Diskuze k článku

Pornografie ženy nediskriminuje

Příspěvků 52

30.9.2002 5:13

Pornografie ženy nediskriminuje

Jiri Valtr 209.?.?.?

Tentokrat jsem po precteni dvou odstavcu vyzval svoji zenu, aby si cely text precetla prvni. Stalo se, a po ni jsem tedy cetl ja. Rozhodl jsem se tak proto, ze jsem nechtel atmosferu po precteni nijak dopredu ovlivnovat, jak povetsinou ovlivnuji.
Rozvinuli jsme pak debatu, a tu bych ted rad popsal. Predem ale nekolik detailu: Mame z predeslych manzelstvi celkem 4 deti: 35, 29, 26 a 24 let. Dve z nich prozily castecne detstvi v CSSR, dve tam ziji dosud. Jsme si vedomi svych problemu v puberte, zname problemy jejich, snad jsme tudiz opravneni k tomu se vyjadrit.
Myslime si, ze i kdyz potreba po sexualnim vybiti je v puberte nejsilnejsi, prece jen neni zapotrebi ji ukajet v plnem rozsahu jako v dospelosti, protoze rozum a zkusenosti v tom veku prece jenom nejsou na takove urovni jako u dospelych. I kdyz nekteri jedinci mohou jevit znamky dospelosti, prece jenom celkove maji co vybalancovavat.
Jinou zalezitosti jsou obchody se sexualnimi tretkami. Je sice pravda, ze jaksi dokazi ukojit potrebu, ale prece jenom se jedna o nahrazky, ktere, ruku na srdce, mohou mladeho cloveka zkrivit anebo nejak poznamenat. Treba mit sex v sestnacti s nafukovaci pannou neco chvilkove vyresi, ale, pokud onen mladicek nepoznal skutecnou divku a tu pozna pote, s neslavnym, nemastnym vysledkem, coz obycejne byva, muze ona nahrazka nebezpecne ovlivnit dalsi nahled na sex, u nekterych na cely zivot. Proto trdlatka v puberte nedoporucujeme. Je tam riziko mozneho pokriveni.
Jinou zalezitosti je tzv. eventualni dosazeni pocitu dospelosti na zaklade pubertalniho sexualniho vybijeni. Takto mladi lide privyknou na styl dospeleho sexualniho vyzivani rychle, ale stale nejsou vyzrali spolecensky, socialne, takze v podstate pokulhavaji. Myslime si, ze prave tato spolecnost, zalozena na co nejvetsim zisku za kazdou cenu, kdekoliv a na cemkoliv, takove pajdajici lidi potrebuje. Domnivame se, ze to je zvule ekonomickych strategu.
Jsme si vedomi, ze mladi lide vzdy byli se soucasnym stavem nespokojeni a priklaneli se k protikladum. V poslednich nekolika desetiletich se rozsirilo vandalstvi. Znicit, rozbit je pro pubertaky hrdinstvi. Sexualni hracky, uzivane pubertaky, jsou svym zpusobem jakymsi pokracovanim vandalstvi. Vandalizuje totiz jejich prirozene dospivani.
Jsme pro otevrenou sexualni diskuzi s mladymi lidmi, a snad nejlepsi je, kdyz si mohou duverne s nejakym znalcem o problemech popovidat (pokud mozno ne s "eunuchy" v klerikach ve zpovednicich kostelu), ale rozhodne nevidime ucel a prospech, kdyz se sestnactilety hoch ukaji na gumove panne ci obdobne stara divenka nejakym robotkem. V takovem pripade je lepsi, kdyz zustavaji po urcitou dobu pri svych touhach a snech. Protoze vsechno v zivote ma svuj cas a duvod.
Jiri Valtr i za svoji zenu.

4213

30.9.2002 6:36

Dobře jste to napsal

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 24.?.?.?

Reakce na 4213

Mám pocit, že má poslední věta (Věřím také, že mladým lidem více ublíží pokrytectví a zabílené výklady s erotickými předměty, než otevřenost a uvolnění.) nebyla příliš promyšlená. Dávám vám za pravdu.

4215

30.9.2002 8:38

RE: Pornografie ženy nediskriminuje

milo admsoft (zavináč) atlas (tečka) cz 194.?.?.?

Reakce na 4213

Abyste si nemyslel, že jsem jen negativní - tentokrát s vámi (a vaší ženou) souhlasím. Na druhou stranu - mi připadá směšná věta v dovětku "vidí svým feministicky-marxistickým prismatem". Myslím, že ta dáma vše vidí skrz svou kasu. S feminismem a marxismem to nemá nic společného.

4219

30.9.2002 16:06

RE: Pornografie ženy nediskriminuje

milo od mikina admsoft (zavináč) atlas (tečka) cz 194.?.?.?

Reakce na 4213

Pane Valtře napište mi prosím svou adresu, ať vám můžu odpovědět, jak jsem slíbil. Nevšiml jsem si, že tady není a mám už pro vás odpověď připravenu. Je to dlouhé a nemíním tím tady zabíjet prostor pokud to nebude nutné.

4230

30.9.2002 16:14

RE: Pornografie ženy nediskriminuje

milo admsoft (zavináč) atlas (tečka) cz 194.?.?.?

Reakce na 4230

Omlouvám se o adresu jsem vás samozřejmě žádal já, to od mikina mi tam nějak zůstalo.

4231

30.9.2002 15:36

Pane Stworo že vás hanba nefackuje

Emma Bovary 147.?.?.?

Obhajovat takové zvrácenosti jako pornografie. To nevíte že to jen z dalších nástrojů dábla kterým "vyvolený národ" rozvrací morální pevnost nás "bílých křestanů".
Albert s Nohejlem vám to s příslušným odkazem na Talmud nebo protokoly mudrců ze Sionu hned vysvětlí.

4229

2.10.2002 6:23

RE: Pane Stworo že vás hanba nefackuje

albert 67.?.?.?

Reakce na 4229

Hloupa huso Emmo, kdyz se obavas si primo zajit za rabinem aby ti to v Talmudu vyhledal, tak si pocti:
http://christianparty.net/talmud.htm
specificky ohledne pornografie:
http://christianparty.net/jewspornography.htm
(Na internetu je dostupna i rada jinych odkazu, tak kdyz nebudes lina hnida, tak si to muzes nalezti sama).
A kdyby jsi byla stale neverici Emma, tak se placni pres kapsu, utrat ~ $22, a objednej si video "The Other Israel" od Ted Pike. Lehce dostupne ke koupi na www.
Rozumim, lide jsou dnes lini, a nez aby si zasli do tech knihoven, kde Soncino Talmud je k mani, aby se sami na vlastni oci presvedcili o existenci talmudistickych perverzich,buzeranstvi, pedofilie, posedlosti z vykalu, etc. (oblibena tematika talmudistickych uchylaku) ve "svatem pismu", tak uprednostnuji se radeji divat na video. Z toho duvodu pan Ted Pike zasel pekne do synagogy, a tam natocil prislusne radky primo z Talmudu, ci z Encyclopedia Judaica. Aby i ti lini pochybovaci, snad, se zamyslili ...

4248

30.9.2002 19:01

Pornografie ženy nediskriminuje

easttrader67 easttrader67 (zavináč) metacrawler (tečka) com 193.?.?.?

Nevim jestli pornografie zeny diskriminuje nebo ne. Pornografie ale byla casti me puberty a pravdepodobne bude casti puberty mych malych deti. V zapadnich velkomestech kde pravdepodobne budeme i nadale zit je pornografie casti vsedniho zivota. v podstate neni co resit, aspon v zapadni Evrope ne. V USA je stuace trochu jinaci a v Cechach take takze se to da tezko srovnavat.

4233

30.9.2002 19:33

Pornografie ženy nediskriminuje

Aja 24.?.?.?

[pláč]Domnivala jsem se,ze pornografie je pro nekoho "berlicka",pro nekoho jineho "pomucka",jak se vyhnout stereotypu v sexualnim vztahu.
Vizualni pornografie mladi pritahuje(ach,ta zvedavost).Ale sexualni pomucky a nahrazky pro sestnactilete mi pripadaji jako nestastne reseni,o neco jejich mladi nenapravitelne ochudi,oberou,okradou a na piedestalu trci promiskuita(krome ruznych pomucek je potreba vyzkouset i vice partneru,aby to nebylo tak fadni) a samozrejme hned vedle penize,ktere tak prijemne cinkaji v kase dotycne damy.

4234

1.10.2002 13:06

Pornografie ženy nediskriminuje

petrxh 212.?.?.?

Tak si tak ctu reakce, a nestacim se divit. Co takhle mladym lidem do 18 let amputovat ruce, aby nemohli onanovat? Prece nechceme, aby se jim pokrivil jejich charakter? V dobach, kdy se lide dozivali 25 let byli lide pokladani za dospele uz ve 13/14 letech, mozna i drive. Myslim, ze uz ve 14 letech jsou lide schopni plne zhodnotit nasledky sveho chovani a byt za ne odpovedni. Pouze nemaji v dnesnim svete model, ktery by je naucil, ze vsechno neco stoji (ted vubec nemluvim o penezich).

4239

1.10.2002 14:26

RE: Pornografie ženy nediskriminuje

Aja 24.?.?.?

Reakce na 4239


Tak si tak ctu reakce, a nestacim se divit. Co takhle mladym
lidem do 18 let amputovat ruce, aby nemohli onanovat? Prece
nechceme, aby se jim pokrivil jejich charakter?
...ale o tom tady snad ani neni rec.Masturbace jiste patri mezi prostredky sexualniho sebepoznavani.

V dobach, kdy se
lide dozivali 25 let byli lide pokladani za dospele uz ve 13/14
letech, mozna i drive.
To bylo nutne,aby se pri tak nizkem prumernem veku stacili reprodukovat.
Myslim, ze uz ve 14 letech jsou lide
schopni plne zhodnotit nasledky sveho chovani a byt za ne
odpovedni.
14 lety jedinec jiste rozpozna zlo od dobra.Ale jste si jisty,ze je schopen nest nasledky sveho chovani(a ted nemyslim jen sex)?

Pouze nemaji v dnesnim svete model, ktery by je
naucil, ze vsechno neco stoji (ted vubec nemluvim o penezich)
Jaky model mate na mysli?

4242

1.10.2002 23:21

RE: Pornografie ženy nediskriminuje

helios 212.?.?.?

Reakce na 4242

Tak si tak ctu reakce, a nestacim se divit. Co takhle mladym
lidem do 18 let amputovat ruce, aby nemohli onanovat? Prece
nechceme, aby se jim pokrivil jejich charakter?

...ale o tom tady snad ani neni rec.Masturbace jiste patri mezi
prostredky sexualniho sebepoznavani.

jo tak ted jste na to kapl! Kdyz si to nejaka holka dela rukou tak je to v pohode, ale jakmile pouzije robertka tak je to hned spatny a deformuje to mysl. Ale jakmile je cloveku 18 to je hned jiny kafe. To se totiz cloveku rozzari nad hlavou takovej limbus a najednou bude moct chlastat, kourit a kupovat si robertky...

A vubec co to tady vsichni placaj? Co si budem nalhavat, KAZDEJ z nas se v mladi setkal z pornografii. A mate snad pocit ze to na vas zanechalo nejake nasledky? Nebo si znad myslite ze ZROVNA VY jste nejaky vyjimecny a dokazali jste tomu vzdorovat, zatimco z ostatnich se po shlednuti porna stavaji uchylove?!?! Nebudte smesny proboha!

4244

2.10.2002 3:17

RE: Pornografie ženy nediskriminuje

Marti Stehlík 212.?.?.?

Reakce na 4242

Připojil bych se k dotazu Heliose, i když v poněkud slušnějším duchu...

Proč se tedy domníváte, že masturbace bez použití sexuálních pomůcek vede k prospěšnému sebepoznávání, kdyžto masturbace s pomuckami je kontraproduktivní?

4245

2.10.2002 13:48

RE: Pornografie ženy nediskriminuje

Aja 24.?.?.?

Reakce na 4245


Připojil bych se k dotazu Heliose, i když v poněkud slušnějším
duchu...


Proč se tedy domníváte, že masturbace bez použití sexuálních
pomůcek vede k prospěšnému sebepoznávání, kdyžto masturbace s
pomuckami je kontraproduktivní?

..mluvime stale jeste o adolescentech?Pak mam pocit(mozna mylny),ze sex s nafukovaci pannou,ci umelym penisem je o neco okrada( spojuji prvni realny sex s "zivym partnerem"-tedy i s citovou strankou).

4255

2.10.2002 15:06

RE: Pornografie ženy nediskriminuje

milo admsoft (zavináč) atlas (tečka) cz 194.?.?.?

Reakce na 4255

Váš dojem není mylný. Máte absolutní pravdu. V tomto případě může jít jen o náhradu a tak mladí nemají zatím co nahrazovat.
Mimochodem sex s nafukovací panou musí být pro pořádného chlapa opravdu bomba. Doufám, že to v životě nebudu muset zkoušet.

4257

4.10.2002 19:38

RE: Pornografie zeny nediskriminuje

helios 212.?.?.?

Reakce na 4255

..mluvime stale jeste o adolescentech?Pak mam pocit(mozna
mylny),ze sex s nafukovaci pannou,ci umelym penisem je o neco
okrada( spojuji prvni realny sex s "zivym
partnerem"-tedy i s citovou strankou).

No ja se tady dozvim novych veci... Takze sex s umelym penisem je o neco okrada, zatimco sex se svou vlastni rukou je o nic neokrada... tak o tomhle budu muset opravdu jeste chvili premyslet protoze mam intenzivni pocit ze mi unika nejaka dost podstatna vec, a to sice jakej je mezi tim kua rozdil???

Hloupa otazka, samozrejme ze mezitim zadnej rozdil neni. Me se akorat libi jak si tady ve zvedavci vsichni hrajou na hrozne open-minded, jak se proste zbavili tech predsudku o tom ze ze americani maji vzdycky pravdu, ale na to aby prekonali takovy primitivni predsudky o sexualite nemaji.

4289

4.10.2002 23:26

RE: Pornografie zeny nediskriminuje

Aja 24.?.?.?

Reakce na 4289

..mam pocit,ze kazdy mluvime o necem jinem.

4292

2.10.2002 23:15

Pornografie ženy nediskriminuje

Aja 24.?.?.?

...uz vas zase "odpuncovali" a to dost rychle(nez jsem prisla z prace,tj.dejme tomu 8 hodin)-co jste komu provedl?

4264

3.10.2002 8:16

RE: Pornografie ženy nediskriminuje

milo admsoft (zavináč) atlas (tečka) cz 194.?.?.?

Reakce na 4264

Říkám co si myslím, a možná někdy pro některé dost nepříjemným způsobem.
A některým to nedělá dobře.

4271

3.10.2002 1:15

puncovani

Dan danielzyka (zavináč) seznam (tečka) cz 128.?.?.?

Teda jak tak sleduju tuhle debatu, tak se mi zda, ze se to puncovani nejak zvrhava.
Dan

4265

3.10.2002 8:25

RE: puncovani

milo admsoft (zavináč) atlas (tečka) cz 194.?.?.?

Reakce na 4265

Už několikrát jsem říkal, že puncování nemůže fungovat a proto ho ani nepoužívám. Kdokoliv, komu se nějaký příspěvek nelíbí může ho poměrně jednoduše dostat do mínusu. Nebo naopak svému vlastnímu dát třeba 15. Takže to nefunguje ani jako známkování ani to není výsledek nějakého průzkumu. A neříkám to proto, že tam mám -3. To je mi úplně jedno.

4272

3.10.2002 15:08

RE: puncovani

easttrader67 easttrader (zavináč) metacrawler (tečka) com 193.?.?.?

Reakce na 4272

Hmm tak jsem to jeste nevidel, skoda, a ja jsem si uz k te rezonanci gratuloval.

4275

4.10.2002 7:54

RE: puncovani

milo admsoft (zavináč) atlas (tečka) cz 194.?.?.?

Reakce na 4275

Tento váš příspěvek jsem nepochopil. Dosud se mi zdály vaše příspěvky celkem smysluplné. Mohl byste to nějak upřesnit.

4282

4.10.2002 10:21

RE: puncovani

easttrader67 easttrader (zavináč) metacrawler (tečka) com 193.?.?.?

Reakce na 4282

Jako vysvetleni snad mohu jen nabidnou mou osobni interpretaci "puncovani" na teto strance. Kdyz se podivate na statistiku tak jsou nizce ohodnoceny dve skupiny prizpevku.
a. extremne antisemitisticke + rasisisticke
b. jednoznacne kriticke oproti obsahu teto strany
Na prvni pohled to vypada nesmyslne ale takove chovani ma system. Ve spolecnostech ktere, z dobrych duvodu, urcite nazory kriminalizuji, patri k dobremu tonu se techto nazoru take verejne "pro forma" stranit. Proto take zde je skoro kazdy velice rozloben kdyz mu reknete ze je rasista ci antisemit. Pravdepodobne take tito lide nazory pod "a" negativne opuncuji. Ma to takovou "ocistkovou" funkci.
Na druhe strane kritici "moderatniho" atisemitismu a rasismu a la Stwora jsou take negativne opuncovani protoze tato strana se stala dusevnim domovem takoveho mysleni (v Cechach a v ceske Emigraci hleda hodne lidi vinika na sve osobni mizerii).
Smozrejme kdyz se puncovani da tak lehce manipulovat ochabuje to evidenci. to k vysetleni meho prizpevku [smích])

4283

4.10.2002 12:04

RE: puncovani

milo admsoft (zavináč) atlas (tečka) cz 194.?.?.?

Reakce na 4283

Aha, já jen nepochopil tu rezonanci.[smích]

Myslím, že při záporném puncování ještě taky hraje roli osobní antipatie. Nad kvalitou příspěvku se podle mého zamýšlí málokdo z těch co puncují.
Mimoto, jestliže jsem svým příspěvkem šlápl na kuří oko 8 lidí (-3) tak je to statisticky nevýznamná menšina, proti počtu přístupů denně.
Ostatně, pokud bych měl pocit, že mi někdo puncováním ubližuje, můžu si napuncovat co chci - podívejte se na statistiku Dana - trvalo to 10 minut a je první v tabulce.

4284

4.10.2002 16:42

RE: puncovani

easttrader67 easttrader (zavináč) metacrawler (tečka) com 193.?.?.?

Reakce na 4284

No k te rezonanci, je to jednoduche, negativni opuncovani mych prizpevku si dovolim brat jako velice pozitivni znameni.

4288

5.10.2002 0:23

RE: puncovani

Dan danielzyka (zavináč) seznam (tečka) cz 128.?.?.?

Reakce na 4284

Musim se ozvat, protoze jednak nevim, ze to trvalo 10 minut, jednak se mi zda nenormalni ze jsem dostal +42, musim jen opakovat, ze se mi to s tim puncovanim nejak nezda. Ja si sve vlastni prispevky nehodnotim puncy. Nechapu jak muj prispevek mohl behem 10 min (podle mila) dostat tolik bodu, To snad nejde ani kdybych si ty body daval ja sam.
Dan

4293

3.10.2002 23:51

RE: puncovani

Jiri Valtr 209.?.?.?

Reakce na 4265


Teda jak tak sleduju tuhle debatu, tak se mi zda, ze se to
puncovani nejak zvrhava.

Dan

Taky se mi to tak jevi. Ale i pri pohledu na hodnoceni tohoto vaseho poznatku. Vzdyt dosavadni nejvyssi punc prevysuje mozna dvojnasobne... A ta dvojnasobnost jako pojem je uz vybocujici, nemylim-li se. Ale preji ji kazdemu, pokud prinasi uspokojeni.

4277

4.10.2002 7:53

RE: puncovani

milo admsoft (zavináč) atlas (tečka) cz 194.?.?.?

Reakce na 4277

Ale i pri pohledu na hodnoceni tohoto
vaseho poznatku. Vzdyt dosavadni nejvyssi punc prevysuje mozna
dvojnasobne... A ta dvojnasobnost jako pojem je uz vybocujici,
nemylim-li se. Ale preji ji kazdemu, pokud prinasi uspokojeni.

Budte v klidu. To si neudělal Dan sám, takže ho nepodezírejte ze špatných úmyslů.

4281

4.10.2002 16:01

RE: puncovani

Jiri Valtr 209.?.?.?

Reakce na 4281

dosavadni nejvyssi punc prevysuje mozna
dvojnasobne... A ta dvojnasobnost jako pojem je uz vybocujici,
nemylim-li se. Ale preji ji kazdemu, pokud prinasi uspokojeni.

Budte v klidu. To si neudělal Dan sám, takže ho nepodezírejte ze
špatných úmyslů.

3.10 v 8:25 jste v teto diskuzi, pane Adamovsky, mj. napsal:
"...Kdokoliv, komu se nejaky prispevek nelibi, muze ho pomerne jednoduse dostat do minusu nebo naopak svemu vlastnimu dat treba 15."
4.10. ve 12:04 jste zase mj. napsal:
"...Ostatne, pokud bych mel pocit, ze mi nekdo puncovanim ublizuje, muzu si napuncovat, co chci - podivejte se na statistiku Dana - trvalo 10 minut a je prvni v tabulce."

Zacnu zopakovanim, co jste tu naposledy napsal: "Budte v klidu. To si neudelal Dan sam, takze ho nepodezirejte ze spatnych umyslu." Tak za prve: Dana vubec nepodezrivam. Souveti, za ktere me vybizite k tomu, abych ho nepodezrival, jsem napsal zamerne. Ze zkusenosti vim, ze kdyz se ve chvili, kdy nekdo neco zavinil a ostatni to omilaji, vznese neco diskutabilniho, co napomaha k zastreni toho, kdo je za situaci zodpovedny, onen zodpovedny dava o sobe vedet prvni. Proto se vas, pane Adamovsky, zcela otevrene ptam: Jak muzete s takovou jistotou tvrdit, ze Dan svuj prispevek nepuncoval sam? Vy s nim zijete 24 hodin denne a dival jste se mu po celou dobu na prsty...? Samozrejme ze to muzete s takovou jistotou tvrdit, jestlize stoprocentne vite, ze to delal nekdo jiny.

Z predchazejicich slov se da rici, ze z onoho puncovani podezrivam vas, a ja to nepopiram, naopak to vice opodstatnuji:
Dva dukazy jsem uz uvedl v prepisu casti dvou vasich diskuznich prispevku. A treti: Napsal jste mi e-mail a v nem sdelil, ze pracujete jako kompjutrovy odbornik a ze zniceni Zvedavce, kdyz budete chtit, vam vezme jen nekolik dni!!!!! A ze neprozradite, jak je to snadne. Z toho, ze pracujete s kompjutry, je i jasne, ze muzete uzivat vic stanic, coz jste uz jednou take napsal, no a kdyz se vezme v uvahu, ze jste zasadne proti puncovani a ze tvurce Zvedavce neustale osocujete...

Pane Stworo! Myslim si, ze byste mel pristoupit k nejakemu opatreni. A to nejenom proto, ze tyto vase stranky jsou zneuzivany tak, jak jsem to ted popsal, ale navic diskuze se vecne odklani od temat. Provedte rozbor diskuze, treba jen pod timto clankem. Dane tema je o sexualnich trdlatkach, a co z toho vzeslo...? Domnivam se, ze byste mel nejak cedit prispevky, protoze toto nase diskuzni seskupeni nema v sobe zdatnost drzet se tematu bez sikan. Bohuzel. Sice budete tercem novych utoku a diskuznich prispevku znacne ubyde, ale jiste pribyde kultivovanosti.

(Pokud nekdo bude chtit namitnout, ze tento muj prispevek, jakoz i predesly, jsou odklonenim od tematu take, souhlasim. Je vsak nutne zvazit, jestli se odklonily samovolne anebo uz se nemohly neodklonit. Na svoji obhajobu bych rad poukazal na prvni prispevek v teto diskuzi - je ode me a drzi se tematu.)

4287

4.10.2002 21:53

RE: puncovani

Milo 62.?.?.?

Reakce na 4287

Vytáhl jsem Dana jen na 35 a pak už mi pomohl někdo další. Nikdy jsem to nehodlal zastírat. Jen jsem ukázal, jak je puncování nesmyslné. A mezi námi udělal jsem to jen z jednoho počítače.
A pana Stworu neosočuji, jen kritizuji.
A ještě jednu věc, pokud chcete používat výňatky z naší soukromé korespondence, citujte to alespoň přesně.
K tomu, co si o tom myslím jsem se vám už vyjádřil.
Přeji vám dobré zažití.

4291

5.10.2002 18:26

RE: puncovani

easttrader67 easttrader67 (zavináč) metacrawler (tečka) com 193.?.?.?

Reakce na 4291


Vytáhl jsem Dana jen na 35 a pak už mi pomohl někdo další. Nikdy
jsem to nehodlal zastírat.

Zadny strach ono to take tak z Vaseho prvniho prizpevku vyznelo. Ale prenechte tomu panovi ten pocit ze take na neco prisel.


A pana Stworu neosočuji, jen kritizuji.

Ten rozdil poznat, patri take k trochu vyssim intelektualnim schopnostem a ty nemuzete vsude ocekavat.


A ještě jednu věc, pokud chcete používat výňatky z naší soukromé
korespondence, citujte to alespoň přesně.

Ted se ale musim divit, Vy jste ocekaval neco jinaciho?

4296

5.10.2002 21:34

RE: puncovani

Jiri Valtr 209.?.?.?

Reakce na 4296

patri take k trochu vyssim intelektualnim
schopnostem a ty nemuzete vsude ocekavat.

Vyjadreni, jako ulite pro tema k clanku, nazvanem "Pornografie zeny nediskriminuje". Odhaduji to zase na 40 puncu. Opet se nekdo v CR bude v pracovni dobe cinit. Jiste by stalo zato, zeptat se zamestnavatele, jestli o tom "soukromniceni" sveho zamestnance vi.

A ještě jednu věc, pokud chcete používat výňatky z naší soukromé
korespondence, citujte to alespoň přesně.

Ted se ale musim divit, Vy jste ocekaval neco jinaciho?

V roce 1977 probehla "Anticharta", jednalo se o podpisovou akci. Shromazdovaly se podpisy proti textu, ktery nebyl nikomu znam. Vase reakce je prave takova. Nevite, o co se jednalo v soukromem dopise jinych lidi, nemel jste moznost zaregistrovat obe strany, a uz soudite. To zase mne o necem hovori.

A kdyz uz narazite na intelektualni schopnosti druheho diskutujiciho, bylo by jaksi pohlednejsi a verohodnejsi, kdyby vsechno ve vasem pisemnem vyjadreni bylo prave intelektualni i po strance vizualni.[smích]

4298

6.10.2002 9:39

RE: puncovani

milo admsoft (zavináč) atlas (tečka) cz 194.?.?.?

Reakce na 4298

Vážený pane Valtře,
chtěl jsem vás šetřit, ale asi si to nezasluhujete.
Takže u mě, člověk, který sdělí bez souhlasu autora obsah osobní korespondence je buran. Člověk, který nerozezná to, že může obsah někomu sdělit, od toho, že jej může zveřejnit bez souhlasu kdekoliv, je primitiv. A člověk, který není schopen ani citovat z nějakého dopisu přesně, bez překroucení textu je tupec.
Předpokládám, že se vám to stalo jen omylem, a omluvíte se mi, jinak bych si musel myslet, že jste tupý primitivní buran, což si jistě nepřejete.

Jiste by stalo zato, zeptat se zamestnavatele, jestli o tom
"soukromniceni" sveho zamestnance vi.

Tato vaše poznamka by byla poněkud nevkusná (zavání vyhrožováním), pokud bych byl nekde zaměstnán (což nejsem, zeptejte se pana Stwory, jistě vám to potvrdí). Takhle je jen smešná.

V roce 1977 probehla "Anticharta", jednalo se o
podpisovou akci. Shromazdovaly se podpisy proti textu, ktery
nebyl nikomu znam. Vase reakce je prave takova. Nevite, o co se
jednalo v soukromem dopise jinych lidi, nemel jste moznost
zaregistrovat obe strany, a uz soudite. To zase mne o necem
hovori.
V tomto odstavci si jak my říkáme pouze blijete na triko. Pan kolega reagoval pouze na vaši neomalenost zveřejnit, navíc nepřesně mé dopisy, což je ve slušné společnosti faux pas. S antichartou, kterou jste zřejmě podepsal, když o ní tolik víte, to nemá nic společného.

A kdyz uz narazite na intelektualni schopnosti druheho
diskutujiciho, bylo by jaksi pohlednejsi a verohodnejsi, kdyby
vsechno ve vasem pisemnem vyjadreni bylo prave intelektualni
i po strance vizualni.

Tuto poznámku jsem poněkud nepochopil. I když musím říci, že vaše příspěvky jsou zřejmě po vizuální stránce velmi intelektuálně pohledné, avšak bohužel mnohdy plné nesmyslů a nelogičností.


4307

6.10.2002 16:59

RE: puncovani

Jiri Valtr 209.?.?.?

Reakce na 4307

Vážený pane Valtře,
chtěl jsem vás šetřit, ale asi si to nezasluhujete.
Takže u mě, člověk, který sdělí bez souhlasu autora obsah osobní
korespondence je buran. Člověk, který nerozezná to, že může obsah
někomu sdělit, od toho, že jej může zveřejnit bez souhlasu
kdekoliv, je primitiv. A člověk, který není schopen ani citovat z
nějakého dopisu přesně, bez překroucení textu je tupec.

Předpokládám, že se vám to stalo jen omylem, a omluvíte se mi,
jinak bych si musel myslet, že jste tupý primitivní buran, což si
jistě nepřejete.

Ja jsem nevyvinul vubec zadnou iniciativu vam napsat, ani jsem nenapsal prvni, jen jsem se pak hajil. O soukromy kontakt s vami jsem po zkusenostech ze Zvedavce nestal. Takze jste se v podstate do meho soukromi vetrel.

Vy jste mi pak mj. napsal (cituji): "V kulturnich zemich se dopisy povazuji za soukromou zalezitost." (Konec citatu.)

Ja na to i pres nechut s vami takto diskutovat odpovedel (cituji): "Ano, souhlasim. Ale nezapomente na jeden detail: Ve chvili, kdy vhodite dopis do schranky, prestava byt Vasim vlastnictvim, vlastnikem se stava adresat. A ten si s dopisem muze delat, co chce. Neco jineho ovsem je, kdyz autor dopisu pozada o nesireni. Vy jste o nic takoveho nepozadal." (Konec citatu.)

A presto jste potom napsal, co vyse prevadim z vaseho textu, a sice, ze jsem mj. buran, primitiv a tupec.

Dovolim si vam v teto chvili proto pripomenout, co jste napsal ve Zvedavci pod clankem: "Technicka poznamka k puncovani prispevku ctenaru" dne 30.5. ve 13:26. (Cituji[smích] "Hrube urazky a sprosta slova do diskuze nepatri." (Konec citatu.)

A jeste neco: Existuje v zakonech prikaz o nesireni soukrome korespondence? Myslite, ze by naciste ci jini vyvrhelove souhlasili s publikaci jejich korespondence?

Krome toho bych rad upozornil, ze neco jineho je citace, tedy prima rec, a neco jineho poloprima, tedy konkretne: on rekl, ze... V tom pripade nedoslovnost neni takovym nedostatkem.

Na uspechanou reakci anonyma, skryteho za eastrader67, jsem reagoval:
Nevite, o co se
jednalo v soukromem dopise jinych lidi, nemel jste moznost
zaregistrovat obe strany, a uz soudite. To zase mne o necem
hovori.

A vy jste odpovedel:
V tomto odstavci si jak my říkáme pouze blijete na triko. Pan
kolega reagoval pouze na vaši neomalenost zveřejnit, navíc
nepřesně mé dopisy, což je ve slušné společnosti faux pas.

Nevim tedy, kdo si skutecne "nablil na triko", jestli ja vami nazvany buran, primitiv a tupec, anebo vy v te sve "slusne spolecnosti".
Na zaklade tohoto vysvetleni vam oznamuji, ze se vam nehodlam omluvit.

4314

7.10.2002 8:20

RE: puncovani

milo admsoft (zavináč) atlas (tečka) cz 194.?.?.?

Reakce na 4314

Přečtěte si znovu pořádně můj příspěvek. Nikde jsem tam nenapsal, že jste

mj. buran, primitiv a tupec

Do těchto rolí jste se obsadil právě sám a ještě si v nich libujete. Napsal jsem, co si myslím o lidech, kteří se neumí kulturně chovat. Vzhledem k tomu, že jste se mi neomluvil a navíc považujete své faux pas za normální, můžete si také v minulém příspěvku přečíst co si o vás myslím.
Pokud to ovšem opět nepochopíte, rád vám to příště ocituji ještě jednou.

4331

7.10.2002 10:20

RE: puncovani

easttrader67 easttrader67 (zavináč) metacrawler (tečka) com 193.?.?.?

Reakce na 4331

Mate sice absolutne pravdu ale urcite veci proste jsou jenom ztratou casu. Diskuze s timto clovekem k temto vecem patri.
Neni to jenom jeho chyba. Tim ze jsem na jeho kecy reagoval jsem se postavil na stejnou uroven. Vite vzpominam si v teto souvislosti na meho prvniho sefa/mentora. U lidi jako pan Valtr se usmal, omluvil se jim a ukoncil jakoukoliv interakci. Doufam ze si na to v budoucnosti drive vzpomenu [smích]))

4337

6.10.2002 16:19

RE: puncovani

easttrader67 easttrader67 (zavináč) metacrawler (tečka) com 193.?.?.?

Reakce na 4298

Clovece prestante se konecne sam sobe tak pitomne obdivovat. Primitivismus citace ze soukrome korespondence bez souhlasu (jedno o co slo) tim neomluvite.

Ja znanm text o kterem mluvim:
"Z predchazejicich slov se da rici, ze z onoho puncovani podezrivam vas, a ja to nepopiram, naopak to vice opodstatnuji:
Dva dukazy jsem uz uvedl v prepisu casti dvou vasich diskuznich prispevku. A treti: Napsal jste mi e-mail a v nem sdelil, ze pracujete jako kompjutrovy odbornik a ze zniceni Zvedavce, kdyz budete chtit, vam vezme jen nekolik dni!!!!! A ze neprozradite, jak je to snadne. Z toho, ze pracujete s kompjutry, je i jasne, ze muzete uzivat vic stanic, coz jste uz jednou take napsal, no a kdyz se vezme v uvahu, ze jste zasadne proti puncovani a ze tvurce Zvedavce neustale osocujete..."


Pomuzu Vam, Vy vedce, jde take o "tvurce Zvedavce neustale osocujete" Rozdil mezi osocovanim a kritikou Vam teda neni znamy?

V roce 1977 mi bylo 10 let, presto zveda se mi zaludek kdyz si uvedomim s kym museli moji rodice zit. A nenarazim na nejake intelektualni schopnosti, tvrdim ze Vase jsou chabe. Nezajima me forma (to tou pohlednosti asi myslite ze) a jsem si vedom svych gramatikalnich chyb(nenavstevoval jsem ceske skoly)ale porad jeste umim interpretovat text kdyz ho vidim. Vam muzu rici: dusi denuncianta v sobe nezaprete :
"Jiste by stalo zato, zeptat se zamestnavatele, jestli o tom "soukromniceni" sveho zamestnance vi."

Mimochodem nejsem v Cechach a mojemu zamestnavateli je to docela jedno, plati me za uspech a jestli stravim pauzy korespondenci s potouchlymy zvastaly ho nezajima. Na druhe strane mokc o pocitacich nevite ze? jinak by Vam bylo znamo odkud pisi a ze na network "soukromniceni" neexixtuje. But just try.


V sobe dusi denuncianta nezaprete :

4313

6.10.2002 16:00

Pornografie ženy nediskriminuje

Jiri Valtr 209.?.?.?

"Verim, ze pornografie je potrebna a ze muze byt kvalitni. Verim, ze zakazovat ji, je nesmysl." Toto napsal pan Stwora.

Nesouhlasim v plnem rozsahu s takovym pojetim vykladu. Myslim si, ze pornografie jako pojem a vyrobni odvetvi by melo byt zruseno. Protoze vypichovat sexualni akt jen pro akt je nejen neprirozene, nepravdive, tudiz neumelecke, ale hlavne vulgarni. Jako sproste slovo, vychrchlene bez ucelu. Neco jineho ovsem je, kdyz je sexualni akt vklinen do verohodneho deje a je nezbytnym doplnkem pribehu. To je pak krome dobreho umeleckeho zazitku i dobrou sexualni vyukou pro kazdeho nezkuseneho cloveka.
Smula ovsem je, ze nejlepsi herci se povetsinou od roli, kde by meli ztvarnit sexualni akt, distancuji. Prijimaji je jedinci, kteri jimi nejsou, ale nejak se do blizkosti nejlepsich z nejlepsich snazi priblizit.
Pan Stwora dale napsal: Proto, bohuzel, hrobarem pornografie nebudou zakony, ale pornografie samotna. Ja bych si dovolil vyjmout slovicko bohuzel, avsak nevim, jakym jej nahradit.

4311

7.10.2002 11:12

Pornografie ženy nediskriminuje

milo admsoft (zavináč) atlas (tečka) cz 194.?.?.?

Mate sice absolutne pravdu ale urcite veci proste jsou jenom
ztratou casu. Diskuze s timto clovekem k temto vecem patri.
Neni to jenom jeho chyba. Tim ze jsem na jeho kecy reagoval jsem
se postavil na stejnou uroven. Vite vzpominam si v teto
souvislosti na meho prvniho sefa/mentora. U lidi jako pan Valtr se
usmal, omluvil se jim a ukoncil jakoukoliv interakci. Doufam ze si
na to v budoucnosti drive vzpomenu ))

Je to tak, měl jsem přestat dříve reagovat a zařadit si pana Valtra do množiny lidí jako je albert či Nohejl, ne jejchž výplody je lépe mlčet.

4338

7.10.2002 14:25

Pornografie ženy nediskriminuje

Jiri Valtr 209.?.?.?

Mile deti, i splaseny kun se jednou uklidni, opadne mu pena a pak se s nim da vyjit. A s vekem je mene prchlivejsi. [smích]

4344

7.10.2002 14:50

RE: Pornografie ženy nediskriminuje

milo admsoft (zavináč) atlas (tečka) cz 194.?.?.?

Reakce na 4344

Mile deti, i splaseny kun se jednou uklidni, opadne mu pena a pak
se s nim da vyjit. A s vekem je mene prchlivejsi. [smích]

Obávám se, že ve vašem případě se toho nedočkáme. Ve vašem věku již byste měl mít rozumu dost a stále nic.


4345

7.10.2002 15:32

Pornografie ženy nediskriminuje

Jiri Valtr 209.?.?.?

Puvodni clanek je, velice zjednodusene receno, o sexualite. O sexualnich nahrazkach, trebaze titul clanku napovida neco jineho. Clanek i diskuze prehlizeji, co zapricinuje, kdyz sex neni, jak ma byt. Ze zivocich je potom nervozni, prchlivy, nektery i zurivy. Kdyz se zamyslim nad zdejsi diskuzi, jsem rad, ze zustane zaznamenana tak, jak je, protoze bude stale poskytovat moznost nahlednout na ucastniky i jinak, nez jenom na zdatnost pisemne se vyjadrit. A jsem take rad, ze uz nepomuze nejake dodatecne vysvetlovani, urazeni oponentu, zesmesnovani ci ponizovani, protoze to hlavni uz kazdy z nas rekl. Vlastne vsichni muzeme byt radi, ze se diskuze ubirala tak, jak se ubirala, byt uz mohla zacit kdekoho otravovat. [smích]

4346

7.10.2002 15:52

RE: Pornografie ženy nediskriminuje

milo admsoft (zavináč) atlas (tečka) cz 194.?.?.?

Reakce na 4346

Až si vzpomenete, co jste vlastně chtěl říci, dopište to. Zatím to nemá obsah.

4347

10.10.2002 9:04

RE: Pornografie ženy nediskriminuje

uluf uluf (zavináč) pobox (tečka) sk 195.?.?.?

Reakce na 4347

Uz by ste mohli skoncit.

4413

10.10.2002 11:14

RE: Pornografie ženy nediskriminuje

milo admsoft (zavináč) atlas (tečka) cz 194.?.?.?

Reakce na 4413

Už jsem s tím skončil, jak už jsem někde napsal.

Kdysi jsem kdesi slyšel, že s usmrkaným se nenajíš a s blbým se nedomluvíš. Myslíte, že s panem Valtrem by bylo možno se alespoň najíst?

PS: drobná chybka, pokud to nebyl překlep ,"byste" se píše dohromady

4421

10.10.2002 14:05

RE: Pornografie ženy nediskriminuje

uluf uluf (zavináč) pobox (tečka) sk 195.?.?.?

Reakce na 4421

Nechapem, preco musite do kazdeho prispevku zakomponovat osobnu urazku Vasich oponentov.

Howgh
PS: U nas sa pise "by ste", .sk znamena Sk.

4424

10.10.2002 14:14

RE: Pornografie ženy nediskriminuje

uluf uluf (zavináč) pobox (tečka) sk 195.?.?.?

Reakce na 4424

Prave som sa vratil o par prispevkov vyssie a zistil, ze vyjadrenie ktore som pouzil sa tam uz vyskytuje, tak si prosim domyslite inu formulaciu, takto to vyzera, ze po niekom opakujem. Skuste si prosim Vase prispevky po sebe precitat a predstavit si, ako by ste sa citil, keby niekto takymto sposobom odpovedal Vam.
A uz fakt hauk.

4425

10.10.2002 14:37

RE: Pornografie ženy nediskriminuje

milo admsoft (zavináč) atlas (tečka) cz 194.?.?.?

Reakce na 4425

Pokud máte na mysli můj spor s panem Valtrem - zkuste ho vysledovat celý a možná příjdete na to, že jsem to nebyl já, kdo s ním začal. Pokud si budete přát mohu vám to upřesnit.

4427

10.10.2002 14:48

RE: Pornografie ženy nediskriminuje

Jiri Valtr 209.?.?.?

Reakce na 4425

>Skuste si prosim Vase prispevky po sebe precitat a predstavit si,
>ako by ste sa citil, keby niekto takymto sposobom odpovedal Vam.

[smích]

4428

10.10.2002 14:35

RE: Pornografie ženy nediskriminuje

milo admsoft (zavináč) atlas (tečka) cz 194.?.?.?

Reakce na 4424

Omlouvám se, nepochopil jsem to, že to je slovensky. Zní to, jako česká věta "Už byste mohli skončit". Bez té diakrititky jsem to nemohl rozeznat. Pokud to bylo slovensky, máte asi pravdu. Ještě jednou se omlouvám, na adresu jsem se nedíval, moje chyba.

4426

10.10.2002 14:50

RE: Pornografie ženy nediskriminuje

Jiri Valtr 209.?.?.?

Reakce na 4424

>Nechapem, preco musite do kazdeho prispevku zakomponovat osobnu
>urazku Vasich oponentov.

[smích]

4429

Příspěvků: 52

30.09. 05:13 Jiri Valtr  Pornografie ženy nediskriminuje
30.09. 06:36 Vladimír Stwora  Dobře jste to napsal
30.09. 08:38 milo  RE: Pornografie ženy nediskriminuje
30.09. 16:06 milo od mikina  RE: Pornografie ženy nediskriminuje
30.09. 16:14 milo  RE: Pornografie ženy nediskriminuje
30.09. 15:36 Emma Bovary  Pane Stworo že vás hanba nefackuje
02.10. 06:23 albert  RE: Pane Stworo že vás hanba nefackuje
30.09. 19:01 easttrader67  Pornografie ženy nediskriminuje
30.09. 19:33 Aja  Pornografie ženy nediskriminuje
01.10. 13:06 petrxh  Pornografie ženy nediskriminuje
01.10. 14:26 Aja  RE: Pornografie ženy nediskriminuje
01.10. 23:21 helios  RE: Pornografie ženy nediskriminuje
02.10. 03:17 Marti Stehlík  RE: Pornografie ženy nediskriminuje
02.10. 13:48 Aja  RE: Pornografie ženy nediskriminuje
02.10. 15:06 milo  RE: Pornografie ženy nediskriminuje
04.10. 19:38 helios  RE: Pornografie zeny nediskriminuje
04.10. 23:26 Aja  RE: Pornografie zeny nediskriminuje
02.10. 23:15 Aja  Pornografie ženy nediskriminuje
03.10. 08:16 milo  RE: Pornografie ženy nediskriminuje
03.10. 01:15 Dan  puncovani
03.10. 08:25 milo  RE: puncovani
03.10. 15:08 easttrader67  RE: puncovani
04.10. 07:54 milo  RE: puncovani
04.10. 10:21 easttrader67  RE: puncovani
04.10. 12:04 milo  RE: puncovani
04.10. 16:42 easttrader67  RE: puncovani
05.10. 00:23 Dan  RE: puncovani
03.10. 23:51 Jiri Valtr  RE: puncovani
04.10. 07:53 milo  RE: puncovani
04.10. 16:01 Jiri Valtr  RE: puncovani
04.10. 21:53 Milo  RE: puncovani
05.10. 18:26 easttrader67  RE: puncovani
05.10. 21:34 Jiri Valtr  RE: puncovani
06.10. 09:39 milo  RE: puncovani
06.10. 16:59 Jiri Valtr  RE: puncovani
07.10. 08:20 milo  RE: puncovani
07.10. 10:20 easttrader67  RE: puncovani
06.10. 16:19 easttrader67  RE: puncovani
06.10. 16:00 Jiri Valtr  Pornografie ženy nediskriminuje
07.10. 11:12 milo  Pornografie ženy nediskriminuje
07.10. 14:25 Jiri Valtr  Pornografie ženy nediskriminuje
07.10. 14:50 milo  RE: Pornografie ženy nediskriminuje
07.10. 15:32 Jiri Valtr  Pornografie ženy nediskriminuje
07.10. 15:52 milo  RE: Pornografie ženy nediskriminuje
10.10. 09:04 uluf  RE: Pornografie ženy nediskriminuje
10.10. 11:14 milo  RE: Pornografie ženy nediskriminuje
10.10. 14:05 uluf  RE: Pornografie ženy nediskriminuje
10.10. 14:14 uluf  RE: Pornografie ženy nediskriminuje
10.10. 14:37 milo  RE: Pornografie ženy nediskriminuje
10.10. 14:48 Jiri Valtr  RE: Pornografie ženy nediskriminuje
10.10. 14:35 milo  RE: Pornografie ženy nediskriminuje
10.10. 14:50 Jiri Valtr  RE: Pornografie ženy nediskriminuje

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

41

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc listopad přispělo 84 čtenářů částkou 12 322 korun, což je 41 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
1CuErU28m5a2tod9eZjnkY4sdidBVMpX6K
Další možnosti platby › Související články ›

Ve zkratce

Babiš na Ukrajině odsoudil ruskou agresi a podpořil územní celistvost Ukrajiny19.11.19 22:52 Česká republika 0

Destiletý syn vdovy ISIS: "My vás zabijeme, vybijeme vás. My vás povraždíme."19.11.19 21:09 Sýrie 10

University and College Union (UCU): Bílí mohou být černí, pokud si to přejí18.11.19 23:27 Británie 2

Texas: Černošksá učitelka surově zbila bílou středoškolačku se speciálními potřebami18.11.19 22:45 USA 3

Bletchley: Gang snědých mladíků brutálně napadl bílou dívku18.11.19 22:28 Británie 0

Pravda a láska se vrhla na Klause jr. s dcerkou17.11.19 20:19 Česká republika 2

Co ČT1 neuvádí: Alternativa pro Švédsko nabízí imigrantům cestu domů17.11.19 18:44 Švédsko 1

Obří ikona Grety shlíží z fasády a přísně rentgenuje duše kolemjdoucích17.11.19 10:59 USA 6

Akademie věd ignorovala Němci zavražděné studenty17.11.19 00:30 Česká republika 2

Zajímavá analýza honu na čarodějnice v USA16.11.19 19:28 USA 1

Ve věci nápisu "Památník věnovaný historicky posledním pracujícím Romům na území ČR" se může Policie ČR přetrhnout...15.11.19 23:54 Česká republika 8

Další vítězství Big Pharma: V Německu schválili zákon o povinném očkování proti spalničkám15.11.19 02:51 Německo 15

17. listopad 198915.11.19 00:34 Česká republika 3

Oni se fakt zbláznili. Po nákupu vrtulníků budeme prodávat státní hmotné rezervy12.11.19 20:21 Česká republika 4

Islamizácia v priamom prenose: Moslim prvýkrát na čele veľkého nemeckého mesta12.11.19 16:16 Německo 2

Nač potřebujeme 12 vrtulníků za 14,6 miliardy?12.11.19 16:10 Česká republika 1

Skoro polovina obyvatel Bruselu nosí venku prostředek na sebeobranu. Multikulturní výkladní skříň EU v plné nahotě12.11.19 00:25 Nizozemsko 1

Na Slovensku končí Natural 95. Bude jen E10 s vyšším podílem biopaliv11.11.19 01:50 Slovensko 0

Muslimský imigrant prořízl ve Znojmě Markovi Petružálkovi hrdlo. Rodina potřebuje peníze10.11.19 01:33 Česká republika 2

V Libyi straší ruští žoldáci09.11.19 21:24 Libye 4

Měnové kurzy

USD
23,08 Kč
Euro
25,56 Kč
Libra
29,81 Kč
Kanadský dolar
17,38 Kč
Australský dolar
15,74 Kč
Švýcarský frank
23,31 Kč
100 japonských jenů
21,27 Kč
Čínský juan
3,28 Kč
Polský zloty
5,96 Kč
100 maď. forintů
7,68 Kč
Ukrajinská hřivna
0,95 Kč
100 rublů
36,14 Kč
1 unce (31,1g) zlata
34 023,01 Kč
1 unce stříbra
395,65 Kč
Bitcoin
187 004,97 Kč

Poslední aktualizace: 20.11.2019 07:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 8 857