Diskuze k článku

Ach ten zdravý, nekuřácký svět

Příspěvků 92

20.7.2010 2:28

Chybi logika

Z. Max 69.?.?.?

Naftove motory mozna skodi zdravi, ale maji nejaky ucel a uzitek. Treba dopravu materialu. Vcetne cigaret. V soucasne dobe se bez nich neobejdeme.
Koureni neprospiva ani neslouzi nicemu.

224502

20.7.2010 10:44

RE: Chybi logika

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 188.?.?.?

Reakce na 224502

V současnosti se bez naftových motorů neobejdeme, protože se jiné nevyrábí, ale mohou.

224533

20.7.2010 12:58

RE: Chybi logika

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 224502

Ne, logika nechybí. Kouření je pro někoho velký požitek, zatímco auta jsou u mu zadku.

Už jste si někdy dal pivo? Měl jste z toho nějaký užitek? Asi ne, že? Už jste si někdy dal například salám místo zdravé zeleniny? Měl jste z toho nějaký užitek?

Ale já předpokládám, že vy jíte jen zeleninu, pijete čistou vodu, alkoholu se vyhýbáte jak čert kříži a víceméně všemu, co jen trochu zavání tím, že to nemá žádný užitek, například takový sex jen tak pro radost, že? Má to nějaký užitek? A doufám, že se nekoukáte na televizi, nechodíte do kina, atd. A jestli jezdíte na kole, tak až budete mít rakovinu plic, tak se zkuste zamyslet nad tím, jestli to bylo z kouření nebo z mikropopílku z dieselů, případně z radioaktivního spadu.

Dle mého je kouření věc jednotlivce a to i ve vztahu k ostatním. Chápu, že někoho kouření obtěžuje a i já nerad smrdím po příchodu z hospody, ale vím, že jsem tam šel dobrovolně a tak nemám právo se rozčilovat a kvíkat jako nějaká ženská s nervama v kýblu.

Jen sem znovu dám dva obrázky, ze kterých lze snadno vyčíst, jak to asi je s tím kouřením a rakovinou plic... Žlutá je rakovina plic...

Vložený obrázek

Vložený obrázek

Jinak bych chtěl podotknout, že až si Striga přečte nadpis článku (článek je samozřejmě zbytečný číst, jako obvykle), bude zuřit . To bude zase prča. [chechtot]

224543

20.7.2010 16:36

RE: Chybi logika

Lin 85.?.?.?

Reakce na 224543

Jen taková zajímavost... [smích]
K vaší tabulce tu mám ještě i pohyblivou grafiku. Docela překvapující podívání.

224569

24.7.2010 14:24

RE: Chybi logika

mtk 88.?.?.?

Reakce na 224569

Tak to je husté. [bliji] [bliji]

224788

21.7.2010 14:11

RE: Chybi logika

kacica6103 15.?.?.?

Reakce na 224543

Podla mna nie je vporiadku ak si niekto zacne spalovat tabak v uzavretych priestoroch, smradit a zneprijemnovat pobyt ostatnym ludom...

Voci fajceniu sa vyvinula akasi neprirodzena tolerantnost. Spalovat veci a smradit nie je normalne. Je iba smutne, ze sa to muselo zaobalovat do kadejakeho BS aby sa umlcala tabakova lobby...

224628

21.7.2010 14:37

RE: Chybi logika

karel2 212.?.?.?

Reakce na 224543

Tak podle vasich grafu rakovina plic narust zacal od 1930, testy jadernych bomb 1945. Kde je tedy chyba? Kdyz vezmu autoruv clanek?

Kdyz zapocitam, ze cigarety pred valkou byli, jenom pro majetne, delnik ze stavby co nemal na chleba si je nekupoval. A stim jak se po valce zacali rozsirovat a po roce +-1990 snizovat tak vase grafy spise dokazuji,opak.

Jeste je moznost, ze narust rakoviny je docela pekny z rozvojem automobilismu, a pokles zacal +- kdy zacalil katgalizatory. Takze kde bude pravda?

Autor clanku proste cuca s prstu, a timto me nepresvedcil. Spise ukazal zakladni znalsot manipulace s daty.

224632

20.7.2010 3:50

Hulil!!!

Anděla Bezbožná 202.?.?.?

Kuci, jak tak čučím, abych teho Ádu dotáhla na tragači, to už nemáte ani slitování se starou bábou.
Hulil jak fabrika, dobře to vím. Všecky fotky dycky spálili, aby se to žádné nedověděl, ale jednu sem si skovala, tady ju máte.
Vložený obrázek

224503

20.7.2010 6:12

RE: Hulil!!!

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 195.?.?.?

Reakce na 224503

musela sem tu obludu ořezat a zmenšit, aby vám nepraskl monitor
Vložený obrázek

http://img843.imageshack.us/i/clip67.jpg/

224507

20.7.2010 8:31

RE: Hulil!!!

Kid 193.?.?.?

Reakce na 224507

Hergot babo nauč se vkládat obludy
Vložený obrázek

224522

20.7.2010 13:05

RE: Hulil!!!

Andrew Siddur 85.?.?.?

Reakce na 224503

Well done. Nemá to hlavu ani patu.

224545

20.7.2010 4:09

Lidé kouří nikoli proto, že chtějí kouřit, ale protože nemohou přestat !

Montaznik 88.?.?.?

A co se týče obsahu článku,to psal nějaký divný biochemik,takový hodně jednostranný člověk.Teď se již nechci pouštět do odborných polemik,je pozdě, ale zítra dám data sem do diskuze,protože zdaleka nejsou při kouření uvolňovány látky pouze vyvolávající rakovinu, ale daleko četnější jsou choroby kardiovaskulární a obecně choroby plicní nedostatečnosti.
Obsah látek v cigaretovém kouři je dostatečně popsán na
http://www.kurakovaplice.cz/koureni_cigaret/zajima...
Ještě jeden odkaz
http://www.kurakovaplice.cz/koureni_cigaret/zajima...

224504

20.7.2010 21:37

RE: Lidé kouří nikoli proto, že chtějí kouřit, ale protože nemohou přestat !

Laskavý 88.?.?.?

Reakce na 224504

Už zde bylo řečeno skoro vše - jenom přidám, hemoglobin je červené krevni barvivo, které má schopnost vázat a přenášet kyslík, mění se na oxyhemoglobin a tím způsobem dýcháme,jenomže když intezivně kouříme,oxid uhelnatý se naváže na hemoglobin, vznikne carbohemoglobin a ten již není schopen kyslík vázat a kuřák se vlastně dusí - proto jsou také silní kuřáci tak krásní v obličeji, většinou jsou zelení a vyblití jako sedma!
A ještě malou poznámku ke kozám, zde diskutovaným.Jednak je koza chytré a krásné zvíře a je jedno, zda je bílá nebo hnědá - kozičky jsou moje favoritky! Ale hlavně koza má jednu velmi zajímavou anomálii mezi zvířaty , skoro až na vzácné vyjímky nikdy neonemocní rakovinou! Kozu můžete ozařovat dávkami,které běžně vyvolávají rakovinu, dávat jí těžce karcinogení látky, můžete jí je mazat na kůži a koza nic! Její tkáně jsou proti zhoubnému bujení velmi odolné! Bylo prováděno mnoho pokusů, ale proč jsou tkáně kozy tak odolné vůči rozjetí zhoubného bujení, nikdo nezjistil. Ze zvířat vím ještě o žraloku. Ten vykazuje také vysokou odolností vůči rakovině a touto chorobou netrpí, i když byla uměle vyvolávána na jeho tkáních. Takže to s rakovinou bude asi ještě úplně jinak! Proč koza ne a ostatní ano? Pokud někdo rozluští tohle tajemství bude moci ovládat vznik života!

224590

20.7.2010 4:49

Kazdymu

Satanist 207.?.?.?

s tim cvanhakem smrdite pod nos, ale muzu rict, ze jsem se aspon pobavil tou obhajobou kuraku a jejich cigaretovyho smradu a pri tom me tak napadlo, jestli by jste prestali hulit kdyz by Vas za tu Vasi pomstu na Vasem zdravi v tom nekurackym svete za trest musela vykourit treba Tydlitydli........ [chechtot]

224505

20.7.2010 5:57

Nikdo,z zivocisne rise si nenici hnizdo takovym zpusobem, tak, jako lide.

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 59.?.?.?

Environmental Health | Full text | Teratogenicity of depleted ... by R Hindin - 2005 - Cited by 29 - Related articles
Teratogenicity of depleted uranium aerosols: A review from an .... The U.S. military deployed DU munitions for the first time during the 1991 Gulf War. ...... 7 – 9 months after the Chernobyl disaster presumably relates to an excess of ...
www.ehjournal.net/content/4/1/17 - 23 hours ago -
Postata je v tom ,ze nase planeta ,na takovy zpusob zbytecnych valek, jake vede listvo, je mala.
Jen, za nekolik desetileti si zpocitejte kolk skody je nadelano, ve jmenu bezpecnosti a nebo boje proti terorismu,nejlepsi ze vseho je ten OBRANNY,"preventivni uder" a jine politicky motivovane propagandy za podpory jednostranneho tisku, takze se obcan nedozvi,jak eucinky ten deploid uranium ,ma na nase zdravi a cely vyvoj lidstva,za zminku stoji,ze polovicni rozpad vezme jen 4,5 billionu roku, coz je pro nase experty a jine chytre hlavy malickost,ze ano?
Mluvit o koureni a hlavne financne postihovat, nebot vsude na svete byrokraticka armada okamzite v jakemkoliv problemu zvedne ruce k hlasovani o uvaleni pokud a jinych postihu, to je totiz jejich nejlepsi a nejrychlejsi reseni, je to jak za komunismu,pada omitka,tak se da upozornujici cedule a je po zotpovednosti k problemu a navic ,osobu ignorujici upozorneni muzem postihnout a na vic,osoba nema pravo pozadovat financni odskodneni,Pozor naledi,pozor hlobka,pozor.....polkate radiaktivni vzduch!
Takze v ramci "lidske blbosti" nekolika vlivnych a radoby vladcu sveta bude svet vystaven 4.5 billionu roku moznosti se stat obeti vlastniho-lidskeho,podnikani.Valka touto cestou nedela vitezu,nebot i ten dostane svou davku zareni na ceste do hrobu.
Cowan et al. took advantage of the maternity option available to active-duty military personnel and their wives and used military hospital birth records from 1991 – 1993 to assess the occurrence of congenital malformations among offspring of veterans subsequent to deployment in the 1991 Gulf War or elsewhere [51]. Study offspring of male Gulf War veterans numbered over 30,000 and of females Gulf War veterans nearly 4,000.
http://www.ehjournal.net/content/4/1/17
Jestlize Vam nekdo bude tvrdit,ze lidstvo je chytre a inteligentni, tak jen sam za sebe potvrzuje,ze je hlupak,ktery o veci nic nevi. Nemuzem soudit media,protoze ty jsou prostitkami mocnych a maji jen jedno v hlave -penize vladnou a ti vzdy obcanstvu predlozi jen to,co slouzi elite sveta i kdyz sama tato elita bude pozvolna umirat s nami.Takze,nejvetsim nepritelem lidsva je samotna hloupost lidi.
Koureni,jako pomsta indianu za zlociny na nich spachanych je prekonana nuklearnim sebeznicenim, pozvolnym a nebo nahlym.Ted je na Elite,co pro nas vyberou,nebo uz vybrali:jaky konec nas ceka.
{img]http://nuclearweaponarchive.org/Usa/Tests/Cromeo2.jpg[/img]
K radosti ze zivota pridejme chemicke jidlo,geneticke poraviny,umela sladidla a barvy,prefiltrovanou kanalisacni vodu k piti,antikoncepcni,znecistene ovzdusi a jine vymozenosti CIVILISACE.

224506

20.7.2010 6:13

mam zacit hulit : )

r.k. 188.?.?.?

Clovek nemusi byt detektiv aby nepoznal ze tenhle clanek psal jednoznacne kurak, jinymi slovy drogove zavisly clovek. Neustale zminovani rakoviny plic je bud zamernym nebo diletantskym zpusobem bagatelizovani skodlivosti uzivani teto drogy. Suverenne na prvnim miste skodlivosti koureni je vyvolavani nemoci kardio-vaskularnich, na ktere zemreme kazdy druhy co tento clanek cteme i necteme. Osobne je mi koureni odporne z duvodu ze mi pripada neeticke (cigareta jako dozivotni kamaradka a pan nad clovekem zaroven), jinak je mi u lidi nad 25 celkem ukradene; napr.stres je skoro stejna metla a nikdo se o jeho hruzostrasnem pusobeni prilis nezminuje. Kdyz vidim hulit 13lete deti na ulici je mi ovsem smutno, tj.

224508

25.7.2010 19:38

RE: mam zacit hulit : )

jarda ktodol 109.?.?.?

Reakce na 224508

kardio-vaskulární nemoci jsou z chronického nedostatku esenciálních aminokyselin, hlavně L-lysinu. Další léčivá látka na cévy je rutin, chce to baštit pohanku. Měl jsem vysoký tlak a začal hledat co s tím, felčarům se vyhýbám. Stačí koupit kvalitní esenciální kyseliny pro sportovce (né ty všelijaké proteinové koktejly často s neurotoxinem aspartamem). Po třech měsících vždy ráno na lačno 4 kapsule je po vysokém tlaku. Nebrat "léky" na vysoký tlak - pouze dočasně působí a dlouhodobě zdraví poškozují, není jejich účel vyléčit vysoký tlak.

224871

20.7.2010 6:13

Kouření je velmi zdravé, jak je vidět na kuřácích na první pohled. Jejich šedožlutá pleť, dušnost, chrchlání a plivání

Mejla 83.?.?.?

jsou nesporným znakem dokonalé kondice.Též jejich cévy jsou pružné a čisté. Proto je nejlepší začít s kouřením již od základní školy.

224509

20.7.2010 7:23

RE: Kouření je velmi zdravé, jak je vidět na kuřácích na první pohled. Jejich šedožlutá pleť, dušnost, chrchlání a plivá

martynek 90.?.?.?

Reakce na 224509

Zavislost spustila obranny mechanismus.
Od prvni cigarety k zavislosti je kratka cesta.
Pak uz Vas ovlada jen zavislost.
Je tezky si to priznat.
Ten kdo to dokaze je uz blize k porazeni zavislosti.

Jeden z projevu zavislosti je ze zavisli hleda pozitivni veci na sve zavislosti.
Berte to to tak ze je tezke se bavit se zavislim o jeho zavislosti.
Viz vyse, spousti se obranny mechanismus.

224512

20.7.2010 8:00

RE: Kouření je velmi zdravé, jak je vidět na kuřácích na první pohled. Jejich šedožlutá pleť, dušnost, chrchlání a plivá

AA 195.?.?.?

Reakce na 224509

[smích]) nemam problem s dychanim, kaslom a kym mi clenok sluzil na 100%, nebol problem ani s kondickou [mrknutí jedním okem]

hulim 12-13 rokov [smích]

a prestal by som, aj napriek tomu, ze som silne zavysly, keby nebolo stresu...

224516

20.7.2010 7:14

Odlehčení

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 193.?.?.?

http://www.youtube.com/watch?v=7sNO7DtMcRU

224511

20.7.2010 7:31

Philip Morris

Marcela 62.?.?.?

I kdybych jen na malou chvilku uvěřila, že tabák v přírodní podobě, má léčivé účinky, tak dnes se do cigaret dává spousta přísad, při jejichž spalování vznikájí další jedy. Kuřák si svůj zlozvyk vždy obhájí a bude proti nekuřákům. Ať si klidně kouří, ale neobtěžují lidi, kterým to vadí.Společnost Philip Morris letos vyplatí za loňský rok hrubou dividendu 780 Kč na jednu akcii. Je to o 220 Kč více než loni. Tržby firmy loni stouply z 8,622 miliardy Kč na 10,375 miliardy Kč. Philip Morris ČR vlastní 99 procent společnosti Philip Morris Slovakia. Do jeho portfolia patří značky Marlboro, L&M, Red & White, Philip Morris, Petra, Sparta a Start. Firma je členem skupiny Philip Morris International. Mají tedy dost peněz, aby si zaplatili " odborné" kecy o tom, že kouření moc neškodí. Stejné jako u farmacie.A lidi jim na to skáčou. V našem okolí je toli škodlivin, jsou prakticky všude, tak proč dobrovolně přidávat další????

224513

20.7.2010 12:51

RE: Philip Morris

Oli63 88.?.?.?

Reakce na 224513

Zdravím Marcela. Už ste zas pri prísadách ??? [chechtot]

224540

20.7.2010 13:12

RE: Philip Morris

hůl lámající 217.?.?.?

Reakce na 224513

>Mají tedy dost peněz, aby si zaplatili " odborné" kecy o tom, že kouření moc neškodí
Snad tím nemyslíte naprosto ojedinělou informaci, kterou Vám tu někdo předložil proti masáži o škodlivosti kouření a nutnosti potírat kuřáky...(oni stejně ví, že toto je nepodstatné v případě návykovosti).
Vynuceny jsou naopak laboratorní výsledky, které mají potvrdit, že tabák je "dáblova rostlina".
Proto článek ani není o propagaci "Philip Morris" produktů, ale především o účincích tabáku...

224546

20.7.2010 13:24

RE: Philip Morris

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 217.?.?.?

Reakce na 224513

...o účincích tabáku a účelové manipulaci s informacemi, což je oblbování...
(to na doplnění, abych byl přesnější)

224550

20.7.2010 8:15

Je to jen dočasné

Esoterik 77.?.?.?

...nevědomost pana Stwory je jen dočasná. Stačí si počkat pár let a ono to někde vyleze a změní názor.Známý má teď v 64 letech čerstvě diagnostikovanou Chronickou obstrukční plicní nemoc CHOPN, viz.: copn.cz, ještě lépe článek Jak se pomalu udusit: http://ona.idnes.cz/jak-se-pomalu-udusit-0l3-/zdravi.asp?c=A070713_152109_koureni_bad , kouří svých 15 cigaret denně od patnácti let, ono totiž rakovina plic není to nejhorší, resp. potká jen cca 16% kuřáků, ale s CHOPN skončí skoro každý z nich, pokud nezemře na něco jiného. Kouří dál, nejde s tím prý přestat. Jeho lékařka říkala, že i s CHOPN to dokáže tak 10% lidí. A tím pádem nemůžou dostat po zhoršení nemoci ke které dochází pomalu ale jistě ani kyslíkový dýchací přístroj na podporu dýchání a to kvůli bezpečnostním předpisům. Pomalinku se začínají dusit a dělá jim potíže dýchat i v klidovém stavu. Začíná to nenápadně....zadýchání se do schodů, při zátěži.....mnohdy to mylně přičítají srdíčku.....potom následuje spirometrické vyšetření a celkem pravděpodobná smrt udušením. Prý je to s uhořením nejhorší konec schránky. A argumentovat zde tím, že žijeme na silném chemickém pozadí a tudíž jako to kouření neškodí, nebo škodí méně...to je argumentace šestiletého dítěte. Všude tedy jsou jedy, tak já si ještě další do těla naložím, ano ano...ono to zkousne. Zajisté neexistuje zákon příčiny a důsledku a budu v poodě. Hodně štěstí pane Stwora, budete ho myslím v tomto ohledu potřebovat. Ale třeba jste tu současnou reinkarnaci vychytal a přijde to v klídku ve spánku. Z celého srdce bych Vám to přál.

224518

20.7.2010 8:22

Je to jen dočasné II.

Esoterik 77.?.?.?

...ještě k té změně. Ten můj známý byl celý život až do ledna tohoto roku v názorech na kouření a nekuřáky i ty militantní stejný asi jako Vy. Svoboda, respekt, nezávislost blablabla....po diagnóze ho ihned paní doktorka vzala na lůžkové oddělení plicního a ukázala mu, co ho za 3-5 let čeká. Lidé namodralý z nedostatku kyslíku v těle, v křečích a 3x denně odsávání hlenu z průdušek....konec pomalý a nechutný. Myslím si, že i Vy se můžete podívat v pohodě do jakékoliv nemocnice na tyto lidi a zeptat se jich jak se teď dívají na kouření. Lékařin s tím nemají vesměs problém. řekněte jim třeba že chcete přestat a je to pro Vás motivace vidět. Ten můj známý se proměnil v uzlíček nervů a jde do kytek.....

224519

20.7.2010 9:06

RE: Je to jen dočasné II.

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 81.?.?.?

Reakce na 224519

Jak ten váš známý žil? Zopakuji to ještě jednou, protože to je neustále opomíjený faktor. Jak ten váš známý žil?

Má dost pohybu? Dbá na dostatek spánku, pravidelný režim? Baští dostatek vláknin a zeleniny? A co stresy? Sex? Dostatek peněz? Spokojenost v životě? Přátelé? Osamělost? Genová dispozice? Mentální zdraví, To jsou všechno faktory, které ovlivňují konečný výsledek. Kouření je jenom jeden z nich.

224523

20.7.2010 10:08

RE: Je to jen dočasné II.

mkadlec 62.?.?.?

Reakce na 224523

Prikladny z vlasniho zivota:
Dedecek1: zemrel na nasledky srdecniho infarktu v 52 letech ac velky sportovec, nekouril
Dedecek2: Zemrel na rakovinu lymfatickych uzlin v pozehnanem veku 72 let, kouril
Babicka1: stale zije (dnes 90 let) kouri, krabicku dennne
Babicka2: zemrela na infarkt v 75 letech, kourila
Tata: 65 let kouril do cca 40, prestal. pred tremi lety prodelal rakovinu streva, stale zije
Brachovo holka: nekourila, zemrela na rakovinu lymfatickych uzlin v 21 letech
Kamaradky mama: nekourila, zemrela na rakovinu prsu ve 40 letech

Neznam nikoho opakuju NIKOHO kdo by zemrel, ani komu by nekdo zemrel na rakovinu plic drive jak v 72 letech.

Nemam sice odkaz na zadne statistiky umrtnosti ale nekde jsem cetl, ze napriklad v USA vede arterioskleroza z duvodu nadmerneho pozivani burakoveho masla a na druhem miste jsou autonehody.

A osobne si myslim ze cely ten hype ohledne ne/koureni je zpusoben nasledujicim:

Heslo rozděl a panuj (latinsky divide et impera) vychází z poznání, že menší problémy se zvládají snáze než problémy velké. Původně se touto zásadou řídili zejména účastníci politického boje, ve kterém se snažili vyvolat mezi svými protivníky nesváry a rozbroje, aby je pak mohli jednotlivě snadněji porazit a ovládat. Autorem tohoto přísloví je Niccolò Machiavelli.
zdroj http://cs.wikipedia.org/wiki/Rozd%C4%9Bl_a_panuj

224528

20.7.2010 12:55

RE: Je to jen dočasné II.

Oli63 88.?.?.?

Reakce na 224528

>>nekdo zemrel na rakovinu plic drive jak v 72 letech

Bohužiaľ ja poznám. Na rakovinu pľúc mi zomrel priateľ. Mal 67 rokov. Bol zarytý nefajčiar a športovec. [pláč]

224542

20.7.2010 21:05

RE: Je to jen dočasné II.

steve 67.?.?.?

Reakce na 224528

Pane Kadlec - muj strejda umrel kdyz mel 92. Kouril, chlastal a pasoval kone do posledni chvile, kdyz nam umrel ve stodole (spadnul zhora z patra), - zustalo nam devet koni a my nevedeli co s nimi. Potom se zastavil ekonomicky namestek od lesu, povidal ze ty kone jsou pro ne .., zaplatil je a povida: "takovy hodny a zdravy clovek, ze von byl zase vozralej, kdyz lezl nahoru na to seno .., jeste ze tam nekouril - to by mohl uhoret !! Z toho jasne plyne, ze koureni neskodi, nebezpecne jsou zebriky !!

224587

21.7.2010 12:45

RE: Je to jen dočasné II.

tmo 89.?.?.?

Reakce na 224528

Takových příkladů bude na světě jistě víc. Jsou ale i takové, že někdo zemřel na rakovinu jícnu, žaludku, plic či něčeho jiného v souvislosti s kouřením. To ale není podstatné (umřou sami sobě? když bezohledně soukromou neřestí obtěžují celý život své okolí?). A pozitivní vliv kouření není průkazný, dokazatelný. Jedy a následky jako astma či bronchitida ano.
Podstatné je podle mě to, že celý život kupoval zcela zbytečně jedovatá cigára, okrádal tak svou rodinu, kterou po desetiletí obtěžoval svým zlozvykem a nutil je tak pasivně kouřit, ačkoliv se oni pro to nerozhodli a je jim ten dým odporný, jakož i zasmraděné záclony, koberce a sedací souprava, šaty nepočítaje.

Vůbec nejde o dělení společnosti, ta už je díky kuřákům nuceně rozdělena (na ty, co si užívají soukromou závislost a na ty, kteří tím trpí a jsou bezprávně vypuzováni z určitých prostor). A tomu bezpráví je právě zapotřebí udělat přítrž, dát tomu minimálně meze. Kouření jako soukromou záležitost bych nezakazoval... když tím nebudou škodit jiným. Je to přece tak snadné, pochopitelné - každý slušný člověk může dělat svobodně jen to, co nevadí či neškodí jiným svobodným... co jiné nepřipravuje o jejich svobodu a práva. A to kuřácká bezohlednost a drzé uchvácení veřejných prostor bezpochyby neoprávněně dělá. PROTO vznikají nyní zákony, které řeší to, co tupí kuřáci nedokážou ovládat sami svým citem, taktem. -Proč? Protože jsou závislí feťáci a takt ustupuje neovladatelnému nutkání.
Negativa zůstanou samozřejmě i při ponechání soukromého pěstování kuřácké neřesti - nemalé peníze rodin to stát bude i poté, čuchat nechutně smradlavé kuřáky budeme i po vyjití z jejich kutlochů (které jim bude za nějaké náklady třeba vybudovat/rezervovat, prostoje kvůli kouření (cca 10x pět minut v osmihodinové pracovní době =10%), nepočítaje v to zvýšenou únavnost (tedy nižší výkonnost než normální, kvůli CO, CO2, NO...). A také ta jejich libůstka bude stát nějaké peníze nás všechny, kteří hradíme zdravotnictví. A nedělejte si iluze, že spotřební daň z tabáku jde právě do zdravotnictví (spíše na záplatování dluhů za zlodějny a přebujelý sociální stát). Ostatně za současného stavu tato daň je nižší než náklady léčení všech zdravotních následků kouření. A s DPH nelze počítat -pokud by nebyly rodinné rozpočty utraceny za cigarety, utratily by se za něco rozumného, z čehož jde stejná DPH.

224624

22.7.2010 18:25

RE: Je to jen dočasné II.

Gogo 91.?.?.?

Reakce na 224528

Můj táta zemřel na rakovinu plic v 52 letech. Silný kuřák. Kouřil od 14 let.

To že Vy osobně nikoho takového neznáte, neznamená že se to neděje.

Já si osobně myslím že kouření je zlozvyk jako každý jiný.
Bohužel hromady vajglů a smrad který produkuje v uzavřených prostorách JE tem co nekouří nepříjemný.

Pokud tím ale člověk nikoho neobtěžuje ať si samozřejmě dělá co chce.

224699

20.7.2010 11:13

RE: Je to jen dočasné II.

Esoterik 217.?.?.?

Reakce na 224523

...trefil jste se.....žil jako prase,zeleninu nezná, pohyb nedostatečný, sexu málo, částečný alkoholik a stresů dosti, já s kuřáky nemám problém. Můj vlastní děda kouřil od patnácti do šedesáti kolem 40 cigaret denně, můj bývalý společník kouřil to samé, je mu 61 pět let nekouří a NEMÁ jakékoliv zdravotní problémy. Jen jsem se pozastavil nad tím, resp.připadá mi zbytečné do sebe dostávat něco, co nemusím a co asi není úplně v pohodě co do obsahu. Pravda je ovšem to, že pokud člověk má dostatek pohybu, žije v klidu a hlavně má pozitivní přístup k životu, tak to udělá co do plusů pro tělo velmi mnoho, více, než uznává současná tzv.západní medicína. Pravdou je také to že za svých mnoho let co mne živí alternativní medicína jsem poznal spíše více lidí co byli nemocní a nekouřili, nežli kuřáků. Jen tvrdím to, že výskyt CHOPN je určitě x krát častější právě u lidí kouřících cigarety. Nic víc. Dále pouze sděluji co jsem s tím člověkem viděl a bylo to dost silné. Pravdou je také to, že v okolí jsem zaznamenal i několik lidí s CHOPN, kteří nikdy nekouřili.A další věcí je to, že statistiky jsou velmi zvláštní záležitost. Setkal jsem se dokonce se statistikou u žen-kuřaček, kde bylo zcela zřejmé, že nekuřaček akuřaček s rakovinou plic bylo stejně. Zkusím ji najít a dát sem odkaz.

224535

20.7.2010 21:54

RE: Je to jen dočasné II.

nono2 95.?.?.?

Reakce na 224523

Prepáčte, ale táto zmes demagógie, pseudoargumentácie a pokrytectva je naozaj zvláštna.

9 (deväť) z 10 (desiatich) pacientov s rakovinou pľúc sú fajčiari.
Je to jedno, či pridáte k tomu aj jadrové výbuchy alebo hocičo iné, tento fakt nepustí.
Obhajujte si čo chcete, hájte sa ako myslíte, ale fakty neprebijete.
A to sme ešte nerozprávali o nádoroch hlavy a krku, pažeráka, pankreasu, obličiek, močového mechúra či o COPD, ICHS.

Just do it, ale potom nemraučte. Je to len a len Váš problém.

224592

21.7.2010 10:38

RE: Je to jen dočasné II.

jak.mak 195.?.?.?

Reakce na 224592

Čo tak nejaký dôkaz.
Inak je to bluf ako väčšina od lekárov.

224619

21.7.2010 12:26

RE: Je to jen dočasné II.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 193.?.?.?

Reakce na 224619

Keď si to myslíte...

"Múdremu neraď, mocnému nepomáhaj!"

224623

21.7.2010 12:51

RE: Je to jen dočasné II.

tmo 89.?.?.?

Reakce na 224619

To je tedy komické! [velký smích] -Říkáte si o důkazy (zřejmě vědecké, tedy lékařské - kdo jiný by to měl vědět? instalatér? pekař?), ale současně druhou větou popíráte věrohodnost lékařů. Pak vám tedy navrhuji léčení... ale někde u šamana, když lékařské vědě a jejich zkušenostem nevěříte.
A neříkejte si o důkazy, kterým a priori nevěříte. (Mimochodem můžete si je vyhledat i sám, když jste takový suverén).

224625

20.7.2010 10:23

RE: Je to jen dočasné II.

hůl lámající 217.?.?.?

Reakce na 224519

Je to nesmysl, moje prabába celý život hulila a zemřela v 97 když upadla na schodech (kouřila a nedržela se zábradlí) a utrpěla komplikované zlomeniny. A jak zasádrovaná ležela (nemohla ani kouřit), řekla že už jí to nebaví a umřela...

To, co tu kde kdo popisuje, je důsledkem kombinovaných faktorů životního stylu, kam je pak zahrnut i faktor "škodlivá cigareta".
Ale nikdo tu stejně přeci netvrdí, že je cigareta bezva, bylo by to to samé jako tvrdit, že potraviny jsou fajn, když víme, že dnes i ony zabíjejí i bez výstražných nálepek.

(chce to zapnout mozkovny, vykašlat se na naučená hesla a důkladně zvážit argumenty v článku.)

224530

20.7.2010 9:14

Příspěvky dokonale ilustrují snadnost navěšení bulíků na nos většině.

zero zreo (zavináč) seznam (tečka) cz 217.?.?.?

Jsem kuřák. Kouřil jsem cigarety a dostavila se dušnost a ranní kašel. Tak jsem den ze dne přestal kouřit. Neměl jsem žádné abstinenční příznaky. Bohužel pracovní vypětí a stres mne ke kouření dokopalo znovu. Později jsem se dozvěděl z mainstreaových médií,že tabák funguje jako antidepresivum. Přešel jsem na doutníky a zjistil,že výše uvedené problémy se nedostavují. Je to patrně tím,že v doutnících je méně přídavných látek jak v cigaretách a není v nich papír. Nedělám si iluze,že kouření zdraví neškodí,ale vezměte si za příklad vodu. Bez vody by nebyl život. Zkuste ale vypít větší množství vody 2-3 litry naráz. V mládí jsem zažil sázku. Dotyčný vypil 2 litry a posléze vyblil vše co v něm bylo. To ještě dopadl dobře,protože nedávno jsem se ze zpráv dozvěděl,že žena která vypila stejné množství vody si tímto přivodila smrt. Jak říkal Paracelsus,dávkování činí z léku jed. Pokud žijete na odlehlé vesnici,jedenkrát za čas se projedete po dálnici a nadýcháte se naftových zplodin,logicky vám to nijak očividně neublíží. Pokud kouříte jen u piva a sami ho nepijete každý večer,bude to podobné. Potíž nastane s pravidelností a té si jsou vědomí výrobci cigaret. Přidávají do nich látky nejen zlepšující chuť a aromáty,ale i látky zvyšující závislost. Celkem je těchto látek na dvě stě! Vrátím se k nadpisu. Pro vlády velmocí dělajících atomové pokusné výbuchy opravdu není opravdu nic jednoduššího,než vytroubit do světa že kouření vyvolává rakovinu a přitom tak úplně nelžou. Kdyby se obyvatelstvo dozvědělo o jejich genocidních pokusech dozvědělo opravdu vše,lynčovalo by je. Co ale rakovinu a jiné civilizační nemoci nevyvolává? Chodím do cukrárny,kde se čepuje skvělé pivo. Sleduju přitom tlusté ženy,závislé na cukru,které mají problém vyjít pět schodů. Tyto si svůj metabolický odpad a toxiny z jídla odkládají do tělesného tuku. Neuvědomují si,že jejich tělo se stává rovněž časovanou bombou,neboť jak toxicita těla přesáhne určitou mez,najde v něm vhodnou půdu rakovinné bujení. Podobných závislotí je dost,například denodenní konzumace prorostlého vepřového a mnoho jiných.

224524

20.7.2010 9:34

to se nedá

hůl lámající 217.?.?.?

Měl jsem do teď představu, že diskutující na Z. jsou poměrně přemýšliví lidé. (Článek ani není zamčený, tedy není možné se vymluvit na nemožnost dočtení.)
To není o propagaci kouření cigaret, bando natvrdlá…
To je o bezprecedentní manipulaci stádního blba, který si sem tam hrdě říká „člověk“. Je to o tom, jak jsme schopni si nechat čurat na hlavy, všechno otočit ve svůj neprospěch, šlapat po těch co na to upozorní a ještě si k tomu vydatně a spravedlivě zatleskat.

Takže, ještě jednou, až někdo vykřikne "kouření fuj!", tak určitě nezapomenout na vydatný potlesk...

224525

20.7.2010 13:03

RE: to se nedá

Oli63 88.?.?.?

Reakce na 224525

No konečne.

224544

20.7.2010 10:37

Článek používá nejtěžší kalibry na obhajobu kouření!

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 188.?.?.?

Ještě kontrastnější srovnání, aby nás přitom autor neměl za úplné pablby, ani neexistuje. Už tak nás totiž má za úplné blbce! Mohu souhlasit se vším, co se píše o radiaci o chemických jedech, ale dělat z kouření lék?! Já dokonce věřím, že ano, ale pak doprdele schází nejdůležitější informace o tom, že zdraví prospívá sem tam jedno cigáro a ne 10 každý den! A také ne jedno denně ve 14. letech! Chybí alespoň zmíňka o tom jak těžce snáší pasivní kouření děti, plod v těle matky, zhulení zaměstnanci , kteří s červenýma očima čekají na konec šichty, protože není úniku před kouřem. Taky chybí krátký popis absťáku kuřáků.
Jestli vrcholový sportovci mohou běžně hulit jako fabrika, tak beru vše zpět, ale já mám zkušenost, že jsem si vyjel s kamarádem kuřákem na kolech a za chvíli jsme měli tempo kvůli němu jak dva důchodci na procházce jenže ve 22.letech.
Tento článek je přesným opakem toho co nabízí oficiální věda. Jen s opačným znaménkem. Bohužel celá pravda není zdaleka ani jedno.

224532

20.7.2010 12:52

RE: Článek používá nejtěžší kalibry na obhajobu kouření!

hůl lámající 217.?.?.?

Reakce na 224532

Máte své postřehy spletené páté přes deváté a plné pověr a předsudků (nutno dodat, že po pilné činnosti výzkumných a propagačních lobby).
Něco vám tu nehraje, a ani můj bratranec, který normálně kouří, ale i jezdí cca 60-80km denně na kole (v kopcích). Sám již přiznává, že ho to kolo někdy ničí (předtím si poškodil klouby běháním), ale zvykl si a nemůže jinak.

Pokud chcete skutečné info, jaký má na nás tabák vliv, pátrajete a přemýšlejte zároveň...
Třeba...
Největším tabákovým trhem je Japonsko.
Japonsko má extranízký výskyt rakoviny plic.
apod.

(článek je především o překrucování, manipulaci, maskování a nalhávání, což se týká i tabáku)

224541

20.7.2010 18:34

RE: Článek používá nejtěžší kalibry na obhajobu kouření!

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 188.?.?.?

Reakce na 224541

K tomu co jsem napsal už víc pátrat a přemýšlet nemusím. Vím jak mě jako děcku smrděli kuřáci a hlavně doma. Vím jak trpí zaměstnanci nucení pasivně kouřit. Vím jak mě bylo kolikrát zle z cigaret. Setkal jsem se už dost s chrláním kuřáků i s jejich kondičkou a jejich ubožáckou abstinencí i s jejich rozdělováním na tábory. Vím ,že těhotná kuřačka je blázen exponencionálně s vykouřeným množstvím cigaret denně.
Neletím jen na jedno hledisko a sice rakovinu, jako vy. Taky vím jak sport může škodit , na tom mě nenachytáte vůbec. Taky mě máte evidentně za blbce. Když už měl autor tak skvělá data, tak mohl uvézt stručně i ta opačná a necpat do toho ihned jen rakovinu. Konfrontují se zde jen extrémy a ani jeden článek není schopen poukázat na onu zdravou míru.
Článek je především o výborných a tutlaných faktech a o tom jak lze vše překroutit na druhou stranu a ještě se přitom čtenářům chechtat jak jsou pitomí.
Otázka zní především - Jak kouřit zdravě, když už?

224578

20.7.2010 19:28

RE: Článek používá nejtěžší kalibry na obhajobu kouření!

hůl lámající 173.?.?.?

Reakce na 224578

Mám pocit, že se uvádíte v omyl ve snaze "být objektivní". Ale nepátrejte. Potom ani takové články nečtěte, jsou totiž o pátrání. A mám za to, že Joe Vialls už není mezi námi díky tomu, že strkal nos "kam neměl".
Jinak já souhlasím s tím, že co vám nedělá dobře, tak nedělejte ani sobě a pokud to vadí jiným, tak ani jiným. To vždy platí na obě strany a vymáhání je problematické. Dohody se ladí dlouhá léta a naopak velmi rychle se dají zmařit.

V tomto případě vás ale nikdo nechce nachytat, prospěšnost tabáku je velmi pravděpodobná (ten výzkum jsem si kdysi ověřoval přímo v archívu ústavu, který ho prováděl, bylo to k mání v jejich internetové databázi). Ovšem totéž už vůbec nelze říci o současné běžné cigaretě. A to, po čem voláte (snad jsem vás správně pochopil), by ani nemělo být tématem už tak ojedinělého článku, neboť to je tématem masmédií .

Kouřil bych jen střídmě a pouze ověřený tabák bez přidávaných jedů. A tak, abych tím neobtěžoval.
(sám normální cigarety již léta nekouřím, a když už si zakouřím, tak jen pro radost)

224582

20.7.2010 21:52

RE: Článek používá nejtěžší kalibry na obhajobu kouření!

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 217.?.?.?

Reakce na 224582

To je zajímavé jak předem znáte všechny moje omyly a jak mi hned "dobře" radíte. Ve stejném duchu jsou i články, vám takto vyhovují, mě ne. Tak sory no. Je zbytečné se přít, jde o jemné nuance v přístupech, které způsobují zbytečná nedorozumění v diskuzi, která notabene zde nic nevyřeší. Masmédia jsou podslední kde je prezentována nějaká objektivita a po objektivitě zde v diskuzi nevolám sám, jestli jste si nevšiml. Váš závěr je jinak na jedničku , ale mnoho kuřáků ho s vámi zdílet jistě nebude.

224591

21.7.2010 5:08

RE: Článek používá nejtěžší kalibry na obhajobu kouření!

zero zreo (zavináč) seznam (tečka) cz 217.?.?.?

Reakce na 224532

Přestal jsem kouřit po 23 letech,20 cigaretách denně. U piva dvojnásobek. Nedostavily se žádné abstinenční příznaky a to mne kamarádka - kuřačka na ně předem upozorňovala,protože sama jimi trpěla.
Podobné to mám s alkoholem,piju téměř denně a když jsem kvůli antibiotikám nepil 2 měsíce,nedělalo mi to žádný problém.
Když jdu s manželkou - nekuřačkou do kopce,či si vyjedem na kole,musím na ni čekat. Tak si zapálím a počkám až mne s vyplazeným jazykem dožene.
Řekl bych,že tyto jevy jsou způsobeny patrně něčím jiným,třeba vrozenými dispozicemi a vlastní vůlí. Pamatuju,jak se kuřák Michal Horáček vsadil s nekuřákem,že nad ním zvítězí v běhu. Po měsíci tréninku mu to natřel.

224604

22.7.2010 23:45

RE: Článek používá nejtěžší kalibry na obhajobu kouření!

Jack.Pott 83.?.?.?

Reakce na 224604

Tak přestal jste kouřit, nebo nepřestal? ("...přestal jsem kouřit... ...čekám na manželku na kopci, mezi tím si zapálím..."

224715

20.7.2010 10:44

Záleží na množství

lucifuge 213.?.?.?

Velmi škodlivé je kouření u dětí. Jinak záleží na tom, kolik cigaret kdo vykouří a jakým způsobem. Slabý kuřák - čtyři denně, ani moc nešlukuje. Silný kuřák 40 denně... To je snad rozdíl. Alkohol v mírném množství také neškodí, v silném jistě. A co když někdo denně konzumuje uzeniny nebo sladkosti? Jakékoliv zobecňování a nálepkování je velmi zjednodušující. Důležité je nic nepřehánět, užívat vše s mírou.
A ty ostatní vlivy, zmíněné třeba v článku, fanatický odpůrce kouření nebere vůbec do úvahy. Taková diskuse je pak jen vzájemné napadání a urážení.

224534

20.7.2010 11:58

tolerance a lidská slušnost

kalik 193.?.?.?

Opakuji, pokud se budeme vzájemně respektovat, nevidím v kouření žádný problém. Já respektuju, že si kuřák rád zapálí a nevidím v tom žádný problém. Problém nastává, když si zapálí v mé blízkosti a vyfukuje dým na mě. Co nějaká ohleduplnost? Přinejmenším se zeptat? Pokud je kuřák takovýto "asociál", pak se netřeba divit averzi lidí vůči těmto lidem. Je to averze nikoliv vůči kouření samotnému, ale vůči této "asociálnosti". Je to tedy čistě o lidské slušnosti. Kouření je až zástupný problém. Navíc je úplně jedno, zda-li kouření škodí zdraví či nikoliv. Stačí už jen to, že to může druhým smrdět, že jim pak smrtí od kouře všechno včetně vlasů, oblečení atd. O ničem jiném to není. Když už chceme o tom tedy debatovat, debatujme o skutečných problémech, ne o zástupných věcech.

224538

20.7.2010 14:28

RE: tolerance a lidská slušnost

Atoodark 88.?.?.?

Reakce na 224538

Naprosto s Vámi souhlasím. Stejnou (spíše podobnou) reakci jsem měl ve svém příspěvku u předešlého článku o kouření. Je to o toleranci. Já jako kuřák se snažím neobtěžovat svým kouřením a očekávám, že mě oni zase nebudou obtěžovat svými rezultáty o tom jak je zabíjím. Mimochodem je v článku napsáno naprosto totožně to, co jsem dával i za příklad já ve své reakci (to s tou autobusovou zastávkou) viz. http://www.zvedavec.org/nazory-3875.htm muj nick Atoodark

224555

20.7.2010 13:23

Kdo co platí?

DavidZ david (tečka) zatrepalek (zavináč) seznam (tečka) cz 80.?.?.?

No, nevím jestli vlády mají potřebu platit výzkum o nebezpečnosti kouření. Ale vím jistě, kdo platí výzkum o jeho prospěšnosti.

224549

20.7.2010 14:02

RE: Kdo co platí?

mkadlec 62.?.?.?

Reakce na 224549

Jestli narazite na to ze by tabakove koncerny mely sponzorovat vyzkum o prospesnosti koureni, tak podle meho nazoru ne. Osobne si myslim, ze naopak tabakove koncerny dotuji vyzkum skodlivosti koureni a lobbuji za zavedeni spotrebni dane na tabakove vyrobky. Proc? Protoze jim to umoznuje udrzovat ceny jejich vyrobku vysoko.
Stejne schema fungovalo za prohibice v USA. Tvrdi se, ze nejvetsimi zastanci prohibicnich zakonu byli prave vyrobci alkoholu.

224552

20.7.2010 14:54

RE: Kdo co platí?

DavidZ david (tečka) zatrepalek (zavináč) seznam (tečka) cz 80.?.?.?

Reakce na 224552

Víte, já chovám kozy. Jejich mléko a sýry prodávám. A jelikož je poměrně rozšířený mýtus o léčivých účincích kozího mléka i jejich produktů, mohu mít ceny docela vysoko. Neumím si představit, že bych lidem vykládal, jaké je to jedovaté svinstvo, a tím se snažil ceny ještě zvýšit.

Dodatek pro státní, jakož i jiné orgány - Mé produkty naprosto nevyhovují normám EU a jako takové jsou určeny pouze ke krmným účelům.

224557

20.7.2010 15:18

RE: Kdo co platí?

hůl lámající 192.?.?.?

Reakce na 224557

Tak ještě kromě chování koz občas taky zapřemýšlejte... vy jste jako pasáček koz ve stejném postavení jako světový tabákový monopol (v E. již pár set let)?
Máte pocit, že ceny koksu, héráku, alkáče atd. klesají, přestože prakticky nikdo (včetně konzumentů) o jejich škodlivosti nepochybuje?
Nebo naopak... skutečně si myslíte, že prospěšnost kozího mléka je mýtus, který vyrobila "kozí lobby" aby se napakovala?

(na selský rozum potřebujete ještě hlavu sedláka)

224558

20.7.2010 16:10

RE: Kdo co platí?

DavidZ david (tečka) zatrepalek (zavináč) seznam (tečka) cz 80.?.?.?

Reakce na 224558

Člověče, vždyť vy mícháte dojmy s pojmy. On má stát nějakou daň na koksu a heráku?

Alkohol má podobnou pozici jako tabák, to souhlasím. Ale, jak jsem se již zmínil v jiném příspěvku, tam se jen stát přiživuje na produktu, který produkuje soukromá firma. Kdyby byly bez daně, prodá se jich víc a může být i vyšší cena.

No a ten výkřik o kozí lobby, ten snad ani nemá cenu komentovat. Přesto k němu něco dodám. Věřím, že kozí mléko je velmi zdravá potravina. Rozhodně zdravější, než ta modrá voda, co se prodává v suprmarketu a má 14 dní trvanlivost. Ale že by léčilo rakovinu, o tom vážně pochybuji. Nicméně, nikomu to nerozmlouvám.

To si vážně myslíte, že by mohl člověk chovat kozy, dělat na sporáku sýry a přitom si myslet, že to jsou bezcenné věci? Že si jako mnu ruce nad lidskou hloupostí a doma přehazuji vidlemi prachy, co jsem z lidí vyrazil? Ubezpečuji vás, že kdybych si počítal alespoň minimální hodinovou mzdu, budu mít takové ceny, že neprodám ani litr.

224564

20.7.2010 16:25

RE: Kdo co platí?

hů lámající 192.?.?.?

Reakce na 224564

tak znovu
>Neumím si představit, že bych lidem vykládal, jaké je to jedovaté svinstvo, a tím se snažil ceny ještě zvýšit
a pro zlepšení vaší představivosti jsem uvedl příklad -
Máte pocit, že ceny koksu, héráku, alkáče atd. klesají, přestože prakticky nikdo (včetně konzumentů) o jejich škodlivosti nepochybuje?
...
zde
>A jelikož je poměrně rozšířený mýtus o léčivých účincích kozího mléka i jejich produktů, mohu mít ceny docela vysoko
a pro srovnání...
skutečně si myslíte, že prospěšnost kozího mléka je mýtus, který vyrobila "kozí lobby" aby se napakovala?
a jelikož to asi nezabere, tak doplním, že si to lidé myslí z jiných, než lobbystických účelů, proto to tu jako příklad vůbec nemá co dělat, včetně domácí technologie výroby... prostě se pohybujeme v jiné oblasti, jen se vám to asi trochu popletlo...

224566

20.7.2010 15:19

RE: Kdo co platí?

mkadlec 62.?.?.?

Reakce na 224557

Mam pro vas radu jak zvysit zisky nekolikanasobne:
1) rozjedte globalni kampan podle ktere bude kazdy kdo pije kozi mleko a ji jeho derivaty cool, spravnej prdak, hrdina, fakt hustej typek, krasna zenska a bez sklenice koziho mleka se prakticky neseznami.
2) zacnete do nej pridavat latky zvysujici zavislost na nem. navrhoval bych treba stavu z koky.
3) zacnete ho prodavat v lakavych obalech. ke kozimu mleku by se hodila nejaka ta poloobnazena prsata deva nebo temer uplne nahy svalnaty lidsky dominantni alfa samec.
4) zalozte vyzkumny ustav zamereny na vyzkum prospesnosti vami prodavanych produktu
5) kdyz se vase kozi mleko stane globalne rozsirenym a vseobecne uznavanym civilizacnim symbolem rozsirte zpravu, ze to s jeho zdravotni nezavadnosti neni az tak horky. ze by treba mohlo zpusobovat zavislost a rakovinu zaludku
6) zaplatte si lobbyistu ktery vam v parlamentu prosadi spotrebni dan na kozi mleko
vysledek? muzete si dovolit uctovat vyssi ceny protoze se preci nenechate ochudit o svuj zisk. a politici to pro vas udelaji radi protoze oni z toho svoje dostanou taky. a lidi vami produkovane kozi mleko neprestanou pit nebo aspon ne vsichi protoze je prece cool, atd...
Podoba s praktikami firmy Philip Morris (Moric?) ciste nahodna.

224559

20.7.2010 15:50

RE: Kdo co platí?

DavidZ david (tečka) zatrepalek (zavináč) seznam (tečka) cz 80.?.?.?

Reakce na 224559

Hmm, takhle to asi nefunguje. Až do b 4 je vše O.K. tam si zvyšuji prodej a i mi to dovolí zvyšovat ceny. Ale body 5 a 6 už jdou proti mně. Prodám méně mléka, které bude dražší o daň. Dokonce budu muset možná snižovat marži, abych udržel cenu na rozumné výši. Pokud se nepletu, daň na cigaretách je ve stovkách procent. Když teď prodávám litr mléka za 30, myslíte, že bych ho prodal třeba za 120? Ani omylem. I kdyby už měla populace vytvořenou závislost, stejně mi prodej klesne.

Takže na b 5 a 6 nebudu profitovat já ale stát.

224561

20.7.2010 16:10

RE: Kdo co platí?

hůl lámající 213.?.?.?

Reakce na 224561

v bodě 5 a 6 jsou již na "jedovaté" mléko uvaleny restrikce, pokoutní mlíkaři vypadají ze hry a jejich zisky jsou postoupeny hráčům jiné kategorie... mlíko je samozřekmě kolkováno a označeno lebkou se skříženými hnáty a obsahje "nutná" aditiva, bez kterých se již zoufalý kozomlíčňák neobejde... navíc je již mediálně vláčen jako "chátra páchnoucí kozím mlíkem"...

(to jen, kdyby mkadlec už nereagoval, v těch bodech má samozřejmě recht)

224563

20.7.2010 16:20

RE: Kdo co platí?

DavidZ david (tečka) zatrepalek (zavináč) seznam (tečka) cz 80.?.?.?

Reakce na 224563

Pořád nevidím, kde z toho mám prospěch já. Ztráty, které utrpím tím, že se na mém produktu přiživi stát, mi likvidace pokoutních mlíkařů rozhodně nenahradí.

224565

20.7.2010 16:34

RE: Kdo co platí?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 204.?.?.?

Reakce na 224565

>Pořád nevidím, kde z toho mám prospěch já.
tak znovu zde -
pokoutní mlíkaři vypadají ze hry a jejich zisky jsou postoupeny hráčům jiné kategorie...

-Jestli jste však hráčem kozomlíkařského monopolu, pak jste již hráčem globální party a již voráte jak kozomlíčnýma závislákama-poplatníkama, tak zadluženým státem...
-Jestli jste byl poctivý pasáček koz, vaše kozy byly jako škodlivé utraceny a vy, jako mlíkař bez kolku rozkulačen...

224568

20.7.2010 16:38

RE: Kdo co platí?

DavidZ david (tečka) zatrepalek (zavináč) seznam (tečka) cz 80.?.?.?

Reakce na 224565

Ostatně, vysoká daňová zátěž by pokoutní mlíkaře rozhodně nezlikvidovala. Koukněte, jak čiperně cigarety vyrábí vietnamská komunita. A to Philip Morris spíš poškozuje, není-liž pravda?

224570

20.7.2010 17:26

RE: Kdo co platí?

hůl lámající 78.?.?.?

Reakce na 224570

tedy dobrá - pokoutní mlíkař je každý, kdo se ocitne mimo hlavní hru, tedy každý drobný a nezávislý výrobce, neboť "škodlivý" produkt vyžaduje zvláštní licenci a ti bez licence jsou mimo zákon (hru)

a ještě - dělá vám problém představa závislého spotřebitele... to je jeden z trumfů této hry, proto má cigareta aditiva, proto by muselo i vaše kozí mlíko mít ty "patřičná" aditiva, stejně jako jsou ve všem, s čím globální kartel rád operuje (například produkty pro fastfood řetězce)

224576

20.7.2010 16:56

RE: Kdo co platí?

mkadlec 62.?.?.?

Reakce na 224565

Vy prece potrebujete:
podporovat vyzkum rakoviny
zaplatit delnikum
zaplatit zvysujici se provozni naklady
navic musite:
vyvijet produkty se snizenym obsahem karcinogenu (nevadi ze to chutna skoro jako voda pribarvena nabilo vubec ne jako kozi mliko)
opatrujete krabicky s mlekem specialnimi varovanimi narizenymi zakonem

a do tohohle musite investovat penize JENZE nikdo se vas nepta o kolik se vam zvedly naklady na vyrobu a vyvoj a kolik vas staly zakonna narizeni ALE zvednout cenu musite. o kolik nekontroluje ani stat ani spotrebitel.
a jak uz spravne uvedl muj predrecnik docilil jste toho, ze dojit svoji kozu nemuze jen tak nekdo. to by bylo aby si nekdo pestoval svoji kozu. vzdyt by stat "prodejem nekolkovaneho koziho mleka prise rocne na danich o nekolik miliard". no a vy samozrejme taky, zejo.
a dalsi aspekt.
jste skoro monompolnim vyrobcem takze co je dobre pro koureni je dobre i pro vas. a pro vas z toho vyplyva jeste jeden benefit. Reklama zadarmo. Porad se mluvi jen o kozim mliku.
Na diskusnich webech je to sama diskuse mlikari kontra nemlikari, je dosazeno zakazu piti koziho mleka na verejnosti protoze "kdo ma ten smrad cuchat" jsou vytvoreny specialni mlecne bary kde se nepodava ani nesmi pozivat kozi mleko. reklama na kozi mleko je v televizi zakazana o to vic z kazdeho billboardu krici "Piti kozihho mleka muze zpusobit vasi predcasnou smrt".
jenze to je porad reklama.
a o tom se vam ani nesnilo kdyz jste si sam dojil svoje stadecko, ze... (no offense [smích] )

224571

20.7.2010 17:05

RE: Kdo co platí?

mkadlec 62.?.?.?

Reakce na 224571

chtel jsem samozrejme rict co je dobre pro kozi mliko je dobre pro vas. ze by predchozi prispevek by o koureni nesmi nikoho ani napadnout [smích]

224572

20.7.2010 17:19

RE: Kdo co platí?

DavidZ david (tečka) zatrepalek (zavináč) seznam (tečka) cz 80.?.?.?

Reakce na 224571

Ale to jsme pořád někde mezi prvními čtyřmi body. U pátého připouštím, že i negativní reklama je reklama. Ale daně mne jednoznačně poškozují. Ostatně, jak patrno z mého prvního příspěvku, jsem já právě tím pokoutním mlíkařem. Takže já přeci jen, nějak na státní politice kontroly kvality potravin profituji. Pokud chce mlíkař prodávat produkty oficiálně pro lidi, jde mu hlava kolem z toho, co všechno musí. A skutečně mu rostou náklady, skutečně platí daně a konzument se ještě ofrňuje nad vysokou cenou.

Ne, ne pánové. Z daní mlíkařské koncerny radost nemají. To se vážně jen stát přiživuje na populárním produktu.

224574

20.7.2010 17:24

Off Topic

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 81.?.?.?

Reakce na 224574

Prosím, nerozvíjejte dále toto vlákno, jste off topic. Děkuji.

224575

20.7.2010 14:15

RE:

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Kdyby všichni přestali chlastat a kouřit, tak se hospodářství podělá, neb předem počítá s šílenými zisky právě z prodeje cigaret a alkoholu. Marihuana je to samý: kdyby stát věděl, JAK to legalizovat aniž by měl mezinárodní problémy, byl by s ní kšeft na každým rohu a byla by na ni taky daň jak prase!
Mimochodem proto taky stát řve kdykoliv se objeví droga, z který nemá příjmy! NE proto, že je to droga, ale proto,že nemá zisk!

A ostatně není-li jedno, je druhé: vydělají pak farmaceutický firmy neb každej druhej bude žrát Lexaurin, Xanax, Prozac a podobně. Což jak jsem viděl náhodou na nějakým webu se už i tak děje!

Ale to je obecně známý a myslím,že tahle problematika je ted poněkud "mimo": mě by třeba víc zajímalo to, že každej přesně ví, že nemám kouřit, nemám chlastat a případně nemám chodit za kurvama a dalších 5 věcí co teda "nemám"!

Ale přitom jak se zdá nikoho nesere, že tu máme vládu co nás ojebe jak králíky, stranu VV co vše řídí ač má minimum členů a byla uměle vytvořená patrně za konkrétním cílem, řadu náměstků ministrů pochybné minulosti, příslušníků StB a bývalých pracovníků bezpečnostních agentur a každýmu je to asi jedno?!

Měli bychom se tady tedy zabývat věcmi podstatnými a ne ptákovinami!

A když už teda ptákovinami:taky vás tak strašlivě nasírá ta reklama na XXXLutz s tím "ta ta ta ta" v televizi? ..bych za ni někoho zabil, hi! Za celý svůj život jsem nic tak debilního a odpornýho ještě neviděl a to nemluvím o tom, že ty tři X ve mě vzbuzují dojem, že jde o porno, porno weby taky rády používají řady X, hi!

Krysa

224553

20.7.2010 15:50

RE:

hůl lámající 173.?.?.?

Reakce na 224553

Ale Kryso, vždyť stát ty prachy jen přeposílá na umoření neumořitelných dluhů... z toho vyplývá, že stát už funguje jen jako karabáč (pomáhat a chránit [velký smích] ) na zfetované a zchlastané poplatníky... ti, kdož se ještě ničím neomámili, tak by o tom měli začít rychle přemýšlet, zvláště po zjištění, jak to lidem po přečtení tohoto článku začalo "pálit"...

224562

20.7.2010 16:27

RE:

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Reakce na 224562

Tak mě tak napadá, že by nebylo od věci začít si doma něco načerno pálit sám, hi! Viz M.A.S.H.

Krysa

224567

20.7.2010 14:21

Zajímavý článek

Atoodark 88.?.?.?

Netvrdím, že je kouření přímo zdravé, to ne, ale myslím že jeho škodlivé účinky jsou přeceňovány. Jsem kuřák a za posledních 20 let jsem byl u doktora asi jen 3x a to s kýlou. Nikdy jsem neměl chřipku, angínu a snad ani nachlazení. Jako každý kuřák kašlu a nedávno jsem si nechal udělat preventivní vyšetření srdce a plic. Rentgeny, sono, ekg a krevní testy. Prostě komplet. Žádnému doktoru jsem neřekl, že kouřím 30 - 40 denně. A rezultát? Nic. Mám naprosto zrdavé a čisté plíce, srdce jako zvon a nakonec se mě doktorka zeptala: "Na Vás je vidět, že pravidelně sportujete, že?" XD Ne, ne paní dokrotko, sedím 16 hodin u PC, tluču do klavesnice a hulím jak fabrika... [vyplazený jazyk]

224554

20.7.2010 17:56

Jiný pohled

Lin 85.?.?.?

Onemocnět rakovinou můžeme absolutně všichni. Stačí shoda několika okolností, které zapříčiní pomotání "příkazů" v těle a je to. Těmi okolnostmi můžou být i stres a duševní nepohoda. Pro zajímavost napíšu pár nevědeckých pohledů na věc, pohledů z duchovního hlediska. Autoři říkají, že rakovina plic postihuje nejvíc ty, kteří jiným "nedávají volně dýchat". Tím není myšleno kouřem, ale chováním. [smích] Kouření je pokládané za "brát si sám dech". Rakovinou tlustého střeva prý nejvíce onemocní ti, kteří nemůžou "něco strávit" - tj. odpustit jiným jejich chování a špatné činy. Rakovina slinivky přichází u typických jájiků, kteří neumějí být laskaví, nejsou schopni slovem nebo činy potěšit (utěšit) druhé a vždy sledují jen vlastní plány. Rakovina žaludku se objevuje u nedočkavců a nenasytů, kteří "hltají život", bezohledně si "rvou svá sousta", tj. - neumějí si život vychutnávat, skutečně prožívat a pomalu vstřebávat. A rakovina prostaty se vyskytuje u mužů, kteří na ženy koukají jen jako na "kus masa ke svému potěšení". Rakovina prsu se prý nejvíc projeví u žen, které se neumí odpoutat od svých dětí nebo naopak - děti nikdy neměly a nesmířily se s tím.
Z pohledu vědeckých výzkumů čím dál víc vyplývá na povrch, že máme velký nedostatek vitamínů a nerostných látek, což se odráží na fungování celého těla. Potrava totiž už dávno neobsahuje to, co před x-lety, živiny nahradila chemie. Bohužel, nepomůže si ani ten, kdo pěstuje doma a "bio". V jeho potravinách je sice více živin, než v těch marketových, ale půda (voda) je už natolik znečištěná, že je takřka nemožné vypěstovat "něco" bez škodlivin.
Dnes má většina lidí skladbou potravy překyselený organismus, což vede mj. k alergii a zánětlivým procesům v těle. Přispívá k tomu snad největší měrou bílý cukr.
Takže - závěr: ani ten nekuřácký svět není vůbec zdravý a bez rizikových faktorů, které můžou spustit rakovinu. A troufám si tvrdit, že i u toho, kdo ani netuší, jak voní (smrdí) cigaretový kouř.

224577

20.7.2010 18:59

RE: Jiný pohled

HHBB 85.?.?.?

Reakce na 224577

Lin, nechci vám nějak extra pochlebovat (ani to nedělám kvůli prostatě), ale perlíte!
Přesně tak! Navíc jsme se do té duševní nevyrovnanosti nahnali sami přijmutím filosofie „nekonečné soutěže“, čemuž odpovídají i podmínky ekonomického prostředí, což nám je sice již vnuceno dávno, my to však většinou akceptujeme.
Jen bych k té výživě ještě doplnil (v článku to je také myslím zmíněno, málokým asi zaregistrováno) … Potraviny jsou znehodnoceny paradoxně i šlechtěním. Jsou sice „větší“, ale na úkor ztracených živin, které mají rostliny plané. Jednou z těch látek je právě onen B17, což je hořká látka přítomná hojně v planých potravinách, nevyskytuje se však u šlechtěných a už vůbec u všeho co je vařené. A právě tato látka (přítomna v jadýrkách a semínkách) je rozhodující při účasti na hojících procesech v organismu probíhajících neustále, aby se „nezvrhly“ (zjednodušeně řečeno). Výzkum těchto věcí byl již od 50tých let manipulován v zájmu farmaceutických lobby (rakovina a alergie jsou obrovský kšeft). Pamatujete, jak byly vypuštěny fámy o „jedovatých jádrech“ v peckách? Byl v tom podobný motiv jak s tím tabákem.
(Právě ono zmiňované kozí mléko má skutečně ty protirakovinové „zázračné“ účinky díky tomu, že koza je na pastvě na louce a ne na siláži)
Přehršel cukrů, masa a vůbec průmyslový sajrajt místo potraviny vykolejí kyselost a v kombinaci se stresem jsme úplně jinde, než bychom mohli. Snad nám všechny tyto zkušenosti pomůžou se jednou z toho vyhrabat.
Už ani nevím, kde jsem k tomu přišel, ale prý byly přírodní národy, co jedly jen pro radost a jako hlavní "potrava" jim stačilo slunce. Dost jsem se divil, ale pak jsem si vzpomněl, že jako malý spratek, když jsem byl v létě venku celý den na slunci, jsem vlastně nemíval potřebu se najíst... hm, třeba na těch všech "nevědeckých" povídačkách něco bude... [mrknutí jedním okem]

224579

20.7.2010 20:12

RE: Jiný pohled

Lin 85.?.?.?

Reakce na 224579

...nedělám kvůli prostatě.... [chechtot]
A pak - jako pochlebování to vůbec neberu. Napsal jste "perlíte" a tenhle výraz já používám, když někdo plácá kraviny k obveselení druhých. Takže se možná i naštvu. [cool] ( [velký smích] )
Jinak souhlas. Mám dojem, že kdybyste chtěl dneska žít opravdu zdravě, zabere vám shánění vhodné potravy většinu dne. A to pomíjím ovzduší, vodu a všelijaké ty "vysílačové smogy". Viděl jste třeba tohle ? Ať mi někdo vykládá, že to nemá žádný škodlivý vliv na člověka.

224585

20.7.2010 21:05

RE: Jiný pohled

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 224585

tak jo, záříte... [smích]
jinak máte pravdu, jde tomu propadnout a honba za zdravým kusem jídla nás může úplně pohltit... dokonce k smrti vystresovat... [mrknutí jedním okem]
(asi nic nepřehánět a i méně může být více...)

Telefon je zářič... každý radista ví (i byl varován), že vysílačka škodí... ale mobil je poměrně slabý na to, aby něco uvařil (je to trik, usvědčuje je to vyzvánění, to je mob. na příjmu, nejvíc září když "volá" ). Problém ale bude asi i v celkovém součtu vln, kterým jsme vystaveni, sice nás neuvaří, ale určitě nás nějak ovlivňují (ale tím jsem se zase nijak podrobně nezabýval).

224588

20.7.2010 23:09

RE: Jiný pohled

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 81.?.?.?

Reakce na 224585

Lin, to video je hoax. Nevěřte všemu.

224595

21.7.2010 21:57

RE: Jiný pohled

Lin 85.?.?.?

Reakce na 224595

Tak jo,no... tak jsem prostě nalítla. Když mně se ten popcorn zdál docela skutečnej... [oči v sloup]

224661

20.7.2010 21:00

RE: Jiný pohled

Anonymus 85.?.?.?

Reakce na 224579

Někdy v minulosti jsem četl pojednání a názory švýcarského lékařského kolektivu k otázce kouření, kávy, cukru a dalších.
Z toho obsáhlého článku jednoznačně vyplývalo, že pokud člověk kouří a pije silnou kávu (turka), kterou sladí řepným cukrem, tak v podstatě žije zdravě.
Kdyby na ten článek někdo narazil, nebo o něm věděl, dejte sem prosím link.

Pro doplnění ještě uvedu, že i včela medonosná by mohla být v přírodě považována za potencionální terč antitabákových osvícenců.

224586

24.7.2010 14:59

RE: Jiný pohled

mtk 88.?.?.?

Reakce na 224577

Zajímalo by mě, co je špatně na bílém cukru?

224790

24.7.2010 15:57

RE: Jiný pohled

Anonymus 85.?.?.?

Reakce na 224790

Co je špatného na bílém (řepném) cukru?
Ve vztahu k textu snad jen to, že podporuje kvašení.
A celkově?
Nezdravě ubírá místo na trhu cukru třtinovému, proto je z tohoto důvodu klasifikován jako nezdravý produkt, ba přímo nám všem škodlivý!

224795

26.7.2010 13:01

RE: Jiný pohled

mtk 88.?.?.?

Reakce na 224795

Já bych ale opravdu rád viděl, slyšel, četl argumenty proti bílému cukru. Možná každá krystalka obshuje miniaturní zárodek nějakého toho žida.

224912

26.7.2010 13:19

RE: Jiný pohled

Anonymus 85.?.?.?

Reakce na 224912

Já Vám v tomto asi nepomůžu, možná někde budou výčty škodlivostí, ale já osobně řepný cukr za škodlivý nepovažuji.
Je to cukerná šťáva z řepy + vápno. Co na tom může být škodlivého?
Otázkou je, zda ještě dnes kupovaný cukr je tohoto složení a opravdu neobsahuje nějaké cizorodé látky či zárodky

224915

26.7.2010 16:23

RE: Jiný pohled

Lin 85.?.?.?

Reakce na 224912

Jestli můžu, tak se pokusím odpovědět. Bílý cukr (sacharóza) musí být nejdřív tělem zpracovaný na glukózu. K přeměně je potřeba vitamin B, vápník, hořčík a další látky. Při nadměrné spotřebě cukru pak tyto látky v těle chybí.
Mezi hlavní "proti" patří ale překyselování organismu a tím podpora bujení všech možných kvasných procesů v těle (nejvíce miluje řepný cukr bakterie candida). Díky tomuto kvašení vzniká v těle mnoho odpadu, se kterým si tělo neví rady (nestačí vyplavovat). V kyselém prostředí, tělu nepřirozeném, se těžko vstřebávají ostaní výživné látky. Přirozené prostředí těla je zásadité, proto je daleko zdravější med, který reaguje zásaditě a ne kysele jako cukr řepný. Bílý cukr také vyčerpává slinivku břišní (produkuje inzulin, který hladinu cukru v těle vyrovnává). Proto pak mohou vznikat poruchy regulace krevního cukru, dochází tak k podrážděnosti, kolísání nálad, přecitlivělosti nebo vnitřnímu neklidu. Bílý cukr navíc doslova paralyzuje bílé krvinky, zhoršují se pak všechny hojivé procesy v těle, vznikají záněty.
Na internetu je článků o působení bíléh cukru celkem dost, zkuste si nějaké najít, abyste věřil. [smích]

224924

27.7.2010 9:11

RE: Jiný pohled

Oracle mteleky (zavináč) zoznam (tečka) sk 178.?.?.?

Reakce na 224924

Faktická poznámka, candida je jednobunečná huba nie baktéria.

224974

20.7.2010 22:53

Astma

Čert 62.?.?.?

Soudruzi, jako astmatik mohu potvrdit léčivé účinky doutníků, ale jen doutníků, nikoliv cigaret!

224593

21.7.2010 17:12

Hezký článek, věřím tomu až na tohle

Druid 83.?.?.?

Přestaňte si dobírat Michaela Jacksona, když ho vidíte s chirurgickou maskou přes nos a ústa. Může to být na pohled výstřední, ale Michael většinu z nás takřka jistě přežije.

... to bych asi už z textu raději vynechal [smích]

224638

25.7.2010 11:53

RE: Hezký článek, věřím tomu až na tohle

Pasant 79.?.?.?

Reakce na 224638

(Mimo téma. Je mi líto, ruším celé vlákno. Editor.)

224847

23.7.2010 21:59

Aj prdy sú zdravé

Tak je to 78.?.?.?

trúfam si tvrdiť, že ďaleko zdravšie .... a prirodzené

224766

25.7.2010 19:04

Nikdy jsem nehysterčil z "varování ministerstva zdravotnictví" - ale nemám rád ten puch, hlavně z cigaret

jarda ktodol 109.?.?.?

a do cigaretového tabáku jsou navíc přidávána všelijaká zákeřná svinstva, je o tom film s Al Pacinem "The Insider" (1999), podle skutečné události - dá se stáhnout z uložto.cz.
Nicméně u pivéčka si občas jednu zapálím, je z toho nikotinu příjemné brabenčení.

224867

25.3.2014 11:10

Také píšu deník nekuřáka

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 193.?.?.?

Ahoj, také píšu deník nekuřáka, zatím začínám, tak mi držte palce!
http://cigaretu.cz/denik-nekuraka-1-dil-pripravy-n...

307344

Příspěvků: 92

20.07. 02:28 Z. Max  Chybi logika
20.07. 10:44  RE: Chybi logika
20.07. 12:58 hestroy  RE: Chybi logika
20.07. 16:36 Lin  RE: Chybi logika
24.07. 14:24 mtk  RE: Chybi logika
21.07. 14:11 kacica6103  RE: Chybi logika
21.07. 14:37 karel2  RE: Chybi logika
20.07. 03:50 Anděla Bezbožná  Hulil!!!
20.07. 06:12  RE: Hulil!!!
20.07. 08:31 Kid  RE: Hulil!!!
20.07. 13:05 Andrew Siddur  RE: Hulil!!!
20.07. 04:09 Montaznik  Lidé kouří nikoli proto, že chtějí kouřit, ale protože nemohou přestat !
20.07. 21:37 Laskavý  RE: Lidé kouří nikoli proto, že chtějí kouřit, ale protože nemohou přestat !
20.07. 04:49 Satanist  Kazdymu
20.07. 05:57 Robert Nohejl  Nikdo,z zivocisne rise si nenici hnizdo takovym zpusobem, tak, jako lide.
20.07. 06:13 r.k.  mam zacit hulit : )
25.07. 19:38 jarda ktodol  RE: mam zacit hulit : )
20.07. 06:13 Mejla  Kouření je velmi zdravé, jak je vidět na kuřácích na první pohled. Jejich šedožlutá pleť, dušnost, chrchlání a plivání
20.07. 07:23 martynek  RE: Kouření je velmi zdravé, jak je vidět na kuřácích na první pohled. Jejich šedožlutá pleť, dušnost, chrchlání a plivá
20.07. 08:00 AA  RE: Kouření je velmi zdravé, jak je vidět na kuřácích na první pohled. Jejich šedožlutá pleť, dušnost, chrchlání a plivá
20.07. 07:14  Odlehčení
20.07. 07:31 Marcela  Philip Morris
20.07. 12:51 Oli63  RE: Philip Morris
20.07. 13:12 hůl lámající  RE: Philip Morris
20.07. 13:24  RE: Philip Morris
20.07. 08:15 Esoterik  Je to jen dočasné
20.07. 08:22 Esoterik  Je to jen dočasné II.
20.07. 09:06 Vladimír Stwora  RE: Je to jen dočasné II.
20.07. 10:08 mkadlec  RE: Je to jen dočasné II.
20.07. 12:55 Oli63  RE: Je to jen dočasné II.
20.07. 21:05 steve  RE: Je to jen dočasné II.
21.07. 12:45 tmo  RE: Je to jen dočasné II.
22.07. 18:25 Gogo  RE: Je to jen dočasné II.
20.07. 11:13 Esoterik  RE: Je to jen dočasné II.
20.07. 21:54 nono2  RE: Je to jen dočasné II.
21.07. 10:38 jak.mak  RE: Je to jen dočasné II.
21.07. 12:26  RE: Je to jen dočasné II.
21.07. 12:51 tmo  RE: Je to jen dočasné II.
20.07. 10:23 hůl lámající  RE: Je to jen dočasné II.
20.07. 09:14 zero  Příspěvky dokonale ilustrují snadnost navěšení bulíků na nos většině.
20.07. 09:34 hůl lámající  to se nedá
20.07. 13:03 Oli63  RE: to se nedá
20.07. 10:37  Článek používá nejtěžší kalibry na obhajobu kouření!
20.07. 12:52 hůl lámající  RE: Článek používá nejtěžší kalibry na obhajobu kouření!
20.07. 18:34  RE: Článek používá nejtěžší kalibry na obhajobu kouření!
20.07. 19:28 hůl lámající  RE: Článek používá nejtěžší kalibry na obhajobu kouření!
20.07. 21:52  RE: Článek používá nejtěžší kalibry na obhajobu kouření!
21.07. 05:08 zero  RE: Článek používá nejtěžší kalibry na obhajobu kouření!
22.07. 23:45 Jack.Pott  RE: Článek používá nejtěžší kalibry na obhajobu kouření!
20.07. 10:44 lucifuge  Záleží na množství
20.07. 11:58 kalik  tolerance a lidská slušnost
20.07. 14:28 Atoodark  RE: tolerance a lidská slušnost
20.07. 13:23 DavidZ  Kdo co platí?
20.07. 14:02 mkadlec  RE: Kdo co platí?
20.07. 14:54 DavidZ  RE: Kdo co platí?
20.07. 15:18 hůl lámající  RE: Kdo co platí?
20.07. 16:10 DavidZ  RE: Kdo co platí?
20.07. 16:25 hů lámající  RE: Kdo co platí?
20.07. 15:19 mkadlec  RE: Kdo co platí?
20.07. 15:50 DavidZ  RE: Kdo co platí?
20.07. 16:10 hůl lámající  RE: Kdo co platí?
20.07. 16:20 DavidZ  RE: Kdo co platí?
20.07. 16:34  RE: Kdo co platí?
20.07. 16:38 DavidZ  RE: Kdo co platí?
20.07. 17:26 hůl lámající  RE: Kdo co platí?
20.07. 16:56 mkadlec  RE: Kdo co platí?
20.07. 17:05 mkadlec  RE: Kdo co platí?
20.07. 17:19 DavidZ  RE: Kdo co platí?
20.07. 17:24 Vladimír Stwora  Off Topic
20.07. 14:15  RE:
20.07. 15:50 hůl lámající  RE:
20.07. 16:27  RE:
20.07. 14:21 Atoodark  Zajímavý článek
20.07. 17:56 Lin  Jiný pohled
20.07. 18:59 HHBB  RE: Jiný pohled
20.07. 20:12 Lin  RE: Jiný pohled
20.07. 21:05  RE: Jiný pohled
20.07. 23:09 Vladimír Stwora  RE: Jiný pohled
21.07. 21:57 Lin  RE: Jiný pohled
20.07. 21:00 Anonymus  RE: Jiný pohled
24.07. 14:59 mtk  RE: Jiný pohled
24.07. 15:57 Anonymus  RE: Jiný pohled
26.07. 13:01 mtk  RE: Jiný pohled
26.07. 13:19 Anonymus  RE: Jiný pohled
26.07. 16:23 Lin  RE: Jiný pohled
27.07. 09:11 Oracle  RE: Jiný pohled
20.07. 22:53 Čert  Astma
21.07. 17:12 Druid  Hezký článek, věřím tomu až na tohle
25.07. 11:53 Pasant  RE: Hezký článek, věřím tomu až na tohle
23.07. 21:59 Tak je to  Aj prdy sú zdravé
25.07. 19:04 jarda ktodol  Nikdy jsem nehysterčil z "varování ministerstva zdravotnictví" - ale nemám rád ten puch, hlavně z cigaret
25.03. 11:10  Také píšu deník nekuřáka

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

39

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc září přispělo 82 čtenářů částkou 11 674 korun, což je 39 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
1CuErU28m5a2tod9eZjnkY4sdidBVMpX6K
Další možnosti platby › Související články ›

Ve zkratce

Kanadský premiér má problém: Před 20 lety šel na karneval za Araba19.09.19 10:14 Kanada 2

Školy v Británii mají problém s babochlapy na záchodech19.09.19 00:28 Británie 3

Další kulturní obohacení pro Itálii: Okupant v Miláně bodl nůžkami vojáka do krku, křičel Alláhu akbar17.09.19 18:43 Itálie 1

Japonsko chce vypustit radioaktivní vodu z Fukušimy do moře15.09.19 21:40 Japonsko 7

Istanbulské ideologické zlo15.09.19 21:37 Česká republika 1

Akademik Ferák: Exodus moderného človeka z Afriky13.09.19 04:56 Slovensko 3

Další kulturní obohacení v Itálii. Italové budou Salviního ještě prstíčkem vyhrabávat z politického hrobu12.09.19 23:54 Itálie 5

Mrtvé včely kolem vysílače 5G12.09.19 12:59 USA 7

Případ Mazurek: Občan podal "sebeudání"11.09.19 21:11 Slovensko 3

Proruský žoldák? Co to je?11.09.19 19:08 Česká republika 5

Zeman v Srbsku: „Mám rád Srbko a srbský národ a nemám rád Kosovo“ 11.09.19 17:09 Česká republika 7

Praha - černých dealerů drog město zaslíbené...11.09.19 10:18 Česká republika 2

Jourová je místopředsedkyní Evropské komise. Dohlédne také na dezinformace10.09.19 16:27 Evropská unie 6

Hamáček šílí. Chce, aby ženy nemusely přechylovat příjmení09.09.19 15:55 Česká republika 6

Pelikán vydáním Nikulina nespáchal trestný čin. Jednal správně, řekl žalobce07.09.19 22:08 Česká republika 5

Poslance Mazureka se zastal Fico - a vyšetřuje ho policie též!06.09.19 21:38 Slovensko 5

Nová studie o příčinách pádu WTC705.09.19 15:32 USA 5

Diversita = bílá genocida05.09.19 10:42 Neurčeno 9

Z dění ve Středozemním moři (videa)05.09.19 08:04 Itálie 0

Liberálne médiá sú zhrozené. Prieskum ukázal, že učitelia omnoho viac dôverujú Hlavným správam ako Denníku N alebo SME04.09.19 20:38 Slovensko 0

Měnové kurzy

USD
23,44 Kč
Euro
25,90 Kč
Libra
29,26 Kč
Kanadský dolar
17,68 Kč
Australský dolar
15,93 Kč
Švýcarský frank
23,61 Kč
100 japonských jenů
21,71 Kč
Čínský juan
3,30 Kč
Polský zloty
5,96 Kč
100 maď. forintů
7,78 Kč
Ukrajinská hřivna
0,95 Kč
100 rublů
36,69 Kč
1 unce (31,1g) zlata
35 130,49 Kč
1 unce stříbra
417,29 Kč
Bitcoin
231 794,31 Kč

Poslední aktualizace: 19.9.2019 18:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 9 350