Diskuze k článku

Střední třída v USA se rychle zmenšuje. A zde jsou statistiky, které to dokazují

Příspěvků 46

27.7.2010 3:26

Přesně ke stejnému závěru došel prof. Jan Keller - nová kniha - Tři sociální světy!

Laskavý 88.?.?.?

Přednáška prof. Kellera

http://www.youtube.com/watch?v=CY47vSevyQM

Demontáž sociálního státu,privatizace všeho i základních zdrojů, které by měly zůstat v rukou státu!Prekarizovaná práce,zákoník práce bude brzo jenom trhacím kalendářem.
Nejspíše brzo dojde k nějakým masívním protestům, protože je nemožné do nekonečna ohlupovat početné skupiny obyvatel!

224966

27.7.2010 16:31

RE: Přesně ke stejnému závěru došel prof. Jan Keller - nová kniha - Tři sociální světy!

Oldis 81.?.?.?

Reakce na 224966

nedojde k protestum [smích]

224985

27.7.2010 20:27

RE: Přesně ke stejnému závěru došel prof. Jan Keller - nová kniha - Tři sociální světy!

steve 67.?.?.?

Reakce na 224985

.. Dodatek: URCITE nedojde k protestum .. [smích] [smích]
--
.. nejaky novy "dodatek k dodatku dodanych pomocnych programu" uchvati americany tak nadsenou intenzivni merou, ze pomysleni k nejake zmene bude chapano jako ohrozeni nejsvobodnejsich svobod svobodneho obcana osvobozujiciho svobodny svet od svobod malo svobodnych - tudiz: patriotismus bude utuzen .. [mrknutí jedním okem]

225004

27.7.2010 20:28

RE: Přesně ke stejnému závěru došel prof. Jan Keller - nová kniha - Tři sociální světy!

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 224985

Způsobíme krize

V gojímských státech jsme způsobili hospodářské krize tím, že jsme z oběhu stáhli peníze. Obrovský kapitál stál a odejmul peníze státům, které byly nuceny si tento kapitál půjčovat. Tyto půjčky zatížily finance států nutností platit úroky a učinily z nich otroky tohoto kapitálu... Odebrání kapitálu z rukou drobných živnostníků a jeho soustředění do rukou kapitalistů způsobilo zbavení lidí a také států moci...
#

Dávání peněz do oběhu v současné době obecně neodpovídá požadavkům na hlavu, a tudíž nemůže uspokojit potřeby dělníků. Emise peněz by měla odpovídat růstu populace, a proto by děti od svého narození měly být považovány za spotřebitele měny. Přezkoumání emise peněz je základní otázkou pro celý svět.
#

Jste si vědomi toho, že zlatý standard zruinoval všechny státy, které jej přijaly, protože nebyly schopny uspokojit požadavky na peníze, tím spíš, že jsme odstranili zlato z oběhu, pokud to bylo možné.

http://handyscript.wz.cz/files/protokoly-sionskych-mudrcu.html#h57

225005

28.7.2010 12:22

RE: jeden vetsi blabol nez druhy

Stan_ 91.?.?.?

Reakce na 225005

soudruh Keller je zvanil ktery zrejme jeste nevidel bilanci nektere US banky, kdyby banky stahovaly kapital z obehu, musely by jejich bilance kapitalem pretekat, staci pohled na bilance US bank, kvartalne deponovane u SEC, je naprosto jasne ze polovina z nich je bankrot, existuji pouze diky bilancnim svindlum, totez plati u bank ostatnich statu zapadni sfery a Ciny, po nejakem kapitalu ani pamatky. Tvrdit ze vyse penezni baze musi odpovidat poctu obyvatel muze skutecne jen vul, ktery nema o veci poneti. Ocividne ani nechape rozdil mezi tim cemu se rika kredit a kapital. [chechtot] [chechtot]

225045

28.7.2010 17:49

RE: jeden vetsi blabol nez druhy

Laskavý 88.?.?.?

Reakce na 225045

Žvanil jsi Stane sám! Keller ve své knize a přednášce jasně dokazuje, že je postupně destabilizován sociální stát,především na západě a tato pohroma nakonec postihne všechny, i ty velmi bohaté!!! Co tady meleš nějaké nesmysle o bilanci v bankách! Keller není ekonom , ale především profesor sociologie, což je pro tebe věda asi hodně, ale hodně vzdálená!Když nevíš, o čem píšeš a jakých blábolů se dopouštíš, tak raději mlč! Keller má ve svém díle tak veliký a rozsáhlý aparát citací a podpůrných argumentů od všech možných autorů, že tvoje mozkové blití je zcela nedůležité a naprosto zanedbatelné!

225052

28.7.2010 18:23

RE: jeden vetsi blabol nez druhy

Stan_ 91.?.?.?

Reakce na 225052

ale jdi broucku, vazne? Sociologie je "veda" o suchem z nosu, kdo neni bezmozek nemusi studovat sociologii aby chapal, ze socialni podminky se hrouti primo umerne s poklesem hospodarske prosperity, jednoduse receno, hole prdele si prebujely socialismus nemhou dovolit. Pokles hospodarske prosperity ma ovsem zcela jine duvody nezli blaboly o stahovani kapitalu z obehu ze strany bank, to jsou ovsem pro soudruha Kellera o 3 cisla vetsi boty. [chechtot] [chechtot]

225056

28.7.2010 21:19

RE: jeden vetsi blabol nez druhy

Magnus Maximus 88.?.?.?

Reakce na 225056

Kapitál je skutečně stahován ze stran bank a mocných tohoto světa. S Kellerem nelze než souhlasit. Toto mi bylo potvrzeno některými kantory přímo na katedře ekonomiky na VŠ. Takže žádný blábol. Knihu jsem četl a je to vynikající četba, ze které však bolí hlava. Celou řadu jevů, o kterých je v knize řeč, vidím okolo sebe a částečně zažil i na sobě. Já však zapoměl na to, že pro některá asociální individua je přebujelým socialismem vyplácení podpor v nezaměstnanosti,vyplácení důchodů důchodcům, dostupná lékařská péče či existence zákoníku práce. To je pak těžké s takovými primitivy diskutovat.

225069

28.7.2010 22:50

RE: jeden vetsi blabol nez druhy

Stan_ 91.?.?.?

Reakce na 225069

nerikej, tak na katedre VS ti to potvrdili? To je nadeleni. Jses si jisty zes nebyl jen u skolnika? Na druhe strane mne to celkem neprekvapuje, university se dnes hemzi bezmozky s proplachnutou lebecni dutinou. [velký smích]

225076

29.7.2010 20:57

RE: jeden vetsi blabol nez druhy

Magnus Maximus 88.?.?.?

Reakce na 225076

Připadáš mi jako placený provokatér / diskutér. Jak můžeš tvrdit, že se dnes univerzity hemží bezmozky? Na základě čeho tak usuzuješ ? Ten termín se spíš hodí na tebe dle tvých reakcí. Keller není vzděláním ekonom, nicméně ve své poslední knize hojně cituje autory, kteří jsou vzděláním ekonomové. Uvedená literatura je opravdu bohatá. Publikace je v tomto směru vyvážená a pravdivá. Jen na doplnění zrovna dnes jsem četl v novinách, že šef jedné nejmenované počítačové firmy má roční plat v přepočtu na naši měnu 35 miliard ... To jsou ty rozdílné sociání světy....

225128

30.7.2010 9:07

RE: jeden vetsi blabol nez druhy

Stan_ 91.?.?.?

Reakce na 225128

je mi zcela jedno jak ti pripadam, kdybych zde napsal jak mi pripadas ty, mel by editor patrne namitky. Jsem schopen to posoudit rozhodne v oboru ekonomie, po 35 lete praxi kdyz jsem se zabyval makroekonomii a burzou to vidim jako na dlani, idioti jako Stieglitz nebo Krugmann a mnoho dalsich dostali jejich Nobelovku jen diky svym pejzatym kamosum, to co vypousti na papir jsou kompletni nesmysly. Komous Keller pouze papouskuje z publikaci podobnych magoru aniz by sam neco z toho chapal. [chechtot] [chechtot]

225157

30.7.2010 11:09

RE: jeden vetsi blabol nez druhy

HonzaN 90.?.?.?

Reakce na 225157

Držitelé Nobelovek jsou idioti a ty jsi patrně vhodnější kandidát. To je přesný obraz dnešní pravice. Ještě zbývá doporučit zákaz opačných názorů. Už jsem se v diskusi na ihned dočetl podobnou připomínku. Názory Kellera jsou podepřeny statistickými daty a proto mají silnou vypovídací hodnotu. V českách médiích bohužel protinázor není žádoucí. Kdypak tomu bylo podobně?

225175

30.7.2010 21:39

RE: jeden vetsi blabol nez druhy

Stan_ 91.?.?.?

Reakce na 225175

zrejme jsi necetl Mark Twaina, ten rikal ze existuji lzi, proklate lzi a pak uz jen statistiky. Keller je priblbly komous ktery zapraha vuz pred kone, naivne veri ze nejdriv musi prijit socialni system a pak teprve ten ekonomicky ktery to zaplati. Tahle pohadka uz davno lezi s bolsevickymi zvasty na hnojisti dejin. Nejdriv na to totiz musi nekdo vydelat. Ve sve "svatem" zaniceni vuci kapitalistum si totiz nevsiml, ze vetsinu vybranych dani rozkradou a rozhazi politicti tajtrlici. [chechtot]

Pro editora : tim prozatim koncim, abych tu jeste neucpal drat. [smích] [smích]

225229

28.7.2010 18:16

RE: jeden vetsi blabol nez druhy

aristokrat aristokrat (tečka) tomas (zavináč) centrum (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 225045

soudruh kellner není žvanil ale velmi inteligentní člověk s určitým pohledem na svět sám říká že ekonomii a financím moc nerozumí
žvanil je spíš laskavý a mě udivuje že na jeho stále dokola se opakující překopírované bláboly reaguješ [mrknutí jedním okem]

225055

28.7.2010 22:20

RE: jeden vetsi blabol nez druhy

Stan_ 91.?.?.?

Reakce na 225055

pred nejakou dobou jsem si pustil video s Kellerovou prednaskou, http://karelsykora.blog.idnes.cz/c/130590/Jan-Kell... kde nejen zvanil skutecne kraviny,nybrz i vyslovene lhal, tvrdil napriklad ze v soucasnosti bohati v Nemecku prestali platit dane a 4/5 veskerych dani ze plati zamestnanci, to je samozrejme nesmysl, 10% nejbohatsich plati v Nemecku 55% veskerych dani , 1% tech nejbohatsich plati 22.2% veskerych dani zatimco 50% nejchudsich plati pouze 5.1% vsech vybranych dani.Krome toho plati platci v nejvyssi kategorii jeste navic 45% dan z bohatstvi. Je to prolhany bolsevik a magor, na schuzich KSC ovsem sklizi potlesk. Po nekolika minutach jsem mel toho mlaceni slamy dost.

225073

29.7.2010 0:06

Stan , kecáš jako Palacký!

Montaznik 88.?.?.?

Reakce na 225073

Když se ti data nelíbí, tak alespoň nelži!
Profesor Keller má všechna data perfektně "ozdrojovaná" , je možné dohledat práce jiných autorů, kteří zjevně nejsou "bolševici" a tvrdí to samé!!! Kde jsi vycucal svoje tvrzení a "čísla" z bolavé nohy a proč lžeš jako prase? Ona jak je vidět zjevná pravda bolí a teprve bolet bude, protože vývoj Kellerovi nahrává a bude asi ještě v prognózách horší! Prostě se nám pokouší "verchuška" zničit sociální stát, ale netuší, že to bude bolet i velmi bohaté, protože udržení sociálního smíru ve společnosti je předpokladem klidného vývoje, jinak se ocitneme na křižovatce a co se bude dít potom, je velkou a neradostnou hádankou i pro velmi otrlé sociology!

225077

29.7.2010 9:43

RE: Stan , kecáš jako Palacký!

Stan_ 91.?.?.?

Reakce na 225077

zbytecne se ztrapnujes, fakt ze prijem bohatych celosvetove v poslednich letech stoupal rychleji nez u zbytku a fakt ze v Nemecku berou bohati nasledkem nesmyslne vysokych dani nohy na ramena, nebo zkousi vsemi legalnimi triky dane obejit,jeste stale nemeni nic na strukture celkem vybranych dani. A ta je presne takova jak jsem nahore popsal, tvrzeni ze 4/5 vybranych dani plati spodina je lez. Moje data jsou od DIW, coz je jeden z nejvetsich nemeckych hospodarskych vyzkumaku, kdybys umel nemecky, staci si to vygooglovat a najdes spoustu zdroju ktere tvrdi totez. Nikde netvrdim ze se tam bohati nesnazi dane obejit a mnohym se to i dari, pri tech zlodejskych sazbach v EU by byli blbi kdyby to nezkusili, presto stale jeste maji nejvyssi podil na real vybranych danich a komous Keller si to proste patricne priohnul.http://www.handelsblatt.com/politik/deutschland/re...

[chechtot]

225099

28.7.2010 20:28

RE: jeden vetsi blabol nez druhy

kri 213.?.?.?

Reakce na 225045

nie taky fed nestahoval penize???
http://www.upnito.sk/0/55z9xqbashxax66rwz62tukuw87twadr.PNG
PS chod sa hrat naspat na to tvoje pieskovisko [smích]

225063

28.7.2010 22:34

RE: jeden vetsi blabol nez druhy

Stan_ 91.?.?.?

Reakce na 225063

na pieskovisko nechodim, nerad bych aby ses rozbrecel nad zbouranymi babovickami. Musim te zklamat drobecku, kdyz uz pouzivas statistiky, zkus to s temi kterym rozumis, treba sledovanost Vecernicku nebo podobne. Prozradim ti sladke tajemstvi, pokles agregatu M1-M4 v tricatych letech nema se stahovanim penez nic spolecneho, je to stejny kolaps kreditni bubliny jako dnes a nevyjadruje nic jineho, nez ze nesplatne pohledavky a kredity zbankrotelych firem se proste vyparily a byly odepsany, tak uz to totiz chodi v systemu frakcnich bankovnich rezerv. Zachovej paniku a neber si tech statistik moc najednou, mohlo by ti to vyrazit pojistky. [chechtot] [chechtot]

225075

31.7.2010 22:50

RE: jeden vetsi blabol nez druhy

kri 213.?.?.?

Reakce na 225075

trepes nezmysli. tym statistikam nerozumies iba ak ty! dokonca im rozumie lepsie ako ty este aj shalom bernanke.

„Chcel by som povedať Miltonovi a Anne (Schwarz): Pokiaľ ide o veľkú hospodársku krízu. Mali ste pravdu, my sme to urobili. Je nám veľmi ľúto. Ale vďaka Vám, to neurobíme znova.“
Shalom Bernanke

ty sa tu iba hras na nieco, cim nie si. o ekonomike nemas ani paru. vies iba jedno. pokrikovat na burze niekde vo svajci, ale to je tak vsetko.

225322

29.7.2010 13:41

RE: jeden vetsi blabol nez druhy

kajous 90.?.?.?

Reakce na 225045

Keller je dobrý sociolog,ale do ekonomiky opravdu moc dobře nevidí,podle mě moc neumí spojit realitu ekonomiky s jeho ideami, hodně se soustředí na statistiku Evropy,ale myslím si že o skutečném problému který vězí v Usa nemá moc potuchy

225112

27.7.2010 11:28

Veskere zlo prameni z moznosti kumulovat moc

calimero 147.?.?.?

resp z nedostatocnej ci neucinnej regulacie tejto schopnosti. Kapitalizmus (alebo teda to co aktualne prezivame) totoalne zlyhava prave v tejto zakladnej ulohe kadzeho aspon trochu udrzatelneho zriadenia. Kapitalizmus schopnost kumulacie moci nijako nereguluje ba naopak.

Paradoxne, nenavidenemu minulemu rezimu sa toto darilo ovela lepsie. Zvyklo sa hovorit ze "Na kazdu svinu sa varila voda". A bolo to skutocne tak, aj ked sme boli svedkami kumulacie skoro neobmedzenej moci v rukach uzkeho kruhu ludi, tato moc bola vzdy limitovana ked nicim inym tak zivotom mocneho. Moc bola velka a casto sa hrozostrasne prejavovala ale bola vzdy adresna a hlavne vrtkava a pominutelna. Papalas ked na nic ine tak na koniec urcite posiel na starobu a na jeho miesto sa natlacili ini, ktori s tym povodnym vacsinou nemali nic spolocne. Nie tak v kapitalizme, tu sa dedic kapitalu len malokedy odchyli od politiky svojho predchodcu.

V kapitalizme nemaju moc ludia, ale peniaze. Ludia prichadzaju a odchadzaju, tak ako vzdy ale peniaze ostavaju. Kapital si zije svojim vlastnym zivotom a tak nejak sam od seba nuti svojho vlastnika spravat sa tak isto ako jeho predchodca, cize ako "dobry hospodar". Toto je celkom v poriadku, kym je kapital rozptyleny medzi ludmi aspon trochu rovnomerne. V tejto faze kapitalizmus podporuje sikovnych, podporuje tych, ktori su schopni nieco priniest a ostatni tento ich prinos uznavaju, ocenuju. Od istej faze sa ale objavia jedinci ci skupiny, ktorym velkost nakumulovaneho kapitalu dovoluje zacat si toto "uznanie" a podporu ostatnych vynucovat. Po prekroceni tejto hranice je kapitalizmus najzhubnejsie zriadenie ake moze existovat. JA myslim ze magicka hranica bola uz davno prekrocena a vyssie menovana zhubnost sa zacina prejavovat cim dalej obludnejsie.

Niekedy sa moze zdat ze my z postkom. bloku sme na tom este o to horsie, ze nam cela tato obludna vlastnost kapitalizmu vobec nedochadza. Aj v minulosti sme mali papalasov, proste ludi ktori povacsinou nepodstivym sposobom nadobudli viac, nez mali ti ostatni. Vidali sme papalasov v drahych autach, drahych domoch, zijuc prepychovy zivot a pravom sme im zavideli. Co je ale zatial uplne mimo nase chapanie je, ze niekto moze mat prasiatko dost velke aby si kupil sukromnu armadu, sukromnu pravdu, sukromnu spravodlivost, alebo dokonca vlastnu sukromnu demokraticku vladu. Nie nebojte sa, nie sme na tom o nic horsie sme rovnako sprosti ako ludia na zapade oni to tam maju ovela dlhsie a doteraz to neprekukli. Rakovina kapitalizmu naplno zachvatila USA a EU a siri sa dalej do celeho sveta.

Dobra sprava je, ze tento boj mozeme na koniec vyhrat bud my, alebo nikto. Rakovina je dlhodobo s zivotom nezlucitelna, casom to vzdy zacne byt kto z koho, nador alebo organizmus a bud vyhra organizmus, alebo prehraju obaja.

224978

27.7.2010 19:24

RE: Veskere zlo prameni z moznosti kumulovat moc

Oracle mteleky (zavináč) zoznam (tečka) sk 178.?.?.?

Reakce na 224978

>Dobra sprava je, ze tento boj mozeme na koniec vyhrat bud my,
>alebo nikto. Rakovina je dlhodobo s zivotom nezlucitelna, casom
>to vzdy zacne byt kto z koho, nador alebo organizmus a bud vyhra
>organizmus, alebo prehraju obaja.

Priznám sa čítať Vás a Pána Noheila(dúfam že som neskomolil jeho meno) je osviežujúce, hoci v mnohými vašimi predpoveďami a niektorými závermi nesúhlasím.

Áno súčasný systém je ako rakovina, bujnie a zabíja.

Nebudete so mnou asi súhlasiť, ale súčasnému systému dávam tak akurát tak 2,5 roka, možno menej.

Na NWO nedôjde, chlapci nemajú na to mozgovú kapacitu. Totiž ono to je ako vojenská operácia, musíte dbať na kopu drobností aby to fungovalo, no a tá sila ktorá dbala o to aby chlapci dbali o drobnosti podľa môjho mienenia, jednoducho vycúvala. Inými slovami súčasný cirkus s NWO, vedeckou diktatúrou alebo nazvite ako chcete pokračuje len zo zotrvačnosti zučastňujúcich plánovačov a ich prisluhovačov ako Brezinski, Rockefeller, Rotschild, Bush, Oabama, Tydlitalová, Schwarzemberg atď.

224997

27.7.2010 21:00

RE: Veskere zlo prameni z moznosti kumulovat moc

aristokrat aristokrat (tečka) tomas (zavináč) centrum (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 224997

co to je NWO? vláda současného systému? nebo to co přijde po krachu současného systému? já myslím že to druhé [mrknutí jedním okem]

225010

27.7.2010 21:33

RE: Veskere zlo prameni z moznosti kumulovat moc

Oracle mteleky (zavináč) zoznam (tečka) sk 178.?.?.?

Reakce na 225010

> já myslím že to druhé [mrknutí jedním okem]
Na to oni nemajú, koľkokrát musím opakovať, že sila ktorá staral o to aby dbali tých dôležitých drobností sa vytratila spoza nich. [cool]

Tá sila momentálne robí projekt "lepší svet pre každého", nielen pre nás.(Myslím to bez akýchkoľvek sarkastických atď prízvukov) [smích]

225012

28.7.2010 0:01

RE: Veskere zlo prameni z moznosti kumulovat moc

Petr Gejdoš 88.?.?.?

Reakce na 225012

citace:"...Tá sila momentálne robí projekt "lepší svet pre každého", nielen pre nás.(Myslím to bez akýchkoľvek sarkastických atď prízvukov) [smích] "

Ha ! To by mě zajímalo, myslíte to doopravdy ? Potom ale by stačilo si přečíst Bibli, jak to bude dále, že ? Vše je potom v pořádku, Boží plán se plní zcela do písmene přesně ...

PS - tedy Boží plán se určitě plní do posledního písmenka, o tom netřeba pochybovat. Ale otázka by zněla - máte na mysli tento plán i Vy tímto, co píšete ?

225026

28.7.2010 1:36

RE: Veskere zlo prameni z moznosti kumulovat moc

udo udo321123zavinacazetbodkask 89.?.?.?

Reakce na 225012

Oracle 178..
"Tá sila momentálne robí projekt "lepší svet pre každého", nielen pre nás.(Myslím to bez akýchkoľvek sarkastických atď prízvukov)"

Úprimne by som prial aj GLOBÁLNEMU PREDIKTOROVI elít, aj nám, aby to tak bolo.
Určite sa aj v ich vedení vyskytnú občas tendencie typu:
"Čo keby mohlo byť všetkým dobre?",
príp. "Skúsme popustiť opraty",
"Zlepšime aspoň na chvíľu situáciu pre masy"
"povoľme trochu ventil".

Tlak na nich je bezpochyby veľký a tým aj ich strach z neznáma..
"Veď naše miesto prevezme niekto iný v rámci objektívneho globálneho procesu koncentrácie prostriedkov a moci.."
Vždy sa budú snažiť nechať si zadné dvierka a možnosť spätného prevzatia kontroly.

Ako bolo v Pánovi prsteňov:
"Moc je najväčšia droga" a je skoro nemožné pre nich,
čo i len pomyslieť sa jej vzdať.
Ospravedlňujú to okrem iného aj potrebou koordinačného centra,
zodpovednosťou za svoju pozíciu, nutnosťou akumulácie prostriedkov riadenia
a v neposlednom rade aj nutnou odmenou pre seba a svoj aparát ..
Pritom hľadajú nejaké aspoň dočasne udržateľné riešenie ..


Otázka znie: Prečo je také niečo dopustené od HNR?

GLOBÁLNY PREDIKTOR elít mal a stále ešte má istú regulačnú funkciu, ale za akú cenu?
Myslím, že ľudia majú na tejto situácii vyrásť.
Elita sa bude snažiť svoju pozíciu brániť a za každú cenu zdržať rozvoj jednotlivcov a aj ľudstva ako celku.
Ideálne by bolo, keby úprimne zmenili svoje ciele, otvorili sa a svojim potenciálom začali pracovať pre ozajstné obecné dobro.
Obávam sa ale, že pokušenie je pre nich priveľké.

Je to teda znova na každom jednom z nás.
Ak nám je jedno, že v takejto situácii budú žiť ďalšie generácie našich potomkov,
nerobme nič, konzumujme a spoliehajme sa na pár jednotlivcov,
že všetko za nás vyriešia.
Výsledky myslím vidíme všade okolo seba.

Môže sa však potom stať, že HNR stratí trpezlivosť a naozaj vyhynieme ako iné druhy,
ktoré nenaplnili svoj potenciál, úlohy, ktoré tu mali..


.. Trochu sme s Oraclom odbočili, ale myslím že to ide do hlbokej podstaty diskutovaného článku..

225027

28.7.2010 11:00

RE: Veskere zlo prameni z moznosti kumulovat moc

Oracle mteleky (zavináč) zoznam (tečka) sk 178.?.?.?

Reakce na 225027

Pán Gejdoš a udo odpoviem vám v jednom príspevku.

Pán Gejdoš, áno myslím to smrteľne vážne, no k biblií má minimálnu väzbu. Lebo biblia bola účelovo prepisovaná, nehovoriac o tom že vďaka Šaula z Tarzu mnoho myšlienok bolo vykastrované. Čo sa týka posledného súdu, to sa deje teraz, no nie je to žiadna z neba zostupujúca božská bytosť ktorá súdi, čo je naozaj primitívna predstava pre veľký žiaľ pána abc, ale my súdime samých seba, keď vyberáme ktorou cestou chceme ísť, inak slobodná vôľa nemala zmysel.
Len si to predstavte zostúpi dole nejaká božská bytosť a začne ukazovať prstom na ľudí a hovoriť: ty ideš do raja , ty do zatratenia atď.

No ako do toho celé zapadá odpoviem Vám pán udo. Globálny prediktor elít, sila Voldemort, skutočná elita alebo nazvite to ako chcete sú potomkovia egyptského kňažstva aj pre elitu sú neviditeľný lebo oni ovládajú myslenie elity. Treba vedieť keď sa ľudská myseľ zmerá na niečo tak vďaka jej zotrvačnosti bude s tým zaoberať dosť dlhí čas, len sa zamyslite okolo akej témy sa vám točia celí obyčajný/všedný deň vaše myšlienky. Nehovoriac o tom že "Voldemorti" majú védske znalosti, je to oveľa viac než čo zachytili indické knihy véd.
Z toho vyplýva že chlapci ako Brezinski, Rothshild, Rockefeller a spol sú zameraný na vytvorenie NWO no nevšimli si že Voldemorti
prešli na stranu anti-NWO, preto pokračujú v tomto pláne, čo z hora uvedených dôvodov je odsúdené na stroskotanie.

Podľa mňa dobre že to urobili, nech bol dôvod akokoľvek komplikovaný či triviálny, podľa mňa chceli len aby na nich pravnuci spomínali s láskou, občas aj stačí aj taká triviálna vec na zmenu chodu dejín. Príkladom je že Brežnev údajne nariadil okupáciu Československa po tom čo Dubček odmietol s ním bozkávať na pozdrav.

225041

28.7.2010 18:23

RE: Veskere zlo prameni z moznosti kumulovat moc

aristokrat aristokrat (tečka) tomas (zavináč) centrum (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 225041

učelově přepisovaná blble.... pánové a víte vy vůbec kdo je původním autorem bible co to bylo za člověka(lidi) a o co mu(jim) šlo? víte prdlajs nevíte ani jestli vůbec kdy nějaký ježíš nebo i mojžíš existoval jak můžeš tvrdit že bible je autentické boží dílo plné dobra které je účelově zmanipulované? vždyt bible jsou v podstatě jen přeložené přebásněné a překroucené staré eposy starých národů klidně ta manipulace mohla nastat už v době vzniku starého zákona (já jsem přesvědčen o tom že to tak bylo)
proč zrovna bible by měla být boží dílo plné dobra?

a voldemorti at si pod tím představíme cokoli nepřešli na žádnou stranu v tuto chvíli podle mě jde o demontáž stávajícího systému který se ukázal pro planetu a pro lidstvo nadále neudržitelný protože vytváří nerovnosti mezi lidmi a ničí planetu proto bude zřejmě demontován ale aby k tomu nemuselo dojít násilím (většině ovcí je konzum velmi příjemný) je nutno to udělat tak aby to ovce chtěly samy proto tyhle apokalypsy krize a podobné hovadiny [mrknutí jedním okem]

225057

28.7.2010 20:36

RE: Veskere zlo prameni z moznosti kumulovat moc

Oracle mteleky (zavináč) zoznam (tečka) sk 178.?.?.?

Reakce na 225057

>učelově přepisovaná blble.... pánové a víte vy vůbec kdo
>je původním autorem bible co to bylo za člověka(lidi) a o co
>mu(jim) šlo? víte prdlajs nevíte ani jestli vůbec kdy
>nějaký ježíš nebo i mojžíš existoval jak můžeš tvrdit
>že bible je autentické boží dílo plné dobra které je
>účelově zmanipulované? vždyt bible jsou v podstatě jen
>přeložené přebásněné a překroucené staré eposy starých
>národů klidně ta manipulace mohla nastat už v době vzniku
>starého zákona (já jsem přesvědčen o tom že to tak bylo)
>proč zrovna bible by měla být boží dílo plné dobra?

No v podstate súhlas, podotýkam že príbehy kočovných kmeňov boli zachytené a účelovo prepísané v čase Mojžiša (či ako sa volal v skutočnosti). Nehovoriac o tom že židovský veľkňazi prepísali aj svoju históriu zachytenú v biblií. [cool]

>a voldemorti at si pod tím představíme cokoli nepřešli na
>žádnou stranu v tuto chvíli podle mě jde o demontáž
>stávajícího systému který se ukázal pro planetu a pro
>lidstvo nadále neudržitelný protože vytváří nerovnosti
>mezi lidmi a ničí planetu proto bude zřejmě demontován ale
>aby k tomu nemuselo dojít násilím (většině ovcí je konzum
>velmi příjemný) je nutno to udělat tak aby to ovce chtěly
>samy proto tyhle apokalypsy krize a podobné hovadiny [mrknutí jedním okem]


Ale ni tak pán aristokrat, skúste zmeniť uhol pohľadu chlapci ako Brezinski plánujú NWO už dlho a ich plán prešiel do finálnej fázy, no nestihli si uvedomiť že ako nástroj sa stali nepotrebným, pretože skutočne mocný prešli na našu stranu, preto hovorím čo hovorím.
Čo sa týka apokalypsy je tu, tak ako pre elity ako aj pre nás, ale nie je to čo oni plánovali alebo bibliou či katastrofickými filmami zmagorené ovce predstavovali, je to voľba medzi večným zatratením a pozemským rajom, ktorú musíme učiniť všetci ľudia.
Ja som volil pozemský raj a Brezinski zas večné zatratenie. [mrknutí jedním okem]

225064

29.7.2010 1:45

RE: Veskere zlo prameni z moznosti kumulovat moc

udo udo321123zavinacazetbodkask 89.?.?.?

Reakce na 225057

K aristokrat 85..
"Vždyt bible jsou v podstatě jen přeložené přebásněné a překroucené staré eposy starých národů "

Sme sa asi plne nepochopili.
Samozrejme, že máte pravdu.
Išli ste o krok ďalej, hlbšie v rámci globálneho dejinného procesu.
Cez príbehy, ságy, biliny, či rozprávky sa po stovky generácii odovzdávali ďalším pokoleniam skúsenosti a múdrosti v prakticky všetkých kultúrach po celom svete. V ich rámci sa dajú pripustiť tu a tam samozrejme aj zásahy z HNR. Odovzdávanie skúseností potomkom bolo teda myslené z tejto pozície naozaj úprimne.


Už ľudové povesti starých Sumerov, Egypťanov,.. boli ale miestnymi kňažskými elitami upravované v ich zištný prospech v rámci riadenia podvedomia kolektívov vtedajších a následných generácii.
Myslieť si, že by nástroj s tak veľkým potenciálom ovládania más popri "náboženstve" ostal opomenutý, je myslím naivné, až konšpirativne [velký smích].

Biblia mala teda samozrejme mnohotisícročnú predohru.
Dávna tendencia monoteizmu nadobudla v polovici 14.stor.pr.Kr. konkretnu podobu za vlády far.Achnatona.
Viď. napr. jeho hymnus..a porovnanie s koránom - obsah, metriku,.. ohľadom potencialnych "vnuknutí"..


V skratke ..
Kňažská elita hierofantov(poznajúcich, či skôr programujúcich budúcnosť) odhadla teda trend a začala stavať aj na monoteistické projekty.. ďalej 200 r.vojna s Chetitmi .. pohraničné bojové pásmo vtedajšieho Kanaanu..
naprogramovanie miestneho kmeňa..
prvé známe formy vedenia informačnej vojny..
až po grécke orákuly(grécki filozofi, matematici,..
a väčšina významných štátnikov, sa, ako je známe vźdy chodili učiť do Egypta..),
Alexander a jeho učiteľ Aristoteles, Platon, Sokrates-znova zároveň poväčšine aj knazi spomínaných orákulov..
Až sa znova postupne počas prvých storočí po Kr. tzv. Biblická koncepcia oprášila a na základe silných tendencii v populácii bol na Nicejskom koncile cis. Konstantínom 1.(hl. kňazom kultu slnka)definitívne po dlhodobom zvažovaní presadená.

Toť veľmi, veľmi v skratke obecne známe základy dejín globálneho h-istorického procesu a koncentrácie moci na elit. univ. čo sa týka štúdia polit. marketingu a manažmentu.
Je to na dlhšie..
Ide ale o princíp..
Hádam to editor nevymaže, keďže je to podstata súčasného problému aj napr. teda likvidácie strednej triedy v U.S. [mrknutí jedním okem]

225080

29.7.2010 1:57

RE: Veskere zlo prameni z moznosti kumulovat moc

udo udo321123zavinacazetbodkask 89.?.?.?

Reakce na 225057

Dodatok k podstate diskusie..

Dejiny elity sú podstatou pochopenia jej psychológie správania sa.
Oni nás majú moc dobre naštudovaných.
Musíme poznať aj my ich.
Bez týchto základných vedomostí je totižto nemožné podobné problémy riešiť
a je zbytoćné o nich len tak tupo diskutovať..

Nedá sa potom odhadnúť dlhodobá tendencia,
možné varianty vývoja a ich riziká z pohľadu elity.
Tým aj reálne možnosti ovplyvnenia tohto vývoja z nášho pohľadu..
Oni rozhodne nie sú idioti a môžeme sa od nich hodne čo naučiť.
Sú to v podstate ľudia ako my a to, že sú tu, má aj svoj vyšší zmysel.
Máme na tom vyrásť.
Je to niečo ako medzistupeň k ďalśím úlohám,
čo nás ešte čakajú.

Na úroveň Konceptuálnej moci sa nedá byť len tak prijatý, či sa vkúpiť. Jedine mierou svojho chápanie možno operovať na jej úrovni. Je totižto autokratická po princípe a nie demokratická v tomto zmysle..

225081

28.7.2010 20:12

RE: Veskere zlo prameni z moznosti kumulovat moc

udo udo321123zavinacazetbodkask 89.?.?.?

Reakce na 225041

Oracle 178..
"Z toho vyplýva že chlapci ako Brezinski, Rothshild, Rockefeller a spol sú zameraný na vytvorenie NWO no nevšimli si že Voldemorti
prešli na stranu anti-NWO, preto pokračujú v tomto pláne, čo z hora uvedených dôvodov je odsúdené na stroskotanie."

"Podľa mňa dobre že to urobili, nech bol dôvod akokoľvek komplikovaný či triviálny, podľa mňa chceli len aby na nich pravnuci spomínali s láskou, občas aj stačí aj taká triviálna vec na zmenu chodu dejín."


S tým, že sú to podľa všetkého potomkovia.. práve egyptského kňažstva v podstate súhlasím. Dalo by sa o tom dlhšie baviť..
Mnohé z nimi používaných techník, technológii a aj ich štruktúra sú inak veľmi dobre popísané v obecne známych publikáciách.
Linky som tu dával.. Čiže žiadne vudu prosím.. [velký smích]

Využívajú sa bežne komerčne napr. aj vo vyššom politekonomickom marketingu, v dnešnej informačnej(matricovej) vojne.
Sú na to bežne už štandardné školenia od určitých pozícii.
Cisár samozrejme je nahý.. stále ale bude nejaké to percento pochybovačov.. [velký smích]
S iným podkladom by som do klubu ani nešiel.
Už raz tam, by som sa s blbým úsmevom ako ostatní "politici" zúćastňoval hry na pódiu
a čakal na reakcie publika odhliadnuc od osobného názoru ak chápete [velký smích][velký smích]
Tiež súhlasím, že chlapci B,R&R a spol.. sú neni zas až tak veľké rybky v tom našom akvárku.
To je tiež myslím obecne dávno známe.

Na základe čoho ale prosím usudzujete Oracle,
že GLOBÁLNY PREDIKTOR (Voldemorti) prešli na stranu anti NWO?
Po nejakých tých pár tisícoch rokov práve teraz? hmm..
Teoretické dôvody sa vždy dajú nájsť..
Myslíte ako, že vĺčok sa zmenil na ovečku, alebo skôr zase iba zmenil pod tlakom taktiku?

Fungujú momentálne skôr ako nejaký programovo adaptívny modul,
maximálne ako korektor.
S predikciou majú evidentne problém.
Azda sa nám nebodaj vráti aj tá naša diskutovaná stredná trieda?? [velký smích]

Naozaj by som aj v GP chcel hľadať to dobré,
je to ale hodne ťažké, keď sa pozriem vnímavo okolo seba.
Hodnotíme po činoch.


Btw. védske znalosti.. neviem, či sú védy aź tak indické..
je to inak v bájach + - po celom svete od grécka cez mexiko, peru, pacifik, austráliu, aź po sibír a spomínaný sumer, či egypt.

225061

29.7.2010 10:15

RE: Veskere zlo prameni z moznosti kumulovat moc

quido2 81.?.?.?

Reakce na 225061

Btw.védské znalosti.. neviem,či sú védy až tak indické.. je to inak v bájách+-po celom svete od grécka cez mexiko,peru,pacifik,astráliu,až po sibír a spomínaný sumer,či egypt.

Posunul jste debatu na vyšší úroveň. Zde nám však naše dosavadní znalosti nestačí. Jsou útržkovité a mnohdy zmatené. Počátky lidstva může odhalit pouze koordinovaný přístup všech vědních oborů. To ovšem vyžaduje značné finanční náklady a kladnou politickou vůli velmocí.. Místo zbrojení vědecký výzkum.

V současné době je světová veřejnost zahlcena obrovským množstvím spekulativních teorií téměř na jakékoli téma. Nejen obyčejný člověk, ale i lidé s nejvyšším vzděláním jsou zmateni. Myslím si, že je to účel, metodika NWO. A i kdybych se mýlil, tak máme k dispozici Védy, které obsahují vše, co kdy člověk může poznat. Naučíme se z nich jak pozemským věcem, tak i duchovní realizaci. Obsahují usměrňující pravidla poznání, která se vzathují na nauky sociální, politické, náboženské, hospodářské, vojenské, lékařské, chemické, fyzikální a metafyzické, jakožto na vše, co je nutné k uchování těla a duše pohromadě.

Pokud se jedná o Egypt a jeho civilizaci, tak je ve Šrímad-Bhágavatamu popsána velká bitva, která se odehrála na území dnešního Iránu. Zde utrpěl Manu Vena velkou porážku a poté se z celým národem přesunul ke břehům Nilu. (Pokud si to dobře pamatuju, tak myslím, že první faraon se jmenoval Manes). Mnozí jeho spojenci-taktéž poražení králové, se uchýlili do hor Kavkazu. Je tedy jasné, že pravěkou historii lidstva doposud neznáme a není politická vůle abychom prozřeli.

225102

29.7.2010 12:04

RE: Veskere zlo prameni z moznosti kumulovat moc

HHBB 85.?.?.?

Reakce na 225102

Pane Quido, "vyší úroveň" je to, co neznám, nebo čemu nerozumím? To přeci nemusí spolu vůbec souviset!
>pravěkou historii lidstva doposud neznáme a není politická vůle abychom prozřeli.
"politická vůle" je spíše "populistická vůle", bádání a politika se může dost dobře míjet...
>Počátky lidstva může odhalit pouze koordinovaný přístup všech vědních oborů.
To přeci neznamená, že takový přístup neexistuje, pouze to jen není v novinách.
>To ovšem vyžaduje značné finanční náklady
To nikdy nebylo otázkou nákladů, ale schopnostmi badatelů, finanční náklady jsou jen číselným vyjádřením nějaké "profinancované" činnosti. Vemte ranec peněz, vyhlašte, že zaplatíte za to, že pro vás bude někdo dělat to a to a uvidíte, že pochytáte asi 99% darmožroutů z okolí do svého podniku. [mrknutí jedním okem]

225105

29.7.2010 20:40

RE: Veskere zlo prameni z moznosti kumulovat moc

quido2 81.?.?.?

Reakce na 225105

Pane HHBB 85, vyšší úrovní debaty myslím oproštění se od idiotických výrazů a zcela zcestného hodnocení Véd a další duchovní literatury, jakož i zlehčování významu nalezených artefaktů. Příklady idiocie: Védy jsou magořina ,bajky pro dospělé, nebo podsouvání černé magie vúdú. To už je úplně k smíchu. Kdyby tito lidé chápali duchovní,vědecký a mysteriózní odkaz Véd, něco takového by nemohli vůbec vyslovit. Tedy k vyšší úrovni poznání můžeme dospět pouze koordinovaným vědeckým výzkumem.

Dosavadní vědomosti jsou roztříštěné. Bez důkladné anylýzy historie lidského rodu tyto namyšlené ubožáky nelze porazit. Kupř. v současné době znovu frčí, že země je dutá. Na počátku teorie o duté zemi stál kapitán pěchoty USA Cleves Symnes. Za WWII to byli Bender a Hóbiger. Bender prohlásil teorii o duté zemi za ryze německou. Ještě fantastičtější byla teorie o světovém ledu Hanse Hóbigera. To popisuje Souček v knize: Nebeské detektivky, senzace, záhady. Současná doba ve svým spekulacích daleko překonává i tyto fantasty a to není dobré.

Pokud se jedná o kordinovaný vědecký přístup, tak bohužel, schází na úbytě. Právě kvůli penězům. Podívejte se, potopené město Dváráka bylo objeveno již před WWII. A co bylo ze dna moře do těchto dnů vyzvednuto? Moc toho není. Přitom Šrímad-Bhágavatam uvádí, že město rozkládající se na několika ostrovech mělo 900 000 velkých paláců. Naproti tomu výdaje na zbrojení, pouze jediné země USA, jsou téměř tak velké, jako zbytku světa dohromady. Bojíte se darmožroutů ,když dá lidstvo peníze na vědecký výzkum? Já ne. Desetkrát se to vrátí. Podívejte se co se děje v současné době kolem nás. Kolik darmožroutů se dobře živí v tomto stagnujícím a upadajícím společenském systému. Podívejte se také na různé sportovní a jiné šou, co to stojí peněz, a co to lidstvu dává.

Chceme-li se dostat (lidstvo) dál, a porozumět životu, musíme uznat existenci nefyzikální inteligence.Bohu neporozumíme pouze studiem hmotných elementů. Není pravda, že je její existence neprůkazná. Jsou mezi námi nemnozí, kteří s touto existencí jsou v neustálém styku. Doba ještě nenazrála, aby promluvili. Pokud jste upřimný, tak musíte uznat, že materialistická věda tajemství života neodhalila a současný společenský systém kolabuje.

225126

29.7.2010 20:47

RE: Veskere zlo prameni z moznosti kumulovat moc

steve 67.?.?.?

Reakce na 225126

..AMEN

225127

29.7.2010 21:30

RE: Veskere zlo prameni z moznosti kumulovat moc

HHBB 85.?.?.?

Reakce na 225127

...na věky? OK [mrknutí jedním okem]

225130

29.7.2010 13:00

RE: Veskere zlo prameni z moznosti kumulovat moc

udo udo321123zavinacazetbodkask 89.?.?.?

Reakce na 225102

Quido..
"Počátky lidstva může odhalit pouze koordinovaný přístup všech vědních oborů."

Áno, pokiaľ verejné a aj súkromné vzdelávanie urýchlene neprejde
na už dávno hotové modely interdisciplinárneho,
mozaikového a hlavne metodologického systému,
samo behom krátkej doby zanikne.
Nezodpovedá totiž súčasnej realite a potrebám.
Nepopisuje realitu a nie je možné na jeho základe komplexne tvoriť a riadiť procesy.

Z toho plynie aj prirodzený nezáujem študentov o "vzdelávanie", ich následnému hedonizmu,
a hromadnej samovražde pomocou alkoholu, tabaku, ostatných drog a konzumu.
Nemôžu napĺňať svoj potenciál a tak konajú podvedome prirodzene podľa základných pravidiel a hľadajú smrť.
Ako aj normálne zvieratko z prírody v klietke.
Nie je to samozrejme ich vina, zámer, ani ich rodičov, či ućiteľov, ale tých, čo riadia tento systém.
To sme ale znova pri možnosti zmeny podmienenej pochopením reálnej situácie, ich cieľov a metód práce.

"V současné době je světová veřejnost zahlcena obrovským množstvím spekulativních teorií téměř na jakékoli téma.
Nejen obyčejný člověk, ale i lidé s nejvyšším vzděláním jsou zmateni. Myslím si, že je to účel, metodika NWO."


Áno, to je stará osvedčená metóda. Ten fakt je obecne známy nie len v odborných kruhoch.
Kľúčové je pri hľadaní pravdy(priblížení sa objektívnej realite) pracovať metodologicky,
nie faktologicky, ako sa to učí na školách.
Ide o spôsob práce s faktami, vzťahy medzi nimi, pravidlá, mieru.
1.SYSTÉM KALEIDOSKOP:
Z "faktov" vyjde vždy nový obraz, podľa nálady a ovplyvnenia=relativizácia, KAŠA

2.SYSTÉM MOZAIKA:
Hľadanie objektívne čo najreálnejšej tendencie vývoja, pravidiel, štruktúry,
vnímanie situácie a faktov z pohľadu možných cieľov,
riadenia, či"samoriadenia" systémov,
globálneho h-is-torického procesu koncentrácie prostriedkov a moci
a jeho potenciálu využitia aj z pohľadu elity,..


Metódy hľadania pravdy v zahltení "faktami" v prebiehajúcej globálnej informačnej vojne
sú teda dávno obecne známe a používané.
Nie je to nič nové.
V podstate iba zdravý sedliacky rozum..[smích]

"A i kdybych se mýlil, tak máme k dispozici Védy, které obsahují vše, co kdy člověk může poznat. "

Áno, vo Védach je mnoho zaujímavých a požiteľných informácii.
Problém je, že sú koncipované tlupoelitárne, pyramídovo.
"Náboženstvá" na nich založené neumožnújú tým pádom reálny dlhodobý rozvoj jednotlivca a kolektívu.
Skúste ich čítať pozorne z tejto pozície a zrazu sa Vám rozsvieti.
Tak isto ako napr. pri biblii budete zrazu vedieť krásne rozlíšiť
použiteľné prvky od tzv. infekčných, elitárnych.

225107

29.7.2010 13:04

RE: Veskere zlo prameni z moznosti kumulovat moc

udo udo321123zavinacazetbodkask 89.?.?.?

Reakce na 225102

dodatok:
Quido..
"Je tedy jasné, že pravěkou historii lidstva doposud neznáme a není politická vůle abychom prozřeli."

Je mnoho verzii dejín a vždy sa prepisovali.
Je to mocnejší nástroj ovládania ako ideológie a "náboženstva".
Jeho potenciál sa od nepamäti široko využíva:
"Kontrololuj minulosť a kontroluješ prítomnosť aj budúcnosť"

Sú samozrejme tiež mnohé staronové napr. matematické metódy práce s dejinamy,
ktoré majú konkrétne v rámci časovej osi(základ h-is-torie)šokujúce výsledky.
Mnoho podstatného sa uchovalo v tzv. rodových pamätiach, systémoch egregorov a pod.
Tiež existujú pomerne efektívne preverené metódy získavania informácii a práce s existujúcimi,
príp aj neaktívnymi objektami tohto typu.
To už ale zachádzame fakt dosť ďaleko..
V niektorých krajínách sú však bežnou súčasťou vzdelávania na štátnych školách ..

225108

30.7.2010 9:10

RE: Veskere zlo prameni z moznosti kumulovat moc

quido2 81.?.?.?

Reakce na 225108

Vážený pane,nezklamal jste mě. Jste věcný,nejste fanatik. S oběma vašimi příspěvky souhlasím. Mimoto, jste lépe vybaven na debaty s nepochybně vyspělými guruy matení. Já takové schopnosti nemám. Doslova cítím odpor k reakci. To však není dobré. Je třeba odpovídat. Byl bych rád, kdybyste do budoucna tady na Zvědavci pokračoval.

Zdraví Quido

225158

2.8.2010 11:14

RE: Veskere zlo prameni z moznosti kumulovat moc

udo udo321123zavinacazetbodkask 89.?.?.?

Reakce na 225158

quido2 81..
"Vážený pane,nezklamal jste mě."

Ďakujem..
Podobne, čo sa týka Vás.. [smích]

Ako sa tu už spomínalo,
viac hláv, viac rozumu.

Jeden človek nemôže vedieť všetko
a neporieši toho až tak veľa.
Spolu pochopíme a dokážeme oveľa viac..

Každý tu má svoju nezastupiteľnú úlohu,
ak ju nenaplní, pohyb k spoločným cieľom
sa spomalý a to nie je dobre.


Stačí byť vnímavý k svojmu okoliu,
snažiť chápať a chcieť,
aby bolo všetkým lepšie.

225439

27.7.2010 16:38

mizi a zmizi

Oldis 81.?.?.?

a elite ktera mezi mizejici stredni tridou v usa zije je to jedno protoze, tezi z kapitalu z opacne strany zemekoule, zatimco v usa lidi nebudou pracovat, prace nebude, a to elite bude jedno, vyroba bude v indii a cine a budou tam i spotrebytele. bud se jednou probudime v chaosu nebo v policejnim state a v pseudo pracovnich taborech, kdy budeme stavet a urdzovat infrastrukturu pro elitu.

224986

27.7.2010 19:59

Tak sem to teda dotiahli?

KILLROY 192.?.?.?

Tak sem to dotiahli vnuci tych co bojovali a umierali proti akemukolvek statnemu zriadeniu kde socializmus bol zlo na zemi? [zmaten] Najprv proti Nemcom, ktori si vlastny socializmus vytvorili doma a na 1. mieste bol robotnik, potom proti komunizmu, kde aspon fungovalo toto "obmedzenie" ako ho opisal Oldis hore.

Podla mna ale sucasni americania tiez nechapu kde je problem. Cele generacie sa ucia ze "zalezi len na TEBE", a nakoniec je stredna trieda na kolenach. Nevedia ani proti komu adresovat svoj hnev, ktori urcite pocituju za tento stav. Preto ziadne protesty nemozu vzniknut. Ich vizia usporiadania spolocnosti kolabuje, resp. bola rozkradnuta. Paradoxne a bohuzial, tu vidiet ze slovo "vykoristovanie" existuje prave tam, kde ho najmenej cakali. Zijeme vo velmi vzrusujucej dobe, som fakt zvedavy ako to bude s nimi vyzerat o 10-20 rokov.

225000

27.7.2010 22:29

RE: Tak sem to teda dotiahli?

calimero 147.?.?.?

Reakce na 225000

Ako to bude vyzerat? rusi maju myslim take prislovnie....
КОГДА ДЕНЕГ НЕ БУДЕТ! ВАЛЮТОЙ СТАНУТ ПАТРОНЫ.
(snad som to napisal spravne a snad sa to spravne zobrazi)

225020

27.7.2010 22:38

RE: Tak sem to teda dotiahli?

steve 67.?.?.?

Reakce na 225020

.. napsano spravne !! Obsahove vynikajici !! [chechtot]

225021

Příspěvků: 46

27.07. 03:26 Laskavý  Přesně ke stejnému závěru došel prof. Jan Keller - nová kniha - Tři sociální světy!
27.07. 16:31 Oldis  RE: Přesně ke stejnému závěru došel prof. Jan Keller - nová kniha - Tři sociální světy!
27.07. 20:27 steve  RE: Přesně ke stejnému závěru došel prof. Jan Keller - nová kniha - Tři sociální světy!
27.07. 20:28  RE: Přesně ke stejnému závěru došel prof. Jan Keller - nová kniha - Tři sociální světy!
28.07. 12:22 Stan_  RE: jeden vetsi blabol nez druhy
28.07. 17:49 Laskavý  RE: jeden vetsi blabol nez druhy
28.07. 18:23 Stan_  RE: jeden vetsi blabol nez druhy
28.07. 21:19 Magnus Maximus  RE: jeden vetsi blabol nez druhy
28.07. 22:50 Stan_  RE: jeden vetsi blabol nez druhy
29.07. 20:57 Magnus Maximus  RE: jeden vetsi blabol nez druhy
30.07. 09:07 Stan_  RE: jeden vetsi blabol nez druhy
30.07. 11:09 HonzaN  RE: jeden vetsi blabol nez druhy
30.07. 21:39 Stan_  RE: jeden vetsi blabol nez druhy
28.07. 18:16 aristokrat  RE: jeden vetsi blabol nez druhy
28.07. 22:20 Stan_  RE: jeden vetsi blabol nez druhy
29.07. 00:06 Montaznik  Stan , kecáš jako Palacký!
29.07. 09:43 Stan_  RE: Stan , kecáš jako Palacký!
28.07. 20:28 kri  RE: jeden vetsi blabol nez druhy
28.07. 22:34 Stan_  RE: jeden vetsi blabol nez druhy
31.07. 22:50 kri  RE: jeden vetsi blabol nez druhy
29.07. 13:41 kajous  RE: jeden vetsi blabol nez druhy
27.07. 11:28 calimero  Veskere zlo prameni z moznosti kumulovat moc
27.07. 19:24 Oracle  RE: Veskere zlo prameni z moznosti kumulovat moc
27.07. 21:00 aristokrat  RE: Veskere zlo prameni z moznosti kumulovat moc
27.07. 21:33 Oracle  RE: Veskere zlo prameni z moznosti kumulovat moc
28.07. 00:01 Petr Gejdoš  RE: Veskere zlo prameni z moznosti kumulovat moc
28.07. 01:36 udo  RE: Veskere zlo prameni z moznosti kumulovat moc
28.07. 11:00 Oracle  RE: Veskere zlo prameni z moznosti kumulovat moc
28.07. 18:23 aristokrat  RE: Veskere zlo prameni z moznosti kumulovat moc
28.07. 20:36 Oracle  RE: Veskere zlo prameni z moznosti kumulovat moc
29.07. 01:45 udo  RE: Veskere zlo prameni z moznosti kumulovat moc
29.07. 01:57 udo  RE: Veskere zlo prameni z moznosti kumulovat moc
28.07. 20:12 udo  RE: Veskere zlo prameni z moznosti kumulovat moc
29.07. 10:15 quido2  RE: Veskere zlo prameni z moznosti kumulovat moc
29.07. 12:04 HHBB  RE: Veskere zlo prameni z moznosti kumulovat moc
29.07. 20:40 quido2  RE: Veskere zlo prameni z moznosti kumulovat moc
29.07. 20:47 steve  RE: Veskere zlo prameni z moznosti kumulovat moc
29.07. 21:30 HHBB  RE: Veskere zlo prameni z moznosti kumulovat moc
29.07. 13:00 udo  RE: Veskere zlo prameni z moznosti kumulovat moc
29.07. 13:04 udo  RE: Veskere zlo prameni z moznosti kumulovat moc
30.07. 09:10 quido2  RE: Veskere zlo prameni z moznosti kumulovat moc
02.08. 11:14 udo  RE: Veskere zlo prameni z moznosti kumulovat moc
27.07. 16:38 Oldis  mizi a zmizi
27.07. 19:59 KILLROY  Tak sem to teda dotiahli?
27.07. 22:29 calimero  RE: Tak sem to teda dotiahli?
27.07. 22:38 steve  RE: Tak sem to teda dotiahli?

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

Ve zkratce

Praha 6 přesouvá Koněva03.04.20 11:08 Česká republika 4

Hermafrodité a úchylové v Panamě mají problém. Málo respektu k jejich úchylce03.04.20 10:48 Panama 1

Člověk v tísni spustil pomoc Česku. A je zle.03.04.20 09:20 Česká republika 1

Proč jsou americké nemocnice klidné a prázdné?03.04.20 00:18 USA 6

Je podáno trestní oznámení na komisařku Jourovou za nenávist ke svobodě slova!02.04.20 19:22 Česká republika 1

Rockefellerova studie o "budoucí" epidemii02.04.20 08:56 Neurčeno 1

Už to začíná vypadat, jako by zemi vedli milionchvilkaři02.04.20 07:11 Česká republika 3

Podívejte se, kam přísná karanténa vede01.04.20 17:41 Itálie 5

Vláda: Zakážeme teplé počasí! Aby se lidi necourali venku01.04.20 13:10 Česká republika 3

Zákazy, zákazy, buzerace, zákazy: Několik mladých spáchalo zločiny. Opékali buřty v lese01.04.20 11:30 Česká republika 4

Policisté hlídají město v kostýmech v podobě koronaviru01.04.20 06:21 Bolivie 1

Rusko vyslalo do USA letadlo se zdravotnickými potřebami, Trump poděkoval. Proč o tom mlčí média?31.03.20 23:32 Rusko 0

D-Test provedl test roušek a respirátorů31.03.20 19:38 Česká republika 12

Minister Krajčí v súvislosti s koronavírusom plánuje zaviesť opatrenia voči občanom, ktorí odmietnú očkovanie31.03.20 16:02 Slovensko 3

Dějiny učí že po zpřísnění se návrat k normálu konat nemusí31.03.20 11:07 Česká republika 14

Rouškový teror v Čechách31.03.20 00:57 Česká republika 11

Neutopické zemědělství: krizové jaro30.03.20 17:08 Česká republika 3

Lidstvo se vyvinulo původně na zcela jiné planetě, na Zemi jsme cizinci30.03.20 16:41 Neurčeno 17

Rockefeller a pandemie29.03.20 12:55 Neurčeno 4

Fed nemůže opravit, to co je rozbité.28.03.20 19:25 USA 1

Měnové kurzy

USD
25,74 Kč
Euro
27,80 Kč
Libra
31,47 Kč
Kanadský dolar
18,21 Kč
Australský dolar
15,45 Kč
Švýcarský frank
26,33 Kč
100 japonských jenů
23,72 Kč
Čínský juan
3,63 Kč
Polský zloty
6,07 Kč
100 maď. forintů
7,56 Kč
Ukrajinská hřivna
0,94 Kč
100 rublů
33,36 Kč
1 unce (31,1g) zlata
41 582,60 Kč
1 unce stříbra
369,43 Kč
Bitcoin
173 305,56 Kč

Poslední aktualizace: 3.4.2020 18:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 8 148