Diskuze k článku

Sionisté opět připravuji scénu pro židovský holocaust

Příspěvků 120

31.5.2010 22:44

Víte,

Lin 85.?.?.?

že se mi chce brečet? Tohle mě fakt dostalo, nevím proč. Ten text má velkou sílu. Je mi líto všech Židů... [pláč]

220739

31.5.2010 23:33

RE: Víte,

janko janko (zavináč) karao (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 220739

(Vymazáno. Nevkládejte opakovaně v různých diskuzích totéž. Editor)

220746

31.5.2010 23:51

RE: Víte,

Arian Arcant 90.?.?.?

Reakce na 220746

Co je tohle za debila?BIS už nemá nic lepšího na práci než psát výkaly?

220748

1.6.2010 9:34

RE: Víte,

janko janko (zavináč) karao (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 220746

Vladimíre, chápu, že něčemu nemusíte rozumět. Máte právo mazat příspěvky, vše se ale započítává do našich osudů.

Budu tedy příspěvky, kterým zde víc lidí nerozumí, vkládat na své stránky www.nejsmeovce.cz.

Směrovat své myšlení je naše jediná forma svobodné vůle. Vše ostatní už jsou jen průsečíky předchozích událostí. Je často obtížné se zbavit pohledu na své životní zkušenosti, s tím se musí každý porovnat sám. Kolik životů je zapotřebí k pochopení struktury života ve vesmíru - to je úkol pro každého z nás.

Omlouvám se, jestli někoho štvu. Naštvání je vždy reakcí "přijimače", zrcadlí jeho přístup k nabídce jiného způsobu myšlení, kterou nezvládl v poklidu svých emocí.
Jan Koňas

220786

1.6.2010 10:13

RE: Víte,

steve 174.?.?.?

Reakce na 220786

Fajn Jane - budu se k tobe chodit divat. [smích]

220794

1.6.2010 13:17

RE: Víte,

janko janko (zavináč) karao (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 220794

...doufám, že tam časem bude i nějaká ta kecálna...., tuhle "zvědavčí" jsem se pokoušel od Stwory dvakrát koupit (jen program) - ale ani neodpověděl. Hlášky reakcí do mailu ale snad už umí i jiné programy.
Honza

220820

1.6.2010 11:26

RE: Víte,

herbert 194.?.?.?

Reakce na 220786

Vase stranky su zaujimave a s mnohymi Vasimi myslienkami suhlasim. Ale ta arogantna forma, akou ich prezentujete, to da skutocne emociam zabrat.

220801

1.6.2010 9:03

RE: Víte,

Saša 74.?.?.?

Reakce na 220739

Sionisté chtějí, aby Židy svět nenáviděl, snadněji se tak lže a lehčeji vraždí.

220783

1.6.2010 15:50

takhle se vyucuje historie na universite v izraeli

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 82.?.?.?

Reakce na 220783

Israeli Professor - 'We Could
Destroy All European Capitals'

http://www.rense.com/general34/esde.htm [pláč]

220844

1.6.2010 18:41

RE: takhle se vyucuje historie na universite v izraeli

MedaBeda mcaellen (zavináč) seznam (tečka) cz 77.?.?.?

Reakce na 220844

Jericho III missile

Vložený obrázek

It is possible for the missile to be equipped with a single 750 kg nuclear warhead or two or three low yield MIRV warheads

Vložený obrázek

v kombinaci s fanatiky vedenými vojenskými rabíny docela masakr

[zahanbení]

Kecům o obraně proti muslimům Jericho III neodpovídá, protože všechny islámské státy okolo Izraele pokryje už Jericho II. Tak k čemu tu trojku vlastně mají? Odpověď zjevně dává Váš odkaz. [bliji] [bliji] [bliji]

220863

2.6.2010 20:15

RE: takhle se vyucuje historie na universite v izraeli

steve 70.?.?.?

Reakce na 220863

.. TROJKU .. maji samozrejme k OBRANE, protoze nuklearni hlavice NEMAJI a TROJKA tedy - tak nejak logicky .. take NENI ...
.. a jak uvedl nas AntiAnti - vysostne vody izraele jsou az "tam kde doleti vrtulnik" ... [mrknutí jedním okem]

220983

2.6.2010 20:21

RE: takhle se vyucuje historie na universite v izraeli

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 220983

Pane Steve, rád bych vás opravil. Když mluvíte o Anti-Anti, mluvte prosím v třetí osobě, tedy například: Anti-Anti uvedlo...

Jelikož se jedná o zvířátko s rozlišovací schopností prvoka, bylo by velice nepříhodné ho nazývat člověkem.

Jinak jste mě opět rozesmál [chechtot]

220987

31.5.2010 22:59

Dobre postrehy.

Rene Bartosek 75.?.?.?

Ale nejde pouze o to hodit Zidy do jednoho pytle se sionisty. Jde o to vmanevrovat Obamovu administrativu do pozice, kdy by byla nucena prejit do vojenskych akci mimo Irak a Afganistan, proste znici jakoukoliv moznost vyberu z jinych variant. Nepochybne konvoj byl jednim z tahu na sachovnici a sioniste odpovedeli hloupym protitahem. Mozna pocitali s tim, ze na palube budou turecti vojaci nebo, ze Turecko sahna k pouziti armady. Ankara vsak reagovala v jinem duchu. Zemreli civiliste, ale nezemreli zbytecne.

Sionisticka klika u moci se snazi o eskalaci valky v regionu, coz znamena velmi nebezpecnou hru vabank. Snazi se dovest Izrael do izolace, aby nenexistovala zadna jina varianta na vyber.
Bez Turecka je geopoliticka pozice zapadu v regionu naprosto neudrzitelna. Na zapade si ted budou muset v nezavidehodne pozici rozhodnout, co dal. Zapad neni v pozici, kdyby byl nucen hrat vabank, ale v tom pripade bude muset vyvinout tvrdy politicky a ekonomicky tlak na Izrael.

Jestlize to zapad neucini agresivni klika v Tel Avivu upevni na domaci scene svou moc, treba pomoci totalizace systemu a bude stupnovat svou agresivitu i za hranicemi a vtahne zapad i civilizaci do sebeznicujiciho konfliktu. Era Aipac jinych pacidel na politiku zapadu skoncila, protoze konci moc fiat money. Existuje vsak rizko sebedestrukce. Jestlize zapadni elita neni schopna sebereflexe ci odstavit od moci tu cast elity, ktera zjevne nedokaze prekrocit paranoiu ideologie v hranicih, ktere se vytvari deformovany obraz prozivane skutecnosti.

A sny o globalnim imperiu? Tvari tvar multipolarnimu svetu, ktery nezadrzitelne vznika, jsou pouze utopickou iluzi. Stejne tak je iluzi, ze si nekdo zajisti ubyvajici zdroje pomoci kanonu. Nezajisti si nic jineho nez chaos a ekologickou katastrofu. Zatim je probllem udrzet jakes takes zdani kontroly proti guerilovym jednotkam. Zajistit dodavky surovin ve velkem meritku behem regularni valky s vyzbroji prevysujici guerilove jednotky o nekolik urovni kvality ( rachejtle odpalovane z ramene, vykonne vybusniny, mnohem kvalitnejsi vycvik a organizace ....) nepripada v uvahu. Co se deje pri poskozeni podmorskeho ropneho vrtu ukazuje situace v Mexickem zalivu. Pokud by takovou valku vubec bylo mozne udrzet v konvencni rovine, coz je naprosto nemyslitelne

220740

1.6.2010 1:15

RE: Dobre postrehy.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 94.?.?.?

Reakce na 220740

Presne tak, jeste nikdy nikomu se nepodarilo ovladnout cely svet. Sebedestrukce uz zacala! A pokud budou zabijet lidi a zvirata tak jim jsou jejich kouzla, cary mary a kabala uplne na nic!

220758

1.6.2010 17:22

RE: Dobre postrehy.

josef.maly 94.?.?.?

Reakce na 220740

Takže veškerý mediální poprask opět utichne jak mávnutím kouzelného proutku, ve veřejnosti se bude dusit další negativní zkušenost "s těmi židy", aby mohla po dalších "dávkách" rovněž přidušených nakonec po poslední, avšak neudusitelné dávce eskalovat ve výbuch, který se budou elity snažit nasměrovat ve svůj prospěch pomocí nastavených mediálních sračkometů dle aktuální situace. Cílem je vyvolání konfliktů, maximální narušení stávajících vztahů a rozklad společností, rozhodně bez ambicí někomu stranit, nebo lépe řečeno spíše stranit tomu, díky němuž bude destabilizace co nejdéle funkční. Příkladem budiž Irák, asi bych se i nechal přesvědčit pamětníky Sadáma, že bejvávalo líp..

220858

2.6.2010 3:28

RE: Dobre postrehy.

Rene Bartosek 75.?.?.?

Reakce na 220858

V jakem rozsahu ma probehnout ten rozpad spolecnosti? Problem je ten, ze takova vec se neda ridit, jinak by to uz davno probehlo. A neni zas takovy problem si zjistit jako moc si uchovala elita antickeho Rima, po te co zkolabovala pouze jeho zapadni cast. Ta vychodni cast nezkolabovala a existovala v kontinualni mocenske strukture nejakou tu stovku let dale. Regionalni nestabilita jde vyvolat i ovlivnovat do jiste miry, staci se podivat jake jsou naklady na konrolu Iraku. Jakmile se bankrot verejnych rozpoctu stane otevrenou skutecnosti, tak je po ptakach. To bude konec i s tiskarnou na penize.

USA na vedeni valky nebudou mit prachy, papir nebude duveryhodne platidlo a zlate cihly se tam neoplati sazet, ponevadz to bude neefektivni. A kdyz je neco prodelecne, tak to je proste prodelecne. Nemluve o tom, ze prilis velke mnozstvi regionalnich chaosu by nekomu mohlo prerust pres hlavu jako antickemu Rimu v nejaky globalni nebo pologlobalni chaos. Drive se vycerpana imperia opoustela, kdyz se kontrolaval nebo bylo na dobre ceste kontrolovat financni system noveho imperia v blizke budoucnosti. Mno, rekl bych, ze kontrola Ciny neklapla a vzhledem na BRIC bych tipoval, ze unipolarita je iluzi. Zapad muze hrat vyznamnou roli, ale pouze skrze kanony k tomu podilu na moci v globalnim meritku cesta nevede.

220913

2.6.2010 7:00

RE: Dobre postrehy.

p. 125.?.?.?

Reakce na 220913

..souhlas, Izrael se snazi rozpoutat svetovou valku za kazdou cenu,protoze zbyva jiz malo casu ;dostat US do valky /nez se imperialismus zruinuje uplne/a ovladnout totalne cely svet Us musi vyhlasit povinnou vojenskou povinnost aby americane zase krvaceli za vyvolence;neni jine cesty...nez pres presidenta a kongres z plasteliny a administrace pevne v rukach Izraele, napr. kdo dal souhlas v USA k prepadeni lodi s pomoci pro Gazu ? neni myslitelne ze se tak stalo bez USA souhlasu!!! /vyvolani hospodarskych krizi kde se da a vyhrozovat vsude, neni jine cesty jak se dostat z totalni krize,jak se zmocnit svetoveho bohatstvi,zlata atd a ziskat tak cas a zoufalou snahou prodlouzit dobu pred zhroucenim; jsou to "Protokoly "zas a zas dokola /at jsou podvrzene nebo ne....mezitim jako mnohym lidem mi zacina svitat o skutecnem centru svetoveho terorismu a o tom ze Tramp zjeskyne a par jeho vagabundu dost dobre nemohli zajistit aby se napr.FBI a CIA a nekolik leteckych obrannych organizaci /se stovkami letadel v tomto prostoru a jejich radary a dalsich 100 bezpecnostnich uradu divalo jinam zatimco se verejne nacvicoval a provadel utok na WTO, pilotovat obri letadla hlavne se trefit/a to neni lehke ani jednoduche dale skupinaz izr.agentu ktera prijela dohlizet a nekolik jasajicich zidu uprostred tragedie a jasajici izr.vlada/ dale rozpoutat 3 valky,provest mnoho ukladnych vrazd potopeni Us Liberty a utok na dalsi americkou lod a potopeni jihokorejske valecne lodi vybuch v dobre strezene budove Us velvyslanectvi,mnoho dalsiho v Indii a Pakistanu a na to by Usama musel mit tiskarnu na penize a na velice schopne a vycvicene lidi /co z toho hodla vytezit Kanada nevim/je toho zda se vice nez prilis a bude toho vice bezpochyb....

220917

1.6.2010 0:13

žádné Rotschildovo

MedaBeda mcaellen (zavináč) seznam (tečka) cz 77.?.?.?

kabalistické impérium, nýbrž impérium katolické, řízené papežem z plánovaného III. Chrámu.
Novináři odvádějící pozornost na sionisty, jsou často v žoldu katolíky sponzorovaných organizací. Navenek to zapadá, uvnitř po bližším ohledání jsou však rozpory.
Do jaké míry nahrává případné invazi křesťanských armád do Izraele samotná brutální politika (a nakolik záměrně) sionistických politiků, je věc jiná. Izrael vznikl jako užitečný idiot - k očištění budoucí Svaté katolické země od muslimů (a kontrole suezského průplavu), aby pak byl v budoucnu bezpodmínečně hromadně pokřtěn, anebo vyhlazen.
Ve světě sílí jak fašizující trendy (tedy odkaz římské říše, na jejíž základech KC stojí), tak odpor vůči Izraeli. To není vůbec náhoda, a máme se v negativním slova smyslu na co těšit. Naštvaní lidé nakonec rádi vygumování Izraele odkývou a na tento okamžik šedé eminence čekají.

Doufám, že se mýlím.

220751

1.6.2010 2:53

RE: žádné Rotschildovo

K. 88.?.?.?

Reakce na 220751

nejenže se mýlíte,
ale jste v naprostém zajetí protikatolické hysterie
(typické pro evangelikální hnutí).

[vyplazený jazyk]

220769

1.6.2010 3:57

RE: žádné Rotschildovo

J. 88.?.?.?

Reakce na 220769

Co si oba myslíte o pravoslaví?

220772

1.6.2010 7:26

RE: žádné Rotschildovo

MedaBeda mcaellen (zavináč) seznam (tečka) cz 77.?.?.?

Reakce na 220772

na rozdíl od katolicismu nemá globální mocenský imperativ, navíc praktikují autokefalitu, takže osobně s ním problém tolik nemám, i když na druhou stranu vystupují některé jeho odnože značně agresivně (i fyzické útoky) vůči všemu, co se jim nevejde do pohledu na svět

A. Dugin s radikálními starověrci

/

hésyché však osobně považuji za jednu z nejlepších verzí křesťanského mysticismu

220779

1.6.2010 7:10

RE: žádné Rotschildovo

MedaBeda mcaellen (zavináč) seznam (tečka) cz 77.?.?.?

Reakce na 220769

a protižidovská hysterie je dílem jakého hnutí? [velký smích] [vyplazený jazyk] [vyplazený jazyk] [vyplazený jazyk]

220776

1.6.2010 7:50

Mel Marx pravdu?

vaclaus 93.?.?.?

Reakce na 220776

Mne jsou Zidi celkem ukradeni. Jako marxistu mne ale zajima, zda Marx mel pravdu tvrde, ze vyvoj jde po spirale. V minulosti byly obcasne pohromy, technicky ale na urovni remeslne organizace prace pak manufaktury, obcas nekoho zabili. Holocoust byl take pohrom, ale prostredky byly prumyslove. Vysledek byl velice solidni - miliony mrtvych Zidu. Ted mame hight-tech eru, vypada to, ze se schyluje k dalsimu pohromu. Mel Marx pravdu? Jake budou vysledky?

220780

1.6.2010 9:45

RE: Mel Marx pravdu?

MedaBeda mcaellen (zavináč) seznam (tečka) cz 62.?.?.?

Reakce na 220780

Podle mého názoru jsou židé otloukánky od chvíle, kdy se stalo křesťanství státním náboženstvím Římské říše. Antisemitismus pochází právě odtud. A je zneužíván jako politikum oběma stranami. Nyní mám obavy, že se spirála jak píšete, opět přiblíží událostem, které se nějak odehrály.
Jedno mi ale nesedí: jsou židé takoví idioti, že nevidí, že se opět řítí do pekel? Se sionistickou politikou možná přežili 60 let, ale za jakou cenu. Cenu dvou tří militantních generací s ostrými lokty, o které by slušný člověk neopřel ani koště? Cenu nenávisti od řady lidí z celého světa? A kolik let ještě hodlají se svým stylem slona v porcelánu přežít?
Kdosi z nich psal, že Izrael má být jako vzteklý pes, který každého pokouše. Neuvědomuje si však, že když to takový pes přežene, spojí se proti němu celá smečka a dá mu nakládačku, že to nemusí přežít. Vím o čem hovořím, jeden známý takovou smečku má.
Osobně se můj pohled na židy stále aktualizuje, s výjimkou jejich náboženského supremacismu spojeného s patologickou ublížeností a sionistické agresivní politiky s nimi asi nemám problém (na jiný jsem zatím nenarazil).
Ale to, co nyní stát, který se jako židovský deklaruje, předvádí, je primitivní barbarství. A to má drzost hovořit cosi o demokracii.
Takto se jen nahrává opakování dějin ve smyslu římské Legio X Fretensis, která dobývala Jeruzalém pod velením generála Vespasiana.

Přitom je třeba si uvědomit, že rozděl a panuj funguje i zde. Rozdělení světa na proizraelský a protiizraelský pohled, prožidovský a protižidovský ... z toho pak nakonec netěží ani jedna ze stran, ale úplně někdo jiný. V tom je jádro pudla.

Jako marxisty se Vás zeptám: nakolik je marxismus, založený na hegeliánské dialektice (opět střet protikladů), pouze dalším rozděl a panuj? Masy proti podnikatelům.

Pak mne napadla ještě praktická otázka: jak reflektuje nynější světovou ekonomickou situaci neomarxismus, a jaká řešení nabízí?

Na Vaši otázku zase odpovím, že Marx mohl dát natolik obecný předpoklad, že do něj lze napasovat cokoliv z daného spektra úhlu pohledu. Ale to je věc hlubší analýzy. Bez ní by tato premisa stála na vodě.

220789

1.6.2010 11:05

RE: Mel Marx pravdu?

vaclaus 93.?.?.?

Reakce na 220789

Nabozenstvi predchazela narodum a to az do pocatku 19. stoleti. Teprva po francouzske revoluci se zacali tvorit narody, vcetne ceskeho, nemeckeho ci zidovskeho. Do te doby lide patrili panovnikovi a meli jeho nabozenstvi. Kdo se nechtel podrizovat, dostal, viz Bila Hora ci hugenoti. Zide se nechteli nikdy podridit a proto meli stale problemy. Marx to genialne vysvetlil ve sve odpovedi Bruno Braunovi na jeho traktat "Die jüdische Frage". Pise: mne nezajima nabozensky zid, mne zajima svetsky zid. Svetsky duvod zidovstvi je samoucel ci sobectvi, svetsky kult zidovstvi je čachr a svetsky buh zida jsou penize. A ted to prijde: tim, ze okoli zidu prevzalo tyto hodnoty za sve, zidy emancipovalo.

Co se tyce ekonomicke situace odpoved byla dana pred r. 89. Stabilni i kdyz nudny system. Kradlo se, ale mirne. Nikomu nevadila neexistence soukromych bank, ale blbost funkcionaru KSC. Nebyly temer zadne dluhy, investice se planovaly, odvody ze zisku (dane) byly 75%. System, ktery horko tezko uspokojoval potreby obcanu je snazsi reformovat, nezli system, ktery je zadluzen az po usi a dusi se v nadvyrobe atd.

220798

2.6.2010 7:43

RE: Mel Marx pravdu?

MedaBeda mcaellen (zavináč) seznam (tečka) cz 62.?.?.?

Reakce na 220798

"Co se tyce ekonomicke situace odpoved byla dana pred r. 89. Stabilni i kdyz nudny system. Kradlo se, ale mirne. Nikomu nevadila neexistence soukromych bank, ale blbost funkcionaru KSC. Nebyly temer zadne dluhy, investice se planovaly, odvody ze zisku (dane) byly 75%. System, ktery horko tezko uspokojoval potreby obcanu je snazsi reformovat, nezli system, ktery je zadluzen az po usi a dusi se v nadvyrobe atd."

Jak však řešit situaci nyní, v kontextu mezinárodního obchodu, politiky a mediální moci? [cool]

220925

1.6.2010 11:57

RE: Mel Marx pravdu?

Josef Sobeslav 24.?.?.?

Reakce na 220789

> Jedno mi ale nesedí: jsou židé takoví idioti, že nevidí,
>že se opět řítí do pekel? Se sionistickou politikou možná
>přežili 60 let, ale za jakou cenu. Cenu dvou tří
>militantních generací s ostrými lokty, o které by slušný
>člověk neopřel ani koště? Cenu nenávisti od řady lidí z
>celého světa? A kolik let ještě hodlají se svým stylem
>slona v porcelánu přežít?


Jsou. Jsou opilí mocí a válečnými úspěchy a to jim dává pocit věčného vítězství a své vlastní vyvolenosti. Získali na svou stranu nejmocnější a nejmilitantnější země světa, UN a celej svět si zakrýval oči a tak se mohli vyzbrojit jako supervelmoc. Zda si uvědomují, že tento stav nemusí trvat věčně, je otázka. To by se jejich vlivu na vlastní ovládání své země musela zbavit především Amerika. Nasvědčuje tomu něco? Ale tak jako tak, oni jsou schopni i svým vlastním nukleárním potenciálem ještě napáchat hodně zla na této planetě. Žádné zábrany ve vraždění si neberou. To, že je celej svět nenávidí jim nevadí. Oni to pomocí propagandy stejně obkecají k obrazu svému... Nakládačku mohou dostat, až nastane čas jejich úplné izolace od jejich sponzorů.

220804

12.6.2010 5:44

RE: Mel Marx pravdu?

p 125.?.?.?

Reakce na 220789

...mluvil jsem v minulosti s mnoha zidy a prekvapilo me jak obdivovali nezakryte/Nemecko jeho prumysl a socialni usporadani,technologie a ukaznenost atd., a hlavne ti bohatsi si kupovali mercedesy a mnoho jinych nemeckych vyrobku /udelali z toho prestizni zalezitost,/co se musi mit,/ a tak znacne prispivali k nemeckemu hospodarskemu obnoveni a rustu v dobe kdy jsme nemce opravdu a pravem nenavideli ,a kdyz delsi dobu Nemecku stale existovaly aktivni skupiny SS,Wehrmachtu,Hitlerjugend ,Wehrwolf a jinych zlocineckych organizaci;nebylo mozne vsechny potrestat.,/nebylo a neni pro me lehke pochopit ten obdiv a nebyl bych/ani nejsem schopen takoveho obdivu v pripade vyhlazeni mych 6 mil spoluobcanu/at si nemci vyrabeji cokoliv/ .V nedavne minulosti padesati let zrejme statni nasili Izraele na jinych rasach a temer slepe kopirovani a uplna metamorphoza do hitlerova rezimu/hlavne jeho agresivni arogantni bezohlednost vuci jinym statum a take genialni odhad chovani velmoci ...Tady otazka zni : Je zde nejake neviditelne i viditelne propojeni obou rezimu/zda se ze musi byt/jake povahy a jake cile sleduje....nebo se jen historie slepe opakuje/s vylepsenou technologii/..??

221821

1.6.2010 9:54

RE: žádné Rotschildovo

janko janko (zavináč) karao (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 220751

MedoBedo, asi daleko od pravdy nejsi, ale zdejší "píšící prostředí" si tyhle souvislosti asi neuvědomuje.
Ono už došlo k dohodě v 5D + 6D, takže můžeme očekávat vedle už realizovaných provokací i jejich relativně klidné řešení. Sběr potřebných faktů ale zřejmě musí dospět k takové převaze, která zdiskredituje násilné nastavování "velkého bráchy" v absolutní - tedy každému pitomci zřejmé skutečnosti.
Je dobré hlídat, čím a kdo zdůvodňuje různé události. A osobně se rozhodnout, na kterou hromádku dvojice (událost + vysvětlivka) patří = komu prospívá. Mnoho těch u moci musí ještě "držet basu", i když už znají jiná řešení.
...ale to ty víš a nabízíš svůj pohled ostatním, podobně jako já v trochu širších souvislostech, o to obtížněji pochopitelných.
Ta druhá "půlka bohatců" pod jménem "Rockfehler" má už ve svém jménu přítomnost "chyby", jeho skupina je to můj tip těch "špatných".
Na rozdíl od "kšiltu". Červený kšilt (rotschild) umožňuje vidět pod přímým ozářením i něco navíc - třeba změnu.
..ale to asi zdejší mudrci nepoberou, že jméno je pokračováním životních úkolů v celém rodokmenu.

220791

1.6.2010 18:54

RE: žádné Rotschildovo

steve 97.?.?.?

Reakce na 220751

.. Doufám, že se mýlím...
---
.. NEMYLITE. Ale radost to neudela .., nejen vam ..

220865

1.6.2010 20:41

RE: žádné Rotschildovo

MedaBeda mcaellen (zavináč) seznam (tečka) cz 77.?.?.?

Reakce na 220865

už je to tady... to načasování je síla !!!

Vatikán: okupace palestinských území je politickou nespravedlností


a?

The Papal throne to shift from Rome to Jerusalem

220876

2.6.2010 18:34

RE: žádné Rotschildovo

mtk 88.?.?.?

Reakce na 220876

Mám v živé paměti tvé předpovědi, Méďo, tohle skutečně začíná klapat. Uvidíme. Palec nahoru. [smích]

220975

2.6.2010 19:57

RE: žádné Rotschildovo

MedaBeda mcaellen (zavináč) seznam (tečka) cz 77.?.?.?

Reakce na 220975

Velmi rád bych se mýlil!!! [naštvaný]

220981

2.6.2010 20:32

RE: žádné Rotschildovo

Lin 85.?.?.?

Reakce na 220981

Hm...přečetla jsem a obávám se, že se nemýlíte.
Nevím proč, ale vybavila se mi slova rabína Sidona, který řekl něco v tomhle smyslu (přesně si to nepamatuju, takže aspoň smysl) :
Kardinál Vlk mi posílá každý rok blahopřání k Vánocům. Nevím, proč to dělá, když ví, že je neslavím. Já mu také neposílám přání k židovským svátkům a nepotřebuju, aby je se mnou slavil. Nerozumím tomu. Možná je to tím, že na rozdíl od Vlka neusiluju, aby se stal Židem.

220988

2.6.2010 22:38

RE: žádné Rotschildovo

MedaBeda mcaellen (zavináč) seznam (tečka) cz 77.?.?.?

Reakce na 220988

No i proto stále máme sedmidenní týden, kdy v neděli odpočíváme, jak hlásá Bible, bijeme kapra po hlavě a nosíme dárky pod podřezané stromy, a před úderem Nového roku slavíme papeže Silvestra I., za jehož pontifikátu se stal katolicismus oficiálním náboženstvím římské říše, která nám dala první krále a tituly, kterými nás bezpečně pro ovládání rozdělila.

Zabitý Václav (později pro jistotu svatořečený), Václav III., 5 křížových výprav proti husitům, rekatolizace, ... vedeno jedním záměrem, jednou institucí. V mnohých projevech.

I proto máme rok 2010, a ne třeba 8101. Datovaný hádejte od koho.

I proto náš národ, který bývá označován jako ateistický, v preferencích vynesl nahoru katolíka, šlechtice, přeběhlíka a manipulátora K. Schwarzenberga, zosobnění všeho, co nesnáší.

Nepoučili jsme se, držme si klobouky. Fičák se rozbíhá. Jak na tuzemské, tak na zahraniční scéně. Dávno zadané projekty jedou dle plánu. [pláč]

Už mě to celé vyprávět znovu zmáhá. Ale na této zemi mi záleží. Bez ohledu na lidi, kteří v ní žijí. Bez ohledu na jejich moudrost, či hloupost.
Chci se mýlit. Mít pravdu je příliš pohodlné. Nikam to člověka neposouvá, nevyvíjí ho to.xxx

Dám si pauzu, už jsem toho naplácal dost.

221008

3.6.2010 15:36

RE: žádné Rotschildovo

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 88.?.?.?

Reakce na 220981

buď v pohodě, ty se taky skutečně mýlíš [chechtot]
postoje KC ve smyslu "okupace palestinských území je politickou nespravedlností" nepřišly jen teď, jako reakce na napadení a únos civilních lodí (včetně vražd civilistů), ale zněly ze strany Vatikánu neustále, po celá desetiletí. -a víš proč? sdělím ti to sladké tajemství: protože jde skutečně o nespravedlnost!!! [velký smích] a při podobných i jiných nespravedlnostech, válkách a neštěstích se KC vyjadřuje také, a vůbec nemusí jít jen o izrael nebo palestince. "jak to?", ptáš se? no prostě proto, že katolická církev monitoruje situaci i mimo jeruzalém a suez [chechtot]. zastává obecné postoje spravedlnosti, a snaží se svými slabými silami alespoň o otcovské napomenutí svým dětem i nedětem.
co se týče druhého odkazu, zřejmě jde o bláznivý kompilát od autora, který se ti bude podobat... včetně přehledu, (ne)zaujatosti a relevance informací a tvrzení.

221086

3.6.2010 19:08

RE: žádné Rotschildovo

MedaBeda mcaellen (zavináč) seznam (tečka) cz 77.?.?.?

Reakce na 221086

"protože jde skutečně o nespravedlnost!!!"

Ale za jakým účelem byla vypěstována, zejména po tom co antisemitismus vznikl v křesťanském, nikoliv třeba muslimském světě(ač ti k nim mají blíže), to už ses nezamýšlel viď. Ty hájíš svoji ohrádku před čímkoliv, co připomíná vlka, zatímco reálný vlk zařizuje přízraky, abys měl stále proti komu bojovat. Bububububu! [velký smích]

221105

3.6.2010 21:39

RE: žádné Rotschildovo

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 88.?.?.?

Reakce na 221105

>Ale za jakým účelem byla vypěstována
smiř se s tím, že jiní lidé jsou normální, a nehledají naprosto ve všem konspiraci, tedy to pěstování (nespravdlností a nenávisti). neříkám... něco je plánováno (WTC, NWO, některé krize, zelené šílenství, možná i nějaké genové výzkumy ap.), ale rozhodně ne vše na tomto světě. a možná i tvá nenávist ke KC je cíleně vypěstována. zjevně ano!
nenávist židů ke křesťanům je zachycena dokonce už za života Ježíše (veřejně působil jen 3 roky! a i to jim stačilo k zuřivosti), a krvavé pronásledování začalo už pár dní po jeho ukřižování. dále je ta židovská nenávist (normálním jedincům) patrná z Talmudu (ty odkazy a citáty jsi si doufám prohlédl). naopak ze strany KC jsou židé bráni tolerantně, jako starší bratři, a staré části jejich Písem jsou přejaty i do KC. další zavilí nepřátelé církve jsou zednáři, illumináti a další z nich odvozené organizace (viz významní lidé politiky, financí a průmyslu, kteří jsou v nich organizováni). a konečně zde máme i některé evangelikální fanatické nepřátele KC (=poněkud nekřesťanská střelba zmatených do téměř vlastních řad) a satanisty (hledači zla a smrti). proti těmto všem stojí církev, hledající dobro, pravdu a z podstaty hájící život, zdánlivě slabá a chudá, vždy složená v naprosté většině z poměrně chudších lidí. -a vzhledem ke své mírnosti kupodivu odolává už celá dvě tisíciletí. zajímavé, což?
>Ty hájíš svoji ohrádku před čímkoliv, co připomíná vlka, zatímco reálný vlk zařizuje přízraky, abys měl stále proti komu bojovat.
nesmysl. nejsem tak manipulovatelný, jako lovec senzací (jakýsi méďa). já nemám potřebu bojovat. hledám pravdu, mj. za pomoci zdravého rozumu. a jen (se) hájím. -to je vše.
>Bububububu
[oči v sloup] infantilní, trapné. snažíš se zdravé jedince štychovat svými totálními šílenostmi a dělat z jiných neználky. ale zatím jsi většině lidí k smíchu ty.

221130

4.6.2010 0:48

RE: žádné Rotschildovo

MedaBeda mcaellen (zavináč) seznam (tečka) cz 77.?.?.?

Reakce na 221130

"vzhledem ke své mírnosti"

[chechtot] [chechtot] [chechtot]

To je socialíst propaganda. [velký smích] Nebo jsi skutečně slepý, co se u vás v košáru děje?

[chechtot] [chechtot] [chechtot] [chechtot]

"další zavilí nepřátelé církve jsou zednáři"

naopak, církev je zavilým nepřítelem zednářů

Další Tvoje apologetické bláboly nemá cenu rozebírat. Nejenže nedáváš argumenty, kterými bys svoje tvrzení podpořil, ale píšeš stylem jako několik propagandistických katolických webů, z nichž jsem měl možnost si něco přečíst.
Na to téma jsem se rozepsal už před pár dny, vše je to o snaze KC pohltit svět do svého úhlu pohledu, ideál je aby všichni byli křesťany, ne? (to židi takový názor vzhledem ke své víře nemají, kdo je tedy větším vlkem?).
A zednáři čerpající z Kantových myšlenek, které jsou křesťanům protichůdné, se tedy očerňují jak se dá. Ty papouškuješ pouze slova svých předchůdců (co psali podobné slinty už téměř před 150 lety), na Tvých příspěvcích není nic nového, nic co by přinášelo odlišný pohled na problematiku, ani ochota vystoupit ze svatouškovského stereotypu.
Pěkně ve vyjetých kolejích, s dostatečnou dávkou sebevědomí skorospaseného křesťana, hájící nebohou církev před zlým světem a bláznivým medvědem. Živě vidím sionisty a Izrael, ve stejné pozici obhajování neobhajitelného.

Ublížené židy jste si vypěstovali sami svým křesťanským supramacismem a ubližováním jim pro evang. citát: krev jeho na nás a na naše děti, případně: zabili ste nám ježíška. Až v reakci na toto chování byl napsán Talmud, zejména jeho protikřesťanské pasáže, podobně jako Shulchan Aruch ve středověku, kdy křesťanská lůza na nich páchala pogromy. To ale, jako spousta dalších věcí, jako například původ Protokolů v beletrii, kterou jenom někdo opsal a "vylepšil", Ti zůstane záhadou. Teď, když je potřebujete proti konkurenceschopným muslimům, si s nima hrajete na kamarády. Ale oni vám na to neskočí, i kdybyste s nimi vedli ekumenický dialog každý týden. Jste nedůvěryhodní. Za pohanského Říma jste se krčili v katakombách, abyste na to pak zapomněli, a stali se okupanty. Duše, mysli i těla. Bez respektu k hodnotám jiných, pouze s respektem k sobě samým, a svým dogmatům, které tak rádi "otcovským napomínáním" rozdáváte. Ale odlišný názor lidí, kterým tak činíte, vás ve skutečnosti nezajímá. Vaše "láska" je sugesce, psychologická manipulace pro ty, jimž se skutečná láska nedostává, a které je potřeba připsat na seznam.
Proč se taky zajímat o názory jiných, když pravdu máte podle svých slov vy. Jenom vy, protože to tak pámbů, pardon rodiče v dětství řekli a ostatní okolo upevnili díky vaší slepé víře.
Jste žijícími dogmaty, nikoliv lidmi. Čest a velká úcta výjimkám (znám).
Halelu-Jah!
[oči v sloup]

221152

4.6.2010 1:39

RE: žádné Rotschildovo

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 88.?.?.?

Reakce na 221152

>To je socialíst propaganda
jsi trapný! odkdy mají katolíci něco se socialismem? komunismus jasně odmítli v mnoha zásadních výrocích vedení KC.
>co se u vás v košáru děje
to se ti fakt dost v té palici pomotalo, když nevíš, kdo jsou ti s košérem.
>naopak, církev je zavilým nepřítelem zednářů
jasně, tak se hádej jako malé děcko. je to vzájemné, ale proto, že jakmile zednáři vznikli, měli protikatolické postoje (a činy). a z toho teprve nějaký vztah vznikl. katolíci byli dříve, a jen se bránili.
>píšeš stylem jako několik propagandistických katolických webů
to je zajímavé, že se tak (údajně) shodujeme, když žádné takové weby neznám a nenavštěvuji. jestli ono to nebude tím, že pravda je jedna, a dojde k ní i víc lidí než jeden [oči v sloup] rozhodně to není moje mínus. já nic nepotřebuji papouškovat - to je jen tvoje úchylka, že si nedokážeš představit i normální myšlení a vývoj, jen nalejvárnu a konspirace. spíše tvé trapné poskakování a nervóza z mého postoje, je o tobě vypovídající.
>Ublížené židy jste si vypěstovali sami svým křesťanským supramacismem
[velký smích] tak to je komedie. jestli oni náhodou nežili někde úplně jinde, mimo evropu, a jestli oni náhodou postupně nepřilezli do té naší evropy, kde se ovšem nedokázali (jako jiní hosté nastálo) přizpůsobit okolí a místním zvyklostem. něco jako nepřizpůsobiví parchanti, co nutně potřebují bourat kostely, stavět mešity a minarety, a zapalovat auta. -lze přece zůstat i jinde, než tam, kde je to natolik nepřijatelné!?!
vše má svou příčinu. i pogromy. ale na to jsi nedostal nalejvárnu ani vhodnou konspirační teorii, která by to tvému geniálnímu mozku osvětlila.
>okupanty. Duše, mysli i těla.
tvé psychické ani sexuální problémy ti řešit nebudu. a ani mě nezajímá léčení tvých anti-KC fobií a psychóz. protrp si to a dostaň se z toho. vím, je to mučivé, ale musíš sám. stejně nemáš na to, abys něco ode mě dokázal přijat... jsi zatemnělého ducha, s mánií, že všechno víš nejlíp.
zkus to někdy i bez paušalizace, bez vztahování svých DOJMŮ na všechny (pořád samé vy... vy jste... vy máte). -ty víš prd, co někdo druhý zastává... je... má.
>Halelu-Jah!
jsi vzrušený? tváře rudé rozhorlením pro svatou válku proti KC? [chechtot] tak to zkus vydýchat. třeba se ti bude líp žít bez té ohnivé nenávisti, co říkáš? nespaluje tě to zevnitř?

221156

4.6.2010 8:42

RE: žádné Rotschildovo

MedaBeda mcaellen (zavináč) seznam (tečka) cz 77.?.?.?

Reakce na 221156

"rozhodně to není moje mínus. já nic nepotřebuji papouškovat - to je jen tvoje úchylka, že si nedokážeš představit i normální myšlení a vývoj"

Zvláštní je, že ten Tvůj normální vývoj si našel cestu i přes Zvědavec, kde se to zdrojováním podobných webů jen hemží.
Papouškovat potřebuješ, neboť musíš být v souladu s naukou církve. Jinak by ses stal heretikem či schizmatikem, a to jistě nechceš [cool]

"tak se hádej jako malé děcko."
katolíííííci byliiii dříveeeee, a jen se brááááániliiiii.

"jestli oni náhodou postupně nepřilezli do té naší evropy, kde se ovšem nedokázali (jako jiní hosté nastálo) přizpůsobit okolí a místním zvyklostem"

Ono ty útoky začaly už v Římě, kř. jako státní náb. bylo už ve 4. století.

"tvé psychické ani sexuální problémy ti řešit nebudu. a ani mě nezajímá léčení tvých anti-KC fobií a psychóz"

Tady nejde o mne, ale o tvé spolubratry a spolusestry v Kristu. Mohl bys namísto mě řešit sexuální problémy jejich, myslím, že jich je požehnaně.

"jsi zatemnělého ducha, s mánií, že všechno víš nejlíp."

Já myslel, máš tuto mánii Ty. Tak to děkuji za upozornění, v čem prosím tě ten zatemnělý duch spočívá? Že nekorektně kouká KC pod pokličku?


"třeba se ti bude líp žít bez té ohnivé nenávisti, co říkáš?"

Je-li nenávistí poukázat na jisté vazby a nesrovnalosti v KC s oficiálně propagovanou linií, pak jsi ve svém hodnocení trapně mimo. Což mě ale na pěšákovi nepřekvapuje, a vlastně ty Tvé pokusy hluboce chápu. Neznamená to však, že s nimi souhlasím.

Pakliže máš potřebu na tuto odpověď reagovat, učiň tak, ale bez nároku na další reakci ode mě, myslím, že my dva toho berana neupečeme.

221173

4.6.2010 16:53

RE: žádné Rotschildovo

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 88.?.?.?

Reakce na 221173

>Ono ty útoky začaly už v Římě, kř. jako státní náb. bylo už ve 4. století.
??? a on jako řím byl zemí těch židů? nebo snad křesťanů? já měl zato, že židi žili ve svém ukradeném/vybojovaném izraeli (zemi pelištejnců), načež je tam vymlátili babyloňané/asyřané/peršané. a postupně víc a víc křesťanský řím jim byl cizí, ne? tak proč tam židáci lezli?

>Tady nejde o mne, ale o tvé spolubratry a spolusestry v Kristu
právě že jde. oni problém nemají, jsou v klidu. ale ty se trápíš... dost krutě.

>v čem prosím tě ten zatemnělý duch spočívá? Že nekorektně kouká KC pod pokličku?
ne. v tom, že jsi zaujatý a snadno ovlivnitelný přímo idiotskými nenávistnými spisky, a dokážeš se tím živit natolik, že to pak dokonce kombinuješ, a svými nesmysly na druhou otravuješ podobné diskuse. místo aby ses snažil o klidné, objektivní studium seriózních pramenů a zdrojů informací. jsi opravdu maniak. a jsem na 100% přesvědčen, že by to i po zběžném přečtení tvých příspěvků prohlásil jeden-každý psychiatr.

>Je-li nenávistí poukázat na jisté vazby a nesrovnalosti v KC
to jistě ne! ale psychopatickou nenávistí je snaha vyhledávat a prezentovat pouze takové šílenosti, které mluví proti KC, bez ohledu na jejich pravdivost, objektivitu takových výroků a bez schopnosti zasadit to do správných souvislostí.

na tvou další reakci si nárok fakticky nečiním [velký smích] běž si upéct toho berana sám.

221209

5.6.2010 18:20

RE: žádné Rotschildovo

n.z. 99.?.?.?

Reakce na 221173

Ursusi

nechci se do toho prilis michat, ale pozoruji na Tobe dve veci o kterych se chci coby pritel zminit. Snad Ti to k necemu prospeje.

Pokud si vzpominam a pozoruji reakce v Tvych diskuzich v minulosti a dnes divim se, co se s tim medvidkem stalo... proc je tak rozzureny? Co by to mohlo vysvetlovat by bylo, ze by se za medvidkem skryvala Medvedice, coz se na Zvedavci take deje.

Chtel bych jen pripomenout Tvoje zde predlozene a opakovane, ze se "chces mylit". Kdyz Ti nekdo oponuje aby Te vyvedl z omylu, tak jej slovne napadas, zuris a chovas se vice mene jako .... medvedice. Asi si opravdu chces proverit svou 'nepravdu', protoze ti co maji pravdu se hadat nepotrebuji.

A abych take neco prihodil do diskuze reknu Ti proste, ze KC ma ve svem zakulisi mozna zasobu sutan ne vsak zasobu planu na vladnuti svetu; ty casy jsou nenavratne pryc. Jen uvaz: proc do nich media tak perou s temi (vetsinou recyklovanymi) skandaly? Mala pozorovani vydaji za pomoc ke znalosti - vsiml jsem si, ze ve zdejsim katolickem kostele 'rudeho koutku' - rozumej nastenky oslavujici onen vsemi proklety jakobystat. Nejaky cas pred tim odchazeji farar nabizel lekce o blahosklonnosti svetovych nabozenstvi s tim ze se zacne s - judaismem. Nerika Ti to neco? A nebo si stale myslis, ze je to vse dvojhra? Neni to trochu prekombinovane?

221292

6.6.2010 18:15

RE: žádné Rotschildovo

MedaBeda mcaellen (zavináč) seznam (tečka) cz 77.?.?.?

Reakce na 221292

Jo, ta Medvědice je velká. Říkám jí Mir. Něžná k něžným, ostrá k vetřelcům, archaická i mladá zároveň.

Navíc, hádám se já, anebo to jen tak píšu? Kde je hranice? Vím to já, víš to Ty, ví to někdo jiný?

Bez vyvedení z míry nic kloudného z člověka nedostaneš, může hrát svoji hru. Až v boji toho druhého skutečně poznáš. Oplatilo se, jsem s výsledkem spokojen. Ohlásili se přátelé i nepřátelé, o kterých jsem dříve nevěděl. Za tu trošku nadatlovaných znaků mi to stálo [smích]

Testování nepravdy má jednu výhodu. Někam posouvá. Což o lidech ukrytých za frázemi (s kterými jsem tu byl hojně konfrontován) prohlásit nejde. Navíc, a to jsem četl v jednom katolickém časopise, nikdo pravdu nevlastní. Lze se jí pouze přibližovat. S tím beze zbytku souhlasím.


"Ti proste, ze KC ma ve svem zakulisi mozna zasobu sutan ne vsak zasobu planu na vladnuti svetu; ty casy jsou nenavratne pryc"

Nesouhlasím. Síť školských a jiných zařízení v jejich režii se rozrůstá, vliv na jisté politiky lze dosledovat rovněž. Obávám se, že probíhá druhá vlna rekatolizace. U nás nyní v součtu působení Halíka (dlouhodobě připravuje půdu)-Schwarzenberga (možná se stane premiérem, každopádně je vlivným politikem) -Duky (nyní nejvyšší představitel KC u nás, s vazbami na ODS) Síť církevních škol u nás je též nezanedbatelná. Navíc roste tlak na návrat Liechtenštejnů, se Schwarzenbergy to asi bude podobné. Nevnímám to jako náhodu, a nerozpakuji se o tom psát. Dokud je čas s tím něco dělat. Pak mi bude s prominutím na hovno říkat: já vám to říkal. O mě nejde.

221367

4.6.2010 10:14

RE: žádné Rotschildovo

mtk 88.?.?.?

Reakce na 221156

Typický katolický mudrlant. To je děs, jak jste skoro všichni tak stejní. To bude asi to jedno tělo. [chechtot]

221181

4.6.2010 10:33

RE: žádné Rotschildovo

HHBB 78.?.?.?

Reakce na 221181

to je neskutečný, já měl vždycky pocit, že to snad musí být pořád ten jeden přispěvovatel, ale to bude asi ono, je jich víc v jednom těle... [cool] [chechtot]

221184

4.6.2010 15:36

RE: žádné Rotschildovo

Mirko D. 82.?.?.?

Reakce na 221181

Ty jsi tu proč, něco jako injektáž fundamentů Méďových tezí...Chlapci, vy musíte být z jednoho hnízda, ty a Méďa a váš duchovní otec diskuzí HHBB. To, co tu předvádíte je přímo militantní povahy, úderka proti KC, dle všeho snad i centrálně řízena. Dobře si pamatuji, jak tu před delším časem Méďa v jednom příspěvku nepřímo přiznával určitou-snad i pokrevní-blízkost k židovství, nemám snad hledat tu jeho bůvolí zabedněnost někde tam. Chtěl jsem ten příspěvek najít, vzdal jsem to. Méďa je totiž autorem doslova tisíců příspěvků, a to ze 140! IP adres, to o něčem hovoří.
Ještě ti dlužím odpověď na tvou invektivní otázku, zda jsem fanatický katolík nebo katolický paranoik. Ani jedno milý mtk, dokonce katolík nejsem vůbec. Má obrana KC církve zde na diskuzi spočívá v elementární povinnosti chránit slabšího, neboť doslova v boji, který dnes církev vede proti amorálním a skrytým silám, je KC ta tahající za kratší konec. Druhým důvodem je nutnost stát na straně opravdových morálních hodnot, na straně otevřenosti a veřejného přiznání se k hodnotám a cílům, ne na straně tajných, temných sil, jejichž cíle jsou tak amorální, že není možné je prezentovat veřejně. Tyto síly tu hájíte vy. A nejen to, ve své zrůdnosti stavíte své teze na zaměněné identitě těchto sil. Vrah a zloděj se lstí a podvodem vetřel do domu toho, jenž mu stál v cestě a pod jeho jménem dál loupí a vraždí. A najdou se i tací, co vraha ochraňují a jeho činy přisuzují právoplatnému majiteli domu.

221205

4.6.2010 17:00

RE: žádné Rotschildovo

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 88.?.?.?

Reakce na 221205

díky za reakci. zcela souhlasím. jen mám obavu, že pro tu anti-KC úderku to nebude mít žádný pozitivní efekt -nejsou ve své zaslepené nenávisti schopni vidět nic jiného. jim vyhovuje jejich vlastní fanatismus. dává jim pocit výlučnosti, svatý zápal kritiků, a pocit zabezpečenosti... že nemusejí o ničem opravdu přemýšlet a znepokojovat se. chudáci k politování...

221211

4.6.2010 17:38

RE: žádné Rotschildovo

HHBB 85.?.?.?

Reakce na 221211

Ale, ale…
Jakápak anti-KC úderka, jde jen o to, aby již prohlédla a očistila se od svých hříchů...
(a tebe se to týká obvzlášť)

[smích]

221216

5.6.2010 12:10

RE: žádné Rotschildovo

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 88.?.?.?

Reakce na 221216

děkuji za péči, ale měl by ses starat především o své vlastní hříchy... a pak teprve o nějaké domnělé cizí.
a také ohledně toho "prohlédnutí":

Jak to, že vidíš třísku v oku svého bratra, ale trám ve vlastním oku nepozoruješ? Anebo jak to, že říkáš svému bratru: `Dovol, ať ti vyjmu třísku z oka´ - a hle, trám ve tvém vlastním oku! Pokrytče, nejprve vyjmi ze svého oka trám, a pak teprve prohlédneš, abys mohl vyjmout třísku z oka svého bratra.

zřejmě se ale i teď jedná o házení perel sviním... nejsi schopen to pochopit, ani ochoten to přijat.

221275

5.6.2010 23:45

RE: žádné Rotschildovo

HHBB 85.?.?.?

Reakce na 221275

no, na trámu v oku jsem uviděl napsáno i KC, jak jsem ho lovil z bulvy...
(perly si nech v uzlíčku, bratře [mrknutí jedním okem] )

221329

4.6.2010 17:13

RE: žádné Rotschildovo

HHBB 85.?.?.?

Reakce na 221205

To bude nejspíš nějaký „židovský“ hnízdo… [chechtot]
Mirko D., ty už jsi tak nasáknutý tou veškerou ideologickou vymejvárnou, že tě ani nenapadne pídit se po faktické stránce těch tvrzení, ale raději budeš lustrovat nějaké IP adresy…
Hm, nebo se snad bojíš, že by na tom mohlo něco být? [mrknutí jedním okem]

221212

5.6.2010 10:00

RE: žádné Rotschildovo

mtk 88.?.?.?

Reakce na 221212

>To bude nejspíš nějaký „židovský“ hnízdo… [chechtot]
[chechtot] [chechtot] [chechtot] Ty jeden zlý žide! [chechtot] Mám tu jeden vtip od kolegů židozednářů:
Dojde chlapík k doktorovi s chabým zdravím
doktor: kouříte?
chlapík: tak 60 denně
doktor: hm, to je dost, chtělo by to omezit. Pijete?
chlapík: tak sedmičku denně
doktor: taky by chtělo ubrat. Souložíte?
chlapík: tak 2 krát týdně
doktor: no vidíte, tady byste zase mohl přidat!
chlapík: Pane doktor, mě se zdá, že je to na faráře v malé dědině dobré ...


Je zajímavé, že když něco prosakuje o KC, tak se to hned svede na "lži židomédií", anebo se z vysokých círk. hodnostářů prostě nadělají židé, zednáři, ilumináti, kryptoďáblli, a je vymalováno, morálně vyčištěno. Místo aby zapojili tu věc mezi ušima: ten farář je taky jen člověk, celibát mu dělá problémy, tak vystartoval na chlapečky. Anebo: ten papež je taky jen člověk (pardon, vyslanec nebe na zemi) a chová se stejně jako všichni na vrcholu mocenské pyramidy. Ale jednodušší zřejmě je ze všech preventivně udělat židy a pověst v prdeli. [chechtot] [chechtot]
"Židovství" ja fakt perfektní zbraň v rukou KC, kam se hrabou ZHN celého chazariátu. [velký smích]

221264

5.6.2010 10:59

RE: žádné Rotschildovo

HHBB 85.?.?.?

Reakce na 221264

[velký smích]
>"Židovství" ja fakt perfektní zbraň v rukou KC
No právě…
...ale vysvětluj to dokola, stejně, kdo chce bít, tak si stejně něco najde, nebo vyrobí a proč ne třeba "žida" (co je to vlastně ten "sionismus", jsou to oni, nebo "oni" )...

221269

5.6.2010 11:20

RE: žádné Rotschildovo

mtk 88.?.?.?

Reakce na 221269

S tím "židovským hnízdem" jsem si tě představil na živo, jak to s humorem sobě vlastním říkáš, a musel jsem se doma u komplu řehtat. [chechtot]

221271

4.6.2010 19:38

RE: žádné Rotschildovo

MedaBeda mcaellen (zavináč) seznam (tečka) cz 77.?.?.?

Reakce na 221205

"Má obrana KC církve zde na diskuzi spočívá v elementární povinnosti chránit slabšího"

Vložený obrázek Kolos KC je slabý? A jak by udržel pohromadě přes miliardu lidí napříč národy? A jak by v raném novověku odolal náporu islámských armád? Hehe.

"ne na straně tajných, temných sil, jejichž cíle jsou tak amorální, že není možné je prezentovat veřejně. Tyto síly tu hájíte vy. A nejen to, ve své zrůdnosti stavíte své teze na zaměněné identitě těchto sil."

Zaměnil je poněkud někdo jiný. Strom se nepoznává po prohlášeních, ale po ovoci.

"dokonce katolík nejsem vůbec"

Jste Mirko. Možná nepokřtěný, ale už Vás mají.

Kontaktujte místně příslušného kněze, on Vám dovysvětlí zbytek ("nutnost stát na straně opravdových morálních hodnot, na straně otevřenosti a veřejného přiznání se k hodnotám a cílům" ) a polije vodou.
Nebo si řekněte panu abc, dostanete to sice v trošku jiných odstínech a posadí Vás na strážnou věž, ale entita na pozadí je stejná, tak není co řešit.
Pak můžete pokračovat v reakcích na moje "ohnivě nenávistné" příspěvky. Už jako pěšák v poli, s vidinou povýšení. A to se jistě pro spásu počítá a "slabí" Vás rovněž pochválí [smích]

221232

5.6.2010 12:53

RE: žádné Rotschildovo

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 88.?.?.?

Reakce na 221232

>Kolos KC je slabý? A jak by udržel pohromadě přes miliardu lidí napříč národy?
nejedná se o kolos, ale pouze o početnost lidí, kteří přijali jistou pokojnou ideu. takové pak není třeba "držet pohromadě". ti se s jistou mírou autonomie drží sami, a jen při zásadních odchylkách jsou otcovsky korigováni.
to je právě ten tvůj základní zmatek v hlavě... že KC považuješ za entitu někoho pevně držící a zotročující. jenže KC to jednak nemá v úmyslu (mocenské záměry, nemá ani prostředky jako svou policii, armádu, peníze) a nemá to vlastně ani zapotřebí. už z principu je přece zřejmé, že k dobru se musí člověk přidat dobrovolně, nelze to z donucení. KC tedy chce pouze nabízet, aby si nikdo nemohl stěžovat, že o tom nevěděl a neměl příležitost žít lépe.

221279

5.6.2010 20:17

RE: žádné Rotschildovo

steve 70.?.?.?

Reakce na 221279

..jenže KC to jednak nemá v úmyslu ...
..mocenské záměry, nemá ani prostředky jako svou policii, armádu, peníze ...
--
.. [oči v sloup] - uz nepiste!? .. vite jak vypada CEP ?? ..to je to s temi bodlinami a boucha se s tim do palice, pokud mozno - KC !!
.. nepriblizujte se k plotu. Musel by jste to sve KC odtahnout za nohy !!

221301

6.6.2010 3:54

RE: žádné Rotschildovo

serpico 77.?.?.?

Reakce na 221279

tak to už je mazec,tímto příspěvkem jste mě dostal,hned zítra zajdu do kostela a hlásím se k nástupu do vašich řad,tolik dobra a čistoty nikde jinde nepotkám.. [chechtot]

prosím vás,už nic nepište,tohle už není ani k smíchu,jste trapnej,tyhle pohádky vám nesežerou ani děcka na základce.. [oči v sloup]

221337

6.6.2010 18:18

RE: žádné Rotschildovo

MedaBeda mcaellen (zavináč) seznam (tečka) cz 77.?.?.?

Reakce na 221279

"jenže KC to jednak nemá v úmyslu"

Počítají se činy, nikoliv prohlášení.


A mj. schvalování humanitárního bombardování Jugoslávie Vatikánem i ČBK je pro mne v nedávných dějinách svinstvem nejvyššího kalibru.

221368

4.6.2010 21:55

RE: žádné Rotschildovo

MedaBeda mcaellen (zavináč) seznam (tečka) cz 77.?.?.?

Reakce na 221205

"Dobře si pamatuji, jak tu před delším časem Méďa v jednom příspěvku nepřímo přiznával určitou-snad i pokrevní-blízkost k židovství"

Hehe, co všechno se na sebe nedozvím [velký smích] Ta věta byla jinak, ale přečtěte si klidně celý příspěvek.

Židem jsem se nestal, ani jsem o tom nikdy doopravdy neuvažoval; mnoho mých příspěvků má naprosto jiné účely, než jak se tváří. Mnoho lidí není ochotno přemýšlet, samostatně uvažovat, nechávají si to jako tupé ovce dávat až pod nos, včetně "Zvědavců". Proto jim to servíruju z obou stran, často na hraně spekulace, dojmu, či domnělého fanatismu, což spolehlivě vyvede z míry, ze stereotypu líného českého kapra, a přinutí se minimálně zamyslet. A to je mým cílem, a jak vidno je naplňován, což mě těší.

Miluji tuto zemi natolik, že bych se nikdy vědomě nestal věrnou součástí cizího celku. Můj domov je zde, a krev a pot mých předků od dob, kdy sem vstoupila noha prvního Slovana, jsou pro mne nezrušitelným závazkem, příležitostí, i oporou zároveň. Být nositelem jedinečného kulturního kódu, ač za velmi nepříznivých podmínek, stojí za to. Nikdy bych neměnil.
Za tím jdu, nikoliv za přízraky a stíny z médií (tím myslím i "nezávislé" internetové zdroje), za kterými se honíte Vy a Vám podobní.

Časem možná pak pochopíte i to ostatní. Do té doby se občas zkuste zahledět do ohně, a seznat, že neumí jenom pálit, ale i hřát. [cool]

221249

5.6.2010 11:17

RE: žádné Rotschildovo

mtk 88.?.?.?

Reakce na 221249

Méďo, velkým dílem tvou a HHBB zásluhou (a jiných, co poukazují na manipulaci všeho druhu, té vatikánské nevyjímaje) zůstává zvědavec aspoň trochu prost ovčírny. Papeženci tu mají ustláno na hřebíkách, proto se tak škubou. [smích] dík.

221270

5.6.2010 20:21

RE: žádné Rotschildovo

steve 70.?.?.?

Reakce na 221270

.. co papezenec - to zid ..
.. co zid - to papezenec ..
----
=> jit zalejt okurky !!

221303

8.6.2010 9:16

RE: žádné Rotschildovo

mtk 88.?.?.?

Reakce na 221303

Nuže i slovutný rasista ( [chechtot] ) D.Duke ráčí býti židem?

221501

5.6.2010 23:29

RE: žádné Rotschildovo

Mirko D. 82.?.?.?

Reakce na 221249

Méďo, pokud to je tento příspěvek, tak se mi jeho obsah časem pod tíhou vašich jistých demagogií posunul do jiného významu. Tedy se omlouvám, že jsem vás pasoval na Žida.

221326

6.6.2010 17:55

RE: žádné Rotschildovo

MedaBeda mcaellen (zavináč) seznam (tečka) cz 77.?.?.?

Reakce na 221326

Nevadí, když bych se měl zrodit znovu, a měl možnost výběru, vybíral bych (mimo Slovana) buď právě mezi Židem, Indem, nebo Peršanem. [cool]

Navíc, Žid pro mne není nadávka. Ale to už jen na okraj [cool]

221366

4.6.2010 19:48

RE: žádné Rotschildovo

MedaBeda mcaellen (zavináč) seznam (tečka) cz 77.?.?.?

Reakce na 221181

Trefa! Jedno tělo, jedna duše. Tady vidíte kolektivní magii v praxi. [cool]

221236

2.6.2010 11:54

RE: žádné Rotschildovo

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 83.?.?.?

Reakce na 220751

Naopak Rotschildovo, Rockeffelerovo, Morganovo...sanhedrinovo....
je úplně jedno jak to nazveme, každopádně je to dílo jedinců, jak oni o sobě tvrdí "vyvolenců" podle mě spíš zatracenců.Dílo elit v čele s těmito jednotlivci bezuzdně touží po ovládání a moci za každou cenu, přes mrtvoly, přes likvidaci vlastního národa, byť je roztroušen po celém světě. Proto je záměrně vyvolávána tichá nevraživost proti židům...oni budou ti, které budeme chtít věšet na stromy, až nastane ten den a oni ten den vyvolají totálním chosem, zadlužeností, nedostatkem potravin...mimo jiné se chystá "potravinový zákon" o regulaci množství plodin, které sami vypěstujeme a zvířat , která chováme.
nebude smět míti svoje brambory, prase a zeleninu, jen část, zbytek odevzdáme státu a budeme nucemi opět jít do supermarketu ovládaného sionistou...a když se vzbouříme, stáhenou jídlo a my nebudeme mít dát dětem o úst, takže poslechneme ....hrůzná, perfidí myšlenka, ale účinná, óó jak účinná!!!!
Nicméně za tím vším je historicky jiná bolest, Rotschildové byli židé kteří se toulali evropou vyhnáni ze země do země,žijící v ghettech a nenáviděni všemi pracovitými křesťany a gojimi, jak nás označují.Nesměli pracovat, nesměli nic vlastnit, nesměli mít cechy, dílny ani nic vyrábět, protože byli nečistí, špindírové,mimo tory a svých přiázání neboli "micvotav" neměli kostely a působili jako podivní bezvěrci a podvodníci, tak začali šmelit, půjčovat na dluh a stali se lichváři, tedy předky bankéřů. Křesťan svou víru neschovával,neukrýval a nemodlil se na tajňáka v rohu svého domu....žid ano, a tam je prazáklad opovržení všemi židy.Už v temném středověku věděl křesťan, že žida je třeba držet pod kontrolou. Avšak pokrok přinesl postupnou asimilaci židů a mnoho, tisíce židů asimilovalo s křasťany, oženilo se a povdávalo. Začalo přijímat křesťanskou kulturu a stali se běžnou součástí populace aniž by komukoli z nás vadili, zařadili se a začali žít stejně jako křesťané, bez vzájemné nenávisti.Nicméně v srdcích některých rodin, jako rotschildové, rockeffelerové, morganové, sachsové a jiní pogromy nezapoměli a staletí žili s vizí jak vrátit všem árijcům a gojimům veškerá utrpení, která museli historicky prodělat a to je začátek veškeré "sionismu" nenávisti a zloby, touhy zlikvidovat árijskou kulturu a civilizaci, podkopat veškerou morálku křesťaské víry, pošlapat křesťanské principy a nastolit nový řád plný demorality, sprostoty, teroru, drog, drancování a absolutní nesvobody.Židé nejsou sionisté, jen pár z nich se stalo sionisty a zednáři s bezmeznou skoro až chorobnou touhou po manipulaci, moci a ovládání.A papež, je jen loutka pro dav, je jen jeden z mnoha ovládaných, stejně jako politici,celé země a v neposlední řadě i my, bohužel....mlčení znamená souhlas a tak se stalo, že sionistická taktika podp...Automaticky kráceno

220936

2.6.2010 17:53

RE: žádné Rotschildovo

MedaBeda mcaellen (zavináč) seznam (tečka) cz 77.?.?.?

Reakce na 220936

"dílo jedinců, jak oni o sobě tvrdí "vyvolenců""

Často to o nich tvrdíme spíše my, obávám se, že řada z nich podobné problémy neřeší.

220973

2.6.2010 20:56

RE: žádné Rotschildovo

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 212.?.?.?

Reakce na 220751

Máte to ale pořádně popletené.Copak nevidíte že je to právě církev
která od židů dostává nejvíc na zadek a kterou se snaží úpně zničit?Podle mne to funguje tak že na jedné straně jsou židé,jejich různé organizace (zednáři,ilumináti atd.) společně se Satanem a všemi zlými lidmi na světě proti křesťanům a ostatním lidem na celém světě.Židé usilovali o ovládnutí světa už v dobách Ježíše Krista.Mysleli si že bude válečník a povede je do války za dobytí světa.Jenomže ono to bylo trochu jinak.Opravdu bych rád věděl kam vlastně patříte.Na církev přece útočí ti z druhé strany.Řekl bych že tady zúčastněné diskutéry mýlíte (záměrně?).
Takových útočníků proti církvi je tu bohužel víc.

220991

2.6.2010 21:31

RE: žádné Rotschildovo

Mirko D. 82.?.?.?

Reakce na 220991

Omyl, Méďa to má naopak srovnáno velmi dobře. Jedno se mu musí přiznat, z těch záměrných mýlitelů je Méďa extra klasa.

221000

3.6.2010 12:19

RE: žádné Rotschildovo

mtk 88.?.?.?

Reakce na 221000

>Jedno se mu musí přiznat, z těch záměrných mýlitelů je Méďa extra klasa.
Méďa je kryptosatanista, vyslaný Tel Avivem, aby se zde na zvědavci utkával s drsnými lamači kostí z Vatikánského komanda pod vedením Mirka.D ... asi tak nějak?
[chechtot] Nemůžu přijít na to, zda jste větší katolický: 1.fanatik nebo 2.paranoik? Já vám dám jednu radu, vyřiďte si své prolémy s židy a satany přímo s těmito bubáky, a netahejte do toho pořád slušné lidi. [oči v sloup]

221064

2.6.2010 22:10

RE: žádné Rotschildovo

MedaBeda mcaellen (zavináč) seznam (tečka) cz 77.?.?.?

Reakce na 220991

"Opravdu bych rád věděl kam vlastně patříte."

Nejsem na ničí straně, protože nikdo nestojí na mé straně, skříťata. Nikdo se již nestará o lesy.

Stromovous v rozhovoru se Smíškem a Pipinem

221005

2.6.2010 22:19

RE: žádné Rotschildovo

steve 70.?.?.?

Reakce na 221005

[smích] [cool]

221006

3.6.2010 14:47

RE: žádné Rotschildovo

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 88.?.?.?

Reakce na 220751

méďo béďo, ty jsi doslova a do písmene šílenec [velký smích] antikatolický fanatik.
jednak není známo nic o propojení katolíků a světových médií (i peněz má KC málo), ale je naopak známo hodně o propojení židů s médii, bankami, politikou a zbrojaři (a ti naopak mají pro realizace svých plánů financí dostatek).
katolící mají zcela mírovou ideologii, na rozdíl třeba od muslimů, ale i židů (viz fanaticky nesnášenlivá, nenávistná rétorika v jejich Talmudu (zde, zde a zde. z těch citátů je JASNÉ kdo koho nenávidí. je tedy naprostý nesmysl, že by katolíci usilovali o války a nějaké vraždění a násilné křtění -co by měli z toho, aby někoho, kdo nechce, polili vodou? (nehledě na fakt, že křest je nutno přijat, nejde platně vnutit). co by měli z toho, aby někoho, kdo nechce, nutili být spolu s nimi v ráji??! vždyť je evidentní, že jsi úplně pomatený. co by katolíci měli z držení suezu? kam na ty nesmysly chodíš? kde je nějaká armáda katolíků? kde jejich zbraně? nevíš, že katolická víra učí, že si nemáme nic budovat na zemi, nýbrž se snažit úplně jinak o něco úplně jiného a někde jinde?

fašizující trendy možná někdy sílí (snad i teď, někde), ale je to (jako vždy) DŮSLEDKEM chování "židů" (či spíše nadřazených, špatných lidí)... to kromě obecného a přirozeného odporu každého jednoho člověka vůči cizím, neznámým věcem. tím spíše vůči lidem násilným a státu agresorskému a zjevně nespravedlivému a nebezpečnému.
>Doufám, že se mýlím
to doufáš správně. můžu tě o tom ujistit.

221079

3.6.2010 16:57

RE: žádné Rotschildovo

mtk 88.?.?.?

Reakce na 221079

>jednak není známo nic o propojení katolíků a světových médií (i peněz má KC málo), ale je naopak známo hodně o propojení židů s médii, bankami, politikou a zbrojaři (a ti naopak mají pro realizace svých plánů financí dostatek).
Někdo má zbraně, někdo peníze, a někdo to z poza buka celé řídí. Celkem triviální dělba práce. A ovčí syndrom je si to nespočítat. [mrknutí jedním okem]
>nesmysl, že by katolíci usilovali o války a nějaké vraždění a násilné křtění
To je taktika, co? Kam se hrabou prvoplánoví zlatokupci ... [chechtot]

221092

3.6.2010 20:39

RE: žádné Rotschildovo

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 88.?.?.?

Reakce na 221092

hm, dost chabé na zpochybnění toho, co jsem napsal výše. spíše bych to zhodnotil jako "přání otcem myšlenky" anebo dětinsky vzdorovité "ale mohlo by to tak být, ne?". -holt když se chce, vymyslíš jakoukoliv šílenost a spojení. jen je otázka, zda hledáme pravdu na základě faktů a pravděpodobnosti, nebo zda máme v úmyslu házet špínu za KAŽDOU cenu.
na obrázkovou šílenost níže si dovolím nereagovat vůbec.

221121

4.6.2010 10:22

RE: žádné Rotschildovo

mtk 88.?.?.?

Reakce na 221121

> zda máme v úmyslu házet špínu za KAŽDOU cenu.
To mluvíte o megasračkometu Pro Fide Catholica ve vztahu k židům, že jo? Výroba pejzatých bubáků na zakázku.
>na obrázkovou šílenost níže si dovolím nereagovat vůbec.
ani se nedivím, co dodat.

221183

3.6.2010 18:32

RE: žádné Rotschildovo

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 77.?.?.?

Reakce na 221079

"katolící mají zcela mírovou ideologii, na rozdíl třeba od muslimů, ale i židů"

Jeho Exelexence Stepanič byl papežem slavnostně prohlášen za "blahoslaveného"

"Papež Jan Pavel II. uznal 1. 4. 1999 oprávněnost zásahu NATO vůči režimu Slobodana Miloševiče a požádal NATO, aby zvážilo možnost přerušení bombardování Jugoslávie alespoň během velikonočních svátků."

Katolický arcibiskup v Sarajevu kardinál Vinko Puljič varoval NATO před srbskými nabídkami příměří.

Česká biskupská konference válečné akce NATO proti Jugoslávii podpořila.
Česko-americké vztahy a výročí velikonočního „humanitárního“ bombardování Jugoslávie

"nevíš, že katolická víra učí, že si nemáme nic budovat na zemi, nýbrž se snažit úplně jinak o něco úplně jiného a někde jinde?"

Tak to pověz Dukovi, třeba se rozhoupe a věnuje majetek církve potřebným [smích] A těch 270 miliard počítám taky.

"The Vatican Bank is said to be a successful and profitable bank. By the 1990s, the Bank had invested somewhere over US$10 billion in foreign companies"
Institute for Works of Religion
Economy of Vatican City
A to je jenom Vatikán.

vliv přes školství:
Jesuit universities and colleges in the United States
Roman Catholic universities and colleges in the United States

výčet vlivných osobností, co prošly jejich výchovou
List of alumni of Jesuit educational institutions
a zajímavé kamaráčofty
Vložený obrázek

"fašizující trendy možná někdy sílí"

jojo, katoličtí ustašovci, krysí díry pro nacisty do Argentiny přes Vatikán, ... mám pokračovat?


"jednak není známo nic o propojení katolíků a světových médií "
Catholic radio stations
Roman Catholic media

---
Obama v jezuitské universitě Georgetown s válečnými americkými vlajkami (zlatý lem) a zakrytým symbolem IHS (špička dřevěné desky za jeho zády)
Vložený obrázek

221098

3.6.2010 18:59

pokr.

MedaBeda mcaellen (zavináč) seznam (tečka) cz 77.?.?.?

Reakce na 221079

"Besides their traditional arms, the Swiss Guard also has contemporary non-ceremonial small arms, like SIG P225 pistols, Heckler & Koch MP5A3 submachine guns and SIG SG 550 assault rifles at its disposal for security duties. Besides the Heckler & Koch MP5A3, these small arms are also in use by the Swiss military."zdroj

Blackwater Xe, majitelem Erik Prince, maltézský rytíř
Tato žoldácká skupina (takoví ti hodní pánové co vystříleli skupinu neozbrojených civilistů) má nyní základnu přímo na Maltě.

a malé perličky, jistě si už dohledáš sám, abys mi tedy objasnil v čem konkrétně se mýlím, ale přeci jen..:
J. Peter Grace

Mark Thompson is Director-General of the BBC,Thompson was ranked as the 65th most powerful person in the world by Forbes magazine. He was educated by Jesuits at the independent school Stonyhurst College, and from there went up to Merton College, Oxford, where he took a first in English.

A zvláště si vychutnej tohle, apologeto!
[cool]
...

k dovršení Tvého klidného bohabojného spánku něco na dobrou noc, až se prokoušeš přechozím
1
2

Víra a tyto vazby nejdou dost dobře dohromady, viď? Já vím, být katolíkem je těžké.
Vložený obrázek

221104

4.6.2010 10:38

RE: pokr.

mtk 88.?.?.?

Reakce na 221104

Mě se nejvíc líbí toto: Rupert Murdoch - jesuitský coadjutor, rytíř sv. Jiří, papežský rytíř, britská SIS, média (Sky, Fox Tv, Reuters, 20th CF, London Times, NY Post, Harper Collins,) ředitel News Corporation. [chechtot] [chechtot]

221185

4.6.2010 18:11

RE: pokr.

steve 70.?.?.?

Reakce na 221185

Ja netusil, ze ma az tolik deti !! ... [smích]

221220

1.6.2010 6:21

Trest

Franta 82.?.?.?

Je to interakce. Ti co přiváželi humanitární pomoc si o potrestání vyloženě koledovali-neměli si začínat, napadat je!

220775

1.6.2010 10:22

RE: Trest

steve 174.?.?.?

Reakce na 220775

,, Valka a franta je vul ...
... u Valky je to celkem pochopitelne, u frantu - bezne.

220795

1.6.2010 11:45

RE: Trest

Josef Sobeslav 24.?.?.?

Reakce na 220775

>Je to interakce. Ti co přiváželi humanitární pomoc si o
>potrestání vyloženě koledovali-neměli si začínat, napadat
>je!
Vážně? A já trouba (a většina slušných lidí ve světě) se domníval, že existuje nějaké mezinárodní právo podle kterého by Izrael neměl zasahovat v mezinárodních vodách a tudíž to celé lze považovat za sprostou agresi. Máte poněkud divný výklad práv. Skoro bych tipoval, že jste na straně vrahů. No jo, jsou i tací...pod pseudonymem pravdy a lásky se ospravedlní i vraždy, že?

220802

1.6.2010 13:39

RE: Trest

Rene Bartosek 75.?.?.?

Reakce na 220802

To je pravda. Cituji:

Základem právní situace volného moře je zásada volnosti moří. Volné moře nepodléhá suverenitě žádného státu a všechny státy a jejich obyvatelé mají právo svobodně používat volné moře. Musí to ale učinit takovým způsobem, aby nezasahovaly do stejných svobod státům jiným. Volnost moří není tedy volnost absolutní, je omezena podmínkami společného využívání volného moře.

Plavidlo na volném moři podléhá právu státu, jehož vlajku nese. Výkonnou moc, to je zastavení plavidla, kontrolu dokladů nebo provedení kontroly plavidla může provádět pouze vojenské plavidlo té samé vlajky.

Vojenské plavidlo může uplatnit výkonnou moc vůči cizímu plavidlu, jestliže je důvodné podezření, že cizí plavidlo provádí pirátskou činnost, jestliže provádí obchod s lidmi a jestliže odmítne vyvěsit vlajku státu, kterému přísluší.
http://www.najachtu.cz/index.php?free=33

Problem je ten, ze Izrael stejne jako treba Mezinarodni umluvu o jadru, tak ani umluvu OSN o Morskem parvu nepodepsal. To by se dalo resit jednoduse. Pokud nejaka zeme jako napr. Izrael nedodrzuje pravidla mezinarodniho prava, pak by se ochrana vyplivajici z tohoto prava nemela vztahovat na subjekty plujici pod vlajkou Izraele jako zeme s piratskym chovanim. Podobne by se dal resit jaderny program nekterych zemi, ktere nepodepsaly.

To je samozrejme teorie jsou rovni a rovnejsi, ale Turecko se rozhodlo svolat mimoradne zasedani NATO a vyslat dalsi konvoj do Gazy s vojenskou eskortou. To bude velice zajimave, kdyz CR podle clanku 5 Washingtonske smlouvy ustavujici NATO, posle na pomoc treba deky. Takze co se bude dit ted? Vylouci USA Turecko z NATO? Nebo bude cele skavne NATO se svymi "bezpecnostnimi zarukami" clenskym zemim pro srandu kralikum? Jak uz jsem rekl i jsou rovni a rovnejsi i v ramci NATO.

220826

1.6.2010 10:28

Makow se myli

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 62.?.?.?

nemecti nacionaliste se sionisty meli jen jeden cil, dostat z Nemecka kultivovanym zpusobem vsechny Zidy, takova byla dohoda.Zisky z tohoto transferu Haavara byly na sionisticke strane a Nemecko uz od sameho pocatku projektu tratilo.Proto po kongresu zastupcu vsech zidovskych skupin konanem v roce 1936 v Berline Nemci svolili k tomu, ze veskera vystehovavaci agenda do Palestiny pujde vyhradne pres zidovske firmy a nemecke ztraty splati sioniste pozdeji.Tak by to nerusene fungovalo, kdyby se nestaly dve veci, arabska intifada a s ni spojena blokace Palestiny ze strany Britu a pak to nejhorsi, odmitnuti pujcek nabizenych zidovskymi bankeri Nemecku.A holokaust?Domyslete si sami, proc jsou vsechny vyhlazovaci tabory s plynovymi komorami objeveny pote, co je osvobodili bolsevici a vzpomente si, co jste od nich poslouchali celych 40 let o Katyni!

220796

1.6.2010 13:12

RE: Makow se myli

Erwin 91.?.?.?

Reakce na 220796

Pouštíte se na tenký led pane anonyme. To, že byla dokázána neexistence plynových komor v KT na uzemí osvobozených spojenci (i přes přísežná prohlášení stovek "pamětníků" )neznamená, že nebyly na územích osvobozených Sověty. Na to jsou přece paragrafy a nechápu, kde berete odvahu alespoň si pomyslet něco jiného. Kdybyste jen na chvilku připustil že Rusové jsou lháři, kde byste je pak všechny hledal ?

220817

1.6.2010 13:28

RE: Makow se myli

Dan13 213.?.?.?

Reakce na 220817

Svým způsobem to máte jedno, jestli byli lidé v KT otráveni plynem nebo umřeli na nemoci a hladem. Výsledná bilance zůstává stejně tragická.

220823

1.6.2010 16:11

RE: Makow se myli

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 62.?.?.?

Reakce na 220817

Na to jsou paragrafy, no ano, copak delali bolsevici, kdyz jim nekdo rozslapal babovicku o jejich "pravde"?Dobra tedy, Katynsky masakr spachali Nemci, jste jiz spokojen s timto historickym faktem nebo jej chcete zpochybnovat?Rusove nejsou lhari, kdopak to o nich tvrdi?Pisu o bolsevicich a kazdy vi, z ktereho divokeho kmene temer vsichni pochazeli.

220849

2.6.2010 7:06

RE: Makow se myli

Erwin 91.?.?.?

Reakce na 220849

Já souhlasím s Vašim příspěvkem výše. Budu muset přestat s ironií, jinak jsem, jak je vidět, nepochopen.

220919

2.6.2010 8:21

RE: Makow se myli

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 62.?.?.?

Reakce na 220919

Ten prispevek berte take jako horkou ironii.Jste pochopen.Boha jeho, v jakem to zijeme svete, ze?Zlo je dobro a dobro zlo, sionisticka pata kolona na ceskych webech radostne i nenavistne vyvadi jako pominuta...

220927

1.6.2010 10:31

mt-svk 91.?.?.?

dávnejšie som písala, že Židia sú užitoční idioti, ktorí sú využívaní Rotschildovcami, ktorým na nich nezáleží.
Ak si všimnete, to nie je len Izrael. Stačí sa pozrieť na správanie sa sionistov v KAŽDOM štáte, kde sa nachádzajú, prípadne kde majú vplyv. Ak by mali záujem na potlačení antisemitzmu, krotili by sa. Ale oni nie, ba práve naopak, čím ďalej tým viac dupú na plyn. Výsledky vidno vo výskumoch verejnej mienky.

Čo sa týka starovercov. Už v cárskom Rusku podporovali boľševikov, eserov... skrátka opozíciu voči cárom. Nikdy Romanovcom neodpustili Petrovo vyčínanie.

K právosláviu. Už Brzezinski sa vyjadril, že po zničení komunizmu je ďalším cieľom pravoslávna cirkev. Aj Dočasnej vláde a komunistom išlo v prvom rade o zničenie pravoslávia, práve preto bol cár (ako hlava pravoslávnej cirkvi) zavraždený tak, ako bol. Nikolaj II. s rodinou boli obetovaní na príkaz Jacoba Schiffa (pri úteku pred bielymi sa do rúk vyšetrovateĺa cárovej smrti Nikolaja Sokolova dostali pásky z telegrafu, ktoré to potvrdzovali, je "záhadou", kde zmizli, podobne ako "prirodzená" smrť tohto ruského vyšetrovateľa).

220797

1.6.2010 12:31

RE: Už

Oracle mteleky (zavináč) zoznam (tečka) sk 95.?.?.?

Reakce na 220797

>dávnejšie som písala, že Židia sú užitoční idioti,
>ktorí sú využívaní Rotschildovcami, ktorým na nich
>nezáleží.

V jednej veci sa mýlite i Róčild je vlastne potrava pre kanóny, síce na poste generála, ale predsa i naňho raz dôjde. Čo som vlastne chcel povedať v diskusií s Udom je že agenda ovládnutie sveta nepochádza od židov ale od 7 Egyptských vrchných kňazov, ku ktorým patril i Mojžiš, on vytvoril zo židov vojakov ktorý (fanaticky) slúžia záujmom tej sedmičky a tiež oni presvedčili Saula z Tarsu aby sa stal kresťanom a znetvoril učenie Ježiša. Tento spolok existuje dodnes, síce už nie sú kňazi ale zato ešte stále majú obrovskú a pre obyčajného človeka neuveriteľnú a nepostrehnuteľnú moc. Našťastie pre nás sedmička vzdala sa snáh o dosiahnutie svetovlády pred 10 rokmi ale Róčild, Brezinski a ostatný sionisti ženú sa do svojej záhuby, je my ľúto tých židov ktorý sú v tomto nevinne, hlavne deti.

220811

1.6.2010 13:15

RE: Už

MedaBeda mcaellen (zavináč) seznam (tečka) cz 62.?.?.?

Reakce na 220811

"agenda ovládnutie sveta nepochádza od židov ale od 7 Egyptských vrchných kňazov"

A jak do toho tedy zapadá semitský Dagon a jeho přítomnost v podobě miter na biskupských a kardinálských hlavách včetně papežské?

Vložený obrázek

Vložený obrázek

Vložený obrázek

Vložený obrázek

Vložený obrázek

rybí hlavu nosil i Karel IV.
Vložený obrázek

220818

1.6.2010 14:25

RE: Už

Oracle mteleky (zavináč) zoznam (tečka) sk 95.?.?.?

Reakce na 220818

>A jak do toho tedy zapadá semitský Dagon a jeho přítomnost v
>podobě miter na biskupských a kardinálských hlavách včetně
>papežské?

Mitra bola prevzatá z kultu Mythry, ktorá pochádzala z Partskej Perzie, tým pádom tento Š/Sumerský symbol bol prevzatý z ich náboženstva. Vyznávači kultu Mythry mali rituál podobný svätému prijímaniu, kvôli tomu ich ranný hellénsky kresťania nemali v láske (ku tejto vetve patrí i rímskokatolícka cirkev a väčšina novších cirkví, druhá pôvodná, k učeniu Ježiša lojálna židokresťanská vetva bola vyhubená židmi a katolíkmi).
No typický prípad keď zlodej kričí "chytte zlodeja". [chechtot]

Inak tá egyptská sedmička časom sa rozliezla po svete, takže nájsť ich je takmer nemožné.

Dúfam že ste spokojný s odpoveďou.

220831

2.6.2010 7:38

RE: Už

MedaBeda mcaellen (zavináč) seznam (tečka) cz 62.?.?.?

Reakce na 220831

Díky [smích]

O liniích křesťanů helénských či židovských nemám přehled a ani je příliš neřeším. Spíše mě zajímá toto:

"Inak tá egyptská sedmička časom sa rozliezla po svete, takže nájsť ich je takmer nemožné."

Existují věrohodné prameny k této "sedmičce"?

220923

2.6.2010 15:02

RE: Už

Oracle mteleky (zavináč) zoznam (tečka) sk 78.?.?.?

Reakce na 220923

>Existují věrohodné prameny k této "sedmičce"?

Bohužiaľ nie, jediný zdroj sú Megreho knihy Zvoniace cédry Ruska mám taký pocit že sa to veľmi neráta medzi vierohodné zdroje na túto tematiku, to je jedna vec. Druhá vec je že od čias starej ríše Egyptskej nezaznamenávajú svoju činnosť písomne.

Ďalšia možnosť je brať ich ako čierne diery, to je pozorovať ich vplyv na okolie vlastne na svetové dianie. Príklad:

Voľba budúceho ubaveného a unaveného egyptského panovníka ktorý nemá čas na rozmýšľanie a skáče ako oni pískajú.

Pripustiť k moci agresívneho panovníka ktorý spustí dobyvačné vojny kvôli pochybnej veci ako sláva.

Prehlásiť nemanželské dvojčatá kráľovskej dcéry za potomkov boha Marsa a primäť ich s vidinou večnej slávy ku založeniu mesta.

Či nahuckať kresťanov tým že Alexandrijská veľká knižnica je chrámom pohanských bohov a pred jeho spálením až do tla ukradnúť zvitky s nadradenými vedomosťami, preskúmať ich a potom ich spáliť.

Mohol by som pokračovať ďalej, ale nič nevydá svedectvo o ich činnosti ako sledovanie postupného rastu starovekých ríš.

Pre quida 2: Manipulácia sem, manipulácia tam sme obdarený slobodnou vôľou, môžeme povedať nie na spáchanie zverstiev, tým pádom argument typu "bol som manipulovaný (telepaticky)" neobstojí.

220961

2.6.2010 16:20

RE: Už

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 220961

Zajímavé, díky [smích]

Z jaké "černé díry" soudíte, že se sedmička před deseti lety vzdala svých plánů?

220964

2.6.2010 19:11

RE: Už

Oracle mteleky (zavináč) zoznam (tečka) sk 78.?.?.?

Reakce na 220964

>Zajímavé, díky [smích]

Rád sa stalo. [smích]

>
>Z jaké "černé díry" soudíte, že se sedmička před deseti
>lety vzdala svých plánů?

Ide o to že ako keby sa vytratila sila, ktorá drží tento príšerný systém po hromade, funguje už len kvôli hybnosti ktorou ju sedmička obdarila, proste sa rozpadá pred našimi očami, napríklad: nečakaný vzostup anti-globalizačných hnutí i napriek ich diskreditácií napriek vyčíňaní provokatérov na demonštráciách, tiché ale o to vražednejšie roztržky medzi elitami, pre elity nepríjemné informácie v mainstreame, "politické" prebudenie más, kladenie pre elity nepríjemných otázok a zmena v myslení ľudí.

Proste sa to rozpadá i napriek snahám elít a deje sa to približne 10 rokov. Sedmička sa rozhodla že v konečnom dôsledku môže dopadnúť planéta horšie než zle (čo by odniesli aj oni bunker sem, bunker tam) keď to tak bude naďalej pokračovať. Tak nastala zmena plánov a teraz všetok svoju moc využívajú k budovaniu systému ktorá každému zabezpečí optimálne podmienky k životu, nielen elitám.

No a tí čo neskoro prišli k rozumu môžu spievať pesničku od Depeche Mode-u-Wrong. [cool]

220978

2.6.2010 17:47

RE: Už

MedaBeda mcaellen (zavináč) seznam (tečka) cz 77.?.?.?

Reakce na 220961

Bojím se o to, že řada tvrzení, co píšete, jsou lidové new age legendy. Ač mi spiritualita, mystika a podobné věci nejsou vzdálené, na poli tvrzení hledám oporu v pramenech, ctím v dané oblasti vědu.
Ad hoc spekulaci umí stvořit každý; události, podléhající nějaké formě záznamu, ať již z textu, či z archeologických předmětů, však zmanipulovat nejdou, kromě rozdílné interpretace.
Odkazujete-li na Megreho jako jediný zdroj, není to pro mne nic. Pokud však lze dohledat, odkud čerpal on, případně najít něco, co by poskytlo jeho tvrzení oporu, nemám s tím problém. (Napůl bych uznal i telepatická vnuknutí, pokud by se na nich nezávisle shodli aspoň tři až čtyři lidé. Což pokud je neznám mohu vynechat, protože neznám kontext jejich života, a tedy nemohu vyloučit nějaké jejich apriori uložené do podvědomí, z kterého následně nevědomky mohou čerpat).

O Mojžíšovi jako Atonovu veleknězi psal už Freud. Nebyl to však ani historik, ani archeolog ani nic podobného. O něj se tedy neopřu rovněž. Je ještě nějaký autor na dané téma?

220971

1.6.2010 14:40

RE: Už

mtk 88.?.?.?

Reakce na 220811

>Čo som vlastne chcel povedať v diskusií s Udom
Kde? Ď. [smích]

220832

1.6.2010 15:05

RE: Už

quido2 81.?.?.?

Reakce na 220811

Znalosti pro metodiku ovládnutí světa čerpali Židé z odkazů staré Babylónie i Egypta. Viz Chaldejské legendy a eposy.
Babylónie
Brána bohů,archa úmluvy a babylonský vládce
Dědictví Svatého světla
Dračí entita-příchod Mahdího?
Necronomikon-Kniha mrtvých jmen
Nebiru-hvězda bohů
Duchové z nebes
Zbraně Šebetu

Při vykopávkách v Pompejích byla nalezena zobrazení pěticípé a šesticípé hvězdy s nápisy ve starém židovském jazyku.

Na šesticípé hvězdě je nápis: Naše moc nad námi
Na pěticípé hvězdě je nápis: Naše moc nad nimi

Pěticípou hvězdu přilepil na čelo ruského vojáka Lejba Trockij (Bronštein), zednář 33 stupně. Pěticípé hvězdy mají na svých vlajkách USA i EU.

220836

1.6.2010 16:10

RE: Už

Oracle mteleky (zavináč) zoznam (tečka) sk 95.?.?.?

Reakce na 220836

Otázka je či pripúšťate to, že tí čo vypracovali pôvodnú metodiku ovládnutia sveta z ktorých čerpali židia sú stále aktívni a majú moc?

Odpoveď pre mtk, diskusia pod článkom Brezinski varuje pred... s názvom Brezinski varuje obyčajný zvedavec raduje...

220848

1.6.2010 18:46

RE: Už

quido2 81.?.?.?

Reakce na 220848

Pane,já do té vysoké hry nevidím. Ale děsím se. Byly dvě revoluce a dvě světové války, v souladu s plánem generála Alberta Pikea.
Viz dopis z 15,srpna 1871 ve kterém A.PIKE seznamuje osvícené ze "Společnosti moudrých mužů Sionu", jak ovládnout svět pomocí tří světových válek. Tento generál také navrhoval,aby byl zorganizován komunizmus, nacizmus, politický sionizmus a další mezinárodní hnutí s cílem podnítit tři světové války a nejméně dvě větší revoluce. Globální vývoj pokračuje jakoby dle tohoto scénáře.

Zdali připouštím existenci těch co vypracovali původní metodiku ovládnutí světa? Tak vysoko já nevidím. Držím se historických faktů, to je vše. Moc si přeji, aby lidstvo našlo společnou řeč. A vám osobně děkuji za citlivě podanou otázku.

220864

1.6.2010 22:49

RE: Už

Oracle mteleky (zavináč) zoznam (tečka) sk 78.?.?.?

Reakce na 220864

Pike bol obmedzenec, sionista a fanatik, a ako taký bol nesmierne ľahko manipulovateľný. Fanatická viera ako taký otvára dieru v obrane mysli a sprístupňuje myseľ manipulátorom, je to niečo ako diera vo firewall-u, či manipulácia deje pomocou reči či telepatie je to jedno. Nehovoriac o tom že pre sedmičku využiť mozgovú kapacitu týchto nešťastných fanatikov je náramne jednoduché.

Telepatia je zaujímavý jav, podobne ako prívesok slepého čreva civilizovaný človek ju nevyužíva, prečo by aj máme mobilné telefóny 3G. [cool]
Musím priznať že sa na túto tému boli/sú robené prieskumy vedeckými metódami, ktoré priniesli výsledky dokazujúce existenciu a ukazuje sa že každý má na to nadanie, no málokto v ňom cvičí a skúša to využiť. Možno dôvodom je to že málo kto verí že to dokáže, čo si o tom myslíte? Rámcový zdroj je anglická wikipedia.

Historické fakty o staroveku, lebo sa bavíme aj o období asi 5000 rokov od dneška, sú značne kusé a prekrútené.

220886

2.6.2010 10:06

RE: Už

quido2 81.?.?.?

Reakce na 220886

Existence hypnózy a telepatie je nepopíratelná a je dokázána experimentálně. I dnes existují jogíni,kteří tyto schopnosti mají a ovládají.

Před Kali-yugou existovali v Indii bráhmánové, kteří mimo těchto schopností ovládali i osum dokonalostí (síly siddhi) jejichž popis se dnes jeví jako sci-fi. Je to oblast za ohradou hmotné přírody, která je a bude materialistům uzavřená.

Pokud existuje nějaká sedmička která stojí v pozadí světovlády, má to jeden háček. Že všechny hrůzy a zločiny, kterých se dopustili a stále dopouští konkrétní lidé, lze anulovat s poukazem na manipulaci vyšší entitou.

Historie je skutečně překroucená a mimoto, popisuje tendenčně a podrobněji pouze posledních 3 000 let-mimoto se liší dle etnika. Tento časový úsek je přitom ničím v toku času vesmíru i této naší planety.

Mohu ku př.vyhledat popis planetárních systémů. Šrímad-Bhágavatam udává, že je jich 14, včetně lokalizace ve vesmírném prostoru.

Pak je tady existence hmoty a antihmoty. Bhagavad-gíta udává, že materialističtí vědci mají zčásti pravdu, když tvrdí, že při střetu hmotného a ntihmotného světa nastane zničení. Atakdále...

Bhagavad-gíta je nejdůležitější knihou. Pokud pochopíme její učení, pochopíme též všechny čtyři Védy. Začíná se proto učením Bhagavad-gíty.

220931

1.6.2010 16:19

RE: Už

abc 89.?.?.?

Reakce na 220836

Chíram staviteľ Šalamúnovho chrámu, bol zasvatený do Božieho predsavzatia do tej miery ako ho poznal Šalamún. Chíram kráľ Týru je v Biblii potom ako sa obrátil proti Židom v podobenstve prirovnaný Satanovi Diablovi, ktorý sa obrátil proti Bohu Stvoriteľovi. /Ezechiel 28 kapitola/ Viacerí duchovní vodcovia protižidovského spiknutia, preto radi odvodzujú svoj pôvod od kráľa Týru, či už sú to slobodomurári, ilumináti, chazari,sionisti.Stačí si prečítať uvedenú kapitolu.

Nakoľko Boh už v 1. storočí zavrhol telesných židov ako národ, sú použivaní len ako štít spomenutých satanských okultných skupin. Čo iné ako opovrhnutie si zaslúžia za to, že sa prepožičali do tejto tragickej hry Satana Diabla a jeho okultných satanských elít usilujúcich sa o svetovládu? - Ján 8:44, Ezechiel 38 a 39 kapitola, Matúš 23 kapitola.

220853

15.7.2015 17:29

RE: Už

Mikael 195.?.?.?

Reakce na 220836


"Při vykopávkách v Pompejích byla nalezena zobrazení pěticípé a šesticípé hvězdy s nápisy ve starém židovském jazyku.

Na šesticípé hvězdě je nápis: Naše moc nad námi
Na pěticípé hvězdě je nápis: Naše moc nad nimi"


Tohle je opravdu zajímavé! Existuje nějaký opravdu seriózní odkaz, kde je možné to ověřit? Děkuji.

336623

1.6.2010 13:26

kdo je kdo

valda 212.?.?.?

Vsichni se chovame jako zide -sioniste...Ze ne??

220822

1.6.2010 13:45

Pýcha predchádza pád

Tak je to 78.?.?.?

bez pomoci silných je Izrael v háji. Pomoc silných tu bola už dosť dlho a treba ju niečím splatiť. Lenže dlžník začína byť namiesto toho stále arogantnejší. Pohnevá si všetkých susedov, Irán vydiera jadrovými strelami z ponoriek, zaregistroval som aj vyhrážku smerom k Európskym hlavným mestám.

220827

1.6.2010 15:05

RE: Pýcha predchádza pád

Antiseptik 69.?.?.?

Reakce na 220827

Pročítám si denní tisk na internetu a co se Izraelcům podařilo je zkomplikovat život jejich tradičních zastánců. Mnoho novinářů co ještě včera (alespoň v Kanadě) byli na jejich straně mají problém se na ní udržet, aby nebyli za blbce musí totiž alespoň jevit zdání nestrannosti. I z komentářů čtenářů je patrno že na straně Izraele zůstali jen ti placení a skalně zatvrzelí. Skóre je asi 1 ku 10ti, zatímco mívali podporu tak 50 procent tak dnes spadli na bídných deset. Nic jiného si ani nezaslouží. Pomoc silných se jaksi vypařuje, politici si pomalu uvědomují že je Mossad nijak neuchrání před naštvaným davem doma. Na jednu stranu se zdá nepochopitelné aby nejvychytralejší z vychytralých spáchali takové faux pas, na druhou stranu se tam dostali zcela logicky svojí neústupností. Procházelo jim už příliš dlouho izolování Gazy za to, že tam vyhrála politická strana která se jim nelíbí, přitlačili sami sebe ke zdi vlastní arogancí.

220837

1.6.2010 21:11

RE: Pýcha predchádza pád

Dale Coper 89.?.?.?

Reakce na 220837

Já jsem si ted pročítal diskusi na Neffounově Psovi a je to skutečně 10 ku 1 ale ve prospěch Israele. Netvrdím že ti lidé mají pravdu.

220877

1.6.2010 19:09

RE: Pýcha predchádza pád

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 62.?.?.?

Reakce na 220827

Svet byl pred Israelem a bude i po nem.To je jedine, co me uklidnuje.Nechapu, jak takova bezvyznamna zeme s tak agresivni politikou vuci sousedum i vlastnim obcanum muze mit tolik zastancu.Treba v Cesku, ktere vzniklo prikladnou likvidaci a vymazanim z mapy tehdejsiho Rakousko Uherska.

220869

1.6.2010 16:23

Kdo mi uvěří?

Kropáč kropac20 (zavináč) seznam (tečka) cz 94.?.?.?

Viděl jsem ledacos. Za světové války doma litoval tatínek Židy, jak je Hitler ničí. Čím to, že věděl o t. zv. Holokaustu dřív, než jej objevili oni sami? Pak přijeli do ČSR se slavnou Rudou armádou. Nikoli na těch, nyní růžových tancích. Na nich byli zfanatizovaní, obyčejní mužici. Ale za těmi tanky. Také začali dělat pořádek. Ten sovětský. Jejich politruci zfanatizovali na mužiky a dělníky na proletariát. --- Pak přišlo vyvlastnění ekononomických elit ČSR, likvidace kulaků, združstevňování, politické procesy. Podívejte se na složení ÚV KSČ té doby. Samý žid, nebo držhuba. M. Horáková nebyla židovka ani neržela hubu. Tehdy neexistovalo, aby dělník přišel do práce opilý a vynadal mistrovi = sabotáž. To přišlo až po odhalení kultu osobnosti Stalina. Po jeho smrti. Musel totiž zemžít když přišel na to, kdo mu radí a vlastně hýbe rukamu. Do té doby byl ten gruzínský tyran košer. Pomohl etablovat Izrael. V ČSR se školili piloti Izraele a dodávala se jim výzbroj. Pak to skončilo. KSČ se omluvila za zvěrstva páchaná za vlády Stalina, jménem komunistů, těch zfanatizovaný oligofreniků. --- ČSR ale zůstalo ve sféře vlivu SSSR, internacionálního socializmu. Na změně se dohodli, až později, prezidenti SSSR a USA. Změna se uskutečnila jejich dohodou, víte? Nikoli činností disidentu, který byl na tuto změnu a oficiální uchopení moci připravován. Vzpomeňte si na to, až sem budete psát o překabátěných komunistech. Víte kdo to je? Nebo tlachy o líných dělnících. Říkal něco takového Baťa? Ale byl takový krátký vtip: Žid horníkem.
Žijte blaze. Nejvíc lituji toho, že jsem někdy někoho litoval.

220854

1.6.2010 19:26

RE: Kdo mi uvěří?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 62.?.?.?

Reakce na 220854

Vazeny pane Kropaci, litovat chazara je vasi povinnosti.Popsal jste to pekne, skoda, ze ceske tzv. elity vzdy slouzily tomuto panovi.Povesit Piku a pozavirat vsechny csl. vojaky, kteri by nikdy nedovolili zabijet sve britske kamarady zidovskou gerilou v Palestine, to bylo tak snadne.A vite proc?Protoze Vas tatinek jim veril a litoval je.

220872

2.6.2010 7:06

RE: Kdo mi uvěří?

Kropáč kropac20 (zavináč) seznam (tečka) cz 94.?.?.?

Reakce na 220872

Jak libo. Tatínek je nejen litoval, ale i jim věřil. Jsem synem Stalina. Umím ovládat své emoce, takže Vám ponechám právo posledního slova při případné replice.

220920

2.6.2010 15:59

loď Haganah, je první co napadne každého trochu sečtělého

r.m. 213.?.?.?

člověka. Čtivě tu historii popisuje Paul Johnson ve "Dějiny 20. století." z 90. let.
Sami britští vojáci byli pak zhnuseni rozkazy, které museli vykonávat. Nakonec při stahování "zapoměli" větší počet zbraní. Ale to už je jiná storka.

220963

2.6.2010 22:23

Pekný článok,

Rainhardt 89.?.?.?

ale čo ďalej? Nepripravuje autor svet na to všetko svinstvo, čo sionisti sa chystajú urobiť, ale PRÁVE preto, aby sa "holokaust na "obyčajných, slušných" židoch neopakoval, svet má byť na sionistické svinstvá pripravený, chápavý, brať ich s porozumením či ospravedňovať ich "ale veď všetci nie sú takí, to len niektorí"... (Nepripomína to tak trochu sofistikovanejšiu taktiku pri posudzovaní cigánov?) Ako sa dá rozoznať sionista od žida/Žida?
Ináč - s odhliadnutím od niekoľkých štatistických údajov - keby sa slovo žid a sionista nahradilo v článku slovom Maďar, celkom by to sedelo aj na túto čeliadku...

221007

3.6.2010 1:56

Krestane prehlizeji uz nekolik stoleti zidovske zabijeni "ne zidu" dle Talmud

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 59.?.?.?

"God told the Israelites to kill them all -- men, women and children, to destroy them. And that seems to be a terrible thing to do. Is it? Or isn't it? Well, let us assume there were 2,000 of them, or 10,000 of them living in the land, or whatever number there was of them. I don't have the exact number. Pick a number. God said, 'Kill them all.' . . . the abomination was there like a contagion. God saw that there was no cure for it. It wasn't going to change; their hearts weren't going to change; and all they would do is cause trouble for the Israelites, and pull the Israelites away from God, and prevent the truth of God from reaching the Earth. So, God, in love, took away a small number that he might not have to take away a large number."
Otazka neni o Israelu, ale o kolaborujicich politiku se svetovym zidovstvem, myslite,ze by si okupujici Israel tohle mohl dovolit kdyby vedel,ze krestansky svet by se postavil proti, v zadnem pripade, oni vedi, ze politici z krestanskych zemi maji "stazeny ohon mezi nohama".Nakonec,cast tech politiku jsou jejich pokrevni clenove bratrstva a mezikrestanskymi vladci-sluhy ,uz neni zadny na zpusob Hitlera,aby jim to vratil, takovy politici uz se dnes nerodi.Nakonec,dostavame jen to,co si zaslouzime, jake politiky volime, je to krute,ale je to tak,nasemi kolaboranskymi politiky mame situaci,jakou mame.Obcan je n atom vsem zucastnen take,at chce a nebo ne,davku zotpovednosti neseme kazdy,takze i kazdy zid a jejich napomahaci maji svuj dil viny take, proto v druhe svetove valce bylo udelano plno omylu,jak nakonec seznal i general Paton.Kdyby lide se zajimali o politiku, tak by volby dopadly zcela jinak,nez,jak je mame.
Kolik, lidi si precetlo Talmud?
Kolik , lidi si precetlo zidovske protokoly?
Catholics
How Operatives in the "Patriot Movement" Are
Fulfilling THE PROTOCOLS OF THE LEARNED
ELDERS OF ZION
By Christopher Jon Bjerknes November 19, 2007
Jewry has sought to divide and conquer Christendom for a very long time, while concurrently Judaizing and enslaving Christians. The "reformers" Martin Luther, John Calvin, Jan Huss, Melchior Hofmann, etc. were each either agents of Jewry or Jews themselves.
Mullins' NEW HISTORY of the JEWS
By Eustace Mullins
In 1952, a document reached the western democracies which proved that the Jews were anxious to move rapidly ahead with their familiar plans for dictatorship over the gentiles.
American Dissident Voices Broadcast of January 1, 2000
And of course, the Jews are quite confident that Clinton will do
whatever he is told in this matter. They believe that before Clinton
leaves office they can get their $100 billion from the American
taxpayers,
Jestli ctete dobre,tak zjistite, ze mam plnou pravdu a to co se deje kolem nas, je jen to,co samy dovolime, aby nam delali, neni proto divu ,ze v Betlehemu plivaji na kriz s Kristem a jejich odpoved byla,ze je to jejich tradice.
http://loveforlife.com.au/files/tob_shebbe_goyim_harog_first6_0.pdf
http://lovefor life.com.au/files/killthe bestgentiles2.2mb
PDF file.

221019

Příspěvků: 120

31.05. 22:44 Lin  Víte,
31.05. 23:33 janko  RE: Víte,
31.05. 23:51 Arian Arcant  RE: Víte,
01.06. 09:34 janko  RE: Víte,
01.06. 10:13 steve  RE: Víte,
01.06. 13:17 janko  RE: Víte,
01.06. 11:26 herbert  RE: Víte,
01.06. 09:03 Saša  RE: Víte,
01.06. 15:50  takhle se vyucuje historie na universite v izraeli
01.06. 18:41 MedaBeda  RE: takhle se vyucuje historie na universite v izraeli
02.06. 20:15 steve  RE: takhle se vyucuje historie na universite v izraeli
02.06. 20:21 hestroy  RE: takhle se vyucuje historie na universite v izraeli
31.05. 22:59 Rene Bartosek  Dobre postrehy.
01.06. 01:15  RE: Dobre postrehy.
01.06. 17:22 josef.maly  RE: Dobre postrehy.
02.06. 03:28 Rene Bartosek  RE: Dobre postrehy.
02.06. 07:00 p.  RE: Dobre postrehy.
01.06. 00:13 MedaBeda  žádné Rotschildovo
01.06. 02:53 K.  RE: žádné Rotschildovo
01.06. 03:57 J.  RE: žádné Rotschildovo
01.06. 07:26 MedaBeda  RE: žádné Rotschildovo
01.06. 07:10 MedaBeda  RE: žádné Rotschildovo
01.06. 07:50 vaclaus  Mel Marx pravdu?
01.06. 09:45 MedaBeda  RE: Mel Marx pravdu?
01.06. 11:05 vaclaus  RE: Mel Marx pravdu?
02.06. 07:43 MedaBeda  RE: Mel Marx pravdu?
01.06. 11:57 Josef Sobeslav  RE: Mel Marx pravdu?
12.06. 05:44 p  RE: Mel Marx pravdu?
01.06. 09:54 janko  RE: žádné Rotschildovo
01.06. 18:54 steve  RE: žádné Rotschildovo
01.06. 20:41 MedaBeda  RE: žádné Rotschildovo
02.06. 18:34 mtk  RE: žádné Rotschildovo
02.06. 19:57 MedaBeda  RE: žádné Rotschildovo
02.06. 20:32 Lin  RE: žádné Rotschildovo
02.06. 22:38 MedaBeda  RE: žádné Rotschildovo
03.06. 15:36  RE: žádné Rotschildovo
03.06. 19:08 MedaBeda  RE: žádné Rotschildovo
03.06. 21:39  RE: žádné Rotschildovo
04.06. 00:48 MedaBeda  RE: žádné Rotschildovo
04.06. 01:39  RE: žádné Rotschildovo
04.06. 08:42 MedaBeda  RE: žádné Rotschildovo
04.06. 16:53  RE: žádné Rotschildovo
05.06. 18:20 n.z.  RE: žádné Rotschildovo
06.06. 18:15 MedaBeda  RE: žádné Rotschildovo
04.06. 10:14 mtk  RE: žádné Rotschildovo
04.06. 10:33 HHBB  RE: žádné Rotschildovo
04.06. 15:36 Mirko D.  RE: žádné Rotschildovo
04.06. 17:00  RE: žádné Rotschildovo
04.06. 17:38 HHBB  RE: žádné Rotschildovo
05.06. 12:10  RE: žádné Rotschildovo
05.06. 23:45 HHBB  RE: žádné Rotschildovo
04.06. 17:13 HHBB  RE: žádné Rotschildovo
05.06. 10:00 mtk  RE: žádné Rotschildovo
05.06. 10:59 HHBB  RE: žádné Rotschildovo
05.06. 11:20 mtk  RE: žádné Rotschildovo
04.06. 19:38 MedaBeda  RE: žádné Rotschildovo
05.06. 12:53  RE: žádné Rotschildovo
05.06. 20:17 steve  RE: žádné Rotschildovo
06.06. 03:54 serpico  RE: žádné Rotschildovo
06.06. 18:18 MedaBeda  RE: žádné Rotschildovo
04.06. 21:55 MedaBeda  RE: žádné Rotschildovo
05.06. 11:17 mtk  RE: žádné Rotschildovo
05.06. 20:21 steve  RE: žádné Rotschildovo
08.06. 09:16 mtk  RE: žádné Rotschildovo
05.06. 23:29 Mirko D.  RE: žádné Rotschildovo
06.06. 17:55 MedaBeda  RE: žádné Rotschildovo
04.06. 19:48 MedaBeda  RE: žádné Rotschildovo
02.06. 11:54  RE: žádné Rotschildovo
02.06. 17:53 MedaBeda  RE: žádné Rotschildovo
02.06. 20:56  RE: žádné Rotschildovo
02.06. 21:31 Mirko D.  RE: žádné Rotschildovo
03.06. 12:19 mtk  RE: žádné Rotschildovo
02.06. 22:10 MedaBeda  RE: žádné Rotschildovo
02.06. 22:19 steve  RE: žádné Rotschildovo
03.06. 14:47  RE: žádné Rotschildovo
03.06. 16:57 mtk  RE: žádné Rotschildovo
03.06. 20:39  RE: žádné Rotschildovo
04.06. 10:22 mtk  RE: žádné Rotschildovo
03.06. 18:32  RE: žádné Rotschildovo
03.06. 18:59 MedaBeda  pokr.
04.06. 10:38 mtk  RE: pokr.
04.06. 18:11 steve  RE: pokr.
01.06. 06:21 Franta  Trest
01.06. 10:22 steve  RE: Trest
01.06. 11:45 Josef Sobeslav  RE: Trest
01.06. 13:39 Rene Bartosek  RE: Trest
01.06. 10:28  Makow se myli
01.06. 13:12 Erwin  RE: Makow se myli
01.06. 13:28 Dan13  RE: Makow se myli
01.06. 16:11  RE: Makow se myli
02.06. 07:06 Erwin  RE: Makow se myli
02.06. 08:21  RE: Makow se myli
01.06. 10:31 mt-svk  Už
01.06. 12:31 Oracle  RE: Už
01.06. 13:15 MedaBeda  RE: Už
01.06. 14:25 Oracle  RE: Už
02.06. 07:38 MedaBeda  RE: Už
02.06. 15:02 Oracle  RE: Už
02.06. 16:20  RE: Už
02.06. 19:11 Oracle  RE: Už
02.06. 17:47 MedaBeda  RE: Už
01.06. 14:40 mtk  RE: Už
01.06. 15:05 quido2  RE: Už
01.06. 16:10 Oracle  RE: Už
01.06. 18:46 quido2  RE: Už
01.06. 22:49 Oracle  RE: Už
02.06. 10:06 quido2  RE: Už
01.06. 16:19 abc  RE: Už
15.07. 17:29 Mikael  RE: Už
01.06. 13:26 valda  kdo je kdo
01.06. 13:45 Tak je to  Pýcha predchádza pád
01.06. 15:05 Antiseptik  RE: Pýcha predchádza pád
01.06. 21:11 Dale Coper  RE: Pýcha predchádza pád
01.06. 19:09  RE: Pýcha predchádza pád
01.06. 16:23 Kropáč  Kdo mi uvěří?
01.06. 19:26  RE: Kdo mi uvěří?
02.06. 07:06 Kropáč  RE: Kdo mi uvěří?
02.06. 15:59 r.m.  loď Haganah, je první co napadne každého trochu sečtělého
02.06. 22:23 Rainhardt  Pekný článok,
03.06. 01:56 Robert Nohejl  Krestane prehlizeji uz nekolik stoleti zidovske zabijeni "ne zidu" dle Talmud

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

31

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc říjen přispělo 61 čtenářů částkou 10 877 korun, což je 31 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010

IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

Ve zkratce

Co je s panem prezidentem?17.10.20 09:47 Česká republika 6

Je třeba říci dost, burcuje Klaus. Nejsme ve válce, nestrašte mrazáky s mrtvolami14.10.20 11:11 Česká republika 3

Erouška je pochybná aplikace s placebo negativním efektem14.10.20 10:15 Česká republika 4

Ve stavu nebezpečí si schválí cokoli bez demokratické kontroly13.10.20 19:31 Česká republika 0

Maďarská poslankyně skartovala knihu dětškých pohádek plnou gayů a leseb, aktivisté ječí13.10.20 18:08 Maďarsko 2

Absurdita článků z dění na pařížských předměstích nadále roste13.10.20 16:51 Francie 0

Marián Kotleba se rozdáním 3 šeků po 1488 eurech dopustil ideozločinu a půjde sedět12.10.20 21:56 Slovensko 12

Počty zemřelých loni a dnes09.10.20 15:21 Česká republika 6

Studenti na slavné Karlové univerzitě chtějí "bezpohlavní systém"09.10.20 00:10 Česká republika 2

Byla pandemie plánována?08.10.20 21:48 Neurčeno 8

Hoří, hoří a ne a ne spadnout08.10.20 21:23 Jižní Korea 11

Vláda tvrdě zpřísňuje opatření. Na 14 dní se zavřou ZOO, bazény, posilovny, kulturní i sportovní akce08.10.20 16:43 Česká republika 7

Zákon o šmírování internetu vojáky prošel dál08.10.20 15:37 Česká republika 0

Už je to tady: Očkovaní na covid nebudou muset nosit roušky08.10.20 13:19 Česká republika 6

FB smazal Trumpovi 2x příspěvek, ve kterém píše, že chřipka je horší než covid07.10.20 10:35 USA 2

Zločin proti lidskosti06.10.20 21:22 Německo 0

Prymulovi jen tak přistál na účtu milión korun06.10.20 09:50 Česká republika 3

Petice proti náhubkům, testům na covid19 a dalším opatřením04.10.20 17:58 Česká republika 11

Švédsko otáčí? Nechce krimigranty z Řecka03.10.20 14:22 Švédsko 0

Kalifornie schvália zákon odškodňující černochy za otroctví03.10.20 13:01 USA 4

Měnové kurzy

USD
23,29 Kč
Euro
27,26 Kč
Libra
30,10 Kč
Kanadský dolar
17,66 Kč
Australský dolar
16,50 Kč
Švýcarský frank
25,43 Kč
100 japonských jenů
22,09 Kč
Čínský juan
3,48 Kč
Polský zloty
6,00 Kč
100 maď. forintů
7,48 Kč
Ukrajinská hřivna
0,82 Kč
100 rublů
29,91 Kč
1 unce (31,1g) zlata
44 270,83 Kč
1 unce stříbra
563,10 Kč
Bitcoin
266 358,39 Kč

Poslední aktualizace: 19.10.2020 06:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 10 667