Diskuze k článku

Pohľad späť

Příspěvků 34

6.6.2010 10:33

karel IV

Karel IV 90.?.?.?

Tuhle frustraci ma dnes temer kazdy, ale lidi spi a zvoli si tu stejnou chamrad co to 20 let potazmo 60 takhle vedla a uverila reklame ze ti co tuto i vasi republiku udelali bananovou daji doporadku....Je mozne aby v tomto globalizovanem svete nekdo to s republikou myslel dobre? a nemusel jen plnit pokyny tech v pozadí ikdyz jsou z toho pekne prachy a dalsí vyhody?

221343

6.6.2010 11:45

Pekne sme naleteli

Erika 52 213.?.?.?

...a podľahli sme ilúziám.
Keď sa k nám potom začalo valiť zelené mäso z Nemecka, či toxický odpad z Rakúska, keď postupne pozatvárali továrne, čo sprivatizovali, pochopili sme, načo nás Európa vlastne potrebovala. Pomohli sme jej odvrátiť hospodársku krízu presne o 20 rokov.
A teraz, vďaka podpísaniu Lisabonskej zmluvy, nás už len dorazia.
Sami sme im dali do ruky zbraň, tentokrát sa naozaj nemáme na čo vyhovárať.

221353

6.6.2010 14:38

Môžem potvrdiť

ppppp 87.?.?.?

Dnes je okolo Bratislavy niekoľkokrát viac billboardov, než okolo Viedne. Keď som sa za hranicami po dedinách opýtal, prečo tam majú tak málo billboardov som dostal odpoveď, že sú drahé.
To zároveň dáva odpoveď na otázku, kam idú peniaze u nás, a za čo platíme. Rakúšáci sú naraz akísi šetrnejší, my stále ciciame akési podhodené zlaté vajce. Podobne vyzerá byť Bratislava vysvietená viac ako Viedeň, tuším sa hráme na Las Vegas, s pointou vtipu, prečo hlupákom nesvietia oči. Išiel som tiež cez Rakúsko vlakom do Nemecka až blízko k francúzkym hraniciam, a mám analogický zážitok, ako autor témy. Na každej asi 10.streche solárne panely na elektrinu. No a tá analógia - panely aj na každej asi 3.šope -stodole, často tým aj veľké plochy. Tí ľudia viac myslia dopredu a nehrajú sa toľko na to, na čo nemajú. Po ceste bolo veľa dedín aj známe mestá, cestoval som cez deň, a nikde som nevidel tak veľký počet novodobých premrštených víl a veľkých áut, ako u nás. Nechce sa mi veriť, že by som sa zle pozeral.

221356

6.6.2010 14:49

Slovenština, to je tedy jazyk ...

Janecek 69.?.?.?

Mohl by prosím někdo přeložit do češtiny slovo "ohúrila". Asi je to maďarského původu.

221357

6.6.2010 20:13

RE: Slovenština, to je tedy jazyk ...

Bernardo 178.?.?.?

Reakce na 221357

Byť ohúrený - byť prekvapený, hotový, úplne perplex. Ohúriť sa dá v pozitívnom aj negatívnom slova zmysle. Boli by sme ohúrení, keby sa Slovensko stalo majstrom sveta vo futbale. Boli by sme ohúrení, keby sme zajtra žili v oveľa lepšom svete. Ale čo nie je, môže byť. So long... ;o)

221384

6.6.2010 23:20

RE: Slovenština, to je tedy jazyk ...

herbert 89.?.?.?

Reakce na 221384

A pan janecek by bol Ohureny, keby sa dozvedel, ze madarcina prevzala od slovanov viac slov ako naopak....

221401

7.6.2010 2:18

RE: Slovenština, to je tedy jazyk ...

Janecek 69.?.?.?

Reakce na 221401

To sem tedy náhodou věděl. Slyšel jsem dokonce, že to dosahuje až třicet procent maďarštiny, ale to se mi zdá moc.

221406

7.6.2010 10:21

RE: Slovenština, to je tedy jazyk ...

Tamiral 217.?.?.?

Reakce na 221406

a podľa vedcov z Tokia a Szegedu len 4% obyvateľov Maďarska má maďarské gény. 80% ich má gény slovanské a ostatní germánske. (údaje zverejnené na viacerích servroch a vo viacerích médiách v HU, SR ... v roku 2009)

221432

7.6.2010 11:24

RE: Slovenština, to je tedy jazyk ...

HHBB 85.?.?.?

Reakce na 221432

Je to stejné jako s němci. Obrovská porce němců jsou poněmčení slované. Tyto kmeny se nazývaly všelijak, jazykově a kulturně však byly zařaditelné do (poměrně moderního) názvu – Slované.
Podobně jako maďarské kmeny usídlené mezi slovanským živlem byly i ty germánské použity k jeho rozdělení stejnou metodou jako u němců - náboženstvím. Přijmutím latinského ritu svatá říše udělovala výsady v rámci její hierarchie, čímž vytvářela páté kolony uvnitř nepoddajných enkláv.
Germáni se nechali polatinštit a přijímali pak říšskou hierarchii, stejně jako hrstka Maďarů, což byl počátek rozpadu již sjednocujících se záp. a již. Slovanů napříč kontinentem. Maďarština, stejně jako němčina, se stala „úřední“ řečí a dnes je tu výsledek – Slované se stávali k říši loajálními Maďary, Němci, Rakušany, Prušáky a já nevím čím vším ještě…
Takhle se prostě staví světový řád.

221435

7.6.2010 11:59

RE: Slovenština, to je tedy jazyk ...

Olas 78.?.?.?

Reakce na 221432

Jsem přímo fascinován kolik času (asi 19 hod.)je věnováno v "plodné" diskuzi něčemu, co nemá nic společného s obsahem a smyslem původního článku "Pohľad späť". To o čem se v rozpětí asi 19 hod. jaksi uniklo mému chápání.
-------------------------------------------------------------
Pozn. k editorovi: název mého příspěvku přímo korespondoval s původním názvem, navíc podle statistiky příspěvků jsem byl jako první. Nějaké chybějící "číslo", jsem ani dodatečně nenašel. Při posuzování obsahu bylo možno příspěvek zařadit. Veškeré indicie a identifikátory byly "OK".

221439

7.6.2010 13:16

RE: Slovenština, to je tedy jazyk ...

HHBB 85.?.?.?

Reakce na 221439

Ale ono to docela souvisí...
…článek popisuje to, co by se dalo popsat jako „vykořenění“…jinak řečeno - jsme sice jakoby doma, ale přitom nejsme, jelikož již vlastně žijeme v říši (téměř globální), kam byli mnozí jednoduše nalákáni na sexy konzum… [mrknutí jedním okem]

221444

7.6.2010 13:42

RE: Slovenština, to je tedy jazyk ...

Vojta49 apear (zavináč) atlas (tečka) cz 81.?.?.?

Reakce na 221444

A to je dobře a nebo špatně, pane HHBB? Jinými slovy. Je lepší, sedět DOMA na samotě u lesa a celý život se probírat starými ohmatanými almanachy? A nebo je lépe "se spustit" a propadnout té zatrolené globalizaci se všemi jejími důsledky? [mrknutí jedním okem]

221447

7.6.2010 13:56

RE: Slovenština, to je tedy jazyk ...

HHBB 85.?.?.?

Reakce na 221447

Obecně určit „dobře nebo špatně“ můžeme jen na základě dogmatu. Proto za sebe si musí odpovědět každý sám…
Tedy za sebe říkám, že mě konzum býval i sympatický, ale často také úplně ukradený, nebo i zcela naobtíž, teď ho již považuji za nebezpečný pro každého, kdo u něj za stávajících podmínek bude chtít setrvat. Důvod je jednoduchý, jako motor lidské činnosti způsobuje omezenost, proto v důsledku úpadek.
Určitě to nezaměňujte za „pokrok“, to bychom si museli pokrok nejdříve definovat. Konzum je průvodní jev tzv. ekonomického růstu, který je zase průvodním jevem zavedené lichvy (tzv. kapitalismu).
[smích]

221450

7.6.2010 14:11

RE: Slovenština, to je tedy jazyk ...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 221447

ještě ke globalizaci...
Ta má mnoho úrovní a byla tu vždy. Pokud ji budeme chtít nějak hodnotit, musíme si nejdřív určit onu úroveň globalizace, kterou chceme komentovat, co je její příčinou a co nám způsobuje a jaké to má dopady na nás...
...pak si musím říci - co chci já - a potom mám šanci to zhodnotit jako dobře, nebo špatně.

HHBB

221452

7.6.2010 14:41

RE: Slovenština, to je tedy jazyk ...

MedaBeda mcaellen (zavináč) seznam (tečka) cz 62.?.?.?

Reakce na 221447

A Vy už jste se spustil pane Vojto? Pokud ano, jakých výsledků v jakém časovém horizontu jste dosáhl?

221458

7.6.2010 23:24

RE: Slovenština, to je tedy jazyk ...

Vojta49 apear (zavináč) atlas (tečka) cz 81.?.?.?

Reakce na 221458

Svou reakci pro Vás oba umístím s dovolením zde, pánové HHBB a Méďo. A hned odpovím na to nejdůležitější. Také bych naříkal spolu s autorem článku kdybych marně toužil:

> ešte stretnúť človeka-priateľa ... sa ráno prebudiť a celým srdcom sa tešiť novému dňu ... mať okolo seba úprimných ľudí, ... stretnúť kamaráta, ...

Já mám své přátele (pokud bohužel nezemřeli) stále. Nikdo mi je nevzal. Ba naopak. Díky moderním komunikačním technologiím mám víc přátel, než kdykoliv dříve.

Probouzím se (s výjimkou dní s poznámkou v diáři - zubař) s pocitem radosti a příjemného očekávání, co pěkného přinese nový den.

Mám okolo sebe spoustu milých a upřímných lidí. Jak svou velkou rodinu, tak přátele. A když mi můj malý vnouček řekne "dědě, mě tady bíbí (ještě neumí říci l)", jsem dokonale šťastný.

Soudím pánové, že člověk obvykle dosáhne toho, po čem touží. Globalizace neglobalizace. Jen nesmí podlehnout přesvědčení, že za naplnění jeho tužeb je odpovědný někdo jiný. Mýlím se? [smích]

221480

8.6.2010 0:06

RE: Slovenština, to je tedy jazyk ...

Anonymus 85.?.?.?

Reakce na 221480

Heleď dědku, předpokládám, že vnouček nemá 15roků, ale tak do dvou let. V tom případě nám snad nechceš namluvit, že se mu líbí současná politika [chechtot]
A zkusil jsi si představit, co ti řekne třeba za 20 roků?

No a k poslední větě. Uvědom si jednu věc. Máš sice pravdu, že za splnění svých tužeb je každý odpovědný sám, ale i toto má své meze. A zda se mýlíš, na to si odpověz sám.

Mě třeba osobně není jedno, jakým způsobem se utrácí mnou odvedené daně. Není mě jedno, že svou práci musím odvést v prvotřídní kvalitě a za takto získaný peníz koupím prvotřídní šmejd. Považuji to za degradaci svého snažení, a za zneuctění mé činnosti a práce. Znepokojuje mně, že cca 70% obyvatelstva nedosáhne na průměrný výdělek... a další podobné detaily.
Za nějaký čas mě bude úplně jedno, že jsem schopen si peníz vydělat když nebude mít zákazník čím platit. Potom jaksi i schopný je k ničemu.
K zubaři chodím velmi rád, i když tak dvakrát do roka. Chodím tam rád proto, že si úplně živě dovedu představit, že za chvíli nebudu mít kam s chrupem chodit, anebo budu muset vzít zavděk i ukrajinského kováře s kleštěmi.
A na druhou stranu asi svým vnukům budu chodit ukazovat vojenské základny cizí armády a vysvětlovat, že veškeré prostředky které jsem státu kdy odvedl se proměnily v tyto a podobné zázraky.
Nedávno jsem šel na procházku do parku a nejen že jsem se zhrozil ale přímo zhnusil.
Do toho parku bylo vždy radost vstoupit, jak špatně se o něj bolševik staral. Neexistovalo, aby do toho parku kdokoliv vstoupil třeba s jízdním kolem, neexistovalo, aby někdo někam něco odhodil. Taková to byla despotie režimu. Dnes sochy rozbité a postříkané spreji, prostor spíše připomíná smetiště, než park. Po cestě nemůžeš jít bezstarostně a kochat se okolím, páč by tě paní domu nevpustila domů, kolik je tam výkalů od psů. Máš kumšt vůbec bez úrazu projít, aby tě besrazil blázen na horském kole, nebo na skejtu a to se prosím ještě zavedlo vstupné.
Co budeme říkat a ukazovat vnukům za 20 roků? ... tady kdysi byl krásný park?

221486

8.6.2010 1:08

RE: Slovenština, to je tedy jazyk ...

janko janko (zavináč) karao (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 221480

jejda Vojto, tenhle krásný příspěvek bych od vás nečekal.
Máme sice na leccos odlišné názory, ale to, co píšete podepisuju s radostí, funguju podobně.
Zjišťuju, že se stále častěji potkávají dobří s dobrými a zlí se zlými - a to se mi líbí.
(sakra, to je divné, jak se ve slově "zlo" mění ta dvě "í".)

221491

9.6.2010 8:10

RE: Slovenština, to je tedy jazyk ...

MedaBeda mcaellen (zavináč) seznam (tečka) cz 62.?.?.?

Reakce na 221480

V prvním příspěvku:

"A nebo je lépe "se spustit" a propadnout té zatrolené globalizaci se všemi jejími důsledky?"

V druhém příspěvku:

"Soudím pánové, že člověk obvykle dosáhne toho, po čem touží. Globalizace neglobalizace."

Tak si už konečně vyberte pane Vojto.


Obávám se, že rodiče svého vnoučka jste vychoval i bez té globalizace. Jen teď na stará kolena máte možnost komunikovat více, než předtím. Uvědomte si ale, že globalizace se chápe mnohem šířeji, než jen nějaké komunikace. Zahrnuje to likvidaci kultur ve jménu technokracie, vykořeňování celých národů, totalitarizaci myšlení, pravdoláskovný bombardovací "humanismus", "demokracii" v hlavních pušek okupačních vojsk, přemnožené lidstvo, hnusy od Monsanta ... To a mnoho dalšího do té globalizace jednoduše patří.

Je to velká daň za to, že si teď můžete psát a telefonovat třeba na Havaj, nebo do Antarktidy. Svět Vašich vnuků však na tuto vymoženost může ještě doplatit. Číňané chtějí stavět dráhu pro rychlovlak až do Evropy, cestující by tu byl za 2 dny. Důsledky si, vzhledem k svému věku, jistě dokážete zhodnotit sám.
(určitě už jste měl někdy v ruce plastelínu v mnoha barvách a po důkladném smíchání vzniklo nevratně co?)

221562

10.6.2010 0:36

RE: Slovenština, to je tedy jazyk ...

Vojta49 apear (zavináč) atlas (tečka) cz 81.?.?.?

Reakce na 221562

Janko, díky za vlídná slova. Ať se potkáváte jen s dobrými.[smích]

A pro pana Méďu mou oblíbenou moudrost. Člověk by měl mít odvahu, znalosti a sílu měnit věci, které změnit může, pokoru vyrovnat se s těmi, které změnit nemůže a hlavně - moudrost je od sebe rozlišit. Proč to říkám? Protože mám pocit, že lidé často chtějí měnit nezměnitelné.

Vezměme Vaši alegorii s plastelínou a aplikujme ji na původní slovanské kmeny, obývající kdysi českou kotlinu. Kde jsou dnes Charváti, Pšované, Děčané, Chebané, Doudlebi, Lučané, Holasici, ... ? Bylo náhodou, že z nich všech vznikl Český národ? Bylo náhodou, že vznikl Německý národ z řady germánských kmenů? Nebo jde o zákonitý společenský proces? Není i ta globalizace, se všemi svými nešvary, také jen další zákonitou etapou ve vývoji lidstva?

Mnohokrát jsem zde zopakoval, že nevěřím v dlouhodobé plánování a řízení vývoje lidstva. Kýmkoli. Ano, bezpochyby existují lidé, kteří znají více, než většina ostatních. A znalosti představují ohromnou sílu. Sílu, kterou tito "vědoucí" umějí transformovat třeba v moc a bohatství. Ovšem ani ta nejkoncentrovanější moc a bohatství nedokáže odhadnout budoucnost. A tak se vždy bude budoucnost lidstva dost lišit od toho, co třeba kdosi kdesi naplánoval.

Proto tolik nebojuji. Proti Billderbergu, proti Illiminátům, proti KC, proti ... Na místo boje se snažím poznávat. A pomocí znalostí třeba i využívat jevů, proti nimž jiní bojují. Příklad? Globální oteplování. Naučil jsem se stratifikovat ořechy a pěstovat ořešáky. Je to snadné. A sázím je do prořídlých ovocných alejí podél cest i v nadmořských výškách, kde by ještě před nedávnem vymrzly. Třeba někdy přijdou lidem vhod. Jak lahodné ořechy, tak jedno z nejkrásnějších dřev, co znám. A možná i pomohou vyčistit vzduch, znečištěný díky "zeleným bojovníkům", kteří pod praporem boje proti NWO brání stavbě jaderných elektráren. [smích]

221643

10.6.2010 8:23

RE: Slovenština, to je tedy jazyk ...

MedaBeda mcaellen (zavináč) seznam (tečka) cz 62.?.?.?

Reakce na 221643

"Člověk by měl mít odvahu, znalosti a sílu měnit věci, které změnit může, pokoru vyrovnat se s těmi, které změnit nemůže a hlavně - moudrost je od sebe rozlišit. Proč to říkám? Protože mám pocit, že lidé často chtějí měnit nezměnitelné. "

Souhlasím. Prozatím to však není můj případ, jak jste si jistě povšiml.

"Není i ta globalizace, se všemi svými nešvary, také jen další zákonitou etapou ve vývoji lidstva? "

Je přirozenou, či vynucenou?

"A tak se vždy bude budoucnost lidstva dost lišit od toho, co třeba kdosi kdesi naplánoval."

Věřím tomu také.

"Na místo boje se snažím poznávat."

Jen v boji toho druhého skutečně poznáš.



Shrnu to: Pane Vojto, vy tu stále píšete cosi o globalizaci, ale ve svém praktickém životě ji máte asi jen kvůli informacím. K čemu pak za ni horovat?

221660

10.6.2010 9:10

RE: Slovenština, to je tedy jazyk ...

Sam Ting Wong 213.?.?.?

Reakce na 221643

Vojto, když odložíte jízlivost, člověk s Vámi může v řadě věcí souhlasit. Váš "boj" pomocí sázení stromů je naprosto dokonalý! Tudy vede cesta. Každý z nás může začít oživovat Zemi namísto ničení. Už Werich to zpíval v profláknutém filmu o Golemovi - každý udělá trochu a všichni dohromady udělají moc.

Otázka národů je složitá. Na jednu stranu nemám rád násilné multi-kulti a na druhou mi nevadí žít vedle černocha, který se prostě chová jako člověk (tj. neubližuje, ale je produktivní). Možná přichází doba, kdy vzniknou nové národy na nových základech, které budou čerpat z pozitivních věcí v lidské historii. Stejně je tu v podstatě jen několik "rodin" nebo kmenů, které se rozdrobily nebo byly rozdrobeny na jednotlivé národy. Např. Slované rozdělení na Čechy, Slováky, Rusy atd.

Pokud se někdo chcete inspirovat k pozitivnímu nahlížení na svět a události, zkuste knihy o Anastasii. Při jejich čtení se u mě po dlouhé době objevil optimismus ohledně budoucnosti. Ne bláhové snění, ale víra, že člověk je schopen změnit věci a budoucnost, přestože dnešní situace vypadá jako prohraná a ztracená ve prospěch nelidských elit.

221664

12.6.2010 17:30

RE: Slovenština, to je tedy jazyk ...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 82.?.?.?

Reakce na 221643

>Člověk by měl mít odvahu, znalosti a sílu měnit věci, které >změnit může, pokoru vyrovnat se s těmi, které změnit nemůže a >hlavně - moudrost je od sebe rozlišit.
[smích] víte, že tohle je původně modlitba nějakého "populárního" křesťanského patrona (zapomněl jsem jakého)?
Takže v "původním znění" a bez titulků je tam ještě oslovení:"Pane (Bože), dej mi moudrost, abych..." [velký smích]
Ovšem na NASTAVENÍ správného životního postoje (psychického naladění) je to vynikající prupovídka (modlitba, mantram atd.).

221864

6.6.2010 16:20

Ještě pořád

Sam Ting Wong 81.?.?.?

můžeme na fungovat na mezilidské úrovni. I když to tak asi nevypadá, je tu spousta skvělých lidí, kteří nejsou otroky Systému (tedy alespoň duševně). Dokonce se dají koupit i knihy, které duši osvobozují a přiblíží vás ke stejně smýšlejícím lidem.
A také prosakují zprávy o tom, že elitám se úplně všechno nedaří a mají rozkoly sami mezi sebou.
Ještě pořád máme naději!

221359

7.6.2010 9:32

RE: Ještě pořád

.fohat 90.?.?.?

Reakce na 221359

kdo to zjistil,aplikuje to v rodině,najde si čas na výchovu potomka,drží rodinný kruh pohromadě,to je pilíř naděje proti umyslum NWO.

221429

7.6.2010 11:58

Trocha optimizmu a menej frustrácie, kamarát

Palo 95.?.?.?

Žiadna spoločnosť nie je a nebude ideálna. Treba si len z nej povyberať to dobré. Nikto ma nenúti, aby som kupoval Ramu, keď si môžem kúpiť slovenské maslo, nikto ma nenúti pozerať reklamy, v McDonalde som bol raz v živote a už nikdy viac, Coca-colu som nepil hádam 5 rokov, zásadne nepozerám seriály a komerčné Tv vôbec nemusím, pretože môžem pozerať minimálne 6 staníc o histórii, prírode, umení, literatúre a pod., Superstar a Lets´Dance je pre mňa úplný odpad, reklamné letáky nečítam. A takto by som mohol pokračovať. Otázka znie : Prečo sa s tým autor nechá manipulovať, resp. prečo si všíma zásadne len tú horšiu stránku spoločnosti ? Veď je to len na ňom.
Neverím, že by autor nenašiel priateľov s obdobným zmýšľaním, ako má on. Máme stovky, možno tisíce občianskych združení, kde sa môžu ľudia schádzať s obdobným názorom, môžu sa realizovať v tom, čo im je blízke.
Iste, spoločenská morálka i individuálne svedomie je zdevastované, najmä vďaka takým zločineckým typom a politickým gaunerom, ako je "otec vlasti" Mečiar, "vlastenec" Slopta a teraz najnovší úkaz Fico.
Autor článku má stále možnosť zažiť reálny socializmus, napr. v Bielorusku, KĽDR, na Kube, keď mu chýbajú hodnoty, o ktorých píše.
Ja ich mám i v tomto prehnitom kapitalizme.

221438

7.6.2010 12:57

RE: Trocha optimizmu a menej frustrácie, kamarát

Olas 78.?.?.?

Reakce na 221438

Autor článku má stále možnosť zažiť reálny socializmus, napr. v Bielorusku, KĽDR, na Kube, keď mu chýbajú hodnoty, o ktorých píše.

Nevím kde jste našel touhu autora původního článku po vámi zmiňovaném reálném socializmu. I já jsem patřil k těm, kteří vítali změnu cinkáním klíčů po vzoru pražáků. O co byly větší naděje ohledně budoucího vývoje naši (pokud je to vlastně ještě naše) společnosti, o to větší je zklamání co se z toho vytvořilo a reálně existuje. Je pouze naši chybou, že už tehdy jsme si nasadili růžové brýle spolu s klapkami na oči.

To co vy doporučujete není nic jiného než klapky na oči, které se dávají pohřebním koňům aby se neplašili a viděli jen to co chceme. Něco podobného se odehrálo před několika dny, kdy spousta občanů jako správní ovčané nešli k volbám. Snad jste to ani tak nemyslel jak jste to napsal. V žádém případě to není řešení.

221442

7.6.2010 14:20

RE: Trocha optimizmu a menej frustrácie, kamarát

Antiseptik 69.?.?.?

Reakce na 221438

Jistě že se můžeme vyhýbat všem těm popsaným jevům. Já se jim také vyhýbám. Ale přitom se vyhýbáme snaze a činnosti velké části občanů, kteří ty zhovadilosti za peníze tvoří a vymýšlí. Dovedete si představit že by se zabývali něčím pro nás potřebným? Autor zcela jasně neobhajuje minulý režim, ani po něm netouží. Touží po společenství které někam vede, kde činnost lidí je ku prospěchu a ne ke škodě, kde je cítit že to někam vede, někam kam tíhneme a ne do konzumní bezcitnosti. A já po takovém světě taky toužím. A nelze svést vše jen na zprofanované politiky. Představte si mraveniště které by se takto chovalo jako my. Jedni něco vnucují a druzí se tomu vyhýbají, hlavně když se ekonomika točí.

221454

12.6.2010 16:34

RE: Trocha optimizmu a menej frustrácie, kamarát

Jarmila 88.?.?.?

Reakce na 221454

Hezky jste to napsal pane Antiseptiku. Až na to, že lze všechno svést na zprofanované politiky. Neb jak známo, ryba smrdí vždycky od hlavy- takže co ta hlava vymyslí, tím se pak bohužel celé tělo řídí.

Zde zanechávám dva aktuální linky k téma článku:
www.minimaxzn.cz/prispevky/Bilancovani.pps
http://janoch.borec.cz/nemoci/cholesterova_lez.htm...

221861

12.6.2010 16:40

RE: Trocha optimizmu a menej frustrácie, kamarát

Jarmila 88.?.?.?

Reakce na 221861

Sákryš, stránka nenalezena. Tak to zkusím vzít z google jinde. Ale bude to bez té hezké písně od Jarka Nohavici- Pane prezidente!

http://cs.gloria.tv/?media=39338

221862

19.6.2010 14:44

socializmus

sorbon 67.?.?.?

Socializmu bol velmi dobry.Bol len na svojom pociatku a my sme mu nedali sancu.Mily autor,celkom dobre ste zacal,vsak tie myslienky o socializme vas deklasovali.Ako mozte povedat,ze socik bol zly ale napriklad herci boli dobri.Ze socik bol zly,ale existovala zan laska,ucta k sedinam a pod.Ak je nieco skutocne tak zle,tak ako v tom zlom sa moze cosi take zrodit?Nie,socik nebol zly.Bol len nedokonaly.Ale mali sme more casu ho sami zlepsit a vytvorit na svoj obraz.Len takymi nastaveniami,ake ste v clanku predviedli,ze "nebol dobry",sme ho vsetci zavrhli a s nim aj to dobre,co sme si v nom zacali ,krok po kroku,staviat.To je nasa tragedia.A dnes?Nuz zijeme si za trest zivot,pretoze sme pohrdli tym skutocne hodnotnym.Ja som stale tvrdil,ze socializmus je celkom pekne zriadenie pre cloveka,len trebalo vydrzat a vykonat kozmeticke zmeny.Bolo by nadalej mnozstvo krasnych umelcov,ich tvorba by bola skutocne hodnotna,aj ucta k sedinam by ostala,aj sused suseda by poznal....A tak mame,co ste vy chceli!

222351

19.6.2010 18:35

RE: socializmus

steve 97.?.?.?

Reakce na 222351

Sorbon -.. dalo by se to v mnohem doplnit, upresnit apod. Avsak v "globale" ( [smích] ) s Vami souhlasim !! VSE je pouze v lidech ..., a mam-li porovnat mezilidske vztahy, moralku atd., atd. - pak ona dnesni "kvalita" - te "spatne" - socialisticke - nesaha ani zdaleka pod kolena ...
.. a to musim priznat - jako antikomunista. Mnohem radeji bych byl antikomunista v onom socialismu, nez antikomunista v dnesni demokracii !!! S ohledem na svoji vlast a zivot nasich potomku !!

222357

19.6.2010 21:07

RE: socializmus

Anonymus 85.?.?.?

Reakce na 222357

zdarec,
akorát jsem si opět připoměl události kolen 17tého, a musím se usmívat. Postávali jsme s jedním kolegou pod podloubím a sledovali děj. Musím se přiznat, že mě bedna šrotovala a rozvažoval jsem co bude dál, byly to obrovské paradoxy. Lumpi, sotva stáli na nohou se dovrávorali na pódium, a stačilo aby zablekotali, "pryč s komunisty" a celý náměstí jim tleskalo.
najednou kolem smýčili policajti nějakýho kluka, a když sem se ozval, ať jej nechají, že je to zbytečný, tak sem slízl pendrekem po šiši, prý abych dostal rozum. Tehdy jsem se tomu sice nesmál, ale dnes mě to jaksi přijde směšné, a i ta poznámka teho policajta byla nadčasová, aniž si to možná tehdy uvědomoval [chechtot]
No, představu jsem měl asi takovou, že to špatný se odpáře a pojedeme dále, třeba obdobou Číny, ale tenhle bordel jsem si ani ve snu nepředstavoval, že to vezmou obráceně. Co je dobré pryč, a to špatný zdokonalit...dnešní výsledky.

222368

19.6.2010 21:56

RE: socializmus

steve 70.?.?.?

Reakce na 222368

Anonymus - dnešní výsledky. ..
.. a bude hure ( v kazdem smeru ) .., jsem si naprosto jisty. Bohuzel ...

222370

Příspěvků: 34

06.06. 10:33 Karel IV  karel IV
06.06. 11:45 Erika 52  Pekne sme naleteli
06.06. 14:38 ppppp  Môžem potvrdiť
06.06. 14:49 Janecek  Slovenština, to je tedy jazyk ...
06.06. 20:13 Bernardo  RE: Slovenština, to je tedy jazyk ...
06.06. 23:20 herbert  RE: Slovenština, to je tedy jazyk ...
07.06. 02:18 Janecek  RE: Slovenština, to je tedy jazyk ...
07.06. 10:21 Tamiral  RE: Slovenština, to je tedy jazyk ...
07.06. 11:24 HHBB  RE: Slovenština, to je tedy jazyk ...
07.06. 11:59 Olas  RE: Slovenština, to je tedy jazyk ...
07.06. 13:16 HHBB  RE: Slovenština, to je tedy jazyk ...
07.06. 13:42 Vojta49  RE: Slovenština, to je tedy jazyk ...
07.06. 13:56 HHBB  RE: Slovenština, to je tedy jazyk ...
07.06. 14:11  RE: Slovenština, to je tedy jazyk ...
07.06. 14:41 MedaBeda  RE: Slovenština, to je tedy jazyk ...
07.06. 23:24 Vojta49  RE: Slovenština, to je tedy jazyk ...
08.06. 00:06 Anonymus  RE: Slovenština, to je tedy jazyk ...
08.06. 01:08 janko  RE: Slovenština, to je tedy jazyk ...
09.06. 08:10 MedaBeda  RE: Slovenština, to je tedy jazyk ...
10.06. 00:36 Vojta49  RE: Slovenština, to je tedy jazyk ...
10.06. 08:23 MedaBeda  RE: Slovenština, to je tedy jazyk ...
10.06. 09:10 Sam Ting Wong  RE: Slovenština, to je tedy jazyk ...
12.06. 17:30  RE: Slovenština, to je tedy jazyk ...
06.06. 16:20 Sam Ting Wong  Ještě pořád
07.06. 09:32 .fohat  RE: Ještě pořád
07.06. 11:58 Palo  Trocha optimizmu a menej frustrácie, kamarát
07.06. 12:57 Olas  RE: Trocha optimizmu a menej frustrácie, kamarát
07.06. 14:20 Antiseptik  RE: Trocha optimizmu a menej frustrácie, kamarát
12.06. 16:34 Jarmila  RE: Trocha optimizmu a menej frustrácie, kamarát
12.06. 16:40 Jarmila  RE: Trocha optimizmu a menej frustrácie, kamarát
19.06. 14:44 sorbon  socializmus
19.06. 18:35 steve  RE: socializmus
19.06. 21:07 Anonymus  RE: socializmus
19.06. 21:56 steve  RE: socializmus

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

44

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc listopad přispělo 91 čtenářů částkou 13 252 korun, což je 44 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
1CuErU28m5a2tod9eZjnkY4sdidBVMpX6K
Další možnosti platby › Související články ›

Ve zkratce

Babiš na Ukrajině odsoudil ruskou agresi a podpořil územní celistvost Ukrajiny19.11.19 22:52 Česká republika 3

Destiletý syn vdovy ISIS: "My vás zabijeme, vybijeme vás. My vás povraždíme."19.11.19 21:09 Sýrie 11

University and College Union (UCU): Bílí mohou být černí, pokud si to přejí18.11.19 23:27 Británie 3

Texas: Černošksá učitelka surově zbila bílou středoškolačku se speciálními potřebami18.11.19 22:45 USA 3

Bletchley: Gang snědých mladíků brutálně napadl bílou dívku18.11.19 22:28 Británie 0

Pravda a láska se vrhla na Klause jr. s dcerkou17.11.19 20:19 Česká republika 2

Co ČT1 neuvádí: Alternativa pro Švédsko nabízí imigrantům cestu domů17.11.19 18:44 Švédsko 1

Obří ikona Grety shlíží z fasády a přísně rentgenuje duše kolemjdoucích17.11.19 10:59 USA 6

Akademie věd ignorovala Němci zavražděné studenty17.11.19 00:30 Česká republika 2

Zajímavá analýza honu na čarodějnice v USA16.11.19 19:28 USA 1

Ve věci nápisu "Památník věnovaný historicky posledním pracujícím Romům na území ČR" se může Policie ČR přetrhnout...15.11.19 23:54 Česká republika 8

Další vítězství Big Pharma: V Německu schválili zákon o povinném očkování proti spalničkám15.11.19 02:51 Německo 15

17. listopad 198915.11.19 00:34 Česká republika 3

Oni se fakt zbláznili. Po nákupu vrtulníků budeme prodávat státní hmotné rezervy12.11.19 20:21 Česká republika 4

Islamizácia v priamom prenose: Moslim prvýkrát na čele veľkého nemeckého mesta12.11.19 16:16 Německo 2

Nač potřebujeme 12 vrtulníků za 14,6 miliardy?12.11.19 16:10 Česká republika 1

Skoro polovina obyvatel Bruselu nosí venku prostředek na sebeobranu. Multikulturní výkladní skříň EU v plné nahotě12.11.19 00:25 Nizozemsko 1

Na Slovensku končí Natural 95. Bude jen E10 s vyšším podílem biopaliv11.11.19 01:50 Slovensko 0

Muslimský imigrant prořízl ve Znojmě Markovi Petružálkovi hrdlo. Rodina potřebuje peníze10.11.19 01:33 Česká republika 2

V Libyi straší ruští žoldáci09.11.19 21:24 Libye 4

Měnové kurzy

USD
23,05 Kč
Euro
25,52 Kč
Libra
29,79 Kč
Kanadský dolar
17,32 Kč
Australský dolar
15,66 Kč
Švýcarský frank
23,26 Kč
100 japonských jenů
21,24 Kč
Čínský juan
3,27 Kč
Polský zloty
5,94 Kč
100 maď. forintů
7,65 Kč
Ukrajinská hřivna
0,96 Kč
100 rublů
36,10 Kč
1 unce (31,1g) zlata
33 901,70 Kč
1 unce stříbra
394,37 Kč
Bitcoin
186 702,76 Kč

Poslední aktualizace: 21.11.2019 07:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 6 013