Diskuze k článku

Až na Vondru dobrý

Příspěvků 38

29.6.2010 1:30

a co v.klaus?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 189.?.?.?

http://hedvicek.blog.cz/0801/otazky-vaclava-mo-eeee-otazky-ross-hedvicka
http://hedvicek.blog.cz/1006/provokace-na-pohrbu-otakara- [naštvaný]

222981

29.6.2010 4:06

Sním či bdím

Anonymus 85.?.?.?

Nejsem si jist.
štípl jsem se - cítím, tzn. že nespím
Ale ten článek?
To musím za chvíli znovu přečíst, to je snad sen.
Až na toho Vondru.
Ale i zde nemám, co bych autorovi vytknul.

Ale zatím si slova chvály ponechám v záloze.
Je možné, že z podhoubí při tomto vlhčím podnebí ještě nějací vondrové vyrostou a s dalšími top-extremisty budou chtít ukázet, zač je toho havel.

222982

29.6.2010 7:42

zradar

Jiří P. 193.?.?.?

Z článku jako by člověk cítil, že snad pan Bartoš nesouhlasí (nesouhlasil) s radarem, ale jestli se nepletu, byl jeho vehementním podporovatelem ne? A jeho podpora sionistického státu Izrael, také nepřidá na mých sympatiích k němu...
Ale jinak článeček pěkný...

222985

29.6.2010 15:57

RE: zradar

Alexa 89.?.?.?

Reakce na 222985

Ano, také si vzpomínám na Bartošovu podporu radaru(zde je patrně jistá spojistost s názorovou základnou eurábie). V tomhle směru udělal autor dost překvapivý a podezřelý veletoč. Možná je teď radar špatný, protože Vondra je špatný a tak se z původního radarového spojence stal nepřítel.

223006

29.6.2010 23:10

RE: zradar

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 88.?.?.?

Reakce na 223006

>Možná je teď radar špatný, protože Vondra je špatný a tak se z původního radarového spojence stal nepřítel
---no to snad ne! [velký smích] -Vondra přece musí být špatný "pro něco", z nějakého důvodu, pádného pro pana Bartoše. je pitomost, aby byl radar špatný kvůli Vondrovi. jedině naopak. a pakliže pan Bartoš dříve zastával opačný postoj (i k Izraeli), pak je zde jediné hladké vysvětlení - je to chameleon, převlékač kabátů, a dosti pravděpodobně agent nasazený na zvědavce. a to dost aktivní agent, který píše i články [mrknutí jedním okem]

223020

30.6.2010 7:42

RE: zradar

Alexa 89.?.?.?

Reakce na 223020

V tom případě se Bartoš musel hodně přemáhat, když kdysi byl obrazně na jedné palubě spolu s Vondrou při podpoře radaru.

Tak či onak, Bartoš se tímhle zařazuje do skupiny nedůvěryhodných nebo zbabělců, pro které je těžké přiznat, že příklon k radaru byla chyba. Myslím, že pro mnohé lidi jako je Bartoš byl radar prostředkem identifikace > radar je správný, radar je konzervativní, radar je pravicový, radar je proti muslimům/rusům/bolševikům/levičákům jak je libo (=> a proto jsem pro radar). To vše bez jakékoliv hlubší analýzy proč a komu ku prospěchu. To je dost tristní pro novináře.

Vypadá to, že Bartoš je zkrátka jen takový novinový Obama...

223040

30.6.2010 8:05

RE: zradar

Erwin 91.?.?.?

Reakce na 223040

Mám rád Karla Čapka, ovšem nesouhlasím s jedním jeho názorem, že ten, kdo mění své postoje a názory, nikdy žádné neměl. Přesnou citaci si nedokážu vybavit. Já se naopak domnívám, že lpět na svých názorech, které se ukázaly falešné, je věcí nesprávnou a na základě informací jsem schopen přiznat svůj omyl a vzít fakta za své. Pokud p.Bartoš zjistil, že se nechal opít hloupými kecy, budiž mu ke cti, že si to přiznal a uvědomil si, že se mýlil.

223043

30.6.2010 9:00

RE: zradar

Olas 78.?.?.?

Reakce na 223043

Pokud p.Bartoš zjistil, že se nechal opít hloupými kecy, budiž mu ke cti, že si to přiznal a uvědomil si, že se mýlil..... ?

Neopíjel se dost dlouho... ? Reakce na "hloupé kecy" je spánek, alespoň dle vysvětlení našeho "Trautenberga". Tak ať pan Bartoš nadále se raději "opíjí" a nebo v případě "hloupých keců" raději podle návodu našeho exota spí jako Šípková Růženka.

Domnívám se, že toto náhlé procitnutí a hodnocení nového pseudokurzu v politice ODS je jaksi předčasné. Výměna postů těch, kteří si podle mínění těchto nastupujících již dosti nahrabali, ještě není změnou. Uvidíme snad za rok nebo dva co se změnilo.

Obávám se, že je to "věrchuška" pouze v novém kabátě.

Přejme si raději někoho, kdo bude mít zájem o naši republiku jinak něž doposud, (doporučuji si znovu poslechnout Kabáty).

Krásný, slunečný den všem. [mrknutí jedním okem]

223047

30.6.2010 13:53

RE: zradar

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 88.?.?.?

Reakce na 223043

já samozřejmě také beru a kvituju s povděkem, když se kdokoliv probere a místo předchozích nesmyslů zaujme pozice rozumné.
je ale rozdíl mezi "přiznat" a "přiznat si".
je-li pravda i ta zmiňovaná příchylnost k Izraeli (já nevím, nečetl jsem to od něj a nechce se mi hledat, takže budu věřit referujícím), pak lze omylu věřit už hůře. a pokud ano, jde o omyl fatální, o mýlení se v morálně dost zásadní věci. ale i zde je samozřejmě omyl možný a náprava smýšlení žádoucí. jen se mi zdá, že je dost NEPRAVDĚPODOBNÉ se v těchto dvou věcech mýlit a pak zázračně přejít na opačnou stranu barikády... spíše to vypadá na agentovu nešikovnost, že se nechal prokouknout. anebo jde o silně nekonzistentní až rozvrácenou osobnost. což je u autora článků tak či tak na pováženou.

223064

29.6.2010 8:04

Buh chran CR

vinny 88.?.?.?

lide typu Vondry jsou vsude a je jen na volicich jak dlouho tam budou skodit,resp.pomahat.Co me opravdu tesi je,ze Havlova klika pomalu mizi.Nekteri se do funkci nedostanou a druzi diky veku chcipnou.

222986

29.6.2010 12:28

odpověď

Jan Kristek 95.?.?.?

Neodstranitelnost Vondry je myslím dána jeho členstvím v Trilaterální komisi.

222997

29.6.2010 20:24

RE: odpověď

Jana J 94.?.?.?

Reakce na 222997

no, někdo tomu bordelu na planetě musí šéfovat, vždyť lidstvo válčí po tisíce let a to neuvěřitelně krutě, že...

223017

30.6.2010 13:35

RE: odpověď

Kadlik 90.?.?.?

Reakce na 222997

BULLSEYE [velký smích]

223059

29.6.2010 12:47

Klukovská tvář :-)))

Alis 94.?.?.?

V článku mě mimořádně pobavila hláška o Vondrově "klukovské tváři", díky které nevypadá jako typický kšeftař a zákulisník.

Nevnucuji svůj názor nikomu, ale já když se na něj podívám, tak vidím, že z něj křiváctví a vlastnosti plastelínového panáčka přímo čiší, nehledě na sliz odkapávající z jeho šosu. Když mluví, má nakřivo hubu, což je dosti výrazný signál nedůvěryhodnosti - často lže. A nemusím být zrovna expert na fyziognomii, abych věděla, že co je uvnitř, to se promítá ven. Z tváře se dá vyčíst mnohem více, než ze slov.

Jestli Vondra vypadá jako neviňátko, tak v tom případě Hitler měl vzezření zasněného poety. [chechtot]

Jinak článek dobrý [smích]

222998

29.6.2010 15:05

co že

chybaríz 90.?.?.?

no to určitě, rádoby papalášská vláda v převleku za slušňáky může lidem znovu vhánět konejšivé zprávy do hlavy. Ničemu se nedivím a ani divit nebudu až se to vrátí do starých kolejí, k žádné změně nikdo nedošel,jsou tam pořád ti samý papaláši za který se budou platit jejich chyby. co taky čekat když zmasírovaný lidi neumí nic jiného než volit jedny a ty samé papaláše a zbytek volebních lístků jim nic neříká, vlastně je to asi pro většinu lidí velká námaha dozvědět se taky něco o jiných stranách,které nemají tolik peněz na kampaně,taky vlastně nemají žádné skryté papaláše za zády kteří by jim je vesele za úplatu různých zákonů házeli do kapsy. Čili žádná změna se nekoná pořád jedni a ty samí dokolečka a pak si na něco ztěžujte...

223004

29.6.2010 15:24

Problém "radar".

baki 85.?.?.?

Myslím, že všichni, kteří horovali pro RADAR, mají špinavé svědomí. Nakonec z Obamy vylezlo, že se jedná o naprosto zastaralé zařízení, vyřaditelné z provozu během prvních minut jakékoli války. Vždyť většina občanů měla na to názor správný. Pouze zamezení referenda o této věci neumožnilo toto potvrdit.
Znamená to, že všichni (na příklad Schwarcenberg, Vondra, Parkanová,...) buď mají špatné svědomí (příslib brebend z USA) nebo naprostou neschopnost posuzovat situaci reálně. Je pro mě znepokojivé, že takovíto lidé jsou opět v čele státu. Lze snad předpokládat, že rozhodování něchto lidí v čele státu bude již naprosto objektivní a profesionální??? [zmaten]

223005

30.6.2010 13:42

RE: Problém

Kadlik 90.?.?.?

Reakce na 223005

radar by byl vyrazen z provozu este nez by ho dostavely na to vemte jed o to by se postaralo bratrstvo brdskych bratru to vim 100% [vyplazený jazyk]

223061

29.6.2010 17:47

Chápu dobře,

Lin 85.?.?.?

...že autor jásá nad možnou "obrodou" ODS a jakýsi návrat k ideím?
Nebo je to nějaký chyták se skrytou ironií, kterou tentokrát opravdu, ale opravdu nechápu?
ODS má stále své stejné "idee", jen se v poslední době díky "inteligentním" členům proflákly trochu víc, než bylo zdrávo a tak se voličstvo trocha vzpouzelo je volit. "Čistý" Nečas a všechny ty snahy "o očistu strany a transparentnost" jsou jen předehrou pro komunální volby. Co je to za stranu, která vždy vehementně posílala do "konspirací" všechny hlasy, které poukazovaly na její propojenost s novodobou lobbymafií a nyní mluví o "očistě strany od kmotrů" (a dodává, že to nepůjde zas tak rychle a najednou)?
V tomto směru věřím p.Solisovi, který říká, že letošní volby byly plně v režii konstruktérů barevných revolucí. A protože jsou komunální volby v některých ohledech důležitější, než ty parlamentní, vidím v těchto "záchvatech poctivosti" jen snahy dostat voliče tam, kde ho chtějí mít.
Však KDU-ČSL bude měnit název. Možná stejná hra, jako s TOPkou. Že voliči budou koukat na název strany a zapomenou na profil lidí, kteří v ní jsou.
Vondra je jen profláknutý, nic víc. Ale jinak k nim jako vrána patří, stejně jako "čestný, věrný a pracovitý" Langer.

223008

29.6.2010 18:36

RE: Chápu dobře,

bejbouss 89.?.?.?

Reakce na 223008

Souhlas,
možná to, že mi na ODS vadí nejen vondra, je způsobeno tím, že nějak moc nesouzním s jejich programem, takže je mi jedno jestli tam bude nějákej topol, nebo nečas zoufale kříčící proti paroubkovi. Pro mě je to stále téměř stejná ODS, která už se u mě zdiskreditovala dost.

223011

30.6.2010 0:01

RE: Chápu dobře,

Rostislav Mucha 85.?.?.?

Reakce na 223008

Paní Lin, nehledejte v tomto článku skrytou ironii, je to zbytečné. Pan Bartoš je skutečně tak naivní, jak píše. Vy jste bystře nastínila problém idejí. Já se už dlouho marně ptám - a nenalézám nikde odpověď: jaká je základní idea ODS či jiné "pravicové" strany? Může mi to vůbec někdo říci?

223023

30.6.2010 0:07

RE: Chápu dobře,

steve 174.?.?.?

Reakce na 223023

.. Muze. Zakladni myslenkou je bezideovost - proto se vzdy vice ci mene ucastni Vladnuti ..

223024

30.6.2010 0:12

RE: Chápu dobře,

Anonymus 85.?.?.?

Reakce na 223024

chtěl jsem napsat trefa do černého, ale někdo by mě mohl nařknout z rasismu,
takže za plný počet bodou [velký smích]

223026

30.6.2010 0:16

RE: Chápu dobře,

Olas 78.?.?.?

Reakce na 223008

...že autor jásá nad možnou "obrodou" ODS a jakýsi návrat k ideím?

"Obroda ODS" je něco tak absurdního asi jako záměna zemských pólů. Snad se to dá ještě přesněji vyjádřit tím lidovým " Z kur.. anděl nebude i kdyby ji desetkrát světili!" Kde byl autor článku těch ne málo roků co se ODS formovala do dnešní podoby, jak to že ho nebylo slyšet v boji proti nepravostem... ? Je rovněž zajímavé jak Nečas včas opustil linii kritiky a odmítavého postoje vůči tzv. kmotrům ODS. Je také pikantní jak se rázem začaly vytahovat jakési podivnosti (novináři a spol.) kolem Radka Johna. Mouřenín vykonal službu, mouřenín může jít. Takže pokud je toto opěvovaný návrat ODS do pozice pravicové strany ... ? Pusťte nás ke korytům a my vám postupně vysvětlíme, že jste nesprávně pochopili naše předvolební sliby.

Napadlo mě, kdy už konečně opustíme linii pravice - levice a začneme se vážně zajímat o stav ČR.

223027

30.6.2010 14:06

RE: Chápu dobře,

Kadlik 90.?.?.?

Reakce na 223027

Nemuzu nez souhlasit ovcane je nacase aby jste prohledly pravo-leve paradigma majici za ukol vas udrzet ve vecne zabo-misi valce a zacaly se zajimat o pravy stav veci v CR a kutecne deni a ne mainsteamovou propagandu vypravejici vam pohadky [naštvaný]

223065

29.6.2010 18:53

Vondra-MO

Libcin 217.?.?.?

Já se zase vyděsil zprávou, že by snad měl být ministrem obrany, dochází nám současné stíhačky a tak je potřeba koupit nové, americké!

223012

29.6.2010 19:01

RE: Vondra-MO

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 174.?.?.?

Reakce na 223012

Libcin - potřeba koupit nové, americké! ..
- nejdrive je treba odskodnit obeti holokaustu, na stihacky uz nezbude .., a na to odskodneni si bude treba stejne pujcit (tolik penez republika nema), .. nejlepe v "TelAviv-bank" ..

223013

30.6.2010 19:08

RE: Vondra-MO

Libcin 217.?.?.?

Reakce na 223012

A už je to tady !!!! [pláč]

223089

29.6.2010 23:42

Vondra je buzerant

Jiří S. 193.?.?.?

a do politiky se dostal proto že měl poměr s Václavem Havlem. A drží se ve vysokých funkcích jenom proto že je agent CIA.
Také mě překvapuje že obdivovatel Izraele a stoupenec stavby amerického radaru Bartoš napsal takový článek. Kdo ví jaký cíl tím sleduje.

223022

30.6.2010 20:43

RE: Vondra je buzerant

steve 174.?.?.?

Reakce na 223022

[smích] .. a protoze je buzerant - tak je IN. A kdo neni buz a lesba - musi pracovat a platit dane ..
.. vyjimkou je "zidbuz" - nepracuje, neplati dane, ..a ma se !!

223094

30.6.2010 12:03

z vondry mám odjakživa špatnej pocit

fist.of.heaven 213.?.?.?

slizkej, úlisnej, pokryteckej had.a ods zrovna nepřidává na cti, že si ho zvolili jako místopředsedu.v tom naprosto souhlasím s článkem.jednak do ods nepatří.druhak nikdy pořádnou a poctivou politiku nedělal.jenom se teď přifařil k nečasovi.jakkoli si nečas hraje kdoví na co a povídá o tom, že není panna prvnička, tak to je ucho.odjakživa jenom kašpárek, kterýmu se zadal úkol a on se snažil.užitečnýho idiota ze sebe umí taky dělat.podle některých úletů ukázal, že to není žádné intelektuální ani charakterové eso.má dost jednoduché a černobílé vidění.ale hlavně prostě nemá koule na takovouhle funkci.což se ukázalo nyní, když dopad při vyjednávání o vládě jak sedláci u chlumce.vondra se k němu přifařil, plácal ho po zádech a za to dostal funkci.v ods zatím k žádné obměně nedošlo.je to jako us po 911.chodili tam nejisté ovce a mávali americkýma vlajkama.hlupáci si to vykládali jako sílu.to mě pobavilo.byli jako stádo bez hlavního vola.připadá mi to, jako jistý proslov před bojem: chudáci stojí tam a drží se vršku...nebýt povolební konstelace jaká je a toho, že vv zcela nelogicky odmítly spolupráci s čssd, tak došlo k totálnímu rozvratu ods.a vondra je jasnej agent američanů.jedno jestli jenom sionistických skupin nebo přímo i nějaké cia apd.mluví za to činy, ale i členství a aktivity v různých nadacích a spolcích.všechno na podporu us a izraele.a plivnout si na rusko nebo čínu si nikdy neodpustí...

223055

30.6.2010 13:42

RE: z vondry mám odjakživa špatnej pocit

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 88.?.?.?

Reakce na 223055

suprově napsané! do posledního písmenka to podepisuju.

223062

30.6.2010 17:54

Zruda zvensi, zruda uvnitr!

MoUdrostrak MoUdrostrak (zavináč) web (tečka) de 90.?.?.?

Tak nam ze Sasky nakonec udelali ministra miru resp. valky nebo chceteli obrany! On a Zantovsky vzdy razili cestu svym zaoceanskym loutkarum zejm. ze zbrojni valkychtive prumyslove masinerie. At uz slo o humanitarni bombardovani Jugoslavie a ukradeni Kosova pro americke narkotrafikantske albanske gangy, udrzovani "ohne" pod izraelskym vrazednym kotlikem nebo o pokusy o Drang nach Osten pres Gruzii, Pobalti, Belorusko, Ukrajinu nebo Stredni Asii k dovykradeni ruskych nerostnych a energetickych zdroju.
'
Ze Saskovych vazeb v zamori maji hruzu a obavy i nejvetsi "pravicujici" sibri (roz. tunelari, privatiseri a rozkradaci statku verejnych) v ODS. Proto byl Havlem po krachu vsech 4koal a podobne svoloce predisponovan do ODS a Havel za ODS vzal medialni zaruku. Karl Mena ZU Schwarzenberg byl propujcen po krachu 4koal zase na cas zelenym a po jejich vyzmizikovani si jej jako manaska navlekl Nejlepsi Minister Financi v Galaxii a nejlepsi dodavatel nerozeviratelnych padaku v historii lidstva pro plneni zadani svych sponsoru.
'
A cessti oVcane si tuhle sber navolili do sveho cela, aby je jeste rychleji o vse zbyvajici okradla a poradne do krve orezala. Kazdy narod ma vladu, jakou si zaslouzi. [bliji]

223084

30.6.2010 17:59

RE: Zruda zvensi, zruda uvnitr!

steve 174.?.?.?

Reakce na 223084

.. a bude hure !! Teda, .. vlastne, .. bude "demokraticky" ..

223085

30.6.2010 19:39

Tohohle pana nemam rad a tak dupam nozickou

jendaj 193.?.?.?

Pan Bartos evidentne nema rad pana Vondru, a tak taha z klobouku plejadu duvodu, proc bychom ho meli politovat a souhlasit.

Dekuju, ale nesouhlasim. Radar povazuju za ztracenou prilezitost k vymezeni Ruska do patricnych mantinelu, vyckavani se souhlasem s Lisabonskou smlouvou jako nekonstruktivni, nic neresici ostudu pred celou Evropou, atd.

Jsou to samozrejme jen me nazory na kontroverzni temata, nahodou shodne s nazory pana Vondry, ale i kdyby mel nazory jine, nezatracoval bych ho pro ne, protoze si myslim, ze je schopen pozorovat nasi republiku z vetsi vysky a projevit sva zjisteni. To si na nem jako svetobeznik vazim.

223090

30.6.2010 21:04

RE: Tohohle pana nemam rad a tak dupam nozickou

steve 174.?.?.?

Reakce na 223090

..pozorovat nasi republiku z vetsi vysky a projevit sva zjisteni ..
--
. toz nevim, pane "jendaj" - jestli by Vam - jako "svetobeznikovi" - prospelo jeste vice behat, nebo nebehat vubec .. [smích]
.. co tak - chovat treba kraliky ..!?, pri pozorovani z vetsi vysky - pripomina kralik - Slona ..., .. v behu !

223097

30.6.2010 21:38

RE: Tohohle pana nemam rad a tak dupam nozickou

jean.laroux jean (tečka) laroux (zavináč) seznam (tečka) cz 94.?.?.?

Reakce na 223090

Pan Vondra pozoruje naší republiku z výšky třetím okem umístěným přímo nad svým řitním otvorem. Očkem pokukuje a dírkou vedle na naši zemi .. vy víte co

223102

30.6.2010 21:34

Jen ..až na Vondru ?

jean.laroux jean (tečka) laroux (zavináč) seznam (tečka) cz 94.?.?.?

Tak si to shrňme máme-li si co shrnout.

Schwarzenberg .. nastrčená figurka Bilderberg group prosazující zájmy sionistické loby, jež tahá za nitky v Bruselu. Jakýkoliv diktát EU a elit v pozadí bude posvěcen panem knížetem. Také se můžeme dočkat bezvýhradné podpory Izraele ať již se Izrael dopustí čehokoliv. Pan kníže bude mluvit za nás bez nás jak je jeho zvykem.

Kalousek.. V roce 2005 zde http://www.zvedavec.org/pohledy_1122.htm pan Král psal o Kalouskově kariéře zejména v Armádě. Kdybych osobně neměl jisté informace, které tento článek potvrzují tak bych neuvěřil. Mohl bych k článku doplnit ještě další věci ale to by bylo na dlouho. Slova jako Richard Háva nebo omnipol si dokáže každá vygooglit sám. Většina lidí v armádě, kteří Kalouskovic éru pamatují by jistě dodala své. A takovýto "člověk", který má prsty v miliardách z našeho dluhu má ještě tu drzost rozesílat složenky a na dluh upozorňovat. Takový člověk je opět ministrem financí. Kalousek je jako kozel v roli zahradníka, který už mnohokrát zklamal a vyžral celou svěřenou zahradu. Není těžké si domyslet jak dopadnou peníze, které se ušetří utahováním našich opasků.

Vondra.. Po Bartákových akcích s mafiány a kamarády (Smrž MPI group atp.), několika zastavených trestních řízeních proti němu a nakonec po nedávné akci hotel za 6 miliard v ÚVN Praha by si člověk řekl, že nic horšího už snad armádu nemůže potkat. Že by už skončilo vyhazování miliard převážně Izraelským firmám za nákup zbraní a techniky bez výběrových řízení ? Když je zle může být ještě hůř. Co může čekat armáda od amerického agenta Sašy je každému snad úplně jasné. Americký radar ? Nebo rovnou raketová základna ? Miliardy z uzavřených zakázek už stáhnout nepůjde a nějaká ta zakázečka se jistě ještě uzavře. Kde tedy ušetřit v Armádě ? Jako obvykle madatorní výdaje. Snížit platy a vyhodit pár tisíc zaměstnanců. Armáda je už tak bezzubá a malá, že se tento establišment ani nemusí obávat že by si armádu nějak naštval. Vondra může u svých akcí budoucích krásně křivit tlamičku jak to má ve zvyku.

223101

7.7.2010 14:11

Co zařídil Petr Nečas Janě Nagyové

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 91.?.?.?

Hospodaření v České republice
.

223462

Příspěvků: 38

29.06. 01:30  a co v.klaus?
29.06. 04:06 Anonymus  Sním či bdím
29.06. 07:42 Jiří P.  zradar
29.06. 15:57 Alexa  RE: zradar
29.06. 23:10  RE: zradar
30.06. 07:42 Alexa  RE: zradar
30.06. 08:05 Erwin  RE: zradar
30.06. 09:00 Olas  RE: zradar
30.06. 13:53  RE: zradar
29.06. 08:04 vinny  Buh chran CR
29.06. 12:28 Jan Kristek  odpověď
29.06. 20:24 Jana J  RE: odpověď
30.06. 13:35 Kadlik  RE: odpověď
29.06. 12:47 Alis  Klukovská tvář :-)))
29.06. 15:05 chybaríz  co že
29.06. 15:24 baki  Problém "radar".
30.06. 13:42 Kadlik  RE: Problém
29.06. 17:47 Lin  Chápu dobře,
29.06. 18:36 bejbouss  RE: Chápu dobře,
30.06. 00:01 Rostislav Mucha  RE: Chápu dobře,
30.06. 00:07 steve  RE: Chápu dobře,
30.06. 00:12 Anonymus  RE: Chápu dobře,
30.06. 00:16 Olas  RE: Chápu dobře,
30.06. 14:06 Kadlik  RE: Chápu dobře,
29.06. 18:53 Libcin  Vondra-MO
29.06. 19:01  RE: Vondra-MO
30.06. 19:08 Libcin  RE: Vondra-MO
29.06. 23:42 Jiří S.  Vondra je buzerant
30.06. 20:43 steve  RE: Vondra je buzerant
30.06. 12:03 fist.of.heaven  z vondry mám odjakživa špatnej pocit
30.06. 13:42  RE: z vondry mám odjakživa špatnej pocit
30.06. 17:54 MoUdrostrak  Zruda zvensi, zruda uvnitr!
30.06. 17:59 steve  RE: Zruda zvensi, zruda uvnitr!
30.06. 19:39 jendaj  Tohohle pana nemam rad a tak dupam nozickou
30.06. 21:04 steve  RE: Tohohle pana nemam rad a tak dupam nozickou
30.06. 21:38 jean.laroux  RE: Tohohle pana nemam rad a tak dupam nozickou
30.06. 21:34 jean.laroux  Jen ..až na Vondru ?
07.07. 14:11  Co zařídil Petr Nečas Janě Nagyové

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

55

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc leden přispělo 122 čtenářů částkou 19 312 korun, což je 55 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

Milí čtenáři, nedisponujeme popularitou, jakou má Milion chvilek, ale o to důležitější je zachovat náš slabý hlas rozumu v tomto světě pokřivených hodnot. Do konce měsíce zbývají 4 dny a v pokladně je něco přes polovinu potřebných prostředků. Prosím, uvažte případnou finanční pomoc. Děkujeme.

Ve zkratce

60 českých žoldnéřů do Afriky. Proč? Ohrožuje nás Mali, Niger či Čad?27.01.20 16:05 Česká republika 4

Muži nebudou mít žádný hlas v rozhodování soutěže Miss Germany26.01.20 10:44 Německo 1

Hymna Evropské unie25.01.20 20:10 Evropská unie 1

Česká firma umí zpracovat plasty na palivo25.01.20 08:11 Česká republika 6

Lauren Southern v australské no-go zóně23.01.20 20:13 Austrálie 5

Varuješ před mamografem? Na policii s tebou!23.01.20 17:41 Česká republika 1

Vánoční nákupy migrantů v Bruselu23.01.20 17:31 Belgie 2

Politruk Kartous bude kádrovat ředitele škol22.01.20 22:58 Česká republika 4

Glyfosat v medu22.01.20 20:27 Německo 1

Raketový úder Íránu přerušil ovládání amerických dronů v Iráku21.01.20 21:50 Írán 5

Co nabízí Tesco v Británii21.01.20 21:15 Británie 10

Po brexitu je třeba mít větší obavy o osud EU než Velké Británie 21.01.20 14:56 Evropská unie 3

Vladimír Putin odtajnil archivy SSSR o Mnichovské zradě21.01.20 09:52 Rusko 9

Večer rebelů v Řeporyjích20.01.20 21:58 Česká republika 1

Zemřel Jaroslav Kubera, politik, který nikomu nevadil20.01.20 16:36 Česká republika 2

Události v Říši18.01.20 23:17 Evropská unie 3

Praha 3 má nové logo. "Umělec" se chechtá a poplatníci pláčou18.01.20 11:13 Česká republika 13

Jakl dostal pokutu 1000 Kč za to, že byl napaden, znát trest druhého útočníka nesmí18.01.20 10:59 Česká republika 3

Cena dobíjení elektromobilů letí závratně vzhůru17.01.20 22:54 Evropská unie 4

Brexit prý bude Brity stát tolik, co jejich členství za 47 let, tvrdí eurohujeři v iDěs16.01.20 21:50 Británie 6

Měnové kurzy

USD
22,91 Kč
Euro
25,25 Kč
Libra
29,91 Kč
Kanadský dolar
17,38 Kč
Australský dolar
15,49 Kč
Švýcarský frank
23,61 Kč
100 japonských jenů
21,02 Kč
Čínský juan
3,30 Kč
Polský zloty
5,90 Kč
100 maď. forintů
7,49 Kč
Ukrajinská hřivna
0,93 Kč
100 rublů
36,41 Kč
1 unce (31,1g) zlata
36 195,38 Kč
1 unce stříbra
413,80 Kč
Bitcoin
207 617,82 Kč

Poslední aktualizace: 28.1.2020 07:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 6 167