Diskuze k článku

Defenestrace po česku: Slavata králem, Martinic k blahořečení?

Příspěvků 46

9.6.2010 0:12

.. a placatou televizi ..

steve 97.?.?.?

.. jeste je porad neco malo, co se da ukrast, ne !?, .. a za 4 roky je zvoli znova ...., jako v Eeemerycku.

221549

9.6.2010 5:09

Pravda bývá složitá.

qwert151 85.?.?.?

Není proto divu,že za dvacet let působení médií v kterých vládne zkratkovitost a zjednodušení naučila spoustu lidí nepřemýšlet a nejít do hloubky.Proč také,je to tak lehčí a snáze se žije v poslušném stádečku jemuž pár vyvolených říká kudy do ohrádky a že za plotem jsou vlci.Jsem-li ovce,pak se musím nechat oholit,podojit a sežrat.A volby ukázali,že většina národa zovcovatěla. [oči v sloup]

221553

9.6.2010 6:08

Ano, ale ...

Dan13 85.?.?.?

Je možné s autorem souhlasit, ale je tu několik ale. Nejsem si úplně jist, že s Paroubkem by jsme to nějak vytrhli. Za vlád ČSSD se žádný ze známých nešvarů a problémů naší země nevyřešil a ani řešit nezačal. Pak tu máme to ono zadlužování. V předvolebních materiálech ČSSD slibovala, že během cca 5-6 let sníží tempo "zadlužování" na polovinu. To znamená, že se "možná" za 5 let budeme dále zadlužovat již jen nějakými 120 miliardami ročně ! Takže ano, ČSSD je tu i pro obyčejné lidi, ale kdo jednou ty dluhy zaplatí ? Nebo nám někdo bude půjčovat stále dál a stále víc ? Jen úroky nyní dělají cca 70 miliard ročně.

Je to samozřejmě dost zjednodušené, protože celý ten problém je velmi rozsáhlý a celé se to odstartovalo již na počátku 90-tých let. Proč proboha ale nikdo nechce (snad až na SSO) ucpávat díry v cedníku (veřejné rozpočty), ale každý se může přetrhnout buď :
a) si pořád půjčovat, aby bylo co cedníkem ještě prolít (ČSSD)
b) vyluxovat obyčejným lidem peněženky, aby opět bylo co cedníkem prolít (TOP 09, ODS)

Tak nehorázně se v našem státě plýtvá (nejsme v tom žádnou výjimkou), ale to nikdo neřešil, neřeší a řešit evidentně nechce.

K ČSSD na závěr snad ještě tohle :
http://www.reformy.cz/zpravy/konspiracni-teorie-ne...

221557

9.6.2010 11:09

RE: Ano, ale ...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 62.?.?.?

Reakce na 221557

Vy jste se taky zřejmě nechal systémem namotat. Nesplatitelnost dluhů je problémem věřitele, nikoli dlužníka. Opusťte stádo konvenčních hlav.

221574

9.6.2010 8:50

Lide jsou jako ovce

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 62.?.?.?

Chodi volit a pak beci.System je zalozen na organizovanem podvodu a lhani a ovce veri, ze jej mohou ucinit lepsim.[smích]Ovce si svobodne vybira jen mezi rezniky, kteri si na ni brousi noze.

221567

9.6.2010 9:05

kalik 193.?.?.?

To je pořád o tom, jestli volby mohou něco změnit, když všichni čtou stejné noviny a sledují stejné televize? Dokud lidé neprohlédnou, že je s nimi vyjebáváno, tak není naděje k nápravě. Tohle je vážně všechno jenom o lidech. Lidé musí chtít přestat být ovce, ale že by to k tomu směřovalo, jsem si nevšiml. Možná to kroužkování je první impulz. Já si pořád stojím za tím, že na změnu ještě nedozrála doba, tedy nepřišla nějaká ta katastrofa.

221569

11.6.2010 0:00

RE: nízkopříjmoví musí orat "držkou" v betonu.

Glinski Stan.(tenZulice) 90.?.?.?

Reakce na 221569

Pracuji v kolektivu dělníků (sám jsem dělník), nicméně prostřednictvím internetu se snažím získávat informace o dění nejen v ČR, nýbrž i ve světě.Nenásilnou formou náhodných otázek jsem se snažil otevřít diskusi mezi kolegy na předvolební kampaň, výsledkem je (moje) konstatování, že se jedná o totální nezájem.
Patříme k nízkopříjmové skupině ( 9000,- až 14000,- Kč čistého měs. příjmu), tito lidé nemají jasno, co vlastně chtějí - zdá se, že jejich budoucnost je samotné nezajímá !!! Žijí právě TEĎ !!!
Nyní nastala pro tyto "ovčany" doba, kterou já nazývám - "MUSÍTE orat držkou v betonu", abyste pochopili !!!
Ještě bych rád dovysvětlil, že tato skupina "ovčanů" ani nečte, ani nesleduje veřejno-právní média, ani nepřemýšlí nad jejich obsahem, chudoba materiální, chudoba DUCHOVNÍ.
NEZÁJEM - tedy, každý svého štěstí strůjcem - co více dodat ???

221713

11.6.2010 2:11

RE: nízkopříjmoví musí orat

janko janko (zavináč) karao (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 221713

Glinski Stane, odpovím jinak: jsou na světě různé rostlinky, některé jsou růžemi, jiné pšenicí. Ale genom mají společný. Rostlinky si své vlastnosti neumí vyměnit, lidé ale ano. Umíme se během života učit. Ale jde žít i bez učení.
O to déle si ty životy musíme opakovat.
...kdyby byli všichni nejchytřejší, svět by zanikl, je postavený na střídání polarit (kmitočet, frekvence, vibrace, rytmus...)
Další život si připravujeme tím současným. A kdo to ještě neví, pozná to později.

221716

9.6.2010 9:11

Zbytečný článek

Sam Ting Wong 213.?.?.?

Tento článek nepřináší nic nového, dokonce z něj mám dojem, že se snaží přimět nás k lítosti nad Paroubkem a jeho socany. Domnívám se, že kdyby vyhrála levice, autor by ve stejném duchu napsal o ODS a smutném Topolánkovi.
Současná forma demokracie je pouhým přeludem, který neslouží zájmům republiky, to už dávno víme. A také víme, že je v podstatě jedno kdo frašku zvanou volby vyhrál. My občané z toho prospěch mít nebudeme tak či onak.
Pouze přímá demokracie představuje krok směrem k hájení zájmů občanů. Prozatím jsou "zájmy občanů" pouze pracovním nástrojem politiků k oblbování mas. Spolu s mediálním agenturami přivádějí to oblbování k dokonalosti.

221570

9.6.2010 12:04

RE: Zbytečný článek

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 221570

Naštěstí se najde dost takových, kteří v den voleb radostně vstanou, slavnostně se oblečou a pak s mávátkem vyrazí do volební místnosti, s pocitem, že jejich hlas je hrozně důležitý a rozhodne. Nijak jim nevadí, že ještě včera v hospodě nadávali na to, jací jsou politici svině, že jen kradou a volby jsou podfuk. Ta slavnostní nálada, kdy v televizi všichni málem umírají vzrušením, padne nakonec na každého. Lidi chtěli změnu, tak ji "mají". Viděli, že v Americe to jde (Yes, we can!), tak šli k volbám, i když poznali, že po roce vládnutí Obamy všechny změny v USA (Yes, we can!) zůstaly jen planými sliby. Ale to nevadí!!! Však ono to jednou vyjde. Sice to nevyšlo od té doby, co současná "demokracie" existuje (pár set let), ale nakonec je potřeba nějaká ta osobní odpovědnost (rozuměj přenechání rozhodování o mých penězích a mém životě někomu jinému).

Hurá!!! Yes, we can!!!

221576

9.6.2010 18:24

RE: Zbytečný článek

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 88.?.?.?

Reakce na 221576

>Sice to nevyšlo od té doby, co současná "demokracie" existuje (pár set let)
---souhlasím potud, pokud říkáme, že demokracie je tedy nesmysl -jak na základě té staleté zkušenosti, tak na základě jednoduché logické úvahy. demokracie je od základu vadná myšlenka. možná že záměrně zavedená těmi, kdo skutečně vládnou z pozadí, aby plebs měl iluzi, že vládne lid.

pokud ale takový systém máme, je jasné, že je lepší být aktivní než pasivní (než nevolit, jako nějací naivní hrdinové s hlavou v písku).

co se týče samtingwongova nápadu, že vadnou demokracii vylepší ještě víc plebejsky hloupá demokracie přímá, tak to je absolutní utopie. možná se pak největším tupcům ze stáda bude zdát, že jsou věci podle nich, ale ty věci budou v podstatě špatně... a časem se to projeví, ke škodě všech, a v první řadě ke škodě nejblbějších=nejchudších.

221594

10.6.2010 0:10

RE: Zbytečný článek

Rostislav Mucha 85.?.?.?

Reakce na 221576

Původně jsem to viděl jako vy. Pak jsem se rozmyslel a volil taktiku "zadržování zla", tudíž jsem volil ČSSD. Ne z lásky. Jen proti řezníkům slepic snášejících zlatá vejce (Český telecom, pivovary apod.), jen proti asociálnosti patřící do 19. století. Jenže ostatní je zvolili a tak je budeme mít všichni...

221641

9.6.2010 17:12

RE: Zbytečný článek

Olas 78.?.?.?

Reakce na 221570

Bohužel, to co prezentujete je podle vaši rétoriky ještě ubožejší než to co sám kritizujete. Hodnocením něčeho ve stylu "Všechno je blbě...'" nelze dopět k žádnému řešení. Kuchařovi při hodnocení jeho výtvoru určitě nepomůžu slova "Všechno je blbě", chci-li nějakou změnu, musím vědět jakou a znám-li řešení jsem povinen ho specifikovat, jinak se stávám oponentem 4. cenové skupiny.
Pokuste se vyslovit konkretní řešení (jste doufám plátcem daní), které by mohlo být nápomocno řešení. Nepomůže tvrdit že všichni jsou stejní. Hodnotíme-li jednotlivce musíme se v zájmu objektivity zbavit nánosu špíny a mediálních fekálií.
Domnívám se, že tato diskuze by měla poskytovat více než kritiku něčeho, co většinou vnímáme, měla by se snažit o nabuzení, motivaci, komparace informaci... no dosti. Bohužel v našem systému se nevyplatí ani to, pamatovat si výroky našich "pseudopolitiků".

221590

9.6.2010 19:17

RE: Zbytečný článek

steve 174.?.?.?

Reakce na 221590

Vazeny Olasi , od r 1989 se potacime v rozmerech - nějakou změnu, ..řešení, ..jsem povinen, ..vyslovit konkretní řešení, ..plátcem daní, ..nápomocno řešení, ...
.. a podobna souslovi, ktera dnes jiz muzeme zahrnout smele do celedi: "magorismy".
--
.. snažit o nabuzení, motivaci - toto je jiz konkretnejsi. Mnoho lidi je nabuzeno, i s motivaci .., snad tusite, ktera z cest by byla nejrychlejsi a nejucinnejsi ..
Pokud vsak tapete - pomohu vam naznakem .. ??(co tak tesnejsi a vice hrejive vztahy s nasim vzorem, vudcem a bratrem - strejdou izraelem) - na tomto poli se skyta mnoho moznosti, nebo snad pochybujete ???

221601

9.6.2010 21:38

RE: Zbytečný článek

Olas 78.?.?.?

Reakce na 221601

Nevím jak jste přišel na "tápání". Pokud si ještě jednou přečtete můj příspěvek a zamyslíte se, určitě pochopíte na co jsem reagoval a proč. Je s podivem jak "mnoho lidí" se spíše skrývá za frázi "Já to neřeším" a podobně. Pročítám-li některé příspěvky zde na Zvědavci nabývám dojmu, že se jedná spíše o verbální ekvilibristiku (Já znám, já vím, já jsem četl, já mám univerzální pravdu...atd) někdy hraničící s duševní akrobacií. Pochopitelně vnímám i kvalitní názory a příspěvky, které podávají reálné informace k problémům zde ventilovaným. Nemusí se jednat o souhlas, skvělé jsou i věcné, důvodové negace spojené s vysvětlením a objasněním toho, co snad bylo opomenuto a nebo je nesprávné. Nevím jak jste dospěl k tzv. pomoci náznakem nabídkou Izraele.... ?
Co se týká toho jak píšete "potácení se v rozměrech" od onoho mezníku velkého přechodu k něčemu dokonalejšímu s čím jsem se osobně snad až příliš ztotožnil, nabývám stále více dojmu, že se pouze jednalo o výměnu dostupnosti k lizu. Mějte se skvěle.

221616

9.6.2010 22:16

RE: Zbytečný článek

steve 174.?.?.?

Reakce na 221616

Olasi - "tapani' mysleno ironicky ve vztahu podruci sionistickemu izraeli a jeho zajmum. A ty nejsou v souladu se zajmy ceske zeme a prosperity .. (myslena prosperita naroda, ne prosperita "pouzevlady"[mrknutí jedním okem] ..
.. jinak jsme ve stejne note .., pouze na razantnost ( vcetne moznych dusledku pro nektere subjekty) muzeme mit trochu jiny pohled. Doba 3o let se mi jevi jako dostatecne padny argument aby tento chliv byl tvrde vypraskan, jeste lepe - vice nez tvrde .. Jinak ... Pozdrav !!

221619

10.6.2010 10:31

RE: Zbytečný článek

Olas 78.?.?.?

Reakce na 221619

Díky za upřesnění. Já jsem v tomto případě pouze realista vědomý si obecně známého "Tempus fugit" i toho "Dvakrát do stejné řeky nevstoupíš". Tak jak nelze zopakovat rok 1968, tak nelze zopakovat rok 1989 a tím pádem nevěřím, v tom jsem realista (nejsem pesimista ani optimista), že v nějakém časovém horizontu, jak uvádíte, dojde ke změně. Již v době částečného uvolňování (asi kolem roku 1964),jsem se dostal k informaci, jak se dělá cena zlata a hlavně kdo ji tvoří. Pochybuji, že tito lidé "za oponou" připustí jakoukoliv změnu. Loutkoherci a loutky jsou jimi zcela bezpečně ovládání. No ale naděje přece jak se tvrdívá, umírá poslední.... , tak snad. Mějte se jak nejlépe dovedete a jak vám okolnosti vámi neovlivnitelné to dovolí. Krásný den.

221673

9.6.2010 10:48

Kdopak nám to v noci z pátku na sobotu kroužkoval na volebních lístcích?

;+ěščřžýáíé=´¨ 195.?.?.?

Kdopak nám to v noci z pátku na sobotu kroužkoval na volebních lístcích?
http://www.k213.cz/start.php?act=read&art=2360

221573

9.6.2010 12:20

Fenomén kroužků strany vyděsil. Už řeší, co s tím

Tereza Syrovátka 195.?.?.?

Fenomén kroužků strany vyděsil. Už řeší, co s tím
http://zpravy.idnes.cz/fenomen-krouzku-strany-vyde...

221578

10.6.2010 9:20

RE: Fenomén kroužků strany vyděsil. Už řeší, co s tím

mkadlec 62.?.?.?

Reakce na 221578

Zda se ze volby preci jen muzou neco zmenit a tak se to snazi zakazat [smích]

221667

9.6.2010 12:22

Tato forma "demokracie" má vadu - ovládá jí ten, kdo má v rukou média

proton 88.?.?.?

Demokracie by měla být čistou disciplínou, kde by se opravdu měli lidé rozhodovat a volit.
Bohužel, situace je stejná po celém "demokratickém" světě.
Ten , kde má dostatek finačních prostředků si zakoupí média a urputnou mediální masáží si zajistí volební výsledek. Potom ale chce vložené prostředky zpět a se ziskem! Tím se stává "demokracie" zprivatizovanou a volič ostrouhá.Může být sebelepší strana s velmi dobrým volebním programem a když nemá peníze na reklamu a předvolební cirkus,volební výsledek je chatrný.
Jediná cesta k relativně poctivým volbám je optimalizace nákladů jednotlivých politických stran. To znamená, že jedna politická strana by mohla na volby vynaložit pouze jasně danou a stanovenou sumu peněz,pro všechny stejnou, která by byla stanovena tak,aby byla přístupná i menším stranám.Také by odpadli "nebezpeční" a pro skutečnou demokracii zavádějící sponzoři a lobisté,kteří povětšinou nemají dobré záměry.
Je nutné vyčistit "demokracii" od nadbytečných peněz a potom je možné se vrátit ke skutečné autentické demokracii. Třeba pro zvolení prezidenta v USA je potřeba suma několika miliard USD
a takto zvolený prezident není nezávislý - musí naslouchat mocným a bohatým sponzorům a ty potom poslouchat a to jistě celý proces demokratických voleb posunuje mimo záměr demokratické volby. Mohu si jako občan zvolit pouze toho kandidáta, který už byl prolobován a schválen mocnými finančními kruhy!
A to je dnešní příběh voleb v České republice. Proto také nastávající politika nebude pro občana, ale pro ty, kteří si volby zaplatili a v jejich prospěch se bude rozhodovat.
Velkokapitál a různí podivní šejdíři si koupili volby v Česku , včetně vlivu ve veřejnoprávním médiích - kde se rozhodovalo, kdo bude připuštěn do předvolebních debat, podle velmi pochybných mediálních výzkumů, též podle mého názoru koupených a krajně neobjektivních. Je také podáno v té věci několik stížností na
volby,ale jejich výsledek při "nezávislosti" naší justice bude také spíše k smíchu a jsem zvědav jak soudy stížnosti rychle odpiknou.

221579

9.6.2010 12:41

Jirka si to prohrál především sám.

prostej člověk 85.?.?.?

Je sice pravda, že reklama na prací prostředky VV a TOP byla masivní, ale nic co by se nedalo očekávat. Ovšem megalomanská kampaň, smrsknutá na poplatky a 13. důchody, je taky nesmysl. Představa manažerů socanů, že každý důchodce je zároveň trotl a nepochopení, že trotlové jsou napříč, se ukázala fatální. Minulá kampaň založená na závisti napříč věkovým spektrem, byla podstatně účinější. A to se teprve Jirka rozjížděl, potom co to Standa docela zazdil. Jenže Jirka byl moc hrr a zbavil se příliš brzo, absolutně největšího pokladu co měl. Ani miliarda na cetky a bilboardy nikdy nedožene, to jakou roli hrála v minulé kampani, jeho bývalá manželka a to skoro zadarmo. Kdyby se držel minulé kampaně, se závistí napříč a podpořil to ježděním ve škodověnce, bydlení v bytu na sídlišti a hlavně aktivní účastí své bývalé, dnes mohl s KSČM vládnout ústavní většinou ve sněmovně. Kdyby si odložil okamžitou spotřebu, měl trpělivost,dnes jí mohl mít 10x více a rochnit se v ní. Chci-li oslovit tento druh lidí, nesmějí mne mít co závidět a nejlépe je vzbuzovat v nich lítost. To vůbec nemyslím hanlivě, nebo urážlivě. Kdyby si mě Jirka najmul za pětinu ceny co vrazil do emerických poradců a Tvrdíka, mohl jsem mu vyhrát volby. Oba bychom byli spokojeni. A to se považuji, za spíše konzervativně smýšlejícího.

221580

9.6.2010 13:11

poraženecký pesimismus

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 91.?.?.?

Třebaže se na to dívám podobně, v tónu článku mi vadí to poraženectví. Totiž, kdybych dal autorovi za pravdu, uznal bych také, že demokracie není možná. Jenomže ono to leckde funguje, ne dokonale, ale lépe než v Česku. Proč? No, nevím.

Ale mám podezření na něco jako zradu elit. Resp. politické programy někdo tvoří, a předkládá je národu či lidu. Politické strany jakožto instituce tohoto procesu jsou u nás zkorumpované, a nikdo jiný to nedělá, resp. dělá, ale jen jako profesionální lobista. Potřebovali bysme politicky aktivní vzdělané lidi nezávislé na státu (tedy např. i na AVČR) i na sponzorech i mimo politické strany. Platí to pro levici i pro pravici, ve sra...ch je u nás obojí.

Možná mají marxisté pravdu, politická nadstavba neexistuje bez ekonomické základny - nečekejme nezávislou zásadovou českou politiku bez vrstvy nezávislých českých podnikatelů, kteří ji budou potřebovat. Případně definici oprávněných zájmů bez ustanovení společenských skupin, které by měly ty zájmy za své. Což se dnes týká především levice, "lid" stále ještě nepochopil, že je lidem, nikoli elitou. Neztrácejme naději, TOP09 mu to nejspíš jasně vysvětlí.

221581

9.6.2010 18:14

Letošní volby...

Lin 85.?.?.?

...podle mého pohledu byly opravdu milníkem. Tak trošku jsem si je přirovnala k volbám r. 1946. Prosím, nekamenujte mě. [smích] Tehdy lidi taky moc chtěli "změnu" - aby se už nikdy neopakoval Mnichov se svými důsledky. A přestože KSČ tenkrát jako součást NF získala asi jen 40% hlasů, přesto se jí už další rok podařilo odrovnat opozici a o rok později už jsme tu měli "totáč". Pozdě si lidi uvědomili, jak sedli na lep "lepší budoucnosti". Někdo už krátce po volbách, někdo v padesátých letech, někdo vůbec. Tenkrát se podařilo zlikvidovat pravici a střed, dneska je tomu naopak.
Sleduju, co se děje nyní po volbách a zjišťuju podobné snahy. Odříznout opozici a "zabetonovat se" dalšími změnami ve volebním zákoně tak, aby změna na "jinou stranu" do budoucna nebyla možná.
"Semknutost" stran TOP, ODS a VV nevidím jako náhodnou. A tentokrát se nedá očekávat, že se nějak rozhádají. Jsou totiž "jedno tělo", akorát mají jiné názvy.
Možná jsem ve svém pohledu "příliš odvážná", ale okolnosti volební kampaně, voleb a povolebních aktivit mi tohle naznačují. Všechno, co dosud neprošlo pro "obavy z rizik", bude zavedeno. Viz chystaná důchodová reforma, která byla "u ledu" celé dva roky. V ostatních státech se ukázala jako cesta do pekla - u nás jí budeme mít, jsem o tom přesvědčená. Dalším bonbónkem je jednotná DPH, což by samo o sobě nebylo krokem zpátky, pokud by ovšem DPH nepředstavovala oněch 19% (osobně si myslím, že bude nakonec 20%). V původních "odvážných plánech" se počítalo s jednotnou DPH do 15%, ne víc. Zmiňovat školné a zhoršení podmínek zdravotní péče je zbytečné.
Přeju všem těm zhruba 60% lidí, kteří letos volili, ať se ze svého snu o "lepší budoucnosti" raději ani neprobouzí.

221592

9.6.2010 18:46

RE: Letošní volby...

steve 174.?.?.?

Reakce na 221592

Lin - no vidite .. a to nas chteli 'ukamenovat" pro obcanskou nezodpovednost ... [smích]
.. a bude hure, mnohem hure ... tzv. komunisticka totalita nebyla az tak vystavni dojna krava - ale presto nejake to mliko z cecku lidem vzdy pustila ...
.. tahle kravicka bude poustet mliko jenom nekomu, urcite ne tomu - kdo ji bude krmit. A tim krmicem - je danovy poplatnik ...
.. a bude hure - az .."mnohem nejlepe", knize to uz projednal na schuzi v hotelu ...
.. at vsak bude ohrozeni ze strany perverznich nepratel jakekoliv - my, jako narod - musime stat pevne po boku izraele, podporit ho dalsim turistickym pochodem (napr.), vydanim petice odsuzujici snahy o prolomeni mirotvorne blokady Gazy, popr. - prevedenim duchodoveho fondu do Jerusalem Bank, konto SS NSDAP 356 238678 ..
.. neb - jak pravila osoba, ktera by zcela opravnene mela mit misto v nove vlade: "plany teroristu zhati - nasi vepri boubelati !!"
.. KEFALIN - NA HRAD !!!

221598

9.6.2010 19:05

RE: Letošní volby...

janko janko (zavináč) karao (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 221592

Lin, máte asi čich na "jadérko". Ano, do řízení státu se dostali lidé od peněz".
A mám dojem, že se jejich vnitřní většina už překlopila do pozitivního hledání východisek. Ještě výstupy nejsou vidět, ale z tiskovek zní hudba potřeb, slibují a zatím plní, co slíbili. Samozřejmě všichni půjdou ve slibech i trochu zpátky, ale jeví se mi, že tentokrát se sešli rozumní lidé.

Že ti línější z nás budou prskat nad různým zdražením, to lze očekávat, línější řvou vždy víc. A je asi nutné jim vysvětlit, že doba, kdy se zas nakradený majetek bude vracet - ta se blíží. Situace ve světě si to vynutí.
Mě stačí, když nejméně dvakrát za týden mi volá nějaký chytrák, abych investoval, že on je investiční poradce. Říkám jim, ať si najdou raději práci, než přehazovat pytel bublin a honit "investující blbce", co ještě nějakou korunu mají. Ta jeho práce je také zlodějina, on vydělává na neinformovanosti těch, co musí od rána do večera někde přežít své zaměstnání, také často zbytečné, udržované jen proto, aby přišla "vejplata".
Až si každý zkusí vytvořit svou živnost nebo firmu, pak se s ním rá budu bavit o spolupráci.
Ale ti, co za nejmenší námahu chtějí i hodně peněz, ti jsou nejen na některých poslaneckých postech.

221600

9.6.2010 19:34

RE: Letošní volby...

steve 174.?.?.?

Reakce na 221600

JANKO .. nakradený majetek bude vracet - ta se blíží ..
.. Vas optimismus je hrejivy, avsak obavam se - ze je lichy ..
--
.. tu dobu, ktera jak rikate - "se blizi", .. nedohonime ani kdyby nam bezela naproti ..
--
.. druhy Jan Hus nebude. A cesky Putin - se v tomto narode narodit nemuze. Z duvodu: - blbej narod memuze zplodit ceskeho Putina ..., vazby DNK.
.. spokojme se s tim, ze vsechno je blbe, zijeme s tim od "Bile Hory", vyhrali jsme hokej a mame radi utrpeny holokaust ..
takze se mame vlastne demokraticky a za 4 roky si to korektne zopakujem ..

221602

9.6.2010 21:12

RE: Letošní volby...

janko janko (zavináč) karao (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 221602

Steve, přitahuj si do života co chceš, já si přitahuju to dobré tím, že píšu o takových variantách vývoje, které považuju za lepší.
..kupodivu to už trošku funguje. Ale ještě nemá dost lidí na tyhle jemnůstky emocí a pravdivosti ty správně nastavené buňky....

221612

9.6.2010 21:28

RE: Letošní volby...

steve 174.?.?.?

Reakce na 221612

Janko - bud si jisty, ze bych byl take rad, aby se veci obratily k lepsimu .. Dum se neda zachranit vymenou nekolika cihel a novou fasadou. Tenhle barak hnije od zakladu, a uz to neni NAS barak !! Do jake miry dovoli stavajici majitel, ktery nam tento nas barak podvodne ukradl, - provest opravy, o kterych si myslime - ze jsou nutne ?? Novy majitel prece tento barak zamerne privedl do hnilobneho stavu, my jsme jiz pouze najemnici ....
.. Nebo si myslis, ze v dnesnim trendu "spolecneho" evropskeho domu - nam cechum povoli majitel na jednom poschodi pravo rozhodovat sami o sobe ????

221615

10.6.2010 22:22

RE: Letošní volby...

janko janko (zavináč) karao (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 221615

Steve, a kdo mluví o pár cihlách? Já píšu o rozebrání baráku, očištění všech cihel a postavení nového. A všichni na téhle stavbě makáme, někdo vědomě, většina jen svým podvědomím.
EU se bude stavět znovu, podle dítěte těchto rodičů: tátou byl a je Německo a jeho projekt "Základní příjem", matkou je Francie, ta určí rychlost realizace - a dítětem jsou bráchové Česko a Slovensko, které tito rodiče vychovávají a sami se od svého dítěte učí.
Je to samozřejmě alegorická zkratka, ale jakmile pochopí víc lidí, že planeta je živý tvor se svou symbolikou a schopnostmi - tak pozná, jak a proč národní jazyky vyprofilují mezi zeměmi podobné vztahy jako známe v rodině.
...jen ještě vydrž, doba zraje, pozitivní změny se připravují a postupně přicházejí. Hodně lidí ale má brejle umazané svými nedobrými zkušenostmi, to je brzdí v chápání jiných vztahů mezi stejnými typy lidí.

221704

9.6.2010 19:46

RE: Letošní volby...

Lin 85.?.?.?

Reakce na 221600

Bohužel, Janko... nesdílím váš optimismus a mám proč.
Nechci tu zabředat do osobních stóry, jen vám napíšu, že jsem nikdy nestála s nataženou rukou a raději spala 3 hodiny denně, abych utáhla ty, které jsem táhnout měla, protože to byla moje povinnost. Nezadlužila jsem se a půjčky nemám, nikomu nedlužím. A teď, se zavedením školného (počítám už od letošního školního roku), budu muset odepřít své dceři podporu ve studiu, na které mé příjmy opravdu, ale opravdu nestačí.

221606

9.6.2010 21:19

RE: Letošní volby...

janko janko (zavináč) karao (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 221606

...Lin, každý jsme si prožili to své, také jsem si občas vyskakovat nemohl - ale vím, že probíhá postupná přeměna vědomí lidí, zatím jen některých a ještě spíš na internetu - ale lavina už jede, sbírá sílu.
A nebude tolik škodit dobrým lidem, kteří už mají svůj životní úkol splněný - a k nim asi patříte, ne?
..a jestlipak k té podpoře také přidáváte kontrolu toho, jak si dcerka vede? Někteří mladí mají odkoukán styl "Přemluv bábu"..., doufám že k nim vaše dcera nepatří.
...tzv. opičí bezbřehá láska nadělá víc škody než užitku, to asi víte....

221613

9.6.2010 23:08

RE: Letošní volby...

steve 174.?.?.?

Reakce na 221613

Janko - ty ji nerad, jak ma kontrolovat svoju devuchu ! Po tem je ti prd. Ty sa radsi staraj, aby uz ta lavina valila dolu a zrobila v tym republikovym bordelu jakysi ordnung. A nedlubaj do lidi tam, kaj sa to nepatri. Sy uz chlap z jednu nohu ve futralu, toz z teho nerob "Sokola" ...

221630

9.6.2010 23:20

RE: Letošní volby...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 213.?.?.?

Reakce na 221613

premena mezi lidmi?Probuh, jestli nejaka je, tak k horsimu, fantasto.Na Internetu slidi kyberneticti vojaci Eretz Israel a jejich cesti vlezdoprdelkove za ne delaji spinavou praci krakanim o demokracii, liberalismu, svobode a jinych nesmyslech.Cesti blbci budou drzet hubu a krok.I kdyby meli delat 364 dni pro stat a jeden den na sebe, porad budou verit liberalnim nesmyslum, ktere do nich vladnouci mafiani husti.

221634

9.6.2010 23:43

RE: Letošní volby...

steve 174.?.?.?

Reakce na 221634

.. mate pravdu, ale tu dnes muzete rikat uz jen v nepratelskem Rusku. Treba .. Ale, ta vize je lakava - premena lidi k lepsimu, lavina lidi .., tak do fronty, kdyz je sleva 20%OFF narod stmeli !!! [smích]

221637

10.6.2010 7:57

RE: Letošní volby...

Lin 82.?.?.?

Reakce na 221613

Janko, čekala jsem všelijakou reakci, ale ne takhle ubohou. Jediné, co vás napadlo, je "má opičí láska" nebo "má nedostatečná kontrola" dětí. Takže automaticky a "nenápadně" předpokládáte, že jsem pravděpodobně špatně vychovala děti, když si nyní nebudeme moci dovolit vzdělání? To je docela ubohé... vzhledem k okolnostem, že mé děti si přivydělávaly už na střední a obě absolvují další vzdělání při zaměstnání. Zřejmě nemáte vůbec pojem o výdajích s tím spojených.
Pane, vůbec netuším, o jakém životním úkolu to mluvíte, ale jestli jste měl na mysli výchovu dětí, pak ano, tenhle "úkol" už jsem splnila a Mádla a Issovou doma nemám.
Každopádně vám za vaše "rady do života" děkovat nebudu.

221657

10.6.2010 7:29

RE: Letošní volby...

Erwin 91.?.?.?

Reakce na 221592

Milá Lin, pokud žijete v Česku, tak mám obavy, že z tohoto snu se budete muset probudit i Vy tejně jako ti, kteří k volbám šli. Vás ten sen o lepší budoucnosti postihne stejně jako ty ostatní.
Až budu velký, zřídím si agenturu na výzkum volebních preferencí. A budu natahovat obě ruce všemi směry. Mnoho lidí, se kterými jsem před volabmi hovořil, hořekovalo nad tím, že by dali i svůj hlas nějaké malé straně, ovšem odradily je preference, kdy v průzkumech nedosahovaly potřebných 5% a tím pádem si to každý rozmyslel. Pokud bych obdržel od strany malinké zpropitné, preference bych lehounce upravil tak, aby i ti voliči, kteří by té straně jinak hlas díky nízkým preferencím nedali, by jej dali s šancí, že překročí magických 5%. Díky tomuto malinkému "povzbuzení" by strana jistě obdržela hlasy těch, kteří jí hlas původně zamýšleli dát.

221653

10.6.2010 7:47

RE: Letošní volby...

Lin 82.?.?.?

Reakce na 221653

Díky, ale obávám se, že jsem vzhůru až moc, takže jsem si vědomá, co nás v ČR čeká.

221656

9.6.2010 18:19

Davam knizeti rok maximalne dva

Kadlik 90.?.?.?

Davam knizeti rok maximalne dva pak nasledu je Slavatu s Martinicem.

221593

9.6.2010 19:40

RE: Davam knizeti rok maximalne dva

steve 174.?.?.?

Reakce na 221593

.. zvlastni - nedal bych vsem trem ani 2 minuty .. Rozhazujete kolem sebe roky jenom tak .., vy jste slon ?? Sloni maji hodne casu ...

221605

9.6.2010 22:52

Všem inteligentním a zodpovědným voličům

Kropáč kropac20 (zavináč) seznam (tečka) cz 94.?.?.?

Již mne nebaví dělat nějakou osvětu. Tak si to přečtěte tady:
http://news.bbc.co.uk/2/hi/business/10150007.stm

Potom údaje můžete konfrontovat se zadlužeností ČR a zjistíte, jak vám hlavinky média vyčistily.

221629

10.6.2010 5:59

A Havel se jen směje,

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

jak toho Klause zase o něco víc izoloval.
No není divu, když lidé věří médiím i jiné věci, než sport a s kým chodí omladina ze Superstar.
Lid se možná už dočkal kýženého dna, po kterém se volá od r.1990, ale kdo ví, zda se odrazí ...

221650

10.6.2010 7:31

Pro Janka a další optimisty

Železný Felix 217.?.?.?

Převzato od pana Leviathan (diskuse RESPEKT) děkuji za copy right

Koho vlastně zastupují?
Zastupuje TOP 09 pravicové voliče?
Zastupují VV středové voliče?

Zastupují vůbec nějakého voliče?

TOP 09 a VV jsou především dětmi svých duchovních otců – a těmi jsou lobbisté a podnikatelé, pro které jsou tyto strany určeny, aby skrze ně mohli rozhodovat o velkých zakázkách.

O voliče ani o "čertíky" – takové či onaké – vůbec nejde.

Vítězem voleb jsou Háva a Bárta. Před oběma pány bychom se měli mít na pozoru – velký zbrojař Háva a Bárta s největší „soukromou armádou“ právě získali dohromady 65 mandátů v dvousetčlenné Sněmovně.

A hodně děsivé - přímo "ďábelsky" děsivé - je, že se o vládě vyjednává nikoli mezi politiky, ale mezi kmotry, šíbry, byznysmeny a lobbisty, což ukázalo okamžité povolební kmotření ve Žlutých lázních.

Onen Háva, o kterém Kalousek tvrdí, že je jen náhodou jeho přítelem (s politikou prý nemá jejich vztah nic společného) - byl už pár hodin po volbách přítomen při důležitých jednáních ve Žlutých lázních.

Ono je vlastně vůbec zajímavé podívat se, kdo se ve Žlutých lázních sešel.
Kromě Hávy a Bárty i Roman Janoušek, Tomáš Hrdlička, Milan Jančík či Jan Kočka (sic!).

O podobě, "čertících", záměrech a úkolech příští vlády TOTO říká více, než jakékoli "koaliční" programové prohlášení.

Sněmovna sice získala mladé tváře hned několika blondýnek, ale nejsem si úplně jistý, zda česká politika potřebuje právě pětadvacetileté poslankyně.
O co se v českém parlamentu zasadí?
O totéž, o co zbytek poslanců VV a TOP 09 – budou hlasovat tak, jak se bude hodit jejich mecenášům.

Další hřebíček do rakve idejí v politice – už ne "názorové" střety, ale ve Sněmovně půjde především o to, jak co nejlépe prohlasovat konkrétní na míru šité "lobbystické" zákony.

Ale co bychom vlastně chtěli ještě v ČR rozhodovat, když to podstatné se rozhoduje v Bruselu?

Pak je jasné, že český parlament je odsouzen k pouhému přetahování se o vliv nad různými veřejnými zakázkami.

Čím více se rozhoduje mimo nás, tím více je český parlament přenecháván "novým" regionálním bossům, kteří vycítili šanci a naučili pár vybraných lidí několika politickým frázím.

A z českého parlamentu si už dávno dělají stroj na své (naše) peníze.

Osobně jsem zvědav, jak se v tomto světle budou VV zasazovat v "boji proti korupci", když střet zájmů je už v jejich straně od jejího vzniku dávno přítomen.

Bude to asi stejně komická podívaná, jako když dlouholetý navyšovatel státního dluhu a korupčník Miroslav Kalousek najednou začal být "dobrým hospodářem".

221654

10.6.2010 8:28

RE: Pro Janka a další optimisty

Lin 82.?.?.?

Reakce na 221654

O tom to přesně je.
Co bude hlavní náplní "trojstrany" bylo jasné už před volbami. Žádné stavění státu na "ekonomické nohy", ale kontrola nad plynulým tokem veřejných financí do soukromých firem několika "vyvolených". Státní zakázky jsou totiž už mnoho let nejspolehlivějším způsobem, jak dojít k velkým penězům. Zajistit si spolehlivý zdroj toku v době, kdy mnoho firem krachuje pro platební neschopnost (svou či druhotnou), je terno.

221661

11.6.2010 15:10

Dobrý článek, až...

Mr.Winston.Smith 213.?.?.?

... na ten konec. To s těma husitama byl bohužel těžký přešlap. Škoda... chtěl sem mu dát do poslední chvíle jedničku.

221752

11.6.2010 23:47

RE: Dobrý článek, až...

steve 72.?.?.?

Reakce na 221752

.. muzete rozvest onen "preslap" z Vaseho pohledu ??

221809

Příspěvků: 46

09.06. 00:12 steve  .. a placatou televizi ..
09.06. 05:09 qwert151  Pravda bývá složitá.
09.06. 06:08 Dan13  Ano, ale ...
09.06. 11:09  RE: Ano, ale ...
09.06. 08:50  Lide jsou jako ovce
09.06. 09:05 kalik  
11.06. 00:00 Glinski Stan.(tenZulice)  RE: nízkopříjmoví musí orat "držkou" v betonu.
11.06. 02:11 janko  RE: nízkopříjmoví musí orat
09.06. 09:11 Sam Ting Wong  Zbytečný článek
09.06. 12:04 hestroy  RE: Zbytečný článek
09.06. 18:24  RE: Zbytečný článek
10.06. 00:10 Rostislav Mucha  RE: Zbytečný článek
09.06. 17:12 Olas  RE: Zbytečný článek
09.06. 19:17 steve  RE: Zbytečný článek
09.06. 21:38 Olas  RE: Zbytečný článek
09.06. 22:16 steve  RE: Zbytečný článek
10.06. 10:31 Olas  RE: Zbytečný článek
09.06. 10:48 ;+ěščřžýáíé=´¨  Kdopak nám to v noci z pátku na sobotu kroužkoval na volebních lístcích?
09.06. 12:20 Tereza Syrovátka  Fenomén kroužků strany vyděsil. Už řeší, co s tím
10.06. 09:20 mkadlec  RE: Fenomén kroužků strany vyděsil. Už řeší, co s tím
09.06. 12:22 proton  Tato forma "demokracie" má vadu - ovládá jí ten, kdo má v rukou média
09.06. 12:41 prostej člověk  Jirka si to prohrál především sám.
09.06. 13:11  poraženecký pesimismus
09.06. 18:14 Lin  Letošní volby...
09.06. 18:46 steve  RE: Letošní volby...
09.06. 19:05 janko  RE: Letošní volby...
09.06. 19:34 steve  RE: Letošní volby...
09.06. 21:12 janko  RE: Letošní volby...
09.06. 21:28 steve  RE: Letošní volby...
10.06. 22:22 janko  RE: Letošní volby...
09.06. 19:46 Lin  RE: Letošní volby...
09.06. 21:19 janko  RE: Letošní volby...
09.06. 23:08 steve  RE: Letošní volby...
09.06. 23:20  RE: Letošní volby...
09.06. 23:43 steve  RE: Letošní volby...
10.06. 07:57 Lin  RE: Letošní volby...
10.06. 07:29 Erwin  RE: Letošní volby...
10.06. 07:47 Lin  RE: Letošní volby...
09.06. 18:19 Kadlik  Davam knizeti rok maximalne dva
09.06. 19:40 steve  RE: Davam knizeti rok maximalne dva
09.06. 22:52 Kropáč  Všem inteligentním a zodpovědným voličům
10.06. 05:59  A Havel se jen směje,
10.06. 07:31 Železný Felix  Pro Janka a další optimisty
10.06. 08:28 Lin  RE: Pro Janka a další optimisty
11.06. 15:10 Mr.Winston.Smith  Dobrý článek, až...
11.06. 23:47 steve  RE: Dobrý článek, až...

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

25

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc září přispělo 55 čtenářů částkou 7 546 korun, což je 25 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
1CuErU28m5a2tod9eZjnkY4sdidBVMpX6K
Další možnosti platby › Související články ›

Ve zkratce

Akademik Ferák: Exodus moderného človeka z Afriky13.09.19 04:56 Slovensko 2

Další kulturní obohacení v Itálii. Italové budou Salviního ještě prstíčkem vyhrabávat z politického hrobu12.09.19 23:54 Itálie 4

Mrtvé včely kolem vysílače 5G12.09.19 12:59 USA 7

Případ Mazurek: Občan podal "sebeudání"11.09.19 21:11 Slovensko 3

Proruský žoldák? Co to je?11.09.19 19:08 Česká republika 4

Zeman v Srbsku: „Mám rád Srbko a srbský národ a nemám rád Kosovo“ 11.09.19 17:09 Česká republika 7

Praha - černých dealerů drog město zaslíbené...11.09.19 10:18 Česká republika 2

Jourová je místopředsedkyní Evropské komise. Dohlédne také na dezinformace10.09.19 16:27 Evropská unie 6

Hamáček šílí. Chce, aby ženy nemusely přechylovat příjmení09.09.19 15:55 Česká republika 6

Pelikán vydáním Nikulina nespáchal trestný čin. Jednal správně, řekl žalobce07.09.19 22:08 Česká republika 5

Poslance Mazureka se zastal Fico - a vyšetřuje ho policie též!06.09.19 21:38 Slovensko 5

Nová studie o příčinách pádu WTC705.09.19 15:32 USA 5

Diversita = bílá genocida05.09.19 10:42 Neurčeno 9

Z dění ve Středozemním moři (videa)05.09.19 08:04 Itálie 0

Liberálne médiá sú zhrozené. Prieskum ukázal, že učitelia omnoho viac dôverujú Hlavným správam ako Denníku N alebo SME04.09.19 20:38 Slovensko 0

MeToo začíná ženám škodit. V USA roste nechuť je zaměstnávat04.09.19 20:26 USA 1

Itálie má novou vládu, Salvini kaput, přístavy otevřené okupantům04.09.19 17:43 Itálie 8

Babiš & Soros a rok 201104.09.19 10:43 Česká republika 0

Slovenský poslanec Mazurek popsal v rozhlase, jak vidí cikány a islám - a přišel o mandát a nesmí kandidovat03.09.19 17:18 Slovensko 8

Piráti čekají vítězství. Vyhlašují soutěž na ministry03.09.19 12:44 Česká republika 4

Měnové kurzy

USD
23,34 Kč
Euro
26,03 Kč
Libra
29,19 Kč
Kanadský dolar
17,56 Kč
Australský dolar
16,05 Kč
Švýcarský frank
23,58 Kč
100 japonských jenů
21,60 Kč
Čínský juan
3,30 Kč
Polský zloty
5,98 Kč
100 maď. forintů
7,80 Kč
Ukrajinská hřivna
0,94 Kč
100 rublů
36,28 Kč
1 unce (31,1g) zlata
34 748,65 Kč
1 unce stříbra
407,22 Kč
Bitcoin
241 025,38 Kč

Poslední aktualizace: 15.9.2019 06:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 5 994