Diskuze k článku
Flotila do Gazy vleče Izrael do moře stupidity
Příspěvků 37
AŠDOD - Izraelští vojáci v přístavu Ašdod postavili tři velké stany, do nichž budou svážet aktivisty z lodí blížících se k pásmu Gazy.
Na jejich palubách je 10 000 tun humanitárních potřeb pro Palestince, ale Izrael je nehodlá k pobřeží Gazy pustit. Na osmi lodích připlouvá až 700 odpůrců blokády Gazy. Izraelci je chtějí deportovat nebo uvěznit. Plavidla mají být zastavena na moři a odtažena do Ašdodu.
Tady má být zboží z nich údajně vyloženo a po prohlídce předáno agenturám OSN k distribuci Palestincům v pásmu. Aktivisty ve stanech prý prohlédnou lékaři. Připraveno je 40 autobusů, které pak mají dotyčné odvézt na mezinárodní letiště. Ti, kdo se budou bránit, skončí ve vězení. Kde skončí izraelští zločinci z Gazy, není známo...
http://www3.halonoviny.cz/articles/view/202434
..kde skončí izraelští zločinci z Gazy
--
.. v televizi. Kdyz jim bude predavana Nobelova cena pro Mir !! Divim se, ze takova otazka byla vubec polozena. To prece vedi i male deti, i "Trautenberg" to vi ...
(Zrušeno. Prosím, abyste tu nevkládal celé články. Děkuji. Editor)
byla implantována i k nám. Velmi rychle po převratu a naše politické elity ji zavedly s velkým úspěchem. Nejsmutnější na tom je, že velká část našich občanů ji akceptuje, což potvrdily poslední volby.
..potesim Vas !! Cesky narod je natolik "tvarny", ze je schopen radostne a dobrovolne zkonzumovat mnohem vetsi sracky !! Dukazem budiz pristi volby !!
to je vskutku kouzelna veta! tak abych nebyl "automaticky kracen" - to by se mi opravdu nelibilo, ja ten svuj trapec mam moc rad - kdo je ten nejvetsi terorista na celym svete v teto chvili? jo ja vim, nemel to byt singular, ale ten zbytek je jasnej, kazdej kdo ma snad jenom posledni zbytecek mozku vidi kdo vrazdi na potkani a bez rozdilu zeny deti starce a cokoliv co se jste hybe, tak se snad nechoval jeste nikdo v techto - ehm - "lidskych" dejinach. mozna ze jo, ale nejak o tom nevim, holt ti "vyvoleni" jsou zase ti nejlepsi, aspon v ty dabelsky zvireckosti kdyz uz v nicem jinym. holt jsou vyvoleni - jen se zbyva zeptat, k cemu jsou asi vyvoleni? pockame, uvidime... bozi mlyny melou ....
..bozi mlyny melou ..
--
.. protoze 99% akcii vlastni Goldman&Sachs. Tudiz vize, ze neco semelou, jednou, nekdy, mozna - je jalova. Buh ma kancelar v Houston, TX a svym krucifixem zehna ropnym polim a teznim vezim. Pro verici ovecky ma srandovni historku o nadejnych mlynech ..., a nesrandovni povinnou cetbu o holokaustu ...
Tebe bych automaticky kratil, aspon by ses nemoh mnozit - to je hruza sedet u netu a byt tak nevzdelanej tupej a vylizanej...
Vyvoleni znamena ze jsou narod, ktery nastavuje zbytku svetovych narodu zrcadlo, jak byt lepsi, uspesnejsi a lidstejsi. Proto jsou cerna ovce, nikdo neslysi rad, ze je krupan a polozvire, jako ty!
31.5.2010 8:28
RE: automaticky kraceno
MedaBeda mcaellen (zavináč) seznam (tečka) cz 62.?.?.?
Reakce na 220623
"nastavuje zbytku svetovych narodu zrcadlo, jak byt lepsi, uspesnejsi a lidstejsi"
jojo, takhle se to musí
a posvítit si na to bílým fosforem
Taková vyvolenost je vskutku výjimečná a humanitou jen překypuje ...
Lidstejsi? LIDSTEJSI!? Jestli tohle je vas nazor, tak si vezmete chinin protoze tohle nemuze byt nic jineho nez horecnate blouzneni.
Pane Kadleci, nechte toho Chazara, ať si o sobě myslí, že je Žid. Je to tak směšné, až se za břicho popadám. Ale úplně mě fascinuje, jak se tato asijská chátra cítí být vyvolená, ačkoliv s původními židy nemá nic společného.
Ne tedy, že by nebylo směšné, že nějaký národ je vyvolený. To svědčí jen o tuposti, s kterou se nechali obelhat nějakým pomateným fanatikem... Jak se může někdo, kdo věří takovým blábolům považovat za inteligentního člověka, to opravdu nechápu.
Musel jsem reagovat, a uprimne receno kdybych to nepsal ale rikal asi bych se dopustil "urazky diskutujiciho", jak mne ten prispevek nas*al.
Izrael běsní, to musí být jasné všem. Kdyby Gaza byla tak opečovávaná jejich laskavostí a mírumilovností, proč by tedy odmítali vstup cizákům? Však je tam nemusí pouštět bez dozoru, ale může i ve štrůdlu, pěkně je povodit po krásách idylické Gazy jako turisty a ukázat jim, jak to tam mají krásný. A samozřejmě - na vlastní nebezpečí aktivistů. Pokud zaútočí nějaký ten terorista, aspoň se "turisti" na vlastní kůži přesvědčí, jaká je to nevděčná a krevelačná pakáž.
Tu zásilku pro Gazu přeci můžou prověřit (že tam místo pastelek nejsou jaderné hlavice) a pěkně ji před očima aktivistů rozdat.
Vysvětlí mi někdo, proč to neudělají? Aby ti pomýlení aktivisti mohli doma vyprávět, jak to vlastně je s tou Gazou? Aby celý svět viděl (jsou tam přeci novináři), jaká je pravda o Gaze a že je Izraeli křivděno?
Nezlobte se, ale tyhle izraelské tanečky mi až moc připomínají dobu dávno minulou, se kterou by právě židé měli mít největší a hrozné zkušenosti.
A co je na tom všem nejhroznější, že konkrétně u nás lidi tohle "moře stupidity" pořád žerou v míře větší, než je zdrávo. Pro ně jsou pořád Palestinci zloději a krvelační teroristi, kteří chtějí zničit Izrael. Ničeho si neváží, nechtějí pracovat a svou zemi si devastují sami. Izraelci ubohé oběti, které nemohou pod neustálou palbou žít a vychovávat své děti a aktivisti jen pomatenci a provokatéři, kteří už nevědí, co roupama dělat.
Mezinárodní humanitární flotila s pomocí pro Gazufoto: Reuters
Izrael rozstřílel flotilu s pomocí pro Gazu, zemřelo až šestnáct lidí.
http://www.lidovky.cz/izrael-rozstrilel-flotilu-s-...
Izraelské komando napadlo mezinárodní flotilu s pomocí Gaze. Nejméně 16 zavražděni a 60 zraněných Izraelským komandem. http://cbs11tv.com/national/israel.ship.attack.2.1...
31.5.2010 8:30
RE: Lidovky 31.kvetna 2010
MedaBeda mcaellen (zavináč) seznam (tečka) cz 62.?.?.?
Reakce na 220624
Operace "Papežský trůn v Jeruzalémě" se blíží. Izraelští vojáci tomu rádi dají záminku.
No to je už fakt vrchol!!!!!!!!!!
Turecko je od roku 1952 v NATO, že? Tak jakto, že se k útoku na tureckou loď nevyjádří země v NATO a neudělají proti Izraeli trest?
>Turecko je od roku 1952 v NATO, že? Tak jakto, že se k útoku na tureckou loď nevyjádří země v NATO a neudělají proti Izraeli trest?
A proc by NATO melo nest odpovednost za ozbrojenou provokaci Turecka. Konvoj naslapany materialem pro teroristy v Gaze, cleny Hamas a jejich civilnimi rukojmimi, kterym se tradicne zastitili, pluji pod Tureckou vlajkou, ne pod vlajkou NATO. To co se stalo jim plne vyhovuje. Mohli tomu predejit a pristoupit na vstricne reseni jez jim Izraele nabidl. Jejich odpovedi byla opet jen arogance, vyhrozovani a planovane vyvolani konfliktu se smrtelnymi nasledky. Zivoty zabitych rukojmi maji na svedomi organizatori cele provokace a temi jsou palestinske teroristicke organizace a jejich poskoci. Tady mate skupinovou fotku humanitnich pracovniku, ktery rika vse :
Vase "vstricna reseni Izraele" si dejte, laskave, za kloboucek.
Byly doby, kdy Ceskoslovensko obdobnym zpusobem "chranilo a branilo" vsechny akce SSSR, dnes dela to same s Izraelem, "ten co dela, dobre dela".
Nastesti existuji i jine zdroje informaci, nejen "cesky tisk".
Jo...jestli mě neklame zrak, na tom obrázku jsou modlící se muslimové. Nebo ne? A co je na tom divnýho, že se muslim modlí? Nebo - muslim nemůže být zároveň humanitárním pracovníkem? Však tam bylo plno Turků a u těch je muslimská víra víc než běžná. Tak co má jako ten obrázek dokazovat?
Dál: Jak víte, že ten konvoj byl našlapaný materiálem pro teroristy? Ono se tam něco našlo? Tak sem s tou zprávou!
Lodě pluly nejen pod tureckými vlajkami. A odkdy, prosím, plují civilní lodě členských států NATO pod vlajkou NATO? NATO je vojenská organizace, takže bych očekávala, že pod vlajkou NATO budou plout válečná plavidla a ne civilní lodě.
Pak se jen chci zeptat, jaká vstřícná řešení Izrael nabídnul. Myslíte to, že se náklad má nechat v Egyptě? Aby tam už navždy zůstal nebo se prodal? Ten materiál potřebuje Gaza, ne Egypt.
Jedním ze vstřícných řešení by podle mého bylo doprovodit lodě do cíle a v cíli zkontrolovat, jestli je náklad "neteroristický".
No...ale pro vás je to blbost, žejo. Vy už vlastně víte, že ty lodě byly našlapané materiálem pro teroristy. Ostatně...teď jsem si uvědomila, že vůbec nevím, co si mám pod pojmem "materiál pro teroristy" představit. To může být vlastně i toaleťák...
Co mysli tim materialem pro teroristy? Co takhle zbrane ? Dal by to mohly byt zbrane a do finale hodne moc zbrani .Nebyl by to prvni pripad .
http://www.youtube.com/watch?v=az1HW0sGkEo
Dalsi video ukazuje mirumilovne humanitarni pracovniky .
http://www.youtube.com/watch?v=gYjkLUcbJWo
Ale prosím vás...
Tak já se rozhodnu do Gazy přivézt zbraně, naložím si na palubu politiky, novináře, zpravodaje, aktivisty a známé osobnosti z celého světa a dopředu oznámím, že tam pluju? Vždyť to byla mezinárodní akce, sledovaná pod drobnohledem. Vám se zdá verze o lodích, naložených až po okraj zbraněmi za těchto okolností reálná? Zdá se vám reálné, že všichni, co na paluby těch lodí vlezli, by něco takového podstoupili? Včetně těch politiků a novinářů, kteří tam byli?
Nemotejte do toho Karin a jiné lodě - jak se o to snaží tento článek. Je to míchání hrušek s jabkama, protože tyhle lodě PŘEDEM uvedli svůj záměr i cíl. Bylo tedy možné zkontrolovat náklad v cíli cesty (aby se jako cestou nic "nepřiložilo" ) a neříkejte mi, že to nebylo možné.
PS: právě teď je přístav v Gaze pod přímou palbou izraelských válečných lodí. PROČ?!
.. puvodne jsem chtel reagovat na reakci LIN na tento prispevek .., avsak vzhledem k tomu, ze je to vas prvni prispevek na Zvedavci pod timto nickem - zkratim to do vserikajiciho faktu: "pochodujte dale a uz se nevracejte".
"javor" na Vas ceka za rohem ...
Pro objektivnost se musím Leovi omluvit za dezinformaci v té mé "PS". Zpráva byla upřesněna - nejedná se prý o útok, ale o cvičení izraelských námořních sil. Takže se v tomto ohledu se Leovi omlouvám, ale jinak s jeho tvrzením o nákladu zbraní nadále nesouhlasím.
A nebudu už na takové komentáře reagovat. Díky, Steve.
Cvičení? Předpokládám že cvičně střílí ostrými na cíl přístav Gaza?
Samozrejme. Po cviceni bude pristav nepouzitelny do te miry, ze pristi konvoj bude muset vylozit tam, kde to bylo doporucovano tomuto konvoji ....
.. samozrejme, ze spatny technicky stav pristavu zavini palestinci svoji lenosti zpusobenou prezranosti ze stejku Stroganov ...
.. jak take jinak. Svetova verejnost to jiz chape a schvaluje snahu Izraele o mirove reseni ..
Souhlas. Víte, Steve, že dnes už je opravdu všechno úplně zvrácené? Pro mě je těžko pochopitelné, že někdo obhajuje vraždění. Dle mého je za tím chazarská nátura. Oni ti Chazaři (někdo jim říká bolševici) byli a jsou pěkní dobytci dodnes, že? Opravdové stvůry... Chudáci Rusové, ti si s nimi museli vytrpět hodně (milióny mrtvých), dnes původní semitští Židé... Z toho by člověk
Bohuzel zadnyho "javora" neznam a nebojte se , byl to prvni prispevek a tento je posledni . Omylem sem vas nasel a rad vas opustim. Jeste byste ze mne udelaly placeneho provokatera . S odpovedmi se nemusite namahat ,protoze si je neprectu .
(Příspěvek zrušen. Placení sionističtí provokatéři se pokoušejí rozvrátit diskuze. Více o tom zde a zde. Editor)
Javore - posli Email. Mame pro tebe praci. Podminkou pro prijeti je dovednost zvykat zvykacku i v chuzi !!
Napsal jsem tu vcera aspon 5 prispevku, nejprve mi to pridelilo nejaky dub, ai ze jsem tvrda natura.. ))) Pak se na me sesypalo s vyblitky hejno hnedych kosil a nakonec vymaz? Ale, ale, a tomu rikate demokracie, vy potencionalni otroci nacismu?
Neco vam povim, i kdybyste stokrat meli nejake dukazy, jako ze nemate, co se tyce nejakeho dle vas genetickeho slozeni zidu v Izraeli, tak ja se ptam, co je vam do toho? zajima se nekdo o geneticke slozeni Cechu a tridi je podle toho do Cechu a Necechu?
Myslim, ze rada vas ma zidovske koreny, nebo tatarske, avarske, svedske, madarske, cikanske, turecke a nebo nemecke a nevite o tom naprosto nic, jste smesna poulicni smeska, co si hraje na cistou rasu... A to je to, co vas nejvic zere, ze jste narozdil od Zidu nuly, co znaji z bidou sveho pradedecka.
Ty obhájce neobhajitelného, jestli jsi dostatečně pozorný, tak bys zjistil, že nejenže se tady maže, ale také se tady s nikým podobným mazat nemíníme!
A ty moralisto si potomek koho? že neumíš ani pořádně česky a to chceš psát na Zvědavce? Pak se nediv, že Tě mažou, ještě bys potřeboval namazat!
Tak a už MAŽ odkud jsi přišel.
2.6.2010 13:05
RE: Tady se ale maze rychlosti blesku
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 88.?.?.?
Reakce na 220929
ty zoufalý vyvolený chudinko, ty nevíš ani vaše vlastní pravidla? že za žida je považován i kříženec, tedy někdo, kdo má jen část genů od otce nebo matky, považovaných za židy. a ten otec a matka už byli možná rovněž směskou, a i oni si "žid" jenom říkali, ale už dávno a dávno nejsou čistou židovskou rasou. (to už je mnohem čistší semitská rasa u palestinců).
zde ale bude problém jiný - izrael není stát židů, ale stát plný náplav z celého světa, potomků zoufalců, násilnických bezskrupulózních dobrodruhů, prospěchářských politických figurek, pouličních směsek i lidí, kteří s židovským původem nemají nic společného, jen se k židovství "mentálně" hlásí (dokonce ani ne nábožensky, protože ortodoxní věřící žid je v izraeli stejně vzácný, jako poctivý křesťan u nás). izrael tedy není židovský stát, nýbrž stát SIONISTICKÝ, fanatický, revanšistický, rasistický (ač o čistou rasu vlastně vůbec nejde). jde pouze o násilnický, agresorský režim držený vůlí, propagandou, penězi a zbraněmi. nebýt dotací z USA a neoprávněně vynucovaných reparací od německa, nikdy by ten nesmyslný útvar v palestinském/arabském prostředí nemohl vzniknout ani se udržet. jde jednoduše o fanatiky, kteří SE DRZE ROZHODLI, že jim nějaká země patří (i když tomu tak není a celá tisíciletí nebylo), a že si ten lup ubrání za každou cenu, i za cenu jakéhokoliv násilí a jaderných hrozeb. a to je v příkrém rozporu s jejich vlastním náboženstvím, které by u těch směsek mohlo být jediným jednotícím znakem... jenže i to se rozpadá... a z té ztráty identity a vědomí té krize možná plyne o to zoufalejší obrana neobhajitelného.
takže padej k rabínovi, ať ti dá alespoň základy... abys věděl, co je židovství, co přikazuje židovské náboženství, a co naopak zakazuje - například násilí na jiných, především na sousedech, hostech atd. krom jiného také vaše knihy říkají, že židé nesmějí dosahovat svého sionského království násilím, vlastními silami, nýbrž že jim má být dáno Bohem (blíže neurčeno).
2.6.2010 14:27
RE: Tady se ale maze rychlosti blesku
BARRISTER GABRIEL WILLIAM 24.?.?.?
Reakce na 220929
No vy jste dojemnej s tou demokracii. A jeste jesitnej jak zid!
Tak vy vrazdite kudy chodite a ohanite se jakousi demokracii, jo??? Fuj Izraeli!!! Nad pojetim vasi "demokracie"
Hrozne me bavi to, jak tu pisete jako zbesili jaky jsem zid a blbec... )) Tak jen pro vas - nejsem zid, ani zadny jiny verici, ani fanatik a ani mnou nenavist k nikomu neclouma... jsem proste narozdil od vas normalni clovek, ktery se vas uz potreti pta: Co je vam do toho, co delaji zidi v Izraeli? proc vas trapi, ze jsou mene nebo vice cistokrevni a jakym pravem se do toho navazite? Nekdo z nich vas pokousal? Jste smesni a ve sve nadute hlouposti i k politovani, takova nenavist se urcite projevi brzy na vasem zdravi a tak vas uz nebudu drazdit, sami mate dost. Jen tady si neco prectete: Izrael a humanitární intifáda