225376

.. [chechtot] , .. vy jste vesela kopa !!
-----
..Aktéři americké zahraniční politiky
Americká zahraniční politika
A !!! POVINNA !!! Bezpečnost v jaderném věku mě ještě čeká ..

--
.. takze: .. nebehat po tride, nekopat do houby, zdravit skolnika, stranicky volit a "cihat uvedomele na nepritele VZDELANI". Heslo: VUML byl, je a bude se pro vas stava vasi oblibenou hranatou zemekouli, emericky zigulik vyfasujete po posledni prednasce a ze skladu vam bude postou dorucen diplom - na obrazku bude "usmivajici se atomova hlavice v lanu zita, ze strany na ni hledi srnec a vedle srnce v sede premysli dr. Suchy, Vondra a Ghandi" ..
.. preji hlubokou karieru v otevrene naruci a leskly medeny odznacek na klope s napisem - "VZORNY KUS" .. [mrknutí jedním okem] :lol
--
.. jiz rozumim vasemu prispevku - "nerozumim vasemu prispevku" !!

225383

1.8.2010 20:09

RE: Proč je ten expert v uvozovkách???

Andrew Siddur 85.?.?.?

Reakce na 225383

... ze strany na ni hledi srnec a vedle srnce v sede premysli dr. Suchy, Vondra a Ghandi...
D O P * D E L E !!!!! [velký smích] [velký smích] [velký smích] Vložený obrázek

Pokud zdejší pan student sociologie není nějaká mystifikace, pak mu přeji přesně to samé. Ale ostražitost i po studiu! Neudělat chybu jako Pavel Kohout! (Protože těch Hahnů může být víc, upřesňuji, že mi jde o spisovatele P. Kohouta, nyní starého pána).

Ale teď vážně - i já občas při svých studiích podlehnu debilnímu názvu předmětu, který je tak debilní, že si řeknu, že tam prostě musím být a vidět, co se tam děje.
No a potom tam sedím a jen si tak kreslím karikatury kolemsedících karikatur. Výklad ve své mysli konfrontuji s realitou.
Na konci mám ale zápočet, úspěšně splněno, komisi věnuji vřelý úsměv.
A jako bonus mám hezkou vzpomínku, jak jsem tam seděl - a žasnul. A to se vyplatí. [smích]

225395

1.8.2010 20:23

RE: Proč je ten expert v uvozovkách???

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Reakce na 225383

Nevím, co se ti na tom nezdá. Předmět Bezpečnost v jaderném věku je povinný a je psaný na předposlední semestr, takže mě ještě čeká....
A propo, kdybyste viděli sylabus některých předmětů, tak se tu polovině z vás naježí vlasy hrůzou [smích]

225396

1.8.2010 22:18

RE: Proč je ten expert v uvozovkách???

Mirko D. 82.?.?.?

Reakce na 225396

Mně se již naježily, a to jsem viděl jen tvé příspěvky zde.

225403

1.8.2010 22:36

RE: Proč je ten expert v uvozovkách???

Rene Bartosek 76.?.?.?

Reakce na 225376

Ja jsem se ptal na vase zkusenosti s jinymi prednasejicimi v jakemkoliv oboru, abych si udelal predstavu o tom cim pomerujete vehlas Dr. Sucheho.

225405

2.8.2010 0:38

RE: Proč je ten expert v uvozovkách???

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Reakce na 225405

Jo aha, pardon, to "mimo" jsem přehlédl...

Nebudu tu vypisovat všechny názvy ani přednášející, ale krom toho jsem měl 15 dalších kurzů s 26 přednášejícími. A nejsem jediný, kdo nejvíc v superlativech hovořil o výše zmíněných dvou kurzech

225418

2.8.2010 4:52

RE: Proč je ten expert v uvozovkách???

Rene Bartosek 76.?.?.?

Reakce na 225418

Aha, a kdo z tech 26 je po Dr. Suchem numero 2?

225424

2.8.2010 14:24

RE: Proč je ten expert v uvozovkách???

Vé(nepřišel mi reg. mail) 89.?.?.?

Reakce na 225424

Asi dr. Šedo

225456

2.8.2010 6:43

RE: Proč je ten expert v uvozovkách???

p. 125.?.?.?

Reakce na 225418

...je dnes mnoho profesoru,penezovedcu,RSDr/rozhodnutim strany doktor/,polikazatelum,kteri kdyz prednaseji plebsu tj.studentum, nam obyclidem atd.nebo davaji rozhovory v mediich tyto shows nejsou vubec urceny lidem zde a nebo jinde. Ucelem je se predvadet a dokazovat mocnym tohoto sveta"Podivejte se jak sem chytrej a vzdelanej a jak umim ve sluzbach/vasich za lepsi peniz/ byt jeste chytrejsi a propagandisticky ovlivnovat masy ve vas prospech/ a taky trochu v muj vlastni/"...a nepochybne expert zde zmineny je ze stejneho druhu podruhu....

225427

2.8.2010 2:04

RE: Proč je ten expert v uvozovkách???

Čouda. 74.?.?.?

Reakce na 225360

>Smel bych vedet, ktere prednasky mimo Dr, Sucheho jste navstevoval?

Mě by zase zajímalo, jaké přednášky jste navštěvoval vy.

Podle ukázky vašeho písemného projevu ve větě -
>To by mi mohl pomoct udekat si tu predstavu o te kvalite.
bych to typoval na osmiletku s odrenyma usima.

225421

2.8.2010 4:54

RE: Proč je ten expert v uvozovkách???

Rene Bartosek 76.?.?.?

Reakce na 225421

To mate naprostou pravdu, ale ja netvrdim, ze ucitele z te osmiletky patrili mezi narodni kapacity. I kdyz na ucitele si ja osobne nemuzu stezovat. Jak rika muj kamos chyba byla jako obvykle mezi monitorem a klavesnici. [mrknutí jedním okem]

225425

2.8.2010 10:50

RE: Proč je ten expert v uvozovkách???

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 225425

No sedět zády k monitoru, nebo mít dokonce klávesnici za sebou, to je na vystupování v cirkuse a chce to mít k tréningu i notnou dávku talentu. [oči v sloup] [překvapení] U těch normálních smrtelníků se to vyskytuje mezi klávesnicí a židlí. [chechtot] [vyplazený jazyk]

225437

3.8.2010 4:07

RE: Proč je ten expert v uvozovkách???

Rene Bartosek 76.?.?.?

Reakce na 225437

Jestli potrebujete k hajzpapiru navod, tak by jste si mel nechat dovysvetlit od Dr. Sucheho. [mrknutí jedním okem]

225489

31.7.2010 19:09

RE: Proč je ten expert v uvozovkách???

steve 67.?.?.?

Reakce na 225250

.. problematiku a především spojenou s jadernými zbraněmi. Vydal o tom několik desítek článků a knih ..
--
.. mam pouze skromny dotaz Mistre - muze pan soudruh profesor uvest v jake intenzite a kolik kusu ruznych nalozi uz mu vybouchlo pod prdeli ??
Vzhledem k jeho vytribenemu nahledu predpokladam, ze od roku 89 to musely byt miliony nalozi, ktere vytribily jeho mirovy nazor .., a do roku 89 ?? - copak nam to soudruh provadel ??, - a kde ?? [mrknutí jedním okem] , a kopie nemusite nahanet na ruznych "mikiwebech" - muzete je mit zdarma primo od pramene .., jak sam uvadite - pan profesor bude stasten, ze jste mu oznamil tak krute a "nuklearne nelidske" - ba primo "humanitarni" zachazeni s vysledky jeho nuklearnich uvah ..

225301

31.7.2010 19:42

RE: Proč je ten expert v uvozovkách???

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Reakce na 225301

Bohužel nerozumím tvému příspěvku. Zřejmě nedisponuju tvým rádoby smyslem pro humor, kterým se snažíš prokládat své příspěvky, ačkoliv ve výsledku je tak tvoříš ještě trapnějšími....

225306

31.7.2010 20:44

RE: Proč je ten expert v uvozovkách???

steve 67.?.?.?

Reakce na 225306

.. nebud z toho smutny, cti si neco jineho .. [smích]

225311

1.8.2010 14:30

RE: Proč je ten expert v uvozovkách???

Antiseptik 69.?.?.?

Reakce na 225301

Nechte být na hlavě příteli, to že nic nevybuchlo je jen důkazem jak perfektně obrana funguje, skoro stejně dobře jako obrana proti růžovým slonům. Účelem všech expertů je vytvořit nutnost jejich výzkumů a tak si zajistit na mnohá léta dobré živobytí a prestiž. A to se jim daří ne? Ovšem problém je že "teroristům" se rovněž daří bez jakékoliv námahy poškozovat naše hospodářství plýtváním penězi na obranu před nimi. Nemusí nic a hned nás to stojí miliardy na nové instalace, organizace, technologii, sekretářky, školení, komunikace a jiné kraviny. Takový expert co dokáže vlastními teoriemi přesvědčit společnost o nutnosti investice do nového systému je pro výrobce takových zařízení doslova k nezaplacení. Nehledě na to že takové Centrum v cizí zemi má zcela jiný důvod k existenci. Tím je prostý fakt, že umožňuje majiteli Centra zasahovat do politiky státu v případě že by se ten stát tak nějak rozhodl s nimi dál nehrát na stejném písečku. Dávno jsem přesvědčen že presence US základen po světě má jediný účel, prevence a oprávnění zasahovat pokud by se někdo hodlal cukat, nikoliv bránit Americké občany jaksi někde v cizině ale bránit vliv a nadnárodní podniky v jejich bohulibém loupení. Na to je vznik terorismu naprosto perfektní tah, vidět to být nemusí, nic dělat taky ne, stačí tím pohrozit a status světového policajta je zachován. Prkotiny. jako že boj proti terorismu zabil milionkrát více lidí než teroristi za celou svou historii už od Jánošíka, nás nemusí znepokojovat, hlavně když nad naším spánkem bdí experty přeplněné instituce jako "Homeland Security". [smích]

225364

31.7.2010 7:02

V případě konfliktu to bude cíl č.1 v pořadí stejně jako zradar

fdw 109.?.?.?

alespoň to práskne přímo do kebulí těch vypatlanejch "pravicovejch" a "světovejch" pražáků...

225256

31.7.2010 8:30

Vondra

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 79.?.?.?

Ja osobne jsem presvedcen, ze Alexandr Vondra je nejamerictejsim ceskym politikem. Po poslednich volbach jsem si pral, aby ten "slimak" nedostal prilezitost vest ministerstvo zahranici anebo armady. Bohuzel, stalo se a ted se hrozim, ze se od neho dockame bilakovsky ladenych zradcovskych kroku, otevrene pozehnanych vladou. Netvrdim tim, ze to jakesi Centrum je uz jeho prace coby ministra narodni obrany, ale muze byt jeho i z pozice jine, slizstejsi, zakulisni... Myslim, ze by bylo prospesne, kdyby tu nekdo popsal, co kdy a kde v minulosti ten clovek delal a o co se "zaslouzil", a nasledne se tu o tom vsem rozvinula diskuze. Je sice fakt, ze se s pravdou mohou objevit i nepresnosti, ale ty, jak uz to byva, cas postupem doby vyvrati. Otevrenost, pokud ji stale mame k dispozici, je rozhodne potrebnejsi, nez zit v iluzornim vakuu. Ostatne popis a diskuze o minulosti kazdeho naseho politika ci jineho vlivneho zakulisniho hrace by byla pro budoucnost nasi zeme prospesna.

225261

31.7.2010 10:00

RE: Vondra z KLAMPACE

MoUdrostrak 85.?.?.?

Reakce na 225261

Manicku RNDr. Sasku Vondrů si velice dobre pamatuju ze studentske hospody v prazskem parku Klamovka (a.k.a KLAMPACi), ktera se nachazela a mozna dodnes nachazi v budove tamni sokolovny. Bolsevikem tezce utlacovany RNDr. Saska tam vysedaval od rana do vecera a personal mival problemy utlacovaneho RNDr. Sasku i jeho disidenstkou a kazdodennim odbojem vycerpanou dziskovou a somradlovou squadru azzuru dostat pri zaviracce ze dveri. Obcas museli hospodskemu s utlacovanou a perzekuovanou moUdrou squadrou pomoci i vzdy pritomni judiste po svem treninku.
'
Tesne po Plysi utlacovany a perzekuovany RNDr. Saska na par dnu zmizel. Kdyz se objevil, zacal kricet na cely velky hospodsky sal: "Volove, volove, vy debilove, co tady drepite vy kreteni, voni ty hovada davaji funkce A VSECKO - byty, auta a hlavne doplomaticky pasy uplne zadarmo! Pojdte taky, vy liny hovada, prestante uz vest ty nase debilni kecy, ja to vsechno zaridim - kdo chce bejt kde velvyslancem, poradcem, poslancem - delejte vy lamy! Mam osobne sehnat co nejvic novejch lidi. "
'
Slovosled nezarucuju, slovnik a obsah je garantovany[mrknutí jedním okem]

225268

3.8.2010 13:00

RE: Vondra

tes 89.?.?.?

Reakce na 225261

Ostatně mám takový dojem, že je dlouhodobě v cizím žoldu, a nejspíše už od Charty 77. Nebo si myslíte, že to tady vše plyne jen tak?

225519

31.7.2010 9:23

Symbolika

Erik Sedláček 62.?.?.?

Samozřejmě, že jde především o symbolické potvrzení vazalství.
Příznačné je, že Kongres vyčlenil peníze dřív, než se české strany vůbec někdo na cokoliv ptal, nebo než o něčem rozhodla - pochopitelně, vazalské kolonie o rozkazech nediskutují, ty je pouze plní.

225262

31.7.2010 9:50

RE: Symbolika

Erika 52 91.?.?.?

Reakce na 225262

Eriku,
načo by sa pýtali? Im stačilo počkať si, ako dopadnú voľby! Veď to tak aj bolo prezentované vo včerajších TV-novinách.Myslím, že na Prime.
My to máme podobné na Slovensku. Ministrom zahraničných vecí je
pán Dzurinda, máme sa načo tešiť.
Možno osobne navrhne, aby zmienený, v Čechách odmietnutý radar dostalo Slovensko. Taká je to o s o b o s ť! Podliezavý, servilný, predajný a bezzásadový politik, presne taký, akých si Amerika hýčka všade vo svete.

225265

31.7.2010 18:16

RE: Symbolika

smoke 89.?.?.?

Reakce na 225262

Jaképak vazalství. Prestižní záležitost a posílení image aktivního člena Aliance!! [chechtot]

225298

31.7.2010 19:33

RE: Symbolika

Soudce Lynch 81.?.?.?

Reakce na 225262

Eriku,
pokud jste nečetl tuto knihu, tak vřele doporučuji... Poštovné do ČR je zdarma.

225304

31.7.2010 11:48

Dobrovoľne ponúknutá okupácia

Tak je to 91.?.?.?

to je správne pomenovanie na umiestňovanie cudzích vojsk na vlastnom území resp. vlastizrada. Je to prvý a aj posledný krok ku politickej nesamostatnosti. Je to mozgový kŕč politológov, alebo je za tým mastný úplatok či osobná výhoda.

225276

31.7.2010 14:20

RE: Dobrovoľne ponúknutá okupácia

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 62.?.?.?

Reakce na 225276

Pažravosť, nenávisť a strach z odplaty je to, čo našich "politikov" predovšetkým vedie v ich rozhodnutiach.

225283

31.7.2010 20:22

stejní zkurvysyni...

Mirko D. 82.?.?.?

Z vojenského hlediska to bude mít pravděpodobně cenu zlámané grešle. Je to zcela jistě politická záležitost, prostě tito potentáti jsou zcela stejní jako Brežněv, Bilak a spol. Dnes jako tehdy, jedni si přítomností zajišťují sféry vlivu a druzí se zajišťují cizí mocností před svým národem, který na ně bude postupem času stále více vytočen. Nic nového, jen se opakuje situace v obráceném gardu, jen propaganda je sofistikovanější, hodně se najde takových co budou blahem hýkat.

225310

31.7.2010 21:52

RE: stejní zkurvysyni...

Mirko D. 82.?.?.?

Reakce na 225310

Oprava: ne před svým národem, ale před národem při němž vegetují a na něm parazitují.

225316

31.7.2010 22:02

Česká Mata Hari

Kropáč kropac20 (zavináč) seznam (tečka) cz 94.?.?.?

Díky Obamo za důvěru, díky. Když to bude v Praze a obsluhováno našimi lidmi, pak si to Centrum můžete nechat hlídat jako Hagibor. Možná, že si tam Vondra uloží i nějakou zlatou medaili, jaké byly před nedávnem k mání i v kanclu šéfa Generálního štábu.

225317

1.8.2010 14:10

RE: Česká Mata Hari

Rene Bartosek 76.?.?.?

Reakce na 225317

Pravda vykradeny generalni stab. Pri velikosti armady CR, a neexistenci prezencni sluzby je to instituce na hovno a vsichni v cele s ministrem obrany Vondrou se verejne dusujou, ze krome minci se i hovno ztratilo. Mozna by si Americane pro sicher meli zajistit vlastni ostrahu, i kdyz nelze vyloucit, ze ministr obrany Vondra je presvedcil, ze na ceskem generalnim stabu se skutecne hovno ztratilo. Na druhou stranu, pokud tam bude cesky personal, tak vlastni ostraha bude Americanum na ... [velký smích] [velký smích]

225361

2.8.2010 18:21

RE: Česká Mata Hari

Kropáč kropac20 (zavináč) seznam (tečka) cz 94.?.?.?

Reakce na 225361

Umberto Eco. Jeho nový román Pražský hřbitov vyjde v Praze a češtině nejdříve (bohužel) za rok. Ne snad, že by to mělo nějaký vliv, ale alespoň si lidé přečtou, k čemu je přímočaré myšlení v této branži. Nyní ještě aféra úniku dat vojenské kontrarozvědky prostřednictvím ÚVTR. Vondra by mohl "zeštíhlit" armádu a spící agent ambasády ČR o vojenské přidělence. Oba jsou dřívějšími poradci V.H., kterého si pečlivě vychovali ti, i ti. Láska na prodej. Za kolik by kdo z nich pekl vlastního fotra na sirkách? A takových tu máme habaděj.

225470

3.8.2010 4:20

RE: Česká Mata Hari

Rene Bartosek 76.?.?.?

Reakce na 225470

Co k tomu dodat? Mame povest prodejnych vychcanku, ideologickych volu, neprofesionalnich blbcu, nejde jenom o vojenskou rozvedku nebo vykradeny naprosto nadbytecny generalni stab. Spolupracovat doprovolne s ceskou rozvedkou by mohl pouze mentalne retardovany jedinec.

Chtel bych sledovat to zdeseni v Langley, kdyby meli ceskym kasparkum zpristupnit nejaky hodne citlivy material v plne nezcenzurovane verzi. Profesionalita na nizscih a strednich stupnich je k nicemu, pokud vubec existuje, kdyz to vedou diletanti na ministerstvech, kteri nejsou schopni tvrde rict jaka je cena za primitivni volebni taktiku se strasakem komunismu. Vybirani podle te spravne ideologicke lajny, abych si nekdpo nemyslel, ze maslo na hlave maji pouze nasi modri komsomolci.

Zadne prekvapeni, ze predni expert pro vysokoskolskou vyuku je clovek, ktery vede katedru na co se kvality tyce druhe ceske universite a nedopracoval se ani k docenture. To by jeste tak nevadilo, horsi je ze jde s vetrem a ceka za to zasluhy. Jenomze i v te diplomacii, armade, rozvedce... jsou potreba lidi s pateri a charakterem. A pokud toto maji, tak nepotrebuji vysvetlovat, proc jsou nektere veci naprosto neprijatelne.
http://www.blisty.cz/2010/8/3/art53776.html

225490

1.8.2010 0:52

Centrum je centrem

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 213.?.?.?

Pokud Centrum bude schopne spolupodilet se na zniceni i rakety vypalene z Israhelle na Evropu, pak proti nemu nelze mit namitek.Bohuzel se tu porad bude hrat na notecku vhodnou pro nepremyslive blbecky, od Severni Koree nebo Iranu nebezpeci nehrozi.

225329

1.8.2010 14:33

RE: Centrum je centrem

Antiseptik 69.?.?.?

Reakce na 225329

Obávám se že v případě Izrahelských raket je centrum bude spíš navádět než ničit.

225365

2.8.2010 0:02

RE: Centrum je centrem

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 225365

Rachejtle mají navádění GPS a tak postačí vědět, ve kterém baráku to centrum bude. Jednou ranou se tak celá protiraketová obrana NATO zhroutí... Ani v US ARMY přece nejsou takoví kreténi, aby tohle nevěděli a tak to centrum má zcela jiný účel a Vondra jen mlží, jako s tím radarem. Nejspíš je to na odvedení pozornosti od něčeho daleko zlověstnějšího, nebo na něco jako průzkum bojem, tedy návnada.

To co se nyní začíná v Česku dít, není něco ad hoc přes noc, ale dávno připravený scénář, včetně obsazení rolí a režie, jako tomu bylo i před plyšákem... Železná opona je už vytažena a tak může začít poslední dějství hry s názvem "Civilizace?!". Světla v sále pohasínají, obecenstvo utichá v napjatém očekávání věcí příštích, zaznívají první takty dramatické předehry a opona se zvedá ... Tak pozorně sledujte děj. Bude to globální premiéra, která nebude reprízována. [pláč] [bliji]

225414

2.8.2010 21:29

RE: Centrum je centrem

steve 67.?.?.?

Reakce na 225414

.. ano, s radosti souhlasim !! Sedim v prvni rade, netrpelive soupu nohama, pytlik arasidu pripraven .., tak sakra - uz by to melo zacit !!, .. je 7:30 !!

225475

1.8.2010 23:11

Zase jde o politickou botu

Montaznik 88.?.?.?

Pokud nebude od počátku "Centrum" pod kuratelou a schválením NATO,je jasné, že jde opět o "hurá" podnik našich modrých svazáků. kteří zde chtějí mít pátou kolonu USA. Jiný důvod není a zcela jistě ne,vojenský! Centrum může být s minimálními náklady zřízeno na území Německa, kde je dostatek prostoru v již postavených vojenských zařízeních USA. Proč by zrovna muselo být v Praze, kde je nutné vše znova vybudovat. Jde o politiku, hodně špinavou, která nám nepřinese nic dobrého! USA jsou v současné době podobná "mocnost" a s podobnými moresy a vychováním řeznického psa,jako v minulosti SSSR,kde také podobně jako Bush,Brežněv razil tézi o omezené suverenitě! Bush ho překonal a jak je vidět Obama, je také ve vleku svých "chlebodárců", kteří mu zaplatili volební kampaň. Tady je jasné, koho chleba jíš, toho píseň zpívej!
A u nás našel pro vše ochotné velezrádce a zpívat jim k tomu bude raketová pěnice a kníže s křivou hubou budou veřejně zalézat jenom do té správné, US"vyvolené" řitě!!!! A třikrát hurá a mávátka sebou, protože s USA na věčné časy a nikdy jinak!!! Jednotu s USA si rozbíjet nenecháme!!!! Hurá, hurá, hurá!!!!!

225406

2.8.2010 23:50

já myslím, že radarové zařízení už tady je

r.m. 213.?.?.?

a Brdy byly jen kouřová clona
http://www.chmi.cz/meteo/rad/index.html a kliknout na: Aktuální radarová data (vyžaduje JavaScript)
Na vysočině, tam kde by měl být meteorologický tadar, jeho signál už půl roku vytváří soustředné kruhy a za jasného počasí ukazuje neustále jakoby jemné místní srážky.
Jeho vlny s něčím interferují, je otázka s čím.
Právě teď ve 23:50 jsou ve srážkové vlně kruhy krásně vidět.
[překvapení] [překvapení] [překvapení] [chechtot]

225484

3.8.2010 0:51

RE: já myslím, že radarové zařízení už tady je

steve 67.?.?.?

Reakce na 225484

pro r.m.213, .. dival jsem se na to. Muzes trochu rozvest ???

225487

3.8.2010 1:46

RE: já myslím, že radarové zařízení už tady je

Anonymus 85.?.?.?

Reakce na 225484

nemůže to být radar u Slavkova?

225488

3.8.2010 4:38

RE: já myslím, že radarové zařízení už tady je

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 225488

Nemůže. To jen meteoradar Skalky prozradil svoji pozici. Ale lze si ji taky odhadnout jako střed pravé kruhové oblasti na radarovém snímku. Je umístěn na kopci Skalky u obce Protivanov, okres Prostějov. Na adrese http://www.chmi.cz/meteo/rad/rad_sit.html jsou mimo jiné i přesné souřadnice obou meteoradarů.

225491

3.8.2010 7:00

RE: já myslím, že radarové zařízení už tady je

Rene Bartosek 76.?.?.?

Reakce na 225491

Je tam vojensky prostor s nejakou ostrahou? I kdyz pod svicnem byva tma, neumistit ostrahu, znamena nebudit zvedavost a pozornost.
Tady jsou informace k radaru. Je sice automatizovany, coz je velmi zajimave, ale byl dokonceny pred 13 lety. Silne pochybuju, ze by to mohl byt radar se schopnosti sledovat velmi rychle letici cile s malou odraznou plochou nekde v blizkem kosmu na 5000 km a vice. Raythenon verejne priznal, modernizaci vysilacich modulu pred rokem, takze uz nejaky patek mozna byly k dispozici, ale vice jak 10 let?

Neni tam rozmer kupole, ale z fotky a rozmeru tubusu to odhaduju, tak maximalne na 6-7 m v prumeru, do toho se antena vykoneho radaru nevejde. Vice jak 50m 2 plochy z toho tezko dostanete, a to tech 50m2 je prehnany optimismus. Radar s novymi typy vysilacich modulu se zvysenym vykonem, zmensenymi a lepe chlazenymi je ve vyvoji. Nelze vyloucit technologickou revoluci uzitim nanotechnologii. Jenomze to by muselo dojit k modernizaci meterologickeho radaru. A radar s vykonem 300MW a vice misto 200 kW? Nejsem radioamater, ale tohle mi prijde jenom otazka casu, kdy si neceho takoveho musi nekdo vsimnout. Jestli rovnou nespadne letadlo nebo neco nevyhori na zemi, pri odrazu a jinych jevech.
http://www.benesov-u-boskovic.cz/cz/okoli/stanice-...
http://www.blisty.cz/art/42388.html
http://www.blisty.cz/art/40420.html

225495

3.8.2010 8:18

RE: já myslím, že radarové zařízení už tady je

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 225495

Momentálně (kolem 7:15 místního času - 5:15 UTC) lze na snímcích vidět i polohu druhého radaru Praha-Brdy s obdobnými kruhy, ale hůře čitelnými. Použijeme-li funkci navigačního kříže z výbavy programu radarových snímků a nastavíme si z předvolitelných poloh navigačního kříže polohu samotného radaru Praha-Brdy. Navigační kříž pomůže tyto kruhy nezkušenému oku najít.
Myslím, že jde o normální vlastnost použité metody snímkování za vhodné (rovnoměrné) oblačnosti.
Pomocí družicových snímků lze zjistit že radar Skalky není součástí žádného vojenského komplexu, jde o osamělou stavbu v lese.

225497

3.8.2010 13:27

RE: já myslím, že radarové zařízení už tady je

Rene Bartosek 76.?.?.?

Reakce na 225497

Ja jsem vylozeny laik. Pri pohledu na radarovy snimek dnes 5:15 UTC vidim okolo navigacniho krize kosoctvrcovy tenoucky pas v modre barve, ktere je v severni casti neuzavreny. Jenomze pro me osobne to nema zadnou informacni hodnotu.

225522

3.8.2010 13:34

RE: já myslím, že radarové zařízení už tady je

Rene Bartosek 76.?.?.?

Reakce na 225522

Jeste jsem si vsimnul te zajimave sede barvy, kde se pise cituji:
Nejsou-li data z některého radaru dostupná, je neviditelná oblast vyznačena šedou barvou. Pokud existuji nejaka pro odbornika zajimava data, tak ve verejne pristupnych informacich budou filtrovana. Samozrejme pro nekoho, kdo ma nahore vlastni satelity, to neni zas takovy problem. Sice velci hraci znaji parametry satelitu protihracu, ale nektere satelity se hledaji velmi spatne, kdyz s nimi domaci strana napr. ztrati spojeni. Nelze tedy upravit ani casove rezim neceho jako modernizovany radar s dosahem 5000 km a vice, aby neslo videt nejakou interakci. Ale druha strana se musi divat a musi vedet na co se chce divat, to je fakt.

225525

3.8.2010 14:57

RE: já myslím, že radarové zařízení už tady je

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 225522

Nastavte si maximální zvětšení pomocí kombinace Ctrl +. Radarový snímek by potom měl být prakticky přes celou obrazovku. Kříž nastavit na "Brdy-Praha radar" pomocí nabídky lokalit, anebo prepsáním souřadnic Z.D. na 13.817 a Z.Š. na 49.66. Navigační kříž je u mne 1,6 cm velký.
Potom jednotlivé snímky
4:15 - vykazují dvě světlezelené čtvrtkružnice v levém dolním čtvrtsegmentu kříže s průměrem o maloučko větším než je kříž.
4:30 - vykazuje opět dvě světlezelené čtvrtkružnice jedna v levém dolním a druhá v pravém horním čtvrtsegmentu uvnitř kříže. Průmer je menší oproti předchozímu snímku asi o 4mmm.
Všechny snímky až do 6:00 včetně vykazují výrazná alespoň dílčí mezikruží. Lze též spustit animaci všech vybraných snímků najednou (50 ms), a uvidíte mezikruží různých barev prakticky fixovaných na navigační kříž.
Šťastný lov![mrknutí jedním okem]

225534

4.8.2010 1:46

RE: já myslím, že radarové zařízení už tady je

Rene Bartosek 76.?.?.?

Reakce na 225534

Ted i Lojza z osmitridku jako ja vidi interfencni kruhy, akorat jsem si musel pripomenout, co to je. Neumim spustit tu animaci. To vite ZS jsem opustil pred 25 lety. [velký smích] [velký smích] Mnoo, ja myslim, ze Zvedavec se cte i leckde v zahranici, kde si musi udelat preklad z cestiny. Nevim tedy jestli to cte ceska spicka na geopolitiku a mimo jine odbornik na jaderne zbrane Dr. Sedy z MU.

Nekdo by se mohl na sve partnery zlehka nakrknout a nepochybne muze mit k dispozici mnohem lepsi obrazek deni nez interferencni kruhy ze snimku meterologickych radaru. Skoda, ze ty ceske rucicky jsou to ted povestinou nastaveny v negativnim modu ceske vychcanosti. Kreativita by se jevila mnohem sympaticteji nejenom doma a bezprostrednim sousedstvi.

V kazdem pripade interferncni kruhy potrebuji pomerne specificke podminky, aby se mohli vyskytnout a jestlize se casteji vyskytuji ve stejne lokaci, tak to znamena, ze to ma svou pricinu. Aspon tak my to vysvetlili ucitele na pomocnych skolach ,ktere jsem absolvoval nebo nedokoncil. Ale jak uz jsem rekl chyba byla mezi monitorem a klavesnici. Dekuji za poucnou lekci v cteni mezi radky u informaci, kde se nevyskytuji pismena.
[mrknutí jedním okem]
http://galaktis.cz/clanek/vlnove-vlastnosti-svetla...

225575

4.8.2010 2:36

RE: já myslím, že radarové zařízení už tady je

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 225575

>Neumim spustit tu animaci.
Pro animaci nastavíme v okénku RYCHLOST ANIMACE: 50ms/obr,
v okénku POSLEDNÍ: +1s (pauza po posledním snímku)
a označíme pomocí myši výběr požadovaných snímků: 2010-08-03 od 04:15 do 06:00 (8 snímků - po vybrání označeny modrým pozadím).
Spuštění animace aktivujeme kliknutím na tlačítko NAHRAJ: [mrknutí jedním okem]

225577

4.8.2010 3:28

RE: já myslím, že radarové zařízení už tady je

Rene Bartosek 76.?.?.?

Reakce na 225534

Tak jsem si s tim trochu pohral.
2010-08-03 02:15 UTC
zadna kruhova symetrie tech mracen pred pruchodem pres kriz na vami uvedenych souradnicich.

2010-08-03 02:30 UTC
tmave zeleny ctvrtkruh v levem dolnim kvadrantu krize

2010-08-03 02:45 UTC
v horni polovine krize krasny pulkruh zelena oddelana modrou

2010-08-03 03:00 UTC
kruhova symetrie po pruchodu pres udane souradnice se ztratila.

Ja jsem clovek z lidu, tak at si st im hlavu lame nekdo studovanej. Dr Seda nebyl schopen vysvetlit jake nebezpeci a od koho predstavuji v Evrope rakety kratkeho stredniho doletu, treba se zajde preptav v Brne na Universite obrany. Nevim, co se stalo s profesorem Rajdou, ktery si dovoli pustit usta na spacit, ale na Universite obrany ho nelze najit a google ma problem najit zminku o nem na BL.

Ja jsem nasel zminku rucne pri rozhovoru ing. Hlobila s vladnim expertem doc. Pekarkem. Co se tedy stalo s profesorem Rajdou, ktery verejne rekl, ze studenti v oboru radiolokace by s vladni studii o radaru meli vubec problem obhajit diplomku? Demokracie na cesky zpusob v praxi?
https://appl.vojenskaskola.cz/search_people/defaul...
http://www.blisty.cz/art/42386.html

225580

3.8.2010 9:27

RE: já myslím, že radarové zařízení už tady je

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 225495

>Nejsem radioamater, ale tohle mi prijde jenom otazka casu, kdy si neceho takoveho musi nekdo vsimnout. Jestli rovnou nespadne letadlo nebo neco nevyhori na zemi, pri odrazu a jinych jevech.
To já bych měl obavy, aby to třeba anděly na obláčcích nepřismažilo. Co na to KC a její zdejší dokumentaristi. [mrknutí jedním okem]

225504

Příspěvků: 104

31.07. 00:37 Antiseptik  To bude nejspíš jenom začátek,
31.07. 02:09 Rene Bartosek  Musi se setrit, je krize.
31.07. 04:21 Anonymus  RE: Musi se setrit, je krize. - Vyhánění čerta ďáblem po česku.
31.07. 16:42  RE: Musi se setrit, je krize. - Vyhánění čerta ďáblem po česku.
31.07. 02:22 Robert Nohejl  Jen si posluste,ale nasledky si pripoctete samy sobe.
31.07. 02:46  Proč je ten expert v uvozovkách???
31.07. 03:46 Vladimír Stwora  RE: Proč je ten expert v uvozovkách???
31.07. 05:41 Esmate  RE: Proč je ten expert v uvozovkách???
31.07. 15:10 dub  RE: Proč je ten expert v uvozovkách???
31.07. 08:00  RE: Proč je ten expert v uvozovkách???
31.07. 08:05 Vigvam  Vladimíre,
31.07. 13:17 prochazejici  RE: Vladimíre,
31.07. 13:09 Vé(nepřišel mi reg. mail)  RE: Proč je ten expert v uvozovkách???
31.07. 17:15 djb  RE: Proč je ten expert v uvozovkách???
31.07. 17:18 djb  RE: Proč je ten expert v uvozovkách???
31.07. 17:38 steve  RE: Proč je ten expert v uvozovkách???
31.07. 18:15 Vé(nepřišel mi reg. mail)  RE: Proč je ten expert v uvozovkách???
31.07. 19:24 steve  RE: Proč je ten expert v uvozovkách???
31.07. 19:35 Soudce Lynch  RE: Proč je ten expert v uvozovkách???
31.07. 19:44  RE: Proč je ten expert v uvozovkách???
31.07. 20:46 steve  RE: Proč je ten expert v uvozovkách???
31.07. 22:34 aristokrat  RE: Proč je ten expert v uvozovkách???
31.07. 23:21 Mirko D.  RE: Proč je ten expert v uvozovkách???
01.08. 18:41 Olas  RE: Proč je ten expert v uvozovkách???
31.07. 23:32  RE: Proč je ten expert v uvozovkách???
01.08. 00:14 Vé(nepřišel mi reg. mail)  RE: Proč je ten expert v uvozovkách???
01.08. 02:19 mkadlec  RE: Proč je ten expert v uvozovkách???
01.08. 03:09 Vé(nepřišel mi reg. mail)  RE: Proč je ten expert v uvozovkách???
01.08. 10:38 mkadlec  RE: Proč je ten expert v uvozovkách???
01.08. 13:19  RE: Proč je ten expert v uvozovkách???
02.08. 00:27 valda  RE: Proč je ten expert v uvozovkách???
01.08. 10:49 aristokrat  RE: Proč je ten expert v uvozovkách???
02.08. 06:14 p.  RE: Proč je ten expert v uvozovkách???
01.08. 18:25 steve  RE: Proč je ten expert v uvozovkách???
01.08. 04:00  RE: Proč je ten expert v uvozovkách???
31.07. 19:31  RE: Proč je ten expert v uvozovkách???
01.08. 14:48 prochazejici  RE: Proč je ten expert v uvozovkách???
31.07. 07:35 fohat  RE: Proč je ten expert v uvozovkách???
31.07. 13:12 Vé(nepřišel mi reg. mail)  RE: Proč je ten expert v uvozovkách???
31.07. 16:44 Dale Coper  RE: Proč je ten expert v uvozovkách???
31.07. 18:16 Vé(nepřišel mi reg. mail)  RE: Proč je ten expert v uvozovkách???
31.07. 19:42 steve  RE: Proč je ten expert v uvozovkách???
31.07. 19:45  RE: Proč je ten expert v uvozovkách???
31.07. 09:32 Erika 52  RE: Proč je ten expert v uvozovkách???
31.07. 15:24 karel4u  RE: Proč je ten expert v uvozovkách???
01.08. 16:32 Andrew Siddur  RE: Proč je ten expert v uvozovkách???
31.07. 14:41 Střelec  RE: Proč je ten expert v uvozovkách???
31.07. 16:46 smoke  RE: Proč je ten expert v uvozovkách???
31.07. 17:13 Rene Bartosek  RE: Proč je ten expert v uvozovkách???
31.07. 18:08 DavidZ  RE: Proč je ten expert v uvozovkách???
31.07. 18:17  RE: Proč je ten expert v uvozovkách???
01.08. 14:05 Rene Bartosek  RE: Proč je ten expert v uvozovkách???
01.08. 17:56  RE: Proč je ten expert v uvozovkách???
01.08. 19:00 steve  RE: Proč je ten expert v uvozovkách???
01.08. 20:09 Andrew Siddur  RE: Proč je ten expert v uvozovkách???
01.08. 20:23  RE: Proč je ten expert v uvozovkách???
01.08. 22:18 Mirko D.  RE: Proč je ten expert v uvozovkách???
01.08. 22:36 Rene Bartosek  RE: Proč je ten expert v uvozovkách???
02.08. 00:38  RE: Proč je ten expert v uvozovkách???
02.08. 04:52 Rene Bartosek  RE: Proč je ten expert v uvozovkách???
02.08. 14:24 Vé(nepřišel mi reg. mail)  RE: Proč je ten expert v uvozovkách???
02.08. 06:43 p.  RE: Proč je ten expert v uvozovkách???
02.08. 02:04 Čouda.  RE: Proč je ten expert v uvozovkách???
02.08. 04:54 Rene Bartosek  RE: Proč je ten expert v uvozovkách???
02.08. 10:50  RE: Proč je ten expert v uvozovkách???
03.08. 04:07 Rene Bartosek  RE: Proč je ten expert v uvozovkách???
31.07. 19:09 steve  RE: Proč je ten expert v uvozovkách???
31.07. 19:42  RE: Proč je ten expert v uvozovkách???
31.07. 20:44 steve  RE: Proč je ten expert v uvozovkách???
01.08. 14:30 Antiseptik  RE: Proč je ten expert v uvozovkách???
31.07. 07:02 fdw  V případě konfliktu to bude cíl č.1 v pořadí stejně jako zradar
31.07. 08:30  Vondra
31.07. 10:00 MoUdrostrak  RE: Vondra z KLAMPACE
03.08. 13:00 tes  RE: Vondra
31.07. 09:23 Erik Sedláček  Symbolika
31.07. 09:50 Erika 52  RE: Symbolika
31.07. 18:16 smoke  RE: Symbolika
31.07. 19:33 Soudce Lynch  RE: Symbolika
31.07. 11:48 Tak je to  Dobrovoľne ponúknutá okupácia
31.07. 14:20  RE: Dobrovoľne ponúknutá okupácia
31.07. 20:22 Mirko D.  stejní zkurvysyni...
31.07. 21:52 Mirko D.  RE: stejní zkurvysyni...
31.07. 22:02 Kropáč  Česká Mata Hari
01.08. 14:10 Rene Bartosek  RE: Česká Mata Hari
02.08. 18:21 Kropáč  RE: Česká Mata Hari
03.08. 04:20 Rene Bartosek  RE: Česká Mata Hari
01.08. 00:52  Centrum je centrem
01.08. 14:33 Antiseptik  RE: Centrum je centrem
02.08. 00:02  RE: Centrum je centrem
02.08. 21:29 steve  RE: Centrum je centrem
01.08. 23:11 Montaznik  Zase jde o politickou botu
02.08. 23:50 r.m.  já myslím, že radarové zařízení už tady je
03.08. 00:51 steve  RE: já myslím, že radarové zařízení už tady je
03.08. 01:46 Anonymus  RE: já myslím, že radarové zařízení už tady je
03.08. 04:38  RE: já myslím, že radarové zařízení už tady je
03.08. 07:00 Rene Bartosek  RE: já myslím, že radarové zařízení už tady je
03.08. 08:18  RE: já myslím, že radarové zařízení už tady je
03.08. 13:27 Rene Bartosek  RE: já myslím, že radarové zařízení už tady je
03.08. 13:34 Rene Bartosek  RE: já myslím, že radarové zařízení už tady je
03.08. 14:57  RE: já myslím, že radarové zařízení už tady je
04.08. 01:46 Rene Bartosek  RE: já myslím, že radarové zařízení už tady je
04.08. 02:36  RE: já myslím, že radarové zařízení už tady je
04.08. 03:28 Rene Bartosek  RE: já myslím, že radarové zařízení už tady je
03.08. 09:27  RE: já myslím, že radarové zařízení už tady je

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

18

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc listopad přispělo 38 čtenářů částkou 5 502 korun, což je 18 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
1CuErU28m5a2tod9eZjnkY4sdidBVMpX6K
Další možnosti platby › Související články ›

Ve zkratce

Islamizácia v priamom prenose: Moslim prvýkrát na čele veľkého nemeckého mesta12.11.19 16:16 Německo 1

Nač potřebujeme 12 vrtulníků za 14,6 miliardy?12.11.19 16:10 Česká republika 1

Skoro polovina obyvatel Bruselu nosí venku prostředek na sebeobranu. Multikulturní výkladní skříň EU v plné nahotě12.11.19 00:25 Nizozemsko 0

Na Slovensku končí Natural 95. Bude jen E10 s vyšším podílem biopaliv11.11.19 01:50 Slovensko 0

Muslimský imigrant prořízl ve Znojmě Markovi Petružálkovi hrdlo. Rodina potřebuje peníze10.11.19 01:33 Česká republika 2

V Libyi straší ruští žoldáci09.11.19 21:24 Libye 4

Geoinžinierstvo na webe ČT2409.11.19 20:47 Česká republika 1

Ženy se omlouvají mužům08.11.19 19:48 Česká republika 5

Slepice Zemanová06.11.19 16:01 Česká republika 5

Sudeťačka Válková: Neziskovky jsou potřeba, Istanbulskou úmluvu ratifikujeme06.11.19 01:55 Česká republika 0

Demonstrace proti fašismu u sochy maršála Koněva 06.11.19 01:27 Česká republika 1

Už se ví, kdo střílel na majdanu do lidí06.11.19 01:11 Ukrajina 5

Šok v Berlíně: „I oni jsou lidi!“ Černoch prodávající drogy má sochu v parku05.11.19 01:03 Německo 4

Norimberské jezulátko je přičmoudlé04.11.19 23:33 Německo 3

A jede se dál močálem černým kolem bílých skal: Odborná konference 5G: bezpečnost, prosperita04.11.19 16:31 Česká republika 5

E15: katolická církev spekuluje na burze a přišla již o 70 milionů korun04.11.19 13:15 Česká republika 2

Grázl Soros: Dělám to dobře03.11.19 21:07 Neurčeno 4

Švédské dívce se zachtělo se bránit. Naštěstí ji včas odhalili a po zásluze potrestali01.11.19 19:42 Švédsko 7

Reprezentant ČR získal zlato na MS v kickboxu. Hádejte, jakou vlajkou si zakryl záda...01.11.19 16:45 Česká republika 7

Čínští operátoři spustili 5G pro běžné uživatele01.11.19 15:25 Čína 3

Měnové kurzy

USD
23,17 Kč
Euro
25,52 Kč
Libra
29,78 Kč
Kanadský dolar
17,52 Kč
Australský dolar
15,86 Kč
Švýcarský frank
23,33 Kč
100 japonských jenů
21,24 Kč
Čínský juan
3,31 Kč
Polský zloty
5,97 Kč
100 maď. forintů
7,63 Kč
Ukrajinská hřivna
0,95 Kč
100 rublů
36,06 Kč
1 unce (31,1g) zlata
33 685,23 Kč
1 unce stříbra
388,28 Kč
Bitcoin
201 711,18 Kč

Poslední aktualizace: 12.11.2019 19:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 7 728