Diskuze k článku

Ahmadinežád předpovídá pro lidstvo lepší časy

Příspěvků 42

23.7.2010 5:03

Aha

Vladimir Kulik vladimir (tečka) kulik (zavináč) email (tečka) cz 71.?.?.?

„To, že se sešli dohromady a (přesto) nebyli schopni logické odpovědi na íránskou logiku, naznačuje moc íránského národa... Íránský národ má poslání změnit nespravedlivý systém světa a vytvořit něčeho spravedlivějšího,“ řekl.


Takze to znamena,ze Iran ma na mysli New World Order?? [chechtot]
To je zajimave, protoze vetsina ctenaru Zvedavce tohle vycita zidum. A vetsina ctenaru zvedavce jsou sympatizanti Iranu.
Jak z toho vybruslite je mi zahadou. [vyplazený jazyk]

"Iransky narod ma poslani zmenit nespravedlivy system sveta a vytvorit neceho spravedlivejsiho? [chechtot] Tak ted me vazne reknete, opravdu chcete byt soucasti "iranskeho spravedlnejsiho systemu"??? [překvapení]
Chapu,ze jste tady na zvedavci fundamentovani, ale Ahmadi Nezad je tzv. Dvanactnik!!Isná ašaríja (arabsky: اثنا عشرية), též dvanáctníci, je šíitské hnutí, jehož následovníci tvoří v rámci šíitského islámu nejpočetnější skupiny. Odhaduje se, že okolo 10-15% z celkové populace muslimů jsou šíité, a přibližně 80% šíitů jsou dvanáctníci. Např. v Íránu tvoří dvanáctníci dodnes silně majoritní skupinu.....Poslední, 12. imám se již v raném věku měl ztratit či se uchýlit do ústraní. Podobně jako u dalších šíitkých sekt, i učení isná ašariji předpokládá příchod 12. imáma v soudný den. No a ten soudny den Ahmadi Nezad presne popisuje.."Íránský národ má poslání změnit nespravedlivý systém světa a vytvořit něčeho spravedlivějšího,“

S pozdravem Vlada Kulik z Chicago, USA [smích]

224720

23.7.2010 14:05

RE: Aha

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 69.?.?.?

Reakce na 224720

Takze to znamena,ze Iran ma na mysli New World Order?? [chechtot]

No ono asi teoreticky existuje více modelů než nynější a NWO. [chechtot]

224737

23.7.2010 17:04

RE: Aha

DavidZ david (tečka) zatrepalek (zavináč) seznam (tečka) cz 80.?.?.?

Reakce na 224720

Ono hodně záleží na tom, co si pod tím novým řádem představíme. Pokud by začal Ahmadínežád vnucovat světu svou představu spravedlnosti, jistě by se mi to nelíbilo. Stejně tak, jako se mi nelíbí, když ji světu vnucují Izrael s USA. Ovšem nic takového jsem v jeho proslovech nenašel. Pokud tedy měl na mysli, a já jsem o tom přesvědčen, že se slábnoucí mocí USA klesne i jejich možnost ovlivňovat jiné, a že se stáhnou z okupovaných zemí, pak s ním souhlasím a věřím, že bude svět spravedlivější.

224757

23.7.2010 18:52

RE: Aha

Vymazaný člen 89.?.?.?

Reakce na 224720

Pane Kuliku, na Novinkách.cz Vás to už nebaví a tak jste přišel přispívat sem jo? Tak to se těším na zdejší diskuzi... [velký smích] [velký smích] [velký smích] [chechtot] [chechtot] [chechtot]

224759

24.7.2010 22:08

RE: Aha

V. Kulik 71.?.?.?

Reakce na 224759

>Pane Kuliku, na Novinkách.cz Vás to už nebaví a tak jste
>přišel přispívat sem jo? Tak to se těším na zdejší
>diskuzi... [velký smích] [velký smích] [velký smích] [chechtot] [chechtot] [chechtot]


Zdravim pane Turza, take vas znam z novinek.cz [velký smích]
Ja uz sem zde prispival drive. Nejvice na diskuzi o tech idnianech co tady vznikla kdyz byli ty Olympijske hry v Kanade. [cool]

224821

23.7.2010 21:44

RE: Aha

Lin 85.?.?.?

Reakce na 224720

Nemyslím si, že by za uvedenou větou musel být nutně nějaký "íránský NWO". Taková představa mi příjde dost absurdní s ohledem na mocenské postavení této země a pokud se Ahmadinežád nezbláznil, určitě tohle na mysli neměl. Docela dobře stačí těmto snahám vzdorovat a napomoci tomu, aby systém selhal a mohlo vzniknout něco jiného a třeba i spravedlivějšího.
Nechápu poznámku o "fundamentovaných" na Zvědavci. Proč myslíte? Jsem fundamentalista, když se na Ahmadinežáda nedívám jako na teroristickou zrůdu? A proč si myslíte, že mít sympatie k politice Íránu nutně znamená "chtít být součástí"? Nerozumím, proč to spojujete. Je to jiný svět, jiná kultura. Když cítím sympatie k myšlenkám např. Ghándího, ještě neznamená chtít být Indkou. Když budu mít sympatie k myšlenkám pana Kulíka, neznamená to, že chci být panem Kulíkem.
A jestli islámský Írán čeká na svého proroka, není to nic divného. Židé čekají na svého mesiáše, křesťané čekají na návrat Ježíše. Musí to být podobné, protože tahle náboženství pocházejí z jedné ošatky. A všichni dohromady se cítí "povolanými".

224765

30.7.2010 14:09

RE: Aha

...// 96.?.?.?

Reakce na 224765

Ne, zide uz na sveho mesiase necekaji. Jenom zidovsky mesias muze obnovit zidovsky stat (Izrael), a za to "vdecime" vice ci mene holokaustu, a tedy Hitlerovi. Ano, Hitler je zidovsky mesias...

225192

30.7.2010 22:54

RE: Aha

Lin 85.?.?.?

Reakce na 225192

No...Hitler určitě tím mesiášem není. [smích] I když dnes mají Židé svůj stát. Ovšem (pokud si pamatuju dobře), musí být také obnovený Šalamounův chrám, označovaný jako Dům Boží. Židé říkají,že dokud není postavený, nemůžou být postavené ani domy pro člověka. ("Neboť dle proroků příchodu Mesiáše a znovuvybudování Chrámu bude předcházet návrat všech ztracených kmenů zpět do země, kterou jim dal Hospodin." )
Návrat kmenů se stále uskutečňuje... možná i proto ty hrozné krvavé války s Araby, snaha je za každou cenu ze "země zaslíbené" vyhnat. Na obnově chrámu už také pracují. V tichosti a po řadu let. Alespoň tak to tvrdí muslimové. Říká se, že na troskách Šalamounova chrámu zbudovali muslimové svou posvátnou mešitu Al Aksá. Ne snad proto, aby nějak pokořili judaismus (oni chrám nepobořili, to udělali nejdříve Babyloňané, později Římani). Muslimové mají blízko jak k judaismu, tak ke křesťanství (uznávají všechny bilbické osoby) a na tomto i pro ně posvátném místě prý uzavřel Abrahám smlouvu s Bohem (Chrámová hora). Šalamoun, jenž postavil na Chrámové hoře první Chrám jediného Boha, byl dle islámské tradce a pojetí prorok, a je i jimi ctěný. Mohamed prý byl poslaný na svět Bohem proto, že Ježíšovo učení infiltrovaly "zlé sily" a přetvořily si ho podle svého.
Al Aksá je třetím nejposvátnějším muslimským místem. Muslimové pokládají dlouholeté archeologické práce, které provádí Izrael, za nešetrné (byly oslabeny zdi mešity) - s cílem mešitu zničit.
Jeruzalém je "žhavé místo". Křesťané k němu vztahují Ježíše (a také čekají na jeho návrat) a muslimové svého Mahdího. Jen tak pro zajímavost - podle Koránu má Mahdí vést závěrečný "apokalyptický" boj a připravit (očistit) tak svět pro návrat Ježíše.
A teď se na současné události zkuste podívat z úhlu náboženství... a není to nezajímavý pohled. [smích]

225235

23.7.2010 7:54

Politicka situace v USA je znacne slozita pro normalniho smrtelnika.

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 59.?.?.?

Even the President Turns to AIPAC
Over the years the pro-Israel lobby has thoroughly penetrated this nation’s governmental system, and the organization that has made the deepest impact is AIPAC, to whom even the president of the United States turns when he has a vexing political problem relat...Ex-Congressman Paul Findley
Vložený obrázek

Sami ,politici Ameriky maji potize se v tom vyznat,kdo je s nami a kdo proti nam, uvnitr samotne Ameriky.
Nakonec ,zahranicni politika USA, po pravde receno neni zahranicni politikou americkych obcanu, co by Cesi,staci se jen pozeptat ,kdo je novym USA velvyslancem v Praze.
United States:
Although the list below showing US Ambassadors during Clinton's regime is now out of date, it is worth including, as it is, probably, something of which most people were unaware.

(All Jewish names are featured in bold type.)Vsichni jmenovani,zide.

•Germany : Ambassador John C. Kornblum
•France : Ambassador Felix Rohatyn
•Poland : Ambassador Daniel Fried
•Denmark : Ambassador Edward E. Elson
•Hungary : Ambassador Donald M. Blinken
•Romania: Ambassador: Alfred H. Moses
•Belgium: Ambassador :Alan J. Blinken
•Belarus: Ambassador: Kenneth S. Yalowitz
•South Africa: Ambassador:James A. Joseph
•India: Ambassador:Frank G. Wisner
•Turkey: Ambassador: Marc Grossman
•New Zealand: Ambassador: Josiah H. Beeman
•Egypt: Ambassador [velký smích]aniel C. Kurtzer
•Sweden: Ambassador :Thomas L. Siebert
•Morocco: Ambassador:Marc C. Ginsberg
•Singapore: Ambassador: Timothy A. Chorba
•Zambia: Ambassador: Arlene Render
•Brazil: Ambassador: Melvyn Levitsky
•Bolivia: Ambassador: Curt W.S. Kamman
•Mexico: Ambassador: Jeffrey Davidow
•Canada: Ambassador:Gordon Giffin
•Cuba: US Interest Head: Michael F.G. Kozak
•Norway: Ambassador: David B. Hermelin
•Switzerland : Ambassador: Madeleine M. Kunin
And of course the Government cabinet members under Clinton were: Madeleine Albright as Secretary of State, Robert Rubin as Secretary of the Treasury, William Cohen Secretary of Defense, Dan Glickman Secretary of Agriculture, George Tenet , etc., etc.
Ted,presidenstvi Obamovo:And now to the Obama Administration: (The following list which appeared on the web site: http://www.biblebelievers.org.au/obamalist.htm shows that nothing has changed.)

Joseph R. Biden - Vice President of the United States

Hillary Rodham Clinton - Secretary of State

Timothy F. Geithner - Secretary of the Treasury

Janet A. Napolitano - Secretary - Department of Homeland Security

Positions with the Status of Cabinet-rank:

Christina Romer (Jewish husband) - Chairman - Council of Economic Advisers

Lisa P. Jackson - Administrator - Environmental Protection Agency

Peter R. Orszag - Director - Office of Management & Budget

Ronald Kirk - Ambassador - United States Trade Representative

Susan Rice - United States Ambassador to the United Nations

Rahm Emanuel - White House Staff

Iransky president je velky optimista.

224725

24.7.2010 16:07

RE: Politicka situace v USA je znacne slozita pro normalniho smrtelnika.

radw 109.?.?.?

Reakce na 224725

O tom psal již Henry Ford, když popisoval prožidovštělost sovětských komisariátů - 100% židů v zamini a v tisku. V ostatních komisariátech drtivá většina. Psal: pouze židé působí v mezinárodních vztazích nežidovských národů.
Po posazení havla na Hrad v "porevolučním" žido-demo začalo na zamini to samé.

224796

25.7.2010 16:12

RE: Politicka situace v USA je znacne slozita pro normalniho smrtelnika.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 62.?.?.?

Reakce na 224796

jsem byl nadsen, jak soudruzi chazari zacali kopat do sveho bratra, Yehudy Lahava, kdyz zjistili, ze v 50. letech tento soudruh psal do Rudého Prava své kované prispevky.

224858

25.7.2010 18:07

RE: Politicka situace v USA je znacne slozita pro normalniho smrtelnika.

hůl lámající 85.?.?.?

Reakce na 224858

To není pěkné… každý fanda hitlerova bolševického pokusu by měl být zklamán, když mu kopou do jeho jehudy. Mít z toho radost není vůbec lancmančavtsky soudružské. Vůdce a jeho stádo byli ve službách všemocných, židobolševických sionistů a ty úšklebky jsou nesoudružské, takhle ne, mein komrad!

224863

25.7.2010 21:33

RE: Politicka situace v USA je znacne slozita pro normalniho smrtelnika.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 62.?.?.?

Reakce na 224863

je to pekne, kdyz se zerou mezi sebou jako lita zver.Doufam, ze jednoho dne se zase zacnou posilat na sibenice.[smích]

224881

23.7.2010 9:26

...už jsme dva optimisti

janko janko (zavináč) karao (tečka) cz 85.?.?.?

iránský prezident sice vychází z jiných údajů i informačních vrstev, ale pokud můžu sledovat dění ve světě svým poněkud nezvyklým způsobem chápání vztahů v symbolice písmen a číslic - tak máme na pravděpodobný, pozitivní vývoj podobný pohled.
Už jen současné "testování bank" (zřejmě postavené na "otevření se" německé Hypobank) vypadá jako obava ze spuštění připraveného "krachu dolaru".
Systém moci postavené na "soudržnosti peněz" má patrně trhlinu tam, kde ji bylo možné očekávat - ve vnitřních neshodách pánů za oponou.
Zřejmě se už ti moudřejší z nich doslechli o schůdnějším řešení přerozdělovacího systému, kvůli kterému byly peníze vymyšlené.
Vize "základního příjmu" je sice pro mnohé hlavinky utopickým projektem, přesto je v dlouhodobě plánované budoucnosti patrně jedinou možností, jak vrátit penězům nějaký smysl. Takový, kdy budou vyvažovat aktivitu všech lidí ve stejném směru (duchu)- a ne jen jako dosud - kdy snaha mít peníze je podmíněna zadržováním klíčových informací o skutečných nákladech na výrobky. Do nákladů nepatří jen ta část od nákupu surovin, ceny práce, marží apod. Politický tlak na méně rozvinuté země dnes řídí tyto ceny stálých i "dožívajících" surovin (=energií)

Zároveň lidé od "studené fůze" a dalších technologií si většinou na sklonku svého života "risknou" principy a postupy svých vynálezů "pověsit" na internet.
Je tu doba, kdy si nadkritická část populace (nikoliv většina!) uvědomila nutnost POSTUPNĚ změnit distribuci informací a následného vývoje jiných přerozdělovacích systémů pro lidi.

Každá struktura, která překročí vnitřní hladinu soudržnosti (= gravitaci nosné myšlenky)- ta se rozpadne až do dílků, ze kterých lze stavět strukturu novou.
Tím dílkem, molekulou jiného paradigmatu je změna způsobu myšlení každého jednotlivce, vázaná na jiné chápání obsahu jemu známých, naučených pojmů a vztahů mezi pojmy.
Základem existence čehokoliv je pojmenování, každý pojem vyjadřuje fungování (pohyb) anebo stav nějaké informace. Předělávat popis fyziky budeme asi společně, zde na síti.

A potřebným základem pro nové chápání vztahů ve světě je doplnění brble o pasáže o reinkarnaci, které "cudně" zamlčeli ti, co chtěli tenhle svět udržet pod svojí kontrolou. Kolik jich je? Patříte mezi ně vy nebo já?

224728

23.7.2010 10:59

tož tak

fohat 109.?.?.?

http://www.youtube.com/watch?v=Q1CaEYM9siQ

224731

23.7.2010 11:28

Zastávám podobný názor jako pan Janko.

Laskavý 88.?.?.?

Nejsem sice tak optimistický, změny budou bolet, ale nové revoluční technologie,které mají našlápnuto k realizaci na celém světě, velmi brzo změní planetu k nepoznání a všechny spory, které až doteď hýbaly světem se budou zdát naprosto malicherné.
Vyvstanou zase jiné problémy, ale jistě bude zažehnána globální válka, která by zničila planetu.
Je jistý a nezvratný posun celého světa k umírněné socializaci, bez vyřešení alespoň bazálních sociálních rozdílů se nepohneme dál. Jedním z průchodných řešení je "občanský" plat, který by mohl být zaveden v bohatých společnostech již nyní, bez dalších nároků na zatížení současných již zavedených sociálních systémů.
Ahmidinežád má pravdu, ale nikoliv z polohy náboženské. Tady se bude muset také dojít k nějakému řešení - kdy se třeba dnes objevuje nový typ islámu, "západní" islám,který už pozbývá prvky nesnášenlivosti a disidenství!

224732

23.7.2010 11:29

Ve službách Židovstva?

Biikupp 77.?.?.?

Otázkou ovšem je, jestli Ahmadinežád není nastrčenou figurou světové židovsko-zednářské moci.

K tomuto je vhodné ocitovat ze studie J. Rothkranze; „Kdo skutečně řídí islám?“ Z internetových stránek Spiknuti proti Církvi a lidstvu.
„Skutečnost nábožensky motivovaného úsilí většiny mohamedánů, kteří chtějí – v případě nutnosti třeba i „ohněm a mečem“ – podřídit celý svět učení koránu a na něm spočívajícím společenském řádu, je zcela nepopiratelná. Povrchní nebo nekomplexní posuzování znepokojivého vzrůstu a šíření islámu v křesťanské Evropě i v Severní Americe na sklonku našeho století může snadno svést k závěru, že největší nebezpečí pro křesťanský svět a křesťanskou kulturu obecně tudíž vychází z islámského nároku na světovládu. To by ovšem byl zavádějící a hluboký omyl. Určité křesťanské kruhy šíření tohoto omylu vědomě napomáhají, protože nemají dostatek odvahy nazvat pravým jménem mocnost, která má v současnosti skutečně již na dosah ruky uskutečnění svých vlastních a prastarých snah o světovládu. Touto mocností je talmudsko-kabbalistické, sionistické židovstvo a jeho nespočetné frontové organizace, z nichž nejznámější a současně nejvlivnější je mezinárodní zednářstvo.
V plánech globalistického sionismu hraje islám bezesporu velice důležitou roli, ale právě z toho důvodu (ať už o tom jeho mnohdy stejně fanatičtí jako nevzdělaní a politicky nemyslící vyznavači vědí nebo ne) se v zásadě už dávno stal povolným nástrojem v rukou skrytých sionistických kruhů, které si jej podrobily personální infiltrací i ideologickým podstavením.
Ukážeme si zde čtyři paralelní strategické linie, jichž používá vůdčí vrstva Satanovy synagogy, aby mohla využívat islámu jako bojové organizace proti křesťanství a současně aby pracovala na jeho postupném rozmělnění a následném začlenění do chystaného celosvětového jednotného náboženství:

1) V tradičních mohamedánských zemích smí a má islám zlikvidovat co možná nejvíce místních křesťanů, o čemž židozednářsky kontrolovaná světová masmédia většinou „nevědí“ a stejnými silami kontrolované vlády tzv. demokracií tomu jen nečinně přihlížejí.

2) Do tradičních křesťanských zemí jsou pod nejrůznějšími a neopodstatněnými záminkami dopravovány miliony a miliony mohamedánů, aby tam cestou „multikultury“ co možná nejvíce oslabovali a kazili křesťanství.

3) Současně je v osobách svých nejvyšších představitelů infiltrovaný islám nucen i ze své strany vstoupit do „dialogu světových náboženství“, a tím se vzdát svého nároku na absolutnost.

4) A konečně je islám potlačován policejní resp. vojenskou silou všude tam, kde se chová nekontrolovatelně „fundamentalisticky“ a hrozí stát se překážkou sionistické jednosvětové politice.

Za současného stavu věci se ...Automaticky kráceno

224733

24.7.2010 18:23

RE: Ve službách Židovstva?

Erika 52 91.?.?.?

Reakce na 224733

RE: Ve službách Židovstva?
Erika 52 91.?.?.?

Ad:Biikupp 77.?.?.?

"Otázkou ovšem je, jestli Ahmadinežád není nastrčenou figurou světové židovsko-zednářské moci"


To je ale riadny nezmysel!
Tak Ahmadinežád chce svetovládu?
Válčí snáď Irán s nejakými susedmi? nie, ale jemu sa stále
vyhrážajú a to hneď 2 štáty - USA a Izrael.
Berie niektorému susedovi jeho prírodné zdroje? nie, ale USA a Izrael to robia celkom bežne a svet mlčí.
Mučí Irán politických väzňov a má koncentračné tábory po celom svete?
nie, to ale výkvet demokracie USA preukázateľne majú a preukázateľne v nich mučia ľudí celkom l e g á l n e na viac spôsobov, ako si vieme predstaviť.
Netvárme sa, že tá naša pokrytecká euroatlantická civilizácia je vrchol etiky a spravodlivosti, lebo ni e j e!
Devastujeme prírodu, v záujme čoraz väčších ziskov plundrujeme nerastné bohatstvo planéty,vraždíme sa a nenávidíme každého, kto je iný ako my.

A vôbec to nie je o náboženstve, alebo o viere.
Skutočne veriaci ľudia by nerobili na zemi peklo ako sa to deje dnes.
Bývalému prezidentovi USA Bushovi sám Boh prikázal inváziu do Iraku...Jeho osobný duchovný ho v tom plne podporoval!
I keď sa to možno zle počúva, ale najhoršie sa chovajú práve kresťanské štáty. Kristus by zaplakal, akých že to má vo svojom košiari.

224801

24.7.2010 18:51

RE: Ve službách Židovstva?

aristokrat aristokrat (tečka) tomas (zavináč) centrum (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 224801

za prvé nechápu proč na toho zdrávasfanatika reaguješ
a za druhé uvědom si že se nic neděje náhodou a jestli ti připadá chování izraele a USA jako cesta ke svtovládě tak doporučuji nasadit silnější brýle a příště se lépe dívat [mrknutí jedním okem]

224806

24.7.2010 19:13

RE: Ve službách Židovstva?

smoke 89.?.?.?

Reakce na 224801

Rozumějte, pro pana msgre. Biiskuppa je každý, kdo není lefebvrista, nastrčenou figurou světové židozednářské moci a jako takový musí být bez výjimky upálen. [chechtot]

Bližší informace o této psychické chorobě naleznete na stránkách http://diesirae.ic.cz/ a na http://www.spiknuti-proti-cirkvi-a-lidstvu.com/

224808

25.7.2010 14:15

RE: Ve službách Židovstva?

Biikupp 77.?.?.?

Reakce na 224808

S Čechy diskutovat o židovské otázce, to je jako se bavit z malími
haranty. A co se týče stránek Spiknuti proti Církvi a lidstvu, ty
nemají nic společného s pomatenými lefébristy! Máš to v hlavě trochu spřeházené. To že by byl Ahmadinežád v rukou židovsko- zednářské kliky by nebylo nic nového. Sadám Husajn byl zednář 33.
stupně zasvěcení a stejně byl zlikvidován. Ona hloubka světové
židovské konspirace, je daleko hlubší než si zde přítomní pánové dokáží vůbec předsravit!!!

224852

25.7.2010 15:35

RE: Ve službách Židovstva?

hůl lámající 78.?.?.?

Reakce na 224852

Když Žid a arab je etnicky vlastně totéž můžeš tu „otázku“ protřepat s nimi, určitě si padnete do noty. Nebo zkus Turky, to jsou jiní frajeři, jako chazarská odnož o tom taky musí něco vědět a určitě tě rádi vyslyší, máš pro ně prima argumenty...
>Ona hloubka světové židovské konspirace, je daleko hlubší než si zde přítomní pánové dokáží vůbec předsravit!!!
Jsou i u mě na hajzlu?? [překvapení]

224855

25.7.2010 17:50

RE: Ve službách Židovstva?

aristokrat aristokrat (tečka) tomas (zavináč) centrum (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 224855

na hajzlu si je představit dovedem
zdrávasfanatik monsiňóre biikup se ti snaží naznačit že už máš žida v prdeli [velký smích]

224862

25.7.2010 18:18

RE: Ve službách Židovstva?

hůl lámající 66.?.?.?

Reakce na 224862

Hrůza! Je to tedy opravdu strašnější než nejstrašnější představy!
Tak to tam musleli vlézt jedině z hajzlpapíru...[překvapení]
Tak to mi tudy můžou až do mozku jako biiskuppovi?!?

224865

23.7.2010 11:57

Takový optimismus je starý celá staletí

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 217.?.?.?

mezi tím bylo zcela zdevastováno mnoho generací a byla silně poškozena planeta snad na všech místech. Současný trend je v tomto duchu stejný a zhoršuje se. Snad alespoň někteří z těch co se dnes rodí se dočkají evidentního zlepšování. I v těch nejhorších dobách se mají někteří velice dobře, ale podle nich se nedá hodnotit celek. Čím bohatší kdo je , tím větší zodpovědnost nese za celou mizérii života, jelikož se chová jako žába sedící na prameni a to i v případě, že se snaží zaměstnat a uživit co nejvíce lidí, protože ti musí vyrábět jen haldy zbytečností. Čím bohatší , tím více se brání změnám a zavedení nových technologií.
Jen malým příkladem je motor MDI, v indii jej vyrábí v ubohém počtu asi 6000 ks ročně a zajímavé je že s výrobou začali dříve, jak ve Francii kde jej asi před 10 lety vyvinuli.
Další je elektromobil od VW. Jako kemr po písku se táhne líně jeho zavedení do výroby prý cca od roku 2013.
Bohatí by se měli probrat a urychlit ten nekonečně líný vývoj k lepšímu.

224734

23.7.2010 13:52

Lepší časy?

Vojta49 apear (zavináč) atlas (tečka) cz 81.?.?.?

Pozorně jsem si přečetl slova pana Ahmadinežáda. A ty LEPŠÍ ČASY v nich nějak nevidím.

Údajně je před námi "doba osvícení". Chci vidět, jak a čím budou "osvíceni" cikáni (a podobní parazité na celém světě), aby se konečně sami začali starat o své vlastní potomstvo?

Také nerozumím tomu, jak dokáže "působení proroka" trvale nasytit miliardu hladovějících?

A už vůbec netuším, jak se z tohoto světa stane Ráj, naplní-li se přání pana Ahmadinežáda a bude zrušena OSN i s její nenáviděnou Radou bezpečnosti?

Žádné z Ahmadinežádových přání dle mého soudu světu nic nepřinese. Ve skutečnosti jde o starý známý NECHCISMUS. Pod klamavým titulkem o předpovědi lepších dob se iránský prezident jen vykřičel z toho CO NECHCE. Nebo mi snad něco podstatného z jeho slov uniklo?

224736

23.7.2010 14:12

RE: Lepší časy?

Erwin 91.?.?.?

Reakce na 224736

Pane Vojto,vždy, když si čtu Vaše příspěvky, mám pocit, že nemáte pravdu a je to má chyba, že k nim takto přistupuji již před tím, než je dočtu do konce. Nemyslím to nyní zle. Vaše příspěvky jsou jistě produkcí přemýšlivého a inteligentního člověka, ovšem obvykle se zamýšlím, proč mi Vaše příspěvky nesedí. Není to ani tak stylem psaní, jako spíše mnohdy i nevyřčenými závěry.V mnohém máte pravdu, ale nakonec sdělíte imho něco, s čím v kostce nemohu souhlasit. Ale tohle jsem si mohl klidně odpustit. V tomto příspěvku opět píšete věci, které jsou pravdivé, ale mě to nutí k otázce, zda si např. uvědomujete, že tento člověk je svobodný ve svém sdělování myšlenek světu a na rozdíl od mnohých si může říkat, co se mu zlíbí ? To vidím na něm pozitivní. To, že umí pojmenovat věci, které nechce, je stupínek před tím, než vyřkne myšlenky a názory, jak řešit tyto složité problémy lidstva. Je to pro mě rozhodně hlas z "druhé strany" a dle mého stojí za to mu věnovat trochu pozornosti a naslouchat. Nechci jen kritizovat za každou cenu.

224738

23.7.2010 23:29

RE: Lepší časy?

Vojta49 apear (zavináč) atlas (tečka) cz 81.?.?.?

Reakce na 224738

I já znám mnoho svobodných lidí, pane Erwine. Naprostá většina z nich umí přesně sdělit, co nechce. Projevit nespokojenost (s čímkoli) je totiž ta nejsnazší věc na světě.

Už křik novorozeněte, pláč předškoláka, vzdor puberťáka. Také většina diskuzí na internetu. A konec konců i spousta hesel v předvolební kampani začínala slovem ... NECHCEME.

Domnívám se, že NECHCISMUS je laciný. Netřeba nic znát, nic studovat. Stačí nabýt pevného přesvědčení a to vytrubovat do světa. U důvěřivých příjemců pak vyvolávají projevy NECHCISMU obvykle odpor, hněv, zlobu a nenávist. Nic pěkného, že?

To jsou důvody, pane Erwine, proč nemám NECHCISMUS rád a kritizuji jej. Domnívám se, že zvláště prezidenti (tedy lidé, kterým naslouchají mnozí), by se měli nechcismu vyvarovat. A měli by raději lidi učit, CO CHTÍT. Jenže to dokážou jen nemnozí. Jak vidíme, tak i nemnozí z prezidentů.

Na závěr se omluvím, pane Erwine. Tento příspěvek jsem psal jen jako vysvětlení svého postoje. Odpovíte-li na něj, nebudu moci reagovat. Budu opět na nějaký čas bez internetu.

224769

24.7.2010 0:42

Vysvětlení postoje Vojty49,asi jsem masochista NECHCISMU !

Laskavý 88.?.?.?

Reakce na 224769

A to budeme všichni tuze smutní , když bude Vojta49 nějaký čas bez internetu , protože si budeme muset pustit NOVU, nebo přečíst IDNES, abychom měli stejný duchovní prožitek, jinak bychom mohli duševně "zakrnět"! Jak nečtu zjevné myšlenkové onanie Vojty49, nebo eventuelně Vanguarda, jsem nějaký nesvůj,jako když jsem nedostal rákoskou nařezáno - to už asi bude učiněný masochismus!To potěšení a rozkoš se dostavuje tehdy,když vás přestanou řezat! Ještě , že máme Zvědavce, tam se člověk dočte věcí,až zrak přechází! [velký smích] [velký smích] [velký smích] [velký smích] [velký smích] [velký smích] [velký smích] [velký smích] [velký smích] [velký smích]

224770

24.7.2010 18:39

RE: Lepší časy?

Erika 52 91.?.?.?

Reakce na 224736

OSN je predĺžená ruka mocných tohoto sveta a Rada bezpečnosti je už len na smiech.
Dávno stratili svoje opodstatnenie a to vtedy, keď stratili morálny kredit.
Nezabudnime, že posvätili vojnu proti Juhoslávii, odtrhnutie a krádež Kosova Srbsku, dodatočne zlegalizovali aj vojnu v Iraku.
Nezakročili ani proti zverstvám v Gaze, majú toho hodne, čo nás opodstatňuje pochybovať o zmysle existencie tejto kedysi takej potrebnej organizácie.
OSN dnes asistuje pri všetkých krivdách, ktoré sa dejú slabým a miesto aby bránila ich záujmy, pomáha legalizovať ich zotročovanie.

224803

23.7.2010 14:59

Lepší časy jo?

Soudce Lynch 81.?.?.?

Třeba jako tohle: http://cz.altermedia.info/ze-zahranici/eintopf-v-a...?

224743

23.7.2010 22:23

Irán a jeho politika je jinde, než se nám snaží "demokracie" USA namluvit

Laskavý 88.?.?.?

Jasným lakmusovým papírkem poměrů v Iránu je rozsáhlá židovská komunita / cca 40 000 osob/ , která nemá v Iránu žádné potíže a může v pohodě provozovat svoje náboženství a zvyky a nikdo je ze
státních pozic nediskriminuje a lidé je příjímají a jsou na ně zvyklí! Byla snaha ze strany Izraele tyto lidi nalákat k návratu do země vyvolené a ejhle, oni odmítli se ze "špatného" Iránu stěhovat do "báječného" sionistického Izraele,který Ahmadinežád po právu kritizuje! Srovnejte fakta - nábožní židé doma v Iránu nevadí, ale vrahounský sionistický stát Izrael vadí!!! Tady někde můžeme začít vést diskuzi o Iránu. Míra svobody v Iránu pro mládež, která / i dívky/ provozuje západní kulturu / hudba, oblékání, ale i popíjení alkoholu / je i ve srovnání s jinými islámskými státy obdivuhodná - abych byl spravedlivý, hovořím o velkých městech, vesnice je ještě hodně v područí klasických islámských pravidel a nařízení! Kdo byl v poslední době v Teheránu, může jenom potvrdit! Také neomezený přístup k internetu je samozřejmostí a nezávislé zprávy z Iránu jsou právě přes toto médium!
Je sice pravda, že "stát" pořád chce tlačit islám od popředí, ale změny v iránské společnosti jsou trvalé a čas hraje proti militantnímu islámu a náboženští vůdcové mají na kahánku!
Sepětí trůnu a oltáře nebude už dlouho fungovat ani v Iránu!
Lidé chtějí změnu a ta je jenom otázkou času! Paradoxně výhrůžky USA a Izraele drží při moci konzervativní síly, kteří mají potom důvod k represí proti svobodymilovným běžným, především mladým Iráncům, kterým lezou ajatoláhové z "prdele",stejně jako třeba nás v době minulé nekonečně "srali" kecy Husáka s Bilakem a Jakešem v čele!!!!! Právě proto tyhle křupany zmiňuji, aby zde měli čtenáři jasno, jaká je asi nálada a situace v Iránu!
Ahmadinežád má hodně nezáviděhodnou roli v tomto iránském kvasu ve společnosti, kdy musí dbát jednak na přání náboženských vůdců, kteří jsou stále fakticky u moci a na druhou stranu musí
také naslouchat přání obyvatel, kteří se oprávněně proti útlaku a nesvobodě bouří! Teď se dostal,jak je vidět Irán pod kuratelu Ruska - dohoda z USA je jasná ,za pomoc v Afganistánu, takže je možné, že se v Iránu vyčasí i v oblasti lidských práv a svobod, ale půjde to ztuha a chce to čas. [smích] [smích] [smích]

224767

24.7.2010 11:08

Asi takto

calimero 147.?.?.?

Jedine stastie Iranu a dovod preco ho este siritelia mieru a demokracie este nezrovnali do late je ze sa boja reakcie okolia. Rozhodne sa neboja jeho zbrani.
Afghanistan co si budeme nahovarat bol a je kazdemu ukradnuty (myslim ekonomicky) a v ociach verejnosti existovaly navyse mozno nie uplne opodstatnene ale prinajmensom naozaj zive obavy z expanzie radikalneho islamu v oblasti, takze invazia presla amikom na medzinarodnom poli pomerne hladko.
Irak bol na kolenach, bez ekonomiky a vojensky naozaj nikoho neohrozoval ale sam nemal zrovna najmierumilovnejsiu historiu a tak stacil pind o ZHN a americka verejnost spolu s celym svetom na invaziu zas relativne lahko kyvla.
Lenze Iran nikomu nikdy nic zleho nespravil najmenej poslednych 300 rokov a co je horsie ma relativne cule ekonomicke vazby na mnoho krajin vo svete aj napriek sankciam. Proste ak by sa Iran rozbombardoval spusta ne-Irancov po celom svete by prisla o spustu penazi a tito by sa urcite ozvali a ziadali odpovede. To je IMO jediny dovod preco si demokrati do Iranu zatial nevyskocili.
Nic menej vyskocia si do nho coskoro, pretoze prave ekonomicky upadok je to co robi moderne vojny zaujimavymi a pre to dalsia mierova vojna sa musi viest niekde kde ma sancu ekonomicke skody napachat. Ono sice bombardovanie afghanskych skal je asi sranda ale inak moc efektu nema. Napr vybombardovat Severnu Koreu by bola pre USA hracka, ale kedze tam po ekonomickej stranke zdochol pes, tak moze byt Korea kludna. A tak je Iran najhorucejsim kandidatom. A aj ked je to uz pesnicka ohrana a istej casti verejnosti ktorej este zostali zbytky zdraveho rozumu sa uz zacina prejedat myslim ze tento krat to demorati este risknu a pobezia podla znameho vzorca.

Takze v kratkej buducnosti sa prosim pripravte na tazku medialnu kriminalizaciu sucasneho rezimu v Irane, ktora postupne prejde v prevratne a nahle odhalenie ze al-kaida ma najnovsie urcite hlavny stan prave tam a cele to vyvrcholi nejakym grandioznym teroristickym aktom na uzemi USA z ktoreho obvinia prave Iran. A potom uz nic nebude branit USA ist do Iranu nastolit demokraciu [smích]

224784

24.7.2010 16:38

RE: Asi takto

Oracle mteleky (zavináč) zoznam (tečka) sk 178.?.?.?

Reakce na 224784

>Takze v kratkej buducnosti sa prosim pripravte na tazku medialnu
>kriminalizaciu sucasneho rezimu v Irane, ktora postupne prejde v
>prevratne a nahle odhalenie ze al-kaida ma najnovsie urcite
>hlavny stan prave tam a cele to vyvrcholi nejakym grandioznym
>teroristickym aktom na uzemi USA z ktoreho obvinia prave Iran. A
>potom uz nic nebude branit USA ist do Iranu nastolit demokraciu
>[smích]

Pokiaľ pán Murphy (Murphyho zákony) nerozhodne inak budete mať pravdu, nestrácajme optimizmus niečo im môže zhatiť plány.
Čo môže zhatiť tieto plány:

1)Čína prestane fixovať Juan na dolár, zavedú zlatý štandard a zakážu frakčné bankovníctvo-dolár stratí podporu a každý bude chcieť Juan, aj Američania, proste na vojnu nebudú mať peniaze. Nehovoriac o tom že nepokoje ktoré v USA prepuknú prinútia zavolať naspäť svojich vojakov z okupovaných území.

2)Priveľa ľudí sa dostane na ulicu kvôli "znovu-prepuknutia" hypotekárnej krízy, stanové mestečká sa príliš rozrastú, stredná vrstva USA zistí že ju škaredo prejeb@li, vypuknú nepokoje a armáda bude nútená zasiahnuť.

3)Vojna sa začne no pre finančné dôvody, diplomatickému tlaku alebo kvôli domácim nepokojom budú musieť s tým prestať.

4)Prihodí sa niečo čo som nepredpokladal.

5)Všetky tieto veci dohromady.

224798

24.7.2010 22:10

RE: Asi takto

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 147.?.?.?

Reakce na 224798

Cele je to o nedostatku rozumu a vole konat. Po tom co predviedli banky v poslednych rokoch v USA ale aj zbytku sveta by si clovek myslel, ze bude nedostatok volnych kandelabrov a ono nic. Nie len ze nik nebol potrestany, ale kolotoc machinacii bezi na plne obratky dalej a prijimaju sa zakony nie na prevenciu, ale na podporu machinacii. Cize z vnutra (USA) ziadna zmena nepride. Priemerny american na 110% veri tomu co odvisielaju v televizii.

Z vonku tiez nic velkeho v dohladnej dobe nepride, cinsky "blahobyt" stoji na hlinenych nohach americkeho blahobytu. A Cinania si to dobre uvedomuju. Rusi ti maju reci ale inak idu americanom na ruku uplne vo vsetkom. Inak by im netolerovali Afganistan ani Kosovo. Europa sa nema cim najest, stara "bohata" Europa si este stale neuvedomuje ze dobre uz bolo a "mlada" ma bez vynimky vlady zlozene zo 100% NWO compatible, USA-friendly babok.

USA moze mat dlhov kolko chce ale nik nebude mat este dobrych 50 rokov dost velke gule/armadu aby prisiel do bieleho domu a povedal "Platit!"

Budte si isty pan kolega, ze USA s tak obrovskou armadou a klesajucou schopnostou ju dlhodobo udrziavat urobi na koniec vzdy to jedine co sa s takou armadou da urobit (urcite ju nerozpusti). A ostatni budu amikom toto vypalnictvo tolerovat tak dlho kym to bude aspon trochu unosne. A unosne to bude dlho lebo USA ci sa nam to paci alebo nie ma tolko konvencnej armady ako cely zbytok sveta dohromady. Teraz ide len to kde sa to velke finale na koniec zomelie. Mojim zboznym zelanim je, aby to tento krat nebola Europa. Ale hovori sa, ze do tretice vsetko dobre, takze mam asi smolu [pláč]

224822

25.7.2010 10:34

RE: Asi takto

Oracle mteleky (zavináč) zoznam (tečka) sk 178.?.?.?

Reakce na 224822

Zásadne nesúhlasím s vašim pesimizmom.

Totiž súčasný systém už je len krok od toho aby skolaboval, bankárske elity to vedia, preto hrajú o čas bohužiaľ pre nich našťastie pre nás tento finančný systém narozdiel od prírodných systémov je dosť rigidný, proste namiesto toho aby sa to ohlo rachne to celé ako zväzok špagiet.

Máte síce pravdu Američania veria v televízií ako povedal írsky klasik: 100% Američan je z 99% idiot.
Ale keď hromada ozbrojených idiotov ocitne na ulici čo obviňujú vládu z neschopnosti a z toho že ich klamali...

Takže hlavu hore nezúfajte. [smích]

224843

25.7.2010 12:48

RE: Asi takto

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 147.?.?.?

Reakce na 224843

Pri svojej optimistickej viere v krach systemu zabudate ovsem pokles zivotnej urovne v US nie je dosledok nejakeho nefungovania, je to naopak dosledok premysleneho fungovania, je to riadeny proces. Bankarom sa nic nehruti vsetko im vychadza na 110%. Bankari su mozno nenazrani ale nie hlupi. Ked to bude nevyhnutne, tak obycajnym amikom zase trochu prilepsia, aby drzali hubu a krok, ved zeleneho toaletaku maju dost.

224848

25.7.2010 13:15

RE: Asi takto

calimero 147.?.?.?

Reakce na 224843

Lenze zabudate pan kolega ze sucasny system vobec nekolabuje, len kontrolovane evolvuje do novej hroznejsej podoby. Bankarom sa nic nehruti, naopak vsetko im vychadza na 110%. Bankari su mozno nenazrani ale nie su hlupi, az bude treba, tak obycajnym amikom trochu prilepsia, nie moc, ale dost aby drzali hubu a krok. Zeleneho toaletaku na to maju dost. A to aby ho mali aj nadalej dost o to sa uz postaraju jejeich vojaci, ktorych bude za novovzniknutej situacie staly prisun, nakolko armada je jedine vychodisko pre stale vacsie mnozstva mladych ludi v USA.

224849

25.7.2010 13:31

RE: Asi takto

Oracle mteleky (zavináč) zoznam (tečka) sk 178.?.?.?

Reakce na 224849

Ako povedal Brezinski ľudstvo sa zobúdza, stále viac ľudí si uvedomuje že s nim je systematicky vyjeb@vajú, čochvíľa nad-kritické množstvo to uvedomí(pozor nie väčšina)keď sa to stane tak to strne takú lavínu že to zmetie celý tento neľudský systém.

Čo sa týka amerických bankárov väčšina z nich dostala diplom na nejakej športovej univerzite, starší vedúci (nad 60) už nič nezmôžu pretože si užívajú dôchodok.

224850

27.7.2010 1:04

Persie napadla r. 1826 na britský popud Rusko,

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 224784

takže těch mírových let nebylo 300.
É - Ú z pilnosti přiostřila sankce, knížepán o tom v bedně spokojeně cosi brblal.
"Opatření EU povedou ale k tomu, že se v podstatě ukončí evropské investice do íránského energetického sektoru a navíc se zavedou i tvrdá opatření týkající se dopravy do Íránu."
Írán prý chce obnovit jednání ...mašinerie NWO se nezadrhla, ba právě naopak.

224957

24.7.2010 21:45

Satanist

Satanist 207.?.?.?

Lepsi casy pro lidstvo by znamenalo taky zruseni nahubkovejch zakonu a i do Prahy nebo do Berlina by jezdili experti z celyho sveta na konferenci o Holocoustu Zidu........ [velký smích]

224818

30.7.2010 19:42

A Rusko bude zasobovat Iran benzinem - od pristiho mesice ..

steve 67.?.?.?

.. tri Ruske firmy budou zasobovat Iran benzinem, oboustranny vladni kontrakt na pristich 30 let ....
---------
http://www.sfgate.com/cgi-bin/article.cgi?f=/c/a/...

225220

Příspěvků: 42

23.07. 05:03 Vladimir Kulik  Aha
23.07. 14:05  RE: Aha
23.07. 17:04 DavidZ  RE: Aha
23.07. 18:52 Vymazaný člen  RE: Aha
24.07. 22:08 V. Kulik  RE: Aha
23.07. 21:44 Lin  RE: Aha
30.07. 14:09 ...//  RE: Aha
30.07. 22:54 Lin  RE: Aha
23.07. 07:54 Robert Nohejl  Politicka situace v USA je znacne slozita pro normalniho smrtelnika.
24.07. 16:07 radw  RE: Politicka situace v USA je znacne slozita pro normalniho smrtelnika.
25.07. 16:12  RE: Politicka situace v USA je znacne slozita pro normalniho smrtelnika.
25.07. 18:07 hůl lámající  RE: Politicka situace v USA je znacne slozita pro normalniho smrtelnika.
25.07. 21:33  RE: Politicka situace v USA je znacne slozita pro normalniho smrtelnika.
23.07. 09:26 janko  ...už jsme dva optimisti
23.07. 10:59 fohat  tož tak
23.07. 11:28 Laskavý  Zastávám podobný názor jako pan Janko.
23.07. 11:29 Biikupp  Ve službách Židovstva?
24.07. 18:23 Erika 52  RE: Ve službách Židovstva?
24.07. 18:51 aristokrat  RE: Ve službách Židovstva?
24.07. 19:13 smoke  RE: Ve službách Židovstva?
25.07. 14:15 Biikupp  RE: Ve službách Židovstva?
25.07. 15:35 hůl lámající  RE: Ve službách Židovstva?
25.07. 17:50 aristokrat  RE: Ve službách Židovstva?
25.07. 18:18 hůl lámající  RE: Ve službách Židovstva?
23.07. 11:57  Takový optimismus je starý celá staletí
23.07. 13:52 Vojta49  Lepší časy?
23.07. 14:12 Erwin  RE: Lepší časy?
23.07. 23:29 Vojta49  RE: Lepší časy?
24.07. 00:42 Laskavý  Vysvětlení postoje Vojty49,asi jsem masochista NECHCISMU !
24.07. 18:39 Erika 52  RE: Lepší časy?
23.07. 14:59 Soudce Lynch  Lepší časy jo?
23.07. 22:23 Laskavý  Irán a jeho politika je jinde, než se nám snaží "demokracie" USA namluvit
24.07. 11:08 calimero  Asi takto
24.07. 16:38 Oracle  RE: Asi takto
24.07. 22:10  RE: Asi takto
25.07. 10:34 Oracle  RE: Asi takto
25.07. 12:48  RE: Asi takto
25.07. 13:15 calimero  RE: Asi takto
25.07. 13:31 Oracle  RE: Asi takto
27.07. 01:04  Persie napadla r. 1826 na britský popud Rusko,
24.07. 21:45 Satanist  Satanist
30.07. 19:42 steve  A Rusko bude zasobovat Iran benzinem - od pristiho mesice ..

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

41

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc listopad přispělo 84 čtenářů částkou 12 322 korun, což je 41 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
1CuErU28m5a2tod9eZjnkY4sdidBVMpX6K
Další možnosti platby › Související články ›

Ve zkratce

Destiletý syn vdovy ISIS: "My vás zabijeme, vybijeme vás. My vás povraždíme."19.11.19 21:09 Sýrie 4

University and College Union (UCU): Bílí mohou být černí, pokud si to přejí18.11.19 23:27 Británie 2

Texas: Černošksá učitelka surově zbila bílou středoškolačku se speciálními potřebami18.11.19 22:45 USA 1

Bletchley: Gang snědých mladíků brutálně napadl bílou dívku18.11.19 22:28 Británie 0

Pravda a láska se vrhla na Klause jr. s dcerkou17.11.19 20:19 Česká republika 2

Co ČT1 neuvádí: Alternativa pro Švédsko nabízí imigrantům cestu domů17.11.19 18:44 Švédsko 1

Obří ikona Grety shlíží z fasády a přísně rentgenuje duše kolemjdoucích17.11.19 10:59 USA 6

Akademie věd ignorovala Němci zavražděné studenty17.11.19 00:30 Česká republika 2

Zajímavá analýza honu na čarodějnice v USA16.11.19 19:28 USA 1

Ve věci nápisu "Památník věnovaný historicky posledním pracujícím Romům na území ČR" se může Policie ČR přetrhnout...15.11.19 23:54 Česká republika 8

Další vítězství Big Pharma: V Německu schválili zákon o povinném očkování proti spalničkám15.11.19 02:51 Německo 15

17. listopad 198915.11.19 00:34 Česká republika 3

Oni se fakt zbláznili. Po nákupu vrtulníků budeme prodávat státní hmotné rezervy12.11.19 20:21 Česká republika 4

Islamizácia v priamom prenose: Moslim prvýkrát na čele veľkého nemeckého mesta12.11.19 16:16 Německo 2

Nač potřebujeme 12 vrtulníků za 14,6 miliardy?12.11.19 16:10 Česká republika 1

Skoro polovina obyvatel Bruselu nosí venku prostředek na sebeobranu. Multikulturní výkladní skříň EU v plné nahotě12.11.19 00:25 Nizozemsko 1

Na Slovensku končí Natural 95. Bude jen E10 s vyšším podílem biopaliv11.11.19 01:50 Slovensko 0

Muslimský imigrant prořízl ve Znojmě Markovi Petružálkovi hrdlo. Rodina potřebuje peníze10.11.19 01:33 Česká republika 2

V Libyi straší ruští žoldáci09.11.19 21:24 Libye 4

Geoinžinierstvo na webe ČT2409.11.19 20:47 Česká republika 1

Měnové kurzy

USD
23,08 Kč
Euro
25,56 Kč
Libra
29,84 Kč
Kanadský dolar
17,44 Kč
Australský dolar
15,76 Kč
Švýcarský frank
23,29 Kč
100 japonských jenů
21,25 Kč
Čínský juan
3,28 Kč
Polský zloty
5,96 Kč
100 maď. forintů
7,68 Kč
Ukrajinská hřivna
0,96 Kč
100 rublů
36,21 Kč
1 unce (31,1g) zlata
33 963,89 Kč
1 unce stříbra
394,00 Kč
Bitcoin
186 912,17 Kč

Poslední aktualizace: 19.11.2019 19:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 7 109