Diskuze k článku

Kravská úvaha

Příspěvků 68

11.6.2010 19:45

Nepřízeň počasí

oleum 81.?.?.?

Pokud není zvíře schoulostivělé z chlévů, nevadí mu nepřízeň počasí. Ovšem vyjma veder. Musí mít možnost se schovat někam do stínu. Jinak je to opravdu týrání.

221775

11.6.2010 20:38

Úvaha nad kravským údělem

Anonymus 85.?.?.?

Vážený editore, ten postřeh který zde popisujete, jsem také zaznamenal. Je to trochu nezvyklé. Za bolševika se také vyháněly krávy na pastvu, ale na pastvině byla dřevěná salaš, anebo alespoň ocelokůlna, kam se mohl dobytek schovat v případě potřeby. Ale mě zarazila jiná, nazval bych to oproti novodobým odborníkům anomálií. A to jsou telata. Jakmile se tele narodí, ihned jej odeberou od matky a umístní mimo chlév, do takové dřevěné budky (trochu větší, než psí bouda), u každé boudy je výběh tak 3x3m a to je všechno. Ty telata jsou tam celoročně, přes vedra i přes mrazy, jako vězeň na samotce. Samozřejmě, že mě to udeřilo do očí, ale prý je to momentálně nový trend. Neumím tohle posoudit, já jen vím, že telata, nebo mláďata všeobecně se vždy opatrovaly se zvýšenou péčí a byla vždy snaha každého jedince vychovat, bylo to pro zemědělce živobytí. Dnes prý na tom nezáleží, pojde? ,pojde! Podle mého je to neúcta, ale to je asi tak všechno, co k tomu můžu říci. Na staromódní názory se nikdo neohlíží, a pokud je to oficiálně posvěcený trend, tak s tím ani zákon nic neudělá, protože je to v jeho souladu. Ale to ještě nemusí znamenat, že je tenhle postup, minimálně nelidský a špatný.
Jinak mám spoustu historek od zemědělců, jak předělávají stávající zařízení podle evropského trendu, za asistence erudovaných odborníků a doporučených firem, bez kterých by se jinak na dotace nedosáhlo, a jak je následně toto zařízení předěláváno po jejich odjezdu, protože je totálně v rozporu se zdravým rozumem a nefunkční. To jen tak na okraj závěrem.
Tudíž si kladu další otázku. Kdo vypracoval takové projekty? Kdo je kontroloval? kdo je odsouhlasil? Jak je možné, že takové ... (nevidím slušného výrazu) se dostanou až do praxe k realizaci?

221783

11.6.2010 21:11

RE: Úvaha nad kravským údělem

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 178.?.?.?

Reakce na 221783

........předělávají stávající zařízení podle evropského trendu, za asistence erudovaných odborníků a doporučených firem, bez kterých by se jinak na dotace nedosáhlo, [oči v sloup]

... a vedi (Cesi) a nebo aspon tusi ?, ze vlastne prodavaji " dusi peklu ?". Uz kolikrat jsem se zamyslela, proc se EU snazi financovat - vnutit financovani Cechum!!? V Praze v Karline si za "financovani" uprav Saldovy ulice postavilo EU i pomnik a je to vytesano do kamene... proc asi!! Maji to vubec Cesi zapotrebi...? [zmaten]
[oči v sloup]

221787

11.6.2010 21:41

RE: Úvaha nad kravským údělem

Anonymus 85.?.?.?

Reakce na 221787

Co Vám k tomu říci?
>a vedi (Cesi) a nebo aspon tusi?
Jde o to, koho tímto máte na mysli.
Použiji Paroubkův termín, "obyčejní lidé" si to zajisté uvědomují, ale moc jim to není platné.
Ti co rozhodují o těchto věcech o tom možná také něco vědí, nebo alespoň tuší, protože nelze předpokládat, že jsou úplně hloupí a potažmo ještě hluší a slepí. Ale tyto vlastnosti, které jsem popsal vyměnili za jidášský groš. Někdy přemýšlím nad tím, co se zde děje v rozporu se zdravým rozumem, že to musí být konáno záměrně a cíleně, a ti co rozhodují ( převážně ministerstva, od těch se odvíjí zbytek) jsou jako zde nastrčení teroristé v cizích službách. Ale to by ještě člověk pochopil, že se něco takového může stát. Ale pokud nás ještě přesvědčují, že je to pro naše dobro a lepší zítřky a 90% obyvatelstva jim to žere a opětovně je volí zpět, tak to je to, co mě zaráží nejvíc

221790

11.6.2010 22:39

RE: Úvaha nad kravským údělem

steve 72.?.?.?

Reakce na 221783

.. dobry hospodar vstaval, kdyz zviratka jeste dospavaly. Vsechny je obstaral a snidane pro hospodare byla az ta posledni ...
.. vse ostatni kolem - vse co uvadite - je pravdou. A je to svinstvo. Ale opet - je to v lidech. Je hranice soukromeho pozemku a brokovnice. Nebo sekera.

221799

11.6.2010 21:06

Jsme netvoři

Řehoř 92.?.?.?

Ano, my lidé jsme to nejhorší, co tahle planeta stvořila. Zvířata a zvěř, jsou proti nám, úplně bezmocná a my, lidé jsme bezohledné zbytečné a hnusné kreaturty.
http://waf-kolektiv.blogspot.com/2010/06/reserse-z...

221786

12.6.2010 8:54

RE: Jsme netvoři

Tsignotschka 90.?.?.?

Reakce na 221786

jsem vydrzel 5 sekund a musel jsem to vypnout (podobne veci jsem uz videl a nechci si kazit den). Neuznavam nasili, primo se mi hnusi, ale takove hajzly bych rozbodal vidlama, a nebude mi vadit, kdyz za to skoncim v pekle.

221828

12.6.2010 10:18

RE: Jsme netvoři

steve 97.?.?.?

Reakce na 221828

.. docela rad bych se stim mladencem setkal, jenom tak .. popovidat si .., ne dlouho a ne moc .., pro zabavu ..

221834

12.6.2010 10:32

RE: Jsme netvoři

Tsignotschka 90.?.?.?

Reakce na 221834

„Oni tady provádí s lidmi takovou speciální proceduru, ke které potřebují vestu upletenou z drátu a kráječ na sýr.“
„Oh.“
„A ve Visovisu mají katy, kteří dokáží udržet člověka naživu celé roky.“

221836

12.6.2010 12:20

RE: Jsme netvoři

Anonymus 85.?.?.?

Reakce na 221834

Pánové, oba dva dohromady,
To, co z videa vidíte je třeba aplikovat přímo na tom co to provádí, a zároveň i na majiteli stáda, aby si uvědomil koho vzal do zaměstznání, samozřejmě možná ( nebo jistě) s ohledem na láci pracovníka.
Nepředpokládám, že ten člověk z toho viea, by se po takové lekci polepšil, ale předpokládám, že majitel by si po takové lekci rozmyslel koho příště vezme do práce.
A na druhou stranu, ta kultura, kterou někteří velmi prosazují i sem, je mě taková podivná. Pokud vyloučím dokumentární filmy - tam to jinak nejde, je to dokument. Ale co z tama (zpoza louže) leze, to je samá krev, sprostota apod. Nenajdeš skoro knihu, nebo časopis, aby na titulu nebyla zbraň, nahé stvoření anebo příšera. Z filmů teče krev proudem. Byl tady někde na zvědavci v současnosti odkaz na i u nás kontraversní skupiny, kteří se dokonce snaží o adopci dětí. (odkaz si najděte sami, nerad bych byl příčinou újmy na zdraví slabších povah) No pokud někdo nemá hranici soudnosti a sebereflexe a nejen dotyčných aktérů, ale i zákony, společnost, nelze jinak, než je zahrnout do kategorie barbarů.

221841

12.6.2010 17:05

RE: Jsme netvoři

Jarmila 88.?.?.?

Reakce na 221828

Podívala jsem se až do konce. Bohužel já sama bych nemohla tyhle lidské hyeny vraždit. Ale s potěšením bych se dívala, kdyby za své činy byli po zásluze potrestáni. Třeba že by se skupina lidí finančně složila, najmula by si placené zoro mstitele, kteří by je naprosto stejným způsobem mučili. Šlapali by jim na tu jejich sprostou držku, píchali je vidlemi a přitom by je moudře nabádali: Tohle už nikdy zvířatům nedělej, jinak příště dopadneš hůř, věř tomu. Budeme tě sledovat až do konce života, šmejde, převlečený za člověka!

221863

12.6.2010 12:52

RE: Jsme netvoři

Lin 85.?.?.?

Reakce na 221786

Já... vydržela jsem snad jen pět sekund. [pláč] Je mi špatně... Však přeci ty krávy člověka živí! Kdysi dávno bývalo zvykem, že "živitel" byl ochraňován a bylo o něj postarané s láskyplnou péčí. "Živitelé" byli součástí rodiny, měli lidská jména a "živení" k nim mívali citové vazby.
V takových "zjištění nového přístupu" se stydím, že patřím k živočišnému druhu se jménem člověk... [pláč]

221842

12.6.2010 13:32

RE: Jsme netvoři

quido2 81.?.?.?

Reakce na 221842

Já jsem si to pro jistotu ani nepustil. Z vaší reakce vidím, že jsem udělal dobře. Také mi bylo na bli.. z příspěvku lesana.

Vazba zvířete a člověka jde dobře vidět v Tibetu. Karavany jaků vede nejzkušenější zdatný býk. Lidští průvodci k němu hovoří jako ke člověku. To zvíře vždy vykoná co po něm chtějí, ačkoli neumí mluvit a nemá vyvinuté vědomí jako člověk. Bezesporu však cítí lásku člověka a spolupracuje s ním.

221848

12.6.2010 13:51

RE: Jsme netvoři

Lin 85.?.?.?

Reakce na 221848

Udělal jste dobře. Já si to pustila, abych viděla "důkaz", ale TOHLE je fakt nad únosnost mojí psichyky. Nepředpokládala jsem, že by se na farmě mohlo TOHLE praktikovat.
Nechápu to... však přeci na vesnici byli vždycky lidé víc svázaní se zvířaty a přírodou. Citová výchova dětí byla vedená i ke zvířatům - jak s nimi zacházet, jak se k nim chovat, že cítí (nejen) bolest stejně, jako lidé.
PS: Na vaše odpovědi jinde, za které moc děkuju, odpovím až večer. Zatím vám přeju klidnou sobotu. [smích]

221849

12.6.2010 13:53

RE: Jsme netvoři

Lin 85.?.?.?

Reakce na 221849

...psychiky....
To je tím vedrem a nečekaným emočním "zážitkem"...

221850

12.6.2010 14:26

RE: Jsme netvoři

fist.of.heaven 213.?.?.?

Reakce na 221786

hmm, tak po pěti sekundách jsem se vážně nechtěl dívat na žádnou invenci v tomhle směru.s plnou odpovědností říkám,že vidět to na vlastní oči, tak ten idiot po svých určitě neodejde, pokud vůbec...

221854

12.6.2010 22:14

RE: Jsme netvoři

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 178.?.?.?

Reakce na 221786

a je to nase vina....ze PROC ty lidi co jsou na videu nejsou trestani...!!!!! PROC !!!? vlastne to video existuje ???
Abychom si uvedomili vlastni bezmocnost ?
Je zamerem citove vydirani ??! vsech slusnych lidi? A nebo psychologicka priprava na "budoucnost"? [pláč] [pláč] [pláč] [pláč] AZ NA MISTE KRAVY BUDE CLOVEK ??? [pláč] [pláč] [pláč] [pláč]

221873

11.6.2010 21:48

je to pekny byznys

Tsignotschka 90.?.?.?

vicemene zadarmo si pronajmete vsechny mozne louky, ohradniky z Polska jsou za hubicku a dotace se sypou, je jedno jestli to jsou kravy nebo ovce. Ze zvirata pochcipaji nikoho nezajima, veterinarni sprava chodi kontrolovat jen na udani a z tech dotaci penize na podplaceni atd. mate... Lidi,kterym na zviratech opravdu zalezi a radi by prodavali produkty primo "ze dvora", jsou buzerovani nesmyslnou legislativou, navic u nas je ta buzerace nejvetsi z EU, u nas se i doporuceni berou jako narizeni, takze se nerozlisuje jestli mate doma dve rozmazlene kozenky nebo tisicihlave stado. Samozrejme, ze normy jsou stavene na ty velka stada. Nedej boze kdybyste chteli sousedovi prodat kousek vyrobku, treba tvarohu nebo syra, to abyste neohrozili populaci, tak je potreba investic za staticice za nerezove vybaveni, vykachlickovane mistnosti, sprchy, satny atd... Ale kdyz jakykoliv vyrobek darujete, tak to muzete vyvalet i v hovnech a je to v pohode a nikoho tim neohrozite. Treba s laskou vyrobeny kozi syr na sporaku si legalne nekoupite a ty jsou pritom nejlepsi.
Samozrejme kazde zvire musi byt registrovane, znamku v usich a povinne ockovat. Muzete mit zvirata i nelegalne, ale to taky jen do prvniho bonznuti, to uz prijdou panove rovnou i s pokutou. Hodny pan da pokutu petikilo a rad poradi jak si zaregistrovat hospodarstvi a zvirata, kde si objednat znamky a kde si je nechat naockovat. Zly pan muze rovnou nasolit pokutu 50 000 kc i za jednu malou nezaregistrovanou ovecku a zavali vas normami, jak se nespravne starate a kolik Vam muze nasolit pokut, ze ovecku, ikdyz o ni muze byt postarano sebelepe, ale kdyz mate jine rozmery krmitka, tak "koncite" a velmi radi ji podriznete, at nemate problemy. Samozrejme potajnu, bo to stejne nesmite.
Treba kdyz si nejake zviratko dovezete, tak kontrola Vam hlavne kontroluje jestli mate v poradku papiry a na zvirata se pomalu ani nepodiva.
Cim drive tohle usporadani a tyhle zakony pujdou do pekel tim lepe. Snad zdravy selsky rozum zvitezi.

221792

11.6.2010 22:34

RE: je to pekny byznys

steve 72.?.?.?

Reakce na 221792

.. a nestalo se jeste, ze ten "zly pan" zacal byt nekdy pohresovan ... ? [mrknutí jedním okem]

221797

11.6.2010 23:01

RE: je to pekny byznys

Tsignotschka 90.?.?.?

Reakce na 221797

bohuzel jich chodiva cele stado, kazdy zna svych pet nesmyslnych vyhlasek na kterych vas potopi.
Vy byste ho pohresoval? [smích]
V tehle republice je snazsi mit legalne lamu nez ovcu nebo kozu.
Navic vetsina chovatelu par ovecek na spasani ani netusi, ze musi mit registrace, asi maj dobre sousedy [velký smích] nebo to ti sousedi taky nevi. Bonzovat se nema, ale hlasit se to musi. [chechtot]

221803

11.6.2010 23:13

RE: je to pekny byznys

steve 72.?.?.?

Reakce na 221803

.. deda vzdycky rikal: .. "spravny hospodar ma v komine poveseny klobasy a flintu". Mel pravdu - funguje to. Nasi stari byli moudri !!

221804

12.6.2010 8:58

RE: je to pekny byznys

Tsignotschka 90.?.?.?

Reakce na 221804

ja spoleham na vidle, strelne zbrane nemam rad, ikdyz treba airsoft je dobra zabava.

221829

11.6.2010 22:34

Šťastná krajina ...

Oli63 88.?.?.?

Vy ste v podstate šťastná krajina. Máte kravy. Čo zopár, ale celé stáda. To my na Slovensku sme iní borci. Kravy síce nemáme ale máme automobilku. Jednu veľku, od Vihorlatu až po Bratislavu.
My sa máme. Autá nepotrebujú prístrešky ...

Ináč s autorom do bodky súhlasím.

221798

11.6.2010 23:18

RE: Šťastná krajina ...

l.leimas 88.?.?.?

Reakce na 221798

Kdyby jenom krávy, též volů dostatek se tu najde, pasáčků pár, pasáků a sviní taky. No a k větší radosti lidu obecného sem tam nějaká ta hyena. Prostě zemský ráj to napohled.... .

221805

11.6.2010 23:27

RE: Šťastná krajina ...

steve 72.?.?.?

Reakce na 221805

.. vidim, ze se do onoho raje na zemi rad vracite .. a jak zarazujete sebe - do one - Vam vyse charakterizovane komunity ...?? [smích]

221806

11.6.2010 23:56

RE: Šťastná krajina ...

l.leimas 88.?.?.?

Reakce na 221806

Nezrazuji nikoho, čím taky, že nejsem slepý? Navíc se mi tu líbí, tak už tady taky nějaký pátek žiju. A jak se zařazuju? Jednoduše hovězí mám rád a vepřové taky neodmítám a jěště jsou tu i ovce. Ovce je dobrá pro hyenu. Tak od ní mám obvykle pokoj ostatně slovy klasika pes psa pozná. Však ovcí je tu dost. No tak se zařazuju. Stačí?
PS: Možná víš kdo byl Werich, ale pro jistotu, byl to velký český herec a autor. Velice chytrý pán to byl, ne jen tak nějaký druhořadý dramatik. No a tento pan Werich v závěru jedné hry říká "Když jsi orel neurážej hovnivály, když si hovnivál buď si zvykni nebo dělej něco jiného, ale když jsi zajíc ... tak to je moc zlý.

221812

12.6.2010 10:31

RE: Šťastná krajina ...

steve 97.?.?.?

Reakce na 221812

.. no jo .. Nas Honzik - skoda, preskoda, - takovych "honziku" by narod potreboval vice. Vlastne - hodne. A nejlepe - vsechny ..
.. v kazde dobe, mozna - v te dnesni - jeste vice ..

221835

12.6.2010 0:15

..........

Glinski Stan.(tenZulice) 90.?.?.?

.....prostě ten elektrický ohradník posunout tak, aby vymezený prostor zahrnoval aspoň

nějaký přirozený stín, stromy, skaliska, cokoliv. Místo, kde by se mohla ta nebohá zvířata

aspoň na chvíli schovat. Ani za to jim ta zvířata nestojí.

Zlobím se nad svou bezmocí. Že s tím nemohu nic dělat. Tak o tom aspoň píši.

Máte recht, ďábelské.....se zvířaty !

Máte recht, ďábelské.....s LIDMI !!!

.....prostor, přirozený stín, stromy, skaliska - Místo, kde by se mohla ta nebohá zvířata

aspoň na chvíli schovat. Ani za to jim ta zvířata nestojí.

Člověk nebo zvíře, zvíře nebo člověk.....?????

221814

12.6.2010 8:36

RE: ..........

Tsignotschka 90.?.?.?

Reakce na 221814

posunout ohradnik? dotace dostane jen na louky a pastviny, to by si musel k tomu pronajat za hubicku i treba kousek lesa. ALe kdo by to delal, dotace za to nejsou, jenom vice prace a treba vice ohradniku, ikdyz je za hubicku. Ale to se jaksi neslucuje s maximalizaci zisku.

221826

12.6.2010 0:17

Kdyby jenom krávy na slunci?

Laskavý 88.?.?.?

Nechci zde popisovat všechny útrapy, které musí absolvovat hospodářská zvířata ve velkochovech v rámci zvyšování "užitkovosti". Kráva je stroj na mléko a způsob jakým je s ní po celý "život" nakládáno, je otřesný. Běžně se kráva dožívá 15 až 20 let při selském použití, ale v průmyslovém koncentráku se dožije cca 5 až 7 let a jako neužitečná skončí na jatkách.
Zdali opravdu existuje velká Prozřetelnost a karmická závislost, tak nám všem tyhle zvěrstva, která provádíme s hospodářským zvířectvem budou pěkně spočítána a ocitneme se znova na světě jako sarančata!
Nejsem nějaký úzkoprsý, ale při troše dobré vůle by se nechalo
s hospodářským dobytkem zacházet daleko přirozeněji, vzhledem
k jeho biologickým potřebám a nakonec i na jatkách by nemusela zvířata tak trpět.
Předesílám, že se již dost dlouhou dobu snažím vyhýbat masu jako potravině a to také z uvedených důvodů. Maso není dobrá
potravina ani z hlediska ekonomiky - na výrobu jednoho kilogramu živé váhy jatečního zvířete potřebujete 8 až 12 kilogramů obilovin a to zrovna není dobrá bilance.
Pokud budou Číňané při zvyšující se životní úrovni
pokračovat v navyšování konzumace masa a měli by se dostat na
cca 30% spotřeby masa v Evropě, je konec s trhem obilí, protože všechnu produkci "sežerou" hospodářská zvířata v Číně chovaná na maso! To je také odvrácená strana pokroku a rostoucího HDP v Číně a v dalších asijských ekonomikách!
Další znásilňování přírody pro zisk, také nemusíme jako lidstvo přežít! Provaz, na kterém jako civilizace "visíme", se začíná povážlivě ztenčovat! [pláč] [pláč] [pláč]

221815

12.6.2010 0:37

RE: Kdyby jenom krávy na slunci?

Anonymus 85.?.?.?

Reakce na 221815

Trochu přidám.
Jestli budou v Číně narůstat požadavky na obilí, může být do jisté dobrá zpráva pro odbyt.

porovnání spotřeby obilovin na výrobu masa, máte pravdu, ale obiloviny jsou tříděny - 1. potravinářství a další 2. ad
říkalo se pozadek. Ta horší kvalita se běžně používala k prohnání "přes kožený měch". Živočišná výroba nebyla nikdy moc zisková, v historii najdete i ztrátová období. Rostlinná výroba většinou držela ekonomiku zemědělství. Ale co s odpadem? Pokud byl horší rok, bylo větší procento nižších tříd a to už zase bylo pod cenou rentability a tak se dalo k sešrotovaní a ke zkrmení, čímž se zhodnotilo.
Prostě je to cyklus, který zde před dávnými časy zemědělci ustálili na základě zkušeností, ale tohle je dnes popíráno a převráceno pseudoodborníky a výsledky se dostavují.
půda bez humusu, není schopna absorbovat dešťové srážky, eroze ad.

221818

12.6.2010 1:12

za tyden.....

lesan lesanekusa (zavináč) yahoo (tečka) com 75.?.?.?

Za tyden si dam dobry stejk :Ale vcera ta kravicka mosela trpet to je strasneeeeeee!!!Banda debilu place..... [bliji]Wake up!!

221820

12.6.2010 13:14

RE: za tyden.....

Lin 85.?.?.?

Reakce na 221820

Banda debilů pláče? Aha...vy nepláčete, takže nejste debil. Výborný myšlenkový vzorec, ovšem hodný pána tvorstva budoucnosti.
Máte nick "lesan", ovšem domnívám se, že podobnost se slovem "les" je čistě náhodná.
Zvířata, která slouží člověku k obživě, se kdysi dávno porážela - ne vraždila. Tj. - bez zbytečného sadistického mučení.
Představte si, že dokoce kati, jejichž úkolem bylo posílat provinilce na onen svět, měli své "profesní dovednosti", které ovšem nespočívaly v umění lidi týrat, ale naopak - jak je co nejrychleji a bez zbytečného trápení usmrtit.
Týrat a mučit umí kdekdo - i bez "profese".

221844

12.6.2010 14:50

RE: za tyden.....

Tsignotschka 90.?.?.?

Reakce na 221820

hehe dobry stejk?? bavite, odvazim se tvrdit, ze jste v zivote dobry stejk nejedl a kdyby jo, tak by Vam stejne nechutnal. Si vubec nedovedete predstavit jaky je rozdil mezi masem z tech zviratek na videu a doma s laskou a peci a na tom nejlepsim vychovanem zvireti. Take zalezi na priprave a dalsich pouzitych surovinach...
A tak je to ve vsech odvetvich a cinnostech, jen omezeni, neznali jedinci to povazuji za stejne, prast jak uhod.
Velmi rad bych se s mym nazorem na Vas mylil.

221855

14.6.2010 20:33

RE: za tyden.....

lesan lesanekusa (zavináč) yahoo (tečka) com 75.?.?.?

Reakce na 221855

Projizdim USA Nebraska, Kansas,Colorado,Ohio,.........Su tady malinko vetsi horka a nejak sem si nevsiml ze by jim ty chudinky chcipali.A to sem si myslel ze USA je zeme stejku.Zacneme sa bavit o necem normalnim a ne otakovich kravinach. Dyt toje ostuda!!!!!Jak banda telatek kteri vydeli kravu na obrazku .Jestlis nekdy porazel byka malorazkou, toz vis o cem mluvim.

222018

14.6.2010 20:49

RE: za tyden.....

steve 70.?.?.?

Reakce na 222018

Lesanku -,.. kdyby jenom byka, a kdyby jenom malorazkou ..
.. je dobre, ze projizdis USA, moudrost te zcela jiste zahy dostihne. Zastav a podiskutuj s nekterou americkou kravou, ci kravem, podel se s nami o nahledy a hovezi pravdu ze zeme nasich pratel, ze zeme nejsvobodnejsiho demokratickeho skotu, - ktery zvyka i za tebe !!
[smích]

222019

12.6.2010 14:55

RE: za tyden.....

Řehoř 92.?.?.?

Reakce na 221820

To jsi frajer, tos nám to natřel, co?
Jsi milý lesane 75, duševní mrzáček, takový, ze kterých se ty sadistické zrůdy rekrutují.

221858

12.6.2010 20:44

RE: za tyden.....

steve 174.?.?.?

Reakce na 221820

.. esanekusa .. - vas prispevek je kolosalni. Sverte se - lidstvu - jak jste do tohoto stadia dospel ...

221866

12.6.2010 7:59

Kde jsou ekologové, proč si nelehnou vedle krav a co ochránci zvířat?

ij 90.?.?.?

A kde jsou veterinární inspektoři? Tento článek mě přiměl svou stručností, hlubokým literárním stylem i sílou sdělení k úvaze, jak moc už jsme ovlivněni šablonami v přemýšlení.

Pod tlakem do nás média perou absurdní pseudotémata a lži, tak moc dezinformací, mezi kterými je třeba hledat pravdu.

Pan Stwora položil otázku, která je zřejmě hlubší, než se zdá. Samozřejmě jde i o to, že se v historických vedrech týrají zvířata. To je jedna tragédie, tou druhou je ale to, že se nad tím už nikdo ani nepozastaví. Přece tohle by byla užitečná, přitom politicky korektní reportáž. Proč tam někde nejsou Green Peace, nebo Děti země a všechny iniciativy. Tady by asi problém šel i velmi malým tlakem jedné reportáže změnit.

Nikde není už nikdo, vnutili nám lidem jiné myšlenkové postupy, vše je na recept od léků až po myšlenku. Krávy v padesáti stupních na slunci venku, když ostatní zvěř je poschovávaná pochopitelně, kde to je, to je skutečně týrání zvěře fyzické i duševní, které ovšem je důsledkem tlakem, týrání lidí, kteří už nemají ani sebedůvěru a co hůře asi ani možnost vůbec nazřít, co se kolem nás děje. Dovolím si zavolat tento příspěvek do zpráv, pochopitelně anonymně, dám vědět. Článek je skvělý

221824

12.6.2010 8:38

RE: Kde jsou ekologové, proč si nelehnou vedle krav a co ochránci zvířat?

ij 90.?.?.?

Reakce na 221824

Jak jsem slíbil, tak jsem nahlásil do redakce Zpravodajské ČT, že, řekl jsem, že zřejmě uspějí cestou na Moravu, no a že tam je dosti stát, která tam stojí nejen v deštích, ale i v těch rekordních vedrech. Slušně, byť pochopitelně anonymě jsem na to upozornil, tak třeba nám ve zprávách ukáží krávu, zde by mohly pomoci, ale dávám tomu 1%

221827

12.6.2010 8:31

domácí zvírata bez domu

ppppp 87.?.?.?

Divím se, nač se ten stejk prede mnou tolik prežírá, když pak blije. Já také jím stejky a maso, ale fakt bych ho nedoporučil nekomu, komu delá zažívací potíže. Zejména eurohujerum, kterí ješte i včelám predepisují rámečky. Skutečne je eurohujerský metabolismus nejspíše v koncích a vadí mu nejenom maso, ale i ostatní strava. Ať pijou jenom vodu, pokud ješte je, snad se jim to upraví. Jinými slovy, ti úredníci, co mají na svedomí jakési pseudonormy si nezaslouží žádnou stravu. Nejenom se priživují na ostatních, ale ješte dokazují jiným, jak to nesmí jít. Ten vzdor je tvárí pekla a zakrytím své vlastní neschopnosti.
Já mám 4 ovce včetne starého a mladého berana, jenom tak. Dotuji je, hlavne pres zimu, o zisku ani pomyšlení. Proste z principiální otázky - proč by pri človeku nemohlo prežít sem tam nejaké zvíre, když volná príroda kolem vyjma zvere v lesích príliš neexistuje. Pro domácí zvírata neexistuje volná príroda, jsou totálne závislé. Ty zvírata ale nejsou podstatou domácí, jsou jenom zdomácnelé, v podstate mají maximálne omezený prostor.
Pak prijde nejaký trouba z EU, prípadne ten, co to tam naštudoval a který nikdy nijakému zvíreti porádne nedal nažrat. No a pokud by mi prišel nejaký pseudosoused, nebo pseudoúredník, tak by to šlo nejspíš hodne natvrdo, pochopitelne tenhle druh pekla odčerpává všem značnou energii. Pritom nejsem sedlák, ale inženýr, nemusel bych tohle vubec rešit. Mnoho lidí se tu za nejakým účelem hraje na to, co nejsou. Prakticky se všemi príspevky k této téme bych souhlasil, jsou moc dobre napsané. Ani zvírata nejsou na dálkový ovladač.

221825

12.6.2010 12:52

Politická souvislost i v tomto případě

novocián 90.?.?.?

Říká se že se zvířaty je obvykle zacházeno o něco hůř, jak je v dané zemi zacházeno s lidmi.Takže to i v tom směru o něčem vypovídá.

221843

12.6.2010 13:29

RE: Politická souvislost i v tomto případě

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 221843

Nezlobte se, ale... nesouhlasím.
To, jak jiní lidé zacházejí se mnou, by se (v mém případě) mohlo odrazit max. v tom, jak já budu zacházet s jinými lidmi.
V zacházení se zvířaty se ztotožňuju s citátem Ghándího - tj. - že to vypovídá o úrovni celého národa. Samozřejmě si pod slovem "úroveň" představuju úroveň duchovní... nebo - chcete-li - morální, etickou.
Jelikož jsou ty záběry z USA, pak mi potvrzují, že země, kde se téměř každý hlásí k nějakému náboženství, je ve své podstatě zemí citově otupělých robotů. Způsobovat utrpení jiným jen tak, sám od sebe, ze své "iniciativy", může jen patologicky nemocný.

221846

12.6.2010 20:47

RE: Politická souvislost i v tomto případě

steve 174.?.?.?

Reakce na 221846

.. vystizne, bohuzel - zcela presne. Konkretne ve vztahu k nasemu emerickemu vzoru ...

221867

12.6.2010 13:31

RE: Politická souvislost i v tomto případě

Lin 85.?.?.?

Reakce na 221843

Zase jsem se odesláním reakce vykopla z přihlášení, takže reagující "anonym" jsem já.

221847

12.6.2010 21:02

RE: Politická souvislost i v tomto případě

steve 174.?.?.?

Reakce na 221847

Lin .. ja to poznal, mame vas pod "krutohledem" - ukrutne pozorovana ..

221868

12.6.2010 14:53

RE: Politická souvislost i v tomto případě

Antiseptik 69.?.?.?

Reakce na 221843

Nedostatek soucitu se bohužel dá v lidech i pěstovat. Soucit není vlastnost toho na koho je uplatňován ale toho kdo ho má. Takže nedostatek soucitu se projeví nejen ke zvířatům ale ke všem a ke všemu. Stav světa je důkazem jak úzkoprofilovým zbožím soucit je.

221857

12.6.2010 22:19

RE: Politická souvislost i v tomto případě

Lin 85.?.?.?

Reakce na 221857

No vlastně... asi máte pravdu. Donutil jste mě zamyslet se. [smích]
Soucit, soucítění, vcítění se = umění empatie. Prostě umět si aspoň trošku představit, co druhý živý tvor prožívá.
A teď si to budu muset fakt ujasnit, docela jste mi nasadil brouka s tím "pěstováním"...
Díky za impuls. [smích]

221874

12.6.2010 22:35

RE: Politická souvislost i v tomto případě

Antiseptik 69.?.?.?

Reakce na 221874

Rádo se stalo. Pěstuje se to různě. Mezi lidmi hlavně bestializací protivníka, ohledně zvířat často teoriemi že zvířata necítí. Což je očividná pitomost do nebe volající ale dost rozšířená na to ja velká pitomost to je.

221877

12.6.2010 22:46

RE: Politická souvislost i v tomto případě

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 82.?.?.?

Reakce na 221857

Hmm, opatrně.
Bohužel je také soucit "pochodem na hraně žiletky" - pokud je ho nedostatek, tak je člověk tvrdý, pokud se ho "vyrábí" příliš, tak se zaměňuje s PŘECITLIVĚLOSTÍ. Resp. opačně - přecitlivělost a niterná slabost se často velmi nesprávně zaměňuje se soucitem.

Není snadné uplatňovat správnou míru soucitu. Proto je skutečný soucit nádherná vlastnost (schopnost) pravého lidství, protože je - při správném postupu- nutným průvodcem správně rozvíjeného rozumu. Ovšem rozumu velmi "nadlidského".
A tak soucítící je zároveň mudrcem. Jeden z nejznámějších projevů soucitu je zvolání Ukřižovaného:"Otče odpusť jim, neboť nevědí, co činí".

221878

13.6.2010 1:49

RE: Politická souvislost i v tomto případě

Antiseptik 69.?.?.?

Reakce na 221878

Neplést si soucit, neboli schopnost vidět svět očima někoho jiného, s přecitlivělostí. To není jenom jiný stupeň soucitu, to jsou jablka a hrušky. Mnoho přecitlivělích jsou přecitlivělí je sami k sobě a k okolí mohou být naprosto necitelní.

221882

13.6.2010 8:29

RE: Politická souvislost i v tomto případě

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 82.?.?.?

Reakce na 221882

Vidět svět očima někoho jiného - to NENÍ ŽÁDNÝ soucit.

221885

13.6.2010 10:43

RE: Politická souvislost i v tomto případě

Lin 85.?.?.?

Reakce na 221885

No dobře, zase ta slovíčková hra... [smích]
Omlouvám se, jestli jsem se zase nějak zmateně vyjádřila. Nehledám v psaném textu jednotlivá slovíčka, chápu kontext napsaného a na výrazivu mi zas tolik nesejde. Pokusím se to napravit.
Soucítění (soucit) má co do činění s láskou jako takovou - ve významu milosrdenství, slitování. Tato forma lásky předpokládá alespoň schopnost vidět ostatní bytosti jako sobě rovné a nezapomenout na to v okamžiku, kdy jsme právě teď silnější a máme moc nad druhými.(Prosím, netahat za slovíčko "rovné", nenapadlo mě jiné. )
A "vidět svět očima jiného" ve smyslu empatie, vcítění - to je jeden z prostředků, který k milosrdnosti a soucitu vede.
Abych to řekla co nejsrozumitelněji a k tomuto konkrétnímu případu zacházení se zvířaty: představit si sebe na místě toho telete, kterému někdo silnější dupe pro nic za nic na hlavu. Uvědomit si, že nejen JÁ cítím bolest, strach, smutek, bezmoc...
Představit si sebe na místě toho slabšího, vydanému na milost či nemilost silnějšímu.
Pan Antiseptik to v tomto smyslu napsal.

221888

13.6.2010 12:25

RE: Politická souvislost i v tomto případě

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 82.?.?.?

Reakce na 221888

Nemusíte se omlouvat. Na Vás jsem nereagoval. Pouze jsem upřesňoval "Antiseptikovu" definici.
>Nehledám v psaném textu jednotlivá slovíčka, chápu kontext >napsaného a na výrazivu mi zas tolik nesejde
Proč ne?
Ovšem tvrdím v této souvislosti, že se slovy se zachází značně ledabyle.
Jeden příklad za všechny - co všechno se schová např. do pytle s názvem "láska"..
>A "vidět svět očima jiného" ve smyslu empatie, vcítění - to je >jeden z prostředků, který k milosrdnosti a soucitu vede.
>Abych to řekla co nejsrozumitelněji a k tomuto konkrétnímu >případu zacházení se zvířaty: představit si sebe na místě toho >telete, kterému.....
Ovšem, ale není to vše. A právě často dochází k tomu, co jsem psal výše - ROZCITLIVĚLOST (neschopnost odolávat tlakům a drsnosti běžného života) se VELMI OCHOTNĚ ZAMĚŇUJE ZA SOUCIT.

O toto mi šlo hlavně a to v té definici od "Antiseptika" chybělo a chybí - proto jsem to doplnil, protože ona shora zmiňovaná záměna soucitu s přecitlivělostí (hysterií) je zapotřebí spíše správným psychologickým postupem léčit a zlikvidovat a ne dále rozvíjet, jak se často stává.

Takže to uzavřu - s Antiseptikem jste si vyříkali vpodstatě správně "A,B,C..." dodal jsem "D,E,F..." [smích]

221892

13.6.2010 13:15

RE: Politická souvislost i v tomto případě

Antiseptik 69.?.?.?

Reakce na 221892

Podstata vidění světa očima jiného je pouze základem k nečinění jiným co by si jeden nepřál aby bylo činěno jemu tečka. Nesmí ale jeden přestat souběžně vidět i očima svýma. Když dělám cenu pro zakázku řídím se pravidlem co bych byl ochoten zaplatit sám, kdybych to potřeboval, cenu výhodnou pro nás oba. Přecitlivělost by byla že to udělám zadarmo, jako zákazník bych to sice zadarmo bral ale jako dodavatel už samozřejmě ne. Stále nevidím proč se Vám tam ta přecitlivělost vnucuje.

221897

13.6.2010 13:25

RE: Politická souvislost i v tomto případě

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 82.?.?.?

Reakce na 221897

>Podstata vidění světa očima jiného je pouze základem k nečinění >jiným co by si jeden nepřál aby bylo činěno jemu tečka. Nesmí >ale jeden přestat souběžně vidět i očima svýma
Jo, nic proti.
>Přecitlivělost by byla že to udělám zadarmo
No, to je spíše blbost a neschopnost uspět v životní soutěži, nebo následek chyby...

>Stále nevidím proč se Vám tam ta přecitlivělost vnucuje.
[zmaten] [překvapení] Ech?
Nevnucuje - pouze jste o ní nepsal, a je populární hysterii a přecitlivělost ZAMĚŇOVAT za skutečný soucit a proto jsem to rozšířil. Toť vše.

221900

13.6.2010 20:48

RE: Politická souvislost i v tomto případě

steve 70.?.?.?

Reakce na 221892

[smích] ABC+DEF ..=> k dobru vsech, snad by /urcite/ - se naslo i vice dodatku. V kazdem pripade - zustanme alespon lidmi ...

221938

12.6.2010 14:06

schéma: majitel pozemků normalizační jezeďák,

r.m. 62.?.?.?

pasteveckou společnost mu dělá jeho bejvalej šofér vod komoušů, další latifundie má každej bejvalej prokurátor sem tam nějaký normální vlastník........dělaj to podle westernů který viděli jako malí. [vyplazený jazyk] [bliji]

221852

12.6.2010 15:48

Trpící zvířátka...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

...ano, tragédie, pokud je hospodář LUMP.
Utrpení zvířátek je pak neskutečné !!!

Nicméně planeta je vlastně "pastva" všech možných
hovádek, čtyřnohých, x-nohých, až po ta dvounohá.
Hovádka se pak mají přesně tak, jakého mají hospodáře.
Zvířátka, která NEMAJÍ možnost si ZVOLIT svého HOSPODÁŘE,
musí trpět neskonale, HOSPODÁŘ si vybral JE, ne oni jeho.

Hovádka, jež mají možnost volby, a tudíž si "vyberou",
pak buďto neskonale trpí, nebo ----- ???

221860

12.6.2010 21:07

RE: Trpící zvířátka...

steve 174.?.?.?

Reakce na 221860

...Hovádka, jež mají možnost volby, a tudíž si "vyberou",
pak buďto neskonale trpí, nebo ----- ???
..
---
.. vidle na hospodare !? Hodne vidli ...

221869

13.6.2010 4:17

Svůj podíl na tomto stavu mají dotace.

zero zreo (zavináč) seznam (tečka) cz 217.?.?.?

Chovatele který požaduje dotaci nic nenutí aby vysazoval stromy - přírodní zdroj stínu,spíš naopak. Úředník který dotaci vyřizuje,po shlédnutí leteckého snímku obvykle argumentuje: "Vždyť to není louka,protože tam jsou stromy!" Zemědělec pak obvykle přepočítává stromy na pozemku aby ho úředník mohl řádně zdokumentovat. Se stromy jsou jenom problémy! Druhý zdroj - salaš nebo nástřešek stojí peníze a právě kvůli nim chovatel dobytek chová. Nejde mu o dobytek,jde mu o prachy. Tak se nedivte,že se dobytek opéká na slunci.

221883

14.6.2010 8:43

Ano ti zli kapitaliste se spikli i proti zviratkum

jarda6666 88.?.?.?

Ty chudinky kravicky na tom horku umiraji jedna za druhou jak je na nich videt ze ?

Ja teda nevim , ale kdyz uz chci neco kritizovat tak si o tom neco prectu , ono to horko tem kravam nevadi musi mit jen pristup k vode ... Coz se kontroluje .

To ze pan stvora neni schopen vylezt pri trosku vetsim horku ven neznamena, ze podobne postizeny je kazdy .

Celkem se divim , ze v tom nenasel nejake dalsi spiknuti , nejakych zajmovych skupin [smích])

221966

14.6.2010 16:48

RE: Ano ti zli kapitaliste se spikli i proti zviratkum

heliodos 62.?.?.?

Reakce na 221966

"ono to horko tem kravam nevadi musi mit jen pristup k vode"
Jasne, Vy jste tam byl taky, a tak jedna z tech krav vam dala za darmo interview, jak je na tom rozpalenym slunci spokojena, jak je rada ze tam neni zadny stin a ze ta voda ji uplne ke stesti staci..... Proste krava co??!!! [chechtot]

222008

14.6.2010 19:12

RE: Ano ti zli kapitaliste se spikli i proti zviratkum

Jenda. 74.?.?.?

Reakce na 222008

>Jasne, Vy jste tam byl taky, a tak jedna z tech krav vam dala za darmo interview, jak je na tom rozpalenym slunci spokojena, jak je rada ze tam neni zadny stin a ze ta voda ji uplne ke stesti staci..... Proste krava co??!!!

Nevim proc ta jizliva reakce na Jarduv rozumny nazor. Skotu opravdu par dni horka nevadi, kdyz maji vodu. Predstavte si kravy, ktere ziji v Indii, Africe, nebo v Jizni Americe. Ty snasi bez problemu daleko vetsi teploty a mnohem dele nez par dni. V jinych castech jako treba ve stredni Americe snasi bez problemu horka i zimu. Jsou k tomu prirodou vybavena. Ona totiz matka priroda je neprivedla na tento svet vybavene chlevem s topenim a klimatizaci. Kvuli tem take placete a zlobite se na ty, co na rozdil od vas pouzivaji rozum?

222015

15.6.2010 17:10

RE: Ano ti zli kapitaliste se spikli i proti zviratkum

Lin 85.?.?.?

Reakce na 222015

Horko nevadí, to máte pravdu. Vadí přímé slunce a to stejně, jako člověku. Stačí sledovat a není třeba se dohadovat, protože, předpokládám, jste nikdy nebyl krávou na přímém slunci, abyste to takhle mohl tvrdit.
Pokud dáte dobytčeti možnost výběru, jde v tom největším slunečním žáru do stínu.
Jestliže možnost volby nemá, pak na tom slunci stát musí a nějak to přetrpí. Nebo nepřetrpí a některé kusy uhynou. Podobné je to se zimou. Ano, snese zimu i mrazy, ovšem musí mít závětrný kout, kde se v ledových vánicích může schovat. I stádo ve volné přírodě se takhle chová = najde závětrný kout. Pokud ne, natiskne se k sobě a vzájemně se ohřívá. A střídají se, aby nepomrzli. Ovšem...pokud na otevřeném prostoru jsou příliš dlouho, pak někteří umrznou.
Matka příroda to takhle zařídila, ano, pravda. Jenže zapomínáte na jednu věc = v přírodě není od krávy požadovaný "výkon". Takže teplé chlévy nebo přístřešky, podestýlka, jako ochrana před počasím slouží dobrým hospodářům k tomu, aby se imunitní systém zbytečně nevysiloval překonáváním extrémních podmínek a neklesala dojivost. I kráva totiž lehce onemocní zápalem plic, artritidou, kašlem atd. Vším tím klesá kvalita mléka i dojivost. Nehledě na to, že mléko od nemocné krávy by se vůbec nemělo do mlékárny dostat.

222059

15.6.2010 17:29

RE: Ano ti zli kapitaliste se spikli i proti zviratkum

Anonymus 85.?.?.?

Reakce na 222015

Jendo takže používáš rozum, to je fajn.
Upozorním na klimatické podmínky, které jsou rozdílné v Indii a Evropě.
Upozorním na skutečnost chovu skotu k jatečné a mléčné užitkovosti.

Co ti nyní radí zdravý rozum?

222060

15.6.2010 8:52

SPECZ 193.?.?.?

Já teda nevim jak krávy, ale koně bejvaj nejzdravější ti kteří jsou celoročně ve volném výběhu. Nevadí jim ani opravdu velké mrazy, v horku je ale lepší když můžou někam do přístřešku.
Myslim si že krávy na tom budou obdobně, a udělat jim nějakej přístřešek by nebylo od věci. Ony to sice vydrží i bez něj, přežijou, ale mohlo by se s nima taky zacházet trochu jako s živym tvorem, a ne rovnou jako s kusem masa. Bohužel, to se dneska moc nenosí, v době kdy se hůř než s dobytkem zachází s lidmi, kdo by bral ohledy na dobytek ? Vždyť to by se pak i lidi mohli domáhat slušnýho zacházení a to by se přeci nehodilo, ne?

222040

15.6.2010 11:58

Krava a úpal.

csaba 195.?.?.?

Krava môže dostať úpal úplne rovnako ako človek. Viď.pamäti MVDr.Herriota. Kravu v Indii určite nikto nenúti stáť celý deň na priamom slnku.

222046

Příspěvků: 68

11.06. 19:45 oleum  Nepřízeň počasí
11.06. 20:38 Anonymus  Úvaha nad kravským údělem
11.06. 21:11  RE: Úvaha nad kravským údělem
11.06. 21:41 Anonymus  RE: Úvaha nad kravským údělem
11.06. 22:39 steve  RE: Úvaha nad kravským údělem
11.06. 21:06 Řehoř  Jsme netvoři
12.06. 08:54 Tsignotschka  RE: Jsme netvoři
12.06. 10:18 steve  RE: Jsme netvoři
12.06. 10:32 Tsignotschka  RE: Jsme netvoři
12.06. 12:20 Anonymus  RE: Jsme netvoři
12.06. 17:05 Jarmila  RE: Jsme netvoři
12.06. 12:52 Lin  RE: Jsme netvoři
12.06. 13:32 quido2  RE: Jsme netvoři
12.06. 13:51 Lin  RE: Jsme netvoři
12.06. 13:53 Lin  RE: Jsme netvoři
12.06. 14:26 fist.of.heaven  RE: Jsme netvoři
12.06. 22:14  RE: Jsme netvoři
11.06. 21:48 Tsignotschka  je to pekny byznys
11.06. 22:34 steve  RE: je to pekny byznys
11.06. 23:01 Tsignotschka  RE: je to pekny byznys
11.06. 23:13 steve  RE: je to pekny byznys
12.06. 08:58 Tsignotschka  RE: je to pekny byznys
11.06. 22:34 Oli63  Šťastná krajina ...
11.06. 23:18 l.leimas  RE: Šťastná krajina ...
11.06. 23:27 steve  RE: Šťastná krajina ...
11.06. 23:56 l.leimas  RE: Šťastná krajina ...
12.06. 10:31 steve  RE: Šťastná krajina ...
12.06. 00:15 Glinski Stan.(tenZulice)  ..........
12.06. 08:36 Tsignotschka  RE: ..........
12.06. 00:17 Laskavý  Kdyby jenom krávy na slunci?
12.06. 00:37 Anonymus  RE: Kdyby jenom krávy na slunci?
12.06. 01:12 lesan  za tyden.....
12.06. 13:14 Lin  RE: za tyden.....
12.06. 14:50 Tsignotschka  RE: za tyden.....
14.06. 20:33 lesan  RE: za tyden.....
14.06. 20:49 steve  RE: za tyden.....
12.06. 14:55 Řehoř  RE: za tyden.....
12.06. 20:44 steve  RE: za tyden.....
12.06. 07:59 ij  Kde jsou ekologové, proč si nelehnou vedle krav a co ochránci zvířat?
12.06. 08:38 ij  RE: Kde jsou ekologové, proč si nelehnou vedle krav a co ochránci zvířat?
12.06. 08:31 ppppp  domácí zvírata bez domu
12.06. 12:52 novocián  Politická souvislost i v tomto případě
12.06. 13:29  RE: Politická souvislost i v tomto případě
12.06. 20:47 steve  RE: Politická souvislost i v tomto případě
12.06. 13:31 Lin  RE: Politická souvislost i v tomto případě
12.06. 21:02 steve  RE: Politická souvislost i v tomto případě
12.06. 14:53 Antiseptik  RE: Politická souvislost i v tomto případě
12.06. 22:19 Lin  RE: Politická souvislost i v tomto případě
12.06. 22:35 Antiseptik  RE: Politická souvislost i v tomto případě
12.06. 22:46  RE: Politická souvislost i v tomto případě
13.06. 01:49 Antiseptik  RE: Politická souvislost i v tomto případě
13.06. 08:29  RE: Politická souvislost i v tomto případě
13.06. 10:43 Lin  RE: Politická souvislost i v tomto případě
13.06. 12:25  RE: Politická souvislost i v tomto případě
13.06. 13:15 Antiseptik  RE: Politická souvislost i v tomto případě
13.06. 13:25  RE: Politická souvislost i v tomto případě
13.06. 20:48 steve  RE: Politická souvislost i v tomto případě
12.06. 14:06 r.m.  schéma: majitel pozemků normalizační jezeďák,
12.06. 15:48  Trpící zvířátka...
12.06. 21:07 steve  RE: Trpící zvířátka...
13.06. 04:17 zero  Svůj podíl na tomto stavu mají dotace.
14.06. 08:43 jarda6666  Ano ti zli kapitaliste se spikli i proti zviratkum
14.06. 16:48 heliodos  RE: Ano ti zli kapitaliste se spikli i proti zviratkum
14.06. 19:12 Jenda.  RE: Ano ti zli kapitaliste se spikli i proti zviratkum
15.06. 17:10 Lin  RE: Ano ti zli kapitaliste se spikli i proti zviratkum
15.06. 17:29 Anonymus  RE: Ano ti zli kapitaliste se spikli i proti zviratkum
15.06. 08:52 SPECZ  
15.06. 11:58 csaba  Krava a úpal.

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

63

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc srpen přispělo 91 čtenářů částkou 18 889 korun, což je 63 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
1CuErU28m5a2tod9eZjnkY4sdidBVMpX6K
Další možnosti platby › Související články ›

Ve zkratce

To snad není možné! Prosím vás, řekněte, že se mi to zdá!19.08.19 09:09 Česká republika 9

Do Španělska kobylky nepovezeme, vzkázali pašeráci z lodi Open Arms19.08.19 08:37 Neurčeno 2

Radostné hýkání mainstreamu o 5G na stadionech, čtenáři vyjadřují spíše obavy16.08.19 20:02 Česká republika 4

Policie vláčí děti v poutech do pěstounské péče. Skandál? Ne. Běžná norská praxe16.08.19 16:12 Norsko 2

Ministerstvo podle Orwella 201916.08.19 02:05 Česká republika 4

Jak si drazí černouškové představují svůj život v Evropě15.08.19 17:44 Neurčeno 2

Chcete pastu bez fluoru? Zaplaťte!15.08.19 11:28 Česká republika 5

Jeffrey Epstein měl doma obraz Clintona v modrých šatech a červených lodičkách15.08.19 10:05 USA 0

Pašování okupantů do Evropy běží naplno14.08.19 11:20 Evropská unie 2

Za Soukupovu nevyváženost. TV Barrandov dostala pokutu 400 tisíc korun14.08.19 11:18 Česká republika 3

Polský premiér a moratorium na 5G sítě: Podepsal nebo nepodepsal?13.08.19 11:30 Polsko 0

Čtyři čluny za čtyři dny: Pašeráci zmnohonásobili transport okupantů do Evropy12.08.19 23:33 Neurčeno 1

Středočeský kraj dal na setkání vlastenců v Příčovech 50 tisíc, teď je chce zpět12.08.19 22:15 Česká republika 1

Neviditelný pes na straně konspirátorů? Epstein pracoval pro Mosad12.08.19 16:42 Česká republika 1

Rudý mor nahradil duhový. Občas má církev pravdu11.08.19 19:25 Polsko 2

Babiš boduje: Narovnání podnikatelského prostředí11.08.19 01:00 Česká republika 2

Epstein se zasebevraždil a satanisté podpořili LGBT, mozaika se zaplňuje10.08.19 16:44 USA 2

Satanisté podpořili LGBT komunitu. Nic jako tradiční rodina neexistuje, hlásali na náměstí v Praze10.08.19 15:09 Česká republika 6

Akcie firmy Bayer vyskočily o 11 % poté, co právníci dohodli odškodné za RoundUp10.08.19 11:53 Německo 3

Žena žaluje nejstarší berlínský chlapecký pěvecký sbor za diskriminaci10.08.19 11:31 Německo 2

Měnové kurzy

USD
23,27 Kč
Euro
25,80 Kč
Libra
28,23 Kč
Kanadský dolar
17,47 Kč
Australský dolar
15,78 Kč
Švýcarský frank
23,72 Kč
100 japonských jenů
21,83 Kč
Čínský juan
3,30 Kč
Polský zloty
5,91 Kč
100 maď. forintů
7,90 Kč
Ukrajinská hřivna
0,92 Kč
100 rublů
34,74 Kč
1 unce (31,1g) zlata
34 795,81 Kč
1 unce stříbra
392,98 Kč
Bitcoin
251 457,68 Kč

Poslední aktualizace: 20.8.2019 06:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 6 928